Elke keer als ik op de Duitse MM site kijk, is hij niet leverbaar. Nu ook helaas weer niettwkr18526 schreef op maandag 14 december 2020 @ 15:06:
[...]
Wellicht wel. Op store.google.fr is de franse versie nog wel te bestellen als je het store land verandert.
Net voor €319 een tweede Pixel 4a besteld bii mediamarkt. Inclusief gratis officiele google hoesje. Hopelijk gaat de levering goed.
[Afbeelding]
Het is idd gewoon weer beschikbaar bij fnac:JurTico schreef op woensdag 9 december 2020 @ 10:26:
[...]
Een kleine tip, bij fnac.com staat wel bij 'Sous réserve de disponibilité', dus onder voorbehoud van beschikbaarheid. Nu is dit wel slim, want volgens mij is hij net als bij andere winkels dus gewoon niet beschikbaar. Ik heb op 02 december besteld, en kreeg al meteen te horen dat de verwachte bezorging rond 23 december was, ondanks dat er bij het artikel 4-12 dagen stond. Momenteel staat de verwachte verzenddatum op 18 december. Nu heb ik zelf geen grote haast, maar wel goed om te weten voor andere kopers.
/f/image/cnd7yn9A6OBNHpn96l05mJrZ.png?f=fotoalbum_large)
Meestal gaan ze ook stunten met cashbacks en tijdelijke prijsdalingen in januari. Als Google het niet doet, dan wel de concurrent. Wellicht is dat een betere optie. In de tussentijd komt er wellicht een betere telefoon uit. Gaat zo snel allemaal.
Dit heb ik ook gedaan, zelfs nog goedkoper dan in de Duitse MM.Chiwn schreef op donderdag 10 december 2020 @ 11:59:
[...]
Via Belsimpel is die voor een prima prijs te verkrijgen, maar dan wel als je hem icm met een nieuw abonnement neemt. Zeker niet ideaal, maar in mijn geval prima omdat ik toch al wilde overstappen.
òÓ - MHI SRK-35-ZSX
Bij fnac krijg je er ook nog bedrade oortjes bij. Blijkbaar verplicht vanuit de Franse regelgeving.
Ook op de Belgische FNAC. heb daar meteen mijn bestelling geplaatst, want alle andere alternatieven zijn vrij ruktwkr18526 schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 21:38:
[...]
Het is idd gewoon weer beschikbaar bij fnac:
[Afbeelding]
Levertijd is geschat op begin januari.
Misschien dat google nu opeens alle pixel 4a’s terug heeft gekregen van DHL? Zowe bij fnac.be als fnac.com is de pixel 4a weer te verkrijgen. Ook bij mediamarkt.deKrimglas schreef op woensdag 16 december 2020 @ 12:25:
[...]
Ook op de Belgische FNAC. heb daar meteen mijn bestelling geplaatst, want alle andere alternatieven zijn vrij ruk![]()
Levertijd is geschat op begin januari.
Gelukkig maar.
Ga eens aan je 452 reminders werken ipv Tweakeren johtwkr18526 schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 21:38:
[...]
Het is idd gewoon weer beschikbaar bij fnac:
[Afbeelding]
1 dec besteld en vandaag in huis.. zoals vermeld op de webiste engels model dus zit er een verloop stekker bij... mij hoor je niet klagen voor 340 euro incl verzenden naar NLevleerdam schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 20:24:
[...]
Ja succes.. zie ook reviews van de website, nieuwsartikelen over dat de website illegaal is en offline gehaald wordt en verhalen van mensen die invoerrechten moeten betalen
via welke website?nos schreef op woensdag 16 december 2020 @ 16:19:
[...]
1 dec besteld en vandaag in huis.. zoals vermeld op de webiste engels model dus zit er een verloop stekker bij... mij hoor je niet klagen voor 340 euro incl verzenden naar NL
Moedig. Is de software ook onaangetast?nos schreef op woensdag 16 december 2020 @ 16:19:
[...]
1 dec besteld en vandaag in huis.. zoals vermeld op de webiste engels model dus zit er een verloop stekker bij... mij hoor je niet klagen voor 340 euro incl verzenden naar NL
Nu staat hij er voor € 355,99, zogenaamd afgeprijst van '€ 691,98'. Oftewel een totale bagger-site.
Ik wil de Pixel 4a 5G uit Duitsland bestellen (Mediamarkt of Saturn) en laten bezorgen naar NL via doorstuurservice.
Worden bestellingen via mailxbode nog steeds geannuleerd?
Worden bestellingen via mailxbode nog steeds geannuleerd?
Ik heb gisteren bericht gekregen dat mijn claim op de gratis Bose koptelefoon is afgewezen omdat de naam op het aankoopbewijs van de Pixel (adres van familielid in Duitsland) niet overeenkomt met de naam die ik opgaf voor de claim (mijn eigen naam).
Ik wil contact opnemen maar twijfel nog over hoe ik dit het beste kan oplossen. Beweren dat de naam verschilt omdat ik de Pixel +Bose als cadeau aanvraag voor een familielid? Familielid contact laten opnemen met vermelding van mijn claimnummer?
Ik kan in ieder geval geen nieuwe claim indienen, ik krijg dan de melding dat mijn IMEI-nummer al is gebruikt.
Iemand tips?
Ik wil contact opnemen maar twijfel nog over hoe ik dit het beste kan oplossen. Beweren dat de naam verschilt omdat ik de Pixel +Bose als cadeau aanvraag voor een familielid? Familielid contact laten opnemen met vermelding van mijn claimnummer?
Ik kan in ieder geval geen nieuwe claim indienen, ik krijg dan de melding dat mijn IMEI-nummer al is gebruikt.
Iemand tips?
[ Voor 8% gewijzigd door Phyla op 17-12-2020 10:00 ]
De doos was ongeopend en SKU en overige data klopte.. het is een Model G025JMemocrat schreef op woensdag 16 december 2020 @ 22:48:
[...]
Moedig. Is de software ook onaangetast?
Nu staat hij er voor € 355,99, zogenaamd afgeprijst van '€ 691,98'. Oftewel een totale bagger-site.
Originele software en na enkele keren herstarten was hij geupdate naar Android versie 11
zie https://support.google.com/pixelphone/answer/7158570?hl=nl
verschil zit in de ondersteuning van de GSM netwerken en voeding adapter
[NAMER / FI / CA / TW ] Model G025J (deze had ik geleverd gekregen)
GSM/EDGE: Quad-band (850, 900, 1800, 1900 MHz)
UMTS/HSPA+/HSDPA: Banden 1/2/4/5/8
CDMA EVDO Rev A: BC0/BC1/BC10
LTE: banden 1/2/3/4/5/7/8/12/13/14/17/18/20/25/26/28/29/30/38/39/40/41/66/71
E-simkaart12
[UK + Europe + AU + SG + IN] Model G025N
UMTS/HSPA+/HSDPA: band 1/2/4/5/8
LTE: banden 1/2/3/4/5/7/8/12/13/17/20/25/26/28/32/38/39/40/41/66/71
E-simkaart12
[Japan] Model G025M
UMTS/HSPA+/HSDPA: band 1/2/4/5/6/8/19
LTE: banden 1/2/3/4/5/7/8/12/13/17/18/19/2
[ Voor 5% gewijzigd door nos op 17-12-2020 11:05 ]
besteld via https://www.eglobalcentralnl.com
inderdaad bagger site en service .. de communicatie gaat niet zoals je verwacht maar komt wel aan
Begin van de maand een 2de toestel via Fnac.com besteld voor mijn dochter, stond tot gister dat hij de 28ste verstuurd zou worden, krijg net mailtje dat hij onderweg is. Had eerst een poging gedaan via de Google Frankrijk, maar die werd gecancelled.
Hetzelfde verhaal hier (fnac.be). Gisteren besteld en kreeg te lezen dat hij na nieuwjaar zou verzonden worden. Zonet de mail gekregen dat hij vandaag op de post gegaan is
[ Voor 3% gewijzigd door Krimglas op 17-12-2020 23:11 ]
Ook hier goed nieuws: twee dagen geleden besteld op fnac.com en verwachte levering was begin januari (naar België). Vanavond ook een e-mail gehad dat het toestel onderweg is. Zo gaat hij toch nog voor kerstmis aankomen!
Hier vergelijkbare ervaring met FNAC. Eergisteren besteld, zojuist in ontvangst genomen via FedEx. Ik ben echt verrast door de snelheid.
Vrachtposthutch schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 12:06:
Hier vergelijkbare ervaring met FNAC. Eergisteren besteld, zojuist in ontvangst genomen via FedEx. Ik ben echt verrast door de snelheid.
[ Voor 3% gewijzigd door XWB op 18-12-2020 12:16 ]
En ligt klaar in afhaalpunt. Had echt niet gedacht hem twee dagen na bestelling in huis te hebben voor de 'normale' prijshutch schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 12:06:
kan ik hem beter op fnac.com of .be bestellen?
Woon je in NL? Dan fnac.comjimske schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 15:49:
kan ik hem beter op fnac.com of .be bestellen?
It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.
Daar is hij dan eindelijkkizke schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 21:16:
[...]
Dan heb je geluk gehad, met de Duitse. Hier een Britse binnen vandaag, gisteren besteld, met goedkope verloopstekker erbij. Er is er nog eentje (sinds zaterdag!) onderweg, ben benieuwd of die ook Duits of toch Brits is.
Donderdag op Fnac.com besteld, gister ontvangen.
Top site wat mij betreft!
Top site wat mij betreft!
Er is hier vast wel iemand die hem van je wil overnemen....kizke schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 12:06:
[...]
Daar is hij dan eindelijk, moet hem wel terug sturen omdat er al een vervangend exemplaar thuis ligt. Bijzonder dat zo iets een maand kwijt kan zijn.
Dat kan dus niet, heb eerder een vervangend exemplaar gekregen omdat deze dus zoek was, daardoor is hij niet meer van mij en dus meteen retour afzender moeten doen.gerritjan schreef op zondag 20 december 2020 @ 19:48:
[...]
Er is hier vast wel iemand die hem van je wil overnemen....
Omdat fnac.be niet in Nederland bezorgt.
Fnac.com is de Franse winkel die ook internationaal bezorgt.
Fnac.be is de Belgische winkel die alleen in België bezorgt
It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.
Aah thanks! dat was me nog niet opgevallenevleerdam schreef op maandag 21 december 2020 @ 23:31:
[...]
Hier 28 nov besteld via eglobalnl, afgelopen maandag de 21e binnen, weet niet of ik nog een keer eglobalnl zou gebruiken, ben voor de toekomst toch meer geneigd naar fnac.com na goeie verhalen van bekenden.1 dec besteld en vandaag in huis.. zoals vermeld op de webiste engels model dus zit er een verloop stekker bij... mij hoor je niet klagen voor 340 euro incl verzenden naar NL
Nu het toestel binnen is, vraag ik me wel af wat nu de beste manier is om over te schakelen van OnePlus3 naar Google Pixel 4a zonder gegevensverlies (nummers, apps,...). De OnePlus3 wil ik nadien immers volledig resetten om aan iemand anders cadeau te doen.
Heb hem verbonden met mijn oude telefoon via een usb-a en meegeleverde verloopconnector (?) en overzetten was zo gedaan. Apps, telefoonnummers, foto's etc. etc. Meeste stond al in de cloud maar de rest was zo overgezet.DimiDee schreef op woensdag 23 december 2020 @ 13:53:
Nu het toestel binnen is, vraag ik me wel af wat nu de beste manier is om over te schakelen van OnePlus3 naar Google Pixel 4a zonder gegevensverlies (nummers, apps,...). De OnePlus3 wil ik nadien immers volledig resetten om aan iemand anders cadeau te doen.
Kun je ook alleen de taal wisselen op fnac.com? Lijkt zo niet te kunnen en mijn frans is nogal roestig.evleerdam schreef op maandag 21 december 2020 @ 23:31:
[...]
Ik dacht van niet, ik heb het destijds met de vertaaltool in Chrome voor elkaar gekregenExocet schreef op woensdag 23 december 2020 @ 14:24:
[...]
Kun je ook alleen de taal wisselen op fnac.com? Lijkt zo niet te kunnen en mijn frans is nogal roestig.
DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM
Exocet schreef op woensdag 23 december 2020 @ 14:24:
[...]
Kun je ook alleen de taal wisselen op fnac.com? Lijkt zo niet te kunnen en mijn frans is nogal roestig.
Nee kan niet. Maar inderdaad Chrome kan het vrij makkelijk vertalen en dan is het vrij makkelijk.TheRicolaa10 schreef op woensdag 23 december 2020 @ 14:35:
[...]
Ik dacht van niet, ik heb het destijds met de vertaaltool in Chrome voor elkaar gekregen
Zo heb ik het ook gedaan. Had wel één nadeel. Alle app specifieke sounds zijn weg en worden vervangen door het default system sound. Indien je de default terug wilt moet je de app verwijderen en opnieuw installeren.evleerdam schreef op woensdag 23 december 2020 @ 13:56:
[...]
Heb hem verbonden met mijn oude telefoon via een usb-a en meegeleverde verloopconnector (?) en overzetten was zo gedaan. Apps, telefoonnummers, foto's etc. etc. Meeste stond al in de cloud maar de rest was zo overgezet.
Na een tijd alle reacties gevolgd te hebben, heb ik de pixel vandaag ook aangeschaft via fnac.com.
Ben benieuwd wanneer hij aankomt en of alles ok is met het toestel zelf!
Ben benieuwd wanneer hij aankomt en of alles ok is met het toestel zelf!
Wat bedoel je concreet met app specifieke sounds? Pushmeldingen?donderz schreef op woensdag 23 december 2020 @ 15:12:
[...]
Zo heb ik het ook gedaan. Had wel één nadeel. Alle app specifieke sounds zijn weg en worden vervangen door het default system sound. Indien je de default terug wilt moet je de app verwijderen en opnieuw installeren.
Alle apps die default een ander geluidje maken voor notificaties als de system default. (Heb je zo geen notificaties waarbij je hoort van welke app ze komen?) Die app specifieke sound kan je dan niet meer terugvinden zonder opnieuw te installeren.DimiDee schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 17:01:
[...]
Wat bedoel je concreet met app specifieke sounds? Pushmeldingen?
Zit er standaard een screen protector op de Google Pixel 4a? Zoniet, wat raden jullie aan?
Verder ben ik nog op zoek naar een book / flip case. Bij voorkeur een zwarte. Iemand ervaring met deze van Rosso: https://www.gsmpunt.nl/ho...ase-zwart#product-reviews ? Of een ander leuke case die je zelf hebt?
Verder ben ik nog op zoek naar een book / flip case. Bij voorkeur een zwarte. Iemand ervaring met deze van Rosso: https://www.gsmpunt.nl/ho...ase-zwart#product-reviews ? Of een ander leuke case die je zelf hebt?
Er zit niet standaard een screen protector op de Pixel 4a. Ik heb deze besteld: https://www.amazon.nl/gp/product/B086PRGH7K?psc=1 Erg handig met frame om de screenprotector zonder veel moeite op de juiste plek aan te brengen.DimiDee schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 01:23:
Zit er standaard een screen protector op de Google Pixel 4a? Zoniet, wat raden jullie aan?
Qua hoesje ben ik geen fan van een flip case, dus daar kan ik geen advies over geven.
Ik heb deze ook besteld voor de 4a van mijn vriendin. Kan deze sterk aanbevelen 👌LongBowNL schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 10:54:
[...]
Er zit niet standaard een screen protector op de Pixel 4a. Ik heb deze besteld: https://www.amazon.nl/gp/product/B086PRGH7K?psc=1 Erg handig met frame om de screenprotector zonder veel moeite op de juiste plek aan te brengen.
Qua hoesje ben ik geen fan van een flip case, dus daar kan ik geen advies over geven.
Ik neig naar bestellen bij Saturn.de via Huifkar ipv FNAC (MM + Huifkar is kennelijk geblocked). Is wat duurder (Huifkar komt 38 bij) maar mijn redenatie is dat ik indien er garantie verleend moet worden ik in een dik uur bij de Saturn sta, wat me fijner lijkt dat met een Frans bedrijf communiceren en toestelverzending. Als Google NL duidelijk was of ze wel/geen garantie verlenden was dat geen issue, maar dat blijft vaag. In NL bestellen kan ook, maar de forse meerprijs (ze vragen nu 429 ipv 419 eerst) en het feit dat ze niet eens aangeven of je wel/geen Europese stekker krijgt staat me fors tegen.
[ Voor 10% gewijzigd door draakhoofd op 29-12-2020 11:40 ]
Ik vind de protector net een mm te smal en dat leidt tot schittering in de rand van de protector (zijkant) als je protector niet exact in het midden plaatst (ja, ook ondanks gebruik van het frame kan dat). Dus let er op dat je de protector echt goed plaatst.hutch schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 11:22:
[...]
Ik heb deze ook besteld voor de 4a van mijn vriendin. Kan deze sterk aanbevelen 👌
[ Voor 8% gewijzigd door job op 29-12-2020 12:56 ]
25e besteld bij fnac.com, gisteren verstuurd en vandaag aangekomen. Super top! Jammer dat ie nu daar uitverkocht is...
Ter informatie en des te vermaak:
Ik heb een Pixel 4a besteld met postcode 00000 bij MediaMarkt op 24 december voor €340
Bij adres heb ik "Niederlande" toegevoegd. MediaMarkt gaf aan dat hij 30e binnen zou komen.
Vandaag is hij binnengekomen.
De postcode werkt dus en ook tijdens Kerst en enorme drukte bij bezorgers, is dat veel sneller dan verwacht.
Ik heb een Pixel 4a besteld met postcode 00000 bij MediaMarkt op 24 december voor €340
Bij adres heb ik "Niederlande" toegevoegd. MediaMarkt gaf aan dat hij 30e binnen zou komen.
De postcode werkt dus en ook tijdens Kerst en enorme drukte bij bezorgers, is dat veel sneller dan verwacht.
Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.
Ik heb dit net geprobeerd, we gaan het meemaken.Dennis van der Stelt schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 19:47:
Wel voor de zekerheid met CC gedaan.
Moedig besluit. Ik overweeg hetzelfde te doen, gezien het grote prijsverschil met Nederland (Belsimpel EUR 429) en het feit dat ik mijn SIM only abonnement helaas onlangs heb verlengd voor twee jaar (bij contractverlenging nl. wel korting op toestel bij Belsimpel.) Nuchter bekeken kan je er haast ook geen buil aan vallen en heb je zo te horen nog iets van een aankoopverzekering bij je Credit Card Maatschappij in het onwaarschijnlijk geval dat ze 'm helemaal verkeerd adresseren. Wat ik mij nog kan voorstellen is dat Media Markt de order en daarmee ook je betaling terugdraait, omdat ze niet buiten Duitsland willen leveren (extra verzendkosten voor hen.) Gezien het feit dat Dennis hier je al voor is gegaan en hij het toestel vlot binnenkreeg lijken ze er echter weinig problemen mee te hebben. Wat ik mij afvraag: heb je de postcode op een andere plek achtergelaten (voor je woonplaats bij "Stadt" of misschien wel voor de straatnaam bij "Straße") of weggelaten? Dit omdat je bij "PLZ" alleen nullen invoert. Ik ben benieuwd.
[ Voor 8% gewijzigd door mschumi op 31-12-2020 17:41 ]
Ik heb geen gillende haast om het toestel te ontvangen, dus kan inderdaad het risico nemen dat mijn order mogelijk geannuleerd wordt/fout gaat en in dat geval krijg ik gewoon mijn geld direct terug.mschumi schreef op donderdag 31 december 2020 @ 17:37:
Moedig besluit. Ik overweeg hetzelfde te doen, gezien het grote prijsverschil met Nederland (Belsimpel EUR 429) en het feit dat ik mijn SIM only abonnement helaas onlangs heb verlengd voor twee jaar (bij contractverlenging nl. wel korting op toestel bij Belsimpel.) Nuchter bekeken kan je er haast ook geen buil aan vallen en heb je zo te horen nog iets van een aankoopverzekering bij je Credit Card Maatschappij in het onwaarschijnlijk geval dat ze 'm helemaal verkeerd adresseren. Wat ik mij nog kan voorstellen is dat Media Markt de order en daarmee ook je betaling terugdraait, omdat ze niet buiten Duitsland willen leveren (extra verzendkosten voor hen.) Gezien het feit dat Dennis hier je al voor is gegaan en hij het toestel vlot binnenkreeg lijken ze er echter weinig problemen mee te hebben. Wat ik mij afvraag: heb je de postcode op een andere plek achtergelaten (voor je woonplaats bij "Stadt" of misschien wel voor de straatnaam bij "Straße") of weggelaten? Dit omdat je bij "PLZ" alleen nullen invoert. Ik ben benieuwd.
Ik kan dan nog altijd overwegen te wachten tot het in NL goedkoper wordt / bij fnac te bestellen / een ander toestel te nemen.
Ik heb zelf de postcode achterwege gelaten...straat + plaatsnaam moet postcode zo uit komen rollen. Hoe lastiger je het maakt, des te waarschijnlijker dat het wordt geweigerd.
[ Voor 6% gewijzigd door Chrotenise op 31-12-2020 17:57 ]
Ook ik overweeg om een poging te wagen bij Mediamarkt Duitsland vanwege het grote prijsverschil met Nederlandse aanbieders maar weet ook niet zeker hoe het formulier het beste kan worden ingevuld. Wellicht dat Dennis e.e.a. verder kan toelichten wat betreft het juist invullen van de velden?Dennis van der Stelt schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 19:47:
Zo ongeveer?
:strip_exif()/f/image/wXlzaBalqEStaaHVEdEbBBYA.jpg?f=fotoalbum_large)
Als je klikt op 'Firma, Wohnung, etc.' kan je daar Niederlande invullen
StraBe zou ik zeker alleen je straat invullen
[ Voor 5% gewijzigd door Chrotenise op 31-12-2020 18:37 ]
Ik had Dennis via DM gevraagd hoe hij het precies had ingevuld en dit was zijn antwoord. Zelf ook op deze manier besteld 2 dagen geleden.
Ik heb bij straatnaam en huisnummer gewoon die ingevuld.
Bij extra adresveld mijn postcode, woonplaats en "Niederlande". Ook postcode extra, omdat je ergens anders 00000 hebt ingevuld.
Dus woonplaats staat er dan extra op. Maar ik ging er vanuit dat computer van (Duitse) PostNL wel ergens zou lezen dat het volledige adres er staat :-)
nou, ik heb ook maar de knoop doorgehakt en een poging gewaagd met bovenstaande methode. op hoop van zegen
Zojuist heb ik hetzelfde gedaan volgens de inmiddels enigszins beproefde methodiek. Bedankt voor het delen daarvan! De Duitse economie krijgt zo nog een aardige kapitaalinjectie vanuit haar buurland :-) Overigens kwam bij mij na de bestelling in beeld dat vanwege onderhoudswerkzaamheden (aan de site) de orderbevestiging niet eerder dan morgenochtend 9:00u verstuurd zal worden. Ook dat de levering rond 7 januari plaatsvindt. Ik heb maar even schermprintje gemaakt met het overzicht en bestelnummer. De Duitsers staan bekend als punktlich, dus ik heb er wel vertrouwen in. Ik houd jullie op de hoogte van de afloop. Gunstig is trouwens ook dat de Duitse Media Markt koerier DHL inschakelt wat in Nederland ook een grote speler is.
[ Voor 8% gewijzigd door mschumi op 01-01-2021 20:40 ]
Ik heb eerder op de dag ook een bestelling geplaatst bij Mediamarkt DE. Ik heb helaas geen creditcard tot mijn beschikking dus heb ik gekozen voor een betaling per Paypal. Bij de transactie in de Paypal-omgeving staat Duitsland aangegeven als het land van bezorging/factuur, hopelijk zorgt dat niet voor problemen.
Duimen dus.
edit: Ik zie net dat MM is gaan stunten met de prijs aangezien het apparaat nu in de aanbieding is voor 299 euro. Zul je net zien.
Duimen dus.
edit: Ik zie net dat MM is gaan stunten met de prijs aangezien het apparaat nu in de aanbieding is voor 299 euro. Zul je net zien.

[ Voor 17% gewijzigd door amelis op 02-01-2021 00:14 ]
Wow, mooi gevonden en bedankt voor het delen.
Net ook voor 299 besteld, hopelijk gaat het niet opvallen :-)
Edit: je kunt nog €10 korting krijgen als je je aanmeldt voor de nieuwsbrief (staat op pepper, zelf niet geprobeerd)
Net ook voor 299 besteld, hopelijk gaat het niet opvallen :-)
Edit: je kunt nog €10 korting krijgen als je je aanmeldt voor de nieuwsbrief (staat op pepper, zelf niet geprobeerd)
[ Voor 35% gewijzigd door ko9 op 02-01-2021 09:54 ]
ja dat heb ik ook, maar paypal haalt die gegevens direct bij MM vandaan en plakt het er dus niet zelf achter ofzo. dit is eerder gemeld en lijkt verder geen invloed te hebben op het wel of niet versturen.amelis schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 00:12:
Ik heb eerder op de dag ook een bestelling geplaatst bij Mediamarkt DE. Ik heb helaas geen creditcard tot mijn beschikking dus heb ik gekozen voor een betaling per Paypal. Bij de transactie in de Paypal-omgeving staat Duitsland aangegeven als het land van bezorging/factuur, hopelijk zorgt dat niet voor problemen.
Duimen dus.
allemaal duimen nu :-) of juist duimen dat ze hem vandaag nog annuleren, dan kan ik een nieuwe order plaatsen voor de aanbiedingsprijs!
Goede deal zeg, voor €299, helemaal als die 00000-methode echt werkt. Google.de verzond ook met DHL en daar ging het gierend mis, ook met mijn order. Ik vraag me dus wel af waarom via Mediamarkt.de wel een succesvolle levering tot stand komt, als daar ook Deutschland in het adres staat.
Mooie prijs inderdaad! Helaas alleen niet meer leverbaar online zo ver ik kan zien. damm...
Ter check: jullie gebruiken de 00000 manier bekend van de google store dus ook bij de Media Markt DE?
Ter check: jullie gebruiken de 00000 manier bekend van de google store dus ook bij de Media Markt DE?
Bevestigingsmail van mijn bestelling bij Media Markt netjes binnengekregen waarin de door mij opgegeven adressering valt terug te lezen waaronder dus " Niederlande". Nergens staat "Deutschland" overigens, wat niet wegneemt dat jouw bestelling misgegaan kan zijn doordat koerier DHL vanuit Google zodanig was geïnstrueerd. Wat betreft de aanbieding baalde ik vanmorgen even dat ik 'm net besteld had tegen de oude prijs, al is het nog steeds een mooie deal in vergelijking met Belsimpel of Bol.com in Nederland (resp. EUR 429 en 449!). Overigens verandert de situatie continu, want Media Markt heeft nieuwe verkoop opgeschort omdat ze er niet meer aan kunnen komen. Hoe zou dat nou kunnen ;-)draakhoofd schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 14:25:
Goede deal zeg, voor €299, helemaal als die 00000-methode echt werkt. Google.de verzond ook met DHL en daar ging het gierend mis, ook met mijn order. Ik vraag me dus wel af waarom via Mediamarkt.de wel een succesvolle levering tot stand komt, als daar ook Deutschland in het adres staat.
Iemand een idee of de aanbieding bij MediaMarkt voorbij is als de voorraad op is? Of zal deze doorlopen? Ik heb daar geen ervaring mee. Bestellen kan dus niet meer als de voorraad weg is helaas.
Ik had hetzelfde tijdens de Black Friday deals. Een paar dagen later kon het bestellen wel weer, maar ik moest wel een maand wachten totdat ik de bestelling kon ophalen.Buffalo schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 15:19:
Iemand een idee of de aanbieding bij MediaMarkt voorbij is als de voorraad op is? Of zal deze doorlopen? Ik heb daar geen ervaring mee. Bestellen kan dus niet meer als de voorraad weg is helaas.
Ben wel benieuwd of het gaat werken, als je naar de details van de bestelling gaat, staat bij het leveradres wel degelijk nog Deutschland onderaan.mschumi schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 14:50:
[...]
Bevestigingsmail van mijn bestelling bij Media Markt netjes binnengekregen waarin de door mij opgegeven adressering valt terug te lezen waaronder dus " Niederlande". Nergens staat "Deutschland" overigens, wat niet wegneemt dat jouw bestelling misgegaan kan zijn doordat koerier DHL vanuit Google zodanig was geïnstrueerd. Wat betreft de aanbieding baalde ik vanmorgen even dat ik 'm net besteld had tegen de oude prijs, al is het nog steeds een mooie deal in vergelijking met Belsimpel of Bol.com in Nederland (resp. EUR 429 en 449!). Overigens verandert de situatie continu, want Media Markt heeft nieuwe verkoop opgeschort omdat ze er niet meer aan kunnen komen. Hoe zou dat nou kunnen ;-)
Waar zie je dat staan? De informatie vermeld bij "Lieferanschrift" in de bevestigingsmail bevat enkel de correcte adressering. Ik kan geen "details" waarnemen of uitklappen.Exocet schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 15:25:
[...]
Ben wel benieuwd of het gaat werken, als je naar de details van de bestelling gaat, staat bij het leveradres wel degelijk nog Deutschland onderaan.
Dit stelt mij nog enigszins gerust hoewel ik natuurlijk pas echt op mijn gemak ben als ik het pakje in ontvangst heb genomen.BBBrt schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 10:48:
[...]
ja dat heb ik ook, maar paypal haalt die gegevens direct bij MM vandaan en plakt het er dus niet zelf achter ofzo. dit is eerder gemeld en lijkt verder geen invloed te hebben op het wel of niet versturen.
allemaal duimen nu :-) of juist duimen dat ze hem vandaag nog annuleren, dan kan ik een nieuwe order plaatsen voor de aanbiedingsprijs!
Ik zie verder in de bevestigingsmail geen verwijzing naar Deutschland in het afleveradres dus hopelijk gaat alles goed.
Zojuist ook een Pixel 4a besteld bij de duitse MM, bedankt allen voor de tip en het delen van de informatie!
Deze zal voor mijn vriendin zijn, ben erg tevreden met mijn voor 349€ aangeschafte franse Pixel 4a
Deze zal voor mijn vriendin zijn, ben erg tevreden met mijn voor 349€ aangeschafte franse Pixel 4a
Ik heb een account aangemaakt en dan zie je bij Kontoübersicht/Meine Käufe je bestelling, als je deze uitklapt staat hieronder ook Deutschland.mschumi schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 15:33:
[...]
Waar zie je dat staan? De informatie vermeld bij "Lieferanschrift" in de bevestigingsmail bevat enkel de correcte adressering. Ik kan geen "details" waarnemen of uitklappen.
In de mail staat inderdaad het juiste.
Mijn telefoon (3a) dit weekend naar de klote, ik dacht eens kijken wat de 4a doet in Duitsland.
Meteen besteld via bovenstaande methode.
Ik heb hem ook besteld door middel van paypal.
Postcode 0000 en onderaan Niederlande neergezet.
Heb netjes een mailtje gehad e.d.
We gaan het zien!
Meteen besteld via bovenstaande methode.
Ik heb hem ook besteld door middel van paypal.
Postcode 0000 en onderaan Niederlande neergezet.
Heb netjes een mailtje gehad e.d.
We gaan het zien!
Maar dan had hem denk ik niet meer voor de black friday prijs?acclo schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 15:24:
[...]
Ik had hetzelfde tijdens de Black Friday deals. Een paar dagen later kon het bestellen wel weer, maar ik moest wel een maand wachten totdat ik de bestelling kon ophalen.
Update omdat ik na Dennis de 1e was; levertijd staat nog steeds op 5 januari, maar mijn bestelling bij de Mediamarkt staat nog steeds op status 'wordt voorbereid' (oftewel, een magazijnmedewerker moet het nog steeds inpakken/overdragen naar de bezorgdienst).Chrotenise schreef op donderdag 31 december 2020 @ 18:37:
Als je klikt op 'Firma, Wohnung, etc.' kan je daar Niederlande invullen
Ik betwijfel daarmee eerlijk gezegd of 5 januari wel gehaald gaat worden.
Oeh, de mogelijkheid om 'm nu voor 299 te bestellen bij Mediamarkt.de en 'm hier te laten bezorgen met de 00000 postcode truc is wel erg aantrekkelijk! Misschien moet ik mijn Pixel 3 XL dan mooi even op Marktplaats zetten.
Maar Dennis is dus de enige waarvan we weten dat de 00000 postcode truc werkt bij Mediamarkt.de?Dennis van der Stelt schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 19:47:
@jlve: heb jij 'm uiteindelijk binnen gekregen?jlve schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 12:25:
[...]
Uiteindelijk lijkt het goed te komen met de zending vanuit Mediamarkt DE. DHL is zelf e.e.a. gaan wijzigen en heeft het pakketje omgelabeld naar internationaal, na een aantal dagen niets zou die vandaag geleverd moeten worden;
[Afbeelding]
Had vorige week bestelling bij google.de geplaatst via de 00000 methode, maar vandaag geannuleerd.
Was dus blij te zien dat hij bij mediamarkt.de leverbaar was,maar lijkt te zijn uitverkocht nu.
Helaas
Was dus blij te zien dat hij bij mediamarkt.de leverbaar was,maar lijkt te zijn uitverkocht nu.
Helaas
ik kreeg vanmorgen om 09:00 de bestelbevestiging en om 12:00 meteen een verzendbevestiging. fingers crossedChrotenise schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 17:13:
[...]
Update omdat ik na Dennis de 1e was; levertijd staat nog steeds op 5 januari, maar mijn bestelling bij de Mediamarkt staat nog steeds op status 'wordt voorbereid' (oftewel, een magazijnmedewerker moet het nog steeds inpakken/overdragen naar de bezorgdienst).
Ik betwijfel daarmee eerlijk gezegd of 5 januari wel gehaald gaat worden.
Zag dat hij bij Saturn.de wel op voorraad was. Echter wel voor €340. Heb hem besteld. Zou 9 Jan moeten arriveren. Ik houd jullie wel op de hoogte.
Gisteren nog maar even een mailtje gestuurd naar de MediaMarkt via het contact formulier, was mij postcode vergeten neer te zetten.
Via het contact formulier even het volledige adres doorgegeven, ben benieuwd.
Via het contact formulier even het volledige adres doorgegeven, ben benieuwd.
Heb het ding sinds oktober en is een absolute topper. Heb serieus nog niet 1 slechte foto gemaakt, en heb er al heel wat geklikt.
Heb er een aantal die gewoon abnormaal zijn voor deze "budget" telefoon. Accu ook een goede dag, met veel gebruik.
Heb er een aantal die gewoon abnormaal zijn voor deze "budget" telefoon. Accu ook een goede dag, met veel gebruik.
Jawel, prijzen golden de hele weekBuffalo schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 16:50:
[...]
Maar dan had hem denk ik niet meer voor de black friday prijs?
Zojuist de verzendbevestiging met de factuur ontvangen van Mediamarkt DE.
De voortekenen zijn in ieder geval positief.
De Pixel 5a komt schijnbaar over een paar maanden uit ergens in mei. Wellicht heeft dat ermee te maken.
Ik had bij MediaMarkt.de besteld om te versturen naar mailboxde.com. Netjes bevestiging gehad en zojuist een mail dat de bestelling gecanceled is. 
Edit
Zojuist opnieuw besteld met 00000 als postcode. De Pixel 4a komt sporadisch weer beschikbaar, dus zorg dat je adres al komt zodat je gelijk kunt bestellen.
Edit
Zojuist opnieuw besteld met 00000 als postcode. De Pixel 4a komt sporadisch weer beschikbaar, dus zorg dat je adres al komt zodat je gelijk kunt bestellen.
[ Voor 35% gewijzigd door inTIMidate op 04-01-2021 11:57 ]
Hier vanmorgen ook de verzendbevestiging ontvangen met track en trace code van DHL, waar ik nog aan toe kan voegen dat de status van die laatste zojuist laat zien: "Vorbereitung Auslands-Sendung für Weitertransport". Kortom hebben ze in elk geval in de gaten dat hij naar Nederland moet :-) Een zending naar Nederland zal voor de afzender duurder zijn dan binnen Duitsland, dus zouden ze nog overleggen met de Media Markt i.v.m. meerkosten vraag ik mij dan wel af.amelis schreef op maandag 4 januari 2021 @ 07:45:
Zojuist de verzendbevestiging met de factuur ontvangen van Mediamarkt DE.
[ Voor 14% gewijzigd door mschumi op 04-01-2021 12:04 ]
Op de productpagina is deze wel beschikbaar met levering 10-01 echter met toevoegen in winkel wagen is online levering kiezen nog niet mogelijk, dus de voorraad is net weg gekaaptinTIMidate schreef op maandag 4 januari 2021 @ 11:41:
Ik had bij MediaMarkt.de besteld om te versturen naar mailboxde.com. Netjes bevestiging gehad en zojuist een mail dat de bestelling gecanceled is.
Edit
Zojuist twee toestellen weten te bestellen en bestelling is ook bevestigd
[ Voor 10% gewijzigd door Salv op 04-01-2021 13:20 ]
Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite
Hah, raar. Heb op 30 december al besteld (MM.de, een 4a 5g) maar staat nog steeds "in bearbeitung". Lijkt dat anderen later hebben besteld maar eerder al verzonden/geannuleerd.
In de loop van de ochtend er meerdere malen naast gegrepen. Een half uur geleden eindelijk gelukt bij Mediamarkt.de met de 00000 methode.
Een tip is om de website goed in de gaten te houden (F5 is je vriend). Als ze er zijn, zijn ze ook zo weg!
Een tip is om de website goed in de gaten te houden (F5 is je vriend). Als ze er zijn, zijn ze ook zo weg!
of gebruik een plugin, zo is het mij gelukt na een tijdje. Hopelijk werkt DHL nu mee met de bezorging!vSev schreef op maandag 4 januari 2021 @ 14:07:
In de loop van de ochtend er meerdere malen naast gegrepen. Een half uur geleden eindelijk gelukt bij Mediamarkt.de met de 00000 methode.
[ Voor 6% gewijzigd door draakhoofd op 05-01-2021 16:23 ]
Zelfde hier. Heeft er vrees ik mee te maken dat onze orders bij een bepaalde MediaMarkt terecht gekomen zijn die niet open is (en er dus langer over doet).Jap_ schreef op maandag 4 januari 2021 @ 13:34:
Hah, raar. Heb op 30 december al besteld (MM.de, een 4a 5g) maar staat nog steeds "in bearbeitung". Lijkt dat anderen later hebben besteld maar eerder al verzonden/geannuleerd.
Ik heb net vanwege het prijsverschil maar een monitoring gezet op de bestelling. Ga gewoon nog een 1x bestellen voor 299,- en de 349,- annuleren zodra de 299,- verzonden is.
[ Voor 16% gewijzigd door Chrotenise op 04-01-2021 15:08 ]
Sehr gut!Guten Tag,
Ihr Einkauf bei MediaMarkt wurde verschickt!
Ihr Paket hat soeben den Markt verlassen und befindet sich auf dem Weg zu Ihnen. Im Anhang dieser E-Mail erhalten Sie Ihre Rechnung.
edit:
Hoop dat dit goedkomt bij UPS:
Versenden an
TILBURG, DE
[ Voor 17% gewijzigd door Lord_Dain op 04-01-2021 16:10 ]
Shit, ik ben vergeten 'Niederlande' in te vullen bij aanvullende informatie. In de mail staat nu het volgende:
Lieferadresse:
Naam
Straatnaam + Huisnummer
00000 Stad
Email
Moet ik mij zorgen gaan maken of zijn er mensen die dit ook zo hebben gedaan?
Lieferadresse:
Naam
Straatnaam + Huisnummer
00000 Stad
Moet ik mij zorgen gaan maken of zijn er mensen die dit ook zo hebben gedaan?
Oei, dat wordt wel lastig waarschijnlijk. Maar waarschijnlijk wordt de bezorging en daarmee de bestelling geannuleerd en krijg je je geld teruggestort. Dus kans op ontvangen is klein, maar het komt vast goed met je geld 
Mijn pakketje is vannacht van Dorsten naar Greven verplaatst. Iets dichter bij NL, maar nog steeds niet de grens over. Ik blijf duimen
Mijn pakketje is vannacht van Dorsten naar Greven verplaatst. Iets dichter bij NL, maar nog steeds niet de grens over. Ik blijf duimen
Zojuist nieuwe bestelling opgevoerd. Kijken of deze sneller gaat.Chrotenise schreef op maandag 4 januari 2021 @ 15:04:
[...]
Zelfde hier. Heeft er vrees ik mee te maken dat onze orders bij een bepaalde MediaMarkt terecht gekomen zijn die niet open is (en er dus langer over doet).
Ik heb net vanwege het prijsverschil maar een monitoring gezet op de bestelling. Ga gewoon nog een 1x bestellen voor 299,- en de 349,- annuleren zodra de 299,- verzonden is.
Als ik ineens met 2 pixels eindig, zal ik wel een V&A plaatsen t.z.t.
Oftewel als al die bestellingen worden geannuleerd zijn jullie verantwoordelijk, samen met die gast die zijn postcode had vergeten.
Daar zit denk ik van mij tussen. Had alles "correct" ingevuld. Helaas vandaag bericht dat het pakketje terug gaat naar MM.de. Helaas.Memocrat schreef op maandag 4 januari 2021 @ 16:55:
Oftewel als al die bestellingen worden geannuleerd zijn jullie verantwoordelijk, samen met die gast die zijn postcode had vergeten.
Zijn er nog andere waarbij het wel echt gelukt is? Wat hebben ze ingevoerd dan? Heb het ingevuld zoals Dennis vorige keer had aangegeven, dat ging dus helaas niet goed.
Ik denk niet dat de Mediamarkt er heel rouwig om zal zijn dat ze ineens 3k meer omzet draaien aan NL klanten. Het meerbedragMemocrat schreef op maandag 4 januari 2021 @ 16:55:
Het enige probleem zit 'm in dat DHL pakketten 'verkeerd' aangeleverd krijgt en dat die niet zitten te wachten op meer werk.
Mijn pakketje bevindt zich volgens de track & trace van DHL momenteel in Greven. Uiteraard is het nog te vroeg om te juichen maar het apparaat heeft in ieder geval het magazijn verlaten.Baksteen89 schreef op maandag 4 januari 2021 @ 17:00:
[...]
Daar zit denk ik van mij tussen. Had alles "correct" ingevuld. Helaas vandaag bericht dat het pakketje terug gaat naar MM.de. Helaas.
Zijn er nog andere waarbij het wel echt gelukt is? Wat hebben ze ingevoerd dan? Heb het ingevuld zoals Dennis vorige keer had aangegeven, dat ging dus helaas niet goed.
Zo heb ik het formulier ingevuld:
:fill(white):strip_exif()/f/image/SzQ68jk8vRBUxYyDVjJqPEcZ.png?f=user_large)
Grappig, maar ik kreeg dus bericht via UPS. Ook weer zoiets. Hopelijk gaat bij UPS de automatische aanpassing van het adres van DE->NL wat soepeler.Chrotenise schreef op maandag 4 januari 2021 @ 17:08:
[...]
Ik denk niet dat de Mediamarkt er heel rouwig om zal zijn dat ze ineens 3k meer omzet draaien aan NL klanten. Het meerbedrag
Het enige probleem zit 'm in dat DHL pakketten 'verkeerd' aangeleverd krijgt en dat die niet zitten te wachten op meer werk.
shit, mijn bestelling bij Mediamarkt Duitsland (00000-methode) is dus zojuist gestorneerd met als reden: te weinig voorraad. Ik had hem om 11:59 besteld vandaag toen hij net weer 'even' op voorraad stond. Met Paypal betaald, alles ging gewoon goed incl de bevestiging. Helaas nu dus wederom met lege handen. Gvd wat een GEDOE met dit toestel, ongekend. Update: probeer al een dag lang he weer te bestellen, maar op MM.de is de voorraad nauwelijks te benaderen. In winkelmandje en hij is weer nicht lieferbahr. 
Sehr geehrter Kunde,
leider mussten wir Ihre Bestellung stornieren, da es sich um einen Fehlbestand in unserem Markt handelt.
Wir bitten um Verständnis.
Mit freundlichen Grüßen Mediamarkt Erding
[ Voor 49% gewijzigd door draakhoofd op 05-01-2021 16:22 ]