Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roozemond
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-05 08:27
Eric666 schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 18:18:
en inderdaad.... opeens geannuleerd door google.de; niet leuk! We leveren niet in uw regio, ik had de 00000 postcode hack met international shipping. Wat een willekeur daar zeg.

Ik heb nu bij fnac.com besteld (goede tip!), maar ook bij google.fr en (nogmaals) bij google.de.... opvallend is wel dat fnac veel sneller denkt te kunnen leveren dan google store zelf.

Heeft iemand hem al van google.fr binnen? En is dat met of zonder die extra oordopjes?
Binnen met standard shipping, heeft de extra oordopjes.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dojolo
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 08-03 16:39
Vandaag mijn pixel 4a ontvangen van Fnac.be . Besteld op 28 september en zou pas 12 oktober beschikbaar zijn maar dan toch vroeger verzonden.

Voor de volledigheid: bezorgd in België, geen idee of ze in Nederland leveren.

[ Voor 22% gewijzigd door Dojolo op 07-10-2020 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BytePhantomX
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 07-06 13:16
Dojolo schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 00:24:
Vandaag mijn pixel 4a ontvangen van Fnac.be . Besteld op 28 september en zou pas 12 oktober beschikbaar zijn maar dan toch vroeger verzonden.

Voor de volledigheid: bezorgd in België, geen idee of ze in Nederland leveren.
Dat is een beetje dezelfde tijdslijn als bij Belsimpel. Nu ga ik natuurlijk hopen dat die van mij ook eerder komt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hopjesvla79
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 00:54
Had hem gisterochtend ook bij de Saturn besteld met de gedachte dat deze volgende week er zou zijn, ach ja dan wachten we maar. En, hoe meer mensen nu hun reserveringen niet ophalen, hoe groter de kans dat deze richting de bestsellers gaan (hopelijk..).

Hi Ha Hopjesvla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isa1234
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 09-10-2020
Hebben jullie bij de bestelling bij Fnac.com, met creditcard betaald?
Ik baal toch dat ik bij de Saturn gewoon ter plekke kon betalen, maar nu volgens mij alleen direct kan betalen bij bestelling. Klopt dat?

Oh en nog een tip: kijk eens voor hoesjes op pela.com
Ik had weken geleden supersnelle levering, en ze hebben altijd leuke kortingsacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulklooster
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 02-06 13:00
EvertSchut schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 20:58:
https://www.saturn.de/de/...gle-pixel-4a-2680264.html

Zou fijn zijn als ze die naar NL versturen... Maar dat zal wel niet zo zijn he?
Lijkt wel op vooraad voor €340,-

Waarom werkt dat toch zo, dat ze niet naat NL opsturen. Wat boeit dat nou?
De site geeft inderdaad nog volgende week aan als levertijd, maar ik heb hem maandag besteld (woon dicht bij Kleve) en kreeg gisteren een mailtje dat het tot week 47(!) gaat duren. Das halverwege november.

Ben nu aan het kijken of er elders nog mogelijkheden zijn, maar buiten FNAC lijkt hij nergens snel te bestellen zijn, inclusief bij Google zelf (heb vrienden hier net over de grens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barns
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 03-06 12:13
Isa1234 schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 10:16:
Ik baal toch dat ik bij de Saturn gewoon ter plekke kon betalen, maar nu volgens mij alleen direct kan betalen bij bestelling. Klopt dat?

Ik had weken geleden supersnelle levering, en ze hebben altijd leuke kortingsacties
Een beetje off-topic: Ik koop dit soort producten altijd met creditcard i.v.m. de 6 maanden / 12 maanden verzekering die standaard op mijn creditcard zit, inclusief valschade. Dus zou er, afhankelijk van je creditcard eigenschappen, niet zo van balen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjabba1979
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 07-06 09:46
Hij is trouwens wel afgeschreven van mijn cc... Bij dhl nog niet aangekomen. Wel aangemeld dus door Google.
Ik heb Google om uitleg gevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LocK_Out
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-03 19:17
Ik ben na het lezen in dit topic, toch wel gëintigreerd wat betreft het schaarse aanbod en de uitlevering van deze toestellen na de start van de verkoop.
Als Google het als een niche product in de markt wil(de) zetten, dan is ze dat goed gelukt.

Ik heb met dat fnac.com toch wel een serieus "te mooi om waar te zijn" gevoel. Toestel is op voorraad, goedkoop en naar zeggen snel leverbaar.
Toch heb ik nog van niemand die daar besteld heeft, gelezen dat ze het toestel (al) ontvangen hebben. (Misschien heb ik er overheen gelezen).

Als er overal vertraging wat betreft de levering is, waarom zouden zij dan wel uit voorraad kunnen leveren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:16
LocK_Out schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 11:37:
Ik ben na het lezen in dit topic, toch wel gëintigreerd wat betreft het schaarse aanbod en de uitlevering van deze toestellen na de start van de verkoop.
Als Google het als een niche product in de markt wil(de) zetten, dan is ze dat goed gelukt.

Ik heb met dat fnac.com toch wel een serieus "te mooi om waar te zijn" gevoel. Toestel is op voorraad, goedkoop en naar zeggen snel leverbaar.
Toch heb ik nog van niemand die daar besteld heeft, gelezen dat ze het toestel (al) ontvangen hebben. (Misschien heb ik er overheen gelezen).

Als er overal vertraging wat betreft de levering is, waarom zouden zij dan wel uit voorraad kunnen leveren?
Fnac.com geeft aan vanaf 10 Oktober te gaan leveren, dus opzich logisch als nog niemand hem daar vandaan heeft. Er gelden overigens andere datums dan als je bestelt bij ze en ophaalt in de winkel. Daarnaast zit er een groot verschil tussen fnac.be en fnac.com.

Overigens, de reviews van fnac.com zijn vrij slecht, als fyi voor degene die hier gaan bestellen:

https://tweakers.net/shopreview/7243/fnac/shopreviews/

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Popcorna
  • Laatst online: 01:09
Ik heb de Pixel 4a afgelopen weekend besteld bij Mediamarkt.de, met mijn eigen Nederlandse adres, met betalen in de winkel. Nu heb ik een orderbevestiging en in mijn profiel staat dat de order wordt voorbereid.

Als ik dat profiel mag geloven kan ik de telefoon volgende week woensdag (de 14e) ophalen. Nu lees ik in dit topic dat via Saturn/Mediamarkt dat nog af te wachten is. Maar angezien deze order in voorbereiding is, en deze nog op dit moment nog steeds verkrijgbaar is, via "mijn mediamarkt" , acht ik de kans hoog dat ik de pixel gewoon kan ophalen de 14e.

Woon in Limburg, dus qua coronamaatregelen heb ik (nog) geluk.

Via amazon een hoesje besteld, de Caseology Vault, ik vind dat stoffen originele hoesje niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LocK_Out
@Popcorna 14-10 wordt door meerdere bedrijven als richt/uitlever datum genoemd, dus dat zou heel goed kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucky58
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-06 13:12
LocK_Out schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 11:37:

Kan mijne seffens afhalen (ligt klaar in de fnac winkel) - Besteld 22.09 op fnac.be

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ap3nr0ts
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:11
Voor mensen die een Duits adresje hebben: doorsturen is mad snel via DHL. Had ik niet verwacht. Dinsdag is mijn pakketje opgehaald. Morgen komt er kennelijk een bezorger langs. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guidootje
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 26-10-2024

Pela heeft mooie hoesjes inderdaad, tijdje terug al 2 besteld voor de pixel. ZIjn nog eens goed voor de planeet ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Yep.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• minimaLL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 06-06 16:02
Sjabba1979 schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 10:58:
Hij is trouwens wel afgeschreven van mijn cc... Bij dhl nog niet aangekomen. Wel aangemeld dus door Google.
Ik heb Google om uitleg gevraagd.
Ik heb 2 dagen terug ook contact opgenomen, voorlopig nog steeds zonder respons.
Bij mijn order staat: verzending vóór 1-6oktober... Ondertussen 7 oktober dus dat is ook vrij zinloos. DHL heeft volgens de status nog steeds niets ontvangen. Bedroevend slechte service noem ik dit. Eerste en meteen ook laatste keer dat ik bij google bestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:58
minimaLL schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 14:40:
[...]

Ik heb 2 dagen terug ook contact opgenomen, voorlopig nog steeds zonder respons.
Bij mijn order staat: verzending vóór 1-6oktober... Ondertussen 7 oktober dus dat is ook vrij zinloos. DHL heeft volgens de status nog steeds niets ontvangen. Bedroevend slechte service noem ik dit. Eerste en meteen ook laatste keer dat ik bij google bestel.
Yep, ook geen enkele reactie op mijn mail. Triest. Multi biljoen company lukt het niet om pakketje van a -> b te versturen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• ydr
  • Laatst online: 07-02 11:16

ydr

Je kan wel gaan klagen dat het niet lukt maar uiteindelijk heb je zelf de gok genomen door op een creatieve manier je adres in te vullen.

Officieel leveren ze hier niet, dat het bij een aantal wel is gelukt betekent niet dat dat bij iedereen gebeurt.

Het is een beetje gokken en daarbij kan je winnen en verliezen, al krijg je hier bij verlies je geld terug ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjabba1979
ydr schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 17:23:
Je kan wel gaan klagen dat het niet lukt maar uiteindelijk heb je zelf de gok genomen door op een creatieve manier je adres in te vullen.

Officieel leveren ze hier niet, dat het bij een aantal wel is gelukt betekent niet dat dat bij iedereen gebeurt.

Het is een beetje gokken en daarbij kan je winnen en verliezen, al krijg je hier bij verlies je geld terug ;)
Niet mee eens, dan moet je hem afwijzen/annuleren en zeker niet afschrijven van mijn CC.
Google vermeld verzonden en dan moet DHL hem of hier brengen of terugbrengen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ydr
  • Laatst online: 07-02 11:16

ydr

Sjabba1979 schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 17:41:
[...]

Niet mee eens, dan moet je hem afwijzen/annuleren en zeker niet afschrijven van mijn CC.
Je hebt er zelf mee ingestemd dat ze geld mogen afschrijven. Dat er niet bezorgd wordt door een creatief adres mag je toch echt jezelf aanrekenen, hoe cru het ook is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjabba1979
ydr schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 17:47:
[...]

Je hebt er zelf mee ingestemd dat ze geld mogen afschrijven. Dat er niet bezorgd wordt door een creatief adres mag je toch echt jezelf aanrekenen, hoe cru het ook is.
Houd op joh, een overeenkomst is pas gesloten als het product is geleverd.

Dat door het creatieve adres de kans op falen van levering product en daarmee ontbinding van de overeenkomst vergoot is mijn schuld inderdaad.

PS Zie nu dat je erbij hebt gezet dat je je geld wel terug krijgt, zo kwam het eerst niet over namelijk.

[ Voor 9% gewijzigd door Sjabba1979 op 07-10-2020 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LocK_Out
Sjabba1979 schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 17:41:
[...]
Je hebt zelf akkoord voor afschrijving gegeven.
Waarschijnlijk is er afgeschreven omdat ze handmatig vanalles terug moeten draaien. Gezien er een aantal "creatievelingen" waren met een postcode hack.
Het is een geautomatiseerd systeem, als zij niet tijdig annuleren schrijft de CC maatschappij dus gewoon af. Gewoonweg jammer voor je.

Je zegt eerder zelf dat hij is "aangemeld". Dat is iets anders dan ontvangen.
DHL heeft nog helemaal niks en kan je ook niks sturen, noch terugbrengen naar Google.

[ Voor 16% gewijzigd door LocK_Out op 07-10-2020 19:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• minimaLL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 06-06 16:02
LocK_Out schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 18:59:
[...]

Waarschijnlijk is er afgeschreven omdat ze handmatig vanalles terug moeten draaien. Gezien er een aantal "creatievelingen" waren met een postcode hack.
Het is een geautomatiseerd systeem, als zij niet tijdig annuleren schrijft de CC maatschappij dus gewoon af. Gewoonweg jammer voor je.

DHL heeft nog helemaal niks en kan je ook niks sturen, noch terugbrengen naar Google.
Goed, maar eigenlijk kan je ook redeneren dat ze het over zichzelf heen roepen. Aangezien bij sommigen de verzending er wel doorkomt, behoud je een kans op succes en zullen mensen dus ook blijven proberen. Die pure willekeur van hit & miss is ook gewoon niet logisch. Oftewel laat je het toe, ofwel niet.

En dan nog blijft het punt staan dat een miljoenenbusiness zoals Google wel navolging mag geven aan consumerservice als zij gecontacteerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wig
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:30

wig

Fnac.com heeft voorraad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Popcorna
Denk dat ik geluk heb met mijn Duitse Mediamarkt bestelling. De afhaaldatum is nu opgeschoven als ik het product op de site bekijk, dus neem aan dat ik voor volgende week woensdag een afhaalbewijs krijg op de mail.

Nu maar hopen dat de coronasituatie zo blijft, woon in Limburg, en ga naar een MM in NRW. Zoals nu uitziet, kan ik gewoon ophalen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LocK_Out
@minimaLL Bullshit, in de voorwaarden staat gewoon dat je een geldige postcode op moet geven. 00000 is dat niet, dus ga je zelf nat.
Daarnaast was het overduidelijk dat ze niet (van plan waren om) naar NL verzenden.

Geen enkele reden waarom ze dit niet mogelijk zouden moeten maken. Je gaat zelf akkoord met de door hun gestelde voorwaarden als je een bestelling plaatst.

[ Voor 14% gewijzigd door LocK_Out op 07-10-2020 19:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjabba1979
LocK_Out schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 18:59:
[...]

Nee ik heb een aankoop gedaan, geen schenking...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjabba1979
LocK_Out schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 19:47:
@minimaLL Bullshit, in de voorwaarden staat gewoon dat je een geldige postcode op moet geven. 00000 is dat niet, dus ga je zelf nat.
Daarnaast was het overduidelijk dat ze niet (van plan waren om) naar NL verzenden.

Geen enkele reden waarom ze dit niet mogelijk zouden moeten maken. Je gaat zelf akkoord met de door hun gestelde voorwaarden als je een bestelling plaatst.
Dus wordt de koop ontbonden, geld terug en helaas voor Google. Neem tenslotte aan dat ze die dingen willen verkopen??

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lord_Dain
LocK_Out schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 19:47:

Het gaat hier niet om het gokje van de postcode truc maar om een lading toestellen die niet door Google aan DHL is overgedragen - iets wat bij eerdere en latere bestellingen met exact dezelfde methode wel is gelukt. Het lijkt er dus op dat er gewoon iets fout is gegaan in het logistieke proces wat vooraf gaat aan de daadwerkelijke transport van het pakket zelf. Op het moment dat DHL het pakket krijgt heb je wat ik kan lezen 2 mogelijkheden;

- pakket kan niet worden afgeleverd want ongeldig adres / PC
- pakket adres wordt door iemand bij DHL aangepast op basis van de informatie en verder het proces in gegooid

Helaas lijkt het dat er een hele pallet/lading toestellen gewoon niet is overgedragen. Joost mag weten wat er mee gebeurd is. Ik vind het niet erg als mijn gokje niet lukt en DHL het pakket terug geeft aan Google, maar dat het fout gaat doordat er in de keten iets misloopt, dat vind ik niet tof.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• evleerdam
Lord_Dain schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 20:08:
[...]

Het gaat hier niet om het gokje van de postcode truc maar om een lading toestellen die niet door Google aan DHL is overgedragen - iets wat bij eerdere en latere bestellingen met exact dezelfde methode wel is gelukt. Het lijkt er dus op dat er gewoon iets fout is gegaan in het logistieke proces wat vooraf gaat aan de daadwerkelijke transport van het pakket zelf. Op het moment dat DHL het pakket krijgt heb je wat ik kan lezen 2 mogelijkheden;

- pakket kan niet worden afgeleverd want ongeldig adres / PC
- pakket adres wordt door iemand bij DHL aangepast op basis van de informatie en verder het proces in gegooid

Helaas lijkt het dat er een hele pallet/lading toestellen gewoon niet is overgedragen. Joost mag weten wat er mee gebeurd is. Ik vind het niet erg als mijn gokje niet lukt en DHL het pakket terug geeft aan Google, maar dat het fout gaat doordat er in de keten iets misloopt, dat vind ik niet tof.
Misschien is die pallet helemaal niet zoek, maar neemt DHL de pallet niet aan omdat ze de adressen niet in kunnen lezen. Dat weet je niet.

Gewoon even geduld hebben, het is pas 7 oktober en zo lang geleden zijn ze nog niet verzonden. Uiteindelijk worden ze of verzonden of krijg je je geld terug.

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• LocK_Out
Kijk, ik probeer logisch te redeneren en schets simpelweg hoe voorwaarden en processen werken. Maar ik krijg allemaal drog redenaties en ontwijkende reacties retour. Blijkbaar gaat het er bij jullie niet in. Alsof jullie de enigen zijn die een Pixel 4a hebben besteld..

Zo goedkoop en snel mogelijk een toestel willen hebben, via een weg die geen enkele garantie biedt. Vervolgens moord en brand schreeuwen als het niet loopt zoals je wil..

Prima, succes met afwachten.

[ Voor 39% gewijzigd door LocK_Out op 07-10-2020 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ap3nr0ts
Mijn gok is vooral dat het inderdaad mensenwerk is dat die adressen heeft gecorrigeerd. Een heel pallet kwijt lijkt me heel sterk. De mensen die hem wel hebben gehad, hebben gewoon geluk gehad.

Alternate.de heeft vannacht trouwens weer gemaild dat hij haar 20 oktober binnenkomt. Dan laat ik 'm wel staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:45
ap3nr0ts schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 07:40:
Mijn gok is vooral dat het inderdaad mensenwerk is dat die adressen heeft gecorrigeerd. Een heel pallet kwijt lijkt me heel sterk. De mensen die hem wel hebben gehad, hebben gewoon geluk gehad.

Alternate.de heeft vannacht trouwens weer gemaild dat hij haar 20 oktober binnenkomt. Dan laat ik 'm wel staan.
Ik was net over het mailtje van Alternate aan het typen

Ik hoop maar dat ze hem nu echt 20 oktober krijgen en dat dit niet een uit de lucht gegrepen schatting is.
Nouja, even geduld hebben nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemuitDH
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 02-11-2020
Bij mij hetzelfde bericht van Alternate.de dat hij 20 okt binnenkomt. Ook ik besluit om te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donderz
  • Laatst online: 06-06 16:50
Mijn bestelling van fnac.be :)B staat vanaf vandaag op "In afwachting van acceptatie door transporteur".
Besteld op 1/10 en stond toen te verwachten op 12/10. Ziet er dus goed uit. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gideon88
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 06-06 12:52
Hier ook succes met fnac.COM
Gisteren bestelling met een Paypal betaling. En nu melding dat ze wachten op de vervoerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1p
  • Laatst online: 20-04 23:16

j1p

donderz schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 09:12:
Mijn bestelling van fnac.be :)B staat vanaf vandaag op "In afwachting van acceptatie door transporteur".
Besteld op 1/10 en stond toen te verwachten op 12/10. Ziet er dus goed uit. *O*
fnac.com hetzelfde verhaal, ik heb besteld op 6-10 en vanmorgen is ook bij mij de status veranderd naar "En attente de prise en charge par le transporteur". Lijkt er dus op dat hij net voor/na het weekend komt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eric666
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-05 20:38
Nou val ik toch bijna van mijn stoel... Ik had na de cancellation van dinsdag opnieuw bij store.google.de besteld, met postcode hack en nu met standard shipping en nu is hij verzonden....

Eric666

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GloriousGloria
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 11-12-2024
Eric666 schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 10:38:
Nou val ik toch bijna van mijn stoel... Ik had na de cancellation van dinsdag opnieuw bij store.google.de besteld, met postcode hack en nu met standard shipping en nu is hij verzonden....
Omg :') Ik ben het eens met wat hierboven gezegd werd over eigen risico, maar het is toch wel opmerkelijk en hilarisch hoe willekeurig een geslaagde levering is bij google.de.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jlve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-06 11:45
Op mijn bestelling bij mediamarkt.de (03-10) kreeg ik vanochtend ook een verzendbericht. Ben benieuwd !

PSN ID: JLvanEs0305

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBm84
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 02-12-2024
jlve schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 11:08:
Op mijn bestelling bij mediamarkt.de (03-10) kreeg ik vanochtend ook een verzendbericht. Ben benieuwd !
Ze verzenden naar NL? Of via huifkar ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heeten12
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-06 12:04
Gezien alle gemixte verhalen over google.de daar toch maar de bestelling geannuleerd en besteld via fnac.com

Ietsje duurder maar is mij de zekerheid en snellere levering wel waard! Plus heb ik toch nog wat aan m'n middelbare school Frans gehad :p

[ Voor 0% gewijzigd door heeten12 op 08-10-2020 11:28 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Laatst online: 22:45
heeten12 schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 11:27:
Gezien alle gemixte verhalen over google.de daar toch maar de bestelling geannuleerd en besteld via fnac.com

Ietsje duurder maar is mij de zekerheid en snellere levering wel waard! Plus heb ik toch nog wat aan m'n middelbare school Frans gehad :p
Haha, dat is de reden dat ik daar sws niet zou bestellen. Ik kan echt helemaal niks met Frans :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heeten12
Google translate is anders wel je vriend! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belly89
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 07-06 14:44
heeten12 schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 11:37:
Google translate is anders wel je vriend! ;)
Zo heb ik hem ook maar besteld, via Fnac.com. Ik zal hem anders vandaag kunnen ophalen bij de Mediamarkt in Nordhorn, maar dan mag ik niet komen momenteel van de Duitse overheid.

Al heb ik ook nog geen bericht gehad van Mediamarkt dat die klaar ligt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spaulding1
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 03-04 14:09
Spaulding1 schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 13:09:
[...]

Nog steeds geen bevestiging van verzending... Vreemd dat dit zo lang moet duren.

Hebben meer mensen hem als gastbestelling gedaan via Google DE webshop?
Afgelopen maandag dan eindelijk het bericht ontvangen dat hij verzonden is, echter blijft hij nu weer hangen bij DHL.. geen enkele info nog bekend. Dat wordt weer wachten...

Dat ging bij de 3A via de Franse google store toch een heel stuk soepeler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tym
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Tym

Mijn hoesje is uiteindelijk ook verzonden via DHL (google.de store, int. shipping).
Ik heb toen zodra ik daar bericht van kreeg de afhaallocatie aangepast naar een DHL punt. Ik kon hem daar na een paar dagen gewoon afhalen.
Misschien dat het omzetten naar een DHL punt er voor kan zorgen dat DHL weet waar ze met het pakketje naar toe moeten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heeten12
belly89 schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 11:44:
[...]

Zo heb ik hem ook maar besteld, via Fnac.com. Ik zal hem anders vandaag kunnen ophalen bij de Mediamarkt in Nordhorn, maar dan mag ik niet komen momenteel van de Duitse overheid.

Al heb ik ook nog geen bericht gehad van Mediamarkt dat die klaar ligt.
Je zou hem evt. wel op kunnen halen als hij er is. De regels zijn nu aangepast. Ze willen graag dat wij Nederlanders over de grens geld komen uitgeven. Zie https://www.destentor.nl/...zonder-rompslomp~aa392ab6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaulding1
Tym schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 12:01:
Mijn hoesje is uiteindelijk ook verzonden via DHL (google.de store, int. shipping).
Ik heb toen zodra ik daar bericht van kreeg de afhaallocatie aangepast naar een DHL punt. Ik kon hem daar na een paar dagen gewoon afhalen.
Misschien dat het omzetten naar een DHL punt er voor kan zorgen dat DHL weet waar ze met het pakketje naar toe moeten?
Hoe doe je dat? Want ik zie daar geen opties toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jlve
MBm84 schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 11:11:
[...]

Met de 00000 methode. Even afwachten of die daadwerkelijk bezorgd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jlve
MBm84 schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 11:11:
[...]

Met de 00000 methode. Nu afwachten of die daadwerkelijk bezorgd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tym
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Tym

Spaulding1 schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 12:06:
[...]

Hoe doe je dat? Want ik zie daar geen opties toe.
Ik kreeg een SMS met een link waarin ik dat kon aanpassen. Misschien dat dit nog afhankelijk is van de transport fase waarin het pakket zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaulding1
Tym schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 12:10:
[...]

Ik kreeg een SMS met een link waarin ik dat kon aanpassen. Misschien dat dit nog afhankelijk is van de transport fase waarin het pakket zit.
Sinds afgelopen maandag staat al dezelfde melding: we expect your shipment data soon.
Geen sms ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belly89
heeten12 schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 12:03:
[...]

Je zou hem evt. wel op kunnen halen als hij er is. De regels zijn nu aangepast. Ze willen graag dat wij Nederlanders over de grens geld komen uitgeven. Zie https://www.destentor.nl/...zonder-rompslomp~aa392ab6
Haha zat dus al de hele week te wachten dat Nedersaksen dezelfde regelgeving ging toepassen als Noordrijn-Westfalen. Gezien er nog geen nieuws kwam hierover net de mobiel besteld bij Fnac.com. Blijken ze het nu wel toe te staan :|

Ik wacht wel even tot dat mediamarkt aangeeft hem op voorraad te hebben, heb nog geen mail gehad namelijk. Beslis dan wel wat ik doe als die uit Frankrijk nog niet is verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
Mijn order bij Fnac.com nu ook aangemeld bij vervoerder. Nog even wachten met juichen tot hij echt verzonden is. Sommige hier op het forum hebben (besteld bij DE google store) hebben deze status natuurlijk al een week :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• woekele
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online

woekele

woekele

Mijn bestelling is geannuleerd:

wir mussten deine Bestellung stornieren, weil wir einige deiner Informationen nicht überprüfen konnten.

Prüfen Sie, ob Ihre Zahlungsinformationen korrekt sind, und geben Sie die Bestellung noch einmal auf. Wenn Sie einen Gutscheincode verwendet haben, können Sie die Bestellung noch einmal mit demselben Gutscheincode aufgeben.

Besteld met 00000-methode, betaald met een Rabobank-creditcard. Jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaulding1
woekele schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 12:42:
Mijn bestelling is geannuleerd:

wir mussten deine Bestellung stornieren, weil wir einige deiner Informationen nicht überprüfen konnten.

Prüfen Sie, ob Ihre Zahlungsinformationen korrekt sind, und geben Sie die Bestellung noch einmal auf. Wenn Sie einen Gutscheincode verwendet haben, können Sie die Bestellung noch einmal mit demselben Gutscheincode aufgeben.

Besteld met 00000-methode, betaald met een Rabobank-creditcard. Jammer...
Welke status had je bestelling? Was deze al bevestigd en verzonden door Google? Of alleen nog de bevestigde bestel status?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online

woekele

woekele

Spaulding1 schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 12:53:
[...]

Welke status had je bestelling? Was deze al bevestigd en verzonden door Google? Of alleen nog de bevestigde bestel status?
Alleen nog maar een bestelling. Nog niks over verzending. Heb nu bij fnac.com besteld. Ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric666
@woekele ik had dat dus ook, heb daarna nogmaals bij google store in DE en FR besteld, en ook nog eens bij fnac.com. En opeens krijg ik hem wel op verzonden van store.google.de en bij fnac.com zit hij nu ook in de pijplijn...

Eric666

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lord_Dain
Haha, bijzonder. Het kan toch niet zo zijn dat het een 50% gok is dat je pakket wel of niet aankomt als je in de DE store besteld. Hoe ingewikkel kan het zijn om de optie om 00000 te kiezen weg te halen? Of om gewoon NL toe te voegen als verzendgebied. Wat een n00bs bij Google zeg.

Contact gehad met DHL: zelfs na ruggespraak kunnen ze niet achterhalen waarom het pakket niet bij DHL is aangekomen. Google moet opdracht geven tot een onderzoek. Helaas, Google reageert niet op de incident melding die ik 4 dagen geleden al heb ingeschoten.. :D

[ Voor 31% gewijzigd door Lord_Dain op 08-10-2020 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serox99
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-08-2024
Beetje klaar met de google store de, alles geannuleerd en bij fnac in frankrijk besteld.
Ben benieuwd.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Fuske
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:41
Ik begrijp de frustratie en onduidelijkheid over het bestellen via de Google Store.
Maar het is en blijft een truc wat we toepassen. Als Google ze in Nederland verkocht of naar Nederland toe wil zenden hadden ze dit natuurlijk wel op hun site staan. Ze worden niet voor niks niet verkocht in de NLe google store, reden daarachter is een ander verhaal.

De mensen die hem uiteindelijk wel hebben mogen ontvangen hebben gewoon geluk gehad. Dat was bij de voorgaande Pixel modellen ook het geval. Het is en blijft een truc. "Schelden" op Google heeft weinig zit, wij proberen uiteindelijk Googles webshop te manipuleren om zo toch een telefoon te kunnen bestellen. :+

Het wordt gewoon tijd dat Google de toestellen ook in Benelux gaat leveren. Zijn we af van het gezeik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric666
nu ja, misschien heb ik straks twee exemplaren, ik laat wel weten als er één "over" is, zoonlief wil misschien ook een nieuwe telefoon.

En ik ben het zeker met je eens, Fuske.

[ Voor 13% gewijzigd door Eric666 op 08-10-2020 13:50 ]

Eric666

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
T geinige van de Google store bestelling is dat er bij de order zelfs een serial number staat, valt me nu pas op. Is dat sinds kort of heb ik er al die tijd over heen gekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsFL
  • Registratie: Februari 2020
  • Niet online
Fuske schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 13:49:
Het wordt gewoon tijd dat Google de toestellen ook in Benelux gaat leveren. Zijn we af van het gezeik..
Dat zou mooi wezen. Het is dat je van Twitter niet gecoördineerd iemand lastig mag vallen, anders zou ik zeggen stuur allemaal eens een lief berichtje naar https://twitter.com/sundarpichai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ugene78
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-02 14:34
Dankzij medetweaker mregeling gisteren bij Saturn in Kleve toch 2 Pixels op kunnen halen! Vrouwlief nu blij en hopelijk schoonmoeder straks ook..

I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jensifying
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 05-06 11:56
Ik kan 'm vandaag ophalen bij een Belgische Fnac winkel! :) (Besteld op 26/09)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• No u
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 11-05 22:14
No u schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 16:48:
Had zelf besteld bij MediaMarkt - vandaag mailtje dat ik kon ophalen.

Vanwege de Corona maatregelen maar even gebeld of ze toch niet konden opsturen. Kreeg uiteindelijk de lokale winkel aan de lijn. Bleek geen probleem te zijn, ze hebben netjes NL vermeld op de factuur.

Nu maar wachten :D
Update! Doos is binnen! (wel wat overdreven :o )

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5CUZYnoqkwwmFPn1LqK99axxVTo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GmE2g6zcLVCgHGie5HGDV4eX.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1nnTRauRUicMZmtXZUZoTRFjAgI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6BStadT8PGuGbXVsWppOFDi6.jpg?f=fotoalbum_large

Mijn tip dus, overleg even met de MediaMarkt en ze kunnen het vast wel voor je regelen _/-\o_ (overigens wel 26 euro leverkosten voor die enorme doos 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revaes
  • Laatst online: 15:16
Die van mij is nog steeds 'verzonden' , maar nog niet in het bezit van DHL

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vKd3YcmJKEmGc0tNSAMc0UJfMZs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/AAiTgyr87r2bhTP3qq21X9TL.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isa1234
  • Laatst online: 09-10-2020
Besteld via Fnac.com, hoor graag als jullie updates hebben. Verzending (of ontvangst?) tussen 9-10 oktober staat er nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaulding1
Revaes schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 14:57:
Die van mij is nog steeds 'verzonden' , maar nog niet in het bezit van DHL

[Afbeelding]
Ik heb exact hetzelfde, alleen dan verzonden op 05-10..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twkr18526
  • Laatst online: 20-02 01:25
Eric666 schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 13:09:
@woekele ik had dat dus ook, heb daarna nogmaals bij google store in DE en FR besteld, en ook nog eens bij fnac.com. En opeens krijg ik hem wel op verzonden van store.google.de en bij fnac.com zit hij nu ook in de pijplijn...
Haha als iedereen dit doet, heeft Google straks veel hogere verkoopcijfers. En wordt marktplaats overspoeld met onuitgepakte pixel 4a in doos...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Popcorna
Iemand hier uit Nederland daadwerkelijk een afhaalbewijs gekregen van de MediaMarkt?
Die van mij zou ik de 14de kunnen ophalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1p
  • Laatst online: 20-04 23:16

j1p

j1p schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 09:56:
[...]

fnac.com hetzelfde verhaal, ik heb besteld op 6-10 en vanmorgen is ook bij mij de status veranderd naar "En attente de prise en charge par le transporteur". Lijkt er dus op dat hij net voor/na het weekend komt :)
En ondertussen is de status veranderd naar "En transit"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nowaychose
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 03-06 15:38
Gisteren was mijn order gecancelled door google.de, daar stond oorspronkelijk bezorging voor 22-23 okt. Toen meteen besteld bij fnac.com. Creditcard werd geweigerd, met paypal betaald. Zojuist is de status daarvan veranderd in 'verzonden'. Ben benieuwd hoelang het verzenden duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gideon88
  • Laatst online: 06-06 12:52
j1p schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 15:22:
[...]

En ondertussen is de status veranderd naar "En transit"...
Bij mij ook. dus lijkt de goede kant op te gaan met fnac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Popcorna
Eigenlijk van de gekken wat een moeite het kost zo'n ding te bemachtigen als Nederlander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Kreeg net melding van Fnac.com dat mijn 4a vandaag verzonden is :)

Besteld op 6/10 en vandaag al verzonden :*)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WH8eVvvIMnsR7Z2rO9RYZ-afeg0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/vcnJJxci65JGnn8BKurEdA0p.png?f=fotoalbum_large

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belly89
Popcorna schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 15:21:
Iemand hier uit Nederland daadwerkelijk een afhaalbewijs gekregen van de MediaMarkt?
Die van mij zou ik de 14de kunnen ophalen :)
Die van mij zou vandaag moeten komen, echter nog niks gezien. Er zijn al wel een aantal mensen hier die er 1 hebben op kunnen halen bij de Mediamarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankRicard
  • Laatst online: 15:02
Lord_Dain schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 14:05:
T geinige van de Google store bestelling is dat er bij de order zelfs een serial number staat, valt me nu pas op. Is dat sinds kort of heb ik er al die tijd over heen gekeken?
Die staat er bij mij al sinds vorige week maandag bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsala
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 03-10-2023
XWB schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 15:25:
Kreeg net melding van Fnac.com dat mijn 4a vandaag verzonden is :)

Besteld op 6/10 en vandaag al verzonden :*)

[Afbeelding]
Idem! Zojuist hetzelfde bericht. Details over de verzending nog niet beschikbaar. Ben benieuwd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JasperE
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02-06 21:16
Na een mislukte eerdere bestelling op een ABN CC waar de betaling niet doorkwam, op een Rabo CC wel geslaagd.Nederlandse CC, factuuradres NL, leveradres bij een kennis in .DE.

Resultaat is levering met pakweg een week na bestelling (als de verzending goed gaat):
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7GKXqyufunFtF-fRYe1akj2xzfc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CgeX4wbpQyafVzog7I8hCTCC.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ad-Blokker
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 29-05 16:24
Ik heb ook een update!, besteld op fnac.com

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8f1PG6O4G9Io6HMn2IqQNm0qiXU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/MDc3W8Xo6hftJfV6FMLbrqDk.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickkname
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-02 21:12
Ik heb 'm vandaag besteld bij de Saturn in Duitsland. Levering zou vanaf 14 oktober moeten zijn.

Als ik er nog eentje moet meenemen voor iemand laat maar weten.

Edit: krijg nu binnen dat hij al klaar ligt. Dus ik ga 'm dit weekend ophalen.

[ Voor 21% gewijzigd door Nickkname op 08-10-2020 16:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paulklooster
Nickkname schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 16:09:
Ik heb 'm vandaag besteld bij de Saturn in Duitsland. Levering zou vanaf 14 oktober moeten zijn.

Als ik er nog eentje moet meenemen voor iemand laat maar weten.

Edit: krijg nu binnen dat hij al klaar ligt. Dus ik ga 'm dit weekend ophalen.
Dat is echt heel apart.. Ik heb hem maandag besteld, toen werd gezegd dat ik hem de 14e kon ophalen. Inmiddels eergisteren een mail gekregen dat hij pas half november wordt verwacht. In welke Saturn wilde jij hem gaan ophalen? Ik in Kleve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
Via fnac.com nu ook in transit.

Althans, dat geeft fnac zelf aan. Bij de tracker van Chronopost staat nog 'In preparation at the shipper'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-06 13:37

Flipm0de

geen

paulklooster schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 16:27:
[...]

Dat is echt heel apart.. Ik heb hem maandag besteld, toen werd gezegd dat ik hem de 14e kon ophalen. Inmiddels eergisteren een mail gekregen dat hij pas half november wordt verwacht. In welke Saturn wilde jij hem gaan ophalen? Ik in Kleve.
Idd,check de mail die je krijgt goed. Daar staat waarschijnlijk in dat ze je nog een mail sturen zodra ie echt voor je klaarligt.

Ik heb gisteren besteld en een mail gehad dat ik m donderdag kan halen (zoals de saturn website ook nog aangeeft).

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paulklooster
Flipm0de schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 16:33:
[...]

Idd,check de mail die je krijgt goed. Daar staat waarschijnlijk in dat ze je nog een mail sturen zodra ie echt voor je klaarligt.

Ik heb gisteren besteld en een mail gehad dat ik m donderdag kan halen (zoals de saturn website ook nog aangeeft).
Ik ze maar even gebeld, en ze geven aan dat ik toch echt t/m november moet wachten... Heel gek. Denk dat ik morgen maar op de bonnefooi naar Kleve ga fietsen. Of wellicht mijn huidige bestelling cancelen en een nieuwe doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

paulklooster schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 16:35:
[...]

Ik ze maar even gebeld, en ze geven aan dat ik toch echt t/m november moet wachten... Heel gek. Denk dat ik morgen maar op de bonnefooi naar Kleve ga fietsen. Of wellicht mijn huidige bestelling cancelen en een nieuwe doen.
Ja gek. Ik heb net een andere bestelling gedaan en die zegt ook dat ik m morgen kan ophalen. Heel raar. Zou dan verwachten dat de mensen die eerder besteld hebben eerst aan de beurt zijn. Maar idd, als je kan fietsen zou ik zeker even langsgaan! Voor mij is het een stuk verder rijden dus ga niet zonder bevestiging 😀.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Urithar
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-12-2024
[...]

Enige wat ik nog kan bedenken is dat het te maken heeft met of je vooraf betaald of niet, maar dat is ook maar gissen. Iig heel vreemd allemaal, Wil je laten weten wat je doet? Als opnieuw bestellen werkt doe ik dat ook 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serox99
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-08-2024
serox99 schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 13:44:
Beetje klaar met de google store de, alles geannuleerd en bij fnac in frankrijk besteld.
Ben benieuwd.
zijn vlot, Awaiting support by the carrier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ap3nr0ts
Eindelijk heb ik 'm. Ongeduld sinds begin september eindelijk weg, :+ DHL heeft er dus maar sinds dinsdag over gedaan om hem hier te krijgen, zonder Express-kosten of iets dergelijks.

Die van Alternate.de laat ik alsnog staan. Als ze rond 20 oktober verzenden kan ik er vast nog iemand blij mee maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulklooster
Urithar schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 16:52:
[...]

Enige wat ik nog kan bedenken is dat het te maken heeft met of je vooraf betaald of niet, maar dat is ook maar gissen. Iig heel vreemd allemaal, Wil je laten weten wat je doet? Als opnieuw bestellen werkt doe ik dat ook 8)7
Heel gek: net een nieuwe bestelling gedaan en krijg mijn bevestiging met de volgende zin:
abholbereit nach Abholbestätigung
Ik heb alleen het tweede bericht nog niet binnen, maar verwacht die ook pas weer binnen werktijden. Denk dat ik nu aanspraak maak op een telefoon die ze in de winkelvoorraad hebben, terwijl mijn oude bestelling aanspraak maakt op een verzending naar de winkel van een nieuwe batch? Die oude levertijd sluit aan op de levertijd via de Google Store.

EDIT: nu ook afhaalbevestiging binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

paulklooster schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 17:19:
[...]

Heel gek: net een nieuwe bestelling gedaan en krijg mijn bevestiging met de volgende zin:

[...]

Ik heb alleen het tweede bericht nog niet binnen, maar verwacht die ook pas weer binnen werktijden. Denk dat ik nu aanspraak maak op een telefoon die ze in de winkelvoorraad hebben, terwijl mijn oude bestelling aanspraak maakt op een verzending naar de winkel van een nieuwe batch? Die oude levertijd sluit aan op de levertijd via de Google Store.

Haha ik ook. Bedankt @paulklooster voor de tip! Nu alleen twijfelen of ik m morgen / zaterdag ophaal of wacht tot na de Apple aankondiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Urithar
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-12-2024
paulklooster schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 17:19:

Hij stond inderdaad met groen bolletje op vandaag besteld morgen ophalen, maar nu is ie weer geel met ophalen vanaf de 16e, dus de voorraad uit de winkel zal wel volledig gereserveerd zijn. Hoop dat jullie m iig hebben, ik ben te laat ben ik bang |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Popcorna
Ik had via Mediamarkt.de een bestelling geplaatst, die ik de 14e zou kunnen ophalen. Ik kijk net op de site, staat er "Na bestelling klaar voor afhaling vanaf 09.10.2020" met een groen bolletje ervoor. (automatisch vertaald)

Heb deze gepakt met betalen in de winkel, in mijn profiel staat er nu "Ophalen vanaf vrijdag 9 oktober 2020". Net een mailtje gehad waarin "Hinweis zur Abholung:
Sobald Ihre Bestellung für Sie zur Abholung bereit liegt, senden wir Ihnen eine Abholbestätigung inkl. Rechnung zu. Für die Abholung ist zwingend die Abholbestätigung erforderlich. "staat.

Ben bang voor aankomende maatregelen, en wil dat ding zsm hebben. Maar nu heb ik er twee in mijn mediamarkt profiel staan, en ik zie nergens een optie om te verwijderen.

Hoe groot achten jullie de kans dat ik de telefoon morgen kan halen?

Edit: Na typen berichtje krijg ik een mailtje: Ihre Ware liegt ab sofort 10 Tage für Sie abholbereit! :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Morgenvroeg vlieg ik die auto in.

[ Voor 11% gewijzigd door Popcorna op 08-10-2020 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sovermeer
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 22-05 12:21
[...]

Weet jij hoe je de bestelling bij Saturn kunt cancelen? Als ik op Mein Konto - Meine Käufe klik, dan zie ik wel mijn bestelling staan, maar nergens een cancel/Stornier knop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Popcorna
sovermeer schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 19:43:
[...]

Weet jij hoe je de bestelling bij Saturn kunt cancelen? Als ik op Mein Konto - Meine Käufe klik, dan zie ik wel mijn bestelling staan, maar nergens een cancel/Stornier knop.
Ik heb er twee in staan, en die wat ik net besteld heb, kan ik morgen al ophalen.

Ihre Ware liegt ab sofort 10 Tage für Sie abholbereit! Dus ik denk gewoon laten liggen, dan gaat die weer door. Of even met klantenservice mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sovermeer
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 22-05 12:21
Popcorna schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 19:47:
[...]

Ik heb er twee in staan, en die wat ik net besteld heb, kan ik morgen al ophalen.

Ihre Ware liegt ab sofort 10 Tage für Sie abholbereit! Dus ik denk gewoon laten liggen, dan gaat die weer door. Of even met klantenservice mailen.
Jij hebt dus ook geen mogelijkheid om je online bestelling te cancelen?
Pagina: 1 ... 10 ... 26 Laatste