offtopic
[ Voor 95% gewijzigd door Blaat op 04-10-2020 10:54 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 95% gewijzigd door Blaat op 04-10-2020 10:54 ]
[ Voor 96% gewijzigd door Blaat op 04-10-2020 10:55 ]
[ Voor 93% gewijzigd door Blaat op 04-10-2020 10:56 ]
Denk dat ik hem heb, staat in elk geval op besteld.Koelkie schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 22:07:
https://www.amazon.nl/308...0031&s=electronics&sr=1-2
3080 msi trio is weer ff te bestellen. Niet op voorraad. Maar wel redelijke prijs.
Nicedigibazz schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 22:05:
ik had nvidia dit gemaild...
...
Regards,
Varun P
NVIDIA Customer Care
fijn dat die lul niet las wat de vraag was.... maar heb nu wel mijn antwoord
[ Voor 19% gewijzigd door Koelkie op 03-10-2020 22:16 ]
erger dus die zaken zitten wel al weken die promo omhoog te houden... terwijl er geen kaarten zijn.... en blijkt zelfs nog minder keys....Rombbb schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 22:09:
[...]
Nice![]()
Maar als je uberhaupt geen code krijgt van alternate heeft die redemption termijn tot 30 nov ook weinig nut lijkt me.
[ Voor 18% gewijzigd door digibazz op 03-10-2020 22:13 ]
Logische vraag. Antwoord is neeTasminos schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 22:15:
Misschien een stomme vraag. Maar word het geld direct van je cc gehaald als je bij Amazon besteld?
Maar kan je nu met dat antwoord van die Nvidia rep naar je webshop en zeggen dat je een code eist t/m 30 Nov ?digibazz schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 22:11:
[...]
erger dus die zaken zitten wel al weken die promo omhoog te houden... terwijl er geen kaarten zijn.... en blijkt zelfs nog minder keys....
As a fellow Dutch person I pre-ordered this card too from Amazon.nl. I do have some information about this card:
Onze excuses voor de vertraging van je bestelling van de grafische kaart, de verwachte bezorgdatum stond eerst op 28-9-2020 (vandaag) Ik heb zojuist gezien dat de leverdatum is opgeschort. Het magazijn kan op dit moment de grafische kaart niet uitleveren. de verwachtte bezorgperiode is ligt nu tussen woensdag 11 november 2020 - donderdag 12 november 2020. Ik begrijp dat dit niet is wat je verwachtte toen je de bestelling plaatste.
English: I'm sorry, first date was not possible. Expect delivery date around 11/12 November.
Zo, dan ben je ook even "genaaid" als de datum eerst in september stondFalcon93 schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 22:18:
Wat meer info over de strix bij amazon (komt niet van mij):
https://www.reddit.com/r/...rds_availability/g7iks57/
[...]
Ik had gisteren een reply gestuurd.Rombbb schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 22:16:
[...]
Maar kan je nu met dat antwoord van die Nvidia rep naar je webshop en zeggen dat je een code eist t/m 30 Nov ?
Die rep gaf geen antwoord op de vraag of er een code tekort is maar het kwam op mij wel over alsof hij bedoelde "maak je niet druk, tot 30 nov is alles ok".
Misschien goed om hem even te melden dat webshops überhaupt geen codes uitleveren (aangenomen dat dat zo is, zoals op forum gemeld) dus dat die termijn tot 30 nov dan ook niks betekent en hoe dat zit.
[ Voor 7% gewijzigd door digibazz op 03-10-2020 22:23 ]
Ik mag hopen dat met 12 november bedoeld wordt dat die persoon aan de beurt is en niet dat 12 november pas de eerste levering van de STRIX kaarten gaat plaatsvinden? Weet niet zo goed wat hier wordt bedoeld.Falcon93 schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 22:18:
Wat meer info over de strix bij amazon (komt niet van mij):
https://www.reddit.com/r/...rds_availability/g7iks57/
[...]
Thanks. Toch maar besteldKoelkie schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 22:07:
3080 msi trio is weer ff te bestellen. Niet op voorraad. Maar wel redelijke prijs.
Deze kaart werd in mijn geval snel verzonden. 25 september besteld en hij komt als het goed is maandag in huis.Koelkie schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 22:09:
https://www.amazon.nl/ASU...0031&s=electronics&sr=1-4
En de TUF non oc. Wel wat duurder
En hieronder de strix non oc
https://www.amazon.nl/gp/...kage_o0_img?ie=UTF8&psc=1
[ Voor 87% gewijzigd door Blaat op 04-10-2020 10:58 ]
Zó en hoe. Ik haak dan gelijk af voor m'n strixzar schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 22:24:
[...]
Ik mag hopen dat met 12 november bedoeld wordt dat die persoon aan de beurt is en niet dat 12 november pas de eerste levering van de STRIX kaarten gaat plaatsvinden? Weet niet zo goed wat hier wordt bedoeld.
Welke van de drie kaarten bedoel je dan, de TUF?Grawler schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 22:29:
[...]
Deze kaart werd in mijn geval snel verzonden. 25 september besteld en hij komt als het goed is maandag in huis.
e: de TUF.
[ Voor 6% gewijzigd door Seroczynski op 03-10-2020 22:38 ]
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
Goede kans dat als t op je bestelling staat dat je dan een code krijgtNoThankYou schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 22:21:
Heeft Alternate echt bevestigd dat ze geen enkele codes voor Watch Dogs en/of Geforce Now meer gaan versturen? Of heeft de winkel simpelweg aangegeven dat het op is voor mensen die nog nieuwe kaarten bestellen (waardoor het ook niet meer wordt geadverteerd op de productpagina's)?
Precies zoals ik er ook over denk. Heb nu die 3 kaarten bij amazon "besteld" maar probeer toch een FE te scoren voordat er iets uitgeleverd gaat worden.Aytekin61 schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 22:26:
[...]
Thanks. Toch maar besteldHeb dan tenminste een preorder tot ik de FE kan bestellen ooit.
worden daar gewoon verkocht door groothandel.sinova79 schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 22:43:
Waarom komen die kaarten, zoals de tuf en strix nu ineens wel tevoorschijn op Amazon? Iemand enig idee?
Nice! Ook voor die prijs of was het toen nog 890?Grawler schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 22:29:
[...]
Deze kaart werd in mijn geval snel verzonden. 25 september besteld en hij komt als het goed is maandag in huis.
e: de TUF.
Nee, ik heb er volgens mij 894 voor betaald. Maar er zit meer vooruitgang in dan via Megekko.Koelkie schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 22:50:
[...]
Nice! Ook voor die prijs of was het toen nog 890?
Spam?? Wordt van mijn kant iig gewaardeerd. Thanks voor de headsup!👍Koelkie schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 22:56:
Sorry voor mn spam!
Ventus 3X OC is er weer even bijgekomen.
https://www.amazon.nl/308...0031&s=electronics&sr=1-1
Groothandel? Dus kans dat ze eerder en/of meer kaarten binnen krijgen? Laten we iig maar hopen🤞wilcomt5 schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 22:48:
[...]
worden daar gewoon verkocht door groothandel.
[ Voor 8% gewijzigd door Snippertje op 03-10-2020 23:03 ]
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Ik heb de kaart die ondertussen naar een medetweaket is verhuisd op de launch gekocht en de volgende dag in huis. Ik heb weliswaar een email gekregen met info over de codes maar verder helemaal niks.EnigmaNL schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 21:39:
Alternate stuurt de codes pas nadat je de kaart hebt ontvangen.
Ryzen 9 5900x | RTX 3080 FE | ASUS B550M PLUS | G.Skill Neo 32 GB CL16 @ 3600 MHz | Corsair 280x | Samsung 980 500 GB NVMe | Samsung 870 1 TB SSD
Oh wow. Die kaart is in vergelijking met de pricewatch echt een "koopje"!Snippertje schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 23:02:
De Asus 3090 TUF staat er ook op: https://www.amazon.nl/ASU...fix=rt%2Caps%2C147&sr=8-2
Edit: Ah ik zie dat iemand me al voor was
Mijn kaart is niet twee weken geleden verstuurd helaas. Nadat ik hem ontvangen heb verwacht ik gewoon een code. Alternate kan misschien niet op tijd leveren maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat ze zo incapabel zijn dat ze de codes helemaal niet kunnen leveren.Luuk-s schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 22:00:
[...]
Nope, want de codes zijn op volgens Alternate dus er is niks verstuurd. Alleen de kaart 2 weken geleden ^
Neem aan dat je al contact hebt opgenomen met de klantenservice van Alternate?3clectic schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 23:02:
[...]
Ik heb de kaart die ondertussen naar een medetweaket is verhuisd op de launch gekocht en de volgende dag in huis. Ik heb weliswaar een email gekregen met info over de codes maar verder helemaal niks.
[ Voor 25% gewijzigd door EnigmaNL op 03-10-2020 23:08 ]
Fijn dat je het meldt! De Trio is er ook weer - niet op voorraad maar wel te bestellen:Koelkie schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 22:56:
Sorry voor mn spam!
Ventus 3X OC is er weer even bijgekomen.
https://www.amazon.nl/308...0031&s=electronics&sr=1-1
Yes, waarna ik onderstaande email + orderbevestiging kreeg. Bij de FE die ik ook op launch heb kunnen bemachtigen zaten wel meteen de twee codes.EnigmaNL schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 23:07:
[...]
Mijn kaart is niet twee weken geleden verstuurd helaas. Nadat ik hem ontvangen heb verwacht ik gewoon een code. Alternate kan misschien niet op tijd leveren maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat ze zo incapabel zijn dat ze de codes helemaal niet kunnen leveren.
Codes raken niet op, NVIDIA of wie dan ook kan gewoon voor nieuwe zorgen.
Wat een paniekzaaierij overal.
[...]
Neem aan dat je al contact hebt opgenomen met de klantenservice van Alternate?
Ryzen 9 5900x | RTX 3080 FE | ASUS B550M PLUS | G.Skill Neo 32 GB CL16 @ 3600 MHz | Corsair 280x | Samsung 980 500 GB NVMe | Samsung 870 1 TB SSD
Oftewel gewoon even geduld hebben. Watchdogs Legion is nog niet uit.3clectic schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 23:12:
[...]
Yes, waarna ik onderstaande email + orderbevestiging kreeg. Bij de FE die ik ook op launch heb kunnen bemachtigen zaten wel meteen de twee codes.
[Afbeelding]
Absoluut, maar het was een reactie op je opmerking dat de codes pas worden uitgeleverd als de kaart is geleverd. Dit is dus niet altijd het gevalEnigmaNL schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 23:48:
[...]
Oftewel gewoon even geduld hebben. Watchdogs Legion is nog niet uit.
Bij mijn AMD Ryzen 3700x zat zogenaamd ook een code voor Assassins Creed Valhalla maar die krijg ik ook pas nadat de game uit is.
Bedankt, je bestelling is geplaatst.Koelkie schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 22:07:
Never ever financial advice...
Thanks! Besteld!Freaky Max schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 23:12:
[...]
Fijn dat je het meldt! De Trio is er ook weer - niet op voorraad maar wel te bestellen:
https://www.amazon.nl/gp/product/B08HM4V2DH
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
ps. staan ze allemaal op en toevallig is dat precies over 2 weken. heb een vermoeden dat dit de 'default' is en niet de echte verwachte leverdatum.firesworn1986 schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 00:14:
op de site van central point staat dat de strix verwacht word op 18 oktober
https://www.centralpoint....tm_campaign=tweakersclick
Reminder dat dat gewoon vandaag + 14 is.firesworn1986 schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 00:14:
op de site van central point staat dat de strix verwacht word op 18 oktober
https://www.centralpoint....tm_campaign=tweakersclick
En het is een zondag... dus zeker een 'auto' set date.
Het is dat ik niet echt interesse heb in de game en de dienst, maar het staat op mijn factuur erbij, dus als ik het had gewild was ik wel moeilijk gaan doen...NoThankYou schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 22:21:
Heeft Alternate echt bevestigd dat ze geen enkele codes voor Watch Dogs en/of Geforce Now meer gaan versturen? Of heeft de winkel simpelweg aangegeven dat het op is voor mensen die nog nieuwe kaarten bestellen (waardoor het ook niet meer wordt geadverteerd op de productpagina's)?
Het zal interessant worden als er straks ineens een nieuwe actie loopt van NVIDIA met een game erbij en alle kaarten nog niet zijn afgeleverd. Krijgen degenen die nog in de rij staan dan codes van die nieuwe actie? Of moeten ze hun pre-order cancelen en een nieuwe plaatsen om zo de bonus erbij te krijgen? En wellicht heb je dan weer hetzelfde probleem, te veel bestellingen voor te weinig codes. En omdat je bij Alternate nog een maand de tijd hebt om het terug te sturen, kunnen tal van mensen lekker hun kaart retouren zodat ze vervolgens precies dezelfde kaart kunnen bestellen, maar dan met een code erbij.
Share and Enjoy!
Was weer te koop voor een paar seconden. Zal wel weer een hele tijd gaan duren voor er weer een paar beschikbaar komen....cagXZ schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 00:59:
Heeft iemand de laatste ontwikkelingen van de 3080 FE gevolgd? Is er nog wat nieuws gebeurt hier in NL?
M3P 24'
Ik heb ook weinig interesse in de game of dienst, maar ik heb wel interesse in het verkopen van de game voucherWCA schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 00:33:
[...]
Het is dat ik niet echt interesse heb in de game en de dienst, maar het staat op mijn factuur erbij, dus als ik het had gewild was ik wel moeilijk gaan doen...
Oh? Weet je toevallig wanneer dat was?Vissa66 schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 01:03:
[...]
Was weer te koop voor een paar seconden. Zal wel weer een hele tijd gaan duren voor er weer een paar beschikbaar komen....
Afgelopen donderdag 1 oktober om 20:00, heeft ongeveer 5 minuten geduurd.
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
De game voucher kan alleen geactiveerd worden met een RTX 3080 in je systeem (volgens Nvidia). Dit is om doorverkoop tegen te gaan. Dus als je hem doorverkoopt moet die persoon wel een RTX 3080 in zijn systeem hebben.NoThankYou schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 01:19:
[...]
Ik heb ook weinig interesse in de game of dienst, maar ik heb wel interesse in het verkopen van de game voucher.
Zover ik weet is er dus niets aan de hand als het op je factuur staat. Tegen de tijd dat ik de GPU zonder codes krijg of als de codes bijna verlopen, ga ik wel moeilijk doen. Voor nu laat ik hun klantenservice liever met rust, die krijgen vast veel te veel mailtjes over de 30XX kaarten.
Aha! Top, even van de week kijken of er wat gaat gebeurenSeroczynski schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 01:30:
[...]
Afgelopen donderdag 1 oktober om 20:00, heeft ongeveer 5 minuten geduurd.
Interessant! Ik keek net ook even naar de doorverkoopprijzen en het viel mij al op dat de prijs nog best hoog is. In het verleden was dat wel anders bij dit soort acties. Dan stortte de prijs in vanwege alle vouchers.zar schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 01:31:
[...]
De game voucher kan alleen geactiveerd worden met een RTX 3080 in je systeem (volgens Nvidia). Dit is om doorverkoop tegen te gaan. Dus als je hem doorverkoopt moet die persoon wel een RTX 3080 in zijn systeem hebben.
Ik kan dit bevestigen. Heb de code al binnen, maar de kaart nog niet en dacht de code alvast te activeren, maar dat werd inderdaad geweigerd omdat er geen RTX 30xx in m'n systeem zit.zar schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 01:31:
[...]
De game voucher kan alleen geactiveerd worden met een RTX 3080 in je systeem (volgens Nvidia). Dit is om doorverkoop tegen te gaan. Dus als je hem doorverkoopt moet die persoon wel een RTX 3080 in zijn systeem hebben.
Zodat je weet waat je aan toe bent, die 5 minuten is de tijd dat de winkelmand beschikbaar was. De daadwerkelijke window om een kaart te kopen is volgens mij niet groter geweest dan 20seconden.cagXZ schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 01:32:
[...]
Aha! Top, even van de week kijken of er wat gaat gebeuren
Ik ga het spel waarschijnlijk ook slechts als benchmark tool gebruiken haha, maar wie weet zijn er wat uurtjes plezier uit te halen.NoThankYou schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 01:49:
[...]
Interessant! Ik keek net ook even naar de doorverkoopprijzen en het viel mij al op dat de prijs nog best hoog is. In het verleden was dat wel anders bij dit soort acties. Dan stortte de prijs in vanwege alle vouchers.
Ach ja, dan maar installeren zodat ik weer lekker kan klagen over hoe eentonig Ubisofts games tegenwoordig zijn.
[ Voor 17% gewijzigd door Ekfad op 04-10-2020 06:41 ]
Ideal wel meteen... creditcard pas bij het verzendenJWFpeters schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 07:31:
Weet iemand of Amazon gelijk afschrijft of dat pas doet als ze gaan verzenden?
Ik had vrij snel na jou een TUF 3080 besteld. Nog niets vernomen. Nu staat de TUF er voor minder op, dus heb die ook in order geplaatst.Ryanwire00 schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 02:00:
Wie heeft er allemaal via amazon nl besteld, Ik vraag me af of er veel geleverd van is, ik heb mijn kaart (asus tuf) vrij snel gekregen, ik heb van een aantal vernomen dat ze hun kaarten ook hebben gekregen. Dat ligt waarschijnlijk aan welke kaart het is, want msi trio en evga kaarten via amazon zijn volgens mij nauwelijks uitgeleverd. mocht het wel zo zijn, laat het weten, ben erg benieuwd. Voor de mensen die het nog niet gezien hebben een aantal kaarten zijn nu beschikbaar via amazon.
[ Voor 7% gewijzigd door prodygee op 04-10-2020 08:13 ]
Je bedoelde ook credit card. Kan dus een pre order doen zonder dat ik gelijk betaal daar met credit card?Aggressor schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 07:40:
[...]
Ideal wel meteen... creditcard pas bij het verzenden
[ Voor 40% gewijzigd door JWFpeters op 04-10-2020 08:48 ]
Ik heb gisteren bij Amazon een bestelling geplaatst voor de strix non oc, met cc. Er is niks afgeschreven.JWFpeters schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 08:46:
[...]
Je bedoelde ook credit card. Kan dus een pre order doen zonder dat ik gelijk betaal daar met credit card?
Over wel of niet leveren dat maakt me niet uit maar weiger voor iets te betalen wat niet bekend is wanneer het komt.
Ik heb die voucher dus ook niet op mijn factuur staan bij megekko... maar als ik daar nu een ander product in die shop in mijn mandje stop dan zie ik wel los die voucher er bij....NoThankYou schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 01:19:
[...]
Ik heb ook weinig interesse in de game of dienst, maar ik heb wel interesse in het verkopen van de game voucher.
Zover ik weet is er dus niets aan de hand als het op je factuur staat. Tegen de tijd dat ik de GPU zonder codes krijg of als de codes bijna verlopen, ga ik wel moeilijk doen. Voor nu laat ik hun klantenservice liever met rust, die krijgen vast veel te veel mailtjes over de 30XX kaarten.
[ Voor 4% gewijzigd door digibazz op 04-10-2020 09:12 ]
Ik heb hetzelfde. Maar had gemaild en ze zeiden dat ik nogmaals contact moest opnemen zodra mijn kaart geleverd zou worden. Dan zouden ze de voucher mailen.digibazz schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 09:07:
[...]
Ik heb die voucher dus ook niet op mijn factuur staan bij megekko... maar als ik daar nu een ander product in die shop in mijn mandje stop dan zie ik wel los die voucher er bij....
(Dus weet niet of andere hier die voucher wel op hun order los hebben staan ?)
Ik hem op de release had besteld... maar die site was toen ook een gigentische rotzooi dat er eerst prijzen van 1500 euro enzo voor standen en dat veranderde pas na x keer refreshen..... ben bang dat dat zo en zo bij mijn order dan fout is gegaan... dus stuur wel een mail
AMD Ryzen 7 5800X3D - MSI RTX 3080 Gaming X Trio - 32GB G.Skill Trident Z Neo 3600 MHz - Oculus Quest 2
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
Heb jij een indicatie voor de levertijd gekregen? En is dit de 3080 of 3090?koenkokes schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 08:55:
[...]
Ik heb gisteren bij Amazon een bestelling geplaatst voor de strix non oc, met cc. Er is niks afgeschreven.
Dat is voor mij ook de reden dat ik bij Amazon bestel ipv bij 1 van de Nederlandse shops.
Gaat om een 3080. En geen indicatie.Falcon93 schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 10:39:
[...]
Heb jij een indicatie voor de levertijd gekregen? En is dit de 3080 of 3090?
[ Voor 3% gewijzigd door Silvandg op 04-10-2020 10:47 ]
[ Voor 6% gewijzigd door 90Lucas op 04-10-2020 11:47 ]
Pre order voor de 3070. Hoe?90Lucas schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 11:02:
Heb een pre order geplaatst bij Alternate voor een 3070. Helaas nog niks bekend over levertijden etc. Afwachten dus!
Trol?90Lucas schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 11:02:
Heb een pre order geplaatst bij Alternate voor een 3070. Helaas nog niks bekend over levertijden etc. Afwachten dus!
Blijkbaar weet Alternate nog niet dat deze is vertraagd tot eind oktober?90Lucas schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 11:02:
Verwijderd
Hi,Silvandg schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 10:45:
Hoi Allen,
Ik heb zelf een rtx 3080 eagle besteld bij alternate en ik ben nog niet in de wachtrij gezakt. Heeft iemand in nederland er al binnen gekregen.
Dan zie maar weer hoe betrokken die club is bij wat ze aanbieden. Cashflow, cashflow, cashflow. We moeten een nieuw magazijn bouwen!Lycan-Strife schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 11:09:
[...]
Blijkbaar weet Alternate nog niet dat deze is vertraagd tot eind oktober?
Ik zie dat verschillende gigabyte kaarten worden geleverd maar ik heb nog niemand iets horen zeggen dat de eagle ook is geleverd.Verwijderd schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 11:26:
[...]
Hi,
Nee, maar ze krijgen wel wat binnen 1x in de week. Kan zijn dat ze nog niks van de Gigabyte variant hebben ontvangen.
Ik zit in hetzelfde schuitje. Hoelang heeft het voor jou geduurd totdat Amazone je geld terug gestort had?Yonix schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 08:33:
Dat je al hebt betaald of dat het geld al van je CC is afgeschreven is geen garantie dat de kaart sneller of überhaupt geleverd gaat worden.
Zo had ik eerder een 3090 Strix OC in de bestelling staan bij Amazon, bought and paid for. Echter, die kon uiteindelijk niet geleverd worden. Nu heb ik een 3080 Strix OC bij Megekko in de bestelling staan en daar heb ik iets meer vertrouwen in.
Volgens mij hangt het ook af of ze afschrijven of het volledig door Amazon wordt afgehandeld.RogerD1985 schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 11:56:
[...]
Ik zit in hetzelfde schuitje. Hoelang heeft het voor jou geduurd totdat Amazone je geld terug gestort had?
[ Voor 5% gewijzigd door badnews.nl op 04-10-2020 12:07 ]
[ Voor 14% gewijzigd door Skybiker op 04-10-2020 12:11 ]
Ja ze hebben het hele bedrag afgehouden. Ik had dan ook met iDeal betaald en niet met een CC.badnews.nl schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 12:06:
[...]
Volgens mij hangt het ook af of ze afschrijven of het volledig door Amazon wordt afgehandeld.
Ik heb nog nooit gehad dat de afschrijving voor de verzending was.
Nu ook niet, heb een Strix in bestelling staan (ik wil of een EVGA of een Strix), omdat de EVGA's niet opschieten in Nederland.
Ik heb op 17 Sept een EVGA kaart gekocht, sold en shipped by Amazon. Werd meteen afgeschreven van CC en komt volgende week pas aan. Normaal gesproken schrijven ze inderdaad niet meteen af, geen idee waarom het nu anders was maar het is dus niet altijd zo.badnews.nl schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 12:06:
[...]
Volgens mij hangt het ook af of ze afschrijven of het volledig door Amazon wordt afgehandeld.
Andere keren was het in ongeveer 2 dagen teruggeboekt op de CC.
Nu ook niet, heb een Strix in bestelling staan (ik wil of een EVGA of een Strix), omdat de EVGA's niet opschieten in Nederland.
Dat komt ook omdat ze geen idee hebben. Ze hebben openlijk toegegeven niks te krijgen en zijn zelfs andere distributeurs aan het bij aanspreken om iets te krijgen... Heb er zelf ook order staan op nr 4 maar vrees dat ik sneller op Amazon of anderen iets ga snipen...Naruske schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 12:06:
Wel vreemd dat er zo weinig info van tones rondcirculeert. Heb bij kennissen en dit forum nog geen enkele kaart zien passeren. Heb netjes een msi ventus non oc besteld aan 719 en direct daarna gebeld nqar de klantendienst maar die zei hoogstwaarschijnlijk ergens in oktober pas maar je kan altijd annuleren he...
Mbt EVGA: tijdens mn belletje met evga omtrent het stup up programma (2 dagen terug), zei de medewerker, dat bij aanmelding op vrijdag, je moest denken aan weken ipv maanden mbt het verkrijgen van je 3080 ftw3. (3 á 4 weken)badnews.nl schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 12:06:
[...]
Andere keren was het in ongeveer 2 dagen teruggeboekt op de CC.
Ik sta ook in de rij voor de EAGLE, ben vanaf launch 7 plekken (50->43) opgeschoven zeer waarschijnlijk vanwege annuleringen. Er zijn door Alternate na launch volgens mij geen EAGLEs geleverd.Silvandg schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 11:48:
[...]
Ik zie dat verschillende gigabyte kaarten worden geleverd maar ik heb nog niemand iets horen zeggen dat de eagle ook is geleverd.
Heb zelf een asus 3080 oc strix order bij hun staan op plek 36.steaktartaar schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 21:00:
[...]
Thanks. Daar gaat de hoop op een Asus ergens "begin oktober".
Zondag geannuleerd en maandag stond het geld weer op mijn rekening. Ik had betaald via iDeal.RogerD1985 schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 11:56:
[...]
Ik zit in hetzelfde schuitje. Hoelang heeft het voor jou geduurd totdat Amazone je geld terug gestort had?
misschien is dit heel raar, maar wat als je voorrang krijgt als je direct betaalt zoals ideal.prodygee schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 08:05:
[...]
Ik had vrij snel na jou een TUF 3080 besteld. Nog niets vernomen. Nu staat de TUF er voor minder op, dus heb die ook in order geplaatst.
Ben benieuwd wat er gebeurt in de loop van de week.
Over het direct afschrijven van CC: bij mijn ING CC moet ik via de app de afschrijving bevestigen, maar er wordt niet afgeschreven.
Zou me idd niet verbazen dat ze het bewust doen idd. Nu is onder iedereen het gevoel dat er een run op die kaarten is, dat je er snel bij moet zijn. en dan nét voor de AMD kaarten eind oktober komen begint alles langzaam uit te rollen, en ook al zijn de AMD kaarten misschien beter, men is tevreden eindelijk de lang verwachte kaart te ontvangen. Zou wel briljante marketing zijn als ze dit doelbewust doen 😂Forkey schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 12:46:
Aan de andere kant is het zo dat dit volgens sommige bewust is gedaan door Nvidia. Moore's law is dead op youtube gaf al vóór de release aan dat de launch met beperkt voorraad zou starten en eind oktober de voorraad zou "normaliseren". Dit was volgens hem ook het initiele plan van Nvidia. Ze kunnen dus als ze willen voldoende kaarten creeeren, maar tegelijkertijd werkt deze schaarste goed voor ze.
youtube.com/@hisrep
Triestige situatie voor een handelaar die door nvidia zelf als 1 van de 2 verkopers voor België aangeduid wordt. Ik zou denken dat, zelfs als ze geen voorraad hebben, ze op zijn minst op de hoogte gebracht konden worden van de leveringssituatie.iCe_ schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 12:59:
[...]
Heb zelf een asus 3080 oc strix order bij hun staan op plek 36.
dus helaas denk ik dat oktober niet gaat lukken.
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq