Volgens Keile Moniek worden ze volgende week de post opgedaan!
Ik ga meer FPS halen dan Moniek kan scoren in RL
Ik ga meer FPS halen dan Moniek kan scoren in RL
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Hmmm dan is het wachten tot de 17de en om 15:00 zo snel mogelijk bestellen. Denken jullie dat het binnen een paar minuten uit verkocht is?Paprika schreef op zondag 13 september 2020 @ 21:15:
[...]
Nvidia staat geen pre-orders toe. De enkele winkel in Nederland die ze mag verkopen gaat zich netjes aan die regelgeving houden. Dat doen ze eigenlijk al jaren keurig hier in Nederland.
Maakt niet uit waar je bij Amazon bestelt in Europa.Ombc schreef op zondag 13 september 2020 @ 21:18:
[...]
Hmmm dan is het wachten tot de 17de en om 15:00 zo snel mogelijk bestellen. Denken jullie dat het binnen een paar minuten uit verkocht is?
En bestellen in Frankrijk lijkt mij niet zo handig ivm garrantie etc. Hoe denken jullie hier over?
Als 1 account een order van 200 kaarten kan plaatsen vast wel, anders niet. Verder is er niet echt een verschil tussen bestellen in het buitenland of in Nederland. Bij beide print je een label van een post bedrijf (veelal PostNL/DHL/UPS/DPD etc) en het proces is hetzelfde. Je geeft hem af bij een verzamelpunt en je wacht een paar dagen. In die zin is het echt niet anders en daar zou je zorg niet moeten zitten.Ombc schreef op zondag 13 september 2020 @ 21:18:
[...]
Hmmm dan is het wachten tot de 17de en om 15:00 zo snel mogelijk bestellen. Denken jullie dat het binnen een paar minuten uit verkocht is?
En bestellen in Frankrijk lijkt mij niet zo handig ivm garrantie etc. Hoe denken jullie hier over?
En als je moet retourneren dan? dat lijkt me lastiger naar Frankrijk dan naar Nederland? en communicatie in het Frans lijkt me ook niet zo handig...ion schreef op zondag 13 september 2020 @ 21:19:
[...]
Maakt niet uit waar je bij Amazon bestelt in Europa.
Bij Amazon spreken ze gewoon Engels...Ombc schreef op zondag 13 september 2020 @ 21:21:
[...]
En als je moet retourneren dan? dat lijkt me lastiger naar Frankrijk dan naar Nederland? en communicatie in het Frans lijkt me ook niet zo handig...
Misschien omdat Amazon "een maatje" te groot is voor nvidia?Senaxx schreef op zondag 13 september 2020 @ 21:16:
[...]
Zover ik weet zijn pre-orders helemaal niet toegestaan. Dus waarom het via Amazon.fr wel gaat is mij ook een raadsel. Mooi voor de mensen die er 1 hebben kunnen bestellen. Maar zoals bij CaseKing.de staat er dat er besteld mag worden vanaf donderdag de 17e om 15:00.
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Betaalt Amazon allemaal. Ze hebben Engels CS via de mail en chat is in het Frans.Ombc schreef op zondag 13 september 2020 @ 21:21:
[...]
En als je moet retourneren dan? dat lijkt me lastiger naar Frankrijk dan naar Nederland? en communicatie in het Frans lijkt me ook niet zo handig...
Naar mijn idee is het geen probleem. Ik heb ook een paar keer besteld bij caseking.de en moest ook iets retourneren en ging gewoon prima. Dit zou via Amazon.de of Amazond.fr ook geen probleem moeten zijn.Ombc schreef op zondag 13 september 2020 @ 21:21:
[...]
Nee. Een 'lokale' webshop (ongeacht of dat de schaal is van een Azerty/Megekko, of een grotere speler zoals CaseKing) ontvangt een aangetekende brief met de NDA gegevens. Amazon ontvangt die ook, maar zoals je je wel kunt voorstellen hebben die wel wat meer kantoren en afdelingen dus die memo wordt niet altijd even keurig gevolgd.MazeWing schreef op zondag 13 september 2020 @ 21:22:
[...]
Misschien omdat Amazon "een maatje" te groot is voor nvidia?
Ik denk niet dat ze een geheimhoudingsverklaring hebben ondertekend hoor.Paprika schreef op zondag 13 september 2020 @ 21:24:
[...]
Nee. Een 'lokale' webshop (ongeacht of dat de schaal is van een Azerty/Megekko, of een grotere speler zoals CaseKing) ontvangt een aangetekende brief met de NDA gegevens. Amazon ontvangt die ook, maar zoals je je wel kunt voorstellen hebben die wel wat meer kantoren en afdelingen dus die memo wordt niet altijd even keurig gevolgd.
Een leveranciersovereenkomst, give it a name... Of denk je dat een winkel rustig benchmarks kan gaan posten als de kaarten bij hun klaarliggen?ion schreef op zondag 13 september 2020 @ 21:45:
[...]
Ik denk niet dat ze een geheimhoudingsverklaring hebben ondertekend hoor.
Ho bedankt!eclipse1919 schreef op zondag 13 september 2020 @ 20:01:
[...]
Hoi, Pas op met megekko, staan vaak op marktplaats met refurbished en bij bol.com met outlet. en ze zijn veelal duurder als andere vergelijkbare winkels, revieuws op price watch staan vol 5 sterren maar betreft een wedstrijdje ? iets van "winactie", ? revieuws op google,? hoop gepuzzel.
Ik ken je aanbevelen om je lievelingskaart te googelen volgende week en dan de prijzen vergelijken, hij staat nu op ca 535, dat fluctueert een beetje. en lees altijd de terugstuur voorwaarden, sommigen hanteren onmogelijke eisen, en trekken ze 20% van de nieuwprijs af. dus behandel elk plakbandje met respect, plasticjes ergens omheen, hou ze heel,knip ze niet los, of scheur ze er niet af ...dus lees altijd de retourvoorwaarden,
En dan willen ze wel een fatsoenlijke doos om hem als outlet te dumpen of op mp te zetten, maar hoe er ook wordt gereageerd je hebt altijd 14 dagen recht op retour, daar verandert niemand wat aan,
De 3080 gaat komende donderdag alleen bij Nvidia partners beschikbaar zijn. In Nederland zijn dat Alternate, Azerty, Megekko, Coolblue en Amazon. Sommige sites vermelden ook Paradigit in die lijst, maar dat wisselt van site tot site.daniellook schreef op maandag 14 september 2020 @ 09:56:
Als iemand de 3080 vandaag ergens online ziet opdagen, zou je mij dan een pb willen sturen? Het blijkt dat mijn lokale hardware winkel nog geen idee heeft wanneer zij de kaarten binnen krijgen..
Aha, vandaar! Thanks voor de informatieTheDevilOnLine schreef op maandag 14 september 2020 @ 10:50:
[...]
De 3080 gaat komende donderdag alleen bij Nvidia partners beschikbaar zijn. In Nederland zijn dat Alternate, Azerty, Megekko, Coolblue en Amazon. Sommige sites vermelden ook Paradigit in die lijst, maar dat wisselt van site tot site.
Helaas als je op de 3080 selecteert uit de filter, wordt je eruit geknikkerd.
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Even goed naar je kalender kijken.Xtr3me4me schreef op maandag 14 september 2020 @ 11:33:
[...]
Helaas als je op de 3080 selecteert uit de filter, wordt je eruit geknikkerd.
Die staat prima. De site geeft geen enkele 3080 weer, ten opzichte van andere webshops die ze wel al hebben staan.
Het is volgens mijn kalender anders nog geen 17 september, dus in principe zou het gewoon kunnen kloppen dat ze nog niets laten zien.Xtr3me4me schreef op maandag 14 september 2020 @ 11:44:
[...]
Die staat prima. De site geeft geen enkele 3080 weer, ten opzichte van andere webshops die ze wel al hebben staan.
AMD Ryzen 7 5800X3D - MSI RTX 3080 Gaming X Trio - 32GB G.Skill Trident Z Neo 3600 MHz - Oculus Quest 2
Bookmark deze > https://azerty.nl/search-...ting=15&limit=9&view=gridXtr3me4me schreef op maandag 14 september 2020 @ 11:44:
[...]
msmits_ schreef op maandag 14 september 2020 @ 11:48:
[Afbeelding]
Mochten ze eerder online komen... haha.
/f/image/iqUR841c6VoiUzLTX2zKtLXd.png?f=fotoalbum_large)
En dan custom routing toevoegen die alle herhalende requests een oud cached resultaat teruggeeft. Ik zou het gedaan hebben als 't mijn website wasmsmits_ schreef op maandag 14 september 2020 @ 11:48:
[Afbeelding]
Nee.xamirz schreef op maandag 14 september 2020 @ 11:53:
Zijn er ook shops in NL die FE verkopen?
Een kleine misschien irrelevante aanvulling hierop. Mijn schoonbroer werkt bij Coolblue, ergens manager en developer van weet ik het bij de logistieke afdeling. Voorlopig heeft hij nog helemaal niks in zijn magazijn liggen, en staan er ook nog geen lopende orders uit. In het systeem staan al wel de volgende kaarten vermeld maar verder dus nog niks met verwachte aankomstdatum daar en ook geen prijzen.TheDevilOnLine schreef op maandag 14 september 2020 @ 10:50:
[...]
De 3080 gaat komende donderdag alleen bij Nvidia partners beschikbaar zijn. In Nederland zijn dat Alternate, Azerty, Megekko, Coolblue en Amazon. Sommige sites vermelden ook Paradigit in die lijst, maar dat wisselt van site tot site.
[ Voor 13% gewijzigd door Skybullet op 14-09-2020 11:59 ]
Skybullet schreef op maandag 14 september 2020 @ 11:53:
[...]
Een kleine misschien irrelevante aanvulling hierop. Mijn schoonbroer werkt bij Coolblue, ergens manager en developer van weet ik het bij de logistieke afdeling. Voorlopig heeft hij nog helemaal niks in zijn magazijn liggen, en staan er ook nog geen lopende orders uit. In het systeem staan al wel de volgende kaarten vermeld maar verder dus nog niks met verwachte aankomstdatum daar en ook geen prijzen.
( en Nee, helaas is het uit den boze om als personeel en zelfs als managers spullen te reserveren/bestellen en/of achter te hand te houden voor familie en vrienden. in verleden deed hij dat vaak voor mij, net als iedereen daar, maar policy is daar flink veranderd en daar verlies je nu je baan door haha)
[Afbeelding] alles voor een glimlach bij coolblue, U bent ontslagen
Even voor mijn interesse, wat voor programma gebruik je hier voor je scripts?msmits_ schreef op maandag 14 september 2020 @ 11:48:
[Afbeelding]
Zou wel het een en ander even weghalenSkybullet schreef op maandag 14 september 2020 @ 11:53:
[...]
Een kleine misschien irrelevante aanvulling hierop. Mijn schoonbroer werkt bij Coolblue, ergens manager en developer van weet ik het bij de logistieke afdeling. Voorlopig heeft hij nog helemaal niks in zijn magazijn liggen, en staan er ook nog geen lopende orders uit. In het systeem staan al wel de volgende kaarten vermeld maar verder dus nog niks met verwachte aankomstdatum daar en ook geen prijzen.
( en Nee, helaas is het uit den boze om als personeel en zelfs als managers spullen te reserveren/bestellen en/of achter te hand te houden voor familie en vrienden. in verleden deed hij dat vaak voor mij, net als iedereen daar, maar policy is daar flink veranderd en daar verlies je nu je baan door haha)
En terecht natuurlijk, zou wat worden als je bij het ziekenhuis aan komt maar je niet behandeld kan worden omdat de dokter een plekje op de IC gereserveerd heeft voor een maatje van hem. Ik vind het eigenlijk vrij opvallend en enigszins asociaal dat mensen hier zo massaal aan het zoeken zijn naar pre-orders die schijnbaar online staan terwijl dat overduidelijk helemaal niet de bedoeling is (wel begrijpelijk, maar wel asociaal). Op reddit zie je hordes mensen die uit de VS bestellingen doen bij meerdere Europese webshops om de kans op een kaart maar te maximaliseren ten koste van 10 anderen.Skybullet schreef op maandag 14 september 2020 @ 11:53:
[...]
[Afbeelding]
alternate heeft Ca 50 kaarten staan, met specs en prijzen, maar zijn nog NIET te bestellen voor mij wordt het de MSI GeForce RTX 3080 Gaming X Trio grafische kaart
Haha ja maar ik blijf natuurlijk zelf ook gewoon keihard F5'enPaprika schreef op maandag 14 september 2020 @ 11:51:
[...]
En dan custom routing toevoegen die alle herhalende requests een oud cached resultaat teruggeeft. Ik zou het gedaan hebben als 't mijn website was.
Is gewoon Node-RED.mccAin schreef op maandag 14 september 2020 @ 11:55:
[...]
Even voor mijn interesse, wat voor programma gebruik je hier voor je scripts?
Lekker zelf weten toch? Tot op heden zijn het allemaal maar magere modellen geweest. Je hebt echt niets gemist.RalphvG schreef op maandag 14 september 2020 @ 11:59:
[...]
En terecht natuurlijk, zou wat worden als je bij het ziekenhuis aan komt maar je niet behandeld kan worden omdat de dokter een plekje op de IC gereserveerd heeft voor een maatje van hem. Ik vind het eigenlijk vrij opvallend en enigszins asociaal dat mensen hier zo massaal aan het zoeken zijn naar pre-orders die schijnbaar online staan terwijl dat overduidelijk helemaal niet de bedoeling is (wel begrijpelijk, maar wel asociaal). Op reddit zie je hordes mensen die uit de VS bestellingen doen bij meerdere Europese webshops om de kans op een kaart maar te maximaliseren ten koste van 10 anderen.
Ahja, je kan je afvragen of 'lekker zelf weten' een instelling is die je wil accepteren binnen een samenleving, maar het is wel de realiteit dus inderdaad. Zoals ik zei; het is heel begrijpelijk dat het gebeurt.Paprika schreef op maandag 14 september 2020 @ 12:00:
[...]
Lekker zelf weten toch? Tot op heden zijn het allemaal maar magere modellen geweest. Je hebt echt niets gemist.
Hoezo asociaal? Ze staan online en zijn te koop. Niks asociaal aan... En helemaal niet wanneer een Tweaker hier aangeeft dat ze te koop staan...RalphvG schreef op maandag 14 september 2020 @ 11:59:
[...]
En terecht natuurlijk, zou wat worden als je bij het ziekenhuis aan komt maar je niet behandeld kan worden omdat de dokter een plekje op de IC gereserveerd heeft voor een maatje van hem. Ik vind het eigenlijk vrij opvallend en enigszins asociaal dat mensen hier zo massaal aan het zoeken zijn naar pre-orders die schijnbaar online staan terwijl dat overduidelijk helemaal niet de bedoeling is (wel begrijpelijk, maar wel asociaal). Op reddit zie je hordes mensen die uit de VS bestellingen doen bij meerdere Europese webshops om de kans op een kaart maar te maximaliseren ten koste van 10 anderen.
[ Voor 81% gewijzigd door Joao op 14-09-2020 12:08 ]
Ik heb ook een asus strix 3080 gepreordered. Niets asociaals aan, amazon biedt het aan, ik heb interesse en bestel. Nu moet ik mij volgens jou schuldig gaan voelen?RalphvG schreef op maandag 14 september 2020 @ 11:59:
[...]
Sommigen gaan 48 uur van te voren in een slaapzak ergens liggen voor luxe producten die echt niet je leven veranderen mocht je ze een dag eerder of later bezitten. Als mensen liever de vrijdagavond binnen zitten om een benchmark te draaien om dan weer Fortnite op te starten en dezelfde fps te behalen als hun vorige videokaart mogen ze dat van mij toch echt zelf weten. Ik zal niet aan ze denken met 'n bietje op 't terras.RalphvG schreef op maandag 14 september 2020 @ 12:02:
[...]
Ahja, je kan je afvragen of 'lekker zelf weten' een instelling is die je wil accepteren binnen een samenleving, maar het is wel de realiteit dus inderdaad. Zoals ik zei; het is heel begrijpelijk dat het gebeurt.
Hoezo citeer je mij?Joao schreef op maandag 14 september 2020 @ 12:02:
[...]
Hoezo asociaal? Ze staan online en zijn te koop. Niks asociaal aan... En helemaal niet wanneer een Tweaker hier aangeeft dat ze te koop staan...
Als je nu een loop-hole had gevonden waardoor je de bestelling kon plaatsen terwijl het niet beschikbaar is op de front-end; ja, dan is het inderdaad asociaal.
FoutjePaprika schreef op maandag 14 september 2020 @ 12:05:
[...]
Sommigen gaan 48 uur van te voren in een slaapzak ergens liggen voor luxe producten die echt niet je leven veranderen mocht je ze een dag eerder of later bezitten. Als mensen liever de vrijdagavond binnen zitten om een benchmark te draaien om dan weer Fortnite op te starten en dezelfde fps te behalen als hun vorige videokaart mogen ze dat van mij toch echt zelf weten. Ik zal niet aan ze denken met 'n bietje op 't terras.
[...]
Hoezo citeer je mij?
Trappelen en verzamelen bij de gate terwijl je 'n stoel hebt toegewezen gekregen, staand wachten in 't vliegtuig met een scheve nek omdat je er echt niet eerder uit gaat zijn dan wanneer je was blijven zitten, bij de bagage banden vooraan gaan staan zodat de mensen wiens koffer er wel al direct vanaf rollen niet eens bij kunnen komen. Zo kan ik nog wel even doorgaan. Ik vind 't wel fijn: lekker alle bankjes voor mezelfRalphvG schreef op maandag 14 september 2020 @ 12:10:
Het is hetzelfde kuddegedrag dat je ziet op bijv. een treinstations; iedereen sprint naar de deur om maar als eerste een zitplekje te bemachtigen, ongeacht of er voor iedereen een plekje is in de trein. In mijn ogen is dat soort gedrag asociaal, maar dat is natuurlijk niets meer dan mijn eigen uitgangspunt.
Ja dat is zeker waarPaprika schreef op maandag 14 september 2020 @ 12:13:
[...]
Trappelen en verzamelen bij de gate terwijl je 'n stoel hebt toegewezen gekregen, staand wachten in 't vliegtuig met een scheve nek omdat je er echt niet eerder uit gaat zijn dan wanneer je was blijven zitten, bij de bagage banden vooraan gaan staan zodat de mensen wiens koffer er wel al direct vanaf rollen niet eens bij kunnen komen. Zo kan ik nog wel even doorgaan. Ik vind 't wel fijn: lekker alle bankjes voor mezelf.
[ Voor 118% gewijzigd door biggydeen2 op 14-09-2020 12:18 ]
Just checking: geen informatique? Hier heb ik wel mn gtx 1070 fe gekocht rond de launch destijds?TheDevilOnLine schreef op maandag 14 september 2020 @ 10:50:
[...]
Verzonden???biggydeen2 schreef op maandag 14 september 2020 @ 12:14:
De eerste RTX3080 gaming OC kaarten zijn inmiddels verzonden bij Amazon NL. Lijken dus wel degelijk valide orders.
Paradigit heeft al een pagina voor de RTX 30-serie.TheDevilOnLine schreef op maandag 14 september 2020 @ 10:50:
[...]
Die stond niet in de lijsten die ik heb gezien op verschillende sites (zie bijv. https://www.techtastic.nl...-moet-weten-verkoopstart/).Henkje.doc schreef op maandag 14 september 2020 @ 12:14:
[...]
Just checking: geen informatique? Hier heb ik wel mn gtx 1070 fe gekocht rond de launch destijds?
Zou wat zijn. Heb bijna mn build af maar alleen de GPU ontbreekt
blup
Zou er eigenlijk een post.nl busje de straat over durven met 20 rtx 3xxx aan boord ? dus een slordige 30.000 , zou me niet prettig voelen, t is mooie handel, maar daar zal ook wel rekening mee worden gehouden.NotSoSteady schreef op maandag 14 september 2020 @ 12:15:
Als ik een 3090 kan bemachtigen is het leuk en anders wacht ik gewoon even. Er zijn momenteel toch geen nieuwe games dus heb niet bepaald haast en in die doemverhalen over nieuwe voorraad in 2021 geloof ik al helemaal niet.
Jawel hoorXtr3me4me schreef op maandag 14 september 2020 @ 11:44:
[...]
Klopt, echter, bij de meeste bedrijven komt de koerier langs net voor sluitingstijd om de orders op te halen.Bezulba schreef op maandag 14 september 2020 @ 12:20:
Ik geloof dat soort verhalen pas als ik een post zie van iemand in dit topic met de krant van vandaag en de kaart in z'n handen.
Hoe vaak ik wel niet artikelen al als "verzonden" heb gezien en dan bleek achteraf alleen het verzendlabel aangemaakt te zijn is niet op 1 hand te tellen.
Je kunt er ook gewoon een lading servers in stoppen met Xeons van 10K per stuk die naar 1 datacenter moet rijden, of gewoon een oplegger met een paar Ferrari's. Wat denk je van een lading nieuwe iPhones. Die videokaarten zijn het probleem niet.eclipse1919 schreef op maandag 14 september 2020 @ 12:24:
[...]
Zou er eigenlijk een post.nl busje de straat over durven met 20 rtx 3xxx aan boord ? dus een slordige 30.000 , zou me niet prettig voelen, t is mooie handel, maar daar zal ook wel rekening mee worden gehouden.
Nee, daarom is de politie al druk bezig met de voorbereidingen op de RTX 30-launch.eclipse1919 schreef op maandag 14 september 2020 @ 12:24:
[...]
Zou er eigenlijk een post.nl busje de straat over durven met 20 rtx 3xxx aan boord ? dus een slordige 30.000 , zou me niet prettig voelen, t is mooie handel, maar daar zal ook wel rekening mee worden gehouden.
NotSoSteady schreef op maandag 14 september 2020 @ 12:32:
[...]
Nee, daarom is de politie al druk bezig met de voorbereidingen op de RTX 30-launch.
[Afbeelding]
NotSoSteady schreef op maandag 14 september 2020 @ 12:32:
[...]
Nee, daarom is de politie al druk bezig met de voorbereidingen op de RTX 30-launch.
[Afbeelding]
Klopt niet, het gaat hier om voorbereiding voor bonnetjes uitschrijven naar fietsers zonder lichtNotSoSteady schreef op maandag 14 september 2020 @ 12:32:
[...]
[Afbeelding]
kreeg ik ook, in t hele rijtje geen rtx 3xxx te vinden. terwijl bij alternate de specs er al staan en de prijzen maar nog niet te bestellen zijn ( ter info)
Kun je rekenen?Jasmijn22 schreef op maandag 14 september 2020 @ 12:35:
Ik hoop dat amazon FR ook gaat versturen vandaag. Heeft lang genoeg geduurd nu. Leveren die handel.
Moet je je voorstellen hoe het eraan toe zal gaan aan de eettafel.
Nu pas? Ik heb hem al binnen, vanochtend op de mat. Paste zo door de brievenbus.
Stay hungry, stay foolish!
RBN026 schreef op maandag 14 september 2020 @ 13:13:
[...]
Nu pas? Ik heb hem al binnen, vanochtend op de mat. Paste zo door de brievenbus.
:strip_exif()/f/image/P88ZGKqiCgQ4xEckTRQj3IMm.jpg?f=fotoalbum_large)
Zal een flinke plof op de mat gevenRBN026 schreef op maandag 14 september 2020 @ 13:13:
[...]
Het is met name de voorpret om het snel te hebben. (net zoals de Iphone kopen op release datum)flessuh schreef op maandag 14 september 2020 @ 13:16:
[...]
Zal een flinke plof op de mat geven![]()
Zelf zit ik nog altijd te wachten op de versies van kaarten met voor-geinstalleerd waterblock (EVGA hydro copper of soortgelijk)
Helaas zijn daar niet veel van, en komt deze later. Hopelijk voor eind oktober![]()
Voel wel met jullie mee zo deze eerste golf. Had ik met m'n vorige kaart die uit Duitsland kwam
Voor zover ik weet is het een random reward die je eventueel kan krijgen als je lang Geforce Experience lid bent, daarnaast via bepaalde winacties. Maar ze zijn er niet veel inderdaad.iAdema schreef op maandag 14 september 2020 @ 13:21:
[...]
Heel tof, nu wil ik hem ook xD. Als ik zo wat rond zoek op internet is dit behoorlijk zeldzaam?
[ Voor 4% gewijzigd door Senaxx op 14-09-2020 13:55 ]
Ja, die ga je niet goedkoop tegenkomen. Veelal vraagt men er meer dan 100 euro voor.iAdema schreef op maandag 14 september 2020 @ 13:21:
[...]
Heel tof, nu wil ik hem ook xD. Als ik zo wat rond zoek op internet is dit behoorlijk zeldzaam?
:strip_exif()/f/image/tUXbgRIii0SjYA2w0PhiKrxn.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/agfBoWCVM6DWpTsdgKOG7jnf.jpg?f=fotoalbum_large)
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Haha wat voor script is dit?msmits_ schreef op maandag 14 september 2020 @ 11:48:
[Afbeelding]
[ Voor 84% gewijzigd door Blaat op 14-09-2020 17:53 ]
https://www.3dmark.com/spy/21686019 - RX 6900XT 21K+
En ook belangrijk dat ie stil is onder load..RBN026 schreef op maandag 14 september 2020 @ 17:15:
Ik ben heel erg benieuwd naar de review van de founders edition en dan vooral naar de koeling. Als deze zo goed is als Nvidia beweert probeer ik toch donderdag om 15:00 een FE te bemachtigen.
het ken je alleen maar een blauw beeld opleveren neem ik aan ? als de voeding in de problemen komtymmv schreef op maandag 14 september 2020 @ 17:03:
[...]
Ik zou niet de gok nemen met een voeding die minder dan 750 watt levert.
[Afbeelding]
Klopt. Normaal hadden we nu al kunnen duiken in de reviews, dan had het niet zo uitgemaakt. Maar nadat ze mijn Amazon Italië order hebben gecanceld jeukt het toch om zo nog ergens anders iets gefixt te krijgenSenaxx schreef op maandag 14 september 2020 @ 17:16:
[...]
Eensch!![]()
Al is het vandaag maar saai met de levertijden en preorders. Megekko nog steeds niet de echte prijzen er bij, geen enkele retailer waar je toch stiekem even kon preorderen.
Android developer & dürüm-liefhebber
Als hij tegelijkertijd ook het huis schoonmaakt is dat natuurlijk het overwegen waard. Plus dat je je andere helft kan paten denken dat je aan het stofzuigen ben. Al zie ik mijn case als stof reservoir niet echt zitten.EdvanAl schreef op maandag 14 september 2020 @ 17:17:
[...]
En ook belangrijk dat ie stil is onder load..
Een geen stofzuiger geluid gaat worden
Ik zit al online te kijken of er een reviewer is die de memo niet gehad heeftMavamaarten schreef op maandag 14 september 2020 @ 17:19:
[...]
Klopt. Normaal hadden we nu al kunnen duiken in de reviews, dan had het niet zo uitgemaakt. Maar nadat ze mijn Amazon Italië order hebben gecanceld jeukt het toch om zo nog ergens anders iets gefixt te krijgen
[ Voor 33% gewijzigd door computerjunky op 14-09-2020 17:22 ]
alternate in m`n mandje favorieten, zat er weer een msi met 3 x 8 slots tussen? dus nog oppassen geblazen ook. ( moet je toch wel) maar die voeding pft, normaal nooit een probleemSenaxx schreef op maandag 14 september 2020 @ 17:16:
[...]
Eensch!![]()
Al is het vandaag maar saai met de levertijden en preorders. Megekko nog steeds niet de echte prijzen er bij, geen enkele retailer waar je toch stiekem even kon preorderen.
MLiD gooide het gerucht al de wereld in dat de diverse reviewers aangeven dat de koeling op de 3080FE bovengemiddeld goed is.EdvanAl schreef op maandag 14 september 2020 @ 17:17:
[...]
En ook belangrijk dat ie stil is onder load..
Een geen stofzuiger geluid gaat worden
Als ik een FE kan bemachtigen mag jij wel mijn order overnemen van Amazon.Mavamaarten schreef op maandag 14 september 2020 @ 17:19:
[...]
Klopt. Normaal hadden we nu al kunnen duiken in de reviews, dan had het niet zo uitgemaakt. Maar nadat ze mijn Amazon Italië order hebben gecanceld jeukt het toch om zo nog ergens anders iets gefixt te krijgen
Koeling kan best, maar koelen met hoeveel dB ?onsgeluk schreef op maandag 14 september 2020 @ 17:24:
[...]
MLiD gooide het gerucht al de wereld in dat de diverse reviewers aangeven dat de koeling op de 3080FE bovengemiddeld goed is.
Kijk goed naar de fans.unfor schreef op maandag 14 september 2020 @ 17:44:
Ik wil ook een FE, maar ik wil wel eerst weten of deze FE wel een zero RPM of iig low RPM mogelijkheid heeft.
De 2070S FE die ik heb heeft geen zero RPM mode en het laagste RPM wat hij idle kan draaien is 1500 RPM, dat is net niet stil genoeg voor mijn overige casefans die dan zo'n 500 RPM draaien.
Als ik kijk naar de levertijd van een 2080 Super zit je op 1-3 dagen, ik hoop dat ze voor de 3080En nu weer on-topic
UPSEvernote schreef op maandag 14 september 2020 @ 18:09:
[...]
Heeft iemand enig idee via welke koerier dit normaal loopt?
Koeling wordt al tijden niet uitsluitend op koelprestaties beoordeeld, maar net zo goed op geluid. Als iets bovengemiddeld goed is, zal dat voor alle relevante criteria gelden denk ik zo. Hoe dan ook, nog heel even koffiedik kijken.EdvanAl schreef op maandag 14 september 2020 @ 17:59:
[...]
Koeling kan best, maar koelen met hoeveel dB ?
Die aflevering heb ik blijkbaar gemist, maar bevestigd wel m’n vermoeden. Kan niet wachten tot de 3090 reviews gaan komen.JeroenNietDoen schreef op maandag 14 september 2020 @ 18:36:
Wat GamersNexus ook eerder al stelde, Nvidia wil meer kaarten zelf verkopen. Het is hun dus wel aangelegen om ook eens met een goed cooldesign te komen als ze willen concurreren met de AIBs.
Ik hoop dus ook echt dat de resultaten goed zijn, want mijn voorkeur gaan uit naar de FE.
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq