• Sende115
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 00:37
Na dit topic (en het ervaringen-topic) in de gaten gehouden te hebben de knoop doorgehakt en vanochtend om 07:00 nog een bestelling kunnen plaatsen bij FNAC.com, ik zie dat deze momenteel de status "Wachten op leverancier" heeft. Ben benieuwd of die er dan wel doorheen gaat komen. Betaling via Paypal. Als verwachte verzenddatum wordt 30 november aangegeven.

[ Voor 3% gewijzigd door Sende115 op 12-11-2020 16:44 . Reden: datum aanpassing van leverdatum naar verwachte verzenddatum ]

• user_tweakers
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19-08 21:19
edit

Ik kreeg de giftcards bij fnac niet geactiveerd, maar een uurtje later werken ze ineens wel. (denk vermoedelijk de chrome vertaalfuncties van websites die voor problemen zorgde)
Volgens mij wel een rommeltje bij fnac, maar het is me uiteindelijk gelukt. De manier hoe ik de codes binnen kreeg vond ik wat rommelig, maar gelukkig is het nu eindelijk gelukt.

[ Voor 76% gewijzigd door user_tweakers op 12-11-2020 19:32 ]

• Tempestus
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-06 20:28
@user_tweakers

Ik wacht hier nog altijd op mijn codes, hoe bedoel je rommelig?
Kwam het via email, website of moest je bellen?

Heb geen idee en vind het belachelijk lang duren.
Wat heb jij gekocht nu de Pixel is uitverkocht?

• user_tweakers
Tempestus schreef op donderdag 12 november 2020 @ 19:34:
@user_tweakers

Ik wacht hier nog altijd op mijn codes, hoe bedoel je rommelig?
Kwam het via email, website of moest je bellen?

Heb geen idee en vind het belachelijk lang duren.
Wat heb jij gekocht nu de Pixel is uitverkocht?
Bij mij duurde het +- 18 uur. Echt heel rommelig is het niet, het komt meer omdat ik de taal niet machtig ben (zie ook de pm)
Het kwam via de mail, dus kijk ook zeker even je spam folder.

Uiteindelijk heb ik toch de pixel 5 gekozen, mede door een financiële meevaller en waterdicht + draadloos laden kan handig zijn als ik hem gebruik voor motor navigatie.

• EvertSchut
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-07 18:56
Heb m net bij belsimpel besteld, icm ben abo 2500MB/md voor 8 euro/maand toestel 340 euro met NL garantie. Ik vind het erg lullig voor de mensen met bonnen, eerlijk gezegd was ik daar vooraf bang voor je ziet dat ook bij vakantiehuisjes enzo, eerst je geld kwijt en dan pas boeken/kopen is riskant, nogmaals niet leuk als je dat overkomt. Ik ben benieuwd of ik de mijne morgen heb.

Ik heb bij Amazon een spigen gel case en screenprotector gekocht, in de hoop dat de protector dan netjes in de case valt en niet er door omhoog wordt gedrukt. Bij belsimpel is alleen een Spigen case 17,99, nu met protector minder dan dat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tempestus
Ja.. Heel veel spijt van. Ruim 30 uur later nog niks gekregen.
Morgen maar klantenservice spammen..

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 13:44
Tempestus schreef op donderdag 12 november 2020 @ 21:15:
Ja.. Heel veel spijt van. Ruim 30 uur later nog niks gekregen.
Morgen maar klantenservice spammen..
Die kun je volgens mij alleen bellen, let me know als je een e-mailadres vind.... (Reply naar je order werkt niet).

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faraday
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-02 18:01
S0epkip schreef op donderdag 12 november 2020 @ 21:19:
[...]

Die kun je volgens mij alleen bellen, let me know als je een e-mailadres vind.... (Reply naar je order werkt niet).
Ik heb een of twee keer op de site een 'chat met medewerker' boxje rechtsonder in beeld zien verschijnen maar ik weet niet hoe je die op kan roepen.

De telefoon is trouwens weer op voorraad zo te zien, dus de mensen die de codes ontvangen hebben kunnen hem bestellen. Ikzelf heb verder nog niets gehoord of ontvangen. De kaarten staan nog steeds als 'Annulé' in mijn order overzicht maar verder niets over hoe en wanneer ik mijn geld terug kan krijgen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Loki688
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 11:12
Loki688 schreef op maandag 9 november 2020 @ 14:41:
Ik heb de tip van @barriie gevolgd, maar de deal kan veel beter;

* Belsimpel

* Google Pixel 4a 128GB Black
> Toestel kosten: € 295,00

* Ben abonnement | 2 jaar
- Netwerk: T-Mobile
- Onbeperkt bellen
- Onbeperkt sms
- 7500 MB 4G+
- Geen aansluitkosten

> Totaal per maand: € 16,00

* Levertijd: 1 dag.
Op de meeste vragen die ik hierover krijg geeft @barriie sneller antwoord dan mij lukt en de antwoorden zijn zo spot-on dat ik niet meer hoef te reageren...

Maar ik wil wel even een korte review geven op het bovenstaande;

De bestelling incl. nummerbehoud ging soepel, de levering was zoals geadverteerd binnen 24h. Kortom niks te klagen. Een klein puntje; omdat de Pixel 4a niet in Nederland is verschenen is dit natuurlijk grijze import, uit de handleiding maak ik op dat het uit Duitsland is. Dit kon ik natuurlijk verwachten (en zal mij worst zijn) maar ik noem het toch maar even. De verzending was keurig verzorgt, geen gekkigheden. Zowel Belsimpel als Ben hebben dit goed gedaan. De Pixel 4a is alles wat ik er van verwacht had; maar ik had natuurlijk al (te veel) reviews gezien. Voor deze prijs (beneden de 300 euro) is het echt een fenomenaal apparaat! Ik ga hier dus geen dingen noemen die je in talloze reviews kunt vinden. Persoonlijk vind ik de "Pixel launcher" absoluut niet flexibel dus die is vervangen door de "Nova launcher"; een switch die ik iedereen kan aanraden om de pixel 4a super flexibel te maken en nog beter tot z'n recht te laten komen. Sommige irritante standaard apps kon ik niet verwijderen maar wel uitzetten. Waarschijnlijk binnen een paar maand toch maar LineageOS erop (Sunfish / Pixel 4a 4G), maar dat is nog even wachten.

Kortom; Voor iedereen die opzoek is naar een goedkope Pixel 4a (4G) en een scherpe abbo kan ik dit echt aanraden.

Fun fact; een vriend van mij wil ook een Pixel 4a, maar er niet 300+ voor betalen. Zijn abbo was nog niet ten einde ... wat nu ??? Hij heeft zijn Moeder een nieuwe abbo gegeven (een vergelijkbaar Ben abbo voor minder geld); Moeder blij, kost haar minder per maand en er zelf een Pixel 4a aan overgehouden ... slim gespeeld...

[ Voor 1% gewijzigd door Loki688 op 13-11-2020 11:06 . Reden: Kleine verduidelijkingen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerritjan
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:21
Tempestus schreef op donderdag 12 november 2020 @ 14:22:
Naja lekker klote, moet dus €350 uitgeven voor 30 nov. Laten we dan maar hopen op het beste en dat de Pixel weer online komt. Slechte zaak om zo'n actie te doen en dan de levering ervan flink uitstellen.
Bij Mediamarkt.de weer leverbaar vanaf 25-11. Meestal betekent dat dat ie dan op andere plekken ook weer beschikbaar is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 00:16
Fnac.com staat bekend om de vage en dure acties, die te mooi lijken om waar te zijn. Het internet staat vol met negatieve reviews over fnac.com...

Je kan ook zo'n abonnement aanschaffen waar je dan korting krijgt op de Pixel, lijkt een geweldige deal maar dan blijkt dat het abonnement 3 jaar doorloopt met een jaarlijkse betaling. En dat staat echt in hele kleine lettertjes.

Een cadeaubon kopen voor minder dan de echte waarde is natuurlijk ook zoiets. Kijk, het kan wel goed gaan, maar vaak is er ergens een addertje onder het gras.

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 19:03

job

Mobb_Deep schreef op donderdag 12 november 2020 @ 07:37:
Ik heb de telefoon inmiddels ook binnen, na het lezen van de vele goede reacties heb ik de telefoon ook besteld bij fnac.com:

Validated on 04/11/2020 (op 09/11/2020 zou de telefoon weer op voorraad zijn)
Verstuurd op: 10/11/2020
Ontvangen op: 11/11/2020

Normale verzendwijze, betaald met Paypal en ontvangen via Fedex.
Bedankt voor je reactie. :)

Mijn google chromecast kwam ook in 1 dag binnen, maar mijn pixel 4a neemt een andere route (ik vermoed via de weg ipv het vliegtuig). Ook verzonden op 10/11, maar woensdag voor het laatst gescand in parijs. Ik vrees dat ik de mijne pas na het weekend ga ontvangen.
De duur van de verzending vanuit fnac kan dus verschillen.

edit: mijn pakket is opdoken in Toulouse. Ongeveer de afstand van parijs naar hier, maar dan de verkeerde kant op. 8)7 Interessant, waarschijnlijk in een verkeerde rolcontainer beland. Ben benieuwd wanneer mijn pixel hier is.
edit2: En weer terug in parijs. Bezorging staat ingepland voor dinsdag.

[ Voor 22% gewijzigd door job op 14-11-2020 01:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eivissa100
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-02 09:58
gerritjan schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 13:17:
[...]

Bij Mediamarkt.de weer leverbaar vanaf 25-11. Meestal betekent dat dat ie dan op andere plekken ook weer beschikbaar is.
Het is alleen de vraag of die duitse Mediamarkt naar Nederland verzendt. Ik denk het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerritjan
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:21
eivissa100 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 14:28:
[...]

Het is alleen de vraag of die duitse Mediamarkt naar Nederland verzendt. Ik denk het niet.
Dat klopt, maar daar gaat het in mijn post niet om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weezer-DC
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-07 21:02
Wat betreft de fnac.com cadeaubonnen actie,
Zojuist 2x een 150 euro (kosten 130 p.s.) bon per mail ontvangen en meteen de pixel 4a besteld.
Word 2 of 3 dec. geleverd volgens fnac.

Totaal heeft het me dus 316 euro gekost inclusief verzending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
Weezer-DC schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 16:24:
Zojuist 2x een 150 euro (kosten 130 p.s.) bon per mail ontvangen en meteen de pixel 4a besteld.

Pff, hier uiteindelijk hetzelfde. Wel nog ff getwijfeld of ik niet een Nintendo switch ofzo voor V&A zou kopen.... want het contact met dit bedrijf verloopt niet soepel; het is basically gewoon de Franse MediaMarkt.

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Weezer-DC schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 16:24:

Ik snap de site niet helemaal, hoe moet je die bonnen nu activeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kizke
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21:32
Loki688 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 10:39:
[...]

Op de meeste vragen die ik hierover krijg geeft @barriie sneller antwoord dan mij lukt en de antwoorden zijn zo spot-on dat ik niet meer hoef te reageren...

Maar ik wil wel even een korte review geven op het bovenstaande;

De bestelling incl. nummerbehoud ging soepel, de levering was zoals geadverteerd binnen 24h. Kortom niks te klagen. Een klein puntje; omdat de Pixel 4a niet in Nederland is verschenen is dit natuurlijk grijze import, uit de handleiding maak ik op dat het uit Duitsland is. Dit kon ik natuurlijk verwachten (en zal mij worst zijn) maar ik noem het toch maar even. De verzending was keurig verzorgt, geen gekkigheden. Zowel Belsimpel als Ben hebben dit goed gedaan. De Pixel 4a is alles wat ik er van verwacht had; maar ik had natuurlijk al (te veel) reviews gezien. Voor deze prijs (beneden de 300 euro) is het echt een fenomenaal apparaat! Ik ga hier dus geen dingen noemen die je in talloze reviews kunt vinden. Persoonlijk vind ik de "Pixel launcher" absoluut niet flexibel dus die is vervangen door de "Nova launcher"; een switch die ik iedereen kan aanraden om de pixel 4a super flexibel te maken en nog beter tot z'n recht te laten komen. Sommige irritante standaard apps kon ik niet verwijderen maar wel uitzetten. Waarschijnlijk binnen een paar maand toch maar LineageOS erop (Sunfish / Pixel 4a 4G), maar dat is nog even wachten.

Kortom; Voor iedereen die opzoek is naar een goedkope Pixel 4a (4G) en een scherpe abbo kan ik dit echt aanraden.

Fun fact; een vriend van mij wil ook een Pixel 4a, maar er niet 300+ voor betalen. Zijn abbo was nog niet ten einde ... wat nu ??? Hij heeft zijn Moeder een nieuwe abbo gegeven (een vergelijkbaar Ben abbo voor minder geld); Moeder blij, kost haar minder per maand en er zelf een Pixel 4a aan overgehouden ... slim gespeeld...
Dan heb je geluk gehad, met de Duitse. Hier een Britse binnen vandaag, gisteren besteld, met goedkope verloopstekker erbij. Er is er nog eentje (sinds zaterdag!) onderweg, ben benieuwd of die ook Duits of toch Brits is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SawaFish
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-08 22:25
Iemand hier die ook een Pixel 4a 5g via Google DE besteld heeft? Wanneer horen die verzonden te worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weezer-DC
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-07 21:02
SSH schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 19:14:
[...]

Ik snap de site niet helemaal, hoe moet je die bonnen nu activeren?
Ik snap vooral de taal niet maar translate helpt wel.

Je hebt 2 verschillende opties om cadeaubonnen te activeren bij het bestellen,
de bonnen van de actie vallen onder optie 2, deze hebben ook een activatie/pincode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Weezer-DC schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 09:52:
[...]

Ik snap vooral de taal niet maar translate helpt wel.

Je hebt 2 verschillende opties om cadeaubonnen te activeren bij het bestellen,
de bonnen van de actie vallen onder optie 2, deze hebben ook een activatie/pincode.
Thnx, ik ben er inmiddels achter. Bij die 2e optie kun je ook het kaart type aanvinken, maar dat moet je dus niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
  • Registratie: November 2010
  • Nu online
kizke schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 21:16:
[...]

Dan heb je geluk gehad, met de Duitse. Hier een Britse binnen vandaag, gisteren besteld, met goedkope verloopstekker erbij. Er is er nog eentje (sinds zaterdag!) onderweg, ben benieuwd of die ook Duits of toch Brits is.
Vanwege die goedkope verloopstekker heb ik de Pixel een paar weken geleden teruggestuurd. Belachelijk dat ze het nog steeds zo leveren voor 419 euro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kizke
  • Laatst online: 21:32
Wenzel schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 13:27:
[...]

Vanwege die goedkope verloopstekker heb ik de Pixel een paar weken geleden teruggestuurd. Belachelijk dat ze het nog steeds zo leveren voor 419 euro.
Gelukkig maar 336 voor betaald, verlengd bij KPN. Maar inderdaad wel vervelend, had goede hoop omdat er anderen waren die over Duitse handleidingen spraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
kizke schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 18:46:
[...]

Gelukkig maar 336 voor betaald, verlengd bij KPN. Maar inderdaad wel vervelend, had goede hoop omdat er anderen waren die over Duitse handleidingen spraken.
Ja, ik heb gewoon de Duitse variant met EU lader ontvangen bij Belsimpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauvL
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-09 13:23
Ik heb de gok gewaagd en bij fnac.com (frankrijk dus) besteld.Hij komt daar snel weer op voorraad.
€5 bezorgkosten en verwachte levering rond 3 december. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relis
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-09 18:41
Via belsimpel vrijdag verlengd en overgestapt naar Vodafone, uiteindelijk voor het toestel 295 euro afgetikt. Volgende dag al in huis en geen gekke stekkers ofzo vanwege grijze import.
Tot nu toe ben ik heel tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user_tweakers
Bij fnac nu de pixel 4a verzending verwacht op 1-12-2020 (1 tot 2 dagen eerder dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loki688
Relis schreef op zondag 15 november 2020 @ 13:12:
Via belsimpel vrijdag verlengd en overgestapt naar Vodafone, uiteindelijk voor het toestel 295 euro afgetikt. Volgende dag al in huis en geen gekke stekkers ofzo vanwege grijze import.
Tot nu toe ben ik heel tevreden.
@Relis Ook Belsimpel doet hier aan grijze import, je hebt (waarschijnlijk) een Duitse variant gekregen die weinig afwijkt van een eventueel Nederlands model. Sommige mensen krijgen een UK model, waarbij de stekker afwijkt (zou mij persoonlijk niets uitmaken). Kijk maar eens naar de (wat door moet gaan voor) handleiding en zoek de Nederlandse text.

[ Voor 8% gewijzigd door Loki688 op 15-11-2020 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_PSI
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 20:19
user_tweakers schreef op zondag 15 november 2020 @ 17:38:
Bij fnac nu de pixel 4a verzending verwacht op 1-12-2020 (1 tot 2 dagen eerder dus)
Voor 413 euro >:)

Mijn honor 10 is echt zo goed als dood (scherm doet raar, extreme ghosting) maar veel langer wachten kan ik ook niet meer... Weet niet echt wat te doen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user_tweakers
da_PSI schreef op zondag 15 november 2020 @ 22:34:
[...]

Mijn honor 10 is echt zo goed als dood (scherm doet raar, extreme ghosting) maar veel langer wachten kan ik ook niet meer... Weet niet echt wat te doen :X
Dan koop je hem via een partner van fnac i.p.v. bij fnac zelf.
Zie nu wel dat fnac aangeeft dat hij weer uitverkocht is, daarom staat er geen prijs bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvertSchut
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-07 18:56
Mijn 4a via Belsimpel zaterdag opgehaald, het is een Model G025N 0A06.

zo te zien kwam hij uit Groningen van MW-BV. Lag idd binnen 24uur in de winkel.

Er zit een lelijke UK verloopstekker bij (Goobay Travel Adapter world-universal to Schutzkontact CEE 7/7) maar er is toegezegd dat ze een nette Google lader nasturen.

Verkoper vermoedde dat dit een Ierse was, want staat op de doos, toen we de doos openden wisten we zeker dat het UK model was. Er staat dus op de doos Importer: Google Commerce Limited, ... Dublin Ireland. Ik gok dat dit voor de EU het belastingdeurtje is van Google, zegt dit dan wat over het toestel? Komt de Duitse daar niet ook vandaan?

Hebben die Duitse nog een ander type/modem/frequentiebanden etc?

[ Voor 5% gewijzigd door EvertSchut op 16-11-2020 12:52 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• evleerdam
EvertSchut schreef op maandag 16 november 2020 @ 12:50:
Mijn 4a via Belsimpel zaterdag opgehaald, het is een Model G025N 0A06.

zo te zien kwam hij uit Groningen van MW-BV. Lag idd binnen 24uur in de winkel.

Er zit een lelijke UK verloopstekker bij (Goobay Travel Adapter world-universal to Schutzkontact CEE 7/7) maar er is toegezegd dat ze een nette Google lader nasturen.

Verkoper vermoedde dat dit een Ierse was, want staat op de doos, toen we de doos openden wisten we zeker dat het UK model was. Er staat dus op de doos Importer: Google Commerce Limited, ... Dublin Ireland. Ik gok dat dit voor de EU het belastingdeurtje is van Google, zegt dit dan wat over het toestel? Komt de Duitse daar niet ook vandaan?

Hebben die Duitse nog een ander type/modem/frequentiebanden etc?
Er zijn drie versies: G025J, G025N, G025M.

https://support.google.com/pixelphone/answer/7158570

Verschillen hieronder, maar Ierland en Duitsland zouden dezelfde versie moeten zijn.

[NAMER / FI / CA / TW ] Model G025J

GSM/EDGE: Quad-band (850, 900, 1800, 1900 MHz)
UMTS/HSPA+/HSDPA: Bands 1/2/4/5/8
CDMA EVDO Rev A: BC0/BC1/BC10
LTE: Bands
B1/2/3/4/5/7/8/12/13/14/17/18/20/25/26/28/29/30/38/39/40/41/66/71
eSIM12

[UK + Europe + AU + SG + IN] Model G025N

UMTS/HSPA+/HSDPA: Bands 1/2/4/5/8
LTE: Bands 1/2/3/4/5/7/8/12/13/17/20/25/26/28/32/38/39/40/41/66/71
eSIM12

[Japan] Model G025M

UMTS/HSPA+/HSDPA: Bands 1/2/4/5/6/8/19
LTE: Bands 1/2/3/4/5/7/8/12/13/17/18/19/20/25/26/28/38/39/40/41/42/66
Felica

[ Voor 0% gewijzigd door evleerdam op 16-11-2020 14:36 . Reden: layout ]

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cepnom
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 04-01-2023
Is er schamele hoop dat hij op cyber monday nog ergens in de Rabatt gaat bij Mediamarkt/Saturn? Een zaak als Belsimpel die -als je pech hebt- een UK versie met verloopstekker levert.. daar ga ik geen zaken mee doen.

[ Voor 10% gewijzigd door Cepnom op 16-11-2020 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loki688
Cepnom schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:58:
Is er schamele hoop dat hij op cyber monday nog ergens in de Rabatt gaat bij Mediamarkt/Saturn? Een zaak als Belsimpel die -als je pech hebt- een UK versie met verloopstekker levert.. daar ga ik geen zaken mee doen.
Tja, das wel lelijk. Maar ok, persoonlijk zou ik het om de plug niet over laten gaan.

Maar als Belsimpel echt iets wil (luisteren jullie!); doe bij de UK/IRL versies er een witte Samsung USB-C 25W lader bij, of een Apple USB-C 18W lader bij (18W is het minimum). Beide lijken op de Pixel lader en op beide staat volgens mij geen logo/text; probleem opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barriie
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 09-09 17:59
Cepnom schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:58:
Wat is er dan mis met die UK versie? Puur alleen de verloopstekker?
Ik kan niet echt bedenken waarom dat een deal breaker zou zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilles de Geus
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:05
barriie schreef op maandag 16 november 2020 @ 15:51:
Ik heb het Belsimpel gevraagd, nog geen antwoord, maar het zou een dealbreaker zijn. Als ik een premium betaal voor een NL winkel dan ga ik niet zitten kutten met een verloop, zeker niet als de stekker zo'n Britse joekel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
barriie schreef op maandag 16 november 2020 @ 15:51:
[...]

Ben het helemaal met je eens. Je koopt iets via grijze import en dan klagen dat je een verloopstekker krijgt? Of ik zie hier op het forum zelfs telefoons die terug gestuurd worden vanwege die reden.

Ja, toegegeven, Belsimpel moet dit op hun website zetten. Nu staat er 'oplader' maar ze geven niet aan of dit een originele is met EU plug, of dat je een verloopstekker erbij krijgt. Daarnaast weet ik niet of snelladen werkt met die verloopstekker?

Maar goed, ik vind het ook een hoop geneuzel om niets. Gewoon zelf een stekker kopen of dat verloopding gebruiken, vind het bijzonder dat je hem hierdoor terug gaat sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barriie
Gilles de Geus schreef op maandag 16 november 2020 @ 16:18:
[...]

Ik heb het Belsimpel gevraagd, nog geen antwoord, maar het zou een dealbreaker zijn. Als ik een premium betaal voor een NL winkel dan ga ik niet zitten kutten met een verloop, zeker niet als de stekker zo'n Britse joekel is.
Je betaald een premium omdat Google hem hier niet heeft uitgebracht, niet zozeer omdat je hem bij BelSimpel koopt, al komt dat wel op hetzelfde neer.

Het is inderdaad niet zo netjes van BelSimpel om uberhaupt nergens te melden dat het om grijze import gaat. Al heb ik hier nog wel genoeg (quick) chargers liggen om dat geen probleem te vinden.

Heb ook met BelSimpel contact gehad over de verhoogde prijs bij een verlenging tov een overstap. Daar kunnen ze helaas niets aan doen, blijkbaar vinden providers het in Nederland belangrijker nieuwe klanten te krijgen dan bestaande te houden (zal wel iets met de cijfers zijn). Dus ik heb hem maar met een nieuw nummer besteld, kan de oude V30 weer de kast in :)

[ Voor 4% gewijzigd door barriie op 16-11-2020 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
Over degene die zich afvroegen of er een korting met Black Friday zou komen. Ik kreeg een email van Google Germany en daar staat in dat de volgende producten afgeprijsd worden:

- Nest Mini
- Nest Wifi
- Google Home Max
- Stadia Premiere edition

Staat niets over Pixels dus ik verwacht daar geen kortingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
barriie schreef op maandag 16 november 2020 @ 16:31:
[...]

Je betaald een premium omdat Google hem hier niet heeft uitgebracht, niet zozeer omdat je hem bij BelSimpel koopt, al komt dat wel op hetzelfde neer.

Het is inderdaad niet zo netjes van BelSimpel om uberhaupt nergens te melden dat het om grijze import gaat. Al heb ik hier nog wel genoeg (quick) chargers liggen om dat geen probleem te vinden.

Heb ook met BelSimpel contact gehad over de verhoogde prijs bij een verlenging tov een overstap. Daar kunnen ze helaas niets aan doen, blijkbaar vinden providers het in Nederland belangrijker nieuwe klanten te krijgen dan bestaande te houden (zal wel iets met de cijfers zijn). Dus ik heb hem maar met een nieuw nummer besteld, kan de oude V30 weer de kast in :)
Ben wel benieuwd naar ervaring tov de V30, deze heb ik nu namelijk ook en twijfel nog of ik de overstap moet maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barriie
beyazz06 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 15:14:
[...]

Ben wel benieuwd naar ervaring tov de V30, deze heb ik nu namelijk ook en twijfel nog of ik de overstap moet maken..
Voor mij was het gebrek aan updates uiteindelijk de doorslag (laatste dec 2019). Ook is bij mij aan de achterkant het glas gebroken wat natuurlijk ook niet helpt :). Kwa batterij etc verwacht ik niet veel vooruitgang

Als het goed is komt die vandaag binnen, dan kan ik wel wat eerste gedachtes delen

[ Voor 5% gewijzigd door barriie op 17-11-2020 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
barriie schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 15:47:
[...]

Voor mij was het gebrek aan updates uiteindelijk de doorslag (laatste dec 2019). Ook is bij mij aan de achterkant het glas gebroken wat natuurlijk ook niet helpt :). Kwa batterij etc verwacht ik niet veel vooruitgang

Als het goed is komt die vandaag binnen, dan kan ik wel wat eerste gedachtes delen
Ah ja, die van mij heeft gelukkig geen enkele beschadiging oid waardoor er eigenlijk geen reden is voor vervanging 😁 De V30 had ik destijds nog gekocht als 'tijdelijk', alleen beviel ie zo goed dat ik hem nog steeds heb.

Overigens zit ik zelf een beetje met het beeldformaat; alhoewel ik kleine handen heb, is de V30 nog aardig om mee te werken. Ben dus benieuwd of de Pixel 'klein' gaat aanvoelen. Hiernaast ben ik toch ook wel benieuwd naar de performance, 8xx serie tov 7xx serie.

In het verleden kort de Pixel 3 nog gehad, echter trilde die aan alle kanten tijdens een video of een mp3..

Al met al ben ik zeer benieuwd naar je ervaring!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ariedude
  • Laatst online: 27-01 12:44
SawaFish schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 22:37:
Iemand hier die ook een Pixel 4a 5g via Google DE besteld heeft? Wanneer horen die verzonden te worden?
De mijne komt als het goed is morgen op de mat bij een collega die in Duitsland woont. Via Saturn, niet via Google dus. Niet direct antwoord op je vraag maar via Saturn geen gedoe met creditcard/controle mbt kaarthouder. Gewoon via PayPal

[ Voor 18% gewijzigd door ariedude op 17-11-2020 20:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• barriie
beyazz06 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 16:24:
[...]

Ah ja, die van mij heeft gelukkig geen enkele beschadiging oid waardoor er eigenlijk geen reden is voor vervanging 😁 De V30 had ik destijds nog gekocht als 'tijdelijk', alleen beviel ie zo goed dat ik hem nog steeds heb.

Overigens zit ik zelf een beetje met het beeldformaat; alhoewel ik kleine handen heb, is de V30 nog aardig om mee te werken. Ben dus benieuwd of de Pixel 'klein' gaat aanvoelen. Hiernaast ben ik toch ook wel benieuwd naar de performance, 8xx serie tov 7xx serie.

In het verleden kort de Pixel 3 nog gehad, echter trilde die aan alle kanten tijdens een video of een mp3..

Al met al ben ik zeer benieuwd naar je ervaring!
Hier is hij ondertussen ook binnen, ook met een Engelse verloop stekker, die maar meteen bij de overige in de la gelegd :P. Bestelling via BelSimpel liep snel en goed, niets over te klagen.

Eerste indruk van de telefoon is ook goed, moet zeggen dat hij wel iets te snel oogt, lijkt alsof ze de animatie snelheid goed omhoog hebben gegooid. Het voelt wel soepel aan.

Display geeft de kleuren wel minder weer dan de V30. Vooral bij felle blauw is de Pixel wat meer paars, maar dat kan ook aan het plaatje liggen.

Het formaat is voor mij prima, maar ik was op zoek naar een wat kleine telefoon, kortom ik ben blij.

Ik weet niet of ik het ook had gedaan als de V30 nog helemaal heel was, beestje werkte nog goed. Maar dat kan ik pas over een week ofzo wat meer over zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjors1970
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 13-11-2024
Hallo,

Probeer bij Saturn de Pixel 4a 5G te bestellen met myGermany. Het gedoe is dat je dan een adres op moet geven voor de rekening. Maar dan moet je je plz opgeven. De NLpostcode pakt ie niet en zomaar een plz kiezen gaat niet want link is niet aan een bekende plaatsnaam denk ik zo. Hoe los je dit op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kabeltjekabel
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 13-02-2021
sjors1970 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 22:42:
Hallo,

Probeer bij Saturn de Pixel 4a 5G te bestellen met myGermany. Het gedoe is dat je dan een adres op moet geven voor de rekening. Maar dan moet je je plz opgeven. De NLpostcode pakt ie niet en zomaar een plz kiezen gaat niet want link is niet aan een bekende plaatsnaam denk ik zo. Hoe los je dit op?
Saturn.de pikt gewoon een NL factuuradres, maar dan moet je wel een spatie tussen de cijfers en letters doen.. en wellicht eerst je land selecteren.

Althans, een minuut geleden nog wel :P . €10 kortingscode van nieuwsbrief er bij en inclusief verzenden binnen DE voor €330,20

[ Voor 10% gewijzigd door kabeltjekabel op 18-11-2020 03:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

evleerdam schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 09:29:
Over degene die zich afvroegen of er een korting met Black Friday zou komen. Ik kreeg een email van Google Germany en daar staat in dat de volgende producten afgeprijsd worden:

- Nest Mini
- Nest Wifi
- Google Home Max
- Stadia Premiere edition

Staat niets over Pixels dus ik verwacht daar geen kortingen.
Ik denk het wel Job, de Pixel 4a staat gewoon in de banner. Kijk maar:
https://store.google.com/?gl=DE

[This is what you get when you mess with us]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
  • Nu online
Bij Belsimpel bieden ze mij alternatieve lader: Samsung EP-TA20.
Deze lader is wel compatible, maar is die ook geschikt als snellader voor de Pixel 4a? Kan het iemand bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjors1970
Ruzor schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:55:
[...]

Ik denk het wel Job, de Pixel 4a staat gewoon in de banner. Kijk maar:
https://store.google.com/?gl=DE
Ja maar de rabat staat echt alleen bij de artikelen die Job opsomde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DimiDee
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 29-07 05:17
Ik zie velen hier allerlei trucs uithalen om het toestel te kunnen bemachtigen, maar als Belg veronderstel ik dat ik deze gewoon kan bestellen via onderstaande Fnac website?

https://www.nl.fnac.be/Go...martphone-Zwart/a15084793

Iemand ervaring mee?

PS: ik zie zowel een esim als nanosim simkaartslot. Mijn vorige smartphone was mbv een nanosim, dat levert verder geen problemen op neem ik aan?

[ Voor 21% gewijzigd door DimiDee op 18-11-2020 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DimiDee
da_PSI schreef op zondag 15 november 2020 @ 22:34:
[...]

Hier staat hij voor €349 (https://www.nl.fnac.be/Go...martphone-Zwart/a15084793)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
Bezorgt niet naar Nederland.
DimiDee schreef op woensdag 18 november 2020 @ 20:06:
Ik zie velen hier allerlei trucs uithalen om het toestel te kunnen bemachtigen, maar als Belg veronderstel ik dat ik deze gewoon kan bestellen via onderstaande Fnac website?

https://www.nl.fnac.be/Go...martphone-Zwart/a15084793

Iemand ervaring mee?

PS: ik zie zowel een esim als nanosim simkaartslot. Mijn vorige smartphone was mbv een nanosim, dat levert verder geen problemen op neem ik aan?
Dat kan, ervaringen zijn gedeeld in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

sjors1970 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 18:50:
[...]

Ja maar de rabat staat echt alleen bij de artikelen die Job opsomde
We gaan het zien volgende week :)

[This is what you get when you mess with us]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• da_PSI
Heb mijne besteld vanuit UK voor 319GBP via eBay. Geef morgen een update of het allemaal gelukt is :)

• MauvL
Ik heb mijn Franse fnac.com order toch maar geannuleerd. Even afwachten of dat goed gaat. :/
Reden: duitse Saturn of eBay zijn stuk goedkoper. En leveren sneller want uit Frankrijk duurt het ineens nog 3 weken.

• MauvL
kabeltjekabel schreef op woensdag 18 november 2020 @ 03:41:
[...]

Saturn.de pikt gewoon een NL factuuradres, maar dan moet je wel een spatie tussen de cijfers en letters doen.. en wellicht eerst je land selecteren.

Althans, een minuut geleden nog wel :P . €10 kortingscode van nieuwsbrief er bij en inclusief verzenden binnen DE voor €330,20
Dit lukt niet. Optie land selectie is niet aanwezig en postcode is verplicht 5 cijfers!

Edit:
Levering in het buitenland door Saturn is niet mogelijk. Zie https://hilfe.saturn.de/app/answers/detail/a_id/1686

[ Voor 10% gewijzigd door MauvL op 19-11-2020 09:51 . Reden: even doorgezocht :( ]

• bcome
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 08:28
MauvL schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:48:
[...]

Dit lukt niet. Optie land selectie is niet aanwezig en postcode is verplicht 5 cijfers!

Edit:
Levering in het buitenland door Saturn is niet mogelijk. Zie https://hilfe.saturn.de/app/answers/detail/a_id/1686
Zelf heb ik mijn Pixel 3aXL besteld bij Saturn en laten bezorgen in Nederland door https://www.mailboxde.com/ - zeer snel geregeld allemaal, maar het kan natuurlijk zijn dat het nu in de covid-19 tijd wat minder vlekkeloos verloopt.

• Hartox
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 12:55
Ik heb sinds gisteren ook een Pixel 4a. Ik heb hem uiteindelijk gewoon bij Belsimpel besteld icm een vodafone abbo, ik zit ook bij Ziggo en op de een of andere manier is de telefoon dan niet duurder dan dat hij is Duitsland los te koop is.

òÓ - MHI SRK-35-ZSX

• Gilles de Geus
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:05
Ik hem ook bij Belsimel besteld, i.c.m. een Ben verlenging, net als mijn vriendin trouwens een paar weken geleden.
Gelukkig allebei een Duits model gekregen, gezien mijn opmerking over het feit dat ik geen trek had in een UK adapter.
Met verlenging €369 betaald.

• DimiDee
Heb enkele telefoontjes gedaan en zal de info delen voor de andere Belgen die hier zitten:

• Toestel is in geen enkele fysieke Fnac-winkel beschikbaar
• Online kan het toestel wel besteld worden, maar is het momenteel uitverkocht
• Toestel komt sowieso wel opnieuw binnen: wachttijd kan tot 2 weken zijn
• Communicatie over welke artikels afgeprijsd worden owv black friday / cyber monday is nog niet binnen

• sjors1970
Saturn zijn reactie op bestelling met levering via mygermany. Factuur adres in NL. Die postcode van NL kan je idd invullen met een spatie tussen de cijfers en letters. Maar ja met onderstaande reactie komt er geen telefoon deze kant op.

vanmorgen kreeg ik dit bericht:
jede Bestellung in unserem Onlineshop wird umfassend geprüft. Ihr Auftrag hat eines der Prüfkriterien nicht erfüllt und wurde aus Sicherheitsgründen abgelehnt.

Ik heb iedere paar weken Duitsers op bezoek op mijn werk. Vertelde erover en hebben gelijk via een van hen op zijn MediaMarkt account er 1 besteld. Rekening achteraf. Levering 28 november voor de pixel 4a 5G. 7 december is ie weer op mijn werk dan heb ik de foon wel denk ik

[ Voor 31% gewijzigd door sjors1970 op 19-11-2020 16:03 . Reden: op verkeerde quote gereageerd ]

• kabeltjekabel
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 13-02-2021
MauvL schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:48:
[...]

Edit:
Ik heb gewoon een NL factuuradres ingevuld en een Duits afleveradres en de telefoon is vandaag bezorgd (in Duitsland).

• sjors1970
Schiet mij maar lek. Snap er niets van waarom het afketst bij mijn bestelling. Heb al formulier ingevuld hoe nu verder en waarom het afketst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
  • Nu online
da_PSI schreef op woensdag 18 november 2020 @ 22:33:
Heb mijne besteld vanuit UK voor 319GBP via eBay. Geef morgen een update of het allemaal gelukt is :)
Hoe is het afgelopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukadad
  • Laatst online: 07:18
Fnac biedt terug cadeaubonnen aan (150 of 60 euro koopwaarde voor 130 of 50 euro aankoop). 2 bonnen per klant max. te bestellen (bon van 150 euro of 60 euro), dus max. 60 euro korting te scoren.
De kortingscodes worden per email doorgestuurd, soms nog dezelfde dag.

https://www.fnac.com/a102...cadeau-Fnac-Darty-Jackpot

De Pixel4a is er online beschikbaar.

Missed out on Lego? Visit Yprabrick : https://store.bricklink.com/lukadad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_PSI
Heb hem binnen. De telefoon was/is goed verpakt.
Doosje van de telefoon in bubbels (ik denk 3x eromheen), daarna lekker dichtgetaped :P
Dat weer in zo'n UPS zak, daaroverheen een warning fragile sticker.

Doosje niet eens een deuk :P en de seal was ook gewoon goed.

Telefoon gisteren "geinstalleerd" en nu mijn daily driver..., omdat mijn Honor 10 dood is.

Tot nu toe, zeer tevregen. Ik kan je de link geven van de verkoper als je wilt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wenzel
  • Nu online
da_PSI schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 11:02:
[...]

Heb hem binnen. De telefoon was/is goed verpakt.
Doosje van de telefoon in bubbels (ik denk 3x eromheen), daarna lekker dichtgetaped :P
Dat weer in zo'n UPS zak, daaroverheen een warning fragile sticker.

Doosje niet eens een deuk :P en de seal was ook gewoon goed.

Telefoon gisteren "geinstalleerd" en nu mijn daily driver..., omdat mijn Honor 10 dood is.

Tot nu toe, zeer tevregen. Ik kan je de link geven van de verkoper als je wilt
De link graag. Wat heb je totaal betaald inclusief het verzenden? In €

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DimiDee
lukadad schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:59:
Fnac biedt terug cadeaubonnen aan (150 of 60 euro koopwaarde voor 130 of 50 euro aankoop). 2 bonnen per klant max. te bestellen (bon van 150 euro of 60 euro), dus max. 60 euro korting te scoren.
De kortingscodes worden per email doorgestuurd, soms nog dezelfde dag.

https://www.fnac.com/a102...cadeau-Fnac-Darty-Jackpot

Is dat te vertrouwen? Las hier eerder nogal slechte ervaringen mee. Want "soms nog dezelfde dag verstuurd" is al best vreemd. Bij een deftige service krijg je deze toch binnen een paar minuten doorgestuurd.

Edit: heb intussen even gebeld met Fnac klantenservice en de man aan de lijn dacht toch dat het om een officiële actie ging, weliswaar op fnac.com

Volgens hem zou ik de codes daarop kunnen gebruiken, maar de vraag is dan of je 2 of 3 codes voor één product mag gebruiken? Of is dat maximum 1 code? En verzenden ze via Fnac.com wel naar België? Want als ik nu naar Fnac.com surf, raadt hij mij op basis van IP al meteen aan om naar Fnac.be te surfen...

[ Voor 24% gewijzigd door DimiDee op 20-11-2020 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukadad
  • Laatst online: 07:18
DimiDee schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 13:18:
[...]

Is dat te vertrouwen? Las hier eerder nogal slechte ervaringen mee. Want "soms nog dezelfde dag verstuurd" is al best vreemd. Bij een deftige service krijg je deze toch binnen een paar minuten doorgestuurd.

...
Ik heb zo een Pixel 5 besteld, weliswaar de bonnen telkens apart moeten kopen, dus 2x €150 en dan nog eens 2x€60. Met de 4 bonnen samen in mijn winkelmandje ging de bestelling niet naar het betaalscherm, apart wel.
Je mag maar 4 bonnen aankopen, maar mag er wel meer gebruiken (bvb. van andere account, echtgenote, vriend) om je item te betalen.
De bonnen werden bij mij de avond zelf al geactiveerd, bij anderen was dat pas een dag later.
Het is een raar systeem dat die bonnen niet per direct beschikbaar zijn, maar misschien doen ze nog een manuele controle dat je er al geen eerder besteld hebt?
De bonnen zijn geldig tot eind november.
Tzou inderdaad jammer zijn dat je bonnen pas geactiveerd worden als de pixel niet meer te bestellen valt.

[ Voor 6% gewijzigd door lukadad op 20-11-2020 14:20 . Reden: extra info ]

Missed out on Lego? Visit Yprabrick : https://store.bricklink.com/lukadad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom1983
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 07-01-2021
Opgelet want ik lees hier de kleine lettertjes:

Offre valable le Vendredi 20 Novembre uniquement dans la limite des stock disponibles et limitée à 2 cartes par compte client et par adresse IP et e-Carte Cadeau Fnac utilisable jusqu'au Lundi 30 Novembre 2020 inclus.

Maximaal 2 kaarten dus per klant en op producten in stock? Staat nu wel in stock zie ik, dat was de voorbije dagen niet.

[ Voor 13% gewijzigd door Tom1983 op 20-11-2020 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DimiDee
@lukadad Thanks voor de extra toelichting. Als ik het goed begrijp kan je dus met één en hetzelfde account meerdere bonnen gebruiken om één product aan te kopen? Want ik zie nu maar één vakje staan om te valideren met "un code promo?"

@Tom1983 De pixel 4a is momenteel op stock. Maar weet dus ook niet of dat nog het geval is wanneer je die cadeaubonnen daadwerkelijk ontvangt.

Het zou een uitstekende deal zijn, maar tegelijkertijd blijf ik het een beetje sketchy vinden. Het zou chiller zijn als er gewoon een Black Friday actie komt op de Google Pixel 4a, maar ook dat is weer geen zekerheid. En een prijsdaling van €40 zal er op zo'n populair model al helemaal niet inzitten denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom1983
Ik heb de gok genomen, feedback volgt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DimiDee
Tom1983 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 15:05:
Ik twijfel ook serieus, moet allen eerst zeker weten dat Franstalige versie van Fnac.com ook naar België verzendt. De codes toevallig niet instant gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
Tom1983 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 15:05:
Feedback van enkele weken geleden wat dat het soms dagen duurde voor die cadeaubonnen in je inbox aankwamen en de Pixel 4a niet meer te bestellen was.

Na een aantal dagen voor iedereen (voor zover ik dat uit de reacties kan halen) wel goedgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom1983
Vermits ze maar te gebruiken zijn tot 30/11 gaat het toch geen dagen morgen duren (hoop ik toch).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• evleerdam
Tom1983 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 15:21:
Vermits ze maar te gebruiken zijn tot 30/11 gaat het toch geen dagen morgen duren (hoop ik toch).
Lees maar eens wat pagina's terug. Bij sommige duurde het toch echt een dag of 2-3 en de Pixel 4a was vervolgens ook dagenlang uitverkocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sende115
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 00:37
lukadad schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:59:
...
Ik ben benieuwd of mijn bestelling dan ook eerder dan oorspronkelijk verwacht verstuurd gaat worden, Net even ingelogd maar als verwachte verzenddatum wordt nog steeds 30-11 aangegeven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tom1983
Goed nieuws!

Bonnen gekregen en meteen bestelling geplaatst! Levering zou tussen 26 en 28 november moeten zijn, laat ons hopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DimiDee
Helaas lukt het niet om vanuit België die Fnac cadeaubonnen te bestellen (heb al geprobeerd met 1 bon, 2 bonnen en 3 bonnen). Ik kom telkens uit op onderstaande foutmelding:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Fr4u-z1qMmxqjjrroxxSQCvpni4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cCVRdfRJYcmMZjkkTwuFylyC.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DimiDee
Even een live chat gedaan met iemand van de Fnac.com website:

"Ces type de cheque cadeau n'est utilisable que sur France Métropolitaine uniquement."

"En même temps si l'adresse de facturation n'est pas sur France Métropolitaines c'est raison pour laquelle aussi la commande ne veut pas se finaliser."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B_R
  • Laatst online: 02-08-2023

B_R

Vandaag via belsimpel black friday deal

icm KPN abbo (15000 mb + onbeperkt sms/min = 22.50 p.m.) toestel 168 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom1983
Bizar, hier is het wel nog gelukt via fnac.com

Nu hopen dat ze het order niet annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjors1970
sjors1970 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:44:
Saturn zijn reactie op bestelling met levering via mygermany. Factuur adres in NL. Die postcode van NL kan je idd invullen met een spatie tussen de cijfers en letters. Maar ja met onderstaande reactie komt er geen telefoon deze kant op.

vanmorgen kreeg ik dit bericht:
jede Bestellung in unserem Onlineshop wird umfassend geprüft. Ihr Auftrag hat eines der Prüfkriterien nicht erfüllt und wurde aus Sicherheitsgründen abgelehnt.

Ik heb iedere paar weken Duitsers op bezoek op mijn werk. Vertelde erover en hebben gelijk via een van hen op zijn MediaMarkt account er 1 besteld. Rekening achteraf. Levering 28 november voor de pixel 4a 5G. 7 december is ie weer op mijn werk dan heb ik de foon wel denk ik
Saturn vervolg van 20 november:
Die Bearbeitung Ihrer Bestellung nimmt leider noch etwas Zeit in Anspruch.
Ihre Bestellung wird in unserem System geprüft. Wir arbeiten mit Hochdruck an der schnellstmöglichen Ausführung.
Ich möchte mich für die Verzögerungen bei Ihnen entschuldigen und bitte Sie deshalb noch um etwas Geduld.

Ich wünsche Ihnen ein schönes Wochenende.

Zou ie dan nog komen? Heb die via de MediaMarkt maar ff p hold gezet. Is op achteraf betalen gezet dus kan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjors1970
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GGFChAeFSKHnC5WB_vaC7nhpDuw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mxe74185DYjMF182Bypkgem5.jpg?f=fotoalbum_large

Ff ingelogd bij Saturn geeft wat meer duidelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
Sende115 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 16:15:
[...]

Ik ben benieuwd of mijn bestelling dan ook eerder dan oorspronkelijk verwacht verstuurd gaat worden, Net even ingelogd maar als verwachte verzenddatum wordt nog steeds 30-11 aangegeven.
Ja goed punt, ik heb ook een week geleden besteld bij fnac.com en levering nog steeds 30-11.

Misschien doen ze het net als bij vertraagde vluchten; de vertraagde passagiers laat je pas inhalen als er weer plek 'over is' in het normale proces. Anders creëren ze weer meer vertraagde passagiers...

Maargoed als er een pallet op voorraad is, versturen die hap! })

PVO

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tempestus
Als ik ooit nog mijn Pixel 4a krijg via Fnac, ga ik nooit meer zaken doen met die partij. Wat een klote winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• minimaLL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 12:59
Pixel 4A 5G kunnen bestellen via de Belgische fnac voor €475 (pre-blackfriday deal) mijn vriendin. Staat wel enkel aangegeven op de Franstalige pagina. Eerder de pixel 4a voor mezelf besteld via die weg en dat ging toch zeer vlot.

Edit: Ik zit misschien wel in bevoorrechte positie, omdat ik via Belgische shop ga en zelf woonachtig ben in België. Maar zou eigenlijk niet mogen uitmaken.

[ Voor 25% gewijzigd door minimaLL op 21-11-2020 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SawaFish
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-08 22:25
FYI, Pixel 4a 5g op 5 november besteld bij Google DE, 18 november verzonden, 20 november aangekomen bij een vriend in Duitsland. De Bose ook vandaag (21e) kunnen bestellen, precies 14 dagen later (19 november) werd de aanvraag nog niet geaccepteerd door de site. IMEI staat bij Google in je order dus je kunt de Bose bestellen zonder de telefoon te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauvL
Gisteren een 4a besteld via eBay - uit Duitsland- voor € 339 incl. € 10 verzendkosten. De link bestaat niet meer, dus zal een handelaar in van alles en nog wat zijn, maar 99% goede recensies.
De Pixel is al onderweg en wordt 25 of 26 nov. bezorgd door DHL. Ik wacht in spanning af....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
  • Nu online
Vanmiddag een Pixel 4a besteld via eBay.nl - Een uit Duitsland voor EUR 359,99 + verzendkosten.
De handelaar heeft een positieve feedback van 99,4%. Geschatte levering: wo, 25 nov - do, 26 nov door DHL. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nietorigineel
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Als je 'm op ebay besteld, hoe gaat dat dan met garantie? Rechtstreeks bij google neem ik aan, werkt dat goed in landen waar ie niet officieel beschikbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobslee
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 05-09 10:01
Bij Belsimpel is er een black-friday deal icm kpn abonnement. Bij 15gb per maand en hoger betaal je nog maar 168,- voor de telefoon. Alleen kpn is niet de goedkoopste natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauvL
nietorigineel schreef op zondag 22 november 2020 @ 10:01:
Als je 'm op ebay besteld, hoe gaat dat dan met garantie? Rechtstreeks bij google neem ik aan, werkt dat goed in landen waar ie niet officieel beschikbaar is?
Het maakt wel uit of je 'm hebt gekocht bij de Google Store of bij een door Google goedgekeurde onafhankelijke verkoper. Dus ik neem aan ook vanuit landen waar het officieel niet beschikbaar is. Waar moet Belsimpel anders naar toe?
https://support.google.com/store/answer/6160400?hl=nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
nietorigineel schreef op zondag 22 november 2020 @ 10:01:
Je moet altijd terug naar de verkoper. Dus ligt eraan of hij direct via eBay of via een reseller is verkocht, maar sowieso niet naar Google maar altijd naar de verkoper. Ja, mocht iemand ze gekocht hebben uit de Google store en verkopen op eBay, dan wellicht wel direct naar Google.

Google geeft wel directe software support, maar zodra er iets kapot is dan sturen ze je toch door naar de verkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjors1970
Hi,

Bij Belsimpel stellen ze dat de 4a 5G versie:
Deze toestellen werken helaas niet op het Nederlandse 5G-netwerk.

Hoe zit dat dan? Die hardware etc is toch gewoon upto spec voor hier? Of moeten de providers iets doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRicolaa10
  • Laatst online: 12-09 20:08
@sjors1970 Zie deze comment in de Pixel 5 review. Dat verklaart misschien wel wat.

DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Memocrat
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 20-07-2024
Dus je moet door al deze hoepels heen springen om een simpele telefoon van Google te kunnen kopen. Dat jullie geen gruwelijke hekel hebben jegens Google over deze lompe actie van hun. En dat komt bovenop hun vele andere wanpraktijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
Memocrat schreef op maandag 23 november 2020 @ 20:01:
Dus je moet door al deze hoepels heen springen om een simpele telefoon van Google te kunnen kopen. Dat jullie geen gruwelijke hekel hebben jegens Google over deze lompe actie van hun. En dat komt bovenop hun vele andere wanpraktijken.
Mijn bestelling bij fnac.com was binnen 2 dagen geleverd. Ik snap je reactie wel, maar Google levert niet direct aan Nederland en grijze import is... grijs....

Dan 5G... tsja, volgens mij heb je daar de komende 1-2 jaar nog niet veel aan en ook daarna is het de vraag wat het je effectief oplevert.

Andere wanpraktijken? Ik weet niet waar je concreet op doelt, maar de grote techreuzen zijn hier allemaal om bekend/berucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Blokdijk
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09-2023
Mijn Pixel 4a 5G bestelling via de Google store in Duitsland is eergisteren door Google geannuleerd. Mijn bestelling zou niet voldoen aan de verkaufsbedingungen. De bestelling zou bij de Huifkar verzendservice afgeleverd moeten worden. Ik heb even geen idee hoe ik hier verder mee om moet gaan.
Ben tot nu toe altijd een enthousiast betalende klant geweest voor de Google telefoons.. voel me toch een beetje gedumpt, in het Duits, met met één zin, vanuit een noreply e-mail adres.

Staat me bij dat er in de interne markt van de EU er niet mag worden gediscrimineerd uit welk EU land je komt. Moet ik nu een klacht indienen of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauvL
Memocrat schreef op maandag 23 november 2020 @ 20:01:
Je hebt wel gelijk, maar als ik mijn keuze beperk m.b.v. Pricewatch tot:
  • Android 9 of 10,
  • <6 inch (alles wordt maar groot, groter, grootst)
  • Leverbaar sinds pakweg 1-4-2020 (vanwege de duur van update-support)
  • Minimaal 4Gb werkgeheugen
  • Max 420 euro
.... dan komen er maar 2 in de selectie. Deze en de Fairphone 3+ die ik niet wil.
En dan heb ik een redelijk soepele telefoon, waar ik niet veel hoge eisen stel aan de camera én zonder (al teveel) bloatware.
Pagina: 1 ... 17 ... 26 Laatste