Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 00:16
Ruzor schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:55:
[...]

Ik denk het wel Job, de Pixel 4a staat gewoon in de banner. Kijk maar:
https://store.google.com/?gl=DE
Nou Job, zoals ik aangaf dus korting op Nest Wifi, Nest Mini, Stadia Premiere edition en Google Home Max.

Niet op de Pixel 4a.

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel-online
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:37
evleerdam schreef op woensdag 25 november 2020 @ 15:40:
[...]

Nou Job, zoals ik aangaf dus korting op Nest Wifi, Nest Mini, Stadia Premiere edition en Google Home Max.

Niet op de Pixel 4a.
Scheisse! Wel vreemd, want de UK heeft wel een discount.

Dat stemt niet hoopvol voor een actie bij Saturn.de. Dan was de actie van een gratis hoesje een paar weken geleden beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user_tweakers
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19-08 21:19
Heel vreemd, de pixel 4a die ik besteld heb bij fnac heb ik betaald vanuit de bonnen-actie i.c.m. bijbetaling via creditcard. Precies een week na de betaling heb ik het bedrag terug gekregen op mijn creditcard wat ik heb bijbetaald. Verder heb ik geen bericht gehad en de order is ook niet gecanceld.

Het is even afwachten wat er nu begin december gebeurd..

Edit, in de mail van de bestelling lees ik nog het volgende:
"Le paiement par carte sera débité seulement au moment de l'expédition pour une commande Fnac.com ou lors de la confirmation de commande pour une commande effectuée auprès d'un vendeur partenaire."

Oftewel in NL:
"Betaling per kaart wordt alleen afgeschreven op het moment van verzending voor een bestelling van Fnac.com of tijdens de orderbevestiging voor een bestelling die is gedaan bij een partnerverkoper."

Misschien dat ze dus alsnog geld afschrijven?

[ Voor 41% gewijzigd door user_tweakers op 25-11-2020 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 13:44
user_tweakers schreef op woensdag 25 november 2020 @ 18:13:
Heel vreemd, de pixel 4a die ik besteld heb bij fnac heb ik betaald vanuit de bonnen-actie i.c.m. bijbetaling via creditcard. Precies een week na de betaling heb ik het bedrag terug gekregen op mijn creditcard wat ik heb bijbetaald. Verder heb ik geen bericht gehad en de order is ook niet gecanceld.

"Le paiement par carte sera débité seulement au moment de l'expédition pour une commande Fnac.com ou lors de la confirmation de commande pour une commande effectuée auprès d'un vendeur partenaire."

Oftewel in NL:
"Betaling per kaart wordt alleen afgeschreven op het moment van verzending voor een bestelling van Fnac.com of tijdens de orderbevestiging voor een bestelling die is gedaan bij een partnerverkoper."

Hmmmm, bij mij is het nog steeds een reservering. Ik voel me wel genaaid dat ze nog niet versturen terwijl hij online gewoon op voorraad is nu.

Edit: ineens verstuurd door Fnac vannacht

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom1983
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 07-01-2021
Ik heb inmiddels bericht gekregen van fnac.com dat mijn pixel gaat verzonden worden via B-post.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MauvL
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-09 13:23
Mijn 4a is binnen. Vrijdag besteld via eBay bij Avatel Shop voor €329 + € 10 verzendkosten.
Netjes verpakt, geseald in originele verpakking, dus helemaal goed. Wel duidelijk voor de Duitse markt voorgebakken. Setup start in het Duits. Gelukkig niet in het Koreaans, want dan is Taal en Nederlands zo lastig te vinden :)

• Tempestus
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-06 20:28
Mijn Pixel 4A is na 2 weken ook eindelijk eens verzonden, met Chronopost. Weet iemand welk bedrijf dat is en hoe je dit kunt traceren?

• Tempestus
Gevonden! Nu al vertraagd volgens Chronopost.... Lekker dan kan er ook nog wel bij

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 19:03

job

chronopost is van de dpd groep.
Tracking kan via dpd of chronopost zelf. Fnac levert ook een trackinglink link mee per email.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• da_PSI
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:19
Wenzel schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 12:20:
[...]

De link graag. Wat heb je totaal betaald inclusief het verzenden? In €
Ik heb totaal 319GBP + 20GPB verzending betaald. Ze waren binnen een dag allemaal verkocht. Hij krijgt ze misschien wel weer binnen, dit is zijn ebay shop: https://www.ebay.com/usr/beetronicsales

• Memocrat
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 20-07-2024
MauvL schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 10:00:
[...]

Je hebt wel gelijk, maar als ik mijn keuze beperk m.b.v. Pricewatch tot:
  • Android 9 of 10,
  • <6 inch (alles wordt maar groot, groter, grootst)
  • Leverbaar sinds pakweg 1-4-2020 (vanwege de duur van update-support)
  • Minimaal 4Gb werkgeheugen
  • Max 420 euro
.... dan komen er maar 2 in de selectie. Deze en de Fairphone 3+ die ik niet wil.
En dan heb ik een redelijk soepele telefoon, waar ik niet veel hoge eisen stel aan de camera én zonder (al teveel) bloatware.
Zo kwam ik ook op de Google Pixel 4A, maar die batterij gaat natuurlijk problemen opleveren.

• mo0ny
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 30-01-2021
Echt balen dat de Google Pixel 4a niet via een simpele weg verkrijgbaar is. De nieuwe kleur barely blue zal ook very barely verkrijgbaar zijn. Dat word toch een keer naar Duitsland rijden en gewoon kopen bij een Saturn denk ik.

• Wenzel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19:23
In het weekend op eBay de Pixel 4a besteld en vandaag met DHL ontvangen. Geseald G025N Duitse versie en goed verpakt.

• meintje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21:23
Gisterochtend besteld bij fnac.com en vanmiddag geleverd door Fedex. Wel opvallend want ik had niet gekozen voor express levering.

• user_tweakers
user_tweakers schreef op woensdag 25 november 2020 @ 18:13:

Oftewel in NL:

Zojuist weer eraf geschreven.. Mogelijk was het een reservering of zoiets.. Ik ben er niet heel erg bekend mee hoe het gaat met die creditcards.

Het bedrag is er nu weer af gehaald en de telefoon is onderweg, dus hopelijk deze week nog de Pixel 4a binnen via Fnac. :) :)

• Tempestus
meintje schreef op donderdag 26 november 2020 @ 17:33:
Gisterochtend besteld bij fnac.com en vanmiddag geleverd door Fedex. Wel opvallend want ik had niet gekozen voor express levering.
Heel gek, mijne is verzonden met Chronopost en komt dus pas maandag, maar had al wel 2 weken geleden besteld! Wat gek?!

Had jij ook met kortings giftcards het besteld?

Heb volgens mij gewoon pech met chronopost

• Tempestus
user_tweakers schreef op donderdag 26 november 2020 @ 18:30:
[...]

Zojuist weer eraf geschreven.. Mogelijk was het een reservering of zoiets.. Ik ben er niet heel erg bekend mee hoe het gaat met die creditcards.

Het bedrag is er nu weer af gehaald en de telefoon is onderweg, dus hopelijk deze week nog de Pixel 4a binnen via Fnac. :) :)
Nice, welk bedrijf heb je voor de verzending?

• user_tweakers
Tempestus schreef op donderdag 26 november 2020 @ 19:02:
[...]

Nice, welk bedrijf heb je voor de verzending?
Ook chronopost, maar die geven hem volgens mij op gegeven moment over aan Fedex, dit was ook bij mijn pixel 5.

• S0epkip
MES ARTICLES (1)
Statut: En transit
Mode de livraison
Chronopost International
Gebeurt weinig.....

PVO

• meintje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21:23
Tempestus schreef op donderdag 26 november 2020 @ 19:01:
[...]

Heel gek, mijne is verzonden met Chronopost en komt dus pas maandag, maar had al wel 2 weken geleden besteld! Wat gek?!

Had jij ook met kortings giftcards het besteld?

Heb volgens mij gewoon pech met chronopost
Nee, geen giftcards. Gewoon via PayPal. Misschien een andere kleur besteld? Ik heb een zwarte.

Edit: er is blijkbaar maar 1 kleur 🙂

[ Voor 4% gewijzigd door meintje op 26-11-2020 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tempestus
Hier email ontvangen dat Fedex het pakketje heeft ontvangen en maandag gaat bezorgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
Tempestus schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 07:00:
Hier email ontvangen dat Fedex het pakketje heeft ontvangen en maandag gaat bezorgen
Hier hetzelfde. Hij ligt sinds vanochtend op Schiphol maar komt maandag idd.

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tempestus
S0epkip schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 07:54:
[...]

Hier hetzelfde. Hij ligt sinds vanochtend op Schiphol maar komt maandag idd.
Potdomme hey, was het toch het wachten waard uiteindelijk dan voor €310 die Pixel 4a.

Hoesjes uit China waren er eerder dan het toestel. Haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauvL
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-09 13:23
Memocrat schreef op donderdag 26 november 2020 @ 10:07:
[...]

Zo kwam ik ook op de Google Pixel 4A, maar die batterij gaat natuurlijk problemen opleveren.
So far so good. Gaat 2 dagen mee, dus ik zie de problemen niet (?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Memocrat
MauvL schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 08:40:
[...]

So far so good. Gaat 2 dagen mee, dus ik zie de problemen niet (?)
Ben benieuwd of dat hetzelfde is na een maand.

Hoe dan ook, fnac is uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
Tempestus schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 08:37:
[...]

Potdomme hey, was het toch het wachten waard uiteindelijk dan voor €310 die Pixel 4a.

Hoesjes uit China waren er eerder dan het toestel. Haha
Hahahah, pas als ik 'm heb :P
Maar volgens FedEx update komt hij vandaag..!

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

evleerdam schreef op woensdag 25 november 2020 @ 15:40:
[...]

Niet op de Pixel 4a.
I stand corrected. Ik had gedacht (gehoopt) dat ze vandaag nog een korting zouden geven op de artikelen in de banner, zoals voorgaande jaren. Magere Black Friday dan bij Google.

[This is what you get when you mess with us]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• md10
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 09-09 12:55
Wel 40 Euro korting op de Pixel 4a 5G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DimiDee
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 29-07 05:17
Memocrat schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 09:44:
[...]

Ben benieuwd of dat hetzelfde is na een maand.

Hoe dan ook, fnac is uitverkocht.
Hier toch maar gewacht tot Black Friday voor eventuele korting en dan dit |:(
Hopelijk komt ie snel terug in voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom1983
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 07-01-2021
Dom dom dom, ik heb nog een bon over van fnac.com.... Ik heb er blijkbaar maar 1 gebruikt en heb nu ontdekt dat ik dus bijna de volle pot heb betaald voor de pixel 4A 8)7

Iemand interesse om de bon (waarde 150 euro) over te nemen? PM me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiwn
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 14-08 00:55
Zou het de moeite zijn nog tot maandag te wachten, of er dan dan nog nieuwe deals komen vanuit de Google store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draakhoofd
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Chiwn schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 12:05:
Zou het de moeite zijn nog tot maandag te wachten, of er dan dan nog nieuwe deals komen vanuit de Google store?
Die paar dagen zou ik wel even wachten ja, dat maakt nu ook niet veel meer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user_tweakers
Tempestus schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 07:00:
Bij mij zou die vandaag nog voor 18:00 komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tempestus
Hier zojuist aangekomen, helemaal happy. Zitten ook oordopjes bij, die zag ik niet op unboxing video's, is dat iets speciaals?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bcome
  • Laatst online: 21:14
Tempestus schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 13:25:
Hier zojuist aangekomen, helemaal happy. Zitten ook oordopjes bij, die zag ik niet op unboxing video's, is dat iets speciaals?
Deze zitten alleen bij de Franse en Australische versie: https://support.google.com/pixelphone/answer/7158537?hl=nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheRicolaa10
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20:08
@Tempestus heeft te maken met Franse wetgeving die dat verplicht maakt. Mooie bonus dus :)

DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tempestus
Ah okay! Makes sense. Nouja inderdaad leuke bonus terwijl ik de telefoon al voor een mooie prijs heb gekocht. Na veel gedoe toch binnen 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rogiermartens
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 16-11-2024
Zelf gekocht via store.google.de en via mailboxde doorgestuurd. Begin november besteld en vrijdag 20 uiteindelijk thuisbezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Hier vandaag ook via fnac en Fedex (chronopost) binnengekomen. Bij mij duurde het dus ~11 dagen, als je eenmaal besteld met een mogelijke lange levertijd dan heb je die dus ook. Tussentijds is die namelijk weer op voorraad geweest, maar dan laten ze nieuwe bestellingen voor gaan. Dat zijn wel slechte praktijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimske
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 29-12-2023
blijkbaar is deze te koop op de website van eglobalcentral NL: https://www.eglobalcentra...1YJGOhyMesexoCx8UQAvD_BwE

zonder omweg of gedoe via buitenland. althans zo lijkt het.

EDIT: toch oppassen want er zijn slechte reviews over deze site zie ik net. ik ga het zelf toch maar niet riskeren

[ Voor 16% gewijzigd door jimske op 28-11-2020 02:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Memocrat
Fnac zegt weer te kunnen leveren, maar de kortingsacties zijn nu verlopen. Waarschijnlijk kostte deze actie toch te veel vanwege internationale interesse? :P

Denk dat ik toch voor een Samsung ga. Afgezien van Apple en Google, zijn er eigenlijk nog wel merken die niet in Chinese handen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DimiDee
Net besteld als Belg op Fnac.be

Vreemd genoeg krijg ik wel geen bevestigingsmail en blijft het artikel in mijn winkelmandje zitten op de Fnac-site. Als ik in mijn account ga kijken zie ik echter wel een bestelling die op "Bezig met verifiëren" staat. Is dat de gebruikelijke gang van zaken bij Fnac?

De "snelle levering" zou overigens voor 18-19 december zijn. Niet dat ik daarover wil klagen (want op dat vlak zijn we rotverwend), maar de woordkeuze is wat ongelukkig gekozen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxikill
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-09 12:25
Bij de vraag om de Pixel op factuur te kopen gaf Fnac.be aan dat ze deze niet zelf verkopen maar via een partner. Ik vermoed dat hun partner gewoon de Franse tak is, maar dat kon de servicemedewerker niet bevestigen.

Wellicht dat ze op bevestiging van de partner wachten om je bestelling te verifiëren?

offtopic:
Overigens vreemd dat ze dit nergens aangeven, van de website kan ik allesinds niet opmaken dat de verkoop niet door Fnac.be verloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
jimske schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 02:08:
blijkbaar is deze te koop op de website van eglobalcentral NL: https://www.eglobalcentra...1YJGOhyMesexoCx8UQAvD_BwE

zonder omweg of gedoe via buitenland. althans zo lijkt het.

EDIT: toch oppassen want er zijn slechte reviews over deze site zie ik net. ik ga het zelf toch maar niet riskeren
Dat is nou net de grote omweg en gedoe vanuit het buitenland ook al is de site in een soort van Nederlands.

Een echte aanbieding zie ik eigenlijk niet meer gebeuren en haal m wel voor 330 bij Saturn, toch niet zo ver. Wel voor 1 januari want dan verloopt de verlaagde Duitse BTW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimske
DimiDee schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 12:13:

Vreemd genoeg krijg ik wel geen bevestigingsmail en blijft het artikel in mijn winkelmandje zitten op de Fnac-site. Als ik in mijn account ga kijken zie ik echter wel een bestelling die op "Bezig met verifiëren" staat. Is dat de gebruikelijke gang van zaken bij Fnac?

De "snelle levering" zou overigens voor 18-19 december zijn. Niet dat ik daarover wil klagen (want op dat vlak zijn we rotverwend), maar de woordkeuze is wat ongelukkig gekozen hier.
Zou deze ook gewoon in de winkel liggen? Er staat dat deze beschikbaar is (kleur:groen) in de winkel. waarschijnlijk niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimske

Snelle levering haha, ja da's echt iets raar. er staat bij het artikel nl. dat het 4 tot 12 dagen kan duren voor ze versturen, maar ineens komen ze af met 3 weken later bij de afhandeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nos
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05-09 12:07

nos

Ik heb hem vanmogen besteld via www.eglobalcentralnl.com voor 341 euro incl BTW en verzending.. heb geen haast maar als je hem besteld wil je hem toch graag snel hebben..

lees net dat de levertijden langer zijn.. tja betaald met paypal dus komt altijd goed ;)

[ Voor 22% gewijzigd door nos op 28-11-2020 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimske
nos schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 15:26:
Ik heb hem vanmogen besteld via www.eglobalcentralnl.com voor 341 euro incl BTW en verzending.. heb geen haast maar als je hem besteld wil je hem toch graag snel hebben..

lees net dat de levertijden langer zijn.. tja betaald met paypal dus komt altijd goed ;)
ah je hebt het toch geprobeert via die site. good luck ;) ik hoop echt dat ze leveren binnen een redelijke termijn en dat het product in orde is. laat je iets weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
nos schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 15:26:

Ja succes.. zie ook reviews van de website, nieuwsartikelen over dat de website illegaal is en offline gehaald wordt en verhalen van mensen die invoerrechten moeten betalen :P

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Verwachten we nog wat voor cyber-monday vwb aanbiedingen?
Via de duitse google krijg ik nu een foutmelding als ik op kopen klik terwijl ik hem zelf daar wel via die weg heb gekocht dat hij net uit was.
Fnac.com dus maar voor als ik er een wil bestellen voor mijn dochter?
(Daar ook een nieuwe chromecast vandaan, ging prima)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mo0ny
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 30-01-2021
Vraagje, weet iemand hoe het zit met de garantie als ik de Pixel zou bestellen via thebigapple of fnac.com? Gaat dit dan ook gewoon via google (het sturen voor reparatie e.d.)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Memocrat
rogiermartens schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 20:20:
Zelf gekocht via store.google.de en via mailboxde doorgestuurd. Begin november besteld en vrijdag 20 uiteindelijk thuisbezorgd.
Hoeveel kostte dit in totaal? Hoeveel vroeg mailboxde?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bcome
  • Laatst online: 21:14
Memocrat schreef op zondag 29 november 2020 @ 13:59:
[...]

Hoeveel kostte dit in totaal? Hoeveel vroeg mailboxde?
Voor mijn Pixel 3a XL was ik 17 euro kwijt voor "UPS Standard - Insurance up to 500 EUR".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DimiDee

Update: via mail had ik nog geen antwoord gekregen, dus maar eens telefonisch contact opgenomen. Ik moest 30 minuten aan de lijn blijven om eindelijk iemand te kunnen spreken en het gaat hier niet om een gratis nummer.

Er werd mij verteld dat er wellicht iets misgegaan was tijdens de bestelling - hetgeen ik echt nog nooit eerder voorgehad heb - en dat ze de bestelling zouden annuleren. Meteen na de annulatie probeer ik het toestel opnieuw te bestellen, maar blijkt het plots weer uit voorraad.

Echt een marteltocht dus, die bestelling bij Fnac.be :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• super kuiken
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 12-08 11:54
Ik had vrijdag de Pixel 4a 5G bij Fnac.com gekocht.
Hij kwam vannacht 2 uur in Roissy aan, maar 2 uur later kreeg ik de melding:

2020-11-30 04:41 ROISSY INTER CHRONOPOST, CDX, Difficulté rencontrée

Ook bij chronopost staat er Shipment on hold

Is iemand hier dit ook overkomen? Is dit tijdelijk of moet ik me zorgen gaan maken / contact opnemen?

edit: Even online opgezocht, en blijkbaar gaan er nogal wat spookverhalen over Chronopost rond op het internet

edit 2: Hij was enkele dagen op hold, maar daarna al snel aan DHL overgeleverd en kwam op 4 December aan.

[ Voor 23% gewijzigd door super kuiken op 14-12-2020 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sende115
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 00:37
Toch wel bijzonder, Ik zie dat verschillende hier de Pixel 4a al binnen hebben via FNAC.com, Echter staat mijn bestelling van 12-11 nog steeds als "Wachten op toeleverancier" met als verwachte verzenddatum vandaag. Ben benieuwd hoe dit gaat uitpakken. Kan er misschien mee te maken hebben dat ik via Paypal betaald heb, ik zie op het Paypal account wel een reservering staan, maar nog geen afschrijving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:26
evleerdam schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 20:24:
[...]

Ja succes.. zie ook reviews van de website, nieuwsartikelen over dat de website illegaal is en offline gehaald wordt en verhalen van mensen die invoerrechten moeten betalen :P
Het is sowieso ook oplichting als het gaat om de prijs. Ze geven aan dat de originele prijs €691,98 is en je daarom 51% korting krijgt bij ze. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sende115
Sende115 schreef op maandag 30 november 2020 @ 17:00:
Toch wel bijzonder, Ik zie dat verschillende hier de Pixel 4a al binnen hebben via FNAC.com, Echter staat mijn bestelling van 12-11 nog steeds als "Wachten op toeleverancier" met als verwachte verzenddatum vandaag. Ben benieuwd hoe dit gaat uitpakken. Kan er misschien mee te maken hebben dat ik via Paypal betaald heb, ik zie op het Paypal account wel een reservering staan, maar nog geen afschrijving.
Zojuist mail ontvangen dat de telefoon verzonden is, Ik ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
Ik heb hem inmiddels ook besteld bij Fnac. Verwachte verzenddatum is 17 december, dus een levertijd van ruim 2 weken nu. :/

[ Voor 20% gewijzigd door LongBowNL op 01-12-2020 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twimj
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 23:34
Vanmiddag besteld bij Belsimpel voor €336,- in combinatie met een verlenging van 2 jaar sim-only bij KPN, als het goed is wordt deze morgen door Postnl bezorgd :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ayo
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11-09 15:46

Ayo

LongBowNL schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 16:59:
Ik heb hem inmiddels ook besteld bij Fnac. Verwachte verzenddatum is 17 december, dus een levertijd van ruim 2 weken nu. :/
Idem. Gevalideerd op 28/11/2020, verzending voorzien op 15/12/2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twkr18526
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12-09 16:18
@Sjabba1979 @Lord_Dain @NielsFL @Eric666 en anderen:

Hoe is de saga met google gelopen? Alles netjes opgelost?

Ik heb nu wel tig mails met case id’s met elke keer de belofte dat ze binnen 24-28u contact opnemen. En idd toestemming vragen of ze gegevens mogen gebruiken. Geen reactie op die case id mails bij vraag over status.

Intussen wel een mail gehad of ik mn betaalwijze wil verifiëren. En de chat knop met google support werkt niet meer voor mij. Kan alleen mailen. Met een ander account werkt die chat functie wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twkr18526
Pakketje staat intussen nog steeds op geleverd bij dhl op 18 oktober...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjabba1979
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 09-09 17:19
Ik heb het (relatief) vrij snel terug gehad. Via mail en veel chat.
Vrees gewoon volhouden.

Ik heb trouwens nog geen Pixel, ben er wel ff klaar mee en Sony komt wellicht ook met een compact en misschien dat de Samsung S10e ook wat goedkoper wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_PSI
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:19
Nah, mijne gaat toch weer retour.
Heb er minder dan een week plezier van gehad.

De telefoon gaat weer terug naar de verkoper. De camera heeft zo zijn issues met auto focus en is zeer irritant. Van de 10 foto's is er misschien 1 in focus. Ook de gewone stand voor de foto's doet precies hetzelfde als een portrait.. Factory reset al gedaan, en ook andere apps hebben hetzelfde.

Ga toch maar voor een Nord of een Pixel 4a 5G =(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 22:09
twkr18526 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 19:37:

Ik heb nu wel tig mails met case id’s met elke keer de belofte dat ze binnen 24-28u contact opnemen. En idd toestemming vragen of ze gegevens mogen gebruiken. Geen reactie op die case id mails bij vraag over status.

Intussen wel een mail gehad of ik mn betaalwijze wil verifiëren. En de chat knop met google support werkt niet meer voor mij. Kan alleen mailen. Met een ander account werkt die chat functie wel.
Duurde lang, maar uiteindelijk hebben ze zowel het hoesje als de pixel4a teruggestort. Over de telefoon deden ze het moeilijkst, ze moesten officieel van DHL horen dat zij hem kwijt hadden gemaakt. Ik denk dat ik het geluk had uiteindelijk de juiste persoon te spreken, de kwaliteit van de Google DE medewerkers verschilt nogal. De eerste persoon was vriendelijk en zou me terug berichten. Nooit meer iets gehoord. De tweede was wat zakelijker en stuurde wel een reactie, maar daar stond niets zinnigs in.

Pas bij de 3e melding./medewerker kreeg ik een dame aan de chat die zei ik ga dit oplossen. Ze zag oa. dat de eerste collega al reactie had gehad maar dat het nooit meer was opgepakt (wtf?) en daardoor niet terug gecommuniceerd was. Na een hoop gemail heen en weer na een week ofzo de bevestiging dat de levering kwijt was en geld terug gekregen. Hoop ellende dus voor mij nooit meer bestellen via Google DE :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twkr18526
Lord_Dain schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 22:20:
[...]
Hoop ellende dus voor mij nooit meer bestellen via Google DE :P
Wel balen van zo’n slechte support van google. Lijkt erop alsof ze niet willen investeren in goede support. Is toch belangrijk als ze juist aankondigen meer hardware te willen maken.

Goed dat het uiteindelijk is opgelost voor jou. Ben benieuwd naar andere ervaringen.

Zelf ik via fnac besteld. Supersnel binnen. Geen verdere reactie gehad van google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaulding1
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 08-06 21:29

Ik heb het geld teruggestort gekregen van mijn creditcard. Een paar dagen daarna kreeg ik ook nog een mail van Google waarin stond dat de levering niet goed was gegaan en of ze het opnieuw moesten versturen. Daar heb ik voor bedankt, ik had geen zin om weer die molen in te gaan en ik had natuurlijk net de creditcard opdracht gegeven de betaling te storneren.

Inmiddels maar voor de duurdere optie gegaan, via Belsimpel besteld. Ik kies nu toch liever dan voor zekerheid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 22:09
twkr18526 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 23:44:
[...]

Wel balen van zo’n slechte support van google. Lijkt erop alsof ze niet willen investeren in goede support. Is toch belangrijk als ze juist aankondigen meer hardware te willen maken.

Goed dat het uiteindelijk is opgelost voor jou. Ben benieuwd naar andere ervaringen.

Zelf ik via fnac besteld. Supersnel binnen. Geen verdere reactie gehad van google.
fnac.com hier ook ja, gewoon binnen 4-5 dagen na bestelling het toestel binnen.
Sindsdien bestel ik vaker wat bij fnac.com :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric666
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-07 16:47

Ik dacht dat ik toch de uitkomst al had gedeeld... flink zoeken in het topic en inderdaad (11 november):
Bij mij een beetje hetzelfde verhaal. Die Pixel lag al vanaf 14 oktober in Waalwijk te niksen, de Google mensen waren wel vriendelijk, ik kreeg ook een vast persoon die mijn zaak ging afhandelen maar het schoot niet op. Na escalatie naar DHL bleken die geen antwoord te geven, en werd uiteindelijk beslist dat ik dan een nieuwe zou krijgen (dat hoorde ik vorige week). Ik had inmiddels al bij fnac.com een Pixel gekocht, dus ik heb vriendelijk bedankt en gevraagd om geld terug. Dat werd even met het escalatieteam overlegd en het geld was daarna in no time teruggestort. Dus wat Google aan service kon geven hebben ze wel gegeven, maar het lijkt een spelletje pingpong tussen hen en DHL.

Eric666

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breezie
  • Laatst online: 01-09 10:36
Ik heb op 18/11 een Pixel 4a voor mijn vriendin besteld bij Fnac. Dat was de goedkoopste optie en ik heb een fysieke Fnac winkel in mijn stad waar ik die wou ophalen.

Een beetje dezelfde ervaring als anderen hier: Op de website wordt gepronkt met verzending binnen 4 tot 12 dagen. Na het plaatsen van de bestelling staat in mijn mail "tussen 7 en 11 december" wat dus duidelijk niet 4 tot 12 dagen is.

Ik ben zeer benieuwd of hij ook effectief tussen 7 en 11 december beschikbaar zal zijn want ik heb in het verleden geen goede ervaring gehad qua levertijd bij Fnac.

Een aantal maanden geleden een Jamo subwoofer besteld en dat heeft maar liefst 2 maanden geduurd eer die bij me thuis is toegekomen.
Toen ik na deze tijd geen vooruitgang zag in mijn bestelling heb ik uiteindelijk naar de klantendienst gebeld en die wisten mij te zeggen dat het pakket vanuit hun magazijn in Frankrijk vertrokken was en dat ik het binnen enkele dagen mocht verwachten.

Voor de lotgenoten hier: Als je wil weten hoe het zit met je bestelling kan je best eens telefoneren, want op de bestellingspagina op de website kan je nooit degelijke info terugvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickertsnaak
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
twimj schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 17:28:
Vanmiddag besteld bij Belsimpel voor €336,- in combinatie met een verlenging van 2 jaar sim-only bij KPN, als het goed is wordt deze morgen door Postnl bezorgd :-)
Nice, klinkt goed. Korte vraag; wat voor oplader heb je erbij gekregen, UK toevallig? Belsimpel haalt de Pixel ook vanuit grijze import, dus dat kan verschillen las ik. Ik heb persoonlijk niet zo'n zin in een UK charger, dus ben even benieuwd :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• twimj
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 23:34
rickertsnaak schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:27:
[...]

Nice, klinkt goed. Korte vraag; wat voor oplader heb je erbij gekregen, UK toevallig? Belsimpel haalt de Pixel ook vanuit grijze import, dus dat kan verschillen las ik. Ik heb persoonlijk niet zo'n zin in een UK charger, dus ben even benieuwd :)
Ik heb een duitstalige verpakking, met een normale Europese (USB-C) oplader gekregen. Ze geven odd niet aan waar die vandaan komt in de omschrijving, voor mij maakte dat minder uit, dus had de gok genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimske
Sende115 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 15:51:
[...]

Zojuist mail ontvangen dat de telefoon verzonden is, Ik ben benieuwd :)
en ondertussen de pixel ontvangen?!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sende115
jimske schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 17:42:
[...]

en ondertussen de pixel ontvangen?!
Inderdaad de Pixel op donderdag mogen ontvangen, Heeft even geduurd maar dan heb je ook wat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emharing
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 06-01-2021
Vraagje, weet iemand of deze telefoons gewoon in de Saturn in Duitsland liggen? Op de website kan ik hem bestellen en dan kiezen voor de optie ophalen in de winkel (vanaf 17 december), maar hiervoor heb ik een Duits factuuradres nodig. Ik heb wel een vage kennis die in Duitsland woont, maar als ze in de winkels gewoon beschikbaar zijn heb ik dat liever (ook omdat het scherm van mijn huidige telefoon gisteren helemaal versplinterd is).
We wonen ongeveer drie kwartier rijden vanaf een Saturn in Duitsland, dus als iemand weet of het kansloos/kansrijk is om zonder te bestellen naar de Satrun te gaan zou dat fijn zijn :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sende115
emharing schreef op maandag 7 december 2020 @ 15:33:
Vraagje, weet iemand of deze telefoons gewoon in de Saturn in Duitsland liggen? Op de website kan ik hem bestellen en dan kiezen voor de optie ophalen in de winkel (vanaf 17 december), maar hiervoor heb ik een Duits factuuradres nodig. Ik heb wel een vage kennis die in Duitsland woont, maar als ze in de winkels gewoon beschikbaar zijn heb ik dat liever (ook omdat het scherm van mijn huidige telefoon gisteren helemaal versplinterd is).
We wonen ongeveer drie kwartier rijden vanaf een Saturn in Duitsland, dus als iemand weet of het kansloos/kansrijk is om zonder te bestellen naar de Satrun te gaan zou dat fijn zijn :)
Als ik zo even snel op de site van Saturn / MediaMarkt kijk, lijkt het erop dat het toestell nog vrij slecht leverbaar is. Ik heb verschillende vestigingen bekeken en zie eigenlijk overal "afhalen vanaf 12-12 na online bestelling" staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvertSchut
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-07 18:56
Ik mocht een mooie lader kopen en declareren, of op hun site uitzoeken. Laatste edaan, in no time in huis. Oude VK model, met graits verloopstkker, mocht ik houden. Prima service!
evleerdam schreef op maandag 16 november 2020 @ 16:27:
[...]

Ben het helemaal met je eens. Je koopt iets via grijze import en dan klagen dat je een verloopstekker krijgt? Of ik zie hier op het forum zelfs telefoons die terug gestuurd worden vanwege die reden.

Ja, toegegeven, Belsimpel moet dit op hun website zetten. Nu staat er 'oplader' maar ze geven niet aan of dit een originele is met EU plug, of dat je een verloopstekker erbij krijgt. Daarnaast weet ik niet of snelladen werkt met die verloopstekker?

Maar goed, ik vind het ook een hoop geneuzel om niets. Gewoon zelf een stekker kopen of dat verloopding gebruiken, vind het bijzonder dat je hem hierdoor terug gaat sturen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gerritjan
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:21
emharing schreef op maandag 7 december 2020 @ 15:33:
Vraagje, weet iemand of deze telefoons gewoon in de Saturn in Duitsland liggen? Op de website kan ik hem bestellen en dan kiezen voor de optie ophalen in de winkel (vanaf 17 december), maar hiervoor heb ik een Duits factuuradres nodig
Bij Mediamarkt.de kun je bestellen zonder een Duits factuuradres en ophalen zodra je een afhaalbericht krijgt.
Je kunt met creditcard vooruit betalen maar ook contact bij het afhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draakhoofd
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
twimj schreef op donderdag 3 december 2020 @ 13:38:
[...]

Ik heb een duitstalige verpakking, met een normale Europese (USB-C) oplader gekregen. Ze geven odd niet aan waar die vandaan komt in de omschrijving, voor mij maakte dat minder uit, dus had de gok genomen.
Ik overweeg ook Belsimpel als verkoper te nemen voor de Pixel 4a. Ik zoek het nu niet om naar Duitsland te rijden en heb ook weinig goede vertrouwen in een eventuele garantieafwikkeling door Google NL mocht er iets zijn. Helaas gaf Belsimpel aan dat ze gewoon niet weten uit welk land ze je Pixel 4a vandaan gehaald hebben, wat ik wel echt raar vind. Ik hoef de pixel alleen met een 'normale' stekker, ik wil geen wereldstekker. Klopt het dat de ervaring wel zo is dat ze de laatste periode vooral Europese Pixels verkocht hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AapBart
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Heb op 28 nov 2 stuks Google Pixel 4a besteld via eglobal, prijs was daar het laagst. Eerder goede ervaring gehad met eglobal (Nokia 6.1 plus), maar nu ging het toch wat trager allemaal (status 'verwerken'), maar vandaag is de status veranderd naar 'wordt binnenkort verzonden'.

Toch altijd weer spannend, misschien volgende keer toch maar via fnac proberen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deejac
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 01-04 05:49
Ok mijn Samsung S9 is stervende, zie de Pixel4a als mooie vervanger. Youtube filmpjes kijken, diverse reviews, conclusie: erg mooi apparaat voor ~$350,-. Goede camera, jack plug, ok accu en broekzak hanteerbaar. Kijk in de pricewatch... €420,-... Wat?! Waarom

Kom ik dit top topic tegen! Mooi, meer mensen met hetzelfde vraagstuk en dus waarschijnlijk een oplossing. Samenvatting: Pixel 4a in NL goedkoop = gedoe. (Ik heb eigenlijk zoiets van, "dan verdien je het ook gewoon niet als Google zijnde"). De oplossingen die ik op dit forum zie:

1. Bestellen in Frankrijk; FNAC, volgens website niet op voorraad.
2. Bestellen in Duitsland; Mediamarkt, levering 21-12/22-12! (zoals @Sende115 ook aangeeft)
3. Bestellen in Duitsland, Saturn, geen levering mogelijk (tenminste niet mogelijk).
4. Bestellen op Eglobal, volgens website op voorraad, maar zoals @AapBart voor mij bevestigd; redelijk dubieus.

Voor mij roept dit toestel eigenlijk nu al teveel vragen op. Is er iemand die voor nu een redelijk betrouwbare/snelle oplossing heeft om dit toestel in NL geleverd te krijgen? (rond de €350,-)
Voor €420,- is voor mij een stap naar b.v. een S10 klein. Ik snap overigens niet waarom dit apparaat zo moeilijk te leveren moet zijn, klinkt niet veelbelovend. :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 23:10
Deejac schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 22:09:
Ok mijn Samsung S9 is stervende, zie de Pixel4a als mooie vervanger. Youtube filmpjes kijken, diverse reviews, conclusie: erg mooi apparaat voor ~$350,-. Goede camera, jack plug, ok accu en broekzak hanteerbaar. Kijk in de pricewatch... €420,-... Wat?! Waarom

Kom ik dit top topic tegen! Mooi, meer mensen met hetzelfde vraagstuk en dus waarschijnlijk een oplossing. Samenvatting: Pixel 4a in NL goedkoop = gedoe. (Ik heb eigenlijk zoiets van, "dan verdien je het ook gewoon niet als Google zijnde"). De oplossingen die ik op dit forum zie:

2. Bestellen in Duitsland; Mediamarkt, levering 21-12/22-12! (zoals @Sende115 ook aangeeft)
3. Bestellen in Duitsland, Saturn, geen levering mogelijk (tenminste niet mogelijk).
4. Bestellen op Eglobal, volgens website op voorraad, maar zoals @AapBart voor mij bevestigd; redelijk dubieus.

Voor mij roept dit toestel eigenlijk nu al teveel vragen op. Is er iemand die voor nu een redelijk betrouwbare/snelle oplossing heeft om dit toestel in NL geleverd te krijgen? (rond de €350,-)
Voor €420,- is voor mij een stap naar b.v. een S10 klein. Ik snap overigens niet waarom dit apparaat zo moeilijk te leveren moet zijn, klinkt niet veelbelovend. :|
Volgens mij heb jij gemist dat Google hun nieuwe Pixels maar in 13 landen uitbrengt. Niet in de Benelux.
Dus alle vraag vanuit NL/België is gewoon een beetje extra vraag voor Frankrijk, Duitsland of Hong Kong (eGlobal). Voor Google boeit het geen drol of je hier wel of niet aan het product kan komen.

Ik had liever een S10e Snapdragon gehad, maar die kan je zelfs niet via eGlobal krijgen. Helaas is er ook geen LineageOS voor dat toestel dus dat scheelt me weer elke dag met Samsungs smurrie geconfronteerd te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam

1. FNAC levert binnen 4-12 dagen volgens de website.
2. Mediamarkt bezorgt niet naar Nederland.

Je kan ookvoor optie 5 gaan: bestellen bij Mediamarkt Duitsland of Saturn Duitsland en daar afhalen zodra beschikbaar.

Daarnaast zijn er nog meer opties zoals amazon/ebay (vanuit UK, DE of USbijvoorbeeld) maar is vaak lastig.

Verder sluit ik me aan bij @Jazco2nd , Google levert gewoon geen Pixels aan Nederland, dus je zult altijd via omwegen moeten kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JurTico
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 14-12-2020
evleerdam schreef op woensdag 9 december 2020 @ 09:15:
[...]

1. FNAC levert binnen 4-12 dagen volgens de website.
2. Mediamarkt bezorgt niet naar Nederland.

Je kan ookvoor optie 5 gaan: bestellen bij Mediamarkt Duitsland of Saturn Duitsland en daar afhalen zodra beschikbaar.

Daarnaast zijn er nog meer opties zoals amazon/ebay (vanuit UK, DE of USbijvoorbeeld) maar is vaak lastig.

Verder sluit ik me aan bij @Jazco2nd , Google levert gewoon geen Pixels aan Nederland, dus je zult altijd via omwegen moeten kopen.
Een kleine tip, bij fnac.com staat wel bij 'Sous réserve de disponibilité', dus onder voorbehoud van beschikbaarheid. Nu is dit wel slim, want volgens mij is hij net als bij andere winkels dus gewoon niet beschikbaar. Ik heb op 02 december besteld, en kreeg al meteen te horen dat de verwachte bezorging rond 23 december was, ondanks dat er bij het artikel 4-12 dagen stond. Momenteel staat de verwachte verzenddatum op 18 december. Nu heb ik zelf geen grote haast, maar wel goed om te weten voor andere kopers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chiwn
  • Laatst online: 14-08 00:55

Via Belsimpel is die voor een prima prijs te verkrijgen, maar dan wel als je hem icm met een nieuw abonnement neemt. Zeker niet ideaal, maar in mijn geval prima omdat ik toch al wilde overstappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DimiDee
Weet iemand of deze nog in voorraad komt bij Fnac? Anders overweeg ik om naar zo'n Duitse Saturn te rijden (moest het toestel daar effectief leverbaar zijn natuurlijk)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twkr18526
DimiDee schreef op maandag 14 december 2020 @ 13:43:
Weet iemand of deze nog in voorraad komt bij Fnac? Anders overweeg ik om naar zo'n Duitse Saturn te rijden (moest het toestel daar effectief leverbaar zijn natuurlijk)
Wellicht wel. Op store.google.fr is de franse versie nog wel te bestellen als je het store land verandert.

Net voor €319 een tweede Pixel 4a besteld bii mediamarkt. Inclusief gratis officiele google hoesje. Hopelijk gaat de levering goed.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q3pmmPxiUnGVlf5GabU5_o1V1mM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/CcgU936Y6r5gCnZy01v3Ns20.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ayo
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11-09 15:46

Ayo

Ayo schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 17:45:
[...]

Idem. Gevalideerd op 28/11/2020, verzending voorzien op 15/12/2020
En zonet bevestiging gekregen dat deze op de post is gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DimiDee
twkr18526 schreef op maandag 14 december 2020 @ 15:06:
[...]

Wellicht wel. Op store.google.fr is de franse versie nog wel te bestellen als je het store land verandert.

Net voor €319 een tweede Pixel 4a besteld bii mediamarkt. Inclusief gratis officiele google hoesje. Hopelijk gaat de levering goed.
[Afbeelding]
€319 is wel heel scherp geprijsd, zeker als je er dan nog een officieel Google hoesje bij krijgt. Maar deze is dus enkel op de Duitstalige versie van Mediamarkt beschikbaar? Maar verzending naar België / Nederland lukt dus niet want ik lees "Leider keine Lieferung möglich"... Waar zou je deze dan moeten ophalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
DimiDee schreef op maandag 14 december 2020 @ 21:21:
[...]

€319 is wel heel scherp geprijsd, zeker als je er dan nog een officieel Google hoesje bij krijgt. Maar deze is dus enkel op de Duitstalige versie van Mediamarkt beschikbaar? Maar verzending naar België / Nederland lukt dus niet want ik lees "Leider keine Lieferung möglich"... Waar zou je deze dan moeten ophalen?
Goede vraag. Duitsland zit daarnaast ook in een lockdown dus je mag eigenlijk Duitsland niet in. Denk niet dat er streng gecontroleerd wordt maar dan nog.

Alleen een doorstuur service lijkt mogelijk dan. Maar goed, daar betaal je alsnog wel voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DimiDee
evleerdam schreef op maandag 14 december 2020 @ 21:27:
[...]

Goede vraag. Duitsland zit daarnaast ook in een lockdown dus je mag eigenlijk Duitsland niet in. Denk niet dat er streng gecontroleerd wordt maar dan nog.

Alleen een doorstuur service lijkt mogelijk dan. Maar goed, daar betaal je alsnog wel voor.
Doorstuur service als in een Duitser laten bestellen en laten verzenden naar België? Met die prijs van €319 is er natuurlijk wel wat extra marge om dat te bekostigen. Maar dit model van de Duitse variant van Mediamarkt is mss anders ofzo? Of waarom kwam dat hier nog niet eerder ter sprake?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

DimiDee schreef op maandag 14 december 2020 @ 21:40:
[...]

Of waarom kwam dat hier nog niet eerder ter sprake?
Ja, waarom hield je dat verborgen voor ons :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
DimiDee schreef op maandag 14 december 2020 @ 21:40:
[...]

Doorstuur service als in een Duitser laten bestellen en laten verzenden naar België? Met die prijs van €319 is er natuurlijk wel wat extra marge om dat te bekostigen. Maar dit model van de Duitse variant van Mediamarkt is mss anders ofzo? Of waarom kwam dat hier nog niet eerder ter sprake?
Ah oke, dat je iemand in Duitsland kent die wil bestellen en doorsturen had je nog niet ter sprake gebracht inderdaad :) wel zo handig om dat erbij te vermelden, want niet iedereen heeft dat geluk natuurlijk.

Dan lijkt dat wel 1 van de beste manieren ja.

Dat de Duitse variant niet anders is, is wel al meermaals ter sprake gekomen. Bij de Franse krijg je een headset en bij de Duitse niet, maar anders geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DimiDee
evleerdam schreef op maandag 14 december 2020 @ 22:14:
[...]

Ah oke, dat je iemand in Duitsland kent die wil bestellen en doorsturen had je nog niet ter sprake gebracht inderdaad :) wel zo handig om dat erbij te vermelden, want niet iedereen heeft dat geluk natuurlijk.

Dan lijkt dat wel 1 van de beste manieren ja.

Dat de Duitse variant niet anders is, is wel al meermaals ter sprake gekomen. Bij de Franse krijg je een headset en bij de Duitse niet, maar anders geen verschil.
Ik ken niet meteen een Duitser die me hierbij kan helpen, ik dacht gewoon even luidop na.

Ik doelde op het feit dat de Pixel 4a ook op de Duitstalige website van Mediamarkt besteld kan worden (al staat hij bij mij op "niet leverbaar").

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
DimiDee schreef op maandag 14 december 2020 @ 22:16:
[...]

Ik ken niet meteen een Duitser die me hierbij kan helpen, ik dacht gewoon even luidop na.

Ik doelde op het feit dat de Pixel 4a ook op de Duitstalige website van Mediamarkt besteld kan worden (al staat hij bij mij op "niet leverbaar").
Ah ok. Dat is wel een aantal keer ter sprake gekomen hier. Vooral mensen die Duitse collega's hebben en daarbij willen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DimiDee
evleerdam schreef op maandag 14 december 2020 @ 22:52:
[...]

Ah ok. Dat is wel een aantal keer ter sprake gekomen hier. Vooral mensen die Duitse collega's hebben en daarbij willen helpen.
Oké, dan heb ik dat gemist. Mochten er hier mensen zijn die met een Duitse connectie kunnen / willen helpen, dan wil ik daar gerust voor vergoeden (stuur me gerust een PM).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
DimiDee schreef op maandag 14 december 2020 @ 13:43:
Ayo schreef op maandag 14 december 2020 @ 20:13:
[...]

En zonet bevestiging gekregen dat deze op de post is gegaan.
Hier ook besteld bij Fnac.com op 1 december, 12 december verstuurd en vandaag (15-12) levering verwacht door FedEx.

Inmiddels is hij geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taarmen
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-07 10:24
https://www.saturn.de/de/...el-4a-mit-5g-2680265.html
399 bij Saturn.de, doorstuur service erbij en je bent max 430 krijgt voor een 4a 5g, waarschijnlijk net na oud en nieuw thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DimiDee
In een 5G model ben ik niet geïnteresseerd, ben echt op zoek naar de gewone 4a. Maar bedankt voor de tip Taarmen!

Hier nu ook op Fnac.com besteld, zou wel pas over een kleine maand toekomen.
Pagina: 1 ... 18 ... 26 Laatste