[NVIDIA GeForce RTX 30XX] Levertijden & Prijzen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 127 ... 629 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Alle 38 producten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaTochNietDan
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 20-05 21:07
EnigmaNL schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 11:54:
[...]

Ze weten wel hoeveel ze binnen krijgen en uitleveren. Als ze dat niet weten moeten ze wat doen aan hun administratie.
Eerrr.Nee, dat ligt bij je leveranciers en de fabrikant(en).
Is een logistiek - en inkoopgerelateerd dingetje en geen administratief issue.

Dat gezegd hebbende is het gewoon superirritant dat je na 2 weken gewoon nog steeds überlange wachtrijen hebt overal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasmijn22
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 29-07 14:39

Jasmijn22

& Ravenwood

Ik hoop dat de 20gb versies snel leverbaar worden. Zeker met de 16gb big navi launch in het oog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bschnitz
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14:30
Yonix schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 12:08:
Zojuist nog een Strix OC besteld @Megekko. Nu. Is. Het. Klaar. :')
Pffff hou op, ik heb 3 orders lopen en betaald om de kans om er 1 te krijgen te verhogen.

3090 tuf via AMZ, 3090 strix oc via AMZ en een 3090 tuf oc via Informatique.

Laat ze alle 3 lopen en zie wel welke als eerste binnenkomt.

WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Hyundai Ioniq 6 53kWh.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DrNaidge
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 24-09 08:47
Ik krijg vandaag mijn 3080 MSI Gaming X Trio van Megekko, ik stond eerste op de lijst (van de ca. 290). Ze hebben er gisteren dus minimaal eentje binnen gekregen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:36
DrNaidge schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 12:17:
Ik krijg vandaag mijn 3080 MSI Gaming X Trio van Megekko, ik stond eerste op de lijst (van de ca. 290). Ze hebben er gisteren dus minimaal eentje binnen gekregen.
290? Maak daar maar 630+ van. Ik stond gisteravond nog op 636. :')
Bschnitz schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 12:14:
[...]

Pffff hou op, ik heb 3 orders lopen en betaald om de kans om er 1 te krijgen te verhogen.

Heb nu in totaal drie keer een nieuwe kaart besteld (3090 Strix OC, Gaming Trio X 3080 en dan nu de Strix OC 3080). FML :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ancalime
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-02 20:18
*knip* Draagt niks bij.

[ Voor 94% gewijzigd door Blaat op 03-10-2020 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clx_
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 24-09 14:40
Heb zojuist nog een RTX 3080 besteld, deze keer bij Informatique.
https://www.informatique....0gb-xc3-black-gaming.html
Sta nu #1 in de wachtrij voor deze kaart. 857.77 EUR betaald.

Heb nu dus een bestelling voor de Ventus kaart bij Azerty op launch day en vandaag bij Informatique voor de EVGA XC3 Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasmijn22
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 29-07 14:39

Jasmijn22

& Ravenwood

*knip*

Ook dit draagt niks bij.

[ Voor 95% gewijzigd door Blaat op 03-10-2020 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaTochNietDan
clx_ schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 12:24:
Heb zojuist nog een RTX 3080 besteld, deze keer bij Informatique.
https://www.informatique....0gb-xc3-black-gaming.html
Sta nu #1 in de wachtrij voor deze kaart. 857.77 EUR betaald.

Heb nu dus een bestelling voor de Ventus kaart bij Azerty op launch day en vandaag bij Informatique voor de EVGA XC3 Black
Zou leuk voor je zijn als Informatique kan leveren inderdaad.
Sta daar al 2 weken voor een ASUS 3080 Strix in de wacht op plekkie 14.
De jongens daar in de verkoop worden he-le-maal gekgebeld wanneer ze spul op voorraad hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• clx_
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 24-09 14:40
JaTochNietDan schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 12:30:
[...]

Zou leuk voor je zijn als Informatique kan leveren inderdaad.
Sta daar al 2 weken voor een ASUS 3080 Strix in de wacht op plekkie 14.
De jongens daar in de verkoop worden he-le-maal gekgebeld wanneer ze spul op voorraad hebben.
Had ze voordat ik bestelde nog geprobeerd te bellen maar er werd niet opgenomen na 5 minuten in de wachtrij staan, haha. Respect voor iedere telefonische verkoopmedewerker die deze maand al constant getreiterd wordt met wachttijd vragen.
Zal wel zien wanneer het geleverd wordt, heb toch twee orders openstaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JaTochNietDan
@clx_ da's ook logisch, zaterdag is standaard kneiterdruk.
Tip bel doordeweeks op dinsdagochtend oid dan is het redelijk rustig.

Ik laat bij Informatique een bak om die 3080 heenbouwen dus ben bang dat de leverdatum daarvan ook doorschuift omdat de kaarten nog niet binnen zijn.

Best sip/sneu.

Ligt niet aan de winkels maar de fabrikant en toeleveranciers, die gasten hebben zich er écht op verkeken en dit gruwelijk slecht gedaan.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Lycan-Strife schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 11:43:
[...]

Dankjewel hiervoor nogmaals.
Top. Ziet er goed uit.

Zoals ik al zei ik sta nu op plaats 19 omtrent de TUF OC.
Dus ik DENK / HOOP dat er aankomende week of de week erna wel weer wat gaat gebeuren.

De onzekerheid maakt me echt gestoord.
Ik wens je dan van harte toe dat je geen echte uitdagingen in je leven voor de kiezen krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgenss
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 13-11-2020
Daar weet ik helaas de levertijden niet van alleen van de x2, begin/midden oktober misschien dat de x4 er ook bij zit maar dat durf ik niet te zeggen helaas

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-09 19:24

GG85

.......

Bschnitz schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 12:14:
[...]

Same here. 3090 Strix OC bij Amazon sinds de 19e. 3090 Strix OC bij Megekko op plaats 19 en sinds gisteren bij Si computers ook een 3090 Strix OC op plaats 4.

Sowieso, weet iemand meer qua levertijden van de 3090 Strix OC? Ik dacht eerste week Oktober maar is erg stil.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koelkie
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 18-07-2023

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Crotch Sniffer
  • Laatst online: 17-03-2024
1000 euro + 50 euro aan verzendkosten om het nog even in je gezicht te wrijven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheTurk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-02 23:20
GG85 schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 13:04:
[...]

Same here. 3090 Strix OC bij Amazon sinds de 19e. 3090 Strix OC bij Megekko op plaats 19 en sinds gisteren bij Si computers ook een 3090 Strix OC op plaats 4.

Sowieso, weet iemand meer qua levertijden van de 3090 Strix OC? Ik dacht eerste week Oktober maar is erg stil.
Ik heb het bij informatique en maxict besteld. Imformatique #1, en max ict direct van asus 22-10 verwachte levertijd. Maw, ze zijn nog niet gereleased.

Acties:
  • +26 Henk 'm!

• computerjunky
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:43
Misschien is het een idee als iedereen even zijn orders reduceert tot 1 zodat het gros van de wachtlijsten bij 5 verschillende shops in rook opgaan... Door bij meerdere shops te reserveren ben je alleen maar mede oorzaak van wachtrijen.

Daarnaast is het na ontvangst terug sturen van kaart X omdat je toch liever kaart Y heb ook nog eens behoorlijk asociaal. Dat kost de webshop geld en dus word dat doorberekend aan volgende klanten.
En de doos open maken maakt de kaart onverkoopbaar als nieuw. Ik heb echt wat rare/asociale praktijken voorbij zien komen de afgelopen weken rondom de 3xxx kaarten die ik persoonlijk toch echt belachelijk vind.

Ik vind het eigenlijk net zo laag of lager als scalpers die kaarten weg kapen want het zorgt allemaal voor nog meer problemen die te voorkomen zijn.

Weet niet of het ongewenst geacht word maar just my 2 cents. Ik vind het gewoon geen fatsoenlijk consumenten gedrag. Verplaats je in de shops en andere consumenten die hiermee te maken krijgen.

Edit: Toevoeging voordat ik dat naar mijn hoofd krijg. Ik heb nog niets besteld ik wacht tot de 28ste 29ste om te zien wat amd en de 3070 doen.

[ Voor 7% gewijzigd door computerjunky op 03-10-2020 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenosync
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 05-09 14:36
Jorgenss schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 13:00:
[...]

Daar weet ik helaas de levertijden niet van alleen van de x2, begin/midden oktober misschien dat de x4 er ook bij zit maar dat durf ik niet te zeggen helaas
denk dat ik hem dan maar cancel en wacht tot de voorraad wat meer is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crotch Sniffer
  • Laatst online: 17-03-2024
computerjunky schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 13:22:
Misschien is het een idee als iedereen even zijn orders reduceert tot 1 zodat het gros van de wachtlijsten bij 5 verschillende shops in rook opgaan... Door bij meerdere shops te reserveren ben je alleen maar mede oorzaak van wachtrijen.

Daarnaast is het na ontvangst terug sturen van kaart X omdat je toch liever kaart Y heb ook nog eens behoorlijk asociaal. Dat kost de webshop geld en dus word dat doorberekend aan volgende klanten.
En de doos open maken maakt de kaart onverkoopbaar als nieuw. Ik heb echt wat rare/asociale praktijken voorbij zien komen de afgelopen weken rondom de 3xxx kaarten die ik persoonlijk toch echt belachelijk vind.

Ik vind het eigenlijk net zo laag of lager als scalpers die kaarten weg kapen want het zorgt allemaal voor nog meer problemen die te voorkomen zijn.

Weet niet of het ongewenst geacht word maar just my 2 cents. Ik vind het gewoon geen fatsoenlijk consumenten gedrag. Verplaats je in de shops en andere consumenten die hiermee te maken krijgen.
Ik vind het onfatsoenlijk om zo'n overhaaste launch te doen zonder voorraad. Ze stikken er maar in, ik ga echt niks annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bschnitz
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14:30

Edit: Toevoeging voordat ik dat naar mijn hoofd krijg. Ik heb nog niets besteld ik wacht tot de 28ste 29ste om te zien wat amd end de 3070 doen.
Ik begrijp wat je bedoeld, maar iedereen is vrij te doen met zijn geld wat die wilt. Verder worden niet alle winkels en type kaarten eerlijk verdeeld. De winkels en partners hebben geen nuttige informatie wanneer bij wie wat komt, je kan dus niet gericht winkelen. Als je pech hebt kan je dus wellicht maanden wachten terwijl bij winkel x het 2 weken kan zijn. De oorzaak van een wachtrij kan nooit bij de consument liggen maar enkel bij het aanbod.

WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Hyundai Ioniq 6 53kWh.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CILLER
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 18:42

Edit: Toevoeging voordat ik dat naar mijn hoofd krijg. Ik heb nog niets besteld ik wacht tot de 28ste 29ste om te zien wat amd end de 3070 doen.
Ik vind mensen die meerdere bestellen en weer annuleren logisch met de huidige voorraden. Ik ben wel met je eens dat het ontvangen van meerdere kaarten en dan weer terugsturen vrij asociaal is.

Met de webshops heb ik verder weinig medelijden. Die maken meer marges nu ze de kaarten ver boven de adviesprijs kunnen verkopen.

Overigens ben ik nog steeds aan het wachten op de kans een een FE te bestellen dus heb ik nergens een bestelling staan. Hopelijk komt daar snel verandering in, maar ik vrees van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boerenkinkel
  • Laatst online: 24-10-2021
clx_ schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 12:31:
[...]

Had ze voordat ik bestelde nog geprobeerd te bellen maar er werd niet opgenomen na 5 minuten in de wachtrij staan, haha. Respect voor iedere telefonische verkoopmedewerker die deze maand al constant getreiterd wordt met wachttijd vragen.
Zal wel zien wanneer het geleverd wordt, heb toch twee orders openstaan.
Als ze zich dat willen besparen dan moeten ze maar dagelijks hun informatie updaten en daar naar verwijzen.

Dus iets zoals
2/10 geen nieuwe informatie
3/10 X kaarten ontvangen en uitgeleverd
Etc.

Dan hoeven we niet te bellen...

Geen medelijden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lou louis
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 12-09 19:18
het probleem is dat sommige webshops
ook groothandel zijn
en de andere shops afhankelijk zijn van wat de groothandel afstuurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTurk
  • Laatst online: 16-02 23:20

Volgens mij verkopen ze geopende kaarten in systemen. Ik had de 2080ti poseidon na 2 maanden gebruik omgeruild met msi 2800ti ek x zonder enig probleem bij alternate. Btw, 2de kaart kan ik gewoon hier aanbieden aan mede tweaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• computerjunky
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:43
TheTurk schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 13:37:
[...]

Btw, 2de kaart kan ik gewoon hier aanbieden aan mede tweaker.
Als je dat doet zonder winst te maken is dat acceptabel idd. Niet optimaal maar acceptabel. Het kost immers alsnog extra tenzij het zeer lokaal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Laatst online: 12:58
AlexanderVC schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 21:33:
Terwijl Bert en Ernie hier druk bezig zijn met hun discussie, hoeveel mensen denken eraan te wachten tot de AMD release?

Ik begin toch wel tempted te worden gezien Nvidia's launch. Als AMD ongeveer even snelle kaarten als de 3080 weet te produceren voor een goede prijs en wèl de productiecapaciteit heeft, zou dat ook voor Nvidia kaarten kunnen betekenen dat er wat meer speling is om ze te krijgen...

Zijn die launches altijd zo rampzalig?
Ik was het niet van plan, maar ga het nu toch doen. Heb nog een RTX 2080 Ti en die zal Cyberpunk 2077 ook wel zonder problemen draaien. NVIDIA's eigen schuld. Daarnaast vind ik de prijzen momenteel ook gewoon te hoog, zoals een RTX 3090 Strix voor meer dan 1800 euro.

[ Voor 6% gewijzigd door NotSoSteady op 03-10-2020 13:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-09 21:12

M2M

medicijnman

Is de nvidia website verandert? Ik zie geen out of stock knop meer bij de 3090.

-_-

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• GG85

GG85

.......

Edit: Toevoeging voordat ik dat naar mijn hoofd krijg. Ik heb nog niets besteld ik wacht tot de 28ste 29ste om te zien wat amd en de 3070 doen.
Je doet nogal wat aannames.... Ik ga er van uit dat niet en Amazon.nl en Megekko en SiComputers op dezelfde dag hun Strixen naar me opsturen dus zodra er een verzonden is annuleer ik de rest. Op die manier draag je helemaal niet bij aan langere wachtijden. Hooguit lijken de rijen daardoor nu wat langer maar door alle annuleringen zodra een andere shop levert kan het voor de wachtenden juist ineens heel snel gaan.

Helemaal mee eens dat doos open maken en dan terugsturen een asshole streek is. Ik wil zelf ook geen kaart van €1500 die al door een ander een dag gebruikt is dus dat ga ik zelf ook niet doen.
Mochten er (lijkt me zeer onwaarschijnlijk gezien de wachtrijen en voorraad) toch ineens 2 Strixen op dezelfde dag mijn kant op komen dan gaat er 1 vd 2 (of 3) gelijk weer retour in dichte doos.

En mocht terugsturen mij geld kosten dan gaat ie voor inkoopprijs richting V&A en mag een medetweaker hem voor dat geld, in ongeopende doos, op komen halen :)

Niet gelijk uit gaan van het slechtste in mensen :) Ik maximaliseer gewoon mijn kansen en benadeel daar niemand mee en jaag ook geen shops op kosten (hooguit de 2 min die het ze kost mijn order te annuleren en op 'terugstorten' te klikken).

[ Voor 13% gewijzigd door GG85 op 03-10-2020 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yefox
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 26-09 15:16
M2M schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 13:46:
Is de nvidia website verandert? Ik zie geen out of stock knop meer bij de 3090.
Kan inderdaad kloppen, ik zie ook niks terug bij de 3080. Misschien komt dit doordat de API down is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-09 21:12

M2M

medicijnman

Ik denk dat als ik twee bestellingen tegelijk ontvang, ze gewoon allebei in de computer gestopt worden.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CILLER
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 18:42
yefox schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 13:50:
[...]

Kan inderdaad kloppen, ik zie ook niks terug bij de 3080. Misschien komt dit doordat de API down is.
Ze hebben de website aangepast, opvallend is dat er ook geen request meer naar de API gedaan wordt. Misschien zijn ze aanpassingen aan het doen om bots tegen te gaan... #wishful thinking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supahted
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-09 13:01
Heeft iemand al eens een MSI GeForce RTX 3080 VENTUS non OC geleverd gekregen? Sta bij Megekko nog steeds op dezelfde plaats (16), maar lees ook niks van andere mensen dat deze kaart uitgeleverd is.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• bierschuit
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
GG85 schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 13:47:
[...]
Ik maximaliseer gewoon mijn kansen en benadeel daar niemand mee en jaag ook geen shops op kosten (hooguit de 2 min die het ze kost mijn order te annuleren en op 'terugstorten' te klikken).
En dat maal honderden zoals jij. ;)
Een individu maakt geen 'probleem' maar de massa wel. Feitelijk doe je dus niets fout maar of het wenselijk is....

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• GG85

GG85

.......

bierschuit schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 14:39:
[...]

En dat maal honderden zoals jij. ;)
Een individu maakt geen 'probleem' maar de massa wel. Feitelijk doe je dus niets fout maar of het wenselijk is....
Ik zie je punt maar ben het er niet helemaal mee eens. De 3090 Strix OC stond bij MeGekko op levering de volgende dag dus besteld. Ik kan er niets aan doen dat hun systeem niet realtime orders en voorraad kan verwerken.
Amazon gaf zelfs een leverdatum aan die zonder communicatie ineens weg was.

Dus wat moet je dan, alles maar gaan annuleren en ergens achteraan aansluiten? Dat slaat m.i. nergens op.
De klant is hier het "slachtoffer" en niet de shops en AIB's. Als iemand tegen me zegt "bestel hier en 30 oktober krijg je je kaart" dan doe ik dat. Zolang het een grote wazige bende (door allerlei redenen) is ga ik proberen mijn kansen te maximaliseren zonder daarmee anderen of de shops te benadelen (door geopende dozen terug te sturen).
De (minime) kosten die een MeGekko evt heeft voor een geannuleerde order zit vast in de €200 die ze extra rekenen per verkochte 3090.

Als in dit geval een Asus open kaart speelt en verteld wanneer en hoeveel er geleverd gaat worden kan elke shop zijn voorraad aanpassen en dat aantal aan orders aannemen.
Als je, zoals nu, onbeperkt orders aan neemt en geen openheid (kunt) geven gaan mensen kansen spreiden. Bied de kaarten dan niet aan als je dat niet wilt.

[ Voor 12% gewijzigd door GG85 op 03-10-2020 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ancalime
  • Laatst online: 23-02 20:18
Vroeg me dit af: zie verschillende leveringen voorbij komen van verschillende webwinkels. Ik zie zelfs foto's op FB van Megekko zelf dat ze weer een doosje binnen hebben gekregen. De vraag: Heeft Alternate nou helemaal niemand nog uitgeleverd? Of is het beeld vertekent en zijn er wel mensen die al wat hebben gehad en zijn deze mensen niet zo vocal als Megekko...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ronaldvg2
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 29-07 20:33
GG85 schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 13:47:
[...]

Je doet nogal wat aannames.... Ik ga er van uit dat niet en Amazon.nl en Megekko en SiComputers op dezelfde dag hun Strixen naar me opsturen dus zodra er een verzonden is annuleer ik de rest. Op die manier draag je helemaal niet bij aan langere wachtijden. Hooguit lijken de rijen daardoor nu wat langer maar door alle annuleringen zodra een andere shop levert kan het voor de wachtenden juist ineens heel snel gaan.

Helemaal mee eens dat doos open maken en dan terugsturen een asshole streek is. Ik wil zelf ook geen kaart van €1500 die al door een ander een dag gebruikt is dus dat ga ik zelf ook niet doen.
Mochten er (lijkt me zeer onwaarschijnlijk gezien de wachtrijen en voorraad) toch ineens 2 Strixen op dezelfde dag mijn kant op komen dan gaat er 1 vd 2 (of 3) gelijk weer retour in dichte doos.

En mocht terugsturen mij geld kosten dan gaat ie voor inkoopprijs richting V&A en mag een medetweaker hem voor dat geld, in ongeopende doos, op komen halen :)

Niet gelijk uit gaan van het slechtste in mensen :) Ik maximaliseer gewoon mijn kansen en benadeel daar niemand mee en jaag ook geen shops op kosten (hooguit de 2 min die het ze kost mijn order te annuleren en op 'terugstorten' te klikken).
Wil hier toch even op reageren, als jij denkt dat het een shop maar twee minuten kost dan heb je daar toch wel een verkeerd beeld van.

Die shops hebben ook een administratie bij te houden. Maken van een factuur, maken van een creditnota, teugstorten kunnen ze niet zomaar even doen daar zal toch een dubbele check op moeten zitten anders kan iemand erg makkelijk frauderen.

Bovendien kan iemand via een overboeking hebben betaald, of via credit card of via paypal of via paypal en dat zijn allemaal andere systemen waar weer op moet worden ingelogd, opzoeken van de betaling, dubbele check of het wel de juiste order is, tweede authoristatie zoals net aangegeven etc.

Bovendien, als honderden klanten maar bestellen en annuleren dan kost dat voor elke klant wel een x aantal minuten en bij elkaar ben je zo weer een hoop dagen werktijd kwijt. Veel kosten die zo een shop toch terug moet verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Max
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 24-09 21:05
gideonv2901 schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 15:03:
Vroeg me dit af: zie verschillende leveringen voorbij komen van verschillende webwinkels. Ik zie zelfs foto's op FB van Megekko zelf dat ze weer een doosje binnen hebben gekregen. De vraag: Heeft Alternate nou helemaal niemand nog uitgeleverd? Of is het beeld vertekent en zijn er wel mensen die al wat hebben gehad en zijn deze mensen niet zo vocal als Megekko...
Zie mijn eerdere post:
Freaky Max in "[ZT][NVIDIA GeForce RTX 30XX] Levertijden & Prijzen"

Naar verhouding heeft Alternate veel meer Tweaker pre-orders dan Megekko maar je hoort eigenlijk alleen maar Megekko uitleveren in deze thread. Ik ga ervan uit dat de Tweakers die geregistreerd hebben in de Google sheet ook hier melding maken als ze iets ontvangen hebben. Er is iets scheef in de leveringen, zelfs als Meggekko Nvidia partner nummer 1 is in NL dan krijgt Alternate naar verhouding echt te weinig kaarten.

https://docs.google.com/s...siBgs/edit#gid=1997869310

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bierschuit
  • Niet online
@GG85
Ik had ook bij Amazon een ROG Strix 3090 in het mandje op 20 september. Met deze pre-order op zak heb ik donderdagmiddag de 24ste nog even zitten azen op een andere bij Megekko en dacht dat ik misschien geluk had...ik bleek iets van 84ste te zijn in een wachtrij.
Diezelfde avond besloten beide aankopen te annuleren en me nog maar eens verdiept.

Ik besloot om geld te besparen en gaan voor een RTX 3080 serie en dan tussen Asus en EVGA. Werd me al snel duidelijk dat de wachtrij op een EVGA FTW3 niet al te groot was en die als pre-order genomen bij Alternate. Daar blijft hij ook gewoon staan tot levering.

Ik wil ook liever vandaag dan morgen een kaart, maar ik weet ook dat dit 'voorspel' veel emoties met zich meebrengt. Het hele internet jut elkaar op om er één zo snel mogelijk te bemachtigen. Als je die kaart eenmaal hebt word het leven al snel weer normaal.

Ik denk dat ik blijer word wanneer m'n geduld beloont word en het lijden van het lange wachten voorbij is. :)

In ieder geval wens ik je succes en gun ik iedereen zsm zijn/haar stukje nieuwe hardware. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85

GG85

.......

bierschuit schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 15:19:
@GG85
Ik had ook bij Amazon een ROG Strix 3090 in het mandje op 20 september. Met deze pre-order op zak heb ik donderdagmiddag de 24ste nog even zitten azen op een andere bij Megekko en dacht dat ik misschien geluk had...ik bleek iets van 84ste te zijn in een wachtrij.
Diezelfde avond besloten beide aankopen te annuleren en me nog maar eens verdiept.

Ik besloot om geld te besparen en gaan voor een RTX 3080 serie en dan tussen Asus en EVGA. Werd me al snel duidelijk dat de wachtrij op een EVGA FTW3 niet al te groot was en die als pre-order genomen bij Alternate. Daar blijft hij ook gewoon staan tot levering.

Ik wil ook liever vandaag dan morgen een kaart, maar ik weet ook dat dit 'voorspel' veel emoties met zich meebrengt. Het hele internet jut elkaar op om er één zo snel mogelijk te bemachtigen. Als je die kaart eenmaal hebt word het leven al snel weer normaal.

Ik denk dat ik blijer word wanneer m'n geduld beloont word en het lijden van het lange wachten voorbij is. :)

In ieder geval wens ik je succes en gun ik iedereen zsm zijn/haar stukje nieuwe hardware. }:O
Uhm, dan doe je toch precies hetzelfde als ik :)?
Je hebt meerdere pre-orders gehad en geannuleerd en er nu nog 1 staan. Dat kost de shops net zoveel dan ze laten staan tot de eerste wordt uitgeleverd.
(er van uitgaande dat ze zeer waarschijnlijk niet bij verschillende shops op dezelfde dag aan je worden verstuurd).

[ Voor 9% gewijzigd door GG85 op 03-10-2020 15:26 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ronaldvg2
  • Laatst online: 29-07 20:33
@GG85

Daar heb jij inderdaad een goed punt. Het zou veel beter zijn als die shops alleen maar ter verkoop aanbieden wat ze ook echt hebben om te verkopen, dan voorkomen ze een hoop van dat bestel/annuleer gedoe.

Nu verhalen ze de extra kosten die dat met zich meebrengt gewoon door de kaarten voor ons duurder te maken.

Maak dan een wachtlijst waar je op kunt inschrijven en zodra je aan de beurt bent je kunt aangeven of je de kaart alsnog wilt kopen, binnen een termijn van een dag of zo. Dat zou voor iedereen makkelijker zijn want die wachtrijen zouden ze gewoon per kaart kunnen publiceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JCD2020
  • Laatst online: 22-06 21:16
Vandaag mijn GB 3080 eagle ge-annuleerd bij Informatique, ik zie dat er daar niks binnenkomt. Dan wordt er aan de telefoon gezegd dat ze mondjesmaat geleverd worden, en zo nu en dan 1 of 2 binnenkomen... Right. Ik sta al een week op positie 5. Maargoed, begin volgende week weer me centen terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bierschuit
  • Niet online
GG85 schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 15:24:
[...]

Uhm, dan doe je toch precies hetzelfde als ik :)?
Amazon zou 24ste verzenden wat niet kon = annuleren.
Megekko viste ik achter het net ook op de 24ste = annuleren.

Een paar uur op launch day twee kaarten tegelijk in preorder gehad ja. Van Megekko wist ik pas na 17uur dat ik in een lange wachtrij stond.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 00:06
JCD2020 schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 15:29:
Vandaag mijn GB 3080 eagle ge-annuleerd bij Informatique, ik zie dat er daar niks binnenkomt. Dan wordt er aan de telefoon gezegd dat ze mondjesmaat geleverd worden, en zo nu en dan 1 of 2 binnenkomen... Right. Ik sta al een week op positie 5. Maargoed, begin volgende week weer me centen terug.
Om dan weer ergens anders aan te sluiten ? Als ik ergens op plek 5 stond had ik hem lekker laten staan. 1 doos die ze ontvangen en je hebt je kaart.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JCD2020
Skybullet schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 15:43:
[...]

Om dan weer ergens anders aan te sluiten ? Als ik ergens op plek 5 stond had ik hem lekker laten staan. 1 doos die ze ontvangen en je hebt je kaart.
Ik ga nergens meer pre-orderen, het werkt toch niet. Of je nu 124'ste bent of 5'de. Er komt geen hol binnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skybullet
JCD2020 schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 15:48:
[...]

Ik ga nergens meer pre-orderen, het werkt toch niet. Of je nu 124'ste bent of 5'de. Er komt geen hol binnen.
Ik lees tot nu toe vrijwel dagelijks hier berichten van mensen die wel een kaart ontvangen. En dat zijn enkel de mensen die de moeite nemen op een tech forum iets te plaatsen. Is het sloom, ja maar het komt vanzelf.

Je weer in ieder geval 100% zeker dat je geen kaart ontvangt als je nergens besteld. Maargoed, ik wacht vrolijk verder, 0 haast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GG85

GG85

.......

bierschuit schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 15:29:
[...]

Amazon zou 24ste verzenden wat niet kon = annuleren.
Megekko viste ik achter het net ook op de 24ste = annuleren.

Een paar uur op launch day twee kaarten tegelijk in preorder gehad ja. Van Megekko wist ik pas na 17uur dat ik in een lange wachtrij stond.
Jij hebt dus al geannuleerd en ik ga dat doen = zelfde kosten voor de shops en geen verschil voor de andere klanten.
Ik heb alleen nog nu het voordeel dat ik meer kans maak op een kaart. Waarom zou je een preorder annuleren voor een andere verstuurd is? Enige voordeel is dat je geld eerder vrij komt maar voor de rest maakt het niets uit en werkt het waarschijnlijk in je nadeel.

Wie is er nu gek :)?

[ Voor 17% gewijzigd door GG85 op 03-10-2020 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steaktartaar
  • Laatst online: 04-06-2023
Tones:
Helaas hebben wij nog geen extra informatie verkregen hieromtrent. Wij houden U in ieder geval op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schurem
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-09 15:40

Schurem

Anytime, Anywhere

Als een winkel een lading krijgt, hoeveel zouden er dan op het pallet liggen? 20? 200?

Oh! I have slipped the surly bonds of earth, And danced the skies on laughter-silvered wings; Sunward I've climbed, and joined the tumbling mirth.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• gielz
  • Registratie: Februari 2012
  • Nu online
Schurem schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 17:00:
Als een winkel een lading krijgt, hoeveel zouden er dan op het pallet liggen? 20? 200?
Zoiets, zijn vaak geen hoge pallets.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SGXjduVwAMyO3zIRT26o9rq6E6w=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/5aF4bs2vVOz4NaYOF63dgZ54.png?f=user_large

[ Voor 3% gewijzigd door gielz op 03-10-2020 17:06 ]

6320wp | Zendure 2400 AC (14.4 kwh) | Bambu A1 | 2x Hisense 2AMW-42U4RRA | Daikin RXM/FTXM35R | AQMOS BMX | Home Assistant OS op DS224+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sinova79
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20-01 13:07
gielz schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 17:05:
[...]

[Afbeelding]
Wauw... maak ons ff gek joh!!! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badnews.nl
  • Laatst online: 14:07
[...]

[Afbeelding]
Grappig.. 3070 kaarten :)

Maar wat ik ergens zag, zaten er 8 verpakt in een grote doos. Sommige toko's hadden geluk 5 van zulke dozen te ontvangen (dit zijn de grote shipments, vanuit de leverancier, en niet vanuit een distributiecentrum zoals Copaco/Ingram/TechData/whatever) Dit waren trouwens evga kaarten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:59
[...]

[Afbeelding]
Doe mij daar effe een doosje van :P

Wel bijzonder dat dit de 3070 inderdaad al is. Lanceerdatum pas over een kleine maand, maar hier is ie al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boerenkinkel
Ga op het moment maar uit dat als er een lading van 1 soort binnenkomt in NL, het verdeeld wordt over alle shops en krijgt iedere winkel er wss Max 50. Reken maar op 12 weken als je op plek 300+ staat.

Dubbel bestellers zullen annuleren dus de rijen worden hopelijk snel korter :+

Bedenk je dat de halve wereld zo een kaart wil hebben. Dus chillax en ontspan en wacht :> 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boerenkinkel
[...]

[Afbeelding]
Als dit de 3070 Strix OC zijn dan moet mijn 3080 Strix OC er ook al in het wild zijn <3 :7

Dit plaatje heeft hoop. Bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hieronymuski
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-08 11:12
M2M schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 13:55:
[...]

Ik denk dat als ik twee bestellingen tegelijk ontvang, ze gewoon allebei in de computer gestopt worden.
En dan? SLI bestaat niet meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wijker76
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-08 22:15
Azerty levering ontvangen, MSI gaming trio 3080 met een bevestiging op 15:06 op de 17 september.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evernote
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 25-09 20:28
Kirra schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 16:35:
ik sta nu voor de Aorus Master op wachtrijplaats 9 en aangezien 1 tm 4 al verzonden is te zien aan de reacties hier op het forum hoop ik hem ook spoedig te hebben :) :P
Welke webshop? Alternate of Megekko?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Echnon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-09 07:49
Civilian schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 17:38:
[...]

Kijken welke het hoogste klokt natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
Wel geinig dat bij Alternate bepaalde systemen met RTX kaarten zijn uitgerust en op 3 dagen levertijd staan he. Bijvoorbeeld deze: https://www.alternate.nl/...g-pc/html/product/1673601

Daar verdienen ze natuurlijk een mooie opslag op tov losse componenten?

Deze met 3080 is zelfs direct leverbaar: https://www.alternate.nl/...g-pc/html/product/1673604?

[ Voor 18% gewijzigd door Okasha op 03-10-2020 18:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boomba
  • Laatst online: 12-03 19:47
Hmm MSI TRIO ontvangen van MeGekko, maar geen geforce now/watch dogs..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grawler
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 24-09 20:46
boomba schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 18:06:
Iemand op Discord heeft hierover een mail gestuur naar Megekko, en die geven aan dat de codes op zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DionDV
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-12-2020
Grawler schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 18:11:
[...]

Iemand op Discord heeft hierover een mail gestuur naar Megekko, en die geven aan dat de codes op zijn.
Komt er iets anders als tegemoetkoming van en duurdere prijs plus iets wat beloofd is wat er nu niet eens bij zit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badnews.nl
  • Laatst online: 14:07
Okasha schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 18:01:
Wel geinig dat bij Alternate bepaalde systemen met RTX kaarten zijn uitgerust en op 3 dagen levertijd staan he. Bijvoorbeeld deze: https://www.alternate.nl/...g-pc/html/product/1673601

Daar verdienen ze natuurlijk een mooie opslag op tov losse componenten?

Deze met 3080 is zelfs direct leverbaar: https://www.alternate.nl/...g-pc/html/product/1673604?
Als je de pc pakt met een 3080, kom je op een totaal bedrag van ongeveer 1600 euro aan componenten en het systeem kost 2300 euro. Dus voor alleen snel de 3080 te krijgen betaal je 700 euro meer.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JCD2020
Misschien is dat het wel, de reden we zo weinig kaarten zien. Nvidia is door hun codes heen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grawler
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 24-09 20:46
DionDV schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 18:17:
[...]

Komt er iets anders als tegemoetkoming van en duurdere prijs plus iets wat beloofd is wat er nu niet eens bij zit....
Je gaat geen tegemoetkoming krijgen.

https://www.nvidia.com/nl...-bundle/terms-conditions/
De gamecodeaanbieding is geldig van 17 september 2020 tot en met 29 oktober 2020 of zolang de voorraad strekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doebbalapoent11
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 26-09 16:14
Wijker76 schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 17:51:
Azerty levering ontvangen, MSI gaming trio 3080 met een bevestiging op 15:06 op de 17 september.
Klinkt alsof de gaming x trio langzaamaan op voorraad komt. Hopen dat de yield doorgaat met accelereren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hieronymuski
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-08 11:12
Ik ben 1 plekje opgeschoven bij Alternate voor de Strix 3080 :) ik gok dat iemand geannuleerd heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Echnon
Dat is dan toch wel hevig teleurstellend als je kijkt naar het aantal uitgeleverde kaarten tot nu toe.

Ik wil niet zeggen dat dit de enige reden is dat ik vroeg heb besteld maar ik zou watchdogs Legion uiteindelijk toch wel aangeschaft hebben dus dit is effectief weer 60-30 euro door de neus in dit levertijden debakel, naast de veel te hoge prijzen.

[ Voor 4% gewijzigd door Echnon op 03-10-2020 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixrobin
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 11:53
Ik kreeg gisteren van Megekko nog een mail over de status van mijn bestelling waarin staat dat de code op voorraad is. Gek verhaal dit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-09 15:08
Civilian schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 17:38:
[...]

Hallo wakker worden. SLI heb je helemaal niet nodig voor 2 kaarten in DX12. Dat bestaat al een jaar of 5?

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk-s
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 10-12-2024
Grawler schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 18:11:
[...]

Volgens Alternate is het daar ook op :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zar
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 28-06 16:37

zar

Stuur even een mailtje naar info@megekko.nl met dat je geen code hebt ontvangen, er is waarschijnlijk iets fout gegaan met de koppeling en je krijgt de code dan gewoon per mail van ze opgestuurd (had ik ook) Oh zie net dat de codes volgens andere tweakers op zijn dus negeer dit bericht van mij

[ Voor 14% gewijzigd door zar op 03-10-2020 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveV
  • Laatst online: 21-09 12:15

SteveV

Schtiefv Meister

Sterker nog ik kreeg van Megekko al wel de watchdog code en Geforce now maar de 3080 strix non OC is helaas nog in geen velden of wegen te bekennen 😂
Sta op plek 11 van 45 dus wacht rustig af.

https://www.driven2shine.eu voor al uw auto detailing artikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kirra
  • Laatst online: 03-12-2024
Evernote schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 17:56:
[...]

Welke webshop? Alternate of Megekko?
dit was bij alternate sta momenteel op 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tattooboy1985

ff mailen naar megekko met order nummer dan krijg je hem

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
Zoiets? :)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/qcgRgsy_d.jpg?maxwidth=640&shape=thumb&fidelity=medium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supahted
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-09 13:01
_/-\o_ Waar is dat? Ik wil. Ik wil.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Max
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 24-09 21:05
Stuff of dreams... :9~

Mag je zeggen welke winkel dit is of staatsgeheim? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• prodygee
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 25-09 18:58
Freaky Max schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 20:35:
[...]

Komt van Reddit af van vorige week. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JTH_Motorsport
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 03-10-2020
Gisteren vanuit megekko een mail ontvangen dat mijn bestelde 3090 gaming trio op voorraad zou zijn en ze 5-10 zouden leveren... echter sta ik nog steeds 10 in de wachtrij en nog geen track tracé ontvangen 🤨

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 21:08
Krijgen jullie die codes dan al op voorhand? Staat wel bij mijn bestelling, maar heb die code zélf nog niet gekregen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Hier is het aardig stil sinds mijn bestelling bij Megekko vanochtend. Ik kan niet zien op welke plek ik sta voor mijn 3080 ROG Strix OC (vindt niets in het systeem) en verder heb ik nog geen code voor WD of Now ontvangen. Bestelling staat wel in mijn account vermeld + betaling is voldaan. (y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Unique
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-05 20:08
Yonix schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 21:09:
Hier is het aardig stil sinds mijn bestelling bij Megekko vanochtend. Ik kan niet zien op welke plek ik sta voor mijn 3080 ROG Strix OC (vindt niets in het systeem) en verder heb ik nog geen code voor WD of Now ontvangen. Bestelling staat wel in mijn account vermeld + betaling is voldaan. (y)
spoiler: psst
Der zen geen codes meer, dus ga er maar vanuit dat je geen bundle krijgt }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Echnon
Yonix schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 21:09:
Ik gok dat je meer als 100 plekken achter me staat, de wachtrij is momenteel 114 lang :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Echnon schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 21:15:
[...]

Ik gok dat je meer als 100 plekken achter me staat, de wachtrij is momenteel 114 lang :)
Dat is al beter dan plek 636 voor de Trio X @Alternate. :')

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Rombbb
  • Laatst online: 08-02-2022
Dit valt onder geweeklaag, zie de TW.

[ Voor 96% gewijzigd door Blaat op 04-10-2020 00:49 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gutterjaw
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 27-01 18:58
Als er geen codes meer zijn zoals hier besproken, zou het wel netjes zijn als winkels stoppen met het promoten van de actie.

Ik snap kleine regeltjes, zolang de voorraad strekt etc. Maar het slaat een andere toon aan als het al een poos duidelijk is dat ze totaal niet kunnen voldoen aan de promotie belofte.

Je site niet aanpassen komt neer op misleiding op dat punt, vind ik persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Alternate stuurt de codes pas nadat je de kaart hebt ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-09 20:50
Unique schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 21:12:
[...]

spoiler: psst
Der zen geen codes meer, dus ga er maar vanuit dat je geen bundle krijgt }:O
Dan is die actie ook compleet nutteloos. "Zo lang er codes zijn" en vervolgens maar 1000 codes inslaan bij 10 miljoen preorders? Wat een grap zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Freaky Max schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 20:35:
[...]

Denk staatsgeheim, ref: 10,5 miljard euro aan goud van Nederlandsche Bank verhuisd. :D

OT: maandag Asus TUF 3090 bij Amazon.nl voor €1491 besteld. Nette prijs. Nog even geduld vrees ik.

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutterjaw
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 27-01 18:58
EnigmaNL schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 21:39:
Mocht het feit dat ze "op" zijn niet kloppen heb ik niets gezegd ofcourse :)

Had behoefte mijn 2 cent op een notie te geven die ik paar keer zag langskomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisquit
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-09 00:04
En hoe zit het dan met de codes die op een later geannulleerde bestelling zijn uitgegeven? Zoals ik het een beetje volg zijn er meerdere mensen die op verschillende webshops hebben besteld met als uitgangs punt dat de eerste alleen nodig is en de rest dan wel geannuleerd word.
Overigens heb ik een poos geleden een monitor gekocht die in nederland niet op voorraad was. Bij de verschillende webshops kan je zien of de leverancier nog voorraad heeft, en dat was overal nul.
Na ong. een maand was de monitor weer op voorraad bij de leverancier aldus azerty en informatique. Het opgegeven aantal was ook op beide webshops gelijk. Kort daarna werd de monitor uitgeleverd.
Zal het dus niet net zo gaan met de 3000 serie kaarten? Webshops die bestellingen plaatsen omdat klanten bestellen? Ze zullen verder niet heel grote aantallen inkopen voor de shop zelf.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PulsatingQuasar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-09 06:53
Eigenlijk is dit best wel lachwekkend! Er is nauwlijks een 3080 kaart geleverd en de codes zijn op. Er was zelfs maar 10% van de 3080 chips geleverd bij release.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Echnon
PulsatingQuasar schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 21:43:
Eigenlijk is dit best wel lachwekkend! Er is nauwlijks een 3080 kaart geleverd en de codes zijn op. Er was zelfs maar 10% van de 3080 chips geleverd bij release.
Ik vind ook het kwalijke dat mensen die op launch day zo'n ding hebben besteld en hem nu nog steeds niet hebben, nu te horen krijgen "oh ja toch geen code"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Skybullet
Ik snap de verontwaardiging niet hier. Niemand hier is verplicht om te bestellen. Dus de slachtofferrol inkruipen omdat " je je geld ergens vast hebt staan " slaat nergens op. Cancel dan als je van die gedachte nerveus wordt en wacht op voorraad.

En elke actie in de geschiedenis ooit heeft kleine letters. Is het dan netjes dat websites nu nog promoten over die actie ? Nee als de codes echt op zijn niet, maar alsnog kun je begrijpen dat ook hun overrompeld zijn. Ze worden elke dag door jullie zenuwpezen gebeld, gemaild en platgeappt over levertijden waar ze zelf ook amper iets van informatie over weten.

Bestel als je je geld kan missen en zsm iets wil, wacht als dat tegen je principe ingaat. Of lijk bij amd als je denkt dat dat ook maar iets beter zal gaan ( wat nu koffiedik kijken is )

Maar chill, het is maar een gpu.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• JCD2020
Iets wat bijna twee jaar onververst is, en er is duidelijk animo/vraag. Er wordt iets baanbrekends gepresenteerd, en we krijgen frustratie en lange wachtrijen. Dat jij er vrede mee hebt, prima. Maar doe niet alsof wat jij vind ook onze beleving moet zijn. Iedereen kijkt tegen deze hobby aan als een way of life.

Ik ben geen die hard gamer, maar ik wacht bijna 5 maanden op een gpu. Systeem is gebouwd, en nu krijgen we dit er nog even bij. Mijn HP Reverb G2 komt einde vd maand binnen, ik denk dat het weinig zin heeft om die op me 1070TI aan te sluiten. Wat zeg ik, pure frustratie. Ik wil ook eens aan de slag. En nee, ik koop geen overpriced 2'e handse 2080Ti.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• digibazz
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 05-05 11:01
Persoonlijk vind ik dit wel bullshit Nvidia wist dat ze problemen hadden met levering dan hadden ze ook wat aan die actie kunnen doen....

en keys op ?? ze hadden er natuurlijk maar 12 nodig want meer kaarten zouden er toch niet zijn..

zeer klant onvriendelijk dit allemaal erg jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk-s
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 10-12-2024
EnigmaNL schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 21:39:
Nope, want de codes zijn op volgens Alternate dus er is niks verstuurd. Alleen de kaart 2 weken geleden ^

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:51

Phntm

Tlingelingeling

Nee. Lees de topicwarning, geen heksenjacht starten.

[ Voor 82% gewijzigd door Blaat op 04-10-2020 10:53 ]

Pagina: 1 ... 127 ... 629 Laatste

Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.

Let bij het reageren op het volgende:
  • Blijf vriendelijk naar elkaar!
  • Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
  • V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
  • Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
Beschikbaarheid is te vinden in https://docs.google.com/s...2_DWk4/edit#gid=712726851 (niet meer up-to-date)

reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord