XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]
dat zijn de kaarten die overblijven nadat de pre-orders verwerkt zijn. De wachtrijen zijn niet zo lanf bij Azerty zo blijkt maar weer.Bisquit schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 11:59:
Hoe zit dat met die vrije voorraad? Want ik heb liever dat ze leveren aan bestaande bestellingen, ipv even 100 euro extra scoren als er een paar kaarten binnen komen. Of zijn dit terug gestuurde exemplaren?
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SW75YAA + EHST20D-VM2D / PV: 2150Wp Z/O 132° en 2580Wp N/W 312° Ik wil een warmtepomp.nu
Maar die gene krijgen wel snel een kaart blijkbaar.DutchWing schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 12:02:
Laat wel zien dat weinig mensen meer betalen of de gok niet durven te wagen met een partij waarvan de wachtrij onbekend is.
[ Voor 9% gewijzigd door Racing_Reporter op 19-10-2020 12:20 ]
Als je dit leest, heb je teveel tijd.
Er is nog niet gereageerd op mijn e-mail, maar even eind van de middag bellen als status nog niet veranderd is
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SW75YAA + EHST20D-VM2D / PV: 2150Wp Z/O 132° en 2580Wp N/W 312° Ik wil een warmtepomp.nu
zou gaaf zijn als ze vandaag binnenkomen morgen verstuurd en dan op mijn verjaardag de 21e binnen
zal vast wel iemand bellen met ze vandaag en hier het antwoord posten
Ik had net binnen een half uur reactie, ze verwijzen me gewoon door naar de standaard nVidia pagina van ze.DutchWing schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 12:23:
Weet iemand of Alternate nog wat binnen krijgt?
Er is nog niet gereageerd op mijn e-mail, maar even eind van de middag bellen als status nog niet veranderd is
Je hebt er dus verder niks aan.
Nice, master-variant neem ik aan?CarraraGT schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 12:31:
[Afbeelding]
Daar is hij dan, wel goed verpakt door Alternate in principe. Plakband zat wel een beetje los aan de bovenkant, maar hij kwam met PostNL dus zal wel door hun komen
Gefeliciteerd. Post je nog even een fotootje als hij er in zit en wat je er van vind?CarraraGT schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 12:31:
[Afbeelding]
Daar is hij dan, wel goed verpakt door Alternate in principe. Plakband zat wel een beetje los aan de bovenkant, maar hij kwam met PostNL dus zal wel door hun komen
Wanneer besteld bij si?MrTeamMate schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 11:03:
Heb een Non OC ASUS STRIX 3080 besteld bij Alternate, sta sinds launch op plekje #1 nog niks binnen. Onlangs een OC besteld bij Sicomputers plekje #6, is kijken wie de race gaat winnen!
Helaas was ik zelf boodschappen doen. Alweer, moet denk ik maar is een ander tijdstip uitzoeken om dit te doen
Netjes!CarraraGT schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 12:31:
[Afbeelding]
Nog even geduld... Kan niet wachten!
Was display beschadigd of, ben wel benieuwd?
Ja aan het einde van de week heb ik tijd om te bouwen, dan zal het gebeuren!TryPleX schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 12:33:
[...]
Gefeliciteerd. Post je nog even een fotootje als hij er in zit en wat je er van vind?
Nee hoor, zit gewoon keurig verpakt in plastic met nog een extra plastic sticker over het display heen!DutchWing schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 12:36:
[...]
Netjes!
Nog even geduld... Kan niet wachten!
Was display beschadigd of, ben wel benieuwd?
Ik sta op plek 605

605 bestellingen, is gewoon 4 ton aan videokaarten!
Waarom ga je niet naar Informatique dan? Dan sta je 24e ipv op plaats 605?Exacunn schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 12:39:
Heeft iemand ervaring met de wachtrij van de ASUS 3080 TUF bij Alternate?
Ik sta op plek 605in principe prima als het er maar voor 10 december is (1 maand vakantie
).
605 bestellingen, is gewoon 4 ton aan videokaarten!
Asus GeForce® RTX 3080, 10GB, TUF GamingProduct is niet meteen in deze hoeveelheid beschikbaar-23/2
Zodra ik iets terug heb qua reactie zal ik het laten weten.
OH! Ik heb zelf ook een Xtreme bij azerty in de wachtrij staan, dus je geeft me hier best wel wat hoop mee.
En hoe kan ik overigens bij alternate een 3070 alvast in mn winkelwagentje doen?
Ik hoop dat je hem zsm krijgt! Succes!!Ikkerens schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 12:45:
[...]
OH! Ik heb zelf ook een Xtreme bij azerty in de wachtrij staan, dus je geeft me hier best wel wat hoop mee.
Waar zie je dat dan? Ik zie die kaart nergens voorbijkomen.pokle312 schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 12:47:
Ik zie dat je bij azerty de rtx 3070 al kan bestellen?
En hoe kan ik overigens bij alternate een 3070 alvast in mn winkelwagentje doen?
En je kan pas pre-orderen tijdens de launch
https://azerty.nl/product...grafische-kaart-8-gb-ddr6Civilian schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 12:49:
[...]
Waar zie je dat dan? Ik zie die kaart nergens voorbijkomen.
En je kan pas pre-orderen tijdens de launch
Kan gewoon bestellen?
Is dit een pre-order?
[ Voor 3% gewijzigd door pokle312 op 19-10-2020 12:56 ]
Ik heb zojuist Office Centre gebeld. Eerste keer hoorFlghter1982 schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 12:25:
ik wacht geduldig af. ik hoor over office centre m.b.t. de MSI 3080 gaming x trio verschillende berichten.. 19 oktober, 20 & 23 oktober.
zou gaaf zijn als ze vandaag binnenkomen morgen verstuurd en dan op mijn verjaardag de 21e binnen
zal vast wel iemand bellen met ze vandaag en hier het antwoord posten
Had nog even gepeild naar wachtrij en verwachting qua vervullen van orders en ze had het over een wachtrij van 20 op haar locatie. Had gebeld naar 'web bestellingen' nummer. In principe zouden die ook vervuld gaan worden volgende week, maar ze hield een slag om de arm aangezien er nu ook al een keer uitgesteld is.
Daarnaast zei ze ook dat ze niet wist hoeveel bestellingen andere bedrijven bij die groothandel/distributeur af gingen nemen en hoeveel invloed dat had op hun bestelling.
Klinkt dus alsof ze aardig wat besteld hebben, maar nog geen zekerheid van levering hebben vanuit distributie.
Hahahaha oh boy xDpokle312 schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 12:55:
[...]
https://azerty.nl/product...grafische-kaart-8-gb-ddr6
Kan gewoon bestellen?
Is dit een pre-order?
[ pctje te zien hier ] - Miauw
Dat is een pre-order ja, de kaarten zijn nog niet uit. Kan me overigens niet voorstellen dat veel het kunnen waarderen dat deze nu al te pre-orderen ispokle312 schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 12:55:
[...]
https://azerty.nl/product...grafische-kaart-8-gb-ddr6
Kan gewoon bestellen?
Is dit een pre-order?
[ Voor 13% gewijzigd door Hieronymuski op 19-10-2020 13:03 ]
Dus je kunt wel alvast pre-orderen?Civilian schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 13:02:
[...]
Dat is een pre-order ja, de kaarten zijn nog niet uit
dacht dat je pas kon bestellen op de dag van de release
Dat klopt, dit betreft dan ook een fout van Azerty.pokle312 schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 13:02:
[...]
Dus je kunt wel alvast pre-orderen?
Iets waar je dankbaar gebruik van kan maken.
De Asus 3070 stond net ook heel eventjes online.
[ pctje te zien hier ] - Miauw
Ik zou zeggen, probeer het. Als 't lukt, dan sta je in ieder geval vooraan in de rij.pokle312 schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 13:02:
[...]
Al ben je denk ik niet de enige die dit heeft gevonden en nu zal probere te pre-orderen
In winkelwagen stoppen heeft geen resultaat dus gewoon een bug helaas!pokle312 schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 13:02:
[...]
Ze hebben hem net weer offline gehaald.DutchWing schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 13:04:
[...]
In winkelwagen stoppen heeft geen resultaat dus gewoon een bug helaas!
Pagina werkt nog niet
Ik wacht nog op mijn Inno3d 3080 x4 van Alternate, nog steeds op nummer 19
Dit ligt wel een beetje binnen de verwachtingen natuurlijk: het probleem is nergens het niet kunnen bestellen, het probleem is het geleverd krijgenShaflic schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 13:01:
[...]
Ik heb zojuist Office Centre gebeld. Eerste keer hoor. De vriendelijke vrouw aan de lijn vertelde me dat de levering helaas een week is uitgesteld tot volgende week woensdag.
Had nog even gepeild naar wachtrij en verwachting qua vervullen van orders en ze had het over een wachtrij van 20 op haar locatie. Had gebeld naar 'web bestellingen' nummer. In principe zouden die ook vervuld gaan worden volgende week, maar ze hield een slag om de arm aangezien er nu ook al een keer uitgesteld is.
Daarnaast zei ze ook dat ze niet wist hoeveel bestellingen andere bedrijven bij die groothandel/distributeur af gingen nemen en hoeveel invloed dat had op hun bestelling.
Klinkt dus alsof ze aardig wat besteld hebben, maar nog geen zekerheid van levering hebben vanuit distributie.
wat wel raar is is dat ze zeggen "op deze locatie"Drnigg schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 13:07:
[...]
Dit ligt wel een beetje binnen de verwachtingen natuurlijk: het probleem is nergens het niet kunnen bestellen, het probleem is het geleverd krijgen
ik ga er vanuit dat het 1 Distributionpunt is waar vanuit geleverd is. er stond namelijk alleen "online" te bestellen.
Welk goed nieuws heb jij ontvangen dan?Racing_Reporter schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 12:20:
Hier ook goed nieuws bij Azerty, alleen dan niet met de Gaming Trio (sorry @mysticcloud)
heel vreemd dit. gewoon betaald en alles...
/f/image/8YR9TEOyOSNVRHRL2NUGo9pv.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 65% gewijzigd door pokle312 op 19-10-2020 13:15 ]
Dat mijn MSI GeForce RTX 3080 VENTUS 3X 10G OC eindelijk onderweg is!
Als je dit leest, heb je teveel tijd.
Wat was de prijs? De pagina is nu niet meer beschikbaar.pokle312 schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 13:10:
Ik heb zojuist een pre-order gedaan bij azerty?
heel vreemd dit. gewoon betaald en alles...
[Afbeelding]
Staat in de afbeelding
[ Voor 3% gewijzigd door frappant op 19-10-2020 13:19 ]
De onderste is van de goedkoopste.frappant schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 13:18:
[...]
Wat was de prijs? De pagina is nu niet meer beschikbaar.
Staat in de afbeelding
De andere 2 die je ziet zat ik te twijfelen en toch maar niet gedaan...
weet de namen ook niet meer, inno3d cooling 3x nog wat
Ik snap nog steeds niet helemaal wat nou de bedoeling is van dit?
[ Voor 8% gewijzigd door pokle312 op 19-10-2020 13:20 ]
Thanks voor de tip ga ik doen!marco0077 schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 12:42:
[...]
Waarom ga je niet naar Informatique dan? Dan sta je 24e ipv op plaats 605?
Asus GeForce® RTX 3080, 10GB, TUF GamingProduct is niet meteen in deze hoeveelheid beschikbaar-23/2
In het winkelmandje zie je de wachtrij voor elke kaart.
succes.
Wat is de normale prijs van deze kaarten?
Dank u wel! Een kunnen bestellen, hopelijk morgen geleverd!
(Positief blijven!)
Was dit een bug? Heb Azerty ook nog even een mailtje gestuurd er over.
[ Voor 4% gewijzigd door pokle312 op 19-10-2020 13:28 ]
Hetzelfde! Ik geloof dat ik optijd was!Rhautvast schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 13:23:
[...]
Dank u wel! Een kunnen bestellen, hopelijk morgen geleverd!
Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W
3 plaatsen naar beneden, benieuwd of het nog tientallen omlaag gaat vandaag.
Dat zijn waarschijnlijk afmeldingen hoorUnique schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 13:30:
Sinds weken lijkt er wat beweging te zitten bij alternate non oc tuf.
Dat denk ik ook. Het is al enkele weken zo hier dat je vrijwel onmiddlelijk nadat er vrije voorraad ergens is geweest en mensen dat hebben kunnen bestellen dat sommige wacht rijen met enkele verminderen.
Inderdaad, en sommige staan ook gewoon in meerdere wachtrijen en schrijven zich bij alles uit zodra de eerste binnen is.PulsatingQuasar schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 13:35:
[...]
Dat denk ik ook. Het is al enkele weken zo hier dat je vrijwel onmiddlelijk nadat er vrije voorraad ergens is geweest en mensen dat hebben kunnen bestellen dat sommige wacht rijen met enkele verminderen.

Lijkt erop dat er kaarten bij Azerty zijn binnen gekomen.
Sinds 6 Oktober op plek 16 in wachtrij. Geen plek opgeschoven.
Ze laten niets los over verwachte leveringen of hoeveel uitgegeven worden.
hoeveelste was jij dan in de rij?pluisman schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 13:41:
bij azerty is mijn bestelling voor een aorus master veranderd naar wordt verzameld. Gisteren stond deze nog op wacht op producten.
Lijkt erop dat er kaarten bij Azerty zijn binnen gekomen.
geen idee, dat kan je niet zien bij Azerty
Sta 12e vanaf de eerste dag voor de strix 3090 oc
Alternate duitsland en belgie hebben de kaart al geleverd, in nl heeft megekko een batch gehad en op reddit zie ik nu ook veel europese landen en canada leveren.
Vandaag had amazon.de er zelfs 10 in de vrije verkoop.
Koop eigenlijk standaard bij alternate maar dit jaar lijkt het een mindere keus.
Tegen beter weten in een mail gestuurd vandaag maar ze weten daar ook niets lijkt het.
Geen beweging hoor, sta nog steeds op #3 sinds 21-9 ongeveer.Unique schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 13:30:
Sinds weken lijkt er wat beweging te zitten bij alternate non oc tuf.
en tijd geleden besteld of?pluisman schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 13:43:
[...]
geen idee, dat kan je niet zien bij Azerty
Ik wacht gewoon, sta nu toch 1e neem aan dat met 1-2 weken er wel minimaal 1 geleverd word... Aangezien Azerty en Megekko ook leveringen krijgen heb ik hoop dat Alternate ook krijgt. Ik heb wel de indruk dat Duitsland en België voorrang krijgen ivm het meer oplevert...Rick-vvv schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 13:43:
Moet zeggen dat alternate me voor het eerst wat teleurstelt dit haar, begrijp zij er waarschijnlijk ook niet aan kunnen doen maar lijkt alsof ze slecht bevoorraad worden.
Alternate duitsland en belgie hebben de kaart al geleverd, in nl heeft megekko een batch gehad en op reddit zie ik nu ook veel europese landen en canada leveren.
Koop eigenlijk standaard bij alternate maar dit jaar lijkt het een mindere keus.
Tegen beter weten in een mail gestuurd vandaag maar ze weten daar ook niets lijkt het.
Ja ik wacht ook gewoon “rustig” af, niet veel keus 😂DutchWing schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 13:47:
[...]
Ik wacht gewoon, sta nu toch 1e neem aan dat met 1-2 weken er wel minimaal 1 geleverd word... Aangezien Azerty en Megekko ook leveringen krijgen heb ik hoop dat Alternate ook krijgt. Ik heb wel de indruk dat Duitsland en België voorrang krijgen ivm het meer oplevert...
Of ik moet voor die tijd een mooie 3090 in de vrije verkoop zien maar op de aorus master of extreme na heb ik nergens echt interesse in.
Ik moet zeggen dat ik het ook aardig liet rusten maar na de bevoorradingen van vorige week bijna overal valt het me toch op dat ze inderdaad achter staan op andere shops en zelfs landen kwa eigen franchise.
Die indruk krijg ik toch niet, enkele andere tweakers en ik zitten al van dag 1 op de gaming x trio te wachten sinds dag van release...DutchWing schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 13:47:
[...]
Ik wacht gewoon, sta nu toch 1e neem aan dat met 1-2 weken er wel minimaal 1 geleverd word... Aangezien Azerty en Megekko ook leveringen krijgen heb ik hoop dat Alternate ook krijgt. Ik heb wel de indruk dat Duitsland en België voorrang krijgen ivm het meer oplevert...
Ik bedoel meer van dat ik wel verwacht dat er minimaal 1 geleverd word binnen 2 weken.THE VOLTAGE X2 schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 13:51:
[...]
Die indruk krijg ik toch niet, enkele andere tweakers en ik zitten al van dag 1 op de gaming x trio te wachten sinds dag van release...
Dat is een 2080 super.frankrox schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 13:56:
op amazon.de enkele kaartjes op voorraad
https://www.amazon.de/-/e...id=1603108514&sr=8-2&th=1
Alternate, nice 😎DiZhO schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 11:15:
[...]
Nee, ik heb ze vrijdag niet meer gebeld, wat overgewerkt waardoor ik pas iets na 6 naar ging.
Vandaag nog is proberen, maar ik heb deze week meer hoop op CB dan bij Alternate BE
[ Voor 4% gewijzigd door br00ky op 23-11-2020 20:55 ]
Ik heb dit jaar een i9-10900k gekocht bij Alternate en moet zeggen dat ik ook erg teleurgesteld was, er was niemand daar die mij kon informeren over wat we konden verwachten qua levertijden en aan de telefoon was het dusdanig "druk" dat de verbinding automatisch verbroken werd...Rick-vvv schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 13:43:
Moet zeggen dat alternate me voor het eerst wat teleurstelt dit haar, begrijp zij er waarschijnlijk ook niet aan kunnen doen maar lijkt alsof ze slecht bevoorraad worden.
Ik koop door deze ongein niks meer bij Alternate.
Een winkel is voor mij net zo goed als de support die ze bieden en die was daar enorm slecht.
Communicatie is er nul komma nul. En ondertussen volledige systemen wel kunnen uitrusten met die kaarten. Chronologische uitlevering, mijn voeten... Als ik de bestelling niet annuleer, is het sowieso mijn laatste aankoop daar...mysticcloud schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 14:00:
[...]
Ik heb dit jaar een i9-10900k gekocht bij Alternate en moet zeggen dat ik ook erg teleurgesteld was, er was niemand daar die mij kon informeren over wat we konden verwachten qua levertijden en aan de telefoon was het dusdanig "druk" dat de verbinding automatisch verbroken werd...
Een winkel is voor mij net zo goed als de support die ze bieden en die was daar enorm slecht.
Gelukkig hebben andere winkels ook een telefoonnummer en accurate status updates.mysticcloud schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 14:00:
[...]
Ik heb dit jaar een i9-10900k gekocht bij Alternate en moet zeggen dat ik ook erg teleurgesteld was, er was niemand daar die mij kon informeren over wat we konden verwachten qua levertijden en aan de telefoon was het dusdanig "druk" dat de verbinding automatisch verbroken werd...
Het Belgische filiaal verdient die naam, voor de MSI kaart vragen ze 100 euro meer dan NL. 70euro erbij gedaan na release, NL slechts 20.
Voor Alternate NL heb ik respect om hun prijzen dicht bij MSRP te houden vergelijke met de meeste winkels.
Alternate (Alternate BE) profiteren ervan, geen queue info, geen leverings info. Maar wel 1-2 miljoen euro ontvangen
[ Voor 2% gewijzigd door br00ky op 23-11-2020 20:55 ]
Ik heb nu bij Azerty besteld en die kunnen mij ook niet veel vertellen maar ik krijg tenminste iemand te spreken.Paprika schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 14:04:
[...]
Gelukkig hebben andere winkels ook een telefoonnummer en accurate status updates.
Vind het als klant belangrijk dat ik tenminste een contactmoment met een medewerker heb.
Apart, ik heb ze (= Alternate, NL) 2 maal gebeld na mijn bestelling voor de ontbrekende coupons en beide keren binnen 1 minuut te woord gestaan en ze waren heel vriendelijk. Misschien waren ze blij dat er niet weer een belletje was over een voorraad waarvan het antwoord al bekend zou zijn op voorhand...mysticcloud schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 14:08:
[...]
Ik heb nu bij Azerty besteld en die kunnen mij ook niet veel vertellen maar ik krijg tenminste iemand te spreken.
Vind het als klant belangrijk dat ik tenminste een contactmoment met een medewerker heb.
Iets meer dan 4% van de orders zijn daar geleverd.
https://docs.google.com/s...eTjLa3t0KEHSjknP/pubhtml#
Net weer gevraagd over de chat wat ze me kunnen vertellen, maar het blijft bij oppervlakkigheden en we doen wat we kunnen, wat blijkbaar niet zo veel is. Er is sinds 7 oktober niets meer geleverd lijkt het wel.wanl4756 schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 14:03:
[...]
Communicatie is er nul komma nul. En ondertussen volledige systemen wel kunnen uitrusten met die kaarten. Chronologische uitlevering, mijn voeten... Als ik de bestelling niet annuleer, is het sowieso mijn laatste aankoop daar...
Ben hier al over in discussie met zowel Asus als Alternate, tot nu toe geen succes..GekkeR schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 11:05:
[...]
Oef, juist die is officieel nog niet eens in productie volgens mij.
Vrij zuur dat ze die te koop hebben aangeboden eigenlijk.
(de non OC)
2 tot 4 werkdagen (na bevestiging van annulering)marko22 schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 14:26:
Weet iemand hoe lang het duurt om een terugbetaling te krijgen voor een annulering met Alternate be?
[ Voor 6% gewijzigd door Gamm86 op 19-10-2020 14:29 ]
NL of BE filiaal?wanl4756 schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 14:03:
[...]
Communicatie is er nul komma nul. En ondertussen volledige systemen wel kunnen uitrusten met die kaarten. Chronologische uitlevering, mijn voeten... Als ik de bestelling niet annuleer, is het sowieso mijn laatste aankoop daar...
Ik zet met hetzelfde gevoel voor BE filiaal.
NL is ook weinig communicatie, maar wel een wachtrij nr en prijzen zijn er beter.
vraag me af wat er met m'n 3070 bestelling gaat gebeuren
Op voorraad.
(Storepagina heeft het nog niet door, je ziet het in je winkelwagen)
[ Voor 23% gewijzigd door Ikkerens op 19-10-2020 14:32 ]
Voor BE. Ik heb zelf een gigabyte gekozen, welke in de voorgebouwde systemen zit. Als je daar naar vraagt, dan negeren ze dat gewoon. Verder lees ik dat mensen die duurder betaalden al wel een levering hebben gehad, hoewel ze later bestelden. Maar zo lang ik dat niet zwart op wit kan bevestigen, heeft dat weinig gewicht natuurlijk.DiZhO schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 14:29:
[...]
NL of BE filiaal?
Ik zet met hetzelfde gevoel voor BE filiaal.
NL is ook weinig communicatie, maar wel een wachtrij nr en prijzen zijn er beter.
XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]
Het is maar goed dat ik in de wachtrij sta voor kaarten want zo snel als die vrije verkoop gaat dat is voor mij niet bij te houden.... Kwestie van seconden, abnormaal.Stoksbrood schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 14:32:
[...]
Aaaaaand its gone (ook in de winkelwagen)
Kijk nou uit met de verspreiding van eventuele misinformatie, daar heeft niemand wat aan.GekkeR schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 11:05:
[...]
Oef, juist die is officieel nog niet eens in productie volgens mij.
Vrij zuur dat ze die te koop hebben aangeboden eigenlijk.
(de non OC)
---->
:strip_exif()/f/image/jttKXZT8cZOSsJWoH4AknUY9.jpg?f=fotoalbum_large)
Vraag mij dat af, lijkt mij dat die naar de statusverandering kijken. Die was er nu niet.DannyHrmnns schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 14:36:
Gewoon scalpers met distill of iets anders. En dan zie je deze kaart morgen wel weer op marktplaats.
5800X3D, X570 TUF Pro, 32 GB 3600C16, 3080 TI
Mogelijk dat ze alle kaarten in een (apart) mandje hebben via verschillende browserversies en dat die refreshen?WolfsRain schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 14:38:
[...]
Vraag mij dat af, lijkt mij dat die naar de statusverandering kijken. Die was er nu niet.
Deze was wel HEUL snel weg namelijk...

Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |