Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huttenkloas
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 08-04 14:01
draakhoofd schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 13:45:
De route Saturn.de + Huifkar (doorstuurservice) is hier ook al niet gelukt. Saturn heeft de bestelling wel aangenomen, maar ook weer gestorneerd. Zonder bericht overigens, moest het uit de bestelstatus online halen.

Geen idee wat ik nu nog kan doen om een Pixel 4a in huis te krijgen. Het is mooi om te lezen dat sommigen slagen met de 00000-truc, maar dat zijn echt uitzonderingsgevallen. Bij mij is het 3x niet gelukt in ieder geval. En het risico op verloren pakketjes en 't daarbij horende geregel achteraf ga ik niet riskeren. Ophalen in Duitsland is gezien Covid-19 situatie van nu ook geen optie. Belsimpel of Mobiel.nl hebben beide geen voorraad maar ook die €100 meerprijs vind ik niet acceptabel (€399 vraagprijs had ik ze gegund)
Op marktplaats staat ook wel wat. De 4a kun je wel kopen via ultaonline(.)(n)(l) voor rond de €350,- echter geen idee of die partij te vertrouwen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:01

job

Huttenkloas schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 17:54:
Op marktplaats staat ook wel wat. De 4a kun je wel kopen via ultaonline(.)(n)(l) voor rond de €350,- echter geen idee of die partij te vertrouwen is.
Daar zit een chinees bedrijf achter. Voor een rma of garantie kan je je toestel opsturen naar hong kong.
De website bestaat nog maar sinds 28 oktober 2020.

Trek je conclusies.

[ Voor 13% gewijzigd door job op 19-02-2021 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoror
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Kan je bij fnac.com btw laten verleggen? Dus 0% tarief toepassen als je zakelijk bestelt?

Eenvoudig + Goedkoop Mitsubishi Warmtepomp uitlezen/besturen met een ESP32

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huttenkloas
job schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 18:17:
[...]

Daar zit een chinees bedrijf achter. Voor een rma of garantie kan je je toestel opsturen naar hong kong.

Trek je conclusies.
Ja dan is een ritje naar de MM in DLD (voor mij circa 20min) handiger :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• a casema user
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 09:15
evleerdam schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 14:19:
[...]

Bestellen bij fnac.com? Ze hebben hem op voorraad. Ervaringen van lotgenoten zijn voornamelijk positief in dit topic.

https://www.fnac.com/Smar...084793/w-4#omnsearchpos=1
Ik heb hem ook aangeschaft via fnac. Toen stond er ook dat de telefoon op voorraad was maar eenmaal besteld kwam de melding dat het 5-12 dagen kon duren. :|

Taaaa taa taa taaaa taa taa ta taaataaaaa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:20
Gek, ik heb gisteren een bestelling geplaatst met een verwachte levertijd aankomende woensdag.

Laten we zien of ze dat waar kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerritjan
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 04:06

Geen idee wat ik nu nog kan doen om een Pixel 4a in huis te krijgen. Het is mooi om te lezen dat sommigen slagen met de 00000-truc, maar dat zijn echt uitzonderingsgevallen. Bij mij is het 3x niet gelukt in ieder geval. En het risico op verloren pakketjes en 't daarbij horende geregel achteraf ga ik niet riskeren. Ophalen in Duitsland is gezien Covid-19 situatie van nu ook geen optie.
Afhalen bij MM is veilig, vind ik.
Ze brengen zelfs je bestelling naar je auto zodra je op de parkeerplaats staat:

Sobald Sie am Parkplatz Ihres Marktes angekommen sind, kontaktieren Sie uns über die ausgeschilderte Rufnummer vor Ort und geben Sie uns Ihre Bestellnummer durch. Ein Kollege bringt Ihnen dann die bestellte Ware bequem und kontaktlos direkt an Ihr Auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-06 16:24

spaceboy

Op grote hoogte

Heeft iemand ervaring met deze site?
https://www.ultraonlinenl...-nano-sim-esim-zwart.html

Komt zo te zien uit Hong Kong en ziet er wat dubieus uit. Aan de andere kant: als het echt wel wordt geleverd heb ik het er wel voor over.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrotenise
  • Registratie: December 2011
  • Niet online
spaceboy schreef op maandag 22 februari 2021 @ 12:54:

Komt zo te zien uit Hong Kong en ziet er wat dubieus uit. Aan de andere kant: als het echt wel wordt geleverd heb ik het er wel voor over.
Wat is het voordeel ten opzichte van fnac?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Chrotenise schreef op maandag 22 februari 2021 @ 12:55:
[...]

Wat is het voordeel ten opzichte van fnac?
Hele goeie vraag. Ziet er top uit. Die bezorgen dus gewoon in NL en zijn legit??

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:59
spaceboy schreef op maandag 22 februari 2021 @ 12:54:

Kijk eens 6 posts boven je:
Huttenkloas schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 17:54:
[...]

job schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 18:17:
[...]

Trek je conclusies.
Kijk eens op internet naar reviews van de zuster bedrijven:

https://www.trustpilot.com/review/www.ultraonlineuk.com

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrotenise
  • Niet online
spaceboy schreef op maandag 22 februari 2021 @ 12:59:
[...]

Hele goeie vraag. Ziet er top uit. Die bezorgen dus gewoon in NL en zijn legit??
Ja, alleen lange(re) levertijd en voor garantie moet je 'm terugsturen naar Frankrijk.
Zie ook tal van posts in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenww
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 18-05 08:53
gerritjan schreef op zondag 21 februari 2021 @ 23:36:
[...]
Afhalen bij MM is veilig, vind ik.
Ze brengen zelfs je bestelling naar je auto zodra je op de parkeerplaats staat:
Alleen komt je momenteel Duitsland in? Als ik de informatie op de site van BuZa lees, mag je officieel gezien hiervoor Duitsland niet inreizen? Of gelden de quarantaine regels

Zijn er mensen die ervaringen hebben met huifkar, lees er in dit topic weinig over dat mensen hier gebruik van maken. Lijkt mij ook een optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icefire171
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21:34
De pixel 4a 5g is weer 399 (389 incl nieuwsbrief) bij saturn.de en MM. of een pixel 4a met schamele korting (335 incl nieuwsbrief)

So ladies and gentlemen you can place your bets once again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huttenkloas
Moet je, je dan aanmelden voor nieuwsbrief DE of NL?

Bij .DE al gevonden 8)7

[ Voor 20% gewijzigd door Huttenkloas op 22-02-2021 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerritjan
Jeroenww schreef op maandag 22 februari 2021 @ 18:34:
[...]

Alleen komt je momenteel Duitsland in? Als ik de informatie op de site van BuZa lees, mag je officieel gezien hiervoor Duitsland niet inreizen? Of gelden de quarantaine regels
Ik heb er zaterdag nog getankt, niemand gezien die me wilde tegenhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezborger
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:12
Let op dat je bij het ophalen in Duitsland een FFP2 masker nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerritjan
Cheezborger schreef op maandag 22 februari 2021 @ 23:53:
Let op dat je bij het ophalen in Duitsland een FFP2 masker nodig hebt.
Dat is inderdaad zo als je een winkel of benzinestation binnengaat. Zolang je in je auto blijft zitten hoeft dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draakhoofd
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
De route Saturn.de + Huifkar (doorstuurservice) is hier ook al niet gelukt. Saturn heeft de bestelling wel aangenomen, maar ook weer gestorneerd. Zonder bericht overigens, moest het uit de bestelstatus online halen.
...
Navraag bij Saturn.de geeft aan dat de bestelling niet echt gestorneerd is, maar dat het gewoon langer duurt. Ik heb dat 2 keer als reactie terug gekregen. Ik heb ook nog geen annulering per mail zoals ik wel kreeg toen ik naar NL wilde versturen. Maar wel erg apart dat het zo lang duurt want ik heb de 9e besteld, 2 weken geleden nu. Ook is de reservering op mijn creditcard weg. En ondertussen lijkt mijn Saturn.de acocunt ook niet meer te bestaan, wachtwoord opvragen lukt ook niet. Man man man.

[ Voor 7% gewijzigd door draakhoofd op 24-02-2021 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attixx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03-06 14:39
Fantasio7 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 12:11:
[...]

heb jij het ook dat hij al 3 dagen in een DHL sorteercentrum ligt ?
Ja de telefoon is helaas nooit geleverd en retour gegaan, nu nog altijd bezig met google support. Die hebben ook door dat ik hem in Duitsland heb besteld terwijl dat normaal niet kan. Een heel gedoe dus, ik vermoed dat het wel ok komt, maar het neemt zijn tijd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasio7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-05 13:54
Attixx schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 14:38:
[...]

Ja de telefoon is helaas nooit geleverd en retour gegaan, nu nog altijd bezig met google support. Die hebben ook door dat ik hem in Duitsland heb besteld terwijl dat normaal niet kan. Een heel gedoe dus, ik vermoed dat het wel ok komt, maar het neemt zijn tijd..
De mijne inmiddels binnen maar wil hem terug sturen..
wil toch voor de oneplus 9 gaan.. je kan de mijne overnemen als je wilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenww
gerritjan schreef op maandag 22 februari 2021 @ 21:55:
[...]

Ik heb er zaterdag nog getankt, niemand gezien die me wilde tegenhouden.
Oke, maar om een pixel op te halen moet ik toch 40min Duitsland in rijden. Eerlijk gezegd durf ik dat niet zo goed aan. Krijg namelijk niet helemaal helder op zowel de Nederlandse als Duitse overheidssite of ik Duitsland in mag om een pakketje op te halen bij de Saturn. Heb niet zo'n trek in n bekeuring :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chrotenise
  • Niet online
Jeroenww schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 12:04:
[...]

Oke, maar om een pixel op te halen moet ik toch 40min Duitsland in rijden. Eerlijk gezegd durf ik dat niet zo goed aan. Krijg namelijk niet helemaal helder op zowel de Nederlandse als Duitse overheidssite of ik Duitsland in mag om een pakketje op te halen bij de Saturn. Heb niet zo'n trek in n bekeuring :P
Dat mag gewoon. Zie dit voor een overzicht van belangrijke regels in Duitsland: https://www.anwb.nl/vakan...ronamaatregelen-duitsland

Voor specifiek Corona uitzondering;
https://indebuurt.nl/doet...doen-in-coronatijd~99127/
Dan kom je hier; https://www.land.nrw/de/w...zum-corona-virus#ef504a21

En op die link van de deelstaat staat weer:

Welche Regeln gelten in Nordrhein-Westfalen für Einreisen aus anderen Risikogebieten?

Für Einreisende nach Nordrhein-Westfalen aus allen übrigen vom Robert Koch-Institut aufgelisteten Risikogebieten (also ausgenommen Großbritannien, Südafrika und Irland, für die die vorgenannten besonderen Regeln gelten) gibt es eine Quarantänepflicht nur dann, wenn sie entgegen der Verpflichtung nach Bundesrecht keine Einreisetestung haben vornehmen lassen. Die Einreisetestung ist durch eine Schnell- oder PCR-Testung binnen maximal 48 Stunden vor der Einreise oder unmittelbar nach der Einreise zu erfüllen. Eine mangels Einreisetestung zunächst einzuhaltende Quarantäne kann jederzeit durch einen negativen Test beendet werden.

Ausgenommen von dieser Quarantänepflicht werden unter anderem
1) Durchreisende,
2) Binnenschiffer,
3) der kleine Grenzverkehr bei Aufenthalten von unter 24 Stunden,
4) Verwandtenbesuche, Warentransporte und Diplomaten/Abgeordnete bei Aufenthalten von unter 72 Stunden,
5) tägliche oder wöchentliche Grenzpendler und Grenzgänger.

Außerdem wird in der Quarantäneverordnung des Landes Nordrhein-Westfalen bestimmt, dass diejenigen, die die Testpflicht nicht durch einen Schnelltest, sondern durch einen PCR-Test erfüllen, bis zum Erhalt des Ergebnisses in Quarantäne gehen müssen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
En je hebt een ffp2 mondkapje nodig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chrotenise
  • Niet online
sambalbaj schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 12:18:
En je hebt een ffp2 mondkapje nodig.
Zoals eerder gezegd in dit topic; alleen bij het binnen gaan in een winkel. Mediamarkt komt het product naar je auto brengen.

Maar inderdaad, als je al even moet tanken heb je dat ding nodig, dus zorg dat je er een hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Fantasio7 schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 16:42:
[...]

De mijne inmiddels binnen maar wil hem terug sturen..
wil toch voor de oneplus 9 gaan.. je kan de mijne overnemen als je wilt
Dat is nogal een ander soort telefoon, toch? Wat heb je ervoor betaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasio7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-05 13:54
spaceboy schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 14:12:
[...]

Dat is nogal een ander soort telefoon, toch? Wat heb je ervoor betaald?
399,-

• Teleluvr
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Teleluvr schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 13:45:
[...]

Mijne besteld op 14feb, status nog niet verzonden.
Zou samen kunnen vallen met het bericht van degene boven mij, dat ze even door de voorraad heen zijn...
Update, status na 11 dagen nog steeds op 'niet verzonden'. De reservering van mijn credit card is inmiddels verlopen, dus ik gok erop dat ik deze niet ga krijgen.

• HikariMisako
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21:24
Teleluvr schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 13:41:
[...]

Update, status na 11 dagen nog steeds op 'niet verzonden'. De reservering van mijn credit card is inmiddels verlopen, dus ik gok erop dat ik deze niet ga krijgen.
Mijn bestelling is ook niet verzonden, maar er staat ook een leveringsindicatie van "voor 20-23 maart", dus ik heb nog prima hoop dat dit goedkomt.

• k5052
  • Laatst online: 18:20
k5052 schreef op zondag 21 februari 2021 @ 19:12:
Gek, ik heb gisteren een bestelling geplaatst met een verwachte levertijd aankomende woensdag.

Laten we zien of ze dat waar kunnen maken.
Inmiddels geleverd, 1 dag vertraging. Tot nu toe prima geregeld bij FNAC :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chrotenise
  • Niet online
Vandaag 3 (2 voor medetweakers) pixels wezen ophalen in Duitsland, Krefeld. Ging verbazingwekkend makkelijk. Nr bellen, zeggen dat je "blitz besuch" wilde doen en bestelnr doorgeven. Medewerker komt naar je auto toe met mondkapje op. Even tekenen en klaar.

Jammer dat MediaMarkt bijna een maand en 4 telrfoontjes nodig had om de telefoons klaar te leggen voor afhalen..

[ Voor 18% gewijzigd door Chrotenise op 25-02-2021 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kikk0r
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-05 01:14
Kikk0r schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 19:08:
Op 10 februari in een opwelling (worstelde al langer met de knoop doorhakken) de 4a besteld bij Saturn.de. Ik heb 00000 als PLZ gebruikt en 'Niederlande' toegevoegd in een extra regel, maar was vergeten mijn echte NL postcode erbij toe te voegen. Dom! Ik vraag me af of het uberhaupt had uitgemaakt, want het pakketje ligt nu sinds de 15de in Dorsten, DE. Gezien de verhalen hier acht ik de kans groot dat ie terug gestuurd gaat worden, dus ik heb DHL Nederland op Twitter gecontacteerd of ze het label konden aanpassen, maar zij zien niets in hun systemen staan.
Wat denken jullie: DHL Duitsland benaderen, of maar gewoon wachten en hopen op die kleine kans dat het wel naar Nederland wordt doorgestuurd? Ze zouden mijn straatnaam en huisnummer moeten hebben ontvangen vanuit Saturn. Saturn zelf om hulp vragen is natuurlijk geen optie, want dan annuleren ze heel de boel.
Hier nog geen verandering in status. Pakketje ligt sinds de 15de in Dorsten, nadat ie uit Nohra in westelijke richting was gestuurd (dus richting Nederland, en dus goed?). Ik heb dit DHL formulier maar ingevuld, wie weet helpt dat. En als dat niks oplevert, dan maar Saturn inlichten dat ze de boel kunnen terughalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chrotenise
  • Niet online
Pixel die ik via de Play Store besteld had, staat al 10 dagen te wachten op een statusverandering.
Google Support ingeschakeld, die zeggen dat ze gaan proberen DHL ertoe te zetten om mijn pakketje alsnog naar NL te laten shippen. Als het al retour hun winkel aan het gaan is, krijg ik mijn geld terug.

Mochten er meer mensen dus indezelfde limbo zitten, Google Support is verrassend snel met reageren en kan dus mogelijk nog wat betekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zantiath
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-04 15:58
Ik zit er aan te denken om de Pixel 4a 5G te halen. Loop alleen tegen een paar zaken aan, Belsimpel €512 euro?? ja dag.... Daarnaast als ik dit forum lees moet ik echt door 10 hoepels heen springen om ene telefoon te krijgen. Wat is hier de rede van en kan dit makkelijker? Ik ken niemand binnen Duitsland die dit voor me kan doen en al vind ik die wel tja... vertrouw je iemand toe met een opdracht van €400.... best wel serieus. Ik zie de pixel als mijn enige android optie. Mijn enige smartphone ervaring was apple totdat ik vanwege budget over moest naar android, dat was best wel rauw kan ik je vertellen. Hopelijk is Pixel de oplossing maar in andere android merken heb ik weinig vertrouwen. Hoe krijg ik dit ding want ik zit nu ene half uur te zoeken maar er zijn zoveel veranderingen doorgevoerd en de opties veranderen ook met de dag, dus wat kan nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrotenise
  • Niet online
Zantiath schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 17:11:
Ik zit er aan te denken om de Pixel 4a 5G te halen. Loop alleen tegen een paar zaken aan, Belsimpel €512 euro?? ja dag.... Daarnaast als ik dit forum lees moet ik echt door 10 hoepels heen springen om ene telefoon te krijgen. Wat is hier de rede van en kan dit makkelijker? Ik ken niemand binnen Duitsland die dit voor me kan doen en al vind ik die wel tja... vertrouw je iemand toe met een opdracht van €400.... best wel serieus. Ik zie de pixel als mijn enige android optie. Mijn enige smartphone ervaring was apple totdat ik vanwege budget over moest naar android, dat was best wel rauw kan ik je vertellen. Hopelijk is Pixel de oplossing maar in andere android merken heb ik weinig vertrouwen. Hoe krijg ik dit ding want ik zit nu ene half uur te zoeken maar er zijn zoveel veranderingen doorgevoerd en de opties veranderen ook met de dag, dus wat kan nu?
fnac, voor een redelijke prijs met een beetje geduld in huis.

enige reden dat de meeste 'm uit Duitsland proberen te halen is dat het iets goedkoper is en makkelijker met garantie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zantiath
Chrotenise schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 18:16:
[...]

fnac, voor een redelijke prijs met een beetje geduld in huis.

enige reden dat de meeste 'm uit Duitsland proberen te halen is dat het iets goedkoper is en makkelijker met garantie
Voor en Nederlander daar gewoon te bestellen zonder gezeur met postcode getover enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TLa
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01-06 15:57

TLa

Nadat Bpost het pakje niet kon leveren vorige vrijdag, is het terug bij Fanc terecht gekomen, vandaag geld terug op Paypal rekening gekregen. Dus onmiddellijk terug besteld, normaal wordt hij woensdag geleverd, hopelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrotenise
  • Niet online
Zantiath schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 13:27:
[...]

Voor en Nederlander daar gewoon te bestellen zonder gezeur met postcode getover enzo?
Voor zover ik heb kunnen lezen: ja. Zoek dit topic verder door voor ervaringen van anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zantiath
Chrotenise schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 14:03:
[...]

Voor zover ik heb kunnen lezen: ja. Zoek dit topic verder door voor ervaringen van anderen.
Ja dat is dus waar ik aan refereerde in mijn tekst over het "half uur". Die heb ik genomen om dit forum door te spitten maar veel informatie is alweer achterhaald (werkt niet meer). Dat was de rede dat ik eigenlijk nu om een actuele status vroeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• job

job

De laatste vier pagina's geven een goed overzicht van wat wel werkt en wat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart-
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 25-03 23:35
Momenteel €10 korting bij Fnac: https://www.nl.fnac.be/Go...martphone-Zwart/a15084793

Edit: enkel in België. >:)

[ Voor 12% gewijzigd door Lennart- op 01-03-2021 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draakhoofd
  • Niet online
Mijn Saturn bestellingen worden nu direct geannuleerd, zelfs met Duits adres. Ik kan me op zich wel voorstellen dat de betaling met Creditcard problemen geeft, het bij ICS bekende adres komt immers niet overeen met die uit de bestelling (idem met Paypal). Een Nederlands factuuradres instellen is bij Saturn echter niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenww
Zantiath schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 17:11:
Ik zit er aan...dag, dus wat kan nu?
Het is geen optie voor je om er een in Duitsland te halen? Ben zelf heen en weer naar Duitsland gereden om er een bij de Saturn op te halen. Nadat je het online besteld heb, krijg je netjes een mail waarin staat dat het product klaar ligt. Moet zeggen dat het mij alles meeviel hoe eenvoudig dat dit ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
Zantiath schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 15:04:
[...]

Ja dat is dus waar ik aan refereerde in mijn tekst over het "half uur". Die heb ik genomen om dit forum door te spitten maar veel informatie is alweer achterhaald (werkt niet meer). Dat was de rede dat ik eigenlijk nu om een actuele status vroeg.
Fnac.com werkt prima. Alleen een paar dagen wachten waarschijnlijk. Ja, verder moet je de pagina ff naar Engels vertalen :P
Fnac.be bezorgt alleen maar naar België. Niet als negatief commentaar op je post, maar ter info voor de Nederlanders.

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barns
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 03-06 12:13
draakhoofd schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 19:53:
Mijn Saturn bestellingen worden nu direct geannuleerd, zelfs met Duits adres. Ik kan me op zich wel voorstellen dat de betaling met Creditcard problemen geeft, het bij ICS bekende adres komt immers niet overeen met die uit de bestelling (idem met Paypal). Een Nederlands factuuradres instellen is bij Saturn echter niet mogelijk.
Ter info: Ik heb na een poging of 5 uiteindelijk succesvol weten te bestellen via Saturn.de, maar had inmiddels al een 4a 5G gekocht via V&A. De nog verzegelde 4a 5G staat dus nu op de V&A. Goedkoper dan via fnac.com. Verkocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kikk0r
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-05 01:14
Hebbes! Vandaag is mijn 4a bezorgd door DHL Nederland, na lange tijd in Dorsten (DE) gelegen te hebben. Vanaf de 26ste (vrijdag voor het weekend) ging het snel. Mogelijk heeft dit formulier dat ik die vrijdag had ingevuld geholpen en heeft een mens gezien dat er NIEDERLANDE op het pakket stond.

Op 10 februari besteld bij Saturn.de. 00000 als PLZ ingevuld, en een extra adresregel met daarin NIEDERLANDE. Was zelfs nog mijn echte postcode vergeten daarbij te zetten, maar dat is niet fataal gebleken :D. Betaald met Paypal.

Timeline:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GIkYhYGxZQhuBw2BcvZpStf-rzM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/UCdzCCuEYqnB4WuqzOtPxC9j.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VEyAcrl0RD_kXHBK7iEmJ_2GDtY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/xuKOIX1Utk1b4xWOyMfFCC6a.png?f=user_large

Oftewel: geduld is een schone zaak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TLa
  • Laatst online: 01-06 15:57

TLa

Mijn Pixel 4a is er ook eindelijk (besteld bij Fanc.be)

Ben bezig met instellen, het enige wat me momenteel stoort, is de "snel overzicht" balk aan de bovenzijde van het eerste scherm. Ik vind niet echt hoe deze weg kan (zonder een andere launcher te installeren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raek
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 03-06 10:00
Gezien de ervaringen van iedereen hier, heb ik 'm zojuist maar besteld via FNAC.com. Volgens de site kan ik 'm tussen morgen en overmorgen verwachten, maar afgaand op de informatie in dit topic, zal ik dat maar met een korreltje zout nemen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvelienTMH
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 03-03-2021
Ik heb contact gehad met de Huifkar, om een Pixel 4a te versturen. Uiteindelijk bleek mijn moeder een kennis te hebben in DL, dus was het niet meer nodig. Maar onderstaand (een deel) van de reactie van de Huifkar waar jullie misschien wat aan hebben.

Actueel feb 2021
Het beste kun je de PIXEL4A ( en 5G versie) of PIXEL5 telefoon nu bestellen bij www.mobilcom-debitel.de (ohne Vertrag / Einmalzahlung) of www.saturn.de

GOOGLE en ook regelmatig MEDIAMARKT doen moeilijk over het grote aantal bestellingen van Nederlanders op het HUIFKAR adres in NORDHORN en annuleren bestellingen.

Het beste kun je nu PIXEL telefoons bestellen bij www.otto.de of www.saturn.de of www.galaxus.de of www.mobilcom-debitel.de

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomas123
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-05 20:35
Afgelopen zondag bij Google besteld met de 00000 methode, zojuist bezorgd. Label is aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HikariMisako
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21:24
Ik was het wachten op de 4a 5g via Google zat, dus ik heb daar mijn order geannuleerd en via Belsimpel besteld voor 502eu. Ik zie net wel dat die nu 499 is geworden, maar dat verschil overleef ik wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

HikariMisako schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 14:05:
Ik was het wachten op de 4a 5g via Google zat, dus ik heb daar mijn order geannuleerd en via Belsimpel besteld voor 502eu. Ik zie net wel dat die nu 499 is geworden, maar dat verschil overleef ik wel :)
Ik twijfel ook nog steeds. Maar die scalpers van Belsimpel gun ik die 150 euro winst niet. :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Huttenkloas
Ik heb zondagavond een Pixel 4a 5G besteld bij de mediamarkt (afhalen in Nordhorn).
Maandag ochtend kreeg ik een bericht dat hij klaar lag. Uiteindelijk €389 betaald.

Afhalen ging heel eenvoudig, alleen even uitstappen om te pinnen. Gewoon met een flut mondkapje uit NL.
Was er kort voor sluitingstijd dus lekker rustig.

Moet de telefoon nog echt gaan gebruiken maar de e-sim is inmiddels geïnstalleerd. Wel een tegenvaller is de vingerafdruk scanner op de achterzijde. Dit werkt niet met een spigen hoesje lijkt me. Ook mis ik een "terug" knop. Iemand een idee of er een terug knop ergens zit? Nu swipe ik gewoon van onder naar boven..

Edit: @ evLeerdam had nog geen hoesje gekocht. Als ik kijk heeft spigen wel een opening aan de achterzijde 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door Huttenkloas op 03-03-2021 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
Huttenkloas schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 14:28:
Ik heb zondagavond een Pixel 4a 5G besteld bij de mediamarkt (afhalen in Nordhorn).
Maandag ochtend kreeg ik een bericht dat hij klaar lag. Uiteindelijk €389 betaald.

Afhalen ging heel eenvoudig, alleen even uitstappen om te pinnen. Gewoon met een flut mondkapje uit NL.
Was er kort voor sluitingstijd dus lekker rustig.

Moet de telefoon nog echt gaan gebruiken maar de e-sim is inmiddels geïnstalleerd. Wel een tegenvaller is de vingerafdruk scanner op de achterzijde. Dit werkt niet met een spigen hoesje lijkt me. Ook mis ik een "terug" knop. Iemand een idee of er een terug knop ergens zit? Nu swipe ik gewoon van onder naar boven..
Welke Spigen hoesje heb je? Hier een normale Pixel 4a (dus geen 5g) met Spigen Rugged armor en dat werkt prima. Alleen dat swipen naar beneden op de scanner is wat lastiger om die notificaties naar beneden te halen.

Terug knop: die is standaard verdwenen, je kan terug door van links naar rechts of van rechts naar links te swipen, werkt op elk scherm. Eventueel kan je die 3 standaard navigatieknoppen weer terug zetten in instellingen > systeem > gebaren > Systeemnavigatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raek
Raek schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 08:28:
Gezien de ervaringen van iedereen hier, heb ik 'm zojuist maar besteld via FNAC.com. Volgens de site kan ik 'm tussen morgen en overmorgen verwachten, maar afgaand op de informatie in dit topic, zal ik dat maar met een korreltje zout nemen :+
Update, zojuist het pakketje in ontvangst mogen nemen.

Verbazingwekkend snel, momenteel doet een gemiddelde webshop in NL er langer over om een stofzuiger te leveren bijvoorbeeld :+

Voor € 356,95 in huis, niet het goedkoopste, maar beter dan de twee bekende NL bedrijven sponsoren met € 100,- voor een 4a.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tayfunaydemir
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 27-02-2022
Met trots kan ik mijzelf ook benoemen als een google pixel 4a gebruiker!
Zojuist gekocht voor een spotprijs van 260 euro! Nieuw uit de winkel, ze hadden toevallig nog 1tje liggen, zocht er echt weken naar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-06 09:08
Tayfunaydemir schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 13:38:
Met trots kan ik mijzelf ook benoemen als een google pixel 4a gebruiker!
Zojuist gekocht voor een spotprijs van 260 euro! Nieuw uit de winkel, had toevallig nog 1tje liggen, zocht er echt weken naar!
260? meer info graag!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tayfunaydemir
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 27-02-2022
Bij cashconverters, vaak 2dehands spullen maar deze is nog gesealed! Ik schrok zelf van de prijs haha.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u6lJx2UViTBNPjFgkJAt_OmWO2M=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tXjngo8jwmBmr5E6Hir3z043.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• icefire171
Dat is geluk hebben :)....in ieder geval veel plezier met je toestel :)
Tayfunaydemir schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 13:44:
[...]

Bij cashconverters, vaak 2dehands spullen maar deze is nog gesealed! Ik schrok zelf van de prijs haha.
[Afbeelding]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23:24
Er valt weleens wat uit een vrachtwagen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skajetolaf
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23-05 17:54
Zijn er naast fnac en Google store DE nog andere succesvolle verhalen bij winkels om de Pixel 4a te bestellen?

Bij fnac is die niet meer op voorraad en Google heeft mijn orders gecanceled.
Google order met dit format:
Straat, Huisnummer
Postcode Stad NIEDERLANDE
00000
Stad Niederlande

Werden bij mij dus helaas gecanceled. Als iemand nog een slimme manier heeft om Google te flessen of elders de Pixel 4a te bestellen hoor ik het graag :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• job

job

Gewoon bestellen bij fnac, komt vanzelf weer op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basilange
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 02-06 19:39
Even voor de goede orde.
Heb middels de 00000 methode geprobeerd een Pixel 4a te bestellen. Echter woon ik in Zweden.

Na een lange DHL route van Dorsten Hagen en Hagen naar Dorsten is hij uiteindelijk stil komen te liggen.

Heb nog met DHL International in Duitsland proberen te bellen. Man man man alsof je 30 jaar terug gaat in de tijd. Niemand die Engels spreekt, en mijn Duits is aardig verzweedst. Dus ik al mijn lijntjes in google translate gedaan. Wordt ik na 3x verbinding verbroken eindelijk met iemand in contact gebracht die klinkt alsof ze de microfoon een dag van te voren heeft ingeslikt. Met andere woorden alleen de verzender kan het pakketje omleiden.

Dat was tot vorige week maandag.

Nu met google store DE contact gehad en ik krijg mijn geld terug.

Daarna maar FNAC proberen.

Hier in Zweden is de Pixel 4a gewoon over de 500 euro.

Mijn zusje heeft de NORD en daar loopt ze toch tegen zaken aan.

Dus toch maar weer pixel 4a maar dan op zijn Frans.

-- Toch even een vraag

Waar kun je voor onder de 400 euro een 4a in Europa krijgen? Via FNAC zie ik de levering naar scandinavie ook niet lukken....

[ Voor 7% gewijzigd door Basilange op 06-03-2021 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
Basilange schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 16:44:
Even voor de goede orde.
Heb middels de 00000 methode geprobeerd een Pixel 4a te bestellen. Echter woon ik in Zweden.

Na een lange DHL route van Dorsten Hagen en Hagen naar Dorsten is hij uiteindelijk stil komen te liggen.

Heb nog met DHL International in Duitsland proberen te bellen. Man man man alsof je 30 jaar terug gaat in de tijd. Niemand die Engels spreekt, en mijn Duits is aardig verzweedst. Dus ik al mijn lijntjes in google translate gedaan. Wordt ik na 3x verbinding verbroken eindelijk met iemand in contact gebracht die klinkt alsof ze de microfoon een dag van te voren heeft ingeslikt. Met andere woorden alleen de verzender kan het pakketje omleiden.

Dat was tot vorige week maandag.

Nu met google store DE contact gehad en ik krijg mijn geld terug.

Daarna maar FNAC proberen.

Hier in Zweden is de Pixel 4a gewoon over de 500 euro.

Mijn zusje heeft de NORD en daar loopt ze toch tegen zaken aan.

Dus toch maar weer pixel 4a maar dan op zijn Frans.

-- Toch even een vraag

Waar kun je voor onder de 400 euro een 4a in Europa krijgen? Via FNAC zie ik de levering naar scandinavie ook niet lukken....
Fnaf.com verzendt gewoon internationaal. Dus naar Nederland maar Zweden zou toch ook moeten lukken.

Beschikbare landen staan in onderstaande link. Maar helaas verzenden er nauwelijks bedrijven internationaal, behalve fnac.com dan.

https://support.google.com/store/answer/2462844?hl=nl

Pixel 4a
Australië, Canada, Duitsland, Frankrijk, Ierland, Italië, Japan, Singapore, Spanje, Taiwan, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basilange
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 02-06 19:39
evleerdam schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 17:55:
[...]

Fnaf.com verzendt gewoon internationaal. Dus naar Nederland maar Zweden zou toch ook moeten lukken.

Beschikbare landen staan in onderstaande link. Maar helaas verzenden er nauwelijks bedrijven internationaal, behalve fnac.com dan.

https://support.google.com/store/answer/2462844?hl=nl

Pixel 4a
Australië, Canada, Duitsland, Frankrijk, Ierland, Italië, Japan, Singapore, Spanje, Taiwan, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten
Dankjewel. Ik heb een account aangemaakt. Zag het niet staan tussen de verzendopties. Maar zal er even goed voor gaan zitten en kijken hoe ik het naar Zweden krijg.

Het is alsof google gewoon niet wil dat je hun producten kan kopen...

Vriendin zegt, wacht nu maar even totdat we het geld terughebben van google.de.

Das ook een punt om nu 2x350 euro zwevende te hebben...

Bedankt hier in het forum voor alle tips.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raek
Voor de liefhebber, FNAC.com heeft de 4a weer op voorraad voor 349,-, met verzenden komt het op € 356,95 uit en heb je 'm waarschijnlijk met een dag (of twee) in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevaho
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 02-06 09:11
Bij saturn & mediamarkt in duitsland is deze nu 349, inclusief google hoesje. Ophalen of voor 20 euro extra thuisbezorgd via huifkarservice of mailboxde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lodew1
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 21-05 10:49
Raek schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 10:40:
Voor de liefhebber, FNAC.com heeft de 4a weer op voorraad voor 349,-, met verzenden komt het op € 356,95 uit en heb je 'm waarschijnlijk met een dag (of twee) in huis.
Thanks! Gisterenmiddag besteld, vanochtend om 10:00 in huis. Ik was nogal huiverig vanwege de recensies van fnac.com op trustpilot, maar dit was allemaal super prima geregeld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raek
Lodew1 schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 15:11:
[...]

Thanks! Gisterenmiddag besteld, vanochtend om 10:00 in huis. Ik was nogal huiverig vanwege de recensies van fnac.com op trustpilot, maar dit was allemaal super prima geregeld. :)
Ik heb vandaag de 2e Pixel 4a in ontvangst mogen nemen, welke ik gisteren besteld heb. Ook ditmaal prima proces, alles vlot en duidelijk verlopen.

De eerste Pixel was voor m'n vrouw, maar ik ben verliefd geworden op de Pixel, exit Moto G series en enter Pixel series :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
Raek schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 16:01:
[...]

Ik heb vandaag de 2e Pixel 4a in ontvangst mogen nemen, welke ik gisteren besteld heb. Ook ditmaal prima proces, alles vlot en duidelijk verlopen.

De eerste Pixel was voor m'n vrouw, maar ik ben verliefd geworden op de Pixel, exit Moto G series en enter Pixel series :D
Hier hetzelfde gedaan, kom van de motorola G5 plus.

Enige waar ik niet direct op vooruit ben gegaan is de accu. Ja, de motorola was echt op, ook qua accu. Maar vind de accu van de pixel 4a ook niet denderend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raek
evleerdam schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 19:39:
[...]

Hier hetzelfde gedaan, kom van de motorola G5 plus.

Enige waar ik niet direct op vooruit ben gegaan is de accu. Ja, de motorola was echt op, ook qua accu. Maar vind de accu van de pixel 4a ook niet denderend.
Sinds de G4 Plus (fijnste G-series model imho) eigenlijk ieder jaar de opvolger gehaald, als laatste de G8 Plus. Qua accu vind ik het eigenlijk prima, tot nu toe. Leg 'm sowieso 's nachts aan de lader, en schijnbaar zou de accuduur van de Pixel moeten verbeteren na een tijdje. Enige wat ik tot nu toe mis is de 'chop' functie van de Moto G om de zaklamp aan te zetten haha!

Maargoed, we gaan offtopic. Concluderend, wanneer FNAC.com de Pixel 4a op voorraad heeft, mag je er vanuit gaan dat de levering binnen een dag gebeurt, zonder bijzonderheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Wabs schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 15:27:
[...]

Helaas is het hier ook niet goed af gelopen. Pakketje is wel bezorgd (Dorsten laatste plek in DE).
Was bij de buren af gegeven maar buurman vond het wel een lichte doos. Je raad het al, de inhoud was er uit gejat. Heb dus een lege doos ontvangen na 3 weken.
Nu contact gezocht met MM hoe nu verder. Gelukkig met CC betaald dus geld komt hoe dan ook wel weer terug. Helaas alleen nog altijd geen nieuwe telefoon |:(
Bijna een maand verder.... 8)7
Zeker 10x, zo niet vaker gemailed met MediaMarkt en uiteindelijk zelfs aangifte gedaan van diefstal anders wilde ze maar geen actie ondernemen.
Zojuist eindelijk bericht gekregen dat het geld retour wordt gestort. Helaas nog altijd geen telefoon... maar goed, dit probleem is dan gelukkig achter de rug. Wat een gez&*^k |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kontroll
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 26-05 22:05
Raek schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 10:01:
[...]
Concluderend, wanneer FNAC.com de Pixel 4a op voorraad heeft, mag je er vanuit gaan dat de levering binnen een dag gebeurt, zonder bijzonderheden.
Inderdaad
Wel beetje vreemd voor mij.
Ik bestelde de Pixel 4a op 1 maart via Fnac, was op dat moment niet op voorraad -> levering werd aangegeven rond 17 maart.
Ondertussen is de Pixel 4a al regelmatig op voorraad geweest, hebben er onder jullie hem later dan mij besteld en is die al in jullie bezit.

Uiteraard, ik heb hem aangeschaft in de wetenschap dat levering pas rond halverwege maart zou zijn, maar beetje zuur dat sommigen het toestel op 9 maart bestelden en op 10 maart al in huis hadden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raek
kontroll schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 11:22:
[...]

Inderdaad
Wel beetje vreemd voor mij.
Ik bestelde de Pixel 4a op 1 maart via Fnac, was op dat moment niet op voorraad -> levering werd aangegeven rond 17 maart.
Ondertussen is de Pixel 4a al regelmatig op voorraad geweest, hebben er onder jullie hem later dan mij besteld en is die al in jullie bezit.

Uiteraard, ik heb hem aangeschaft in de wetenschap dat levering pas rond halverwege maart zou zijn, maar beetje zuur dat sommigen het toestel op 9 maart bestelden en op 10 maart al in huis hadden...
Dat is inderdaad best zuur. Wat de levertijd betreft, ik heb bewust gewacht tot er 'Op vooraad' stond alvorens m'n 2e bestelling te plaatsen. Misschien kun je je order nog annuleren, wachten tot 'ie op voorraad staat en dan opnieuw bestellen? Of het lastigste, wachten tot de 17e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draakhoofd
  • Niet online
Lodew1 schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 15:11:
[...]

Raek schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 16:01:
[...]

Stond bij jullie (net als nu en een paar dagen terug) als groene voorraadstatus "Onder voorbehoud van beschikbaarheid, verzonden binnen 4 tot 12 dagen"?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raek
draakhoofd schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 11:57:
[...]

[...]

Stond bij jullie (net als nu en een paar dagen terug) als groene voorraadstatus "Onder voorbehoud van beschikbaarheid, verzonden binnen 4 tot 12 dagen"?
Neen, heb bewust gewacht tot er 'Op voorraad' stond, alvorens te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErrieR
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-05 09:50
Attixx schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 14:38:
[...]

Nadat de bestelling voor de telefoon mislukt is heb ik hem via fnac.fr binnen. Heeft wel een paar weken geduurd.
Daarna heb ik toch nog via Google.de het officiële hoesje besteld. Maar die ligt ook al sinds 27-2 in Duitsland bij DHL.
Hoe heb jij dat via Google support opgelost? Domme vraag misschien, maar waar vind ik dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafour
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-04 23:18
28 februari besteld en vandaag mail terugbetaling. Fnac.be...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draakhoofd
  • Niet online
Raek schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 12:09:
[...]

Neen, heb bewust gewacht tot er 'Op voorraad' stond, alvorens te bestellen.
Oke thanks. FNAC heeft geen stabiele voorraad helaas, hij is nu weer épuisé.
Wabs schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 10:48:
[...]

Bijna een maand verder.... 8)7
Zeker 10x, zo niet vaker gemailed met MediaMarkt en uiteindelijk zelfs aangifte gedaan van diefstal anders wilde ze maar geen actie ondernemen.
Zojuist eindelijk bericht gekregen dat het geld retour wordt gestort. Helaas nog altijd geen telefoon... maar goed, dit probleem is dan gelukkig achter de rug. Wat een gez&*^k |:(
Pff sterkte man. Het is wel echt een debacle de aanschaf van een Google Pixel-telefoon in NL voor de adviesprijs. Ik mag hopen dat dit toch op korte termijn eens anders wordt, zodat de aanschaf weer voorpret wordt i.p.v. voorstress. Leest @rachidfinge niet mee toevallig? :)

[ Voor 58% gewijzigd door draakhoofd op 12-03-2021 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
dafour schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 17:51:
28 februari besteld en vandaag mail terugbetaling. Fnac.be...
Woon je in NL of BE?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
draakhoofd schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 09:26:
[...]

Pff sterkte man. Het is wel echt een debacle de aanschaf van een Google Pixel-telefoon in NL voor de adviesprijs. Ik mag hopen dat dit toch op korte termijn eens anders wordt, zodat de aanschaf weer voorpret wordt i.p.v. voorstress. Leest @rachidfinge niet mee toevallig? :)
Tja ik had voornamelijk pech dat het pakketje door een DHL medewerker al was leeg geroofd. Dat kan natuurlijk altijd gebeuren met welke bestelling dan ook. Papierwinkel om dan je geld weer terug te krijgen is wel erg omslachtig en traag. Klantenservice MM.de lijkt ook een beetje overbelast. Duurt meer dan een week voor je iets van een reactie terug krijgt.

Wel jammer, was een 4a 5G voor 369 euro. :X Bijna gelukt...
Sta nu een beetje op het punt om te wachten tot de pixel 5 in prijs gaat zakken. Half jaar na introductie zal daar toch ooit wel een keer iets gaan bewegen zou je denken... :O

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rachidfinge
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 27-05 16:11
draakhoofd schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 09:26:
[...]
Oke thanks. FNAC heeft geen stabiele voorraad helaas, hij is nu weer épuisé.

[...]

Soms, ik ben met verlof. ;) Ik hoop ook op voorpret en goed nieuws, maar vrees dat ik momenteel niks zinnigs heb te melden.

Van Google Nederland. Alles op dit forum is op persoonlijke titel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerhardBurger
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 31-05 10:23
Ook met de postcode truc besteld bij saturn.de (inc google hoesje), gisteren aan UPS meegegeven, en nu al onderweg vanuit Utrecht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonCorleone
  • Laatst online: 10-04-2021
Besteld bij FNAC, helmaal prima gegaan. Krijgt er bij Franse wet een headset bij als je besteld in Frankrijk.
Heb wel per ongeluk een verkeerd origineel Pixel 4a 5G hoesje bij besteld en die past niet.
Iemand die ik daar blij mee kan maken? Laat maar weten. €50,- nieuw prijs.

respect tha DON Don's SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elknic
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-05 22:25
Ook gistermiddag bij Saturn.de besteld, met postcode op 00000.

Hij staat sindsdien op "Die Lieferung wurde verarbeitet". Beetje het vermoeden dat ze door de truc wat in de war zijn :)

(My iRacing)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draakhoofd
  • Niet online
Ik ben vandaag in Krefeld geweest om aldaar bij de MediaMarkt twee Pixel 4a's (incl. 2x gratis hoesje, dat is dan weer fijn) op te halen. Na talloze frustrerend gefaalde pogingen dan zo dus maar aan het toestel gekomen (voor mijn vriendin en iemand anders). Begonnen met Google Store Duitsland, daarna rechtstreeks Saturn, rechtstreeks MediaMarkt, Huifkar Service (MM en Saturn), alles faalde en ik volgde de instructies op de millimeter op waarmee anderen wel succes leken te hebben. Op het einde kon ik niet eens meer op mijn eigen naam bestellen voor ophalen bij MM, ik denk dat ik na zoveel pogingen op een zwarte lijst ben gekomen of zo.

Het ophalen was trouwens vrij snel gegaan, er was verder niemand. Helaas leek het er even op dat de ophaaltermijn verlopen was (wat ook zo was, maar we hadden verlengd en dit bevestigd gekregen per mail), dus ik moest toch naar binnen naar de servicebalie. Daar kon ik in gebrekkig Duits en showen van een mailtje toch de bestelling meenemen.

[ Voor 29% gewijzigd door draakhoofd op 17-03-2021 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruggesboy
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 21-05 08:35
Maandag besteld bij Google Duitsland met postcode trucje, vandaag toegekomen in België. Aangenaam verrast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerdenberg
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 30-05 10:42
Vanmorgen besteld bij FNAC, nu onderweg, en weer uitverkocht daar. (Bestelling van 14 maart, met levertijd 30 maart/1 april , staat nog in de wacht; als de bestelling van vandaag binnenkomt kan ik die van 14 maart annuleren …). Vandaag ontvangen en in gebruik genomen :)

[ Voor 8% gewijzigd door Jerdenberg op 19-03-2021 19:52 . Reden: update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcell96
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 02-06 23:46
Gisteravond besteld bij FNAC, vanochtend ontvangen, zeker aan te raden :)

[ Voor 4% gewijzigd door Marcell96 op 19-03-2021 16:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jerdenberg
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 30-05 10:42
Nu beschikbaar bij FNAC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rayzzz
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-06 22:11

rayzzz

Bewerker

Woensdag 17 maart besteld bij Saturn.de met de postcode 00000 en vandaag geleverd door DHL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23:24
Zondagavond 21 maart besteld bij Saturn.de met de postcode 00000 en vandaag geleverd door DHL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Razzler
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20-01 12:38
Nu op Saturn en Mediamarkt 333 euries. Met aanmelding nieuwsbrief 323.
Na lange tijd weer een nieuwe poging met de 00000 truc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• icefire171
The_Razzler schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 15:43:
Nu op Saturn en Mediamarkt 333 euries. Met aanmelding nieuwsbrief 323.
Na lange tijd weer een nieuwe poging met de 00000 truc.
Dan was de deal van vorige week beter. Een Pixel 4a + hoesje van €45 voor €335 (incl nieuwsbrief)
Waarschijnlijk komen er ook nog wel betere paasdeals :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pieterr94
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13-02 10:49
Gisteren besteld bij Saturn met de 00000 truc voor 333 euro. Ik hou jullie op de hoogte.
Wanneer kreeg de rest de track en trace?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Razzler
pieterr94 schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 10:00:
Gisteren besteld bij Saturn met de 00000 truc voor 333 euro. Ik hou jullie op de hoogte.
Wanneer kreeg de rest de track en trace?
T&T krijg je in je Saturn account te zien.
Mijn bestelling staat sinds afgelopen donderdag op 'prepared for onward shipment', hopelijk biedt dat een goed vooruitzicht...

Update: ook met DHL gaat het pakket weer retour naar Saturn. Ik geef het definitief op met deze loterij

[ Voor 11% gewijzigd door The_Razzler op 06-04-2021 14:19 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pieterr94
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13-02 10:49
Mocht mijn bestelling geannuleerd worden ga ik met de fiets in Kleef de telefoon halen.
Mocht ik dan ook nog voor iemand mee moeten nemen stuur me even een PM, dan kan ik hem in Nederland verder verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Razzler
pieterr94 schreef op woensdag 7 april 2021 @ 14:53:
Mocht mijn bestelling geannuleerd worden ga ik met de fiets in Kleef de telefoon halen.
Mocht ik dan ook nog voor iemand mee moeten nemen stuur me even een PM, dan kan ik hem in Nederland verder verzenden.
👍🏼

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mailonbekend
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 25-05 07:10
Ik heb het ook geprobeerd om de 00000 truuk te doen bij Saturn. Het leek lang goed te gaan maar na een week op het DHL tussenstation ging het toch mis. Hij is terug naar Saturn en heb mijn geld terug gekregen. Blijft een gok maar kost je niks..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D75
  • Laatst online: 03-06 16:38

D75

FNAC.com
Woensdag 31MAR besteld na 1700... dinsdag 6APR binnen.

356 Euro

Geen truuks nodig.

[ Voor 6% gewijzigd door D75 op 08-04-2021 09:37 ]

"it's nice to be important, but it's more important to be nice"

Pagina: 1 ... 24 ... 26 Laatste