Update:
De desk is 'momenteel' zo goed als klaar. Zullen vast nog genoeg aanpassingen en uitbreidingen komen
De desk is bevestigd aan het plaffond. HELAAS!.....de tafel is toch te zwaar voor de lineare actuators (achterkant) om de MIGHTY mega desk omhoog te liften. De voorkant gaat wel een stuk omhoog.
DUS.....ik heb besloten om het hierbij te laten betreft de kabel-actuators. Om nog een keer geld te steken in sterkere lineare actuators, dat word een future update! De 2 consoles actuators vond ik eigenlijk belangrijker om werkend te krijgen dan de tafel actuators...lol.
Wel heb ik de tafel mooi op spanning gekregen, dus nu kun je makkelijk 'zitten' of 'staan' op de tafel. Wel zo handig dat een tafel sterk genoeg is om erop te kunnen staan toch? Zeker als ik achter de schermen moet zijn.
ZO....tijd voor de hardware / software in orde te krijgen.
Beginnende met de surround gamer.
Zoals gezegd flinke update voor de surround gamer. Nieuw mobo: B550 van ROG / 32GB / 6900xt / 5600x.
HELAAS, heb ook ik wel eens pech met install.
> Windows 10 install zonder probs.
> Windows 10 updates
> 6900xt drivers
Stress test met de 6900 via ATI software.....all good.
Tijdens opnieuw aansluiten van LAN kabels, reboot de pc opeens................en toen begon het!
Mobo blijft booten. Check leds> CPU, RAM, VGA gaan meestal goed. En op BOOT slaat de pc uit / en reboot weer.
Handelingen:
Ram verplaatst / vervangen / andere banks..
CPU eruit / erin
2 andere PSU's probeerd, same problem
6900xt verwijderd...
ALLE psu kabels verwijderd, except CPU power en ATX.....SAME SHIT!
En nog een aantal handelingen....krijg de pc niet meer aan de gang. Dus cpu of mobo is de boosdoener.
Gezien de cpu check meestal o.k is....ga ik er vanuit dat het probleem in het mobo ligt.
Hoe....why...waarom....i dont know. Alles was prima in orde....en toen kon ik niet meer posten.
Dus ik ga het b550 mobo terug sturen en in de plaats de gigabyte aorus x570 proberen.
Keep you posted
[
Voor 16% gewijzigd door
Teknoman19 op 06-09-2021 19:42
]