Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ares408
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Vrijdagavond besteld bij fnac.com, maandagochtend geleverd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lukadad
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:12
Schaamteloos gekopieerd van het Centraal aanbiedingen V2.0 topic, een Pixel 4a voor €311,58 bij fnac.com mits gebruik van promocode PIXEL

https://gathering.tweaker...message/68419230#68419230

[ Voor 1% gewijzigd door lukadad op 17-08-2021 23:05 . Reden: prijsaanpassing ]

Missed out on Lego? Visit Yprabrick : https://store.bricklink.com/lukadad

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• adewijk
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 14-10-2022
Ik heb hem in mei via de Franse Google store besteld, daar was hij toen €329 met gratis verzending en nu weer: https://store.google.com/fr/product/pixel_4a?hl=fr
postcode 00000 heeft gewoon gewerkt, DHL heeft onderweg twee keer het adres gecorrigeerd. Binnen een week had ik hem in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .NCK
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01:23
Ik zie dat de pixel 4a vandaag met een back to school actie 329 euro bij de Franse Google store kost.

Ik kocht mijn 3a via de weg met postcode trucje. Is de succes ratio nog steeds hoog?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07 19:29
.NCK schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 23:48:
Ik zie dat de pixel 4a vandaag met een back to school actie 329 euro bij de Franse Google store kost.

Ik kocht mijn 3a via de weg met postcode trucje. Is de succes ratio nog steeds hoog?
Kijk eens bij de post boven je?

PVO

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zkmkmmr
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 14-04 15:15
.NCK schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 23:48:

Vorige week via de Duitse Google de nieuwe Pixel Buds A series besteld en zie net dat het adres correct is aangepast en de levering staat voor morgen gepland. Ik zou de gok ook nog steeds wel durven wagen met een duurder product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chielos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 29-06 12:07

Chielos

Inno Mini Cooper

Google Frankrijk heeft mijn order deze ochtend gecanceld, helaas. Misschien nog een poging via google Germany.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramie1234
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 04-06 21:42
Pixel 4a is nu 319 bij Mediamarkt/Saturn in DE. Zit al een hele tijd te twijfelen tussen de 4a en de 5, maar nu de 4a ook nog eens in de aanbieding is is dit denk ik ongetwijfeld de betere deal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellebelle
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Ik ben ook bij de 4a club sinds vandaag :)

- Besteld op 28-AUG via fnac.com voor EUR 331,74 (ex verzenden)
- Bezorgd op 1-SEPT door DPD

[ Voor 5% gewijzigd door jellebelle op 01-09-2021 13:59 ]

• Tiroz
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-06 21:36
bramie1234 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 10:57:
Pixel 4a is nu 319 bij Mediamarkt/Saturn in DE. Zit al een hele tijd te twijfelen tussen de 4a en de 5, maar nu de 4a ook nog eens in de aanbieding is is dit denk ik ongetwijfeld de betere deal?
Dank voor het laten weten! Woon uurtje rijden van Duitse mediamarkt dus ga 'm even halen! Goede prijs inderdaad :)

Zou het een aanbieding zijn of structurele prijsverlaging trouwens? Dat laatste lijkt mij ook goed mogelijk.

• bramie1234
  • Laatst online: 04-06 21:42
Tiroz schreef op donderdag 2 september 2021 @ 06:43:
[...]

Dank voor het laten weten! Woon uurtje rijden van Duitse mediamarkt dus ga 'm even halen! Goede prijs inderdaad :)

Zou het een aanbieding zijn of structurele prijsverlaging trouwens? Dat laatste lijkt mij ook goed mogelijk.
Lijkt idd op een structurele verlaging, er staat niks over een aanbieding bij.

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-07 10:17

Edmin

Crew Council

get on my horse!

En structureel is tot de voorraad strekt. De productie is immers gestopt.

• Tiroz
Edmin schreef op donderdag 2 september 2021 @ 11:11:
En structureel is tot de voorraad strekt. De productie is immers gestopt.
Alleen van de 4a 5G toch? Of gewone 4a ook?

• Edmin
  • Laatst online: 04-07 10:17

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Tiroz schreef op donderdag 2 september 2021 @ 19:03:
[...]

Alleen van de 4a 5G toch? Of gewone 4a ook?
De nieuwsberichten doen alsof er alleen een 5 en 4a 5G bestaan. Het lijkt me vrij logisch dat deze hele generatie verdwijnt, zoals ook met de oude 4 gebeurde.

• Tiroz
Dat is inderdaad wel logisch ja! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joolee
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Mijn Saturn bestelling van vanochtend is een paar uur later al tegen gehouden helaas:
jede Bestellung in unserem Onlineshop wird umfassend geprüft. Ihr Auftrag hat eines der Prüfkriterien nicht erfüllt und wurde aus Sicherheitsgründen abgelehnt.
Jammer, €309 was echt een hele mooie prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorbathagreek
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 03-07-2022
Iemand ervaring met online een 4a bestellen bij een Duitse MediaMarkt en die door iemand anders laten ophalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerritjan
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:53
Zorbathagreek schreef op woensdag 8 september 2021 @ 16:12:
Iemand ervaring met online een 4a bestellen bij een Duitse MediaMarkt en die door iemand anders laten ophalen?
Ik heb er wel eens eentje opgehaald die door iemand anders was besteld. Was geen probleem. Bestelnummer laten zien, betalen, klaar.

• Mainuz
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 28-06 19:53
Ben nu in Frankrijk, bij FNAC ligt hij nu voor 349. Twijfel zelf om hem te nemen, heb de 3a pas ruim een jaar dus die kan nog makkelijk even mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
Ik heb m nu ter vervanging van mijn Pixel 3 (maart 2018 aangeschaft). Hoewel specs bijna gelijk zijn (meer RAM, mindere processor) ben ik echt blij met mijn keuze om toch voor de 4a te gaan nu de 5 niet meer leverbaar is. Groter scherm, veel betere fingerprint sensor, lichtere telefoon, 3,5mm jack, soepeler in gebruik en dezelfde camera. Echt knap wat voor telefoon ze voor deze prijs hebben gemaakt vind ik. Heb de Spigen Thin Fit erbij, prachtige combi en zoals ik het ervaar prima bescherming.

Kortom, een tevreden 4a gebruiker 😄

Voor € 319 bij Duitse mediamarkt afgehaald, was klein uur rijden vanuit Groningen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rollo Tomasi
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 02-07 11:11
Vandaag kun je op de Google Store 20% krijgen op bestellingen ivm de verjaardag van Google, bij gebruik van kortingscode GOOGLEBDAY. Vanavond maar even kijken of ik de Pixel 4a aanschaf voor m'n vrouw via de Duitse store, deze zou dan zo'n 280 euro zijn:
https://store.google.com/de/config/pixel_4a?hl=de

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YellowBTree
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 16-05 20:33
Op de pagina van de Pixel 4a https://store.google.com/de/product/pixel_4a?hl=de staat een kadootje, toen ik daar op klikte kreeg ik de code: BDAYSURPRISE23
Die geeft zelfs 23% procent korting, en dan is die nog maar €268,73

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-07 06:27
Ik had de 4a 5g besteld met de 00000 postcode truc maar deze is zojuist geannuleerd door Google Duitsland.

When the pink is snookered, Go for the brown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkullboX
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-06 20:49
Rollo Tomasi schreef op maandag 27 september 2021 @ 12:28:
Vandaag kun je op de Google Store 20% krijgen op bestellingen ivm de verjaardag van Google, bij gebruik van kortingscode GOOGLEBDAY. Vanavond maar even kijken of ik de Pixel 4a aanschaf voor m'n vrouw via de Duitse store, deze zou dan zo'n 280 euro zijn:
https://store.google.com/de/config/pixel_4a?hl=de
Ik neem dat je hiervoor een Duits adres moet kunnen opgeven? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Mijn bestelling van de 4a met de korting van @YellowBTree is om 15:09 bevestigd en heb er nog niets verder van gehoord. Heb ook de 00000 Duitsland poging gedaan (komt vanuit Ierland). Eens zien wat het wordt.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
True schreef op maandag 27 september 2021 @ 18:09:
Mijn bestelling van de 4a met de korting van @YellowBTree is om 15:09 bevestigd en heb er nog niets verder van gehoord. Heb ook de 00000 Duitsland poging gedaan (komt vanuit Ierland). Eens zien wat het wordt.
Nee volgens mij vind alleen de betaling/bestelling plaats ivm belasting. Maar daadwerkelijk levering zelfs vanuit een warehouse in NL voor alle EU bestellingen voor de aangewezen landen waar de Pixel officieel verkrijgbaar is.

Hopelijk lukt het bij jou wel. De 4a hebben ze ook meer op voorraad dan de 4a 5g die ik had besteld en geannuleerd is einde van de middag. De 4A 5g is nu ook niet meer op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Cruzer schreef op maandag 27 september 2021 @ 18:28:
[...]

Nee volgens mij vind alleen de betaling/bestelling plaats ivm belasting. Maar daadwerkelijk levering zelfs vanuit een warehouse in NL voor alle EU bestellingen voor de aangewezen landen waar de Pixel officieel verkrijgbaar is.

Hopelijk lukt het bij jou wel. De 4a hebben ze ook meer op voorraad dan de 4a 5g die ik had besteld en geannuleerd is einde van de middag. De 4A 5g is nu ook niet meer op voorraad.
Zal leuk zijn als dit lukt. Heb de 4a voor mijn vriendin in de MM in Nordhorn voor 315€ weg en mijn moeder moet nu ook een nieuwe telefoon. Voor 315€ was ik wel weer naar Nordhorn gereden, maar die is nu daar 349€ bij de MM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

De 4a is verzonden. Eens zien of die bezorgd wordt en zo ja wanneer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowBTree
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 16-05 20:33
@True Succes

Ik heb gisteravond ook een 4a besteld, geadresseerd naar een DHL pakjes afhaal automaat net over de grens: https://www.dhl.de/de/pri.../packstation-empfang.html

De status is nog steeds "Nog niet verzonden".
Ben benieuwd of dat goed komt.

edit: Hij is nu ook verstuurd :)

[ Voor 6% gewijzigd door YellowBTree op 28-09-2021 20:10 ]

• Cruzer
True schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 16:02:
Werk format heb jij je adres ingevuld?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

• Cruzer
Ja ik had nog Zuid Holland er tussen geplakt.. misschien ging het daarmee mis..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjabba1979
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 04-07 09:06
Bij de release heb ik heb geprobeerd te bestellen via google.de. Helaas na lange tijd en belletjes geen Pixel, wel geld terug.
Maar ik zie dat verschillende hier hem toch hebben. Ik woon niet dichtbij Duitsland dus halen is geen optie.
Wat is nu de beste manier om hem te kopen zonder in nl een te hoge prijs te betalen?
Ik heb via fnac wel de google cast android tv besteld en dat ging prima. Via fnac bestellen? En dan fr of com?
Wie heeft er tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingHorse
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 29-05 19:42
Zojuist Pixel 5a mogen ontvangen van FedEx.

Besteld via eBay: https://www.ebay.nl/itm/224600753352?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&var=523407204337&_trksid=p2060353.m2749.l2649

Eindkosten was 655 euro. Dat is item op ebay, verzending en inklaringskosten van FedEx.

Besteld op zondag 26 september. Geleverd 1 oktober. Orginele doos, nog dicht, zoals hij wordt verstuurd door Google. (Dit gedaan om Pixel 3a met gebroken scherm te vervangen, welke destijds besteld was via Goolge Store met duitsland truc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

True schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 16:02:
Helaas ..
04:30 (UTC+02:00) | Adresgegevens gecorrigeerd door de CityHub Manager

Bezorgd
Industrieweg, 98, Waalwyk, Nederland ▶ Waalwyk, Nederland

Bij contact met DHL (via chat) geven ze aan dat ze 'm teruggestuurd hebben en dat ik contact moet opnemen met de verzender. Bij contact met de Google Store (echt heel gemakkelijk overigens en in NL) werd mij verteld dat ze een nieuwe poging kunnen plannen en dat ik hierover een mail ga krijgen. Eens zien waar ze 'm dan heel willen dirigeren, hopelijk wel naar mijn NL adres. Anders ga ik kijken of we een verzending naar een DHL-pakjesafhaalautomaat net over de zoals @YellowBTree kunnen realiseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
True schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 12:47:
[...]

Helaas ..
04:30 (UTC+02:00) | Adresgegevens gecorrigeerd door de CityHub Manager

Bezorgd
Industrieweg, 98, Waalwyk, Nederland ▶ Waalwyk, Nederland

Bij contact met DHL (via chat) geven ze aan dat ze 'm teruggestuurd hebben en dat ik contact moet opnemen met de verzender. Bij contact met de Google Store (echt heel gemakkelijk overigens en in NL) werd mij verteld dat ze een nieuwe poging kunnen plannen en dat ik hierover een mail ga krijgen. Eens zien waar ze 'm dan heel willen dirigeren, hopelijk wel naar mijn NL adres. Anders ga ik kijken of we een verzending naar een DHL-pakjesafhaalautomaat net over de zoals @YellowBTree kunnen realiseren.
@True Op welke manier heb jij contact opgenomen met Google? Die van mij wordt ook teruggestuurd, maar wellicht kan ik nog een poging wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjabba1979
TexMex schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 13:16:
[...]

@True Op welke manier heb jij contact opgenomen met Google? Die van mij wordt ook teruggestuurd, maar wellicht kan ik nog een poging wagen.
Ik zou zeggen bespaar je de moeite, gesignaleerd is gesignaleerd en ondanks alle aardige contacten en navraag en toezeggingen was het bij mij na 3 weken toch het antwoord dat het helaas niet mogelijk bleek.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

TexMex schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 13:16:
[...]

https://support.google.com/store/gethelp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Sjabba1979 schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 14:47:
[...]

Ik zou zeggen bespaar je de moeite, gesignaleerd is gesignaleerd en ondanks alle aardige contacten en navraag en toezeggingen was het bij mij na 3 weken toch het antwoord dat het helaas niet mogelijk bleek.
Ik vermoed ook dat het niks wordt hoor, maar proberen kan op zich altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
KingHorse schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 12:46:
Zojuist Pixel 5a mogen ontvangen van FedEx.

Besteld via eBay: https://www.ebay.nl/itm/224600753352?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&var=523407204337&_trksid=p2060353.m2749.l2649

Eindkosten was 655 euro. Dat is item op ebay, verzending en inklaringskosten van FedEx.

Besteld op zondag 26 september. Geleverd 1 oktober. Orginele doos, nog dicht, zoals hij wordt verstuurd door Google. (Dit gedaan om Pixel 3a met gebroken scherm te vervangen, welke destijds besteld was via Goolge Store met duitsland truc)
Nice
Werkt deze goed in NL 4G en 5G met KPN? Dacht dat deze alleen voor USA en Japan is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KingHorse
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 29-05 19:42
Cruzer schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 00:19:
[...]

Nice
Werkt deze goed in NL 4G en 5G met KPN? Dacht dat deze alleen voor USA en Japan is?
Ik heb zelf Tele2 als provider. Met 4G toegang.

Maar na aanleiding van jouw bericht, heb ik 5G toegang aangevraagd. En zal ik eens in de gaten houden hoe goed het werkt. Al kom ik helaas niet op veel verschillende plekken.

Het lijstje met banden is weer zeer uitgebreid:
[code][code]https://www.gsmarena.com/google_pixel_5a_5g-11059.php[/code][/code]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
KingHorse schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 08:31:
[...]

Ik heb zelf Tele2 als provider. Met 4G toegang.

Maar na aanleiding van jouw bericht, heb ik 5G toegang aangevraagd. En zal ik eens in de gaten houden hoe goed het werkt. Al kom ik helaas niet op veel verschillende plekken.

Het lijstje met banden is weer zeer uitgebreid:
[code][code]https://www.gsmarena.com/google_pixel_5a_5g-11059.php[/code][/code]
Ben bnwd maar zal wel werken als ik die banden zie. Overigens hoe zit het met garantie in Europa wordt deze telefoon niet verkocht door Google? Ik wil een niet te grote phone en deze lijkt mij wel interessant die jij hebt. Anders wordt het denk ik toch de pixel 6 (wel groter). Die haal ik wel bij de Saturn in Duitsland geen gedoe met wel of niet aankomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-04 15:37
Nvm verkeerde topic...

[ Voor 85% gewijzigd door MonkeySandwich op 03-10-2021 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richard1074
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-07 22:10
Net een 4a gekocht via bol.com. Wordt morgen al geleverd. Ik lees veel berichten van mensen die hem in Frankrijk of Duitsland willen kopen. Is dat vanwege de prijs ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 00:45
richard1074 schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 14:12:
Net een 4a gekocht via bol.com. Wordt morgen al geleverd. Ik lees veel berichten van mensen die hem in Frankrijk of Duitsland willen kopen. Is dat vanwege de prijs ?
Hij was vorige week in de Duitse Google store €268,73. Ik zie hem bij bol.com voor €458,99. Dus ja dat is voornamelijk prijs.

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
Evt een tip is om via DHL.de een account aan te maken en dan naar een DHL Packstation te laten sturen. Ja je moet dan wel naar Duitsland rijden om het fysiek op te halen maar als je in de buurt van de Duitse grens woont dan kan het de moeite waard zijn.

https://www.dhl.de/en/pri.../packstation-empfang.html

Je moet dan wel de DHL app dl als APK omdat deze alleen in Duitsland werkt.
Echter als niet-Duitser met een NL adres kun je dit gewoon aanmaken. Je krijgt een bevestiging thuis op je NL adres.

De Google store accepteert geen Packstation maar als je invult in het adresveld: Pack station 123 ipv Packstation 123 dan wordt het adres wel geaccepteerd. Dan is het nog maar de vraag of het aankomt ;-) maar de kans is groter met de 00000 truck denk ik.

Met je persoonlijke DHL Postnummer en de app Post&DHL (apk) en een bevestigingkaartje wat je op NL adres ontvangt. Kun je de packstation openen zodra je pakketje daar ligt. En in de app kun je zoeken naar een Packstation en staat er ook bij welk adres je moet invullen met voor je online bestelling zodat deze wordt bezorgd bij je Packstation naar keuze.

Dus bv zoals het in de DHL app staat:
Naam: Max Mustermann
Je DHL Postnummer 21234587 (toevoeging etc veld)
Adres: Packstation 123 ,
Postcode (PLZ) 12345
Stad: Musterstadt

Saturn accepteert deze wel en kun je gewoon Packstation aan elkaar schrijven.

Maar je kunt natuurlijk ook via Saturn/MM click en collect kiezen en dan ophalen in de winkel als ze het daar op voorraad hebben.

[ Voor 22% gewijzigd door Cruzer op 06-10-2021 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

Gim

Sjabba1979 schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 12:17:
Bij de release heb ik heb geprobeerd te bestellen via google.de. Helaas na lange tijd en belletjes geen Pixel, wel geld terug.
Maar ik zie dat verschillende hier hem toch hebben. Ik woon niet dichtbij Duitsland dus halen is geen optie.
Wat is nu de beste manier om hem te kopen zonder in nl een te hoge prijs te betalen?
Ik heb via fnac wel de google cast android tv besteld en dat ging prima. Via fnac bestellen? En dan fr of com?
Wie heeft er tips?
Is FNAC FR en FNAC COM niet hetzelfde? Beide erg frans en EU based? :?

Ik ben ook op zoek naar de Pixel 4A. In Duitsland halen bij een Saturn of Mediamarkt is lastig, want op de beste locaties qua afstand is hij simpelweg niet voorradig. FNAC BE geeft me met adresgegevens invullen geen optie voor Nederland (met taalinstelling frans én nederlands/vlaams kun je kiezen uit een land (pays), namelijk België of Luxemburg). Ook afhalen in een filiaal (bijv. Wijnegem) lukt niet omdat je dan nog steeds een factuur adres moet opgeven :| Dus nu ben ik net als jou bij FNAC COM/FR beland :+

Een prijs lager dan €349 zou mooi zijn, maar gelet op de komst van de Pixel 6 en de huidige voorraad in Duitsland heb ik het idee dat ik nog weleens de hele Pixel 4A kan gaan mislopen als ik wacht op een aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• red1
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02:47
Ik heb twee weken geleden een Pixel 4a gekocht in Berlijn voor €349,-. Misschien niet de beste prijs ooit, maar inderdaad ook met het idee straks is hij uitverkocht. De Pixel 5 was daar al, in meerdere filialen van Saturn en MM, uitverkocht.

Ik ben overigens zeer te spreken over de 4a. Uiteraard het formaat is zeer goed en de camera, accuduur en snelheid zijn echt prima. Ik kom van een (stuk grotere) Samsung s20 FE 5G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjabba1979
Gim schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 14:22:
[...]

Is FNAC FR en FNAC COM niet hetzelfde? Beide erg frans en EU based? :?

Ik ben ook op zoek naar de Pixel 4A. In Duitsland halen bij een Saturn of Mediamarkt is lastig, want op de beste locaties qua afstand is hij simpelweg niet voorradig. FNAC BE geeft me met adresgegevens invullen geen optie voor Nederland (met taalinstelling frans én nederlands/vlaams kun je kiezen uit een land (pays), namelijk België of Luxemburg). Ook afhalen in een filiaal (bijv. Wijnegem) lukt niet omdat je dan nog steeds een factuur adres moet opgeven :| Dus nu ben ik net als jou bij FNAC COM/FR beland :+

Een prijs lager dan €349 zou mooi zijn, maar gelet op de komst van de Pixel 6 en de huidige voorraad in Duitsland heb ik het idee dat ik nog weleens de hele Pixel 4A kan gaan mislopen als ik wacht op een aanbieding.
Dus je hebt hem besteld?
Ik heb die Android TV stick toen vrij snel binnen gehad.
Wil hem daar best bestellen maar is toch wat meer geld dan die 80,-.

Wil wel zeker dat die aankomt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

Gim

Sjabba1979 schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 10:39:
[...]

Dus je hebt hem besteld?

Nee. Als ik de verhalen nu zo lees over FNAC dan ga ik hem daar toch niet bestellen. Ik wacht wel en kijk of ie toevallig nog in Duitsland terugkomt. Dan haal ik hem gewoon op. Betere ervaring mee. En anders een andere telefoon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rudedadude
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-07 18:37

Rudedadude

Maybe we were born to run

Sjabba1979 schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 10:39:
[...]

Dus je hebt hem besteld?

Mijn pixel 4a is een paar weken terug prima aangekomen vanaf de Franse Fnac. Leek me minder gedoe dan naar Duitsland rijden.

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• saltajose
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 30-06 18:55
YellowBTree schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 18:35:
@True Succes

Ik heb gisteravond ook een 4a besteld, geadresseerd naar een DHL pakjes afhaal automaat net over de grens: https://www.dhl.de/de/pri.../packstation-empfang.html

Ben benieuwd of dat goed komt.

Lukte dit? Volgens @Cruzer 'Packstation' op het adres is niet geaccepteerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
YellowBTree schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 18:35:
@True Succes

Had je deze via google.de besteld? Welk adres format voor de packstation had je gebruikt? In principe werkt het niet tenzij je een statie plaatst tussen Pack station in het veld straat en nummer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
saltajose schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 09:39:
[...]

Lukte dit? Volgens @Cruzer 'Packstation' op het adres is niet geaccepteerd...
Tenzij je een spatie invult tussen. pack station IPV packstation in het veld straat. als je packstation invult krijg je een foutmelding dat items niet naar packstations worden gestuurd dor Google.de maar of dat werkt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-W
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 23:14

H-W

Ik twijfel nog steeds een beetje, ik zag net dat ik bij Fnac ook kan kiezen er één in de winkel op te halen. Nu woon ik redelijk in de buurt van de grens en ben met 30 minuten in Antwerpen. Al dat gedoe met verzenden, daar heb ik toch geen zin in. Ik ga er nog eens een nachtje over slapen en misschien toch maar één bestellen voor afhalen in de winkel. Het filiaal in Wijnegem is dan voor mij de dichtstbijzijnde. Net even handiger dan in het centrum van Antwerpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjabba1979
Vrijdag besteld bij fnac.com en gisteren bezorgd.
Blij mee :-)
Eindelijk na het eerdere google.de debacle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krevs
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 12-05-2024
Sjabba1979 schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 11:59:
Vrijdag besteld bij fnac.com en gisteren bezorgd.
Blij mee :-)
Eindelijk na het eerdere google.de debacle.
Zou ik mogen vragen hoe je deze hebt laten bezorgen?

Ik had een aantal dagen geleden de Pixel 4a + Pixel Buds A-series besteld via de Duitse Google Store.
Nu zijn de Buds kennelijk geannuleerd en ben ik benieuwd wat ze met die rest van de bestelling van plan zijn.
Ik heb een e-mail gestuurd om te vragen naar het clarificeren hiervan.

Desondanks is het misschien geen slecht idee om andere opties te bekijken.
https://www.fnac.com/Smar...084793/w-4#omnsearchpos=1
De FNAC heeft nu inderdaad ook een interessante aanbieding lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjabba1979
Krevs schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 20:04:
[...]

Zou ik mogen vragen hoe je deze hebt laten bezorgen?

Ik had een aantal dagen geleden de Pixel 4a + Pixel Buds A-series besteld via de Duitse Google Store.
Nu zijn de Buds kennelijk geannuleerd en ben ik benieuwd wat ze met die rest van de bestelling van plan zijn.
Ik heb een e-mail gestuurd om te vragen naar het clarificeren hiervan.

Desondanks is het misschien geen slecht idee om andere opties te bekijken.
De FNAC heeft nu inderdaad ook een interessante aanbieding lopen.
Gewoon besteld bij Fnac.com en dan verzenden kost 5,95 dacht ik.
Vrijdag besteld en dinsdag in de bus.
Via google de duurde erg lang voordat ze de cc betaling terugboekten, vooral omdat er eerst nog hele gesprekken aan vooraf gingen dat ze hun best gingen doen, nieuwe sturen enz enz.

Ik was dus 357 kwijt en gebruikte wel google tranlaste om via de site te bestellen anders kom ik er echt niet uit..

[ Voor 5% gewijzigd door Sjabba1979 op 15-10-2021 20:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Krevs
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 12-05-2024
Sjabba1979 schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 20:02:
[...]

Gewoon besteld bij Fnac.com en dan verzenden kost 5,95 dacht ik.
Vrijdag besteld en dinsdag in de bus.
Via google de duurde erg lang voordat ze de cc betaling terugboekten, vooral omdat er eerst nog hele gesprekken aan vooraf gingen dat ze hun best gingen doen, nieuwe sturen enz enz.

Ik was dus 357 kwijt en gebruikte wel google tranlaste om via de site te bestellen anders kom ik er echt niet uit..
Zojuist ook maar mijn bestelling bij Google Store DE geannulleerd en bij de franse FNAC besteld!
Verwachte levertijd is aanstaande woensdag, dus ik ben benieuwd!
Google Translate extensie werkte prima met het vertalen van de webpagina's en ben er gemakkelijk uitgekomen.

Bedankt voor de reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaOzzie
  • Laatst online: 08:24
Krevs schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 16:43:
[...]

Zojuist ook maar mijn bestelling bij Google Store DE geannulleerd en bij de franse FNAC besteld!
Verwachte levertijd is aanstaande woensdag, dus ik ben benieuwd!
Google Translate extensie werkte prima met het vertalen van de webpagina's en ben er gemakkelijk uitgekomen.

Bedankt voor de reactie!
Ben, zoals zovelen, ook op zoek naar de Pixel 4a. Hoe is jouw ervaring met FNAC? Neem aan dat de telefoon inmiddels bezorgd is? En wat als 'ie kapot aankomt o.i.d.? De klantenservice daar wordt nou niet echt bejubeld als je de recensies leest ...

Ben geen ervaringsdeskundige met telefoons importeren; is die telefoon dan ook gewoon op de Nederlandse taal in te stellen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08:08
DaOzzie schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 11:29:
En wat als 'ie kapot aankomt o.i.d.? De klantenservice daar wordt nou niet echt bejubeld als je de recensies leest ...
Het zal vast een uitdaging zijn om bij een Franse winkel iets te regelen, maar ga eens na: hoe vaak heb je nu eigenlijk de klantenservice nodig van een winkel waar je een nieuw product koopt? Vrijwel nooit. Voor wat betreft de slechte recencies: daar heeft iedere grote winkel (MediaMarkt, Bol, Amazon) last van.

De kans dat een nieuw toestel van een fatsoenlijke winkel kapot arriveert is zo enorm klein dat dit het afwegen niet waard is.
Ben geen ervaringsdeskundige met telefoons importeren; is die telefoon dan ook gewoon op de Nederlandse taal in te stellen?
Natuurlijk. Er is geen 'Frans' model - ze zijn allemaal identiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaOzzie
Bedankt voor de feedback. Gisteren een bestelling geplaatst bij FNAC.com. Inderdaadzo ongeveer de enige mogelijkheid om deze telefoon tegen een 'normale' prijs te krijgen.

Andere vraag: ik zou er graag een backcover omheen doen. Ik heb nu een Nillkin Frosted Shield om mijn huidige telefoon, helaas bieden zij geen vergelijkbare cover voor de Pixel 4a. Iemand (een) tip(s)?
Een backcover, hard plastic (dus niet dat siliconen spul), met 'anti-slip' materiaal en niet al te dik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Zelf heb ik deze: https://www.amazon.de/dp/B089QX5WBW/

Niet te dik, hard en glijd niet van je been af :)

[ Voor 13% gewijzigd door XWB op 01-11-2021 09:42 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaOzzie
XWB schreef op maandag 1 november 2021 @ 09:42:
Zelf heb ik deze: https://www.amazon.de/dp/B089QX5WBW/

Niet te dik, hard en glijd niet van je been af :)
Lijkt van stof te zijn, klopt dat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Dat lijkt inderdaad zo, maar het is hard kunststof. Je kan deze cover dan ook niet zomaar ombuigen.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickertsnaak
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ik heb vorige week woensdag de Pixel 4a besteld via Fnac.com, betaald met Mastercard en bezorgadres hier gewoon in NL. International schipping gekozen (12 euro ongeveer) ipv van de normale goedkopere shipping, just in case. Pixel is op voorraad en de verwachte leverdatum ligt tussen 28/10 en 03/11 (vandaag). So good so far.

Nu staat ie al sinds vorige week donderdag op shipping (als in, verstuurd naar bezorgbedrijf volgens mij), maar er zit geen verandering in qua status. Maak me een klein beetje zorgen of het allemaal goed komt. Wat is jullie ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pc01
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 01:15
Hij is er hoor; de pixel 6 pro 256gb stormy black. Weekje gewacht (google store / mailbox de / UPS - dagje vertraging verkeerde route). De grootte valt me nog wel mee; hij is met name langer dan mijn oude pixel 3. Maar met name stuk sneller en daarmee een fijne upgrade van een fijne telefoon; denk een kleine 3 jaar mee gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaOzzie
rickertsnaak schreef op woensdag 3 november 2021 @ 10:24:
Ik heb vorige week woensdag de Pixel 4a besteld via Fnac.com, betaald met Mastercard en bezorgadres hier gewoon in NL. International schipping gekozen (12 euro ongeveer) ipv van de normale goedkopere shipping, just in case. Pixel is op voorraad en de verwachte leverdatum ligt tussen 28/10 en 03/11 (vandaag). So good so far.

Nu staat ie al sinds vorige week donderdag op shipping (als in, verstuurd naar bezorgbedrijf volgens mij), maar er zit geen verandering in qua status. Maak me een klein beetje zorgen of het allemaal goed komt. Wat is jullie ervaring?
Vervelend dat je nog in onzekerheid verkeert. Ik heb de mijne afgelopen zondag(avond) besteld en, als het goed is, staat meneer FedEx vandaag voor de deur met mijn nieuwe telefoon. Ik heb de 'standaard' bezorging gekozen, dat scheelt blijkbaar in tijd..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rickertsnaak
  • Niet online
DaOzzie schreef op woensdag 3 november 2021 @ 13:50:
[...]

Vervelend dat je nog in onzekerheid verkeert. Ik heb de mijne afgelopen zondag(avond) besteld en, als het goed is, staat meneer FedEx vandaag voor de deur met mijn nieuwe telefoon. Ik heb de 'standaard' bezorging gekozen, dat scheelt blijkbaar in tijd..
Verdorie, ik denk pak de duurdere optie voor de zekerheid... Balen dit. Maar wel fijn voor jou natuurlijk :)

Update: heb dankzij Google Translate een berichtje in het Frans verstuurd; hoor zojuist dat ze op onderzoek uitgaan waar m'n pakketje is. Fingers crossed.

[ Voor 13% gewijzigd door rickertsnaak op 03-11-2021 14:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaOzzie
XWB schreef op maandag 1 november 2021 @ 09:58:
Dat lijkt inderdaad zo, maar het is hard kunststof. Je kan deze cover dan ook niet zomaar ombuigen.
Ik ben voor deze gegaan: RhinoShield SolidSuit Google Pixel 4a Hoesje Carbon Fiber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaOzzie
rickertsnaak schreef op woensdag 3 november 2021 @ 13:57:
[...]

Verdorie, ik denk pak de duurdere optie voor de zekerheid... Balen dit. Maar wel fijn voor jou natuurlijk :)

Update: heb dankzij Google Translate een berichtje in het Frans verstuurd; hoor zojuist dat ze op onderzoek uitgaan waar m'n pakketje is. Fingers crossed.
En? Pakketje terecht?

Die van mij is netjes en op tijd bezorgd overigens. Tot nu toe zeer tevreden over de Pixel 4a _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YSK
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 29-05 18:45

YSK

Op 1 november besteld bij Fnac en zou 3 of 4 november worden bezorgd door Chronopost. De status staat sinds 2 november nog op onderweg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickertsnaak
  • Niet online
YSK schreef op maandag 8 november 2021 @ 09:31:
Op 1 november besteld bij Fnac en zou 3 of 4 november worden bezorgd door Chronopost. De status staat sinds 2 november nog op onderweg...
Ik heb exact hetzelfde probleem als jij (zie mijn bericht hierboven), mijn status staat al vast sinds 28/10 (27/10 besteld) en er zit geen schot in de zaak; een berichtje naar FNAC heeft nog geen soelaas geboden jammer genoeg.

Heb jij ook voor international shipping gekozen (de duurdere variant)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickertsnaak
  • Niet online
DaOzzie schreef op zondag 7 november 2021 @ 16:21:
[...]

En? Pakketje terecht?

Die van mij is netjes en op tijd bezorgd overigens. Tot nu toe zeer tevreden over de Pixel 4a _/-\o_
Helemaal niets, sta er nog hetzelfde voor als vorige week :(
Ook niets meer gehoord van Fnac...

Vraag me nu wel af wat ik het beste kan doen, mocht de situatie zo blijven. Iemand ervaring hiermee? Ik heb met m'n MasterCard betaald, is het dan eenvoudiger je geld terug te krijgen? Ik inventariseer m'n opties.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YSK

YSK

Ik heb standaard verzending gekozen. Zal eens kijken of ik contact kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProCavia
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 04-07 08:17
rickertsnaak schreef op maandag 8 november 2021 @ 12:12:
[...]

Helemaal niets, sta er nog hetzelfde voor als vorige week :(
Ook niets meer gehoord van Fnac...

Vraag me nu wel af wat ik het beste kan doen, mocht de situatie zo blijven. Iemand ervaring hiermee? Ik heb met m'n MasterCard betaald, is het dan eenvoudiger je geld terug te krijgen? Ik inventariseer m'n opties.
Ik heb een gelijkaardige situatie meegemaakt.

Na navraag bij Fnac bleek dat ze van de MasterCard maar een bepaald maximumbedrag konden innen. Ik heb telefonisch contact gehad. Als ik het goed begrepen heb, hebben ze aangegeven dat het een bij hen gekend probleem is.
Ze hebben toen zelf voorgesteld om, of de huidige uitgestelde bestelling via een overschrijving verder af te handelen. Of om de bestelling te annuleren en een nieuwe plaatsen met een ander betaalmiddel.

Ik koos voor de tweede optie. De aanvankelijke bestelling werd geannuleerd zonder problemen, het bedrag nooit van de MasterCard afgehaald. Mijn pixel werd na de 2e bestelling wel vlotjes geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickertsnaak
  • Niet online
YSK schreef op maandag 8 november 2021 @ 21:40:
Ik heb standaard verzending gekozen. Zal eens kijken of ik contact kan krijgen.
Ben benieuwd - houd me op de hoogte a.u.b. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickertsnaak
  • Niet online
ProCavia schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 00:17:
[...]

Ik heb een gelijkaardige situatie meegemaakt.

Na navraag bij Fnac bleek dat ze van de MasterCard maar een bepaald maximumbedrag konden innen. Ik heb telefonisch contact gehad. Als ik het goed begrepen heb, hebben ze aangegeven dat het een bij hen gekend probleem is.
Ze hebben toen zelf voorgesteld om, of de huidige uitgestelde bestelling via een overschrijving verder af te handelen. Of om de bestelling te annuleren en een nieuwe plaatsen met een ander betaalmiddel.

Ik koos voor de tweede optie. De aanvankelijke bestelling werd geannuleerd zonder problemen, het bedrag nooit van de MasterCard afgehaald. Mijn pixel werd na de 2e bestelling wel vlotjes geleverd.
Interesting. Heb je in het Engels met hen kunnen communiceren toentertijd? De betaling is wel volledig afgeschreven van m'n MasterCard, dus ook niet als reservering. Balen. Verder wordt mijn verzending nog steeds 'onderzocht', maar hoor verder niets meer van hun kant, ze reageren ook niet op m'n mail. Ik zou wel even willen bellen, hopelijk kan het in het Engels. Het liefst wil ik m'n bestelling annuleren, geld terug en opnieuw bestellen. Wil zo dolgraag die Pixel 4a, vind dit echt klote.

EDIT: krijg net een mailtje van Fnac dat ik een refund krijg, verder totaal geen uitleg hoe of wat betreffende de status van de verzending. Blijkbaar toch iets mis gegaan. Twijfel of ik 'm opnieuw ga bestellen, grote kans dat het weer fout gaat voor m'n gevoel. @DaOzzie heb jij 'm via een creditcard besteld en de goedkoopste methode voor verzending gebruikt? Wellicht als ik jouw route volg het dit keer wel goed gaat :)

[ Voor 13% gewijzigd door rickertsnaak op 09-11-2021 15:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YSK

YSK

Ik heb van fnac te te horen gekregen nog even geduld te hebben mbt levering. Het pakketje zou nog onderweg zijn. Echter zeer slechte recensies over Chronopost...krijg helaas geen contact met Chronopost.

Inmiddels een pixel 4a besteld via belsimpel (retourtje) als nieuw voor vergelijkbare prijs (met 2 jaar garantie). Komt morgen binnen.

Mogelijk dat ik deze week dan alsnog 2 pixels heb...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaOzzie
rickertsnaak schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 10:54:
[...]

EDIT: krijg net een mailtje van Fnac dat ik een refund krijg, verder totaal geen uitleg hoe of wat betreffende de status van de verzending. Blijkbaar toch iets mis gegaan. Twijfel of ik 'm opnieuw ga bestellen, grote kans dat het weer fout gaat voor m'n gevoel. @DaOzzie heb jij 'm via een creditcard besteld en de goedkoopste methode voor verzending gebruikt? Wellicht als ik jouw route volg het dit keer wel goed gaat :)
Ik heb met PayPal betaald, die gekoppeld staat aan mijn creditcard. Standaard verzending gekozen; telefoon werd in een klein, maar stevige omdoosje geleverd binnen een paar dagen, door Chronopost/FedEx.

Als je dit forum erop naslaat, tel je veel meer geslaagde dan mislukte leveringen.

[ Voor 6% gewijzigd door DaOzzie op 10-11-2021 13:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rickertsnaak
  • Niet online
DaOzzie schreef op woensdag 10 november 2021 @ 13:32:
[...]

Ik heb met PayPal betaald, die gekoppeld staat aan mijn creditcard. Standaard verzending gekozen; telefoon werd in een klein, maar stevige omdoosje geleverd binnen een paar dagen, door Chronopost/FedEx.

Als je dit forum erop naslaat, tel je veel meer geslaagde dan mislukte leveringen.
Thanks voor het laten weten. Ik probeerde 'm opnieuw te bestellen maar helaas, niet meer op voorraad bij fnac. Wil graag de Pixel 4a maar zit er wss op korte termijn niet in, mits ie weer op voorraad komt. Belsimpel is een optie, maar 500 euro vind ik te gortig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickertsnaak
  • Niet online
YSK schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 19:08:
Ik heb van fnac te te horen gekregen nog even geduld te hebben mbt levering. Het pakketje zou nog onderweg zijn. Echter zeer slechte recensies over Chronopost...krijg helaas geen contact met Chronopost.

Inmiddels een pixel 4a besteld via belsimpel (retourtje) als nieuw voor vergelijkbare prijs (met 2 jaar garantie). Komt morgen binnen.

Mogelijk dat ik deze week dan alsnog 2 pixels heb...
Nog contact kunnen krijgen met Chronopost?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YSK

YSK

Helaas geen contact kunnen krijgen met Chronopost. Wordt vervolgd.

Inmiddels wel in bezit van pixel4a via belsimpel voor 370 in nieuwstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YSK

YSK

Zojuist een update ontvangen van Chronopost: pakket is weer onderweg...

Edit / pixel 4a in goede staat ontvangen vandaag.

[ Voor 27% gewijzigd door YSK op 17-11-2021 12:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaOzzie
YSK schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 21:18:
Zojuist een update ontvangen van Chronopost: pakket is weer onderweg...

Edit / pixel 4a in goede staat ontvangen vandaag.
Die kun je mooi doorverkopen aan @rickertsnaak ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YSK

YSK

Wordt/is geregeld ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rickertsnaak
  • Niet online
DaOzzie schreef op maandag 22 november 2021 @ 14:20:
[...]

Die kun je mooi doorverkopen aan @rickertsnaak ;)
Is geregeld! Ben ondertussen een blije Pixel 4a bezitter. Goede en snelle service trouwens van @YSK, kan fnac wel een puntje aan zuigen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ouwereus
  • Laatst online: 03-07 16:57
Weet iemand waar ik hem momenteel voor +/- 350e kan kopen? Goedkoopste die ik nu vind is op amazon.de voor 436,50 incl verzending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zacht
  • Niet online
ouwereus schreef op donderdag 2 december 2021 @ 14:24:
Weet iemand waar ik hem momenteel voor +/- 350e kan kopen? Goedkoopste die ik nu vind is op amazon.de voor 436,50 incl verzending.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P1nGu1n
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09:40

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ouwereus
  • Laatst online: 03-07 16:57
Heb hem op ebay uit Duitsland besteld voor 404e

[ Voor 87% gewijzigd door ouwereus op 13-12-2021 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldfinger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-01 00:13

Goldfinger

Opzij, opzij, opzij...

Ik was eind november voor werk in noord Frankrijk onderweg, en zag toen op de FNAC website dat er nog stock zou zijn in Epinal. Geluk gehad en daar de laatste twee examplaren mee kunnen nemen. Eentje nu zelf naar grote tevredenheid in gebruik, tweede sta ik open voor om door te verkopen. Iemand hier interesse? (zwart, 2 jaar garantie, alles compleet nieuw alleen 1x aangezet in de winkel om te controleren dat de telefoon werkt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MWords
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 25-12-2021
Goldfinger schreef op maandag 20 december 2021 @ 11:49:
Ik was eind november voor werk in noord Frankrijk onderweg, en zag toen op de FNAC website dat er nog stock zou zijn in Epinal. Geluk gehad en daar de laatste twee examplaren mee kunnen nemen. Eentje nu zelf naar grote tevredenheid in gebruik, tweede sta ik open voor om door te verkopen. Iemand hier interesse? (zwart, 2 jaar garantie, alles compleet nieuw alleen 1x aangezet in de winkel om te controleren dat de telefoon werkt).
@Goldfinger ik ben zeker geintresseerd, heb je een PB gestuurd! :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• racao
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 04-01 19:43
Wow, de prijs van de Pixel 4a heeft inmiddels een recordhoogte van 667 euro bereikt bij Belsimpel! Bijna twee keer zoveel als de 349 die ik ervoor heb betaald. Ik heb de prijs van een telefoon nog nooit zo ver omhoog zien gaan... (maar misschien gebeurt het vaker, ik houd de meeste prjizen ook niet in de gaten)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 04-07 17:22

YES

Moderator General Chat
Mijn Pixel 4a is nat geworden en de microfoon onderin doet het daardoor niet meer. Laten repareren is ontzettend duur dus een nieuwe halen is bijna net zo duur, mits dat voor de normale prijs van €350,- kan. Weet iemand of en zo ja wanneer (ongeveer) deze in Duitsland weer op voorraad komen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TMarc
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22-08-2024
YES schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 10:27:
Mijn Pixel 4a is nat geworden en de microfoon onderin doet het daardoor niet meer. Laten repareren is ontzettend duur dus een nieuwe halen is bijna net zo duur, mits dat voor de normale prijs van €350,- kan. Weet iemand of en zo ja wanneer (ongeveer) deze in Duitsland weer op voorraad komen?
+1. Ben toe aan een nieuwe telefoon, en deze voldoet erg aan mijn eisen. Is alleen op het moment niet aan te komen, zo het lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racao
Zijn hier nog weleens mensen op zoek naar een nieuwe Pixel 4a eigenlijk? Je ziet ze nog best vaak op Marktplaats, nieuw in doos voor rond de 350 euro. Kwam er zojuist ook één tegen in de koopjeskelder van mobiel.nl voor €337 - "Krasje op de backcover, ontbrekende oplaad kabel."
Telefoons uit de koopjeskelder zijn nét niet gloednieuw, maar verkeren nog bijna in perfecte staat. In de meeste gevallen hebben ze alleen een paar lichte krasjes aan de buitenkant of een missende accessoire, waardoor wij ze niet meer als nieuw willen en kunnen aanbieden.
Met 31 dagen zichttermijn en 2 jaar fabrieksgarantie. (Zou dus op zich kunnen dat 'ie ook al tot 31 dagen door iemand anders is gebruikt, zal wel een retourexemplaar zijn. Misschien wel meerdere keren 31 dagen op zicht geweest, je weet het niet ;) )

https://www.mobiel.nl/koopjeskelder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 00:45
racao schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 03:41:
Zijn hier nog weleens mensen op zoek naar een nieuwe Pixel 4a eigenlijk? Je ziet ze nog best vaak op Marktplaats, nieuw in doos voor rond de 350 euro. Kwam er zojuist ook één tegen in de koopjeskelder van mobiel.nl voor €337 - "Krasje op de backcover, ontbrekende oplaad kabel."

[...]

Met 31 dagen zichttermijn en 2 jaar fabrieksgarantie. (Zou dus op zich kunnen dat 'ie ook al tot 31 dagen door iemand anders is gebruikt, zal wel een retourexemplaar zijn. Misschien wel meerdere keren 31 dagen op zicht geweest, je weet het niet ;) )

https://www.mobiel.nl/koopjeskelder
Deze telefoon is 2 jaar geleden geintroduceerd tegen een prijs van 350 euro. Om dan nu nog een retourproduct te kopen voor 337 euro lijkt me niet bepaald een goede deal.

Geruchten gaan trouwens dat de Pixels die op 6 oktober geintrodeerd worden ook beschikbaar zijn in de Benelux. Zou dus op z'n minst nog even een weekje wachten.

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racao
Was in Nederland toch meestal rond de 419 euro hoor. En op een gegeven moment nauwelijks verkrijgbaar meer en toch erg gewild vanwege het formaat. Dus kan me voorstellen dat er nog steeds mensen zijn die dit interessant vinden, bijvoorbeeld mensen die al goede ervaringen met een 4a hebben en er één willen kopen voor een familielid of hun eigen toestel willen/moeten vervangen. Ben wel benieuwd of er een Pixel 7a komt van hetzelfde formaat, er was een gerucht geloof ik? En goede zaak als ze ook een keer direct bij Google verkrijgbaar zouden zijn in Nederland!
Pagina: 1 ... 25 26 Laatste