Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 22:09
Yes!! UPS heeft het adres in een NL adres verandert..
In Transit
Ship To
TILBURG, NL
In Transit 04/01/2021 Gerbrunn, Germany
Shipped 04/01/2021 Gerbrunn, Germany

[ Voor 55% gewijzigd door Lord_Dain op 04-01-2021 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baksteen89
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10-09 13:19
amelis schreef op maandag 4 januari 2021 @ 17:13:
[...]

Mijn pakketje bevindt zich volgens de track & trace van DHL momenteel in Greven. Uiteraard is het nog te vroeg om te juichen maar het apparaat heeft in ieder geval het magazijn verlaten.

Zo heb ik het formulier ingevuld:
[Afbeelding]
Die van mij was ook in Greven volgens DHL. Helaas toch terug gestuurd, adres niet bekend. Helaas nu uitverkocht dus kan het niet nogmaals proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschumi
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 29-11-2024
amelis schreef op maandag 4 januari 2021 @ 17:13:
[...]

Mijn pakketje bevindt zich volgens de track & trace van DHL momenteel in Greven. Uiteraard is het nog te vroeg om te juichen maar het apparaat heeft in ieder geval het magazijn verlaten.

Zo heb ik het formulier ingevuld:
[Afbeelding]
Nadat mijn pakketje van MM eerder vandaag door DHL aangemerkt was als buitenlandse zending, kan ik delen dat hij zojuist vanuit Greven in Dorsten aangekomen is en daarmee weer een stukje dichterbij de landsgrens. Wanneer ik echter de track en trace code volg en op de Duitse DHL site de adressering oproep (dat gaat door PLZ "00000" in te geven), dan komt wel de juiste postcode in beeld maar kan ik helaas geen straatnummer en huisnummer meer waarnemen (wel ingegeven bij de bestelling). Hopelijk ziet men dit bij DHL nog wel gewoon. Het blijkt toch wel een hele experimentiele exercitie zo. Als dit goed komt, dan komt er meer goed :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delta737
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 15:34
Voor wie dicht bij de grens woont (en er nog overheen durft...), de meeste MediaMarkten in Duitsland zijn wel gewoon open voor afhalen. Misschien is dat een wat minder avontuurlijker alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Lord_Dain schreef op maandag 4 januari 2021 @ 21:21:
Yes!! UPS heeft het adres in een NL adres verandert..
[...]
Pakket is gisteravond in Frankfurt aangekomen en vanochtend vroeg in Herne-Börnig (Dortmund).
Komt wel heel dichtbij zo... :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• draakhoofd
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Delta737 schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 08:13:
Voor wie dicht bij de grens woont (en er nog overheen durft...), de meeste MediaMarkten in Duitsland zijn wel gewoon open voor afhalen. Misschien is dat een wat minder avontuurlijker alternatief.
Had ik anders voor gekozen, maar er is (vrijwel) geen winkelvoorraad bij Mediamarkt Duitsland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Razzler
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20-01 12:38
Iemand al ter plaatse in een Duitse Mediamarkt winkel een pixel 4a kunnen reserveren/bestellen?
Zou dat ook kunnen denken jullie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lord_Dain
The_Razzler schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 11:04:
Iemand al ter plaatse in een Duitse Mediamarkt winkel een pixel 4a kunnen reserveren/bestellen?
Zou dat ook kunnen denken jullie?
Als je op mediamarkt.de een pixel 4a in je mandje stopt en dan naar je winkelwagen gaat kan je daar op postcode zoeken waar deze op voorraad is. Edit: een quick scan laat iig zien dat er bij de grens overgangen geen MM zijn die hem op voorraad hebben, de mijne komt ook uit centraal duitsland.

[ Voor 15% gewijzigd door Lord_Dain op 05-01-2021 11:25 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BBBrt
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:06
Voor degenen die nog in spanning wachten: mijn pakketje was zondag van Greven naar Dorsten verplaatst en toen werd het even stil. Gisteren verdween ook de voorspelde bezorgdatum van de Track en Trace (die stond ook op gisteren, 4 januari).

De T&T uit de MM mail geeft nu nog steeds Dorsten aan, maar sinds vanmorgen kan ik het pakketje ook met dhlparcel.nl vinden. Hierbij staat dat hij in het NL bezorgcentrum is aangekomen!
Ik denk/hoop dus dat het nu niet meer mis kan gaan en dat ik het pakketje een van de komende dagen mag verwachten!

Sterkte allemaal met het in spanning wachten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inTIMidate
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 09:33
BBBrt schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 13:21:
Voor degenen die nog in spanning wachten: mijn pakketje was zondag van Greven naar Dorsten verplaatst en toen werd het even stil. Gisteren verdween ook de voorspelde bezorgdatum van de Track en Trace (die stond ook op gisteren, 4 januari).

De T&T uit de MM mail geeft nu nog steeds Dorsten aan, maar sinds vanmorgen kan ik het pakketje ook met dhlparcel.nl vinden. Hierbij staat dat hij in het NL bezorgcentrum is aangekomen!
Ik denk/hoop dus dat het nu niet meer mis kan gaan en dat ik het pakketje een van de komende dagen mag verwachten!

Wanneer heb je besteld wat was de verwachte bezorgdatum volgens MM? Dit staat er bij mij:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DZuJ_k5KyYlhCi_cGMKP4C97_VI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/JZ8HaHbnDJI38es33OF3gzlL.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BBBrt
inTIMidate schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 13:26:
[...]

Wanneer heb je besteld wat was de verwachte bezorgdatum volgens MM? Dit staat er bij mij:

[Afbeelding]
ik heb de 1e besteld en in de bestelbevestiging van MM staat de 7e als datum. in de T&T stond dus even de 4e, maar ik verwacht nu dat het morgen of overmorgen wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amelis
  • Registratie: November 2014
  • Niet online

Interessant.
Mijn pakketje is gisteravond verplaatst van Greven naar Dorsten. Dat zou betekenen dat als mijn pakketje dezelfde route volgt als dat van jou, het mijne ergens in de loop van vandaag of morgen in Nederland aan zou moeten komen. Hoop ik dan althans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wamske
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12-09 09:13
Helaas, die van mij (afgelopen zaterdag besteld middels het '00000' verhaal) heb ik zojuist gestorneerd gekregen zonder opgaaf van redenen..

Edit: er was weer voorraad, dus nog een keer besteld :p

[ Voor 17% gewijzigd door wamske op 05-01-2021 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrotenise
  • Registratie: December 2011
  • Niet online
Chrotenise schreef op maandag 4 januari 2021 @ 16:52:
[...]

Zojuist nieuwe bestelling opgevoerd. Kijken of deze sneller gaat.

Als ik ineens met 2 pixels eindig, zal ik wel een V&A plaatsen t.z.t.
1e telefoon verzonden...terwijl hij vandaag had moeten aankomen (30e besteld). Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Zojuist ook besteld bij MM.de voor 289. 8) Ben benieuwd of die geleverd gaat worden. :+

Heeeeel af en toe komt de beschikbaarheid weer op groen dus het is een kwestie van F5 of een plugin gebruiken die dat blijft checken voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draakhoofd
  • Niet online
Wabs schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 15:59:
Zojuist ook besteld bij MM.de voor 289. 8) Ben benieuwd of die geleverd gaat worden. :+

Heeeeel af en toe komt de beschikbaarheid weer op groen dus het is een kwestie van F5 of een plugin gebruiken die dat blijft checken voor je.
Dan ben je er snel tussen geglipt, ik probeer het al de hele dag maar vis telkens achter het net als hij even op 'groen' komt. Super irritant. :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vSev
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08-09 17:07
Ook bij mij zijn beide bestellingen (maandag geplaatst met 00000) bij mediamarkt.de gestorneerd.
Het begint er op te lijken dat ze ons door hebben... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Wisselende verhalen dus, ben benieuwd hoeveel de telefoon daadwerkelijk krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Niet online
draakhoofd schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 16:26:
[...]

Dan ben je er snel tussen geglipt, ik probeer het al de hele dag maar vis telkens achter het net als hij even op 'groen' komt. Super irritant. :(
Chrome plugin gebruikt die de site elke minuut checkt op veranderingen. Je krijg een pling of een pop-up of een mailtje (wat je maar wilt) als het stuk wat je geselecteerd hebt verandert. Werkt top.
Was een tip uit dit forum trouwens, dag of 2 terug? Distill web monitor heet het.

Ben benieuwd of de phone binnen komt.
Bij de mensen waar het gestorneerd wordt, wat wordt er als reden gegeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwabbernoot
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-09 20:47
Vandaag besteld met behulp van Distill, zojuist toch geannuleerd door MM.de. Helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draakhoofd
  • Niet online
Wabs schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 18:16:

Bij de mensen waar het gestorneerd wordt, wat wordt er als reden gegeven?
"leider mussten wir Ihre Bestellung stornieren, da es sich um einen Fehlbestand in unserem Markt handelt."

En het is ondertekend met MediaMarkt te Erding. Dus het lijkt alsof ze de bestellingen naar lokale MediaMarkten doorzetten. Wellicht dat het daar aan kan liggen, de ene vestiging verwerkt hem niet maar de andere wel.
Kwabbernoot schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 18:29:
Vandaag besteld met behulp van Distill, zojuist toch geannuleerd door MM.de. Helaas.
Wat was bij jou de reden?

[ Voor 20% gewijzigd door draakhoofd op 05-01-2021 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwabbernoot
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-09 20:47
[...]
Wat was bij jou de reden?
Geen. "wir bedauern, Ihre Bestellung stornieren zu müssen"
Bericht ook ondertekend door een lokale MM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aalekss
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:22
Ben benieuwd. Ik heb het ook geprobeerd. Pixel 4a 5g voor 400.

Di, 05.01.2021, 16:54, Greven
Die Sendung wurde für den Weitertransport vorbereitet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wamske
draakhoofd schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 18:35:
En het is ondertekend met MediaMarkt te Erding. Dus het lijkt alsof ze de bestellingen naar lokale MediaMarkten doorzetten. Wellicht dat het daar aan kan liggen, de ene vestiging verwerkt hem niet maar de andere wel.
Ik heb nu een stornering te pakken van MM Ludwigsburg en van MM Güntersdorf.
1 keer 'anoniem' besteld en 1 keer middels een net aangemaakte account. Het kan ook nog een leveringsding zijn imho.

[ Voor 12% gewijzigd door wamske op 05-01-2021 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Razzler
wamske schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 19:22:
[...]

Ik heb nu een stornering te pakken van MM Ludwigsburg en van MM Güntersdorf.
1 keer 'anoniem' besteld en 1 keer middels een net aangemaakte account. Het kan ook nog een leveringsding zijn imho.
Ook (vanmiddag) besteld nadat ik een account heb aangemaakt. Ben idd ook heel benieuwd of iemand recent nog er doorheen gaat komen qua daadwerkelijke verzending

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jap_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-09 21:58
aalekss schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 19:01:
Ben benieuwd. Ik heb het ook geprobeerd. Pixel 4a 5g voor 400.

Di, 05.01.2021, 16:54, Greven
Die Sendung wurde für den Weitertransport vorbereitet.
Zelfde hier

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lord_Dain
The_Razzler schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 19:46:
[...]

Ook (vanmiddag) besteld nadat ik een account heb aangemaakt. Ben idd ook heel benieuwd of iemand recent nog er doorheen gaat komen qua daadwerkelijke verzending
Wellicht is het gewoon door de hoge vraag en het feit dat de Pixel dan al het pand van de MM uit is. Dan is er gewoon geen product te leveren en zal deze geannuleerd worden. Gezien dat er toch een aantal mensen succes hebben (gehad) lijkt het me niet dat ze MM breed nu alles cancellen met postcode 00000. Dus wellicht is het een kwestie van volhouden en geluk hebben.

In ieder geval is het niet handig slapende honden wakker te maken >:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• amelis
  • Niet online
Ik kan bevestigen dat mijn pakketje nu ook te traceren is bij DHL Parcel (NL), net als bij BBBrt. Het lijkt er dus op dat het toestel de grens is overgestoken naar Nederland. Mijn adresgegevens worden hier ook correct weergegeven dus het lijkt allemaal goed te komen.

Wat betreft het ogenschijnlijk willekeurige annuleerbeleid van MM wordt op Mydealz, de Duitse variant van Pepper, aangegeven dat het wellicht te maken heeft met van welke vestiging het toestel wordt verzonden en of die vestiging voldoende Pixels op voorraad heeft. Ik weet niet in hoeverre dat klopt, maar ook Duitse Pixel-bestellingen worden dus her en der geannuleerd. Het heeft waarschijnlijk wel inderdaad gewoon te maken met problemen met de bevoorrading, hoewel ik het dan alsnog vreemd vind dat MM nieuwe bestellingen aanneemt die ze niet kunnen verwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBm84
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 02-12-2024
Ook vanmiddag de gok gewaagd. Kreeg mailtje met ondertekening van mm Saarbrücken.. PayPal heeft mij order ook bevestigd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBBrt
nu staat op de NL DHL site ook keurig mijn adres en morgenmiddag als aflevermoment. hosanna!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Niet online
MBm84 schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 23:06:
Ook vanmiddag de gok gewaagd. Kreeg mailtje met ondertekening van mm Saarbrücken.. PayPal heeft mij order ook bevestigd
Die van mij komt van MEDIA MARKT ASCHAFFENBURG
Status staat nog altijd op: Bestellung ist in Bearbeitung

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-09 11:12
Fijn om de positieve verhalen hier te lezen!

Ik heb zelf 3 toestellen weten te bestellen afgelopen maandag maar ik heb dit wel allemaal anoniem als gast gedaan zonder account. Alle 3 de betalingen zijn geaccepteerd in inmiddels afgeschreven van mijn rekening, al is dit een automatische stap vanuit PayPal.

Bij bestelling stond bij de producten een leveringsdatum van 7 januari, uiteraard door grote vraag en actie is dat geen streef datum en zal enige vertraging best logisch zijn. Maar naast de bevestiging email van MM bij bestelling heb ik tot heden geen verdere update ontvangen middels email. Geen annulering of stronering signaal vanuit PayPal maar ook geen verzendinformatie.

Hebben jullie bij vervolg stappen ook een bevestiging in email ontvangen is waren de vervolg stappen alleen zichtbaar in jullie MM account?

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lord_Dain
Hier nog een (hopelijk) bemoedigend bericht voor iedereen die probeert in DL te bestellen bij de MM.

- za 2 jan bestelling geplaatst met betaling via CC (zonder account)
- za 2 jan bestelling in behandeling genomen door vestiging MM Würzburg (email MM)
- ma 4 jan verzendbevestiging met UPS T&T (email MM)
- wo 6 jan pakket aangekomen bij UPS NL (Eindhoven)

Als het goed is wordt het pakket einde van de dag afgevelerd! Zal nog een update plaatsen als alles gelukt is.

[ Voor 6% gewijzigd door Lord_Dain op 06-01-2021 09:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mschumi

Blij voor jou dat het goed lijkt komen. Mijn toestel is maandagavond in Dorsten aangekomen (info met T&T van DHL DE) en de laatste status is van enkele uren later (di nacht om 2:00 uur), eveneens in Dorsten: "Die Auslandsendung wurde im Export-Pakketzentrum bearbeitet und ist auf dem Weg in die Region des Empfängers". Er is zichtbaar dat 'ie naar Nederland moet, de juiste postcode is daarbij aanwezig, maar mijn straatnaam en huisnummer niet. Sindsdien, na anderhalve dag, radiostilte helaas. @BBBrt wanneer gisterochtend kon je de eerstvolgende melding na die vanuit "Dorsten" waarnemen?

FYI vrijdagavond 1 januari besteld bij MM, zonder account met PLZ 00000 en vermelding van mijn Postcode, Woonplaats en Niederlande op de extra adresregel

Aan iedereen die hart en zenuwen wil sparen kan ik niet aanraden om te bestellen bij een Duitse Media Markt voor bezorging op een Nederlands adres. Afhalen evenmin trouwens, want de boetes zijn erg hoog wanneer je zonder geldige reden de grens over gaat (zoals EUR 4.000 boete voor een Fransman die de Belgische grens overging om te tanken).

[ Voor 10% gewijzigd door mschumi op 06-01-2021 10:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mschumi
Salv schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 09:24:
Fijn om de positieve verhalen hier te lezen!

Ik heb zelf 3 toestellen weten te bestellen afgelopen maandag maar ik heb dit wel allemaal anoniem als gast gedaan zonder account. Alle 3 de betalingen zijn geaccepteerd in inmiddels afgeschreven van mijn rekening, al is dit een automatische stap vanuit PayPal.

Bij bestelling stond bij de producten een leveringsdatum van 7 januari, uiteraard door grote vraag en actie is dat geen streef datum en zal enige vertraging best logisch zijn. Maar naast de bevestiging email van MM bij bestelling heb ik tot heden geen verdere update ontvangen middels email. Geen annulering of stronering signaal vanuit PayPal maar ook geen verzendinformatie.

Hebben jullie bij vervolg stappen ook een bevestiging in email ontvangen is waren de vervolg stappen alleen zichtbaar in jullie MM account?
In antwoord op je vraag stuurde Media Markt mij een mail op het moment van aanmelden van de zending bij DHL incl. T&T code (toestel door mij besteld bij MM zonder account)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• draakhoofd
  • Niet online
Hoop voor iedereen die hun Pixel 4a in transit hebben met DHL dat het gewoon goedkomt! Hou ons op de hoogte...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BBBrt
@mschumi ongeveer 60 uur na de melding van Dorsten kon ik mijn pakketje bij dhlparcel.nl vinden. Die Duitse T&T site is nu overigens ook aangepast met een kopje 'douane' (Zoll), maar op dhlparcel.nl staat nu gewoon een bezorgmoment voor vandaag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
  • Laatst online: 10-09 13:26
Argh, ze waren weer heel even leverbaar (vanaf 18 jan). Maar toch weer te laat. Is het vaker dat het rond deze tijd is? Kan me voorstellen dat periodiek rond deze tijd een shipment binnen komt.

Toch maar even een melding gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Niet online
gister ging het af en aan vanaf een uurtje of 3. geen idee of dat een reden heeft of toeval was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
Ah net weer! Ik kreeg niet eens een melding, maar ik had 'm toevallig nog open staan en refreshde. Ik moest nog mijn €10 kortingskaart invoeren. Toen ik dat gedaan had, was de levering alweer weg. Nog geen 30 seconden!

edit: m'n distill werkt dan sowieso niet. Want nu staat mijn kortingscode ingevuld op de website en blijft staatn bij f5-en, dus de pagina is anders en zou ik dus een melding moeten ontvangen.

[ Voor 30% gewijzigd door LoeWn op 06-01-2021 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschumi
BBBrt schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 10:36:
@mschumi ongeveer 60 uur na de melding van Dorsten kon ik mijn pakketje bij dhlparcel.nl vinden. Die Duitse T&T site is nu overigens ook aangepast met een kopje 'douane' (Zoll), maar op dhlparcel.nl staat nu gewoon een bezorgmoment voor vandaag...
Hoogstwaarschijnlijk zal, op het moment dat het pakketje de grenspost bereikt, de zending uit het geautomatiseerde systeem van DHL vallen (een binnenlandse zending blijkt opeens naar het buitenland te moeten, onvolledige/onlogische adressering, etc.) om handmatig te worden beoordeeld. Dit betekent dat het valt en staat het met de snuggerheid van het personeel aldaar of de zending juist aangevuld/gerouteerd wordt naar de ontvanger, onverrichterzake weer retour gaat naar de Meda Markt in Duitsland (met hopelijk daarna gauw een stornering door Media Markt) of in het worst case scenario kwijt raakt. Ik houd al rekening met het laatste scenario. Reclamering bij Media Markt kan pas na 10 werkdagen (de termijn waarna DHL bereid is om een onderzoek in te stellen en wat alleen de verzendende partij in gang kan zetten). Mocht dat niet tot een oplossing leiden, dan de ingezette acties en correspondentie delen met de Credit Card maatschappij met het verzoek dat zij de afschrijving terugdraaien. Kortom: ik heb bewust de gek genomen, maar moet bekennen dat ik inmiddels spijt heb.

[ Voor 4% gewijzigd door mschumi op 06-01-2021 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Niet online
LoeWn schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 15:34:
Ah net weer! Ik kreeg niet eens een melding, maar ik had 'm toevallig nog open staan en refreshde. Ik moest nog mijn €10 kortingskaart invoeren. Toen ik dat gedaan had, was de levering alweer weg. Nog geen 30 seconden!

edit: m'n distill werkt dan sowieso niet. Want nu staat mijn kortingscode ingevuld op de website en blijft staatn bij f5-en, dus de pagina is anders en zou ik dus een melding moeten ontvangen.
Ik zag het ook voorbij komen. Nu weer maar dan op 18 januari.
Ik had vooraf een account aangemaakt, lever adres ingevuld (standaard adres bij je account) en mij aangemeld voor de nieuwsbrief. Dan ben je vrij snel door de bestelling heen.

Nu nog kijken of de levering ook gaat lukken... lijkt inderdaad een gok te zijn, ligt net aan de winkel of het goed gaat als ik het zo lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
Het is nu net gelukt. Het is dus wel echt random, maar wel vaak over de dag verspreid. Levering wordt 19 januari.

Twijfel om er meer te bestellen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrotenise
  • Niet online
Chrotenise schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 15:51:
[...]

1e telefoon verzonden...terwijl hij vandaag had moeten aankomen (30e besteld). Ben benieuwd.
1e telefoon door DHL teruggestuurd, 2e nog niet verzonden
mschumi schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 15:38:
[...]

Hoogstwaarschijnlijk zal, op het moment dat het pakketje de grenspost bereikt, de zending uit het geautomatiseerde systeem van DHL vallen (een binnenlandse zending blijkt opeens naar het buitenland te moeten, onvolledige/onlogische adressering, etc.) om handmatig te worden beoordeeld. Dit betekent dat het valt en staat het met de snuggerheid van het personeel aldaar of de zending juist aangevuld/gerouteerd wordt naar de ontvanger, onverrichterzake weer retour gaat naar de Meda Markt in Duitsland (met hopelijk daarna gauw een stornering door Media Markt) of in het worst case scenario kwijt raakt. Ik houd al rekening met het laatste scenario. Reclamering bij Media Markt kan pas na 10 werkdagen (de termijn waarna DHL bereid is om een onderzoek in te stellen en wat alleen de verzendende partij in gang kan zetten). Mocht dat niet tot een oplossing leiden, dan de ingezette acties en correspondentie delen met de Credit Card maatschappij met het verzoek dat zij de afschrijving terugdraaien. Kortom: ik heb bewust de gek genomen, maar moet bekennen dat ik inmiddels spijt heb.
Waar heb je spijt van? Je hebt 30 dagen per CC periode met 'gratis' geld.
10 werkdagen valt prima binnen die periode, en de CC maatschappij zal in dit geval altijd aan jouw kant staan omdat je kan bewijzen dat je nooit het pakket ging krijgen (retourmelding).

[ Voor 72% gewijzigd door Chrotenise op 06-01-2021 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aalekss
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:22
DHL hat uns für Ihre Bestellung 103002148 eine Unzustellbarkeit gemeldet und wird diese nun an uns zurücksenden

Kortom was leuk geprobeerd. Maar ik zou het dus niet meer doen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschumi
Chrotenise schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 16:14:
[...]

1e telefoon door DHL teruggestuurd, 2e nog niet verzonden

[...]

Waar heb je spijt van? Je hebt 30 dagen per CC periode met 'gratis' geld.
10 werkdagen valt prima binnen die periode, en de CC maatschappij zal in dit geval altijd aan jouw kant staan omdat je kan bewijzen dat je nooit het pakket ging krijgen (retourmelding).
Omdat de ergernis voortduurt terwijl de vreugde over de lage prijs allang vergeten is :-)

Rationeel gezien zal je gelijk hebben dat het risico klein is dat je het geld kwijt bent mocht het pakket tussen de wal en het schip geraakt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jap_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-09 21:58
Mail van mediamarkt nadat DHL m'n 4a 5G al opgepikt had.
DHL hat uns für Ihre Bestellung eine Unzustellbarkeit gemeldet und wird diese nun an uns zurücksenden. Dies kann beispielsweise aufgrund eines Adressfehlers vorkommen.
Lijkt me dat het ligt aan welke persoon het adres handmatig corrigeert... sommigen zeggen MAG NIET. Anderen veranderen het in Nederland en sturen het door.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Lord_Dain
Zojuist de Pixel 4a van de MM uit Würzburg mogen ontvangen! Blij dat het gelukt is en iedereen hier nog veel succes met jullie bestellingen, dat er maar vele mogen lukken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vSev
Heb het vanmiddag nogmaals geprobeerd en het lijkt dat de verzending nu door UPS is ontvangen. We wachten rustig af wat de komende uren/dagen zullen brengen :)

Edit: It's official! Mediamarkt Bremen heeft een verzendbevestiging gestuurd. Fingers crossed! :*)

[ Voor 25% gewijzigd door vSev op 06-01-2021 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
vSev schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 17:10:
Heb het vanmiddag nogmaals geprobeerd en het lijkt dat de verzending nu door UPS is ontvangen. We wachten rustig af wat de komende uren/dagen zullen brengen :)

Edit: It's official! Mediamarkt Bremen heeft een verzendbevestiging gestuurd. Fingers crossed! :*)
UPS was bij mij een succesverhaal! Wat staat er in je T&T? Bij mij stond er eerst Tilburg, :)B maar bij UPS werd het netjes aangepast in Tilburg, :)F

edit: Kay, dat is de belgische vlag, but you get the idea.. ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Lord_Dain op 06-01-2021 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Razzler
Lord_Dain schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 19:17:
[...]

UPS was bij mij een succesverhaal! Wat staat er in je T&T? Bij mij stond er eerst Tilburg, :)B maar bij UPS werd het netjes aangepast in Tilburg, :)F

Dus hopen op UPS als koerier ipv DHL 😄

24 uur verder en nog niks vernomen van mijn bestelling.... 🤞🏼

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
2 januari besteld, maar gaat nog even duren
Lieferung bis Samstag, 16.01.2021
Bestellung wird vorbereitet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBBrt
Lord_Dain schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 17:04:
Zojuist de Pixel 4a van de MM uit Würzburg mogen ontvangen! Blij dat het gelukt is en iedereen hier nog veel succes met jullie bestellingen, dat er maar vele mogen lukken.
hier nog één! binnen en helemaal blij. sterkte voor alle wachtenden. het is de moeite waard! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amelis
  • Niet online
BBBrt schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 19:38:
[...]

hier nog één! binnen en helemaal blij. sterkte voor alle wachtenden. het is de moeite waard! ;)
Goed om te horen dat het ook goed is gekomen met DHL als vervoerder.
Ik wacht vooralsnog op een wijziging in de status op dhlparcel.nl. Sinds gisteravond lijkt er geen beweging te zijn geweest nadat het pakketje is gescand in het sorteercentrum. Hopelijk komt er in de loop van de avond alsnog beweging in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vSev
Lord_Dain schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 19:17:
[...]

Haha! Vooralsnog staat er Rotterdam, DE, maar de extra adresregel die ik op de website heb ingevoerd zie ik niet terug. We gaan 't meemaken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBm84
UPS doet bij mij moeilijk. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I6lJ_4tXnVg403CyczTYTxp_3Ns=/x800/filters:strip_exif()/f/image/41ylyDOUkJSb6AmD67CKi4p6.png?f=fotoalbum_large
🤬 Lijkt er op dat het terug gaat naar mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
MBm84 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:33:
UPS doet bij mij moeilijk. [Afbeelding]
Wat had jij bij het extra veld ingevuld? Ik had er staan:

<Postcode>, <Stad>, Niederlande

Wellicht UPS bellen en vragen wat er fout gaat?

[ Voor 5% gewijzigd door Lord_Dain op 06-01-2021 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Niet online
The_Razzler schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 19:25:
[...]

Dus hopen op UPS als koerier ipv DHL 😄

24 uur verder en nog niks vernomen van mijn bestelling.... 🤞🏼
Hier het zelfde, ruim 24 uur verder en op de media markt site staat alleen "bestelling wordt verwerkt"....
We wachten het af. Hopelijk komt er een nieuwe levering en gaat het pakketje alsnog op de post :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBm84
Lord_Dain schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:47:
[...]

Had idd dat er bij gezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vSev
Lord_Dain schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:47:
[...]

Gezien je je Pixel inmiddels binnen hebt; stond bij jou het extra invoerveld voor je adres op het verzendlabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrotenise
  • Niet online
mschumi schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 16:41:
[...]

Omdat de ergernis voortduurt terwijl de vreugde over de lage prijs allang vergeten is :-)

Rationeel gezien zal je gelijk hebben dat het risico klein is dat je het geld kwijt bent mocht het pakket tussen de wal en het schip geraakt zijn.
Klein = kan niet, indien je met een CC besteld hebt.

Maar ik snap wat je bedoelt. Ben zelf ook gewend instant gratification te hebben met het bestellen van een telefoon en niet een maand te hoeven hopen dat het goed gaat komen. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Niet online
MM voorraad gaat weer af en toe naar groen. Op mijn bestelling van dinsdag is nog weinig actie geweest (staat op wordt verwerkt...).
Zojuist dus maar een 2e besteld. Genoeg vrienden die er ook wel interesse in hebben als ze beiden geleverd worden. Ik ben allang blij als er 1 aan komt.
Nu 1 met paypal, ander met CC besteld.

1e komt ut Aschaffenburg, 2e uit Hamburg Altona

We gaan het zien, houd jullie wel op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vSev
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4ZnRmzOjihFFpmqVX_28qcCw2YA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BFOficRkKeS8TAOGqW4kvIEV.jpg?f=fotoalbum_large

Dit ziet er heel goed uit!
Ondanks dat er nog steeds 'Rotterdam, DE' als bestemming staat, is hij aangekomen in Nederland en staat hij gepland voor aflevering vandaag!
We zijn nog geen 24 uur verder na bestelling...

Ik heb in tegenstelling tot anderen mijn volledige adres in het extra veld neergezet
(Straatnaam, huisnummer, Postcode, Stad, Land).

Ik houd jullie op de hoogte!

Edit:
Delivery Address Changed We've corrected the postcode, and the package is on its way to the updated address. Er staat nu Rotterdam, NL.

[ Voor 8% gewijzigd door vSev op 07-01-2021 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Fijn om te horen dat steeds meer succes verhalen zijn! :)

Hier ben ik inmiddels 72 uur verder na bestelling en ik heb helaas nog geen update omtrent verzending mogen ontvangen. Mijn toestellen ( 3 stuks ) zijn allemaal bij een andere MM terecht gekomen MM Jena / Fulda / Rostock 2. Alle toestellen hadden een leveringsdatum van 06-01-2021 alleen is dit de levering bij de klant of de levering aan de winkel?

Wellicht dat ik toch nog ga proberen om er 1 met CC te bestellen en wel met een account. Gezien de vele vraag mocht er dan toch onverwacht 4 toestellen ontvangen kunnen deze uiteraard bij V&A :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschumi
Inmiddels via de online chat functie bij Media Markt Duitsland navraag gedaan van mijn zending waarvan het spoor in het Duitse Dorsten ophoudt sinds 4 januari 2:00u.
ik:
Guten Morgen, ich habe am 1. Januar ein Google Pixel 4a-Smartphone online bestellt. Versand am 4. Januar mit DHL. Voraussichtliche Lieferung ist der 7. Januar (heute). Bestellnummer Media Markt: xxxxxxxxxx. Track and Trace von DHL zeigt, dass das Paket in der Nacht vom 4. auf den 5. Januar in Dorsten eingetroffen ist. Danach sind mit Track and Trace keine Updates mehr sichtbar. Könnten Sie bei DHL nachfragen, wo sich das Paket befindet?
MM:
Die letzte Aktualisierung bei DHL erfolgte am 05.01.2020, DHL behält sich eine Bearbeitungszeit von 6 Tagen ab letzter Aktualisierung vor, erst dann können wir eine Nachforschung bei DHL beantragen.
ik:
Ich lebe in den Niederlanden, wie Sie sehen können
MM:
Eine Lieferung in das Ausland erfolgt nicht, sobald DHL feststellt das die Lieferung in das Ausland erfolgt wird die Ware an uns zurück gesendet. Wir bieten keinen Versand in das Ausland an darüber sind auch unsere Lieferanten informiert.
ik:
Wann kann ich mit einer Stornierung rechnen?
MM:
Ich warte auf die Rückerstattung
oder senden Sie eine Stonering-Anfrage an meine Kreditkartenfirma nach 5 Tage. Danke für Ihre Hilfe.
UNQUOTE
Oftewel: afwachten tot medio volgende week of er (bericht van) teruggave volgt door Media Markt van het afgeschreven bedrag. Anders in een nieuwe chat sessie met Media Markt vragen om navraag bij DHL te doen en afhankelijk van hun reactie de correspondentie doorzetten naar Credit Card maatschappij en verzoeken om stornering van de transactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBm84
MBm84 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:33:
UPS doet bij mij moeilijk. [Afbeelding]
Gebeld met UPS.
Ze geven aan dat er meerdere 'storingen' in het label zitten. Dus daarom weer terug gestuurd wordt om het aan te laten passen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chrotenise
  • Niet online
Salv schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 11:43:
Fijn om te horen dat steeds meer succes verhalen zijn! :)

Hier ben ik inmiddels 72 uur verder na bestelling en ik heb helaas nog geen update omtrent verzending mogen ontvangen. Mijn toestellen ( 3 stuks ) zijn allemaal bij een andere MM terecht gekomen MM Jena / Fulda / Rostock 2. Alle toestellen hadden een leveringsdatum van 06-01-2021 alleen is dit de levering bij de klant of de levering aan de winkel?

Wellicht dat ik toch nog ga proberen om er 1 met CC te bestellen en wel met een account. Gezien de vele vraag mocht er dan toch onverwacht 4 toestellen ontvangen kunnen deze uiteraard bij V&A :)
Het is de verwachtte leverdatum aan de klant. Ik had er ook een voor 5 januari, deze is toen 1 dag later alsnog verstuurd (maar helaas retour gegaan door DHL).

De winkels zijn dicht en ik heb het idee dat niet elke winkel even goed ingesteld is op fungeren als een soort warenhuis voor versturen van orders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschumi
MBm84 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 11:48:
[...]

Gebeld met UPS.
Ze geven aan dat er meerdere 'storingen' in het label zitten. Dus daarom weer terug gestuurd wordt om het aan te laten passen
Jammer, maar wees blij dat je in elk geval kunt waarnemen dat 'ie retour is naar de MM zodat je een teruggave kunt verwachten. Zoals je ziet (bij mijn order) kan het ook zo zijn dat het spoor ophoudt bij DHL zodra de zending aan de grens staat waarna je allemaal drukte hebt om je geld nog terug te krijgen.

[ Voor 5% gewijzigd door mschumi op 07-01-2021 11:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chrotenise
  • Niet online
mschumi schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 11:55:
[...]

Jammer, maar wees blij dat je in elk geval kunt waarnemen dat 'ie retour is naar de MM zodat je een teruggave kunt verwachten. Zoals je ziet (bij mijn order) kan het ook zo zijn dat het spoor ophoudt bij DHL zodra de zending aan de grens staat waarna je allemaal drukte hebt om je geld nog terug te krijgen.
Ook dat is bewijs genoeg voor de CC na 1 weekje wachten. Zending is immers gewoon nooit aangekomen.

Ik zou persoonlijk jouw situatie prefereren omdat MediaMarkt ook gewoon 2 weken kan uittrekken om het pakket te ontvangen, het retour te verwerken en het geld daadwerkelijk uit te keren, waar de CC dit gewoon in 1-3 dagen regelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
Als ik het goed begrijp is het dus maar een gok welke verzendmethode er gebruikt wordt wat op zich niet uitmaakt want bij zowel DHL als UPS is het dan nog de gok of het daadwerkelijk geleverd gaat worden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chrotenise
  • Niet online
LoeWn schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 12:08:
Als ik het goed begrijp is het dus maar een gok welke verzendmethode er gebruikt wordt wat op zich niet uitmaakt want bij zowel DHL als UPS is het dan nog de gok of het daadwerkelijk geleverd gaat worden?
Dat is correct.

Je label wordt op een gegeven moment als invalide bestempeld door het automtische systeem en het is dan aan de medewerker die dit beoordeelt om het handmatig aan te passen voor verzending naar NL of het te retourneren naar afzender.

Verdergaand op mijn vorige comment: iedere winkel lijkt zelf te moeten organiseren om de binnenkomende orders op 'winkelvoorraad' daadwerkelijk te verpakken en versturen, wat de wild variërende afhandelingtijden en vervoerders verklaart.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roel-online
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:37
Net toen ik de Distill plugin wilde aanzetten kwam er eentje beschikbaar dus ik heb zojuist ook de gok gewaagd en een Pixel 4a besteld! De verwachte leverdatum bij bestellen was 12 Januari. Inmiddels ook de bestelbevestiging ontvangen van Media Markt Hameln. We zullen zien hoe het loopt :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• euchromatic
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-09 12:20
Waar is te zien uit welk filiaal er geleverd gaat worden? Ik heb er gisteren een 4A besteld met levering op de 19e, ik heb wel een bevestiging gehad maar die komt van de holding in Ingolstadt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chrotenise
  • Niet online
euchromatic schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 12:47:
Waar is te zien uit welk filiaal er geleverd gaat worden? Ik heb er gisteren een 4A besteld met levering op de 19e, ik heb wel een bevestiging gehad maar die komt van de holding in Ingolstadt.
Wanneer het verzonden wordt, zie je vanuit welke stad. V.z.i.w. is het daarvoor inderdaad niet te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icefire171
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-09 12:57
Zelf twee verschillende bestellingen open staan. Eentje van 01/01 welke pas de 16/01 zal worden verstuurd en eentje van zojuist. Dus mochten ze beide arriveren zal er hoogst waarschijnlijk eentje op V&A belanden.

Edit en de laatste bestelling is gecanceld :'(

[ Voor 10% gewijzigd door icefire171 op 07-01-2021 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Niet online
euchromatic schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 12:47:
Bij mij staat het onderaan de bevestigingsmail. Ook voordat het verzonden wordt dus te zien. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Niet online
Wabs schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 11:22:
MM voorraad gaat weer af en toe naar groen. Op mijn bestelling van dinsdag is nog weinig actie geweest (staat op wordt verwerkt...).
Zojuist dus maar een 2e besteld. Genoeg vrienden die er ook wel interesse in hebben als ze beiden geleverd worden. Ik ben allang blij als er 1 aan komt.
Nu 1 met paypal, ander met CC besteld.

1e komt ut Aschaffenburg, 2e uit Hamburg Altona

We gaan het zien, houd jullie wel op de hoogte.
Mijn 2e bestelling die ik vanmorgen al noemde is nu al aangemeld bij de verzender. in dit geval UPS.
Nu al blij dat ik een 2e heb besteld. De eerste bestelling gebeurt nog altijd niets mee namelijk.

Lees verder in dit topic redelijk hoopvolle verhalen van UPS dus hopelijk komt het goed met deze 2e bestelling! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinees
  • Niet online
Hier ook net gelukt om er 1 te bestellen (na dagen proberen en 2 mislukte pogingen), een bevestiging mail gekregen van Media Markt Neustadt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• euchromatic
Wabs schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 13:44:
[...]

Bij mij staat het onderaan de bevestigingsmail. Ook voordat het verzonden wordt dus te zien. 8)
Bij mij staat er alleen dit: "In Ihrer Bestellung befindet sich ein Produkt mit längerer Lieferzeit. Sobald der Artikel in unserem Lager eingetroffen ist, kümmern wir uns um den sofortigen Versand"

Ik vind die grote variatie aan levertijden en procedures opmerkelijk, je zou verwachten dat een webshop dit meer gestroomlijnd heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delta737
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 15:34
euchromatic schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 14:01:
[...]

Bij mij staat er alleen dit: "In Ihrer Bestellung befindet sich ein Produkt mit längerer Lieferzeit. Sobald der Artikel in unserem Lager eingetroffen ist, kümmern wir uns um den sofortigen Versand"

Ik vind die grote variatie aan levertijden en procedures opmerkelijk, je zou verwachten dat een webshop dit meer gestroomlijnd heeft.
Maar feitelijk is het niet één webshop, maar een webshop van alle afzonderlijke MediaMarkten in Duitsland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Niet online
euchromatic schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 14:01:
[...]

Ik heb voor beiden bestellingen een mail met als onderwerp: Bestätigung - Bestellung xxxxxx
Onderaan deze mail staat:
Mit freundlichen Grüßen
Ihr MediaMarkt.de Team

MEDIA MARKT .................... (gevolgd door de stad waar vandaan deze verzonden wordt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• euchromatic
Wabs schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 14:05:
[...]

Ik heb voor beiden bestellingen een mail met als onderwerp: Bestätigung - Bestellung xxxxxx
Onderaan deze mail staat:
Mit freundlichen Grüßen
Ihr MediaMarkt.de Team

MEDIA MARKT .................... (gevolgd door de stad waar vandaan deze verzonden wordt)
Bij mij staat daar het kantoor van de holding:

Mit freundlichen Grüßen
Ihr MediaMarkt.de Team

MMS E-COMMERCE GMBH
WANKELSTR. 5
85046 INGOLSTADT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Niet online
Hmm, blijkbaar is dat dan ook een optie... ik had bij de 2e bestelling dus met een paar uur al een UPS tracking link. Nog niet in de mail maar wel te zien als ik inlog op de MM site en dan bestellingen bekijk.
Bestelling is ontvangen > levering volgen. (Translate staat aan, mijn duits is niet altijd even geweldig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel-online
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:37
roel-online schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 12:39:
Inmiddels ook de bestelbevestiging ontvangen van Media Markt Hameln. We zullen zien hoe het loopt :-)
En binnen drie kwartier een Storniering melding ontvangen. 'wir bedauern, Ihre Bestellung **** stornieren zu müssen'. Geen mededeling waarom. Helaas pindakäse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wamske
Ik zie al een paar keer dat bij het artikel een leverdatum staat + groen, maar in de Warenkorb blijft hij grijs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
wamske schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 14:46:
Ik zie al een paar keer dat bij het artikel een leverdatum staat + groen, maar in de Warenkorb blijft hij grijs...
Yes dan grijp je net naast de online voorraad die beschikbaar gekomen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wamske
Salv schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 14:47:
[...]

Yes dan grijp je net naast de online voorraad die beschikbaar gekomen is.
Er zitten teveel mensen te F5-en 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• euchromatic
wamske schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 14:50:
[...]

Er zitten teveel mensen Nederlandse Tweakers te F5-en 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wamske
euchromatic schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 14:56:
Er zitten teveel mensen Nederlandse Tweakers te F5-en Distillen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Nou ik heb zo juist op mijn eerste bestelling ( zonder account ) een email mogen ontvangen met;
jede Bestellung auf www.mediamarkt.de wird umfassend geprüft. Ihre Bestellung 103261399 hat eines der Prüfkriterien leider nicht erfüllt und musste daher aus Sicherheitsgründen automatisch abgelehnt werden.

of te wel;
elke bestelling die op www.mediamarkt.de wordt geplaatst, wordt grondig gecontroleerd. Helaas voldeed uw bestelling 103261399 niet aan een van de testcriteria en moest daarom om veiligheidsredenen automatisch worden afgewezen.

En één bestelling welke met account en CC gedaan is, is ook op deze reden afgewezen. De afwijzingen zijn wel uit 2 verschillende MM filialen, dus hoop houden dat de overige door gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
Jezus, hebben jullie 'm op interval 5 seconden staan ofzo? :9 Bij elke melding ben ik al te laat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wamske
Ik stel me zo voor dat er ene bij de MediaMarkt GMBh DE etc naast de meterkast staat en af en toe even de beschikbaarheid een tikkie geeft en de server op hoort toeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Razzler
Salv schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 15:05:
Nou ik heb zo juist op mijn eerste bestelling ( zonder account ) een email mogen ontvangen met;
jede Bestellung auf www.mediamarkt.de wird umfassend geprüft. Ihre Bestellung 103261399 hat eines der Prüfkriterien leider nicht erfüllt und musste daher aus Sicherheitsgründen automatisch abgelehnt werden.

of te wel;
elke bestelling die op www.mediamarkt.de wordt geplaatst, wordt grondig gecontroleerd. Helaas voldeed uw bestelling 103261399 niet aan een van de testcriteria en moest daarom om veiligheidsredenen automatisch worden afgewezen.

En één bestelling welke met account en CC gedaan is, is ook op deze reden afgewezen. De afwijzingen zijn wel uit 2 verschillende MM filialen, dus hoop houden dat de overige door gaan :)
De slapende honden zijn wakker (gemaakt)

Mijne moet uit Saarbrücken komen, heb een mail naar de locatie gestuurd wanneer de Pixel verstuurd gaat worden. Let's wait and see

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
The_Razzler schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 15:48:
[...]

De slapende honden zijn wakker (gemaakt)

Mijne moet uit Saarbrücken komen, heb een mail naar de locatie gestuurd wanneer de Pixel verstuurd gaat worden. Let's wait and see
Ik denk dat dit eerder mijn eigen fout is. Ik had namelijk 3 bestellingen open staan, 2 zonder account en 1 met account. Ik kreeg namelijk ook een bericht dat door mijn aantal bestelling leek alsof ik een commercieel bedrijf was met de intentie tot wederverkoop en dat hun alleen leveren aan consumenten.

Ik had een nieuwe bestelling middels een account en CC geplaatst omdat ik op mijn bestellingen zonder account geen follow-up kreeg en nu zijn al mijn 3 bestellingen geannuleerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wabs
  • Niet online
Hier is mijn eerste bestelling ondertussen ook geannuleerd en geld terug gestort:

Sehr geehrter Herr,

wir können leider keine Pakete in die Niederlande verschicken.

Sie erhalten Ihre Zahlung auf das von Ihnen eingesetzte Zahlungsmittel zurück überwiesen.

Mit freundlichen Grüßen

Tweede bestelling lijkt dan echter wel goed te gaan... vreemde situatie die loterij zo. We gaan het zien.

/Edit: zojuist de mail binnen dat de bestelling van vanmorgen zojuist verzonden is met UPS. Echt een loterij dit 7(8)7

[ Voor 13% gewijzigd door Wabs op 07-01-2021 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icefire171
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-09 12:57
Ok laatste poging. Dit keer moet die uit MEDIA MARKT HEIDELBERG ROHRBACH komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonr
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10-09 17:19
Ik heb nu poging 3 gedaan, hopelijk gaat hij goed..

Poging 1 vandaag:
Kwam van MEDIA MARKT HAMELN
Binnen 45 minuten een stornierung zonder reden.

Poging 2 vandaag:
Kwam van MEDIA MARKT SCHWÄBISCH HALL
Na 3 uur stornierung met mail:
auf Grund eines Technischen Fehlers wurde ein Fehlbestand erzeugt, daher müssen wir ihre Bestellung leider stornieren.

Poging 3 vandaag:
Komt van: MEDIA MARKT HEIDELBERG ROHRBACH
Nog niks gehoord.. Dus hopen dat deze wel door gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• amelis
  • Niet online
Even een update van mijn kant: DHL heeft mijn pakketje (eindelijk) verwerkt in het sorteercentrum zodat deze morgenmiddag kan worden bezorgd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lord_Dain
vSev schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 00:15:
[...]

Gezien je je Pixel inmiddels binnen hebt; stond bij jou het extra invoerveld voor je adres op het verzendlabel?
Ik heb het label eens goed bekeken. Er zat een sticker op met heel groot 00000 als postcode. Daar is later een 2e label overheen geplakt met de aangepaste adres info. Dit zal UPS hebben gedaan denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finds
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 27-03-2021
Ik heb zonet ook geprobeerd met afleveradres in België. Komt van MEDIA MARKT HEIDELBERG 1, ben benieuwd.
Pagina: 1 ... 20 ... 26 Laatste