[NVIDIA GeForce RTX 30XX] Levertijden & Prijzen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 144 ... 629 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Alle 38 producten

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Yonix schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 23:20:
[...]

Of een HighFlow VH1 Aluminum GPU Support Strut: https://www.highflow.nl/h...t-holder-black.html?sl=nl

Heb ik ook. (y)
Als ik nu koffie aan het drinken was zou ik die heel theatraal uitspugen. Holy shit, wat een prijs. 20,- voor een verstelbaar boutje. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sven02
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 13-05-2024
Jareish schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 23:41:
Wat zijn de wachtijen voor de Gigabyte Aorus 3080 (master of xtreme)?
Master 22 bij Megekko

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SupXL
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-05-2021
Jareish schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 23:41:
Wat zijn de wachtijen voor de Gigabyte Aorus 3080 (master of xtreme)?
megekko xtreme 12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jareish
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11:45
En hoeveel komen er wekelijks binnen? Enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sven02
Jareish schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 23:45:
[...]

Megekko verwacht nog enkele kaarten van Gigabyte deze week, maar geen specifieke modellen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lord taken1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 06-09 13:10
newmamoman schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 23:35:
Sorry voor de newbie vraag.
Maar wat is het verschil tussen de 3080 modellen?

Is er een link met wat de verschillen zijn?

alvast bedankt
newmamoman
De verschillen zullen voornamelijk zitten in koeling, stroomvoorziening en overclock mogelijkheden.

Als je niet van plan bent om zelf te overclocken dan heb je 2 verschillende opties:
- een factory overclocked kaart
- een niet factory overclocked kaart

bij een factory overclocked kaart staat er vaak een OC of een extra O in de naam van het product. Deze kaarten performen out of de box beter.

Uiteindelijk heeft elke kaart een minimale performance en is het grotendeels geluk met hoever je de kaart kan overclocken. Je kan bijvoorbeeld een dure GPU kopen met slechtere chip. Maar je kan ook goedkope GPU kopen met een betere chip.

Als ik jou was zou ik kijken naar een kaart die je mooi vind, daarna kijken of er een OC versie van is en of je die wilt hebben of de normale.

Let op de wachtrijen zijn voor sommige kaarten extreem lang dus vraag naar de wachtrijen op dit forum voordat je tot koop overgaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorgenss
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 13-11-2020
De Priester schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 22:29:
Ik sta bij Alternate 13e in de wachtrij voor een Inno3d 3080 Ichill X4. Tot op heden heb ik enkel gehoord/gezien in dit topic dat de X3 is uitgeleverd. Weet iemand of er ook X4 kaarten binnenkort geleverd worden? Zit nog te twijfelen tussen de X4 en de Gigabyte Gaming OC (25e in de rij) maar wellicht kan ik iemand hier blij maken met één van de twee kaarten, al heb ik bij beide geen idee wanneer ze verzonden worden. Ik gok minimaal twee weken aangezien er geen productie is in China deze week.
Ik weet dat de allereerste batch van de X2 OC aanstaande maandag in nederland komt. Het zou zomaar kunnen zijn dat de x4 er ook bij zit. Maar dat durf ik niet met volle zekerheid te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord taken1
Jorgenss schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 23:53:
[...]

Ik weet dat de allereerste batch van de X2 OC aanstaande maandag in nederland komt. Het zou zomaar kunnen zijn dat de x4 er ook bij zit. Maar dat durf ik niet met volle zekerheid te zeggen.
Waar haal je deze informatie vandaan? #geintresseerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SupXL
  • Laatst online: 21-05-2021
Jareish schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 23:45:
[...]

Geen idee momenteel, zag laatst dat de vision van gigabyte binnen was gekomen maar sta in ieder geval tot op heden nog steeds op dezelfde plek in de wachtrij voor de xtreme. De master is wel al een keer binnengekomen, waren er ook maar 5 volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SKdragon
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-08 15:29
Sven02 schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 23:26:
[...]

Enige idee waar die dingen te krijgen zijn?
Ik heb er één via Amazon.nl binnen en heb er nog 1 onderweg via AliExpress. Je kan deze vinden met de naam Lian Li GB-001.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorgenss
lord taken1 schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 23:56:
[...]

Waar haal je deze informatie vandaan? #geintresseerd
Inno3d zelf via wouter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sven02
SKdragon schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 00:17:
[...]

Ik heb er één via Amazon.nl binnen en heb er nog 1 onderweg via AliExpress. Je kan deze vinden met de naam Lian Li GB-001.
60 knaken op amazon.nl 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord taken1
nice, kan je ze mailen? of heeft iemand gebeld?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorgenss
lord taken1 schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 00:24:
[...]

nice, kan je ze mailen? of heeft iemand gebeld?
Kan beiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SKdragon
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-08 15:29
Balen, ik had 'm voor €14 bij Amazon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ALBRT
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 19-06-2022
Iemand volgende probleem om wachtrij te bekijken vlak na bestelling bij megekko?
"De ingevoerde combinatie kon niet gevonden worden"

Gigabyte GeForce RTX 3080 VISION OC 10G juist besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:16
Blaim schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 23:42:
[...]

Als ik nu koffie aan het drinken was zou ik die heel theatraal uitspugen. Holy shit, wat een prijs. 20,- voor een verstelbaar boutje. 8)7
Je hoeft het niet te kopen natuurlijk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutterjaw
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 27-01 18:58
ALBRT schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 03:44:
Iemand volgende probleem om wachtrij te bekijken vlak na bestelling bij megekko?

Duurt even :) Had ik ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prodygee
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 25-09 18:58

Beetje geduld, je bestelling moet eerst verwerkt worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Boerenkinkel
  • Laatst online: 24-10-2021
Sven02 schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 23:26:
[...]

Enige idee waar die dingen te krijgen zijn?
https://www.highflow.nl/h...raphics-card-support.html

Bestellen en nu de pleerol ff blijven gebruiken tot hij geleverd is :')

[ Voor 13% gewijzigd door Boerenkinkel op 09-10-2020 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Priester
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 19:56
lord taken1 schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 22:36:
[...]

ik sta op plek 6 voor deze kaart.

ik heb ook de x3 geprobeerd. plek 10 voor deze kaart. begon op plek 12 (gok 2 annuleringen)

Het is doodstil bij alternate. Soms leveren ze inneens random kaarten uit. volgensmij is er geen enkele van deze kaarten geleverd tot nu toe.
Megekko krijgt elke week "enkele kaarten" geven ze aan dus ik verwacht geen grote leveringen van dit merk

Edit: vraagje: wanne heb jij deze kaart besteld?
Ik heb de kaart ongeveer 14:45 besteld vermoed ik zo, heb een orderbevestiging van 14:54. Heb het idee dat er niet veel mensen deze specifieke kaart besteld hebben vanwege het gewaagde uiterlijk en de onbekendheid van het merk ten opzichte van de gangbare merken.

Ik heb het idee dat de X3 wel al is uitgeleverd maar ik heb nog niet gehoord dat er iemand de X4 heeft binnengekregen, mede gezien het geringe aantal reviews.

Heb inmiddels 1 degelijke review kunnen vinden en die is veelbelovend maar helaas geen comparison met andere kaarten.

Heeft er iemand hier de X4 al wel binnengekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotbewoner
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 26-09 19:21
sinova79 schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 19:36:
[...]

Claustrofobic AF maar damn nice!👍

In mijn ‘kast’ zal ooit een keer hopelijk een 3080 alle ademruimte hebben die het het nodig zal hebben. Zoals te zien ben ik 1 van de debielen die zo slim was om zich alvast te ontdoen van zijn prima werkende kaart. Kan dankzij een HD3470 gelukkig nog Tweakers checken😏
[Afbeelding]
De build is tof maar dragon Ball Z mannetjes zijn cringy af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpireZ
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 24-09 21:27
Hoi allemaal, ik heb het topic nu een tijdje gevolgd maar ben er nog niet helemaal wijs uit. Mijn oude grafische kaart is onder RMA vervangen en ik ben nu op zoek naar een nieuwe. Ik wil eigenlijk wachten op een rtx 3070 of een nieuwe AMD kaart, maar als er een kans is dat ik een rtx 3080 eerder kan bemachtigen is dat ook prima. Wat is een goede optie qua wachtrij en Nederlandse shop tot max €825? Geen voorkeur voor oc/non oc maar zou wel graag een versie bestellen die kwalitatief goed is (juiste poscaps etc). Hebben jullie misschien tips? Dankjewel alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jefboy
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-03-2024
SpireZ schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 08:12:
Hoi allemaal, ik heb het topic nu een tijdje gevolgd maar ben er nog niet helemaal wijs uit. Mijn oude grafische kaart is onder RMA vervangen en ik ben nu op zoek naar een nieuwe. Ik wil eigenlijk wachten op een rtx 3070 of een nieuwe AMD kaart, maar als er een kans is dat ik een rtx 3080 eerder kan bemachtigen is dat ook prima. Wat is een goede optie qua wachtrij en Nederlandse shop tot max €825? Geen voorkeur voor oc/non oc maar zou wel graag een versie bestellen die kwalitatief goed is (juiste poscaps etc). Hebben jullie misschien tips? Dankjewel alvast!
De shop met de meest eerlijke prijzen is volgens mij Alternate. Voor kwaliteit zijn merken als MSI en ASUS doorgaans je veiligste opties, maar probeer vooral zelf zoveel mogelijk reviews te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpireZ
  • Laatst online: 24-09 21:27
Jefboy schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 08:16:
[...]

De shop met de meest eerlijke prijzen is volgens mij Alternate. Voor kwaliteit zijn merken als MSI en ASUS doorgaans je veiligste opties, maar probeer vooral zelf zoveel mogelijk reviews te lezen.
Dankjewel. Mijn voorkeur gaat uit naar de tuf non oc bij Alternate van €729, maar dacht dat ik ook heb gelezen dat de wachtrij 500+ is... dan is het denk ik niet realistisch om binnen 3/4 weken een grafische kaart te verwachten op basis van wat ik al had gelezen, dus ben eigenlijk op zoek naar een goed alternatief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killerbee1958
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:05
SpireZ schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 08:19:
[...]

Dankjewel. Mijn voorkeur gaat uit naar de tuf non oc bij Alternate van €729, maar dacht dat ik ook heb gelezen dat de wachtrij 500+ is... dan is het denk ik niet realistisch om binnen 3/4 weken een grafische kaart te verwachten op basis van wat ik al had gelezen, dus ben eigenlijk op zoek naar een goed alternatief
En met jou nog duizenden tweakers. :-)

Lees even de vorige 500 posts en je weet waar je aan toe bent.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jody2k
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20-09 13:20
Jefboy schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 08:16:
[...]

Klopt alternate nederland dan, alternate belgie heeft behoorlijke woekerprijzen 8)7 wij arme belgen worden terug benadeeld. Het is ook onmogelijk momenteel om als belg een kaart uit alternate van nederland te bestellen hebben ze mij letterlijk per mail gecommuniceerd

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• killerbee1958
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:05
jody2k schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 08:26:
[...]

Klopt alternate nederland dan, alternate belgie heeft behoorlijke woekerprijzen 8)7 wij arme belgen worden terug benadeeld. Het is ook onmogelijk momenteel om als belg een kaart uit alternate van nederland te bestellen hebben ze mij letterlijk per mail gecommuniceerd
Ik zou je best willen helpen door op mijn naam/adres iets te bestellen.
Als je daar geinteresseerd in bent dan maar even via DM afspraak over maken? (dat is als je daar dus vertrouwen in hebt)

Let op: de wachtrijen in NL zijn lang en dat ga ik ook niet kunnen veranderen voor je

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• prodygee
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 25-09 18:58
Lekker de 3080 TUF van Asus bestellen. Die heeft de beste out-of-the-box thermals. Max 64 graden onder full load. Met een duurdere kaart win je 3-4 fps, of je moet harder willen overclocken ofzo. Geen schermpjes met tamagotchi's of kerstboomlampjes.

Megekko is het transparantst in zijn leveringen, heeft wel hogere prijzen. Alternate heeft grote wachtrijen van 300+/- per kaart, hanteert wel de laagste prijzen. Bij informatique kun je de wachtrijen inzien als je de kaart in je winkelwagentje hebt, maar zij krijgen bijna geen kaarten binnen.

Nergens heb je hem 'snel', tenzij je de random modellen (die ergens voor 999 euro 'op voorraad' tevoorschijn komen) aanschaft.

[ Voor 3% gewijzigd door prodygee op 09-10-2020 08:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jefboy
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-03-2024
[...]

Tja, met de leveringen zoals die nu gaan is het lastig te zeggen welke kaart je het snelste kan bemachtigen, en dan is nog maar de vraag aan welke prijs. Megekko en Azerty lijken sommige kaarten redelijk snel te kunnen leveren maar dan betaal je soms 100 meer dan voor dezelfde kaart bij Alternate. Je zal zelf een afweging moeten maken wat je belangrijk vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

OMD

Ancalime schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 22:28:
[...]

Er is wel een vorm van binning. Ten eerste houdt nVidia altijd de beste shit voor hun eigen founders editions. De rest valt in 3 bins. ok, goed en top. Is aan AIB's om te bepalen wat ze daarmee doen. Wat EVGA doet hoeft natuurlijk niet voor een Asus of een MSI op te gaan

https://www.kitguru.net/c...into-three-binning-tiers/
Het is nog steeds reportedly, geen concreet bewijs. Enige wat we weten is dat de grote aib partners hebben gezegd dat er geen binning is.

Inno3d gaat zelfs een stapje verder. Die clocken hun standaard 3080 zelfs lager met een lagere Vcore om zo hun duurdere kaarten te kunnen verkopen. Bron is Inno3d zelf. Ze hebben geen binning en geen betere chips voor hun duurdere kaarten. Dit geldt dus ook voor EVGA en msi. Alleen asus weet ik niet, die houden hun kaken stijf op elkaar.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkerens
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-07 21:58
Is de wachtrij-tool van Alternate voor iemand anders verdwenen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sarethai
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09-07 08:02
Ikkerens schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 09:03:
Is de wachtrij-tool van Alternate voor iemand anders verdwenen?
Ik heb deze net nog gebruikt (~09:10) dus er lijkt niets aan de hand te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jareish

Als je net hebt besteld, dan sta je op nr 13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:15
Je kan ook wachten en vragen hier in het topic dat iemand van de tweakers jou wil informeren als ze 1 van hun xxx kaarten hebben toegestuurd gekregen, en dus de andere xxx kaarten willen annuleren.
Dan kan jij mss 1 van die kaarten overkopen en moet je niet achteraan in de wachtrij.

Never ever financial advice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:43

Bjk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon93
  • Laatst online: 29-09 21:29

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rabbitto
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-09 23:45
https://www.coolblue.nl/v...e/nvidia-geforce-rtx-3080

nu beschikbaar! 1 seconde geleden!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02:00

Termy

valt er nog wat te fragge?

Damnit, ik was even helemaal enthousiast maar voor +150 euro pas ik.

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AWagen
  • Niet online
Ik kan deze niet daadwerkelijk in een winkelwagentje krijgen dus zal wel ergens iets niet kloppen!

Edit: Na de 5e keer proberen wel.. 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door AWagen op 09-10-2020 09:42 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

Melkaz

Melkazar

Ik heb hem ook in het mandje gekregen maar ik skip hem toch maar. Krijg het niet over mn hart om ze 150 euro extra te geven :X Ze hebben drie keer de prijzen verhoogd sinds ze op de site stonden. Hopelijk zijn dit de komende 6 maanden niet de nieuwe standaard prijzen :+

Edit: https://www.coolblue.nl/p...-3090-tuf-gaming-24g.html deze staat nu ook op Voorraad. Ook enorm duur helaas.

[ Voor 20% gewijzigd door Melkaz op 09-10-2020 09:45 ]

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilan11
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 09-05 16:51
Heel aantrekkelijk ,maar ik laat hem toch nog even aan me voorbij gaan. Ik hoop eigenlijk wel een TUF voor max 800 euro te kunnen scoren voor Cyberpunk uit is 8)7

Edit: And it's gone

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• WiseGuy_NL
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05-01-2024
Ik heb hem besteld bij CB, er wordt aangegeven dat hij morgen bezorgd wordt! :D
Zodra ik de bevestiging binnen heb zal ik mijn 2 kaarten bij Megekko annuleren zodat iedereen weer een plekje opschuift!

I stuck my head out of the window and got arrested for mooning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erg jammer dat ie zoveel duurder is, maar toch maar besteld. Mijn oude videokaart begin het echt op te geven en zo kan ik tenminste de tijd tot ik mijn nieuwe pc bouw met de AMD 5000 series toch overbruggen. Als ik track&trace code heb zal ik mijn bestelling bij Azerty cancellen dus schuift iedereen daar ook weer plekje op(al betwijfel ik of die uberhaupt al een 2de zending binnengekregen hebben)

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2020 09:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheRickkert
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 27-11-2023
3 min niet opgelet en ze zijn alweer weg 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:22
Welke kaarten waren allemaal op voorraad bij Coolblue?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterPanda
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-05 16:21
Ook besteld bij CB :)

Mijn naam is niet Peter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boerenkinkel
WiseGuy_NL schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 09:47:
Ik heb hem besteld bij CB, er wordt aangegeven dat hij morgen bezorgd wordt! :D
Zodra ik de bevestiging binnen heb zal ik mijn 2 kaarten bij Megekko annuleren zodat iedereen weer een plekje opschuift!
Nu is hij weer Tijdelijk Uitverkocht dus het is jullie gelukt :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xynomis
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 19-05-2021

xynomis

ctrl c + ctrl v

Aggressor schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 09:48:
alleen de non-oc tuf 3080

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Melkaz
  • Nu online

Melkaz

Melkazar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rabbitto
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-09 23:45
Aggressor schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 09:48:
Alleen de standaard TUF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boerenkinkel
Deze is best redelijk geprijsd.
Goed om te zien dat niet alles overal is uitverkocht.
Ikzelf wil een Strix 3080 O10G dus ik hou dit ook in de gaten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xynomis

xynomis

ctrl c + ctrl v

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Skybiker
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-09 07:26
En de 3080 Tuf van Coolblue komt vandaag al met de avond bezorging deze kant op, en 150 euro duurder, zo bekijk ik het niet meer, alleen als je zin heb in een wachtrij van enkele honderden voor u, is Alternate leuk, voor de rest is die overal, al 800 plus, dus voor die 50 meer kon het wel lijden.

Bedankt voor de verlossende link.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiepoo
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 09-03 13:27
Skybiker schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 09:53:
En de 3080 Tuf van Coolblue komt vandaag al met de avond bezorging deze kant op, en 150 euro duurder, zo bekijk ik het niet meer, alleen als je zin heb in een wachtrij van enkele honderden voor u, is Alternate leuk, voor de rest is die overal, al 800 plus, dus voor die 50 meer kon het wel lijden.

Bedankt voor de verlossende link.
Idem, ik sta laag in de wachtrij bij een andere webshop voor de kaart die ik eigenlijk wil. Heb deze voor de zekerheid besteld, stond nog op voorraad op moment van bestellen (rond 9:40).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zar
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 28-06 16:37

zar

Nieuwe update Megekko (ze updaten steeds beter :))

Nieuwe info:
- MSI, we hebben vandaag 9-10 (jawel, ze zijn binnen) een significant aantal MSI videokaarten ontvangen, o.a. de RTX 3080 Gaming X trio 10G, de RTX 3090 Ventus 3X 24G OC en de RTX 3080 Ventus 3X 10G OC.

- Inno3D, voor a.s. maandag (helaas niet meer deze week dus) zijn ons enkele RTX 3080 kaarten toegezegd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xynomis

xynomis

ctrl c + ctrl v

zar schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 09:56:
Nieuwe update Megekko (ze updaten steeds beter :))

Nieuwe info:
- MSI, we hebben vandaag 9-10 (jawel, ze zijn binnen) een significant aantal MSI videokaarten ontvangen, o.a. de RTX 3080 Gaming X trio 10G, de RTX 3090 Ventus 3X 24G OC en de RTX 3080 Ventus 3X 10G OC.

- Inno3D, voor a.s. maandag (helaas niet meer deze week dus) zijn ons enkele RTX 3080 kaarten toegezegd.
Komt er dalijk toch nog schot in de zaak. :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• milad257
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 29-03 09:22

milad257

Dell R720 2x xeons 288 gb ddr3

ARGH ik wilde net eentje bestellen van coolbue (3080) en op de laatste pagine ging ik opeens naar een lege winkelmandje...
:( :(

Dolby Atmos 7.0.4 | Amd 57003DX - RTX 3080 - 3200 mhz DDR4 | LG CX 55

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Melkaz
  • Nu online

Melkaz

Melkazar

Altijd wel leuk die "houd mij op de hoogte" knoppen. Ik had die destijds nog aangevinkt toen de prijzen op Coolblue nog normaal waren. Uiteraard 0,0 mails gehad :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sinova79
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20-01 13:07
Nou dat was een lekkermakertje van Coolblue ;w

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:16
BAM! 8) *O*

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-3Sjah4LqR_QEGdUmIp1WUkA0RQ=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/XdfJdVuXktLOuvcPDIpNGDMS.png?f=fotoalbum_medium

Met avondlevering. Bij verzendbestiging kunnen mijn bestellingen @Megekko en @Alternate.nl geannuleerd worden. (y)

Hyped! oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charmander
  • Laatst online: 24-09 08:42
Is er een snelle manier om geïnformeerd te worden als er stock is bij een winkel (zoals Coolblue)? Ik vraag me altijd af hoe mensen er achter komen dat 1 van de varianten in stock komt bij een random winkel. Of het is gewoon toeval?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xynomis

xynomis

ctrl c + ctrl v

charmander schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 10:10:
Is er een snelle manier om geïnformeerd te worden als er stock is bij een winkel (zoals Coolblue)? Ik vraag me altijd af hoe mensen er achter komen dat 1 van de varianten in stock komt bij een random winkel. Of het is gewoon toeval?
Its called 'F5' :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• n00bCoder
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17:42
Of distill.io met xpath expressions :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koelkie
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 18-07-2023
Installeer Distill io in je Mozilla browser en maak je eigen lijst aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koelkie
  • Laatst online: 18-07-2023
Of een auto refresh add-on. Kan je ook gelijk instellen dat iedere keer je cache geleegd word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charmander
  • Laatst online: 24-09 08:42
Thanks ik zal distill io eens aanzetten. F5'en gaat lastig als je ook productief moet zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boerenkinkel
charmander schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 10:10:
F5 blijven drukken, je pinpas in gereedstelling en geluk hebben :')

En hier op het forum kijken. Men geeft hier best veel heads-up voor mede tweakers.
Kwestie van tijd, komen steeds meer kaarten in stock.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bjk

Bjk

Ik heb het tooltje van een tweaker uitgebreid, waarvoor dank mede-tweaker! Resultaat, een 3080 van Coolblue :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZOPtxggonMC-sFPm5f0_GFRN86U=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/P5z1PGoGF8kj34HORKNBdpus.png?f=user_large

[ Voor 106% gewijzigd door Bjk op 09-10-2020 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jareish
Ik gebruik de Otsledit chrome extension.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badnews.nl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:37
Bjk schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 10:19:
Ik heb het tooltje van een tweaker uitgebreid, waarvoor dank mede-tweaker! Resultaat, een 3080 van Coolblue :)
En waar is de source van dit tooltje? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarethai
  • Laatst online: 09-07 08:02
[...]

Dat hoef je bij die kaart op Alternate inderdaad niet te verwachten. Ik heb deze kaart een week geleden bij hun besteld en stond toen op positie 483. Nu sta ik op 452 dus ik ben ongeveer 30 plaatsen opgeschoven in één week. Op deze snelheid heb ik de kaart in januari.

Het wordt hopelijk nog wat eerder als het aantal annuleringen toeneemt door concurrentie van de 3070 en de RX 6000, maar ook dan durf ik niet te hopen op eerder dan kerst.

Helaas is er voor zover ik weet geen alternatief voor dezelfde prijs met een noemenswaardig verschil in levertijd. Mocht je die toch vinden dan hoor ik het graag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17:16

Mavamaarten

Omdat het kan!

Bij Megekko is toch een grote levering MSI binnengekomen in elk geval.
Ik stond 17e in de rij vanochtend (Ventus OC), nu net leverbevestiging binnengekregen.

[ Voor 3% gewijzigd door Mavamaarten op 09-10-2020 10:22 ]

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bjk

Bjk

badnews.nl schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 10:20:
[...]

En waar is de source van dit tooltje? :)
Als ik dit weekend tijd heb zal ik hem even ontdoen van persoonlijke zaken en delen (geen support, gezien ik druk zat ben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyalSnailBE
  • Laatst online: 30-05 12:04
Wil onderstaande afbeelding zeggen dat er 13 voor mij zijn? Dit is bij Informatique.nl.
Heeft iemand een idee of dat zij veel kaarten binnenkrijgen? Dit is voor mij eerder een minder bekende winkel.
Alvast bedankt!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XF45gztTwE4fMyIDI5bxhxPAVqs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/hh4CPHQsZVy98msSia2FT9pO.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Nu online

Melkaz

Melkazar

RoyalSnailBE schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 10:23:
Wil onderstaande afbeelding zeggen dat er 13 voor mij zijn? Dit is bij Informatique.nl.
Heeft iemand een idee of dat zij veel kaarten binnenkrijgen? Dit is voor mij eerder een minder bekende winkel.
Alvast bedankt!

[Afbeelding]
Correct. Als je nu aansluit ben je nummer 13.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zyraxion
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 27-09 17:16
Bedankt voor dat progje distill io. staat nu op en running :D, alweer een beetje meer kans.
Heb mijn 1080ti voor een deftige prijs kunnen verkopen maar zit hier nu met een 780ti waar ik amper kan op spelen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybiker
zyraxion schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 10:28:
Bedankt voor dat progje distill io. staat nu op en running :D, alweer een beetje meer kans.
Heb mijn 1080ti voor een deftige prijs kunnen verkopen maar zit hier nu met een 780ti waar ik amper kan op spelen haha
Weet niet of dit mag, annders maar verwijderen.
Ik heb straks een asus rog 2070 super beschikbaar van een half jaartje oud, nooit mee geklooid.

[ Voor 5% gewijzigd door Skybiker op 09-10-2020 10:32 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• marco-ruijter
  • Laatst online: 31-07 10:27
Hoop zo dat er ook een vrachtwagen onderweg is naar Alternate met MSI kaarten erin net zoals Megekko, maar denk het eerlijk gezegd niet haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkerens
marco-ruijter schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 10:31:
Hoop zo dat er ook een vrachtwagen onderweg is naar Alternate met MSI kaarten erin net zoals Megekko, maar denk het eerlijk gezegd niet haha
Megekko heeft vandaag aangegeven dat ze een significant aantal MSI kaarten hebben ontvangen, dus je zit er niet ver naast :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco-ruijter
  • Laatst online: 31-07 10:27
Ikkerens schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 10:32:
[...]

Megekko heeft vandaag aangegeven dat ze een significant aantal MSI kaarten hebben ontvangen, dus je zit er niet ver naast :p
Ja heb geen idee of het allemaal eerst naar een MSI magazijn in NL/Benelux aankomt en vanuit daar naar de webshops of dat ze direct vanuit de fabriek naar de webshops hun magazijn verstuurd worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zyraxion
Skybiker schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 10:29:
[...]

Weet niet of dit mag, annders maar verwijderen.
Ik heb straks een asus rog 2070 super beschikbaar van een half jaartje oud, nooit mee geklooid.
Thx maar ik ga nu geen andere kaart nog kopen, ik heb wel een beetje geduld tot ik een 3080 op de kop kan tikken :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jody2k
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20-09 13:20
Als ik zo zie wat voor tools sommige gebruiken doe ik zelfs geen moeite om op F5 te duwen :9

[ Voor 3% gewijzigd door jody2k op 09-10-2020 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zyraxion
Ik lees net ook dat het Golden week is in china,blijkbaar week internationale feestdagen dus zal wel wat minder gewerkt worden ook.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badnews.nl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:37
zyraxion schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 10:42:
Ik lees net ook dat het Golden week is in china,blijkbaar week internationale feestdagen dus zal wel wat minder gewerkt worden ook.. :+
Er wordt daar nu niet gewerkt, maar verzendtijd is altijd paar dagen.
Dus volgende week zal het rustiger zijn, tenzij er een boot aankomt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybiker
jody2k schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 10:39:
Als ik zo zie wat voor tools sommige gebruiken doe ik zelfs geen moeite om op F5 te duwen :9
Ik kijk een aantal x per dag gewoon via een aantal snelkoppelingen, als ik achter de pc zit,(best wel veel) en heb zeker al een keer of 5 a 6 de kans gehad om een 3080 te kopen die even snel op voorraad was, maar deze waren de duurdere modellen rond de 900 euro plus, of een merk dat ik niet wil.

Dus met een beetje inspanning is er altijd een kans, om er 1 tussendoor te verkrijgen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zyraxion
badnews.nl schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 10:44:
[...]

Er wordt daar nu niet gewerkt, maar verzendtijd is altijd paar dagen.
Dus volgende week zal het rustiger zijn, tenzij er een boot aankomt..
Blijkt dat ik fout was, deze week was van 1 tot 7 oktober en is dus al gedaan.
Excuses mensjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkerens
Weet iemand wat de huidige wachtrij is voor de Gigabyte Aeorus 3080 X bij Megekko?

[ Voor 7% gewijzigd door Ikkerens op 09-10-2020 10:48 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• clx_
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 24-09 14:40
Zojuist melding gekregen dat mijn MSI GeForce RTX 3080 VENTUS 3X 10G OC bij Azerty verzameld wordt! Waarschijnlijk morgen in huis. Ik heb rond 16:00 besteld op launch day.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_sXrkpDgImtNLidVtp47pjSM8tQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aPvghZBIr2jjwCiFPyxamB0E.png?f=user_large

[ Voor 35% gewijzigd door clx_ op 09-10-2020 10:49 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SBR_
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 11-10-2020
Wauw, Megekko heeft een paar schepen Ventus 3080 OC's binnengekregen?

Afgelopen dinsdag besteld (#54 in de wachtrij) en ik krijg nu een bevestiging van verzending!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesselus
  • Laatst online: 03-06-2024
SBR_ schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 10:48:
Wauw, Megekko heeft een paar schepen Ventus 3080 OC's binnengekregen?

Afgelopen dinsdag besteld (#54 in de wachtrij) en ik krijg nu een bevestiging van verzending!
Is er nog een rij over? Anders bestel ik die gelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-09 17:52
Nou, sta bij Alternate sinds de eerste melding van de beschikbaarheid van de Gigabyte Aorus Master (1 okt) al op nummer 2. De eerste 4 waren direct verzonden en voor de rest geen updates bij Alternate.

Lijkt erop dat Megekko de laatste weken meer zendingen heeft ontvangen dan Alternate. Hoop dat de volgende shipment bij Alternate aankomt. :9

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zyraxion
wesselus schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 10:51:
[...]

Ben ik ook benieuwd naar, iemand die nog in de rij staat voor deze kaart ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SBR_
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 11-10-2020
wesselus schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 10:51:
[...]

Ik stond 53/60+, helaas geen inzicht meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-08 13:51
Kartale schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 10:51:
Nou, sta bij Alternate sinds de eerste melding van de beschikbaarheid van de Gigabyte Aorus Master (1 okt) al op nummer 2. De eerste 4 waren direct verzonden en voor de rest geen updates bij Alternate.

Lijkt erop dat Megekko de laatste weken meer zendingen heeft ontvangen dan Alternate. Hoop dat de volgende shipment bij Alternate aankomt. :9
Ik sta bij megekko in de rij voor een gigabyte, maar ik heb het idee dat MSI de leveringen beter op orde heeft. Want ben in de afgelopen weken van 25 naar 17 gegaan, waarbij een gedeelte zeker annuleringen zullen zijn geweest.

Hopelijk komt er ook een lading gigabytes binnen. Als ik wist dat als ik vrijdag die MSI ventus zou bestellen en hij vandaag verzonden werd had ik dat ook gedaan :o Daar staat de levertijd weer op 10+ dagen iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PulsatingQuasar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-09 06:53
Kartale schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 10:51:

Zal ook wel een geval zijn van meer betalen of de verzendkosten willen betalen voor een express shipment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesselus
  • Laatst online: 03-06-2024
Had ik dit geweten had ik nooit op 17 september de Eagle besteld. 15:04 besteld en 87ste in de rij 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRickkert
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 27-11-2023
zyraxion schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 10:51:
[...]

Ben ik ook benieuwd naar, iemand die nog in de rij staat voor deze kaart ?
Denk dat als je nu nog bestelt dat je nog wel even moet wachten tot de volgende lading, houd de website in de gaten of er stock komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesestring
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 19-06-2023
Heeft überhaupt al iemand iets ontvangen van informatique?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12:15
Zojuist iemand op EVGA forum die bij caseking FTW3 ultra heeft besteld een verzendbevestiging heeft gehad.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Pagina: 1 ... 144 ... 629 Laatste

Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.

Let bij het reageren op het volgende:
  • Blijf vriendelijk naar elkaar!
  • Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
  • V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
  • Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
Beschikbaarheid is te vinden in https://docs.google.com/s...2_DWk4/edit#gid=712726851 (niet meer up-to-date)

reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord