Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vSev
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08-09 17:07
vSev schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 11:32:
Dit ziet er heel goed uit!
Ondanks dat er nog steeds 'Rotterdam, DE' als bestemming staat, is hij aangekomen in Nederland en staat hij gepland voor aflevering vandaag!
We zijn nog geen 24 uur verder na bestelling...

Ik heb in tegenstelling tot anderen mijn volledige adres in het extra veld neergezet
(Straatnaam, huisnummer, Postcode, Stad, Land).

Ik houd jullie op de hoogte!

Edit:
Delivery Address Changed We've corrected the postcode, and the package is on its way to the updated address. Er staat nu Rotterdam, NL.
Update:
Hij is binnen! Wat een geniaal avontuur vol spanning, bedankt allemaal (en MediaMarkt Bremen)! _/-\o_

Timeline:
Besteld op woensdag
Verzonden op woensdag
Adres gewijzigd door UPS op donderdag
Afgeleverd op vrijdag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aalekss
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
Nou gefeliciteerd allemaal hoor. #jaloers ;)

DHL zegt dat het pakket is teruggestuurd.. maar mediamarkt zegt nu dat ze nog niets hebben. :(

Ik hoop vooral op mijn geld retour. Heb met PayPal betaald maar achteraf direct met cc moeten betalen. Extreem slechte ervaringen met die verkoopbescherming van PayPal. :-(

(wanneer je met PayPal betaald geldt de aankoopbescherming van je cc niet)

[ Voor 12% gewijzigd door aalekss op 08-01-2021 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Razzler
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20-01 12:38
vSev schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 10:27:
[...]

Update:
Hij is binnen! Wat een geniaal avontuur vol spanning, bedankt allemaal (en MediaMarkt Bremen)! _/-\o_

Timeline:
Besteld op woensdag
Verzonden op woensdag
Afgeleverd op vrijdag!
Thx voor de feedback, twijfel om nogmaals te bestellen. Afgelopen dinsdag besteld en sindsdien na bevestiging niks meer vernomen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mschumi
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 29-11-2024
mschumi schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 11:44:
Inmiddels via de online chat functie bij Media Markt Duitsland navraag gedaan van mijn zending waarvan het spoor in het Duitse Dorsten ophoudt sinds 4 januari 2:00u.
ik:
Guten Morgen, ich habe am 1. Januar ein Google Pixel 4a-Smartphone online bestellt. Versand am 4. Januar mit DHL. Voraussichtliche Lieferung ist der 7. Januar (heute). Bestellnummer Media Markt: xxxxxxxxxx. Track and Trace von DHL zeigt, dass das Paket in der Nacht vom 4. auf den 5. Januar in Dorsten eingetroffen ist. Danach sind mit Track and Trace keine Updates mehr sichtbar. Könnten Sie bei DHL nachfragen, wo sich das Paket befindet?
MM:
Die letzte Aktualisierung bei DHL erfolgte am 05.01.2020, DHL behält sich eine Bearbeitungszeit von 6 Tagen ab letzter Aktualisierung vor, erst dann können wir eine Nachforschung bei DHL beantragen.
ik:
Ich lebe in den Niederlanden, wie Sie sehen können
MM:
Eine Lieferung in das Ausland erfolgt nicht, sobald DHL feststellt das die Lieferung in das Ausland erfolgt wird die Ware an uns zurück gesendet. Wir bieten keinen Versand in das Ausland an darüber sind auch unsere Lieferanten informiert.
ik:
Wann kann ich mit einer Stornierung rechnen?
MM:
Ich warte auf die Rückerstattung
oder senden Sie eine Stonering-Anfrage an meine Kreditkartenfirma nach 5 Tage. Danke für Ihre Hilfe.
UNQUOTE
Oftewel: afwachten tot medio volgende week of er (bericht van) teruggave volgt door Media Markt van het afgeschreven bedrag. Anders in een nieuwe chat sessie met Media Markt vragen om navraag bij DHL te doen en afhankelijk van hun reactie de correspondentie doorzetten naar Credit Card maatschappij en verzoeken om stornering van de transactie.
Hierbij een update en wellicht tevens hoopvol berichtje voor iedereen die zich ook dood ergert omdat er geen schot in zit. Wonderlijk genoeg kan ik melden dat mijn zending inmiddels, na ruim 4 dagen van de radar te zijn geweest, is geïncarneerd. Toen ik de track & trace status bij DHL zojuist raadpleegde zag ik dat deze vanochtend om 10 uur in Keulen is aangekomen voor overdracht aan Nederland met daarbij een Track & Trace linkje naar de Nederlandse DHL site. Wanneer ik aldaar de status probeer op te vragen (met invoer van mijn postcode) wordt mijn zending nog niet herkend, maar de ervaring leert dat het soms wel 24 uur kan duren voordat deze te volgen is. Nu hopen dat de Pixel 4a ondanks het niet kunnen terugzien van mijn straat en huisnummer op de Duitse DHL (ondanks opgave daarvan in de extra adresregel) echt aankomt. Wordt vervolgd kortom.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hoyvoy
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-12-2024

hoyvoy

Prutser

Ik ben via een Duitse prijsvergelijkingswebsite uitgekomen op saturn.de. Je kunt hier officieel geen Nederlands adres invullen, dus heb ik zoals aanbevolen als postcode 00000 ingevuld, en vervolgens mijn postcode + "Niederlande" in het vakje voor aanvullende informatie gezet. De bestelling is afgelopen weekend geplaatst, en hij is zojuist succesvol bij mij thuis afgeleverd via DHL :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBm84
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 02-12-2024
Mijn pixel komt niet de grens over..
Sehr geehrter Herr B.,

leider ist ihr Päckchen mit dem Google Pixel 4a wieder zu uns zurückgekommen.
Dies liegt an ihrer Adresse welche sich außerhalb Deutschlands befindet.

Deshalb müssen wir Ihre Bestellung leider stornieren.

Mit freundlichen Grüßen,

Das Media Markt Service Team
Betaald met PayPal.
Wordt het geld dan in de PayPal Wallet gezet? Of komt het weer terecht op mijn gekoppelde bankrekening waar het ook vandaan komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrotenise
  • Registratie: December 2011
  • Niet online
MBm84 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 11:48:

[...]

Betaald met PayPal.
Wordt het geld dan in de PayPal Wallet gezet? Of komt het weer terecht op mijn gekoppelde bankrekening waar het ook vandaan komt?
Tenzij MediaMarkt je vraagt waar ze het naar uit moeten keren, komt het terug in je Wallet, waarna je het weer op je bankrekening kan laten terugstorten (of CC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 22:09
MBm84 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 11:48:

[...]

Betaald met PayPal.
Als je uit de wallet hebt betaald wordt het terug op je tegoed gezet. Als je via een gekoppelde CC/rekening hebt betaald krijg je na een delay van een paar dagen het geld op die bron teruggestort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-09 13:26
vSev schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 10:27:
[...]

Update:

Timeline:
Besteld op woensdag
Verzonden op woensdag
Afgeleverd op vrijdag!
#jaloers.

Zelfde dag besteld. Wachten tot de 20ste waarschijnlijk :|

edit: overigens wel apart dat die leverdatums zo ver uit elkaar liggen.. Zou het zijn dat er annuleringen of retouren zijn en dat die direct online verkocht worden aan een 'nieuwe' koper?

[ Voor 18% gewijzigd door LoeWn op 08-01-2021 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikJanVens
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-08 22:12
Spannend. Vooral door al die verschillen in afhandeling.
Ik heb de mijne gisteren (woensdag 7) gekocht. Ik had het winkelmandje klaar gezet en heel af-en-toe heb ik de pagina ververst. 's Middags rond half vijf mocht ik opeens door naar betalen. Vanochtend (donderdag 8 ) om half acht had ik de verzendbevestiging van de Mediamarkt Bielefeld.
UPS meldt in de "Sendungsverfolgung" dat de "Aufkleber erstellt" is en dat het naar "NOOITGEDACHT, NIEDERLANDE, DE" verzonden gaat worden. Die laatste ", DE" vind ik dan licht verontrustend maar we zullen zien...
Huidige status: Versendet 08.01.2021 13:35 Bielefeld, Germany

[ Voor 5% gewijzigd door ErikJanVens op 08-01-2021 14:10 ]

Erik-Jan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 22:09
ErikJanVens schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 13:50:
Spannend. Vooral door al die verschillen in afhandeling.
Ik heb de mijne gisteren (woensdag 7) gekocht. Ik had het winkelmandje klaar gezet en heel af-en-toe heb ik de pagina ververst. 's Middags rond half vijf mocht ik opeens door naar betalen. Vanochtend (donderdag 8) om half acht had ik de verzendbevestiging van de Mediamarkt Bielefeld.
UPS meldt in de "Sendungsverfolgung" dat de "Aufkleber erstellt" is en dat het naar "NOOITGEDACHT, NIEDERLANDE, DE" verzonden gaat worden. Die laatste ", DE" vind ik dan licht verontrustend maar we zullen zien...
Spannend inderdaad :) Volgens mij is het bij de meesten goed gegaan bij UPS tot nu toe en bij een enkeling helaas niet. Dus ik zou zeggen 'keep em crossed' en hopen dat het goed komt. Als het goed komt dan zal je vermoedelijk binnen een dag in de track and trace zien dat de bestemming is aangepast naar NL.

In dat geval plakken ze ook een nieuw verzendlabel o ver het 'foute' :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amelis
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
Tot mijn genoegen kan ik melden dat het pakketje zojuist is afgeleverd bij mij thuis.
Opvallend is dat op het label nog steeds de 00000 en GERMANY staan en, door waarschijnlijk een medewerker van DHL in Duitsland, met de pen zijn doorgekrast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrotenise
  • Niet online
Ik vind het grappig dat ik 2x echt meerdere dagen sta te wachten op verzending en anderen binnen 2 dagen de telefoon al in huis hebben :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• euchromatic
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12:20
Chrotenise schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 15:03:
Ik vind het grappig dat ik 2x echt meerdere dagen sta te wachten op verzending en anderen binnen 2 dagen de telefoon al in huis hebben :X
Bij mij is de verwachte levering ook 2 weken na bestellen. Het lijkt idd op langzame reguliere levering (FNAC.COM heeft ook pas rond de 20e weer voorraad) tegenover retouren, gecancelde bestellingen en niet opgehaalde reserveringen die stuk voor stuk vrijkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:43

ikt

DHL/Saturn klinkt me betrouwbaar genoeg, heb ook mijn gokje gewaagd.

Wat is de levertijd vanuit Duitsland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinees
  • Niet online
Sinees schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 13:50:
Hier ook net gelukt om er 1 te bestellen (na dagen proberen en 2 mislukte pogingen), een bevestiging mail gekregen van Media Markt Neustadt.
Bij mij is het helaas niet gelukt. De bestelling werd wel meteen dezelfde middag bij UPS afgeleverd, alleen is hij vanochtend geretourneerd naar MM Neustadt. Meteen ook een bevestiging vanuit MM dat het pakket retour is gegaan. De klantenservice zegt dat ze alleen binnen Duitsland bezorgen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gustafa
  • Registratie: Juli 2001
Had bestelling bij Saturn.de besteld op 2 Januari. Vandaag geleverd. Had hem besteld met vooraf door hun geplaatste screen-protector. Idee was dat mochten ze vanuit DHL naar hun bellen om terug te sturen of door te sturen, ze wellicht zouden kunnen denken dat hij met screenprotector minder makkelijk opnieuw te verkopen is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Razzler
Net bericht dat de mijne gestorneerd wordt. Dus met andere woorden:
of ze verzenden direct vanuit mm
Of het duurt langer en zending wordt gecanceld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjurres
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09-09 16:10
he jammer, de mijne wordt ook niet verzonden omdat hij binnen Duitsland verzonden moet worden en niet naar het buitenland.

Helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inTIMidate
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:33
Ik wacht nog op een status-update, besteld op 4 januari met verwachte levering op 10 januari maar status is nog steeds: bestelling wordt verwerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjurres
Mocht iemand gaan bestellen om op te halen, houdt ik me aanbevolen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Razzler
sjurres schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 20:09:
Mocht iemand gaan bestellen om op te halen, houdt ik me aanbevolen!!!
Woon jij dicht bij de grens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjurres
Haha als in, dan wil ik er ook graag een, ik woon nabij Alkmaar Noord-Holland, dus echt te ver om even heen en weer te rijden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Incognitum
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 13:49
Ik woon zelf op 10 minuten van Herzogenrath. Wil hem best voor iemand ophalen mits afhalen mogelijk is daar en verder verzenden. Beetje benzinegeld is voldoende ☺️.

Heb niet verder gekeken of het überhaupt kan, maar ik ben bereid het te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Razzler
Incognitum schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 21:31:
Ik woon zelf op 10 minuten van Herzogenrath. Wil hem best voor iemand ophalen mits afhalen mogelijk is daar en verder verzenden. Beetje benzinegeld is voldoende ☺️.

Heb niet verder gekeken of het überhaupt kan, maar ik ben bereid het te doen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nOlZlQ7Hox0yOUEq2OhYvuRas2c=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/lFtIHWsf9pAGz5NA3GCgQqSx.jpg?f=user_large

Wat een held ben jij, hou mm herzogenrath in de gaten 🤞🏼

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjurres
Ja ik ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnovos
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Hier ook #jaloers op de geposte levertijden. Heb de mijne op fnac.com besteld op 28 december, verzending wordt verwacht op 15 januari.

Ik zie verder dat de 5G vrijwel overal op voorraad is. Zou die zoveel minder populair zijn?

Cetero censeo Dynalogic delendam esse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Memocrat
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 20-07-2024
Om te wachten op de levertijd op 16 januari (order geplaatst op 2 januari) of in de tussentijd toch nog proberen bij één van die Mediamarkten.

Mijn logica was juist om geen screen protector te doen, want dat zou juist meer aandacht trekken op het afwijkende adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
Hebben er gisteren nog mensen geluk gehad? Ik heb wel 3x een melding gehad, maar helaas.

Ik hoop er eigenlijk nog eentje te scoren die wel direct of de volgende dag verzonden wordt. Zou zonde zijn als ik zo lang wacht op m'n bestelling die de 18e verzonden wordt en dat ie dan geannuleerd word..

edit: Hoe hebben jullie trouwens Distill ingesteld? Ik heb 'm lokaal elke 30 seconden draaien en hij checkt op verandering op 'Liefering' op de checkout pagina.

[ Voor 21% gewijzigd door LoeWn op 09-01-2021 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Razzler
LoeWn schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 10:13:
Hebben er gisteren nog mensen geluk gehad? Ik heb wel 3x een melding gehad, maar helaas.

Ik hoop er eigenlijk nog eentje te scoren die wel direct of de volgende dag verzonden wordt. Zou zonde zijn als ik zo lang wacht op m'n bestelling die de 18e verzonden wordt en dat ie dan geannuleerd word..
Ben sinds mijn stornering ook continu aan het opletten maar is mij helaas ook niet meer gelukt 8)7

Edit: Ik zie dat op fnac.com de voorraad momenteel ook is opgedroogd...

[ Voor 6% gewijzigd door The_Razzler op 09-01-2021 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel-online
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:37
LoeWn schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 10:13:
Hoe hebben jullie trouwens Distill ingesteld? Ik heb 'm lokaal elke 30 seconden draaien en hij checkt op verandering op 'Liefering' op de checkout pagina.
Same here! Elke minuut overigens. Het lijkt de iBood Hunt wel!

Ik heb er net weer eentje kunnen bestellen en bestelbevestiging binnen van Media Markt Mannheim-Sandhofen. We wachten weer af of dit de gelukkige is om naar Nederland te komen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
roel-online schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 12:01:
[...]

Ik heb er net weer eentje kunnen bestellen en bestelbevestiging binnen van Media Markt Mannheim-Sandhofen. We wachten weer af of dit de gelukkige is om naar Nederland te komen :-)
Apart. Ik heb vandaag nog geen melding gehad.

Edit: nu wel weer. Maarja.. geen succes

[ Voor 4% gewijzigd door LoeWn op 09-01-2021 12:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roel-online
LoeWn schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 12:04:
[...]

Apart. Ik heb vandaag nog geen melding gehad.
Ik heb ook een melding staan op de product pagina die elke minuut checkt, misschien dat ik daarvan de melding heb gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Memocrat schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 09:02:
Om te wachten op de levertijd op 16 januari (order geplaatst op 2 januari) of in de tussentijd toch nog proberen bij één van die Mediamarkten.

Mijn logica was juist om geen screen protector te doen, want dat zou juist meer aandacht trekken op het afwijkende adres.
Hier exact dezelfde situatie, ik wacht wel af. Wel apart dat kennelijk latere bestellingen voor zijn gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
hier helaas beiden orders geannuleerd. 1 is er nooit verzonden, de ander is retour gestuurd door UPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 23:10
roel-online schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 12:01:
[...]

Net?
De Pixel 4a is al een aantal dagen, sinds woensdag of donderdag niet meer online te bestellen + verzenden. Je kan bij de Duitse MediaMarkt site alleen nog bestellen + ophalen. Dus hoe heb jij dit voor elkaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kortenhoef86
  • Niet online
Pixel 4a is voorradig en verkrijgbaar via Belsimpel. Afgelopen week nog daar een toestel besteld voor mijn echtgenoot.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Delta737
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 15:34
kortenhoef86 schreef op zondag 10 januari 2021 @ 15:52:
Pixel 4a is voorradig en verkrijgbaar via Belsimpel. Afgelopen week nog daar een toestel besteld voor mijn echtgenoot.
Ja, alleen bij de MediaMarkt in Duitsland is ie iets voordeliger (299 euro) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel-online
Jazco2nd schreef op zondag 10 januari 2021 @ 12:03:
[...]

Net?
De Pixel 4a is al een aantal dagen, sinds woensdag of donderdag niet meer online te bestellen + verzenden. Je kan bij de Duitse MediaMarkt site alleen nog bestellen + ophalen. Dus hoe heb jij dit voor elkaar?
Distill Web Monitor checkte voor wijzigingen en gaf opeens aan dat ie beschikbaar was. Toen heb ik meteen besteld. Overigens is m'n bestelling vlot daarna weer geannuleerd. Blijkbaar was de voorraadwijziging een foutje. Hopelijk komt ie één dezer dagen nog op voorraad nu de prijs zo billig is.
Sehr geehrter Kunde,

leider mussten wir ihreBestellung zum Teil oder komplett Stornieren.

Leider gab es bei demVorgang ein Problem unseres Bestands.

Entschuldigen sie dieentstandenen Unannehmlichkeiten.

Bleibensie Gesund

MediaMarkt Kundenservice

Media-Saturn Deutschland GmbH
Wankelstraße 5, 85046 Ingolstadt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Incognitum
Jazco2nd schreef op zondag 10 januari 2021 @ 12:03:
[...]

Net?
Je kan bij de Duitse MediaMarkt site alleen nog bestellen + ophalen. Dus hoe heb jij dit voor elkaar?
Nee je kunt alleen bestellen en versturen. Ophalen gaat vrijwel nergens in Duitsland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerritjan
  • Laatst online: 23:34
Incognitum schreef op zondag 10 januari 2021 @ 20:53:
[...]

Nee je kunt alleen bestellen en versturen. Ophalen gaat vrijwel nergens in Duitsland.
Bij MM in Nordhorn kun je nog bestellen en ophalen:
https://www.mediamarkt.de/markt/nordhorn

Als het iemand lukt om daar te bestellen bied ik aan om de pixel daar op te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Incognitum
gerritjan schreef op zondag 10 januari 2021 @ 21:26:
[...]

Bij MM in Nordhorn kun je nog bestellen en ophalen:
https://www.mediamarkt.de/markt/nordhorn

Als het iemand lukt om daar te bestellen bied ik aan om de pixel daar op te halen.
Nou probeer maar eens de 4a af te halen dan daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kortenhoef86
  • Niet online
Delta737 schreef op zondag 10 januari 2021 @ 16:07:
[...]

Ja, alleen bij de MediaMarkt in Duitsland is ie iets voordeliger (299 euro) 8)7
Oh ik zie het nu. Had hem met abo besteld, dan scheelt het minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delta737
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 15:34
De 4a 5G is bij MM Duitsland is helaas weer naar 449 gestegen (ipv 410).
Bij Saturn nog 419 euro.

UPDATE: Bij MediaMarkt nu ook 419

[ Voor 15% gewijzigd door Delta737 op 11-01-2021 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Memocrat
Exocet schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 12:24:
[...]

Hier exact dezelfde situatie, ik wacht wel af. Wel apart dat kennelijk latere bestellingen voor zijn gegaan.
Het was wel interessant om al deze ervaringen te lezen, maar mijn mening over Mediamarkt en Google zijn nu nog slechter/harder geworden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikt

ikt

De Pixel 4a 5G van Saturn lag in het "Export-Paketzentrum" en is nu onderweg naar "die Region des Empfängers".

Hopelijk zie ik 'm deze week verschijnen *O*

Volgens mij zit je goed met Saturn + DHL.

doet afkloppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vSev
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08-09 17:07
Het lijkt erop dat er een nieuwe lichting is, mediamarkt.de staat al ruim een uur op in voorraad.

Doe er je voordeel mee! :D

[ Voor 3% gewijzigd door vSev op 11-01-2021 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel-online
vSev schreef op maandag 11 januari 2021 @ 16:43:
Het lijkt erop dat er een nieuwe lichting is, mediamarkt.de staat al ruim een uur op in voorraad.

Doe er je voordeel mee! :D
Ik heb zojuist weer een poging kunnen wagen met dank aan de notificatie van Distill Web Monitor. We zullen het zien. Ondertussen is de status op de productpagina weer terug naar 'Leider keine Lieferung möglich'.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mschumi
In navolging op mijn bestelling bij MM dd 1 januari, die verzonden was op 4 januari, zojuist een mail van MediaMarkt ontvangen. Het toestel komt terug naar hen zo vernemen zij van DHL. Uit de Track en Trace kon ik eerder vandaag al afleiden dat de Pixel 4a van Keulen terug naar Dorsten was gegaan. Het goeie nieuws is dat ze mij gaan vergoeden voor het aankoopbedrag zonder dat ik mij hoef te vervoegen bij mijn CreditCard maatschappij. In goed Duits:
DHL hat uns für Ihre Bestellung xxx eine Unzustellbarkeit gemeldet und wird diese nun an uns zurücksenden. Dies kann beispielsweise aufgrund eines Adressfehlers vorkommen. Sollte es sich hierbei um ein Versehen handeln, können Sie selbstverständlich eine neue Bestellung aufgeben.
Wir werden nach Eingang des Paketes den Kaufpreis erstatten.
UNQUOTE
Mochten de grensposten weer open gaan, dan rijd ik bij Nieuweschans nog wel eens de grens over om een Pixel 4a of de opvolger in het Duitse stadje Leer te scoren. Hopen dat mijn (antieke) 4 jaar oude Sony Xperia X Compact, die niet stuk te krijgen is maar wel draait op het niet al te veilige Andoid 8, het nog even volhoudt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaldair
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11-09 09:08
Had ook geprobeerd een bestelling te plaatsen bij MM. Was verzonden via DHL maar zonet ook bericht gehad dat hij weer terug gaat naar de MM. Nu eens proberen via Saturn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Memocrat
Fnac had schijnbaar een deal dit weekend (zag het deze ochtend) maar het is nu alweer over en de voorraad Pixel 4a was ook al op. :')

Als er een andere telefoon van vergelijkbare kwaliteit en prijs in de tussentijd uitkomt (dat niet van een Chinees bedrijf is) zal ik die gelijk kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerritjan
Incognitum schreef op zondag 10 januari 2021 @ 22:36:
[...]

Nou probeer maar eens de 4a af te halen dan daar.
dat is inderdaad wel de bedoeling. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakriez
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15:54

Tweakriez

clicksmashstuff.com

Vandaag een 4a 5g besteld bij Saturn als vervanger voor een gewone 4a. Een uur later daar kunnen afhalen in Kleve. Je kan daar buiten het gebouw wachten en men komt je daar oppikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Razzler
Tweakriez schreef op maandag 11 januari 2021 @ 20:46:
Vandaag een 4a 5g besteld bij Saturn als vervanger voor een gewone 4a. Een uur later daar kunnen afhalen in Kleve. Je kan daar buiten het gebouw wachten en men komt je daar oppikken.
Nu nog dezelfde prijs oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakriez

Tweakriez

clicksmashstuff.com

419,- betaald voor de 5g... Eerder was deze 410 en daarvoor 399,-... Het is steeds maar weer afwachten wat de prijs is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErikJanVens
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-08 22:12
Toen er om 9 uur vanavond aangebeld werd, opende ik blij de deur. Mijn 4a was -na vertrek op vrijdag uit Duitsland- vanmorgen om 7 uur uit Utrecht op reis gegaan en UPS gaf aan dat-ie uiterlijk eind van de dag bezorgd zou worden.
Helaas, het was een ander pakje. En UPS geeft nu aan dat mijn 4a om 20.45 in Eindhoven aangekomen is. De verwachte bezorgtijd is nog steeds vandaag aan het eind van de dag. Ben benieuwd wat ik morgen op de T&T site zal lezen...

Erik-Jan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakriez

Tweakriez

clicksmashstuff.com

Naar wat ik tot nu toe gelezen heb is verzending met UPS mazzel hebben en wordt DHL gekozen dan kan je rekenen op een retour naar de vestiging. Zelf ook ervaring mee. Zo bestelde ik een 4a, netjes met UPS afgeleverd. Later bedacht ik me toch en wilde ik een 4a 5g. Enthousiast de.4a doorverkocht en de 5g besteld.... Na 3 dagen van spanning alsnog de melding krijgen dat hij retour afzender ging. Daarna dus maar voor afhalen in Kleve gekozen. Was eerder ook niet mogelijk overigens want er was geen voorraad in het filiaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreadramon
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 14:55
De mijne lijkt na twee weken rondzwerven ook weer terug te gaan naar het filiaal met DHL. Althans dat weet MM te melden, bij DHL staat hij nog als verwerkt in het exportcentrum.

Uit principe wil ik niet dik 100 teveel betalen aan de belsimpels van deze wereld, maar mijn oude telefoon staat op omvallen en het lijkt uiterst lastig om zo aan een telefoon van normaal formaat te komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icefire171
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12:57
mijn bestelling bij MM Heidelberg van 07.01 is zojuist abgesagt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Razzler
icefire171 schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 13:27:
mijn bestelling bij MM Heidelberg van 07.01 is zojuist abgesagt :(
Oww dit is echt slapstick 7(8)7
Kreeg net een melding dat er weer 1 beschikbaar was, direct besteld en net de bevestiging ontvangen van Heidelberg.
Dus bij jou gecanceld, beschikbaar gesteld en nu door mij besteld en dan hoogstwaarschijnlijk wordt de mijne ook geannuleerd (hou je op de hoogte)
Die Duitsers zullen wel gek worden van ons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Memocrat
Dreadramon schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 05:59:
De mijne lijkt na twee weken rondzwerven ook weer terug te gaan naar het filiaal met DHL. Althans dat weet MM te melden, bij DHL staat hij nog als verwerkt in het exportcentrum.

Uit principe wil ik niet dik 100 teveel betalen aan de belsimpels van deze wereld, maar mijn oude telefoon staat op omvallen en het lijkt uiterst lastig om zo aan een telefoon van normaal formaat te komen...
Die telefoon is alleen 'oké' voor die prijsklasse. Als je 100 euro extra moet betalen is dit telefoontje het simpelweg niet waard. Dat zeggen ook alle reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreadramon
Heb verder ook niet veel eisen (meer) aan een telefoon, paar simpele appjes draaien kunnen ze tegenwoordig allemaal wel. Ik wil alleen een handzaam formaat en dat is voor mij max 150x70. En dan kom je in de betaalbare klasse alleen bij dit uit. En in de wat duurdere klasses heb je ook niet veel meer keus, behalve de pixel 5, een iphone en een sony compact.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jazco2nd
Memocrat schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 14:04:
[...]

Die telefoon is alleen 'oké' voor die prijsklasse. Als je 100 euro extra moet betalen is dit telefoontje het simpelweg niet waard. Dat zeggen ook alle reviews.
Die hebben ook allen wel een vrij beperkte visie moet ik zeggen. Die reviewers zijn dan ook dezelfde die telefoons aanprijzen obv specs en prestaties. Niet gebruiksgemak. De 4a is het niet waard om meer te betalen want voor meer geld krijg je een heftigere SoC en een groter display etc etc.

Juist zaken die eigenlijk niet meer van belang zijn of juist kraakpunten zijn.
Ik betaal liever iets meer voor een compacte telefoon (met audiojack, zonder dikke software), dan dat ik meer betaal om een serie 8xx Snapdragon soc erin te krijgen.

De 4a is zelfs sneller dan de Pixel 5.
https://arstechnica.com/g...aterials-budget-unwisely/
En sowieso sneller dan mijn huidige Pixel 1 met Snapdragon 821.

€100 extra betekent een flinke winstmarge voor de Simpels. Dat is de enige reden dat ik het niet doe..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt

ikt

Ik vraag me echt af of ik er straks echt op vooruit ga t.o.v. mijn huidige OnePlus 3.

Krijgt al meer dan een jaar geen updates, staat al meer dan 4 maanden continu aan, maar alles werkt nog prima. Camera is nog toen OnePlus de OIS nog niet weg had bezuinigd en i.c.m. Gcam schiet het goeie plaatjes. Het "enige" wat echt "kapot" is, is dat het dual-account systeem van OnePlus de Google app kapot heeft gemaakt (ofja, Google heeft ooit een update uitgebracht die niet meer overweg kan met de manier waarop OnePlus die dual-account realiseerde, eerder een regression aan Googles' kant die nooit is gefixt, maar dat terzijde) en de brakke batterij. Maar ja, om daar nou 100 meer voor te gaan betalen. Ik zie wel.

Leuk detail: Bij GPU benches komt de nieuwe Google Pixel lijn (4a 5G, 5) slechter uit dan de SoC van de OnePlus 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icefire171
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12:57
The_Razzler schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 14:02:
[...]

Kreeg net een melding dat er weer 1 beschikbaar was, direct besteld en net de bevestiging ontvangen van Heidelberg.
Dus bij jou gecanceld, beschikbaar gesteld en nu door mij besteld en dan hoogstwaarschijnlijk wordt de mijne ook geannuleerd (hou je op de hoogte)
Nou ik ben benieuwd :9

Ik heb nog een bestelling openstaan voor de 16e...maar ik denk dat dat ook niks gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bengaal
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 24-02-2024
heb gisteren na distill alert mn eerste poging gedaan via MM en had een bevestiging gekregen. helaas vandaag het slechte nieuws gekregen het geannuleerd is omdat er toch geen beschikbaar zou zijn:

Guten Tag,
leider kam es bei Ihrer Bestellung zu einem unerwarteten Bestandsproblem.
Das gewünschte Produkt ist nicht verfügbar.
Dies Bestellung wird storniert und die Zahlung zurückgezahlt.
Bitte entschuldigen Sie die Umstände.

Viele Grüße, Ihr MediaMarkt Team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noflik
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 06-05 12:55
Fnac gaat ook rap... Expected to ship on 01/26/2021 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Razzler
Ik las op Otto.de dat daar pas in februari weer voorraad verwacht wordt. Met daarbij de speculatie dat de pixel 5a in het voorjaar wordt verwacht, verwacht ik zelf nog wel dat we allemaal tzt nog wel zullen slagen?

Edit: net weer eentje besteld en deze moet uit Frankfurt komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreadramon
Ik heb net een poging gewaagd bij google.de (nadat ik zag dat dat voor de pixel 5 recent gelukt was) en die geven een levering tussen de 19e en de 22e aan. Dus gok dat er ergens volgende week weer nieuwe batches beschikbaar komen.

Ik zou overigens ook geen andere telefoon hoeven als mijn Mi 9 se geen last had van Ghost touches (die steeds erger en onvoorspelbaarder worden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakriez

Tweakriez

clicksmashstuff.com

The_Razzler schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 14:02:
[...]

Nogmaals voor de mensen die niet te ver van Kleve zitten... Online bestellen via PayPal en oppikken bij de Saturn in Kleve is een optie indien voorradig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wamske
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 09:13
Tweakriez schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 18:11:
[...]

Nogmaals voor de mensen die niet te ver van Kleve zitten... Online bestellen via PayPal en oppikken bij de Saturn in Kleve is een optie indien voorradig!
Is dat te doen, nu er een lockdown is in NL en in DE?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakriez

Tweakriez

clicksmashstuff.com

Ik ben daar heen gereden zonder problemen. Men heeft een afhaalpunt waar je in de rij staat. Een medewerker haalt de klanten 1 voor 1 naar binnen waar je tekent voor je pakketje en deze meekrijgt. Je moet een afhaalbewijs en identiteitsbewijs mee nemen.
Voor zover ik weet is dit geen probeel in dit gedeelte van Duitsland meer exact weten doe ik het niet. Mondkapje uiteraard op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloR_
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-09 17:32
Ben ook aan het uitkijken naar een Pixel 4A; ik woon in Belgenland.

Indien iemand leuke tip heeft; Belsimel met 430€ vind ik net iets te veel van het goede....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
Tweakriez schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 18:11:
[...]

Maar bij de Saturn is ie €340.
Bij de MediaMarkt €289 met nieuwsbrief korting..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Incognitum
FloR_ schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 20:23:
Ben ook aan het uitkijken naar een Pixel 4A; ik woon in Belgenland.

Indien iemand leuke tip heeft; Belsimel met 430€ vind ik net iets te veel van het goede....
Waar in België? Vanuit het Limburgse deel ben je zo in Aken. Saturn en Mediamarkt aldaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakriez

Tweakriez

clicksmashstuff.com

Jazco2nd schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 20:45:
[...]

Maar bij de Saturn is ie €340.
Bij de MediaMarkt €289 met nieuwsbrief korting..
Das wel erg goedkoop ja. Ben zelf voor de 4A 5G gegaan, maar deze was nu ook weer 20 euro duurder als eerst. Het is steeds maar weer een gok wat de toestellen kosten, meer of minder, het is steeds weer anders.

Beide zeer goed, alleen vind het iets grotere scherm van de 5G zelf fijner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerritjan
wamske schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 20:08:
[...]

Is dat te doen, nu er een lockdown is in NL en in DE?
Ik woon in Enschede, 10 minuten rijden naar de grens. Nog steeds wordt er door de Enschedeërs druk gewinkeld en getankt in Duitsland. Het wordt ten sterkste afgeraden maar er wordt niet tegen opgetreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mo0ny
  • Laatst online: 30-01-2021
Ik heb de pixel 4a besteld via fnac.com net na de kerst en was 30 december al binnen. Zeer tevreden ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Laatst online: 08-09 11:12
Ik heb gister nog een bestelling geplaatst maar na controle het automatische mailtje dat deze geannuleerd is. Dus ik dacht laat ik bij fnac.com kijken maar daar staat momenteel de prijs op € 416,- 8)7

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloR_
Incognitum schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 21:56:
[...]

Waar in België? Vanuit het Limburgse deel ben je zo in Aken. Saturn en Mediamarkt aldaar.
Van Brussel, Aken is anderhalf uur rijden, dat heb ik er wel voor over. Kan je die online reserveren voor afhaling in media mark in Aken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Vulcano
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 12:03
En ook bij de Mediamarkt in Duitsland is de prijs weer 340 euro, maar wel beschikbaar. Ik twijfel of ik 'm nu zal bestellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LoeWn
Ik kreeg een melding van Mediamarkt, dus zo snel mogelijk bestellen.. hehe, eindelijk ben ik er door heen!
Net voor dat ik ging betalen.. Shit.. Hij is weer €340.. Dan laat maar.

edit: Ik snap wel dat andere mensen 'm dan alsnog bestellen, maar ik vind die extra €50 te veel voor het toestel.

[ Voor 24% gewijzigd door LoeWn op 13-01-2021 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaldair
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11-09 09:08
Helaas, de 5G variant van saturn.de is ook weer retour. Kwam nu wel verder, want adres was aangepast en richting Keulen verzonden. Maar vervolgens daar alsnog retour.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloR_
Op de site van mediamarkt Duitsland kan je het toestel bestellen en laten reserveren voor afhaling. Iemand een idee of je dit kan zonder adres in Duitsland? Maw: kan dit als "buitenlander"?

Ik ben wel bereid om eentje te gaan ophalen in Aachen als bovenstaande zou werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrotenise
  • Niet online
FloR_ schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 11:02:
Op de site van mediamarkt Duitsland kan je het toestel bestellen en laten reserveren voor afhaling. Iemand een idee of je dit kan zonder adres in Duitsland? Maw: kan dit als "buitenlander"?

Ik ben wel bereid om eentje te gaan ophalen in Aachen als bovenstaande zou werken.
Gewoon proberen of de ophalen optie überhaupt werkt. Ik meen dat iemand eerder zei dat ze in de grensregio's nergens op voorraad zijn en je niet kan zeggen 'bezorg dit in filiaal x'

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gerritjan
FloR_ schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 11:02:

Ja, kan gewoon. Heb ik al drie keer gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mschumi
mschumi schreef op maandag 11 januari 2021 @ 16:50:
In navolging op mijn bestelling bij MM dd 1 januari, die verzonden was op 4 januari, zojuist een mail van MediaMarkt ontvangen. Het toestel komt terug naar hen zo vernemen zij van DHL. Uit de Track en Trace kon ik eerder vandaag al afleiden dat de Pixel 4a van Keulen terug naar Dorsten was gegaan. Het goeie nieuws is dat ze mij gaan vergoeden voor het aankoopbedrag zonder dat ik mij hoef te vervoegen bij mijn CreditCard maatschappij. In goed Duits:
DHL hat uns für Ihre Bestellung xxx eine Unzustellbarkeit gemeldet und wird diese nun an uns zurücksenden. Dies kann beispielsweise aufgrund eines Adressfehlers vorkommen. Sollte es sich hierbei um ein Versehen handeln, können Sie selbstverständlich eine neue Bestellung aufgeben.
Wir werden nach Eingang des Paketes den Kaufpreis erstatten.
UNQUOTE
Mochten de grensposten weer open gaan, dan rijd ik bij Nieuweschans nog wel eens de grens over om een Pixel 4a of de opvolger in het Duitse stadje Leer te scoren. Hopen dat mijn (antieke) 4 jaar oude Sony Xperia X Compact, die niet stuk te krijgen is maar wel draait op het niet al te veilige Andoid 8, het nog even volhoudt.
Geheel in tegenstelling tot de berichtgeving eergisteren vanuit Media Markt is mijn zending vanuit Dorsten alsnog Nederland ingekomen. Al dan niet na contact door DHL met het MM voor de juiste adressering. Vanochtend was hij te volgen met Track&Trace op de Nederlandse DHL en zojuist is de Pixel bij mij thuis bezorgd. Ik had er niet meer op gerekend. Wat een gedoe, maar toch blij met het resultaat: een prachtige smartphone van compact formaat voor een goeie prijs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tank80
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17:14

Tank80

Cyanide&&Happiness

Hmmm, bij mij zojuist na een week radiostilte zonder verdere uitleg gestorneerd. MM Essen dus in principe daarvandaan dichter bij elk adres in NL dan de helft van DE. Jammer maar helaas.

Je imiteert me mateloos.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ikt

ikt

Saturn.de + DHL (Pixel 4a 5G):

8 januari - bestelling geplaatst
9 januari - bij DHL (Nohra) aangekomen, gemarkeerd als internationaal pakketje
11 januari - bij DHL (Dorsten) aangekomen (export parcel center)
12 januari - bij DHL (NL) aangekomen
13 januari - bij DHL (plaatselijk) aangekomen + koerier + bezorgd! *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Incognitum
Ik zie de 4a opeens weer bij elkaar filiaal af te halen voor €340,-
Lijkt me een bewuste ‘boycot’ vanuit MM afgelopen week.

Voor de geïnteresseerden, het aanbod staat nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
Incognitum schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 21:25:
Ik zie de 4a opeens weer bij elkaar filiaal af te halen voor €340,-
Lijkt me een bewuste ‘boycot’ vanuit MM afgelopen week.

Voor de geïnteresseerden, het aanbod staat nog steeds.
Misschien stuur ik je van het weekend wel een PM. Ik had graag 2 gekocht voor €289.
Ik zie namelijk hier dat er echt niks anders is als je beetje "compact" wil. Zit er ook niet meer aan te komen.
Zit daarom met idee om 2 te kopen. Als de ene stukgaat, na garantie, pak ik de 2e. Ben ik hopelijk 6 jaar voorzien :)

Maar ik wacht nog ff. Prijzen lijken overal hoger. Fnac zelfs 419.

Edit: met hier bedoel ik, een filter op height & width beperkt het tot een handjevol gare Samsungs en.. de 4a:
https://m.gsmarena.com/re...d&sOSes=2&sDisplayTechs=2

Dus eigenlijk is deze telefoon voor mij haast goud waard 8)7

[ Voor 20% gewijzigd door Jazco2nd op 13-01-2021 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBBrt
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:06
als je op de breedte nog max 2 mm toegeeft, dan vallen de S10 en de P30 opeens ook in je zoekresultaten. de S10 is misschien de telefoon die nog wel het meest aan mijn (en zo te zien ook jouw) eisen voldoet. alleen voor de huidige prijs van de S10 koop je 2 Pixels, dus dan eigenlijk wel een nobrainer :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aalekss
  • Nu online
ikt schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 16:37:
Saturn.de + DHL (Pixel 4a 5G):

....
13 januari - bij DHL (plaatselijk) aangekomen + koerier + bezorgd! *O*
Na 2 mislukte pogingen geef ik het denk ik op. Mediamarkt en Saturn zijn bij mij teruggestuurd. Hoe heb jij dat formulier ingevuld?
Gewoon extra regel: postcode, Niederlande?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt

ikt

aalekss schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 07:45:
[...]

Na 2 mislukte pogingen geef ik het denk ik op. Mediamarkt en Saturn zijn bij mij teruggestuurd. Hoe heb jij dat formulier ingevuld?
Gewoon extra regel: postcode, Niederlande?
Yep:

Addresszusatz: 1234AA NIEDERLANDE
Plz: 00000

Was die bij jou aangekomen bij DHL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
BBBrt schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 23:34:
als je op de breedte nog max 2 mm toegeeft, dan vallen de S10 en de P30 opeens ook in je zoekresultaten. de S10 is misschien de telefoon die nog wel het meest aan mijn (en zo te zien ook jouw) eisen voldoet. alleen voor de huidige prijs van de S10 koop je 2 Pixels, dus dan eigenlijk wel een nobrainer :p
De S10 is te duur. En Samsung software.
De Samsung S10e is wel betaalbaar en "compact" maar dan wil ik de Snapdragon variant. Die is in Europa niet te krijgen. Via eglobalcentral vorig jaar wel maar zwaar overpriced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrotenise
  • Niet online
*zucht*
Mijn leverdatum is alweer van de 15e naar de 18e verplaatst.
Schiet niet op zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ko9
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:37

ko9

2 januari besteld met verwachte leverdatum 16 januari.
Sindsdien niks meer gehoord. Gisteren maar berichtje gestuurd wanneer ze hem verwachten te versturen.

Heb er een hard hoofd in dat deze geleverd gaat worden..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maikelvdGracht
  • Laatst online: 26-08 13:25
Na een tijdje dit forum in de gaten te hebben gehouden ook besloten om een Pixel 4a te kopen. De camera van mijn Nokia 8 begon me steeds meer te irriteren.

22 december besteld bij fnac.com voor 350 euro. Op dat moment was hij niet op voorraad maar de verwachting was toen al dat hij 11 januari verstuurd zou worden.

11 januari verstuurd via FedEx en 13 januari in ontvangst genomen.

Mijn buurman had hem ook uit Duitsland proberen te bestellen maar die is helaas ook geannuleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrotenise
  • Niet online
ko9 schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 09:52:
2 januari besteld met verwachte leverdatum 16 januari.
Sindsdien niks meer gehoord. Gisteren maar berichtje gestuurd wanneer ze hem verwachten te versturen.

Heb er een hard hoofd in dat deze geleverd gaat worden..
Daar hoef je je niet te veel van aan te trekken. Mijn 1e bestelling was ook 3 dagen na de 'leverdatum' verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloR_
ebay.de voor jullie een optie? Kan je ze nieuw in de zegel kopen, prijzen zo rond de 360 tot 400 euro.
Pagina: 1 ... 21 ... 26 Laatste