[NVIDIA GeForce RTX 30XX] Levertijden & Prijzen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 171 ... 629 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Alle 38 producten

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Freaky Max
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 03-10 16:51

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoThankYou
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 08:31
Flghter1982 schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 14:39:
[...]

dag aanbieding van https://www.kinguin.net/

dan nog de kortingscode: 4THEWIN eroverheen en er stond nog iets van 4 euro bonuscredits op mijn account die ik kon inwisselen.
Met de code KINGDEALS8 heb je direct € 3.20 korting in plaats van bonuscredits, alhoewel je weinig van die 'korting' terugziet na alle processing fees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulbenard
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-10 18:00
NoThankYou schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 16:22:
[...]

Met de code KINGDEALS8 heb je direct € 3.20 korting in plaats van bonuscredits, alhoewel je weinig van die 'korting' terugziet na alle processing fees.
Gelukkig heb ik nog een oud account die geen gekke fee's en btw berekeningen doet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinoda032
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-10-2024
Bedankt voor je antwoord! Ik heb bij alternate.be besteld, daar lijken ze geen zo'n tool te gebruiken voor je plaats in de wachtrij te bepalen. Jammer, zou toch handig zijn om af en toe vooruitgang te zien in de leveringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotbewoner
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 10:00
100+ euro boven MSRP, no thanks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grotbewoner
Prijzen van de RTX 3080 20GB.
De 20GB-versies zouden adviesprijzen gaan krijgen van 850 Amerikaanse dollar voor de minst luxueus uitgevoerde versies. De betere uitvoeringen moeten rond de 1.000 USD gaan kosten. Dat is minder duur dan wat hij verwachtte, maar wel zegt hij dat 850 dollar voor een basismodel met 20 GB van het duurdere gddr6x hogere marges heeft dan de reguliere GeForce RTX 3080. De Founders Edition van deze kaart kost je 720 dollar — als je er één te pakken kan krijgen. Hij zegt ook dat het goed mogelijk is dat je de kaart met 20 GB niet voor 850 dollar zult kunnen kopen.
Die kaarten lijken me dus zeker de moeite waard boven de 10G waar iedereen nu om vecht. Vooral als je 4 jaar met je kaart wil doen.

Bron: Moore's Law is Dead, cue iedereen die op hem en zijn Lord Farquaad-hoofd gaat zeiken.

[ Voor 13% gewijzigd door Grotbewoner op 15-10-2020 16:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DiZhini
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 08-11-2022
DutchWing schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 15:59:
[...]

Dat wachten is echt niet goed voor je hart, krijg er hartkloppingen van 8)7
Nou ja, ik zou me pas echt zorge maken als je geen hartkloppingen hebt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjona100
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05-10 22:18

Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWing
  • Registratie: April 2019
  • Niet online

DutchWing

WP Installateur

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SW75YAA + EHST20D-VM2D / PV: 2150Wp Z/O 132° en 2580Wp N/W 312° Ik wil een warmtepomp.nu

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• TheRickkert
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 27-11-2023
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/P0IIcWV9NedWBCYtwBNCahUUx7w=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8tnshPd5jOgzUsmHEiKr8jxN.jpg?f=fotoalbum_large

Thanks allen! The wait is over!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zyraxion
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 27-09 17:16
Super ! stond je op een wachtlijst of uit voorraad gevonden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRickkert
  • Laatst online: 27-11-2023
zyraxion schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 16:42:
[...]

Super ! stond je op een wachtlijst of uit voorraad gevonden ?
Stond in wachtrijen, maar deze op voorraad bij azerty gescoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wobin77
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 11-06 09:19
Update Megekko;
Gigabyte, maandag (12-10) hebben we een aantal; RTX 3080 Gaming OC 10G en RTX 3080 Vision OC 10G ontvangen. Vandaag hebben we nog een aantal RTX 3080 AORUS M 10G ontvangen, verder hebben we nog geen verdere info welke videokaarten van Gigabyte we kunnen verwachten deze week.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zyraxion
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 27-09 17:16
TheRickkert schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 16:44:
[...]

Stond in wachtrijen, maar deze op voorraad bij azerty gescoord
Mooi zo ! veel plezier er mee ! :D

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• sinova79
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20-01 13:07
In volle glorie☺️ En wat een unit idd😳

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eg7OldnQnMZd-gpj4VU7F8vtpFc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dNAFRQN8yRXx8vZVMXLr5fTT.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• JaTochNietDan
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 20-05 21:07
24 September een systeem én een ASUS 3080 ROG Strix OC bestelt bij de jongens van Informatique.
Van 14 naar 12 (door annuleringen waarschijnlijk) gegaan op de wachtlijst.
Kaarten zijn er niet, dus systeem kan ook niet gebouwd worden (logisch).
Levertijd tot 2 x toe opgeschoven want zonder die kaart kun je je systeem niet bouwen.

Petje af voor de jongens van Informatique en al het gezeik dat zij over zich heen krijgen van al die gasten (incluis moi) die miepen om de FFing videokaarten, ze doen hun best.

En Nvidia, wat een bloody faaltijgers zijn dat joh, gewoon niet aan de vraag kunnen voldoen door superlaks een shite launch te doen en vervolgens 0.0. te fixen voor de simpele Jan Boeren Lul die erin getrapt is.

Slecht, ronduit slecht.

Nou weer verder met tot 10 tellen en een weekkie wachten...in de hoop...dat die kneuzen die de kaarten produceren deze eindelijk eens gaan leveren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiZhini
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 08-11-2022
JaTochNietDan schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 16:59:
..

En Nvidia, wat een bloody faaltijgers zijn dat joh, gewoon niet aan de vraag kunnen voldoen door superlaks een shite launch te doen en vervolgens 0.0. te fixen voor de simpele Jan Boeren Lul die erin getrapt is.

Slecht, ronduit slecht.

Nou weer verder met tot 10 tellen en een weekkie wachten...in de hoop...dat die kneuzen die de kaarten produceren deze eindelijk eens gaan leveren....
Ik snap het geflame niet naar Nvidia vanwege de demand.
Wat wou je dan liever? een latere release? Als ze in november/december release hadden gedaan hadden ze meer initiele stock, so what? had jij je pc eerder? nee toch?
De mensen die wel een kaart hebben kunnen bemactigen hadden dan wel langer moeten wachten.
Nee ik zeg dank u Nvidia, want hun release uitstellen had hun meer verkoop kunnen geven van de 20 reeks. Nu blijven zij en de winkels met die stock zitten.

Flame vanwege hun site die crasht, de bots/scalpers, geen orderqueue, geen productie cijfers etc, ok snap ik.
Een latere release zorgt niet ineens voor een snellere productie. En was de caps probleem mss later aan het licht gekomen en nog meer slechtere kaarten op de markt gebracht.
Winkels die hun prijzen verhogen vanwege de grote demand, is niet Nvidia hun schuld. Straf de winkels, koop bij diegene die hun prijs redelijk houden ook in de toekomst

PS: mensen die denken dat ze het doen om AMD voor te zijn en de markt in te palmen. I dont believe it, AMD kan al jaren niet strijden op de high end. Nvidia heeft een grote performance boost gedaan, zij vrezen niets van AMD op de high end. Als dat het was hadden ze de 3070 eerst moeten releasen, want AMD strijd vooral met prijs om de lower end, xx60/xx70 reeks

[ Voor 11% gewijzigd door DiZhini op 15-10-2020 17:33 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Grotbewoner
DiZhO schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 17:30:
[...]

Wat wou je dan liever? een latere release? Als ze in november/december release hadden gedaan hadden ze meer initiele stock, so what? had jij je pc eerder? nee toch?
De mensen die wel een kaart hebben kunnen bemactigen hadden dan wel langer moeten wachten.
Nee ik zeg dank u Nvidia, want hun release uitstellen had hun meer verkoop kunnen geven van de 20 reeks. Nu blijven zij en de winkels met die stock zitten.

Flame vanwege hun site die crasht, de bots/scalpers, geen orderqueue, geen productie cijfers etc, ok snap ik.
Een latere release zorgt niet ineens voor een snellere productie. En was de caps probleem mss later aan het licht gekomen en nog meer slechtere kaarten op de markt gebracht.
Winkels die hun prijzen verhogen vanwege de grote demand, is niet Nvidia hun schuld. Straf de winkels, koop bij diegene die hun prijs redelijk houden ook in de toekomst

PS: mensen die denken dat ze het doen om AMD voor te zijn en de markt in te palmen. I dont believe it, AMD kan al jaren niet strijden op de high end. Nvidia heeft een grote performance boost gedaan, zij vrezen niets van AMD op de high end. Als dat het was hadden ze de 3070 eerst moeten releasen, want AMD strijd vooral met prijs om de lower end, xx60/xx70 reeks
Ik had wel liever een latere launch, ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pezz
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 23-07 19:54
Zijn we alweer een maandje verder na ''launch'' jongens. Ben zelf 27 plaatsjes opgeschoven sinds ik besteld had op launchday. Hoeveel jullie? :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stoksbrood
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:40
JaTochNietDan schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 16:59:
Petje af voor de jongens van Informatique en al het gezeik dat zij over zich heen krijgen van al die gasten (incluis moi) die miepen om de FFing videokaarten, ze doen hun best.
Amen. Ik had mezelf al geëxcuseerd in de mail gezien ze waarschijnlijk helemaal volgespamd worden met voorraad/levering vragen.

XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RedHeroDude
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 16-06 16:44
Pezz schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 17:49:
Zijn we alweer een maandje verder na ''launch'' jongens. Ben zelf 27 plaatsjes opgeschoven sinds ik besteld had op launchday. Hoeveel jullie? :X
Ik ben van rond de 150 naar de 80 gegaan voor de Gaming X Trio 3080 bij Megekko. Maar ik weet dat ze er pas 12 binnen gekregen en geleverd hebben sinds de lancering (wat waarschijnlijk ook niet meer dan 5-10 stuks was). Toen ze 50+ van de TUF versie kregen was ik hoopvol om hem misschien nog deze maand te kunnen krijgen, maar met deze zielige aantallen mag ik van geluk spreken als ik hem dit jaar nog heb.

Het ergste is dat vrijwel al die kaarten die winkels nu beschikbaar stellen minstens zo duur zijn als de Gaming X Trio. Zelfs de goedkoopste varianten van de kaarten gaan voor €850-€900 over de balk bij de winkels zelf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grotbewoner
Pezz schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 17:49:
Ik van 380 naar rond de 330 voor de normale TUF bij Alternate. Laatst ook maar een Gaming X Trio voor 792 euro besteld bij Office Center (lol). Nu maar wachten. Ik laat ze sowieso allebei binnen komen want mijn broer staat ergens op plek 650 voor de TUF bij Alternate en dan kan hij mooi cancelen. Denk dat ik zelf uiteindelijk zelf de TUF ga houden, ik vind de extra HDMI poorten en dual bios wel fijn.

Vind de launch wel echt waardeloos. Als AMD met iets aardigs komt overweeg ik dat ook. Ik weiger veel boven de MSRP te betalen, de prijs-kwaliteit verhouding was juist het hele punt met deze kaarten.

[ Voor 13% gewijzigd door Grotbewoner op 15-10-2020 18:08 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:23

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Ik sta zelf nu al sinds launch op de wachtlijst bij Alternate voor een Gigabyte. Gezakt van plaats 69 naar 51 nu. Kortom; bedroevend weinig. Je gaat mij echt niet vertellen dat dit normale verkoopaantallen zijn. Er zijn maar 4-5 officiële verkooppunten van die kaarten nu, dat betekent dat er in Nederland in totaal enkele honderden kaarten zijn verkocht sinds launch. Vergelijk dat even met Apple die in een paar weken wereldwijd honderdduizenden nieuwe telefoons afzet.

Natuurlijk GPU's zijn minder grootschalig in de markt te zetten dan smartphones, maar dit zijn echt belachelijk lage aantallen tijdens een launch. Met zulke retail prijzen en zo'n forse prestatiewinst ben je als bedrijf geen knip voor de neus waard als je niet goed kan inschatten dat dit een flinke vraag gaat opnemen.

We moeten het nog zien, maar mijn enige logische verklaring is dat ze dit (nog steeds) doen om een hype te creëren ("schaarste") en zodra AMD RDNA2 uitbrengt, komt er ineens een golf van kaarten en kunnen ze wél honderden kaarten per week gaan afleveren.

Over de prestaties is het ook nog naar afwachten, vandaag stond al dat de topkaart tussen de 3080 en 3090 in zit. Omdat die qua prestaties niet ver uit elkaar zitten heeft AMD wel degelijk een flinke inhaalslag gemaakt als de geruchten kloppen. Ten tijde van de 2070/2080/2080ti kwam de 5700 uit en die nog nog iet eens de 2070 aantippen.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ivarkentje
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08-05 13:45
RedHeroDude schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 17:53:
[...]

Ik ben van rond de 150 naar de 80 gegaan voor de Gaming X Trio 3080 bij Megekko. Maar ik weet dat ze er pas 12 binnen gekregen en geleverd hebben sinds de lancering (wat waarschijnlijk ook niet meer dan 5-10 stuks was). Toen ze 50+ van de TUF versie kregen was ik hoopvol om hem misschien nog deze maand te kunnen krijgen, maar met deze zielige aantallen mag ik van geluk spreken als ik hem dit jaar nog heb.

Het ergste is dat vrijwel al die kaarten die winkels nu beschikbaar stellen minstens zo duur zijn als de Gaming X Trio. Zelfs de goedkoopste varianten van de kaarten gaan voor €850-€900 over de balk bij de winkels zelf.
Zelf zit ik ook een beetje rond te kijken maar ik schrik toch wel van de prijzen. Had twee uur na launch besloten toch maar voor de ROG Strix OC te gaan, hoewel deze (op dat moment) veruit het duurst was, dacht ik dat ik in ieder geval voor een goed merk zou gaan, en ik verwachtte eerlijk gezegd ook niet dat de duurste variant zo populair zou zijn. Mijn redenering was, oké ik betaal 100 eu meer maar dan heb ik iig ook wel een goede kaart die hopelijk redelijk snel geleverd kan worden omdat veel mensen voor de goedkopere zullen gaan...

...maar nu zitten we met 10 kaarten uitgeleverd sinds 4 weken geleden, en ook al zou ik ergens een kaart in losse verkoop zien, dan zou ik alsnog minstens 40 en vaak meer euro's extra moeten betalen voor een kaart die m.i. toch minder is dan waar ik nu voor op plek 131 in de rij sta :>

Is allemaal veel te stressend en ik heb er niks aan continu hier op het forum te kijken maar ja, we doen het onszelf toch aan.

Moet wel zeggen dat ik hoewel ik geen behoefte heb Alternate lastig te vallen met vragen over wanneer ze leveringen verwachten, ik hun communicatie toch wel heel karig vind. Had vroeger altijd goede ervaringen met dat bedrijf (zat hier in de buurt), maar moet zeggen dat dat toch wel minder is geworden de laatste paar jaar. Niet dat ze per se iets fout doen met hoe ze hier handelen, maar vind het toch niet zo netjes, zeker als je het vergelijkt met wat andere webshops.

Maar ach, de leveringen zelf kunnen ze ook niet bijzonder veel aan doen natuurlijk, dus ik blijf gezellig deze thread F5en en ik hoop op een novemberwonder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pezz
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 23-07 19:54
ivarkentje schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 18:06:
[...]

Moet wel zeggen dat ik hoewel ik geen behoefte heb Alternate lastig te vallen met vragen over wanneer ze leveringen verwachten, ik hun communicatie toch wel heel karig vind.
Als je 700-900 euro op hun bankrekening parkeert kan je best wel wat mailtjes sturen hoor. Al heeft het weinig nut want je kan een mailtje terug krijgen van ''de levertijd is onbekend'' en dan ineens een uur later word hij verstuurd omdat ze net wat binnen hebben gekregen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JaTochNietDan
  • Laatst online: 20-05 21:07
[...]

Latere release ? Heb ik nergens om gevraagd.
Een fatsoenlijke release waarbij je genoeg voorraad hebt om aan de orders te kunnen voldoen.
Da's ook niet meer dan normaal lijkt me.
Het gebrek aan communicatie en een headsup over eventuele beschikbare kaarten per regio voor periode x oid zou wel mooi zijn.

Over prijzen heb ik het ook niet eens gehad, en om retailers de schuld te geven van een falende fabrikant en dito logistiek systeem (lees distributie) zou niet fair zijn, tenzij de retailer/webshop of whatnot het niet voor elkaar krijgt om bereikbaar te zijn en feedback te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWing
  • Niet online

DutchWing

WP Installateur

Hopelijk heeft Azerty dalijk nog een paar kaarten binnen gekregen O-)

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SW75YAA + EHST20D-VM2D / PV: 2150Wp Z/O 132° en 2580Wp N/W 312° Ik wil een warmtepomp.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjona100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWing
  • Niet online

DutchWing

WP Installateur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotbewoner
Koop dan gewoon een 3090, geld interesseert je dan toch niks. (Ik bedoel dit jegens de potentiële koper.)

[ Voor 6% gewijzigd door Grotbewoner op 15-10-2020 18:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tjona100
Grotbewoner schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 18:34:
[...]

Koop dan gewoon een 3090, geld interesseert je dan toch niks.
Sorry hoor, dont blame the messenger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-10 15:44
Oeioei, een echte shop die de kaarten voor dik +++euros gaat aanbieden! Slecht hoor haha.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• langestefan
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 05-09-2024
[...]

Naar mijn mening hadden ze beter nog een maand of twee kunnen wachten met de release. Vraag en aanbod liggen zóver uit elkaar dat prijzen gewoon over de kop gaan. Dat is voor niemand goed behalve Nvidia (en die gore dieven die aan scalping doen :X )

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DLSS
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 22-09 18:53
Wow, niet verwacht dat dit topic zo lang zou voortduren....

Ik wacht nu al een maand op een 719 euro kostende MSI Ventus en de rij lijkt maar niet op te schieten... Ik vind het zonde om ineens 850/900 euro te gaan betalen om er een sneller te hebben.

Maar aan de andere kant geef ik eigenlijk belachelijk veel geld uit aan andere dingen. Ik maak bijvoorbeeld vrolijk elke maand 1950 euro huur over... dat ervaar ik zelfs als een 'goede deal'.

Het is bizar dat ik me haast meer druk loop te maken over deze 150 euro. Het voelt denk ik gewoon kut om te veel te betalen voor iets dat je dacht te ontvangen voor 719 euro. Het voelt ook als een zwakte, kinderachtig en ongeduldig om toe te geven, het gaat om een videokaartje...

Wat vinden jullie? Toegeven en die 150/200 euro op tafel gooien en er een proberen te snatchen bij Azerty oid of gewoon wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusTegengas
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 14:34

TinusTegengas

Formula Racing

Alweer pre order. Mensen zijn echt wanhopig blijkbaar

I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MGamer
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17-11-2021
Denk dat eerder de winkel met deze winst gaat lopen.
Wet vraag en aanbod, is niet leuk maar is zo in onze maatschappij.

Nog steeds geen antwoord van Tones ivm levertijden of wachtrijen op mijn wekelijks mailtje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• langestefan
DLSS schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 18:40:

Ik wacht nu al een maand op een 719 euro kostende MSI Ventus en de rij lijkt maar niet op te schieten... Ik vind het zonde om ineens 850/900 euro te gaan betalen om er een sneller te hebben.

Maar aan de andere kant geef ik eigenlijk belachelijk veel geld uit aan andere dingen. Ik maak bijvoorbeeld vrolijk elke maand 1950 euro huur over... dat ervaar ik zelfs als een 'goede deal'.

Het bizar dat ik me meer druk loop te maken over deze 150 euro. Het voelt denk ik gewoon kut om te veel te betalen voor iets dat je dacht te ontvangen voor 719 euro. Het voelt ook als een zwakte, kinderachtig en ongeduldig om toe te geven ofzo...

Wat vinden jullie? Toegeven en die 150/200 euro op tafel gooien en er een proberen te snatchen bij Azerty oid of gewoon wachten?
Er is niks zo waardevol als tijd. Tel maar op hoeveel tijd iedereen in dit forum kwijt is aan het vinden van een kaart. Ik betaal graag een paar euro extra (er zijn grenzen) voor iets wat ik gráág wil hebben maar niet kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bCoder
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:17
Die tufs en trios gaan ook voor 1100 op marktplaats.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lycan-Strife
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 12-02-2021

Het is bizar dat ik me haast meer druk loop te maken over deze 150 euro. Het voelt denk ik gewoon kut om te veel te betalen voor iets dat je dacht te ontvangen voor 719 euro. Het voelt ook als een zwakte, kinderachtig en ongeduldig om toe te geven, het gaat om een videokaartje...

Dan woon jij vast in Amsterdam. En ik snap je. Heeft te maken met gevoel / principes die we / jij hanteren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DLSS
langestefan schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 18:43:
[...]

Er is niks zo waardevol als tijd. Tel maar op hoeveel tijd iedereen in dit forum kwijt is aan het vinden van een kaart. Ik betaal graag een paar euro extra (er zijn grenzen) voor iets wat ik gráág wil hebben maar niet kan vinden.
Ja daar heb je helemaal gelijk in haha. Maar ik vind het volgen van dit forum best wel leuk eigenlijk.

Ik voel alleen een soort nare fear of missing out ofzo en dat stoort me.. had niet verwacht dat ik zo kinderachtig zou zijn (dat stoort me nog meer haha)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grotbewoner

Hou vast aan je principes. Ga lekker een boek lezen in de tussentijd of koop een AMD kaart.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13:31
Ik wacht liever nog een maand extra dan dat ik 150e meer ga betalen om een kaart enkele weken eerder te krijgen. Belachelijke prijzen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DLSS
Grotbewoner schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 18:47:
[...]

Hou vast aan je principes. Ga lekker een boek lezen in de tussentijd of koop een AMD kaart.
Je hebt gelijk.... Misschien geniet ik er wel meer van als ik de rit helemaal uit zit. Dan voelt het meer alsof ik 'm heb verdient ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bCoder
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:17
Wie zegt dat de prijzen ooit gaan zakken?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nopheros
n00bCoder schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 18:51:
Wie zegt dat de prijzen ooit gaan zakken?
Je kunt de kaart prima voor de normale prijs kopen op moment, moet je wel bij de juiste webwinkel zijn en veel geduld hebben.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:44
DLSS schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 18:46:
[...]

Ja daar heb je helemaal gelijk in haha. Maar ik vind het volgen van dit forum best wel leuk eigenlijk.

Ik voel alleen een soort nare fear of missing out ofzo en dat stoort me.. had niet verwacht dat ik zo kinderachtig zou zijn (dat stoort me nog meer haha)
Als je het leuk vind besteed je toch lekker die 150€. Als je 1950 huur betaald zal je echt nooit meer terugdenken aan die paar knaken. Bovendien aankomende tijd geen dinners in restaurants dus ik bespaar elke maand minimaal een halve rtx 3080.

Dit is de tijd om te gamen dus als je het geld hebt zou ik het direct doen.

[ Voor 6% gewijzigd door giantgiantus op 15-10-2020 18:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grotbewoner
DLSS schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 18:50:
[...]

Je hebt gelijk.... Misschien geniet ik er wel meer van als ik de rit helemaal uit zit. Dan voelt het meer alsof ik 'm heb verdient ofzo.
Het gaat extra lekker voelen als je hem erin klikt *O*.

En extra kut als je ineens je kaart 200 euro ziet depreciëren of als je hem wil verkopen om bijvoorbeeld een 3080 20GB in huis te halen ;).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DLSS
Lycan-Strife schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 18:46:
[...]

Dan woon jij vast in Amsterdam. En ik snap je. Heeft te maken met gevoel / principes die we / jij hanteren.
Denk idd dat het principieel gewoon niet goed voelt ofzo..

Hahaha, nee ik woon op een andere veels te dure plek 8)7 --- Met dat thuiswerken begin ik me daar ook langzamerhand gekke henkie over te voelen.. Zeker als je ziet wat voor moois je kan krijgen in de pronvicie.

Mijn plan is om over een paar jaar een lekker huisje te kopen in het mooie Noord-Brabant. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DLSS
Nopheros schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 18:52:
[...]

Je kunt de kaart prima voor de normale prijs kopen op moment, moet je wel bij de juiste webwinkel zijn en veel geduld hebben.
Echt, waar dan? Zie ze nergens meer voor 719 euro haha. Naja, ik heb in elk geval besloten dat ik me niet zo moet aanstellen en gewoon kan wachten.

Dit is trouwens het verloop van mijn wachtrijpositie voor de Ventus bij Alternate (NL) voor de geïnteresseerden die willen vergelijken:

15 okt 106
14 okt 108
12 okt 110
10 okt 112
8 okt 115
7 okt 116
3 okt 147
1 okt 154
30 sep 159
29 sep 160
26 sep 167
25 sep 173
24 sep 174
23 sep 176
22 sep 183

Ik heb het gevoel dat het echt 52 annuleringen zijn en 25 leveringen ofzo haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superduif
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17-09 00:02
Het is nu bijna een maand verder en ik ben bij Alternate van plaats 32 naar 29 gegaan voor de Asus TUF (non OC). Ik denk dat er geen leveringen zijn geweest.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:33
DLSS schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 18:56:
[...]

Denk idd dat het principieel gewoon niet goed voelt ofzo..

Hahaha, nee ik woon op een andere veels te dure plek 8)7 --- Met dat thuiswerken begin ik me daar ook langzamerhand gekke henkie over te voelen.. Zeker als je ziet wat voor moois je kan krijgen in de pronvicie.

Mijn plan is om over een paar jaar een lekker huisje te kopen in het mooie Noord-Brabant. :P
U riep mij?? ;)

Hanteer zelf ook dat principe. Wilde gaan voor 750 maar geen 800 of hoger.
Dan maar wachten op AMD of iets anders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
DLSS schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 19:02:
[...]
Echt, waar dan? Zie ze nergens meer voor 719 euro haha. Naja, ik heb in elk geval besloten dat ik me niet zo moet aanstellen en gewoon kan wachten.
Alternate hanteert normale prijzen volgens mij?

Asus TUF 729 euro
Asus TUF OC 799 euro
MSI Gaming X Trio 799 euro
etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heidegger92
  • Laatst online: 10-11-2020
MGamer schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 18:42:
Denk dat eerder de winkel met deze winst gaat lopen.
Wet vraag en aanbod, is niet leuk maar is zo in onze maatschappij.

Nog steeds geen antwoord van Tones ivm levertijden of wachtrijen op mijn wekelijks mailtje.
Hetzelfde hier. Dank u dat ge ons op de hoogte houdt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supahted
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15:46
n00bCoder schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 18:45:
Die tufs en trios gaan ook voor 1100 op marktplaats.
Het wordt zelfs steeds gekker: https://www.marktplaats.n...ing-geforce-rtx-3080.html 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryanwire00
  • Laatst online: 12-11-2021
Haha ik heb letterlijk de helft ervoor betaald :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ancalime
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-02 20:18
[...]

Hmmm, ik weet het niet, maar iets zegt me dat nog wel op deze quote wordt teruggekomen over een aantal weken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick-vvv
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 21-04 17:36
Zelfde gast heeft ook nog een fe voor 1400 er op staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisDeMennis
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 07:45
langestefan schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 18:43:
[...]

Maar je hoeft niet per se dit forum te gaan stalken..
Je kon ook gewoon op launch dag een kaart kopen voor een normale prijs en de rest lekker afwachten wanneer die komt. misschien af en toe even de wachtrij bekijken hoe ver ie is, maar het moet allemaal niet..
Als je echt heel panisch bent en er per se nu een wil, dan moet je vooral hier blijven kijken en elke winkelpagina F5'en, maar denk dat je daarmee juist meer productiviteit kwijt bent dan wanneer je gewoon wacht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchWing
  • Niet online

DutchWing

WP Installateur

Hopelijk morgen weer eens kans bij Azerty d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lycan-Strife
DutchWing schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 19:52:
Hopelijk morgen weer eens kans bij Azerty d:)b
Ik reken er niet op maar heb het graag fout xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• langestefan
DennisDeMennis schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 19:37:
[...]

Maar je hoeft niet per se dit forum te gaan stalken..
Je kon ook gewoon op launch dag een kaart kopen voor een normale prijs en de rest lekker afwachten wanneer die komt. misschien af en toe even de wachtrij bekijken hoe ver ie is, maar het moet allemaal niet..
Als je echt heel panisch bent en er per se nu een wil, dan moet je vooral hier blijven kijken en elke winkelpagina F5'en, maar denk dat je daarmee juist meer productiviteit kwijt bent dan wanneer je gewoon wacht.
Heb ik gedaan. Sta nog steeds in een wachtrij. Dusja zo kansloos is het nu :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daruf
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-05-2024

Ergens is het te zot voor woorden om zoveel extra uit te geven....

Aan de andere kant ... ik betaal ook veel huur (niet zoveel als jij) maar ik heb het intern al bij mezelf lopen goedpraten... ben het wachten meer dan zat.

Sta al bijna een maand in de wacht bij Alternate voor een FTW3 gaming en ben letterlijk 2 plekjes (12 naar 10) opgeschoven... wat natuurlijk alleen annuleringen zijn.
Heb 2x naastgegrepen bij coolblue en azerty....

Heb nu toch ook maar een Aorus master in back order gezet bij Megekko puur omdat de wachtrij daar niet achterlijk lang is en Megekko daadwerklijk kaarten lijkt te verkopen in tegenstelling tot Alternate.

En 920 euro is niet fijn maar goed.... ben het zat.

Ik doe iig niet meer mee met de F5 druk race.... ik wacht rustig af welke kaart nu als eerste bij mij thuis is en de andere annuleer ik.

[ Voor 3% gewijzigd door Daruf op 15-10-2020 19:59 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• killer2
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:34
Toch nog een inno x2 besteld
Op positie 26 and now we wait 🍺

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotbewoner
killer2 schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 20:00:
Toch nog een inno x2 besteld
Op positie 26 and now we wait 🍺
De enige kaart die ik echt nooit zou bestellen. 2 fans, lijkt me lawaaierig worden. Mijn Inno3d gtx1080 is ook de eerste kaart die echt na 4 jaar dood ging, ik vind het geen fijn merk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TryPleX
  • Laatst online: 25-09 14:36
Weet iemand wat de wachtrijen zijn bij zowel Alternate als Megekko voor de Aorus 3080 M en X? Dat LCD schermpje is wel een vette extra voor dat geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWing
  • Niet online

DutchWing

WP Installateur

Grotbewoner schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 20:13:
[...]

De enige kaart die ik echt nooit zou bestellen. 2 fans, lijkt me lawaaierig worden. Mijn Inno3d gtx1080 is ook de eerste kaart die echt na 4 jaar dood ging, ik vind het geen fijn merk.
Ik begrijp helemaal wat je bedoeld, was altijd MSI fan maar dit jaar ga ik toch voor asus...
Ik hoop alleen dat de geruchten over een refresh met TSMC ergens halverwege 2021 niet kloppen...
Of dat de prijzen ineens drastisch dalen in December wat ik betwijfel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stickeric
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 24-07 00:56
TryPleX schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 20:18:
Weet iemand wat de wachtrijen zijn bij zowel Alternate als Megekko voor de Aorus 3080 M en X? Dat LCD schermpje is wel een vette extra voor dat geld.
Bij megekko Artikel: VGA Gigabyte GeForce RTX 3080 AORUS M 10G
Jouw positie: 19 van de 28

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bryanvan
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-10 22:58
Dimentrix schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:34:
[...]

Als ik me niet vergis, is de Strix non-oc nog niet eens in productie bij Asus. Meen dat ergens gelezen te hebben.

Edit: Ah gevonden, hier de link.
https://www.facebook.com/...rmalink/3453015311448198/
Nou lekker dan... Had ik dan toch maar de OC variant bestelt. Nu kom ik natuurlijk helemaal nergens.

PSN: bryanlost

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tCC
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-10 13:43

tCC

Rick-vvv schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 19:37:
[...]

Zelfde gast heeft ook nog een fe voor 1400 er op staan
Hahaha, staat er over een maand nog wel op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pokle312
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Iemand een idee welke site het beste is om op de 29e een 3070 te bestellen?

azert, alternate, megekko of coolblue? of iemand nog een andere suggestie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Laatst online: 20:55
De 3080 pny kaart is ook een aanrader... Afgelopen week was deze zo te bestellen...

Ik denk dat er geen wachtrij is bij azerty.
Als je hem daar nu besteld en ze krijgen stock dan zit je er wel bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TryPleX
  • Laatst online: 25-09 14:36
pokle312 schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 20:34:

Als je hele snelle vingers hebt, Alternate of Megekko denk ik. Als het om wachtlijsten gaat zit je denk ik bij Megekko beter. Maar ga er maar van uit dat het net zo drama gaat worden als de 3080 en 3090 release en dat je hem als het een beetje tegen zit volgend jaar pas hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koenkokes
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-03-2024

Als je er op tijd bij bent denk ik niet echt dat het iets uitmaakt. Ik zou voor de goedkoopste gaan, zolang het een betrouwbare winkel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter
  • Laatst online: 10:51

Racing_Reporter

Contentmaker

Aggressor schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 20:36:
De pny kaart is ook een aanrader... Afgelopen week was deze zo te bestellen...

Wat vind je er aanrader aan als ik vragen mag?

Als je dit leest, heb je teveel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bschnitz
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:53

Er zullen genoeg 3070 zijn, die hadden 3 maanden productie tijd dus hier zal niet zo extreem snel een tekort zijn. Maar bij alternate en AZERTY zit je wel goed. Meggekko zou ik overslaan, daar gaan al zeer veel mensen naar toe haha

WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Hyundai Ioniq 6 53kWh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pokle312
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Aggressor schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 20:36:
De pny kaart is ook een aanrader... Afgelopen week was deze zo te bestellen...

Edit- verkeerd!

[ Voor 13% gewijzigd door pokle312 op 15-10-2020 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Racing_Reporter schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 20:37:
[...]

Stille kaart. Koelt goed..en persoonlijk vind ik hem er wel mooi uit zien. En ik heb wel een zwak voor de underdogs.

Pny is geloof ik ook Amerikaans en deel van Dell?

https://techreport.com/forums/viewtopic.php?f=3&t=123111

Zo ziet de kaart eruit. Alleen dan de 3080 versie..

@pokle312 het was geen reactie op jou post.

[ Voor 5% gewijzigd door Aggressor op 15-10-2020 20:42 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:43
Verhoeven heeft al een tijdje geen wedstrijden meer uitgevochten en er moet toch brood op de plank komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter
  • Laatst online: 10:51

Racing_Reporter

Contentmaker

Aggressor schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 20:41:
[...]

Stille kaart. Koelt goed..en persoonlijk vind ik hem er wel mooi uit zien. En ik heb wel een zwak voor de underdogs.

Pny is geloof ik ook Amerikaans en deel van Dell?

https://techreport.com/forums/viewtopic.php?f=3&t=123111

Zo ziet de kaart eruit. Alleen dan de 3080 versie..

@pokle312 het was geen reactie op jou post.
En ik maar denken dat je het over de 3080 had :D Maar ziet er inderdaad niet verkeerd uit nee

Als je dit leest, heb je teveel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• langestefan
NotSoSteady schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 20:42:
[...]

Verhoeven heeft al een tijdje geen wedstrijden meer uitgevochten en er moet toch brood op de plank komen.
Ik hoop ergens dat dit soort mensen toch een Verhoeven tegen komen... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruisix
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 05-10 10:54
Heeft iemand toevallig voor mij ook nog de wachtrij van de MSI Gaming X 3090 ? Dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Racing_Reporter schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 20:43:
[...]

En ik maar denken dat je het over de 3080 had :D Maar ziet er inderdaad niet verkeerd uit nee
Ik bedoel de 3080 variant daarvan...
Deze link heb ik gevonden op het internet.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• langestefan
Hoe lang is die wachtrij? Nouuuu

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0yYv2g7e-h2ZK5QRCd8ynjc4vp4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/OXhfGiMskEyMSnXfdQ61cYjG.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeStef
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-10 17:50
DutchWing schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 20:18:
[...]

Ik begrijp helemaal wat je bedoeld, was altijd MSI fan maar dit jaar ga ik toch voor asus...
Ik hoop alleen dat de geruchten over een refresh met TSMC ergens halverwege 2021 niet kloppen...
Of dat de prijzen ineens drastisch dalen in December wat ik betwijfel...
Ik hoop dat die refresh er juist wel komt en dat zal de echte Ampère zijn zoals die bedoeld werd want ik heb nu de indruk dat ze naar Samsung zijn gegaan om AMD voor te zijn omdat TSMC geen productie plaats vrij had voor Nvidia.
Met gevolg een minderwaardige chip gebruiken en deze dan op zijn max gezet.
Ik denk ook dat die tekorten komen omdat fabrikanten zo min mogelijk stock willen maken van deze chip om zich dan volop te kunnen gooien op de refresh van TSMC.
Dus ik wacht lekker rustig die refresh af.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:28

Snippertje

Light up your life

Racing_Reporter schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 20:37:
[...]

Ik heb hem van de week besteld en meteen dag erna binnen bij azerty. Draait super! Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VQ7OLiPLt06DtDIZRoMsjXoP_Fw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/F6yzBzAyiwsEpORRgPk9YgfN.jpg?f=fotoalbum_large

Doet niet onder voor andere kaarten denk ik. Tot nu toe erg tevreden over geluid en Temps.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masoud20r
  • Laatst online: 01-09 09:32
Heeft iemand al van Amazon.nl een Msi rtx 3080 Gaming X Trio ontvangen? Ik heb op 4 oktober een besteld, maar nog steeds geen update over mijn bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanW1995
  • Laatst online: 10:45
Snippertje schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 21:17:
[...]

Ik heb hem van de week besteld en meteen dag erna binnen bij azerty. Draait super! [Afbeelding]

Doet niet onder voor andere kaarten denk ik. Tot nu toe erg tevreden over geluid en Temps.
Welke heb je precies?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online
@masoud20r
Nope, ook 04/10 besteld en geen enkele info gekregen via Amazon...

[ Voor 10% gewijzigd door kazzzdafke op 15-10-2020 21:47 ]

Never ever financial advice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:28

Snippertje

Light up your life

https://azerty.nl/product...afische-kaart-gf-rtx-3080

[ Voor 18% gewijzigd door Snippertje op 15-10-2020 21:47 ]

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Lycan-Strife
Snippertje schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 21:17:
[...]

Ik heb hem van de week besteld en meteen dag erna binnen bij azerty. Draait super! [Afbeelding]

Congrats. Volgens Steve van Gamers Nexus moet je wel even je radiator slangen punt wisselen naar onder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lee..
  • Laatst online: 05-05 21:04
Heeft iemand al een ASUS ROG Strix 3080 OC ontvangen?
2 oktober eentje besteld, maar nog niet op vooraad volgens Azerty.

[ Voor 4% gewijzigd door Lee.. op 15-10-2020 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koenkokes
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-03-2024
Lee.. schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 21:57:
Heeft iemand al van Amazon.nl een ASUS ROG Strix 3080 OC ontvangen?
2 oktober eentje besteld, maar nog niet op vooraad volgens Azerty.
Ik heb een vermoeden dat Amazon.nl nog geen 1 heeft geleverd. Maar ik kan het mis hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Virtua
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 17:22
Lycan-Strife schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 21:52:
[...]

Congrats. Volgens Steve van Gamers Nexus moet je wel even je radiator slangen punt wisselen naar onder.
Ik dacht ook al dat zit fout. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• planezero
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-01 15:05
Lycan-Strife schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 21:52:
[...]

Ik denk dat dat bovenin monteren wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heidegger92
  • Laatst online: 10-11-2020
"Hardware news this week talks about how 9/17 orders for RTX cards still haven't shipped..."

Inderdaad, 17/09 om 15u bij Tones. Nog iemand iets gehoord?
YouTube: HW News - RTX 3080 Inventory Numbers, New RTX GPU, Intel 11th Gen De...

[ Voor 44% gewijzigd door Heidegger92 op 15-10-2020 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sneld
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-10 23:05
Heb de knoop doorgehakt. Ben van plan een MSI RTX 3080 Gaming X Trio te gaan kopen. Heb geen zin in woekerprijzen op marktplaats dus ben van plan op een wachtlijst te gaan. Iemand nog tips voor een bepaalde winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
sneld schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 22:29:
Heb de knoop doorgehakt. Ben van plan een MSI RTX 3080 Gaming X Trio te gaan kopen. Heb geen zin in woekerprijzen op marktplaats dus ben van plan op een wachtlijst te gaan. Iemand nog tips voor een bepaalde winkel?
Nouja als je dat 4 weken terug had gedaan was dat misschien slimmer geweest. Zou nu het forum in de gaten houden of er ergens kaarten voorbij komen.
Pagina: 1 ... 171 ... 629 Laatste

Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.

Let bij het reageren op het volgende:
  • Blijf vriendelijk naar elkaar!
  • Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
  • V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
  • Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
Beschikbaarheid is te vinden in https://docs.google.com/s...2_DWk4/edit#gid=712726851 (niet meer up-to-date)

reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord