Never ever financial advice...
Ik denk dat als er inderdaad niks binnenkomt ik ook gewoon annuleer en wacht tot er ergens anders beschikbaar zijn. Ik had ook zo iets van ik betaal gerust €100 meer om sneller een kaart te hebben maar als het dan ook gewoon toch lang wachten blijkt te worden is dat het niet waardStoksbrood schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 14:03:
[...]
Ik ben het wel met je eens, begrijp me niet verkeerd. Maar ik acht de kans relatief groot dat als ze komende week niets binnenkrijgen er behoorlijk wat volk zal zijn dat hun bestelling weer annuleert.
Hoe dan ook kost het ze dan meer tijd (en dus geld) dan dat het ze nu oplevert.
Edit: Over het bericht wat hier is gepost door Tones kan ik me wel 100% in vinden. Dat had hun een hoop werk kunnen schelen door hier nog een update te posten.
Voorlopig heb ik er vertrouwen in..
Thnaks man!!!! hij is bij postnl aangemeld
De problemen met RGB zijn vrij gemakkelijk op te lossen met de firmware update. Heb ik voor de mijne gister gedaan. Zou zeggen, chat even met Zotac via hun website en ze sturen je de update. 5 minuten en het is opgelost. De koeling is prima, zeker stiller dan FE maar niet zo stil als een Gaming X Trio bijvoorbeeld.p0st schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 14:40:
[...]
Ik zou het niet doen... Ik ga de mijne nu terugbrengen. Problemen met RGB, koeling is niet fantastich... Tenzij je echt graag NU een 3080 wilt natuurlijk
Mijn bestelnummer voor mijn EVGA 3080 ftw3 werkt niet meer en in het orderoverzicht staat nu dat ik een ftw3 ultra besteld zou hebben. Benieuwd, met wat geluk wordt ie nog wel verzonden ofzo?
Ben benieuwd
Lang wachten daar, maar ze hebben wel extreem chille wachtmuziek
(https://gimletmedia.com/shows/reply-all/49hr33)
[ Voor 19% gewijzigd door WCA op 13-11-2020 14:53 ]
Share and Enjoy!
Nauwelijks communicatie van EVGA.Tijmenn schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 14:50:
Weet iemand wat er met de EVGA 3070/3080 kaarten is? Lijken wel heel weinig te worden geleverd. Op EVGA's site heb ik ze ook nog nooit bestelbaar. Ik ben wat kieskeurig wat dat betreft, maar zou er graag eentje willen bemachtigen
Er zijn voornamelijk FTW3s geleverd, hier en daar XC3 Ultra Gaming.
De EU queue op de EVGA site zou ook begonnen zijn, maar als je daar nog niet voor ingeschreven bent, dan zal het nog heel lang duren voor het jouw beurt is.
Ja het is een drama... Ik heb me aangemeld voor de queue op: 10/30/2020 12:07:01 AM PT. 7 minuten nadat het uberhaupt beschikbaar was als het goed is, maar nog 0,000 gehoord. Heel vervelend en ik wil ook niet een dikke premium betalen bij alternate/megekko...Emphast schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 14:53:
[...]
Nauwelijks communicatie van EVGA.
Er zijn voornamelijk FTW3s geleverd, hier en daar XC3 Ultra Gaming.
De EU queue op de EVGA site zou ook begonnen zijn, maar als je daar nog niet voor ingeschreven bent, dan zal het nog heel lang duren voor het jouw beurt is.
Ophouden nou whahah welke plek sta je?svdham schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 14:37:
Ik ben al een uur de wachtrij tool bij Alternate aan het verversen.
ff doorrijden met dat bestelbusje en inscannen die STRIX 3080 kaarten!!!
:strip_exif()/f/image/WhMoOJidwwzpqEib9tz842No.jpg?f=fotoalbum_large)
Denk dat ze ze binnen hebben gekregen!
(De link toont dat ze geen voorraad hebben, maar komt waarschijnlijk door de wachtrij enzo)
[ Voor 9% gewijzigd door Callewaert op 13-11-2020 15:01 ]
Status op site inmiddels weer niet op voorraad.Callewaert schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:00:
[Afbeelding]
Ik ben HEEEEEEEEEL benieuwd!
Thanks voor de post! Nu word de spanning alleen maar erger
XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]
Vooralsnog staat er niet op voorraad..Callewaert schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:00:
[Afbeelding]
(De link toont dat ze geen voorraad hebben, maar komt waarschijnlijk door de wachtrij enzo)
Ohhh spannend!Callewaert schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:00:
[Afbeelding]
Signature
Ja, ik denk het welhylke45 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:01:
Weet iemand of Tones.be ook COD Cold War heeft bij de GPUs? Kan het niet zien op de site, maar bij vrijwel alle andere winkels zie ik het wel staan. (niet dat ik m cancel ervoor als t niet t geval is)
Ik had hier ook al naar gezocht maar niks gevonden, ik ging er vanuit van niet sinds er niks op de site staat.
Waarom denk je van wel als ik mag vragen? Zou in elk geval super zijn.
Edit: paar post later zegt iemand een code gekregen te hebben. dus je lijkt gelijk te hebben.
[ Voor 12% gewijzigd door Ayzuwa op 13-11-2020 15:04 ]
Denk dat het komt omdat ze met de wachtlijst zitten, dus vandaar ;-). Denk dat ze wel die levering vandaag binnen hebben gekregen.Stoksbrood schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:01:
[...]
Status op site inmiddels weer niet op voorraad.
Ik ben HEEEEEEEEEL benieuwd!
Thanks voor de post! Nu word de spanning alleen maar erger
Op die vraag heb ik via mail antwoord gekregen: "Deze codes worden zolang de voorraad strekt meegegeven met de kaarten tijdens de facturatie."hylke45 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:01:
Weet iemand of Tones.be ook COD Cold War heeft bij de GPUs? Kan het niet zien op de site, maar bij vrijwel alle andere winkels zie ik het wel staan. (niet dat ik m cancel ervoor als t niet t geval is)
Dit was voorheen; "Wordt verwacht".
XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]
Ja, ze adverteren er ook mee. In mijn geval waren ze vergeten de code mee te sturen maar dat was na een belletje vlot opgelost.hylke45 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:01:
Bedankt voor dit te melden, super nieuws.ArjenIsM3 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:03:
[...]
Ja, ze adverteren er ook mee. In mijn geval waren ze vergeten de code mee te sturen maar dat was na een belletje vlot opgelost.
https://www.cdromland.nl/...aarten/1119243#art1119243
--> is al trouwens half uur geleden gedeeld door mede tweaker, excuses!!
[ Voor 19% gewijzigd door ganicus op 13-11-2020 15:06 ]
Zelfde verhaal bij de 3080... goedkoopste 3080 die je recent in stock kon vinden was de Gigabyte Eagle voor 800 euro. Bijna alle andere kaarten liggen tussen de 850-1000rakaus schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:07:
€600-700+ lijkt de normale prijs te worden van de 3070
ASUS 3080 TUF
Artikel voorraadig
[ Voor 13% gewijzigd door Bron op 13-11-2020 15:13 ]
Nog 9 stuks geven ze aan.Bron schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:13:
https://tones.be/nl/article/132473
Artikel voorraadig
Ik hoop dat er heel veel mensen blij worden na vandaag
Zal ie echt binnen zijn?Stoksbrood schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:14:
[...]
Nog 9 stuks geven ze aan.
Vandaag voor 22:00u besteld, geleverd op 16-11-2020 namelijk.
Missch bevestiging voor levering as dinsdag?
Signature
Betekent dit dat er 9 vrije voorraad is? En iedereen in de wachtrij eigenlijk dus een kaart kan verwachten?Bron schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:13:
ASUS 3080 TUF
Artikel voorraadig
Vreemd, ik heb helemaal geen e-mail gekregen van Tones. Maar hopen dat het goed komt, ik sta potver nog vroeg in de rij ook.Callewaert schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:00:
[Afbeelding]
[ Voor 14% gewijzigd door Sakirth op 13-11-2020 15:25 ]
Bij de verkoop van de 5600X stond dit ook op 9 bij launch, dit is mogelijk hun max aantal dat ze aangevenStoksbrood schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:14:
[...]
Nog 9 stuks geven ze aan.
Jaaaa! Nu hopen dat ze vandaag als een malle kunnen inpakken en alles de deur uit gooien!Bron schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:13:
ASUS 3080 TUF
Artikel voorraadig
/f/image/cYnj9R0Nqt9G8LZ5ryvVGl7p.png?f=fotoalbum_large)
Net gezien bij Megekko
Edit:
Link -> https://www.megekko.nl/pr...070-O8G-GAMING-Videokaart
[ Voor 15% gewijzigd door Yanii3004 op 13-11-2020 15:23 ]
Normaal gesproken wel ja.BerryGosie schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:15:
[...]
Betekent dit dat er 9 vrije voorraad is? En iedereen in de wachtrij eigenlijk dus een kaart kan verwachten?
Als dat waar is..
Toch maar is voor een andere voeding gaan kijken dan. Ipv 650w bronze.
Heb al meerdere dingen via tones gekocht maar nooit hoeven bij te betalen.Sakirth schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:15:
[...]
Vreemd, ik heb helemaal geen e-mail gekregen van Tones. Maar hopen dat het goed komt, ik sta potver nog vroeg in de rij ook.
Anyway, ik zag dat Tones.be een vreemde BTW hanteert van 17,35%. Dus het zou goed kunnen dat we flink bij moeten betalen...
Heeft iemand al eens bij moeten betalen voor een bestelling bij Tones.be?
Ziet er goed uit. Hopelijk binnenkort verzendings email!Bron schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:13:
ASUS 3080 TUF
Artikel voorraadig
Mocht je een stapje hoger willen dan is de 3090 TUF OC ook op voorraad (7) voor € 1.749,--.Bron schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:13:
ASUS 3080 TUF
Artikel voorraadig
https://www.tones.be/nl/article/132477
Edit: uitverkocht, ik wacht nog even af. Kan ik ook zien wat die amd kaarten gaan brengen
[ Voor 16% gewijzigd door DJOEKRedBull op 13-11-2020 15:26 ]
Subtotaal excl. BTW€ 726,45 * 1,21 = €879,-Sakirth schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:15:
[...]
Vreemd, ik heb helemaal geen e-mail gekregen van Tones. Maar hopen dat het goed komt, ik sta potver nog vroeg in de rij ook.
Anyway, ik zag dat Tones.be een vreemde BTW hanteert van 17,35%. Dus het zou goed kunnen dat we flink bij moeten betalen...
Heeft iemand al eens bij moeten betalen voor een bestelling bij Tones.be?
Dit is dus gewoon 21% BTW.
Heb het forum ook lang bekeken en eindelijk ook de knoop doorgehakt om bij Tones te bestellen. Hopelijk komt hij zoals beloofd maandag binnen!
PSN: bryanlost
Als ze zijn binnengekomen even de tijd geven he. Als ze weten dat ze 99 orders hebben kunnen ze 9 online xetten. De andere 99 verwerk je niet even in 2min!bryanvan schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:23:
Ben benieuwd naar de door ons gister/eergister bestelde TUF OC's dan! Mijne staat in ieder geval nog op "ontvangen", dus nog niet echt iets gebeurd.
Signature
Zelfde status bij mij, maar je ziet de beschikbare aantallen op de site nu live dalen.bryanvan schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:23:
Ben benieuwd naar de door ons gister/eergister bestelde TUF OC's dan! Mijne staat in ieder geval nog op "ontvangen", dus nog niet echt iets gebeurd.
Dus als dat overschot was van die grote levering zitten de onze er bij
Je hebt helemaal gelijkDarkrazor schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:23:
[...]
Subtotaal excl. BTW€ 726,45 * 1,21 = €879,-
Dit is dus gewoon 21% BTW.
Heb het forum ook lang bekeken en eindelijk ook de knoop doorgehakt om bij Tones te bestellen. Hopelijk komt hij zoals beloofd maandag binnen!
Ik heb even na jou besteld dus ben er wel zeker van dat ik in het bootje zit met jullie.mouzetc schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:25:
[...]
Als ze zijn binnengekomen even de tijd geven he. Als ze weten dat ze 99 orders hebben kunnen ze 9 online xetten. De andere 99 verwerk je niet even in 2min!
Yep ik ook. Is nu wel gedaald. Nog 3 stuks beschikbaarZKevin schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:23:
[...]
Besteld, ook bevestigingsmail gehad. Aantal in beschikbare kaarten daalt wel niet.
Dus dan klopt het dat er nog 9 over waren, en de rest voor de wachtrij was.raininjah schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:26:
Alles al weer weg bij tonesbe.
Wellicht hebben ze niet alle 108 binnengekregen ;-)Callewaert schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:27:
[...]
Dus dan klopt het dat er nog 9 over waren, en de rest voor de wachtrij was.
Inmiddels ook contact opgenomen om na te vragen of er een verschil zit in de leveringssnelheid als je met iDEAL hebt betaald i.p.v. CC/Amex. Zal wellicht niks uitkomen, maar toch opvallend dat ze nu opeens mijn leverdatum naar voren schuiven.
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Het zou scummy zijn als ze een wachtlijst hebben en er dan 9 te koop zetten.Sakirth schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:28:
[...]
Wellicht hebben ze niet alle 108 binnengekregen ;-)
We hebben geen idee of de wachtlijst 108 of daar in de buurt was, toch?Callewaert schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:31:
[...]
Het zou scummy zijn als ze een wachtlijst hebben en er dan 9 te koop zetten.
Ik had in de mail bevestigd gekregen dat ze 90 orders hadden (gisteren rond 15:00) voor de TUF 3080 OC.Sakirth schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:32:
[...]
We hebben geen idee of de wachtlijst 108 of daar in de buurt was, toch?
Als voor meer dan 100K aan particulieren in NL verkopen moeten ze een nederlands btw nummer aanvragen en heel de administratie die daarmee samenhangt.
Met de prijzen van grafische kaarten zit je snel aan deze bedragen
In DE zijn er zo wel wat IT winkels die zo in september/oktober al niet meer naar buitenlandse particulieren verzenden. (naar klanten met BTW nummer kan dit wel tot in het oneindige)
Dan heb ik niets gezegd!Stoksbrood schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:33:
[...]
Ik had in de mail bevestigd gekregen dat ze 90 orders hadden (gisteren rond 15:00) voor de TUF 3080 OC.
Thx man! Lukte niet via de site, twee keer gebeld, bij de tweede keer iemand aan de lijn gekregen met wie ik het telefonisch rond heb kunnen maken!Bron schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:13:
ASUS 3080 TUF
Artikel voorraadig
Order bij Megekko geannuleerd, dus de rest schuift weer een plaatsje op
Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Bij Alternate voorlopig weer niks... nog steeds op plek 76thom.vanheugten schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 13:40:
Megekko update:
Op 13-11-2020 zijn een aantal van de onderstaande kaarten geleverd:
• Asus Geforce RTX 3080 ROG-STRIX-RTX3080-O10G-GAMING
HET WACHTEN IS VOORBIJ!!!! YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Ja, ze hebben het op Facebook staan:hylke45 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:01:
https://www.facebook.com/Tones.be/posts/10152503638499999
Nu wachten op die T&T! Volgens Megekko hebben ze ook een levering TUF 3080 OC binnengekregen vandaag.Sakirth schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:38:
Toch wel grappig hoe sceptisch sommigen hier waren op de verwachte order van Tones. Natuurlijk hebben we de kaartjes nog niet binnen, maar Bram heeft hier gewoon super open aangegeven wat de verwachting was. Dat kan goed uitvallen en minder goed, maar deze keer is het goed gegaan![]()
Nee, ze zijn niet nagekomen wat ze als een keiharde toezegging hebben gepresenteerd. Ja, ik ben blij dat ik nu een kaart heb en de tip was in dat licht ook goed. Ze hadden wel moeten communiceren dan ze hun belofte niet konden waarmaken, maar binnen X tijd de levering alsnog verwachten. Onder de streep dus blij met de tip, minder blij met de verdere communicatie.Sakirth schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:38:
Toch wel grappig hoe sceptisch sommigen hier waren op de verwachte order van Tones. Natuurlijk hebben we de kaartjes nog niet binnen, maar Bram heeft hier gewoon super open aangegeven wat de verwachting was. Dat kan goed uitvallen en minder goed, maar deze keer is het goed gegaan![]()
Nu hou ik op het zeuren en kan ik hopelijk snel afstand doen van dit topic
:fill(white):strip_exif()/f/image/0c8F7q4JhMuo4p4TXiISOQN4.png?f=user_large)
Er staat in verwerking, net uit de vrije voorraad besteld. Goed teken toch?
Zegt niets. Dat staat die van mij ook sinds gisteren (besteld woensdag)Darkrazor schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:41:
[Afbeelding]
In verwerking houd in dat je order volledig in orde is maar heeft nog niets te maken met het orderpicked o.i.d.Darkrazor schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:41:
[Afbeelding]
Deze status staat ie bij mij ook op (eergisteren bestelt).
Okee helaas.. afwachten dusRemz schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:42:
[...]
Zegt niets. Dat staat die van mij ook sinds gisteren (besteld woensdag)
Bij mij staat er ook ontvangen, Vandaag om 15u17 bevestigingsmail gehad.Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:43:
Bij mij is de status naar "ontvangen" gegaan, 2 dagen geleden besteld =)
Hopelijk werken ze hier aan mee. En anders als een mede-tweaker graag wilt ruilen hoor ik t heel graag
Watch Dogs interesseert me helemaal niets namelijk
Top besteld! nu afwachten of ze ook morgen al leverenYanii3004 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:16:
[Afbeelding]
Net gezien bij Megekko
Edit:
Link -> https://www.megekko.nl/pr...070-O8G-GAMING-Videokaart
Bij mij hetzelfde. Status "Ontvangen" en de bevestigingsmail gekregen om 15:17.ZKevin schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:44:
[...]
Bij mij staat er ook ontvangen, Vandaag om 15u17 bevestigingsmail gehad.
Volgens mij heeft iemand dat hier al een geprobeerd en is diegene van een koude kermis terug gekomen. Ik zou mikken op ruilen met een mede-tweaker.thom.vanheugten schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:45:
Ook Megekko gevraag of ik mijn Watch Dogs key mag omruilen voor een CoD Cold War keytje
Hopelijk werken ze hier aan mee. En anders als een mede-tweaker graag wilt ruilen hoor ik t heel graag
Overigens staat mijn order bij Tones nu ook op ontvangen. Ik heb er geen mail over gekregen. Ordernummer 6833.
Hoe weet je dit? Heb je een levering mail?bownbreaker schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:47:
JAAAA! Die van mij zat bij de levering die zojuist is binnengekomen van tones! Thanks allemaal voor de tips! Piece out.
Als tones COD CW key levert wil ik heus wel wisselenthom.vanheugten schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:45:
Ook Megekko gevraag of ik mijn Watch Dogs key mag omruilen voor een CoD Cold War keytje
Hoe weet je dat zo zeker? Heb je een verzendingsmail gehad?bownbreaker schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:47:
JAAAA! Die van mij zat bij de levering die zojuist is binnengekomen van tones! Thanks allemaal voor de tips! Piece out.
Inmiddels heb ik ook een datum gekregen (met CC);Royeboi schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:29:
Mijn order (Gaming X TRIO) bij Amazon van 4 oktober 00:29 is een stukje opgeschoven in de verwachtte bezorgdatum van 22-24 november naar 17-18 november. Stukje korter geworden dus. Misschien wordt er toch nog wel netjes op volgorde van bestelling uitgeleverd.
Inmiddels ook contact opgenomen om na te vragen of er een verschil zit in de leveringssnelheid als je met iDEAL hebt betaald i.p.v. CC/Amex. Zal wellicht niks uitkomen, maar toch opvallend dat ze nu opeens mijn leverdatum naar voren schuiven.
Dus ik gok dat het uiteindelijk niks uitmaakt.Hallo,
We willen je hierbij laten weten dat je bestelling is verzonden.
...
Verwachte bezorgdatum:
woensdag 18 november
Ik heb mail gekregen.
“ Beste,
Bij deze breng ik zéér goed nieuws. Wij hebben zojuist een mooie levering mogen ontvangen van ASUS. Uw grafische kaart zat hier ook bij en deze zal zo snel mogelijk opgestuurd worden.
Dit zal voor maandag of dinsdag zijn aangezien GLS helaas geen thuisleveringen uitvoert op zaterdag.
Bedankt voor Uw aankoop! Geniet ervan!”
Gisteren om 14:00 besteld. Zijn er blijkbaar heel veel binnengekomen.
[ Voor 6% gewijzigd door bownbreaker op 13-11-2020 15:49 ]
Geweldig nieuws!bownbreaker schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:49:
[...]
Ik heb mail gekregen.
“ Beste,
Bij deze breng ik zéér goed nieuws. Wij hebben zojuist een mooie levering mogen ontvangen van ASUS. Uw grafische kaart zat hier ook bij en deze zal zo snel mogelijk opgestuurd worden.
Dit zal voor maandag of dinsdag zijn aangezien GLS helaas geen thuisleveringen uitvoert op zaterdag.
Omg gefeliciteerd! Wanneer heb je besteld?bownbreaker schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:49:
[...]
Ik heb mail gekregen.
“ Beste,
Heb je voorheen (gisteren of vandaag) contact opgenomen met ze over de bestelling?bownbreaker schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:49:
[...]
Ik heb mail gekregen.
“ Beste,
Ondertussen krijg ik maar geen antwoord via emailbownbreaker schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:49:
[...]
Ik heb mail gekregen.
“ Beste,
Baas! Thx voor 't delen!bownbreaker schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:49:
[...]
Volgens mij worden ze bij Tones gewoon gek van al die HollandersCallewaert schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:50:
[...]
Ondertussen krijg ik maar geen antwoord via email
Ik ga eens bellen, zullen ze verschieten als ze een Belg aan de lijn hebben? 😁Sakirth schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:51:
[...]
Volgens mij worden ze bij Tones gewoon gek van al die Hollanders
Ligt er natuurlijk aan hoe laat de pakketten aangemeld worden, maar misschien is het voor sommigen een optie
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien
Misschien omdat iedereen steeds dezelfde mailtjes stuurt en die mannen erin verzuipen.Callewaert schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:50:
[...]
Ondertussen krijg ik maar geen antwoord via email
Hoe meer mensen steeds om status updates vragen, hoe kleiner de kans dat ze alle vragen (tijdig) kunnen beantwoorden.
Heb net gebeld, ze nemen niet op.Emphast schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:55:
[...]
Misschien omdat iedereen steeds dezelfde mailtjes stuurt en die mannen erin verzuipen.
Hoe meer mensen steeds om status updates vragen, hoe kleiner de kans dat ze alle vragen (tijdig) kunnen beantwoorden.
Spring maar achterop mn fiets!Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:55:
Iemand uit Gent die naar Mechelen wil rijden?![]()
https://www.cdromland.nl/...-GAMING-OC-24G-Videokaart
EVGA GeForce RTX 3090 XC3 ULTRA GAMING grafische kaart
BINNENKORT BESCHIKBAAR
https://www.alternate.nl/...aart/html/product/1673529?
[ Voor 35% gewijzigd door xynomis op 13-11-2020 15:58 ]
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
/f/image/cxG3qR3cCgiICzpUTfXOry2r.png?f=fotoalbum_large)