verzonden waarvandaan??? afleveren op maandag?Flight777 schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 16:32:
Mijn 3080 is verzonden bij Amazon!!!
[Afbeelding]
Zie je wel, de klantenservice weet het zelf niet eens. Snap 't wel met zo'n gigantische keten.Flight777 schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 16:32:
Mijn 3080 is verzonden bij Amazon!!!
[Afbeelding]
Gefeliciteerd!
[ Voor 7% gewijzigd door prodygee op 29-09-2020 16:37 ]
Dat vraag ik mij ook af, UPS trackingnummer erbij dus zal niet uit NL/DE komen want dan is het meestal DHL. Ik ga ff checken of ik het al kan achterhalen.badnews.nl schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 16:34:
[...]
verzonden waarvandaan??? afleveren op maandag?
[ Voor 9% gewijzigd door Flight777 op 29-09-2020 16:39 ]
offtopic
[ Voor 96% gewijzigd door Blaat op 29-09-2020 17:29 ]
.
[ Voor 99% gewijzigd door ymmv op 29-09-2020 17:01 ]
Lol, weten we meteen waar al het pre-order geld heen gaat.wishmaster1986 schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 16:09:
Zo te zien Alternate genoeg preorders binnen. Een faillissement zie ik nog niet zo snel gebeuren. https://nl.hardware.info/...wgrond-naast-hoofdkantoor
[ Voor 60% gewijzigd door Crotch Sniffer op 29-09-2020 17:05 ]
Hoewel ik het er mee eens ben dat er een omdoos bij hoort te zitten zijn deze zaken natuurlijk geen risico voor de koper. Zijn er beschadigingen of wordt de kaart gestolen tijdens het proces dan is dat natuurlijk het probleem van de verkoper.Santee schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 13:06:
[...]
Gaat meer om het risico op beschadiging en feit dat iemand je kaart zo kan jatten.
Ok, eerste update nu gehad op de tracking. Hij komt uit de UK blijkbaar:badnews.nl schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 16:34:
[...]
verzonden waarvandaan??? afleveren op maandag?
:fill(white):strip_exif()/f/image/dOR4Up6SXRce8444k8EXff5a.png?f=user_large)
/f/image/NnT0uXJ6pj68IYm8Oknkh5Fc.png?f=fotoalbum_large)
ASUS TUF Gaming NVIDIA GeForce RTX 3080 komt morgen! een dag eerder
[ Voor 4% gewijzigd door Ryanwire00 op 29-09-2020 17:40 ]
Ik heb informatique gemaild over positie. Weet iemand misschien of ze een systeempje hebben voor na het bestellen?
Goeie vraag, voor het bestellen kan je zien. Na bestelling, stik er maar inTheTurk schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 17:40:
Ik heb informatique gemaild over positie. Weet iemand misschien of ze een systeempje hebben voor na het bestellen?
Ik had ze gewoon opgebelt na het bestellen ( je kan zien hoeveel voor je zijn als je in je winkelwagentje zet)TheTurk schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 17:40:
Mijn is vertelt dat ik eerste ben dus het is even afwachten.
Ik hoop niet voor de strix 3090 OCCheesestring schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 17:41:
[...]
Ik had ze gewoon opgebelt na het bestellen ( je kan zien hoeveel voor je zijn als je in je winkelwagentje zet)
Mijn is vertelt dat ik eerste ben dus het is even afwachten.
Markt plaats vol met 3090 FE nu
[ Voor 5% gewijzigd door TheTurk op 29-09-2020 17:44 ]
Lijkt het nou alsof Informatique eerder de kaarten binnenkrijgt dan Alternate? Sta bij Alternate al 2 weken op plek 100 voor de Strix, maar het lijkt bij Informatique wel alsof ze snel kunnen leveren? Of zie ik dat fout?
Minder wachtrijen omdat ze later de prijs 'normaal' hebben gezet. Bij informatique krijg je volgens mij geen spel en geforcenow.gideonv2901 schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 17:44:
Lijkt het nou alsof Informatique eerder de kaarten binnenkrijgt dan Alternate? Sta bij Alternate al 2 weken op plek 100 voor de Strix, maar het lijkt bij Informatique wel alsof ze snel kunnen leveren? Of zie ik dat fout?
Net contact gehad met Informatique. Ik had op de 17de om 15:20 een MSI gaming X besteld en vooruitbetaald. Vandaag was ie opeens verdwenen uit hun systeem.
Ze hadden geen enkel record meer van mijn bestelling maar t kwam waarschijnlijk door de prijsverhoging (??). Het enige was ze konden doen was opnieuw bestellen, achterin de wachtrij en extra betalen.
Like what??!!! Ben echt heel kwaad. Bestel nooit meer iets bij die tent!
Ze hadden geen enkel record meer van mijn bestelling maar t kwam waarschijnlijk door de prijsverhoging (??). Het enige was ze konden doen was opnieuw bestellen, achterin de wachtrij en extra betalen.
STRIX B550-f gaming | 5900X | Gigabyte 3080 Gaming OC | 2x g.skill f4-3600c15d-16gtz
Ik laat het wel zo, Informatique is nog effe 50 euri duurder.... ik heb geduld
Eeh geef terug das de mijne. Ik zou 'm woensdag krijgen maar die van mij staat nog niet op verzondenRyanwire00 schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 17:38:
[Afbeelding]
ASUS TUF Gaming NVIDIA GeForce RTX 3080 komt morgen! een dag eerderpakkentje kwam uit duitsland. Bericht van dhl gekregen dus dat is lekker
Ach ik heb iets meer betaalt, maar ik gun het die webshop ook wel om iets te verdienen.gideonv2901 schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 17:48:
Ik laat het wel zo, Informatique is nog effe 50 euri duurder.... ik heb geduld
Ahh shit ik stond daar 8e maar heb het gecancelled omdat ik dacht dat megekko sneller zou zijn met de gigabyte boeeeeeJunia schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 18:00:
Ter info: zojuist de verzendbevestiging van CD-rom-land ontvangen m.b.t de MSI GeForce RTX 3080 VENTUS 3X 10G OC"![]()
Ik stond 7e op de wachtlijst, dus mogelijke andere tweakers die voor mij waren, van harte
[Afbeelding]
www.tri-state.nl
Volgens https://www.scan.co.uk/shops/nvidia/rtx-30-series-faqs moeten we nog week wachten op EVGA kaarten
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
Ja, maar ze hadden wel vandaag een shipment ook gekregen. De delayed shipment zou vlak op de hielen zitten, nu iets later.
Gaat dit over de EVGA kaarten?Gutterjaw schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 18:32:
Ja, maar ze hadden wel vandaag een shipment ook gekregen. De delayed shipment zou vlak op de hielen zitten, nu iets later.
Waar hebben ze vandaag die kaarten ontvangen?
Megekko heeft zojuist mijn bestelde Asus RTX3080 Tuf opgestuurd. Ik denk dat dat de wachtrij voor deze kaart nu zo'n 30 nummers korter is geworden voor alle anderen.
TUF OC? of de gewone?ymmv schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 18:46:
Megekko heeft zojuist mijn bestelde Asus RTX3080 Tuf opgestuurd. Ik denk dat dat de wachtrij voor deze kaart nu zo'n 30 nummers korter is geworden voor alle anderen.
Gaat de goede kant op, nu de FE's nog. Iemand enig idee wanneer die weer gaan verschijnen?
M3P 24'
Alleen de GEWONE Asus RTX3080 Tuf is vandaag uitgeleverd, de OC versie is vandaag niet uitgeleverd bij megekko (want mijn plek in de rij voor de oc-versie is onveranderd)
[ Voor 14% gewijzigd door xdc op 29-09-2020 18:56 ]
slimmehotspot.nl
Helaas, 2 posities lager is de wachtrij. Nu op 119 in totaal....ymmv schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 18:46:
6320wp | Zendure 2400 AC (14.4 kwh) | Bambu A1 | 2x Hisense 2AMW-42U4RRA | Daikin RXM/FTXM35R | AQMOS BMX | Home Assistant OS op DS224+
En dan ook maar hopen dat het gaat om meer dan 7 kaarten voor de EU met deze 'launch'. Denk dat we daar niet al te veel moeten verwachten meteen, net als met de algehele launch.bartvandelft97 schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 19:00:
Ik weet niet of het iemand hier al is opgevallen, maar de Asus ROG Strics OC lijkt morgen te worden geleverd in de UK! Hopelijk geld dit ook oor Nederland.![]()
[Afbeelding]
Zijn er nog aanwijzingen/geruchten dat de 3080 FE deze week weer op voorraad komt?
Hoe krijg je de wachtlijst op alternate te zien?
Je kunt je eigen ordernummer ingeven bij de virtuele asisistent vanaf de homepage, mits je een bestelling geplaatst hebt dan wel uiteraard.ardana123 schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 19:20:
Hoe krijg je de wachtlijst op alternate te zien?
Lijkt alleen (voor de 3080 TUF non OC) geen beweging in te zitten sinds (min.) 10 dagen.

[ Voor 13% gewijzigd door Dionysis op 29-09-2020 19:26 ]
Hoe weet ik dan welke kaart te bestellen... Ze zijn toch allemaal gelijkaardig, wil gewoon die met de kortste wachtrij.Dionysis schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 19:24:
[...]
Je kunt je eigen ordernummer ingeven bij de virtuele asisistent vanaf de homepage, mits je een bestelling geplaatst hebt dan wel uiteraard.
Ben bang dat het niet zo simpel is voor je, "de kortste wachtrij" is momenteel maar een relatief begrip. De langste wachtrij kan zomaar de kortste worden binnen 1/2 weken verder.ardana123 schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 19:25:
[...]
Hoe weet ik dan welke kaart te bestellen... Ze zijn toch allemaal gelijkaardig, wil gewoon die met de kortste wachtrij.
Dat is niet te zien, alleen bij informatique kan je dat zien.ardana123 schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 19:25:
[...]
Hoe weet ik dan welke kaart te bestellen... Ze zijn toch allemaal gelijkaardig, wil gewoon die met de kortste wachtrij.
TUF 3080 wachtrij van Megekko is aan het dalen. 10 minuten geleden nog 119 en nu 106.
6320wp | Zendure 2400 AC (14.4 kwh) | Bambu A1 | 2x Hisense 2AMW-42U4RRA | Daikin RXM/FTXM35R | AQMOS BMX | Home Assistant OS op DS224+
Hmm. raar verhaal.srekaewt schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 17:46:
Net contact gehad met Informatique. Ik had op de 17de om 15:20 een MSI gaming X besteld en vooruitbetaald. Vandaag was ie opeens verdwenen uit hun systeem.
Heb ook op launch dag daar de msi gaming x trio besteld (799) en die staat bij mij nog steeds keurig on order.
Bij navraag sta ik nog steeds nummer 5.
Dus zeker geen standaard truucje van Informatique (HOOP IK
Ik heb echt nog nooit zoiets meegemaakt. Geen enkel begrip of poging om iets te doen van hun kant. Ben nog steeds flabbergasted! Ik stond op nr 6. Gelukkig heb ik inmiddels een 3080 kunnen bemachtigen, dus t drama is te overzien.killerbee1958 schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 19:36:
[...]
Hmm. raar verhaal.
Heb ook op launch dag daar de msi gaming x trio besteld (799) en die staat bij mij nog steeds keurig on order.
Bij navraag sta ik nog steeds nummer 5.
Dus zeker geen standaard truucje van Informatique (HOOP IK)
STRIX B550-f gaming | 5900X | Gigabyte 3080 Gaming OC | 2x g.skill f4-3600c15d-16gtz
Weet iemand wat de wachtrij van Rtx 3080 Asus strix OC is bij Magekko of Alternate?
Ik weet dat je Megekko gewoon een mailtje kan sturen met de vraagmasoud20r schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 19:50:
Weet iemand wat de wachtrij van Rtx 3080 Asus strix OC is bij Magekko of Alternate?
Weet iemand of Alternate überhaupt kaarten binnenkrijgt deze week/weken? Ze zeggen alleen maar dat ze "geen idee hebben" wanneer ze iets binnen gaan krijgen. Leuk dat ze gewone prijzen vragen, maar krijg daarbij een beetje het idee dat ze daarom nu gewoon geen zin hebben om de prijzen te betalen die leveranciers vragen op dit moment, en dat ze liever nog een maand of wat wachten tot ze beter verkrijgbaar zijn.
Artikel:masoud20r schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 19:50:
VGA Asus Geforce RTX 3080 ROG-STRIX-RTX3080-O10G-GAMING
Jouw positie:
xx van de 94
94 bij Megekko
Lijkt er op dat de eerste Strix RTX 3080 reviews nu online beginnen te verschijnen...
Het is angstvallig stil rondom alle Alternate bestellingen. Denk niet dat het ligt aan de leveranciersprijzen. Die zullen gewoon MSRP aangeboden worden. Maar ik snap het ook niet waarom je hier de afgelopen weken nog bijna geen berichten hebt gelezen dat er iemand zijn kaart is uitgeleverd via Alternate.RainOfAshes schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 19:56:
Weet iemand of Alternate überhaupt kaarten binnenkrijgt deze week/weken? Ze zeggen alleen maar dat ze "geen idee hebben" wanneer ze iets binnen gaan krijgen. Leuk dat ze gewone prijzen vragen, maar krijg daarbij een beetje het idee dat ze daarom nu gewoon geen zin hebben om de prijzen te betalen die leveranciers vragen op dit moment, en dat ze liever nog een maand of wat wachten tot ze beter verkrijgbaar zijn.
Ik ben van 111 naar 88 gegaan. Tot nu toe 23 kaarten de deur uit zo te zien. Komt overeen met wat ze vorige week claimden.gielz schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 19:36:
TUF 3080 wachtrij van Megekko is aan het dalen. 10 minuten geleden nog 119 en nu 106.
Order bij Alternate staat nog open, maar van 292 gezakt naar 288. Strix oc 3080
Och, we wachten geduldig.Markovic89 schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 20:06:
[...]
Het is angstvallig stil rondom alle Alternate bestellingen. Denk niet dat het ligt aan de leveranciersprijzen. Die zullen gewoon MSRP aangeboden worden. Maar ik snap het ook niet waarom je hier de afgelopen weken nog bijna geen berichten hebt gelezen dat er iemand zijn kaart is uitgeleverd via Alternate.
Ik heb mijn EVGA 3080 FTW3 vrij laat gepreorderd dus ik verwacht m ook vrij laat pas te krijgen.
Share and Enjoy!
Informatique_Supreme schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 18:51:
Heeft er iemand nog een tip waar de wachtlijst het kortst is op het moment?
Informatique heeft vandaag helaas wel wat prijzen verhoogd. Asus tuf non oc gisteren nog 799, nu 839..
Betreft dit de OC versie?ixrobin schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 20:06:
[...]
Ik ben van 111 naar 88 gegaan. Tot nu toe 23 kaarten de deur uit zo te zien. Komt overeen met wat ze vorige week claimden.
Nee, de gewone TUFbalarina schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 20:22:
Informatique heeft vandaag helaas wel wat prijzen verhoogd. Asus tuf non oc gisteren nog 799, nu 839..
[...]
Betreft dit de OC versie?
Ik mag hier niet te negatief zijn over een webwinkel (=forum regel/niet toegestaan), ik kan je in elk geval wel mijn mening delen en zeggen dat er bepaalde zaken niet kloppen...Markovic89 schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 20:06:
[...]
Het is angstvallig stil rondom alle Alternate bestellingen. Denk niet dat het ligt aan de leveranciersprijzen. Die zullen gewoon MSRP aangeboden worden. Maar ik snap het ook niet waarom je hier de afgelopen weken nog bijna geen berichten hebt gelezen dat er iemand zijn kaart is uitgeleverd via Alternate.
Als je in principe bij de eerste batch zou moeten zitten maar er geen enkele beweging zit in je wachtrij positie is het misschien anders. Met een GTX 770 als tussenoplossingWCA schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 20:12:
[...]
Och, we wachten geduldig.
Ik heb mijn EVGA 3080 FTW3 vrij laat gepreorderd dus ik verwacht m ook vrij laat pas te krijgen.
Is de wachtrijpositie bij alternate ergens te achterhalen dan? Daar ben ik wel benieuwd naar.Markovic89 schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 20:30:
[...]
Als je in principe bij de eerste batch zou moeten zitten maar er geen enkele beweging zit in je wachtrij positie is het misschien anders. Met een GTX 770 als tussenoplossing. We overleven het wel, maar de radiostilte rondom leveringen is wel echt irritant.
Share and Enjoy!
Ja ze hebben een tool op hun website en je kunt het de livechat bot vragenWCA schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 20:31:
[...]
Is de wachtrijpositie bij alternate ergens te achterhalen dan? Daar ben ik wel benieuwd naar.
Dan zal ik jullie ook nog maar even op de hoogte brengen van "de bundle deal"...
Zit je buiten je kaart ook met dezelfde smart te wachten op de code voor het spel wat je erbij krijgt "Watch Dogs"? Volkomen begrijpelijk wat het is een mooi spel EN gratis!
Dan de mededeling voor de bundle code:
GeForce NOW subscriptions will begin when your bundle code is redeemed, which must be before November 30th, 2020.
Ergo --> levering van je kaart (en code) na 30 November? --> Game over!
Zit je buiten je kaart ook met dezelfde smart te wachten op de code voor het spel wat je erbij krijgt "Watch Dogs"? Volkomen begrijpelijk wat het is een mooi spel EN gratis!
GeForce NOW subscriptions will begin when your bundle code is redeemed, which must be before November 30th, 2020.
Er komt meestal daarna, een betere deal!Dionysis schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 20:38:
Dan zal ik jullie ook nog maar even op de hoogte brengen van "de bundle deal"...
Ik had op 17 sep om 14:45 uur bij Alternate een RTX 3080 MSI Gaming X Trio besteld en ik had hem volgende dag ontvangen. Blijkbaar hadden ze alleen maar aantal Gaming X trio's op voorraad.Markovic89 schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 20:06:
[...]
Enig idee of er nog verschepingen zijn van EVGA 3090 kaarten in EU? Ik lees daar niets van. Wachtende op de FTW3 Ultra van Megekko:
2 van de 4, dus 4 in de wachterij.
2 van de 4, dus 4 in de wachterij.
Precies, buiten release day van enkele kaarten nog helemaal niets voor de rest uitgeleverd volgens mij.masoud20r schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 20:45:
[...]
Ik had op 17 sep om 14:45 uur bij Alternate een RTX 3080 MSI Gaming X Trio besteld en ik had hem volgende dag ontvangen. Blijkbaar hadden ze alleen maar aantal Gaming X trio's op voorraad.
MeGekko heeft in elk geval nog enkele Gigabyte ASUS en MSI kaarten hierna kunnen uitsturen.
Op 17 sept een ASUS ROG STRIX 3080 besteld rond 15:15 bij Alternate. Sta sindsdien nog altijd op de 50e plek in de wachtrij.
Benieuwd wanneer de eerste reeks van deze kaarten geleverd worden. De reviews beloven alvast veel goeds!
Benieuwd wanneer de eerste reeks van deze kaarten geleverd worden. De reviews beloven alvast veel goeds!
Je zou eigenlijk verwachten dat NVidia na deze release miskleun dat coulanter gaat oplossen als die aantallen niet loskomen vanuit de leveranciers. Maar een fabriek op stoom kan die aantallen in een paar week de deur uitgooien lijkt me.Dionysis schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 20:38:
Zeker als ze de FE edities niet eens meer extra inpakkenPulsatingQuasar schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 20:53:
[...]
Je zou eigenlijk verwachten dat NVidia na deze release miskleun dat coulanter gaat oplossen als die aantallen niet loskomen vanuit de leveranciers. Maar een fabriek op stoom kan die aantallen in een paar week de deur uitgooien lijkt me.
Kortste rij is zeker relatief. Als je 10 rijen hebt, is er altijd maar 1 de kortste..... en aangezien er nogal wat webshops zijn die deze dingen aanbieden... Is net als bij de supermarkt... je staat altijd in de verkeerde rijDionysis schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 19:28:
[...]
Ben bang dat het niet zo simpel is voor je, "de kortste wachtrij" is momenteel maar een relatief begrip. De langste wachtrij kan zomaar de kortste worden binnen 1/2 weken verder.
Wat ik me afvraag is, was het mogelijk om meer dan 1 FE op de zelfde CC te bestellen?
Ja.TheTurk schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 21:33:
Wat ik me afvraag is, was het mogelijk om meer dan 1 FE op de zelfde CC te bestellen?
Geloof dat het voor de 3090 een per huishouden was en inmiddels 3080 ook beperkt.TheTurk schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 21:33:
Nou zijn paar vrienden van mij boos op mij
... Ik vraag me af of ze ooit weer beschikbaar komen.
3090 FE besteld op de 24e om 15:19, de eerste 10-15 minuten was er geen doorkomen aan.
De 25e mail met betaling gelukt, reservering op de CC was de 24e al gedaan.
Ordernummer 18051xxxx
Vandaag verzonden vanuit Duitsland, pakketgewicht 3,7kg en komt morgen aan met de UPS.
Geen indicatie qua tijd, gewoon lekker voor het einde van de dag...... hypetrain morgen
Ordernummer 18051xxxx
Vandaag verzonden vanuit Duitsland, pakketgewicht 3,7kg en komt morgen aan met de UPS.
Geen indicatie qua tijd, gewoon lekker voor het einde van de dag...... hypetrain morgen

Zelfde creditcard dubbel is geen probleem. Zolang je maar 'n ander adres aan gaat houden voor iedere order.TheTurk schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 21:36:
Nou zijn paar vrienden van mij boos op mij... Ik vraag me af of ze ooit weer beschikbaar komen.
razRDJ schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 20:11:
Order bij Alternate staat nog open, maar van 292 gezakt naar 288. Strix oc 3080

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SW75YAA + EHST20D-VM2D / PV: 2150Wp Z/O 132° en 2580Wp N/W 312° Ik wil een warmtepomp.nu
Tsja. Heb een 3080 gaming X trio bij Alternate staan. Ik sta op plekje 247 maar ik denk dat het niks wordt...
Toen ik erachter kwam dat ik met mijn bestelling van 15:06 350e stond heb ik ook maar gecancelled. Wist toen nog niet dat om 14:45 de kaart al te bestellen was.avey schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 22:51:
Tsja. Heb een 3080 gaming X trio bij Alternate staan. Ik sta op plekje 247 maar ik denk dat het niks wordt...
oof iemand heeft zijn msi gaming x trio geannuleerd bij alternate. Was nummer 24, nu lekker 23. Duurt wel allemaal lang zeg.
Mijn 3080 fe zat gewoon netjes in een doos buiten de originele doos.Dionysis schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 20:57:
[...]
Zeker als ze de FE edities niet eens meer extra inpakken![]()
Pff, ik had dus bij megekko moeten bestellen. Bij alternate ga ik in 2020 nog geen kaart zien, al sta ik zelfs vooraan.ixrobin schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 20:06:
[...]
Ik ben van 111 naar 88 gegaan. Tot nu toe 23 kaarten de deur uit zo te zien. Komt overeen met wat ze vorige week claimden.

Ik sta met de 3080 Gigabyte Eagle op plek 24 bij Cdromland. Ik begon op plek 30 met de release dag van de 3080, heb het idee dat er niks is binnen gekomen daar , alleen maar annuleringen.
Bij Alternate sta ik met de EVGA 3080 FTW3 Ultra Gaming op plek 7.
Maar daar is het niet veel beter heb ik het idee.
Bij Alternate sta ik met de EVGA 3080 FTW3 Ultra Gaming op plek 7.
Maar daar is het niet veel beter heb ik het idee.
Computer nr 486 denk ik..
Heb hem ook geannuleerd. Zie het niet zitten daar.Santee schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 23:43:
[...]
Toen ik erachter kwam dat ik met mijn bestelling van 15:06 350e stond heb ik ook maar gecancelled. Wist toen nog niet dat om 14:45 de kaart al te bestellen was.
Bij mij betekende het einde van de dag dus 13:50 uur. Dus let goed op! Have fun.ar007 schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 21:49:
3090 FE besteld op de 24e om 15:19, de eerste 10-15 minuten was er geen doorkomen aan.
Ordernummer 18051xxxx
Mijn 3090 FE niet en deed beetje pijn als je zag hoe de doos er uit zag. Kaart ligt echter wel super stevig in de doos.baxic schreef op woensdag 30 september 2020 @ 01:38:
[...]
Mijn 3080 fe zat gewoon netjes in een doos buiten de originele doos.
Toch wel spijtig dat er geen communicatie komt vanuit Alternate over de levertijden en verwachtingen maar kennelijk hebben ze nog wel kaart(en) liggen om weg te geven in een prijsvraag:
Wat is op dit moment de webshop die nog een beetje kan leveren? Megekko? Dan weet ik waar ik een gokje kan wagen namelijk.
Het spijt me zeer maar dit is er eentje tegen het zere been. Net als menig ander zie ik bij Alternate de kaarten niet snel geleverd worden dus ik ga ook maar bij een andere winkel bestellen.Win een GIGABYTE GeForce RTX™ 3080 EAGLE OC 10G grafische kaart!
Ervaar de grootste topgames van nu als nooit tevoren met de visuele nauwkeurigheid van realtime raytracing en de ultieme prestaties van AI-aangedreven DLSS. Wil jij deze superkrachtige nieuwe grafische kaart winnen? Vul dan je e-mailadres* in en volg Alternate op Instagram!*
* Required
Wat is op dit moment de webshop die nog een beetje kan leveren? Megekko? Dan weet ik waar ik een gokje kan wagen namelijk.
Ik zou vandaag even afwachten op 29-09 en 30-09 zouden de meeste shops leveringen krijgen.De Priester schreef op woensdag 30 september 2020 @ 07:54:
Toch wel spijtig dat er geen communicatie komt vanuit Alternate over de levertijden en verwachtingen maar kennelijk hebben ze nog wel kaart(en) liggen om weg te geven in een prijsvraag:
[...]
Het spijt me zeer maar dit is er eentje tegen het zere been. Net als menig ander zie ik bij Alternate de kaarten niet snel geleverd worden dus ik ga ook maar bij een andere winkel bestellen.
Hey, bedankt voor de update! Op welke manier ben jij je plaats in de wachtrij te weten gekomen? Via mail zeiden ze mij dat ze dat niet hadden. Zou je eventueel de laatste 3 of 4 cijfers (zonder de 2 maal 0) willen vertellen? Kan ik misschien terug tellen met mijn orderbelblade schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 15:34:
voor zij die bij tones (be) de asus tuf non 3080 no oc besteld hebben, ik heb op 19 september besteld (zaterdag) en sta nu op plaats 180. Ze krijgen er begin oktober een "aantal" binnen maar zou dus in mijn geval minimaal 5/6 weken duren voor ik aan de beurt ben... en zelfs dat lijkt me optimistisch
Als het goed is zal ASUS vandaag een grote voorraad 3080/90 Strix versies verzenden naar leveranciers. Hier is hopen dat ik bij de eerste batch zit en morgen mijn kaart ontvang!
AMD Ryzen 7 7800X3D | Asus RTX 3090 ROG Strix OC | 64GB 6000Mhz RAM | Samsung CRG49"
https://twitter.com/Gutterblade/status/1311065690581938177
@EVGA_JacobF
Hey Jacob, i saw your comment about the FTW3 cards heading towards EU, and would love some clarification since i am confused now.
Are there any FTW3 Gaming ( non Ultra ) at all in the first wave heading for us ?
We will have those also. Ultra is first. Do you mean for non ultra? If so days
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
Volgens mij is deze levering bedoeld voor de leveranciers, zoals je het zelf zegt. Vaak duurt het nog 2 werkdagen voor het product bij een Nederlanse webwinkel is. Tenzij de webwinkel direct inkoopt bij een Fabrikant, al gebeurt dat zelden; enkel een Mediamarkt en Coolblue.Crazy4ever schreef op woensdag 30 september 2020 @ 08:24:
Als het goed is zal ASUS vandaag een grote voorraad 3080/90 Strix versies verzenden naar leveranciers. Hier is hopen dat ik bij de eerste batch zit en morgen mijn kaart ontvang!
Ik ben van plaats 23 naar plaats 22 verhuist. En dit duurde ongeveer 1 a 2 weken.
Dus ik denk dat het bij Alternate sws heel erg langzaam gaat.
Wat denkt men? Krijgen ze deze of volgende week wellicht een grotere lading?
Dus ik denk dat het bij Alternate sws heel erg langzaam gaat.
Wat denkt men? Krijgen ze deze of volgende week wellicht een grotere lading?
Niet gezien. Sorry. Waar heb jij vernomen dat ze een grote voorraad krijgen?Crazy4ever schreef op woensdag 30 september 2020 @ 08:24:
Zal het niet eerder zo zijn dat al die kaarten die nu mondjesmaat binnenkomen per vliegtuig gaan en daarmee door de hogere kosten sowiezo al duurder verkocht worden?
Die MSRP kaarten komen per container via vrachtschepen dus dat gaat dan nog wel even duren voordat die er zijn.
Die MSRP kaarten komen per container via vrachtschepen dus dat gaat dan nog wel even duren voordat die er zijn.
Ik ben op zich wel benieuwd wat mensen denken over de voorraad. Zullen we nog weken moeten wachten? Want ik wordt ondertussen wel wat meer ongeduldig wat betreft onduidelijkheden webshops.PulsatingQuasar schreef op woensdag 30 september 2020 @ 08:55:
Zal het niet eerder zo zijn dat al die kaarten die nu mondjesmaat binnenkomen per vliegtuig gaan en daarmee door de hogere kosten sowiezo al duurder verkocht worden?
https://www.facebook.com/...rmalink/3370378269711903/Lycan-Strife schreef op woensdag 30 september 2020 @ 08:45:
[...]
Niet gezien. Sorry. Waar heb jij vernomen dat ze een grote voorraad krijgen?
Juan Jose Guerrero (Technical Product Marketing Manager at ASUS)
AMD Ryzen 7 7800X3D | Asus RTX 3090 ROG Strix OC | 64GB 6000Mhz RAM | Samsung CRG49"
Zo te zien een amerikaan, denk niet dat hij veel kan zeggen over europese of nederlandse voorraad.
Vandaag in de e-mail van Amazon.de:Jumpman schreef op donderdag 24 september 2020 @ 11:17:
Amazon.de ook maar een e-mail gestuurd. Ze hebben eenzijdig mijn ZOTAC Gaming GeForce RTX 3080 Trinity voor € 729,13 geannuleerd gisteren. Echter is deze gewoon nog wel op de website en gaan ze die wel leveren. ZOTAC geeft aan ze te gaan leveren. Ik heb het vermoeden dat ze de GPU niet meer voor de prijs willen gaan leveren.
Beste Jumpman,
We hebben goed nieuws; het item dat je wilde hebben, is nu beschikbaar op Amazon.de. Wees er snel bij: we kunnen niet garanderen dat we het lang op voorraad zullen hebben.
ZOTAC Gaming GeForce RTX 3080 Trinity Prijs: € 1.548,51.
Te triest voor woorden...
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ah kijk dat is interessant. Bedankt voor de link. Ben zeer benieuwd hoe dit dan verspreid wordt en in welke aantallen we mogen denken PER shop.Crazy4ever schreef op woensdag 30 september 2020 @ 09:03:
[...]
https://www.facebook.com/...rmalink/3370378269711903/
Gister m'n 3090 FE binnen gekregen. Gewoon verstuurd in de GPU doos met een adres sticker erop. Kansloos! Doos helemaal onder de krassen en sticker materiaal. Lekker met verkopen straks als ik wil upgraden... Geen andere doos eromheen, echt balen (buren hebben hem aangenomen).
Kaart ziet er verder nog prima uit alleen vind dat de kaart super erge coilwhine heeft (zelfs in game menu), iemand ook problemen hier mee? Aangesloten op een nieuwe PSU (RM850X)
Kaart ziet er verder nog prima uit alleen vind dat de kaart super erge coilwhine heeft (zelfs in game menu), iemand ook problemen hier mee? Aangesloten op een nieuwe PSU (RM850X)
Wel jammer dat er met geen woord word gesproken over de Strix Non OC.Crazy4ever schreef op woensdag 30 september 2020 @ 09:03:
[...]
Sta nu op plek 11 van de 43 dus dat kan helaas nog wel even gaan duren dan als de Non OC nog niet gaat komen.
https://www.driven2shine.eu voor al uw auto detailing artikelen
Crazy4ever schreef op woensdag 30 september 2020 @ 09:03:
[...]
:fill(white):strip_exif()/f/image/fCdVe4RFeQWK8mEgH5BcAfFa.png?f=user_large)
Later deze maand meer info over de 3090, maar die info is er vooralsnog niet geweest. Vrees dat de TUF 3090 dus nog wel een paar weekjes gaat duren?
Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |