[NVIDIA GeForce RTX 30XX] Levertijden & Prijzen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 130 ... 629 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Alle 38 producten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoInvicto
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 30-01 15:54
MiraiM schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 11:58:
Vraag me af of Alternate al iets heeft uitgeleverd behalve dan de initiele stock?

Daarbij vraag ik me af of ze zelf ook nog een levering krijgen van Asus met Strix kaarten, aangezien Megekko al aangeef dat ze deze week wel stock krijgen.

Zou zonde zijn als Alternate niets doet, maar mogelijk dat ik dan ga wachten bij Megekko ipv Alternate aangezien ik veel meer positief nieuws hoor over leveringen van Megekko.
Als je bij Megekko een Strix haalt, de non OC wachtrij was net nog maar 47 mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markovic89
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 23-08-2024
Naruske schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 11:51:
Heb de MSI 3080 Ventus Non-OC besteld op 17 sept bij Tones.be aan 719. Maar aangezien er van hen nog helemaal niks is uitgeleverd ben ik eerder aan het denken om de MSI gaming trio te kopen van 799 bij Alternate.nl (Be 100 euro duurder whut?) aangezien zij ze toch vrij vlot uitleveren.

80 euro meer voor een paar fps meer, rgb en waarschijnlijk snellere levering. Mening van andere? Hoelang zou er hierop gewacht worden denkt men?
Alternate is absoluut niet vlot met uitleveren. Ik weet niet waar je dat vandaan hebt.
Aansluiten op dit moment in de wachtrij en 700+ euro in de kluis bij Alternate gooien is niet aan te raden.

Gewoon wachten tot er vrije stock is, en dat kan goed betekenen dat je in 2021 pas je kaart krijgt inderdaad.
Maar er zijn letterlijk honderden wachten voor u. En er komen "enkele stuks" per week binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiraiM
  • Laatst online: 16-11-2020
EgoInvicto schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 11:59:
[...]

Als je bij Megekko een Strix haalt, de non OC wachtrij was net nog maar 47 mensen.
Ik zal voor de OC versie gaan, maar ik ga even kijken bij Megekko. Misschien daar ook nog een bestelling plaatsen zodat ik de langzaamste kan annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnnoyingSensei
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 14-08 15:02
Vraag me af of Alternate al iets heeft uitgeleverd behalve dan de initiele stock?
Persoonlijk ben ik met mijn Gigabyte Eagle al vier plekken opgeschoven, maar dat kan natuurlijk ook zijn omdat mensen hun bestelling geannuleerd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digibazz
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 05-05 11:01

Daarbij vraag ik me af of ze zelf ook nog een levering krijgen van Asus met Strix kaarten, aangezien Megekko al aangeef dat ze deze week wel stock krijgen.

Zou zonde zijn als Alternate niets doet, maar mogelijk dat ik dan ga wachten bij Megekko ipv Alternate aangezien ik veel meer positief nieuws hoor over leveringen van Megekko.
afhankelijk type kaart denk ik ik sta ook al sinds launch vast ( alleen wat opgeschoven door annuleringen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morm
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:46

Vorige week zijn er in ieder geval enkele Gigabyte kaarten geleverd door Alternate. Daarvan waren er meldingen in de Discord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koelkie
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 18-07-2023

Hiervoor zou ik wederom ook gewoon een order bij amazon neerzetten. Gratis kansen spreiden en misschien ben je uiteindelijk voordeliger uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zar
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 28-06 16:37

zar

xdc schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 11:33:
[...]

helaas staat er als ik het goed lees alleen de strix non oc versie vermeld...STRIX 10G ipv STRIX O10G

intussen is de rij voor de OC Versie maar liefst 123

Artikel: VGA Asus Geforce RTX 3080 ROG-STRIX-RTX3080-O10G-GAMING

Jouw positie: ## van de 123
Ik hoop dat dat een typ foutje is geweest of een vergissing en dat ze gewoon bedoelen dat zowel de OC als de non-OC versies van de strix binnen komen. Ergens ga ik hier wel vanuit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morm
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:46
Koelkie schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 12:06:
[...]

Hiervoor zou ik wederom ook gewoon een order bij amazon neerzetten. Gratis kansen spreiden en misschien ben je uiteindelijk voordeliger uit.
Voordeliger dan bij Alternate besteld op 17 september?

Die hanteerden toen nog redelijk stock prijzen. Andere zijn vele malen duurder voor dezelfde kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koelkie
morm schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 12:07:
[...]

Voordeliger dan bij Alternate besteld op 17 september?

Die hanteerden toen nog redelijk stock prijzen. Andere zijn vele malen duurder voor dezelfde kaart.
Oh nee! Zeker niet in vergelijking met launch. Die prijzen hanteer ik alleen nog voor de FE :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gillelli
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 01-11-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gillelli
Op vooraad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gillelli
Rtx 3080 zoekpagina op Azerty staat dattie morgen geleverd word kaart pagina zelf staat niet op voorraad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiraiM
Zover dat ik lees, 100+ wachtende bij Megekko, nog niet zeker of het in dit geval waard is om daar ook een bestelling te plaatsen. Op dit moment bij Alternate nummer 1.

Maar als ze niets uitleveren dan kan Megekko weer sneller zijn dan bij Alternate op nummer 1 staan zonder uitleveringen.

Ik ga eens door de topic heen om te zien of er mensen van Alternate AIB's hebben ontvangen en hoeveel verschil tegenover Megekko zit. Dat Megekko meer updates geeft dan Alternate (waar het behoorlijk stil is zover) geeft me wel meer vertrouwen om in de toekomst eerst bij Megekko te gaan bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digibazz
MiraiM schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 12:13:
Zover dat ik lees, 100+ wachtende bij Megekko, nog niet zeker of het in dit geval waard is om daar ook een bestelling te plaatsen. Op dit moment bij Alternate nummer 1.

Maar als ze niets uitleveren dan kan Megekko weer sneller zijn dan bij Alternate op nummer 1 staan zonder uitleveringen.

Ik ga eens door de topic heen om te zien of er mensen van Alternate AIB's hebben ontvangen en hoeveel verschil tegenover Megekko zit. Dat Megekko meer updates geeft dan Alternate (waar het behoorlijk stil is zover) geeft me wel meer vertrouwen om in de toekomst eerst bij Megekko te gaan bestellen.
die updates heb je ook geen reet aan elke week staat er gigabyte... alleen niet welk type kaart...
oh en dan zie je dat ze vandaag een nieuwe kaart hadden :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuvio
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-08 07:53
Markovic89 schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 09:37:
[...]

Volgens mij stonden er op een gegeven moment 600 mensen in de wachtrij voor de TUF. Dus achteraan sluiten en 700+ euro parkeren bij Alternate lijkt me inderdaad niet het meest slimme om te doen. Als je vandaag nog moet beslissen, kies er dan voor om gewoon lekker te wachten tot er vrije vooraad is. Dat gaat inderdaad betekenen dat je in 2020 geen 3080 meer zult krijgen hoogstwaarschijnlijk.
Ja gaat me niet zozeer om zsm een kaart te krijgen, maar meer dat ik niet opeens tientallen extra euros betaal omdat ik nog even wacht. Maar dank voor de input!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loool3
  • Laatst online: 12-02-2021
Afgelopen week was ik bij Megekko van plaats 36 naar 26 gegaan dus ik ga er vanuit dat ze toen 10 kaarten binnen hadden. (Asus Rtx 3080 Tuf OC gaming)
Aankomende woensdag krijgen ze weer een lading binnen, hopelijk minimaal 26 stuks. :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoThankYou
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 23:32
MiraiM schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 12:13:

De kans dat Megekko eerder 100 kaarten ontvangt dan dat Alternate 1 kaart ontvangt lijkt mij zeer onwaarschijnlijk. Zelfs al leveren ze rond dezelfde tijd, wat ik niet verwacht, dan betaal je bij Alternate de echte prijs en Megekko krijgt zo'n 100 euro extra voor hun duidelijkere communicatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• digibazz
Beste *****

Bedankt voor je mail.

Bij de nieuwe videokaart hoort inderdaad een voucher voor de game Watchdogs. Door alle hectiek rondom de release van de videokaarten is de game tijdelijk niet op onze website aan de kaart gekoppeld geweest. We vragen je dan ook vriendelijk om na ontvangst van je bestelling ons een mail te sturen. Vermeld hierbij het ordernummer en ‘voucher aanvraag’, zodat wij de voucher per mail kunnen nasturen.

Inmiddels is inderdaad door NVIDIA bekend gemaakt dat er te weinig game vouchers zijn wegens de onverwachte enorme drukte met de verkoop van de 3000 videokaarten. Bij nieuwe bestellingen geldt deze game voucher dan helaas ook niet langer. Doordat jouw bestelling is geplaatst op 17-09 geldt deze actie inderdaad nog wel zolang deze actie geldig is en de voorraad strekt.

We hopen je op deze wijze naar tevredenheid te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groeten,

Klantenservice
info@megekko.nl

dus ze zijn op... en in de mail staat zolang de voorraad strekt dus denk dikke middelvinger naar een hoop van ons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gillelli
Gillelli schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 12:12:
Rtx 3080 zoekpagina op Azerty staat dattie morgen geleverd word kaart pagina zelf staat niet op voorraad
Net met Azerty gebeld... die kaart was vandaag leverbaar maar nu niet meer.

Mijn Asus TUF OC 3080 die ik Sept 17 rond 1600 had besteld denken ze in November te leveren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTurk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-02 23:20
Heeft er iemand de 30xx FE als GAST besteld? Kan die gene mij helpen met het vinden van de factuur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volture
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-09 11:29
xdc schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 11:33:
[...]
Artikel: VGA Asus Geforce RTX 3080 ROG-STRIX-RTX3080-O10G-GAMING
Jouw positie: ## van de 123
Die van de 3080 TUF OC is inmiddels 56.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keejoz
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 28-08 15:53
NoThankYou schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 12:22:
[...]

De kans dat Megekko eerder 100 kaarten ontvangt dan dat Alternate 1 kaart ontvangt lijkt mij zeer onwaarschijnlijk. Zelfs al leveren ze rond dezelfde tijd, wat ik niet verwacht, dan betaal je bij Alternate de echte prijs en Megekko krijgt zo'n 100 euro extra voor hun duidelijkere communicatie.
Wat bedoel je hiermee? Alternate (Belgie) heeft 1 dag voor de launch van de 3090 al hun prijzen met 200 euro verhoogd. In ieder geval was MeGekko goedkoper dan Alternate op launchday.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiraiM
NoThankYou schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 12:22:
[...]

Ja, daarom beetje moeite mee om daar ook te preorderen, zal dan uiteindelijk 1 annuleren wanneer de ander binnen kom maar met een flinke wachtrij kan ik denk beter gewoon nog afzien.
Maar gezien vrijdag een aantal mensen wel een confirm hebben gegeven dat ze bij Alternate een verzendbevestiging hebben gehad hou ik er nog even moet in!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koelkie
https://azerty.nl/product...afische-kaart-gf-rtx-3080

Nog steeds of alweer 4 op voorraad

Edit; aaaaand it's gone

[ Voor 8% gewijzigd door Koelkie op 05-10-2020 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuvio
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-08 07:53
Gillelli schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 12:24:
[...]

Net met Azerty gebeld... die kaart was vandaag leverbaar maar nu niet meer.

Mijn Asus TUF OC 3080 die ik Sept 17 rond 1600 had besteld denken ze in November te leveren...
Dan ben je een van de eerste die een pre-oreder gedaan heeft. Waar gaan die kaarten die ze denken te leveren dan naar toe?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daveytje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 05:51
keejoz schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 12:28:
[...]

Wat bedoel je hiermee? Alternate (Belgie) heeft 1 dag voor de launch van de 3090 al hun prijzen met 200 euro verhoogd. In ieder geval was MeGekko goedkoper dan Alternate op launchday.
Alternate nederland is nog steeds goedkoper dan Megekko en was dit ook op launchday

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gillelli
Zuvio schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 12:36:
[...]

Dan ben je een van de eerste die een pre-oreder gedaan heeft. Waar gaan die kaarten die ze denken te leveren dan naar toe?
Ik wacht de amd en 3070 launch af dan zal ik waarschijnlijk mijn order cancelen en voor amd gaan. Tenzij ik de 3070 FE kan kopen.

Lijkt erop dat Nvidea zelf best betrouwbaar is met het bestellen en leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gillelli
Zuvio schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 12:36:
[...]

Denk dat ze waarschijnlijk wel eerder zullen leveren maar November zeggen om geen hoge verwachtingen te creeren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kdeboois
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19:54
Dank voor de tip. Als het goed is heb ik er één van.

PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
jotopo schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 11:44:
[...]

https://api-prod.nvidia.com/direct-sales-shop/DR/products/nl_nl/EUR/5438796700

dit is de link naar de API die NVidia gebruikt voor haar stock. als je die aanroept zal je zien dat er een 504 terugkomt. Ze hebben hoogstwaarschijnlijk de server waar de daadwerkelijke stockinformatie op staat uit staan (of hij accepteert gewoonweg geen connecties).
Snap ik. Ik doelde op het feit dat voor mij de voorraad status niet meer verschenen is sinds vrijdag ofzo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RalphvG
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 22-09 17:52
zar schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 12:07:
[...]

Ik hoop dat dat een typ foutje is geweest of een vergissing en dat ze gewoon bedoelen dat zowel de OC als de non-OC versies van de strix binnen komen. Ergens ga ik hier wel vanuit..
Lijkt met dat het hier gaat om in ieder geval de STRIX OC en wellicht ook de reguliere STRIX, gezien de OC versie in principe eerder gereleased zou worden er vorige week een vergelijkbaar bericht was voor de TUF waarbij allebei de versies uiteindelijk een aantal leveringen hebben gehad.

Edit: toen hadden ze geloof ik in de announcement alleen de non-OC TUF genoemd en uiteindelijk geupdate met het productnummer van de OC versie, dus wellicht zit degene die de updates schrijft niet heel erg diep in de materie.

De tijd van de 'laatste update' zetten ze ook vrij consequent niet correct neer dus de kans is groot dat de berichtjes met enige vorm van haast/slordigheid getypt worden.

[ Voor 25% gewijzigd door RalphvG op 05-10-2020 13:12 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:40
Eerste 3080 Strix OC in het wild gespot:
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/ifvk4b9t69r51.jpg

@r/Nvidia

[ Voor 15% gewijzigd door Yonix op 05-10-2020 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zar

zar

RalphvG schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 13:10:
[...]

Lijkt met dat het hier gaat om in ieder geval de STRIX OC en wellicht ook de reguliere STRIX, gezien de OC versie in principe eerder gereleased zou worden er vorige week een vergelijkbaar bericht was voor de TUF waarbij allebei de versies uiteindelijk een aantal leveringen hebben gehad.

Edit: toen hadden ze geloof ik in de announcement alleen de non-OC TUF genoemd en uiteindelijk geupdate met het productnummer van de OC versie, dus wellicht zit degene die de updates schrijft niet heel erg diep in de materie.

De tijd van de 'laatste update' zetten ze ook vrij consequent niet correct neer dus de kans is groot dat de berichtjes met enige vorm van haast/slordigheid getypt worden.
Goed punt, ik ben super blij met de update pagina maar het ziet er wel vrij slordig uit en er hebben ook wat foutjes in gezeten.

Ik hoop dat je gelijk hebt (ik denk het wel, gebaseerd op wat je zegt) ik sta op positie 35 voor de STRIX OC, verwacht niet dat ik dus al bij deze levering ga zitten maar ik hoop dat ik wel aardig wat opschuif.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoInvicto
Welke subreddit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EgoInvicto
1000+ betalen voor een 3080.. Die man is helemaal loco. Maar de eerste in het wild is goed nieuws :P

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 03:53

M2M

medicijnman

EgoInvicto schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 13:33:
[...]

1000+ betalen voor een 3080.. Die man is helemaal loco. Maar de eerste in het wild is goed nieuws :P
Het lijkt haast wel of mensen dit jaar geen geld uit hebben kunnen geven aan een vakantie in een land ver weg en dan maar een dikke videokaart kopen. ;)

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orky Rulez
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 25-09 12:25
Een week geleden verscheen er al een review van de Strix

Er zullen er wel genoeg zijn die wat kluiten willen leggen om die exemplaren over te nemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie84
  • Laatst online: 21-09 18:14
TheTurk schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 12:27:
Heeft er iemand de 30xx FE als GAST besteld? Kan die gene mij helpen met het vinden van de factuur?
Via deze link:

https://store.nvidia.com/...age/ThemeID.326200/p.both

Zo was het mij gelukt, hoop dat je er iets aan hebt.

[ Voor 41% gewijzigd door Vinnie84 op 05-10-2020 14:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grawler
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 24-09 20:46
25 september bij Amazon de TUF non-OC besteld, en donderdag een mail dat het verzonden was, inclusief verzendlabel. Later die avond ging de FE online, maar daar had ik geen ruimte voor op m'n creditcard.

Vandaag een mail van UPS dat mijn adres niet bestaat en bij Amazon zeggen ze dat het helemaal niet verzonden is. Lang verhaal kort: binnen 10 dagen mijn geld terug op mijn creditcard en de FE misgelopen. :(

e: 3080.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bschnitz
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23:26
Grawler schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 14:14:
25 september bij Amazon de TUF non-OC besteld, en donderdag een mail dat het verzonden was, inclusief verzendlabel. Later die avond ging de FE online, maar daar had ik geen ruimte voor op m'n creditcard.

Vandaag een mail van UPS dat mijn adres niet bestaat en bij Amazon zeggen ze dat het helemaal niet verzonden is. Lang verhaal kort: binnen 10 dagen mijn geld terug op mijn creditcard en de FE misgelopen. :(
3080 of 3090?

WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Hyundai Ioniq 6 53kWh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-09 19:04
https://www.marktplaats.n...e656940d2&previousPage=lr

Een RTX 3080 Ventus voor 145 euro en meneer woont heel toevallig in het uiterste puntje van zuidwest Nederland.

Heb hem een bericht gestuurd dat ik hem wel wil voor 145 euro en dat ik het wil halen, maar wel met de vraag waarom zo goedkoop. Antwoord: "dat leg ik wel uit als je er bent".

Iets met alarmbellen en rinkelen en zo :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rabbitto
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-09 23:45
Saekerhett schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 14:22:

Een RTX 3080 Ventus voor 145 euro en meneer woont heel toevallig in het uiterste puntje van zuidwest Nederland.

Heb hem een bericht gestuurd dat ik hem wel wil voor 145 euro en dat ik het wil halen, maar wel met de vraag waarom zo goedkoop. Antwoord: "dat leg ik wel uit als je er bent".

Dit klinkt volledig legitiem. Misschien wil hij dat je in natura betaalt? >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheTurk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-02 23:20
Vinnie84 schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 14:10:
[...]

Via deze link:

https://store.nvidia.com/...age/ThemeID.326200/p.both

Zo was het mij gelukt, hoop dat je er iets aan hebt.
Thx, heb het via digital river kunnen doen. Volgens mij is het dezelfde API

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy4ever
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-09 17:10
Asus, Woensdag 7-10 worden Asus RTX 3080-TUF-10G en STRIX 10G uitgeleverd, er is goede hoop op nog meer leveringen in de loop van de week, maar geen zekerheid.
https://www.megekko.nl/info/RTX-3080

Strix kaarten komen binnen! :)

[ Voor 7% gewijzigd door Crazy4ever op 05-10-2020 14:28 ]

AMD Ryzen 7 7800X3D | Asus RTX 3090 ROG Strix OC | 64GB 6000Mhz RAM | Samsung CRG49"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• koenkokes
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-03-2024

Misschien is hij wel serieus. Maar bedoelt hij 145 euro voor de doos :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• nikodll
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 08-09 12:52
Zweedse winkel inet.se heeft vandaag een aantal Strix 3080 kaarten ontvangen: https://www.facebook.com/...rmalink/3429397070476689/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie84

Pas op! If it's sound too good to be true....

De RTX 30x0 gaan momenteel op Marktplaats en Tweakers V&A voor honderden euro's boven de aankoopprijs, dan kan je dit toch niet serieus nemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Santee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-09 10:44
Vinnie84 schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 14:39:
[...]

De RTX 30x0 gaan momenteel op Marktplaats en Tweakers V&A voor honderden euro's boven de aankoopprijs, dan kan je dit toch niet serieus nemen.
Nee goh? Lijkt mij eerder typefoutje of een scam voor de wel héééééél goedgelovige. Als het nou €800 was had ik het eerder geloofd...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iCe_
  • Laatst online: 08-04-2024
nikodll schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 14:32:
Zweedse winkel inet.se heeft vandaag een aantal Strix 3080 kaarten ontvangen: https://www.facebook.com/...rmalink/3429397070476689/
Een aantal ? 8)7 ik hoop dat Tones ook zo een grote levering mag ontvangen dan heb ik mijn kaart ook snel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zar

zar

Op Megekko staat STRIX 10G en niet O10G maar als ik dit zie dan denk ik dat Megekko toch echt een typefoutje heeft gemaakt en het bij Megekko ook de OC STRIX kaarten zijn die 7 oktober geleverd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixrobin
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 25-09 09:27
zar schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 14:54:
[...]

Op Megekko staat STRIX 10G en niet O10G maar als ik dit zie dan denk ik dat Megekko toch echt een typefoutje heeft gemaakt en het bij Megekko ook de OC STRIX kaarten zijn die 7 oktober geleverd worden.
Kijk naar een post eerder op de dag.
Voor de luie mensen modus: Waarschijnlijk worden gewoon beide versies uitgeleverd en heeft degene die de update op Megekko heeft geplaatst er niet zo veel kennis van.

Vorige week stond er ook iets dergelijks over de non-oc TUF, maar beide werden toen uitgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zar

zar

ixrobin schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 14:59:
[...]

Voor de luie mensen modus: Waarschijnlijk worden gewoon beide versies uitgeleverd en heeft degene die de update op Megekko heeft geplaatst er niet zo veel kennis van.

Vorige week stond er ook iets dergelijks over de non-oc TUF, maar beide werden toen uitgeleverd.
Thanks, Ik heb dat inderdaad eerder al gelezen, maar dit gaf voor mij toch een extra bevestiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie84
Santee schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 14:52:
[...]

Nee goh? Lijkt mij eerder typefoutje of een scam voor de wel héééééél goedgelovige. Als het nou €800 was had ik het eerder geloofd...
Zou er nog van staan te kijken hoe sommige uitgaan van het goede. Liever maar extra waarschuwen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• planezero
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-01 15:05
30 zo te zien, wel vet... d:)b
Nu nog de 3090 ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-09 19:04
Vinnie84 schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 14:39:
[...]

Ja wat denk je, geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om dit serieus te nemen. Wilde hem even uit de tent lokken. Krijg nu ook al geen antwoord meer, maar had ondertussen de advertentie ook al als verdacht gemeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grawler
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 24-09 20:46
Ik heb Megekko om een update mbt de Eagle gevraagd (3080) en ik word er niet heel blij van.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XaaReHCDNsA_WVz5ILb5S2G99k4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/p1FZq3uNMSV7WtojqRNv8bLQ.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digibazz
Grawler schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 15:20:
Ik heb Megekko om een update mbt de Eagle gevraagd (3080) en ik word er niet heel blij van.

[Afbeelding]
nee gigabyte had een nieuwe kaart vandaag geleverd de vision versie.... ze hebben nu 6 versies... leuk he... 8)7 8)7 8)7 8)7

word er ook erg moe van das nu al sindss launch helemaal geen enkele eagle kaart..... oh en die promo actie is ook een grote grap....

maar neem aan dat die pakjes boot toch nu ook wel onderweg zal zijn

[ Voor 5% gewijzigd door digibazz op 05-10-2020 15:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nikodll
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 08-09 12:52
iCe_ schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 14:53:
[...]
Een aantal ? 8)7 ik hoop dat Tones ook zo een grote levering mag ontvangen dan heb ik mijn kaart ook snel!
Sorry voor het slechte woordkeuze, Nederlands is niet mijn moedertaal _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fitzwinkle
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 14-05-2021
Iemand enig idee hoe het met de stock bij alternate uitziet deze week?

Acties:
  • +29 Henk 'm!

• digibazz
Fitzwinkle schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 15:41:
Iemand enig idee hoe het met de stock bij alternate uitziet deze week?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ta_36Ev9RgfekQGbme0nEkWTfio=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hG38by3lvExQeQIS2n6Xl07A.jpg?f=fotoalbum_large

ben bang zoiets

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 21:08
ixrobin schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 14:59:
[...]

Is te hopen, heb de OC versie al tijdje staan en nu op plek 4, dus als ze er minimaal zoveel binnen krijgen, zou ik die dus deze week nog moeten hebben. Mocht ik iets horen, dan laat ik het hier weten.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DiZhini
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 08-11-2022
Ik zie dozen links, ik heb hoop ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• badnews.nl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:33
DiZhO schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 15:55:
[...]

Ik zie dozen links, ik heb hoop ;)
Die zijn te klein, zullen wel diskettes inzitten ofzo :)

Ik ben wel benieuwd waarom Amazon some kaarten online gooit, en ze ook af en toe leveren.
Verwachten ze een batch evga, asus en msi kaarten deze week? De duurdere msi is volgens mij alweer van de site. Zouden ze geleerd hebben van de vorige keer (20k orders)?

[ Voor 38% gewijzigd door badnews.nl op 05-10-2020 15:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• star-saber
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-09 12:42

star-saber

Ryzen

Het wachten op wanneer de STRIX 3090 OC beschikbaar is is niet zo heel erg Mits er maar iets van een datum bekend is waarop deze geleverd gaat worden.........

Wordt niet echt vrolijk van de stilte danwel gebrek aan informatie aan de kant van Asus......

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bonsaiboom
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-09 11:35
badnews.nl schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 15:57:
[...]

Die zijn te klein, zullen wel diskettes inzitten ofzo :)
RTX 2080 Supers...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mhjmaas
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 24-09 14:24
Goed, ik volg dit topic al enige tijd met veel interesse en doe ook maar even mijn duit in het zakje.

Ik heb zojuist contact gehad met de klantenservice van Amazon.nl mbt mijn (pre-)order van de ROG-STRIX-RTX3090-O24G-gaming die ik op 21 september heb gedaan. Ik heb al wat mede-tweakers gezien die dezelfde order hebben geplaatst.

De klantenservice gaf aan dat ik als het goed is voor 11 oktober de kaart kan ontvangen. Dit verbaasde mij nogal gezien dat anderen die mij voorgingen bij de klantenservice van Amazon levertijden in november te horen kregen. Ik neem dit verhaal dan ook met een grote korrel zout (in het kader van “de klantenservice kletst maar wat voor een happy customer”). Mochten ze me verassen en daadwerkelijk leveren rond die datum laat ik het hier weten. Wellicht is die zee-container dan toch gearriveerd ondertussen... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vipertje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-09 16:42
digibazz schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 15:31:
[...]

nee gigabyte had een nieuwe kaart vandaag geleverd de vision versie.... ze hebben nu 6 versies... leuk he... 8)7 8)7 8)7 8)7

word er ook erg moe van das nu al sindss launch helemaal geen enkele eagle kaart..... oh en die promo actie is ook een grote grap....

maar neem aan dat die pakjes boot toch nu ook wel onderweg zal zijn
Ik heb ook zo'n eagle in pre-order, maar ik vind het niet erg dat het niet opschiet. Binnenkort weten we wat ATI in huis heeft en dan kunnen we nog switchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digibazz
Vipertje schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 16:04:
[...]

Ik heb ook zo'n eagle in pre-order, maar ik vind het niet erg dat het niet opschiet. Binnenkort weten we wat ATI in huis heeft en dan kunnen we nog switchen.
Hier begin ik ook steeds meer aan te denken.... Al ben ik bang dat die ook lever problemen gaan krijgen.
En annuleren en ergens anders aansluiten doe je ook weer niet zo snel...
Zal je net zien stap je over en dan lees je hier dat ze de week er op ofzo binnen waren gekomen.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boerenkinkel
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 24-10-2021
planezero schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 15:05:
[...]

30 zo te zien, wel vet... d:)b
Nu nog de 3090 ..
Ik moet wachten op de 4de pallet :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:40

Snippertje

Light up your life

mhjmaas schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 15:59:
Goed, ik volg dit topic al enige tijd met veel interesse en doe ook maar even mijn duit in het zakje.

Ik heb zojuist contact gehad met de klantenservice van Amazon.nl mbt mijn (pre-)order van de ROG-STRIX-RTX3090-O24G-gaming die ik op 21 september heb gedaan. Ik heb al wat mede-tweakers gezien die dezelfde order hebben geplaatst.

De klantenservice gaf aan dat ik als het goed is voor 11 oktober de kaart kan ontvangen. Dit verbaasde mij nogal gezien dat anderen die mij voorgingen bij de klantenservice van Amazon levertijden in november te horen kregen. Ik neem dit verhaal dan ook met een grote korrel zout (in het kader van “de klantenservice kletst maar wat voor een happy customer”). Mochten ze me verassen en daadwerkelijk leveren rond die datum laat ik het hier weten. Wellicht is die zee-container dan toch gearriveerd ondertussen... 8)7
Lijkt me inderdaad heel sterk. Bij mij gaven ze aan dat er nog helemaal geen informatie is. Maar goed neemt niet weg dat ik met je mee hoop, fingers crossed.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-09 14:03

Als,ze jou verassen dan denk ik niet dat je het ons nog zal vertellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indynator1
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 27-01-2022
Ik wacht nu gewoon op bevestiging van mijn ichill x4 bij megekko. Sta op nr 1 dus hopelijk zit dit model bij hun levering. Mijn factuur heb ik wel nog niet ontvangen maar mss is dat omdat ik vrijdagavond heb besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michel11
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 29-09-2024
AZERTY

ZOTAC GAMING GeForce RTX 3090 Trinity - Grafische kaart
artnr. 4346599 : stuksprijs à € 1.749,00
Volgende werkdag in huis
verwijder

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lucien Shepherd
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 25-09 10:24
Net andwoord gehad van Alternate (NL), de initiele vraag was of ze enige indicatie hadden waneer ze weer voorraad krijgen van de Asus RTX 3090 ROG-STRIX GAMING 24GB.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/13IuTWri0gdkAqBLRXSkRDjiB04=/800x/filters:strip_exif()/f/image/oopNX04YEEw0KICrd3rbcfPP.png?f=fotoalbum_large

ik weet niet of dit common pratice is met Alternate, maar vind het een beetje matig dat je geen ETA of enige richtlijn kunt krijgen van je leverancier en maar doorverwijst naar een statische pagina met de tekst "we weten het niet".

Who`s afraid of a little thunder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhjmaas
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 24-09 14:24
Snippertje schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 16:16:
[...]

Lijkt me inderdaad heel sterk. Bij mij gaven ze aan dat er nog helemaal geen informatie is. Maar goed neemt niet weg dat ik met je mee hoop, fingers crossed.
Dat gaven ze bij mij ook in eerste instantie aan (levertijd onbekend). Maar nadat ze even verder keken (zonder aandringen van mijn kant) kwamen ze met die datum van 11 oktober. Zal me niets verbazen als er eigenlijk 11 november zou moeten staan. Daar ben ik nog steeds tevreden mee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lycan-Strife
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 12-02-2021
Lucien Shepherd schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 16:27:
Net andwoord gehad van Alternate (NL), de initiele vraag was of ze enige indicatie hadden waneer ze weer voorraad krijgen van de Asus RTX 3090 ROG-STRIX GAMING 24GB.

[Afbeelding]

ik weet niet of dit common pratice is met Alternate, maar vind het een beetje matig dat je geen ETA of enige richtlijn kunt krijgen van je leverancier en maar doorverwijst naar een statische pagina met de tekst "we weten het niet".
Dit is helaas altijd al zo geweest bij Alternate.
Ik moet ook zeggen dat ik het somber in zie bij Alternate wat betreft leveringen.
Sta nu bijna al 3 weken op plekje 19.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Lucien Shepherd schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 16:27:

[Afbeelding]

Jij krijgt tenminste nog antwoord... Bij mij volledige radiostilte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-09 15:28
https://www.amazon.de/gp/...ref_=pe_2515531_203273091

Strix 3080 OC, 6 stuks op voorraad. Maar worden niet verzonden naar Nederland. FML.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michel11
RTX 3090 bij AZERTYAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hocY__S778V6lhnPrZOBKmfUdAQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/6t5NiB9R9UJFWjLniuCR0ocC.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 89% gewijzigd door michel11 op 05-10-2020 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steaktartaar
  • Laatst online: 04-06-2023
Dutchy007 schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 16:30:
https://www.amazon.de/gp/...ref_=pe_2515531_203273091

Strix 3080 OC, 6 stuks op voorraad. Maar worden niet verzonden naar Nederland. FML.
Als het een troost kan zijn, al uitverkocht :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-09 15:28
steaktartaar schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 16:31:
[...]

Als het een troost kan zijn, al uitverkocht :-)
Damn dat was snel :9
Werden direct verzonden door de Asus EShop, dus niet door Amazon zelf.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DiZhini
Azerty heeft een limiet van 1 kaart bij de 3090?
En een limiet van 2 bij de 3080???

Zouden ze dit niet beter omdraaien? Sinds de 3090 SLI ondersteund en de 3080 niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• planezero
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-01 15:05
Misschien dat ze weer Watchdogs leveren met de RTX A6000 48 GB... 7(8)7

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Gutterjaw
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 27-01 18:58
Net van de telefoon bij EVGA EU.
Naast een leuk gesprek qua tech, en innovatie, belde ik vooral ik over levertijden ofcourse, en dat is ook wat ik even wil delen :P

Niet bizar veel aan veranderd, maar wel fijn te horen dat het niet echt veranderd is.

EVGA EU zegt dat deze week er 2x een grote shipment binnen komt, begin van de week, en einde van de week. Ze bevestigen nogmaals dat deze shipment vooral verdeeld word onder Caseking.de, Scan , en Alternate.de & NL. Qua aantallen bij kleinere shops is het thumbs down so far.

Dit worden de eerste FTW3 shipments hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michel11
En de ZOTAC RTX 3090 is weg bij AZERTY!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• akaash00
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 04-09 16:35
Gutterjaw schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 16:42:
Naast een leuk gesprek qua tech, en innovatie, belde ik vooral ik over levertijden ofcourse, en dat is ook wat ik even wil delen :P

Niet bizar veel aan veranderd, maar wel fijn te horen dat het niet echt veranderd is.

EVGA EU zegt dat deze week er 2x een grote shipment binnen komt, begin van de week, en einde van de week. Ze bevestigen nogmaals dat deze shipment vooral verdeeld word onder Caseking.de, Scan , en Alternate.de & NL. Qua aantallen bij kleinere shops is het thumbs down so far.

Kijk dat is mooi om te horen. :) Maar Megekko valt hier niet onder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinny98
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 17-02 01:07

Hopelijk schiet het Step-Programma dan ook wat op :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesestring
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 19-06-2023

Hoe groot is de kans dat informatique evga kaarten binnen krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:24

GG85

.......

Ik dacht, ik probeer het ook even voor dezelfde kaart:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IlCl69R9PZmQYj3AJqz28kF9bog=/800x/filters:strip_exif()/f/image/5DWymn0R79rI5xHjvNHpL70D.png?f=fotoalbum_large

Zucht..... Altij leuk een bot of een automatisch vertaald bericht waarin je behandeld wordt alsof je een onnozelaar bent.

edit: bekend met een t is ook niet bijster snugger :X :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-09 10:44

Wow thanks voor de info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bottie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-09 17:09
Even update.

Kreeg net mail dat ik normaal morgen het vandaag bestelde exemplaar zou moeten ontvangen, ondanks dat dat leverdatum in de orderstatus nog altijd op 16/10 staat.

Ik ben benieuwd :)

http://airteamimages.com/bram-botterman_pid1007.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DiZhini
ik dacht, ik ga is horen bij MSI, sinds ik een Gaming X Trio heb besteld.
Even accountje maken, inloggen en .....
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U2Ng3Bw7_f6eO3E2KqwqdtCI3cg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/WKbBCpn1cmFHG7HWkYHmRK64.png?f=fotoalbum_large

Iemand dat die taal spreekt? (*heb taal op NL gezet en terug EN, maar blijft dat)
Dat is ok een manier om die vragen te ontwijken ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibidriv3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-09 09:27
Bottie schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 17:13:
[...]

Even update.

Kreeg net mail dat ik normaal morgen het vandaag bestelde exemplaar zou moeten ontvangen, ondanks dat dat leverdatum in de orderstatus nog altijd op 16/10 staat.

Om 18:03 zou er meer duidelijkheid moeten zijn over de levertijd bij Megekko (in de vorige 3 bestellingen dit jaar was dat de tijd dat de automatische mail kwam met de verzendinformatie). Mijn bestelling staat nog steeds op 'geplaatst', dus ik verwacht er weinig van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-09 07:50

Neem aan alle varianten van de FTW3 toch ?

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sven02
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 13-05-2024
Bottie schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 17:13:
[...]

Even update.

Krijg je een T&T vandaag of is het gewoon leverdatum onbekend en "hopelijk" morgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjona100
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-09 22:22

Waarschijnlijk het gros van de kaarten zal naar die winkels gaan omdat waarschijnlijk bij die webshops ook de meeste orders openstaan. Als ik bij EVGA partners kijk zie ik bijvoorbeeld ook Megekko staan. Maar gek genoeg is er via hun statement te lezen dat hun niet weten wanneer ze evga kaarten ontvangen.

Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zinvol
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 24-07 17:08

Hopelijk wat meer dan een "paar" kaarten! Fingers crossed voor deze week

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gutterjaw
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 27-01 18:58
Cyrus The Virus schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 17:24:
[...]

Neem aan alle varianten van de FTW3 toch ?
Specifiek naar gevraagd aangezien Jacob had verteld dat de FTW3 Ultra eerder binnen zou komen.
Jacob toen nog naar gevraagd, hij gaf aan dat het een verschil in dagen was tussen Ultra-non Ultra.

Bij EVGA EU waren ze niet op de hoogte van enige delay tussen de twee editions, maar aangezien er twee shipments deze week komen, kan ik me redelijk voorstellen dat de eerste FTW3 Ultra's zijn, en de 2e "normale" FTW3's. Maar dit is puur omdat het LIJKT overeen te komen met wat Jacob zegt.

TL;DR - Misschien niet eerste shipment, maar wel deze week. ( wat EVGA EU beaamde )
Zinvol schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 17:39:
[...]

Hopelijk wat meer dan een "paar" kaarten! Fingers crossed voor deze week
Sta zelf op #7 bij Alternate voor de FTW3 ( non ultra ) , dude was redelijk ervan overtuigd dat mensen die al besteld hebben bij de genoemde shops voor een groot deel zullen worden bediend deze week/aankomende.

[ Voor 21% gewijzigd door Gutterjaw op 05-10-2020 17:51 ]

Pagina: 1 ... 130 ... 629 Laatste

Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.

Let bij het reageren op het volgende:
  • Blijf vriendelijk naar elkaar!
  • Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
  • V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
  • Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
Beschikbaarheid is te vinden in https://docs.google.com/s...2_DWk4/edit#gid=712726851 (niet meer up-to-date)

reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord