[NVIDIA GeForce RTX 30XX] Levertijden & Prijzen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 14 ... 629 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Alle 38 producten

• Mr Dynamic
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 21-10 14:51
rs5racer schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 13:17:
[...]

Dus niet met Creditcard en toch geannuleeerd?
yep, met bancontact betaald ...

• eclipse1919
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 04-09 08:19
rs5racer schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 13:17:
[...]

Dus niet met Creditcard en toch geannuleeerd?
mooi daar gaat mijn bovenstaand, rot voor je sccs.

• rs5racer
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23-09 20:07
Mr Dynamic schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 13:18:
[...]

Dat is wel echt balen, zijn ze wel een beetje snel met terugbetalen dan?

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 01-11 14:26
Was te verwachten dan zal de rest wel volgen met de andere kaarten.

Wordt spannend donderdag om 15:00!

Ben blij dat ik ondertussen een 2080super goedkoop heb kunnen overnemen.

Stay hungry, stay foolish!

• Mr Dynamic
rs5racer schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 13:19:
[...]

Dat is wel echt balen, zijn ze wel een beetje snel met terugbetalen dan?
ze zeggen dat het "enkele" dagen kan duren :( Heb al gemeld dat ze mijn order moest laten staan totdat ze binnen waren en dan nog leveren, ook al is het later ... Chat persoon geeft me gelijk, maar hij ziet dat er nog helemaal geen voorraad aanwezig is ...

• eclipse1919
rs5racer schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 13:16:
[...]

'Problemen met het verwerken van de bestelling.'
nou ja...net zoiets als t regent buiten.. hoop dat je gauw je geld terug hebt, ken je alsnog op tijd een andere winkel proberen Donderdag

• Craftop
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 31-10 15:04
Mr Dynamic schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 13:18:
[...]

Was natuurlijk ergens te verwachten dat alle 'pre-orders' geannulleerd zouden worden.. Mijn inziens redelijk naïef om te verwachten dat het gewoon mogelijk is te bestellen (en vooraf te betalen) en je product te ontvangen bij zulke grote partijen als zij daarvoor duidelijk in de problemen zouden komen wegens NDA's/ contracten..

AMD Ryzen 7 5800X3D - MSI RTX 3080 Gaming X Trio - 32GB G.Skill Trident Z Neo 3600 MHz - Oculus Quest 2

• rs5racer
Ik ben nu wel helemaal ready voor de F5 donderdag race ;) En anders zien we het dan wel weer in de tweede batch, wereld vergaat gelukkig niet zonder RTX 3080.

• Jasmijn22
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 29-07 14:39

Jasmijn22

& Ravenwood

Ik ben blij dat ik besteld heb met CC. Dan schrijven ze pas af als ze ook echt gaan leveren. Meestal duurt het langer dan een week voor bedrijven als Amazon om geld terug te storten. Sta je donderdag met de pet in de hand.

• hully
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-09 14:47
mijne ook geannuleerd, zouden problemen zijn met betaling (cc) wat onzin is.

jammer!

• eclipse1919
rs5racer schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 13:24:
Ik ben nu wel helemaal ready voor de F5 donderdag race ;) En anders zien we het dan wel weer in de tweede batch, wereld vergaat gelukkig niet zonder RTX 3080.
voorpret en een beetje kwijlen is ook leuk hoor :*)

• Mr Dynamic
Craftop schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 13:22:
[...]

Was natuurlijk ergens te verwachten dat alle 'pre-orders' geannulleerd zouden worden.. Mijn inziens redelijk naïef om te verwachten dat het gewoon mogelijk is te bestellen (en vooraf te betalen) en je product te ontvangen bij zulke grote partijen als zij daarvoor duidelijk in de problemen zouden komen wegens NDA's/ contracten..
Het was een mogelijkheid die aangeboden werd, dus ik ging erop in. Als zo'n groot bedrijf als Amazon de regels zelf niet kent kan ik niet aandoen.

Maar nu zal ik ook morgen moeten meedingen om 15u naar een kaart hé ... Deze zal ik dan wel met CC betalen zodat mijn rekening niet geplunderd is tijdens het wachten op mijn terugbetaling van amazon.

Ik heb net nieuwe pc samengesteld met als voorlopige kaart een 1660ti, dus de jump zal groot zijn, daarmee het ongeduld :)

• Santee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-11 17:46
Oef Prijzen van de Strix bij Alternate. €859 voor de goedkoopste versie. Dan is de Gaming X Trio voor €779 een stuk betere deal!

• Jasmijn22

Jasmijn22

& Ravenwood

Ik hoop niet dat teveel mensen gaan zitten f5en bij de webshops en de hele rattenplan down gaat. Ik moet er namelijk echt eentje hebben.

• 3clectic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 04-11 16:37
Hier ook geannuleerd, met ideal betaald. Achja, dan donderdag maar eentje proberen te bemachtigen. Was al van plan om de FE en eentje van MSI te proberen waarbij de gigabyte als backup zou dienen of naar familie zou gaan.

Ryzen 9 5900x | RTX 3080 FE | ASUS B550M PLUS | G.Skill Neo 32 GB CL16 @ 3600 MHz | Corsair 280x | Samsung 980 500 GB NVMe | Samsung 870 1 TB SSD

• White_Collar
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:23
Jasmijn22 schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 13:31:
Ik hoop niet dat teveel mensen gaan zitten f5en bij de webshops en de hele rattenplan down gaat. Ik moet er namelijk echt eentje hebben.
"moet"? 8)7

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

• Craftop
Jasmijn22 schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 13:31:
Want zonder de 3080 is je leven voorbij? Er zijn weinig redenen te verzinnen waarom iemand er 'echt een nodig heeft'.. Ik hoop van harte dat je er eentje kunt bemachtigen, maar anders zal je leven vast niet voorbij zijn.

AMD Ryzen 7 5800X3D - MSI RTX 3080 Gaming X Trio - 32GB G.Skill Trident Z Neo 3600 MHz - Oculus Quest 2

• morm
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 00:03
First world problems....

• Jasmijn22

Jasmijn22

& Ravenwood

Hunt Showdown met 55 fps is onacceptabel. Ik heb nu tijdelijk een 1060. Dat gun je niemand.

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:09

flessuh

Set sail for fail!

*Begint steeds blijer te worden met besluit te wachten op versies met waterblok :P

then again, daar kan dezelfde run op komen _O-

[ Voor 23% gewijzigd door flessuh op 15-09-2020 13:34 ]

https://www.dutchsolarboat.com

• White_Collar
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:23
Jasmijn22 schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 13:33:
[...]

Hunt Showdown met 55 fps is onacceptabel. Ik heb nu tijdelijk een 1060. Dat gun je niemand.
Ik teer op een R9 290 kaart van 7 jaar oud. Volgens mij heb je niks te klagen met een 1060 :+

[ Voor 3% gewijzigd door White_Collar op 15-09-2020 13:35 ]

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 03-11 15:58
Ik op een 5750 uit 2009 oid :-)

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 03-11 23:48
Wel komisch dat een paar dagen terug mensen nog met hand en tand hun pre-order aan het verdedigen waren toen anderen hier ze erop wezen dat ze voorbereid moesten zijn op annulering. Pre order was mamelijk niet toegestaan door nvidia. Et voila.

• Santee
Begin ondertussen toch naar die founders edition te kijken. Wellicht slechtere garantie, maar als een FTW3 straks €850+ is, dan kan je met dat €130 verschil ook straks eerder weer je kaart upgraden over ~4 jaar. Ik vind de verschillen wel erg groot. Die MSI Gaming X Trio is ten minste maar €60 boven de MSRP van de FE.

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:32
Jammer dat de FE edities niet worden aangeboden in winkels. Heb een gtx 1070 FE en heb daar goede ervaringen mee.

• Jasmijn22

Jasmijn22

& Ravenwood

Ik hoor net van een vriendje van mij die bij een bepaalde grote webshop werkt dat ze al zeker 250 RTX 3080 kaarten binnen hebben. Met die schaarste valt het dus best wel mee lijkt mij met zulke aantallen.

• Orky Rulez
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 02-11 23:01
Jasmijn22 schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 13:40:
Ik hoor net van een vriendje van mij die bij een bepaalde grote webshop werkt dat ze al zeker 250 RTX 3080 kaarten binnen hebben. Met die schaarste valt het dus best wel mee lijkt mij met zulke aantallen.
Valt wel mee??

Ik zou meer vertrouwen hebben als ze er 100 hadden van elk model...

Handen af dus van mijn X Trio jongens en meisjes! Ik zal het hier wel posten zodra mijn bestelling in orde is.

• Cascade
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-11 13:24
Jasmijn22 schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 13:40:
Heb je enig idee hoe weinig dat is vergeleken met de meute die klaar staat om de portemonnee te trekken?

Als het net zo gaat als met de release van Ryzen 3000 dan worden een hoop mensen teleurgesteld...

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:33

GG85

.......

Man man man, dit topic was net na de aankondiging leuk maar wat een treurigheid is het hier geworden zeg....

Huilie huilie dat Amazon zich netjes aan de regels houdt (wees blij) en dus orders annuleert. Wat hadden jullie dan verwacht? Dat iedereen bij Amazon helemaal hyped is en alleen maar met de RTX 3000 serie in hun hoofd zit? Tuurlijk niet, die hebben honderduizenden artikelen en een geautomatiseerd proces. Dus artikelen worden automatisch gelaatst tot er iemand naar kijkt en er achter komt dat ze nog niet uitgeleverd mogen worden. Zou wat zijn als Amazon dat soort simpele regeltjes al zou overtreden, wees blij dat we een rechtstaat hebben.
En sorry, maar ik vind het heel grappig dat er dan gelijk paniek is en mensen met Amazon aan de lijn gaan hangen omdt het wel eens een paar dagen kan duren voor ze hun geld terug krijgen en ze dan geen geld hebben om donderdag om 1500 gelijk te bestellen (tip: neem een kijkje in het FO topic ;).

Bizar om te lezen hoe one track minded en kapitalistisch mensen zijn ingesteld zeg. "55 fps gun je niemand!", "wie weet of et donderdan binnen 2 min nog kaarten zijn?", "stuur me een DM als er ergens voorraad is" etc etc. Man man, chill.

Ik kijk ook naar de kaarten uit maar moet sowieso nog wat langer wachten op een 3090 maar als die er niet direct de 25e is so what, dan wachten we toch nog een weekje.

Hetzelfde met het gegniffel in het vuistje dat 2080ti eigenaren nu misschien wel minder geld krijgen. Wel eens aan gedacht dat heel veel mensen dat helemaal niet boeit? Het is een hobby en als ik €200 minder krijg voor mijn 2080ti prima. Heb er 2 jaar plezier van gehad dus maak er graag voor een schappelijk prijsje iemand blij mee. Of dat nu voor €400 of voor €600 is zien we tzt wel en weerhoud me niet om nu lekker uit te kijken naar een niewe kaart.

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Hahaha zekers dat ik F5en ga! Heb 2 x 3080 nodig en de 24e 3 x 3090.
Zal alles gereed hebben staan en heb 4 andere mensen die meehelpen 😁

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 03-11 15:58
Nou voor 400 euro teken ik ervoor :P

Ik ben benieuwd hoe erg het zal zijn donderdag, naar mijn idee gaan echt een hoop mensen de portemonnee trekken.

• Jasmijn22

Jasmijn22

& Ravenwood

De STRIX uit frankrijk staat er nog steeds. Pak ik de 17e mooi ff een 3080 mee hier in NL en mocht die STRIX dan aan komen kakken kan ik die mooi voor een premium verpatsen.

• Joao
  • Laatst online: 24-10 21:05
Skybullet schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 13:37:
Wel komisch dat een paar dagen terug mensen nog met hand en tand hun pre-order aan het verdedigen waren toen anderen hier ze erop wezen dat ze voorbereid moesten zijn op annulering. Pre order was mamelijk niet toegestaan door nvidia. Et voila.
Uh, ik ben even een aantal pagina's terug gegaan en ik zie niet echt iemand die hun pre-order aan het verdedigen waren hoor. Er waren juist een hoop mensen die meteen aangaven dat ze geannuleerd worden voordat ze uitgestuurd worden. Deze mensen hadden ook geen pre-order geplaatst en waren de boel maar een beetje aan het opstoken.

En mocht je wel een comment ergens tussen vinden. So what?

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-11 13:56
GG85 schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 13:44:
Man man man, dit topic was net na de aankondiging leuk maar wat een treurigheid is het hier geworden zeg....
Dat jij geduldig bent betekent niet dat de rest dat ook is. Laat mensen lekker enthousiast zijn en hopen dat ze een kaart kunnen bemachtigen. Toch mooi dat volwassen (tenminste daar ik ga maar vanuit :) ) mensen zich zo druk kunnen maken om iets onbenulligs.

Dit topic gaat over levertijden en prijzen dus vrij logisch dat Amazon hier vaak wordt genoemd. En ja ik heb ook even aan de chat gehangen bij Amazon met het volgende nieuws:

Er is rond 13:00 een annuleringsronde geweest bij Amazon NL. Dit is blijkbaar random (aanname) gezien mijn bestelling nog staat en ik echt op het laatste moment heb gekocht (paar uur later was de Gigabyte gaming OC niet meer beschikbaar). De annuleringen gaan dus in zogenaamde rondes. Amazon NL verwachte niet dat er nog een ronde zou komen. Maar goed, neem dat met een korreltje zout want dat kunnen ze niet zien. Oftewel er is nog steeds een kans dat er wel geleverd gaat worden aan een enkeling.

De terugbetaling is binnen 2-7 dagen en onlangs had ik ook mijn geld binnen een week terug. Voor donderdag is dus vrij krapjes dus ga daar maar niet vanuit.

• Jasmijn22

Jasmijn22

& Ravenwood

De sfeer wordt wel steeds grimmiger hier. Je kunt echt merken dat dit een bloedbad gaat worden.

• Joao

Huilie huilie dat Amazon zich netjes aan de regels houdt (wees blij) en dus orders annuleert. Wat hadden jullie dan verwacht? Dat iedereen bij Amazon helemaal hyped is en alleen maar met de RTX 3000 serie in hun hoofd zit? Tuurlijk niet, die hebben honderduizenden artikelen en een geautomatiseerd proces. Dus artikelen worden automatisch gelaatst tot er iemand naar kijkt en er achter komt dat ze nog niet uitgeleverd mogen worden. Zou wat zijn als Amazon dat soort simpele regeltjes al zou overtreden, wees blij dat we een rechtstaat hebben.
En sorry, maar ik vind het heel grappig dat er dan gelijk paniek is en mensen met Amazon aan de lijn gaan hangen omdt het wel eens een paar dagen kan duren voor ze hun geld terug krijgen en ze dan geen geld hebben om donderdag om 1500 gelijk te bestellen (tip: neem een kijkje in het FO topic ;).

Bizar om te lezen hoe one track minded en kapitalistisch mensen zijn ingesteld zeg. "55 fps gun je niemand!", "wie weet of et donderdan binnen 2 min nog kaarten zijn?", "stuur me een DM als er ergens voorraad is" etc etc. Man man, chill.

Ik kijk ook naar de kaarten uit maar moet sowieso nog wat langer wachten op een 3090 maar als die er niet direct de 25e is so what, dan wachten we toch nog een weekje.

Hetzelfde met het gegniffel in het vuistje dat 2080ti eigenaren nu misschien wel minder geld krijgen. Wel eens aan gedacht dat heel veel mensen dat helemaal niet boeit? Het is een hobby en als ik €200 minder krijg voor mijn 2080ti prima. Heb er 2 jaar plezier van gehad dus maak er graag voor een schappelijk prijsje iemand blij mee. Of dat nu voor €400 of voor €600 is zien we tzt wel en weerhoud me niet om nu lekker uit te kijken naar een niewe kaart.
Ik zie niemand huilen hoor... Ik zie juist dat de meeste mensen die een pre-order geplaatst heel goed wisten dat de order nog op het laatste moment geannuleerd kon worden...

• Jasmijn22

Jasmijn22

& Ravenwood

*knip*

[ Voor 97% gewijzigd door Intergalactic op 15-09-2020 14:34 ]

• Joao
Jasmijn22 schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 14:02:
[...]

Die ene user hier die geld over had gemaakt was wel een beetje zoutig. Hij gebruikte zelfs boze hoofdjes dus daar waren wel emoties hun werk aan het doen.
Tja, de meesten hier wisten dat de bestelling geannuleerd kon worden. Als je dan met iDEAL de betaling gaat doe, wetend dat het geld afgeboekt wordt zonder garantie dat je de kaart krijgen en dan op een restitutie moet wachten; dan heb je geen reden om te klagen 8)7

• Jasmijn22

Jasmijn22

& Ravenwood

Wie gaat er nou 400 euro betalen voor zo'n uitgebrande 2080ti terwijl je over een paar weken een splinternieuwe kaart kunt kopen die qua performance beter is en niet volledig uitgewoond is. :')

• rs5racer
Wat heerlijk om te zien hoe dit topic alle kanten op gaat. Mocht iemand nog nuttige informatie hebben over levertijden/prijzen dan hoor ik dat graag. Zoals al eerder gezegd, het is maar een kaart en de wereld vergaat niet. Dat zou vooral in deze eigenaardige tijden (Corona etc) toch duidelijk moeten zijn....

• Skybullet
*knip*
lijkt me duidelijk

[ Voor 95% gewijzigd door Intergalactic op 15-09-2020 14:25 ]

• GG85
  • Laatst online: 21:33

GG85

.......

Jasmijn22 schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 14:05:
[...]

Wie gaat er nou 400 euro betalen voor zo'n uitgebrande 2080ti terwijl je over een paar weken een splinternieuwe kaart kunt kopen die qua performance beter is en niet volledig uitgewoond is. :')
Volgens mij mis je mijn punt een beetje :).
rs5racer schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 14:08:
Wat heerlijk om te zien hoe dit topic alle kanten op gaat. Mocht iemand nog nuttige informatie hebben over levertijden/prijzen dan hoor ik dat graag. Zoals al eerder gezegd, het is maar een kaart en de wereld vergaat niet. Dat zou vooral in deze eigenaardige tijden (Corona etc) toch duidelijk moeten zijn....
Dit ja :)

• Jasmijn22

Jasmijn22

& Ravenwood

Skybullet schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 14:08:
[...]

Kan me nog goed herinneren dat er iemand hier uitgemaakt werd voor "jaloers mannetje". Nadat hij iemand, ik ga niet noemen wie, had verteld dat waarschijnlijk pre-orders gecanceld zouden worden. En legio andere voorbeelden.

De sfeer is hier verschrikkelijk. Dus om nu te lezen dat alle preorders stuk voor stuk cancellen is grappig voor mij om te lezen ja .
Dat zei die Hully tegen mij. :D Nu is zijn order gecanceld. En terecht.

• Joao
Skybullet schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 14:08:
[...]
De sfeer is hier verschrikkelijk.
Aan je laatste 2 comments te zien is dit mede dankzij jou |:(

• Sander64
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 25-10 23:55
Jasmijn22 schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 13:33:
[...]

GTX 770 hier ;)

Corsair 4000D // AMD Ryzen 7 5800X // MSI RTX3080 Gaming X Trio // Gigabyte B450M Aorus Pro // Kingston HyperX Fury 32GB DDR4-3600 // Be Quiet Dark Rock Pro 4 // WD SN550 1TB + Crucial P1 2TB // Corsair RM750x

• Henkje.doc
Jasmijn22 schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 14:00:
De sfeer wordt wel steeds grimmiger hier. Je kunt echt merken dat dit een bloedbad gaat worden.
T.o.v. de 10xx launch zie ik weinig verschil eigenlijk.

Ben wel benieuwd hoe een en ander gaat verlopen. Uiteindelijk zal er op termijn voldoende zijn.

• khodamn
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-03 16:52
Asus ROG STRIX 3080 is nu ook te bestellen bij Centralpoint. Voor ruim €1200. Belachelijk.

• RalphvG
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 24-10 07:21
*knip*

dit soort onzin is ook echt niet welkom

[ Voor 88% gewijzigd door Intergalactic op 15-09-2020 14:15 ]

• Intergalactic
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 23-10 11:01

Intergalactic

Testlab Coördinator & Moderator Harde Waren

𝙸𝚗𝚟𝚊𝚍𝚎𝚛𝚜 𝙼𝚞𝚜𝚝 𝙳𝚒𝚎

Jammer dat ik het nog een keer moet melden, Hou het on-topic, graag dus alleen geneuzel wat direct te maken heeft met het doel van het topic.

ik zie te veel off-topic plaats vinden.

𝙸𝚗 𝚜𝚙𝚊𝚌𝚎 𝚗𝚘 𝚘𝚗𝚎 𝚌𝚊𝚗 𝚑𝚎𝚊𝚛 𝚢𝚘𝚞 𝚜𝚌𝚛𝚎𝚊𝚖 | Tweakers Discord | Stats.fm | Discogs

• Joao
RalphvG schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 14:13:
[...]

Centralpoint is sowieso een grap van een winkel. Zou mij niet verbazen als die tent gewoon een front is voor witwaspraktijken want met de prijzen die daar gehanteerd worden kan ik me niet voorstellen dat ze veel klanditie hebben.
Zijn Centralpoint en MaxICT ( laat dit er even buiten) niet gefocussed op B2B? Consumenten weten meestal wel wat de prijzen zijn maar als je in een bedrijf werkt met een IT budget dan kan ik me voorstellen dat je gewoon bij Centralpoint of MaxICT bestelt.

[ Voor 3% gewijzigd door Intergalactic op 15-09-2020 14:19 ]

• Henkje.doc
Heb zelf contact gehad met een webwinkel die niet op de Nvidia partner lijst staat en deze heeft idd nog niets vernomen van beschikbaarheid. Dus even afwachten hoe zich dat gaat verhouden.

[ Voor 4% gewijzigd door Henkje.doc op 15-09-2020 14:18 ]

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

ion

Commentaar op moderatie doe je niet hier.

[ Voor 85% gewijzigd door Blaat op 15-09-2020 14:33 ]

• Humbatiki
  • Laatst online: 14-03 01:25
...
Ik vind het eerste deel vaan je betoog geheel correct, maar het laatste deel doet dat teniet vind ik. Fijn dat 200 euro voor jou niks uitmaakt. Voor veel mensen is 200 echter een (erg) leuk bedrag.
Ik vind het dus ook niet ok om te gniffelen om mensen die een 2080ti hebben, maar ik vind het wel jammer voor diegenen die de laatste 6 maanden +1000 euro uitgegeven hebben voor een 2080ti. Die zien ineens 600 euro in rook opgaan (hoewel niet letterlijk want ze hebben gewoon een goede kaart, maar in waardevermindering wel).
Ik zelf wacht wel tot november. Even objectief bekijken en zonder al te veel emoties een Radeon of NVIDIA kaart kopen.

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01-11 06:49

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Modbreak:Omdat het erg lastig blijkt voor iedereen om de sfeer goed te houden en ontopic te blijven stellen we vanaf nu een Zero Tolerance beleid in in dit topic. Alle onvriendelijke en offtopic posts zullen direct verwijderd of geedit worden. Wees dus gewaarschuwd!

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
mag in het discussie topic

[ Voor 79% gewijzigd door Intergalactic op 15-09-2020 14:37 ]

...

• Humbatiki
  • Laatst online: 14-03 01:25
de TW gelezen?

[ Voor 92% gewijzigd door Intergalactic op 15-09-2020 14:36 ]

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05:16
De eerste prijsverhogingen vinden volgens mij ook al plaats. Op alternate is de Gigabyte 3080 Gaming OC van 769 naar 789 gegaan. Hoe meer mensen hier hypen en die sites bezoeken hoe hoger de prijzen worden :)

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05:16
Nou, wie wil er een gokje wagen, 3080 op voorraad:
https://www.computerunive...e-rtx3080-gaming-oc-10-gb

[ Voor 33% gewijzigd door Phusebox op 15-09-2020 14:41 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Craftop
Phusebox schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 14:39:
De eerste prijsverhogingen vinden volgens mij ook al plaats. Op alternate is de Gigabyte 3080 Gaming OC van 769 naar 789 gegaan. Hoe meer mensen hier hypen en die sites bezoeken hoe hoger de prijzen worden :)
De prijzen die op de website staan zijn nog geen definitieve prijzen. Het zou zomaar kunnen zijn dat ze nu pas de adviesprijzen van de producent hebben gekregen, waardoor het dus ook kan voorkomen dat er prijzen lager zullen zijn dan er nu staat. puur afwachten tot donderdag 15.00 uur als je hem besteld! ;)

• ion
  • Niet online

ion

Als je daar besteld, zou ik het wel met Paypal doen.

• bjorntju
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 02:08
Helaas, je hem hem niet aan je winkelmandje toevoegen zo te zien :( Waarschijnlijk hebben ze de kaart(en) wel al gewoon binnen maar wordt de knop om te bestellen pas donderdag actief.

[ Voor 15% gewijzigd door bjorntju op 15-09-2020 14:48 ]

• Orky Rulez
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 02-11 23:01
"Ready for immediate shipping" nochtans :P

• Mundatin
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 04-11 14:59
Helaas, mijn Amazon.nl bestelling is ook geannuleerd :(

mag in het discussie topic

[ Voor 60% gewijzigd door Intergalactic op 15-09-2020 14:53 ]

Voorliefde voor alles wat tech-gerelateerd is

• Cascade
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-11 13:24
Weet waar je aan begint met computeruniverse.net: https://www.trustpilot.com/review/www.computeruniverse.net

• zahh
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 03-11 21:45
denk dat iedereen even moet opletten waar ze wel niet willen kopen door de hype :P hou het zelf lekker bij azerty/alternate/coolblue/amazon waar ik altijd goede ervaringen mee heb.

• ion
  • Niet online

ion

zahh schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 14:54:
[...]

denk dat iedereen even moet opletten waar ze wel niet willen kopen door de hype :P hou het zelf lekker bij azerty/alternate/coolblue/amazon waar ik altijd goede ervaringen mee heb.
https://www.trustpilot.com/review/www.amazon.de _O-

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AqAYJH4U9ErZmP7251vIto5P04c=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/7UrVeCYbeGIe1aDZmLkUmQKa.png?f=user_large

Geloof dus niet altijd wat er in reviews staat.

[ Voor 25% gewijzigd door ion op 15-09-2020 14:58 ]

• Th@_M@ster
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03-11 05:16
Jannick schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 14:52:
Helaas, mijn Amazon.nl bestelling is ook geannuleerd :(

[mbr] mag in het discussie topic[/]
Toch vreemd dat niet alle orders worden geannuleerd, die van mij staat nog maar het is natuurlijk wachten dat deze ook word geannuleerd.

Ka-tjing

• Flight777
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-11 23:20
Th@_M@ster schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 15:05:
[...]

Toch vreemd dat niet alle orders worden geannuleerd, die van mij staat nog maar het is natuurlijk wachten dat deze ook word geannuleerd.
Toevallig Prime member? :P Geen idee of dat invloed heeft.

• Jasmijn22

Jasmijn22

& Ravenwood

Er gaan nu geruchten rond dat sommige webshops vandaag al beginnen met verkoop. Ik weet niet of dit waar is maar dit gaat om inside informatie.

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Jasmijn22 schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 15:09:
Er gaan nu geruchten rond dat sommige webshops vandaag al beginnen met verkoop. Ik weet niet of dit waar is maar dit gaat om inside informatie.
Dat "mag" toch niet van Nvidia?

• Obviously
  • Laatst online: 23-07 11:58
Flight777 schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 15:07:
[...]

Toevallig Prime member? :P Geen idee of dat invloed heeft.
Lijkt me niet, ben Prime member en m'n bestelling was als 1 van de eerste geannuleerd.

• Jasmijn22

Jasmijn22

& Ravenwood

Obviously schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 15:10:
[...]

Lijkt me niet, ben Prime member en m'n bestelling was als 1 van de eerste geannuleerd.
Misschien had je Prime moeten zijn en het geld gelijk over moeten maken met ideal en dat het dan wel was gelukt.

• Mundatin
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 04-11 14:59
Jasmijn22 schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 15:20:
[...]

Misschien had je Prime moeten zijn en het geld gelijk over moeten maken met ideal en dat het dan wel was gelukt.
Ik ben Prime, maar heb wel CC gebruikt.

Voorliefde voor alles wat tech-gerelateerd is

• Jasmijn22

Jasmijn22

& Ravenwood

Geen slowchat. Daarnaast is de inhoud speculatief.

[ Voor 83% gewijzigd door Blaat op 15-09-2020 15:31 ]

• Khiraen
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 28-07 07:25
Jasmijn22 schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 15:20:
[...]

Ik heb Prime en had gebruik gemaakt van iDeal, maar ook mijn order is geannuleerd.
Was hier echter al op voorbereid, dus ik ga gewoon donderdag samen met iedereen F5'en :)

Succes allemaal!

• eclipse1919
Megekko komt per 01-10- 2020 met de 3070 O-)

[ Voor 4% gewijzigd door Blaat op 15-09-2020 15:35 ]

• RalphvG
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 24-10 07:21
Nee

[ Voor 92% gewijzigd door Blaat op 15-09-2020 15:34 ]

• eclipse1919
Khiraen schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 15:30:
[...]

Ik heb Prime en had gebruik gemaakt van iDeal, maar ook mijn order is geannuleerd.
Was hier echter al op voorbereid, dus ik ga gewoon donderdag samen met iedereen F5'en :)

Succes allemaal!
t zal druk worden op tweakers als amazon onbereikbaar is Donderdag a.s.

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-10 10:18
eclipse1919 schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 15:35:
[...]

t zal druk worden op tweakers als amazon onbereikbaar is Donderdag a.s.
Amazon blijft wel bereikbaar, die hebben zo'n gigantisch serverpark. Ik zou me eerder druk maken om de kleine sites zoals Megekko en Azerty. Die zullen heel wat sneller plat gaan.

• belblade
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08-10 13:24

belblade

Belgian wacko

mijn amazon.nl order vandaag nu toch ook gecancelled :( , nu dus gewoon 17e afwachten en hopen dat het dan lukt :/

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15-10 15:41

Luukwa

o/

Vraag me af wanneer Azerty de kaarten op hun site plaatsen. Heb altijd ongeacht prijs bij Azerty besteld en ben van plan dat ook met de 3080 te doen :)

Soundcloud!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-11 14:27

MazeWing

The plot thickens...

ymmv schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 15:39:
[...]

Amazon blijft wel bereikbaar, die hebben zo'n gigantisch serverpark. Ik zou me eerder druk maken om de kleine sites zoals Megekko en Azerty. Die zullen heel wat sneller plat gaan.
Precies! Als die plat gaat dan ligt waarschijnlijk een kwart van internet plat...

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

• predator0235
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21-10 16:56
Wie in BE/NL gaat morgen de kaarten aanbieden behalve azerty, megekko en alternate?

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03:30
predator0235 schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 15:41:
Wie in BE/NL gaat morgen de kaarten aanbieden behalve azerty, megekko en alternate?
De kaarten zullen worden aangeboden door de Nederlandse NVIDIA-partners Amazon Nederland, Alternate, Azerty, Paradigit, Megekko en Coolblue.
https://www.techtastic.nl...-moet-weten-verkoopstart/

• daveytje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21:36
predator0235 schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 15:41:
Niemand want morgen is het pas de 16e.

Donderdag 17 september om 15:00 Azerty, megekko, alternate en Amazon. En op bepaalde sites lees je ook Paradigit.

• eclipse1919
MazeWing schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 15:40:
[...]

Precies! Als die plat gaat dan ligt waarschijnlijk een kwart van internet plat...
:'( , wat denk je dat die server te verwerken krijgt, Ik hoop écht dat het voor iedereen zonder problemen gaat

• Brains Bush
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 04-11 16:03
Had ook ge pre-ordered bij Amazon.nl en zojuist een deze mail gehad. Ik vermoed dat ze op de vingers zijn getikt? Dan ook maar de 17e proberen.

====
Beste klant,

We willen je laten weten dat er een probleem is opgetreden waardoor we je bestelling van Amazon.nl #171-2027326-XXXXXXXXXX niet konden verwerken. De bestelling is daarom geannuleerd. Er zijn geen kosten in rekening gebracht voor dit item.

Als je dit item nog steeds wilt bestellen, kun je controleren of het nog beschikbaar is door op onderstaande link te klikken:

https://www.amazon.nl/dp/B08HHZVZ3N

Onze excuses voor het ongemak.

Vriendelijke groeten,

Klantenservice
Amazon.nl

• ion
  • Niet online

ion

eclipse1919 schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 15:44:
[...]

:'( , wat denk je dat die server te verwerken krijgt, Ik hoop écht dat het voor iedereen zonder problemen gaat
Alle nederlandse webshops zullen het wel niet kunnen hendelen. ;(

• predator0235
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21-10 16:56
daveytje schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 15:42:
[...]

Niemand want morgen is het pas de 16e.

Donderdag 17 september om 15:00 Azerty, megekko, alternate en Amazon. En op bepaalde sites lees je ook Paradigit.
Ja sorry, ik bedoelde inderdaad overmorgen :) Dat wordt drummen en F5'en voor een kaartje >:)

• Jasmijn22

Jasmijn22

& Ravenwood

Amazon.fr heeft nog geen orders gecanceld zo ver ik weet. Ik heb er een goed gevoel over.

• eclipse1919
sowdan amazon is 80 euro duurder voor hetzelfde kaartje als bij alternate, INNO3D GeForce RTX 3080 iChill X4 grafische kaart 8)7

• computerjunky
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:46
eclipse1919 schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 16:00:
sowdan amazon is 80 euro duurder voor hetzelfde kaartje als bij alternate, INNO3D GeForce RTX 3080 iChill X4 grafische kaart 8)7
Bij alternate zijn het allemaal placeholders dus de echte prijs is pas bekend als ze aan te schaffen zijn. 719 klinkt leuk voor een aantal modellen maar niet realistisch gezien de geschiedenis van tech prijzen in Nederland.

• Skybullet
Ik zou eerder inzetten op 750-800 voor de basismodelken en 800-850 voor de luxere modellen. Maar we gaan het zien.

• ion
  • Niet online

ion

https://www.microsoft.com...tivetab=pivot:overviewtab

App om in alle amazon websites tegelijk te zoeken. :Y)

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

ion schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 15:46:
[...]
Alle nederlandse webshops zullen het wel niet kunnen hendelen. ;(
Ik denk dat jullie zwaar overschatten hoeveel traffic dit oplevert (een GPU van 800 euro is geen mainstream product). En de hier genoemde webshops draaien hoop ik niet oop een enkele webserver ;-).

Naast het lijstje Nederlandse shops is er ook directe verkoop via evga.com, en caseking.de is ook de moeite waard om in de gaten te houden.

[ Voor 25% gewijzigd door Jay-v op 15-09-2020 16:28 ]

• Thodekroo
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 03-11 18:04
Dit gaat een offtopic discussie starten. Niet doen.

[ Voor 80% gewijzigd door Blaat op 15-09-2020 16:28 ]

• Santee
Jay-v schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 16:26:
[...]

Ik denk dat jullie zwaar overschatten hoeveel traffic dit oplevert (een GPU van 800 euro is geen mainstream product). En de hier genoemde webshops draaien hoop ik niet oop een enkele webserver ;-).

Naast het lijstje Nederlandse shops is er ook directe verkoop via evga.com, en caseking.de is ook de moeite waard om in de gaten te houden.
Ik ben er helaas achter gekomen dat de eu evga shop op sterven na dood is. Zeer grote kans dat er geen evga producten in hun shop komen donderdag, of heb jij een bron die ik niet gezien heb? :)

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:05
Luukwa schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 15:39:
Vraag me af wanneer Azerty de kaarten op hun site plaatsen. Heb altijd ongeacht prijs bij Azerty besteld en ben van plan dat ook met de 3080 te doen :)
Donderdagmiddag om 15:00 uur:

https://twitter.com/Azerty_nl/status/1305129100231794688

[ Voor 46% gewijzigd door Saekerhett op 15-09-2020 16:46 ]

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Santee schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 16:41:
[...]

Ik ben er helaas achter gekomen dat de eu evga shop op sterven na dood is. Zeer grote kans dat er geen evga producten in hun shop komen donderdag, of heb jij een bron die ik niet gezien heb? :)
https://twitter.com/EVGA_.../1303858617125400580?s=20 (Geen idee of dat ook voor EU is...)

[ Voor 4% gewijzigd door Jay-v op 15-09-2020 16:53 ]

• Grawler
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 02-11 15:15
Jay-v schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 16:26:
[...]

Caseking heeft geen voorraad bij de launch.

https://www.reddit.com/r/...roid_app&utm_source=share
Pagina: 1 ... 14 ... 629 Laatste

Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.

Let bij het reageren op het volgende:
  • Blijf vriendelijk naar elkaar!
  • Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
  • V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
  • Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
Beschikbaarheid is te vinden in https://docs.google.com/s...2_DWk4/edit#gid=712726851 (niet meer up-to-date)

reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord