Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlapJacks
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-02 13:48
Na lang wachten wil ik eigenlijk de 5 gaan aanschaffen, nu zag ik (dankzij jullie) dat je hierbij de Bose 35ii krijgt, mits je een adres in DL hebt.
Twee vraagjes, op Mediamarkt kun je hem al pre-orderen om hem vervolgens af te halen, maar ben je wel verplicht een adres op te geven. Geldt hier ook voor dat je verplicht bent een Duits adres in te voeren om aanspraak te kunnen maken op de koptelefoon?

En daarnaast, wanneer je woonachtig bent in de provincie Noord-Holland/Utrecht, kun je Duitsland dan wel gewoon in, of wordt je geweigerd aan de grens?

Oops, I did it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anoniem987654
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 06-09 14:41
FlapJacks schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 10:59:
Na lang wachten wil ik eigenlijk de 5 gaan aanschaffen, nu zag ik (dankzij jullie) dat je hierbij de Bose 35ii krijgt, mits je een adres in DL hebt.
Twee vraagjes, op Mediamarkt kun je hem al pre-orderen om hem vervolgens af te halen, maar ben je wel verplicht een adres op te geven. Geldt hier ook voor dat je verplicht bent een Duits adres in te voeren om aanspraak te kunnen maken op de koptelefoon?

En daarnaast, wanneer je woonachtig bent in de provincie Noord-Holland/Utrecht, kun je Duitsland dan wel gewoon in, of wordt je geweigerd aan de grens?
Negatieve corona test van maximaal 2 dagen oud en gezondheidsverklaring. ANWB site heeft meer info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zkmkmmr
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 29-08 11:16
anoniem987654 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 10:57:
[...]

Das t bol.com sorteercentrum dacht ik (ben er vandaag nog langs reden opweg naar tilburg)... mss vanaf daar verder?
Dat is ook waar ze volgens mij allemaal vandaan komen voor Noordwest-Europa, klinkt dus eerder als een gevalletje 'retour afzender'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

anoniem987654 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 11:01:
[...]

Negatieve corona test van maximaal 2 dagen oud en gezondheidsverklaring. ANWB site heeft meer info.
Daarnaast:
[Google Pixel 5] Levertijden en prijzen

[This is what you get when you mess with us]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 22:09
Voigtlander schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 10:52:
[Afbeelding]

Ik had besteld met de 00000 methode met standaard levering.
Mijn adres is vannacht gewijzigd naar een adres in Waalwijk. Dus ben bang dat het pakketje retour gaat.
DHL bellen en aangeven dat het misgaat, kunnen ze wellicht voor je aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tym
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Tym

anoniem987654 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 10:58:
[...]

Hebben we trouwens een theory waarom wij nog genegeerd zijn? Blijf me erover verbazen.
Creditcard staat nog op gereserveerd, echter zou dat niks moeten uitmaken?? Mss iets daar waardoor t fout gaat
Hier hetzelfde. Weliswaar later besteld (20 september, int. shipping), maar het hoesje staat wel op levering 2 tot 5 oktober. Nog niet gehoord over verzending of annulering van het hoesje. De telefoon staat op levering rond 20 oktober, dus ik neig er ook sterk naar om naar Duitsland te rijden binnenkort.
Hoe checken jullie de voorraad van de Duitse Mediamarkt of Saturn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coprocessor
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 20-08 13:57
anoniem987654 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 10:58:
[...]

Hebben we trouwens een theory waarom wij nog genegeerd zijn? Blijf me erover verbazen.
Creditcard staat nog op gereserveerd, echter zou dat niks moeten uitmaken?? Mss iets daar waardoor t fout gaat
Your guess is as good as mine... Geen idee. De wegen van Google's algoritmes zijn ondoorgrondelijk. Een komma vóór Niederlande ipv haakjes, wie zal het zeggen. Zoveel parameters die het verschil kunnen maken. Maar zelfs al zou er iets verstuurd worden is het nóg afwachten of het pakket wel aankomt. Ik zie in het topic nu berichten over retour afzender, parcel missing, enz.
Edit: Over die cc reservering. Wat het niet zo dat die ná 7 dagen weer automatisch vervalt. Ik las daar eerder in dit topic iets over. Dat is a.s. zondag. Dus als we dan nog steeds geen bericht hebben dan... ja, wat dan?

[ Voor 13% gewijzigd door Coprocessor op 02-10-2020 12:30 . Reden: Toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smirrrie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 17:29
Ben benieuwd...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/taD_-qMW0SQuXyKa0p9w6oiA4T8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/d4lccByZMZG7wQ85aoBN8nAB.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flavius
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:41
Voor 419 euro beschikbaar bij belsimpel.nl met een levertijd van 5-7 werkdagen. Ik vind 70 euro meer toch wel iets te veel (op en neer rijden naar Duitsland zou me 35-40 euro kosten). Ik denk dat ik dus gewoon wacht tot het minder prijzig is, danwel beter verkrijgbaar (in het buitenland).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ydr
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08:52

ydr

Net bij belsimpel besteld voor 320 inclusief een 2 jarig abonnement. Ik moest toch verlengen dus dit is een mooie meevaller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MilanMeu
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 28-08 14:29
De belsimpel prijs staat nu ook in de pricewatch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Silvin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01:55
mregeling schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 11:58:
[...]

Besteld.
Heb voor Mediamarkt Krefeld nog een afhaal e-mail , als iemand interesse heeft?
Ik wil je alvast enorm bedanken! @ArmouredSPony is zojuist helemaal naar Krefeld gereden om deze 2 Pixels af te halen voor hem en voor mij (waarvoor ook nog eens publiekelijk dank _/-\o_ ) en dat is dus gelukt. Hopelijk mag ik hem morgen thuis verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smirrrie
Nu in het systeem met het juiste adres, in Nederland! Ziet er goed uit dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reeker
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 09-09 23:09
ydr schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 12:00:
Net bij belsimpel besteld voor 320 inclusief een 2 jarig abonnement. Ik moest toch verlengen dus dit is een mooie meevaller.
320?! Damn. Ik vond 336 al netjes voor mijzelf hehe. Goede deal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turps
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11-09 21:10
YES schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 09:13:
[...]

Ik heb geen idee wat het OV kost, maar mijn gevoel zegt dat het qua prijs niet heel veel uit zal maken als je het via bijvoorbeeld HUIFKAR laat verzenden, scheelt je veel tijd en gedoe..
Als student reis ik gratis tot Nijmegen en de bus naar Kleve was vorig jaar volgens mij maar een paar Euro als ik het mij goed herinner. Maar ik zie dat ik dus als Utrechter een maximaal 2 dagen oud negatieve Corona test nodig heb voor Duitsland, dus dat wordt lastig :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
TheRicolaa10 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 10:06:
Pixel 4a is nu te koop bij Belsimpel voor 419 euro
Die prijs :o

Maar alsnog verleidelijk: garantie via een Nederlandse shop, betalen met iDeal en geen gezeik met adressen.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anoniem987654
Turps schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 12:37:
[...]

Als student reis ik gratis tot Nijmegen en de bus naar Kleve was vorig jaar volgens mij maar een paar Euro als ik het mij goed herinner. Maar ik zie dat ik dus als Utrechter een maximaal 2 dagen oud negatieve Corona test nodig heb voor Duitsland, dus dat wordt lastig :(
pas over een week is het weer leverbaar in duitsland... beide saturn en MM. Dus al zou je nu reserveren kunnen we volgende week allemaal op verboden lijst staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CellarDoor
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 18-08 21:33
Ook bij Belsimpel gehaald, moest toch nog een nieuw abonnement.
Eenmalig 320 euro met 2 jarig abonnement, dikke prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gideon88
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 29-08 14:24
anoniem987654 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 12:42:
[...]

pas over een week is het weer leverbaar in duitsland... beide saturn en MM. Dus al zou je nu reserveren kunnen we volgende week allemaal op verboden lijst staan
Ik heb ook net een order neergezet bij Saturn in Kleef.
Woon in Gelderland en heb een eigen auto.
Ik zie wel wat de status is volgende week als die weer leverbaar is. Ik heb in ieder geval gekozen om in de winkel te betalen om geen risico te lopen.
Belsimpel is naar mijn mening ook te duur. Ik ben voor nog geen 2 tientjes op en neer naar duitsland gereden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black_Mage
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 20:17
Black_Mage schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 12:01:
Ik heb zowel de telefoon als het hoesje bij de Duitse goolge store besteld met de 00000 methode. Mijn hoesje is gisteren verzonden. De Duitse DHL track en tracé geeft Parcel Missing aan.
Via dhlparcel.nl zie ik echter dat hij wel onderweg is met mijn Nederlandse adres gegevens. Maar wel met 1 a 2 dagen vertraging heeft hij aan. Ben benieuwd..

Gelukkig gaat het enkel om het hoesje, mocht dat niet goed gaan dan kan ik de pixel nog annuleren...
Ik heb mijn hoesje succesvol binnen gekregen.
Op het verzend label stond dat het uit Waalwijk is verzonden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roozemond
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-05 08:27
Mijn bestelling via Google Frankrijk (standaard gratis verzending) is binnen (met oortjes). Verzonden uit Waalwijk, met een correctieplakker over het originele adres heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BytePhantomX
  • Laatst online: 12-09 14:35
Hier ook bij Belsimpel besteld en voor mij gold ook dat ik moest verlengen. Daardoor was het bedrag acceptabel (356 Euro in min geval). Hopelijk is die snel binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric666
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-07 16:47
huh, als je nu gaat kijken bij BelSimpel is de levertijd van 5-7 werkdagen (rond 12:00) opeens naar 3 weken omhoog gevlogen.

Eric666

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12-09 21:17
Ik denk dat Google er gewoon erg weinig verscheept heeft. De preorders kunnen ze al niet op tijd leveren, laat staan de mensen die er nu bij 'release' een bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anoniem987654
Mijne is onderweg! @Coprocessor mss heb jij ook geluk. 5-6 oktober geeft ie aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coprocessor
Ik weet niet wat ik zie! Ineens een actie in de bestelgeschiedenis op Google Store
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jikHtVWoVKmw1I0n61xZTb22-BA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/fZA5xbHcqOrBWfuHAg68O79L.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coprocessor
anoniem987654 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 13:54:
Mijne is onderweg! @Coprocessor mss heb jij ook geluk. 5-6 oktober geeft ie aan.
Onze berichten kruisten elkaar. Maar ik heb er nog geen mail over gekregen. Jij wel?
Edit: inmiddels dus wel. Komt net binnen.

[ Voor 6% gewijzigd door Coprocessor op 02-10-2020 13:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anoniem987654
Coprocessor schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 13:56:
[...]

Onze berichten kruisten elkaar. Maar ik heb er nog geen mail over gekregen. Jij wel?
Edit: inmiddels dus wel. Komt net binnen.
Lol zelfde moment deden we reageren hier. Denk dat ze nu de mensen met abnormalities of fouten in de postcode eruit hebben gehaald ;). Nu nog hopen dat volgende stappen ook goed gaan! Maar we zijn al iets verder eindelijk, kunnen we weer goed slapen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coprocessor
anoniem987654 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 13:58:
[...]

Lol zelfde moment deden we reageren hier. Denk dat ze nu de mensen met abnormalities of fouten in de postcode eruit hebben gehaald ;). Nu nog hopen dat volgende stappen ook goed gaan! Maar we zijn al iets verder eindelijk, kunnen we weer goed slapen 8)7
Ja, echt hé? Je wilt niet weten hoe vaak ik de bestelgeschiedenis van de Google Store heb zitten refreshen de afgelopen dagen. Eindelijk gebeurt er iets! Nu inderdaad duimen dat ze ons in Waalwijk een beetje matsen. Blijft spannend tot ik 'm echt in m'n eigen handen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BytePhantomX
  • Laatst online: 12-09 14:35
Eric666 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 13:27:
huh, als je nu gaat kijken bij BelSimpel is de levertijd van 5-7 werkdagen (rond 12:00) opeens naar 3 weken omhoog gevlogen.
Staat bij mij gelukkig nog op 14-10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielspouw
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-08 19:53
Coprocessor schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 13:54:
Ik weet niet wat ik zie! Ineens een actie in de bestelgeschiedenis op Google Store
[Afbeelding]
idem, wordt met paar dagen bezorgd =D

(met de 00000 truuk besteld in duitse google store)

[ Voor 5% gewijzigd door nielspouw op 02-10-2020 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mishatje
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 07-09 15:48
Ik heb de 4a vanochtend ook bij Belsimpel gekocht. Het gemak van een filiaal die op <1 minuut lopen zit en geen gedoe met bestellen in Duitsland vind ik voor nu het geld waard. Ik heb mijn Pixel 2 toen ook gekocht bij Belsimpel en ik vind dit een mooi opstapje.

Mijn bestelling wordt verwacht rond 14 oktober.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coprocessor
nielspouw schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 14:07:
[...]

idem, wordt met paar dagen bezorgd =D

(met de 00000 truuk besteld in duitse google store)
En met de standard of int. shipping methode? Ik dus met int. shipping. Als ik op dhlparcel.nl kijk zie ik dat ze toch echt mijn goede NL adres hebben. En DE, Deutschland of Germany is nergens te bekennen. Ziet er goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anoniem987654
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z0_ajslBGszdmmZ8EjT0f3qCVXU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/P96ymJt49mAPEqA1d4eLqRwV.png?f=fotoalbum_large

Zie nu dit. Deden jullie allemaal de app gebruiken voor die mooie graphics?

EDIT: DHLparcel.nl zie ik idd meer info. Hebben ze de potscode en land etc allemaal gefixt. Staat ook INGRAM MICRO BV als perzender. Planning wordt gemaakt.

[ Voor 16% gewijzigd door anoniem987654 op 02-10-2020 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderVelden8
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 03-05-2024
Mijn bestelling met 00000 methode (standard shipping) van 13 september is ook onderweg. Verwachte levering was eerst 9-12 oktober en nu 5-8 oktober. Maar mijn hoesje was er ook een dag na het verzenden, dus ik hoop op morgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coprocessor
anoniem987654 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 14:18:
[Afbeelding]

Zie nu dit. Deden jullie allemaal de app gebruiken voor die mooie graphics?

EDIT: DHLparcel.nl zie ik idd meer info. Hebben ze de potscode en land etc allemaal gefixt. Staat ook INGRAM MICRO BV als perzender. Planning wordt gemaakt.
Je hebt het over de DHL Express app neem ik aan. Die heb ik nu ook. Ik zie daar inderdaad als verzender Ingram Micro in Tilburg staan. Is vlakbij voor mij... In de app en op dhlparcel.nl staat mijn adres wel redelijk goed maar eerst noemen ze de provincie en daarna mijn woonplaats. Bij Ontvanger staat het dan wel weer allemaal goed. Zal wel goed komen gok ik. Ohhh, ik kan niet wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:10
Nou, om nog wat meer mensen gerust te stellen. Hier is hij ook verzonden. 00000 truck met internationale verzending. Zal er ergens na het weekend zijn. *O*

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rommel
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:17
Hier ook inderdaad de bestiging dat mijn 4a verzonden is, standard shipping met de 00000 methode. Zou wel vandaag het hoesje binnen krijgen maar dat gaat niet door: "Niet bezorgd vanwege achterstand". Nou prima :7

Everything that has a beginning has a end

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twkr18526
  • Laatst online: 12-09 16:18
Coprocessor schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 14:17:
[...]

En met de standard of int. shipping methode? Ik dus met int. shipping. Als ik op dhlparcel.nl kijk zie ik dat ze toch echt mijn goede NL adres hebben. En DE, Deutschland of Germany is nergens te bekennen. Ziet er goed uit!
Dit riekt naar willekeur. Sommige mensen met dezelfde opties (NL adres, internl shipping) werden geannuleerd. Bij jou gelukkig wel verstuurd.

Misschien was er een medewerker die de NL orders handmatig annuleerde en er op een gegeven moment genoeg van had om ze een voor een weg te klikken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tym
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Tym

Mijn hoesje is net ook verzonden met de 00000 methode en int. shipping. Nu nog wachten op de telefoon zelf. Hopen dat die er ook door komt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Intense
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-09 23:14
Hier ook verzonden. Ik heb op 10 september besteld met priority shipping.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• savecracker85
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 15:28
Telefoon bij mij vandaag ook verzonden.
Had hem12 september besteld met 00000 en international/priority shipping.

Als ik mn zending opzoek op https://www.dhlparcel.nl/ zie ik bij pakket gegevens dat onder 'ontvanger' mn adres er correct staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankRicard
  • Laatst online: 12-09 12:29
Status op dhl.nl is:

Aangemeld
Zending is aangemeld maar nog niet ontvangen door DHL
28 SEP. 16:46
Zendingsgegevens ontvangen bij DHL
28 SEP. 16:45

Hoop dat hij nog komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Die van mij staat nog vrolijk ergens op een plank ben ik bang.. pfff
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/TQP5Z0L.png
savecracker85 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 15:37:
Telefoon bij mij vandaag ook verzonden.
Had hem12 september besteld met 00000 en international/priority shipping.

Als ik mn zending opzoek op https://www.dhlparcel.nl/ zie ik bij pakket gegevens dat onder 'ontvanger' mn adres er correct staat.
Bij mij staat er (voorlopig nog) dat de area code 00000 is, maar het pakket is dus ook nog niet door DHL opgepakt.

[ Voor 66% gewijzigd door Lord_Dain op 02-10-2020 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• minimaLL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 12:59
Ik heb dezelfde status. Lijkt overal nogal vaag te verlopen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZombieNation!
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 06-01-2021
Ik heb besteld in de Duitse Google store met 00000 methode standard shipping. Bij mij heeft de levering onderstaande status, afwachten dus...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rQIyISkbmxY2Rl3H4cNzWnbSfgM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/8Ry2vLMYrCLdkBuzXCbR20Dj.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draakhoofd
  • Niet online
FrankRicard schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 15:47:
Status op dhl.nl is:

Aangemeld
Zending is aangemeld maar nog niet ontvangen door DHL
28 SEP. 16:46
Zendingsgegevens ontvangen bij DHL
28 SEP. 16:45

Hoop dat hij nog komt
Hier ook die status voor mijn bestelling bij Google DE (standard). Ik kreeg de verzendbevestiging 2 dagen geleden op 30-sep in de middag. Blijft onzeker allemaal.
Mishatje schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 14:17:
Ik heb de 4a vanochtend ook bij Belsimpel gekocht. Het gemak van een filiaal die op <1 minuut lopen zit en geen gedoe met bestellen in Duitsland vind ik voor nu het geld waard. Ik heb mijn Pixel 2 toen ook gekocht bij Belsimpel en ik vind dit een mooi opstapje.

Mijn bestelling wordt verwacht rond 14 oktober.
Heb je gelijk in. Die extra tientjes zijn ook de kosten niet als je een telefoon 2 jaar (of langer) gebruikt en het gemak van garantie op loopafstand is inderdaad fijn. Mijn 1e Pixel 3a heb ik ik omgeruild bij MM Kleve omdat die een groen scherm had. Dat extra tripje op eigen kosten tikt ook aan qua tijd en geld.

[ Voor 47% gewijzigd door draakhoofd op 02-10-2020 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winDOS
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09-09 11:11

winDOS

6.22

Afhaal bericht gekregen van de Saturn in Kleve. Maandag ochtend even langs.

C:\>Signature.bat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArmouredSPony
  • Laatst online: 05-09 10:34

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

edit: Verkeerde topic haha, dit is eigenlijk een ervaring. Maar in ieder geval, vandaag twee Pixel 4a's opgehaald bij de Mediamarkt in Krefeld, een voor een mede-Tweaker en voor mijzelf. Vergeet geen mondkapje mee te nemen als je naar Duitsland gaat (ook al is de maatregel hier nu ook).

[ Voor 57% gewijzigd door ArmouredSPony op 02-10-2020 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lammegier48
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 26-11-2020
Net de laatste 2 opgehaald bij de mediamarkt in Herzogenrath. (had er 3 besteld)
Ziet er goed uit en reageert lekker snel, maar hangt nu aan de lader.
De verkoper die ook de pixel 4a heeft vertelde dat hij zeer tevreden was over de batterij, had gisterenmiddag opgeladen en had nog 70% over.
Volgende week krijgen ze weer nieuwe werd verteld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sanchaz12
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-08 14:54
Zijn er meer mensen die vastlopen bij het bestellen in de Duitse Google Store? Bij het selecteren van de 4a zie ik continu een soort laad-balkje verschijnen wat steeds licht/donker wordt onder de tekst "Just Black", mij lijken daar dan nog enkele opties te ontbreken. Als ik gewoon op de "Auswählen" knop druk blijft het winkelwagentje leeg. Dat had ik enkele weken geleden ook al, op diverse pc's/browsers en telefoon.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hvf2i5GvHsabOIINqpTGfqHIt9U=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/7kftKvRJRT7wLEt9rHe8lF8c.png?f=user_large

EDIT
-------
Dacht dat ik alle berichten gelezen had, ik gebruikte niet de juiste URL 8)7 (http://store.google.de/product/pixel_4a). Probleem opgelost!

[ Voor 11% gewijzigd door Sanchaz12 op 02-10-2020 19:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• winDOS

winDOS

6.22

winDOS schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 17:36:
Afhaal bericht gekregen van de Saturn in Kleve. Maandag ochtend even langs.
FML

Duitsland bestempelt bijna heel Nederland als risicogebied https://www.nu.nl/coronav...and-als-risicogebied.html (via @NUnl)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anoniem987654
Mijn pixel is zojuist gesorteert op het sorteercentrum :) Kreeg al een SMS dat mn pakketje onderweg is en dat handtekening vereist is en dergelijke.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

hjs schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 11:53:
Parcel Missing staat er nu bij DHL.

Klinkt goed.

[Afbeelding]
Ze hebben hem gevonden en afgeleverd 8) 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lord_Dain
winDOS schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 19:49:
[...]

FML

Duitsland bestempelt bijna heel Nederland als risicogebied https://www.nu.nl/coronav...and-als-risicogebied.html (via @NUnl)
Terecht, ze willen niet dat wij al die Pixel 4a's komen inpikken :P

Nee volgens mij heeft het er mee te maken dat het feestweekend is en dat ze bang zijn dat veel duitsers lekker gaan feesten/shoppen/vakantie vieren in NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• savecracker85
anoniem987654 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 20:15:
Mijn pixel is zojuist gesorteert op het sorteercentrum :) Kreeg al een SMS dat mn pakketje onderweg is en dat handtekening vereist is en dergelijke.
same here :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coprocessor
anoniem987654 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 20:15:
Same

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twkr18526
  • Laatst online: 12-09 16:18
& @Coprocessor : hoe hebben jullie het adres ingevuld? Misschien is toch het verschil de manier van adres invullen?
Regel 1: straat nummer
Regel 2: postcode, stad, Niederlande
Postcode: 00000
Stad: stad, Niederlande
Land: Deutschland
Nr: +31612345678

Zoiets misschien?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coprocessor
twkr18526 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 22:12:
[...]

& @Coprocessor : hoe hebben jullie het adres ingevuld? Misschien is toch het verschil de manier van adres invullen?
Regel 1: straat nummer
Regel 2: postcode, stad, Niederlande
Postcode: 00000
Stad: stad, Niederlande
Land: Deutschland
Nr: +31612345678

Zoiets misschien?
Bijna op deze manier inderdaad. Enige verschil is dat ik op regel 2 tussen stad en Niederlande nog de provincie heb genoemd. Land kun je niet aanpassen dus dat bleef op DE staan. Verder voor int. shipping gekozen.
DHL blijft ondertussen statusupdates geven maar ik ben pas gerust als ik het toestel echt in m'n handen heb. Tot het zover is kan er nog vanalles gebeuren. Maar er is hoop. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Bij mij is de status volgens mij lichtelijk verandert er staat nu 'Planning wordt gemaakt' en dat was volgens mij vanmiddag nog niet. Nog ff afwachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Toestel is nu ook bij mobiel.nl te bestellen:

https://www.mobiel.nl/sma...4a/los-toestel/just-black

Zelfde prijs als Belsimpel.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baerdt
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 00:00
winDOS schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 19:49:
[...]

FML

Ik heb vandaag toch ook m'n afhaalbericht uit Kleve ontvangen en ben 'm gelijk gaan halen. Geen controle ofzo maar dat kan volgende week natuurlijk anders zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anoniem987654
Is m'n pixel nou vanuit Tilburg/Eindhoven naar Brussel gegaan... Ik vraag me af welk plan DHL heeft...

[ Voor 24% gewijzigd door anoniem987654 op 03-10-2020 06:08 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Coprocessor
anoniem987654 schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 05:54:
Is m'n pixel nou vanuit Tilburg/Eindhoven naar Brussel gegaan... Ik vraag me af welk plan DHL heeft...
Dat bedoelen ze dus met international shipping. Ze laten je pakket eerst een wereldreis maken voordat ze 'm af komen leveren. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielschut
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-06 19:28
Hm Duitsland scherpt status alle NL provincies aan, maakt ritje Saturn Kleve wel weer even lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjabba1979
  • Laatst online: 09-09 17:19
Die van mij (google.de) staat dus ook al sinds maandag op aangemeld bij DHL maar nog niet door hun ontvangen.
Leverins staat 1-6 oktober. Geen int shipping.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerkitout
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-02-2024
Heeft iemand anders last van dat de google.de site vast loopt met de tekst: `Der Ladevorgang dauert zu lange? Aktualisiere die Seite`

Kom er niet langs :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• minimaLL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 12:59
Sjabba1979 schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 08:50:
Die van mij (google.de) staat dus ook al sinds maandag op aangemeld bij DHL maar nog niet door hun ontvangen.
Hetzelfde verhaal.Tja, iets met ongeduld zeker? :P Maar dat geeft Google natuurlijk nog wel 3 dagen de tijd... Maar vreemd idd dat de aanmelding reeds een week eerder gebeurd is.

[ Voor 3% gewijzigd door minimaLL op 03-10-2020 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsFL
  • Registratie: Februari 2020
  • Niet online
jerkitout schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 09:15:
Heeft iemand anders last van dat de google.de site vast loopt met de tekst: `Der Ladevorgang dauert zu lange? Aktualisiere die Seite`

Kom er niet langs :(
Ja. (O.a. in het Pixel 5 topic.)

Het reloaden van de pagina lijkt niet te helpen omdat er op de achtergrond een URL wordt aangesproken die niet bestaat. (404 error)

Uiteindelijk ben ik er wel langs gekomen door een keer of 3 mijn winkelwagentje te legen en vanaf het begin opnieuw te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjabba1979
minimaLL schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 09:29:
[...]

Hetzelfde verhaal.Tja, iets met ongeduld zeker? :P Maar dat geeft Google natuurlijk nog wel 3 dagen de tijd... Maar vreemd idd dat de aanmelding reeds een week eerder gebeurd is.
Ik was aardig geduldig maar nu ik bericht kreeg dat hij aangemeld is afgelopen maandag dacht ik hem deze week toch in handen te hebben, maar helaas...
Ach, mijn XZ2 compact werkt nog prima maar mag wel de deur uit als de Pixel 4a goed bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• savecracker85
Coprocessor schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 06:17:
[...]

Dat bedoelen ze dus met international shipping. Ze laten je pakket eerst een wereldreis maken voordat ze 'm af komen leveren. ;)
Ik schrok ook even toen ik zag dat die van mij gister avond om 11uur vanuit Eindhoven ineens in Brussel was aangekomen. Maar vanochtend was hij inmiddels alweer in het sorteer centrum in Amsterdam :Y)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spaulding1
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 08-06 21:29
Mijn bestelling is helaas nog steeds niet verzonden, wacht nog steeds op bevestiging vanuit Google. Besteld op 10-09.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anoniem987654
oh mijne is vannochtend om 6:30 verzonden vanuit brussels weer, waar die nu is onduidelijk. Rare is dat hij al in juiste service-regio is (eindhoven is tilburg den bosch etc). Misschien gaat ie wel via amsterdam terug naar tilburg ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FrankRicard
  • Laatst online: 12-09 12:29
Sjabba1979 schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 08:50:
Hier precies hetzelfde verhaal, en ik zag er meer hierboven, ben bang dat er nog ergens in een hoekje een pallet of rolcontainer staat die dhl nog niet opgehaald heeft.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• smirrrie
En hij is binnen! 13e besteld op google.de, 00000 methode met standaard verzending

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjabba1979
smirrrie schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 16:02:
En hij is binnen! 13e besteld op google.de, 00000 methode met standaard verzending
Zelfde manier en eerder besteld. Wat een onrecht....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sergei.Rotkop
  • Laatst online: 24-06 22:56
Hier uiteindelijk voor Fnac gegaan. Verwachte leverdatum 11/10. Nu op hoesjesjacht. Is hier ook een topic voor? oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
FrankRicard schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 12:25:
[...]

Hier precies hetzelfde verhaal, en ik zag er meer hierboven, ben bang dat er nog ergens in een hoekje een pallet of rolcontainer staat die dhl nog niet opgehaald heeft.
Dat zou je denken, of een doos die tijdens het inladen er af is 'gevallen' en nu kwijt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reeker
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 09-09 23:09
Sergei.Rotkop schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 17:03:
Hier uiteindelijk voor Fnac gegaan. Verwachte leverdatum 11/10. Nu op hoesjesjacht. Is hier ook een topic voor? oOo
Ik heb via Amazon een spigen hoesje gevonden. Goede prijs en prima bescherming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 11:01
smirrrie schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 16:02:
Mooi om te lezen, mag ik vragen of Duitsland nog op het adres etiket is gedrukt?

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smirrrie
Strider schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 01:03:
[...]

Mooi om te lezen, mag ik vragen of Duitsland nog op het adres etiket is gedrukt?
Nee, alleen het Nederlandse adres

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MauvL
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-09 13:23
Dilemma’s. Duitsland (levertijd 1 maand)? Hoe betrouwbaar is FNAC? Wachten op normale prijs in NL?

[ Voor 11% gewijzigd door MauvL op 04-10-2020 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtrzFrnk
  • Laatst online: 23-08 13:28
Ben uiteindelijk voor de Pixel5 gegaan en heb de Pixel4a geannuleerd. Het hoesje voor de 4a was wel al onderweg en kan ik maandag bij het postkantoor ophalen. Als iemand voor kostprijs (35,10 excl verz.) een blauw officeel Google hoesje wil overnemen stuur maar een PM.

[ Voor 3% gewijzigd door LtrzFrnk op 04-10-2020 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winDOS

winDOS

6.22

https://www.omroepgelderland.nl/nieuws/2475401/Even-tanken-of-boodschappen-doen-in-Duitsland-mag-dat
Noordrijn-Westfalen maakt een uitzondering
In onze buurdeelstaat Noordrijn-Westfalen gelden echter een paar uitzonderingen. Zo hoeven mensen die op doorreis zijn naar een ander land niet getest te zijn en datzelfde geldt voor grenswerkers.

In de laatste update van de coronaprotocollen is er ook een uitzondering gemaakt voor mensen die minder dan 24 uur in de deelstaat verblijven. Dat is dus goed nieuws voor als je alleen even een volle tank wil halen.
Morgen dus toch afhalen in Kleve :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GloriousGloria
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 11-12-2024
Hier zou mijn hoesje vóór 6 oktober aankomen, maar op DHL Track & Trace staat nog steeds "we're expecting your shipment data soon." Bekend probleem of gaat hier iets mis?

edit: Op dhlparcel.nl met 00000 postcode ook "Zending is aangemeld maar nog niet ontvangen door DHL".

[ Voor 23% gewijzigd door GloriousGloria op 04-10-2020 15:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lord_Dain
GloriousGloria schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 15:21:
Hier zou mijn hoesje vóór 6 oktober aankomen, maar op DHL Track & Trace staat nog steeds "we're expecting your shipment data soon." Bekend probleem of gaat hier iets mis?

edit: Op dhlparcel.nl met 00000 postcode ook "Zending is aangemeld maar nog niet ontvangen door DHL".
Same here en een stuk of 5-6 anderen buiten ons om alleen al in dit draadje.

Gekke is dat er ook order van 10 september al zijn uitgeleverd en ook orders van 13 september. Het vermoeden is daarom dat er logistiek iets fout is gegaan bij den Google en dat er ergens een pallet/doos met Pixels van de vrachtwagen is gedonderd, in een hoekje staat, kwijt is, platgereden door een vrachtwagen etc etc.

Denk wel dat het handig is om Google te bellen om dit na te vragen, alleen is mijn duits beroerd.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjabba1979
Knip, laten we het in het Nederlands houden en zonder scheldwoorden.

[ Voor 68% gewijzigd door 13art op 04-10-2020 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GloriousGloria
  • Laatst online: 11-12-2024
Lord_Dain schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 17:12:
[...]

Gekke is dat er ook order van 10 september al zijn uitgeleverd en ook orders van 13 september. Het vermoeden is daarom dat er logistiek iets fout is gegaan bij den Google en dat er ergens een pallet/doos met Pixels van de vrachtwagen is gedonderd, in een hoekje staat, kwijt is, platgereden door een vrachtwagen etc etc.

Denk wel dat het handig is om Google te bellen om dit na te vragen, alleen is mijn duits beroerd.. :/
Ach so. In ieder geval goed om te weten dat we in hetzelfde schuitje zitten. Maakt de kans op een oplossing hopelijk ook groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davy_online
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 20-12-2024
Fnac is 100% betrouwbaar, de 4a was er zelfs 1 dag vroeger dan voorzien. Had al enkele weken een pre order geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iheza
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-09 13:15
Voor mensen die bezorgd zijn over het reizen over de grens om de telefoon op te halen; reizen binnen 24 uur naar Noordrijn-Westfalen is volgens deze website weer mogelijk sinds 3 oktober:
De deelstaat Noordrijn-Westfalen maakt sinds 3 oktober een uitzondering op de meld- en quarantaineplicht voor mensen die minder dan 24 in NRW blijven of minder dan 24 uur in een risicogebied zijn geweest.
Bron:
https://duitslandinstituu...sland-veelgestelde-vragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulklooster
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 14:36
Woon zelf in Nijmegen, maar heb vrienden in Duitsland. Helaas blijkt Google zelf pas in november te leveren, dus denk dat ik het fietsje naar Kleve pak. Kleven er verder nog nadelen aan Saturn vs Google zelf?

Mocht het nodig zijn kan ik eventueel extra 4a's ophalen en deze dan in Nederland verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemuitDH
  • Laatst online: 02-11-2020
Ik wacht nog op Alternate.de. Ik twijfel tussen wachten op hun levering en annuleren en ergens anders bestellen.

Heeft iemand een idee hoe lang het nog duurt bij Alternate.de?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Lord_Dain schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 17:12:
[...]

In het 3/3a/4 topic staan ook genoeg berichten waarbij de 00000 truc niet lukte en de pakketjes halverwege weer retour zijn gegaan ... (willekeur is iig niet vreemd hierbij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
@apis29 natuurlijk al gelezen maar zoals hierboven gaat het heel vaak goed. Maar we gaan het zien.

Overigens zag ik deze voorbijkomen, ook best interessant qua prijs!
https://www.nl.fnac.be/Pr...64cfa82bd5b0cf0166ddf18d8

Wat is dit een rare site? nl.be? Is dit voor NL talige belgen of kan er ook naar NL verstuurd worden?

[ Voor 12% gewijzigd door Lord_Dain op 04-10-2020 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjabba1979
Sjabba1979 schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 17:39:
[mbr] Knip, laten we het in het Nederlands houden en zonder scheldwoorden. [/]
Was maar een geintje hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WinterEFG
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 31-08 18:03
WillemuitDH schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 21:20:
Ik wacht nog op Alternate.de. Ik twijfel tussen wachten op hun levering en annuleren en ergens anders bestellen.

Heeft iemand een idee hoe lang het nog duurt bij Alternate.de?
Ik heb net een bericht verstuurd om te vragen of er in ieder geval een idee is of het dagen/weken/november gaat worden, als ik antwoord heb zal ik het hier laten weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draicon
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23-08 11:58
Vanaf heden kan de normale versie van de 4a besteld worden bij mobiel.nl en Belsimpel. Los duurder dan een MM, Fnac of Google site, maar icm abo soms wel lekker geprijsd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rommel
  • Laatst online: 08:17
Zojuist is bij mij de status veranderd bij DHL dat de bezorger onderweg is. :D

Is iemand al achter de dubbele boeking aangegaan? Wilde zelf wachten tot ik het toestel in mijn handen heb.

Everything that has a beginning has a end

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flavius
  • Laatst online: 22:41
Flavius schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 11:58:
Voor 419 euro beschikbaar bij belsimpel.nl met een levertijd van 5-7 werkdagen. Ik vind 70 euro meer toch wel iets te veel (op en neer rijden naar Duitsland zou me 35-40 euro kosten). Ik denk dat ik dus gewoon wacht tot het minder prijzig is, danwel beter verkrijgbaar (in het buitenland).
Ik had 'm uiteindelijk toch maar bij Belsimpel besteld. Ik wilde eigenlijk al langer een Google Pixel, dus toch maar de knop doorgehakt. Ook m'n oude telefoon verkocht, geen zin om naar Duitsland te reizen en toch het gemak van een Nederlandse webshop. Als goed is komt die op 14 oktober binnen! Heb ook al een Spigen Ultra Hybrid Case gekocht. Nog een paar extra dagen geduld hebben dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belly89
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 12-09 19:07
C0R4x schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 12:34:
[...]

Ah yes, de postcode accepteerde hij niet. Ik geloof dat het nu gelukt is. Afhalen vanaf 8/10... Not great, not terrible :P Ik wacht al een paar maanden op deze telefoon, weekje erbij kan ook wel.
Afhalen in Nordhorn? Dat heb ik ook maar volgens mij mag je daar nu niet meer naartoe gezien de laatste Corona maatregelen? Gelukkig nog niks betaald maar had gehoopt hem donderdagavond op te kunnen halen :'(
Pagina: 1 ... 8 ... 26 Laatste