Ik heb er inmiddels een ontvangen via fnac.com en krijg zojuist de afhaalbevestiging van Mediamarkt Herzogenrath (net over de grens bij Kerkrade) binnen. Mocht iemand interesse hebben om er daar eentje op te gaan halen, stuur maar een berichtje!
Had vorige week een order geplaatst bij de Mediamarkt, en gisteravond eentje. Die van gisteravond heb ik vanmorgen opgehaald, en van die eerste order krijg ik net mail:
Iemand een idee hoe ik die order annuleer? Kan het serieus nergens vinden in mijn profiel bij Mediamarkt.de
Wat gaat hier mis?Der Versand Ihres bestellten "GOOGLE Pixel 4a 128 GB Just Black Dual SIM" wird sich verzögern.
Die Ware wird voraussichtlich in der Kalenderwoche 45 in unserem Lager eingehen und anschließend an Ihre Lieferadresse versendet.
Befinden sich mehrere Artikel in Ihrer Bestellung und haben Sie sich bei Bestellabschluss nicht für Teillieferungen entschieden, buchen wir diese Option nachträglich. Die bereits verfügbaren Artikel versenden wir in den nächsten Tagen. Hierbei entstehen Ihnen keine zusätzlichen Kosten. Bitte beachten Sie:
Teillieferungen für Bestellungen mit Marktfinanzierung sind nicht möglich. Sie erhalten eine Abholbestätigung von Ihrem Markt, sobald alle Artikel verfügbar sind.
Wir bedanken uns für Ihre Geduld und stehen bei Rückfragen gerne zur Verfügung.
Iemand een idee hoe ik die order annuleer? Kan het serieus nergens vinden in mijn profiel bij Mediamarkt.de
Staat er geen annuleringsformulier in je eerste mail? Bij de mail van Saturn wordt er verwezen naar : https://widerruf.saturn.de/formularPopcorna schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 16:03:
Zelfde concern dus mogelijk vergelijkbare procedure?
@Spaulding1 : staat er in je google order staat ook een optie om je artikel retour te sturen? (Artikel Zuruckgeben).Dumbfoundead schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 14:53:
[...]
Bij mij net hetzelfde. Stond gisteren op onderweg met chauffeur naar <mijnvoornaam> <mijnachternaam> en adres Waalwyk. In de avond stond hij dan zowel op parcel missing (op dhlparcel.be) en vertraging met 1-2 dagen (op dhl.com) en sinds vandaag terug op onderweg met chauffeur naar zelfde adres.
Daar kan je aangeven dat shipping problemen de reden is en wordt een verwachte retour bedrag aangegeven.
Ik zie wel de optie 'Item retourneren', maar kan dan vervolgens verder nergens op klikken. Feitelijk kan ik ook niets retourneren omdat ik nog niets ontvangen heb.twkr18526 schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 16:54:
[...]
@Spaulding1 : staat er in je google order staat ook een optie om je artikel retour te sturen? (Artikel Zuruckgeben).
Daar kan je aangeven dat shipping problemen de reden is en wordt een verwachte retour bedrag aangegeven.
Volgens de Nederlandse DHL website is deze vanmiddag om 16:00 bezorgd in Waalwijk.
Bij de Duitse DHL staat nog steeds:Open status. We are expecting your shipment data soon.
Volgens Google is de status ook nog steeds ; verzonden, nog niet geleverd.
Kortom; bestelling is bezorgd in Waalwijk, ik heb geen idee wat nu de vervolgstappen worden van deze levering. En van Google moet ik nog afwachten wat er gaat gebeuren met de levering.
Heb inmiddels spijt van deze bestelling via Google DE (jammer na mijn goede ervaring met Google FR en dezelfde manier van bestellen)
Je kan even in je account kijken, daar staat bij besteloverzicht (als het goed is) wanneer ie binnenkomt.Flavius schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 15:33:
[...]
Spannend. Ik ook op 2 oktober, maar dan om 12:10 uur. Ik heb nog geen bericht gekregen dat-ie verstuurd is. Stond bij verwachtte leverdatum ook 13/14 oktober, of een andere datum?
Vanzelfsprekend heb ik daar gekeken én daarom was ik benieuwd wat er bij deze persoon stond, zodat ik vast kon stellen of ik vandaag (of in ieder geval eerder dan 13/14 oktober) misschien een verandering zou gaan zien óf dat bij hen sowieso al de verwachting was dat die vandaag verzonden zou worden. Het is gewoon een nieuwsgierigheid...LocK_Out schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 17:08:
[...]
Je kan even in je account kijken, daar staat bij besteloverzicht (als het goed is) wanneer ie binnenkomt.
Vandaag werd ook mijn 4a van fnac.com geleverd. Toestel is inmiddels geïnstalleerd, inclusief dual SIM. Voelt allemaal snel aan, maar ben vooral blij met het compacte formaat.
En ik ben ook blij dat ik gewacht heb op de tweede batch en niet vanaf het begin de Google DE truc geprobeerd heb. Dat zou alleen maar stress en teleurstelling opgeleverd hebben.
En ik ben ook blij dat ik gewacht heb op de tweede batch en niet vanaf het begin de Google DE truc geprobeerd heb. Dat zou alleen maar stress en teleurstelling opgeleverd hebben.
Ik heb hier exact dezelfde situatie. Mijn pakketje is ook omgezet naar dit adres van Ingram micro en daar vandaag rond 16 uur afgeleverd. Klinkt mij als een gevalletje retour afzender. Wellicht verstuurd Ingram micro hem opnieuw met het juiste adres, maar dat lijkt me wishful thinking op dit moment. Even afwachten wat er gaat gebeuren.Spaulding1 schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 17:02:
[...]
Ik zie wel de optie 'Item retourneren', maar kan dan vervolgens verder nergens op klikken. Feitelijk kan ik ook niets retourneren omdat ik nog niets ontvangen heb.
Volgens de Nederlandse DHL website is deze vanmiddag om 16:00 bezorgd in Waalwijk.
Bij de Duitse DHL staat nog steeds:Open status. We are expecting your shipment data soon.
Kortom; bestelling is bezorgd in Waalwijk, ik heb geen idee wat nu de vervolgstappen worden van deze levering. En van Google moet ik nog afwachten wat er gaat gebeuren met de levering.
Heb inmiddels spijt van deze bestelling via Google DE (jammer na mijn goede ervaring met Google FR en dezelfde manier van bestellen)
Idem statuswijziging naar afgeleverd (bij Ingram?) rond 16u.

Nou dan ben ik gelukkig niet de enigetomharcore schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 17:30:
[...]
Ik heb hier exact dezelfde situatie. Mijn pakketje is ook omgezet naar dit adres van Ingram micro en daar vandaag rond 16 uur afgeleverd. Klinkt mij als een gevalletje retour afzender. Wellicht verstuurd Ingram micro hem opnieuw met het juiste adres, maar dat lijkt me wishful thinking op dit moment. Even afwachten wat er gaat gebeuren.
Laten we elkaar even op de hoogte houden van verdere status updates.
Had vanmiddag via de chat contact met Google DE, mocht er niets veranderen ga ik dat volgende week weer doen.
Ik weet even niet meer wat er oorspronkelijk bij stond, maar ik kreeg dezelfde dag een e-mail dat ik hem op 14 oktober kon verwachten.Flavius schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 15:33:
[...]
Spannend. Ik ook op 2 oktober, maar dan om 12:10 uur. Ik heb nog geen bericht gekregen dat-ie verstuurd is. Stond bij verwachtte leverdatum ook 13/14 oktober, of een andere datum?
Zie net dat m'n bestelling is ingepakt en morgen wordt bezorgd.Wenzel schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 17:37:
Heeft al iemand 4a ontvangen van Belsimpel? In mijn order staat levering 13 oktober.
Besteld bij Fnac.com
356E incl standaard shipping, verwachtte leverdatum 12/10/2020
Eerde bij Google.de besteld; geannuleerd wegens geen levering aan uw regio
356E incl standaard shipping, verwachtte leverdatum 12/10/2020
Eerde bij Google.de besteld; geannuleerd wegens geen levering aan uw regio
Ik heb die van mij dus vanmiddag geannuleerd en opnieuw besteld.Traws schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 13:22:
[...]
Idem, tot op dezelfde besteldatum toe. Ik heb de klantenservice gemaild maar wellicht is het zelfs sneller om gewoon te annuleren en opnieuw te bestellen.
Inmiddels is die ik vanmiddag heb besteld al verzonden

[ Voor 3% gewijzigd door Traws op 09-10-2020 20:15 ]
Ik kon wel retourneren door de URL aan te passen zodat ik in de Duitse taal mijn account zag. Ik heb alleen geen bevestiging gehad op de mail. Als dit werkt ga ik lekker bij belsimpel halen ofzo. Wat een gedoe.Spaulding1 schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 17:02:
[...]
Ik zie wel de optie 'Item retourneren', maar kan dan vervolgens verder nergens op klikken. Feitelijk kan ik ook niets retourneren omdat ik nog niets ontvangen heb.
Trouwens, ik kreeg vandaag wel het hoesje binnen via de deutsche post. Iemand had op het verzendlabel netjes met stift de 0000 en DE zwart gemaakt. Er lijken dus mensen te werken in die distributiecentra
Zo dan, mijn telefoon, gisteren besteld bij fnac.com, is en transit via "Chronopost international". 
Die doet er volgens hun website twee tot vijf werkdagen over. Mooi.
Die doet er volgens hun website twee tot vijf werkdagen over. Mooi.
Hierbij mijn laatste update!
Natuurlijk heb ik uitvoerig zitten testen en ben enorm tevreden met de Pixel 4a!
Hopelijk komen jullie toestellen ook binnenkort binnen
- 06/10/2020 besteld op fnac.com
- 08/10/2020 verzonden met Chronopost door fnac.com (17:11)
- 08/10/2020 ontvangen door Fedex (22:50)
- 09/10/2020 FedEx vestiging (Frankrijk) verlaten (04:51)
- 09/10/2020 aangekomen op FedEx vestiging (Nederland) (05:51)
- 09/10/2020 FedEx bezorger onderweg (08:24)
- 09/10/2020 Afgeleverd!!! (11:24)
Natuurlijk heb ik uitvoerig zitten testen en ben enorm tevreden met de Pixel 4a!
Hopelijk komen jullie toestellen ook binnenkort binnen
En wat zeggen die dan? Meneer u kon helemaal niet laten leveren in NL?Spaulding1 schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 17:41:
[...]
Nou dan ben ik gelukkig niet de enige
Had vanmiddag via de chat contact met Google DE, mocht er niets veranderen ga ik dat volgende week weer doen.
Tegen mij dat een andere afdeling onderzoek gaat doen en met zo'n 2 werkdagen bericht krijg.danielschut schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 09:07:
[...]
En wat zeggen die dan? Meneer u kon helemaal niet laten leveren in NL?
Ze vroeg zelf nog waar ik me bevind. In Niederlande. Verder ging ze daar niet op in.
EN is dat wel het probleem dan annuleren. Deze tussenin status had ik niet verwacht..
Die van mij is afgelopen Donderdag bezorgd in Waalwijk. Ik heb via via wel iemand in Waalwijk gesproken en die gaf aan contact met Google opnemen en verder kon ze niks doen.Spaulding1 schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 17:02:
[...]
Ik wacht het nog even af misschien dat ze hem nog doorsturen.
Mijn fnac.com Pixel wordt na bestelling vorige maandag uiteindelijk overmorgen geleverd, dus deed er precies een week over. Ligt nu ergens in Haarlemmermeer en werd verzonden door DPD i.p.v. FedEx.
Dus eindelijk verhuizen naar het ervaringen topic!
Dus eindelijk verhuizen naar het ervaringen topic!

Op mijn support ticket van 4 dagen geleden heeft Google DE nog niet gereageerd, dus ik wil het ook graag via de chat proberen. Ik zie die optie alleen nergens - hoe kom je aan een chatsessie? En begrepen ze Engels of gebruikte je translate?Spaulding1 schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 17:41:
[...]
Nou dan ben ik gelukkig niet de enige
Mijn status is overigens nog steeds onveranderd, niets te zien dat hij in Waalwijk is geweest via DHL.com en DHLParcel.nl (00000-methode, standard shipping Google.de)
[ Voor 12% gewijzigd door draakhoofd op 10-10-2020 19:32 ]
Ja dat was voor mij ook een paar keer opnieuw proberen.draakhoofd schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 19:31:
[...]
Op mijn support ticket van 4 dagen geleden heeft Google DE nog niet gereageerd, dus ik wil het ook graag via de chat proberen. Ik zie die optie alleen nergens - hoe kom je aan een chatsessie? En begrepen ze Engels of gebruikte je translate?
Mijn status is overigens nog steeds onveranderd, niets te zien dat hij in Waalwijk is geweest via DHL.com en DHLParcel.nl (00000-methode, standard shipping Google.de)
Als je via de Duitse Google store naar kontakt ga, dan kan je daaronder een aantal dingen invullen. De eerste paar keer kwam daar enkel de optie tot mail naar voren. Later probeerde ik het nog een keer en toen stond er ook de optie chat. Dus ik zou het een aantal keer proberen en probeer ook eens andere opties aan te klikken.
Chatten kan ook in het Engels.
Erg benieuwd welke reactie je krijgt. Mijn pakket is voor zover niet 1 van de in Waalwijk aangekomen pakketten maar nog steeds wachtende op ontvangst door DHL vanaf 28 september 07:44 in de ochtend.jhvanburk schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 11:09:
Dank idd voor de tip van de chat, zojuist contact gehad via deze chat.
Het issue wordt onderzocht met DHL:
"I contacted our department and they will investigate your issue with the shipping company"
Ik zou binnen max 2 werkdagen een update mogen verwachten. To be continued dus
[...]

Donderdag bij Fnac.com besteld, vrijdag in huis (als ik thuis was geweest... nu komt er een 2e bezorgpoging maandag. Ze zouden er dan ook om 18:00 uur zijn, maar waren er al om 13:15. Daar kan ik moeilijk rekening mee houden
)
[ Voor 32% gewijzigd door woekele op 11-10-2020 09:37 ]
Is het niet zo dat ze voor 18:00 bezorgen? Dat is wat er bij mij bij stond dacht ik.woekele schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 09:34:
Donderdag bij Fnac.com besteld, vrijdag in huis (als ik thuis was geweest... nu komt er een 2e bezorgpoging maandag. Ze zouden er dan ook om 18:00 uur zijn, maar waren er al om 13:15. Daar kan ik moeilijk rekening mee houden)
Bedankt trouwens voor de tip traws, ik heb het zelfde als jou bestelling bij fnac.com gedaan. De PayPal geannuleerd en met de credit card besteld. Dus nu is gelukkig mijn 4a ook onderweg👍
Ik heb hier nog een exemplaar van fnac.com op overschot.
Komen wel verzendkosten vanuit België bij.
Edit: Is op retour niet meer beschikbaar.
Komen wel verzendkosten vanuit België bij.
Edit: Is op retour niet meer beschikbaar.
[ Voor 18% gewijzigd door Crytex op 13-10-2020 09:49 ]
Hoe is het met de garantie van fnac? Moet je zeker in Frankrijk claimen?thor86 schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 10:33:
Bedankt trouwens voor de tip traws, ik heb het zelfde als jou bestelling bij fnac.com gedaan. De PayPal geannuleerd en met de credit card besteld. Dus nu is gelukkig mijn 4a ook onderweg👍
Opsturen is fijner dan moeten ophalen in Duitsland.
[ Voor 6% gewijzigd door Flipm0de op 11-10-2020 14:26 ]
flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!
Mijn fnac wordt morgen bezorgd, voor de liefhebber een afhaal bericht Mediamarkt Duisburg beschikbaar, wel binnen 5 dagen op te halen.
PSN Headless_Pumpkin
Zo snel? 1 dag en naar Nederland bezorgd? Hoe laat heb je donderdag besteld?woekele schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 09:34:
Donderdag bij Fnac.com besteld, vrijdag in huis (als ik thuis was geweest... nu komt er een 2e bezorgpoging maandag. Ze zouden er dan ook om 18:00 uur zijn, maar waren er al om 13:15. Daar kan ik moeilijk rekening mee houden)
Vrijdag om 15u besteld bij fnac.com, morgen voor 12u geleverd...twkr18526 schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 22:15:
[...]
