[NVIDIA GeForce RTX 30XX] Levertijden & Prijzen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 629 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Alle 38 producten

• Jasmijn22
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 29-07 14:39

Jasmijn22

& Ravenwood

Ik heb een goed gevoel over de leveringen.

• EdvanAl
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 22-10 22:09
Jasmijn22 schreef op maandag 14 september 2020 @ 18:44:
Ik heb een goed gevoel over de leveringen.
Ik hoop dat je gelijk krijgt :)
Wil er ook wel 1 donderdag, maar ben ook blij met een Asus of MSI X hoor.

• SpX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 24-10 11:42

SpX

In dat geval krijg je de kaart op zijn vroegst op maandag 21 september. UPS standard levert niet op zaterdagen namelijk.

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:17
Denk sowieso dat met zoveel pakketjes het wel even langer duurt voor die allemaal verzonden en verwerkt zijn. Ik zou rekening houden met een week. Alles eerder is meegenomen.

Ook bij de NL shops zal het allicht wat langer duren. Ze krijgen ook niet alles al binnen voor of op de 17e dus daar kan ook nog extra tijd in gaan zitten.

Bezit van de zaak is eind van het vermaak. Dus geniet nog maar even van die dagen anticipatie en spanning. Dat is de mooiste tijd. Als je het binnen hebt is het weer business as usual.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• hully
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-09 14:47
Phusebox schreef op maandag 14 september 2020 @ 18:56:
Denk sowieso dat met zoveel pakketjes het wel even langer duurt voor die allemaal verzonden en verwerkt zijn. Ik zou rekening houden met een week. Alles eerder is meegenomen.

Ook bij de NL shops zal het allicht wat langer duren. Ze krijgen ook niet alles al binnen voor of op de 17e dus daar kan ook nog extra tijd in gaan zitten.

Bezit van de zaak is eind van het vermaak. Dus geniet nog maar even van die dagen anticipatie en spanning. Dat is de mooiste tijd. Als je het binnen hebt is het weer business as usual.
heel treffend, voorpret is leukst. al zit ik nu al 3 weken zonder mijn 2080ti en op een oud geval waarmee ik niet kan gamen, dus wat mij betreft: kom maar op.

• eclipse1919
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 04-09 08:19
hully schreef op maandag 14 september 2020 @ 20:40:
[...]

heel treffend, voorpret is leukst. al zit ik nu al 3 weken zonder mijn 2080ti en op een oud geval waarmee ik niet kan gamen, dus wat mij betreft: kom maar op.
waardeer je de nieuwe kaart meer ;) T`is ook een rib uit je lijf, en de chips in de processors zijn prima hoor ik had gewoon mooi beeld oké geen games maar ff gewoon googlen, koop fff een tweedehansie op mp O-) bijna gratis :)

• Jasmijn22

Jasmijn22

& Ravenwood

De asus 3080 STRIX van amazon.fr linked inmiddels naar een foutieve pagina. Mijn order staat er nog gewoon met levering rond 25-26e. Ik ben benieuwd of die geannuleerd gaat worden.

• Echnon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-10 12:54
Jasmijn22 schreef op maandag 14 september 2020 @ 22:05:
De asus 3080 STRIX van amazon.fr linked inmiddels naar een foutieve pagina. Mijn order staat er nog gewoon met levering rond 25-26e. Ik ben benieuwd of die geannuleerd gaat worden.
Idem.. en de reservering op de CC is nog steeds een verdachte lage 0 euro. Ik ben er ook bang voor.

• Sardientje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-09 11:42
Vraagje; ik lees dat de 3080 FE modellen per de 17e om 15:00 uur de verkoop in gaan. Ik wil graag een model bij nVidia bestellen. Heeft iemand hier ervaring mee?

- Bestel je dan daadwerkelijk op de site?
- Kan hier gebruik gemaakt worden van iDeal of dien je een creditcard/Paypal account te bezitten?
- Worden de FE modellen ook op sites 'van derden' beschikbaar gemaakt?

Dank!

• TheDevilOnLine
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-06 22:54
Echnon schreef op maandag 14 september 2020 @ 22:09:
[...]

Idem.. en de reservering op de CC is nog steeds een verdachte lage 0 euro. Ik ben er ook bang voor.
Dat is normaal, en alleen de check of je gegevens kloppen, ze schrijven pas af bij verzending

• Craftop
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 31-10 15:04
Sardientje schreef op maandag 14 september 2020 @ 22:10:
Vraagje; ik lees dat de 3080 FE modellen per de 17e om 15:00 uur de verkoop in gaan. Ik wil graag een model bij nVidia bestellen. Heeft iemand hier ervaring mee?

- Kan hier gebruik gemaakt worden van iDeal of dien je een creditcard/Paypal account te bezitten?

Dank!
Ja, je besteld op die site. Creditcard/PayPal zal sowieso zijn, maar ideal denk ik ook, Nee ze worden niet op sites van derden aangeboden.

Edit: van de Nvidia store website: 'what payment methods do you accept? We accept all major credit/debit cards and PayPal.' dus geen ideal.

[ Voor 10% gewijzigd door Craftop op 14-09-2020 22:27 ]

AMD Ryzen 7 5800X3D - MSI RTX 3080 Gaming X Trio - 32GB G.Skill Trident Z Neo 3600 MHz - Oculus Quest 2

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 04-11 13:19
Sardientje schreef op maandag 14 september 2020 @ 22:10:

Dank!
-Ja
- PayPal en CC. En sommige zeggen dat je geld op je PayPal moet hebben staan. Al is denk ik bankrekening gekoppeld voor incasso ook goed
-Nee, heb alleen iets gelezen van een Amerikaanse retailer die ze zou krijgen

• Phusebox
Senaxx schreef op maandag 14 september 2020 @ 22:22:
[...]

-Ja
- PayPal en CC. En sommige zeggen dat je geld op je PayPal moet hebben staan. Al is denk ik bankrekening gekoppeld voor incasso ook goed
-Nee, heb alleen iets gelezen van een Amerikaanse retailer die ze zou krijgen
Geld op je PayPal? Heb ik echt nog nooit meegemaakt. Wie zegt dat?

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
Phusebox schreef op maandag 14 september 2020 @ 22:35:
[...]

Geld op je PayPal? Heb ik echt nog nooit meegemaakt. Wie zegt dat?
Domme mensen zeggen dat, ik heb het voorbij zien komen op reddit maar is gegarandeerd flauwekul.

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Zojuist even getest op de nvidia store en alleen CC en paypal inderdaad en ik heb mijn bankaccount ook gewoon gekoppeld eraan
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/SZsTkK1.png

• Sardientje
Dank voor de (snelle) reacties :). Ik zal in elk geval even controleren of mijn PayPal account helemaal op-en-top is. Uiteraard is het een beetje de vraag hoe de FE versie uit de tests gaat komen aanstaande woensdag.

Ik kan me zo voorstellen dat als de FE versie én goedkoper is én beter presteert dan de 'goedkopere' 3rd party modellen dat de vraag hoog zal zijn. Het wordt dus duimen dat ik er eentje op de kop kan tikken :).

• Echnon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-10 12:54
Sardientje schreef op maandag 14 september 2020 @ 22:59:
Dank voor de (snelle) reacties :). Ik zal in elk geval even controleren of mijn PayPal account helemaal op-en-top is. Uiteraard is het een beetje de vraag hoe de FE versie uit de tests gaat komen aanstaande woensdag.

Ik kan me zo voorstellen dat als de FE versie én goedkoper is én beter presteert dan de 'goedkopere' 3rd party modellen dat de vraag hoog zal zijn. Het wordt dus duimen dat ik er eentje op de kop kan tikken :).
Dat lijkt me nou echt sterk. Ik denk dat het een "onder voorwaarden" verhaal wordt.. Dus als je een kleine case hebt met weinig fans dan presteert de FE goed/beter. Maar ik kan me uit puur natuurkundig opzicht niet voorstellen dat een twee slots FE met 2 fans met dikke fins, een 2.9 slot kaart met 3 fans, gebinde chips, en veel dunne fins er uit trekt in een normale kast met goede airflow.

• Sardientje
Echnon schreef op maandag 14 september 2020 @ 23:05:
[...]

Dat lijkt me nou echt sterk. Ik denk dat het een "onder voorwaarden" verhaal wordt.. Dus als je een kleine case hebt met weinig fans dan presteert de FE goed/beter. Maar ik kan me uit puur natuurkundig opzicht niet voorstellen dat een twee slots FE met 2 fans met dikke fins, een 2.9 kaart met 3 fans, gebinde chips, en veel dunne fins er uit trekt in een normale kast met goede airflow.
Daar heb je wellicht gelijk in hoor. De reviews zullen het uitwijzen. De keuze zal in elk geval een combinatie worden van de factoren koelingprestaties/geluidsproductie/kloksnelheden/levertijden en de prijs uiteraard. Ook (de schatting van) de ontwikkeling van deze laatste twee factoren in de (nabije) toekomst zijn daarin uiteraard belangrijk. Ergens vrees ik dat door de hype/ETH-miners/doorverkopers de prijs wellicht het laagste zal zijn in de initiële verkoopfase. Maar nogmaals, de tijd zal het leren!

• computerjunky
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:46
unfor schreef op maandag 14 september 2020 @ 22:39:
[...]

Domme mensen zeggen dat, ik heb het voorbij zien komen op reddit maar is gegarandeerd flauwekul.
Niet echt sommige banken verdommen het om te koppelen aan PayPal. Dan moet je dus eerst geld overboeken naar je PayPal account en dan pas kan je ermee betalen. Bij andere banken word het weer direct afgeboekt van de betaalrekening.

• unfor
Als je vaker iets gekocht hebt met PayPal zal het deze keer ook geen issue zijn. De nvidia store is niet anders dan andere winkels wat dat betreft.

• onsgeluk
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-11-2022

onsgeluk

Beroepsprutser

[...]Maar ik kan me uit puur natuurkundig opzicht niet voorstellen dat een twee slots FE met 2 fans met dikke fins, een 2.9 slot kaart met 3 fans, gebinde chips, en veel dunne fins er uit trekt in een normale kast met goede airflow.
Jij gaat er dus vanuit dat de afnemer beter is in het binnen van chips dan de leverancier (lees NV)? Ik gok erop dat je met de FE een bovengemiddeld goede kaart gaat scoren voor de beste prijs, namelijk de msrp waar geen van de aib's aan gaat tippen met hun 'beste' kaart. Hooguit kaarten met cheapass koelingsoplossingen gaan voor de msrp de deur uit.

