Maak je ook een profiel "Canonball-start" met de zwaailichten en afterburner-effect (inclusief geluid)?
Voornamelijk om alle groepen apart te kunnen bedienen zodat ik niet steeds alles aan hoef te hebben voor basic pc gebruik 😊 en het ziet cool uit!vonkkie schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 18:25:
Is dat om te voorkomen dat de groep er uit vliegt of de aardlek er uit klapt ?
So far nog geen problemen ondervonden met groepen die eruit klappen.
1) Schommelt je desk niet heel erg doordat hij aan kabels hangt?
Ik ben nu nog bezig aan het ophang systeem, dus ik heb het nog niet kunnen testen. Maar ik voorzie daar weinig problemen mee. Het gewicht ligt denk ik max tegen de 90 kg gegokt (het hele frame is 55kg)..dus nu met alles erop en eraan zal het echt niet ver boven de 90 liggen. Doordat de tafel zo zwaar is, zal er weinig wiebel in zitten. Maar just in case, bevestig ik 2 wieltjes achter de tafel/ tegen de muur zodat je iig geen zorgen hoeft te maken dat je de tafel naar voren beweegd. En zijkanten 'zou' ik hetzelfde kunnen doen indien nodig. Maar ik ga er niet van uit.
2) Waarom lineaire actuatoren gebruiken als je ook een lier kunt gebruiken? Vermoedelijk had het dan met 1 motor gekund door de kabel in 4 delen te splitten.
Lier is = groter + duurder + zwaarder. Verder, dat zou de constructie zeer ingewikkeld kunnen maken. De tafel is namelijk niet RECHT. De zij tafels liggen een stuk lager. Ook zou de motor in de center van het kabel systeem moeten zitten. Dus onder de middentafel / of middentafel plaffond. Zeer onpratisch.
-
Linear = cheap / alle formaten / licht / 12v en 24v / makkelijk in te splicen in andere electronica / super sterk / door het smalle formaat, makkelijker in design weg te werken.
3) Hoe weet je zeker dat het hele spul aan het plafond blijft hangen? Tot welk gewicht op de desk ben je nog confident?
Nou, ik ga uit van max 90kg. De kabels kunnen 90kg aan. Het zijn 4 kabels / en ik gebruik ook nog eens dubbele kabels per hoek. Dus alles hangt zich af hoe goed the ijzeren ogen in het plaffond zitten. Ik heb er wel zelf stevig aan zitten hangen met mijn volle gewicht. No problem. De tafel hang aan 4 plekken. Dus het gewicht word mooi verdeeld over de 4 kabels en bevestigings punten.
>
extra aanvulling, de tafel kan niet op de grond vallen. In de laagste stand rust die op stalen beugels en brackets die vast zitten geboord in de muur.
4) Hoe 'lock' je die wandsteunen voor je joysticks zodat ze blijven zitten als je de joysticks gebruikt?
2x M5 thumb screws die aan de onderkant/rand van de tafel zitten. Met die screws schroef je de 2 monitor steunen vast aan de rand van de tafel.
5) Die computerkasten onder je bureau lijken me erg beperkend qua beenruimte. Kennelijk zit je alleen in het midden? Waarom dan toch zo'n groot bureau? Maar je ingebouwde soldeerstation zit helemaal links, dus kennelijk wil je wel ook aan het lage deel zitten?
Hier is waar pratisch en design botsen

Ik had al een groot bureau / grote L tafel. Maar mijn eerste idee was om een pc tafel te maken. Maar het beviel me niet om 1 toffe pc tafel te hebben, met een 'normale' hobby tafel ernaast. Ik wilde dezelfde style/design tafel. Ik had het idee ook een tijdje aan de kant geschoven, totdat ik dus de tafel in batman vs superman zag. Groot, tof design, vooral het idee van 'hangend' aan het plaffond. Ook was het design compleet anders van alle pc desks die ik online had gevonden. Dus leuke uitdaging?
>
De 2 pc's heb ik HEEL wat idee's voor gehad! In delen verspreid / zichtbaar in de consoles / niet zichtbaar / wel zichtbaar. De meeste dingen hadden flinke nadelen met constructie. Verder wilde ik (na veel mountain mods en danger den te hebben gebouwd) onderhoud/ upgrade vriendelijk. Dus ben ik gegaan voor de 2 custom cases aan de onderkant. De uitdaging was vooral om de pc's zichtbaar te maken tussen alle vents.
6) Het is me nog niet duidelijk hoe je nou precies 3x MDF gebruikt hebt om de leds diffuser te maken.
Nee, ik ben gegaan voor 2x MDF. 3 werd me te bulky. Ik bedoelde daarmee,... de meer lagen MDF hout je gebruikt, hoe groter de afstand van het led> tot het diffusings material word, waardoor je een mooier 'verspreid' licht effect krijgt. Als je een led strip dicht op een muur zet...zie je de ledjes zitten. Vergroot de afstand en het licht verspreid zich mooier. Dat bedoelde ik met beter diffusion van het licht
7) Is de bovenkant van het tafelblad nu van plexiglas? Ben je niet bang dat dat erg gaat krassen?
Nee > MDF hout met lak coating > en daar bovenop is die gewrapped in brushed metal. Het kan tegen een stootje, maar je moet wel een beetje voorzichtig zijn. Maar in het ergste geval, kun je altijd nog delen opnieuw wrappen.
8 ) Waarom heb je die lineaire actuatoren in de consoles aan de voorkant bevestigd? Zou het niet mooier zijn om ze met de motor in de console te plaatsen en strak tegen de achterkant?
Ik heb diverse idee's gehad met de consoles. 1 was een linear schroef systeem, maar het werd te vol aan de onderkant met kabels + constructie was onstabiel. Ik heb de actuators bewust aan de voorkant gemaakt omdat ik het kwa design mooier vond. Oogt meer industrieel samen met de 4 andere linear actuators (tafel poten) die aan de buitenkant van de desk zitten.
Andere reden was contructie sterkte en ballans. Het gewicht zit voorin, dus heb ik zogoed mogelijk het center punt gepakt. De console is een 1 piece gebogen plexiglas plaat. Dus ik zocht het sterkste punt in de plaat constructie. Uiteraard is de binnenkant versterkt met een alluminium frame. Aan de achterkant zitten 2 flinke gelijders die de console stabiel tegen de muur houd. De constructie is zeer stevig.
En last but not least:
Zo'n project als dit inspireert natuurlijk een enorme hoop Tweakers. En eigenlijk kan iedere Tweaker heel makkelijk beginnen door zelf paneeltjes te bouwen. Paneeltjes zijn als het ware units die je weer opnieuw kunt gebruiken. Dus paneeltje RGB besturing, paneeltje soldeerstation, paneeltje mediadisplay, etc. je kunt langzaam werken aan een paneeltjescollectie. En je paneel-houder (de consoles) kun je ook eenvoudig mee beginnen (rechthoekig stuk mdf). Dus eigenlijk kan iedereen die geïnspireerd is door jouw build vrij eenvoudig beginnen met kleine behapbare projectjes.
Wat enorm zou helpen is natuurlijk een kleine tutorial. Omdat jij (TS) zelf toch behoorlijk actief op YT bent, wellicht is het een idee om eens te laten zien hoe jij een paneeltje maakt? Hoe krijg je je plexiglas / mdf op maat, hoe wrap je dat? Hoe zet je de tekst er op? Waar moet je op letten? etc. Ik ben wel benieuwd namelijk! (ik kan ook wel Googlen, maar juist hoe jij het doet lijkt me interessant)
>
Die mijn channel kennen, weten dat ik al vrij lange tijd een DIY guy ben betreft autos / computers. Ik heb mijn inspiratie en kennis opgedaan door andere klussers en customizers aan het werk te zien. Zijnde met fotos / tekst of clips. Mijn grootste meersters waren google en youtube.
Dus als mijn builds andere mensen ook inspireerd.... super! Mijn tip is vooral, niet bang zijn om te falen.
Ik heb genoeg gesloopt en bloed laten vloeien voordat ik me skilled genoeg vond om mijn childhood ideeen echt uit te voeren...zoals KITT replicas maken en auto's radiografisch te modden.
Om echt complete tutorials uit te voeren en film editg ervan te maken heb ik simpelweg de tijd niet voor. De gemodde RC auto's laat ik bewust bepaalde dingen achter omdat het mijn eigen design is + te gevaarlijk is om door minder handige klussers. Een 1500 kg auto besturen is niet voor iedereen weg gelegd. Ik heb behoorlijk wat tijd en geld in mijn rc set gestoken totdat ik het veilig genoeg achte om te demonstreren. Ook kom ik nu al vaak uren te kort op een dag en heb niet echt het professionele camera spul om een mooie en interessant tutorial te maken. Ook niet
vergeten dat ik nu geen laser meer tot mijn beschikking heb of een CNC machine.
Nu moet ik weer alles met de hand slijpen
Oh....En als ik heel eerlijk moet zijn, ik laat niet echt iets nieuws zien met tutorials. Alle dingen wat ik doe, heb ik weer geleerd van andere tutorials. Zelfs het lassen van het frame heb ik aan de hand van youtube clips geleerd, haha.
Dat kan. Het paneel zelf is van 'wit' plastic/acrylic. De bovenkant is zwart gewrapped.Anoniem: 57381 schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 00:16:
[...]
Thanks voor het uitgebreide antwoord!
Ik las ergens dat je die tekst op het panel er in grafeerde? Kun je wrapfolie graferen dan?
Als je de laser fijn afsteld, kun je dus graveren. Je brand alsware de zwarte wrap weg, waardoor de witte onderkant zichtbaar word.
Hoedan ook, na het graveren wat meer research gedaan en het blijkt dat veel wrap soorten giftige dampen geven met laseren/of graveren. Niet alleen slecht voor de gezondheid, maar ook voor de hardware van de laser/lensen/ en circuits. Dus helaas kon ik alleen het soldeerstation graveren op deze manier. Maar het geeft wel een professionele look
:strip_exif()/f/image/LS9UPuEcqEWTCCt9MoXytYA0.jpg?f=fotoalbum_large)
Er zijn andere veiligere oplossingen.
1. is het paneel 'spuiten' met lak en dan graveren. Geeft precies hetzelfde effect. Nadeel, het paneel is krasgevoelig. Dus verstandig om een aantal blanke lagen lak erover te spuiten / OF een heldere wrap-folie eroverheen plakken.
2. ander idee zou zijn het te doen met een CNC machine en heel lichtjes afstellen zodat de wrap niet beschadigd of scheurt.
3. speciaal kunststof gebruiken die 2 tonig zijn. Die zijn bijv wit, maar hebben een zwarte coating.
Alle 3 andere opties zijn een stuk veiliger voor je gezondheid en apparatuur voor het grafferen van panelen. Er zullen vast nog andere mogelijkheden zijn. Dit zijn de mogelijkheden die ik zelf heb ervaren.
>
Dit indicator paneeltje met de teksten, heb ik eerst afgeplakt met graffeer tape, / grafeerd en dan gespoten. Als je daarna voorzichtig de tape los haald, zul je dus de gespoten tekst overhouden.
Ook voor dit geld dat het kras gevoelig is. Daarom raadzaam om te graferen in spiegel! Zodat de gespoten tekst aan de achterkant van het plexiglas zit. Zo kun je ook de tekst niet verkrassen.
De zwarte verdeelbalken zijn trouwens ook gespoten.
:strip_exif()/f/image/GHAvIVjcuAUrFqTpKDaQQyOi.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/dpBg7AIOwADKaQ1sKNAOUwhq.jpg?f=fotoalbum_large)
Deze dingen vergen wel wat oefening voordat je het perfect hebt.
Er zit idd verschil in transparent en non-. Bij hoog wattage laser heb je daar geen last van.Anoniem: 57381 schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 16:09:
Een perfect paneeltje hangt of staat volgens mij bij twee dingen:
- Strakke tekst/opdruk
- Perfect passend / uitgesneden
Hierboven zijn ze beiden helemaal top.
Ik begrijp dat TS een professioneel / ervaren laserpiloot is/was. Hoeveel Watt vermogen heb je nodig om een plexiglas plaatje te snijden? Transparant is denk ik moeilijker dan ondoorzichtig, right? En als je kunt snijden, dan kun je ook graferen toch?
Zou je plexiglas kunnen snijden met zo'n 40W ding van AliE?
Ik heb wel een 20W laser grafeer ding, zal eens kijken wat dat doet met een plaatje plexiglas. Ik verwacht er echter weinig van, hoewel.... logo op mijn rekenmachine is een gat geworden bij de 1e test ;-)
edit: Paar plaatjes acryl besteld, we gaan het gewoon proberen! Witte plaat, zwart spuiten om tekst te graferen (laseren) lijkt me de beste optie. Ook wat vinyl wrap besteld. Genoeg om mee te experimenteren. let's get hand-on! Thanks for the inspiratie!
Ik heb gewerkt van 100 t/m 150 watt. Dus niet je daily 'thuis-hobby-laser'
40watt zal net wel/ net niet worden. Ik denk dat t/m 2 a 3mm net te doen is. 4mm zal denk ik te dik zijn. Maar misschien als je een paar passages maakt en uiteraard de correcte lage snelheid en lens afstand aanhoud, zou het misschien net gaan. Zorg wel voor goede ventilatie...!
Enkele maanden terug had ik een filmpje op youtube gezien waar diverse uploaders demo's gaven over het snijden van diverse materialen met lage wat lasers. Zeker waard om eens te zoeken.
20watt zou voldoende moeten zijn om 'veel' kunststoffen ermee te kunnen graveren.
Jazekers gewoon proberen. Ik ben begonnen met 0 verstand met lasers, maar door gewoon lekker te hobbyen en met genoeg rest-afval materiaal te experimenteren, had ik het laseren na ene aantal maanden geheel mijn eigen gemaakt.
Succes!
Met een 40W-er (eigenlijk een 30W-er, blijf onder de 20mA en je buis gaat veel langer mee) kun je prima plexi snijden tot een 10mm dik.
Verwacht met een K40 geen super rechte randen bij die diktes, en ook geen hoge snelheden.
Maar het kan wel. tot 6mm gaat als boter, dat is echt geen enkel probleem.
Hier een paar teststukjes met een ongemodificeerde K40:
De ster is 3mm en de vis 8mm
:strip_exif()/f/image/Qpv5BBmqw3PqsAkTUU2FwDMu.jpg?f=fotoalbum_large)
Plexi in een kleur spuiten en laseren is een goed idee, als je dat van de achterkant doet kun je het eea ook in kleur vullen. Dit is een (ver van perfect) teststukje
:strip_exif()/f/image/BF3dGgkYKjVgJXKp8Rq6o64e.jpg?f=fotoalbum_large)
Als het ding ook echt 20W maakt ... bij de halfgeleider lasers wil men wel eens het verbruik van de laser opgeven en niet de werkelijke output van de laser.
Zoals de aangeboden cheap lasers uit china. Daar kun je het beste altijd al 10watt van de aangeboden watt af trekken. 😆Sine schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 21:39:
Jep, transparant inderdaad, een 20W-er is meer dan genoeg om wat verf weg te knetteren.
Als het ding ook echt 20W maakt ... bij de halfgeleider lasers wil men wel eens het verbruik van de laser opgeven en niet de werkelijke output van de laser.
Velen vergissen zich wat je allemaal met een laser en plexiglas kunt. Een buig "gloeispiraal" tafel en wat spuitbussen...dan kun je dingen maken zoals dit 😁
Oh... en een goede lijm!
:strip_exif()/f/image/ae2drV0hGHLG6cQCaImuGNC4.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/4dOqlJtBGffuZwX82pcjE8H9.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/jEoAQi19xQA27Eq0tu0X8eo0.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/dqoG1CIK2v6kBlIcdmMPwqqk.jpg?f=fotoalbum_large)
Nog 1 te gaan. Het einde van mega-desk begint in zicht te komen
Intussen heb ik besloten de surround gamer systeem te upgraden naar AM4 / 5600X. Mobo zal waarschijnlijk een strix worden. Iemand een gebruikte 5600x/ 5800x in de aanbieding?
Ik denk dat ik aardig wat pc spulletjes te koop ga zetten na de build! 😆...
:strip_exif()/f/image/mOSjRMBPPMdVILvxhXjz3KOc.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/sRvxfBYlAMKynd6lOMjPPwkc.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/lf8hamamImg5HGQFjSnKObBC.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/mhCdni0iygyJCQZBcqIfT7K2.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ETEC9TJUNFQSnU7bSwtMP3vY.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/trN66KDg0FIIdBY13eGqEssk.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/eZcZXG0kpclmxpvBBBb383n4.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/xHgR5Nlg6z3ebVOwSnyMFeBB.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/s5u2f8ymtvP2hHNDZBQuBbM2.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/YpCi4GQyQpoJrCtMd3iScBi4.jpg?f=fotoalbum_large)
Voor die zich afvragen...kun je op de tafel staan?
Ja hoor! Geen probleem 😊
:strip_exif()/f/image/vSJO6ylYY7kVcmDAwq7bCdbi.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 4% gewijzigd door Teknoman19 op 26-08-2021 07:19 ]
Oh, niet zo worried om er op te staan. Zitten ook extra beugels aan de muur die de tafel dragen.RKD schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 09:16:
Gaaf en gelijk een gewaagde test door erop te gaan staan... Hoeveel pc's heb je er straks in zitten? (aka met hoeveel vrienden kan je een lanparty doen dus)
2x PC's (links en rechts)
:strip_exif()/f/image/rC0iFHzatr00GZf1KGkNcFUH.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/SuEvQaCYHG3xCSsoBra3wQ7i.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik gebruikte eerst een gtx1070 super van EVGA in combinatie met de Oculus rift S
Over het algemeen, geen problems met de meeste VR games. Alleen Half Life merkte je af en toe dat je op
het randje zit van de performance.
Nu ga ik de GTX1080 gebruiken.....beter gezegd, in SLI.
Nu mijn vraag......word SLI uberhaupt benut met VR games? Zoniet, dan ben ik van plan om 1x gtx1080 met waterblok eruit te halen / en bij de rest van de verkoop te gooien.
Anybody?
Ik heb een gewone Rift gehad en volgens mij is de invloed van SLI zeer klein voor VR wat ik met kan herinneren van een jaar terug.Teknoman19 schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 11:56:
VRAAGJE aan de VR gamers.
Ik gebruikte eerst een gtx1070 super van EVGA in combinatie met de Oculus rift S
Over het algemeen, geen problems met de meeste VR games. Alleen Half Life merkte je af en toe dat je op
Nu mijn vraag......word SLI uberhaupt benut met VR games? Zoniet, dan ben ik van plan om 1x gtx1080 met waterblok eruit te halen / en bij de rest van de verkoop te gooien.
Anybody?
Kan zelfs zijn dat 1 soepeler loopt
Minimaal; bijkomend heb je met SLI meer last van microstuttering wat in VR echt heel naar kan zijn.Teknoman19 schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 11:56:
Anybody?
Een zijn maar een handje vol VR games die SLI ondersteund en vaak moet je zelf met nvidia profile inspector de profielen aanpassen/testen om het lekker te laten lopen. Ik zou zeggen verkoop beide GTX 1080 kaarten en koop er 1 sterkere voor terug. (RTX 3070 bijvoorbeeld)Teknoman19 schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 11:56:
Anybody?
Die intresse hebben, kunnen me een private message sturen met evt een bod.
[ Voor 150% gewijzigd door SA007 op 29-08-2021 13:17 ]
Update
De strix 550 mobo is online!
Voorzien van 3x ssd + 1x m2. Goed voor 5TB aan HDD space. Daar kan ik wel een aantal games op kwijt 😊. Het vr systeem heeft 3tb aan ssd's en m2.
Verder ben ik de consoles aan het afwerken/aansluiten. En alle 4 suspensie kabels zitten vast aan het plaffond.
:strip_exif()/f/image/T80rSqZ0wS4Rik2aRxRKAXQq.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/shhxsqs6xnOzu8nbwA2KhLIi.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/PW87yaxX6m1VyGTCAxt5vtyb.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/d1QsTCcGb8d4LXSoYz0clTuv.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/sgnJxK9Sj8qcRJ3O7pgA2AXE.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/RXDRR0RBctl2Lu5egRaHgPdW.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/dYY0JRUX60MKdVyLh7suSjOw.jpg?f=fotoalbum_large)
Man, met zo veel ontzag en belangstelling volg ik dit project. Ook wel met jaloezie; ik heb over het algemeen een goede klusdag gehad als ik een schroef recht in de muur krijg.
Keep it up!
wie het kleine niet eert, is het grote niet weerdTruxal schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 20:23:
[...]
Man, met zo veel ontzag en belangstelling volg ik dit project. Ook wel met jaloezie; ik heb over het algemeen een goede klusdag gehad als ik een schroef recht in de muur krijg.![]()
Keep it up!
Waar heb je de spullen vandaan voor die custom lab voeding en soldeerstation?
Zie Teknoman19 in "[CiP] Extreme en grote PC desk build. "MEGA-DESK" !!!"DieterKoblenz schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 09:00:
Super, super, super gaaf!
Waar heb je de spullen vandaan voor die custom lab voeding en soldeerstation?
Correct!Noxious schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 09:06:
[...]
Zie Teknoman19 in "[CiP] Extreme en grote PC desk build. "MEGA-DESK" !!!"volgens mij vooral van behuizing geswitched.
De desk is 'momenteel' zo goed als klaar. Zullen vast nog genoeg aanpassingen en uitbreidingen komen
De desk is bevestigd aan het plaffond. HELAAS!.....de tafel is toch te zwaar voor de lineare actuators (achterkant) om de MIGHTY mega desk omhoog te liften. De voorkant gaat wel een stuk omhoog.
DUS.....ik heb besloten om het hierbij te laten betreft de kabel-actuators. Om nog een keer geld te steken in sterkere lineare actuators, dat word een future update! De 2 consoles actuators vond ik eigenlijk belangrijker om werkend te krijgen dan de tafel actuators...lol.
Wel heb ik de tafel mooi op spanning gekregen, dus nu kun je makkelijk 'zitten' of 'staan' op de tafel. Wel zo handig dat een tafel sterk genoeg is om erop te kunnen staan toch? Zeker als ik achter de schermen moet zijn.
ZO....tijd voor de hardware / software in orde te krijgen.
Beginnende met de surround gamer.
Zoals gezegd flinke update voor de surround gamer. Nieuw mobo: B550 van ROG / 32GB / 6900xt / 5600x.
HELAAS, heb ook ik wel eens pech met install.
> Windows 10 install zonder probs.
> Windows 10 updates
> 6900xt drivers
Stress test met de 6900 via ATI software.....all good.
Tijdens opnieuw aansluiten van LAN kabels, reboot de pc opeens................en toen begon het!
Mobo blijft booten. Check leds> CPU, RAM, VGA gaan meestal goed. En op BOOT slaat de pc uit / en reboot weer.
Handelingen:
Ram verplaatst / vervangen / andere banks..
CPU eruit / erin
2 andere PSU's probeerd, same problem
6900xt verwijderd...
ALLE psu kabels verwijderd, except CPU power en ATX.....SAME SHIT!
En nog een aantal handelingen....krijg de pc niet meer aan de gang. Dus cpu of mobo is de boosdoener.
Gezien de cpu check meestal o.k is....ga ik er vanuit dat het probleem in het mobo ligt.
Hoe....why...waarom....i dont know. Alles was prima in orde....en toen kon ik niet meer posten.
Dus ik ga het b550 mobo terug sturen en in de plaats de gigabyte aorus x570 proberen.
Keep you posted
:strip_exif()/f/image/ehwv78eKL6NLgUmprtFBr5Kb.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/DVSsFSNMeexW8JGUEdsXi0Nj.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 16% gewijzigd door Teknoman19 op 06-09-2021 19:42 ]
Gelukkig is het iets "kleins" wat onder garantie valt. In ieder geval beter dan dat de Megadesk 1 grote rookwolk zou worden.
Succes er mee
Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen
LoL.....1 grote rookwolk? Waar is je vertrouwen in MEGA-DESK?Technomania schreef op maandag 6 september 2021 @ 20:08:
Balen @Teknoman19
Gelukkig is het iets "kleins" wat onder garantie valt. In ieder geval beter dan dat de Megadesk 1 grote rookwolk zou worden.
Succes er mee
Oei, het was niet de bedoeling dat je het als aanval richting MEGA-DESK zou opvatten.Teknoman19 schreef op maandag 6 september 2021 @ 20:10:
[...]
LoL.....1 grote rookwolk? Waar is je vertrouwen in MEGA-DESK?
Excuus.
MEGA-EXCUUSTechnomania schreef op maandag 6 september 2021 @ 20:15:
[...]
Oei, het was niet de bedoeling dat je het als aanval richting MEGA-DESK zou opvatten.
Excuus.
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Welnee joh. 🤣 zeker niet opgevat als aanval. LolTechnomania schreef op maandag 6 september 2021 @ 20:15:
[...]
Oei, het was niet de bedoeling dat je het als aanval richting MEGA-DESK zou opvatten.
Excuus.
ping 127.212.23.124
Maar ik had iig verwacht een badman masker + cape foto... Leuk MEGA-DESK maar zonder badman is het DESK.
Echt dikke skills, tof resultaat!
tja, wat hier stond heb ik al lang niet meer...
Not yet 😉RoelsRules schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 22:55:
Heeft tweakers al contact met je opgenomen voor een (video) interview??
Echt dikke skills, tof resultaat!
Komt er ook nog een drankkoeler aan die stoel?Teknoman19 schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 21:33:
Vandaag een handige add on aan mijn stoel gemaakt.
Steam controller holder. 😊 Simpel gebogen... geen schroeven nodig.
Bier-flesje houder 😂Technomania schreef op woensdag 15 september 2021 @ 13:44:
[...]
Komt er ook nog een drankkoeler aan die stoel?
Van alle gemakken voorzien dus
Ik dacht meer een loop pad naar center tafel.....over water 🤣Looney11 schreef op woensdag 15 september 2021 @ 15:05:
Nu nog een rookmachine en wat UV verlichting om dat echte grotgevoel te krijgen
Uiteraard zwarte bodem zodat het diep lijkt!
Hoeveel fps haal je op deze resolutie?Teknoman19 schreef op zondag 19 september 2021 @ 20:16:
Playing GRID 2 op 12288 x 2160 resolutie
[YouTube: Playing Grid 2 @ 12288 x 2160 on MEGA-DESK Infinity 6900XT]
Technofreakz schreef op zondag 19 september 2021 @ 20:25:
[...]
Hoeveel fps haal je op deze resolutie?
:strip_exif()/f/image/czzATog4g9imlHK1xfkYfjvh.jpg?f=fotoalbum_large)
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100010454_adeccc1c
Haha....idd! Achja, haters gotta hate. Dus also ik nou fortnite aan het spelen was, was het wel tof geweest?...of als ik de joysticks uit had geklapt? 😆Technomania schreef op woensdag 22 september 2021 @ 13:55:
@Teknoman19 Helaas kon men op Dumpert jouw Mega-Desk dit keer niet waarderen.
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100010454_adeccc1c
Wel apart dat het vorige filmpje wel positief was? 🙃
Ach ja. Dumpert, de site zegt al genoeg.Teknoman19 schreef op woensdag 22 september 2021 @ 15:16:
[...]
Haha....idd! Achja, haters gotta hate. Dus also ik nou fortnite aan het spelen was, was het wel tof geweest?...of als ik de joysticks uit had geklapt? 😆
Zo te zien gaat het commentaar (al dan niet terecht) over het verschil tussen je schermen (wat ook door de camera zou kunnen komen) en dat je een arcade racespel speelt met je toetsenbord ipv dat je een simulator speelt met een stuur.Teknoman19 schreef op woensdag 22 september 2021 @ 15:16:
[...]
Haha....idd! Achja, haters gotta hate. Dus also ik nou fortnite aan het spelen was, was het wel tof geweest?...of als ik de joysticks uit had geklapt? 😆
Kan ze geen ongelijk geven over dit voorbeeld, maar dat maakt de setup niks minder indrukwekkend!
Ben toevalig sinds gisteren weer begonnen om met een gamepad te racen. Ik ben vooral 1st person shooter gamer. Dan gamed een keyboard zoveel fijner met een trackball muis dan een gamepad.Oon schreef op woensdag 22 september 2021 @ 15:28:
[...]
Zo te zien gaat het commentaar (al dan niet terecht) over het verschil tussen je schermen (wat ook door de camera zou kunnen komen) en dat je een arcade racespel speelt met je toetsenbord ipv dat je een simulator speelt met een stuur.
Kan ze geen ongelijk geven over dit voorbeeld, maar dat maakt de setup niks minder indrukwekkend!
De joysticks ga ik eerst uitproberen op ace combat 7. Voor stuur ben ik bewust niet voor gegaan. Ik zit vaak graag relaxt op de stoel. Achterover leunend met gamepad bijv. Met stuur zit je steeds in race houding en je moet steeds het stuur weer los halen, weg leggen. En als racing niet je #1 game is, zal het gauw stof happen in de kast.
Die opmerkingen over die beeldschermen komt 'uiteraard' vanwege de angles. De screens zijn allemaal gericht naar het midden.
En velen weten ook niet waar de desk van bekend is en de functies-afwerkingen-specs pc-etc
Ben wel wat gewend met mijn rc autos. Veel positief, maar ook veel mensen die het te serieus nemen en zeggen wat heb je eraan? Gevaarlijk, denken dat je niet meer dagelijks met de auto kunt rijden want het is RC.....lees de tekst people!
Lekker laten praten dat soort mensen. Denk dat het eerder een stukje onwetendheid of zelfs jaloezie is.Teknoman19 schreef op woensdag 22 september 2021 @ 15:47:
[...]
Ben toevalig sinds gisteren weer begonnen om met een gamepad te racen. Ik ben vooral 1st person shooter gamer. Dan gamed een keyboard zoveel fijner met een trackball muis dan een gamepad.
De joysticks ga ik eerst uitproberen op ace combat 7. Voor stuur ben ik bewust niet voor gegaan. Ik zit vaak graag relaxt op de stoel. Achterover leunend met gamepad bijv. Met stuur zit je steeds in race houding en je moet steeds het stuur weer los halen, weg leggen. En als racing niet je #1 game is, zal het gauw stof happen in de kast.
Die opmerkingen over die beeldschermen komt 'uiteraard' vanwege de angles. De screens zijn allemaal gericht naar het midden.
En velen weten ook niet waar de desk van bekend is en de functies-afwerkingen-specs pc-etc
Ben wel wat gewend met mijn rc autos. Veel positief, maar ook veel mensen die het te serieus nemen en zeggen wat heb je eraan? Gevaarlijk, denken dat je niet meer dagelijks met de auto kunt rijden want het is RC.....lees de tekst people!
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Iemand last van Epilepsie?edeboeck schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 11:47:
Hahaha, WTF, welcome to RGB Addicts Anonymous![]()
Uitermate indrukwekkend om het afgewerkte geheel te zien!
Wel echt mad respect voor je bouwkunde
Uiteraard heb ik ze voor daily use static. Het filmpje is puur bedoeld om de verschillende kleur combo's te laten zienCasejunky schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 15:55:
kuddos voor je skills maar man ik zou helemaal gek worden van zoveel lampjes.
Wel echt mad respect voor je bouwkunde
Respect
Sowieso enorm bewondering voor mensen die kunnen maken wat hun ogen zien en niet denken in beperkingen maar in mogelijkheden.
Mad skills !!
Eric, Signing off !!
Dank jeEric H schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 13:47:
Net het hele topic van begin tot eind doorgelezen.....
Respect![]()
Sowieso enorm bewondering voor mensen die kunnen maken wat hun ogen zien en niet denken in beperkingen maar in mogelijkheden.
Mad skills !!
De youtube channel van Collin furze heeft mij trouwens ernorm geinspireerd om eigenlijk 'level up' te gaan in de DIY wereld. Het is ook omdat ik laser-operator ben geweest. Het was een baan waar ik nieuwe dingen heb geleerd en die skills in mijn hobby heb gestoken.
Een tip wat ik aan andere klussers kan geven..... Op het moment dat je niet verder komt en de situatie blijft over-thinking > STOP > EN GEWOON DOEN! Maak gewoon een begin waar je heen wilt met je idee. Naarmate zich het product begint de vormen, komen de betere ideeen vanzelf
Ik had het genoegen collin te ontmoeten in de UK toen ik mijn RC-corvette mocht demonstreren.
Collin was puur toevalig diezelfde dag ook opnamens aan het maken voor BBC, lol!
:strip_exif()/f/image/mC6jx1COt3xWBCF6kY8dEgKf.jpg?f=fotoalbum_large)
EDIT:
Dit keer ook een filmpje erbij!
[ Voor 12% gewijzigd door Teknoman19 op 16-01-2022 15:38 ]
Eindbazen meetupTeknoman19 schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 12:33:
[...]
Ik had het genoegen collin te ontmoeten in de UK toen ik mijn RC-corvette mocht demonstreren.
Collin was puur toevalig diezelfde dag ook opnamens aan het maken voor BBC, lol!
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ah dat is wel echt tof! Ik heb weinig idolen of "helden" of iets dergelijks, maar Colin vind ik toch wel echt een topgozerTeknoman19 schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 12:33:
[...]
[ Voor 110% gewijzigd door Intergalactic op 27-10-2021 13:13 ]
Misschien fijn om te onthouden dat je in de toekomst toch minstens de moeite doet om enkele minuten video te kijken alvorens je op deze manier jouw mening kenbaar maakt (een andere optie is uiteraard om die mening voor jezelf te houden). Als je het nodig vindt om in een topic te reageren, is het daarnaast ook fijn als je eerst eens dat topic leest.maks11223344 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 10:31:
dude ik weet niet hoe dit op dumpert niet harder afgekraakt is dat ding klinkt als een combinatie tussen de tandarts en 80mm schreeuw fans wat een takke herrie, hjoe is dat acceptable pff met oorkleppen of actieve noisecanceling nieteens.
eerlijk ik snap niet dat je daarin kan zitten
aah kiek moet wel heel t filmpje kijken dat is dus de hoogteverstelling van je buro waarvan je oren gaan bloeden
maks11223344 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 10:31:
dude ik weet niet hoe dit op dumpert niet harder afgekraakt is dat ding klinkt als een combinatie tussen de tandarts en 80mm schreeuw fans wat een takke herrie, hjoe is dat acceptable pff met oorkleppen of actieve noisecanceling nieteens.
eerlijk ik snap niet dat je daarin kan zitten
aah kiek moet wel heel t filmpje kijken dat is dus de hoogteverstelling van je buro waarvan je oren gaan bloeden
Het enigste wat LUID is zijn de lineare actuators voor de beweging van de consoles/desk.
Voor de rest!!!!!.......alle fans draaien op zo een lage RPM, dat je ze nog niet eens hoord. Dus geen idee waar de mensen het over hebben?
Op de manier hoe jij je 'mening' hier brengt, kan ik me voorstellen dat de site dumpert een uitstekende plek voor jou is!
Haters keep hating

Het forum lijkt mij geen plek om op de man te reageren en dergelijke, ondanks dat er eea natuurlijk wel een reactie uitlokt. Daarbij heeft hij al aangegeven het filmpje te snel te hebben gekeken, en was blijkbaar ook erg snel in het trekken van conclusies mbt geluidsproductie.
[ Voor 55% gewijzigd door _ferry_ op 27-10-2021 17:10 ]
Teknoman19 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 13:07:
[...]
Het enigste wat LUID is zijn de lineare actuators voor de beweging van de consoles/desk.
Voor de rest!!!!!.......alle fans draaien op zo een lage RPM, dat je ze nog niet eens hoord. Dus geen idee waar de mensen het over hebben?
Op de manier hoe jij je 'mening' hier brengt, kan ik me voorstellen dat de site dumpert een uitstekende plek voor jou is!
Haters keep hating![]()
[Mbr]Het forum lijkt mij geen plek om op de man te reageren en dergelijke, ondanks dat er eea natuurlijk wel een reactie uitlokt. Daarbij heeft hij al aangegeven het filmpje te snel te hebben gekeken, en was blijkbaar ook erg snel in het trekken van conclusies mbt geluidsproductie.[/]

Sofar heb ik zoveel fun met de lightsaber, dat ik nog steeds niet aan de story line ben begonnen
van de game! De sound alleen al van het rond swingen van de lightsaber maakt de game al vet, lol
[ Voor 10% gewijzigd door Teknoman19 op 16-01-2022 15:35 ]
Dit is toch redelijk briljant. Je bouwt een enorm en prachtig bureau met vele monitoren -> VRTeknoman19 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 22:09:
Vandaag een potje VR gespeeld: DarthVader Immortal!
Sofar heb ik zoveel fun met de lightsaber, dat ik nog steeds niet aan de story line ben begonnen
van de game! De sound alleen al van het rond swingen van de lightsaber maakt de game al vet, lol
[YouTube: Playing VR Darth Vader Immortal starwars is amazing!!!]

Every magical journey begins with a single step
Bowen_HAFX schreef op zondag 28 november 2021 @ 07:57:
[...]
Dit is toch redelijk briljant. Je bouwt een enorm en prachtig bureau met vele monitoren -> VR

[ Voor 11% gewijzigd door Teknoman19 op 16-01-2022 15:34 ]
Voor die het nog niet zijn opgevallen, doen alle clips het niet meer die ik heb gedeeld met jullie
via mijn youtube channel over uiteraard mijn MEGA-DESK project.....en een aantal clips over mijn andere hobby (het radiografisch maken van echte autos)
Mijn Google en Youtube account zijn gisteren gehackt en die 'MF' heeft mijn youtube channel destroyed!
Alles is kwijt! Al mijn clips en subscribers.
Intussen nieuwe accounts aangemaakt (en beter beveiligd)
Gezien ik 0 subscribers heb, kan ik geen custom youtube adres instellen, dus die mij willen helpen om mijn channel inhoud weer terug te brengen, die kunnen zich 'graag' subscriben op mijn nieuwe channel. Het zal wel even duren voordat ik weer AL mijn content weer terug online heb. Maar ik ben wel vast beraden weer alles te uploaden.
https://www.youtube.com/c...5OxunUqCac0TqixOUw/videos
Alvast super bedankt!
Hopelijk kan YouTube nog wat voor je betekenenTeknoman19 schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 17:55:
BESTE TWEAKERS!
Voor die het nog niet zijn opgevallen, doen alle clips het niet meer die ik heb gedeeld met jullie
via mijn youtube channel over uiteraard mijn MEGA-DESK project.....en een aantal clips over mijn andere hobby (het radiografisch maken van echte autos)
Mijn Google en Youtube account zijn gisteren gehackt en die 'MF' heeft mijn youtube channel destroyed!
Gezien ik 0 subscribers heb, kan ik geen custom youtube adres instellen, dus die mij willen helpen om mijn channel inhoud weer terug te brengen, die kunnen zich 'graag' subscriben op mijn nieuwe channel. Het zal wel even duren voordat ik weer AL mijn content weer terug online heb. Maar ik ben wel vast beraden weer alles te uploaden.
Alvast super bedankt!

In ieder geval subscribed op je nieuwe channel
Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]
Abonnee 16 meldt zich... hopelijk zo snel mogelijk weer alles (voor zover mogelijk) in orde.Teknoman19 schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 17:55:
BESTE TWEAKERS!
Alvast super bedankt!
Maar nu heb je 47 abonnees
SUPER druk bezig om mijn channel weer terug te brengen. Mijn oude channel (blade00021) is verloren! Ik heb me erbij neergelegd.
GOOGLE en YOUTUBE vertikken het om me te helpen. Ik krijg steeds dezelfde reply. Gewoon effe google recovery doen. SURE!!! Maakt niet uit hoe vaak ik het ze uitleg dat de recovery niet werkt.....zowel google als youtube, ze doen er niks aan!
DUS....niks aan te doen. Dan maar een nieuwe channel. Gezien ik de channel al 20 jaar had!...gaat het uiteraard zeer langzaam om nieuwe subscribers te krijgen. Maar mijn content begint wel weer langzaam te groeien betreft mijn projects. Ook hier en daar wat nieuwe content wat ik niet eerder had ge-upload zoals uhm.....mijn 'pijnlijke' blooper met de op afstand bestuurbare corvette. Het leek me cool om tijdens de eerste test op het dak te gaan zitten en dan rondjes te gaan rijden. Maar......'UITERAARD' liep dat niet zoals gepland. Zeer pijnlijke les wat ik hiermee heb geleerd. Maar nu terug kijkend, kan ik er wel om lachen! Hopelijk jullie ook
Uiteraard is tweakers geen AUTO-site, dus ik ben intussen ook zoveel mogelijk oude PC projects aan het uploaden, zoals mijn MEGA DESK uiteraard, mijn oude Mountain mods en Danger den builds!
Dus voor alle tweakers die mijn projecten tof vinden..........please subscribe! En laat de hackers niet winnen die mijn channel hebben gehackt.
Channel:
https://www.youtube.com/channel/UCPvtP5OxunUqCac0TqixOUw
P.S
Als goed is, doen op 1 na, alle filmpjes het weer die ik van mega-desk in deze topic heb gedeeld!
Intussen contact gehad met 3 grote youtube channels die me gaan helpen mijn subscribers weer terug scoren, waaronder colin furze! Momenteel kan ik nog geen eigen link-naam aan de channel geven, maar dat volgt!
Intussen kwam ik nog een paar filmpjes tegen die ik niet had geupload van mega-desk....dus bij deze share ik ze ook hier
P.S
Youtube heeft eindelijk mijn oude youtube channel: Blade00021 offline gehaald. Ik heb zoveel complaints bij ze neergelegd, dat ze de channel eindelijk off-line hebben gehaald.
IF I CAN'T HAVE MY CHANNEL, NOBODY CAN!
Het is wel een heerlijke 'chill' tafel geworden om muziek achter te luisteren
Consoles going up!
Consoles going down!
EY!...idd. Bedankt voor de tip. Ik zal kijken of ik hm via youtube studio kan inkorten, anders zal ik hm opnieuw oploadenTechnomania schreef op zondag 30 januari 2022 @ 15:29:
Nice! Alleen het laatste filmpje mag wel iets ingekort worden @Teknoman19
INGEKORT! ThanksTechnomania schreef op zondag 30 januari 2022 @ 15:29:
Nice! Alleen het laatste filmpje mag wel iets ingekort worden @Teknoman19
Voor de BTTF fans, heb ik laatst nog een filmpje ge-edit waar ik met de delorean naar een parkeerplaats rij voor een RC demo.
[ Voor 36% gewijzigd door Teknoman19 op 30-01-2022 17:30 ]
Oude hardware:
Mobo: x570 Aorus elite
Ram: 32GB ddr4-3200Mhz
3D: 6900xt
Cpu: 5600x
:strip_exif()/f/image/nIrwCq1kS7qkqsZfyL7132dO.jpg?f=fotoalbum_large)
Nieuwe hardware.... Special thanks aan tweaker: @DiscoNootje voor de goede service
Mobo: Gigabyte z790 gaming
Ram: 32GB ddr5-7200mhz
3D: RTX4090
Cpu: I7-13700
:strip_exif()/f/image/mOo176WJgcoDynPUb6BgJ1Cs.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Hc7jFTUpNcNDXy9MWnz0OP0p.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/WbT4kNK4E0XuZIXKEn5fyfJQ.jpg?f=fotoalbum_large)
Prachtige case trouwens!... de hyte y60. Bijna sonde om uit te bouwen
Eerst maar eens beginnen met de oude hardware uit de linkerkant van de desk te bouwen...
:strip_exif()/f/image/iVNhnOOPXVBlP5ObH0rQAd5M.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/nIrwCq1kS7qkqsZfyL7132dO.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/kkmmzqAq29DdaGzEysHARf1Z.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/RtJZM21eUAOCbQUMvs2cm0y5.jpg?f=fotoalbum_large)
Uiteraard word de cpu en de MIGHTY rtx4090 watergekoeld.... dus nieuwe waterblocks besteld bij ezmodding.com (stukje cheaper dan highflow) EN....ik kreeg zelfs 2 haribo zakjes
:strip_exif()/f/image/0L0DL3FqoemqZXfCBeUdaoyl.jpg?f=fotoalbum_large)
Voordat ik het hele systeem ga uitbouwen en waterkoel gereed ga maken, doe ik het systeem eerst even apart testen en een paar benchmarks doen.
Screen resolutie ingesteld op 12288 x 2160 op 60 Hz.
:strip_exif()/f/image/PlmGXNWZxyEaslMJxjj9btws.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/JWMDDDoYTYJZaqCsg63R73f2.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/53h3xMB5d0ZI2zX940eX1uSI.jpg?f=fotoalbum_large)
Zonder meer een BEEST van een 3d kaart de rtx 4090. Ik heb een aantal weken research gedaan naar de 30xx en 40xx kaarten. Hoewel de 4070ti en 4080 al behoorlijk indrukwekkend zijn, is de 4070ti niet echt een 4k monster maar wel super performance voor de prijs. Na veel wrikken en wegen ben ik toch voor de top kaart gegaan! Mijn oude 6900xt kaart ga ik in mijn VR systeem bouwen en die gaat mijn oude gtx1080 kaart vervangen
Eerst een oude favoriete race game van me getest op 4k en alle setting op ultra....grid 2.
:strip_exif()/f/image/heBk1D4I9zKborXdY1qj8SI8.jpg?f=fotoalbum_large)
Average: 189 FPS. That should do it
Daarna Shadow of the Tomb Raider met dezelfde settings. Tot mijn verbazing, maakte het niks uit voor de FPS of ik nou Vsync aan of uit had? Average 69 FPS. Not bad! Zelfs een GPU bound van 100%
:strip_exif()/f/image/7qevA4Wv7uTJQCmcARpSTLCk.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/w2fuKCjZisQKlSGBJU7NxU3I.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/rmUNviHCUk6RGJfGJyJvqSpU.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Ld8pZf7kreRMwGW2N3u2fEDQ.jpg?f=fotoalbum_large)
PC loopt super! Dus volgende stap, alle hardware uit de hyte y60 case demonteren en de 4090 en de 13700 CPU van waterblokken voorzien!
To be continued
Voor de tweaker fans die ook mijn personal Remote control auto projecten bijhouden...
Knightrider replica #6 > Season 3/4 conversion met Remote control mod is finished en bevind zich nu bij de nieuwe eigenaar
Enjoy!
[ Voor 8% gewijzigd door Teknoman19 op 18-06-2023 20:11 ]
Ik volg dit topic al 4 jaar
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Tijdje geleden weer. Voelt geweldig om iedere dag achter een bruce wayne high tech desk te zitten.
Gelukkig hoef ik verlopig niet te verhuizen...want de desk is 1 met de house structure geworden. Dus de desk staat er nog. Heb alleen de linker pc van mega desk op geofferd voor een ander project...
MEGA CHAIR
:strip_exif()/f/image/LdYkVBrEikmt0CyCvgnoSqKJ.jpg?f=fotoalbum_large)
Interessant voor een nieuw topic? 😁
Jaa!!Teknoman19 schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 23:52:
Interessant voor een nieuw topic? 😁
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
tja, wat hier stond heb ik al lang niet meer...