[CiP] Extreme en grote PC desk build. "MEGA-DESK" !!!

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Teknoman19
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 11-02 05:01
Technomania schreef op woensdag 15 september 2021 @ 13:44:
[...]

Komt er ook nog een drankkoeler aan die stoel?
Bier-flesje houder 😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Technomania
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:11

Technomania

Huiskamer verslaafde.

Van alle gemakken voorzien dus :9B

Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Looney11
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-06 09:03
Nu nog een rookmachine en wat UV verlichting om dat echte grotgevoel te krijgen :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Teknoman19
Looney11 schreef op woensdag 15 september 2021 @ 15:05:
Nu nog een rookmachine en wat UV verlichting om dat echte grotgevoel te krijgen :D
Ik dacht meer een loop pad naar center tafel.....over water 🤣
Uiteraard zwarte bodem zodat het diep lijkt!

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Teknoman19
Playing GRID 2 op 12288 x 2160 resolutie :)

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Playing Grid 2 on Custom Batman Vs Superman Gaming Desk - Mega Desk

[ Voor 32% gewijzigd door Teknoman19 op 16-01-2022 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technofreakz
  • Registratie: November 2015
  • Nu online
Hoeveel fps haal je op deze resolutie?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Teknoman19
Technofreakz schreef op zondag 19 september 2021 @ 20:25:
[...]

Hoeveel fps haal je op deze resolutie?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NGp7oatMTzlQ_rCJdEVlZt9wWYY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/czzATog4g9imlHK1xfkYfjvh.jpg?f=fotoalbum_large

• Technomania

Technomania

Huiskamer verslaafde.

@Teknoman19 Helaas kon men op Dumpert jouw Mega-Desk dit keer niet waarderen.
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100010454_adeccc1c

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Teknoman19
Haha....idd! Achja, haters gotta hate. Dus also ik nou fortnite aan het spelen was, was het wel tof geweest?...of als ik de joysticks uit had geklapt? 😆

Wel apart dat het vorige filmpje wel positief was? 🙃

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Technomania

Technomania

Huiskamer verslaafde.

Teknoman19 schreef op woensdag 22 september 2021 @ 15:16:
[...]

Haha....idd! Achja, haters gotta hate. Dus also ik nou fortnite aan het spelen was, was het wel tof geweest?...of als ik de joysticks uit had geklapt? 😆

Ach ja. Dumpert, de site zegt al genoeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Damn! Echt jaloers. Super gaaf zeg. Niet dat ik er ooit plek voor zou hebben, maar wel ontzettend tof.

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online

Oon

Teknoman19 schreef op woensdag 22 september 2021 @ 15:16:
[...]

Zo te zien gaat het commentaar (al dan niet terecht) over het verschil tussen je schermen (wat ook door de camera zou kunnen komen) en dat je een arcade racespel speelt met je toetsenbord ipv dat je een simulator speelt met een stuur.

Kan ze geen ongelijk geven over dit voorbeeld, maar dat maakt de setup niks minder indrukwekkend!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Teknoman19
Oon schreef op woensdag 22 september 2021 @ 15:28:
[...]

Zo te zien gaat het commentaar (al dan niet terecht) over het verschil tussen je schermen (wat ook door de camera zou kunnen komen) en dat je een arcade racespel speelt met je toetsenbord ipv dat je een simulator speelt met een stuur.

Kan ze geen ongelijk geven over dit voorbeeld, maar dat maakt de setup niks minder indrukwekkend!
Ben toevalig sinds gisteren weer begonnen om met een gamepad te racen. Ik ben vooral 1st person shooter gamer. Dan gamed een keyboard zoveel fijner met een trackball muis dan een gamepad.

De joysticks ga ik eerst uitproberen op ace combat 7. Voor stuur ben ik bewust niet voor gegaan. Ik zit vaak graag relaxt op de stoel. Achterover leunend met gamepad bijv. Met stuur zit je steeds in race houding en je moet steeds het stuur weer los halen, weg leggen. En als racing niet je #1 game is, zal het gauw stof happen in de kast.

Die opmerkingen over die beeldschermen komt 'uiteraard' vanwege de angles. De screens zijn allemaal gericht naar het midden.
En velen weten ook niet waar de desk van bekend is en de functies-afwerkingen-specs pc-etc

Ben wel wat gewend met mijn rc autos. Veel positief, maar ook veel mensen die het te serieus nemen en zeggen wat heb je eraan? Gevaarlijk, denken dat je niet meer dagelijks met de auto kunt rijden want het is RC.....lees de tekst people!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-06 06:40

Franko P.

Hit it.

Teknoman19 schreef op woensdag 22 september 2021 @ 15:47:
[...]

Ben toevalig sinds gisteren weer begonnen om met een gamepad te racen. Ik ben vooral 1st person shooter gamer. Dan gamed een keyboard zoveel fijner met een trackball muis dan een gamepad.

De joysticks ga ik eerst uitproberen op ace combat 7. Voor stuur ben ik bewust niet voor gegaan. Ik zit vaak graag relaxt op de stoel. Achterover leunend met gamepad bijv. Met stuur zit je steeds in race houding en je moet steeds het stuur weer los halen, weg leggen. En als racing niet je #1 game is, zal het gauw stof happen in de kast.

Die opmerkingen over die beeldschermen komt 'uiteraard' vanwege de angles. De screens zijn allemaal gericht naar het midden.
En velen weten ook niet waar de desk van bekend is en de functies-afwerkingen-specs pc-etc

Ben wel wat gewend met mijn rc autos. Veel positief, maar ook veel mensen die het te serieus nemen en zeggen wat heb je eraan? Gevaarlijk, denken dat je niet meer dagelijks met de auto kunt rijden want het is RC.....lees de tekst people!
toon volledige bericht
Lekker laten praten dat soort mensen. Denk dat het eerder een stukje onwetendheid of zelfs jaloezie is.

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Teknoman19
Nieuw clipje!

Thats alot of RGB!

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
MEGA DESK - Replica Batman vs Superman desk

[ Voor 21% gewijzigd door Teknoman19 op 16-01-2022 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edeboeck
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-06 18:46

edeboeck

mie noow noooothing ...

Hahaha, WTF, welcome to RGB Addicts Anonymous B-) B) Uitermate indrukwekkend om het afgewerkte geheel te zien! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teknoman19
edeboeck schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 11:47:
Hahaha, WTF, welcome to RGB Addicts Anonymous B-) B) Uitermate indrukwekkend om het afgewerkte geheel te zien! _/-\o_
Iemand last van Epilepsie? :9

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:35

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

FTFY

ping 127.212.23.124

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Casejunky
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 02-06 11:45
kuddos voor je skills maar man ik zou helemaal gek worden van zoveel lampjes.

Wel echt mad respect voor je bouwkunde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teknoman19
Casejunky schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 15:55:
kuddos voor je skills maar man ik zou helemaal gek worden van zoveel lampjes.

Wel echt mad respect voor je bouwkunde
Uiteraard heb ik ze voor daily use static. Het filmpje is puur bedoeld om de verschillende kleur combo's te laten zien ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eric H
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:49
Net het hele topic van begin tot eind doorgelezen.....

Respect _/-\o_

Sowieso enorm bewondering voor mensen die kunnen maken wat hun ogen zien en niet denken in beperkingen maar in mogelijkheden.

Mad skills !!

Eric, Signing off !!

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Teknoman19
Eric H schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 13:47:
Net het hele topic van begin tot eind doorgelezen.....

Respect _/-\o_

Sowieso enorm bewondering voor mensen die kunnen maken wat hun ogen zien en niet denken in beperkingen maar in mogelijkheden.

Mad skills !!
Dank je 8) Ik denk ook nog steeds zo als ik andere builders zie en super jaloers word dat hun nog meer kunnen. Dat blijft mij pushen om steeds een stapje verder te gaan met mijn builds en nieuwe dingen leren.

De youtube channel van Collin furze heeft mij trouwens ernorm geinspireerd om eigenlijk 'level up' te gaan in de DIY wereld. Het is ook omdat ik laser-operator ben geweest. Het was een baan waar ik nieuwe dingen heb geleerd en die skills in mijn hobby heb gestoken.

Een tip wat ik aan andere klussers kan geven..... Op het moment dat je niet verder komt en de situatie blijft over-thinking > STOP > EN GEWOON DOEN! Maak gewoon een begin waar je heen wilt met je idee. Naarmate zich het product begint de vormen, komen de betere ideeen vanzelf :)

Ik had het genoegen collin te ontmoeten in de UK toen ik mijn RC-corvette mocht demonstreren.
Collin was puur toevalig diezelfde dag ook opnamens aan het maken voor BBC, lol!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IYKBvgoAg4q_CItyE4wI9ghzTuY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mC6jx1COt3xWBCF6kY8dEgKf.jpg?f=fotoalbum_large

EDIT:

Dit keer ook een filmpje erbij!

Bekijk op YouTube
Meeting Colin Furze Behind scenes at motorheads filming the Remote controlled Corvette 'bad audio'

[ Voor 12% gewijzigd door Teknoman19 op 16-01-2022 15:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lometje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-06 21:38

lometje

Multimediant

Teknoman19 schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 12:33:
[...]

Ik had het genoegen collin te ontmoeten in de UK toen ik mijn RC-corvette mocht demonstreren.
Collin was puur toevalig diezelfde dag ook opnamens aan het maken voor BBC, lol!

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Eindbazen meetup _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurensius88
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-06 13:35
Teknoman19 schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 12:33:
[...]

Ah dat is wel echt tof! Ik heb weinig idolen of "helden" of iets dergelijks, maar Colin vind ik toch wel echt een topgozer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maks11223344
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 03-02-2023
De toon die je aanslaat is hier niet welkom, verpak het anders of doe het niet

[ Voor 110% gewijzigd door Intergalactic op 27-10-2021 13:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• edeboeck

edeboeck

mie noow noooothing ...

maks11223344 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 10:31:
dude ik weet niet hoe dit op dumpert niet harder afgekraakt is dat ding klinkt als een combinatie tussen de tandarts en 80mm schreeuw fans wat een takke herrie, hjoe is dat acceptable pff met oorkleppen of actieve noisecanceling nieteens.
eerlijk ik snap niet dat je daarin kan zitten

aah kiek moet wel heel t filmpje kijken dat is dus de hoogteverstelling van je buro waarvan je oren gaan bloeden
Misschien fijn om te onthouden dat je in de toekomst toch minstens de moeite doet om enkele minuten video te kijken alvorens je op deze manier jouw mening kenbaar maakt (een andere optie is uiteraard om die mening voor jezelf te houden). Als je het nodig vindt om in een topic te reageren, is het daarnaast ook fijn als je eerst eens dat topic leest.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Teknoman19
maks11223344 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 10:31:
dude ik weet niet hoe dit op dumpert niet harder afgekraakt is dat ding klinkt als een combinatie tussen de tandarts en 80mm schreeuw fans wat een takke herrie, hjoe is dat acceptable pff met oorkleppen of actieve noisecanceling nieteens.
eerlijk ik snap niet dat je daarin kan zitten

aah kiek moet wel heel t filmpje kijken dat is dus de hoogteverstelling van je buro waarvan je oren gaan bloeden
:*)

Het enigste wat LUID is zijn de lineare actuators voor de beweging van de consoles/desk.
Voor de rest!!!!!.......alle fans draaien op zo een lage RPM, dat je ze nog niet eens hoord. Dus geen idee waar de mensen het over hebben?

Op de manier hoe jij je 'mening' hier brengt, kan ik me voorstellen dat de site dumpert een uitstekende plek voor jou is!
Haters keep hating 8)7

Het forum lijkt mij geen plek om op de man te reageren en dergelijke, ondanks dat er eea natuurlijk wel een reactie uitlokt. Daarbij heeft hij al aangegeven het filmpje te snel te hebben gekeken, en was blijkbaar ook erg snel in het trekken van conclusies mbt geluidsproductie.

[ Voor 55% gewijzigd door _ferry_ op 27-10-2021 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teknoman19
Teknoman19 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 13:07:
[...]

:*)

Het enigste wat LUID is zijn de lineare actuators voor de beweging van de consoles/desk.
Voor de rest!!!!!.......alle fans draaien op zo een lage RPM, dat je ze nog niet eens hoord. Dus geen idee waar de mensen het over hebben?

Op de manier hoe jij je 'mening' hier brengt, kan ik me voorstellen dat de site dumpert een uitstekende plek voor jou is!
Haters keep hating 8)7

[Mbr]Het forum lijkt mij geen plek om op de man te reageren en dergelijke, ondanks dat er eea natuurlijk wel een reactie uitlokt. Daarbij heeft hij al aangegeven het filmpje te snel te hebben gekeken, en was blijkbaar ook erg snel in het trekken van conclusies mbt geluidsproductie.[/]
:X

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Teknoman19
Vandaag een potje VR gespeeld: DarthVader Immortal!

Sofar heb ik zoveel fun met de lightsaber, dat ik nog steeds niet aan de story line ben begonnen
van de game! De sound alleen al van het rond swingen van de lightsaber maakt de game al vet, lol

Bekijk op YouTube
Playing Darth Vader Immortal VR on MEGA DESK

[ Voor 10% gewijzigd door Teknoman19 op 16-01-2022 15:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Technomania

Technomania

Huiskamer verslaafde.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bowen_HAFX
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-06 09:49
Teknoman19 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 22:09:
Vandaag een potje VR gespeeld: DarthVader Immortal!

Sofar heb ik zoveel fun met de lightsaber, dat ik nog steeds niet aan de story line ben begonnen
van de game! De sound alleen al van het rond swingen van de lightsaber maakt de game al vet, lol

[YouTube: Playing VR Darth Vader Immortal starwars is amazing!!!]
Dit is toch redelijk briljant. Je bouwt een enorm en prachtig bureau met vele monitoren -> VR _O-

Every magical journey begins with a single step

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teknoman19
Bowen_HAFX schreef op zondag 28 november 2021 @ 07:57:
[...]

Dit is toch redelijk briljant. Je bouwt een enorm en prachtig bureau met vele monitoren -> VR _O-
7(8)7

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Teknoman19
Voor de KITT fans! Mijn latest upload met de RC controlled knightrider met bram van brightTV doing a J-turn:)

Bekijk op YouTube
A Real Remote controlled KITT replica doing a reverse J-turn

[ Voor 11% gewijzigd door Teknoman19 op 16-01-2022 15:34 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Teknoman19
BESTE TWEAKERS!

Voor die het nog niet zijn opgevallen, doen alle clips het niet meer die ik heb gedeeld met jullie
via mijn youtube channel over uiteraard mijn MEGA-DESK project.....en een aantal clips over mijn andere hobby (het radiografisch maken van echte autos)

Mijn Google en Youtube account zijn gisteren gehackt en die 'MF' heeft mijn youtube channel destroyed!
Alles is kwijt! Al mijn clips en subscribers.

Intussen nieuwe accounts aangemaakt (en beter beveiligd)

Gezien ik 0 subscribers heb, kan ik geen custom youtube adres instellen, dus die mij willen helpen om mijn channel inhoud weer terug te brengen, die kunnen zich 'graag' subscriben op mijn nieuwe channel. Het zal wel even duren voordat ik weer AL mijn content weer terug online heb. Maar ik ben wel vast beraden weer alles te uploaden.

https://www.youtube.com/c...5OxunUqCac0TqixOUw/videos

Alvast super bedankt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thof
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17:02

thof

FP ProMod
Teknoman19 schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 17:55:
BESTE TWEAKERS!

Voor die het nog niet zijn opgevallen, doen alle clips het niet meer die ik heb gedeeld met jullie
via mijn youtube channel over uiteraard mijn MEGA-DESK project.....en een aantal clips over mijn andere hobby (het radiografisch maken van echte autos)

Mijn Google en Youtube account zijn gisteren gehackt en die 'MF' heeft mijn youtube channel destroyed!

Gezien ik 0 subscribers heb, kan ik geen custom youtube adres instellen, dus die mij willen helpen om mijn channel inhoud weer terug te brengen, die kunnen zich 'graag' subscriben op mijn nieuwe channel. Het zal wel even duren voordat ik weer AL mijn content weer terug online heb. Maar ik ben wel vast beraden weer alles te uploaden.

Alvast super bedankt!
toon volledige bericht
Hopelijk kan YouTube nog wat voor je betekenen :(:)
In ieder geval subscribed op je nieuwe channel _/-\o_

Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• edeboeck

edeboeck

mie noow noooothing ...

Teknoman19 schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 17:55:
BESTE TWEAKERS!

Alvast super bedankt!
toon volledige bericht
Abonnee 16 meldt zich... hopelijk zo snel mogelijk weer alles (voor zover mogelijk) in orde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Technomania

Technomania

Huiskamer verslaafde.

Balen zeg :(
Maar nu heb je 47 abonnees

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Teknoman19
OLA TWEAKERS!!!

SUPER druk bezig om mijn channel weer terug te brengen. Mijn oude channel (blade00021) is verloren! Ik heb me erbij neergelegd.

GOOGLE en YOUTUBE vertikken het om me te helpen. Ik krijg steeds dezelfde reply. Gewoon effe google recovery doen. SURE!!! Maakt niet uit hoe vaak ik het ze uitleg dat de recovery niet werkt.....zowel google als youtube, ze doen er niks aan!

DUS....niks aan te doen. Dan maar een nieuwe channel. Gezien ik de channel al 20 jaar had!...gaat het uiteraard zeer langzaam om nieuwe subscribers te krijgen. Maar mijn content begint wel weer langzaam te groeien betreft mijn projects. Ook hier en daar wat nieuwe content wat ik niet eerder had ge-upload zoals uhm.....mijn 'pijnlijke' blooper met de op afstand bestuurbare corvette. Het leek me cool om tijdens de eerste test op het dak te gaan zitten en dan rondjes te gaan rijden. Maar......'UITERAARD' liep dat niet zoals gepland. Zeer pijnlijke les wat ik hiermee heb geleerd. Maar nu terug kijkend, kan ik er wel om lachen! Hopelijk jullie ook :)

Bekijk op YouTube
When SHOWING OFF with a 1:1 Remote corvette go's very wrong

Uiteraard is tweakers geen AUTO-site, dus ik ben intussen ook zoveel mogelijk oude PC projects aan het uploaden, zoals mijn MEGA DESK uiteraard, mijn oude Mountain mods en Danger den builds!

Dus voor alle tweakers die mijn projecten tof vinden..........please subscribe! En laat de hackers niet winnen die mijn channel hebben gehackt.

Channel:
https://www.youtube.com/channel/UCPvtP5OxunUqCac0TqixOUw

P.S
Als goed is, doen op 1 na, alle filmpjes het weer die ik van mega-desk in deze topic heb gedeeld!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Teknoman19
Na veel upload tijd, is mijn channel weer bijna aangevuld.

Intussen contact gehad met 3 grote youtube channels die me gaan helpen mijn subscribers weer terug scoren, waaronder colin furze! Momenteel kan ik nog geen eigen link-naam aan de channel geven, maar dat volgt!

Intussen kwam ik nog een paar filmpjes tegen die ik niet had geupload van mega-desk....dus bij deze share ik ze ook hier :)

P.S
Youtube heeft eindelijk mijn oude youtube channel: Blade00021 offline gehaald. Ik heb zoveel complaints bij ze neergelegd, dat ze de channel eindelijk off-line hebben gehaald.

IF I CAN'T HAVE MY CHANNEL, NOBODY CAN!

Het is wel een heerlijke 'chill' tafel geworden om muziek achter te luisteren :)

Bekijk op YouTube
MEGA-DESK playing Flight To Paris by KLAAS

Consoles going up!

Bekijk op YouTube
Opening Both Sides consoles from MEGA-DESK -RAW

Consoles going down!

Bekijk op YouTube
Closing Both Sides consoles from MEGA-DESK -RAW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Technomania

Technomania

Huiskamer verslaafde.

Nice! Alleen het laatste filmpje mag wel iets ingekort worden @Teknoman19

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Teknoman19
Technomania schreef op zondag 30 januari 2022 @ 15:29:
EY!...idd. Bedankt voor de tip. Ik zal kijken of ik hm via youtube studio kan inkorten, anders zal ik hm opnieuw oploaden :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Teknoman19
Technomania schreef op zondag 30 januari 2022 @ 15:29:
INGEKORT! Thanks :)

Voor de BTTF fans, heb ik laatst nog een filmpje ge-edit waar ik met de delorean naar een parkeerplaats rij voor een RC demo.

Bekijk op YouTube
BLADE21 DRIVING A REMOTE CONTROLLED DELOREAN REPLICA

[ Voor 36% gewijzigd door Teknoman19 op 30-01-2022 17:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Technomania

Technomania

Huiskamer verslaafde.

Snel actie ondernomen @Teknoman19 (y)

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• Teknoman19
MEGA-DESK still going strong _/-\o_

Bekijk op YouTube
BATMAN VS SUPERMAN GAMING DESK - MEGADESK !!

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Teknoman19
YES....eindelijk tijd voor een hardware update voor de 3x 43" 4k triple screen surround gaming setup van mijn megadesk!

Oude hardware:

Mobo: x570 Aorus elite
Ram: 32GB ddr4-3200Mhz
3D: 6900xt
Cpu: 5600x

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2FaEdMIQxtilswlhIlWtL6shdhk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nIrwCq1kS7qkqsZfyL7132dO.jpg?f=fotoalbum_large

Nieuwe hardware.... Special thanks aan tweaker: @DiscoNootje voor de goede service :)
Mobo: Gigabyte z790 gaming
Ram: 32GB ddr5-7200mhz
3D: RTX4090
Cpu: I7-13700

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vqHnDaf0MrUaXsMzcGXFERDAV6Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mOo176WJgcoDynPUb6BgJ1Cs.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/srEUjL3339j0edl0LcUWAc12tN0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Hc7jFTUpNcNDXy9MWnz0OP0p.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ldxOjlwgp_-4I8C3zOgRhfNzXpw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WbT4kNK4E0XuZIXKEn5fyfJQ.jpg?f=fotoalbum_large

Prachtige case trouwens!... de hyte y60. Bijna sonde om uit te bouwen >:)

Eerst maar eens beginnen met de oude hardware uit de linkerkant van de desk te bouwen...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eezWANA9zaKDIsRFXuegPPKrQ68=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iVNhnOOPXVBlP5ObH0rQAd5M.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2FaEdMIQxtilswlhIlWtL6shdhk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nIrwCq1kS7qkqsZfyL7132dO.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ulL1cQiNHqCXkEfP0e_7Va2-X0s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kkmmzqAq29DdaGzEysHARf1Z.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NLyy6h6qvpKet0mZbEyoO_YvySU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RtJZM21eUAOCbQUMvs2cm0y5.jpg?f=fotoalbum_large

Uiteraard word de cpu en de MIGHTY rtx4090 watergekoeld.... dus nieuwe waterblocks besteld bij ezmodding.com (stukje cheaper dan highflow) EN....ik kreeg zelfs 2 haribo zakjes _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-CMgaoYYtV6QSMzmOeaN1XE99kE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0L0DL3FqoemqZXfCBeUdaoyl.jpg?f=fotoalbum_large

Voordat ik het hele systeem ga uitbouwen en waterkoel gereed ga maken, doe ik het systeem eerst even apart testen en een paar benchmarks doen.

Screen resolutie ingesteld op 12288 x 2160 op 60 Hz.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Pg90fZflPgIosgVW-dMimAC7M9A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PlmGXNWZxyEaslMJxjj9btws.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SvVHmxD0H95LMkcAr72PKkEU02U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JWMDDDoYTYJZaqCsg63R73f2.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mKEfn2zMeqGCuDpwsx4zIPtC-zk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/53h3xMB5d0ZI2zX940eX1uSI.jpg?f=fotoalbum_large

Zonder meer een BEEST van een 3d kaart de rtx 4090. Ik heb een aantal weken research gedaan naar de 30xx en 40xx kaarten. Hoewel de 4070ti en 4080 al behoorlijk indrukwekkend zijn, is de 4070ti niet echt een 4k monster maar wel super performance voor de prijs. Na veel wrikken en wegen ben ik toch voor de top kaart gegaan! Mijn oude 6900xt kaart ga ik in mijn VR systeem bouwen en die gaat mijn oude gtx1080 kaart vervangen :)

Eerst een oude favoriete race game van me getest op 4k en alle setting op ultra....grid 2.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_kk6vUERfp-7hblFxhKFQ0F2UGk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/heBk1D4I9zKborXdY1qj8SI8.jpg?f=fotoalbum_large

Average: 189 FPS. That should do it 8)

Daarna Shadow of the Tomb Raider met dezelfde settings. Tot mijn verbazing, maakte het niks uit voor de FPS of ik nou Vsync aan of uit had? Average 69 FPS. Not bad! Zelfs een GPU bound van 100%

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3KkwfDvJ9ZrZBVACWS1C0lVBl1w=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7qevA4Wv7uTJQCmcARpSTLCk.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U3wNjkiUALLyc1S49vEDC-wApmE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/w2fuKCjZisQKlSGBJU7NxU3I.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EJ-lI6Z-GnzxLchDs2uDMYLgQHE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rmUNviHCUk6RGJfGJyJvqSpU.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vwbTFGv5OYbn2gmCLxfPlndkPVw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ld8pZf7kreRMwGW2N3u2fEDQ.jpg?f=fotoalbum_large

PC loopt super! Dus volgende stap, alle hardware uit de hyte y60 case demonteren en de 4090 en de 13700 CPU van waterblokken voorzien!

To be continued :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Teknoman19
P.S

Voor de tweaker fans die ook mijn personal Remote control auto projecten bijhouden...

Knightrider replica #6 > Season 3/4 conversion met Remote control mod is finished en bevind zich nu bij de nieuwe eigenaar 8)

Enjoy!

Bekijk op YouTube
KITT buyer pickup remote loading trailer

Bekijk op YouTube
Having some fun with the remote controlled KITT knight rider replica

Bekijk op YouTube
REMOTE TEST 2 - REAL RC CONTROLLED KNIGHT RIDER

Bekijk op YouTube
KITT final Remote control test in the evening

[ Voor 8% gewijzigd door Teknoman19 op 18-06-2023 20:11 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Het is weer tijd voor een mega desk update hoor!! TS hoe staat het er nu mee?
Ik volg dit topic al 4 jaar ;)

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S4All
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
@Teknoman19 wij willen graag een update :)

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Teknoman19
Dag boys...

Tijdje geleden weer. Voelt geweldig om iedere dag achter een bruce wayne high tech desk te zitten.

Gelukkig hoef ik verlopig niet te verhuizen...want de desk is 1 met de house structure geworden. Dus de desk staat er nog. Heb alleen de linker pc van mega desk op geofferd voor een ander project...

MEGA CHAIR

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/msSKRDeT1p63cHsr3tWEpimON0k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LdYkVBrEikmt0CyCvgnoSqKJ.jpg?f=fotoalbum_large

Interessant voor een nieuw topic? 😁

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DieterKoblenz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-06 19:22
Living the dream Teknoman19!
Teknoman19 schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 23:52:
Interessant voor een nieuw topic? 😁
Jaa!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Hallo! Ja tuurlijk is dat interessant voor een nieuw topic. Heeft hij even een MEGA CHAIR gebouwd!

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RoelsRules
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-06 22:42
Echt geniaal hoe handig je bent...! Mag van mij ook in dit topic (evt met aangepaste titel?) deze volg ik namelijk sinds het begin :)

tja, wat hier stond heb ik al lang niet meer...

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste