[NVIDIA GeForce RTX 30XX] Levertijden & Prijzen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 175 ... 629 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Alle 38 producten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CarraraGT
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 06-10 12:13
Forkey schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 01:14:
[...]

Oef, ~350 eur boven MSRP. Maar - als je hem écht wilt, prima keuze!
Mijn strategie blijft wel mezelf beheersen :P

Geniet van je kaart!
Volgens mij zo'n 150 euro boven de prijs van een 3080 Aorus Xtreme. 350 is voor de FE wat je bedoelt denk ik?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tjona100
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05-10 22:18
Nice, Gefeliciteerd! Het is sowieso al een betere deal dan die Aorus master bij Alternate.BE voor 1099

Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchWing
  • Registratie: April 2019
  • Niet online

DutchWing

WP Installateur

Volgens Alternate sta ik 3e in de wachtrij, maar dit update automatisch, ben benieuwd of er dan vanmiddag een bevestiging uit gaat van verzonden :P

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SW75YAA + EHST20D-VM2D / PV: 2150Wp Z/O 132° en 2580Wp N/W 312° Ik wil een warmtepomp.nu

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:19
DutchWing schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 07:48:
Volgens Alternate sta ik 3e in de wachtrij, maar dit update automatisch, ben benieuwd of er dan vanmiddag een bevestiging uit gaat van verzonden :P
Mooi dat het is gelukt.
Merk dat wachten, wachten, en nog meer wachten lastig is.
Hier hetzelfde. Wachten op 28 en 29 oktober.
28 oktober alleen nieuws en de 29ste weer de f5 knop verversser uit de kast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TryPleX
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 25-09 14:36
DutchWing schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 00:11:
[...]

Ik vond het ook teveel, maar ik word mijn GTX 1080 helemaal zat!

Nu alleen geduldig afwachten tot maandag, je kan hem geen eens in Ridderkerk ophalen :O (Had geen tijd om na te denken...)

Nu alleen mijn TUF non OC bij Azerty annuleren!
Je weet dat Alternate tegenwoordig alleen nog maar in Tholen zit? Ridderkerk is al jaren weg.

Acties:
  • +66 Henk 'm!

• kma72
  • Laatst online: 07-02-2021
Ik heb de afgelopen weken met veel plezier dit forum gevolgd. Het voelt als veel langer maar de lancering van de RTX-3080 is echt maar 1 maand geleden.

Omdat ik regelmatig dezelfde vragen voorbij zie komen leek het me wel nuttig om de actuele stand van zaken op een rijtje te zetten. Handig voor diegene die niet door die honderden post per dag wil ploeteren.

Enjoy!

Beschikbaarheid

Nu 1 maand na de officiële lancering van de RTX-3080 is de beschikbaarheid nog steeds erg laag. Met uitzondering van Megekko geven de webshops geen of soms tegenstrijdige informatie over te verwachten leveringen. Op basis van de posts in dit forum over de wachtrijen en de plekken die men opschuift kunnen we een inschatting maken van de aantallen.

Wat we dan zien is dat er nog lang geen sprake is van een normale aanvoer. Leveringen zijn onregelmatig en in kleine aantallen (max. enkele tientallen maar meestal minder). Per merk zien we misschien één of twee verschillende uitvoeringen per week. Van een gelijke verdeling tussen webshops is ook weinig te bekennen. Krijgt webshop X een Asus TUF geleverd dan wil dat niet zeggen dat deze bij andere webshops ook geleverd wordt.
Een andere vervelende bijkomstigheid is dat sommige varianten maar beperkt (EVGA) of helemaal nog niet geleverd worden (Gigabyte Eagle, Asus Strix non-OC). Als je ergens in de wachtrij staat dan is er op annuleringen na de afgelopen weken vrij weinig beweging geweest.

Je kan er van uitgaan dat er langzaam meer leveringen zullen komen maar hoe lang dit nog gaat duren is onduidelijk. Op basis van de aantallen die we nu zien kun je niet eens een inschatting maken wanneer je aan de beurt bent. Nvidia verwacht zelf pas voldoende voorraden in 2021.

Hoe kom ik aan een RTX-3080?

Je moet op dit moment veel geluk of engelengeduld hebben om aan een kaart te komen. Je kan een aantal dingen doen:
  1. Een pre-order plaatsen en ergens in een wachtrij gaan staan.
  2. De diverse webshops in de gaten houden en hopen dat er vrije voorraad binnenkomt.
  3. Afwachten en niets doen
Alle opties hebben voor- en nadelen. Het hangt uiteindelijk af hoe graag je een nieuwe kaart wil hebben en hoeveel tijd en geld je er in wil investeren. Voor optie 2 moet je erg alert zijn. Er komen regelmatig tips in dit forum voorbij of je kan met tools/scripts websites in de gaten houden (Een beetje tweaker gaat niet met de hand F5-en ;)). Het kan er hier soms hectisch en stressvol aan toe gaan.

Tips!

Ik ben prijsbewust
Wil je niet te veel betalen dan heb je op dit moment niet veel keus. Bijna alle webshops hebben de prijzen verhoogd en je betaalt al snel €100 bovenop de adviesprijs. Alternate heeft nu de beste prijzen (adviesprijs of net daarboven) maar daar zijn de wachtrijen voor de populaire kaarten extreem lang. De Nvidia Founders Edition is met €719 de best geprijsde keuze is maar dat is nu lastig...

Ik wil graag een Founders Edition RTX-3080
Founders Edition grafische kaarten zijn op dit moment helaas niet verkrijgbaar in Europa. Nvidia heeft besloten geen FE-kaarten meer te verkopen via zijn eigen webshop. In Amerika neemt Best Buy het over maar voor Nederland is dat nog niet bekend. Er gaan geruchten over Amazon maar niks is nog zeker.

Ik ben niet zo kieskeurig
Dat komt goed uit want heel veel keus is er op dit moment niet. Je hebt nu meer kans als je gaat voor een minder bekend/populair merk zoals Inno3d of een minder gewilde uitvoering. Bijvoorbeeld een Gigabyte Aorus Master of Ultra. Vermijd in ieder geval de populaire keuzes: MSI Gaming X trio, MSI Ventus, Asus TUF en ASUS Rog Strix.

Ik wil niet langer wachten
Jij en velen met je zijn het wachten behoorlijk beu. Dat betekent dat je alert zult moeten zijn en er echt werk van moet maken. Je bent helaas afhankelijk wat er geleverd wordt en dat is nog steeds heel weinig. Hoeveel geld heb je er eigenlijk voor over?

Geld speelt geen enkele rol
Daarmee maak je het voor jezelf wel gemakkelijk. Zeker als je snel moet beslissen. Waarom ga je eigenlijk niet voor de RTX-3090? De wachtrijen zijn korter en er zijn de afgelopen weken diverse keren 3090's in de vrije verkoop gekomen. Nog steeds moet je er snel bij zijn want ook deze kaarten zijn snel weg. Over 'tweedehands'-kaarten gaan we het hier verder niet hebben.

Ik kan nog wel even wachten
Dat is nu een heel verstandige keus want er komt nog veel aan. AMD kondigt later deze maand nieuwe grafische kaarten aan. Nvidia komt met de RTX-3070 en eventueel met een 20GB RTX-3080. De wachtrijen zullen langzaam verdwijnen waardoor je uiteindelijk de kaart kan kopen die je echt wil hebben.

Webshops

Hieronder een overzicht van de populaire webshops in dit forum met specifieke info over beschikbaarheid en prijzen.

WebshopPre-order?Wachtrij info?
Alternate
Heeft op dit moment de beste prijzen maar ook de langste wachtrijen. Voor de populaire kaarten zoals de MSI gaming X trio zijn dat er vele honderden. Leveringen komen langzaam op gang maar niet meer dan tientallen.
JApositie opvragen
Amazon.nl
In dit forum staan vrij weinig berichten over leveringen door Amazon maar wel veel over zeer hoge vraagprijzen (meestal niet Amazon zelf). Wachtrijen zijn niet bekend.
NEENEE
Azerty
Prijzen zijn verhoogd ten opzichte van de adviesprijs (minimaal €100). De afgelopen week zijn er diverse populaire kaarten in de vrije verkoop gekomen die allemaal vrij snel weer weg waren. Heeft blijkbaar korte wachtrijen die verder niet bekend zijn.
JANEE
CoolBlue
Prijzen zijn stevig verhoogd ten opzichte van de adviesprijs (minimaal €150). Heeft de afgelopen week een paar keer voorraad gehad van diverse kaarten (Asus, MSI en Gigabyte) die vrij snel weg waren. CB geeft inmiddels op zijn pagina's aan dat pas eind 2020/begin 2021 nieuwe voorraad binnenkomt.
NEENEE
Informatique
Prijzen zijn verhoogd ten opzichte van de adviesprijs (minimaal €100). Kortere wachtrijen dan bij de grote jongens maar krijgt daardoor minder voorraad binnen. Leveringen <10. Je kan hier als enige de wachtrij zien voordat je besteld.
JABij toevoegen aan de winkelmand en via mail
Megekko
Prijzen zijn verhoogd ten opzichte van de adviesprijs (minimaal €100). De wachtrijen zijn wel wat korter dan bij Alternate maar het kan nog steeds in de honderden lopen. Megekko geeft wel als een van de weinige webshops dagelijks informatie over te verwachten leveringen. De afgelopen weken zijn af en toe duurdere kaarten of minder populaire merken in de vrije verkoop gekomen.
JApositie opvragen
Nvidia
Goede prijzen maar uit de lucht. Nuff said.
NEENEE
Tones.be
Heeft bij de lancering enkele kaarten geleverd maar daarna bijna niets. Ik heb geen zicht op de Belgisch prijzen.
JAOpvragen via mail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWing
  • Niet online

DutchWing

WP Installateur

Toch niet leverbaar, was toch te langzaam LOL 7(8)7

Sta nu 3e in de rij... Neem aan dat het wel wat sneller zal gaan :9~

[ Voor 41% gewijzigd door DutchWing op 17-10-2020 09:30 ]

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SW75YAA + EHST20D-VM2D / PV: 2150Wp Z/O 132° en 2580Wp N/W 312° Ik wil een warmtepomp.nu

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koelkie
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 18-07-2023
DutchWing schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 09:23:

Noooooooooo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TryPleX
DutchWing schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 09:23:

En dan ook nog voor 1100 euro....

Meneer hierboven is ook een mooi verhaal maar ook Alternate heeft nu *poep* aan de MSRPs. Die Aorus is veel te duur en 100 euro meer dan een toch al dure Megekko dus die theorie kan ook het raam uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchWing
  • Niet online

DutchWing

WP Installateur

Ik stond ook verbaasd te kijken... :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchWing
  • Niet online

DutchWing

WP Installateur

TryPleX schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 09:35:
[...]

En dan ook nog voor 1100 euro....

Meneer hierboven is ook een mooi verhaal maar ook Alternate heeft nu *poep* aan de MSRPs. Die Aorus is veel te duur en 100 euro meer dan een toch al dure Megekko dus die theorie kan ook het raam uit.
Ik laat hem gewoon staan... Sta nog steeds 3e, verwacht dat ik Max 1 week moet wachten, als hij maar voor vrijdag komt, door de weeks toch weinig tijd (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberDonky
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 06-10 16:42

CyberDonky

DealBytes

Tot nu toe wordt bij OfficeCentre over 2 dagen de 3080 MSI Gaming X Trio geleverd en bij Coolblue is dat op 23 oktober. Ben heel erg benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meidengroep
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 30-10-2024
kma72 schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 09:16:
Ik heb de afgelopen weken met veel plezier dit forum gevolgd. Het voelt als veel langer maar de lancering van de RTX-3080 is echt maar 1 maand geleden.

Omdat ik regelmatig dezelfde vragen voorbij zie komen leek het me wel nuttig om de actuele stand van zaken op een rijtje te zetten. Handig voor diegene die niet door die honderden post per dag wil ploeteren.

<ingekort>
Bij Informatique kun je ook je wachtrij positie per mail opvragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NicolasVH
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16-02-2023
kma72 schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 09:16:

Enjoy!

Beschikbaarheid

Nu 1 maand na de officiële lancering van de RTX-3080 is de beschikbaarheid nog steeds erg laag. Met uitzondering van Megekko geven de webshops geen of soms tegenstrijdige informatie over te verwachten leveringen. Op basis van de posts in dit forum over de wachtrijen en de plekken die men opschuift kunnen we een inschatting maken van de aantallen.

Wat we dan zien is dat er nog lang geen sprake is van een normale aanvoer. Leveringen zijn onregelmatig en in kleine aantallen (max. enkele tientallen maar meestal minder). Per merk zien we misschien één of twee verschillende uitvoeringen per week. Van een gelijke verdeling tussen webshops is ook weinig te bekennen. Krijgt webshop X een Asus TUF geleverd dan wil dat niet zeggen dat deze bij andere webshops ook geleverd wordt.
Een andere vervelende bijkomstigheid is dat sommige varianten maar beperkt (EVGA) of helemaal nog niet geleverd worden (Gigabyte Eagle, Asus Strix non-OC). Als je ergens in de wachtrij staat dan is er op annuleringen na de afgelopen weken vrij weinig beweging geweest.

Je kan er van uitgaan dat er langzaam meer leveringen zullen komen maar hoe lang dit nog gaat duren is onduidelijk. Op basis van de aantallen die we nu zien kun je niet eens een inschatting maken wanneer je aan de beurt bent. Nvidia verwacht zelf pas voldoende voorraden in 2021.

Hoe kom ik aan een RTX-3080?

Je moet op dit moment veel geluk of engelengeduld hebben om aan een kaart te komen. Je kan een aantal dingen doen:
  1. Een pre-order plaatsen en ergens in een wachtrij gaan staan.
  2. De diverse webshops in de gaten houden en hopen dat er vrije voorraad binnenkomt.
  3. Afwachten en niets doen
Alle opties hebben voor- en nadelen. Het hangt uiteindelijk af hoe graag je een nieuwe kaart wil hebben en hoeveel tijd en geld je er in wil investeren. Voor optie 2 moet je erg alert zijn. Er komen regelmatig tips in dit forum voorbij of je kan met tools/scripts websites in de gaten houden (Een beetje tweaker gaat niet met de hand F5-en ;)). Het kan er hier soms hectisch en stressvol aan toe gaan.

Tips!

Ik ben prijsbewust
Wil je niet te veel betalen dan heb je op dit moment niet veel keus. Bijna alle webshops hebben de prijzen verhoogd en je betaalt al snel €100 bovenop de adviesprijs. Alternate heeft nu de beste prijzen (adviesprijs of net daarboven) maar daar zijn de wachtrijen voor de populaire kaarten extreem lang. De Nvidia Founders Edition is met €719 de best geprijsde keuze is maar dat is nu lastig...

Ik wil graag een Founders Edition RTX-3080
Founders Edition grafische kaarten zijn op dit moment helaas niet verkrijgbaar in Europa. Nvidia heeft besloten geen FE-kaarten meer te verkopen via zijn eigen webshop. In Amerika neemt Best Buy het over maar voor Nederland is dat nog niet bekend. Er gaan geruchten over Amazon maar niks is nog zeker.

Ik ben niet zo kieskeurig
Dat komt goed uit want heel veel keus is er op dit moment niet. Je hebt nu meer kans als je gaat voor een minder bekend/populair merk zoals Inno3d of een minder gewilde uitvoering. Bijvoorbeeld een Gigabyte Aorus Master of Ultra. Vermijd in ieder geval de populaire keuzes: MSI Gaming X trio, MSI Ventus, Asus TUF en ASUS Rog Strix.

Ik wil niet langer wachten
Jij en velen met je zijn het wachten behoorlijk beu. Dat betekent dat je alert zult moeten zijn en er echt werk van moet maken. Je bent helaas afhankelijk wat er geleverd wordt en dat is nog steeds heel weinig. Hoeveel geld heb je er eigenlijk voor over?

Geld speelt geen enkele rol
Daarmee maak je het voor jezelf wel gemakkelijk. Zeker als je snel moet beslissen. Waarom ga je eigenlijk niet voor de RTX-3090? De wachtrijen zijn korter en er zijn de afgelopen weken diverse keren 3090's in de vrije verkoop gekomen. Nog steeds moet je er snel bij zijn want ook deze kaarten zijn snel weg. Over 'tweedehands'-kaarten gaan we het hier verder niet hebben.

Ik kan nog wel even wachten
Dat is nu een heel verstandige keus want er komt nog veel aan. AMD kondigt later deze maand nieuwe grafische kaarten aan. Nvidia komt met de RTX-3070 en eventueel met een 20GB RTX-3080. De wachtrijen zullen langzaam verdwijnen waardoor je uiteindelijk de kaart kan kopen die je echt wil hebben.

Webshops

Hieronder een overzicht van de populaire webshops in dit forum met specifieke info over beschikbaarheid en prijzen.

WebshopPre-order?Wachtrij info?
Alternate
Heeft op dit moment de beste prijzen maar ook de langste wachtrijen. Voor de populaire kaarten zoals de MSI gaming X trio zijn dat er vele honderden. Leveringen komen langzaam op gang maar niet meer dan tientallen.
JApositie opvragen
Amazon.nl
In dit forum staan vrij weinig berichten over leveringen door Amazon maar wel veel over zeer hoge vraagprijzen (meestal niet Amazon zelf). Wachtrijen zijn niet bekend.
NEENEE
Azerty
Prijzen zijn verhoogd ten opzichte van de adviesprijs (minimaal €100). De afgelopen week zijn er diverse populaire kaarten in de vrije verkoop gekomen die allemaal vrij snel weer weg waren. Heeft blijkbaar korte wachtrijen die verder niet bekend zijn.
JANEE
CoolBlue
Prijzen zijn stevig verhoogd ten opzichte van de adviesprijs (minimaal €150). Heeft de afgelopen week een paar keer voorraad gehad van diverse kaarten (Asus, MSI en Gigabyte) die vrij snel weg waren. CB geeft inmiddels op zijn pagina's aan dat pas eind 2020/begin 2021 nieuwe voorraad binnenkomt.
NEENEE
Informatique
Prijzen zijn verhoogd ten opzichte van de adviesprijs (minimaal €100). Kortere wachtrijen dan bij de grote jongens maar krijgt daardoor minder voorraad binnen. Leveringen <10. Je kan hier als enige de wachtrij zien voordat je besteld.
JABij toevoegen aan de winkelmand
Megekko
Prijzen zijn verhoogd ten opzichte van de adviesprijs (minimaal €100). De wachtrijen zijn wel wat korter dan bij Alternate maar het kan nog steeds in de honderden lopen. Megekko geeft wel als een van de weinige webshops dagelijks informatie over te verwachten leveringen. De afgelopen weken zijn af en toe duurdere kaarten of minder populaire merken in de vrije verkoop gekomen.
JApositie opvragen
Nvidia
Goede prijzen maar uit de lucht. Nuff said.
NEENEE
Tones.be
Heeft bij de lancering enkele kaarten geleverd maar daarna bijna niets. Ik heb geen zicht op de Belgisch prijzen.
JAOpvragen via mail
Top post man, chapeau!

Het enige wat ik nog mis, maar is meer voor het andere topic (gezien niets te maken met levertijden of prijzen) is wat de verschillen nu effectief zijn in de verschillende AIB's. Ik ben absoluut geen expert (maar ook geen totale leek) en ik geraak er niet aan uit waarom bepaalde boards duurder zijn dan andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarraraGT
DutchWing schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 09:38:
[...]

Ik stond ook verbaasd te kijken... :?
Hoe weet je dat hij niet meer leverbaar is dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWing
  • Niet online

DutchWing

WP Installateur

NicolasVH schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 10:47:
[...]

Top post man, chapeau!

Het enige wat ik nog mis, maar is meer voor het andere topic (gezien niets te maken met levertijden of prijzen) is wat de verschillen nu effectief zijn in de verschillende AIB's. Ik ben absoluut geen expert (maar ook geen totale leek) en ik geraak er niet aan uit waarom bepaalde boards duurder zijn dan andere.
Sommige kaarten zijn duurder gezien de componenten en extra mogelijkheden voor Overclockers. MSI PCB vs ASUS PCB en je ziet het verschil in componenten en layout etc.
(Voor de gewone gamer heeft dit 0,0 invloed gezien de performance verschillen met deze generatie minimaal zijn, Max 2-5 fps.)

Je moet ook niet na mij kijken met betrekking tot wat ik koop! (Niet verstandig althans >:) )

[ Voor 6% gewijzigd door DutchWing op 17-10-2020 11:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
NicolasVH schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 10:47:
[...]

Top post man, chapeau!

Daarvoor kun je beter naar reviews van één website gaan kijken, want er is geen 1 size fits all en data is ook niet te vergelijken tussen verschillende reviewers, want ze testen allemaal anders en dan zijn de getallen niet meer bruikbaar.

Er zijn een aantal verschillen:
- Koeling (zie reviews)
- Appearance (smaak)
- RGB (en hoe je deze bedient, soms hebben merken hier echt bagger software voor)
- Boostclocks uit de fabriek (zie fabrikant specs)
- Powerlimiet (zie database op Techpowerup)
- Garantie (sommige merken geven meer en / of langere garantie)
- EVGA heeft nog z'n step up programma

De realiteit is wel dat een duurdere kaart nooit positief schaalt in wat je ervoor terugkrijgt. Een ASUS 3080 TUF hoort eigenlijk voor 719 euro verkocht te worden. Voor die prijs heb je een van de beste kaarten die er zijn. Alle duurdere kaarten zitten op zo'n marginale verschillen van deze kaart dat die je verschillen nooit gaat merken als reguliere gebruiker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWing
  • Niet online

DutchWing

WP Installateur

CarraraGT schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 10:53:
[...]

Hoe weet je dat hij niet meer leverbaar is dan?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Y6bOKFE23oNZAndBOraLoSg1s5k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yQCMJuXH6jK2ZSySVsXHNTqO.jpg?f=fotoalbum_large
Nu alleen benieuwd of Alternate snel gaat leveren, want daar hoor ik enorm uiteenlopende reacties over... Zelf tot nu toe alleen positief over Alternate.

[ Voor 12% gewijzigd door DutchWing op 17-10-2020 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarraraGT
Ah neee! Wat zuur... Je kan nu wel eventueel je impuls aankoop opnieuw overdenken haha. Ikzelf heb nog niet zo’n email gehad, dus tot nu toe lijkt het erop dat ik hem krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rombbb
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 08-02-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWing
  • Niet online

DutchWing

WP Installateur

CarraraGT schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 11:04:
[...]

Ah neee! Wat zuur... Je kan nu wel eventueel je impuls aankoop opnieuw overdenken haha. Ikzelf heb nog niet zo’n email gehad, dus tot nu toe lijkt het erop dat ik hem krijg?
Mijn bestelling van om 00:02 doorgekomen? Zal je wel net eerder zijn, had niet moeten overleggen met vriendin 8)7

Impuls is er vanaf, neem hem gewoon 8)

[ Voor 4% gewijzigd door DutchWing op 17-10-2020 11:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koelkie
Dan kan je er gelijk nog een disclaimer bij zetten omtrent de pcb icm een eventueel passend waterblok.
Ik denk dat het merendeel hier wel weet dat ze zelf research moeten doen omtrent temps, caps en andere aspecten als het gaat om meer/het beste uit je kaart te halen. ;)

No disrespect to y'all, @kma72 heeft gewoon een top post geschreven. Als alle aspecten erbij zouden komen staan, heb je een heel boekwerk

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Koelkie schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 11:06:
Dan kan je er gelijk nog een disclaimer bij zetten omtrent de pcb icm een eventueel passend waterblok.
Dat soort mensen gaan die vraag niet stellen en vallen zeker niet onder het kopje regulier gebruik, want dan valt meteen de helft van de features af (koeling, appearance, RGB) en prijs wordt ook meteen een secundaire prioriteit gezien men dan voor 200 euro extra (block met backplate) gaat sleutelen aan een kaart, waardoor zelfs de goedkoopste uitvoering al direct over de 900 euro gaat zitten en nee, ze presteren niet 25% beter onder waterkoeling dus tja :p...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TryPleX
Koelkie schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 11:06:
Ik denk dat het merendeel hier wel weet dat ze zelf research moeten doen omtrent temps, caps en andere aspecten als het gaat om meer/het beste uit je kaart te halen. ;)

No disrespect to y'all, @kma72 heeft gewoon een top post geschreven. Als alle aspecten erbij zouden komen staan, heb je een heel boekwerk
Klopt. Handig als je net komt kijken. Misschien kan iemand hem sticky maken?

Overigens zou het wel grappig zijn als iemand in een tabel de wachtlijsten kan neerzetten. Heb er zoveel voorbij zien komen en ze zijn met zoeken heel moeilijk te vinden. Misschien interessant om te weten voor de nieuwe kopers die hier kijken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CarraraGT
DutchWing schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 11:05:
[...]

Mijn bestelling van om 00:02 doorgekomen? Zal je wel net eerder zijn, had niet moeten overleggen met vriendin 8)7

Impuls is er vanaf, neem hem gewoon 8)
Ja net aan de telefoon geweest. Ik was net voor 12en met de bestelling. Hij ligt klaar voor mij in het magazijn en ik krijg vanmiddag de track and trace. Succes met een kaart vinden de komende tijd nog, gaat je wel lukken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TryPleX schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 11:11:
[...]

Klopt. Handig als je net komt kijken. Misschien kan iemand hem sticky maken?
Hij was al sticky voordat ik wakker werd. Ik gok dat een modje op tijd wakker werd en de TS linkt er naar ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
@kma72
Mooie post. Nog een punt is dat het volgensmij niet duidelijk is of shops altijd daadwerkelijk conform de wachtrij uitleveren of dat ze eerst uitleveren aan diegenen die meer voor dezelfde kaart hebben betaald maar later besteld hebben.

Ook worden soms binnengekomen kaarten eerst gebruikt om te verkopen als onderdeel van een heel systeem.

Ben in ieder geval erg benieuwd of rond de AMD launch er inderdaad veel meer kaarten beschikbaar gaan komen.

[ Voor 104% gewijzigd door Help!!!! op 17-10-2020 11:15 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koelkie
Paprika schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 11:10:
[...]

Dat soort mensen gaan die vraag niet stellen en vallen zeker niet onder het kopje regulier gebruik, want dan valt meteen de helft van de features af (koeling, appearance, RGB) en prijs wordt ook meteen een secundaire prioriteit gezien men dan voor 200 euro extra (block met backplate) gaat sleutelen aan een kaart, waardoor zelfs de goedkoopste uitvoering al direct over de 900 euro gaat zitten en nee, ze presteren niet 25% beter onder waterkoeling dus tja :p...
Precies dit idd.

En on topic omtrent de post van @kma72 , amazon heeft idd weinig geleverd. Kan mij alleen heugen dat ze toen enkele 3080 TUF non-oc voor een spotprijs hebben geleverd. Verder blijft het angstvallig stil. Al mijn bestellingen staan ook nog steeds op levertermijn onbekend oid.

Edit; sorry als ik soms wat bot overkom. Totaal niet de bedoeling om denigrerend oid te zijn naar iemand. Ik schrijf van nature een beetje tactloos O-)

[ Voor 8% gewijzigd door Koelkie op 17-10-2020 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWing
  • Niet online

DutchWing

WP Installateur

CarraraGT schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 11:12:
[...]

Ja net aan de telefoon geweest. Ik was net voor 12en met de bestelling. Hij ligt klaar voor mij in het magazijn en ik krijg vanmiddag de track and trace. Succes met een kaart vinden de komende tijd nog, gaat je wel lukken!
Gefeliciteerd! Wel nog foto posten hè! :P

Je had uit voorzorg gebeld haha!
(Je werd stiekem wel even bang :9 )

Ik heb zelf even e-mail doorgestuurd, benieuwd wanneer hun verwachten te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denisletica
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 01-10 17:10
Iemand wat nieuws over EVGA leveringen? Goeie 30 pagina’s niet kunnen lezen ivm drukte. Thx

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CarraraGT
DutchWing schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 11:16:
[...]

Gefeliciteerd! Wel nog foto posten hè! :P

Je had uit voorzorg gebeld haha!
(Je werd stiekem wel even bang :9 )

Ik heb zelf even e-mail doorgestuurd, benieuwd wanneer hun verwachten te leveren.
Ja je maakte mij zeker bang haha. Ik had zonder account besteld, dus kon niet heel goed inzien hoe of wat. Maar na het belletje lijkt het dus zeker. Is een korte wachtrij hoor, 2 bellers zaten er voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DutchWing schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 11:16:
[...]
Dat antwoord kan iedereen je hier ook wel geven. :+ ;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NicolasVH
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16-02-2023
denisletica schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 11:18:
Iemand wat nieuws over EVGA leveringen? Goeie 30 pagina’s niet kunnen lezen ivm drukte. Thx
Ik baseer me puur op mijn persoonlijk Megekko wachtrij, waar ik in het eerste deel van deze week vijf plaatsen ben gezakt en dan vanaf donderdag er stilstand is geweest.

De EVGA wachtrijen zijn alleszins zeer klein op Megekko (in mijn geval sta ik 3 van 4 momenteel, als er terug begin volgende week leveringen zijn zoals deze week, dan ben ik er bij + is er vrije verkoop zelfs).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pokle312
  • Niet online
Kan iemand mij vertellen hoe snel de rtx 3080 was uitverkocht?
kan ik me enigzins voorbereiden op de release van de rtx 3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kma72
Help!!!! schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 11:14:
@kma72
Mooie post. Nog een punt is dat het volgensmij niet duidelijk is of shops altijd daadwerkelijk conform de wachtrij uitleveren of dat ze eerst uitleveren aan diegenen die meer voor dezelfde kaart hebben betaald maar later besteld hebben.

Ook worden soms binnengekomen kaarten eerst gebruikt om te verkopen als onderdeel van een heel systeem.

Ben in ieder geval erg benieuwd of rond de AMD launch er inderdaad veel meer kaarten beschikbaar gaan komen.
Ik heb een beetje afstand proberen te houden van allerlei speculaties, geruchten ed. Deze week hadden we dat verhaal van Alternate via de klantenservice gehoord maar die zijn notoir onbetrouwbaar als informatiebron. Uiteindelijke maakt het ook vrij weinig uit voor de leveringen die we zien. We weten niet wat er binnenkomt en we weten niet hoeveel systemen er verkocht worden. We kunnen alleen aan de verschuivingen zien dat het bijzonder weinig is. Dat is een maand na de lancering best zorgelijk. Je zou verachten dat het langzaam toeneemt maar daar is geen sprake van. Ik zou wel eens willen weten hoe het er in die logistieke keten aan de achterkant nu aan toe gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeR
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-10 16:56

GekkeR

key = key

pokle312 schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 11:37:
Minuten helaas.
Ik zou om 14:45 beginnen met F5n en 1 shop kiezen (persoonlijk Alternate).
Zelf stug vastgehouden aan Megekko met spijt (eerst geen prijs, toen 1499, daarna te duur vergeleken met de rest).
Na de hele Megekko rit was de rest uitverkocht en zit je met niks.
Kies dus 1 en koop zodra je hem online ziet komen.

[ pctje te zien hier ] - Miauw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 06-10 17:46
DutchWing schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 09:40:
[...]

Ik laat hem gewoon staan... Sta nog steeds 3e, verwacht dat ik Max 1 week moet wachten, als hij maar voor vrijdag komt, door de weeks toch weinig tijd (y)
Jij hebt hoge verwachtingen, ik verwacht dat je nog wel wat langer mag gaan wachten....

Een 3e plek zegt namelijk niet zo veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWing
  • Niet online

DutchWing

WP Installateur

schumi1986 schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 11:41:
[...]

Jij hebt hoge verwachtingen, ik verwacht dat je nog wel wat langer mag gaan wachten....

Een 3e plek zegt namelijk niet zo veel.
Ik blijf optimistisch :)
(Iemand anders kreeg de master na bestellen binnen 1 week dus vandaar.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kma72
Overigens zou het wel grappig zijn als iemand in een tabel de wachtlijsten kan neerzetten. Heb er zoveel voorbij zien komen en ze zijn met zoeken heel moeilijk te vinden. Misschien interessant om te weten voor de nieuwe kopers die hier kijken?
Ik heb het overwogen maar dat was me te veel werk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pokle312
  • Niet online
GekkeR schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 11:41:
[...]

Minuten helaas.
Ik zou om 14:45 beginnen met F5n en 1 shop kiezen (persoonlijk Alternate).
Zelf stug vastgehouden aan Megekko met spijt (eerst geen prijs, toen 1499, daarna te duur vergeleken met de rest).
Na de hele Megekko rit was de rest uitverkocht en zit je met niks.
Kies dus 1 en koop zodra je hem online ziet komen.
En de andere webshops zoals azerty niet aangeraden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenExterkate
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 30-09 18:30
Tijdens de launch van zowel de 3080 als 3090 bleek dat veel kaarten niet op voorraad waren bij webshops, of uberhaupt nog niet in het productieproces zaten. Dus uitverkocht nee, shitshow ja. Er is massaal besteld op 17 september voor producten die nog helemaal niet bestonden.

Ik verwacht niet dat het met de 3070, 2 weken later ineens wel kan; alles op orde, wereldwijde voorraden. Misschien dat er wat meer kaarten van diverse fabrikanten liggen op dag van release. Maar lang niet genoeg om een zorgeloze launch te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen tweak
  • Laatst online: 30-01-2023
EVGA GeForce RTX 3080 FTW3 ULTRA GAMING

Megekko: 6 van de 8

Geen idee hoe lang dit gaat duren. Dit is de enige bestelling die ik heb geplaatst. Hopelijk duurt het niet tot 2021. Anders ga ik echt overwegen om een AMD kaart te kopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
3080 FE kaarten hadden voornamelijk het probleem dat de hele website eruit lag. Bij de 3090 FE had je gewoon 15 minuten lang zonder problemen kunnen bestellen.

Gezien de 3070 lager geprijsd is zal er meer vraag zijn, maar gezien we nog niets weten over FE kaarten in Europa kom je dan uit bij AIB modellen totdat Nvidia ons update over de FE.

Voor AIB modellen gold dat Alternate heel vroeg was (14.45ish) met het activeren van hun kaarten. Orders die binnen zo'n 3 minuten werden afgerond, werden voor de Trio de volgende dag al geleverd. Veel kaarten waren echter niet op voorraad en ook de Trio stond in de lijst als preorder, maar werd alsnog in de avond verzonden. Alternate bood kaarten 't eerste half uur aan voor MSRP prijzen.

Veel mensen zaten toen de kat uit de boom te kijken voor andere modellen en vooral de FE kaart, waardoor weinig mensen direct bij Alternate waren aangesloten. Veel orders kwamen dan ook rond 15.15 binnen toen de problemen met de FE naar voren kwamen. Die overigens later op de avond alsnog opeens online gingen.

Megekko en CDROMLAND zette hun kaarten heel vroeg online voor prijzen boven de 2000 euro, waarschijnlijk omdat hun systeem geen NDA lift ondersteunt en zo konden de kaarten al tijdig klaar staan en hoefden ze alleen nog de prijzen recht te zetten om 15.00. Die werden dan ook ergens rond 15.00 omlaag gezet naar hun "reguliere" prijzen. Let wel, Megekko en CDROMLAND zaten zelf met hun "nieuwe" prijzen alsnog boven MSRP.

Azerty ging online op 15.00 met hun kaarten die eveneens duurder waren, maar wel direct met hun definitieve prijzen.

Overal ging het erg snel, en ik verwacht hetzelfde met de 3070.

* De Trio is voor mij een makkelijk voorbeeld omdat ik deze zelf toen direct heb ontvangen en precies weet hoe 't is gegaan. Daarna heb ik zelf nooit meer naar een 3080 gekeken :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TryPleX
Jeroen tweak schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 11:49:

Geen idee hoe lang dit gaat duren. Dit is de enige bestelling die ik heb geplaatst. Hopelijk duurt het niet tot 2021. Anders ga ik echt overwegen om een AMD kaart te kopen.
Het is nog maar de vraag of AMD het veel beter gaat doen met de wereld zoals hij is op dit moment. Als de prijs daarvoor gunstig is en de prestaties goed? En die worden meestal gemaakt door dezelfde board partners die nu nog dik achterlopen met de NVIDIA kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scamid
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-07 19:42
Jeroen tweak schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 11:49:

Ik sta op 2/8 bij deze kaart. Tot nu toe zijn er ongeveer van deze 5 kaarten door megekko geleverd sinds launch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TryPleX schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 11:52:
[...]

Het is nog maar de vraag of AMD het veel beter gaat doen met de wereld zoals hij is op dit moment. Als de prijs daarvoor gunstig is en de prestaties goed? En die worden meestal gemaakt door dezelfde board partners die nu nog dik achterlopen met de NVIDIA kaarten.
Andere node (TSMC ipv Samsung) en ander geheugen (geen GDDR6X), dus in die zin is er weinig overlap. Het kan heel anders zijn voor AMD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen tweak
  • Laatst online: 30-01-2023
Scamid schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 11:53:
[...]

Ik sta op 2/8 bij deze kaart. Tot nu toe zijn er ongeveer van deze 5 kaarten door megekko geleverd sinds launch.
Thanks voor de info. Ik verwacht een foto in dit topic als je hem hebt ontvangen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-10 21:27
CyberDonky schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 10:02:
Tot nu toe wordt bij OfficeCentre over 2 dagen de 3080 MSI Gaming X Trio geleverd en bij Coolblue is dat op 23 oktober. Ben heel erg benieuwd!
Over 2 dagen denk je? Ben benieuwd!

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyberDonky
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 06-10 16:42

CyberDonky

DealBytes

Cidolfas schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 12:13:
[...]

Over 2 dagen denk je? Ben benieuwd!
Yes, tot nu toe is er vanuit OfficeCentre gecommuniceerd dat zij deze de 19e binnenkrijgen, waaronder ik en nog een aantal @ Tweakers. Heel erg benieuwd dus ja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drnigg
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21-09 13:23
Er staat mij juist bij dat er ergens stond dat officecentre hun kaarten op de 20ste bij de leverancier verwachtte, maar daar kan ik niets van terugvinden helaas dus dat kan ik ook fout hebben. Hebben jullie dat te horen gekregen via de telefoon dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denisletica
NicolasVH schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 11:30:
[...]

Ik baseer me puur op mijn persoonlijk Megekko wachtrij, waar ik in het eerste deel van deze week vijf plaatsen ben gezakt en dan vanaf donderdag er stilstand is geweest.

De EVGA wachtrijen zijn alleszins zeer klein op Megekko (in mijn geval sta ik 3 van 4 momenteel, als er terug begin volgende week leveringen zijn zoals deze week, dan ben ik er bij + is er vrije verkoop zelfs).
Ben benieuwd sta al sinds 24 sept 1/4 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kma72
Paprika schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 11:50:
[...]
Voor AIB modellen gold dat Alternate heel vroeg was (14.45ish) met het activeren van hun kaarten. Orders die binnen zo'n 3 minuten werden afgerond, werden voor de Trio de volgende dag al geleverd. Veel kaarten waren echter niet op voorraad en ook de Trio stond in de lijst als preorder, maar werd alsnog in de avond verzonden. Alternate bood kaarten 't eerste half uur aan voor MSRP prijzen.
Even nog ter aanvulling. Ik heb op launchdag direct bij Alternate besteld en velen met mij. Vanaf 3 uur lag de site van Alternate zo goed als plat. Ik heb twee keer moeten bestellen omdat mijn server sessie opeens weg was. Uiteindelijk even na 3 uur de bestelling kunnne afronden voor de MSI Ventus. Ik stond toen op plek 50 in de wachtrij. Mensen die de MSI trio x rond datzelfde tijdstip hebben besteld stonden toen al op plaats 150.

Ik ben benieuwd hoeveel vraag er gaat zijn naar de 3070. Als ik de laatste video van Igor's lab mag geloven dan zouden er veel minder problemen moeten zijn met de leveringen: YouTube: Was kaufen? NVIDIA GeForce RTX 3070 oder AMD Radeon RX 6800XT? Verfü...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• akaash00
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 06-10 16:20
denisletica schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 12:27:
[...]

Ben benieuwd sta al sinds 24 sept 1/4 😅
3090 FTW3 Ultra?
2/4 hier😅

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• akirasendoun
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 28-01 00:25
heb net mail van amazon nl gekregen dat msi trio 3080 tussen 31okt-09nov geleverd wordt. Ben benieuwd of echt zo is, besteld op 1 okt. Iemand anders die ook trio heb staan bij amazon??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:21
akirasendoun schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 12:39:
heb net mail van amazon nl gekregen dat msi trio 3080 tussen 31okt-09nov geleverd wordt. Ben benieuwd of echt zo is, besteld op 1 okt. Iemand anders die ook trio heb staan bij amazon??
4okt besteld, geen melding...

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyHrmnns
  • Laatst online: 07-06 12:56
Ik heb ook een x trio besteld op 1 Oktober maar nog geen melding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinvol
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 24-07 17:08
Stond op #4 voor EVGA XC3 gaming bij alternate, uiteindelijk maar geannuleerd omdat ik nu een Ventus binnen heb en daar eigenlijk meer dan tevreden mee ben, vooral op gebied van temps.
Ook heb ik veel issues gelezen opn het EVGA forum rond de XC3 en hoge idle/load temps.
Wel een beetje saai zonder enige verlichting, maar goed, performance> looks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankrox
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-10 19:48
Ik heb er een op 2 Oktober besteld op Amazon.nl, ook nog geen mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Max
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 03-10 16:51
heb net mail van amazon nl gekregen dat msi trio 3080 tussen 31okt-09nov geleverd wordt. Ben benieuwd of echt zo is, besteld op 1 okt. Iemand anders die ok trio heb staan bij amazon??
MSI op 3 Oktober besteld maar geen bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marko22
  • Laatst online: 14-03-2021
Hallo.

Ik heb Asus RTX 3090 OC besteld op 23 september voor amazon nl en ik heb geen melding. De prijs is 1642 euro.

Vergeef me mijn taal, maar ik gebruik een vertaler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyHrmnns
Ik heb zojuist een medewerker van amazon.nl gesproken en die zegt als je geen mail hebt gehad dan zit je niet bij de eerste levering. Hij zag geen levering binnenkomen dus ik weet niet of ze wel alles kunnen zien. Dus zelfs bij amazon kun je gewoon nog lekker wachten. Ik vind het een beetje schandalig worden. Wel lekker lang verkopen maar op tijd leveren ho maar. De eerste lading moet ongeveer 2 tot 3 weken wachten en daarna moet je hopen dat je aan de beurt komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marko22
  • Laatst online: 14-03-2021
Ik heb het alleen gekocht omdat ze een voorverkoopoptie hadden met een leveringsdatum zoals hieronder. Het mooiste was dat amazon het bezorgpad liet zien, en toen het kaartje bij mij thuis zou komen, kwam er een mailtje dat ze helaas de bezorgdatum niet kenden. 3 of 4 dagen geleden zag ik deze Asus weer voor 1720 euro kopen en na een tijdje was hij niet meer beschikbaar. Ik heb geen idee wat daar gebeurt. Ik was verzekerd dat ik de goederen zou ontvangen voor de prijs die ik heb betaald. Want ik kan ook denken dat ze niet naar de ongeduldige klant sturen om de bestelling te annuleren als de prijzen zijn gestegen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mirSsDDcb54b6jS_CD0ceAkvEe0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/zaby49laBkqCJPNs5KI7axEK.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bschnitz
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08:15
DannyHrmnns schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 13:18:
Ik heb zojuist een medewerker van amazon.nl gesproken en die zegt als je geen mail hebt gehad dan zit je niet bij de eerste levering. Hij zag geen levering binnenkomen dus ik weet niet of ze wel alles kunnen zien. Dus zelfs bij amazon kun je gewoon nog lekker wachten. Ik vind het een beetje schandalig worden. Wel lekker lang verkopen maar op tijd leveren ho maar. De eerste lading moet ongeveer 2 tot 3 weken wachten en daarna moet je hopen dat je aan de beurt komt.
Je kan overal wachten, er is een vraag vs productie tekort. Boos zijn om de situatie helpt niet. Gewoon wachten dus, begin van het nieuwe jaar zal alles weer beetje normaliseren.

WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Hyundai Ioniq 6 53kWh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denisletica
akaash00 schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 12:34:
[...]

3090 FTW3 Ultra?
2/4 hier😅
Ja haha 😀😀 hoop dat er een paar worden geleverd dat we alle 4 wat krijgen, maar denk van niet 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koelkie
Hier ook een 3080 trio besteld op 2 okt. en helaas geen mail van amazon.

Gefeliciteerd met het goede nieuws iig ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Koelkie op 17-10-2020 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyHrmnns
Bschnitz schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 13:26:
[...]

Je kan overal wachten, er is een vraag vs productie tekort. Boos zijn om de situatie helpt niet. Gewoon wachten dus, begin van het nieuwe jaar zal alles weer beetje normaliseren.
Ik ben al bij meerdere websites aan het wachten. Amazon leek me wel de beste optie omdat ik verwachtte dat die grotere leveringen zou krijgen. Het is alleen balen dat iemand die wss maar een paar orders eerder heeft besteld wel een kaart krijgt hehe. Er werd eerst tegen mij gezegd dat ze wel in Oktober verwachten te leveren en als je dan ziet dat de eerste levering al later gaat worden is dat een beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RogerD1985
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 10-03-2023
marko22 schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 13:26:
Ik heb het alleen gekocht omdat ze een voorverkoopoptie hadden met een leveringsdatum zoals hieronder. Het mooiste was dat amazon het bezorgpad liet zien, en toen het kaartje bij mij thuis zou komen, kwam er een mailtje dat ze helaas de bezorgdatum niet kenden. 3 of 4 dagen geleden zag ik deze Asus weer voor 1720 euro kopen en na een tijdje was hij niet meer beschikbaar. Ik heb geen idee wat daar gebeurt. Ik was verzekerd dat ik de goederen zou ontvangen voor de prijs die ik heb betaald. Want ik kan ook denken dat ze niet naar de ongeduldige klant sturen om de bestelling te annuleren als de prijzen zijn gestegen.
[Afbeelding]
Ik heb precies hetzelfde en ik heb hem op 19-Sep besteld en ook nog steeds geen licht aan het einde van de tunnel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bschnitz
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08:15
DannyHrmnns schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 13:37:
[...]

Ik ben al bij meerdere websites aan het wachten. Amazon leek me wel de beste optie omdat ik verwachtte dat die grotere leveringen zou krijgen. Het is alleen balen dat iemand die wss maar een paar orders eerder heeft besteld wel een kaart krijgt hehe. Er werd eerst tegen mij gezegd dat ze wel in Oktober verwachten te leveren en als je dan ziet dat de eerste levering al later gaat worden is dat een beetje jammer.
Ik weet niet waar jij je info krijgt maar met alle info die hier voorbij gekomen is was duidelijk dat het eind oktober medio november zou worden met amz orders rondom de 3090. Dat hebben meerdere chat medewerkers bevestigd aan verschillende mensen hier.

WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Hyundai Ioniq 6 53kWh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyHrmnns
Bschnitz schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 13:56:
[...]

Ik weet niet waar jij je info krijgt maar met alle info die hier voorbij gekomen is was duidelijk dat het eind oktober medio november zou worden met amz orders rondom de 3090. Dat hebben meerdere chat medewerkers bevestigd aan verschillende mensen hier.
Mijn info komt direct van een amazon medewerker en het gaat om de 3080.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWing
  • Niet online

DutchWing

WP Installateur

Hoe lang duurt het ongeveer tot Alternate op een e-mail reageer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lockheat
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-09 11:59
DannyHrmnns schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 13:18:
Ook ik heb Amazon gebeld, over mn RTX3090 Strix OC. Medewerkster geeft aan niets meer te kunnen zien dan wat op de website staat vermeld. Ik heb 19/9 al besteld om 11:06 en met IDEAL betaald.
Enkel het magazijn zou meer info hebben en daar is een onderzoek gestart. Ik mag voor zo'n bedrag toch op zijn minst een terugkoppeling krijgen over de verwachte leverdatum en exacte status wachtenden t.o.v. mijn positie. Anno 2020 toch geen rocket-science...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyHrmnns
lockheat schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 14:00:
[...]

Ook ik heb Amazon gebeld, over mn RTX3090 Strix OC. Medewerkster geeft aan niets meer te kunnen zien dan wat op de website staat vermeld. Ik heb 19/9 al besteld om 11:06 en met IDEAL betaald.
Enkel het magazijn zou meer info hebben en daar is een onderzoek gestart. Ik mag voor zo'n bedrag toch op zijn minst een terugkoppeling krijgen over de verwachte leverdatum en exacte status wachtenden t.o.v. mijn positie. Anno 2020 toch geen rocket-science...
Ja dat zou wel zo netjes zijn. De klantenservice medewerkers zijn gewoon aardig en daar heb ik geen problemen mee alleen ze mogen qua structuur met pre orders wel iets verbeteren. Bij de trio is het nu alleen iets anders omdat er mensen zijn die wel en geen mail hebben gekregen. Er wordt helaas geen duidelijkheid gegeven of alleen deze levering wordt geleverd in die periode, of dat het mogelijk is dat er nog meer leveringen komen in dezelfde periode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxDamage
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-09 20:16
DutchWing schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 13:59:
Hoe lang duurt het ongeveer tot Alternate op een e-mail reageer?
De ene keer heb ik 4 dagen moeten wachten.
Gisterenavond stuurde ik een mail en had binnen 10 minuten antwoord.
Geen peil op te trekken.

[ Voor 4% gewijzigd door MaxDamage op 17-10-2020 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cayren
  • Laatst online: 10-05-2021
DannyHrmnns schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 14:06:
[...]

Ja dat zou wel zo netjes zijn. De klantenservice medewerkers zijn gewoon aardig en daar heb ik geen problemen mee alleen ze mogen qua structuur met pre orders wel iets verbeteren. Bij de trio is het nu alleen iets anders omdat er mensen zijn die wel en geen mail hebben gekregen. Er wordt helaas geen duidelijkheid gegeven of alleen deze levering wordt geleverd in die periode, of dat het mogelijk is dat er nog meer leveringen komen in dezelfde periode.
heb het zelf opgegeven op amazon, had een supergoede order staan net voor launch voor een ftw3 ultra op amazon uk en na een paar dagen kreeg ik ineens een mail waarin ze zonder reden cancelden. (waardoor ik ook de hele launch gemist heb op andere sites)
Ik riskeer het me niet meer, liever op een gewone shop zoals megekko waar je tenminste je order een beetje in de gaten kan houden, ook al kost het me (heel) wat meer.

[ Voor 3% gewijzigd door Cayren op 17-10-2020 14:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DannyHrmnns
Cayren schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 14:13:
[...]

heb het zelf opgegeven op amazon, had een supergoede order staan net voor launch voor een ftw3 ultra op amazon uk en na een paar dagen kreeg ik ineens een mail waarin ze zonder reden cancelden. (waardoor ik ook de hele launch gemist heb op andere sites)
Ik riskeer het me niet meer, liever op een gewone shop zoals megekko waar je tenminste je order een beetje in de gaten kan houden, ook al kost het me (heel) wat meer.
Ja Megekko doet het het beste qua communicatie. Ik ben zelf wel tevreden hoe het gegaan is met Alternate alleen helaas iets te weinig communicatie over leveringen. Ze hebben wel netjes geholpen met codes toevoegen en alle mailtjes snel beantwoord. Ik sta rond de 30ste plek dus hopelijk krijgen die meer dan 30 kaarten binnen 2 weken haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaTochNietDan
  • Laatst online: 20-05 21:07
Informatique doet anders ook aardig goed z'n best hoor.
Ik heb met die jongens te doen van de particuliere verkoop.
Staan je netjes te woord, lullen er niet omheen, en't is wat het is, plus ze hebben een goed gevoel voor humor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyHrmnns
JaTochNietDan schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 14:22:
Informatique doet anders ook aardig goed z'n best hoor.
Ik heb met die jongens te doen van de particuliere verkoop.
Staan je netjes te woord, lullen er niet omheen, en't is wat het is, plus ze hebben een goed gevoel voor humor.
Ja ik bedoel meer algemene info. Bij Megekko kan iedereen zien wat ze ongeveer binnenkrijgen en verwachten. Weet je wanneer informatique weer kaarten verwacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-10 01:06
DannyHrmnns schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 13:58:
[...]

Mijn info komt direct van een amazon medewerker en het gaat om de 3080.
Ik wil je niet ontmoedigen maar een amazon klantenservice medewerker kan helemaal niet zien wanneer leveringen binnen worden gebracht. Ze zien net zoveel als jij en ik, een onbekende levertijd. Ze doen soms een gokje om wat klanten gerust te stellen, maar er is niemand op de laagste lijn die binnenkomende vracht gegevens kan inzien hoor.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• killerbee1958
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:53
DannyHrmnns schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 14:25:
[...]

Ja ik bedoel meer algemene info. Bij Megekko kan iedereen zien wat ze ongeveer binnenkrijgen en verwachten. Weet je wanneer informatique weer kaarten verwacht?
Weten ze zelf ook niet.
Sta als nummer 2 voor een trio sinds twee weken (gestart op plek 5) en elke week even contact via mail, maar ze kunnen geen enkele indicatie geven wanneer ze iets binnen gaan krijgen.
Uitspraken kan van weken tot maanden duren.

Dus inderdaad wel eerlijk, ook al wordt je er niet direct blij van. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyHrmnns
Royeboi schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 14:32:
[...]

Ik wil je niet ontmoedigen maar een amazon klantenservice medewerker kan helemaal niet zien wanneer leveringen binnen worden gebracht. Ze zien net zoveel als jij en ik, een onbekende levertijd. Ze doen soms een gokje om wat klanten gerust te stellen, maar er is niemand op de laagste lijn die binnenkomende vracht gegevens kan inzien hoor.
Waarom zou mij dat ontmoedigen? Het ging mij meer om het mailtje. Als ze nog steeds bezig zijn met mails versturen omdat de voorraad langzaam geupdate wordt dan is dat meer bemoedigend dan het antwoord van de medewerker. Ik had zelf ook wel door dat hij wss alleen maar keek naar hetzelfde als wat ik zag qua levertermijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyHrmnns
killerbee1958 schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 14:34:
[...]

Weten ze zelf ook niet.
Sta als nummer 2 voor een trio sinds twee weken (gestart op plek 5) en elke week even contact via mail, maar ze kunnen geen enkele indicatie geven wanneer ze iets binnen gaan krijgen.

Ok bedankt voor het laten weten. Ja beetje zoals de rest haha. Ik hoop dat webshops als informatique en azerty vrije verkoop gaan of blijven doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWing
  • Niet online

DutchWing

WP Installateur

Sta nu op plaats 2 in de wachtrij voor een Xtreme bij Alternate :9

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• steaktartaar
  • Laatst online: 04-06-2023
Nieuwe GPU is er!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DTOfhvwXrQStqk4ZLvwXeV-ItFg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Yw7OoIwiWXdHL3ELLScI1l5K.jpg?f=fotoalbum_large

Okee, misschien niet "nieuw" nieuw... maar deze heeft het voordeel van effectief in mijn PC te zitten tegenover een theoretische 3080 van Tones :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superduif
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17-09 00:02
Heb zojuist een mail gekregen van Azerty in verband met het bestellen van de RTX 3080 Asus TUF (non OC):
Met deze e-mail wil ik je graag een update geven over jouw bestelling.

Wij hebben de levertijd opgevraagd bij onze leverancier en van hen zojuist een reactie ontvangen.

De levertijd van de Asus TUF Gaming GeForce RTX 3080 is momenteel onbekend.

Zodra we meer weten hoor je dit direct.

Mocht je verder nog vragen hebben dan vernemen wij dat graag.

Fijn weekend!
Oh en volgens Moore's Law is Dead worden er rond eind Oktober / begin November meer dan 300k+ RTX 3080 geleverd aan leveranciers. Dit is volgens hem het plan om te strijden tegen AMD. Neem dit met een korreltje zout uiteraard :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daruf
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-05-2024
Woohoo, weer een plekje opgeschoven bij Alternate voor de FTW3 gaming... nu nr9... vraag me nu af of het weer een annulering is ofdat ze enkele kaarten binnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWing
  • Niet online

DutchWing

WP Installateur

Daruf schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 15:18:
Woohoo, weer een plekje opgeschoven bij Alternate voor de FTW3 gaming... nu nr9... vraag me nu af of het weer een annulering is ofdat ze enkele kaarten binnen krijgen.
Geen idee of hun leveringen op Zaterdag krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeirCo
  • Laatst online: 16-09 15:47
Voor de Amazon bestellers een goede "leer" voor de volgende keer, je hebt voor zover ik weet pas een koopovereenkomst met Amazon op het moment dat je de verzendbevestiging ontvangt. Daarvoor kunnen zowel jij als Amazon zonder opgaaf van reden de bestelling annuleren.

Twitch Kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daruf
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-05-2024
DutchWing schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 15:24:
[...]

Geen idee of hun leveringen op Zaterdag krijgen?
Geen flauw idee.... gister stond ik nog op 10 dus zal wel weer een annulering zijn.
Eigenlijk hoop ik dat de Aorus Master bij megekko er eerder zal zijn gezien ik het stiekum een mooiere kaart vind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWing
  • Niet online

DutchWing

WP Installateur

Daruf schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 15:33:
[...]

Geen flauw idee.... gister stond ik nog op 10 dus zal wel weer een annulering zijn.
Eigenlijk hoop ik dat de Aorus Master bij megekko er eerder zal zijn gezien ik het stiekum een mooiere kaart vind :)
Alleen Gigabyte wijkt weer af met manier hoe GPU is gemonteerd op de coldplate, Maar verder hun koeler is weer enorm! Zal wel heel stil zijn!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• langestefan
  • Laatst online: 05-09-2024
Superduif schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 15:14:
Heb zojuist een mail gekregen van Azerty in verband met het bestellen van de RTX 3080 Asus TUF (non OC):

[...]
We hebben een update ontvangen. De update is dat er geen update is. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lockheat
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-09 11:59
WeirCo schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 15:28:
Voor de Amazon bestellers een goede "leer" voor de volgende keer, je hebt voor zover ik weet pas een koopovereenkomst met Amazon op het moment dat je de verzendbevestiging ontvangt. Daarvoor kunnen zowel jij als Amazon zonder opgaaf van reden de bestelling annuleren.
Volgens mij bestaat een koopovereenkomst uit de volgende zaken.
Aanbod vanuit aanbiedende partij. Dus goederen tegen x kosten en evt. additionele kosten.
Acceptatie vanuit kopende partij.
Voldaan en acceptatie aan de koopverplichtingen, in dit geval bestelling en betaling.
Het vervallen van een eventuele ontbindingstermijn bijv. wettelijke bedenktermijn van 14 dagen voor consumenten.
Normaliter dient levering dan in beginsel binnen 30 dagen te geschieden.

Dit neemt niet weg dat ik nu geen recht op levering heb wanneer het product door overmacht niet te leveren valt.
In mijn bescheiden mening dient er een EU wet te komen die verbied om zaken aan te bieden die niet binnen xx tijd te leveren is. Dus pre orders mag, echter wel een gegarandeerde uitlevering na xx tijd wanneer beide partijen voldoen aan bovenstaande zaken. Hiermee ben je heel veel ellende voor.

In mijn casus is mijn subjectieve mening dat Amazon een wanprestatie levert. Waarschijnlijk doen zij beroep op overmacht en dat zou deze wet toekomstig grotendeels kunnen voorkomen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Gezien weinigen het nieuwsdraadje zullen lezen en er vast wel wat Ultra kopers zijn dan maar even een dubbel post.

EVGA GeForce RTX 3080 FTW3 Ultra Review
https://www.techpowerup.c...x-3080-ftw3-ultra/37.html

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/2sqX80b.png

Afbeeldingslocatie: https://tpucdn.com/review/evga-geforce-rtx-3080-ftw3-ultra/images/tdp-adjustment-limit.png

Afbeeldingslocatie: https://tpucdn.com/review/evga-geforce-rtx-3080-ftw3-ultra/images/fannoise_load.png
Gaming noise levels with the default BIOS are outstanding, almost whisper quiet—very impressive for a card in this performance class. This also makes the card the quietest RTX 3080 we've ever tested. The ASUS TUF with quiet BIOS is just as quiet, but you have to activate the 2nd BIOS, which runs a little bit slower. The EVGA on the other hand has the best noise and performance at the same time, thanks to its large factory overclock.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• bierschuit
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
lockheat schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 16:13:
[...]

Aanbod vanuit aanbiedende partij. Dus goederen tegen x kosten en evt. additionele kosten.
Voldaan en acceptatie aan de koopverplichtingen, in dit geval bestelling en betaling.
Het vervallen van een eventuele ontbindingstermijn bijv. wettelijke bedenktermijn van 14 dagen voor consumenten.

Dit neemt niet weg dat ik nu geen recht op levering heb wanneer het product door overmacht niet te leveren valt.
In mijn bescheiden mening dient er een EU wet te komen die verbied om zaken aan te bieden die niet binnen xx tijd te leveren is. Dus pre orders mag, echter wel een gegarandeerde uitlevering na xx tijd wanneer beide partijen voldoen aan bovenstaande zaken. Hiermee ben je heel veel ellende voor.

In mijn casus is mijn subjectieve mening dat Amazon een wanprestatie levert. Waarschijnlijk doen zij beroep op overmacht en dat zou deze wet toekomstig grotendeels kunnen voorkomen.
Best wel een huilie post. Annuleer dan gewoon... Het is niet zo dat ze je geld stelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wombat148
  • Laatst online: 01-10 19:15
Met die nieuwe prijzen van de webshops lijken ze wel te concurreren met de scalpers. Echt bizar hoe duur alles is door de schaarste 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaTochNietDan
  • Laatst online: 20-05 21:07
killerbee1958 schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 14:34:
[...]

Weten ze zelf ook niet.

Nee dat is het issue inderdaad, de jongens van de verkoop doen hun best, het is een "kleinere" shop dan bijv. Alternate die waarschijnlijk dibs hebben op partijen als die überhaupt binnen komen.
Ze zeggen ook eerlijk dat als je zelf een kaart kan aanleveren ze die inkunnen bouwen in je systeem (dit omdat ik er een systeem omheen besteld heb) alleen vind ik dat dan niet fair naar Informatique toe.

En ja 100% met je eens, ik wordt er ook strontziek van, denk iedereen die zo'n kaart bestelt heeft en deze (nog) niet heeft.

That being said, er ziin ergere dingen in de wereld dan moeten wachten op je custom PC incl.3080.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cayren
  • Laatst online: 10-05-2021
Paprika schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 16:17:
Gezien weinigen het nieuwsdraadje zullen lezen en er vast wel wat Ultra kopers zijn dan maar even een dubbel post.
nice! vooral de stilte klinkt als muziek in de oren.
nog een paar weken geduld.. tenzij megekko ineens toch meer ftw3s krijgt maar ik heb mn twijfels :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:19
JaTochNietDan schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 16:30:
[...]

Nee dat is het issue inderdaad, de jongens van de verkoop doen hun best, het is een "kleinere" shop dan bijv. Alternate die waarschijnlijk dibs hebben op partijen als die überhaupt binnen komen.
Ze zeggen ook eerlijk dat als je zelf een kaart kan aanleveren ze die inkunnen bouwen in je systeem (dit omdat ik er een systeem omheen besteld heb) alleen vind ik dat dan niet fair naar Informatique toe.

En ja 100% met je eens, ik wordt er ook strontziek van, denk iedereen die zo'n kaart bestelt heeft en deze (nog) niet heeft.

That being said, er ziin ergere dingen in de wereld dan moeten wachten op je custom PC incl.3080.
Voor mij destijds de reden om de complete uit het mandje te halen en niets te bestellen.

Heb weinig aan een pc die als cadeau gedient zou hebben die niet compleet is.

Al meerdere malen voor me uitgeschoven want betere onderdelen :)

Ben nu voor mezelf aan het kijken om mn gtx 1070 te upgraden. Dus kan not wel wachten. Alleen ben bang dat de prijzen niet zakken naar de releaseprijs van 17 september.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DutchWing
  • Niet online

DutchWing

WP Installateur

Sta nu op plaats 1 voor de Xtreme bij Alternate, gaat de goede kant op :9~

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WeirCo
  • Laatst online: 16-09 15:47
lockheat schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 16:13:
[...]

Goed verhaal, copy pasta uit de Amazon voorwaarden:

"Deze bestelbevestiging is geen aanvaarding van uw aanbod maar dient slechts ter informatie dat uw bestelling door ons is ontvangen. Een koopovereenkomst komt pas tot stand wanneer wij het bestelde product aan u verzenden en deze verzending door middel van een tweede e-mail bevestigen (verzendbevestiging). Indien uw bestelling in meerdere pakketten wordt verzonden, kan het gebeuren dat u voor elk afzonderlijk pakket een verzendbevestiging ontvangt. In dat geval komt voor elke verzendbevestiging een afzonderlijke koopovereenkomst tot stand met betrekking tot de in de desbetreffende verzendbevestiging genoemde producten."

Zie ook: https://www.amazon.nl/gp/...lay.html?nodeId=201909000

Eerst inlezen voordat je wat vindt...

Twitch Kanaal

Pagina: 1 ... 175 ... 629 Laatste

Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.

Let bij het reageren op het volgende:
  • Blijf vriendelijk naar elkaar!
  • Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
  • V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
  • Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
Beschikbaarheid is te vinden in https://docs.google.com/s...2_DWk4/edit#gid=712726851 (niet meer up-to-date)

reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord