Loki688 schreef op maandag 9 november 2020 @ 14:41:
Ik heb de tip van @
barriie gevolgd, maar de deal kan veel beter;
* Belsimpel
* Google Pixel 4a 128GB Black
> Toestel kosten:
€ 295,00
* Ben abonnement | 2 jaar
- Netwerk: T-Mobile
- Onbeperkt bellen
- Onbeperkt sms
- 7500 MB 4G+
- Geen aansluitkosten
> Totaal per maand:
€ 16,00
* Levertijd: 1 dag.
Op de meeste vragen die ik hierover krijg geeft @
barriie sneller antwoord dan mij lukt en de antwoorden zijn zo spot-on dat ik niet meer hoef te reageren...
Maar ik wil wel even een korte review geven op het bovenstaande;
De bestelling incl. nummerbehoud ging soepel, de levering was zoals geadverteerd binnen 24h. Kortom niks te klagen. Een klein puntje; omdat de Pixel 4a niet in Nederland is verschenen is dit natuurlijk grijze import, uit de handleiding maak ik op dat het uit Duitsland is. Dit kon ik natuurlijk verwachten (en zal mij worst zijn) maar ik noem het toch maar even. De verzending was keurig verzorgt, geen gekkigheden. Zowel Belsimpel als Ben hebben dit goed gedaan. De Pixel 4a is alles wat ik er van verwacht had; maar ik had natuurlijk al (te veel) reviews gezien. Voor deze prijs (beneden de 300 euro) is het echt een fenomenaal apparaat! Ik ga hier dus geen dingen noemen die je in talloze reviews kunt vinden. Persoonlijk vind ik de "Pixel launcher" absoluut niet flexibel dus die is vervangen door de "Nova launcher"; een switch die ik iedereen kan aanraden om de pixel 4a super flexibel te maken en nog beter tot z'n recht te laten komen. Sommige irritante standaard apps kon ik niet verwijderen maar wel uitzetten. Waarschijnlijk binnen een paar maand toch maar LineageOS erop (Sunfish / Pixel 4a 4G), maar dat is nog even wachten.
Kortom; Voor iedereen die opzoek is naar een goedkope Pixel 4a (4G) en een scherpe abbo kan ik dit echt aanraden.
Fun fact; een vriend van mij wil ook een Pixel 4a, maar er niet 300+ voor betalen. Zijn abbo was nog niet ten einde ... wat nu ??? Hij heeft zijn Moeder een nieuwe abbo gegeven (een vergelijkbaar Ben abbo voor minder geld); Moeder blij, kost haar minder per maand en er zelf een Pixel 4a aan overgehouden ... slim gespeeld...
[
Voor 1% gewijzigd door
Loki688 op 13-11-2020 11:06
. Reden: Kleine verduidelijkingen ]