BBBrt schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 13:21:
Voor degenen die nog in spanning wachten: mijn pakketje was zondag van Greven naar Dorsten verplaatst en toen werd het even stil. Gisteren verdween ook de voorspelde bezorgdatum van de Track en Trace (die stond ook op gisteren, 4 januari).
De T&T uit de MM mail geeft nu nog steeds Dorsten aan, maar sinds vanmorgen kan ik het pakketje ook met dhlparcel.nl vinden. Hierbij staat dat hij in het NL bezorgcentrum is aangekomen!
Ik denk/hoop dus dat het nu niet meer mis kan gaan en dat ik het pakketje een van de komende dagen mag verwachten!
Sterkte allemaal met het in spanning wachten

Blij voor jou dat het goed lijkt komen. Mijn toestel is maandagavond in Dorsten aangekomen (info met T&T van DHL DE) en de laatste status is van enkele uren later (di nacht om 2:00 uur), eveneens in Dorsten: "Die Auslandsendung wurde im Export-Pakketzentrum bearbeitet und ist auf dem Weg in die Region des Empfängers". Er is zichtbaar dat 'ie naar Nederland moet, de juiste postcode is daarbij aanwezig, maar mijn straatnaam en huisnummer niet. Sindsdien, na anderhalve dag, radiostilte helaas. @
BBBrt wanneer gisterochtend kon je de eerstvolgende melding na die vanuit "Dorsten" waarnemen?
FYI vrijdagavond 1 januari besteld bij MM, zonder account met PLZ 00000 en vermelding van mijn Postcode, Woonplaats en Niederlande op de extra adresregel
Aan iedereen die hart en zenuwen wil sparen kan ik niet aanraden om te bestellen bij een Duitse Media Markt voor bezorging op een Nederlands adres. Afhalen evenmin trouwens, want de boetes zijn erg hoog wanneer je zonder geldige reden de grens over gaat (zoals EUR 4.000 boete voor een Fransman die de Belgische grens overging om te tanken).
[
Voor 10% gewijzigd door
mschumi op 06-01-2021 10:16
]