Acties:
  • 0 Henk 'm!

• minimaLL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:22
Rommel schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 09:42:
Zojuist is bij mij de status veranderd bij DHL dat de bezorger onderweg is. :D

Is iemand al achter de dubbele boeking aangegaan? Wilde zelf wachten tot ik het toestel in mijn handen heb.
Waar/wanneer besteld?
Was jij ook één van de personen die al een week aan het wachten is?

Hier nog steeds: GEGEVENS ONTVANGEN BIJ DHL

Gegevens ontvangen bij DHL
28 SEP. 07:31
Gegevens ontvangen bij DHL
28 SEP. 07:30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draakhoofd
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Rommel schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 09:42:
Zojuist is bij mij de status veranderd bij DHL dat de bezorger onderweg is. :D

Is iemand al achter de dubbele boeking aangegaan? Wilde zelf wachten tot ik het toestel in mijn handen heb.
Was jouw status hiervoor ook "ZENDING IS AANGEMELD MAAR NOG NIET ONTVANGEN DOOR DHL"?

Hier nog steeds:

Zending is aangemeld maar nog niet ontvangen door DHL - 28 SEP. 07:52
Zendingsgegevens ontvangen bij DHL - 28 SEP. 07:51

[ Voor 15% gewijzigd door draakhoofd op 05-10-2020 10:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rommel
  • Laatst online: 13:49
draakhoofd schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 10:25:
[...]

Was jouw status hiervoor ook "ZENDING IS AANGEMELD MAAR NOG NIET ONTVANGEN DOOR DHL"?

Hier nog steeds:

Zending is aangemeld maar nog niet ontvangen door DHL - 28 SEP. 07:52
Zendingsgegevens ontvangen bij DHL - 28 SEP. 07:51
Nee, mijn status verloop:
5 OKT. 09:07 - Onderweg met de bezorger
3 OKT. 04:48 - Aangekomen op de CityHub
2 OKT. 22:32 - Vertrek vanuit het sorteercentrum
2 OKT. 14:15 - mail van Google dat de telefoon was verzonden

Everything that has a beginning has a end

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teedge
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 02-11-2021
Dit is waarschijnlijk een enorme n00b vraag maar ik kan in mijn account bij fnac geen Nederlands adres opgeven. Hoe hebben jullie dat geregeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRicolaa10
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12:17
teedge schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 11:15:
Dit is waarschijnlijk een enorme n00b vraag maar ik kan in mijn account bij fnac geen Nederlands adres opgeven. Hoe hebben jullie dat geregeld?
Fnac verzend helaas niet naar Nederland..

DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teedge
TheRicolaa10 schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 11:18:
[...]

Fnac verzend helaas niet naar Nederland..
Ah ok dus dan moet ik 'm daar ophalen? Gezien de reacties in dit topic ging ik er ook zomaar vanuit dat ze verzonden, niet snugger dus :)

Bij MediaMarkt Duitsland wordt hij niet eens meer op de site getoond, anders had ik nog even naar Nordhorn kunnen rijden om 'm op te halen. Dan maar bestellen bij Galactus / Otto / o.i.d. en dan via https://www.mailboxde.com/ naar huis laten sturen gok ik.

EDIT: eglobal central heeft 'm nu ook https://www.eglobalcentra...-nano-sim-esim-zwart.html

[ Voor 9% gewijzigd door teedge op 05-10-2020 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12:00
Fnac.com doet wel aan verzending naar NL btw. En zij kopen het toestel ook in voor Fnac.be voor zover ik in kan schatten. Dus je kan daar prima een order plaatsen. Ik heb mijn pre-order geannuleerd maar Fnac beweerde rond 12/10 weer toestellen te kunnen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teedge
Silvin schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 11:34:
Fnac.com doet wel aan verzending naar NL btw. En zij kopen het toestel ook in voor Fnac.be voor zover ik in kan schatten. Dus je kan daar prima een order plaatsen. Ik heb mijn pre-order geannuleerd maar Fnac beweerde rond 12/10 weer toestellen te kunnen leveren.
Thx! Klopt idd, via fnac.com kun je wel naar NL versturen. Maar op fnac.be staat 12-10 als datum en fnac.com geeft 20-10? Raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hopjesvla79
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17:00
ik kan zo niet meteen de verzendkosten zien naar NL van FNAC. Iemand een idee?

Hi Ha Hopjesvla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
teedge schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 11:32:
[...]
Bij MediaMarkt Duitsland wordt hij niet eens meer op de site getoond, anders had ik nog even naar Nordhorn kunnen rijden om 'm op te halen.
Oh volgens mij stond hij er gisteren nog wel op. Maar dat kan ik verkeerd hebben hoor. Al mag je momenteel Duitsland niet in helaas...

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvin
  • Laatst online: 12:00
teedge schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 11:39:
[...]

Thx! Klopt idd, via fnac.com kun je wel naar NL versturen. Maar op fnac.be staat 12-10 als datum en fnac.com geeft 20-10? Raar.
Ik vermoed omdat zij doorleveren naar Fnac.be en die leveringen dus al gereserveerd staan. Maar hecht er niet te veel waarde aan; Fnac.com bleef bij mij tot 01-10 einde van de dag beweren dat het toestel de volgende dag verzonden werd. En toen schoof de leverdatum pas op.
Hopjesvla79 schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 11:58:
ik kan zo niet meteen de verzendkosten zien naar NL van FNAC. Iemand een idee?
Even uit m’n hoofd 6 euro nog iets voor internationale priority zending (2 a 3 dagen) en 12 euro nog iets voor internationale express zending (1 a 2 dagen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ap3nr0ts
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 20:21
Collega vandaag op werk. Hoesje net binnen via Duitse post. Labeltje eindelijk uitprinten en die collega laten werken. Woop-woop. :P Iemand een inschatting van hoe lang DHL er normaal over doet (van DE naar NL particulier, verzekerd tot 500)? Ik gok een werkweekje max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjabba1979
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 11:35
ap3nr0ts schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 12:26:
Collega vandaag op werk. Hoesje net binnen via Duitse post. Labeltje eindelijk uitprinten en die collega laten werken. Woop-woop. :P Iemand een inschatting van hoe lang DHL er normaal over doet (van DE naar NL particulier, verzekerd tot 500)? Ik gok een werkweekje max.
Ebay bestelling uit Duitsland krijg ik via DHL meestal binnen 3 werkdagen, soms zelfs de volgende dag al...
Maar dan moet DHL het wel in ontvangst nemen (mijn Pixel staat nog aangemeld, sinds 28-9). Op de vermiste pallet blijkbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmouredSPony
  • Laatst online: 05-09 10:34

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

Normaliter binnen drie dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRicolaa10
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12:17
Silvin schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 11:34:
Maar je kunt dan wel terecht bij Fnac België indien problemen (garantie etc)?

DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ap3nr0ts
@Sjabba1979 @ArmouredSPony Thanks. :) Dat overleef ik nog wel, net. Ik ben al ontzettend ongeduldig sinds vorige week. Had dus voor International Priority gekozen in het begin en uiteindelijk to be safe naar Duitsland laten versturen. Was mijn collega de rest van de week vrij, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raindeer
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 27-08 14:18
Ik heb de telefoon online op 30 september besteld bij Mediamarkt Deutschland. Ik krijg zojuist mail dat ik deze vanaf vandaag mag afhalen bij de gekozen Mediamarkt in Nord-Rhein Westphalen. Ga ik vanavond denk ik maar doen, want ik ben er niet gerust op dat wij als Corona-faalhazen nog lang met plezier ontvangen worden in Duitsland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaulding1
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 08-06 21:29
Spaulding1 schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 10:58:
Mijn bestelling is helaas nog steeds niet verzonden, wacht nog steeds op bevestiging vanuit Google. Besteld op 10-09.
Nog steeds geen bevestiging van verzending... Vreemd dat dit zo lang moet duren.

Hebben meer mensen hem als gastbestelling gedaan via Google DE webshop?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LongBowNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 21:26
Raindeer schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 13:09:
Ik heb de telefoon online op 30 september besteld bij Mediamarkt Deutschland. Ik krijg zojuist mail dat ik deze vanaf vandaag mag afhalen bij de gekozen Mediamarkt in Nord-Rhein Westphalen. Ga ik vanavond denk ik maar doen, want ik ben er niet gerust op dat wij als Corona-faalhazen nog lang met plezier ontvangen worden in Duitsland.
Ik ben bang dat het officieel niet meer mag. :|
quote: NOS
Tanken over de Duitse grens even niet mogelijk

Nederlanders kunnen sinds het weekeinde niet meer even de grens over om goedkoop te tanken. Dat komt omdat het Robert Koch Instituut, het Duitse RIVM, alle Nederlandse grensprovincies tot risicogebied heeft verklaard.

Tijdens de eerste coronapiek in het voorjaar mochten Nederlanders voor een "kortstondig oponthoud" nog even de grens over, zegt honorair consul Freddy Heinzel tegen persbureau ANP. Dat kan deze maand niet meer.

"Wie naar Duitsland wil moet een actuele negatieve coronatest kunnen laten zien of tien tot veertien dagen in quarantaine gaan. Dat geldt ook voor Duitsers die uit Nederland komen", zegt Heinzel. Dat laatste betekent dat ook de middenstand en de toeristische sector de gevolgen van de restricties gaan merken. Duitsers wippen graag de grens over om hier te winkelen of om op vakantie te gaan.

Wie voor werk of familiezaken heen en weer moet, is welkom. Dan moet wel eerst een melding worden gedaan bij de plaatselijke Duitse gezondheidsdienst. De maatregel geldt voorlopig tot 1 november.
https://nos.nl/liveblog/2...UPDATE-container-48074381

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hopjesvla79
Bestellen via de Duitse Google site lukt me niet meer (komt niets in mijn winkelwagentje), maar via Frankrijk nog wel. Meer mensen daar last van?

Hi Ha Hopjesvla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsala
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 03-10-2023
Hopjesvla79 schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 13:17:
Bestellen via de Duitse Google site lukt me niet meer (komt niets in mijn winkelwagentje), maar via Frankrijk nog wel. Meer mensen daar last van?
Klopt! Ik had hetzelfde en heb hem uiteindelijk via de Franse Google store besteld (1/10).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raindeer
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 27-08 14:18
Ik hou me aan de communicatie vanuit het Ministerie van Buitenlandse Zaken https://www.nederlandwere...itsland/reizen/reisadvies

In de deelstaat Noordrijn-Westfalen zijn grensbewoners en andere bezoekers toegestaan, onder bepaalde voorwaarden, een kort bezoek te brengen voor bijvoorbeeld te tanken of boodschappen te doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• winDOS
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09-09 11:11

winDOS

6.22

Ik denk het wel:
Noordrijn-Westfalen maakt een uitzondering
In onze buurdeelstaat Noordrijn-Westfalen gelden echter een paar uitzonderingen. Zo hoeven mensen die op doorreis zijn naar een ander land niet getest te zijn en datzelfde geldt voor grenswerkers.

In de laatste update van de coronaprotocollen is er ook een uitzondering gemaakt voor mensen die minder dan 24 uur in de deelstaat verblijven. Dat is dus goed nieuws voor als je alleen even een volle tank wil halen.
Bovenstaande werd gisteren pas bekend.

Ik ben vanmorgen nog in Kleef geweest en nu de eigenaar van een Pixel4a. Bij de grens bij Nijmegen wordt niet gecontroleerd.

C:\>Signature.bat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArmouredSPony

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

Ik heb een afhaalbericht voor 1 Pixel 4a bij de Mediamarkt in Nordhorn als iemand interesse heeft (DM maar), waar je (met mondkapje) nog wél naartoe mag tenzij er nieuwe maatregelen komen.

[ Voor 8% gewijzigd door ArmouredSPony op 05-10-2020 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zkmkmmr
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 29-08 11:16
Bij mijn Duitse vriend kwam de telefoon uiteindelijk vrijdagmiddag binnen (10/9 besteld) en hij heeft hem dezelfde middag nog afgegeven. Gisteravond voor het laatst gescand in Duitsland, zojuist aangekomen in NL en aflevering gepland voor morgen. Zo'n twee werkdagen dus, denk ik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• belly89
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 12-09 19:07
ArmouredSPony schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 13:52:
Ik heb een afhaalbericht voor 1 Pixel 4a bij de Mediamarkt in Nordhorn als iemand interesse heeft (DM maar), waar je (met mondkapje) nog wél naartoe mag tenzij er nieuwe maatregelen komen.
weet je zeker dat je hier nog naartoe mag? volgens mij heeft de deelstaat Nedersaksen hier geen uitzondering voor gegeven zoals Noordrijn-Westfalen dit wel heeft gedaan?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Coprocessor
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 20-08 13:57
Yes! Hij is binnen. Telefoon én hoesje. Besteld bij Google Store DE met de 00000 truc en m'n eigen NL adres. Gekozen voor int. shipping en betaald met cc. Besteld op 10/9 met destijds een verwachte leverdatum van 6/7 oktober. Was vorige week even spannend maar afgelopen vrijdagmiddag ging ie op transport. En zojuist komt ie dus binnen!
Vanavond gelijk even naar MM voor een Clearplex.

[ Voor 6% gewijzigd door Coprocessor op 05-10-2020 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ap3nr0ts
zkmkmmr schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 14:18:
[...]

Bij mijn Duitse vriend kwam de telefoon uiteindelijk vrijdagmiddag binnen (10/9 besteld) en hij heeft hem dezelfde middag nog afgegeven. Gisteravond voor het laatst gescand in Duitsland, zojuist aangekomen in NL en aflevering gepland voor morgen. Zo'n twee werkdagen dus, denk ik.
Lekker. Daar teken ik wel voor. Heb een label van 15,99 gestuurd naar mijn collega. Dan kan ze het doosje van de telefoon en hoesje gewoon aan elkaar tapen of whatever, en is het sowieso qua omvang geen issue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twkr18526
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12-09 16:18
Coprocessor schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 14:32:
Yes! Hij is binnen. Telefoon én hoesje. Besteld bij Google Store DE met de 00000 truc en m'n eigen NL adres. Gekozen voor int. shipping en betaald met cc. Besteld op 10/9 met destijds een verwachte leverdatum van 6/7 oktober. Was vorige week even spannend maar afgelopen vrijdagmiddag ging ie op transport. En zojuist komt ie dus binnen!
Vanavond gelijk even naar MM voor een Clearplex.
Wat fijn. Je bent denk ik een vd weinige met priority international shipping naar nl, waarbij het gelukt is. Misschien een idee om je adres format te delen voor diegenen die nog een (4a/5) willen bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WinterEFG
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 31-08 18:03
Bij Alternate de hebben ze blijkbaar echt nog geen idee helaas.
The introduction of the Google Pixel 4a has been postponed. New delivery dates are not known.
The model has already been postponed several times by Google and is still being delayed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Laatst online: 15:35
WinterEFG schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 14:50:
Bij Alternate de hebben ze blijkbaar echt nog geen idee helaas.

[...]
Hm, spijtig. Beetje geduld hebben nog dan maar.

Als straks Belsimpel ze nog sneller levert hebben ze bij Alternate gewoon slechte/geen afspraken gemaakt met Google. Weten we dat ook weer voor de volgende keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coprocessor
twkr18526 schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 14:49:
[...]

Wat fijn. Je bent denk ik een vd weinige met priority international shipping naar nl, waarbij het gelukt is. Misschien een idee om je adres format te delen voor diegenen die nog een (4a/5) willen bestellen?
Het format dat ik gebruikt heb, heb ik uit dit topic gehaald:
Naam: voornaam, achternaam
Adresregel 1: straatnaam, huisnummer
Adresregel 2: postcode, stad, provincie, Niederlande
Postcode: 00000
Stad: Stad, Niederlande
Telefoon: +31 '10-cijferig telefoonnummer'.

Na de waarschuwing over het adres de shipping methode weer terug op int. shipping gezet. Mijn creditcard staat op dezelfde naam en adres als het shipping adres.

Verder heb ik volgens mij niks speciaals gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArmouredSPony

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

belly89 schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 14:29:
[...]

weet je zeker dat je hier nog naartoe mag? volgens mij heeft de deelstaat Nedersaksen hier geen uitzondering voor gegeven zoals Noordrijn-Westfalen dit wel heeft gedaan?
Heb het net nog even nagevraagd hier op de Universiteit van Twente waar veel studenten uit die regio komen. Vanuit de grensregio raden ze het af maar het is niet verboden, er zijn geen grenscontroles, bij een verblijf van 24 uur of langer moet je jezelf melden. Voor de details kun je het beste even de website van de lokale overheid opzoeken. :) edit: Ook omdat de regels bijna dagelijks veranderen en dit bericht dus waarschijnlijk binnenkort al niet meer klopt

[ Voor 8% gewijzigd door ArmouredSPony op 05-10-2020 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ugene78
  • Laatst online: 01-02 14:34
Als het goed is kan ik er 2 komende donderdag ophalen in Moers bij Saturn. Ik ben benieuwd of er tijdig voorraad zal zijn voor de gereserveerde units van klanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revaes
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16:17
Coprocessor schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 15:33:
[...]

Na de waarschuwing over het adres de shipping methode weer terug op int. shipping gezet. Mijn creditcard staat op dezelfde naam en adres als het shipping adres.

Besteld op 10-spt, 'verzonden' op 30-sept, Delivered by 1-6-okt
Hier ook nog steeds de status:

DHL Shipment
JVGL060071816XXXXXXXX
Open status
We are expecting your shipment data soon.

Adresformat:

Verzendadres
Naam
Straat + nr
Postcode, Stad, Niederlande
Stad 00000
DE

[ Voor 3% gewijzigd door Revaes op 05-10-2020 15:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GloriousGloria
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 11-12-2024
Ben toch gefascineerd over hoe dit geautomatiseerde proces dan precies in z'n werk gaat.. Staat er nu ergens een pallet in een willekeurig magazijn in Dublin, door een onwetende DHL medewerker als "overig/onbekend" gelabeld? Zou Craig weten dat als hij tijdens zijn koffiepauze deze hercategoriseert gelijk tientallen nerds aan de andere kant van de Noordzee een gat in de lucht springen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ap3nr0ts
Get on it, Craig. :P

Ik heb trouwens ook van Alternate.de eindelijk gehoord dat ze niet eens weten wanneer er Pixel 4a's binnenkomen. Vanwege de zachte prijs (350 inclusief verzenden naar NL) laat ik hem wel staan, maar netjes vind ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coprocessor
GloriousGloria schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 16:22:
Ben toch gefascineerd over hoe dit geautomatiseerde proces dan precies in z'n werk gaat.. Staat er nu ergens een pallet in een willekeurig magazijn in Dublin, door een onwetende DHL medewerker als "overig/onbekend" gelabeld? Zou Craig weten dat als hij tijdens zijn koffiepauze deze hercategoriseert gelijk tientallen nerds aan de andere kant van de Noordzee een gat in de lucht springen?
Bij mij stond in de DHL app als Verzender: Ingram Micro in Tilburg.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• No u
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 17-08 18:58
Had zelf besteld bij MediaMarkt - vandaag mailtje dat ik kon ophalen.

Vanwege de Corona maatregelen maar even gebeld of ze toch niet konden opsturen. Kreeg uiteindelijk de lokale winkel aan de lijn. Bleek geen probleem te zijn, ze hebben netjes NL vermeld op de factuur.

Nu maar wachten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twkr18526
  • Laatst online: 12-09 16:18
[...]

Ik had dezelfde format, alleen geen komma tussen postcode en stad, en geen provincie (dus regel 2: postcode stad, niederlande) Verder zelfde als jij. Intussen zowel bij google.fr en .de nog eens besteld met standard shipping. En anders via amazon.de Woon zelf te ver van de duitse grens om op en neer te rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• minimaLL
Toevallig iemand waarvan de bestelstatus al een week 'bevrozen' is, al contact opgenomen met Google DE?
Ik vind daar niet meteen contactgegevens van terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chefkeds
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-09 21:39
Ik heb de pixel 4a 30-09-2020 's avonds besteld bij saturn.de. Vandaag opgehaald in Mönchengladbach.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArmouredSPony

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

door een onwetende DHL medewerker als "overig/onbekend" gelabeld
Hier weet ik wat over haha. Nee dit gaat allemaal automatisch, magazijn medewerkers zien of je pakketje hard op een lopende band langs gaan en scannen deze snel / een machine doet dit of ze pakken deze uit een vrachtwagen. Verwacht niet dat we ook maar langer dan 1/2 seconden naar je pakje kijken. :)

Dit is ook waarom stickers zoals "breekbaar" of "zus en zo neerzetten" nutteloos zijn want alle pakketten komen normaal gezien maar 1 keer langs en moeten dus al gooiend of snel neergelegd gesorteerd worden.

[ Voor 10% gewijzigd door ArmouredSPony op 05-10-2020 19:57 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• savecracker85
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 15:28
[...]

Hij is hier inmiddels ook binnen gekomen 8)
Met een fiets koerier van DHL en een enigsinds doorweekte buitenverpakking. Pixel doos zelf gelukkig droog ;)

Besteld (met het format wat hierboven ook beschreven is) op 12 september met priority/int shipping. Estimated delivery in eerste instantie 9-12 oktober, tot hij dan uiteindelijk afgelopen vrijdag verzonden was. Parcel ging uiteindelijk van Eindhoven via Brussel naar de eindbestemming Amsterdam :P

[ Voor 6% gewijzigd door savecracker85 op 05-10-2020 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hopjesvla79
Google store Duitsland werkt weer, maar wil ik hem bij Saturn bestellen/reserveren dan is die daar weer weg...Vanmiddag precies andersom :/

[ Voor 12% gewijzigd door Hopjesvla79 op 05-10-2020 20:22 ]

Hi Ha Hopjesvla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuckyDraw
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 21-03-2024
Ik ben inmiddels gebruiker van de 4a en wat is het een fijn toestel! Reviews maakt ie meer dan waar en heel veel value voor je geld.

Alleen ik heb toch de Pixel 5 besteld omdat ik zo gewend ben geraakt aan 90hz schermen...en dan voelt het toch als een stap terug voor mij. Dus ik wil mijn 4a verkopen wanneer ik mijn Pixel 5 krijg geleverd (ergens tussen 16 en 20 oktober).

Dus mocht er een liefhebber zijn om mijn 4a over te nemen, stuur me vooral een berichtje. Vanuit de doos heb ik er gelijk een hoesje omheen gegooid en een high-end screen protector. Verder nog een paar extra hoesjes en screen protectors erbij (dunne zwarte cases voornamelijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• minimaLL
savecracker85 schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 20:14:
[...]

Hij is hier inmiddels ook binnen gekomen 8)
Met een fiets koerier van DHL en een enigsinds doorweekte buitenverpakking. Pixel doos zelf gelukkig droog ;)

Besteld (met het format wat hierboven ook beschreven is) op 12 september met priority/int shipping. Estimated delivery in eerste instantie 9-12 oktober, tot hij dan uiteindelijk afgelopen vrijdag verzonden was. Parcel ging uiteindelijk van Eindhoven via Brussel naar de eindbestemming Amsterdam :P
Fijn voor jou, veel plezier ermee.
Maar tegelijkertijd ook wel frustrerend omdat die van mij blijkbaar nog ergens in het ongewisse uithangt en mijn order status blijft hangen. Ik diende net een verzoek in via de customer service van google, vragend naar een update. Hopelijk snel respons, maar ik vrees ervoor. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LocK_Out
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-03 19:17
Ik ben ook gezwicht voor een Pixel 4a.
Gewoon bij Belsimpel besteld en een AliExpress hoesje, geen zin in garantie gezeur, bestel workarounds, e.d.
Voor het prijsverschil hoef je het ook niet meer te doen als je 'm nu (pas) koopt.

Leverdatum staat op 14-10, maar daar geloof ik eerlijk gezegd vrij weinig van.

[ Voor 9% gewijzigd door LocK_Out op 05-10-2020 21:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:25
minimaLL schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 20:57:
[...]

Fijn voor jou, veel plezier ermee.
Maar tegelijkertijd ook wel frustrerend omdat die van mij blijkbaar nog ergens in het ongewisse uithangt en mijn order status blijft hangen. Ik diende net een verzoek in via de customer service van google, vragend naar een update. Hopelijk snel respons, maar ik vrees ervoor. 8)7
Fijn, ik kon niet eens iets vinden qua contact op de site van Google, wat een butt site.
Hoor graag of ze iets aan je terugkoppelen en ik denk een stuk of 10 anderen hier ook !

Toch via een mail support knop een bericht verstuurd aan Google:

Hello dear Google,
On 10 september 2020 I preordered a Google Pixel 4A from your store. On the 28th of september I received the message that my phone has been sent, with a tracking link to the DHL track and trace.
However for a week now, it is stuck on
Zending is aangemeld maar nog niet ontvangen door DHL
28 sep. 07:44
"Shipment has been notified to DHL but not received yet."
Tracking code: JVxxxxxxxxxxxx19

About 10 other persons that are on the same forums have reported the same issue. It looks like a whole box/pallet/shipment has been lost in transit and not shipped from Google to DHL.

Could you please investigate what is happening to the shipment?
Thanks a lot,
Kind Regards,

---
Misschien een idee dat we allemaal een melding inschieten? Dan komt er misschien een onderzoek.

[ Voor 41% gewijzigd door Lord_Dain op 05-10-2020 21:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ydr
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13:17

ydr

Mijn ervaring is twee maanden je aan het lijntje houden om vervolgens de koop te ontbinden omdat het systeem niet met het adres kan omgaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Converted007
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-09 03:02
Dublin is voor de btw enzo. Toestel komt van Waalwijk of Tilburg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielschut
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-06 19:28
Jammer dat die bij de saturn.de uitverkocht is, nu je toch ff naar Kleve zou mogen van NRW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhvanburk
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-09 20:30
Heb hetzelfde bericht gestuurd aan Google Support.
Besteld op 10 sept via google store.de, verzonden op 30 sept en sindsdien geen updates meer van DHL over track en trace. Fingers crossed
Lord_Dain schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 21:47:
[...]

Fijn, ik kon niet eens iets vinden qua contact op de site van Google, wat een butt site.
Hoor graag of ze iets aan je terugkoppelen en ik denk een stuk of 10 anderen hier ook !

Toch via een mail support knop een bericht verstuurd aan Google:

Hello dear Google,
On 10 september 2020 I preordered a Google Pixel 4A from your store. On the 28th of september I received the message that my phone has been sent, with a tracking link to the DHL track and trace.
However for a week now, it is stuck on
Zending is aangemeld maar nog niet ontvangen door DHL
28 sep. 07:44
"Shipment has been notified to DHL but not received yet."
Tracking code: JVxxxxxxxxxxxx19

About 10 other persons that are on the same forums have reported the same issue. It looks like a whole box/pallet/shipment has been lost in transit and not shipped from Google to DHL.

Could you please investigate what is happening to the shipment?
Thanks a lot,
Kind Regards,

---
Misschien een idee dat we allemaal een melding inschieten? Dan komt er misschien een onderzoek.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17:57

YES

Moderator General Chat
Mijn via mediamarkt.de bestelde Pixel 4a wordt morgen bij mij bezorgd via HUIFKAR. Al met al best soepel gegaan alleen betaal ik wel een paar tientjes voor de diensten en verzending van HUIFKAR. Heb erg veel zin om met de telefoon aan de slag te gaan gezien al het enthousiasme :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GloriousGloria
M'n 4a bestelling, via google.de met de 00000 methode, is op stop gezet door een probleem met de betaalmethode.
Ein Teil deiner Bestellung wurde zurückgestellt. In Zusammenhang mit Ihrer Zahlungsmethode ist ein Fehler aufgetreten. Sie müssen die Zahlungsinformationen in Ihrem Google Store-Konto innerhalb von 7 Tagen aktualisieren. Ansonsten wird Ihre Bestellung storniert. So aktualisieren Sie Ihre Zahlungsinformationen.
Doorklikken naar de store geeft alleen een 500 melding. Gek genoeg is mijn hoesje wel verzonden.

Weet niet of ik dit nog op moet lossen of weer achteraan de rij aan moet sluiten bij Fnac/belsimpel/Tweakers Q/A :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ap3nr0ts
Wat doen mensen eigenlijk met hun Alternate.de-bestelling hier? Het liefst annuleer ik hem, maar het is op zich een mooie prijs om door te verkopen aan een liefhebber. Kan het voorlopig wel missen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anoniem987654
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 06-09 14:41
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xk1pVF8UXG817wwvjYWvvF6JsIQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oeBIju7y4vwGf6ZAiTmK7JfX.jpg?f=fotoalbum_large

Gearriveerd eindelijk. Heb een vakoo hoesje van Amazon aangezien in NL nog geen hoesjes zijn en een newzerol screenprotector (omotom ofzo was nog niet leverbaar) zal vanavond de telefoon eens uitpakken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JasperE
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 18:26
Had mijn 4a een week geleden besteld in de Duitse play store. Leveradres in Duitsland bij een kennis, met mijn Nederlandse creditcard betaald. Bedrag was netjes gereserveerd.Maar toen, een week later, dit bericht:
Deine Bestellung wurde storniert
Hallo ........... wir mussten deine Bestellung stornieren, weil wir einige deiner Informationen nicht überprüfen konnten.

Prüfen Sie, ob Ihre Zahlungsinformationen korrekt sind, und geben Sie die Bestellung noch einmal auf. Wenn Sie einen Gutscheincode verwendet haben, können Sie die Bestellung noch einmal mit demselben Gutscheincode aufgeben.
De alternatieve betaalmethode Paypal wordt niet geaccepteerd omdat mijn adres (bij paypal accountregistratie) Nederlands is...

[ Voor 9% gewijzigd door JasperE op 06-10-2020 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ap3nr0ts
Lame. :( Bij mij kon ik niet eens via PayPal betalen. Bleef hij steeds hangen. CC van Rabobank ging dus prima. Mocht je het nog eens willen proberen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperE
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 18:26
Zal vanavond wel eens met een Rabo CC proberen, die van mij was een ABN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draakhoofd
  • Niet online
jhvanburk schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 08:39:
Heb hetzelfde bericht gestuurd aan Google Support.
Besteld op 10 sept via google store.de, verzonden op 30 sept en sindsdien geen updates meer van DHL over track en trace. Fingers crossed

[...]
Ik heb ook een support ticket aangemaakt. Laat het weten als er info komt. Heb er niet veel vertrouwen meer in. Zijn er nu veel mensen die heb thuis hebben ontvangen via Google.de met standard shipping?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
ap3nr0ts schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 11:25:
Wat doen mensen eigenlijk met hun Alternate.de-bestelling hier? Het liefst annuleer ik hem, maar het is op zich een mooie prijs om door te verkopen aan een liefhebber. Kan het voorlopig wel missen.
Ik wacht rustig af. Staat nu levering in oktober, dus daar hoop ik dan maar op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coprocessor
anoniem987654 schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 12:22:
[Afbeelding]

Gearriveerd eindelijk. Heb een vakoo hoesje van Amazon aangezien in NL nog geen hoesjes zijn en een newzerol screenprotector (omotom ofzo was nog niet leverbaar) zal vanavond de telefoon eens uitpakken
Gefeliciteerd! Afgelopen vrijdag samen met die van mij verzonden. Mooi dat jij 'm nu ook aangekregen hebt dmv int. shipping!
Veel plezier met uitpakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17:07
Tijdje meegelezen hier. Vandaag knoop doorgehakt en besteld op fnac.com. Heb daar eerder de Nest Wifi besteld en dat ging goed.

Ze verwachten op 10 oktober te gaan versturen, dus even wachten tot (na) het weekend.

Prijs was 356.95 euro incl verzenden.

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikje1979
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16:44

Ikje1979

Never argue with an idiot.

Helaas een gedeelte van de order geannuleerd bij Google.de
Hoesje is wel verzonden, telefoon niet. Grrrr.
Wir mussten Ihre Bestellung stornieren, da wir sie nicht in Ihre Region versenden konnten.

[ Voor 14% gewijzigd door Ikje1979 op 06-10-2020 15:21 ]

Don't judge me on my creatifity, my genie is mentaly challenged.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revaes
Ikje1979 schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 15:15:
Helaas een gedeelte van de order geannuleerd bij Google.de
Hoesje is wel verzonden, telefoon niet. Grrrr.

[...]
Heeft die van jou wel eerder op verzonden gestaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikje1979
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16:44

Ikje1979

Never argue with an idiot.

Nee, of in ieder geval niet gezien.
Heb 3 emails gehad. 1 bestelling, volgende was verzending van hoesje en laatste de annulering van de telefoon.

Ophalen in Duitsland is ook niet echt een optie, dus nu maar met hulp van Google translate besteld bij fnac.com ben benieuwd, verwachte leverdatum is de 10e.

Don't judge me on my creatifity, my genie is mentaly challenged.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ugene78
Net een fikse tegenvaller van Saturn ontvangen, toestel wordt pas in week 47 geleverd. Dat wordt dus andere opties bekijken. Iemand nog tips in het grensgebied van Nijmegen of Eindhoven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rblue_eye
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:33
Ik heb deze mail helaas ook ontvangen van Saturn. Het vreemde is dat als ik nu online kijk ze nog aangeven dat ik de telefoon 14 oktober kan afhalen wanneer ik deze nu bestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
ugene78 schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 16:46:
Net een fikse tegenvaller van Saturn ontvangen, toestel wordt pas in week 47 geleverd. Dat wordt dus andere opties bekijken. Iemand nog tips in het grensgebied van Nijmegen of Eindhoven?
Pff, week 47 pas. Hoe weinig toestellen heeft Google wel niet geproduceerd.

Ik vrees er een beetje voor dat dit ook voor Alternate gaat gelden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ugene78
rblue_eye schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 16:48:
Ik heb deze mail helaas ook ontvangen van Saturn. Het vreemde is dat als ik nu online kijk ze nog aangeven dat ik de telefoon 14 oktober kan afhalen wanneer ik deze nu bestel.
Tja, dat zal dan wel week 48 of later worden vrees ik. Misschien maar op de bonnefooi naar Kleve rijden dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Urithar
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-12-2024
Hier hetzelfde :(. gelukkig gekozen voor betalen in de winkel, maar 16 november is mij wel erg aan de late kant dus even naar andere mogelijkheden kijken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad-Blokker
  • Laatst online: 03-07 00:07
Mijne is zojuist geannuleerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revaes
bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad-Blokker
Google.de store met de 00000 hack, het hoesje is wel een week geleden gekomen met dezelfde bestelwijze...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:24
Vanochtend ook gereserveerd bij Saturn in Mönchengladbach. Vanmiddag ook deze mail ontvangen.
Op de site staat inderdaad nog 14 oktober.

Ik wacht af totdat er wellicht ook een black friday deal ofzo komt. Ben nog altijd blij met de Pixel 3a dus kan wel even wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad-Blokker
Ad-Blokker schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 16:58:
[...]

Google.de store met de 00000 hack, het hoesje is wel een week geleden gekomen met dezelfde bestelwijze...
Iemand hier advies voor hoe ik het beste nu een pixel 4a kan krijgen?
Opnieuw bestellen in de google store is een levertijd van 5-10 november. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T homass
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-07 23:07
Ik heb mijn bestelling in DE google store geannuleerd en nu ook besteld bij fnac.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lukadad
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07:18
Ad-Blokker schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 17:05:
[...]

Iemand hier advies voor hoe ik het beste nu een pixel 4a kan krijgen?
Opnieuw bestellen in de google store is een levertijd van 5-10 november. :F
Gewoon hier bestellen?
https://www.fnac.com/Smar...-noir-128Go/a15084793/w-4

Missed out on Lego? Visit Yprabrick : https://store.bricklink.com/lukadad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaronnn
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18-08 11:05
Ik heb hem zojuist ook op de Franse Fnac.com besteld, met levering in Nederland. In totaal €356,95 en het toestel wordt waarschijnlijk op 10 oktober verzonden.

Ik had eerder ook een reservering gemaakt bij de Saturn in Mönchengladbach. Gisteren een mail ontvangen dat er een voor me klaar ligt en binnen 6 dagen afgehaald kan worden, maar zelf red ik het deze week niet om die kant op te rijden. Dus als iemand wel die kant op wil, dan mag je het proberen met mijn afhaalbevestiging. Stuur me gerust een DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjabba1979
T homass schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 17:13:
Ik heb mijn bestelling in DE google store geannuleerd en nu ook besteld bij fnac.com
Hoe annuleer je de bestelling? Bij staat die al ruim een week op aangemeld bij DHL en dus verzonden. Bij DHL het bekende; PRENOTIFICATION_RECEIVED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad-Blokker
Thanks! Ik had het even niet gevolgd dat je hem vanaf hier ook naar Nederland kon verzenden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjabba1979
Ik zie trouwens dat het serienumer van de telefoon bij de bestelling in de google store staat.
Dat is ook vreemd, is die dan echt vermist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guidootje
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 26-10-2024
ook bij FNAC.com besteld

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eric666
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-07 16:47
en inderdaad.... opeens geannuleerd door google.de; niet leuk! We leveren niet in uw regio, ik had de 00000 postcode hack met international shipping. Wat een willekeur daar zeg.

Ik heb nu bij fnac.com besteld (goede tip!), maar ook bij google.fr en (nogmaals) bij google.de.... opvallend is wel dat fnac veel sneller denkt te kunnen leveren dan google store zelf.

Heeft iemand hem al van google.fr binnen? En is dat met of zonder die extra oordopjes?

Eric666

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revaes
MIjne blijft maar op verzonden staan. Stond er bij jullie geannuleerde order ook al een serienummer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GloriousGloria
Ook maar besteld via fnac.com. Ga na m'n geannuleerde hoesje niet meer wedden op de google.de store.

Het hoesje is blijkbaar wel onderweg maar laat ik lekker in het DHL vagevuur ronddwalen. Ik ga er vanuit dat als ik m'n betalingsdetails niet verander en deze geannuleerd wordt (zoals de store zegt) ook mijn geld terug wordt gestort?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• minimaLL
Hemeltergend hoe Google dit alweer afhandelt... was er maar een ander degelijk en compact (!) androidalternatief.

[ Voor 5% gewijzigd door minimaLL op 06-10-2020 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T homass
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-07 23:07
Sjabba1979 schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 17:19:
[...]

Hoe annuleer je de bestelling? Bij staat die al ruim een week op aangemeld bij DHL en dus verzonden. Bij DHL het bekende; PRENOTIFICATION_RECEIVED
Annuleren kan alleen als je bestelling nog niet verzonden is helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coentje44
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 02-02-2021
Belsimpel en Mobiel bieden hem voor 70(!) euro meer dan de adviesprijs aan.
Beter uit het buitenland halen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LocK_Out
@Coentje44 Succes met alle ellende, ik gun ze van harte die €70 extra. Ondertussen wacht ik rustig af.
Zeker nu ik hier alle uithuil reacties lees van mensen waarvan de bestellingen geannuleerd worden of ronddwalen.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Sanchaz12
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-08 14:54
Even voor het overzicht alle besproken aankoop opties op een rijtje gezet op volgorde van prijs incl. verzendkosten naar Nederland (correct me if I'm wrong, dan pas ik deze post aan).
  • €340,20 Bestellen via Google Store Duitsland officieel niet mogelijk, bestellingen met de 00000 postcode truc lijken nu bij iedereen vroeg of laat geannuleerd te worden.
  • €340,20 Reserveren en afhalen in Duitsland bij MediaMarkt en Saturn, maar de levertijd is onvoorspelbaar.
  • €356,95 Bestellen bij Fnac.com, leveren officieel aan Nederland, vrij snel verzonden met €5,04 aan verzendkosten.
  • ~ €377,- Bestellen in Duitsland via een doorstuurservice (huifkar etc.), vereist registratie en tegen de €40,- aan extra kosten.
  • €399,- Reserveren en afhalen in Duitsland bij Alternate, levertijd "in oktober".
  • €419,- Bestellen bij Belsimpel / Mobiel.nl, een van de duurste opties met nu nog lange levertijd (eind oktober), qua garantie zaken wel eenvoudiger dan de andere opties.

[ Voor 3% gewijzigd door Sanchaz12 op 06-10-2020 20:47 . Reden: Toevoegen Alternate.de ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draakhoofd
  • Niet online
Coentje44 schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 20:08:
Belsimpel en Mobiel bieden hem voor 70(!) euro meer dan de adviesprijs aan.
Beter uit het buitenland halen :)
Ik heb gelukkig geen haast, wellicht biedt Black Friday nog iets moois of zijn er straks meer verkooppunten zoals Amazon. De 70 euro extra lappen kan ik begrijpen maar ik kijk de kat nog wel even uit de boom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Sanchaz12 schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 20:18:
qua garantie zaken wel eenvoudiger dan de andere opties.[/li]
Ik had juist begrepen (eerder dit topic denk ik) dat via Google het juist ook makkelijk zou zijn.
Omdat anders Google eerste verwijst naar de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17:07
Sanchaz12 schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 20:18:
Even voor het overzicht alle besproken aankoop opties op een rijtje gezet op volgorde van prijs incl. verzendkosten naar Nederland (correct me if I'm wrong, dan pas ik deze post aan).
  • €340,20 Bestellen via Google Store Duitsland officieel niet mogelijk, bestellingen met de 00000 postcode truc lijken nu bij iedereen vroeg of laat geannuleerd te worden.
  • €340,20 Reserveren en afhalen in Duitsland bij MediaMarkt en Saturn, maar de levertijd is onvoorspelbaar.
  • €356,95 Bestellen bij Fnac.be, leveren officieel aan Nederland, vrij snel verzonden met €5,04 aan verzendkosten.
  • ~ €377,- Bestellen in Duitsland via een doorstuurservice (huifkar etc.), vereist registratie en tegen de €40,- aan extra kosten.
  • €399,- Reserveren en afhalen in Duitsland bij Alternate, levertijd "in oktober".
  • €419,- Bestellen bij Belsimpel / Mobiel.nl, een van de duurste opties met nu nog lange levertijd (eind oktober), qua garantie zaken wel eenvoudiger dan de andere opties.
Mbt fnac. Volgens mij bezorgt fnac.be niet in Nederland. Misschien kan je hem wel daar bestellen en ophalen in een Fnac winkel in België, maar zelf geen ervaring mee.

Fnac.com (Franse Fnac) bezorgt wel in Nederland.

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanchaz12
evleerdam schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 20:46:
[...]
Fnac.com (Franse Fnac) bezorgt wel in Nederland.
Typfoutje, moest inderdaad fnac.com zijn in de post. Nu klopt het weer, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LocK_Out
draakhoofd schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 20:33:
[...]
Ik heb gelukkig geen haast, wellicht biedt Black Friday nog iets moois of zijn er straks meer verkooppunten zoals Amazon. De 70 euro extra lappen kan ik begrijpen maar ik kijk de kat nog wel even uit de boom :)
Succes alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanchaz12
hjs schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 20:43:
[...]
Ik had juist begrepen (eerder dit topic denk ik) dat via Google het juist ook makkelijk zou zijn.
Omdat anders Google eerste verwijst naar de winkel.
Daarvoor ben ik van het 'ergste' geval uitgegaan, dat je direct met de plek van aankoop de garantie moet regelen (opsturen naar Frankrijk bij Fnac of 2x heen en weer rijden naar Duitsland bijvoorbeeld). Als je in welk geval dan ook direct met Google zaken afhandelt zal het ook soepel verlopen verwacht ik (zelf geen ervaring mee).

[ Voor 8% gewijzigd door Sanchaz12 op 06-10-2020 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvertSchut
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-07 18:56
https://www.saturn.de/de/...gle-pixel-4a-2680264.html

Zou fijn zijn als ze die naar NL versturen... Maar dat zal wel niet zo zijn he?
Lijkt wel op vooraad voor €340,-

Waarom werkt dat toch zo, dat ze niet naat NL opsturen. Wat boeit dat nou?

[ Voor 28% gewijzigd door EvertSchut op 06-10-2020 21:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LocK_Out
@EvertSchut Niet zo lastig toch? Garantie (en kosten).

[ Voor 54% gewijzigd door LocK_Out op 06-10-2020 21:15 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 26 Laatste