Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12-09 21:17
Sjurm schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 10:03:
[...]

Het was bij mij binnen 2 dagen teruggestort op PayPal.

Mijn Pixel wordt het goed is komende maandag bezorgd, gisteren verzonden door Fnac :)
Ik heb mijn Pixel zojuist ontvangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 13:44
Joster schreef op zondag 1 november 2020 @ 14:53:
Heb de Pixel 4a gisteren bij Belsimpel gehaald met een verlenging van mijn abonnement, moest iets meer dan € 300,- voor de telefoon betalen en er zat een EU stekker bij :)
EU stekker in de doos van de pixel? of iets los erbij?

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 22:09
Volgens mij is mijn Pixel 4a onderweg van fnac.com.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/vsHZcqe.png

Beetje dom van mij dat ik niet de versie met gratis hoesje heb gekozen |:( :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WinterEFG
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 31-08 18:03
Lord_Dain schreef op maandag 2 november 2020 @ 15:09:

Bij mij is ook het geld net afgeschreven via Paypal, lijkt dus allemaal netjes op schema te liggen. (21e besteld zou vandaag verzonden worden)

Ik zag het gratis hoesje ook pas later, ach ik had al een Caseology Parallax besteld en die ligt hier al ongeveer 1,5 maand zinloos naast me op mijn bureau. Daarnaast zou een Asterix & Obelix hoesje zeker niet mijn eerste keuze geweest zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
WinterEFG schreef op maandag 2 november 2020 @ 15:12:
[...]

Bij mij is ook het geld net afgeschreven via Paypal, lijkt dus allemaal netjes op schema te liggen. (21e besteld zou vandaag verzonden worden)

Ik zag het gratis hoesje ook pas later, ach ik had al een Caseology Parallax besteld en die ligt hier al ongeveer 1,5 maand zinloos naast me op mijn bureau. Daarnaast zou een Asterix & Obelix hoesje zeker niet mijn eerste keuze geweest zijn.
Ja, het gratis hoesje is niet heel boeien, was tijdelijk geweest. Ik ben zelf nogal weg van Spigen hoesjes, die dingen zijn zo stevig dat mijn Samsung S7 al meerdere keren een val van meer dan 1 meter hoog heeft overleeft, op meerdere ondergronden. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
S0epkip schreef op maandag 2 november 2020 @ 13:23:
[...]

EU stekker in de doos van de pixel? of iets los erbij?
Gewoon in de doos van Pixel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerritjan
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
Joster schreef op zondag 1 november 2020 @ 14:53:
Heb de Pixel 4a gisteren bij Belsimpel gehaald met een verlenging van mijn abonnement, moest iets meer dan € 300,- voor de telefoon betalen en er zat een EU stekker bij :)
iets meer dan 300 euro zou een prijsdoorbraak zijn. Je bedoelt iets meer dan 400 euro?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joster
  • Nu online
gerritjan schreef op maandag 2 november 2020 @ 15:37:
[...]

iets meer dan 300 euro zou een prijsdoorbraak zijn. Je bedoelt iets meer dan 400 euro?
Inclusief abo hè, betaal € 10,- toestelbetaling per maand verspreid over 24 maanden = € 240,-. Moest daarbij € 78,- bij betalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• r132546e
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-09 16:17
Sjurm schreef op maandag 2 november 2020 @ 13:23:
[...]

Ik heb mijn Pixel zojuist ontvangen :)
Same here! 20 oktober besteld dus.

Succes hier iedereen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lusitert
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 11-09 13:36
Lord_Dain schreef op maandag 2 november 2020 @ 15:09:

[Afbeelding]

Ik heb dezelfde status voor een bestelling van Fnac.be, helaas lijkt het wel dat er vandaag geen transporteur gepasseerd is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voigtlander
  • Laatst online: 19-02-2023
JoepD schreef op maandag 2 november 2020 @ 12:50:
Is het mogelijk hem in de Franse Google Store te bestellen met een trucje?
Ik raad het je af. Mijn bestelling via de Duitse store bleef ergens hangen. Het kostte mee ontzettend veel uren om de support ervan te overtuigen dat het pakket écht niet geleverd is. Ik heb m'n geld nog steeds niet terug. Maar gelukkig wel een bevestiging gehad dat ze het geld gaan stornieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Lusitert schreef op maandag 2 november 2020 @ 16:20:
[...]

Ik heb dezelfde status voor een bestelling van Fnac.be, helaas lijkt het wel dat er vandaag geen transporteur gepasseerd is :(
Franse slag hè :D Ach, hij staat iig klaar, nog even wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zandpaddo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-02 21:46

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

Mjin pixel lijkt ook onderweg via FNAC.COM (zaterdag besteld). Iemand enig idee hoe parcel tracking daar werkt? Ik heb een N° de colis (13 tekens) beginnend met HS. Of kun je op een andere manier je parcel status checken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12-09 21:17
zandpaddo schreef op maandag 2 november 2020 @ 16:31:
Mjin pixel lijkt ook onderweg via FNAC.COM (zaterdag besteld). Iemand enig idee hoe parcel tracking daar werkt? Ik heb een N° de colis (13 tekens) beginnend met HS. Of kun je op een andere manier je parcel status checken?
Bij mij gaven ze hem af aan Fedex, waarna ik via hen bericht kreeg waarmee ik het pakket kon tracken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Vul het in op track17.net dan krijg je meer info (mijn pakket gaat via LAPOSTE chronopost).

[ Voor 4% gewijzigd door Lord_Dain op 02-11-2020 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukadad
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07:18
Mijn tweede Pixel 4a is ook binnen. Vond het al jammer dat ik er direct geen twee besteld had enkele weken geleden.
Heb deze opnieuw bij Fnac.be gekocht, maar nu als tweedekansje voor 253,90 euro. (comme neuf, via fnac 2nde vie, niet via een derde verkoper) De garantie is echter wel beperkt tot 6 maanden.

Het toestel ziet er ongebruikt uit. De lader en oortjes zijn zelfs nooit uitgehaald geweest. Enkel het velletje op het scherm werd er afgehaald en terug op geplaatst.

Sindsdien hou ik ook de 2nde vie voor de Pixel 5 in de gaten, maar voorlopig zonder succes. En de Pixel 5 zonet gekocht, Fnac 2nde vie, aan 457,90 euro Bestelling werd geannuleerd door Fnac, jammer.

[ Voor 10% gewijzigd door lukadad op 03-11-2020 10:26 . Reden: extra info ]

Missed out on Lego? Visit Yprabrick : https://store.bricklink.com/lukadad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zandpaddo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-02 21:46

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

Na mail en sms van Fedex is pakje vanmorgen al afgeleverd. Heerlijk toestel tot nu toe. Mooi compact formaat en lekker vlot :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Twapie
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-05 22:15
Mijn Pixel, besteld op 28-10, is vanmorgen bezorgd met Fedex. Dat is in mijn optiek redelijk vlot, helemaal blij met het toestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denoli74
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 10-09 09:46
Iemand een idee wanneer de 5g versie te verkrijgen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lusitert
  • Laatst online: 11-09 13:36
Lord_Dain schreef op maandag 2 november 2020 @ 16:28:
[...]

Franse slag hè :D Ach, hij staat iig klaar, nog even wachten!
Ja diezelfde avond nog bericht gehad van Bpost dat ze bericht kregen van Fnac om hem op te pikken. Blijkbaar gaat dat allemaal 's nachts tegenwoordig want deze ochtend stond de postbode er al mee aan mijn deur :D

Eerste indrukken zijn alvast zeer goed, maar komende van een iphone 6 is het wel een serieuze aanpassing :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Lusitert schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 18:52:
[...]

Ja diezelfde avond nog bericht gehad van Bpost dat ze bericht kregen van Fnac om hem op te pikken. Blijkbaar gaat dat allemaal 's nachts tegenwoordig want deze ochtend stond de postbode er al mee aan mijn deur :D

Eerste indrukken zijn alvast zeer goed, maar komende van een iphone 6 is het wel een serieuze aanpassing :P
Same here! Nu alle apps en data overzetten van mijn Samsung S7! playtiiimee! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazyduck
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22-07-2022
Mijn Fnac-levering is ook binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Ik heb al een aantal uurtjes met de Pixel 4a zitten spelen, leuk ding, maar hij voelt traag aan. Ik ben er eindelijk achter wat het is.. Wifi - op de een of andere manier lijkt die af en toe weg te zijn voor applicaties, wel gewoon vol bereik op de router én op de telefoon, maar er gebeurt niets, geen uitgaande whatsapp berichten, browser doet niets, youtube laadt niet. Overschakelen op mobiele data of Wifi aan en uit zetten lost het op..

Maar het is rete irritant, morgen maar eens goed voor gaan zitten om te kijken waar het door komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjolk
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10:27
Heb gisteren ook de telefoon binnengekregen vanuit Fnac, via Fedex. 20 oktober besteld, dus 2 weken geduurd.
Maar ik ben er blij mee!

Tjolk is lekker. overal en altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcome
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 08:28
Bij belsimpel is de 4a 5G nu te bestellen, met levering over 3 weken voor €589,-

Op de Duitse Google store kost deze €486,42 - meer dan €100 duurder bij belsimpel dus.

[ Voor 36% gewijzigd door bcome op 04-11-2020 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jostefa
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:47
Ik probeer hem via https://store.google.com/cart?gl=DE te bestellen maar ik krijg hem niet in mijn winkelwagen?!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NielsFL
  • Registratie: Februari 2020
  • Niet online
jostefa schreef op woensdag 4 november 2020 @ 20:17:
Ik probeer hem via https://store.google.com/cart?gl=DE te bestellen maar ik krijg hem niet in mijn winkelwagen?!
Doe maar niet joh. Recente ervaringen (zowel hier als in Pixel 5 topic) zijn niet (meer) positief via deze route.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jostefa
  • Laatst online: 12-09 17:47
NielsFL schreef op woensdag 4 november 2020 @ 20:35:
[...]

Doe maar niet joh. Recente ervaringen (zowel hier als in Pixel 5 topic) zijn niet (meer) positief via deze route.
Ja ik ga morgen wel even kijken bij andere shops, is nu een beetje een impulsieve aankoop haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Ze zijn lekker wakker bij Google DE.
Ik heb inmiddels zowel mijn hoesje als pixel4a betalingen gerefund gekregen.
Echter krijg ik vandaag een mail vanuit Google store-support:
Hi M**********,

Thank you for contacting Google support, my name is ****** and I am happy to help you with your order.

The Est. delivery date is Oct 6 2020 - Oct 9 2020

Thanks!

The Google Support Team
8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy.jacobs
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Ik kreeg zojuist mail van Google dat de 4a 5g te preorderen is. Ik bestel hem via Ierland omdat ik daar familie heb, de estimated delivery date is momenteel 9-10 december. Ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kabeltjekabel
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 13-02-2021
rvvliet schreef op zondag 1 november 2020 @ 22:10:
Support ticket bij google staat nog uit maar ik reken niet meer op levering maar op een refund. Gister een toestel opgehaald bij Saturn in Kleve.
Was daar weer op voorraad.
En nu weer op :P

Wel gezakt in prijs; nu 333 ipv 340.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SawaFish
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-08 22:25
Voor wie in de 4a 5G geinteresseerd is: het lijkt erop dat je via store.google.de alsnog zo'n Bose QC 35 II kan krijgen. De voorwaarden zijn uitgebreid voor Duitsland en het geld nu ook voor de 4a 5G: https://pixel-offers.com/bose/de-DE/terms

Ik ga het in ieder geval proberen via het adres van een vriend in Duitsland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marnix1977
  • Laatst online: 11-09 16:57
heb zojuist de 4a 5g besteld via de duitse store, benieuwd of dat goed gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pctje
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-09 13:43
Zojuist bestelling gedaan bij FNAC voor 4a 5g. Levertijd over 2 weken. Ook inclusief Bose.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bengaal
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 24-02-2024
marnix1977 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 09:18:
heb zojuist de 4a 5g besteld via de duitse store, benieuwd of dat goed gaat.
Keep us posted! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WinterEFG
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 31-08 18:03
pctje schreef op donderdag 5 november 2020 @ 09:19:
Zojuist bestelling gedaan bij FNAC voor 4a 5g. Levertijd over 2 weken. Ook inclusief Bose.
De Bose aanbieding geldt alleen voor leveringen naar een adres in Frankrijk (voor zover ik weet is dit overal hetzelfde, het moet een adres zijn in het land waar de actie geldig is, maakt ook niet uit of je het bij Google zelf besteld of ergens anders).

Staat ook bij fnac gewoon in de actievoorwaarden: https://static.fnac-stati...OOGLE_PIXEL%204a%205G.pdf
Offre valable pour les personnes de plus de 18 ans disposant d’une adresse de livraison en France

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12-09 16:30

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Wil voor mijn vriendin dit toestel bestellen, echter vind ik het gat tussen mediamarkt en belsimpel te groot. Kan bij wijze van spreken naar Papenburg rijden (50min) en daar 1tje kopen voor 333 euro. Belsimpel biedt hem aan voor 419. Best een groot verschil vind ik. :/

Iemand een idee of de prijzen nog gaan zakken bij belsimpel?

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Nu online
Harmen schreef op donderdag 5 november 2020 @ 16:25:
Wil voor mijn vriendin dit toestel bestellen, echter vind ik het gat tussen mediamarkt en belsimpel te groot. Kan bij wijze van spreken naar Papenburg rijden (50min) en daar 1tje kopen voor 333 euro. Belsimpel biedt hem aan voor 419. Best een groot verschil vind ik. :/

Met abonnement zat ik onder die € 333,- Is dat geen optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjabba1979
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 09-09 17:19
Joster schreef op donderdag 5 november 2020 @ 17:20:
[...]

Maar dna betaal je toch weer meer aan abbo kosten ipv een sim only?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nietorigineel
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Harmen schreef op donderdag 5 november 2020 @ 16:25:

50 minuten rijden, paar van die dingen kopen, eentje houden en de rest hier bij V&A voor 350 of nog iets meer. Dan heb je je reiskosten en tijd weer terugverdiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 19:03

job

Bestellen via fnac.be of fnac.com lijkt voor mij niet mogelijk. op .be kan ik alleen kiezen voor belgie of luxemburg. De .com variant (frankijk denk ik??) accepteert mijn adres niet omdat ik voor Nederland kies.
Bij alternate kost de 4a nu 399 en valt voor mij dus ook af.

[ Voor 5% gewijzigd door job op 05-11-2020 19:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheRicolaa10
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12-09 20:08
job schreef op donderdag 5 november 2020 @ 19:18:
Bestellen via fnac.be of fnac.com lijkt voor mij niet mogelijk. op .be kan ik alleen kiezen voor belgie of luxemburg. De .com variant (frankijk denk ik??) accepteert mijn adres niet omdat ik voor Nederland kies.
Bij alternate kost de 4a nu 399 en valt voor mij dus ook af.
Heb je Pays-Bas geselecteerd?

DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• job

job

Jazeker. Ik heb gekozen voor pays-bas.

edit: Ik ben er al uit.
Ik dacht ik doneer 1 euro voor een van de goede doelen. Maar dat kan alleen met een frans adres.
en de bestelling naar NL is dan niet mogelijk.
Apart.

Nouja, dan geen donatie.
Mijn pixel en chromecast zijn besteld.

[ Voor 99% gewijzigd door job op 05-11-2020 20:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lord_Dain
job schreef op donderdag 5 november 2020 @ 19:45:
Jazeker. Ik heb gekozen voor pays-bas.

edit: Ik ben er al uit.
Ik dacht ik doneer 1 euro voor een van de goede doelen. Maar dat kan alleen met een frans adres.
en de bestelling naar NL is dan niet mogelijk.
Apart.

Nouja, dan geen donatie.
Mijn pixel en chromecast zijn besteld.
Bij mij liep ie ook elke keer vast. Kwam doordat ik een goed doel had aangevinkt voor 1 € en dat mag niet i.c.m. een NL adres. Dat eruit gegooid (opnieuw winkel mandje gevuld) en toen lukte het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Nu online
Sjabba1979 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 18:51:
[...]

Maar dna betaal je toch weer meer aan abbo kosten ipv een sim only?
Volgens mij niet hoor, ik betaal € 18,- voor 12 Gb data en 120 minuten bellen (bel vanuit thuis toch over WiFi en verder bel ik bijna alles met de simkaart van mijn werk die er fysiek in zit). Volgens mij zijn die abbo kosten niet hoger dan wanneer je sim-only neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marnix1977
  • Laatst online: 11-09 16:57
Ik lees in het pixel 5 topic niet zo heel veel succes. Zojuist maar via fnac besteld en deze geannuleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barriie
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 09-09 17:59
Joster schreef op donderdag 5 november 2020 @ 17:20:
[...]

Heb jij je abo verlengt of en nieuwe als ik vragen mag?

Als ik verleng zit ik op ~390,- en bij een nieuw abo krijg ik hem ook voor 333,-.

Tijd van klantenkorting voorbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilles de Geus
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 21:05
Als ik mijn Ben abbo verleng bij BelSimpel betaal ik er €369 (Bij 2.5GB/200min of minder bij een groter abbo) voor. Zonder afbetaling, maar een eventuele afbetaling is lineair.

Andere voorbeelden, alle zonder afbetaling:
Als ik een vergelijkbaar Lebara kies moet ik voor het toestel €427 of minder betalen.
Met HollandsNieuwe betaal je bij een Aboo van €8.50 €368 en bij een abbo van een tientje €353.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• barriie
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NcXbZl4MzRWt8uBOQRbFbzCUJbI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/x3yMTyseTEVjc38y3uEHcIUg.png?f=fotoalbum_large

Dit is bij mij het verschil tussen verlenging en nieuw met het abo dat ik graag zou willen (met ziggo erbij "gratis" voetbal :) )

Ik weet nog dat ik vroeger gebeld werd met aanbiedingen om klant te blijven, kan denk ook komen omdat de pixel niet officieel verkrijgbaar is bij Vodafone?

[ Voor 21% gewijzigd door barriie op 06-11-2020 12:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joster
  • Nu online
barriie schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:35:
[...]

Heb jij je abo verlengt of en nieuwe als ik vragen mag?

Als ik verleng zit ik op ~390,- en bij een nieuw abo krijg ik hem ook voor 333,-.

Tijd van klantenkorting voorbij?
Verlenging, netto toestelprijzen bij Belsimpel kunnen nogal variëren van dag tot dag. Ik betaal € 10,- toestelpremie per maand en ondanks een vrij laag abonnement moest ik € 78,- bijbetalen = € 318,- totaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StoneColdt
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 02-10-2024
is het mogelijk dat de pixel 4a in de aanbieding komt op black friday? (bij mediamarkt of saturn in duitsland)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-09 20:18
StoneColdt schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 21:04:
is het mogelijk dat de pixel 4a in de aanbieding komt op black friday? (bij mediamarkt of saturn in duitsland)
https://www.saturn.de/de/...el-4a-mit-5g-2680265.html

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StoneColdt
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 02-10-2024
Ik bedoelde eigenlijk de normale pixel 4a (niet de 5g)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user_tweakers
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19-08 21:19
Bij FNAC nu ook uitverkocht? Staat ook geen datum bij dat die weer leverbaar is.

https://www.fnac.com/Smar...ent-noir-128Go/a15084793/

Belsimpel vind ik nog steeds achterlijk duur. Ik kan mijn sim-only wel verlengen, maar dat is niet interessant als ik dan moet overstappen (nu simpel 5gb onbeperkt bellen voor €10)

Meest interessant is dan nog gebruik maken van mailboxde en saturn.

Iemand al eens iets gedaan met mailboxde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davy_online
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 20-12-2024
Als je het toestel selecteert en in je winkelmand plaatst dan pas zie je een leveringsdatum.
Meestal is de wachttijd 14 dagen.

Bij FNAC nu ook uitverkocht? Staat ook geen datum bij dat die weer leverbaar is.

https://www.fnac.com/Smar...ent-noir-128Go/a15084793/

Belsimpel vind ik nog steeds achterlijk duur. Ik kan mijn sim-only wel verlengen, maar dat is niet interessant als ik dan moet overstappen (nu simpel 5gb onbeperkt bellen voor €10)

Meest interessant is dan nog gebruik maken van mailboxde en saturn.

Iemand al eens iets gedaan met mailboxde?
[/quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user_tweakers
davy_online schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 19:29:
Als je het toestel selecteert en in je winkelmand plaatst dan pas zie je een leveringsdatum.
Meestal is de wachttijd 14 dagen.
Ja dat is als die niet op vooraad is, maar als ik nu kijk is de 4A gewoon volledig uitverkocht en nu ook niet in een winkelmandje te doen als pre-order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BellerophoNL
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 05-06 20:04
Ik zie iedereen hier bestellen bij Fnac.com en Fnac.be, maar ik kan geen Nederland kiezen en bij de FAQ staat zelfs letterlijk dat er alleen geleverd wordt naar België en Luxemburg. Hoe krijgt iedereen dit dan voor elkaar?
ik heb wel gemerkt dat als ik Luxemburg kies dat ik geen fout melding krijg. is dat het trucje dat iedereen gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuevocasa
  • Laatst online: 00:38
BellerophoNL schreef op zondag 8 november 2020 @ 10:25:
Ik zie iedereen hier bestellen bij Fnac.com en Fnac.be, maar ik kan geen Nederland kiezen en bij de FAQ staat zelfs letterlijk dat er alleen geleverd wordt naar België en Luxemburg. Hoe krijgt iedereen dit dan voor elkaar?
ik heb wel gemerkt dat als ik Luxemburg kies dat ik geen fout melding krijg. is dat het trucje dat iedereen gebruikt?
Dan heb je alleen bij fnac.be gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user_tweakers
BellerophoNL schreef op zondag 8 november 2020 @ 10:25:
Misschien even de Franse taal ophalen ;)

Zoeken naar pays-bas

Edit:
FNAC.com heeft vanaf morgen weer voorraad en er is al weer te bestellen.

[ Voor 7% gewijzigd door user_tweakers op 08-11-2020 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel-online
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 17:37
Saturn heeft nu 'Black November' en biedt in het 'Black Weekend' de 4a aan voor 333,38 euro. Aardig, maar niet écht een flitsende deal. Ik hoop dat er op de echte Black Friday een scherpere aanbieding is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerritjan
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
Niemand kan je daar echt een zinnig antwoord op geven vanwege het gemis van een glazen bol O-) . Natuurlijk kan het, maar het blijft afwachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loki688
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 11:12
Ik heb de tip van @barriie gevolgd, maar de deal kan veel beter;

* Belsimpel

* Google Pixel 4a 128GB Black
> Toestel kosten: € 295,00

* Ben abonnement | 2 jaar
- Netwerk: T-Mobile
- Onbeperkt bellen
- Onbeperkt sms
- 7500 MB 4G+
- Geen aansluitkosten

> Totaal per maand: € 16,00

* Levertijd: 1 dag.

[ Voor 5% gewijzigd door Loki688 op 09-11-2020 14:45 . Reden: Leverancier en levertijd toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barriie
Loki688 schreef op maandag 9 november 2020 @ 14:41:

* Belsimpel

- Onbeperkt bellen
- Onbeperkt sms
- 7500 MB 4G+
- Geen aansluitkosten

Oehw dat is wel een hele goeie deal, wil zelf bij Vodafone blijven vanwege het (gratis) voetbal, heb ze gemaild met de vraag waar het verschil vandaan komt en of er iets aan te doen is. Anders is dit wel de beste deal die ik heb gezien (icm abo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loki688
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 11:12
Oehw dat is wel een hele goeie deal, wil zelf bij Vodafone blijven vanwege het (gratis) voetbal, heb ze gemaild met de vraag waar het verschil vandaan komt en of er iets aan te doen is. Anders is dit wel de beste deal die ik heb gezien (icm abo)
Ik was ook aangenaam verrast. En dat zonder Ziggo/KPN/oid combi-deal.

Mijn gok (!!!) is dat Ben relatief weinig toestellen voert en partijen zoals Belsimpel het toestel daarom volledig vergoed.

Nog wel een tip; ik doe makkelijk 2 jaar met een toestel... maar ik verleng mijn abbo nooit zodat als ik iets moois zie na 2, 3 of soms 4 jaar, dan kan ik die deal zo pakken. Mijn voorig toestel was een Nexus 5X met een Simpel sim-only van 10 euro (onbeperkt bellen en 5GB internet).

[ Voor 0% gewijzigd door Loki688 op 09-11-2020 15:06 . Reden: tik foutje... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barriie
Loki688 schreef op maandag 9 november 2020 @ 15:03:
[...]

Ik was ook aangenaam verrast. En dat zonder Ziggo/KPN/oid combi-deal.

Mijn gok (!!!) is dat Ben relatief weinig toestellen voert en partijen zoals Belsimpel het toestel daarom volledig vergoed.

Nog wel een tip; ik doe makkelijk 2 jaar met een toestel... maar ik verleng mijn abbo nooit zodat als ik iets moois zie na 2, 3 of soms 4 jaar, dan kan ik die deal zo pakken. Mijn voorig toestel was een Nexus 5X met een Simpel sim-only van 10 euro (onbeperkt bellen en 5GB internet).
Dit doe/deed ik ook. Enige reden dat ik naar een nieuwe telefoon op zoek ben is omdat mijn LG V30 geen updates meer krijgt, en ik eerlijk gezegd geen zin meer heb om te gaan rooten/flashen.

Pak dan ook meestal een 1 jaar sim only abo + (los) toestel. Vandaar dat ik hoop dat BelSimpel nog iets moois kan doen waardoor ik men nummer kan behouden, anders wordt het een nieuw abo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopie900
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-08 14:50
user_tweakers schreef op zondag 8 november 2020 @ 10:41:
[...]

Misschien even de Franse taal ophalen ;)

Zoeken naar pays-bas

Edit:
FNAC.com heeft vanaf morgen weer voorraad en er is al weer te bestellen.
Ik zie nog steeds geen mogelijkheid tot bestellen. Hoe zie je dat er vandaag/morgen weer voorraad gaat zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kizke
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12-09 21:32

* Belsimpel

- Onbeperkt bellen
- Onbeperkt sms
- 7500 MB 4G+
- Geen aansluitkosten

Wij hebben inderdaad ook bij Belsimpel besteld, 330 met KPN 5GB (ook glasvezel bij hen) afgelopen vrijdag, alleen bij PostNL loopt het tot nu in de soep.. iedere dag geeft het aan dat ze komen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user_tweakers

* Belsimpel

- Onbeperkt bellen
- Onbeperkt sms
- 7500 MB 4G+
- Geen aansluitkosten

Ben is redelijk voordelig, maar ik kom er toch niet beter uit.
Ik betaal nu €10 voor 5gb, onbeperkt bellen en 500sms (simpel)
Bij ben kan ik ook voor €10 terecht, maar dan heb ik 200 min in plaats van onbeperkt bellen. Helaas is 200 minuten niet genoeg voor mij, en het toestel kost dan nog steeds eenmalig €338.

Onbeperkt bellen bij Ben kost weer €2 extra t.o.v. mijn huidige aanbieder en dan is het losse toestel €329. Uiteindelijk kom ik dan op €377 uit (329+(24*2)).

De verschillen zijn allemaal niet heel groot, maar voor mij is het veruit het slimst om een los toestel in het buitenland te scoren voor een mooie deal <350.

Daarnaast heb ik een simonly die maandelijks opzegbaar is, dus lekker flexibel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wenzel
  • Laatst online: 10:12

* Belsimpel

- Onbeperkt bellen
- Onbeperkt sms
- 7500 MB 4G+
- Geen aansluitkosten

Mooie aanbieding, maar ik zit met het volgende, Nu heb ik Simyo sim-only met 1 maand opzegtermijn.
De levertijd is 1 dag voor de toestel, maar mijn nummer wordt pas na 1 maand overgezet. Stel dat ik geen of slechte ontvangst heb met Ben, woon in buitengebied. Dan kan ik de Pixel en abo niet meer annuleren. Of heb ik het mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user_tweakers
Helaas FNAC al weer uitverkocht, was blijkbaar net te laat.
Saturn en Mediamarkt levert pas weer vanaf 19-11.. Ik hou het even in de gaten.

Los toestel in NL vind ik te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barriie
Wenzel schreef op maandag 9 november 2020 @ 18:43:
[...]

Mooie aanbieding, maar ik zit met het volgende, Nu heb ik Simyo sim-only met 1 maand opzegtermijn.
De levertijd is 1 dag voor de toestel, maar mijn nummer wordt pas na 1 maand overgezet. Stel dat ik geen of slechte ontvangst heb met Ben, woon in buitengebied. Dan kan ik de Pixel en abo niet meer annuleren. Of heb ik het mis.
Je hebt wel herroepingsrecht van 2 weken bij al je online aankopen.
Uw bedenktijd eindigt 14 dagen na de dag waarop uw product is geleverd(bij meer producten in 1 bestelling rekent u vanaf de dag na levering van het laatste product of onderdeel).
bron: https://www.consuwijzer.n...wanneer-heb-ik-bedenktijd

Heb er niet diep ingedoken, maar het lijkt erop dat je iig kan testen, ook al krijg je pas na een maand je sim kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job

job

user_tweakers schreef op maandag 9 november 2020 @ 19:32:
Helaas FNAC al weer uitverkocht, was blijkbaar net te laat.
Saturn en Mediamarkt levert pas weer vanaf 19-11.. Ik hou het even in de gaten.

Los toestel in NL vind ik te duur.
Ik heb bij fnac de pixel 4a op 5/11 in de avond besteld en deze zou 9/11 verstuurd worden. Vandaag staat er op de website dat ze mijn pixel 5a vandaag nog van de leverancier moeten ontvangen. Echt heel betrouwbaar is die voorraadindicatie niet helaas.

Nu geven ze aan binnen 4-12 dagen te kunnen leveren. Als je geen haast hebt, kan je gewoon bestellen. :P
Mocht die van mij binnenkomen dan laat ik dat weten. Ben benieuwd hoe lang het duurt.
Lijkt wel echt een pixel voorraad probleem bij google te zijn helaas. pixel 4a, 4a 5G of 5. overal zijn ze slecht of niet leverbaar.

Ik merk dat ik toch wel verwend ben door de Nederlandse webshops met hun voor 22u bestellen de volgende dag in huis belofte. Mijn chromecast (ook besteld op 5/11) is een paar uurtjes geleden ingescand bij paris de gaulle. Had verwacht dat ze mijn chromecast toch wel op de 6e zouden versturen. helaas.

[ Voor 70% gewijzigd door job op 09-11-2020 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user_tweakers
job schreef op maandag 9 november 2020 @ 22:11:
[...]

Ik heb bij fnac de pixel 4a op 5/11 in de avond besteld en deze zou 9/11 verstuurd worden. Vandaag staat er op de website dat ze mijn pixel 5a vandaag nog van de leverancier moeten ontvangen. Echt heel betrouwbaar is die voorraadindicatie niet helaas.

Nu geven ze aan binnen 4-12 dagen te kunnen leveren. Als je geen haast hebt, kan je gewoon bestellen. :P
Mocht die van mij binnenkomen dan laat ik dat weten. Ben benieuwd hoe lang het duurt.

Mijn chromecast (ook besteld op 5/11) is een paar uurtjes geleden ingescand bij paris de gaulle.
Lijkt wel echt een pixel voorraad probleem bij google te zijn helaas. pixel 4a, 4a 5G of 5. Alles is slecht of niet leverbaar.

Ik merk dat ik toch wel verwend ben door de Nederlandse webshops met hun voor 22u bestellen de volgende dag in huis belofte. Had verwacht dat ze mijn chromecast toch wel op de 6e zouden versturen. helaas.
Ik zie nu inderdaad dat die weer te bestellen is bij Fnac
Al denk ik dat de leverdatum van de Duitse mediamarkt / saturn nauwkeuriger is.

Nu bestellen lijkt me een beetje zinloos als ze misschien pas over twee weken beginnen met uitleveren, dan wacht ik liever een "mogelijke" black friday deal af.

Zover ik weet gaat 1 januari de btw in Duitsland weer terug van 16% naar 19%, dus dat is misschien wel iets om rekening mee te houden als je dicht bij de grens woont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eivissa100
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-02 09:58
Ik vraag me af wat beter is bij bestellen bij Fnac; bij Fnac.com of Fnac.be? Werken beide sites goed voor bestelling naar Nederland?
Graag je reactie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 00:16
eivissa100 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:14:
Ik vraag me af wat beter is bij bestellen bij Fnac; bij Fnac.com of Fnac.be? Werken beide sites goed voor bestelling naar Nederland?
Graag je reactie.
Lees anders even wat pagina's terug, dit is al meerdere keren besproken.

Alleen fnac.com levert naar Nederland.

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eivissa100
Dank voor je snelle reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eivissa100
per ongeluk 2x gepost.

[ Voor 66% gewijzigd door eivissa100 op 12-11-2020 16:05 . Reden: 2 x ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 00:16
De prijs van de Pixel 4a 5G staat nu ook bij Belsimpel, levertijd van 2 weken en prijs is 589 euro.

https://tweakers.net/pric...le-pixel-4a-5g-zwart.html

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pc01
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 17:07
pc01 schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 21:54:
het lijkt me niet echt een kwestie van éém vermiste lading? Ik wacht nog steeds op 2 chromecasts en 1 pixel 5; lijkt eerder een zwart gat waar alle 0000-zendingen dit jaar in verdwijnen :( Jammer; want tot vorig jaar liep het soepel...
Dit is na openen ticket bij Google store geëindigd in terugbetaling van beide orders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvertSchut
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-07 18:56
Is deze aanbieding er nog?

Ik zie hem niet (meer).

Alleen https://www.belsimpel.nl/...n-promobundel-1400-2-jaar

Toestel is dan 14euro/maand= 348,- Redelijk, maar lang niet zo mooi als wat ik las over dinsdag...

Als die aanbieding er nog wel is, zou ik blij zijn met een link.. @barriie @Loki688 ?
Wenzel schreef op maandag 9 november 2020 @ 18:43:
[...]

[ Voor 20% gewijzigd door EvertSchut op 11-11-2020 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barriie
EvertSchut schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:29:
Is deze aanbieding er nog?

Ik zie hem niet (meer).

Alleen https://www.belsimpel.nl/...n-promobundel-1400-2-jaar

Toestel is dan 14euro/maand= 348,- Redelijk, maar lang niet zo mooi als wat ik las over dinsdag...

Als die aanbieding er nog wel is, zou ik blij zijn met een link.. @barriie @Loki688 ?

[...]
Dit is die van Ben (onb sms, onb bellen, 7500mb) 15,- p/m en dan 290 voor het toestel:
https://www.belsimpel.nl/...en-promobundel-000-2-jaar

Vodafone (onb sms, 150min, 6000mb) 15,- p/m en dan 290 voor het toestel (wel met ziggo korting)
https://www.belsimpel.nl/...-toestelbetaling-0-2-jaar

Hopen dat ze zo werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• parca
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 26-05 11:38
Mij verhaal met Google.de

1. Pixel in waalwijk toegekomen, niets ontvangen
2. Google ging het in orde brengen en een nieuwe sturen
3. Een week later nog geen antwoord, Google gaat het annuleren, geld terug.
4. Een dag later, Annuleren gaat niet meer, je zal nog even geduld moeten hebben.
5. 11 dagen later, we zullen toch moeten annuleren

Dit na heen en weer gestuur van een 20-tal mails
Gisteren bij fnac besteld, morgen geleverd

Never again, geduld is een mooie deugd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvertSchut
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-07 18:56
Dank je!

Ben 7500 aanbieding: Toestel goedkoper maar 2 jaar totaal is 654 euro. Is wel Onbeperkt bellen/sms, 7500 MB 4G (<100 mb/s). Is een flinke bundel.

De huidige Ben 2500 aanbieding kost in 2 jaar minder, nl. 528 euro voor 200 min / sms, 2500 MB 4G (<100 mb/s). Is veel minder bundel qua bellen en data maar zou ik genoeg vinden. Ik betaal nu 7,50/maand bij Simpel voor 2000 MB. T mobile dekking is voor mij goed.

De Vodafone deal is 714 per 2 jaar. Duurder dan de Ben aanbiedingen en natuurlijk ook minder dan 7500mb dus die is niet interessant, qua kosten.

Ik heb even mijn huidige kosten van 7,50 (2000MB) x24maanden=180 per 2jaar berekend.
En als je dat van 528 van Ben 2500MB af trekt houd je 348 over voor het toestel en 500 MB/maand meer. Voor garantie in Nederland best okee.

Het standaard hoesje zou dat er bij zitten? Ik lees ook over lader er niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Nu online
EvertSchut schreef op woensdag 11 november 2020 @ 11:48:

Hoesje zit er niet bij, lader bij mij wel (EU lader bij Belsimpel).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Faraday
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-02 18:01
Google Pixel 4a voor €311,91 bij fnac.com als je de giftcards met korting koopt:

https://nl.pepper.com/aan...gb-169364#comment-1534810

[ Voor 4% gewijzigd door Faraday op 11-11-2020 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barriie
EvertSchut schreef op woensdag 11 november 2020 @ 11:48:
Dank je!

Ben 7500 aanbieding: Toestel goedkoper maar 2 jaar totaal is 654 euro. Is wel Onbeperkt bellen/sms, 7500 MB 4G (<100 mb/s). Is een flinke bundel.

De huidige Ben 2500 aanbieding kost in 2 jaar minder, nl. 528 euro voor 200 min / sms, 2500 MB 4G (<100 mb/s). Is veel minder bundel qua bellen en data maar zou ik genoeg vinden. Ik betaal nu 7,50/maand bij Simpel voor 2000 MB. T mobile dekking is voor mij goed.

De Vodafone deal is 714 per 2 jaar. Duurder dan de Ben aanbiedingen en natuurlijk ook minder dan 7500mb dus die is niet interessant, qua kosten.

Ik heb even mijn huidige kosten van 7,50 (2000MB) x24maanden=180 per 2jaar berekend.
En als je dat van 528 van Ben 2500MB af trekt houd je 348 over voor het toestel en 500 MB/maand meer. Voor garantie in Nederland best okee.

Die Vodafone deal is eigenlijk alleen aantrekkelijk als je al Ziggo hebt en graag voetbal/series kijkt.

Ziggo Sport kost 14,95 per maand, als ik dat los bij de overige optel komt ik vrijwel altijd duurder uit, anders lijkt Ben idd de beste deal (op dit moment)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric666
  • Laatst online: 14-07 16:47
parca schreef op woensdag 11 november 2020 @ 11:41:
Mij verhaal met Google.de

1. Pixel in waalwijk toegekomen, niets ontvangen
2. Google ging het in orde brengen en een nieuwe sturen
3. Een week later nog geen antwoord, Google gaat het annuleren, geld terug.
4. Een dag later, Annuleren gaat niet meer, je zal nog even geduld moeten hebben.
5. 11 dagen later, we zullen toch moeten annuleren

Dit na heen en weer gestuur van een 20-tal mails
Gisteren bij fnac besteld, morgen geleverd

Never again, geduld is een mooie deugd!
Bij mij een beetje hetzelfde verhaal. Die Pixel lag al vanaf 14 oktober in Waalwijk te niksen, de Google mensen waren wel vriendelijk, ik kreeg ook een vast persoon die mijn zaak ging afhandelen maar het schoot niet op. Na escalatie naar DHL bleken die geen antwoord te geven, en werd uiteindelijk beslist dat ik dan een nieuwe zou krijgen (dat hoorde ik vorige week). Ik had inmiddels al bij fnac.com een Pixel gekocht, dus ik heb vriendelijk bedankt en gevraagd om geld terug. Dat werd even met het escalatieteam overlegd en het geld was daarna in no time teruggestort. Dus wat Google aan service kon geven hebben ze wel gegeven, maar het lijkt een spelletje pingpong tussen hen en DHL.

Eric666

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker1801
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 11-02-2021
I just ordered from fnac and have this status:
  • Validated 11/11/2020
  • Waiting for supplier delivery
  • Expected to ship on 11/27/2020
I'm curious if it will actually take so long to deliver? I read a post above @parca that he ordered yesterday and going to get it delivered tomorrow..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user_tweakers
Faraday schreef op woensdag 11 november 2020 @ 12:40:
Google Pixel 4a voor €311,91 bij fnac.com als je de giftcards met korting koopt:

https://nl.pepper.com/aan...gb-169364#comment-1534810
Thanks.
Om 16:15 2x tegoedbon ter waarde van €150 gekocht (voor 130 per stuk).
Hopelijk vandaag nog de codes in de mailbox zodat ik vanavond kan bestellen.
Levertijd is lang, maar echt veel goedkoper gaat het denk niet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faraday
user_tweakers schreef op woensdag 11 november 2020 @ 17:17:
[...]

Thanks.
Om 16:15 2x tegoedbon ter waarde van €150 gekocht (voor 130 per stuk).
Hopelijk vandaag nog de codes in de mailbox zodat ik vanavond kan bestellen.
Levertijd is lang, maar echt veel goedkoper gaat het denk niet worden.
Ik heb er rond 12:00 uur ook een stel gekocht maar nog niets ontvangen. Hoop dat ik ze morgen in ieder geval krijg.

• Mobb_Deep
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-06 22:01
Ik heb de telefoon inmiddels ook binnen, na het lezen van de vele goede reacties heb ik de telefoon ook besteld bij fnac.com:

Validated on 04/11/2020 (op 09/11/2020 zou de telefoon weer op voorraad zijn)
Verstuurd op: 10/11/2020
Ontvangen op: 11/11/2020

Normale verzendwijze, betaald met Paypal en ontvangen via Fedex.

[ Voor 3% gewijzigd door Mobb_Deep op 12-11-2020 07:49 ]

De glazen horen klinken, maar niet weten waar de tap is.

• S0epkip
Faraday schreef op woensdag 11 november 2020 @ 20:40:
[...]

Ik heb er rond 12:00 uur ook een stel gekocht maar nog niets ontvangen. Hoop dat ik ze morgen in ieder geval krijg.
Hmmm, ben benieuwd.. gisteravond bonnen besteld en betaald maar nog niks ontvangen...

PVO

• Tempestus
  • Laatst online: 22-06 20:28
Lekker, bonnen nog niet ontvangen maar de Pixel 4a is niet meer leverbaar bij die klote Fnac. Pfffff

• Faraday
Bij mij staan de bonnen als 'geannuleerd' in mijn bestellingenoverzicht :/

• S0epkip
Faraday schreef op donderdag 12 november 2020 @ 12:24:
Bij mij staan de bonnen als 'geannuleerd' in mijn bestellingenoverzicht :/
misschien maar beter als de 4a niet meer leverbaar is...! crap

PVO

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Faraday
S0epkip schreef op donderdag 12 november 2020 @ 13:10:
[...]

misschien maar beter als de 4a niet meer leverbaar is...! crap
Mja, maar in dat geval wil ik wel snel mijn geld terug. Ik heb weinig zin om de strijd aan te gaan met een Franse klantenservice

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Bij FNAC.com niet meer leverbaar. Leuk voor de mensen die gister bonnen gekocht hebben. Volgens mij kwamen daar op maandagen de nieuwe batches aan, dus wellicht vanaf dan weer een leverbare indicatie.

• Tempestus
Nog steeds geen bonnen gekregen. Wat een afschuwelijk traag klote bedrijf.

• S0epkip
Net Fnac gebeld, bonnen zijn zogezegd niet te annuleren.

Heeft er al iemand een werkend emailadres gevonden?

Ze beweren dat de codes van de bonnen einde dag worden gestuurd....

Edit: over de niet leverbare Pixel zei ze: tijd om een kerstcadeau te kopen, je kunt het op de hele website besteden.... :X

Edit2: Wil je hier nog wel een Pixel kopen? :o

[ Voor 33% gewijzigd door S0epkip op 12-11-2020 14:02 ]

PVO

• Tempestus
Naja lekker klote, moet dus €350 uitgeven voor 30 nov. Laten we dan maar hopen op het beste en dat de Pixel weer online komt. Slechte zaak om zo'n actie te doen en dan de levering ervan flink uitstellen.
Pagina: 1 ... 16 ... 26 Laatste