Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icefire171
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12:57
hmm op een of andere reden krijg ik apple music tegoed die verwijst naar de bestelling van 02.01....zou het dan toch gaan gebeuren?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chrotenise
  • Registratie: December 2011
  • Niet online
FloR_ schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 15:36:
ebay.de voor jullie een optie? Kan je ze nieuw in de zegel kopen, prijzen zo rond de 360 tot 400 euro.
Voor dat geld leg ik de laatste 3 tientjes wel bij en koop 'm bij Belsimpel met NL garantie.
Enige reden dat ik het nu via MediaMarkt.de probeer is omdat het daar dus al sinds begin December onder de 350 zit qua prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloR_
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-09 17:32
Chrotenise schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 15:46:
[...]

Voor dat geld leg ik de laatste 3 tientjes wel bij en koop 'm bij Belsimpel met NL garantie.
Enige reden dat ik het nu via MediaMarkt.de probeer is omdat het daar dus al sinds begin December onder de 350 zit qua prijs.
ik hoop nog altijd dat hij opnieuw voor 300euro te koop komt op mm.de. Dan laat ik hem reserveren en haal ik hem wel af; anderhalf uur in de auto heb ik er wel voor over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik ben benieuwd bij wie het nu wel en niet gelukt is.

Poll: Bestellen in Duitsland is het gelukt?
Ja (bij Mediamarkt)
Nee (bij Mediamarkt)
Ja (bij Saturn)
Nee (bij Saturn)
Ja (bij Google store)
Nee (bij Google store)
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=403252&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aalekss
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:03
ik wil meerdere keren stemmen

mediamarkt en saturn niet gelukt! ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wamske
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 09:13
Beetje irritant, maar na een week proberen is het mij wel gelukt om bij de MM te bestellen, inmiddels doorgestuurd naar DHL. (helaas dus niet voor €300..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerritjan
  • Laatst online: 12:45
FloR_ schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 15:36:
ebay.de voor jullie een optie? Kan je ze nieuw in de zegel kopen, prijzen zo rond de 360 tot 400 euro.
Hahaha, dat zijn al die Duitsers die net iets sneller zijn met Pixels bestellen bij MM voor 289 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakriez
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 12:12

Tweakriez

clicksmashstuff.com

wamske schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 17:08:
Beetje irritant, maar na een week proberen is het mij wel gelukt om bij de MM te bestellen, inmiddels doorgestuurd naar DHL. (helaas dus niet voor €300..)
Zou nog opassen met een dansje doen. Had ook een bestelling welke met DHL ging maar die werd uiteindelijk ook retour gestuur naar de vestiging.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-09 13:26
Ruim een uur geleden kreeg ik een mail van MediaMarkt dat mijn bestelling verzonden ging worden. Terwijl het eigenlijk op de 19e gepland stond.

Maar nu kreeg ik net een mailtje van DHL in het Nederlands dat mijn pakketje morgen afgeleverd word. Bij de track en trace staat ook gewoon het goede Nederlandse adres.
Ik wil niet te vroeg juichen, maar ik denk dat ik flink geluk heb.

edit: vals alarm. Ik herinner met ineens dat ik 4 weken geleden iets besteld heb wat nog niet geleverd was 8)7 Daar sloeg het mailtje dus op.

[ Voor 22% gewijzigd door LoeWn op 15-01-2021 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
LoeWn schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 00:06:
Ruim een uur geleden kreeg ik een mail van MediaMarkt dat mijn bestelling verzonden ging worden. Terwijl het eigenlijk op de 19e gepland stond.

Maar nu kreeg ik net een mailtje van DHL in het Nederlands dat mijn pakketje morgen afgeleverd word. Bij de track en trace staat ook gewoon het goede Nederlandse adres.
Ik wil niet te vroeg juichen, maar ik denk dat ik flink geluk heb.
Hier hetzelfde, mijne zou in eerste instantie de 20e verstuurd worden.
Status is bij mij nog wel dat ie door DHL opgehaald moet worden.

Wellicht een verschil met anderen is dat deze mails komen van MediaMarkt Onlineshop. Geen idee of dat komt door het bestelmoment (2 januari) of dat ik deze heb besteld na het aanmaken van een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icefire171
Hier wacht die ook nog om opgehaald te worden.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wamske
Tweakriez schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 23:58:
[...]

Zou nog opassen met een dansje doen. Had ook een bestelling welke met DHL ging maar die werd uiteindelijk ook retour gestuur naar de vestiging.
Ik zit ook nog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreadramon
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 14:55
icefire171 schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 15:40:
hmm op een of andere reden krijg ik apple music tegoed die verwijst naar de bestelling van 02.01....zou het dan toch gaan gebeuren?
Ik wil je happy cloud niet kapot prikken, maar dit heb ik ook gehad. Inmiddels heeft DHL ook aangegeven dat mijn bestelling weer retour gaat. Al met al bijna 3 weken verder en nog geen telefoon.

Inmiddels heb ik van Google store wel de T&T gekregen en deze zou volgende week verzonden moeten worden. Fingers crossed!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• noflik
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 06-05 12:55
De 4a is weer beschikbaar bij fnac.com voor 349 euro, let wel op dat het mogelijk lang kan duren voordat deze verzonden wordt (ook al staat er 4-12 dagen ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inTIMidate
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:33
Mijn bestelling van 4 Januari is gisteren ook geannuleerd bij MM :/

[ Voor 6% gewijzigd door inTIMidate op 15-01-2021 09:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Salv
  • Laatst online: 08-09 11:12
noflik schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 09:35:
De 4a is weer beschikbaar bij fnac.com voor 349 euro, let wel op dat het mogelijk lang kan duren voordat deze verzonden wordt (ook al staat er 4-12 dagen ;)).
Hier inderdaad een bestelling geplaatst voor 2 toestellen. Tijdens bestelling kreeg je de mogelijkheid tot bezorgen naar NL voor 6 of 15 euro ( normaal / snel ) waarbij de snel levering de leverdatum nog verder stond dan normaal. Dus voor die 6 euro laten versturen waarbij momenteel de leverdatum voor 2-5 februari staat, dus een kleine drie weken en misschien eerder :)

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakriez

Tweakriez

clicksmashstuff.com

Dat bestellen bij Fnac zou ik zelf niet zo snel doen. Heb hier een defecte Pixel liggen uit Duitsland (was nieuw overgenomen van een Tweaker) en ik kan nu pas na de lockdown terecht voor service. En dit is in Duitsland... Als je deze pech zou hebben met een toestel van Fnac kan ik me voorstellen dat de herstel procedure nog wat ingewikkelder zal worden.

*knip* V&A hoort niet thuis op forum.

Zelf heb ik ondertussen een 4a 5g in gebruik.

[ Voor 24% gewijzigd door rens-br op 15-01-2021 11:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• leonr
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10-09 17:19
Ik ben uiteindelijk toch voor 4a 5g gegaan bij mediamarkt.de. Maandag besteld en hij werd via DHL bezorgt.

Ik heb bij postcode 00000 ingevuld en bij plaatsnaam [Plaats], [Postcode], Niederlande

In de track & trace stond elke keer alles goed, icm adres. En vandaag is hij thuis bezorgd:

Fr, 15.01.2021, 10:20 Die Sendung wird im Zustell-Depot für die Zustellung vorbereitet.
Fr, 15.01.2021, 01:21 Die Sendung ist im Zielland/Zielgebiet eingetroffen.
Do, 14.01.2021, 01:33, Dorsten Die Sendung ist in der Region des Empfängers angekommen und wird im nächsten Schritt zur Zustellbasis transportiert.
Mi, 13.01.2021, 17:52, Bremen Die Sendung wurde von DHL bearbeitet und wird für den Weitertransport in die Region des Empfängers vorbereitet.
Mi, 13.01.2021, 12:07 Die Sendung wurde elektronisch angekündigt. Sobald die Sendung von uns bearbeitet wurde, erhalten Sie weitere Informationen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aalekss
  • Laatst online: 08:03
leonr schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 11:42:
Ik ben uiteindelijk toch voor 4a 5g gegaan bij mediamarkt.de. Maandag besteld en hij werd via DHL bezorgt.

Ik heb bij postcode 00000 ingevuld en bij plaatsnaam [Plaats], [Postcode], Niederlande

In de track & trace stond elke keer alles goed, icm adres. En vandaag is hij thuis bezorgd:
Ah dus niet op die extra adresregel.
Maar bij plaats dus: [Plaats], [Postcode], Niederlande

Bij mij is het al 2 keer mislukt. Ik wil er ook 1!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaldair
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11-09 09:08
Bij mij op dezelfde manier ook twee keer niet gelukt. Laatste keer in de extra regel heel mijn adres opgeschreven. Toen kwam hij verder maar uiteindelijk voldeed hij niet aan bepaalde eisen volgens DHL en dus weer retour :(

Nu proberen via mygermany :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Memocrat
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 20-07-2024
noflik schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 09:35:
Zeker een momentopname in de ochtend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bengaal
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 24-02-2024
Hoe lang duurt het bij jullie dat de reservering op de creditcard weer terug wordt geboekt na een annulering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inTIMidate
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:33
Dat duurde wel 10 dagen bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreadramon
Ik heb hem zojuist ontvangen via google Duitsland! (Overigens gewoon verstuurd vanuit Waalwijk)

Waar het bij MM 3 weken duurde voordat er beweging in kwam bij DHL, is deze nog niet eens ontvangen door DHL volgens de DHL T&T. Dat zal er vast aan liggen dat hij Duitsland nooit heeft bereikt. Maar al met al is het bestelproces wel een avontuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Dreadramon schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 14:39:
Ik heb hem zojuist ontvangen via google Duitsland! (Overigens gewoon verstuurd vanuit Waalwijk)

Waar het bij MM 3 weken duurde voordat er beweging in kwam bij DHL, is deze nog niet eens ontvangen door DHL volgens de DHL T&T. Dat zal er vast aan liggen dat hij Duitsland nooit heeft bereikt. Maar al met al is het bestelproces wel een avontuur.
Ok, gewoon met de 0000 postcode truc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniszx
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-08 13:25
Is er een zaak die deze voor 349 direct naar Nederland levert en op voorraad heeft? Enige die ik kan vinden is fnac maar die heeft hem niet op voorraad. :'(

[ Voor 30% gewijzigd door Denniszx op 16-01-2021 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnovos
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
arnovos schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 08:37:
Hier ook #jaloers op de geposte levertijden. Heb de mijne op fnac.com besteld op 28 december, verzending wordt verwacht op 15 januari.

Ik zie verder dat de 5G vrijwel overal op voorraad is. Zou die zoveel minder populair zijn?
Inmiddels de Pixel 4a binnen via fnac.com, op de 15e voor 12u in huis! Telefoon bevalt prima. Helaas kan de vier maanden gratis Deezer niet geactiveerd worden want niet in Frankrijk. 8)7 Iemand nog tips wat ik daar aan kan doen?

Cetero censeo Dynalogic delendam esse.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
arnovos schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 21:07:
[...]

Inmiddels de Pixel 4a binnen via fnac.com, op de 15e voor 12u in huis! Telefoon bevalt prima. Helaas kan de vier maanden gratis Deezer niet geactiveerd worden want niet in Frankrijk. 8)7 Iemand nog tips wat ik daar aan kan doen?
Mailtje sturen naar Deezer schijnt te werken bij sommigen.
lukadad schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 17:45:
Off-topic tip voor de fnac.com kopers : bij aankoop krijg je normaal gezien per email een code voor 4 maanden gratis Deezer (mits in winkelmand geplaatst, blijkbaar).
Ik heb mij een Fnac+ kaart gekocht (tijdelijke actie aan 4,99 euro) en daarbij dezelfde Deezer-deal gekregen.
Als je deze wil claimen bij Deezer gaat het niet lukken tenzij met een Franse CC of Paypal, maar met een mail naar de Deezer helpdesk, wordt dit toch geactiveerd op je bestaande Deezer account (mits niet eerder al genoten van gratis promo).

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonr
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10-09 17:19
aalekss schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 12:34:
[...]

Ah dus niet op die extra adresregel.
Maar bij plaats dus: [Plaats], [Postcode], Niederlande

Bij mij is het al 2 keer mislukt. Ik wil er ook 1!
Nee gewoon bij plaatst, dan staat het ook gewoon overal in de dhl track n trace, en het leek allemaal vrij snel en soepel te gaan. Ik had een paar storneringen maar dan was het omdat hij toch niet op voorraad was, toen hij vezonden werd ging het gelijk goed bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nova163
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08:38
23 december besteld op fnac.com
12 januari mail gekregen dat er iets mis was met mijn betaling, maar had in eerste instantie de mail gemist
15 januari creditcard bijgewerkt
16 januari verzonden

Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreadramon
Exocet schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 16:06:
[...]

Ok, gewoon met de 0000 postcode truc?
Ja, en dan op de extra adresregel je postcode en Niederlande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniszx
M.b.t. garantie, is het dan eerder aan te raden bij fnac te bestellen dan bij de Duitse Google store zelf op grijze manier?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dreadramon
Ik denk dat dat weinig uitmaakt, in alle gevallen zul je het naar het buitenland moeten sturen. Omdat Google vanuit NL distribueert, zou je met Google wellicht geluk kunnen hebben en binnen Nederland kunnen verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Dreadramon schreef op maandag 18 januari 2021 @ 09:04:
Ik denk dat dat weinig uitmaakt, in alle gevallen zul je het naar het buitenland moeten sturen. Omdat Google vanuit NL distribueert, zou je met Google wellicht geluk kunnen hebben en binnen Nederland kunnen verzenden.
Inderdaad wel interessant om te weten, wellicht iemand die er ervaring mee heeft?
Wat als Google geen support geeft, omdat ze officieel de telefoon niet in Nederland uitbrengen?
Dan is wellicht de Mediamarkt/Saturn in Duitsland een veiligere optie, daar kun je in principe wel terecht, als het moet in een fysieke winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icefire171
Nou mijn bestelling van 02.01 is volgens de MM sinds 15.01 op "reis" vanuit Greven zonder verdere updates met als bezorg datum vandaag,

Maar DHL T&T geeft aan dat het pakketje nog in Greven is. Gaat dit nog wat worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• euchromatic
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12:20
icefire171 schreef op maandag 18 januari 2021 @ 09:45:
Nou mijn bestelling van 02.01 is volgens de MM sinds 15.01 op "reis" vanuit Greven zonder verdere updates met als bezorg datum vandaag,

Maar DHL T&T geeft aan dat het pakketje nog in Greven is. Gaat dit nog wat worden :P
Bij mij precies hetzelfde. Het lijkt er op dat de adrescorrectieafdeling bij DHL niet in het weekend werkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreadramon
Exocet schreef op maandag 18 januari 2021 @ 09:40:
[...]

Inderdaad wel interessant om te weten, wellicht iemand die er ervaring mee heeft?
Wat als Google geen support geeft, omdat ze officieel de telefoon niet in Nederland uitbrengen?
Dan is wellicht de Mediamarkt/Saturn in Duitsland een veiligere optie, daar kun je in principe wel terecht, als het moet in een fysieke winkel.
Ze hebben gewoon support te geven volgens Duits recht (=vergelijkbaar met NL), dat jij hem in NL gebruikt maakt niet direct dat je geen garantie hebt.

En voor de mensen die al weken de DHL T&T aan het refreshen zijn, ga er maar vanuit dat hij onderweg terug naar de MM is ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nova163
Exocet schreef op maandag 18 januari 2021 @ 09:40:
[...]

Ha, ik heb mijn Pixel 3 bij Saturn gekocht in Duitsland. Toen hij kapot ging, heb ik contact opgenomen met Google, omdat ik geen zin had om hem op te sturen naar Duitsland. Het was lastig om contact te krijgen (weet niet meer precies waarom), maar toen ik contact had werkte dat prima. Ik kon de telefoon gratis opsturen en had binnen een week een nieuwe telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwisterX
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 13:40
Nova163 schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 22:47:
12 januari mail gekregen dat er iets mis was met mijn betaling, maar had in eerste instantie de mail gemist
16 januari verzonden

Ben benieuwd!
Zelfde bij mij!
28 dec besteld (€356 incl shipping), met verwachtte verzending op 15 jan.
14 jan mail gekregen en creditcard bijgewerkt.
18 jan geleverd (tenminste, volgens FedEx voor 16:00 vandaag).

Ook de extra reservering op mijn creditcard is er ondertussen tussenuit. Had in de fnac-chat nog navraag gedaan en dit kan vaker gebeuren. Ze krijgen daar overigens meestal op dinsdag nieuwe voorraad.

Nu nog een screenprotector en siliconen hoesje uitzoeken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online

Mijn bestelling van 2 januari is sinds 14 januari bijgewerkt naar:
Versand vorbereitet
Das Paket ist gepackt und wartet auf die Abholung durch DHL.
Maar sindsdien geen enkele update meer. Lijkt me dus dat ik 'm niet meer ga krijgen, maar annuleer de order dan, dan kan ik het via een andere weg gaan proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn

Same here.

Fr, 15.01.2021, 16:02, Greven
Die Sendung wurde für den Weitertransport vorbereitet.
Do, 14.01.2021, 22:38
Die Sendung wurde elektronisch angekündigt. Sobald die Sendung von uns bearbeitet wurde, erhalten Sie weitere Informationen.

Edit: en de info vanuit MM

15.01.2021, 21:24 Uhr (Greven)
Unterwegs
Die Lieferung ist in der Zielregion eingetroffen.
14.01.2021, 22:38 Uhr
Versand vorbereitet
06.01.2021
Bestellung verarbeitet
Die Lieferung wurde verarbeitet.

[ Voor 20% gewijzigd door LoeWn op 18-01-2021 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icefire171
LoeWn schreef op maandag 18 januari 2021 @ 15:23:
[...]

Same here.

Fr, 15.01.2021, 16:02, Greven
Do, 14.01.2021, 22:38
Die Sendung wurde elektronisch angekündigt. Sobald die Sendung von uns bearbeitet wurde, erhalten Sie weitere Informationen.
Bij mij staat het volgens de MM als volgende voor:

15.01.2021, 21:26 Uhr (Greven)
Unterwegs
14.01.2021, 23:36 Uhr
Versand vorbereitet
02.01.2021
Bestellung verarbeitet

Maar DHL heeft volgende:

Fr, 15.01.2021, 19:10, Greven
Do, 14.01.2021, 23:36
Die Sendung wurde elektronisch angekündigt. Sobald die Sendung von uns bearbeitet wurde, erhalten Sie weitere Informatione

Dus ik heb eigenlijk wel het idee dat er iets met het pakketje is gedaan (19:10 en 21.26 heeft ook even in zowel DHL als wel de MM T&T gestaan) dus we wachten wel gewoon af....hij is toch met een CC betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
Bij mij hetzelfde verschil in de websites. Mijne is wel 2 minuten eerder op 'Unterweg' gezet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperkock
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-09 07:27
Ik heb de mijne 6 januari besteld (met korting) en via mygermany laten bezorgen.
Dag later bezorgd, alleen was mygermany wat trager ivm corona. Uiteindelijk afgelopen donderdag in NL aangekomen. Verzendkosten 32 euro.
Uiteindelijk 332 betaald. Prima deal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Razzler
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20-01 12:38
Ik heb in totaal 4 pogingen gewaagd.
3x werd de bestelling direct gestorneerd.
1x werd de Pixel 4a daadwerkelijk verstuurd via UPS, om vervolgens weer als rucksendung terug te gaan naar de MM...
UPS gebeld, MM gebeld, mailtjes verstuurd naar de daadwerkelijke locatie....
Het mocht allemaal niet baten. Ook de laatste is weer teruggestort.

Ben er een beetje klaar mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjurres
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09-09 16:10
ik zit sterk te twijfelen om de telefoon bij belsimpel te bestellen. of zeggen jullie, dan kun je beter de 4a 5g nog een keer proberen voor hetzelfde geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
sjurres schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 13:29:
ik zit sterk te twijfelen om de telefoon bij belsimpel te bestellen. of zeggen jullie, dan kun je beter de 4a 5g nog een keer proberen voor hetzelfde geld.
Of even bij V&A kijken. Daar staan een aantal 4a 5G's van betrouwbare Tweakers waarbij het wel gelukt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wamske
Het ongelooflijke is geschiedt, geloven doe ik het bijna niet, maarrr
Hij is binnen!
Jammer dat het niet kon in de aanbieding periode, maar €340 incl verzendkosten is nog steeds ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delta737
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 13:38
sjurres schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 13:29:
Volgens mij hebben in dit topic ook mensen aangeboden om hem tegen een zachte vergoeding op te halen bij een MM of Saturn net over de grens. Zeker de 4a 5G is volgens mij prima leverbaar. Dan zou ik altijd voor die optie kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinees
  • Niet online
Bij de 2e poging is het mij ook gelukt om er 1 thuisgestuurd te krijgen, gekocht voor €299 bij mediamarkt.de.

Tijdslijn bij mij was als volgt.
9 januari besteld
11 januari verzonden
13 januari teruggestuurd naar mediamarkt (hier had ik de hoop opgegeven dat ik het nog zou krijgen)
14 januari krijg ik een mail van mediamarkt dat ik een verkeerde adres heb ingevuld. Er werd toen via de mail ook aangegeven dat ze naar Nederland kunnen verzenden.
19 januari bezorgd met UPS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Hier helaas nog steeds in de wacht bij de mediamarkt, status nog altijd wachten op ophalen door DHL.
Mail gestuurd, maar nog geen reactie van de mediamarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nova163
Nova163 schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 22:47:
16 januari verzonden

Ben benieuwd!
Gisteren (19 januari) is de telefoon bezorgd :)

Al met al dus bijna een maand geduurd, vooral omdat het even duurde voordat Fnac voorraad had. Toch blij dat ik hiervoor heb gekozen, want heb geen behoefte om bij te dragen aan het verdienmodel van grijze import.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Razzler
  • Laatst online: 20-01 12:38
Sinees schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 14:57:
Bij de 2e poging is het mij ook gelukt om er 1 thuisgestuurd te krijgen, gekocht voor €299 bij mediamarkt.de.

Tijdslijn bij mij was als volgt.
9 januari besteld
11 januari verzonden
13 januari teruggestuurd naar mediamarkt (hier had ik de hoop opgegeven dat ik het nog zou krijgen)
14 januari krijg ik een mail van mediamarkt dat ik een verkeerde adres heb ingevuld. Er werd toen via de mail ook aangegeven dat ze naar Nederland kunnen verzenden.
19 januari bezorgd met UPS
Blijkt wel weer wat een loterij het is welke MM vestiging bereidt is een stapje extra te doen 👏🏼

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Memocrat
Die van mij is vandaag bezorgd door dhl. Oorspronkelijk besteld op 2 januari. 299 euro was de prijs, werd verzonden door de onlineshop van mediamarkt. Verzending was 15 januari.

Nu nog een case om die fragiele achterkant te beschermen en een screenprotector. Iemand een goede deal/tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrotenise
  • Niet online
Memocrat schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 00:07:
Die van mij is vandaag bezorgd door dhl. Oorspronkelijk besteld op 2 januari. 299 euro was de prijs, werd verzonden door de onlineshop van mediamarkt. Verzending was 15 januari.

Nu nog een case om die fragiele achterkant te beschermen en een screenprotector. Iemand een goede deal/tip?
Ik heb zelf deze gevonden, maar nog gen ervaring;
https://www.hoesjesdirect...rood-google-pixel-4a.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icefire171
wat gaf DHL gedurende rit voor statussen bij jouw aan dan? Mijn bestelling van 02.01 ligt helaas nog in Greve (niks te doen)

Edit 1: mijn pakket is opeens bezorgd volgens de DHL status :?

[ Voor 7% gewijzigd door icefire171 op 21-01-2021 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
icefire171 schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 07:10:
[...]

wat gaf DHL gedurende rit voor statussen bij jouw aan dan? Mijn bestelling van 02.01 ligt helaas nog in Greve (niks te doen)

Edit 1: mijn pakket is opeens bezorgt volgens de DHL status :?
Maar niks thuis gehad?

Bij mij hetzelfde namelijk.
08.31 mailtje van MediaMarkt dat het vandaag bezorgd word.
08.37 Mailtje van DHL dat het vandaag bezorg word

Track & Trace zegt dat pakketje om 8.22 bezorgd is met Google Translate vertaald 'Bezorgd bij: Andere persoon aanwezig, zie lijst'. Waar is die lijst? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icefire171
LoeWn schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 08:56:
[...]

Maar niks thuis gehad?

Track & Trace zegt dat pakketje om 8.22 bezorgd is met Google Translate vertaald 'Bezorgd bij: Andere persoon aanwezig, zie lijst'. Waar is die lijst? :P
Yep precies de zelfde berichten binnen gehad. Hoop niet dat iemand nu heel erg blij is met x aantal pixels :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• euchromatic
icefire171 schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 09:02:
[...]

Yep precies de zelfde berichten binnen gehad. Hoop niet dat iemand nu heel erg blij is met x aantal pixels :P
Hier ook exact hetzelfde. Bij mij is ook is 'Die Niederlande' veranderd in 'Deutschland'. Ik hoop dat ze in Duitsland geen Amsterdam hebben :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
Ik ben bang dat iemand bij de DHL de Nederlandse Tweakers helemaal zat is en thuis dadelijk 20 Pixels heeft liggen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icefire171
hmm als ik bij DHL zoek op mijn T&T komt het volgende naar voren:

Ist Ihnen der Empfänger unbekannt?
Wenn Sie das Paket nicht erhalten haben, wurde es vielleicht an den Absender zurückgesandt oder bei einem Nachbarn zugestellt.Sollte Ihnen der Nachbar nicht bekannt oder nicht auffindbar sein, können Sie hier gerne eine Nachforschung aufgeben.

kortweg staat er dat het retour gestuurd kan zijn of dat het bij de buurman ligt. Maar ik gok het eerste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrotenise
  • Niet online
[...]

Maar niks thuis gehad?

Ook dit! Fingers crossed dat ze in 1x de hele mik verwerken voor NL, maar dat zal wel te optimistisch zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloR_
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-09 17:32
Voor de Belgen onder ons: Fnac lijkt hem ondertussen in stock te hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
[...]

Maar niks thuis gehad?

Precies hetzelfde hier, lijkt me dat dit niet goed gaat komen en ik maak me hier wel zorgen over.
DHL zegt dat ie bezorgd is en mediamarkt stuurt ook hier een mail dat ie bezorgd is (DHL heeft ons laten weten dat de levering van uw goederen geslaagd is.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 19:03

job

Heb zelf deze case en protector gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icefire171
Exocet schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 12:00:
[...]

Precies hetzelfde hier, lijkt me dat dit niet goed gaat komen en ik maak me hier wel zorgen over.
DHL zegt dat ie bezorgd is en mediamarkt stuurt ook hier een mail dat ie bezorgd is (DHL heeft ons laten weten dat de levering van uw goederen geslaagd is.)
Het spul is gewoon allemaal weer retour MM gestuurd. En die lading staat nu gewoon te wachten tot ze weten wat ze ermee moeten. Met beetje geluk versturen ze hem vandaag of morgen opnieuw (zoals @Sinees hierboven al melde) of ze geven je geld terug na het uitzoeken van de DHL lading (kan de MM ze weer verkopen voor 340 i.p.v 289/299 als compensatie voor de verloren verzendkosten :P )

Voor nu wacht ik het geheel nog even af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakriez

Tweakriez

clicksmashstuff.com

Ben bang dat deze idd allemaal retour gaan. Zelfde gehad met DHL namelijk. Beste kans is nog indien mogelijk bij Saturn Kleve ophalen. Indien op voorraad kan dit dezelfde dag nog namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Als dit niet lukt, doe ik nog een poging bij Google.de store, anders wordt het na de lock-down naar Duitsland rijden.

Eerst maar eens wachten op de retour en het geld terug

[ Voor 19% gewijzigd door Exocet op 21-01-2021 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniszx
Op voorraad bij fnac.com, zojuist besteld met PayPal, wordt morgen uitgeleverd. Op 23-25 januari binnen als het goed is. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Denniszx op 21-01-2021 15:32 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tank80
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09:58

Tank80

Cyanide&&Happiness

Hier na een mislukte mediamarktpoging bij de saturn besteld voor 340 op de 18de.Verzonden met ups, vandaag binnen!

Voor wie het wil weten: heb bij postcode 00000 ingevuld en bij plaats mijn postcode en woonplaats. Bij de extra Adres regel 'Niederlande' ingevuld.

Je imiteert me mateloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Memocrat
icefire171 schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 07:10:
[...]

Edit 1: mijn pakket is opeens bezorgd volgens de DHL status :?
20.01.2021, 11:35 Uhr
Zugestellt
Die Lieferung wurde der Empfängerin oder dem Empfänger zugestellt.
20.01.2021, 10:36 Uhr
In Zustellung
Die Lieferung wird noch heute zugestellt.
19.01.2021, 16:48 Uhr
Zoll
Die Waren befinden sich beim Zoll.
16.01.2021, 01:06 Uhr (Dorsten)
Unterwegs
15.01.2021, 14:27 Uhr (Greven)
Unterwegs
Die Lieferung ist auf dem Weg.
02.01.2021
Bestellung verarbeitet

Ik had het precies gedaan zoals die eerste gast:

Naam
Adres
Postcode, Plaats, Niederlande < dit had ik ingevoerd op de extra regel
00000 Plaats

Dus komt neer op tweemaal de vermelding van plaats.
Is wel 'bulk', zeg. Zou wel meer bescherming geven.
Die twee zijn compatibel? Geen probleem met dat regenboogeffect?

"As other have mentioned the glass is not wide enough, and give a rainbow magnification effect from edge of screen shining through sides of protector."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Icicle
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21-07-2024
TwisterX schreef op maandag 18 januari 2021 @ 14:14:
[...]

Zelfde bij mij!
28 dec besteld (€356 incl shipping), met verwachtte verzending op 15 jan.
14 jan mail gekregen en creditcard bijgewerkt.
18 jan geleverd (tenminste, volgens FedEx voor 16:00 vandaag).

Ook de extra reservering op mijn creditcard is er ondertussen tussenuit. Had in de fnac-chat nog navraag gedaan en dit kan vaker gebeuren. Ze krijgen daar overigens meestal op dinsdag nieuwe voorraad.

Nu nog een screenprotector en siliconen hoesje uitzoeken!
Ohhh nu zie ik pas die mail van 14 jan.. Dacht Franse spam :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bas-w
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 22-08 01:41
Eerder geprobeerd bij MM voor 299 te bestellen en bij Saturn, beide geannuleerd. Op 14 jan weer bij MM besteld, toen voor 340. Hij heeft een paar dagen stil gelegen in Dorsten, ik heb toen nog bij dhl m'n mail opgegeven voor een verzendbericht. 19e kwam ie in NL en 21e bezorgd! De doos was wel open geweest, maar de pixel was nog wel verzegeld.

Alle 3 de bestellingen met de 00000 truc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 19:03

job

Memocrat schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 18:09:
Die twee zijn compatibel? Geen probleem met dat regenboogeffect?

"As other have mentioned the glass is not wide enough, and give a rainbow magnification effect from edge of screen shining through sides of protector."
Een heel klein beetje last van inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
icefire171 schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 13:10:
[...]

Het spul is gewoon allemaal weer retour MM gestuurd. En die lading staat nu gewoon te wachten tot ze weten wat ze ermee moeten. Met beetje geluk versturen ze hem vandaag of morgen opnieuw (zoals @Sinees hierboven al melde) of ze geven je geld terug na het uitzoeken van de DHL lading (kan de MM ze weer verkopen voor 340 i.p.v 289/299 als compensatie voor de verloren verzendkosten :P )

Voor nu wacht ik het geheel nog even af.
Zojuist de mail gehad van de mediamarkt dat ie teruggestuurd is en het geld wordt teruggestort.
Tijd voor een nieuwe poging... Nog even bedenken waar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• icefire171
Exocet schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 10:57:
[...]

Zojuist de mail gehad van de mediamarkt dat ie teruggestuurd is en het geld wordt teruggestort.
hmm in dat geval zal het ook niet lang duren voordat ik die mail ook krijg. Dan vragen we maar een collega in Arnhem om na de lockdown in Duitsland een op te halen. Of wachten op de 5a of bij saturn.de voor 330 (nieuwsbriefcode) mijn geluk beproeven.

[ Voor 6% gewijzigd door icefire171 op 22-01-2021 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
Yup. Hier ook de mail
het spijt ons dat u niet tevreden bent met het door u bestelde product 103527485 . De volgende artikelen zijn vandaag in ons magazijn / markt aangekomen:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
icefire171 schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 11:12:
[...]

hmm in dat geval zal het ook niet lang duren voordat ik die mail ook krijg. Dan vragen we maar een collega in Arnhem om na de lockdown in Duitsland een op te halen. Of wachten op de 5a of bij saturn.de voor 330 (nieuwsbriefcode) mijn geluk beproeven.
Is fnac.com dan niet een betere optie?
Daar kun je hem gewoon normaal online bestellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• euchromatic
[...]

Hier ook helaas. Ik zal de poll nog even invullen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrotenise
  • Niet online
[...]

Same. ;/

Ik heb net de MediaMarkt gebeld en gevraagd of ik hem dan kan afhalen.
Wordt teruggebeld / gemaild.

Als dit kan, kan ik hem Nordhorn op gaan halen (woon in Vlaardingen).

Ik hou jullie op de hoogte hoe dit afloopt.

EDIT: nope...

[ Voor 29% gewijzigd door Chrotenise op 25-01-2021 08:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blackice09
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-08 11:47
Het Pixel 4a 5G model is nu slechts €379,-
Ik zou wachten op het 4G model voor minder dan €300 maar dit is bijna een onweerstaanbare deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
Zo dat is echt een mooie prijs idd! Beetje jammer dat het toestel voor mij (en mijn familie) een beetje te groot is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delta737
Voor die prijs (na coupon voor de nieuwsbrief zelfs maar 369) heb ik het ook maar geprobeerd voor de 4a 5G met de befaamde 00000 truc. Nu maar duimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackice09
Ik ben helaas de nieuwsbrief vergeten :( maar succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Blackice09 schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 12:01:
Het Pixel 4a 5G model is nu slechts €379,-
Ik zou wachten op het 4G model voor minder dan €300 maar dit is bijna een onweerstaanbare deal.
Thanks voor de tip.

Normale 4a is nooit gelukt met leveren (2x geprobeerd). Nu de 4a 5G besteld. Kijken of die wel aankomt ent of dat bevalt qua formaat...
Strakke prijs in ieder geval! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delta737
Saturn heeft hem overigens ook voor die prijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Op vrijdagmiddag 22 januari besteld bij fnac.com, zojuist binnengekregen via FedEx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniszx
Exocet schreef op maandag 25 januari 2021 @ 12:13:
Op vrijdagmiddag 22 januari besteld bij fnac.com, zojuist binnengekregen via FedEx.
Donderdagmiddag en er zit geen beweging in... :'( Welke leveringsmethode?

[ Voor 5% gewijzigd door Denniszx op 25-01-2021 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Denniszx schreef op maandag 25 januari 2021 @ 18:26:
[...]

Donderdagmiddag en er zit geen beweging in... :'( Welke leveringsmethode?
Gewoon standaard, was goedkoper en sneller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mihailo
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-07-2024
Ik heb 14jan bij fnac.com besteld.
Toen stond er de melding dat deze rond 1feb geleverd ging worden. Dit is nog steeds zo.

Wel gek dat latere bestellingen voorrang krijgen 🤔

[ Voor 0% gewijzigd door Mihailo op 25-01-2021 19:39 . Reden: Verbetering ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniszx
Mihailo schreef op maandag 25 januari 2021 @ 19:38:
Ik heb 14jan bij fnac.com besteld.
Toen stond er de melding dat deze rond 1feb geleverd ging worden. Dit is nog steeds zo.

Wel gek dat latere bestellingen voorrang krijgen 🤔
Ik snap er echt niets van, donderdagmiddag dus besteld en tot nu toe 0.0 beweging. Adverteer dan niet dat je het product op voorraad hebt en direct kan leveren voor de 26e...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardK123
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07:49
Zonet een nieuw abonnement icm Pixel 4a bij Belsimpel afgesloten. Daar was de Pixel 4a €294, en in 1 keer afbetaald uiteraard. Er stond een levertijd van 4 weken. Helemaal geen haast met de nieuwe telefoon, dus we zien het wel wanneer deze binnenkomt.

Dit na 4,5 jaar een Samsung Galaxy S7 te hebben gehad - die het eigenlijk nog prima doet maar ik maar overstag ben gegaan omdat Vodafone nu geen aansluitkosten heeft en wij zelf bij Ziggo zitten met internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackice09
EdwardK123 schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 14:48:
Zonet een nieuw abonnement icm Pixel 4a bij Belsimpel afgesloten. Daar was de Pixel 4a €294, en in 1 keer afbetaald uiteraard. Er stond een levertijd van 4 weken. Helemaal geen haast met de nieuwe telefoon, dus we zien het wel wanneer deze binnenkomt.
Welke bundel / maandbedrag zat daar aan vast? €27,- per maand voor 10GB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardK123
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07:49
Blackice09 schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 15:03:
[...]

Welke bundel / maandbedrag zat daar aan vast? €27,- per maand voor 10GB?
€22 per maand voor 20GB, Onbeperkt bellen, Onbeperkt SMS. Als Ziggo gebruiker kreeg ik de verdubbelaar + €5 per maand korting en verhoudingsgewijs was dat beter dan waar ik nu voor betaal bij T-Mobile (of uberhaupt een zelfde soort abbo bij T-Mobile zou hebben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelzinho
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 10-02-2021
De Pixel 4a 5G staat vandaag weer aan 399€ bij Saturn en Mediamarkt.

Zelf heb ik hem al 3x proberen te bestellen vanuit Belgie met de 00000 methode (1x Saturn, 2x MM)
Helaas zonder resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniszx
1 ding is zeker, ik ga nooit meer iets bestellen bij fnac.com, het is dat er geen andere keus is. Heb het proberen te escaleren maar ze zeggen mij simpelweg te wachten tot de bevestiging van verzending komt... Hij staat altijd nog alleen maar aangemeld bij Chronopost, ofwel een onbekend leveringstermijn want hij staat al dagen op deze status (terwijl het product nog steeds op voorraad is en het leveringstermijn op het moment van bestellen wel bekend was - 25 januari). Heb de telefoon nodig omdat ik nu een tijdelijke gebruik.

[ Voor 45% gewijzigd door Denniszx op 27-01-2021 13:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blackice09
Wat een verschil, ik heb mijn Saturn.de bestelling van zaterdag 23 januari zojuist binnen gekregen

[ Voor 73% gewijzigd door Blackice09 op 20-02-2021 12:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wabs
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Mijn 4a 5g, besteld bij MM.de is nog onderweg met DHL. Momenteel bij Dorsten.

Woe, 27-01-2021, 1:34 uur, Dorsten
De internationale zending is verwerkt in het exportpakketcentrum en is onderweg naar de regio van de ontvanger.

Vertaald met Google translate. Lijkt nog wel vooruitgang in te zitten... Fingers crossed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackice09
Als hij Dorsten verlaten heeft zal je hem vast wel krijgen want dan wordt het pakje overgenomen of gereed gemaakt voor overname door DHL Nederland (export)

[ Voor 11% gewijzigd door Blackice09 op 27-01-2021 19:07 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DeRubz
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 19-05 20:07
Ik heb op donderdag 21 januari een Pixel 4a besteld bij MM.de voor mijn vriendin met kleine handjes.
Kreeg een track & trace van UPS die niet werkte (bestelling niet gevonden o.i.d.).

Vandaag kwam er een pakketje, verwachtte het niet maar het was een Pixel.

Pakket geopend, vriendin bezig met screenprotector, blijkt deze te klein te zijn.
Ik pak de doos en ik zie "Pixel 4a 5G" staan. We hebben dus een 5G variant gekregen i.p.v. de reguliere 4a.
Nogmaals de bestelling gecontroleerd en dat was echt de reguliere variant à €340.

Leuke verrassing, maar aangezien deze een stuk groter is gelijk nog een bestelling gedaan. Hopelijk krijgen we dan wel de goede telefoon.

Dit was de eerste poging.

Plz = 00000
Stadt = straat + huisnummer, postcode, stad, provincie, land ingevuld in die volgorde

Succes allemaal!
Pagina: 1 ... 22 ... 26 Laatste