Mijn bestelling is zojuist Nohra naar Dorsten verplaatst, dus wie weet dat het bij mij wel gaat lukken.
Bestelling van Saturn is geannuleerd maar zoals @D75 al zegt is die bij Fnac te bestellen met levering naar Nederland voor 349 eu (356 incl verzending).
Dit heb ik dus gedaan nu.
Dit heb ik dus gedaan nu.
Heb 'm ook een paar maanden geleden bij Fnac besteld voor 349€ met gratis levering, 3 dagen later in huis. Super telefoon, een waardige vervanger van mijn eerdere LG Nexus 5x.
Heb recent iets bij store.google.de besteld en nu is mijn pakje in het welbekende Waalwijk bezorgd door DHL. Bezorgdatum is al verstreken. Gaat dit nog vanzelf goedkomen of moet ik het pakje als verloren beschouwen?
Heb nu ook besteld bij fnac.com. enig idee welke bezorger hem afleverd? Postnl / DHL etc. Kon het hier op de laatste paar pagina's niet zien.
Edit: in Nederland worden de pakketten door DPD bezorgd
.
Edit: in Nederland worden de pakketten door DPD bezorgd
[ Voor 18% gewijzigd door VinnioD op 18-04-2021 19:18 ]
Mijn bestelling bij Google Duitsland is na 1.5 maand geannuleerd. Jammer, pindakaas.
Dan toch maar uitwijken naar FNAC of tweakers v&a
Dan toch maar uitwijken naar FNAC of tweakers v&a
Zaterdag 17/04 besteld bij Fnac BE nadat de redmi note 4 een mooie barst in de vorm van een bliksemschicht opgelopen heeft.
In de bevestiging staat dat de levering verwacht wordt tussen 20/04 en 21/04 en wanneer ik inlog op de site zie ik dat de verzending voorzien is op 19/04.
Maar de bestelling zelf staat op dit moment, 20/04, nog steeds op de status "Bezig met voorbereiden".
Ik zal dus nog een paar dagen langer moeten opletten om mijn vingers niet te snijden bij het swipen. Wanneer ik nu de reacties in dit draadje lees lijkt het niet zo abnormaal te zijn dat de leveringstijd groter is dan wat Fnac zelf aangeeft.
Update: Op vrijdag 23/04 werd het pakketje geleverd door Bpost
In de bevestiging staat dat de levering verwacht wordt tussen 20/04 en 21/04 en wanneer ik inlog op de site zie ik dat de verzending voorzien is op 19/04.
Maar de bestelling zelf staat op dit moment, 20/04, nog steeds op de status "Bezig met voorbereiden".
Ik zal dus nog een paar dagen langer moeten opletten om mijn vingers niet te snijden bij het swipen. Wanneer ik nu de reacties in dit draadje lees lijkt het niet zo abnormaal te zijn dat de leveringstijd groter is dan wat Fnac zelf aangeeft.
Update: Op vrijdag 23/04 werd het pakketje geleverd door Bpost
[ Voor 5% gewijzigd door ProCavia op 24-04-2021 10:52 . Reden: Pakketje aangekomen ]
Twee bestellingen bij fnac.com, beiden bezorgd door fedex.VinnioD schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 20:54:
Heb nu ook besteld bij fnac.com. enig idee welke bezorger hem afleverd? Postnl / DHL etc. Kon het hier op de laatste paar pagina's niet zien.
Edit: in Nederland worden de pakketten door DPD bezorgd.
Internationale deel ging via dhl (chronopost). Vanaf schiphol ging het met fedex mee.
[ Voor 10% gewijzigd door job op 21-04-2021 20:13 ]
Ik zit nu al een tijdje op een prijsdaling te wachten bij FNAC (of misschien Saturn/Mediamarkt), maar de basisverkoopprijs blijft vreemd genoeg erg lang even hoog als bij de introductie. Ik zit nu bij KPN, nadat Telfort daarin is opgegaan; mijn abonnement is al een tijdje verlopen. Ik kan dus ook nog steeds de optie via Belsimpel met een nieuw abonnement doen. En ik zag dat de combinatie met een Ben abonnement flink aantrekkelijker is geworden. Bij het goedkoopste abonnement (7 euro) betaal je voor de Pixel 4a 330 euro. Ik heb er een abonnement met 2500MB 4G+ en onbeperkt bellen bij gedaan (11 euro; en geen aansluitkosten bij Ben nu), de Pixel 4a kost dan 318 euro. Al met al per maand goedkoper uit, en een toestel uit NL, met NL garantie. En geen tijd meer hoeven te besteden aan de Pixel 4a-jacht :-) . Ik heb er vertrouwen in dat het T-mobile netwerk prima werkt.
Misschien een tip voor mensen die ook moe zijn van de Pixel 4a-jacht!
Misschien een tip voor mensen die ook moe zijn van de Pixel 4a-jacht!
Mediamarkt.de en Saturn.de heeft de pixels weer in de aanbieding (€315 en 305 met nieuwsbrief)
Dus ik verwacht dat beide bedrijven wel weer een hoop pixels zullen versturen en retour zullen krijgen. Maar er zullen er ongetwijfeld wel weer een paar doorheen glippen bij de DHL/UPS.
Dus ik verwacht dat beide bedrijven wel weer een hoop pixels zullen versturen en retour zullen krijgen. Maar er zullen er ongetwijfeld wel weer een paar doorheen glippen bij de DHL/UPS.
Ik wil er morgen één halen in Duitsland. Het lijkt er wel op dat je eerst online je bestelling moet doorgeven, en dan vragen ze om een Duitse postcode. Hoe doen de mensen dat die hem ophalen in Duitsland?
Edit: ik lees over hoge boetes als je Duitsland in gaat zonder geldige reden of recente test die aan allerlei voorwaarden moet voldoen, ik laat het toch maar zitten
Edit: ik lees over hoge boetes als je Duitsland in gaat zonder geldige reden of recente test die aan allerlei voorwaarden moet voldoen, ik laat het toch maar zitten
[ Voor 28% gewijzigd door maarten_v op 27-04-2021 09:22 ]
ivm een bestellng op fnac.be. Hij stond eerst onder voorbehoud van verzending met een verzenddatum van 20mei. Maar nu staat ie op voorraad.
Werd deze bij jullie dan ook vroeger verzonden of echt pas de datum dat ie aangaf bij de bestellng?
Werd deze bij jullie dan ook vroeger verzonden of echt pas de datum dat ie aangaf bij de bestellng?
Bij mij werd ie pas geleverd op de aangegeven verzenddatum, tussenin kwam ie ook een paar keer op voorraadConverted007 schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 18:30:
ivm een bestellng op fnac.be. Hij stond eerst onder voorbehoud van verzending met een verzenddatum van 20mei. Maar nu staat ie op voorraad.
Je kan altijd je bestelling annuleren en een nieuwe plaatsen wanneer ie op voorraad is
[ Voor 4% gewijzigd door kontroll op 04-05-2021 21:04 ]
Totaal onlogisch van fnac ma bon. Je zou denken dat ie verzonden wordt van zodra ie op voorraad is. Niet dus blijkbaar...kontroll schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 21:04:
[...]
Bij mij werd ie pas geleverd op de aangegeven verzenddatum, tussenin kwam ie ook een paar keer op voorraad
Je kan altijd je bestelling annuleren en een nieuwe plaatsen wanneer ie op voorraad is
Ik snap jouw standpunt,maar dat van Fnac ookConverted007 schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 05:57:
[...]
Totaal onlogisch van fnac ma bon. Je zou denken dat ie verzonden wordt van zodra ie op voorraad is. Niet dus blijkbaar...
Jij hebt je bij de aankoop akkoord verklaard met een leverdatum van 20 mei.
Als er tussentijds toestellen op voorraad komen, waarom zouden ze (vanuit het Fnac-standpunt) die dan niet aan andere klanten proberen te verkopen?
Als het toestel "op voorraad" staat, is de kans dat een ander geïnteresseerde overgaat tot aankoop volgens mij groter dan wanneer het toestel met een leverdatum in de toekomst aangeduid staat.
Zolang Fnac erin slaagt zich voor jouw aan de leverdatum van 20 mei te houden, is er voor hen in feite niets aan de hand.
(in mijn geval was dat werkelijk het geval: toestel tussen mijn aankoop & levering paar keer op voorraad. Maar Fnac slaagde er wel in mijn toestel mooi op de beloofde datum te verzenden)
Er blijkt toch iets mis te zijn met mijn bestelling en een paar anderen die besteld hebben voor die op voorraad kwam. Als ik het goed heb begrepen, hebben ze niet genoeg voorraad (2000 stuks zeiden ze). En is mijn bestelling en die van anderen "geblokkeerd".kontroll schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 16:42:
[...]
Ik snap jouw standpunt,maar dat van Fnac ook
Jij hebt je bij de aankoop akkoord verklaard met een leverdatum van 20 mei.
Als er tussentijds toestellen op voorraad komen, waarom zouden ze (vanuit het Fnac-standpunt) die dan niet aan andere klanten proberen te verkopen?
Als het toestel "op voorraad" staat, is de kans dat een ander geïnteresseerde overgaat tot aankoop volgens mij groter dan wanneer het toestel met een leverdatum in de toekomst aangeduid staat.
Zolang Fnac erin slaagt zich voor jouw aan de leverdatum van 20 mei te houden, is er voor hen in feite niets aan de hand.
(in mijn geval was dat werkelijk het geval: toestel tussen mijn aankoop & levering paar keer op voorraad. Maar Fnac slaagde er wel in mijn toestel mooi op de beloofde datum te verzenden)
Echt een kl*tebedrijf...
Anoniem: 248568
Bestellen bij Saturn.de heeft geen zin meer. Mijn bestelling werd nooit verstuurd. Twee weken geleden besteld. Gisteren geannuleerd. Ze zeggen dat het product niet op voorraad is maar dat is onzin.
[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 248568 op 12-05-2021 16:25 ]
Ik heb eergister besteld bij saturn.de en bij mij is die wel verstuurd naar Nohra op dit moment. Nu nog afwachten of die nog verder komt, maar hij is in ieder geval wel verstuurd. Het gaat bij mij wel om de pixel 4a 5g
Is er nu nog een verschil tussen https://www.nl.fnac.be en fnac.com? Bij de eerste is ie 20 euro duurder.
For sale | "Goodbyes are only for those who love with their eyes. Because for those who love with heart and soul there is no such thing as separation" Rumi
.be levert alleen binnen belgie. .com levert ook naar NL.
Update: Vandaag helaas de melding dat die retour wordt verzonden, nadat hij eerst langs nohra en dorsten is geweest.Schildje schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 18:27:
Ik heb eergister besteld bij saturn.de en bij mij is die wel verstuurd naar Nohra op dit moment. Nu nog afwachten of die nog verder komt, maar hij is in ieder geval wel verstuurd. Het gaat bij mij wel om de pixel 4a 5g
Dank je, ga toch maar voor de dure optie hier in NL. Wil namelijk een BTW factuur. Ben het uitzoeken nu wel zat. Waarom worden er zo weinig 'kleine' telefoons meer gemaakt. Wordt er gek van. Die maat van de Pixel (en mijn Redmi 3S nu) vind ik wel de max. Anders had ik wel die Moto G30 gekozen.job schreef op maandag 17 mei 2021 @ 21:18:
.be levert alleen binnen belgie. .com levert ook naar NL.
[ Voor 4% gewijzigd door MrMarcie op 17-05-2021 23:33 ]
For sale | "Goodbyes are only for those who love with their eyes. Because for those who love with heart and soul there is no such thing as separation" Rumi
Domme vraag. Wat is een btw factuur?
Als je een factuur hebt waarop de afgedragen btw staat genoemd kan je deze toch terugvragen?
Als je een factuur hebt waarop de afgedragen btw staat genoemd kan je deze toch terugvragen?
Zojuist de Pixel 4a besteld via fnac.com. Tijdje geleden dat ik Frans heb gehad dus heb af en toe nog wat moeten translaten 
Kon overigens niet betalen met een aan Paypal gekoppelde rekening, nadat ik genoeg saldo op mn Paypal-account had gezet lukte het wel.
Kon overigens niet betalen met een aan Paypal gekoppelde rekening, nadat ik genoeg saldo op mn Paypal-account had gezet lukte het wel.
Domme vragen bestaan niet.job schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 00:20:
Domme vraag. Wat is een btw factuur?
Een btw factuur is gewoon een factuur waar btw op staat
Omdat het maar (hopelijk) een aankoop is eenmalig voor lange tijd dat verschil maar geslikt.
PS: Die belwinkel is snel, pakketje is al onderweg. Dat is dan wel weer fijn.
[ Voor 7% gewijzigd door MrMarcie op 18-05-2021 13:53 ]
Van het weekend proefondervindelijk vastgesteld dat de pixel 4a niet waterdicht is helaas toen deze in een emmer viel tijdens schoonmaken. Schade: Touchscreen defect, strepen in het scherm en waterschade aan het mainboard.
Geluk bij een ongeluk is dat ik deze bij FNAC.com had besteld met mijn creditcard met 365 dagen aankoop/schade/verlies garantie, waar een groot deel van de aankoopprijs door werd uitgekeerd.
Maar het is zo'n fijn toestel dat ik onmiddelijk een nieuwe heb besteld.
Maar een tip aan jullie, mocht je deze besteld hebben met je creditcard en schade niet onder een andere verzekering vallen, check even je creditcard
.
Geluk bij een ongeluk is dat ik deze bij FNAC.com had besteld met mijn creditcard met 365 dagen aankoop/schade/verlies garantie, waar een groot deel van de aankoopprijs door werd uitgekeerd.
Maar het is zo'n fijn toestel dat ik onmiddelijk een nieuwe heb besteld.
Maar een tip aan jullie, mocht je deze besteld hebben met je creditcard en schade niet onder een andere verzekering vallen, check even je creditcard
Dank voor dit topic, had nog nooit van FNAC gehoord. Dankzij wat vage cadeaukaarten die je afgelopen weekend kon kopen op de Franse FNAC heb ik een Pixel 4a voor €297 aangeschaft.. wordt zometeen geleverd
Anoniem: 248568
Vage cadeaukaarten? Ik kan geen cadeaukaarten vinden die goedkoper zijn dan de waarde die erop staat. Wat bedoel je precies?stin00 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 11:24:
Dank voor dit topic, had nog nooit van FNAC gehoord. Dankzij wat vage cadeaukaarten die je afgelopen weekend kon kopen op de Franse FNAC heb ik een Pixel 4a voor €297 aangeschaft.. wordt zometeen geleverd
Ik denk dat dit wordt bedoeld...Anoniem: 248568 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 02:18:
[...]
Vage cadeaukaarten? Ik kan geen cadeaukaarten vinden die goedkoper zijn dan de waarde die erop staat. Wat bedoel je precies?
https://nl.pepper.com/aan...eer-130150-en-5060-197350
Aangezien mijn pixel 3 meer een meer reboots krijgt moet ik wel een andere tel (en de 5a niet in de EU komt) wil de gok wel wagen om te verzenden (saturn.de momenteel 4a 315) aangezien de corona muur er nog is richting Duitsland.
Even een kleine check zou het zo goed moeten zijn om kans van slagen? Als voorbeeld adres van Tweakers gebruikt
Als ik hem echt ga bestellen vul in mijn adres wel in, ben
niet.
:fill(white):strip_exif()/f/image/b08s2FcEZO0xCI1e42UsLnVb.png?f=user_large)
Wat is verder wijsheid als daar ook nog een kans van slagen in zit ipv retour.
Wel of geen account (dus gast account)
Hoe te betalen? CC of PayPal?
Even een kleine check zou het zo goed moeten zijn om kans van slagen? Als voorbeeld adres van Tweakers gebruikt

:fill(white):strip_exif()/f/image/b08s2FcEZO0xCI1e42UsLnVb.png?f=user_large)
Wel of geen account (dus gast account)
Hoe te betalen? CC of PayPal?
[ Voor 8% gewijzigd door RobbyTown op 22-05-2021 10:51 ]
Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe
Bij FNAC bestellen.RobbyTown schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 10:47:
Dat zag ik al voorbij komen .com anders gaat het niet alleen Frans is voor mij onleesbaar.
Aangezien het toch aangeraden word, even voor gaan zitten.
Een en ander google translate gehaald. Dacht namelijk die 20 euro onder aan de streep verzendkosten zou zijn, dat dus de korting

Totaal €331,74 (329 + 5,74 euro verzend). Voor die 15 euro meer de moeite wel waard om wat zeker te zijn dat ik hem wel binnen krijg.
Levering gepland tussen 26/05/2021 en 27/05/2021.
Op de Nederlandse Amazon zie ik een aanbieding van 355 en een beetje
https://www.amazon.nl/dp/...6D2K?_encoding=UTF8&psc=1
Natuurlijk nauwelijks een aanbieding te noemen. Nouja vooruit, ten opzichte van de Nederlandse prijzen wel dan.zacht schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 19:28:
Op de Nederlandse Amazon zie ik een aanbieding van 355 en een beetje
Trouwens wel een levertijd van 3 weken.
It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.
Uit nieuwsgierigheid:Converted007 schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 18:30:
Werd je Pixel uiteindelijk verzonden op 20 mei?
Yep je had gelijk lol. Ingepakt op 19 mei. Verzonden op 20 mei en in de winkel op 21 mei. Probleem opgelost, maar 3 weken wachten vind ik er wel wat over voor een product op voorraad dat zo verzonden had kunnen worden...kontroll schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 10:43:
[...]
Uit nieuwsgierigheid:
Werd je Pixel uiteindelijk verzonden op 20 mei?
Vandaag bestelling verzonden vanuit FR morgen voor einde dag in huis geven aan. Verzonden met FedEx
Meteen hoesje willen bestellen. Helaas zijn de UAG hoesjes overal uitverkocht. RhinoShield lijkt ook aardig tegen vallen te kunnen die komt morgen ook binnen met de brievenpost.
Binnen!
Meteen hoesje willen bestellen. Helaas zijn de UAG hoesjes overal uitverkocht. RhinoShield lijkt ook aardig tegen vallen te kunnen die komt morgen ook binnen met de brievenpost.
Binnen!
:strip_exif()/f/image/gZo59CMxMePv0RpUEFGccbJz.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 41% gewijzigd door RobbyTown op 26-05-2021 17:00 ]
Via de duitse google store zijn er weer aanbiedingen.
De 00000 truc werkt volgens mij niet meer zo goed.
Die huifkar service kost al 12.50 om in te schrijven.
Wat zou ik nog kunnen overwegen?
330 + 5 euro verzendkosten met fnac.com volgende dag in huisMich schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 16:30:
315 + 12,50 huifkar (als dat ook nog werkt weet ik niet) en geen idee hoeveel dagen er overheen gaan zeker 2 lijkt mij.
Tel het samen op verschil is nihil... Heb daarom fnac.com gedaan.
Het ging eigenlijk om de 4a 5g. Die is in de play shop 419. Op fnac 449. In Nederland 489.RobbyTown schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 19:41:
[...]
330 + 5 euro verzendkosten met fnac.com volgende dag in huis
315 + 12,50 huifkar (als dat ook nog werkt weet ik niet) en geen idee hoeveel dagen er overheen gaan zeker 2 lijkt mij.
Tel het samen op verschil is nihil... Heb daarom fnac.com gedaan.
Per 30 mei zijn bezoeken van korter dan 24 uur aan Duitsland weer toegestaan zonder pcr test, dat biedt weer mogelijkheden tot lokale afhaal bij de Saturn en MediaMarkt.
Gisteren in Kleve geweest en heb er 1 extra meegenomen.
Mocht iemand intresse hebben voor de normale prijs ?
Mocht iemand intresse hebben voor de normale prijs ?
Gezien we nu weer mogen gisteren in Nordhorn een Pixel 4a opgehaald voor mijn vriendin.
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
Ik kan je melden dat het voor geen meter werkt. Had in eerste instantie Niederlande ingevuld, maar toen ik zag dat het uit Ierland kwam nog snel The Netherlands van gemaakt.Mich schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 16:30:
Uiteindelijk stond er iets van:
[naam]
[straat] [postcode] Harderwijk, The Netherlands
00000
DEUTSCHLAND
Iemand in het proces heeft dat aangepast naar het adres van een logistiekcentrum in Waalwijk. Daar heeft niemand hem aangenomen en is het uitgekomen bij een servicepunt in Waalwijk. Via de servicedesk van de DHL kwam ik achter de naam van het servicepunt. Die gebeld en ze hadden inderdaad mijn pakketje ontvangen. Hoewel dat niet op de hoek ligt, daar toch maar opgehaald. Geen idee wat er zou zijn gebeurd als die weer retour zou zijn gegaan.
Ik doe het nooit meer op die manier. Had beter naar Duitsland kunnen rijden geloof ik.
Bij fnac.com is hij nu 319 euro en op voorraad.
https://www.fnac.com/Smar...-noir-128Go/a15084793/w-4
Bij enkele Nederlandse aanbieders staat hij nu voor 378 euro, wat opzich redelijk dichtbij de originele 350 euro is.
https://www.mobiel.nl/sma...4196eff7ddfd22d4ed1468d36
https://www.fnac.com/Smar...-noir-128Go/a15084793/w-4
Bij enkele Nederlandse aanbieders staat hij nu voor 378 euro, wat opzich redelijk dichtbij de originele 350 euro is.
https://www.mobiel.nl/sma...4196eff7ddfd22d4ed1468d36
It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.
Bij fnac.be is de Pixel 4a vandaag te koop aan €309, mits een Fnac-leden kaart.
https://www.nl.fnac.be/Go...martphone-Zwart/a15084793
https://www.nl.fnac.be/Go...martphone-Zwart/a15084793
Missed out on Lego? Visit Yprabrick : https://store.bricklink.com/lukadad
In de google store nu voor 315 te krijgen (duits ontvangstadres nodig)
https://store.google.com/product/pixel_4a?hl=de
https://store.google.com/product/pixel_4a?hl=de
14.4kWp, Loria Duo 6010, VWTW, DWTW, full-electric, MY RWD
Ik ben in Frankrijk op vakantie nu. Net een 4a voor 319 opgepikt. Zit te twijfelen om er 10 mee te nemen om voor 350 per stuk op Marktplaats te zetten... Iemand zoiets al overwogen?
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
2x 4a opgehaald bij mediamarkt duitsland voor €314 (10% kortingsactie MM, liep tot afgelopen zondag). Sorry voor het niet eerder plaatsen... maar dit geeft wel de prijstrend naar beneden weer.
@spaceboy Je kunt je zelf de vraag stellen: zou je op marktplaats kopen voor 350 terwijl je in de winkel voor 370 een pixel 4a kan krijgen? Ik zou het zelf dan gewoon in de winkel halen denk ik.
@spaceboy Je kunt je zelf de vraag stellen: zou je op marktplaats kopen voor 350 terwijl je in de winkel voor 370 een pixel 4a kan krijgen? Ik zou het zelf dan gewoon in de winkel halen denk ik.
Gasloos, 3600Wp Zuid, Panasonic 7K l/w warmtepomp, VW ID.3
risk =/= reward imhospaceboy schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 13:04:
Ik ben in Frankrijk op vakantie nu. Net een 4a voor 319 opgepikt. Zit te twijfelen om er 10 mee te nemen om voor 350 per stuk op Marktplaats te zetten... Iemand zoiets al overwogen?
@spaceboy En zit je op die berichten van deze mensen te wachten: 300 ook goed?
Weet iemand of the Barely Blue versie nog ergens beschikbaar is?
Was alleen in de Google Store (Duitsland) te koop. Daar niet meer te koop, dan verwacht ik geen nieuwe voorraad
DankuRobbyTown schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 23:07:
Was alleen in de Google Store (Duitsland) te koop. Daar niet meer te koop, dan verwacht ik geen nieuwe voorraad
Nou, die trend lijkt iig in Nederland doorbroken, want hij staat weer op minimaal 413 op het moment van schrijven. Ik wacht (on)geduldig op een nog te gebeuren actieRaymondD schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 14:25:
2x 4a opgehaald bij mediamarkt duitsland voor €314 (10% kortingsactie MM, liep tot afgelopen zondag). Sorry voor het niet eerder plaatsen... maar dit geeft wel de prijstrend naar beneden weer.
Bij FNAC.com nu weer €349,- excl. verzendkosten.
Bij Fnac besteld voor €330,- excl. verzenden. Wat is jullie ervaring met de aflevering? Hij zou er binnen 1 a 2 werkdagen zijn, maar er zijn sinds gisteren geen updates meer via de track&trace van zowel Chronopost/Fedex. Moet ik nog even geduld hebben of is mijn pixel 4A bij de grens ontvreemd?
Wanneer heb je besteld dan? Is hij al verzonden? Of wat is de laatste status van de track & trace? Heb je besteld bij fnac.com of fnac.be? Zoveel vragenekko schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 12:48:
Bij Fnac besteld voor €330,- excl. verzenden. Wat is jullie ervaring met de aflevering? Hij zou er binnen 1 a 2 werkdagen zijn, maar er zijn sinds gisteren geen updates meer via de track&trace van zowel Chronopost/Fedex. Moet ik nog even geduld hebben of is mijn pixel 4A bij de grens ontvreemd?
Bij de meeste in dit topic ging het vrij snel, van 24 uur tot max een week. Beste is sowieso een paar dagen wachten.
Ik heb hem maandag 2-8 besteld bij fnac.com, maandagavond is hij verzondenevleerdam schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 13:09:
[...]
Wanneer heb je besteld dan? Is hij al verzonden? Of wat is de laatste status van de track & trace? Heb je besteld bij fnac.com of fnac.be? Zoveel vragen
Bij de meeste in dit topic ging het vrij snel, van 24 uur tot max een week. Beste is sowieso een paar dagen wachten.
De verwachting was dat hij dinsdag 3-8 of woensdag 4-8 afgeleverd zou worden.
Ik kreeg 4-8 woensdag een SMS van FedEx dat hij die dag afgeleverd zou worden, maar dat bleek maar een verwachting te zijn. Inde T&T van FedEx is verder behalve de aanmelding geen update zichtbaar, in de T&T van Chronopost (Frankrijk) zijn er de volgende updates
Gisteravond is er dus nog laat een signalement van het pakketje in Frankrijk..., iemand een idee wat er aan de hand kan zijn?
Inmiddels het bericht via de track & trace dat het pakket vanmorgen in Nederland is gesignaleerd, dus ik verwacht het spoedig bij mij thuis afgeleverd
[ Voor 45% gewijzigd door ekko op 09-08-2021 09:14 ]
Schaamteloos gekopieerd van het Centraal aanbiedingen V2.0 topic, een Pixel 4a voor €311,58 bij fnac.com mits gebruik van promocode PIXEL
https://gathering.tweaker...message/68419230#68419230
https://gathering.tweaker...message/68419230#68419230
[ Voor 1% gewijzigd door lukadad op 17-08-2021 23:05 . Reden: prijsaanpassing ]
Missed out on Lego? Visit Yprabrick : https://store.bricklink.com/lukadad
Ik heb hem in mei via de Franse Google store besteld, daar was hij toen €329 met gratis verzending en nu weer: https://store.google.com/fr/product/pixel_4a?hl=fr
postcode 00000 heeft gewoon gewerkt, DHL heeft onderweg twee keer het adres gecorrigeerd. Binnen een week had ik hem in huis.
postcode 00000 heeft gewoon gewerkt, DHL heeft onderweg twee keer het adres gecorrigeerd. Binnen een week had ik hem in huis.
Ik zie dat de pixel 4a vandaag met een back to school actie 329 euro bij de Franse Google store kost.
Ik kocht mijn 3a via de weg met postcode trucje. Is de succes ratio nog steeds hoog?
Ik kocht mijn 3a via de weg met postcode trucje. Is de succes ratio nog steeds hoog?
Kijk eens bij de post boven je?.NCK schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 23:48:
Ik zie dat de pixel 4a vandaag met een back to school actie 329 euro bij de Franse Google store kost.
Vorige week via de Duitse Google de nieuwe Pixel Buds A series besteld en zie net dat het adres correct is aangepast en de levering staat voor morgen gepland. Ik zou de gok ook nog steeds wel durven wagen met een duurder product..NCK schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 23:48:
Google Frankrijk heeft mijn order deze ochtend gecanceld, helaas. Misschien nog een poging via google Germany.
Pixel 4a is nu 319 bij Mediamarkt/Saturn in DE. Zit al een hele tijd te twijfelen tussen de 4a en de 5, maar nu de 4a ook nog eens in de aanbieding is is dit denk ik ongetwijfeld de betere deal?
Ik ben ook bij de 4a club sinds vandaag
- Besteld op 28-AUG via fnac.com voor EUR 331,74 (ex verzenden)
- Bezorgd op 1-SEPT door DPD
- Besteld op 28-AUG via fnac.com voor EUR 331,74 (ex verzenden)
- Bezorgd op 1-SEPT door DPD
[ Voor 5% gewijzigd door jellebelle op 01-09-2021 13:59 ]
Dank voor het laten weten! Woon uurtje rijden van Duitse mediamarkt dus ga 'm even halen! Goede prijs inderdaadbramie1234 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 10:57:
Pixel 4a is nu 319 bij Mediamarkt/Saturn in DE. Zit al een hele tijd te twijfelen tussen de 4a en de 5, maar nu de 4a ook nog eens in de aanbieding is is dit denk ik ongetwijfeld de betere deal?
Zou het een aanbieding zijn of structurele prijsverlaging trouwens? Dat laatste lijkt mij ook goed mogelijk.
Lijkt idd op een structurele verlaging, er staat niks over een aanbieding bij.Tiroz schreef op donderdag 2 september 2021 @ 06:43:
[...]
Dank voor het laten weten! Woon uurtje rijden van Duitse mediamarkt dus ga 'm even halen! Goede prijs inderdaad
Zou het een aanbieding zijn of structurele prijsverlaging trouwens? Dat laatste lijkt mij ook goed mogelijk.
En structureel is tot de voorraad strekt. De productie is immers gestopt.
Alleen van de 4a 5G toch? Of gewone 4a ook?Edmin schreef op donderdag 2 september 2021 @ 11:11:
En structureel is tot de voorraad strekt. De productie is immers gestopt.
De nieuwsberichten doen alsof er alleen een 5 en 4a 5G bestaan. Het lijkt me vrij logisch dat deze hele generatie verdwijnt, zoals ook met de oude 4 gebeurde.Tiroz schreef op donderdag 2 september 2021 @ 19:03:
[...]
Alleen van de 4a 5G toch? Of gewone 4a ook?
Mijn Saturn bestelling van vanochtend is een paar uur later al tegen gehouden helaas:
Jammer, €309 was echt een hele mooie prijs.jede Bestellung in unserem Onlineshop wird umfassend geprüft. Ihr Auftrag hat eines der Prüfkriterien nicht erfüllt und wurde aus Sicherheitsgründen abgelehnt.
Iemand ervaring met online een 4a bestellen bij een Duitse MediaMarkt en die door iemand anders laten ophalen?
Ik heb er wel eens eentje opgehaald die door iemand anders was besteld. Was geen probleem. Bestelnummer laten zien, betalen, klaar.Zorbathagreek schreef op woensdag 8 september 2021 @ 16:12:
Iemand ervaring met online een 4a bestellen bij een Duitse MediaMarkt en die door iemand anders laten ophalen?
Ben nu in Frankrijk, bij FNAC ligt hij nu voor 349. Twijfel zelf om hem te nemen, heb de 3a pas ruim een jaar dus die kan nog makkelijk even mee.
Ik heb m nu ter vervanging van mijn Pixel 3 (maart 2018 aangeschaft). Hoewel specs bijna gelijk zijn (meer RAM, mindere processor) ben ik echt blij met mijn keuze om toch voor de 4a te gaan nu de 5 niet meer leverbaar is. Groter scherm, veel betere fingerprint sensor, lichtere telefoon, 3,5mm jack, soepeler in gebruik en dezelfde camera. Echt knap wat voor telefoon ze voor deze prijs hebben gemaakt vind ik. Heb de Spigen Thin Fit erbij, prachtige combi en zoals ik het ervaar prima bescherming.
Kortom, een tevreden 4a gebruiker 😄
Voor € 319 bij Duitse mediamarkt afgehaald, was klein uur rijden vanuit Groningen.
Kortom, een tevreden 4a gebruiker 😄
Voor € 319 bij Duitse mediamarkt afgehaald, was klein uur rijden vanuit Groningen.
Vandaag kun je op de Google Store 20% krijgen op bestellingen ivm de verjaardag van Google, bij gebruik van kortingscode GOOGLEBDAY. Vanavond maar even kijken of ik de Pixel 4a aanschaf voor m'n vrouw via de Duitse store, deze zou dan zo'n 280 euro zijn:
https://store.google.com/de/config/pixel_4a?hl=de
Op de pagina van de Pixel 4a https://store.google.com/de/product/pixel_4a?hl=de staat een kadootje, toen ik daar op klikte kreeg ik de code: BDAYSURPRISE23
Die geeft zelfs 23% procent korting, en dan is die nog maar €268,73
Die geeft zelfs 23% procent korting, en dan is die nog maar €268,73
Ik had de 4a 5g besteld met de 00000 postcode truc maar deze is zojuist geannuleerd door Google Duitsland.
When the pink is snookered, Go for the brown
Ik neem dat je hiervoor een Duits adres moet kunnen opgeven?Rollo Tomasi schreef op maandag 27 september 2021 @ 12:28:
Vandaag kun je op de Google Store 20% krijgen op bestellingen ivm de verjaardag van Google, bij gebruik van kortingscode GOOGLEBDAY. Vanavond maar even kijken of ik de Pixel 4a aanschaf voor m'n vrouw via de Duitse store, deze zou dan zo'n 280 euro zijn:
Mijn bestelling van de 4a met de korting van @YellowBTree is om 15:09 bevestigd en heb er nog niets verder van gehoord. Heb ook de 00000 Duitsland poging gedaan (komt vanuit Ierland). Eens zien wat het wordt.
Nee volgens mij vind alleen de betaling/bestelling plaats ivm belasting. Maar daadwerkelijk levering zelfs vanuit een warehouse in NL voor alle EU bestellingen voor de aangewezen landen waar de Pixel officieel verkrijgbaar is.True schreef op maandag 27 september 2021 @ 18:09:
Mijn bestelling van de 4a met de korting van @YellowBTree is om 15:09 bevestigd en heb er nog niets verder van gehoord. Heb ook de 00000 Duitsland poging gedaan (komt vanuit Ierland). Eens zien wat het wordt.
Hopelijk lukt het bij jou wel. De 4a hebben ze ook meer op voorraad dan de 4a 5g die ik had besteld en geannuleerd is einde van de middag. De 4A 5g is nu ook niet meer op voorraad.
Zal leuk zijn als dit lukt. Heb de 4a voor mijn vriendin in de MM in Nordhorn voor 315€ weg en mijn moeder moet nu ook een nieuwe telefoon. Voor 315€ was ik wel weer naar Nordhorn gereden, maar die is nu daar 349€ bij de MM.Cruzer schreef op maandag 27 september 2021 @ 18:28:
[...]
Nee volgens mij vind alleen de betaling/bestelling plaats ivm belasting. Maar daadwerkelijk levering zelfs vanuit een warehouse in NL voor alle EU bestellingen voor de aangewezen landen waar de Pixel officieel verkrijgbaar is.
Hopelijk lukt het bij jou wel. De 4a hebben ze ook meer op voorraad dan de 4a 5g die ik had besteld en geannuleerd is einde van de middag. De 4A 5g is nu ook niet meer op voorraad.
De 4a is verzonden. Eens zien of die bezorgd wordt en zo ja wanneer.
@True Succes
Ik heb gisteravond ook een 4a besteld, geadresseerd naar een DHL pakjes afhaal automaat net over de grens: https://www.dhl.de/de/pri.../packstation-empfang.html
De status is nog steeds "Nog niet verzonden".
Ben benieuwd of dat goed komt.
edit: Hij is nu ook verstuurd
Ik heb gisteravond ook een 4a besteld, geadresseerd naar een DHL pakjes afhaal automaat net over de grens: https://www.dhl.de/de/pri.../packstation-empfang.html
De status is nog steeds "Nog niet verzonden".
Ben benieuwd of dat goed komt.
edit: Hij is nu ook verstuurd
[ Voor 6% gewijzigd door YellowBTree op 28-09-2021 20:10 ]
Werk format heb jij je adres ingevuld?True schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 16:02:
Ja ik had nog Zuid Holland er tussen geplakt.. misschien ging het daarmee mis..
Bij de release heb ik heb geprobeerd te bestellen via google.de. Helaas na lange tijd en belletjes geen Pixel, wel geld terug.
Maar ik zie dat verschillende hier hem toch hebben. Ik woon niet dichtbij Duitsland dus halen is geen optie.
Wat is nu de beste manier om hem te kopen zonder in nl een te hoge prijs te betalen?
Ik heb via fnac wel de google cast android tv besteld en dat ging prima. Via fnac bestellen? En dan fr of com?
Wie heeft er tips?
Maar ik zie dat verschillende hier hem toch hebben. Ik woon niet dichtbij Duitsland dus halen is geen optie.
Wat is nu de beste manier om hem te kopen zonder in nl een te hoge prijs te betalen?
Ik heb via fnac wel de google cast android tv besteld en dat ging prima. Via fnac bestellen? En dan fr of com?
Wie heeft er tips?
Zojuist Pixel 5a mogen ontvangen van FedEx.
Besteld via eBay: https://www.ebay.nl/itm/224600753352?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&var=523407204337&_trksid=p2060353.m2749.l2649
Eindkosten was 655 euro. Dat is item op ebay, verzending en inklaringskosten van FedEx.
Besteld op zondag 26 september. Geleverd 1 oktober. Orginele doos, nog dicht, zoals hij wordt verstuurd door Google. (Dit gedaan om Pixel 3a met gebroken scherm te vervangen, welke destijds besteld was via Goolge Store met duitsland truc)
Besteld via eBay: https://www.ebay.nl/itm/224600753352?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&var=523407204337&_trksid=p2060353.m2749.l2649
Eindkosten was 655 euro. Dat is item op ebay, verzending en inklaringskosten van FedEx.
Besteld op zondag 26 september. Geleverd 1 oktober. Orginele doos, nog dicht, zoals hij wordt verstuurd door Google. (Dit gedaan om Pixel 3a met gebroken scherm te vervangen, welke destijds besteld was via Goolge Store met duitsland truc)
Helaas ..True schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 16:02:
04:30 (UTC+02:00) | Adresgegevens gecorrigeerd door de CityHub Manager
Bezorgd
Industrieweg, 98, Waalwyk, Nederland ▶ Waalwyk, Nederland
Bij contact met DHL (via chat) geven ze aan dat ze 'm teruggestuurd hebben en dat ik contact moet opnemen met de verzender. Bij contact met de Google Store (echt heel gemakkelijk overigens en in NL) werd mij verteld dat ze een nieuwe poging kunnen plannen en dat ik hierover een mail ga krijgen. Eens zien waar ze 'm dan heel willen dirigeren, hopelijk wel naar mijn NL adres. Anders ga ik kijken of we een verzending naar een DHL-pakjesafhaalautomaat net over de zoals @YellowBTree kunnen realiseren.
@True Op welke manier heb jij contact opgenomen met Google? Die van mij wordt ook teruggestuurd, maar wellicht kan ik nog een poging wagen.True schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 12:47:
[...]
Helaas ..
04:30 (UTC+02:00) | Adresgegevens gecorrigeerd door de CityHub Manager
Bezorgd
Industrieweg, 98, Waalwyk, Nederland ▶ Waalwyk, Nederland
Bij contact met DHL (via chat) geven ze aan dat ze 'm teruggestuurd hebben en dat ik contact moet opnemen met de verzender. Bij contact met de Google Store (echt heel gemakkelijk overigens en in NL) werd mij verteld dat ze een nieuwe poging kunnen plannen en dat ik hierover een mail ga krijgen. Eens zien waar ze 'm dan heel willen dirigeren, hopelijk wel naar mijn NL adres. Anders ga ik kijken of we een verzending naar een DHL-pakjesafhaalautomaat net over de zoals @YellowBTree kunnen realiseren.
Ik zou zeggen bespaar je de moeite, gesignaleerd is gesignaleerd en ondanks alle aardige contacten en navraag en toezeggingen was het bij mij na 3 weken toch het antwoord dat het helaas niet mogelijk bleek.TexMex schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 13:16:
[...]
@True Op welke manier heb jij contact opgenomen met Google? Die van mij wordt ook teruggestuurd, maar wellicht kan ik nog een poging wagen.
https://support.google.com/store/gethelpTexMex schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 13:16:
[...]
@True Op welke manier heb jij contact opgenomen met Google? Die van mij wordt ook teruggestuurd, maar wellicht kan ik nog een poging wagen.
Ik vermoed ook dat het niks wordt hoor, maar proberen kan op zich altijd.Sjabba1979 schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 14:47:
[...]
Ik zou zeggen bespaar je de moeite, gesignaleerd is gesignaleerd en ondanks alle aardige contacten en navraag en toezeggingen was het bij mij na 3 weken toch het antwoord dat het helaas niet mogelijk bleek.
NiceKingHorse schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 12:46:
Zojuist Pixel 5a mogen ontvangen van FedEx.
Werkt deze goed in NL 4G en 5G met KPN? Dacht dat deze alleen voor USA en Japan is?