iR Profiel

Verwijderd

unfor schreef op maandag 14 september 2020 @ 23:24:
Als je vaker iets gekocht hebt met PayPal zal het deze keer ook geen issue zijn. De nvidia store is niet anders dan andere winkels wat dat betreft.
Als je de pech hebt dat je je bankrekening niet aan Paypal gekoppeld krijgt (vooral kleinere banken kunnen problemen geven, maar ik heb zelf ook problemen gehad met ING), moet je dus via Ideal geld naar Paypal overmaken. Probleem is dat je daarna dit geld nietzomaar terug op kan nemen en alleen nog maar via Paypal kan gebruiken. Met een paar tientjes is dit niet zo'n probleem, maar ik kan me voorstellen dat veel mensen het niet OK vinden om op deze manier 800 euro of meer "vast"te zetten.
Toch best lullig als de 3080 net voor je neus is uitverkocht...

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2020 23:36 ]

• unfor
Verwijderd schreef op maandag 14 september 2020 @ 23:32:
[...]

Als je de pech hebt dat je je bankrekening niet aan Paypal gekoppeld krijgt (vooral kleinere banken kunnen problemen geven, maar ik heb zelf ook problemen gehad met ING), moet je dus via Ideal geld naar Paypal overmaken. Probleem is dat je daarna dit geld nietzomaar terug op kan nemen en alleen nog maar via Paypal kan gebruiken. Met een paar tientjes is dit niet zo'n probleem, maar ik kan me voorstellen dat veel mensen het niet OK vinden om op deze manier 800 euro of meer "vast"te zetten.
Ik kan me er geen voorstelling bij maken dat een zichzelf serieus nemende bank in 2020 niet overweg zou kunnen met PayPal.
Als je bij zo'n bank zit maak je toch de verkeerde keuzes. ;)

Verwijderd

unfor schreef op maandag 14 september 2020 @ 23:37:
[...]

Ik kan me er geen voorstelling bij maken dat een zichzelf serieus nemende bank in 2020 niet overweg zou kunnen met PayPal.
Als je bij zo'n bank zit maak je toch de verkeerde keuzes. ;)
2020 Weet ik ook niet zeker, maar ik had het in 2018 dus met ING, dat heeft niks met keuzes te maken, daar kom je pas achter als je al 40 jaar bij dezelfde bank zit, "even" van bank wisselen omdat je graag iets online wil kopen is ook niet echt een optie als je al je vaste lasten betaalt via die bank.

Maar goed, ik ergerde me een beetje aan je eerdere "domme mensen zeggen dat" opmerking, vandaar mijn reactie, had ik misschien beter niet kunnen doen. Het was toen iig een bekend probleem , wat al jaren speelde en wat bij veel banken kon voorkomen.

• EdvanAl
[...]

Geld terugstorten naar je bankrekening vanaf Paypal is gewoon mogelijk hoor

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01:26
Die Rog is dat een placeholder of gewoon de ROG Tax?

Verwijderd

EdvanAl schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 00:02:
[...]

Geld terugstorten naar je bankrekening vanaf Paypal is gewoon mogelijk hoor
Naar een gekoppelde bankrekening wel, maar ook als je hem niet gekoppeld krijgt?
(Dat was 2 jaar geleden iig niet zo)

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

ion

[...]

Bijzonder, want het enigste wat je doet is een incassomachtiging geven aan paypal met je rekening.

Verwijderd

ion schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 00:07:
[...]

Bijzonder, want het enigste wat je doet is een incassomachtiging geven aan paypal met je rekening.
Het is voor mij te lang geleden , maar volgens mij lag het probleem bij paypal, die sommige IBAN nummers simpelweg niet herkent of blokkeert ,niet bij de bank, waardoor het dus ook redelijk willekeurig bij verschillende banken kon voorkomen, er zal genoeg over te vinden zijn op het internet.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2020 00:18 ]

• MaZo
  • Niet online
[...]

Dat lijkt me nou echt sterk. Ik denk dat het een "onder voorwaarden" verhaal wordt.. Dus als je een kleine case hebt met weinig fans dan presteert de FE goed/beter. Maar ik kan me uit puur natuurkundig opzicht niet voorstellen dat een twee slots FE met 2 fans met dikke fins, een 2.9 slot kaart met 3 fans, gebinde chips, en veel dunne fins er uit trekt in een normale kast met goede airflow.
De FE is alles behalve ideaal voor SFF cases. Vooral voor sandwich style cases is het een drama design doordat de fan direct tegen de PSU zal blazen.

• Phusebox
MaZo schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 06:41:
[...]
De FE is alles behalve ideaal voor SFF cases. Vooral voor sandwich style cases is het een drama design doordat de fan direct tegen de PSU zal blazen.
Ik vond die beredenering ook al raar. Ja de FE is kleiner en past beter in een ITX kast of kleiner nog, maar hoe minder volume hoe meer issues je krijgt met de warme lucht richting je CPU.

Ik heb zelf in ieder geval al 2 extra 140 mm fans aan mijn kast toegevoegd om de airflow te verhogen. (Had nog geen intake fans).

• Jasmijn22

Jasmijn22

& Ravenwood

Zojuist een mail gekregen van Amazon.fr met een felicitatie voor mijn eerste bestelling.

• eclipse1919
Jongens, even "off topic aub", ik krijg wekelijk s zo `n vragenlijstje ,met wat is het doel van Uw bezoek, maar ik ken hem nooit afmaken omdat ie niet mee scrolt ?, probleem bekend? ...ik ga voor de inno 3D 799 euro dat zijn Ca 320 overheerlijke moorkoppen met mandarijntjes, en m`n smiley s zijn ook foetsie :-( ow kijk nu wat gebeurt met verzenden krijg smileys ?? ;w

• eclipse1919
heuhhh, wat zijn binned chips ? :? P.s @Paprika merci :*)

• onsgeluk

onsgeluk

Beroepsprutser

eclipse1919 schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 07:53:
[...]

heuhhh, wat zijn binned chips ? :? P.s @Paprika merci :*)
Google ‘binned chips meaning‘

iR Profiel

• eclipse1919
ion schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 00:07:
[...]

Met paypal ken je gewoon saldo overmaken naar je prive rekening, betalen, automatisch afschrijven, overschrijven enz. naar china of alternate , maakt niet uit als je maar toestemmimg hebt gegeven dat paypal je rekening mag koppelen.ook al staat er niets op je paypal dan nog betalen ze voor je en schrijven het enkele dagen later gewoon van je gekoppelde bijv. ing rekening af :O

• dennisroo
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-11 10:31
Weet er iemand trouwens of je bij NVidia zelf ook 2x een 3080 kan bestellen. Ik ben bang dat mijn vriendin me wat aandoet als ik maar met 1 "thuiskom" namelijk:P

• EdvanAl
dennisroo schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 08:16:
Weet er iemand trouwens of je bij NVidia zelf ook 2x een 3080 kan bestellen. Ik ben bang dat mijn vriendin me wat aandoet als ik maar met 1 "thuiskom" namelijk:P
Nou mijn vriendin doet me wat aan als ik er met 2 thuis kom ;)

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 03-11 23:48
Allebei een eigen rekening en 1 gezamenlijke rekening voor hypotheek, boodschsppen etc.. werkt hier al jaren ;) . Ik doe mijn eigen aankopen en zij doet wat ze zelf wil.

Ik ga ook 2x 3080 proberen snel te bemachtigen. FE en een strix of gaming x trio. Dan zie ik daarna wel wat er binnenkomt en hoe ze zijn.

• Senaxx
dennisroo schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 08:16:
Aan de ene kant hoop ik voor jou dat je er 2 kan bestellen, maar aan de andere kant tegende scalpers en iededreen die er ook 1 wil bemachtigen er maar een maximum van 1 per bestelling is.

• Phusebox
Senaxx schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 08:49:
[...]

Aan de ene kant hoop ik voor jou dat je er 2 kan bestellen, maar aan de andere kant tegende scalpers en iededreen die er ook 1 wil bemachtigen er maar een maximum van 1 per bestelling is.
Ik hoop zelfs een maximum van 1 per adres, maar zover zullen ze wel niet gaan. Wel 1 per account denk ik. Volgens mij is die beperking er zelfs op de vorige generatie kaarten. Edit: niet meer zie ik. Was er voorheen wel.

[ Voor 4% gewijzigd door Phusebox op 15-09-2020 08:51 ]

• JohnnyV76
  • Laatst online: 20:55
EdvanAl schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 08:30:
[...]

Mijn vrouw doet me wat als ik met een vriendin thuis kom!

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

• Obviously
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-07 11:58
We zullen het maar even weer hebben over levertijden en prijzen ipv is mijn voeding sterk genoeg, ik snap niet waarom mensen pre-orderen en mijn vrouw vindt het niet ok als ik met een vriendin thuis kom.
Weet niet of het hier al voorbijgekomen was, maar alternate.be heeft ze nu op hun website staan.
https://www.gputracker.eu...A%20RTX%203080&fv_shop=17

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-11 14:27

MazeWing

The plot thickens...

EdvanAl schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 08:30:
[...]

Die van mij doet mij al wat als ik er met 1 thuis kom en haar de prijs vertel.
Voordat ik het haar ga vertellen ga ik dus eerst de besteklade leegmaken... :o

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

• eclipse1919
JohnnyV76 schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 08:59:
[...]

of ze zegt öw", wat lief van je scheetje .. een meisje .... :P

• Senaxx
JohnnyV76 schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 08:59:
[...]

Wat zijn de levertijden daar op?

• Elazz
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 25-10 21:33
Obviously schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 09:03:
We zullen het maar even weer hebben over levertijden en prijzen ipv is mijn voeding sterk genoeg, ik snap niet waarom mensen pre-orderen en mijn vrouw vindt het niet ok als ik met een vriendin thuis kom.
Weet niet of het hier al voorbijgekomen was, maar alternate.be heeft ze nu op hun website staan.
https://www.gputracker.eu...A%20RTX%203080&fv_shop=17
Als ik de .nl en .be site vergelijk zit er toch een behoorlijk verschil in prijzen. Sommige kaarten wel 50 euro goedkoper in Nederland :o

• Orky Rulez
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 02-11 23:01
Elazz schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 10:07:
[...]

Als ik de .nl en .be site vergelijk zit er toch een behoorlijk verschil in prijzen. Sommige kaarten wel 50 euro goedkoper in Nederland :o
Wel ik zag gisterenavond al hetzelfde. Een meerprijs van zo'n €50-€60, idem aan bijvoorbeeld caseking.de.

Ik neem aan dat ze toch nog wat meer marge zagen in de eerste batch?

• thibaultvdb
  • Laatst online: 28-10 15:39
De FE's gaan enkel via nvidia verkocht worden? Ik vraag me af of btw vrij bestellen op een zaak mogelijk is, vrees er een beetje voor..

• predator0235
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21-10 16:56
Orky Rulez schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 10:36:
[...]

Wel ik zag gisterenavond al hetzelfde. Een meerprijs van zo'n €50-€60, idem aan bijvoorbeeld caseking.de.

Dan koop je als Belg toch bij een Megekko ofzo, als alternate te veel doorduwt hier in België. Natuurlijk gaat het een beetje stormloop worden en verkopen ze toch...

• onsgeluk

onsgeluk

Beroepsprutser

thibaultvdb schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 10:36:
De FE's gaan enkel via nvidia verkocht worden? Ik vraag me af of btw vrij bestellen op een zaak mogelijk is, vrees er een beetje voor..
Ik neem aan dat de btw gewoon op de factuur staat, die krijg je dan gewoon retour.

iR Profiel

• predator0235
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21-10 16:56
Trouwens, kunnen we ook buiten Benelux kopen donderdag?

Ik weet dat bijvoorbeeld een Azerty, Alternate, Megekko en enkele andere (coolblue? XXX?) de kaarten zullen aanbieden donderdag, maar misschien wordt het voordeliger om ook de Duitse/Franse shops in het oog te houden (behalve onze grote Amazon) dan als inderdaad prijzen daar lager zijn?

En zoja, wie zijn deze grote jongens? Caseking? ...?

• Cascade
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-11 13:24
Orky Rulez schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 10:36:
[...]

Kijk uit met caseking.de, dat zijn standaard duitse prijzen. Is al eerder genoemd in dit topic; de Duitse BTW is tijdelijk verlaagd van 19% naar 16%. Als je als belg of nederlander daar bestelt moet je gewoon 21% BTW betalen... die gputracker.eu laat dit NIET zien!

Dus EVGA 3080 FTW3 Ultra voor € 899,32 op de site (wat al hoog is) wordt gewoon € 938,08 8)7 voor ons (log maar eens in, dan is het zichtbaar).

Maar goed, prijzen zijn nog niet definitief. Afwachten maar.

• Orky Rulez
predator0235 schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 10:38:Dan koop je als Belg toch bij een Megekko ofzo, als alternate te veel doorduwt hier in België. Natuurlijk gaat het een beetje stormloop worden en verkopen ze toch...
Als ze nog te koop zijn wel ja, daar heb ik geen probleem mee. En als de goedkopere shops meteen uitverkocht zijn, geen probleem om €10-20 meer te betalen. Maar €60 vind ik toch wat te gortig, dan laat ik ze wel aan degenen die het blijkbaar écht nodig hebben ;w

• thibaultvdb
onsgeluk schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 10:38:
[...]

Ik neem aan dat de btw gewoon op de factuur staat, die krijg je dan gewoon retour.
Weet ik, bij nl webshops moet je de btw niet voorschieten, altijd handig voor duurdere aankopen. Ik ben dus benieuwd of Azerty FE modellen gaat aanbieden (3090)

Edit; nevermind, de EK waterblocks gaan niet werken op de Founders Edition kaarten.

[ Voor 10% gewijzigd door thibaultvdb op 15-09-2020 10:58 ]

• Senaxx
thibaultvdb schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 10:53:
[...]

Weet ik, bij nl webshops moet je de btw niet voorschieten, altijd handig voor duurdere aankopen. Ik ben dus benieuwd of Azerty FE modellen gaat aanbieden (3090)

Edit; nevermind, de EK waterblocks gaan niet werken op de Founders Edition kaarten.
FE modellen gaan alleen via Nvidia. Er schijn alleen 1 amerikaanse retailer te zijn die ook wat FE modellen mag aanbieden. Maar voor zover ik weet in europa kunnen de FE modellen alleen via Nvidia.

EK heeft ook een waterblock voor de FE versie aangekondigd:
https://www.facebook.com/...2966540/3287044938016181/

Ook mijn gedroomde combinatie :9~

[ Voor 13% gewijzigd door Senaxx op 15-09-2020 11:11 ]

Azerty heeft al aangegeven alleen AIB modellen te verkopen en zij zijn de grootste Nvidia partner hier.

• thibaultvdb
Senaxx schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 11:09:
[...]

FE modellen gaan alleen via Nvidia. Er schijn alleen 1 amerikaanse retailer te zijn die ook wat FE modellen mag aanbieden. Maar voor zover ik weet in europa kunnen de FE modellen alleen via Nvidia.

EK heeft ook een waterblock voor de FE versie aangekondigd:
https://www.facebook.com/...2966540/3287044938016181/

Ook mijn gedroomde combinatie :9~
Dat ziet er goed uit :+ Damn nu moet ik toch een FE hebben..

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:20

Mavamaarten

Omdat het kan!

Wat betreft de NVIDIA shop, is het mogelijk om die in België te bestellen zonder de site in het Frans te moeten navigeren? Als ik de site voor België neem is er enkel Frans. Voor de rest van Europa dan krijg ik enkel links naar shops voor Litouwen en Hongarije Enzo. Als ik Nederland kies en even probeer met een RTX2080 krijg ik de melding dat het product niet toegestaan is in mijn land... Ook in de URL de taal aanpassen naar nl-be of en-be werkt niet, die locale hebben ze duidelijk niet eens geconfigureerd.

Dus op launch day zal ik het in het Frans moeten doen? Niet dat ik geen Frans kan, maar het zal al spannend worden om er eentje te bemachtigen, laat staan in een taal die je niet gewend bent.

Android developer & dürüm-liefhebber

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 03-11 23:48
Mavamaarten schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 11:21:
Wat betreft de NVIDIA shop, is het mogelijk om die in België te bestellen zonder de site in het Frans te moeten navigeren? Als ik de site voor België neem is er enkel Frans. Voor de rest van Europa dan krijg ik enkel links naar shops voor Litouwen en Hongarije Enzo. Als ik Nederland kies en even probeer met een RTX2080 krijg ik de melding dat het product niet toegestaan is in mijn land... Ook in de URL de taal aanpassen naar nl-be of en-be werkt niet, die locale hebben ze duidelijk niet eens geconfigureerd.

Dus op launch day zal ik het in het Frans moeten doen? Niet dat ik geen Frans kan, maar het zal al spannend worden om er eentje te bemachtigen, laat staan in een taal die je niet gewend bent.
Werkt google translate niet om de website te vertalen ?

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:28
Kan je gewoon terugvragen bij je aangifte toch?

• FlyingGameGuy
  • Laatst online: 03-11 11:53
Mavamaarten schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 11:21:

Even een andere browser proberen.
Volgens mij geeft Chrome direct een optie om de pagina te vertalen.

OnTopic:
Ik denk dat ik maar voor de FE ga. Zal een fijne upgrade zijn ipv mijn gtx980ti.
Hopen dat ze de vraag aankunnen en de levertijden zullen meevallen.

• Senaxx
Is dit uberhaupt mogelijk? Ik heb er ook naar zitten kijken om eventueel op de V.O.F. te bestellen om zo de BTW te kunnen terugvragen. Maar kan denk ik moelijk aantonen dat zo'n videokaart meerendeel voor zakelijk gebruik is.

• thibaultvdb
Senaxx schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 11:27:
[...]

Is dit uberhaupt mogelijk? Ik heb er ook naar zitten kijken om eventueel op de V.O.F. te bestellen om zo de BTW te kunnen terugvragen. Maar kan denk ik moelijk aantonen dat zo'n videokaart meerendeel voor zakelijk gebruik is.
Kan zeker, als je ergens iets in de zin van renderen doet op je zaak is het geen probleem. (video's maken / 3D ontwerp / 3D scannen)
[...]

De regel is dat mensen wel een excuus verzinnen. :+

• onsgeluk

onsgeluk

Beroepsprutser

[...]

Dat is prima mogelijk mits het enigzins aan de activiteiten van je VOF te koppelen is. Zo ga ik een 3090 scoren op de zaak onder het mom van ‘ik doe iets met deeplearning in GIS en nog wat fotogrammetrie’. Dat is voor mn boekhouder voldoende en die durft dat wel te verdedigen richting de BD.
Geen idee wat jij doet, maar ik zou de mogelijkheid zeker niet op voorhand uitsluiten.

iR Profiel

• Elazz
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 25-10 21:33
predator0235 schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 10:38:
[...]

Dan koop je als Belg toch bij een Megekko ofzo, als alternate te veel doorduwt hier in België. Natuurlijk gaat het een beetje stormloop worden en verkopen ze toch...
Ben ook aan het twijfelen. De chat van Alternate BE raadt aan om online te bestellen omdat ze bij de winkel in op de A12 grote drukte verwachten. Echter zowel fysiek als online om 15:00 beschikbaar. Voor 50/60 euro meer bestel ik denk ik wel ergens anders. Vraag me af of Coolblue de adviesprijzen gaat hanteren (heb daar nog niets van gezien)

• ion
  • Niet online

ion

Paprika schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 11:30:
[...]

De regel is dat mensen wel een excuus verzinnen. :+
Totdat de belastingdienst er achter komt.

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-11 13:23
Ik zou voor de EVGA FTW3 versie willen gaan maar zou het kunnen dat die later komt ? Als je naar alternate kijkt heeft die alleen prijzen van asus msi en gigabyte online staan van EVGA niks.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

• Intergalactic
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 23-10 11:01

Intergalactic

Testlab Coördinator & Moderator Harde Waren

𝙸𝚗𝚟𝚊𝚍𝚎𝚛𝚜 𝙼𝚞𝚜𝚝 𝙳𝚒𝚎

Cyrus The Virus schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 11:49:
Ik zou voor de EVGA FTW3 versie willen gaan maar zou het kunnen dat die later komt ? Als je naar alternate kijkt heeft die alleen prijzen van asus msi en gigabyte online staan van EVGA niks.
Dat kan komen omdat of EVGA nog niks heeft geleverd of nog geen prijzen heeft doorgegeven.

𝙸𝚗 𝚜𝚙𝚊𝚌𝚎 𝚗𝚘 𝚘𝚗𝚎 𝚌𝚊𝚗 𝚑𝚎𝚊𝚛 𝚢𝚘𝚞 𝚜𝚌𝚛𝚎𝚊𝚖 | Tweakers Discord | Stats.fm | Discogs

• onsgeluk

onsgeluk

Beroepsprutser

ion schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 11:44:
[...]

Totdat de belastingdienst er achter komt.
Waarachter? Ik kan zelfs voor een stratenmaker een usecase maken die een 3090 rechtvaardigt. Beetje bangmakerij dit...

iR Profiel

• RalphvG
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 24-10 07:21
onsgeluk schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 11:51:
[...]

Waarachter? Ik kan zelfs voor een stratenmaker een usecase maken die een 3090 rechtvaardigt. Beetje bangmakerij dit...
Strict gezien mag je echter geen gebruik maken van die kaart in je vrije tijd (tenzij je een proportioneel gedeelte van de BTW alsnog afdraagt). In de regel echter is het natuurlijk veel te duur voor de belastingdienst om achter individuen aan te gaan die hier misbruik van maken. Zelfs met complete bedrijfsauto's die door de desbetreffende persoon alleen prive gebruikt worden gebeurt dit niet.

• ion
  • Niet online

ion

onsgeluk schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 11:51:
[...]

Lijkt me niet onlogisch als je geflagt wordt door de belastingdienst als er transacties tussen zitten, die niet bij jouw situatie passen. En dat waarschijnlijk automatisch dmv algoritmes.

[ Voor 6% gewijzigd door ion op 15-09-2020 11:56 ]

• Phusebox
RalphvG schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 11:53:
[...]

Strict gezien mag je echter geen gebruik maken van die kaart in je vrije tijd (tenzij je een proportioneel gedeelte van de BTW alsnog afdraagt). In de regel echter is het natuurlijk veel te duur voor de belastingdienst om achter individuen aan te gaan die hier misbruik van maken. Zelfs met complete bedrijfsauto's die door de desbetreffende persoon alleen prive gebruikt worden gebeurt dit niet.
Dit gaat offtopic, maar uiteraard valt dit gewoon onder fraude. Wordt je er een keer uitgepikt voor een steekproef en moet je je hele boekhouding verantwoorden wens ik je veel succes.

• Intergalactic
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 23-10 11:01

Intergalactic

Testlab Coördinator & Moderator Harde Waren

𝙸𝚗𝚟𝚊𝚍𝚎𝚛𝚜 𝙼𝚞𝚜𝚝 𝙳𝚒𝚎

Modbreak:Geneuzel over fraude en de belastingdienst hoort hier niet, dit is een topic over prijzen en levertijden. Hou het dus On-topic

𝙸𝚗 𝚜𝚙𝚊𝚌𝚎 𝚗𝚘 𝚘𝚗𝚎 𝚌𝚊𝚗 𝚑𝚎𝚊𝚛 𝚢𝚘𝚞 𝚜𝚌𝚛𝚎𝚊𝚖 | Tweakers Discord | Stats.fm | Discogs

• Orky Rulez
Volgens mij was ik vrij duidelijk, On-topic graag.

[ Voor 89% gewijzigd door Intergalactic op 15-09-2020 12:09 ]

• Orky Rulez
Sorry, had je break nog niet gezien. Terecht & doe maar weg

• FullThrottle
  • Laatst online: 21-10 09:41

FullThrottle

Tonight's forecast,... dark!

Toch wel vervelend dat het lang niet bij alle kaarten duidelijk is of ze semi-passief gekoeld zijn of actief. Op de websites is dat bij veel fabrikanten onduidelijk maar ook wanneer ik op pricewatch filter op actieve koeling dan krijg ik 11 kaarten te zien waaronder modellen waarvan ik zou verwachten dat ze semi-passief zijn zoals de Asus ROG Strix.

Ik heb mijn zinnen nu gezet op een MSI Gaming Trio (X) maar het zou mooi zijn om een alternatief achter de hand te hebben als ik door de beperkte voorraad mis grijp. En dan bij voorkeur ook met Argb via Mystic Light.

Ik ben benieuwd of de prijzen zoals die nu op Alternate staan ook echt op de dag zelf ook zo zijn.Ik zie nu al enorme verschillen tussen de sites die hun prijzen bekend hebben gemaakt.

AMD Ryzen 9 5950X | MSI RTX 3080 Gaming X Trio 10G | 64GB G.Skill Trident Z RGB DDR4 @3600CL16 | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Samsung 860 Evo 1TB | MSI MEG X570 Unify | Fractal ION+ 860W Platinum | be quiet! Pure Base 500DX | be quiet! Dark Rock Pro 4

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:23

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Ooit een aanvaring gehad met iemand van A'nate over prijzen duwen. Zag op m'n scherm tijdens het bestellen een kaart 150 euro duurder worden. Meteen gebeld wat er aan de hand was en toen werd er vrolijk verteld dat het met schaarste te maken had en zij de enige waren die die kaart konden leveren. Schaamteloos!

Specs

Huigie schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 12:34:
Ooit een aanvaring gehad met iemand van A'nate over prijzen duwen. Zag op m'n scherm tijdens het bestellen een kaart 150 euro duurder worden. Meteen gebeld wat er aan de hand was en toen werd er vrolijk verteld dat het met schaarste te maken had en zij de enige waren die die kaart konden leveren. Schaamteloos!
Vraag en aanbod?

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:07
Huigie schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 12:34:
Natuurlijk schaamteloos, ze mogen toch zelf bepalen wat ze vragen voor hun inventaris?

WEBN & chill (@IBKR)

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-09 09:14
Hopelijk weten we morgen veel meer van koel- and kracht prestaties van de FE.
Nu ben ik meer van FE>Gigabyte Aorus Master>MSI Trio.

• eclipse1919
Elazz schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 10:07:
[...]

ja is me ook opgevallen, maar de salarissen liggen in wallonië en Frankrijk hoger als in Nederland , misschien daarom het verschil, :?

• Joao
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 24-10 21:05
Mijn bestelling bij Amazon.nl voor de "Gigabyte GeForce RTX 3080 GAMING OC 10GB GDDR6X" is zojuist geannuleerd.
We willen je laten weten dat er een probleem is opgetreden waardoor we je bestelling van Amazon.nl # niet konden verwerken. De bestelling is daarom geannuleerd. Er zijn geen kosten in rekening gebracht voor dit item.
:-)

[ Voor 4% gewijzigd door Joao op 15-09-2020 13:00 ]

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 04-11 12:58

Snippertje

Light up your life

Mijn Amazon bestelling is zojuist ook geannuleerd van de gigabyte gaming OC. Helaas, dan toch maar klaarzitten donderdag.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

• Kirra
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 03-12-2024
xamirz schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 12:43:
Hopelijk weten we morgen veel meer van koel- and kracht prestaties van de FE.
Nu ben ik meer van FE>Gigabyte Aorus Master>MSI Trio.
ik ben zelf ook benieuwd naar de aorus master helaas nog nergens prijzen te vinden ik hoop dat ze die morgen releasen.

• rs5racer
  • Laatst online: 23-09 20:07
Mijne is zojuist ook geannuleerd. Moet zeggen dat ik er eigenlijk ook wel blij mee ben aangezien ik liever de MSI heb ;)

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-11 14:27

MazeWing

The plot thickens...

Ik mag ook de club joinen.... Het was ook te mooi om waard te zijn ;)

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-09 09:14
Kirra schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 13:01:
[...]

ik ben zelf ook benieuwd naar de aorus master helaas nog nergens prijzen te vinden ik hoop dat ze die morgen releasen.
Ja inderdaad. Ik gok 800e.

• eclipse1919
rs5racer schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 13:01:
Mijne is zojuist ook geannuleerd. Moet zeggen dat ik er eigenlijk ook wel blij mee ben aangezien ik liever de MSI heb ;)
zijn allemaal 3 x 8 pins,,, :'( :'(

• Jasmijn22

Jasmijn22

& Ravenwood

Mijn asus strix bij amazon.fr is nog niet geannuleerd. Maar ik heb er weinig vertrouwen in dat dat zo zal blijven.

• eclipse1919
Snippertje schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 13:00:
Mijn Amazon bestelling is zojuist ook geannuleerd van de gigabyte gaming OC. Helaas, dan toch maar klaarzitten donderdag.
Geeft dat Amazon ook nog een reden van annulering ?

• bjorntju
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 02:08
Joao schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 12:59:
Mijn bestelling bij Amazon.nl voor de "Gigabyte GeForce RTX 3080 GAMING OC 10GB GDDR6X" is zojuist geannuleerd.

[...]

:-)
Yup hier ook, had ik ook wel verwacht maar toch jammer. Nu was die kaart sowieso niet mijn nr1 keus maar was wel fijn geweest als fallback.

• Diehardje22
  • Laatst online: 19-06 15:53
Mijn bestelling is loopt ook gewoon nog. Ik heb wel gewoon per ideal voorruit betaald. (amazon.nl)

• Joao
  • Laatst online: 24-10 21:05
Diehardje22 schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 13:11:
Mijn bestelling is loopt ook gewoon nog. Ik heb wel gewoon per ideal voorruit betaald. (amazon.nl)
Die van mij was via Creditcard. Wellicht dat kopers met voorruitbetaling iDEAL meer geluk hebben :-).

• rs5racer
eclipse1919 schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 13:10:
[...]

Geeft dat Amazon ook nog een reden van annulering ?
'Problemen met het verwerken van de bestelling.'

• Mr Dynamic
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 21-10 14:51
Mijn kaart is ook geannuleerd :(

"omdat er een probleem is opgetreden"

Had rechtstreeks al betaald, nu moet ik wachten op hun terugbetaling .... :(

• eclipse1919
Joao schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 13:12:
[...]

Die van mij was via Creditcard. Wellicht dat kopers met voorruitbetaling iDEAL meer geluk hebben :-).
al enkele malen gelezen dat sommigen het bestelde als "mocht het anders niet lukken", en zo de voorraad virtueel op was, nu gooien ze de niet betaalde eruit en pakken ze de betaalde kaarten bij de eerste zending... maar uiteraard is dat suggestief, maar wel logisch,
preordenen, gelijk schuive.... maar met de negatieve rente moeten ze daar weer voor betalen , sjee krijg hoofdpijn van dat denken 8)7

• rs5racer
Mr Dynamic schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 13:17:
Mijn kaart is ook geannuleerd :(

"omdat er een probleem is opgetreden"

Had rechtstreeks al betaald, nu moet ik wachten op hun terugbetaling .... :(
Dus niet met Creditcard en toch geannuleeerd?
Pagina: 1 ... 13 ... 629 Laatste

Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.

Let bij het reageren op het volgende:
  • Blijf vriendelijk naar elkaar!
  • Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
  • V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
  • Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
Beschikbaarheid is te vinden in https://docs.google.com/s...2_DWk4/edit#gid=712726851 (niet meer up-to-date)

reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord