Mijn order bij tones.be is vandaag van ontvangen naar in verwerking gesprongen! Geen verdere info.
Damn die overlappende fans zijn wel sexy
Heeft zeker iets al moet ik eerlijk zeggen dat ik mijn oude gaming x trio overall een mooiere kaart vind.Orky Rulez schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 17:44:
[...]
Damn die overlappende fans zijn wel sexy
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Levering van de MSI kaarten bij Megekko is een dag vertraagd...
Waar zie je dat hij is binnengekomen maar niet verzonden? Ik heb dat ding al 2 weken in bestelling staan.RogerD1985 schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 17:54:
[Afbeelding]
Keek zojuist (met ongeduld) op de Amazone website bij mijn bestellingen en volgens het systeem is hij binnen gekomen maar nog niet verzondenDus nu maar bidden
Gaat om de STRIX OC 3090
Is dit hetzelfde als de notification waar je kan in schrijven op de eu website of werkt dit weer anders?William/Ax3 schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 17:22:
[...]
komt als goed is ook voor eu
Je kan hier al checken hoe het zit met je notificaties https://www.evga.com/community/myNotifies.asp
Ik heb op eu ingeschreven op de 17e en zie die er ook al bij staan.
Ik heb een order bij een webshop uitstaan maar als de eu shop de notificatie order sneller komt dan cancel ik die denk ik scheeld weer paar tientjes.
@RogerD1985 er staat alleen dat ze JOU bestellingen hebben ontvangen
Volgens mij bedoelen ze hier mee dat ze jouw bestelling om de 3090 te leveren ontvangen hebben, niet dat ze het product in hun magazijn hebben ontvangen.RogerD1985 schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 17:54:
[Afbeelding]
Keek zojuist (met ongeduld) op de Amazone website bij mijn bestellingen en volgens het systeem is hij binnen gekomen maar nog niet verzondenDus nu maar bidden
Gaat om de STRIX OC 3090
Volgens mij was mijn pagina exact hetzelfde direct nadat ik de Asus 3080 besteld had (ondertussen weer geannuleerd).
Ik had mij hier ingeschreven:bloodlynx schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 17:58:
[...]
Is dit hetzelfde als de notification waar je kan in schrijven op de eu website of werkt dit weer anders?
https://eu.evga.com/
En als ik nu dus die andere link klik zie ik mijn notificatie die ik dus op de eu had aangevraagd daar er tussen staan. Dus lijkt erop dat het e.e.a toch al gelinkt is ofzo
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
Je hebt wellicht gelijk inderdaad, maar de hele layout is veranderd sinds vandaag, eerst stond er We hebben dit product momenteel niet op voorraad maar we zijn er druk mee bezig de voorraad bij te werken. Iets in die trentAggressor schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 17:58:
@RogerD1985 er staat alleen dat ze JOU bestellingen hebben ontvangen
En nu staat er dit
Ik had de bestelling geplaats op 19-09-2020antonlissone schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 17:56:
[...]
Waar zie je dat hij is binnengekomen maar niet verzonden? Ik heb dat ding al 2 weken in bestelling staan.
Wuut?! 
/f/image/fX2gXVxcIKLznUYjxWwMJxtU.png?f=fotoalbum_medium)
Vanmiddag nog 2e op de lijst, maar nu numero UNO voor een Asus TUF Gaming RTX 3090 @Alternate.nl .
Let's do this!
/f/image/fX2gXVxcIKLznUYjxWwMJxtU.png?f=fotoalbum_medium)
Vanmiddag nog 2e op de lijst, maar nu numero UNO voor een Asus TUF Gaming RTX 3090 @Alternate.nl .
Let's do this!
Uhm, zo staat ie bij mij volgens mij al sinds 19 september?RogerD1985 schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 17:54:
[Afbeelding]
Gaat om de STRIX OC 3090
Wat stond er eerst dan?
Om welke order ging het? Wachtrij? Mijn order stond al van 19/9 in verwerking hoorBiletooth schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 17:44:
Mijn order bij tones.be is vandaag van ontvangen naar in verwerking gesprongen! Geen verdere info.
Bij mij ook inderdaad.GG85 schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 18:12:
[...]
Uhm, zo staat ie bij mij volgens mij al sinds 19 september?
Wat stond er eerst dan?
Ow ok gehyped voor niksGG85 schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 18:12:
[...]
Uhm, zo staat ie bij mij volgens mij al sinds 19 september?
Wat stond er eerst dan?

Maar eerst stond er daar iets in de trent van "Levertijd onbekend we zijn druk aan het werk om het product weer op voorraad te krijgen" waar nu Bestelling Ontvangen staat en daaronder dan wat er op dat plaatje ook staat " We sturen je een e-mail wanneer we een geschatte bezorgdatum hebben"
En op deze pagina stond het eigenlijk ook zo. Nu staat er "nog niet verzonden"
:strip_exif()/f/image/ygPj5rh7b7aYkoZnPaBcvqIq.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 30% gewijzigd door RogerD1985 op 08-10-2020 18:22 ]
Ik kan me ook zoiets herinneren idd. Laten we maar hopen dat het een ontwikkeling is richting een bericht van verzendingRogerD1985 schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 18:18:
[...]
Ow ok gehyped voor niks![]()
Maar eerst stond er daar iets in de trent van "Levertijd onbekend we zijn druk aan het werk om het product weer op voorraad te krijgen" waar nu Bestelling Ontvangen staat en daaronder dan wat er op dat plaatje ook staat " We sturen je een e-mail wanneer we een geschatte bezorgdatum hebben"
Heeft iemand al enig nieuws van tones.be?
Neen, spijtig genoeg niet.jody2k schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 18:24:
Heeft iemand al enig nieuws van tones.be?
Heb maar weer even een chat gestart met Amazon (3090 Strix OC). Weer een hoogstand stukje dienstverlening.... Eens kijken wat het "onderzoeksteam" zegtRogerD1985 schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 18:18:
[...]
[Afbeelding]

/f/image/K5r5Mo9CQ2XSfDbSQVNX00OD.png?f=fotoalbum_large)
/offtopic Wat een verkrekte wereld is het ook. Mega bedrijven die geen F* geven om klantvriendelijkheid en medewerkers hebben die niets meer weten dan je zelf kun zien en dan afhankelijk zijn van jouw "beoordeling". Tief toch op met je overal een rating voor moeten geven en lever gewoon goede service. /offtopic
[ Voor 10% gewijzigd door GG85 op 08-10-2020 18:31 ]
Antwoord welke ik vandaag van Tones heb ontvangen.Beste,
Ik kan dat zo niet onmiddellijk zien maar we doen ons best
om zo snel mogelijk te leveren.
Dank U.
Stuur elke week op hetzelfde tijdstip een mailtje
Verwijderd
Oh shit just got real. Het ABI (Amazon Bureau of Investigation) gaat het uitzoeken voor je!GG85 schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 18:27:
[...]
Heb maar weer even een chat gestart met Amazon (3090 Strix OC). Weer een hoogstand stukje dienstverlening.... Eens kijken wat het "onderzoeksteam" zegt![]()
:
[Afbeelding]
Ja we hoeven slechts 48 uur "maar" te wachten. Het zou wel mooi zijn als ze dan bij je terug komen en de doos ligt al bij je op de tafelVerwijderd schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 18:30:
[...]
Oh shit just got real. Het ABI (Amazon Bureau of Investigation) gaat het uitzoeken voor je!
Denk dat ze me nu of naar plek "1" in de rij bumpen (lastige klant, snel helpen) of naar de laatste plaats (lastige klant, laat maar verrekken)RogerD1985 schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 18:31:
[...]
Ja we hoeven slechts 48 uur "maar" te wachten. Het zou wel mooi zijn als ze dan bij je terug komen en de doos ligt al bij je op de tafel
volgens mij heeft amazon helemaal geen wachtrijen doen ze maar watGG85 schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 18:33:
[...]
Denk dat ze me nu of naar plek "1" in de rij bumpen (lastige klant, snel helpen) of naar de laatste plaats (lastige klant, laat maar verrekken)
Zojuist een bestelling geplaatst voor de GIGABYTE OC 3080 bij Alternate.nl. Weet iemand waar ik informatie over de wachtrij kan vinden?
Zoek positie in wachtrij onderaan:maxvij schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 18:38:
Zojuist een bestelling geplaatst voor de GIGABYTE OC 3080 bij Alternate.nl. Weet iemand waar ik informatie over de wachtrij kan vinden?
https://www.alternate.nl/html/content.html?docId=42595
Let op, dit kan er 's avond wel eens uit liggen.
Ah top, bedankt! Voor de geïnteresseerden, momenteel is de lengte van de wachtrij voor de GIGABYTE 3080 OC bij Alternate.nl 145.Cascade schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 18:44:
[...]
Zoek positie in wachtrij onderaan:
https://www.alternate.nl/html/content.html?docId=42595
Let op, dit kan er 's avond wel eens uit liggen.
Vermeld wel even welke gigabyte OC, alle kaarten van gigabyte zijn OCmaxvij schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 18:46:
[...]
Ah top, bedankt! Voor de geïnteresseerden, momenteel is de lengte van de wachtrij voor de GIGABYTE 3080 OC bij Alternate.nl 145.
Het gaat om de niet-EAGLE variant: GIGABYTE GeForce RTX 3080 Gaming OC 10G.TheRickkert schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 18:52:
[...]
Vermeld wel even welke gigabyte OC, alle kaarten van gigabyte zijn OC
Wat is de lengte van die kaart? Ik heb dezelfde case en zal krap worden ben ik bang.
Dat weet ik zo niet uit mijn hoofd maar het staat hier in de specs in de price watch. Ik had het gemeten voor de bestelling en het klopt.Rick-vvv schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 19:02:
[...]
Wat is de lengte van die kaart? Ik heb dezelfde case en zal krap worden ben ik bang.
Ik heb overigens nog een aio radiator aan de binnenkant van de kast met de fans aan de buitenzijde. Dat past allemaal net.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Hoe groot zou de kans zijn dat Alternate net zoals megekko morgen een grote lading msi kaarten zal krijgen?
Zou echt mega relaxed zijn als ze morgen nog verstuurd worden haha. Sta nummer 7 voor de MSI Gaming X Trio.
Zou echt mega relaxed zijn als ze morgen nog verstuurd worden haha. Sta nummer 7 voor de MSI Gaming X Trio.
Nou m’n 3080 maar geannuleerd. Big navi gaat met 16gb in de buurt komen van deze kaart. En straks een refresh van deze heeft mij tot besluit laten komen. Stijgen jullie weer een plek!
Dacht dat ze vandaag nog die shipment MSI's zouden krijgen? Hoop eigenlijk nog stiekem op een verzendmail later vanavond voor mijn Gaming X Triomarco-ruijter schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 19:16:
Hoe groot zou de kans zijn dat Alternate net zoals megekko morgen een grote lading msi kaarten zal krijgen?
Ga er een beetje vanuit dat MSI tegelijkertijd naar de verschillende shops levert.marco-ruijter schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 19:16:
Dit stond er bij mij direct al na mijn bestelling..RogerD1985 schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 18:18:
[...]
[Afbeelding]
Never ever financial advice...
Voor de gene die in de wachtrij staan voor een TUF 3080 non oc. Mijn order van plek 66 ga ik cancelen bij megekko en de order van plek 5 bij informatique ook. Hier nog wat leuke foto's;
Heaven 4.0 extreme 30 minuten zijn de temps als volgt
CPU 59 graden en GPU TUF 3090 69 graden (staat in stille modus, 60% fan speed) in een NR200 kast.
:strip_exif()/f/image/i9fgSwFeGk6rMtjJDDNQzNBp.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/RJZqWyqUVxZwZwSt5NEiS4a5.jpg?f=fotoalbum_large)
CPU 59 graden en GPU TUF 3090 69 graden (staat in stille modus, 60% fan speed) in een NR200 kast.
:strip_exif()/f/image/i9fgSwFeGk6rMtjJDDNQzNBp.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/RJZqWyqUVxZwZwSt5NEiS4a5.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/sqmbh7bNVzAkcZ5pQriXjj6u.jpg?f=fotoalbum_large)
6320wp | Zendure 2400 AC (14.4 kwh) | Bambu A1 | 2x Hisense 2AMW-42U4RRA | Daikin RXM/FTXM35R | AQMOS BMX | Home Assistant OS op DS224+
Kan het ergens begrijpen, maar de cijfers van net zeggen natuurlijk niks zonder context, het is puur giswerk met alle factoren zoals rtx, dlss enzno_way_today schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 19:20:
Nou m’n 3080 maar geannuleerd. Big navi gaat met 16gb in de buurt komen van deze kaart. En straks een refresh van deze heeft mij tot besluit laten komen. Stijgen jullie weer een plek!
Hey, is dit de OC of de non-OC TUF? Ik zit er over na te denken om hem dan ook te bestellen.Yonix schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 18:05:
Wuut?!
[Afbeelding]
Let's do this!
Is veranderd naar morgen. Op de website van Megekko staat nu dat ze de MSI kaarten 9-10-2020 verwachten.kellhus schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 19:21:
[...]
Dacht dat ze vandaag nog die shipment MSI's zouden krijgen? Hoop eigenlijk nog stiekem op een verzendmail later vanavond voor mijn Gaming X Trio
is de non oc, zeker een aanrader wat een beest.PhantomBlade schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 19:30:
[...]
Hey, is dit de OC of de non-OC TUF? Ik zit er over na te denken om hem dan ook te bestellen.
6320wp | Zendure 2400 AC (14.4 kwh) | Bambu A1 | 2x Hisense 2AMW-42U4RRA | Daikin RXM/FTXM35R | AQMOS BMX | Home Assistant OS op DS224+
Ondertussen heeft Informatique de prijs van een aantal kaarten omhoog gegooid. De kaart waar ik #1 voor sta en 849 EUR voor heb betaald, kost nu 999 EUR.
/f/image/Jssk74vGvpC8MLQfb7uYLc17.png?f=fotoalbum_large)
Lijkt er wel op dat alleen EVGA kaarten duurder zijn geworden.
/f/image/Jssk74vGvpC8MLQfb7uYLc17.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 58% gewijzigd door clx_ op 08-10-2020 19:33 ]
Oef echt dan spring ik een gat in de lucht haha. En dan zaterdag de hele dag uit het raam staren of ik al dhl zie rijden hahaXeroFox schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 19:21:
[...]
Ga er een beetje vanuit dat MSI tegelijkertijd naar de verschillende shops levert.
Claustrofobic AF maar damn nice!👍gielz schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 19:23:
Voor de gene die in de wachtrij staan voor een TUF 3080 non oc. Mijn order van plek 66 ga ik cancelen bij megekko en de order van plek 5 bij informatique ook. Hier nog wat leuke foto's;
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
In mijn ‘kast’ zal ooit een keer hopelijk een 3080 alle ademruimte hebben die het het nodig zal hebben. Zoals te zien ben ik 1 van de debielen die zo slim was om zich alvast te ontdoen van zijn prima werkende kaart. Kan dankzij een HD3470 gelukkig nog Tweakers checken😏
:strip_exif()/f/image/Xw78CXDVfTvHhE2hI3cVsNYu.jpg?f=fotoalbum_large)
Alternate van de week ook alclx_ schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 19:32:
Ondertussen heeft Informatique de prijs van een aantal kaarten omhoog gegooid. De kaart waar ik #1 voor sta en 849 EUR voor heb betaald, kost nu 999 EUR.
[Afbeelding]
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
Niet dat ik iemand's enthousiasme nodeloos wil temperen, maar dat is bij de mijne al sinds september.Biletooth schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 17:44:
Non-OC. Dat overclocken doe ik liever zelf.PhantomBlade schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 19:30:
[...]
Hey, is dit de OC of de non-OC TUF? Ik zit er over na te denken om hem dan ook te bestellen.
De zotac amp holo is ook gestegen. Gisteren voor 930 besteld, is nu 999 en daarmee duurder dan de amp extreme, de meest high end kaart van de zotac lijn..clx_ schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 19:32:
[Afbeelding]
Ja de palit 3080 ook...gister 877 en nu 999.
Is er ook wat bekend over de palit kaarten die naar Nederland gaan?
Is er ook wat bekend over de palit kaarten die naar Nederland gaan?
[ Voor 4% gewijzigd door Aggressor op 08-10-2020 19:54 ]
Je weet dat de oc versies meer headroom en "beter silicon" hebben. De non oc hebben dan de minder goede silicon en zijn minder goed in oc.Yonix schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 19:43:
[...]
Non-OC. Dat overclocken doe ik liever zelf.
Ik heb altijd begrepen dat de 'OC-varianten' gewoon een 'OOTB Factory OC' krijgen en dat er onder de motorkap weinig anders is. Daarnaast heeft de TUF Gaming OC geen extra 8-pin ofzo.Forkey schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 19:56:
[...]
Je weet dat de oc versies meer headroom en "beter silicon" hebben. De non oc hebben dan de minder goede silicon en zijn minder goed in oc.
We'll see. Ik wil gewoon een RTX-30XX in mijn kast. Ben nu al te lang gpu-loos.
Heb al meerdere mensen zien beweren dat er geen binning is..Forkey schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 19:56:
[...]
Je weet dat de oc versies meer headroom en "beter silicon" hebben. De non oc hebben dan de minder goede silicon en zijn minder goed in oc.
de non oc zijn goed over te clocken, ligt eraan welke je hebt.Forkey schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 19:56:
[...]
Zojuist ook maar weer even met Amazon contact gehad:
Mij:Ik zie dat bestelgegevens aangepast zijn. Graag duidelijkheid of Bestelnummer xxxxxxxxx
het item is binnengekomen. Dank
Je hebt nu verbinding met Ecehan van Amazon.nl
Ecehan:Goedeavond Rob
Met Ecehan
Grafische kaart ROG-STRIX-RTX3090-O24G-gaming.
?
Mij:klopt het betreft dit item.
Ecehan:Moment
Rob
Ik heb een onderzoek laten starten
Ons onderzoeksteam zal je binnen 48 uur terug contacteren
Dus je zult per mail informatie krijgen over je bestelling
Mij:Dank voor het uitzoeken. Zover ik heb begrepen sta ik bovenaan de uitleveringslijst voor dit product, dus ben benieuwd.
Ecehan:Ja klopt
ze zullen je mailen
Mij:Top, thx.
Ecehan:Graag Gedaan
Fijne avond verder
==> Ben benieuwd, heb besteld binnen de 1e minuut toen deze bij amazon aanbeboden werd.
Mij:Ik zie dat bestelgegevens aangepast zijn. Graag duidelijkheid of Bestelnummer xxxxxxxxx
Met Ecehan
?
Rob
Mij:Dank voor het uitzoeken. Zover ik heb begrepen sta ik bovenaan de uitleveringslijst voor dit product, dus ben benieuwd.
ze zullen je mailen
Fijne avond verder
==> Ben benieuwd, heb besteld binnen de 1e minuut toen deze bij amazon aanbeboden werd.
edit: afbeeldingen mislukt.
[ Voor 90% gewijzigd door DionDV op 08-10-2020 20:21 ]
Welke?DionDV schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 20:21:
edit: afbeeldingen mislukt.
Wat een bakbeest zeg.DionDV schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 20:22:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Binnen en hij zit er in!
Heb geen gpu mount aangezien ik niet had. Verwacht dat ik zo'n zware kaart zou krijgen maar het werkt! Hahaha
Enjoy!
Je moet wel ff die kaart aan 2 kabels aansluiten, zit nu aan 1 lijkt het!DionDV schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 20:28:
[...]
Zeg dat wel
Dit geeft het wat beter weer:[Afbeelding]
Ik weet dat cable management niet zo lekker zit maarja hahaah.
Inclusief Tamagotchi. Goed excuus om meer te gamen, want je wilt natuurlijk niet dat hij dood gaat.DionDV schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 20:28:
[...]
Zeg dat wel
Haha zie ik daar nou een keukenrol als ondersteuning?DionDV schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 20:28:
[...]
Zeg dat wel
Zag het ook.... Een €800-900 kaart met een xl pleerol ondersteunenSuperduif schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 20:34:
[...]
Haha zie ik daar nou een keukenrol als ondersteuning?Als ik het goed bekijk zie ik dat je 1 gpu kabel gebruikt voor 2x8pin (daisy chaining). Ik zou twee aparte kabels gebruiken als ik jou was, dit wordt ook aangeraden in de handleiding van de PSU.
MSI - Alternate België heeft vandaag mijn status voor Ventus OC gewijzigd van "Momenteel zijn niet alle producten uit uw bestelling in voorraad" naar "Uw bestelling is compleet verwerkt. Verwerkt in ons magazijn". Ik weet niet wat dat betekent, maar laten we hopen dat Alternate BE en NL wat MSI Cards hebben gekregen? Mijn excuses voor slecht Dutch
I sink you get the kaartNazgul_ZG schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 20:37:
MSI - Alternate België heeft vandaag mijn status voor Ventus OC gewijzigd van "Momenteel zijn niet alle producten uit uw bestelling in voorraad" naar "Uw bestelling is compleet verwerkt. Verwerkt in ons magazijn". Ik weet niet wat dat betekent, maar laten we hopen dat Alternate BE en NL wat MSI Cards hebben gekregen? Mijn excuses voor slecht Dutch
Gefeliciteerd en veel plezier

[ Voor 3% gewijzigd door Boerenkinkel op 08-10-2020 20:39 ]
Hoe kom je eigenlijk bij die chat? Ben benieuwd wat eruit komt.lockheat schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 20:16:
Zojuist ook maar weer even met Amazon contact gehad:
Met Ecehan
?
Rob
ze zullen je mailen
Fijne avond verder
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Voor diegene die een Gigabyte Vision OC willen.... deze is NIET WIT. Hij is Zilverkleurig....
Ik zit net na een foto te kijken... hij is toch echt zilver op de foto. Geen idee waarom ik dacht dat hij wit was..
Ik zit net na een foto te kijken... hij is toch echt zilver op de foto. Geen idee waarom ik dacht dat hij wit was..
[ Voor 39% gewijzigd door n00bCoder op 08-10-2020 20:57 ]
Ik ben ook benieuwd. OF en WAT er uit komt.
Na het zien van die zware kaart heb ik ook maar eff een GPU bracket besteld.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/eNoZMUZzh441IRrWFluPZft4.jpg?f=user_large)
CHATTEN MET AMAZON?
ACCOUNT & LIJSTEN ==> HULP ==> CONTACT ==> SELECTEER ITEM EN START CHAT.
Na het zien van die zware kaart heb ik ook maar eff een GPU bracket besteld.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/eNoZMUZzh441IRrWFluPZft4.jpg?f=user_large)
CHATTEN MET AMAZON?
ACCOUNT & LIJSTEN ==> HULP ==> CONTACT ==> SELECTEER ITEM EN START CHAT.
[ Voor 12% gewijzigd door lockheat op 08-10-2020 21:05 ]
Ah vandaar! Zal ik doengielz schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 20:32:
[...]
Je moet wel ff die kaart aan 2 kabels aansluiten, zit nu aan 1 lijkt het!
HAHA nee een stukje karton.. alsnog vaag ik schaf morgen even een mount aan. Zat niet bij deze kaart. het was nooit de bedoeling om zo'n zware kaart aan te schaffen alleen was deze toevallig op voorraad hahaSuperduif schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 20:34:
[...]
Haha zie ik daar nou een keukenrol als ondersteuning?Als ik het goed bekijk zie ik dat je 1 gpu kabel gebruikt voor 2x8pin (daisy chaining). Ik zou twee aparte kabels gebruiken als ik jou was, dit wordt ook aangeraden in de handleiding van de PSU.
Dit is pertinent niet waar. Waar haal je deze info vandaan?Forkey schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 19:56:
[...]
Er is geen binning. Bron: EVGA en MSI waarvan EVGA publiekelijk heeft gemeld aan de consument.
Enige kaarten waarvoor verwacht wordt dat ze cherry picked worden zijn de Kingpin modellen.
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Of je maakt er een visdraadje aan, niet te zien en werkt als een bus!DionDV schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 21:25:
[...]
HAHA nee een stukje karton.. alsnog vaag ik schaf morgen even een mount aan. Zat niet bij deze kaart. het was nooit de bedoeling om zo'n zware kaart aan te schaffen alleen was deze toevallig op voorraad haha
Megekko website is plat.
Stiekem hoop ik dat ze zoveel Tuf ocs binnen hebben gekregen waardoor de website plat is.
Stiekem hoop ik dat ze zoveel Tuf ocs binnen hebben gekregen waardoor de website plat is.
En STRIX ocs 🤭loool3 schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 22:01:
Megekko website is plat.
(Sorry dat was off-topic)
[ Voor 5% gewijzigd door zar op 08-10-2020 22:17 ]
Heeft er iemand trouwens nog wat geruchten gehoord over een 3080 FE drop?
Welke kaart? Hier de 3080 TUF op 17/9 rond 17u besteld en staat hier net als de afgelopen 3 weken nog gewoon op ontvangen.Biletooth schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 17:44:

Er is wel een vorm van binning. Ten eerste houdt nVidia altijd de beste shit voor hun eigen founders editions. De rest valt in 3 bins. ok, goed en top. Is aan AIB's om te bepalen wat ze daarmee doen. Wat EVGA doet hoeft natuurlijk niet voor een Asus of een MSI op te gaanOMD schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 21:28:
[...]
Dit is pertinent niet waar. Waar haal je deze info vandaan?
Er is geen binning. Bron: EVGA en MSI waarvan EVGA publiekelijk heeft gemeld aan de consument.
Enige kaarten waarvoor verwacht wordt dat ze cherry picked worden zijn de Kingpin modellen.
https://www.kitguru.net/c...into-three-binning-tiers/
Ik sta bij Alternate 13e in de wachtrij voor een Inno3d 3080 Ichill X4. Tot op heden heb ik enkel gehoord/gezien in dit topic dat de X3 is uitgeleverd. Weet iemand of er ook X4 kaarten binnenkort geleverd worden? Zit nog te twijfelen tussen de X4 en de Gigabyte Gaming OC (25e in de rij) maar wellicht kan ik iemand hier blij maken met één van de twee kaarten, al heb ik bij beide geen idee wanneer ze verzonden worden. Ik gok minimaal twee weken aangezien er geen productie is in China deze week.
Gefeliciteerd, hoop snel mijn EVGA te ontvangen dan is eindelijk mijn build ook af.Vader006 schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 22:33:
[Afbeelding]
Heb de mijne 3080 En nu is de bouw voltooid.
ik sta op plek 6 voor deze kaart.De Priester schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 22:29:
Ik sta bij Alternate 13e in de wachtrij voor een Inno3d 3080 Ichill X4. Tot op heden heb ik enkel gehoord/gezien in dit topic dat de X3 is uitgeleverd. Weet iemand of er ook X4 kaarten binnenkort geleverd worden? Zit nog te twijfelen tussen de X4 en de Gigabyte Gaming OC (25e in de rij) maar wellicht kan ik iemand hier blij maken met één van de twee kaarten, al heb ik bij beide geen idee wanneer ze verzonden worden. Ik gok minimaal twee weken aangezien er geen productie is in China deze week.
ik heb ook de x3 geprobeerd. plek 10 voor deze kaart. begon op plek 12 (gok 2 annuleringen)
Het is doodstil bij alternate. Soms leveren ze inneens random kaarten uit. volgensmij is er geen enkele van deze kaarten geleverd tot nu toe.
Megekko krijgt elke week "enkele kaarten" geven ze aan dus ik verwacht geen grote leveringen van dit merk
Edit: vraagje: wanne heb jij deze kaart besteld?
Iemand nog hoopvol dat Coolblue een keer kaarten geleverd zal krijgen?
ik heb een aantal kaarten op melding gezet. Ik geloof er niet echt in dat dit op korte termijn gaat gebeuren.sinova79 schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 22:38:
Iemand nog hoopvol dat Coolblue een keer kaarten geleverd zal krijgen?
Ik neem aan dat de partners van Nvidia nog net wat makkelijker aan alle kaarten kunnen komen.
Lian Li support bracket als je die kan vinden. Die steunt af op je moederbord atx punten en is vrij onzichtbaar.TheRickkert schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 21:31:
[...]
Of je maakt er een visdraadje aan, niet te zien en werkt als een bus!
:strip_exif()/f/image/MWt8kH7J1TZZpTHI3frgzU8b.jpg?f=fotoalbum_large)
Yup, ik ga deze inderdaad ook gebruiken. Lekker minimalistisch en degelijk.Boerenkinkel schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 22:43:
[...]
Lian Li support bracket als je die kan vinden. Die steunt af op je moederbord atx punten en is vrij onzichtbaar.
Website van megekko is weer live.
Voor de mensen die de positie willen bekijken.
https://downforeveryoneor...ekko.nl?proto=https&www=1lord taken1 schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 22:58:
Website van megekko is weer live.
nog down hier inmiddels weer up
*edit*
alles lijkt inmiddels weer up and running ,
helaas niet in plaatsen gezakt in de wachtrij vandaag
[ Voor 19% gewijzigd door xdc op 08-10-2020 23:08 ]
slimmehotspot.nl
Net even gecheckt. werkt nog steeds bij mij.
Of een HighFlow VH1 Aluminum GPU Support Strut: https://www.highflow.nl/h...t-holder-black.html?sl=nlBoerenkinkel schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 22:43:
[...]
Lian Li support bracket als je die kan vinden. Die steunt af op je moederbord atx punten en is vrij onzichtbaar.
[Afbeelding]
Heb ik ook.
Enige idee waar die dingen te krijgen zijn?SKdragon schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 22:50:
[...]
Yup, ik ga deze inderdaad ook gebruiken. Lekker minimalistisch en degelijk.
Ik ga mijn EVGA XC3 BLACK GAMING order annuleren bij Megekko. Hoopte dat hij snel leverbaar zou zijn vanwege de lage interesse, maar sinds release dag helemaal niks gehoord. Megekko heeft ook geen idee voor wat betreft deze kaart, terwijl er al wel andere EVGA kaarten zijn uitgeleverd. Bovendien is 890 euro wat ik als pre-order heb betaald bij Megekko echt een te krankzinnige prijs voor deze kaart.
Als jullie nu ergens achteraan moeten sluiten, voor welke kaart zouden jullie dan nu nog gaan? Ben zelf niet heel merktrouw met GPU's, dus all will do. Ik had deze maandag nog een lijntje uitgegooid voor een Zotac pre-order bij Azerty aangezien deze blijkbaar weinig tot geen pre-orders hadden, maar wil nog ergens nu een nieuw pre-order lijntje uit gooien nu ik die EVGA XC3 Black ga annuleren.
Als jullie nu ergens achteraan moeten sluiten, voor welke kaart zouden jullie dan nu nog gaan? Ben zelf niet heel merktrouw met GPU's, dus all will do. Ik had deze maandag nog een lijntje uitgegooid voor een Zotac pre-order bij Azerty aangezien deze blijkbaar weinig tot geen pre-orders hadden, maar wil nog ergens nu een nieuw pre-order lijntje uit gooien nu ik die EVGA XC3 Black ga annuleren.
[ Voor 12% gewijzigd door PredCaliber2 op 08-10-2020 23:39 ]
Ik zit met mijn FTW3 bij Alternate in hetzelfde schuitje, al ben ik nog niet zo ver dat ik ga annuleren.PredCaliber2 schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 23:28:
Ik ga mijn EVGA XC3 BLACK GAMING order annuleren bij Megekko. Hoopte dat hij snel leverbaar zou zijn vanwege de lage interesse, maar sinds release dag helemaal niks gehoord. Bovendien is 890 euro echt een te debiele prijs voor deze kaart.
Als jullie nu ergens achteraan moeten sluiten, voor welke kaart zouden jullie dan nu nog gaan? Ben zelf niet heel merktrouw met GPU's, dus all will do. Ik had deze maandag nog een lijntje uitgegooid voor een Zotac pre-order bij Azerty aangezien deze blijkbaar weinig tot geen pre-orders hadden, maar wil nog ergens nu een nieuw pre-order lijntje uit gooien.
Zelf zit ik te kijken naar de Asus Strix en de Gigabyte Aeorus (X of M).
Sorry voor de newbie vraag.
Maar wat is het verschil tussen de 3080 modellen?
Is er een link met wat de verschillen zijn?
alvast bedankt
newmamoman
Maar wat is het verschil tussen de 3080 modellen?
Is er een link met wat de verschillen zijn?
alvast bedankt
newmamoman
Hmmm... ik sta ook op 2 voor dezelfde Master kaart bij Alternate.

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903
Voldoende empirisch bewijs, anyway geloof wat je wilt.OMD schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 21:28:
[...]
Dit is pertinent niet waar. Waar haal je deze info vandaan?
Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |