Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Popcorna
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 12-09 19:05
sovermeer schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 19:48:
[...]

Jij hebt dus ook geen mogelijkheid om je online te cancelen?
Nergens, vroeg me dat ook al af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad-Blokker
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 03-07 00:07
De snelheid zit er in iedergeval in bij fnac.com! :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iPD153gcHh1tzVFvxymepxrmmrM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/FCzLybbLCpRtRkrHaymc0x1N.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Popcorna
Ik verbaas me er echt over, dikke week geleden besteld, staat bij "Bestelling wordt voorbereid", net besteld, en " De bestelling ligt klaar om afgehaald te worden bij Media Markt blablabla".

Hoe is dit mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 22:15
Popcorna schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 19:35:
Ik had via Mediamarkt.de een bestelling geplaatst, die ik de 14e zou kunnen ophalen. Ik kijk net op de site, staat er "Na bestelling klaar voor afhaling vanaf 09.10.2020" met een groen bolletje ervoor. (automatisch vertaald)

Heb deze gepakt met betalen in de winkel, in mijn profiel staat er nu "Ophalen vanaf vrijdag 9 oktober 2020". Net een mailtje gehad waarin "Hinweis zur Abholung:
Sobald Ihre Bestellung für Sie zur Abholung bereit liegt, senden wir Ihnen eine Abholbestätigung inkl. Rechnung zu. Für die Abholung ist zwingend die Abholbestätigung erforderlich. "staat.

Ben bang voor aankomende maatregelen, en wil dat ding zsm hebben. Maar nu heb ik er twee in mijn mediamarkt profiel staan, en ik zie nergens een optie om te verwijderen.

Hoe groot achten jullie de kans dat ik de telefoon morgen kan halen?

Edit: Na typen berichtje krijg ik een mailtje: Ihre Ware liegt ab sofort 10 Tage für Sie abholbereit! :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Morgenvroeg vlieg ik die auto in.
Je moet inderdaad wachten tot je die mail met Abholbestätigung hebt ontvangen. Die had ik afgelopen maandag ook na bestelling op 30 september 23:30, dus maandag avond meteen naar Duitsland gereden en telefoon opgehaald. Omdat ik geen gedoe met garantie en onnodig op en neer rijden wenste even kort in de auto gekeken of de telefoon in ieder geval in was te schakelen. Dat was het geval. Telefoon weer uitgezet en toen terug naar huis.

Thuis aangekomen, kopje koffie erbij en begonnen met instellen. De Pixel 4a viel alleen telkens uit terwijl hij aan de lader hing. Op een gegeven moment viel hij helemaal uit en kreeg ik hem niet eens meer aan :'(

Gisterenavond terug gegaan naar de Duitse Mediamarkt en ik zag de bui al hangen, toestel kapot en ze hadden geen nieuwe liggen welke ik meteen kon meekrijgen. Heb toen maar mijn geld teruggevraagd en gisterenavond vanuit thuis opnieuw een bestelling gedaan. Versturen naar Nederland ging niet en voor hetzelfde geld kunnen we over een week helemaal Duitsland niet meer in. Verwachte datum dat de volgende klaar ligt is nu 15 oktober. Hopelijk kan ik die weer gewoon ophalen en werkt die wel. Ik gebruik nu tijdelijk een Samsung Galaxy S5 neo nadat ik mijn vorige telefoon heb ingeleverd vanwege wisseling van baan.

Het is dat er weinig vergelijkbaars verkrijgbaar is, met name op het gebied van formaat/prijs/updatebeleid, maar ik ben langzamerhand wel klaar met de perikelen om een Pixel 4a te bemachtigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Popcorna
[...]

Jij hebt dus ook geen mogelijkheid om je online bestelling te cancelen?
Hinweis zur Abholfrist:
Erfolgt die Abholung Ihrer Bestellung nicht innerhalb der nächsten 10 Tage, treten wir vom Kaufvertrag zurück und Ihr Anspruch auf Übergabe der Ware erlischt.

Opmerking over de ophaalperiode:
Als je bestelling niet binnen 10 dagen wordt opgehaald, zullen we ons terugtrekken uit het koopcontract en vervalt je recht om de goederen te ontvangen.

Dus gewoon negeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sovermeer
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-08 14:30
Popcorna schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 19:59:
[...]

Hinweis zur Abholfrist:
Erfolgt die Abholung Ihrer Bestellung nicht innerhalb der nächsten 10 Tage, treten wir vom Kaufvertrag zurück und Ihr Anspruch auf Übergabe der Ware erlischt.

Opmerking over de ophaalperiode:
Als je bestelling niet binnen 10 dagen wordt opgehaald, zullen we ons terugtrekken uit het koopcontract en vervalt je recht om de goederen te ontvangen.

Dus gewoon negeren.
Ik heb niet voor afhalen gekozen, maar voor verzending. Dus ook al betaald. Helaas is de leverdatum naar week 47 verschoven en daarom wil ik cancelen. Ik weet alleen niet hoe. Volgens de FAQ zou het via Meine Käufe moeten kunnen, maar ik zie het niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paulklooster
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 14:36
[...]

Jij hebt dus ook geen mogelijkheid om je online bestelling te cancelen?
Staat in de oorspronkelijke mail: https://widerruf.saturn.de/formular

Ik wacht eerst even tot ik mijn telefoon in bezit heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Popcorna
Wel echt een verademing, hoesje is vandaag binnen gekomen met Amazon, het formaat is gewoon geweldig. Had verleden maand een Samsung A51 besteld, maar die heb ik schreeuwend geretourneerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T homass
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-07 23:07
Dinsdag bestel bij fnac, net weer een nieuwe status: Colis en cours de traitement dans l'agence export jeudi 08/10/2020 à 20:10

Edit:

20:13

Colis en transit
Lieu : Roissy - Paris - FR

[ Voor 20% gewijzigd door T homass op 08-10-2020 20:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tristanbouman
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-10-2020
Vraagje, hoe selecteer je bezorging in Nederland via fnac.com? ik zie nergens dat er tussen staan. Dank voor jullie hulp en mee denken!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
tristanbouman schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 20:24:
Vraagje, hoe selecteer je bezorging in Nederland via fnac.com? ik zie nergens dat er tussen staan. Dank voor jullie hulp en mee denken!
Nederland in het Frans heet Pays-Bas. Dat moet je bij land selecteren.

[ Voor 5% gewijzigd door XWB op 08-10-2020 20:25 ]

March of the Eagles

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sovermeer
Op de pagina waar je je adres moet invullen, kan je ook het land kiezen. Waar France staat kan je ook Pays Bas kiezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ad-Blokker
Even een toevoeging op de bovenstaande reacties, als je google translate gebruikt moet je die even uitzetten op die pagina, anders zoek je je rot ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• minimaLL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:22
Vandaag (in de voormiddag) ook het geweer van schouder veranderd en besteld bij fnac.be. (ipv Google Store DE, ik acht de kans steeds kleiner dat het er nog doorkomt)
Nu al track & tracenummer doorgekregen van de koerierdienst, ook al staat op de website dat ze pas zouden uitleveren op 20 oktober.

Blijkbaar zijn alle buitenlandse GoogleStorebestellingen doorgesluisd naar fnac :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rimshaker
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-09 17:01
Maandagmorgen bij Fnac.be besteld, komt ook morgen.

Na cancellen telefoon door Google is hoesje wel vanuit DE verzonden (Deutsche post) op 1-10, op 2-10 was die alweer terug op bestemming van afzender. Maar afwachten hoe dat gaat aflopen...
Andere bestelling van nest hub uit Duitsland is wel gewoon aangekomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crytex
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 08-09 09:14
Dinsdag besteld op fnac.be normaal maar voor 12/10 pas in voorraad.
Vandaag op fnac.com omdat deze in voorraad zijn.

Krijg ik nu mail van allebei dat deze onderweg zijn.
Zo die fnac.be annuleren zit er niet meer in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shayen
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 10-08 18:12
Hier op 04/10 bij Fnac.be besteld en morgen wordt hij geleverd. Ik ben in blije verwachting :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serox99
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-08-2024
serox99 schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 17:01:
[...]

zijn vlot, Awaiting support by the carrier
en hij is verstuurd, mischien moeten ze de logistiek van de google store gaan doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okars
  • Registratie: Oktober 2008
  • Niet online
Nou, ook besteld bij fnac.com.

Ben benieuwd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Kreeg net een track & trace van fnac.com, blijkbaar wordt het pakketje met FedEx geleverd.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdr82
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 03-01-2024
Ik denk dat de Pixel 4a (4g) over een paar maanden dik in de uitverkoop gaat aangezien de Pixel 4a 5g ook uitkomt.
Wat zijn jullie verwachtingen van het verloop prijsdaling?

Ik wil graag de 4g versie kopen maar mijn "oude" samsung a5 (2017) doet het nog prima. Kan beter paar maanden wachten denk ik.

Zal de prijs snel dalen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ad-Blokker
Oke dit is bijna onwerkelijk....
Eind van de dag is het pakket verzonden bij fnac.com, toen heb ik updates gehad van chronopost die hem verstuurd. En nu krijg ik al bericht van fedex dat hij overgedragen is en morgen komt?? Wow dat is snel!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F0kjwKfso1ekp2-zXAxGryFYw-k=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/6lXOtVRrSg9yKH00prGd8HCC.png?f=user_large

International Priority shipping is blijkbaar overnight shipping :)

[ Voor 7% gewijzigd door Ad-Blokker op 08-10-2020 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belly89
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 12-09 19:07
XWB schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 22:58:
Kreeg net een track & trace van fnac.com, blijkbaar wordt het pakketje met FedEx geleverd.
Ik ook. Vanmorgen besteld en geplande levertijd is morgen voor 12 uur. Dat zal wel heel snel zijn :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissert
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13-08 11:29
Mijn bestelling bij Saturn Kleve is ook uitgesteld naar week 47 terwijl de website nog 14-10 aangaf. Op basis van die data een 2e bestelling geplaatst maar inmiddels geeft de website inderdaad 09-11 aan.

In Moers en Krefeld lijkt hij nog wel op voorraad te zijn in de winkel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjabba1979
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 11:35
Hoe zit het met garantie via fnac.com? Via de duitse google store kon je ook google nl garantie claimen begreep ik.

Ik neig om ook naar fnac te gaan maar mijn duitse google store bestelling is nog steeds aan het pendelen, aangemeld dhl maar nog niet ontvangen sinds 30-9. Kan niets annuleren en ze reageren nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsala
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 03-10-2023
Via Fnac.com besteld en zojuist de bevestiging dat de Pixel 4a bij FedEx Ridderkerk ligt. Levering gepland vandaag om 12:00 uur. Besteld op woensdag 7 oktober met CC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traws
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13-05-2022
Wat gek, ik heb besteld op 5 oktober bij Fnac.com en die van mij staat nog steeds op 20 oktober verwachtte verzenddatum. Ik heb overigens betaald met PayPal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LocK_Out
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-03 19:17
@Sjabba1979 Misschien kan het, maar krijgen is iets anders. Die zekerheid heb je nooit en zal je ook nooit hebben met een toestel uit het buitenland.

Het feit dat deze toestellen (officieel) niet eens in NL verkocht worden, maakt het garantie verhaal alleen maar lastiger.
Ik vermoedt dat je bij fnac.com gewoon een Franstalig RMA formulier mag invullen en het toestel op eigen kosten en risico terug mag sturen. Ik las ook in een review van fnac.com dat iemand na retour van een toestel, enkel een tegoedbon kreeg en geen geld retour.

Dit alles weet ik natuurlijk niet zeker, maar is de reden dat ik het risico afkoop door bij Belsimpel te bestellen.

[ Voor 12% gewijzigd door LocK_Out op 09-10-2020 08:37 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Isa1234
  • Laatst online: 09-10-2020
Gisteren besteld bij fnac.com, vannacht om 5:51 was hij in Oude Meer en momenteel in Apeldoorn, gaat de goede kant op

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• belly89
Isa1234 schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 08:53:
Gisteren besteld bij fnac.com, vannacht om 5:51 was hij in Oude Meer en momenteel in Apeldoorn, gaat de goede kant op
Die van ons zitten in dezelfde vrachtwagen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T homass
  • Laatst online: 12-07 23:07
Gelukkig bestelling bij google geannuleerd. Dinsdag besteld bij fnac. Via Parijs, Schiphol naar Ridderkerk. En nu onderweg voor bezorging.

08:46 RIDDERKERK NL. Op FedEx-voertuig voor bezorging

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ad-Blokker
Mijne is ook vannacht aangekomen op Schiphol, allemaal in hetzelfde vliegtuig ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Isa1234 schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 08:53:
Oke, dat is mega snel! Goede optie dus, dat fnac.com.

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric666
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-07 16:47
Die van mij zat ook in dat vliegtuig en is nu in Utrecht. Levering voor 18:00 vandaag. Niet slecht voor een bestelling op dinsdag.

Eric666

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davy_online
  • Laatst online: 20-12-2024
Als je de 4a bij Fnac kunt kopen voor ongeveer 350€ dan heb je al een scherpe prijs. Lager dan 300€ zie ik het toestel niet snel te koop. De 3a kost ook nog altijd rond de 290€. Als je maanden wilt wachten voor 50€ is jou keuze natuurlijk.
Ik denk dat de Pixel 4a (4g) over een paar maanden dik in de uitverkoop gaat aangezien de Pixel 4a 5g ook uitkomt.

Ik wil graag de 4g versie kopen maar mijn "oude" samsung a5 (2017) doet het nog prima. Kan beter paar maanden wachten denk ik.

Zal de prijs snel dalen?
[/quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhvanburk
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-09 20:30
Tot nu toe nog geen reactie van Google Support voor bestellingen vanaf Google Shop DE met verzending 00000.
Heeft iemand al wel succesvol contact weten te leggen met Google Support?
jhvanburk schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 08:39:
Heb hetzelfde bericht gestuurd aan Google Support.
Besteld op 10 sept via google store.de, verzonden op 30 sept en sindsdien geen updates meer van DHL over track en trace. Fingers crossed

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaulding1
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 08-06 21:29
jhvanburk schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 09:24:
Tot nu toe nog geen reactie van Google Support voor bestellingen vanaf Google Shop DE met verzending 00000.
Heeft iemand al wel succesvol contact weten te leggen met Google Support?

[...]
Nee hier ook nog niet. Dat is wel kut aan deze status want je kan nu even helemaal niets. Anders zou ik hem nu wel annuleren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18:55
sdr82 schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 22:59:

Zal de prijs snel dalen?
Vorig jaar waren er met Black Friday wel leuke aanbiedingen op de Pixels, dat is eind november. Ik weet niet of dat dit jaar weer zo is, maar dan alsnog verwacht ik niet dat de Pixel 4a dit jaar nog onder de 300 euro gaat komen.

De Pixel 4a 5G is natuurlijk een stuk duurder, nu 499 ten opzichte van 349 van de gewone Pixel 4a. Dat is toch wel een andere prijsklasse.

Ik verwacht een snellere daling van de Pixel 4a 5G en de Pixel 5. Deze krijgen bij introductie nu al een headset ter waarde van 200 euro. Dus wellicht dat ze al sneller beginnen te dalen als deze actie is afgelopen, direct na introductie dus. Bij de Pixel 4a was er niet zo'n actie, dus ik denk dat de daling dan ook wat langzamer van start gaat.
davy_online schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 09:24:
Als je de 4a bij Fnac kunt kopen voor ongeveer 350€ dan heb je al een scherpe prijs. Lager dan 300€ zie ik het toestel niet snel te koop. De 3a kost ook nog altijd rond de 290€. Als je maanden wilt wachten voor 50€ is jou keuze natuurlijk.
De 3a is ook te koop geweest voor 249 euro natuurlijk, maar dat was in juni, dus zo'n 9 maanden na introductie.

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0rrie
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 30-04 12:57
Spaulding1 schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 09:49:
[...]

Nee hier ook nog niet. Dat is wel kut aan deze status want je kan nu even helemaal niets. Anders zou ik hem nu wel annuleren.
Bij mij direct geannuleerd helaas... maar je kan wel via google chat iemand bereiken en vragen naar de status? Wellicht een goeie tip voor jullie?

Via de .de naar Kontakt en dan heb je een chat optie.

Via fnac.com besteld uiteindelijk en ziet er naar uit vandaag binnen *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
Mijn Pixel 4a zat trouwens in hetzelfde vliegtuig als de anderen boven mij en net bezorgd.

Echt snelle verzending bij fnac.com!

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurby
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-09 21:31
Mijn Google DE store bestelling via 00000-truc is zojuist geannuleerd helaas, met de melding dat ze niet naar mijn regio kunnen verzenden. Ik had de bestelling 1 oktober geplaatst, en had al wel de reservering op mijn creditcard zien langskomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spaulding1
n0rrie schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 10:08:
[...]

Bij mij direct geannuleerd helaas... maar je kan wel via google chat iemand bereiken en vragen naar de status? Wellicht een goeie tip voor jullie?

Via de .de naar Kontakt en dan heb je een chat optie.

Via fnac.com besteld uiteindelijk en ziet er naar uit vandaag binnen *O*
Dank je wel, heb nu via de Duitse store contact gezocht met google. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GloriousGloria
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 11-12-2024
Hoe zien jullie de fnac.com bestellingstatus? Ook via Chronopost? Hier was de laatste update voor mij om 5u 's ochtends, "Commentaire : Acheminé sur une liaison internationale".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traws
Voor de mensen die bij Fnac.com hebben besteld waarvan hij nu wordt geleverd, is er iemand die ook met PayPal heeft betaald? Wellicht dat het daar aan ligt dat die van mij nog niet in behandeling is..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GloriousGloria
Traws schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 10:36:
Voor de mensen die bij Fnac.com hebben besteld waarvan hij nu wordt geleverd, is er iemand die ook met PayPal heeft betaald? Wellicht dat het daar aan ligt dat die van mij nog niet in behandeling is..?
Ik heb dinsdag besteld met PayPal, die van mij is nu in ieder geval in Parijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sovermeer
Traws schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 10:36:
Ja, woensdag met PayPal betaald, als het goed is vandaag met FedEx geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traws
Oke, bedankt. Heb de klantenservice een mail gestuurd, maar ben niet hoopvol op een snelle afhandeling als ik naar de recensies kijk. We wachten het af..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belly89
evleerdam schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 10:10:
Mijn Pixel 4a zat trouwens in hetzelfde vliegtuig als de anderen boven mij en net bezorgd.

Bij mij net ook bezorgd. :) met CC betaald.
GloriousGloria schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 10:35:
Hoe zien jullie de fnac.com bestellingstatus? Ook via Chronopost? Hier was de laatste update voor mij om 5u 's ochtends, "Commentaire : Acheminé sur une liaison internationale".
je kan dan nog weer op het track en trace nummer klikken, dan krijg je meer info te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sovermeer
GloriousGloria schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 10:35:
Ja, na die laatste van jou heb ik nog een paar updates gekregen. Later heeft FedEx het overgenomen en van hun een mail gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serox99
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-08-2024
evleerdam schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 10:10:

Enorm snel. het lijkt bol.com/coolblue wel.
Donderdag om 11 uur besteld (paypal ivm reputatie) en voor 11 uur de volgende dag (vandaag) bezorgt _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door serox99 op 09-10-2020 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:26

Nakebod

Nope.

Saturn is wel een beetje raar bezig IMHO.
Een vriendin heeft de 3e een bestelling gedaan voor ophalen in Kleve. Datum zou morgen zijn.
De 6e een mailtje dat het november wordt.

En dan lees je hier dat mensen gister bestellen en vandaag kunnen ophalen?
Ook na informeren hoe het nu zit krijg je te horen dat de leverdatum november is.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LocK_Out
Knip, dit voegt niks toe.

[ Voor 113% gewijzigd door 13art op 09-10-2020 11:49 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jhvanburk
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-09 20:30
Dank idd voor de tip van de chat, zojuist contact gehad via deze chat.

Het issue wordt onderzocht met DHL:

"I contacted our department and they will investigate your issue with the shipping company"

Ik zou binnen max 2 werkdagen een update mogen verwachten. To be continued dus
Spaulding1 schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 10:26:
[...]

Dank je wel, heb nu via de Duitse store contact gezocht met google. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:27
LocK_Out schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 11:06:
@Nakebod Het is niet eerlijk, zij zijn groot en ik ben klein!
Ik zou me er ook aan ergeren... Het is raar dat er blijkbaar apart voorraad bestand gehanteerd wordt voor internet bestellingen met afhalen vs bestellen met afhalen als hij in winkel op voorraad is.
Nakebod schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 10:59:
Saturn is wel een beetje raar bezig IMHO.
Een vriendin heeft de 3e een bestelling gedaan voor ophalen in Kleve. Datum zou morgen zijn.
De 6e een mailtje dat het november wordt.

En dan lees je hier dat mensen gister bestellen en vandaag kunnen ophalen?
Ook na informeren hoe het nu zit krijg je te horen dat de leverdatum november is.
Ik zou voor FNAC.com gaan, lijkt momenteel de beste optie :)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• draakhoofd
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Jouw manier van reageren in dit topic kan ik niet plaatsen noch waarderen. Je schrijft deze hele week over "uithuil reacties", "moord en brand schreeuwen" en nu weer dit. Dat is helemaal niet wat ik ervaar als ik hier de reacties lees; we zijn een groep liefhebbers van de Google Pixel en we doen ons best om hem te kunnen bemachtigen. Dus chill out man en laat iedereen gewoon zijn ervaringen delen zonder de niets bijdragende negatieve comments erop. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:26

Nakebod

Nope.

Kan je vinden, maar meer wat @Razer zegt, ze hebben een gek/raar bestelsysteem.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LocK_Out
@draakhoofd Iedereen die dit topic volgt wil deze telefoon graag bemachtigen...

Het overgrote deel van de reacties hier voegt alleen net zoveel toe als de reactie van mij waar je op doelt (en die voegt ook niks toe, maar dat is precies waar ik op doel).

Enige wat ik hier lees is;
'hij is hier uitverkocht, maar daar niet, hoe kan dat nou'
'mijn order is ook geannuleerd'
'ook hier besteld, bij mij is ie ook verzonden!!'

Leuk voor iedereen hoor, veel plezier ermee het is jullie gegund. Maar ik wil gewoon globaal weten hoe er uitgeleverd wordt.
Daar is dit topic toch eigenlijk voor bedoeld?

[ Voor 4% gewijzigd door LocK_Out op 09-10-2020 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GloriousGloria
sovermeer schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 10:47:
[...]

Ja, na die laatste van jou heb ik nog een paar updates gekregen. Later heeft FedEx het overgenomen en van hun een mail gekregen.
Alright, thanks. Dan krijg ik die van mij later binnen dan sommige anderen terwijl ik eerder heb besteld. Maargoed, ik zal geen moord en brand schreeuwen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:27
LocK_Out schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 11:26:

Het overgrote deel van de reacties hier voegt net zoveel toe als de reactie van mij waar je op doelt (en die voegt ook niks toe, maar dat is precies waar ik op doel).

Leuk voor iedereen hoor, veel plezier ermee het is jullie gegund. Maar ik wil gewoon globaal weten hoe er uitgeleverd wordt.
Je zit nog altijd in een Levertijden en Prijzen topic, daar waar iedereen vrij staat zijn ervaring te delen met het bestellen bij verschillende kanalen. Boeit het je niet lees je er overheen en maak je je er niet druk om.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rvvliet
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-09 12:51
Mijn toestel is ook onderweg, via de 00000 methode besteld in de Duitse Google Store.
Volgens google heeft deze nog de status: "We are expecting your shipment data soon."
Maar via dhlparcel.nl kon ik hem wel vinden, daar is deze op 8 oktober in de ochtend op de industrieweg98 in Waalwijk aangekomen.
Om 11:18 is deze verzonden voor uitlevering, en om 13:28 is deze opnieuw in Waalwijk afgeleverd.
Waarop de bezorg status volgens DHL nu: "Bezorgd" is.

Heeft iemand anders dit ook gehad?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimsala
  • Laatst online: 03-10-2023
pimsala schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 08:32:
Via Fnac.com besteld en zojuist de bevestiging dat de Pixel 4a bij FedEx Ridderkerk ligt. Levering gepland vandaag om 12:00 uur. Besteld op woensdag 7 oktober met CC.
Telefoon zojuist ontvangen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Ad-Blokker schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 09:10:
Mijne is ook vannacht aangekomen op Schiphol, allemaal in hetzelfde vliegtuig ;)
Had helemaal niet verwacht dat er een vliegtuig voor zo'n kort tripje ingezet zou worden :p

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black_Mage
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 20:17
Mijn bestelling geplaatst op 27 September bij Google store DE is gisteren ook geannuleerd.
Op aanbevelingen in dit topic heb ik hem nu ook besteld bij FNAC.com
Lang leve Google Translate :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielschut
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-06 19:28
Ik denk dat Saturn gewoon wat annuleringen heeft gehad en die dan redelijk random verdeeld onder de nieuwe aanvragen. Ik heb ook via Saturn besteld met beoogde beschikbaarheid 14.10.

Als ik niks verneem ga ik misschien alsnog voor fnac.com, anderzijds wacht ik rustig af en heb geen haast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• freak-me-baby
  • Laatst online: 14-08 11:21
Jeetje wat een snelle levering bij fnac.com ... gisteren rond 13:00 besteld, vandaag wordt de tel al gebracht om 18:00uur _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam

Het overgrote deel van de reacties hier voegt alleen net zoveel toe als de reactie van mij waar je op doelt (en die voegt ook niks toe, maar dat is precies waar ik op doel).

Ik denk dat je er alleen achter komt hoe hij globaal uitgeleverd wordt, als iedereen de status van zijn bestelling vermeldt in dit topic.

Verder eens met dat de pure 'klaag reacties' verder weinig toevoegen, maar een status update begrijp ik wel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
freak-me-baby schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 12:18:
Jeetje wat een snelle levering bij fnac.com ... gisteren rond 13:00 besteld, vandaag wordt de tel al gebracht om 18:00uur _/-\o_
Die kon nog snel mee met het vliegtuig :P

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revaes
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16:17
rvvliet schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 11:30:
Mijn toestel is ook onderweg, via de 00000 methode besteld in de Duitse Google Store.
Volgens google heeft deze nog de status: "We are expecting your shipment data soon."
Maar via dhlparcel.nl kon ik hem wel vinden, daar is deze op 8 oktober in de ochtend op de industrieweg98 in Waalwijk aangekomen.
Om 11:18 is deze verzonden voor uitlevering, en om 13:28 is deze opnieuw in Waalwijk afgeleverd.
Waarop de bezorg status volgens DHL nu: "Bezorgd" is.

Heeft iemand anders dit ook gehad?
Dank, ik had nog niet bedacht via de NL DHL site te kijken. Ik zie met invullen van de trace code en 00000 als postcode een gedetailleerdere status:

Aangemeld
Zending is aangemeld maar nog niet ontvangen door DHL -- 29 SEP. 11:25
Zendingsgegevens ontvangen bij DHL --29 SEP. 11:25

Daarna niets meer helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revaes
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16:17
Black_Mage schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 12:14:
Mijn bestelling geplaatst op 27 September bij Google store DE is gisteren ook geannuleerd.
Op aanbevelingen in dit topic heb ik hem nu ook besteld bij FNAC.com
Lang leve Google Translate :)
Heeft die ooit op verzonden gestaan incl een DHL track code?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maxuseant
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10-07 15:01
Gaat rap bij fnac.com. 7 oktober besteld, vanochtend bezorgd in Nederland. Fnac is wat mij betreft een aanrader voor de pixel 4a dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thor86
  • Laatst online: 08-11-2020
Ff een vraagje, ik heb mijn pixel 4a op 5 oktober besteld met PayPal, maar er blijft maar staan wachten op autorisatie. En de verwachte levering blijft staan op 20 oktober.
Even geduld denk ik, maar als je leest dat andere de 4a pas op 7 oktober besteld hebben en het nu al hebben, hoop ik niet dat het mis is gegaan via PayPal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Popcorna
Gisteravond laat besteld bij de Mediamarkt. Vanmorgen om 10.00 gelijk opgehaald _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thor86
  • Laatst online: 08-11-2020
Vergeten bij te vermelden, de 4a besteld bij fnac.com op 5 oktober met PayPal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• minimaLL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:22
PFf, nu ik hem eindelijk ook heb is het blijkbaar al geen nicheproduct meer. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twkr18526
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12-09 16:18

Het overgrote deel van de reacties hier voegt alleen net zoveel toe als de reactie van mij waar je op doelt (en die voegt ook niks toe...

...Leuk voor iedereen hoor, veel plezier ermee
@LocK_Out Zo te zien ben je een admin hier die posts van anderen kan verwijderen etc.

Probeer aub een beetje persoonlijk geraakte reacties te vermijden, vingertjes te wijzen en er een beetje erboven te staan. Ben het met oa @Razer en @draakhoofd eens dat mensen hier netjes hun ervaringen moeten kunnen delen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traws
thor86 schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 13:09:
Vergeten bij te vermelden, de 4a besteld bij fnac.com op 5 oktober met PayPal.
Idem, tot op dezelfde besteldatum toe. Ik heb de klantenservice gemaild maar wellicht is het zelfs sneller om gewoon te annuleren en opnieuw te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric666
Nou, mijn bestelling van de fnac.com (6 oktober) is net langsgebracht. Echt een mooi toestel dit!
Leuke extra is dat er een setje redelijk goed klinkende oordopjes bijzitten (3,5mm plug).

En nu maar eens even flink pielen om de boel in te stellen...

Eric666

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRicolaa10
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12:17
Eric666 schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 13:28:
Leuke extra is dat er een setje redelijk goed klinkende oordopjes bijzitten (3,5mm plug).
Dat komt volgens mij omdat dat wettelijk verplicht is in Frankrijk. In Duitsland zal die niet erbij zitten.

DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patatman12
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-09 13:56
Vandaag na alle succes verhalen hier over FNAC mijn order in de Duitse playstore geannuleerd.
Nu bij Fnac.com besteld, en met de CreditCard besteld. Heb nu alleen nog een pixel 5 in de bestelling staan bij Google.

Moest even zoeken bij het afrekenen naar het land van bezorgen (Pays-Bas), maar na het doorzoeken in dit topic had ik snel antwoord.
Hij word naar verwachting vandaag verzonden, dus ben heel benieuwd wanneer die binnen komt!

Als dit soepel verloopt(en dat verwacht ik wel, gezien de reacties hier) ga ik mijn (groene) pixel 5 order ook bij Fnac plaatsen. (als die weer op voorraad is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric666
Ik wist dat de oordoppen er bij de Duitse versie niet bijzaten, maar leuk dat fnac.com de Franse store volgt in deze. Nou ja leuk? Als het wettelijk verplicht is... ik klaag in ieder geval niet.

[ Voor 29% gewijzigd door Eric666 op 09-10-2020 13:35 ]

Eric666

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LocK_Out
@twkr18526 Huh, nee ik ben geen mod of admin, mijn reactie is juist gemodereerd.

Aan allen, excuus voor mijn gedrag.
Ik sta nog steeds achter mijn post over het "uithuilen", maar mijn laatste reactie was ongepast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• No u
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 17-08 18:58
Voor de noorderlingen:
https://www.rtvnoord.nl/n...-grens-kan-weer-onbezorgd

Nedersaksen mag je nu ook weer 24h in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjabba1979
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 11:35
Ok via chat een onderzoek aangevraagd, de verzoek via mail gaven geen reactie. Beter dat ze hem annuleren dan bestel i kwel via FNAC. Dubbel zie ik niet zitten aangezien er al 340 gereserveerd is op mein cc. straks wordt die toch verstuurd en heb ik 2 van die dingen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Nice. Misschien ff in Nordhorn kijken straks dan. Is hij ook al gewoon in de winkels van MM te koop eigenlijk?

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black_Mage
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 20:17
Revaes schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 12:27:
[...]

Heeft die ooit op verzonden gestaan incl een DHL track code?
Nee gelukkig niet verwachte verzenddatum stond bij mij op eind Oktober.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spaulding1
Spaulding1 schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 10:26:
[...]

Nou ik heb een update over de status van mijn telefoon, besteld via de Duitse Google Store met 0000 truc :

Via DHL erachter gekomen dat de levering opeens voor vandaag gepland stond, echter heeft de City Hub manager het afleveradres veranderd in dit adres : Industriewg 98, 5145PW Waalwyk.

Geen idee wat dit adres is en waarom ze hebben daarnaar gewijzig hebben.

Gebeld met DHL en die kan me helaas ook niet verder helpen want ze kunnen alleen in opdracht van de opdrachtgever (Google DE) het adres weer wijzigen naar mijn woonadres.

Dus nu weer in conclaaf met Google DE om te proberen de telefoon naar het juiste adres te versturen..

Hopen dat dit gaat lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LocK_Out
@Spaulding1 Dat is het adres van Ingram Micro, dat zou de transporteur zijn. Of hij komt daarna naar jou of gevalletje retour afzender?

[ Voor 21% gewijzigd door LocK_Out op 09-10-2020 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaulding1
LocK_Out schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 14:23:
@Spaulding1 Dat is het adres van Ingram Micro, dat zou de transporteur zijn. Of hij komt daarna naar jou of gevalletje retour afzender?
Adres heb ik ingevuld zoals iedereen hem hier heeft ingevuld inclusief postcode + Niederlande. Lijkt me opzich duidelijk. Ingram Micro zegt mij niks.

De verzender is GOOGLE COMMERCE LIMITED, en als ontvanger staat mijn woonadres, maar daarachter het adres in Waalwijk, en daar biedt DHL hem nu ook aan.

Ik heb al een mail gestuurd naar GOOGLE DE, want die chat functie is niet beschikbaar geven ze aan..
Dus schiet voorlopig nog niet veel op..

Wat is dat Ingram Micro dan? Worden de telefoons vanaf daar verzonden? En kan ik ook met hun contact opnemen voor de juiste levering?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raindeer
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 27-08 14:18
Peter_Aragorn schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 14:01:
[...]

Nice. Misschien ff in Nordhorn kijken straks dan. Is hij ook al gewoon in de winkels van MM te koop eigenlijk?
Zou ik echt even over bellen. Er staan er twee, maar daar staat mijn naam op :9 Ik was afgelopen week in Muenster en daar stond er geen enkele in de winkel. Degene die nu voor me klaar staan heb ik op 7-10 besteld en deze zijn nu al in de winkel, dus het gaat best snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad-Blokker
Spaulding1 schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 14:31:
[...]

Wat is dat Ingram Micro dan? Worden de telefoons vanaf daar verzonden? En kan ik ook met hun contact opnemen voor de juiste levering?
Ingram micro is een distributie bedrijf. Bol.com heeft een samenwerking met Ingram micro en die doet vrijwel de gehele distributie voor Bol.com. Ingram heeft inmiddels daar op het zelfde stukje in Waalwijk meerdere gebouwen. De grootste is die samen met bol.com, iets meer naar het noorden is nu een extra gebouw van Ingram. Als ik het goed begrijp komt daar alles van bol.com zelf vandaan dat iets meer specialistisch is. (deze pakketten eten komen ook niet met postnl maar DHL)

Mijn hoesje van Google DE kwam ook met DHL van dit noordelijke gebouw vandaan.

Tldr; ik denk dat contact opnemen met Ingram micro weinig nut heeft en dat die je doorverwijst naar Google omdat Ingram enkel uitvoerend is en de opdrachten van de opdrachtgever enkel uitvoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adehaan968cs
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 09-09 22:00
Mijne is net verstuurd via Belsimpel. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dumbfoundead
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 10-09 08:35
[...]

Adres heb ik ingevuld zoals iedereen hem hier heeft ingevuld inclusief postcode + Niederlande. Lijkt me opzich duidelijk. Ingram Micro zegt mij niks.

De verzender is GOOGLE COMMERCE LIMITED, en als ontvanger staat mijn woonadres, maar daarachter het adres in Waalwijk, en daar biedt DHL hem nu ook aan.

Ik heb al een mail gestuurd naar GOOGLE DE, want die chat functie is niet beschikbaar geven ze aan..

Bij mij net hetzelfde. Stond gisteren op onderweg met chauffeur naar <mijnvoornaam> <mijnachternaam> en adres Waalwyk. In de avond stond hij dan zowel op parcel missing (op dhlparcel.be) en vertraging met 1-2 dagen (op dhl.com) en sinds vandaag terug op onderweg met chauffeur naar zelfde adres.

[ Voor 4% gewijzigd door Dumbfoundead op 09-10-2020 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overv
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-08 20:02
Net zoals @adehaan968cs heeft Belsimpel die van mij ook net verstuurd. Ik had op 2 oktober om 10:35 besteld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Popcorna
Ben er heel blij mee, en volgens mij Android 11 gelijk uit de verpakking.
Bij de MediaMarkt lag een flinke stack 4a's.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• belly89
Peter_Aragorn schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 14:01:
[...]

Ze hebben zeker wat binnengekregen. Krijg net een mail dat mijn toestel klaar ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donderz
  • Laatst online: 12-09 16:58
donderz schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 09:12:
Mijn bestelling van fnac.be :)B staat vanaf vandaag op "In afwachting van acceptatie door transporteur".
Besteld op 1/10 en stond toen te verwachten op 12/10. Ziet er dus goed uit. *O*
Deze morgen zat hij in de brievenbus geleverd door Bpost. Ik had hem maandag pas verwacht.
Eric666 schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 13:28:
Ik heb ze ook gekregen, maar had liever 50cent korting gehad dan de oortjes. Die oortjes ga ik waarschijnlijk toch nooit gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric666
donderz schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 15:09:
[...]

Deze morgen zat hij in de brievenbus geleverd door Bpost. Ik had hem maandag pas verwacht.

[...]

Ik heb ze ook gekregen, maar had liever 50cent korting gehad dan de oortjes. Die oortjes ga ik waarschijnlijk toch nooit gebruiken.
Ik heb een vernielzuchtige zoon, die weer eens nieuwe moet, dus dan komt dit goed uit. Ze lijken ook redelijk stevig. Eens kijken hoe lang ze het volhouden...

Eric666

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flavius
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:04
Overv schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 14:56:
Net zoals @adehaan968cs heeft Belsimpel die van mij ook net verstuurd. Ik had op 2 oktober om 10:35 besteld.
Spannend. Ik ook op 2 oktober, maar dan om 12:10 uur. Ik heb nog geen bericht gekregen dat-ie verstuurd is. Stond bij verwachtte leverdatum ook 13/14 oktober, of een andere datum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:32
Gaat ook lekker bij de Saturn en MediaMarkt in Duitsland.
Eerst bij Saturn besteld voor af te halen, mail dat deze vetraagt was tot week 47.
Gezien dat die bij MediaMarkt eerder was af te halen, daar besteld. Zelfde mail ontvangen vandaag, nu week 45.

Ik ga denk ik alles maar annuleren en wachten totdat die daar goed op voorraad is of toch nog via fnac.com proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spaulding1
[...]

Inmiddels contact gehad met zowel DHL als Google DE via de chat.
Conclusie, ze kunnen op dit moment nog niet helpen.

DHL heeft van iemand de opdracht ontvangen om niet naar mijn adres te leveren maar dat adres in Waalwijk. Ze kunnen dit niet aanpassen totdat ze opdracht krijgen, maar Google geeft aan dat dit niet bij hun vandaan komt.

Van Google moet ik wachten totdat hij daadwerkelijk ergens echt geleverd is (tot dusver staat nog steeds op de tracing website dat de order vandaag verwacht wordt in Waalwijk).
Vervolgens wachten of hij wordt doorgestuurd naar mijn adres of teruggeleverd aan Google Duitsland.

Het kwam hier op neer :
So basically, there are 3 possible outcomes here:
1. that adress in DHL tracking is just for internal purposes and you get the package delivered anyway.
That would be the ideal.
2. DHL tries do deliver to the address in the tracking link but fails as you do not live there.
In that case the order is returned to us and as soon as it reaches our warehouse you will be automatically refunded for your undelivered purchase
3. case: your order gets delivered to someone else but you, in which case I would advise you to contact us, so we start an investigation and find a suitable solution for you.

Dus dit wordt weer afwachten en kijken tot waar DHL nu uiteindelijk gaat leveren.

To be continued.
Pagina: 1 ... 11 ... 26 Laatste