Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patshad
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:44
Wat gek dat de verzending van fnac.com zo raar loopt bij sommigen!

Mijn ervaring: ik heb daar afgelopen maandagavond een 4a besteld uit voorraad, dinsdagmiddag om 15:30 een mailtje gehad met hij is verzonden, vandaag midden in de nacht om 01:30 uur dat het pakje is opgepikt door Fedex en om 09:00 uur vanochtend een mail met hij wordt vandaag bezorgd omstreeks 12:00 uur. Vervolgens stond om 10:30 uur FedEx voor de deur, zelfs nog ietsje eerder dan de geschatte aflevertijd van 12:00 uur. Ik heb wel betaald met creditcard, en gekozen voor de standaard levering (was goedkoper dan de internationale verzending en had een kortere delivery window van 1 dag tov de internationale verzending).

Ik heb over de verzending dus helemaal niks te klagen, was eigenlijk verbaasd dat het zo snel gegaan is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniszx
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-08 13:25
Thanks voor iedereens ervaring. Ziet er naar uit dat we het morgen nog eens escaleren en anders kies ik wel de optie product niet ontvangen zodat er echt fatsoenlijk naar gekeken wordt. Weekend komt er ook alweer aan. Als allerlaatst maar een PayPal claim waarna ik hem wel bij MM.de bestel gezien daar nog wel succesverhalen over binnen komen...

[ Voor 19% gewijzigd door Denniszx op 28-01-2021 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniszx
Nu zojuist een week na besteldatum dan toch een update gehad van Chronopost dat hij onderweg is. Hij is zelfs al binnen 10 km van mijn huis blijkbaar... ofwel ik zal hem ergens vandaag binnen krijgen. Erg vreemde gang van zaken en allemaal en hopelijk meer uitzondering dan regel bij fnac.com!

[ Voor 3% gewijzigd door Denniszx op 28-01-2021 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardK123
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07:49
Update van belsimpel nav afsluiten nieuw abonnement + Pixel 4a van 26-01.

Niet op voorraad. Jouw product komt binnen op 01-02-2021. Als het product binnen is en je hebt alle acties afgerond, dan versturen wij het pakket nog dezelfde dag. Wij versturen 7 dagen per week tot 23.30 uur pakketten. Geen zorgen dus - wacht rustig af. Zodra het pakket verzonden is krijg je daar per mail een bevestiging van. Onze klantenservice ziet dezelfde informatie als die hier staat en heeft geen aanvullende informatie. Als er een update is komt deze ook direct in je orderstatus te staan.

Volgende week al dus! Dat is véél sneller dan de '4 weken' die ze op de site aangeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draakhoofd
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Oke, poging #3 - ik heb gisteren via Saturn.de een 4a besteld met de wijze van invoer gegevens zoals anderen hier hebben aangeven na succesvolle levering. Vandaag een verzendbevestiging gekregen: hij komt via DHL (net als destijds via Google.de, en die kwam dus niet aan.) Ik hoorde hier dat UPS het meestal beter doet, klopt dat? Duimen maar....

Update 1-feb: DHL heeft een terugzending gestart. Melding van Saturn.de dat ik mijn geld terugkrijg.

[ Voor 15% gewijzigd door draakhoofd op 01-02-2021 13:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Delta737
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 10:52
Mijn 4a 5G heb ik zaterdag besteld bij MediaMarkt. Gaat via DHL en is al in Nederland, hij wordt als het goed is vandaag bezorgd. Dus DHL kan ook gaan.

EDIT: inderdaad vrijdag bezorgd :)

[ Voor 11% gewijzigd door Delta737 op 30-01-2021 13:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finds
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 27-03-2021
Zaterdag 4a 5G voor €369 besteld op MM.de als Belg met de 00000 trick.

Bestelling effectief doorgegaan en verstuurd door DHL => 🙂
DHL markeert verzending als internationaal. Ik probeer de trackingcode in te vullen op dhl.be en zie een link naar een bpost trackingcode => 😀
Bpost trackingcode => We versturen de verzending naar Duitsland => 😕

Nu al enkele dagen geen update meer, pakket is dus ergens tussen Duitsland en België. Met een beetje geluk komt het na manueel ingrijpen toch nog deze richting uit.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Chrotenise
  • Registratie: December 2011
  • Niet online
Ik heb besloten a.s. dinsdag naar Duitsland te rijden om af te halen.

Als je langs de route woont (<20km omrijden), kan ik voor 380,- komen bezorgen op de terugweg. Ik neem 2 extra stuks mee. Prijs is vast, als je het te veel vindt ga je zelf maar rijden. :o

Ik schiet voor, stuur een SMS als ik nog 30min rijden weg ben en je betaalt als ik met telefoon voor je de deur sta (met masker op en handschoenen om).
Betaalmethodes zijn Tikkie / bankoverschrijving ING.

Niet aanwezig zijn wanneer ik voor je deur sta? 1 ster review en ik verkoop 'm op V&A aan iemand anders, geen herkansing mogelijk.

Wie het eerst DM't met adres, wie het eerst maalt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z28M7nyxES6o6xoko8xt-QaeQHM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/LpEibAeA2HmQTaP1BvoNb3cd.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 29% gewijzigd door Chrotenise op 29-01-2021 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mihailo
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-07-2024
Mijn bestel status is gewijzigd naar 'In afwachting van acceptatie door transporteur' bij Fnac.

Dus op 14jan besteld bij Fnac met mogelijke leverdatum 1feb. Vermoedelijk zal deze info kloppen. Andere mensen die later besteld hebben bij Fnac hebben deze eerder kunnen ontvangen. Het is een gekke procedure daar...

Soit, als het volgende week geleverd word ben ik een gelukkig man. ☺️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniszx
Mihailo schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 17:00:
Mijn bestel status is gewijzigd naar 'In afwachting van acceptatie door transporteur' bij Fnac.

Dus op 14jan besteld bij Fnac met mogelijke leverdatum 1feb. Vermoedelijk zal deze info kloppen. Andere mensen die later besteld hebben bij Fnac hebben deze eerder kunnen ontvangen. Het is een gekke procedure daar...

Soit, als het volgende week geleverd word ben ik een gelukkig man. ☺️
Ik heb hem sinds vandaag binnen nadat hij een dag bij DPD op het depot heeft gelegen. :*) 21 januari besteld en zou 24-25 januari bezorgd moeten zijn. Ik had dezelfde weinigzeggende status als jij. Ik vind het niet erg om rekenschap te houden met de situatie op het moment, zolang ik maar duidelijkheid/een verwachting heb. Enfin, het is goedgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12:58
Denniszx schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 17:12:
[...]

Ik heb hem sinds vandaag binnen nadat hij een dag bij DPD op het depot heeft gelegen. :*) 21 januari besteld en zou 24-25 januari bezorgd moeten zijn. Ik had dezelfde weinigzeggende status als jij. Ik vind het niet erg om rekenschap te houden met de situatie op het moment, zolang ik maar duidelijkheid/een verwachting heb. Enfin, het is goedgekomen.
Dus op 21 januari besteld en 29 januari binnen. Opzich niet heel gek vanuit Frankrijk, alle drama was dus voor niets :P

Enige probleem was dat je niet goed op de hoogte gehouden werd door fnac/vervoerder.

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardK123
  • Laatst online: 07:49
EdwardK123 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 07:38:
Update van belsimpel nav afsluiten nieuw abonnement + Pixel 4a van 26-01.

Niet op voorraad. Jouw product komt binnen op 01-02-2021. Als het product binnen is en je hebt alle acties afgerond, dan versturen wij het pakket nog dezelfde dag. Wij versturen 7 dagen per week tot 23.30 uur pakketten. Geen zorgen dus - wacht rustig af. Zodra het pakket verzonden is krijg je daar per mail een bevestiging van. Onze klantenservice ziet dezelfde informatie als die hier staat en heeft geen aanvullende informatie. Als er een update is komt deze ook direct in je orderstatus te staan.

Volgende week al dus! Dat is véél sneller dan de '4 weken' die ze op de site aangeven.
Krijg net een mailtje van belsimpel dat ze het hele pakketje, incl nieuw abbo en Pixel 4a, al op de bus hebben gedaan. Morgen al binnen dus!

Geen idee of dit normaal is, maar een levertijd van 3-4 werkdagen is toch gewoon normaal? Snap dan niet dat ze 4 weken op de website hebben aangehouden, wellicht om mensen te ontmoedigen de Pixel 4a te kopen? Hoop dat hier niks mis mee is :)

Edit: de Pixel 4a staat weer als "op voorraad" op Belsimpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fv12
  • Laatst online: 09:04
besteld bij mm in duitsland afgelopen woensdag, vandaag ontvangen, ben de pixel 4a aan het installeren nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRubz
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 19-05 20:07
DeRubz schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 19:44:

Ik heb zojuist ook de tweede Pixel ontvangen. Dit was wel de gewone 4a. Dit maal kwam DHL het pakketje brengen. Heb die andere maar te koop gezet. Heb zelf ook wel interesse in een Pixel 4a maar de 5G variant is dan juist weer even groot als mijn Oneplus 3. Zo'n handzaam model als de 4a is heerlijk.

Ik heb op donderdag 21 januari een Pixel 4a besteld bij MM.de voor mijn vriendin met kleine handjes.
Kreeg een track & trace van UPS die niet werkte (bestelling niet gevonden o.i.d.).

Vandaag kwam er een pakketje, verwachtte het niet maar het was een Pixel.

Pakket geopend, vriendin bezig met screenprotector, blijkt deze te klein te zijn.
Ik pak de doos en ik zie "Pixel 4a 5G" staan. We hebben dus een 5G variant gekregen i.p.v. de reguliere 4a.
Nogmaals de bestelling gecontroleerd en dat was echt de reguliere variant à €340.

Leuke verrassing, maar aangezien deze een stuk groter is gelijk nog een bestelling gedaan. Hopelijk krijgen we dan wel de goede telefoon.

Dit was de eerste poging.

Plz = 00000
Stadt = straat + huisnummer, postcode, stad, provincie, land ingevuld in die volgorde

Succes allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Blackice09 schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 19:06:
Als hij Dorsten verlaten heeft zal je hem vast wel krijgen want dan wordt het pakje overgenomen of gereed gemaakt voor overname door DHL Nederland (export)
Paar dagen verder maar de laatste melding is nog altijd dat het pakket Dorsten heeft verlaten... :?
Ik wacht lekker af, helaas nog geen pakketje ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• regenjas
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 07:44
DeRubz schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 19:44:
Plz = 00000
Stadt = straat + huisnummer, postcode, stad, provincie, land ingevuld in die volgorde
Ik heb het zo ook gedaan met een 4a 5G. Gisteren besteld, vandaag verzonden (DHL locatie: Greven.)

Bij mediamarkt ging al die info wel in het Stadt vakje maar nu heeft DHL het zo te zien niet volledig doorgekregen, i.p.v. Niederlande eindigt het op Ni.

Ook als ik het Online Frankierung formulier van DHL check past het op die manier niet:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5NjgnppOMh94WC1WVsM4ttKPedY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/sHF4iWuaHzIy7ExdGYuKV7Si.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniszx
evleerdam schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 17:25:
[...]

Dus op 21 januari besteld en 29 januari binnen. Opzich niet heel gek vanuit Frankrijk, alle drama was dus voor niets :P

Enige probleem was dat je niet goed op de hoogte gehouden werd door fnac/vervoerder.
Normaliter zit ik er nooit bovenop en zie ik wel wanneer een pakket binnenkomt maar nu ik een tijdelijk toestel gebruikte zonder goed vooruitzicht van fnac.com wel... ;)

Hij is wel echt kleiner dan ik dacht maar misschien kwestie van wennen, net als het gebrek aan home knop e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelzinho
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 10-02-2021
Ik begin een beetje moedeloos te worden. Na 3 pogingen MM en 2 pogingen Saturn, nog steeds geen Pixel in huis. Ze geraken steeds tot in Greven en daarna weer retour.

Ik lees hier succesverhalen in Nederland, maar iemand succes gehad in Belgie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackice09
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-08 11:47
Als het echt niet werkt in België kun je misschien MyGermany gebruiken als doorgeefluik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
Nelzinho schreef op maandag 1 februari 2021 @ 10:01:
Ik begin een beetje moedeloos te worden. Na 3 pogingen MM en 2 pogingen Saturn, nog steeds geen Pixel in huis. Ze geraken steeds tot in Greven en daarna weer retour.

Als je in Belgie woont, waarom dan niet via fnac.be?

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draakhoofd
  • Niet online
Nelzinho schreef op maandag 1 februari 2021 @ 10:01:

Mijn poging via Saturn.de van 29 januari is ook gestrand doordat DHL het pakje heeft teruggestuurd. Ik had mijn adres ingevuld zoals anderen hier gemeld hebben na een succesvolle levering van hun Pixel. Helaas blijft er dus sprake willekeur en is het geen kwestie van op 'x' wijze opvoeren van je adresgegevens.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Mp1g3Oskcl5tVuG52Io1MXWaNUg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/6drakaOdb6Qz2ptihHt64K7w.jpg?f=user_large

[ Voor 26% gewijzigd door draakhoofd op 02-02-2021 12:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• euchromatic
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12:20
Denniszx schreef op zondag 31 januari 2021 @ 17:29:
[...]
net als het gebrek aan home knop e.d.
Die kan je terugzetten via de settings - system - gestures ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TLa
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 00:33

TLa

Ik heb mijn 4a gisteren besteld bij MM.de, hopelijk geraakt hij probleemloos en snel in België.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Niet online
Wabs schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 19:41:
[...]

Paar dagen verder maar de laatste melding is nog altijd dat het pakket Dorsten heeft verlaten... :?
Ik wacht lekker af, helaas nog geen pakketje ontvangen.
Er gebeurt toch nog wat! Woensdag was mijn pakketje uit Dorsten vertrokken voor internationaal transport. Vandaag aangekomen in NL... Hebben ze denk ik te voet gedaan dit keer! Er is nog hoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TLa

TLa

Niet gelukt om het pakje van Mediamarkt naar België te krijgen. DHL heeft heeft het terug gestuurd.

Nu maar eens kijken naar MyGermany of Fnac. Geen van beiden ideaal, eens kijken wat het minste kans op miserie geeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• packfrenk
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 08:29
TLa schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 07:02:
Niet gelukt om het pakje van Mediamarkt naar België te krijgen. DHL heeft heeft het terug gestuurd.

Nu maar eens kijken naar MyGermany of Fnac. Geen van beiden ideaal, eens kijken wat het minste kans op miserie geeft.
Waarom vanuit Duitsland, als hij bij Fnac België gewoon op voorraad is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TLa

TLa

Vanwege de barslechte service van de Fnac webshop (in de winkel is de 4a nergens te krijgen)

Ik denk dat ik het toch maar ga proberen (en dan bang afwachten tot ie er is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• regenjas
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 07:44
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0vY4KMptmHmNkmHDihTN6u3nQdI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/byaVtmZ34fSHf56n9rWuOp6p.png?f=user_large
deutsch
sterretjes = Mijn Naam+Achternaam, 00000 Straat+huisnr., Postcode, Dorp, Ni

Ik heb niks ontvangen en zo vroeg is DHL hier nog nooit geweest. Hopelijk heeft MediaMarkt het pakket, ik heb alvast contact opgenomen via https://www.mediamarkt.de...let/MultiChannelMAContact

update:
De klantenservice hielp me niet verder maar ik heb zojuist geautomatiseerd bericht gekregen dat ze de retour binnen hebben en dat ik het bedrag terugkrijg. Ik ga proberen op de 5a te wachten, misschien dat er dan betere oplossingen/deals zijn.

[ Voor 64% gewijzigd door regenjas op 02-02-2021 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TLa

TLa

Bij mij staat dit bovenaan:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N_EJxf6SIWxsXXfKzsc8lbs5qSU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/pV4jcKnFGxddiTHtWzYAMAAo.jpg?f=user_large

MM heeft het pakket dus al terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajvdvegt
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-08 16:01
Ik heb 'm maandag direct bij Google DE besteld, en hij werd zaterdag bezorgd in de randstad via DHL. Best knap, want de helft van de plaatsnaam paste niet op het label, en 'Niederlande' dat ik daar achter had gezet dus ook niet. En op de onderste stond GERMANY. Zonder enige vorm van track-and-trace ook nog...

I don't kill flies, but I like to mess with their minds. I hold them above globes. They freak out and yell "Whooa, I'm *way* too high." -- Bruce Baum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-09 11:12
Ik heb deze middag twee toestellen mogen ontvangen, nou mijn kliko eigenlijk. Zending op 15 januari besteld bij fnac en vandaag geleverd. Afgelopen zaterdag in frankrijk op de post gegaan en vannacht de fedex updates.

Kreeg een T&T met leverdatum vandaag voor 18:00, daar waar ik niet thuis werk is het dus jammer. Ik had een update geplaatst dat deze levering bij GGH in de papier kliko mocht. Mijn vriendin was toevallig net 5min thuis toen fedex langs kwam, die heeft de zending gewoon in de kliko gedaan en weg gereden. Mijn vriendin dacht wat is dit nou voor iets geks, toen ik zei van je moet ff dat karton eruit halen was ze happy.

Wel grappig om te zien hoe letterlijk de instructies gevolgd worden ook al is er iemand thuis..

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Niet online
Wabs schreef op maandag 1 februari 2021 @ 17:33:
[...]

Er gebeurt toch nog wat! Woensdag was mijn pakketje uit Dorsten vertrokken voor internationaal transport. Vandaag aangekomen in NL... Hebben ze denk ik te voet gedaan dit keer! Er is nog hoop!
The story continues...

02/02/2021, 20:28 uur (Dorsten)
De grens oversteken
De levering wordt voorbereid voor export naar het land van bestemming.
02.02.2021, 20.27 uur (Dorsten)
Op weg
De levering is aangekomen in de doelregio.
02/01/2021, 14:01 uur
Op weg
De levering is onderweg.
27 januari 2021, 01.35 uur (Dorsten)
De grens oversteken
27 januari 2021, 01.34 uur (Dorsten)
Op weg
26 januari 2021, 15:25 uur (Bremen)
Op weg
De levering is onderweg.
26 januari 2021, 15:20 uur (Bremen)
Op weg
25 januari 2021, 14:34 uur
Verzending voorbereid
Het pakket is verpakt en wacht op afhaling door DHL.
24/01/2021
Bestelling verwerkt
De levering is verwerkt.

schiet lekker op! 8)7
Maar.....! nog niet retour dus er is nog hoop! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Incognitum
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09:09
De 4a van m’n moeder laadt niet op via draadloos opladen. Dient er nog een instelling ingesteld te worden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• icefire171
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12:57
Incognitum schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 20:41:
De 4a van m’n moeder laadt niet op via draadloos opladen. Dient er nog een instelling ingesteld te worden?
De 4a ondersteund geen draadloos laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Incognitum
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09:09
icefire171 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 21:18:
[...]

De 4a ondersteund geen draadloos laden.
Ohww dan spreken meerdere sites elkaar tegen. Maar bedankt, dan kan ik stoppen met proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wabs
  • Niet online
Pixel 5 wel. 4a en 4a 5G niet meen ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vonhell
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-02 17:09
ajvdvegt schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 14:54:
Ik heb 'm maandag direct bij Google DE besteld, en hij werd zaterdag bezorgd in de randstad via DHL. Best knap, want de helft van de plaatsnaam paste niet op het label, en 'Niederlande' dat ik daar achter had gezet dus ook niet. En op de onderste stond GERMANY. Zonder enige vorm van track-and-trace ook nog...
Ik ben ook een poging aan het doen.

Heb je hiervoor een duitse vpn + google account nodig? Als ik maar de duitse google store ga wordt ik geredirect naar de nederlandse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Niet online
Net geprobeerd: store.google.de
Kan gewoon een pixel 5 in de winkelwagen gooien en naar afrekenen gaan. Zonder VPN of wat dan ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blackice09
Wabs schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 19:47:
Net geprobeerd: store.google.de
Kan gewoon een pixel 5 in de winkelwagen gooien en naar afrekenen gaan. Zonder VPN of wat dan ook.
Als ik dat doe en ik ga naar de winkelwagen zit er niks meer in... Als het wel lukt, er is nu een fijne aanbieding op Google.de: de 4a 5G voor €399

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Niet online
Blackice09 schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 19:49:
[...]

Als ik dat doe en ik ga naar de winkelwagen zit er niks meer in... Als het wel lukt, er is nu een fijne aanbieding op Google.de: de 4a 5G voor €399
Ik wacht nog op de 4a 5G die ik bij MM.de besteld heb voor 369... mocht die ooit geleverd worden. hangt bij DHL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icefire171
vonhell schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 12:13:
[...]

Ik ben ook een poging aan het doen.

Heb je hiervoor een duitse vpn + google account nodig? Als ik maar de duitse google store ga wordt ik geredirect naar de nederlandse.
In firefox en zonder translate aan kan ik gewoon bestellen (chrome doet die mij ook niet).....maar ik ga deze actie laten voor wat het is. Er komen ongetwijfeld acties in Mei en mijn nokia 7+ krijgt tot Maart security updates dus we gaan dan wel weer kijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErrieR
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-08 19:48
Net de Pixel 4a besteld bij Google DE met de 00000 truc en een VPN naar Duitsland.

In het bezorgadres staat nu
plaats, postcode, Niederlande
00000
Deutschland

Ik laat weten hoe e.e.a. verloopt.

Twijfelde nog even over de 5g voor 399,- (goeie deal!) maar vond die toch te groot om te broekzakdragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErrieR
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-08 19:48
ErrieR schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 22:01:
Net de Pixel 4a besteld bij Google DE met de 00000 truc en een VPN naar Duitsland.

In het bezorgadres staat nu
plaats, postcode, Niederlande
00000
Deutschland

Ik laat weten hoe e.e.a. verloopt.

Twijfelde nog even over de 5g voor 399,- (goeie deal!) maar vond die toch te groot om te broekzakdragen.
Nou, dat duurde niet lang. Zelfde avond nog een annulerings-e-mail gehad. Ik moest het nogmaals proberen en mijn gegevens goed nakijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icefire171
Zojuist een nieuwe poging gedaan bij saturn.de voor de pixel 4a 5g @342,10 343,70

Edit: hij zal wel met DHL worden bezorgd.
Edit 2: de 4a 5g is nu niet meer beschikbaar voor bezorging, maar de 4a is wel voor 279 bestelbaar (incl nieuwsbriefkorting).

[ Voor 65% gewijzigd door icefire171 op 08-02-2021 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel-online
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-09 14:56
icefire171 schreef op zondag 7 februari 2021 @ 15:42:
[...]maar de 4a is wel voor 279 bestelbaar (incl nieuwsbriefkorting).
Dat is weer een goeie deal! Als ie aankomt natuurlijk.

Ik waag weer een poging. Al m'n eerdere pogingen zijn mislukt bij Mediamarkt, waarvan de bestellingen naar lokale winkels gingen. De Saturn bestellingen lijken naar het hoofdkantoor te gaan, misschien meer kans daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Niet online
icefire171 schreef op zondag 7 februari 2021 @ 15:42:
Zojuist een nieuwe poging gedaan bij saturn.de voor de pixel 4a 5g @342,10 343,70

Edit: hij zal wel met DHL worden bezorgd.
Edit 2: de 4a 5g is nu niet meer beschikbaar voor bezorging, maar de 4a is wel voor 279 bestelbaar (incl nieuwsbriefkorting).
Dat was een korte deal dan .... Nu weer 315 euro bij Saturn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icefire171
Wabs schreef op maandag 8 februari 2021 @ 20:10:
[...]

Dat was een korte deal dan .... Nu weer 315 euro bij Saturn.
De deal is nog steeds van toepassing (gooi er maar een in je mandje) en qua beschikbaarheid en verzenden moet je (helaas) geluk hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Niet online
icefire171 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 20:27:
[...]

De deal is nog steeds van toepassing (gooi er maar een in je mandje) en qua beschikbaarheid en verzenden moet je (helaas) geluk hebben.
Haha, ik zie het ja. Thanks!
Lekker duidelijke aanbieding.... Wow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
  • Laatst online: 10-09 13:26
icefire171 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 20:27:
[...]

Tot nu toe gaat het niet lukken. Op het moment dat het niet leverbaar is, is het €290, op het moment dat het leverbaar is veranderd de prijs ook naar €345

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icefire171
LoeWn schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 10:11:
[...]

Tot nu toe gaat het niet lukken. Op het moment dat het niet leverbaar is, is het €290, op het moment dat het leverbaar is veranderd de prijs ook naar €345
als ik een pixel 4a in het mandje gooi krijg ik wel de korting hoor & hij is bezorgbaar
edit: moet ik wel het scherm refreshen. De korting was tot 10:00 vandaag schijnbaar.

[ Voor 10% gewijzigd door icefire171 op 09-02-2021 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-11-2024

Ervig

ervig#2891

icefire171 schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 10:19:
[...]

als ik een pixel 4a in het mandje gooi krijg ik wel de korting hoor & hij is bezorgbaar
edit: moet ik wel het scherm refreshen. De korting was tot 10:00 vandaag schijnbaar.
Je bedoelt op saturn.de . Ik zie
GOOGLE Pixel 4a mit 5G 128 GB Just Black Dual SIM 419,00 €
GOOGLE Pixel 4a 128 GB Just Black Dual SIM 345,00 €

Geen verdere korting hier helaas... ook niet met vpn of refreshen :/

[ Voor 5% gewijzigd door Ervig op 09-02-2021 10:28 ]

Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icefire171
Ervig schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 10:27:
[...]

Je bedoelt op saturn.de . Ik zie
GOOGLE Pixel 4a mit 5G 128 GB Just Black Dual SIM 419,00 €
GOOGLE Pixel 4a 128 GB Just Black Dual SIM 345,00 €

Geen verdere korting hier helaas... ook niet met vpn of refreshen :/
De korting was geldig van 07.02 10:00 tot 09.02. 10:00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackice09
LoeWn schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 10:11:
[...]
Ja dat is neem ik aan een bug, zodra je het artikel van 345 in je winkelwagen legt wordt de korting toegepast. Maar die actie is nu afgelopen.

[ Voor 3% gewijzigd door Blackice09 op 09-02-2021 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
  • Laatst online: 10-09 13:26
Nee dit was geen bug, althans niet bij mij.

Bij mij stond echt netjes €290 in de winkelwagen, maar toen ik een melding kreeg van Distill, was het op voorraad, maar ook €345. Maar dat was inderdaad rond 10.00, dus het lag aan de actie wrs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draakhoofd
  • Niet online
Mij ook niet gelukt om hem in de sale te krijgen, de korting werd inderdaad pas zichtbaar in je winkelwagen, maar daar was hij niet leverbaar. Nu weer wel, nu de 'actie' is afgelopen, voor 345.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attixx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-08 10:04
ErrieR schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 14:57:
[...]

Nou, dat duurde niet lang. Zelfde avond nog een annulerings-e-mail gehad. Ik moest het nogmaals proberen en mijn gegevens goed nakijken.
Ik heb gisteren na het zien van je bericht ook geprobeerd via store.google.de de pixel 4A 5G te bestellen voor €399 incl verzending met de 00000 postcode truk. Daarnet een mailtje gehad dat hij onderweg is, ben benieuwd hoe het nu verder gaat

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pGSj5g20gTBCpur1M2M8z903AmM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/jQmrbTlKu181l4Ht8I2HmoXv.jpg?f=user_large

[ Voor 3% gewijzigd door Attixx op 10-02-2021 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vonhell
Ik zit in hetzelfde schuitje. Mij saturn.de bestelling van 4 febr is via dhl helaas retour.

Vanwege succesverhalen nu ook de 4a 5g voor 399 op google.de besteld (stug /nl in /de veranderen in url hielp). 09 febr besteld. Vandaag 10 febr email dat hij verzonden is. Hierbij gebruik gemaakt van de 00000 postcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackice09
Ik heb er ook één onderweg via UPS van Saturn.de, ben ook benieuwd of het lukt. Voorheen met DHL is het wel gelukt, maar er staat nu bestemming: 'Groningen, DE' bij de tracking info van UPS.

[ Voor 3% gewijzigd door Blackice09 op 10-02-2021 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icefire171
Saturn.de heeft in ieder geval mijn pixel 4a 5g dit keer wel verstuurd. Helaas wel met DHL. Eens kijken of deze wel verder dan Greven komt.

Edit: En waarschijnlijk is er iets fout gegaan bij saturn aangezien er twee pixels mijn kant op komen 8)7 (zojuist een tweede verzendbevestiging gekregen en ook twee x afgeschreven)

[ Voor 49% gewijzigd door icefire171 op 10-02-2021 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelzinho
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 10-02-2021
Voor de Belgen hier :

na vele malen proberen bij Saturn.de en MM.de waarbij de bestelling steeds teruggestuurd werd, is het me eindelijk gelukt!

Via de Google Store (.de) met de 00000 methode. Binnen 3 dagen bezorgd in Belgie!
Ik vulde in: postcode, plaats, Belgien
De telefoon was afkomstig uit Waalwijk (NL) , Google Commerce Limited.
Een track en trace moet je niet verwachten. Je krijgt een bestel en verzendbevestiging en dan fingers crossed.

Dus allen naar de Duitse google store :-)

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 04-09 21:02

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Nelzinho schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 18:39:
Voor de Belgen hier :

na vele malen proberen bij Saturn.de en MM.de waarbij de bestelling steeds teruggestuurd werd, is het me eindelijk gelukt!

Via de Google Store (.de) met de 00000 methode. Binnen 3 dagen bezorgd in Belgie!
Ik vulde in: postcode, plaats, Belgien
De telefoon was afkomstig uit Waalwijk (NL) , Google Commerce Limited.
Een track en trace moet je niet verwachten. Je krijgt een bestel en verzendbevestiging en dan fingers crossed.

Dus allen naar de Duitse google store :-)
Als ik paypal gebruik krijg ik de volgende melding:
Sie haben für Ihr PayPal-Konto ein anderes Land als in Ihrem Zahlungsprofil angegeben. Bitte verwenden Sie eine andere Zahlungsmethode. [OR-CPRT-01]
oftewel:
U heeft voor uw PayPal-rekening een ander land ingevoerd dan in uw betalingsprofiel. Gebruik een andere betalingsmethode. [OR-CPRT-01]
Gebruikt iedereen hier credit cards hiervoor?
Ik kan mijn land ook niet wijzigen in paypal.

Als ik er een nieuwe paypal voor moet aanmaken dan laat ik het voor wat het is, bestel ik hem in Nederland.

• Chrotenise
  • Niet online
IdieEasy schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 09:49:
[...]

Als ik paypal gebruik krijg ik de volgende melding:

[...]

oftewel:

[...]

Gebruikt iedereen hier credit cards hiervoor?
Ik kan mijn land ook niet wijzigen in paypal.

Als ik er een nieuwe paypal voor moet aanmaken dan laat ik het voor wat het is, bestel ik hem in Nederland.
Ik heb met CC betaald, ja. Je hebt in Paypal geen land, alleen een adres. Je moet gewoon een onzin adres aanmaken in Duitsland en dan die selecteren bij het betalen.

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 04-09 21:02

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Chrotenise schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 12:28:
[...]

Ik heb met CC betaald, ja. Je hebt in Paypal geen land, alleen een adres. Je moet gewoon een onzin adres aanmaken in Duitsland en dan die selecteren bij het betalen.
Hmmm, dat zou het verschil verklaren.
Paypal heeft wel een land (nationaliteit) en ik lijk geen adres te kunnen toevoegen buiten Nederland om die reden.

• Chrotenise
  • Niet online
IdieEasy schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 13:55:
[...]

Hmmm, dat zou het verschil verklaren.
Paypal heeft wel een land (nationaliteit) en ik lijk geen adres te kunnen toevoegen buiten Nederland om die reden.
Ik zie het ja. Vreemd. Ik heb in het verleden voor Amazon meerdere adressen gehad bij Paypal. Sorry voor de out-of-date info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Niet online
Wabs schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 16:03:
[...]

The story continues...

02/02/2021, 20:28 uur (Dorsten)
De grens oversteken
02.02.2021, 20.27 uur (Dorsten)
Op weg
02/01/2021, 14:01 uur
Op weg
De levering is onderweg.
27 januari 2021, 01.35 uur (Dorsten)
De grens oversteken
27 januari 2021, 01.34 uur (Dorsten)
Op weg
26 januari 2021, 15:25 uur (Bremen)
Op weg
De levering is onderweg.
26 januari 2021, 15:20 uur (Bremen)
Op weg
25 januari 2021, 14:34 uur
Verzending voorbereid
Het pakket is verpakt en wacht op afhaling door DHL.
24/01/2021
Bestelling verwerkt
De levering is verwerkt.

schiet lekker op! 8)7
Maar.....! nog niet retour dus er is nog hoop! O-)
Krijg nou wat... vandaag komt er een pakketje tussen 2 en 6! 24 januari besteld. bijna 3 weken (!) er over gedaan om echt de grens over te komen maar het lijkt er toch echt op dat mijn 4a 5G voor 369 euro geleverd gaat worden _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m798
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08-09 09:14
Ik heb ook een poging gewaagd bij de Duitse Google store met de 00000 postcode truc. Bij plaatsnaam heb ik de postcode, plaats en land ingevoerd. Paypal geeft inderdaad een foutmelding, maar met CC gaat de betaling wel goed. Dit staat er nu als adres:

Naam
Adres
Postcode Plaatsnaam, Niederlande 00000
DE
*telefoonnummer

Ik ben benieuwd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• vluggejapienl
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13-08 09:12
Ik wil eigenlijk ook een Pixel 4a gaan aanschaffen en wil daarvoor best even afhalen bij een mediamarkt in DLD. Volgens hun eigen website moet dat al vanaf komende dinsdag mogelijk zijn. Ik kan er een paar extra meenemen voor tweakers die dat graag willen. Ik zie wel dat ik er maximaal 3 mag bestellen via de mediamarkt.de site. Maar mijn vrouw gaat ook mee, dus dan kunnen het alvast 6 worden :P

Bij betaling vooraf kan ik er eentje extra voor een medetweaker meenemen (indien >20 dikke plus reviews wil ik ook wel betaling bij aflevering doen) Zit te denken aan vrijdag 19 te gaan rijden. PM als je interesse hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrotenise
  • Niet online
vluggejapienl schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 12:51:
Ik wil eigenlijk ook een Pixel 4a gaan aanschaffen en wil daarvoor best even afhalen bij een mediamarkt in DLD. Volgens hun eigen website moet dat al vanaf komende dinsdag mogelijk zijn. Ik kan er een paar extra meenemen voor tweakers die dat graag willen. Ik zie wel dat ik er maximaal 3 mag bestellen via de mediamarkt.de site. Maar mijn vrouw gaat ook mee, dus dan kunnen het alvast 6 worden :P

Bij betaling vooraf kan ik er eentje extra voor een medetweaker meenemen (indien >20 dikke plus reviews wil ik ook wel betaling bij aflevering doen) Zit te denken aan vrijdag 19 te gaan rijden. PM als je interesse hebt.
Let op: die levertijd is totaal onbetrouwbaar. Ik heb ruim 2 weken geleden hetzelfde bedacht en georganiseerd, bestelling ligt nog altijd niet klaar voor afhalen.

Enige wat MediaMarkt wil doen als er na 2 weken niet bezorgd is, is je geld teruggeven.

edit: nog iets belangrijker, zou pas 4 dagen geleden opgestuurd zijn naar de winkel...anderhalve week nadat ze het zouden kunnen 'bezorgen'

[ Voor 6% gewijzigd door Chrotenise op 12-02-2021 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doornekamp33
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 04-09 23:22
Wabs schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 08:56:
[...]

Krijg nou wat... vandaag komt er een pakketje tussen 2 en 6! 24 januari besteld. bijna 3 weken (!) er over gedaan om echt de grens over te komen maar het lijkt er toch echt op dat mijn 4a 5G voor 369 euro geleverd gaat worden _/-\o_
Mijne heeft 14 dagen in Dorsten gelegen tot gisteren, is volgens de MM op weg retour, alleen de DHL geeft aan dat die gereed is gemaakt voor over de grens en nu ligt die sinds vandaag in Greven om verder verzonden te worden, gaat er dus om spannen welke kant die opgaat, retour zou die via Bremen moeten gaan lijkt mij omdat die daar vandaan kwam.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wabs
  • Niet online
Doornekamp33 schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 12:47:
[...]

Mijne heeft 14 dagen in Dorsten gelegen tot gisteren, is volgens de MM op weg retour, alleen de DHL geeft aan dat die gereed is gemaakt voor over de grens en nu ligt die sinds vandaag in Greven om verder verzonden te worden, gaat er dus om spannen welke kant die opgaat, retour zou die via Bremen moeten gaan lijkt mij omdat die daar vandaan kwam.
Helaas is het hier ook niet goed af gelopen. Pakketje is wel bezorgd (Dorsten laatste plek in DE).
Was bij de buren af gegeven maar buurman vond het wel een lichte doos. Je raad het al, de inhoud was er uit gejat. Heb dus een lege doos ontvangen na 3 weken.
Nu contact gezocht met MM hoe nu verder. Gelukkig met CC betaald dus geld komt hoe dan ook wel weer terug. Helaas alleen nog altijd geen nieuwe telefoon |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vonhell
Yes, mijn pixel 4a 5g (400e) besteld bij google.de op 9 feb met 00000 postcode en nederland ingevuld is zojuist 13 febr binnengekomen via dhl. Het pakket had een handmatig aangepast label.

Overgens werkte de gehele periode de tracking info van dhl niet.

[ Voor 17% gewijzigd door vonhell op 13-02-2021 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teleluvr
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
m798 schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 12:43:
Ik heb ook een poging gewaagd bij de Duitse Google store met de 00000 postcode truc. Bij plaatsnaam heb ik de postcode, plaats en land ingevoerd. Paypal geeft inderdaad een foutmelding, maar met CC gaat de betaling wel goed. Dit staat er nu als adres:

Naam
Adres
DE
*telefoonnummer

Ik ben benieuwd.
Idem hier, ik laat mijn ervaringen wel weten in dit topic.

Mede op basis hiervan overstag gegaan:
vonhell schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 16:01:
Yes, mijn pixel 4a 5g (400e) besteld bij google.de op 9 feb met 00000 postcode en nederland ingevuld is zojuist 13 febr binnengekomen via dhl. Het pakket had een handmatig aangepast label.

Overgens werkte de gehele periode de tracking info van dhl niet.

[ Voor 28% gewijzigd door Teleluvr op 14-02-2021 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vluggejapienl
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13-08 09:12
Chrotenise schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 14:45:
[...]

Let op: die levertijd is totaal onbetrouwbaar. Ik heb ruim 2 weken geleden hetzelfde bedacht en georganiseerd, bestelling ligt nog altijd niet klaar voor afhalen.

Enige wat MediaMarkt wil doen als er na 2 weken niet bezorgd is, is je geld teruggeven.

edit: nog iets belangrijker, zou pas 4 dagen geleden opgestuurd zijn naar de winkel...anderhalve week nadat ze het zouden kunnen 'bezorgen'
Is dit een ervaring bij t idee op afhalen of laat je het doorsturen?

Nog meer tweakers die deze ervaring hebben bij afhaal bij een Duitse Mediamarkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrotenise
  • Niet online
vluggejapienl schreef op zondag 14 februari 2021 @ 21:00:
[...]

Is dit een ervaring bij t idee op afhalen of laat je het doorsturen?

Nog meer tweakers die deze ervaring hebben bij afhaal bij een Duitse Mediamarkt?
Dit is voor afhalen. Verzenden had ik ook problemen mee in de zin van dat ze 2 dagen na de 'leverdatum' pas op de post gingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doornekamp33
Wabs schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 15:27:
[...]

Helaas is het hier ook niet goed af gelopen. Pakketje is wel bezorgd (Dorsten laatste plek in DE).
Was bij de buren af gegeven maar buurman vond het wel een lichte doos. Je raad het al, de inhoud was er uit gejat. Heb dus een lege doos ontvangen na 3 weken.
Nu contact gezocht met MM hoe nu verder. Gelukkig met CC betaald dus geld komt hoe dan ook wel weer terug. Helaas alleen nog altijd geen nieuwe telefoon |:(
Als deze niet aankomt bestel ik wel bij belsimpel of mobiel.nl, gok neem ik maar 1 keer, mijn Huawei gaat het eerdaags wel begeven en de Oppo staat te koop, veel te groot past niet in de werkjas zak die ervoor bedoeld is, en in mijn broekzak met mijn werk is geen aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icefire171
hmm zo te zien gaan beide bestellingen weer retour afzender. Het scheelt in ieder geval dat ze niet een week in het magazijn liggen voordat ze retour gaan zoals de vorige keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doornekamp33
hmmmm, de mijne is vandaag afgeleverd, in Duitsland ergens, zal dus retour zijn gegaan naar de Media Markt.
Maar een week geleden al bericht gehad van MM dat die retour ging, dus hij is er nog niet @icefire171
Nu maar zien wanneer de boel gecrediteerd word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasio7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-05 13:54
Attixx schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 12:40:
[...]

Ik heb gisteren na het zien van je bericht ook geprobeerd via store.google.de de pixel 4A 5G te bestellen voor €399 incl verzending met de 00000 postcode truk. Daarnet een mailtje gehad dat hij onderweg is, ben benieuwd hoe het nu verder gaat

[Afbeelding]
heb jij het ook dat hij al 3 dagen in een DHL sorteercentrum ligt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackice09
Die van mij gaat met UPS en heeft inmiddels al 4 dagen de status 'onderweg' met daarbij steeds dezelfde locatie
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S6yA2Xpvqf50EjW_vjQE42bC0ds=/800x/filters:strip_exif()/f/image/IIb2OrOzu9kXszYD8xdFTXuO.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icefire171
@Doornekamp33 mijn bestellingen zijn in ieder geval weer veilig bij saturn aangekomen....nu wachten we de lockdown of de pixel 5a maar af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barista
  • Laatst online: 08:01
Heeft iemand eigenlijk al eens aangebeld bij dat distributiecentrum in Waalwijk?

Het is toch van de zotte dat, zodra mijn nieuwe telefoon wordt geleverd, deze meer kilometers heeft afgelegd dan ikzelf in het afgelopen jaar. Ik heb mijn telefoon namelijk laten opsturen naar een vriend in Hannover en die gaat hem weer op de post doen richting mij...

En omdat ik hier lees dat er soms ook lege doosjes worden afgeleverd, heb ik hem direct maar gevraagd alles dat prijsgeeft dat het een pakketje van Google is door te strepen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m798
m798 schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 12:43:

Naam
Adres
DE
*telefoonnummer

Ik ben benieuwd.
Vandaag keurig aangekomen. Label was gecorrigeerd naar het juiste adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ERASER007
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-07 22:10
m798 schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 23:18:
[...]

Welke verzend methode heb je gekozen? Internationaal (is wat duurder)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HikariMisako
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11:35
m798 schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 23:18:
[...]

Weet je toevallig nog wat de indicatie van de levertijd was nadat je de bestelling had geplaatst?
Ik heb gister ook een bestelling bij Google ingeschoten en daar staat nu "bezorging vóór 23-26 maart"".

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• m798
ERASER007 schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 08:23:
[...]

Welke verzend methode heb je gekozen? Internationaal (is wat duurder)?
Gewoon standaardverzending.
HikariMisako schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 08:24:
[...]

Weet je toevallig nog wat de indicatie van de levertijd was nadat je de bestelling had geplaatst?
Ik heb gister ook een bestelling bij Google ingeschoten en daar staat nu "bezorging vóór 23-26 maart"".
Op 12 februari besteld. In de bevestigingsmail staat aflevering: 15 - 18 februari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ERASER007
Snif snif. Wilde net 4a 5g bestellen... Geen voorraad meer in Duitse Google store. Iemand toevallig 1 teveel besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doornekamp33
icefire171 schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 09:51:
@Doornekamp33 mijn bestellingen zijn in ieder geval weer veilig bij saturn aangekomen....nu wachten we de lockdown of de pixel 5a maar af.
Mijne is netjes bij de MM retour gemeld met de melding dat ik niet tevreden was met het produkt en mijn geld kan terug verwachten, nu nog zien wanneer dat word, ga nu er maar 1 bij Mobiel.nl bestellen, die heeft voorraad, belsimpel word de levertijd steeds langer.
Of inderdaad de lockdown afwachten en er zelf 1 ophalen, tenzij de 5a er dan ondertussen is, keuzes, kan nog een.paar dagen er over denken, wil hem volgende week laten komen, is er iemand om hem aan te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teleluvr
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
m798 schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 09:55:
[...]

Gewoon standaardverzending.

[...]

Op 12 februari besteld. In de bevestigingsmail staat aflevering: 15 - 18 februari.
Mijne besteld op 14feb, status nog niet verzonden.
Zou samen kunnen vallen met het bericht van degene boven mij, dat ze even door de voorraad heen zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ERASER007
ERASER007 schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 12:18:
Snif snif. Wilde net 4a 5g bestellen... Geen voorraad meer in Duitse Google store. Iemand toevallig 1 teveel besteld?
En gelukkig alsnog een bestelling kunnen plaatsen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kikk0r
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-09 00:33
Op 10 februari in een opwelling (worstelde al langer met de knoop doorhakken) de 4a besteld bij Saturn.de. Ik heb 00000 als PLZ gebruikt en 'Niederlande' toegevoegd in een extra regel, maar was vergeten mijn echte NL postcode erbij toe te voegen. Dom! Ik vraag me af of het uberhaupt had uitgemaakt, want het pakketje ligt nu sinds de 15de in Dorsten, DE. Gezien de verhalen hier acht ik de kans groot dat ie terug gestuurd gaat worden, dus ik heb DHL Nederland op Twitter gecontacteerd of ze het label konden aanpassen, maar zij zien niets in hun systemen staan.
Wat denken jullie: DHL Duitsland benaderen, of maar gewoon wachten en hopen op die kleine kans dat het wel naar Nederland wordt doorgestuurd? Ze zouden mijn straatnaam en huisnummer moeten hebben ontvangen vanuit Saturn. Saturn zelf om hulp vragen is natuurlijk geen optie, want dan annuleren ze heel de boel.

• icefire171
Kikk0r schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 19:08:
Ik heb 00000 als PLZ gebruikt en 'Niederlande' toegevoegd in een extra regel, maar was vergeten mijn echte NL postcode erbij toe te voegen. Dom! Ik vraag me af of het uberhaupt had uitgemaakt, want het pakketje ligt nu sinds de 15de in Dorsten, DE.
Hoogstwaarschijnlijk heb je de melding "Die Sendung wurde für den Weitertransport vorbereitet" in je DHL T&T staan. Zoja dan krijg je 9 van de 10 keer binnenkort een "Rücksendung an den Absender" melding.

Als je bestelling al elders in Duitsland is geweest (bijv. Nohra --> Dorsten) dan heb je misschien geluk en komt die door naar NL.

Maar ik zou rustig afwachten, want de klantenservice van DHL DE kan helaas ook niks voor je betekenen.

[ Voor 9% gewijzigd door icefire171 op 18-02-2021 09:09 ]

• Denniszx
Wowowow! Ik heb de 4a 5g voor 342,10 bij saturn.de besteld op 7 februari. Zojuist ging de deurbel wat ik erg raar vond gezien ik niets verwachtte en het pakket al sinds de 13e bij DHL in Dorsten lag. Ik zat dus al te wachten op de retourmelding. Zou het dan toch? En ja hoor, een Saturn doos op de grond bij de pakketbezorger. :9~ De verzegeling leek intact maar toch even voor de zekerheid het uitpakken gefilmd (gezien de lege dozen). In de doos netjes een 4a 5g in seal. Mijn label op de doos ziet er zo uit (er zit maar 1 label op):

Naam Achternaam
Adres
Postcode Niederlande
00000 Plaats

De tracking status vanaf Dorsten:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Do, 18.02.2021, 10:04
    Die Sendung wurde in das Zustellfahrzeug geladen.
Do, 18.02.2021, 09:17
    Die Sendung wird im Zustell-Depot für die Zustellung vorbereitet.
Mi, 17.02.2021, 23:41
    Die Sendung ist im Zielland/Zielgebiet eingetroffen.
Sa, 13.02.2021, 03:08, Dorsten
    Die Sendung ist in der Region des Empfängers angekommen und wird im nächsten Schritt zur Zustellbasis transportiert.
Fr, 12.02.2021, 15:51, Nohra
    Die Sendung wurde von DHL bearbeitet und wird für den Weitertransport in die Region des Empfängers vorbereitet.

[ Voor 8% gewijzigd door Denniszx op 18-02-2021 13:49 ]

• Huttenkloas
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 07-09 08:27
Ik ben ook in de markt voor een Pixel 4a. 5G lijkt me overbodig (netwerk is toch nog niet dekkend en 4G is mij snel genoeg). Ik woon dichtbij de grens en zou relatief eenvoudig langs de MM kunnen. Zolang hij maar 2 simkaarten kan handelen (dat kan via e-sim). Echter heb ik moeite om nu €345 te betalen terwijl hij regelmatig ergens voor de €300 of lager in de aanbieding is. Ook is €345 voor de 4a zonder 5G in verhouding relatief duur aangezien de 5G versie nu €399 kost. Keuzes, keuzes, keuzes..

Weet iemand of hij nog ergens in de aanbieding is/komt in DLD?

• marinos88
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 16:14
Huttenkloas schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 18:55:
Ik ben ook in de markt voor een Pixel 4a. 5G lijkt me overbodig (netwerk is toch nog niet dekkend en 4G is mij snel genoeg). Ik woon dichtbij de grens en zou relatief eenvoudig langs de MM kunnen. Zolang hij maar 2 simkaarten kan handelen (dat kan via e-sim). Echter heb ik moeite om nu €345 te betalen terwijl hij regelmatig ergens voor de €300 of lager in de aanbieding is. Ook is €345 voor de 4a zonder 5G in verhouding relatief duur aangezien de 5G versie nu €399 kost. Keuzes, keuzes, keuzes..

Weet iemand of hij nog ergens in de aanbieding is/komt in DLD?
Ik zit met hetzelfde dilemma. Ik houd mydealz.de in de gaten voor een aanbieding en dan maak ik een ritje de grens over

• Frankzzz
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:55
Zal mijn verhaal ook even delen. Ik heb de 7de bij de MM de 4a besteld (345€) met de methode postcode 00000.
De 16de werd hij geleverd, netjes compleet.

Wel heb ik als adres opgegeven:
naam
straat + nr
postcode: XXXXXX
00000 stad, Niederlände NL

ofwel, extra regel met postcode, en de stad nog niederlande + NL toegevoegd.

Gelukkig had ik UPS. Die hebben een tijdje in Duitsland laten liggen, toen het label vervangen en daarna doorgestuurd.
Jullie allen ook veel succes gewenst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Huttenkloas
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 07-09 08:27
marinos88 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 20:30:
[...]

Ik zit met hetzelfde dilemma. Ik houd mydealz.de in de gaten voor een aanbieding en dan maak ik een ritje de grens over
Thnx voor de tip. Ik kende deze nog niet. Ik keek gewoon op idealo.de

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draakhoofd
  • Niet online
De route Saturn.de + Huifkar (doorstuurservice) is hier ook al niet gelukt. Saturn heeft de bestelling wel aangenomen, maar ook weer gestorneerd. Zonder bericht overigens, moest het uit de bestelstatus online halen.

Geen idee wat ik nu nog kan doen om een Pixel 4a in huis te krijgen. Het is mooi om te lezen dat sommigen slagen met de 00000-truc, maar dat zijn echt uitzonderingsgevallen. Bij mij is het 3x niet gelukt in ieder geval. En het risico op verloren pakketjes en 't daarbij horende geregel achteraf ga ik niet riskeren. Ophalen in Duitsland is gezien Covid-19 situatie van nu ook geen optie. Belsimpel of Mobiel.nl hebben beide geen voorraad maar ook die €100 meerprijs vind ik niet acceptabel (€399 vraagprijs had ik ze gegund)

[ Voor 56% gewijzigd door draakhoofd op 19-02-2021 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel-online
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-09 14:56
roel-online schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:10:
[...]

Dat is weer een goeie deal! Als ie aankomt natuurlijk.

Ik waag weer een poging. Al m'n eerdere pogingen zijn mislukt bij Mediamarkt, waarvan de bestellingen naar lokale winkels gingen. De Saturn bestellingen lijken naar het hoofdkantoor te gaan, misschien meer kans daar.
Drie bestellingen geplaatst op 8 Februari tijdens de Superbowl actie en van de drie is er eentje vrij snel terug gegaan en de andere twee zijn vandaag bezorgd! :)

Volgens mij meer een kwestie van geluk, want het adresformat van de gefaalde en een van de succesvolle leveringen was precies hetzelfde. De geretourneerde heeft overigens nooit Dorsten bereikt, de twee succesvolle leveringen wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
draakhoofd schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 13:45:
De route Saturn.de + Huifkar (doorstuurservice) is hier ook al niet gelukt. Saturn heeft de bestelling wel aangenomen, maar ook weer gestorneerd. Zonder bericht overigens, moest het uit de bestelstatus online halen.

Geen idee wat ik nu nog kan doen om een Pixel 4a in huis te krijgen. Het is mooi om te lezen dat sommigen slagen met de 00000-truc, maar dat zijn echt uitzonderingsgevallen. Bij mij is het 3x niet gelukt in ieder geval. En het risico op verloren pakketjes en 't daarbij horende geregel achteraf ga ik niet riskeren. Ophalen in Duitsland is gezien Covid-19 situatie van nu ook geen optie. Belsimpel of Mobiel.nl hebben beide geen voorraad maar ook die €100 meerprijs vind ik niet acceptabel (€399 vraagprijs had ik ze gegund)
Bestellen bij fnac.com? Ze hebben hem op voorraad. Ervaringen van lotgenoten zijn voornamelijk positief in dit topic.

https://www.fnac.com/Smar...084793/w-4#omnsearchpos=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TLa

TLa

Ik heb op 3/2 besteld bij Fnac, vandaag ging Bpost langs komen. Staat er nu in de app dat het adres onvolledig is, maar dat kan niet want als het adres niet klopt, kan het onmogelijk in de Bpost app terecht komen.

Toch echt altijd iets met Bpost, vreselijk bedrijf.
Pagina: 1 ... 23 ... 26 Laatste