WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SW75YAA + EHST20D-VM2D / PV: 2150Wp Z/O 132° en 2580Wp N/W 312° Ik wil een warmtepomp.nu
Volgensmij is de wachtlijst bij zowel Alternate als Megekko voor de Trio even beroerd. 300+sneld schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 22:29:
Heb de knoop doorgehakt. Ben van plan een MSI RTX 3080 Gaming X Trio te gaan kopen. Heb geen zin in woekerprijzen op marktplaats dus ben van plan op een wachtlijst te gaan. Iemand nog tips voor een bepaalde winkel?
OfficeCentre of Coolblue.sneld schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 22:29:
Heb de knoop doorgehakt. Ben van plan een MSI RTX 3080 Gaming X Trio te gaan kopen. Heb geen zin in woekerprijzen op marktplaats dus ben van plan op een wachtlijst te gaan. Iemand nog tips voor een bepaalde winkel?
Azerty: Onbekendsneld schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 22:29:
Amazon: Onbekend
Alternate: +600
Megekko: +200
Informatique: 27
Coolblue: Beschikbaar als hij op voorraad is.
Advies: Bij Informatique is de wachtrij kort, maar dan hebben we over een kleine webshop die niet snel nieuwe kaarten krijgt. ik zou Coolblue in de gaaten houden als ik jou was.
Verwijderd
Informatique
Zotac GeForce® RTX 3080, 10GB, Trinity OC
Ik ben nr2 en in winkelmandje kun je zien hoeveelste je bent! (bij elke kaart)
Net gekeken...dan ben je nummer 3!
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2020 22:40 ]
Heeft Informatique al kaarten uitgeleverd?Verwijderd schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 22:36:
Tip!
Informatique
Verwijderd
Zeker, alleen grillig net zoals bij alle zaken.Daniel San schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 22:40:
[...]
Heeft Informatique al kaarten uitgeleverd?
Beter als bij sommige rijen van 100 tot 250+
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2020 22:43 ]
Ben benieuwd!
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SW75YAA + EHST20D-VM2D / PV: 2150Wp Z/O 132° en 2580Wp N/W 312° Ik wil een warmtepomp.nu
Gigabyte RTX 3080, 10GB, Eagle?
Afgelopen tijd ben ik bezig geweest met een keuze tussen de Reverb G2 of toch de Valve Index. Toch lastig zonder goede reviews van de G2 en ik moet mijn GFX kaart toch updaten (heb een 1070) dus doe ik dat maar eerst. Dan kan ik in ieder geval Cyberpunk binnenkort hopelijk spelen op hoge settings. Zin in! Succes met jullie aankopen
Je bent nog wel heel positief. Hou er rekening mee dat zonder een beetje geluk die kaart er niet is voor Cyberpunk.sneld schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 22:54:
Super bedankt voor alle reacties met tips qua verkooppunten allemaal! Ben inderdaad wat laat met instappen.
Afgelopen tijd ben ik bezig geweest met een keuze tussen de Reverb G2 of toch de Valve Index. Toch lastig zonder goede reviews van de G2 en ik moet mijn GFX kaart toch updaten (heb een 1070) dus doe ik dat maar eerst. Dan kan ik in ieder geval Cyberpunk binnenkort hopelijk spelen op hoge settings. Zin in! Succes met jullie aankopen.
Alleen maar annuleringen in Nederland nog geen leveringen.Lycan-Strife schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 22:53:
Weet iemand hoe het hier zit met de:
Gigabyte RTX 3080, 10GB, Eagle?
Ik heb de EAGLE besteld met de CC en ben denk ik top 5. (Ja nummer 4 ben ik daar).Verwijderd schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 22:36:
Tip!
Informatique
Even kijken hoe dit gaat.
Bedankt.
Weet iemand hoe deze kaart qua hoeveelheid geleverd wordt? Gokje?
Ah poop! Bedankt voor de info. Ik dacht ik probeer het maar gewoon.giantgiantus schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 23:00:
[...]
Alleen maar annuleringen in Nederland nog geen leveringen.
Niemand? Dan zal de wachtrij wel meevallen toch aangezien het vooral ons Tweak volk is wat overal besteld...Cruisix schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 20:47:
Heeft iemand toevallig voor mij ook nog de wachtrij van de MSI Gaming X 3090 ? Dank
Als die dan komt ben je direct binnen!Lycan-Strife schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 23:02:
[...]
Ah poop! Bedankt voor de info. Ik dacht ik probeer het maar gewoon.
Ik wacht ook met mijn build tot de 3080 binnen is. Hoe doe je het anders met retourrecht enzo. Stel dat je hem pas over 6 weken kan opstarten en dan erachter komt dat je RAM niet werkt. Zit ik liever in die 2 weken bedenktijd waarin je het zonder reden terug kan sturen ipv vermoeiend rma proces.Shinoda032 schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 15:44:
Waar kan je je plaats in de wachtrij zien bij Alternate? Ik vind die nergens terug op de website.
Ik wacht al een maand op mijn MSI rtx 3080 gaming X trio om mijn nieuwe build af te werken. Nu staat die hier zonder dat ik die kan gebruiken, want mijn CPU heeft geen integrated graphics card
YeahTheRickkert schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 23:49:
[...]
Als die dan komt ben je direct binnen!
[ Voor 19% gewijzigd door Timba- op 16-10-2020 00:26 ]
Klopt en in t buiten europa gedeelte is EVGA weer populair hahaTimba- schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 00:23:
Gamers nexus laat zien hoeveel orders er staan bij proshop open staan per 3080 (en ook 3090 en 3070 op andere momenten), op zich wel leuk om te zien op 10:00 YouTube: HW News - RTX 3080 Inventory Numbers, New RTX GPU, Intel 11th Gen De...
Haha ja ik heb dat gedeelte maar ff weg gehaald voordat hier een hele discussie los barst over welke kaart je moet hebbenLycan-Strife schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 00:32:
[...]
Klopt en in t buiten europa gedeelte is EVGA weer populair haha
masoud20r schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 22:35:
[...]
Azerty: Onbekend
Amazon: Onbekend
Alternate: +600
Megekko: +200
Informatique: 27
Coolblue: Beschikbaar als hij op voorraad is.
Advies: Bij Informatique is de wachtrij kort, maar dan hebben we over een kleine webshop die niet snel nieuwe kaarten krijgt. ik zou Coolblue in de gaaten houden als ik jou was.
Ik sta wel al twee weken op nummer 19 bij Informatique. Als ik dit wist had ik ergens anders aangesloten.Verwijderd schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 22:36:
Tip!
Informatique
Geloof niet dat dat het gaat worden haha maar we gaan het zien!
En ze hebben een Gainward GeForce RTX 3080 Phoenix GS 10GB op voorraad liggen bij hun leverancier
https://maxict.nl/gainwar...ayporthdmi-p17639837.html
Voor 1176 Euro 😂Alienprobe974 schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 02:35:
En ze hebben een Gainward GeForce RTX 3080 Phoenix GS 10GB op voorraad liggen bij hun leverancier
https://maxict.nl/gainwar...ayporthdmi-p17639837.html
Dus nu de gok genomen om bij azerty een TUF non-oc te bestellen.
Bedankt medetweakergeweten
Rond 9.15h op 14/10 contact opgenomen met TonesBe op Twitter. Blijkbaar hadden ze op 9/10 kaarten binnengekregen, bij 1 van de reacties onder het bericht stond dat je een DM kon sturen om je positie in de wachtrij te weten te komen. Na 2 volle werkdagen nog steeds geen reactie. "Direct message us for live customer support!" staat er te lezenAstaVista schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 07:38:
[...]
Op 17 september een Asus TUF non OC besteld rond 16.30h, stond 46ste in de wachtrij. Nu geven ze geen enkele informatie meer vrij als ik om mijn plaats vraag (slechts 3x gevraagd sinds 17/09). Hun communicatie is gewoon verschrikkelijk, als ze transparanter waren geweest zouden er niet zoveel ontevreden klanten zijn.
Maar.. er is nog niks achter de rug xDKoelkie schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 08:21:
Aangehoord hoe hier werd gesproken over iets meer betalen om het maar gewoon achter de rug te hebben...en na een nachtje slapen tot de conclusie gekomen dat iets meer best wel mag van mezelf![]()
Dus nu de gok genomen om bij azerty een TUF non-oc te bestellen.
Bedankt medetweakergeweten
Succes met de wachtrij though.
[ pctje te zien hier ] - Miauw
De enigste manier om meer voorraad te hebben op release is door deze te verlaten.JaTochNietDan schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 18:18:
[...]
Latere release ? Heb ik nergens om gevraagd.
Een fatsoenlijke release waarbij je genoeg voorraad hebt om aan de orders te kunnen voldoen.
Da's ook niet meer dan normaal lijkt me.
Het gebrek aan communicatie en een headsup over eventuele beschikbare kaarten per regio voor periode x oid zou wel mooi zijn.
Over prijzen heb ik het ook niet eens gehad, en om retailers de schuld te geven van een falende fabrikant en dito logistiek systeem (lees distributie) zou niet fair zijn, tenzij de retailer/webshop of whatnot het niet voor elkaar krijgt om bereikbaar te zijn en feedback te geven.
Ze kunnen niet gwn effies een extra fabriek opzetten om er meer te maken, om dan na de release die fabriek te moeten sluiten? Dan zou de kaart een hogere MSRP gehad.
Allessinds enkele gigabyte kaarten, andere brands weet ik nietDaniel San schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 22:40:
[...]
Heeft Informatique al kaarten uitgeleverd?
Hou er rekening mee dat sinds launch nog geen eagles "landed" zijn in de shops.Lycan-Strife schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 23:02:
[...]
Ik heb de EAGLE besteld met de CC en ben denk ik top 5. (Ja nummer 4 ben ik daar).
Even kijken hoe dit gaat.
Bedankt.
Weet iemand hoe deze kaart qua hoeveelheid geleverd wordt? Gokje?
Andere kant, als ze komen heb je veel kans, normaal komen er toch een 5 tal binnen ook in de kleinere shops.
Dit waren enkele Ventus OC kaarten (zie foto twitter)AstaVista schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 08:22:
[...]
Rond 9.15h op 14/10 contact opgenomen met TonesBe op Twitter. Blijkbaar hadden ze op 9/10 kaarten binnengekregen, bij 1 van de reacties onder het bericht stond dat je een DM kon sturen om je positie in de wachtrij te weten te komen. Na 2 volle werkdagen nog steeds geen reactie. "Direct message us for live customer support!" staat er te lezen
Klopt helemaal! Maar ze konden wel eerder beginnen met produceren of release vertragen... Nvidia heeft nu diverse kattensprongen uitgevoerd omdat het eerder wilde release dan AMD, nu zijn de geruchten over een refresh er al maar ik denk dat het zoiets is als RTX 2080 en dan RTX 2080S om AMD te dwarsbomen... Ik zou daaraan niet je besluit laten hangen, zo blijf je altijd twijfelen en onzekerheden houden.DiZhO schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 09:07:
[...]
De enigste manier om meer voorraad te hebben op release is door deze te verlaten.
Ze kunnen niet gwn effies een extra fabriek opzetten om er meer te maken, om dan na de release die fabriek te moeten sluiten? Dan zou de kaart een hogere MSRP gehad.
Nee en extra fabriek uit de grond stampen kan niet.DiZhO schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 09:07:
[...]
De enigste manier om meer voorraad te hebben op release is door deze te verlaten.
Wat ze wel hadden kunnen doen is zorgen dat er genoeg waren voordat je officieel released.
Dus ver voor die datum gewoon je productie en logistiek in orde hebben.
Hahaha, puntje voor jou!GekkeR schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 08:51:
[...]
Maar.. er is nog niks achter de rug xD
Succes met de wachtrij though.
Heb stille hoop dat Azerty sneller levert dan andere shops. Time will tell.
Het geeft eigenlijk wel een soort van rust om te weten dat ze geen wachtrijen bekendmaken. Net zoals de rivella reclame van vroeger; een beetje vreemd, maar wel lekker.
eerder beginnen met produceren? Ja, ik wou ook dat ze die productie starten in 2000, dan had die kaart 15-20 jaar gelede gehad, had ik 20 jaar niet moeten upgraden ... jammer dat het zo toch niet werktDutchWing schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 09:12:
[...]
Klopt helemaal! Maar ze konden wel eerder beginnen met produceren of release vertragen... Nvidia heeft nu diverse kattensprongen uitgevoerd omdat het eerder wilde release dan AMD, nu zijn de geruchten over een refresh er al maar ik denk dat het zoiets is als RTX 2080 en dan RTX 2080S om AMD te dwarsbomen... Ik zou daaraan niet je besluit laten hangen, zo blijf je altijd twijfelen en onzekerheden houden.
Ja dit is een beetje overdreven, maar ze gaan hun productie process niet zomaar vertragen of de start uit stellen.
En zoals ik zei, whats the point in release vertragen? meer mensen die nog een shitty 20 reeks koopt?
Ervoor zorgen dat de gelukkige die wel een kaart konden bemachtigen, dan langer moesten wachten voor de release?
Ze verlaten de start van de productie niet zomaar, ze verminderen de productie niet zomaar. Zolang de development niet klaar is, kan er niet geproduceert worden.JaTochNietDan schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 09:14:
[...]
Nee en extra fabriek uit de grond stampen kan niet.
Wat ze wel hadden kunnen doen is zorgen dat er genoeg waren voordat je officieel released.
Dus ver voor die datum gewoon je productie en logistiek in orde hebben.
Dat zijn dingen dat zij niet kunnen wijzigen. Het enigste dat ze konden wijzigen is de release date
Belachelijk duur!
[ Voor 7% gewijzigd door Gamm86 op 16-10-2020 09:38 ]
Die was van de week ook beschikbaar via Azerty en daar was die 950,-. Mooie kaart, zou hem graag willen maar voor 1100,- Euro laat ik hem aan me voorbij gaan.Gamm86 schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 09:38:
Voorraad BE: https://www.alternate.be/...duct/1680168?event=search
Belachelijk duur!
Lijkt erop dat er deze week meer premium kaarten aan bod zijn gekomen ten opzichte van de mainstreamkaarten.
Echt asociaal belachelijk....Gamm86 schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 09:38:
Voorraad BE: https://www.alternate.be/...duct/1680168?event=search
Belachelijk duur!
hoger als 900 ga ik ECHT niet
Het geen wat ik hiervan vooral interessant vind is: hoe wordt de voorraad van de verschillende Alternate locaties gealloceerd. Aangezien dezelfde kaart bij Alternate NL op pre order staat en lager geprijsd is.
hanteren alle sites de zelfde release time? dus 28e om 0:00 of heeft elke site een andere tijd?
misschien iets offtopic:
En wat is het verschil tussen bijv een zotac van 519 en een asus rog strix van 680? ga je kwa performance veel verschil zien?
Na de 3080 shitshow, een kwartier voordat de kaarten uitkomen minstens al F5'en. Verschil in performance zal een aantal procent zijn o.b.v. de 3080 benchmarks en het verschil tussen de merken.pokle312 schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 09:46:
Ik vroeg me nog het volgende af betreft de 3070 release:
hanteren alle sites de zelfde release time? dus 28e om 0:00 of heeft elke site een andere tijd?
misschien iets offtopic:
En wat is het verschil tussen bijv een zotac van 519 en een asus rog strix van 680? ga je kwa performance veel verschil zien?
Had hem gezien, maar had liever de STRIX gezien... 950 nog steeds veel, maar nog steeds beter dan 1100De Priester schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 09:41:
[...]
Die was van de week ook beschikbaar via Azerty en daar was die 950,-. Mooie kaart, zou hem graag willen maar voor 1100,- Euro laat ik hem aan me voorbij gaan.
Lijkt erop dat er deze week meer premium kaarten aan bod zijn gekomen ten opzichte van de mainstreamkaarten.
Grote nadeel is dat je vooruit moet betalen, had best wel een soort van aanbetaling willen doen etc, maar doordat je vooruit betaal zul je minder snel geneigd zijn 2 reserveringen te doen...
Niet dat ik bang ben dat ze failliet raken, maar toch vind ik het iets waar je altijd rekening mee moet houden.
Minimaal, GamerNexus doet geen eens meer de FPS benchmarks showen omdat het enorm verwaarloosbaar is, nu is het gewoon prijs, kwaliteit van de componenten en geluid/koeling.pokle312 schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 09:46:
Ik vroeg me nog het volgende af betreft de 3070 release:
misschien iets offtopic:
En wat wordt precies de tijd?EgoInvicto schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 09:47:
[...]
Na de 3080 shitshow, een kwartier voordat de kaarten uitkomen minstens al F5'en. Verschil in performance zal een aantal procent zijn o.b.v. de 3080 benchmarks en het verschil tussen de merken.
Heb namelijk ook iemand 14:30 op de release dag zelf horen zeggen.
Goeie deal?
Waar?RoyalSnailBE schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 09:52:
Ik kan voor 800 euro op een tweehandsmarkt een Palit Geforce RTX 3080 GamingPro op de kop tikken.$
Goeie deal?
An a day keeps the doctor away.
Aangezien je geen andere gaat vinden, doen!RoyalSnailBE schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 09:52:
Ik kan voor 800 euro op een tweehandsmarkt een Palit Geforce RTX 3080 GamingPro op de kop tikken.$
Goeie deal?
Werkelijk waar geen idee, vorige release was 15:00 maar mensen konden op sommige sites vanaf 14:40 om en nabij al bestellen. Op de Nvidia site staat er ook niets over.pokle312 schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 09:52:
[...]
En wat wordt precies de tijd?
Heb namelijk ook iemand 14:30 op de release dag zelf horen zeggen.
Er gaat ooit een moment komen dat hij niet meer uitverkocht gaat worden voor die prijs, zal interessant zijn om te zien
Mij te duur, dat is 3090 pricing zowat.
[ pctje te zien hier ] - Miauw
Tegen mij zeiden ze (Alternate BE) dat elke alternate lost staat van elkaar, andere leverancier, aparte stock, etcEgoInvicto schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 09:45:
[...]
Het geen wat ik hiervan vooral interessant vind is: hoe wordt de voorraad van de verschillende Alternate locaties gealloceerd. Aangezien dezelfde kaart bij Alternate NL op pre order staat en lager geprijsd is.
Ik denk ze vanavond nog is te bellen om mijn ongenoege mee te delen over de 0 info ze geven ondanks ze over een miljoen euro al ontvangen hebben
*voor diegene die het niet weten, bij Alternate BE zien we zelfs geen wachtrij nr en profiteren het meeste met verhoogde prijzen sinds release
[ Voor 4% gewijzigd door DiZhini op 16-10-2020 10:01 ]
Leek me eerder een dubieus zoekertje. Kon niet betalen met Paypal en de verkoper wou ook geen legimatiebewijs sturen. Ik ben eerder voorzichtig
Lijkt mij eerder een scam op Amazon bijvoorbeeld met 3rd pary sellers.
Dat is dus iets wat ik niet begrijp want Alternate.be levert volgens mij gewoon vanuit het distributie centrum in Nederland (Tholen).DiZhO schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 10:01:
[...]
Tegen mij zeiden ze (Alternate BE) dat elke alternate lost staat van elkaar, andere leverancier, aparte stock, etc
Ik denk ze vanavond nog is te bellen om mijn ongenoege mee te delen over de 0 info ze geven ondanks ze over een miljoen euro al ontvangen hebben
*voor diegene die het niet weten, bij Alternate BE zien we zelfs geen wachtrij nr en profiteren het meeste met verhoogde prijzen sinds release
https://tweakers.net/nieu...erhuist-hoofdkantoor.html
Kan even goed een vorm van franchising zijn.Jorisc_ schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 10:12:
[...]
Dat is dus iets wat ik niet begrijp want Alternate.be levert volgens mij gewoon vanuit het distributie centrum in Nederland (Tholen).
Of het is een scam net zoals MSI deed met Ebay Listings.Jorisc_ schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 10:12:
[...]
Dat is dus iets wat ik niet begrijp want Alternate.be levert volgens mij gewoon vanuit het distributie centrum in Nederland (Tholen).
Netjes hoor. MSI Gaming. 1 van de 10 die ze geleverd hebben uit de 600+ in de wachtrij?
Geniet er van!
Thanks! jup dik maand moeten wachten, stond vanaf 17 september al op positie 12TryPleX schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 10:19:
[...]
Netjes hoor. MSI Gaming. 1 van de 10 die ze geleverd hebben uit de 600+ in de wachtrij?
Geniet er van!
Gelukkig schijnen er grote batches aan te komen volgende week.
bij alternate?marco-ruijter schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 10:28:
[...]
Thanks! jup dik maand moeten wachten, stond vanaf 17 september al op positie 12
Bron hiervan? En geldt dit voor Alternate?marco-ruijter schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 10:28:
[...]
En geldt dit ook voor de Asus TUF OC Kaarten?
[ Voor 4% gewijzigd door Tweaker1987 op 16-10-2020 10:31 ]
Zijn hier afgelopen dagen al wat mensen geweest die met een Youtube url op de proppen kwamenTweaker1987 schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 10:29:
[...]
Bron hiervan?
ik hoor hetzelfde. schijnen hele pallets vol te komen met MSI 3080 Gaming x trioTweaker1987 schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 10:29:
[...]
Bron hiervan?
rond 20-23 oktober. ben benieuwd. Office Centre zegt ook te krijgen en alle orders uit te leveren. fingers crossed.
Daarmee dat ik zei, dat zeiden ze sinds ik zelf men twijfels had.Jorisc_ schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 10:12:
[...]
Dat zeiden toen ik de shit van Alternate Duitsland vermelde, dus om me te sussen, 'geen zorgen, wij staan los van wat ze in andere filialen doen, elk filiaal heeft zijn eigen leveranciers. En wij leveren chronologish op bestelling'
Klopt coolblue schijnt dan ook een levering te krijgen.Flghter1982 schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 10:31:
[...]
ik hoor hetzelfde. schijnen hele pallets vol te komen met MSI 3080 Gaming x trio
rond 20-23 oktober. ben benieuwd. Office Centre zegt ook te krijgen en alle orders uit te leveren. fingers crossed.
Ik heb daar nog steeds een order staan.
Dat is serieus echt niet grappig. Lullokilmister69 schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 10:18:
[Afbeelding]
Inmiddels mijn tuf oc binnen die ik woensdag op Azerty besteld had. Ter nagedachtenis van alle slachtoffers van Alternate tot nu toe. De les mag duidelijk zijn: achteraan in de rij sluiten levert geen resultaat.
Uhhh, hopelijk 230 stuks, want daar sta ikmarco-ruijter schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 10:28:
[...]
Ik hoop het voor u, maar das wel heel veel though.TryPleX schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 10:37:
[...]
Uhhh, hopelijk 230 stuks, want daar sta ik20 minuten na release besteld he...
Ik heb bevestiging om 15:04 bij Alt BE dus weet niet hoeveel er voor mij zijn
Ik hou ook alvast een oogje op CB
Ik hoop op 66 Asus TUF OC kaarten, dan ben ik ook weer geholpenTryPleX schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 10:37:
[...]
Uhhh, hopelijk 230 stuks, want daar sta ik20 minuten na release besteld he...
Klopt het dat Office Centre alleen de MSI kaart gaat verkopen en dat die inmiddels niet meer te bestellen is?Flghter1982 schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 10:31:
[...]
ik hoor hetzelfde. schijnen hele pallets vol te komen met MSI 3080 Gaming x trio
Niet de X, wel de M. Bij Informatique op plaats 5 nu.TryPleX schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 10:51:
Is er niemand hier die in de wachtrij staat voor een Aorus X trouwens? Dat is toch wel mijn backup kaart denk ik maar heb er nog niemand over gehoord
ik heb inderdaad geen andere kaart gezien bij ze.Koelkie schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 10:50:
[...]
Klopt het dat Office Centre alleen de MSI kaart gaat verkopen en dat die inmiddels niet meer te bestellen is?
paar dagen geleden (denk afgelopen maandag) waren ze te bestellen en uurtje ofzo later niet meer. denk dat ze de voorraad die binnenkomt aanhielden? daarna door meerdere mensen gebeld. mij vertelde ze dat hun leverancier 20oktober levering van de kaarten krijgt.
een ander die vroeg welke plek hij stond kreeg te horen 23 oktober en de plek was niet belangrijk want ze zouden een halve pallet binnenkrijgen en genoeg om iedereen uit te leveren.
dus we zullen zien.
Ja. Dat maakt me ook hoopvol dat ze daadwerkelijk alleen laten bestellen wat ze binnenkrijgen zoals bij Coolblue.Koelkie schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 10:50:
[...]
Klopt het dat Office Centre alleen de MSI kaart gaat verkopen en dat die inmiddels niet meer te bestellen is?
Maarja, het zijn wel de nietjesverkopers en toen ik even belde waren ze kortaf en onduidelijk. Denk dus zeker dat er meer mensen besteld hebben dan dat ze binnenkrijgen.
[ Voor 13% gewijzigd door Grotbewoner op 16-10-2020 11:03 ]
Merci!Flghter1982 schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 10:56:
[...]
ik heb inderdaad geen andere kaart gezien bij ze.
paar dagen geleden (denk afgelopen maandag) waren ze te bestellen en uurtje ofzo later niet meer. denk dat ze de voorraad die binnenkomt aanhielden? daarna door meerdere mensen gebeld. mij vertelde ze dat hun leverancier 20oktober levering van de kaarten krijgt.
een ander die vroeg welke plek hij stond kreeg te horen 23 oktober en de plek was niet belangrijk want ze zouden een halve pallet binnenkrijgen en genoeg om iedereen uit te leveren.
dus we zullen zien.
Wel netjes van ze als het idd zo gaat lopen. Ik zal alvast voor je duimen dat het duimen niet nodig is.
Heb een aantal mensen over de M gehoord maar niemand over de X.StefanW1995 schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 10:53:
[...]
Niet de X, wel de M. Bij Informatique op plaats 5 nu.
Ze kunnen niet vertellen wanneer ze een levering verwachten.
Ze kunnen niet vertellen hoeveel pre-orders er geplaatst zijn.
Dus ze kunnen ook niet vertellen hoeveelste je bent in de "rij"
Werkt allemaal zeer ontmoedigend......... Ik krijg ik zo het gevoel dat het daar een beetje Azerty praktijken zijn wie het laatst komt (meeste betaald) wie het eerst geholpen wordt.
Iemand al iets ontvangen van Amazon of een update ?
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Twee weken terug een 3080 Strix besteld, vorige week maar eens gevraagd wat de verwachtte levertijd is. Tegen mij zeiden ze derde week van november. Vrij ontmoedigend, ik laat m'n order wel staan, Amazon is toch makkelijk met geld terug stortenRogerD1985 schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 11:11:
toen ik die pagina ververste was het enige wat op die pagina veranderde de timestamp volgens mij.Melkaz schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 11:13:
Hmm Megekko heeft hun statement geupdat met een timestamp van half uurtje geleden maar behalve die timestamp ziet Distill geen veranderingen. Iets vergeten misschien?
Oftewel geen nieuw nieuws tov gisteren denk ik dan.
Als er geen nieuws is hoeven ze de timestamp ook niet aan te passen, want dan verandert er toch niks?Megupe schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 11:13:
[...]
toen ik die pagina ververste was het enige wat op die pagina veranderde de timestamp volgens mij.
Oftewel geen nieuw nieuws tov gisteren denk ik dan.
Vermoed dat de stagiair iets vergeten is
Nou, dan weet je dat het bericht dat er staat nog uptodate is.thom.vanheugten schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 11:14:
[...]
Als er geen nieuws is hoeven ze de timestamp ook niet aan te passen, want dan verandert er toch niks?
Ik vind het wel netjes.
Megekko: even laten weten dat deze pagina nog steeds up to date isthom.vanheugten schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 11:14:
[...]
Als er geen nieuws is hoeven ze de timestamp ook niet aan te passen, want dan verandert er toch niks?
The whole of Tweakers community: *goes wild*
Ik zie wel staan: "Vandaag hebben we nog een aantal RTX 3080 AORUS M 10G ontvangen"Melkaz schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 11:13:
Hmm Megekko heeft hun statement geupdat met een timestamp van half uurtje geleden maar behalve die timestamp ziet Distill geen veranderingen. Iets vergeten misschien?
Of dit er gisteren ook al stond daar heb ik niet op gelet. Anders hadden ze 'vandaag' wel kunnen aanpassen naar '15-10'.
Als ik iets goeds zie, geef ik een compliment. Als ik iets fouts zie, bied ik mijn hulp aan.
Dit stond er gisteren ook al.USB 8.0 schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 11:18:
[...]
Ik zie wel staan: "Vandaag hebben we nog een aantal RTX 3080 AORUS M 10G ontvangen"
Of dit er gisteren ook al stond daar heb ik niet op gelet. Anders hadden ze 'vandaag' wel kunnen aanpassen naar '15-10'.
Dit stond er gisteren ook al. Toen had ik toevallig ook al de opmerking hier geplaatst dat $Datum handiger is dan $vandaagUSB 8.0 schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 11:18:
[...]
Ik zie wel staan: "Vandaag hebben we nog een aantal RTX 3080 AORUS M 10G ontvangen"
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
[ Voor 5% gewijzigd door Blackice09 op 16-10-2020 11:35 ]
Laatste wat ik las is nog niet in productie van die rep op Facebook.Dycker schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 11:27:
Iemand nog info gezien over de Asus rog strix 3080 non-oc?
Dat laatste statement klopt niet helemaal. Of iig in één geval. De 3080 strix (non oc) was op 03-10-2020 zo'n € 879,-. Op 13-10-2020 was deze weer gezakt naar zo'n 834,-.RogerD1985 schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 11:11:
Nog maar eens contact gehad met Amzon.nl omtrent mijn bestelling (STRIX 3090 OC).
Ze kunnen niet vertellen wanneer ze een levering verwachten.
Ze kunnen niet vertellen hoeveel pre-orders er geplaatst zijn.
Dus ze kunnen ook niet vertellen hoeveelste je bent in de "rij"
Werkt allemaal zeer ontmoedigend......... Ik krijg ik zo het gevoel dat het daar een beetje Azerty praktijken zijn wie het laatst komt (meeste betaald) wie het eerst geholpen wordt.
Alle kaarten in order staan echter nog gewoon op "bezorgdatum in afwachting".
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/a490DOcVcJpJAOR3IDVPIowZ.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/EfPIh7rGgzygjF2lyVjo3Ubk.png?f=fotoalbum_large)