Zo snel? 1 dag en naar Nederland bezorgd? Hoe laat heb je donderdag besteld?
Tientje extra verzendkosten en eu garantie bij Google?
Zouden Nederlanders minder nuchter worden geacht en als doelgroep voor duurdere modellen worden gezien?
Zouden Nederlanders minder nuchter worden geacht en als doelgroep voor duurdere modellen worden gezien?
Rond 13:00 besteld op donderdag.twkr18526 schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 22:15:
[...]
Zo snel? 1 dag en naar Nederland bezorgd? Hoe laat heb je donderdag besteld?
Vrijdag , 09/10/2020
16:34
APELDOORN NL
Bij de lokale FedEx-vestiging
13:38
APELDOORN NL
Probleem met aflevering
Klant niet beschikbaar of bedrijf gesloten
10:39
APELDOORN NL
Op FedEx-voertuig voor bezorging
08:51
APELDOORN NL
Bij de lokale FedEx-vestiging
08:50
APELDOORN NL
Onderweg
Pakket klaar voor inklaring
05:51
OUDE MEER NL
Op sorteerfaciliteit bestemming
04:51
ROISSY CHARLES DE GAULLE CEDEX FR
Heeft FedEx-vestiging verlaten
04:09
Onderweg
Donderdag , 08/10/2020
23:56
Onderweg
23:47
Onderweg
23:47
Onderweg
22:50
Opgehaald
15:42
Zendingsinformatie verstuurd naar FedEx.
Google.de zegt dat ik tot morgen moet wachten totdat ze verder gaan bekijken waar het pakket is.
Status is nog steedsEs kann manchmal dauern, bis das Paket von unserem Warenhaus versendet wird und die Sendungsverfolgung aktualisiert wird. Daher bitten wir Sie noch bis zum 13.10.2020 zu warten und sollte das Paket bis dahin nicht bei Ihnen angekommen sein, bitte ich Sie auf meine E-Mail zu antworten, sodass wir das weitere Vorgehen bestimmen können.
Zending is aangemeld maar nog niet ontvangen door DHL
28 SEP. 07:52
Zendingsgegevens ontvangen bij DHL
28 SEP. 07:51
Idem bij mij, ik ga vandaag ook maar eens contact zoeken met Google....draakhoofd schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 10:17:
Google.de zegt dat ik tot morgen moet wachten totdat ze verder gaan bekijken waar het pakket is.
[...]
Status is nog steeds
[...]
Vandaag is de telefoon geleverd! Wat een snelle service zeg.patatman12 schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 13:33:
Vandaag na alle succes verhalen hier over FNAC mijn order in de Duitse playstore geannuleerd.
Nu bij Fnac.com besteld, en met de CreditCard besteld. Heb nu alleen nog een pixel 5 in de bestelling staan bij Google.
Moest even zoeken bij het afrekenen naar het land van bezorgen (Pays-Bas), maar na het doorzoeken in dit topic had ik snel antwoord.
Hij word naar verwachting vandaag verzonden, dus ben heel benieuwd wanneer die binnen komt!
Als dit soepel verloopt(en dat verwacht ik wel, gezien de reacties hier) ga ik mijn (groene) pixel 5 order ook bij Fnac plaatsen. (als die weer op voorraad is)
Nu configureren en verder spelen.
Ik denk dat ik de Pixel 5 ook gewoon in het Zwart ga bestellen bij FNAC. Dan maar een Dbrand hoesje eromheen.
En binnen! 
- Donderdag 8 oktober besteld bij fnac.com (Frankrijk dus)
- Vrijdag 9 oktober verzonden
- Maandag 12 oktober geleverd.
De doos zat wel in een andere, grotere doos zonder opvulling, dus de telefoon is behoorlijk heen en weer geschud onderweg. Dat kon je ook wel zien aan de hoeken van de verpakking. Slordig en onnodig, maar de telefoon heeft er zelf niet onder geleden.
Kortom, superblij!
- Donderdag 8 oktober besteld bij fnac.com (Frankrijk dus)
- Vrijdag 9 oktober verzonden
- Maandag 12 oktober geleverd.
De doos zat wel in een andere, grotere doos zonder opvulling, dus de telefoon is behoorlijk heen en weer geschud onderweg. Dat kon je ook wel zien aan de hoeken van de verpakking. Slordig en onnodig, maar de telefoon heeft er zelf niet onder geleden.
Kortom, superblij!
Goeie tip, morgen is het al de 13e en dan kunnen we dus met zijn allen in de chat hangen bij google.de war unseres pakketje gebleven istRevaes schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 11:05:
[...]
Idem bij mij, ik ga vandaag ook maar eens contact zoeken met Google....
Bij Belsimpel is mijn bezorgdatum van 14 naar 15 oktober gegaan. Dat duidt er dus op dat ze de telefoons wel deze week verwachten...
Off-topic tip voor de fnac.com kopers : bij aankoop krijg je normaal gezien per email een code voor 4 maanden gratis Deezer (mits in winkelmand geplaatst, blijkbaar).
Ik heb mij een Fnac+ kaart gekocht (tijdelijke actie aan 4,99 euro) en daarbij dezelfde Deezer-deal gekregen.
Als je deze wil claimen bij Deezer gaat het niet lukken tenzij met een Franse CC of Paypal, maar met een mail naar de Deezer helpdesk, wordt dit toch geactiveerd op je bestaande Deezer account (mits niet eerder al genoten van gratis promo).
Ik heb mij een Fnac+ kaart gekocht (tijdelijke actie aan 4,99 euro) en daarbij dezelfde Deezer-deal gekregen.
Als je deze wil claimen bij Deezer gaat het niet lukken tenzij met een Franse CC of Paypal, maar met een mail naar de Deezer helpdesk, wordt dit toch geactiveerd op je bestaande Deezer account (mits niet eerder al genoten van gratis promo).
[ Voor 17% gewijzigd door lukadad op 12-10-2020 18:12 . Reden: Extra info ivm Deezer offer ]
Missed out on Lego? Visit Yprabrick : https://store.bricklink.com/lukadad
Bij Belsimpel is de levering bij mij met een dag uitgesteld. Niet de 14e maar de 15.
Ik heb zaterdagochtend de 4a ontvangen via Belsimpel. Ze hebben ze dus wel al in huis.
Heb je de fnac+ voorwaarden gelezen? Is 10 euro voor het eerste jaar. Maar de kaart moet je minimaal 3 jaar afnemen en kost 15 euro voor het 2e jaar en 15 euro voor het derde jaar. Succes 😛lukadad schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 17:45:
Off-topic tip voor de fnac.com kopers : bij aankoop krijg je normaal gezien per email een code voor 4 maanden gratis Deezer (mits in winkelmand geplaatst, blijkbaar).
It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.
Bijzonderkrijg87 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 18:39:
Ik heb zaterdagochtend de 4a ontvangen via Belsimpel. Ze hebben ze dus wel al in huis.
Hopelijk hebben ze die van mij wel en gaan ze hem straks niet tot eind november uitstellen.
Wat was je besteldatum en -tijd dan?krijg87 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 18:39:
En die van jou?ydr schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 19:33:
Ook hier afgelopen zaterdag de 4a van Belsimpel ontvangen
2 oktober, 10:15. Rond 10:00 die dag heeft Belsimpel bekend gemaakt dat de telefoon beschikbaar was.
Oké. Dat is vooralsnog gewoon logisch dan, want meerdere 'vroege' bestellers hebben 'm tijdig binnengekregen. Ik denk dat 15 oktober voor de tweede lichting is en voor mensen die na een bepaald tijdstip hebben besteld zal het ergens november worden denk ik.krijg87 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 19:50:
[...]
2 oktober, 10:15. Rond 10:00 die dag heeft Belsimpel bekend gemaakt dat de telefoon beschikbaar was.
Populair toestel of beperkte voorraad. Ik heb rond 13.00 besteld en vlak na mij was het al snel 3 weken levertijd.
Wat een baggerservice van Belsimpel voor deze meerprijs. Je zou toch verwachten dat een grote speler korte(re) lijntjes heeft.
Ze sturen niet eens een mail dat de levering vertraagd is..
[ Voor 55% gewijzigd door LocK_Out op 12-10-2020 20:28 ]
Zijn er hier meerdere die een mail hebben gehad. Kan twee dingen betekenen, die van jou is nog op tijd of jij had soweiso al een latere datum (die misschien ook nog gehaald wordt).LocK_Out schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 20:23:
Wat een baggerservice van Belsimpel voor deze meerprijs. Je zou toch verwachten dat een grote speler korte(re) lijntjes heeft.
Vind het zelf ook jammer, maar zolang het niet nog verder naar achteren gaat vind ik 1 dag vertraging geen 'baggerservice'.
Da's apart, die van mij is ook naar 15-10 gezet en heb geen mail van ze gezien. Mijn leverdatum was trouwens (ook) 14-10.
Ieder zo zijn ding wat betreft de service.
Vanwege de garantie (garantie) is er niet heel veel andere keuze en betalen we fors meer.
Da's niet erg, maar dan vind ik het slordig als je dan in vergelijking met het buitenland relatief laat levert en je huidige leveringen dan ook nog eens vertraging oplopen. Dat vind ik persoonlijk niet echt service.
Ondertussen zijn ze in het buitenland (naar wat ik lees) aardig tot prima leverbaar, daarom begrijp ik de vertraging niet helemaal.
Het lijkt wel alsof ze, ze per stuk bij hun leverancier besteld hebben i.p.v. in één keer een voorraad te bestellen.
Ieder zo zijn ding wat betreft de service.
Vanwege de garantie (garantie) is er niet heel veel andere keuze en betalen we fors meer.
Da's niet erg, maar dan vind ik het slordig als je dan in vergelijking met het buitenland relatief laat levert en je huidige leveringen dan ook nog eens vertraging oplopen. Dat vind ik persoonlijk niet echt service.
Ondertussen zijn ze in het buitenland (naar wat ik lees) aardig tot prima leverbaar, daarom begrijp ik de vertraging niet helemaal.
Het lijkt wel alsof ze, ze per stuk bij hun leverancier besteld hebben i.p.v. in één keer een voorraad te bestellen.
[ Voor 39% gewijzigd door LocK_Out op 12-10-2020 21:15 ]
Vrijdagavond gezwicht voor ongeduld dus saturn.de maar gecanceled en voor fnac.com gegaan. Wordt vandaag voor 12.00 geleverd!
Hier precies hetzelfde. Nu nog de google.de order annuleren die al een week op verzonden staat, maar nog niet bij dhl is.danielschut schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 07:11:
Vrijdagavond gezwicht voor ongeduld dus saturn.de maar gecanceled en voor fnac.com gegaan. Wordt vandaag voor 12.00 geleverd!
Volgens mij kan dat dus niet dus wacht ik nog naar op de reactie van hun onderzoek....twkr18526 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 09:35:
[...]
Hier precies hetzelfde. Nu nog de google.de order annuleren die al een week op verzonden staat, maar nog niet bij dhl is.
Ik krijg net een mailtje van Saturn dat mijn bestelling van 2 oktober bij Saturn in de Kleve klaar ligt! Vanavond ophalen!

Wel voor de persco doen, straks mag het mss niet meer..Vissert schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 11:19:
Ik krijg net een mailtje van Saturn dat mijn bestelling van 2 oktober bij Saturn in de Kleve klaar ligt! Vanavond ophalen!
Nice! DankjeLord_Dain schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 11:26:
[...]
Wel voor de persco doen, straks mag het mss niet meer..
Net via de chat een Duitse Google helpdeskmedewerker gesproken (Cemil) voor mijn order die dus vanaf 28-sep bij DHL de status "we wachten op uw pakket" heeft en daarna niets meer. Hij nam best lang de tijd en stelde veel vragen die hij met een andere afdeling kon checken. Stelde bij mij wel vast dat ze niet naar NL sturen en dat 't voor een Schwierigkeitje kan zorgen. Vroeg ook of ik een Duits addresse had waar de Lieferung heen zou kunnen, maar dat heb ik niet. Later zei ik dat ik dat wel kan regelen alleen niet direct, maar hij gaf toen aan dat die adresmutatie helaas toch te Spät was. Het nu annuleren en Stornieren trouwens ook - daarvoor moeten ze eerst weten of de fout bij DHL of Google ligt. Ik vroeg trouwens ook of het kan dat ze de bestelling helemaal niet aan DHL hebben overgedragen; dat achtte hij unwahrscheinlich - meestal zou het een systeemfehler zijn waardoor statusupdates niet meer doorkomen. Als je het aan mij vraagt, is DHL hier (mede) de oorzaak en alles een ongelukkige samenloop van omstandigheden.
Het onderzoek duurt normaal 1-2 dagen, maar kan ook 3-5 dagen zijn. Ik heb nu een mail van hem waarop ik hem rechtstreeks kan bereiken. Hij gaf verder wel aan dat ze een oplossing zouden vinden. Ik zit gelukkig niet op de telefoon te wachten (is voor vriendin ter vervanging van een iPhone SE) maar het is wel een gedoetje. Ik had wat andere ervaringen opgezocht met verzenden via Google Shop, en las daar alleen maar of gelukt, of geannuleerd. Ik denk ook echt dat dit pech is, omdat DHL hier een palletje is 'verloren' oid. Misschien zou Google eens moeten checken of de IMEI's niet in gebruik zijn ergens....
Het onderzoek duurt normaal 1-2 dagen, maar kan ook 3-5 dagen zijn. Ik heb nu een mail van hem waarop ik hem rechtstreeks kan bereiken. Hij gaf verder wel aan dat ze een oplossing zouden vinden. Ik zit gelukkig niet op de telefoon te wachten (is voor vriendin ter vervanging van een iPhone SE) maar het is wel een gedoetje. Ik had wat andere ervaringen opgezocht met verzenden via Google Shop, en las daar alleen maar of gelukt, of geannuleerd. Ik denk ook echt dat dit pech is, omdat DHL hier een palletje is 'verloren' oid. Misschien zou Google eens moeten checken of de IMEI's niet in gebruik zijn ergens....
[ Voor 6% gewijzigd door draakhoofd op 13-10-2020 12:33 ]
Heb mijn pixel ook ontvangen van fnac.com! Vrijdagavond order gedaan, maandag verstuurd, dinsdag in huis. Super! Dank voor de tip!
Haha ik had vorige week dezelfde gozer via de chat, erg behulpzaam tot zover dat mogelijk was.draakhoofd schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 12:11:
Net via de chat een Duitse Google helpdeskmedewerker gesproken (Cemil) voor mijn order die dus vanaf 28-sep bij DHL de status "we wachten op uw pakket" heeft en daarna niets meer. Hij nam best lang de tijd en stelde veel vragen die hij met een andere afdeling kon checken. Stelde bij mij wel vast dat ze niet naar NL sturen en dat 't voor een Schwierigkeitje kan zorgen. Vroeg ook of ik een Duits addresse had waar de Lieferung heen zou kunnen, maar dat heb ik niet. Later zei ik dat ik dat wel kan regelen alleen niet direct, maar hij gaf toen aan dat die adresmutatie helaas toch te Spät was. Het nu annuleren en Stornieren trouwens ook - daarvoor moeten ze eerst weten of de fout bij DHL of Google ligt. Ik vroeg trouwens ook of het kan dat ze de bestelling helemaal niet aan DHL hebben overgedragen; dat achtte hij unwahrscheinlich - meestal zou het een systeemfehler zijn waardoor statusupdates niet meer doorkomen. Als je het aan mij vraagt, is DHL hier (mede) de oorzaak en alles een ongelukkige samenloop van omstandigheden.
Net weer iemand anders via de chat gesproken die gaf aan een intern onderzoek te starten en mij een mail te sturen wat er uitkomt.
Deze vroeg ook aan me of ik in de mogelijkheid was om deze zelf op te halen uit Waalwijk
Was dat toevallig ook een bestelling die eerder pas in november zou komen?Vissert schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 11:19:
Hi Ha Hopjesvla
2x Pixel 4a afgehaald bij MediaMarkt in Nordhorn. Daar lagen ook al een Pixel 4a 5G en een Pixel 5 om mee te spelen, maar nog niet om te kopen. Gaat lekker snel bij hen, binnen 4 dagen na bestelling
Woon zelf naast de deur / Waalwijk, dus zou het best kunnen ophalen!Spaulding1 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 12:57:
[...]
Haha ik had vorige week dezelfde gozer via de chat, erg behulpzaam tot zover dat mogelijk was.
Net weer iemand anders via de chat gesproken die gaf aan een intern onderzoek te starten en mij een mail te sturen wat er uitkomt.
Deze vroeg ook aan me of ik in de mogelijkheid was om deze zelf op te halen uit Waalwijk
Wel goed dat er misschien licht aan het einde van de tunnel is.
Ik zal hierbij ook de chat opstarten om de medewerker om een onderzoek te verzoeken.
Ja 2 okt besteld en 6 oktober mailtje dat het week 47 zou worden.Hopjesvla79 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 13:02:
[...]
Was dat toevallig ook een bestelling die eerder pas in november zou komen?
Ja laat maar weten of zoiets kan! Misschien kan je eens bellen met dat Ingram wat de mogelijkheden hiervoor zijn?Lord_Dain schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 13:10:
[...]
Woon zelf naast de deur / Waalwijk, dus zou het best kunnen ophalen!
Wel goed dat er misschien licht aan het einde van de tunnel is.
Ik zal hierbij ook de chat opstarten om de medewerker om een onderzoek te verzoeken.
Het lijkt mij niet te kunnen hoor maar als dit een mogelijkheid is zou het mooi zijn.
Alles zal er van afhangen of die telefoons uberhaupt nog ergens zijn. Als ze echt kwijt zijn dan zijn ze wellicht gewoon van de vrachtwagen gevallen so to speak en dan zullen we als het goed is geld terug krijgen. Dan is het nieuwe ronde, nieuwe kansen.. zit nu in de chat en laat iets weten.Spaulding1 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 13:14:
[...]
Ja laat maar weten of zoiets kan! Misschien kan je eens bellen met dat Ingram wat de mogelijkheden hiervoor zijn?
Het lijkt mij niet te kunnen hoor maar als dit een mogelijkheid is zou het mooi zijn.
Oh serieus? Dat laatste kan ik wel doen namelijk. Maar ik dacht ik zal maar niet beginnen over het feit dat die toestellen vanuit NL geleverd worden....Spaulding1 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 12:57:
[...]
Haha ik had vorige week dezelfde gozer via de chat, erg behulpzaam tot zover dat mogelijk was.
aha nice, dan hoop ik ook dat er eerdaags een bericht uit Berlijn komt (vriend van em zou hem opsturen)Vissert schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 13:11:
[...]
Ja 2 okt besteld en 6 oktober mailtje dat het week 47 zou worden.
Hi Ha Hopjesvla
Ja dat vroeg ie echt. Maar omdat ik niet in de gelegenheid ben ben ik er verder niet op doorgegaan.draakhoofd schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 13:27:
[...]
Oh serieus? Dat laatste kan ik wel doen namelijk. Maar ik dacht ik zal maar niet beginnen over het feit dat die toestellen vanuit NL geleverd worden....
Lijkt mij wel de kortste klap, maar ik betwijfel of je zomaar kan aanbellen en je toestel kan ophalen.
Zojuist ook met Google contact gehad over mijn pakket dat is afgeleverd in Waalwijk. Ze gaan het onderzoeken zoals eigenlijk iedereen te horen krijgt. Ze hebben geen woord gezegd over dat aflevering in Nederland niet mogelijk is. Zelfs mijn adres nog eens juist doorgegeven zonder 00000 en niederlande vermelding. Wellicht dat ze dat gebruiken om opnieuw te verzenden mochten ze erachter komen dat hij retour afzender is gegaan. Maar weer even afwachten.
Ik heb met Kurtulay van GOogle DE support in de chat gehangen. Er wordt een onderzoek opgestart bij de vervoerder (DHL) en ik word als het goed is geinformeerd als er updates zijn.
edit: spicy detail, mij werd gevraagd of ze gebruik mochten maken/toestemming kregen om het IMEI te gebruiken om informatie op te vragen.. ik haal hier uit dat ze op basis van het IMEI een tracering kunnen doen om te zien of het toestel al in gebruik is genomen/geweest. .... die vond ik wel bijzonder.
edit: spicy detail, mij werd gevraagd of ze gebruik mochten maken/toestemming kregen om het IMEI te gebruiken om informatie op te vragen.. ik haal hier uit dat ze op basis van het IMEI een tracering kunnen doen om te zien of het toestel al in gebruik is genomen/geweest. .... die vond ik wel bijzonder.
[ Voor 45% gewijzigd door Lord_Dain op 13-10-2020 14:42 ]
Ik had ook dat spicey detail mbt toestemming voor gebruik van die data inderdaad.Lord_Dain schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 14:41:
Ik heb met Kurtulay van GOogle DE support in de chat gehangen. Er wordt een onderzoek opgestart bij de vervoerder (DHL) en ik word als het goed is geinformeerd als er updates zijn.
Had ik ook inderdaad, heb ik toestemming voor gegeven.Lord_Dain schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 14:41:
Benieuwd wat hier uit gaat komen.
Hier ook met de support gepraat, "Ich denke, das wird jetzt etwas dauern" en "Das wird ein langer Prozess, fürchte ich"
Klinkt niet zo goed om eerlijk te zijn.
Had ik maar wat meer geduld gehad
Fingers crossed!
Klinkt niet zo goed om eerlijk te zijn.
Had ik maar wat meer geduld gehad
Fingers crossed!
Kan je niet de creditcard betaling tegenhouden?
Of op die manier storneren?
Er is immer niets geleverd (aantoonbaar).
Wel balen voor de mensen die nu in onzekerheid zitten. Het geld zal wel goed komen tzt. Alleen als je nu ergens anders besteld, heb je er misschien twee.
Ik begin achteraf iets minder teleurgesteld te worden dat de mijn is geannuleerd door Google.
Ik begin achteraf iets minder teleurgesteld te worden dat de mijn is geannuleerd door Google.
Ik vroeg dat aan de medewerker van Google maar dat werd genegeerd. Alleen dat hij zou mailen als er meer info was. Denk wal dat je sterk staat bij een CC stornering maar weet niet hoe ik het aan moet vliegen tbh en ga er vanuit dat Google netjes geld retourneert want niet geleverd (mocht het zover komen).Sjabba1979 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 15:53:
Kan je niet de creditcard betaling tegenhouden?
BTW. Google support vroeg mijn postcode en ik gaf netjes mijn daadwerkelijke postcode maar dat er bij de order 00000 gebruikt was, hier werd niet op gereageerd alleen met de opmerking 'dit is de duitse support' .. ja duh, NL support is er niet..
[ Voor 19% gewijzigd door Lord_Dain op 13-10-2020 16:13 ]
Gewoon je CC bedrijf/bank bellen. Melden dat je bestelling niet geleverd wordt en je hebt zo je geld terug. Dat gaat verdomd snel en doen ze niet heel moeilijk over.Lord_Dain schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 16:12:
[...]
Ik vroeg dat aan de medewerker van Google maar dat werd genegeerd. Alleen dat hij zou mailen als er meer info was. Denk wal dat je sterk staat bij een CC stornering maar weet niet hoe ik het aan moet vliegen tbh en ga er vanuit dat Google netjes geld retourneert want niet geleverd (mocht het zover komen).
BTW. Google support vroeg mijn postcode en ik gaf netjes mijn daadwerkelijke postcode maar dat er bij de order 00000 gebruikt was, hier werd niet op gereageerd alleen met de opmerking 'dit is de duitse support' .. ja duh, NL support is er niet..
Net gechat met google. Volgens haar is de pixel 4a al verstuurd met een verwachte leverdatum van 28 oktober - 4 november. Daarom kan ze het niet annuleren.
Toestel staat sinds vorige week op registered, maar nog niet ontvangen door dhl.
Haar advies:
Wacht op account specialist 24-48u
Anders pakket weigeren als dhl het aanbiedt
Retour label bij google vragen als dhl het niet retour wil nemen
Bijzondere is dat store.google.de nu als leverdatum heeft staan 9-14 oktober. Anders dan haar systeem blijkbaar.
Toestel staat sinds vorige week op registered, maar nog niet ontvangen door dhl.
Haar advies:
Wacht op account specialist 24-48u
Anders pakket weigeren als dhl het aanbiedt
Retour label bij google vragen als dhl het niet retour wil nemen
Bijzondere is dat store.google.de nu als leverdatum heeft staan 9-14 oktober. Anders dan haar systeem blijkbaar.
Als je nu de 4a bij MM bestelt wordt die niet eerder dan 13-11 geleverd.Raindeer schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 13:08:
2x Pixel 4a afgehaald bij MediaMarkt in Nordhorn. Daar lagen ook al een Pixel 4a 5G en een Pixel 5 om mee te spelen, maar nog niet om te kopen. Gaat lekker snel bij hen, binnen 4 dagen na bestelling
Blij dat ik maandag gelijk heb opgehaald bij de Duitse MediaMarkt. Eerste datum daar is nu ook 13-11.
En ook de mijne is onderweg naar Berlijn ondanks de eerder geplande levering in week 47. Hopelijk dus nog eind deze week hier in NLHopjesvla79 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 13:33:
[...]
aha nice, dan hoop ik ook dat er eerdaags een bericht uit Berlijn komt (vriend van em zou hem opsturen)
Hi Ha Hopjesvla
Ik krijg net bericht dat ik mijn 4a kan afhalen bij Saturn in Kleve, 9 oktober besteld.
" Ihre Bestellung liegt ab sofort 6 Tage im SATURN Kleve abholbereit."
Op de website staat nu bij de voorraad specificatie: Lieferung 13.11.2020 - 14.11.2020, maar tevens: Bereit zur Abholung: Kleve
Op de website staat nu bij de voorraad specificatie: Lieferung 13.11.2020 - 14.11.2020, maar tevens: Bereit zur Abholung: Kleve
Uiteindelijk lijkt het goed te komen met de zending vanuit Mediamarkt DE. DHL is zelf e.e.a. gaan wijzigen en heeft het pakketje omgelabeld naar internationaal, na een aantal dagen niets zou die vandaag geleverd moeten worden;jlve schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 12:06:
[...]
Met de 00000 methode. Even afwachten of die daadwerkelijk bezorgd wordt.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/w71Iknw5SAv2TBDUZklrcLlM.jpg?f=user_large)
PSN ID: JLvanEs0305
Ik ook, maar ik heb hem inmiddels via fnac binnen.Oboemel schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 11:42:
Ik krijg net bericht dat ik mijn 4a kan afhalen bij Saturn in Kleve, 9 oktober besteld.
Dus als iemand het afhaalbewijs wil, pm me maar.
Net besteld via Fnac.com, maar de verwachte leverdatum staat op 24-10. Dus niet de supersnelle levering zoals anderen die hier wel hadden. Maar 10 dagen wachten overleef ik wel.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Interessant, ik heb hem maandag besteld en er staat nu dat ie 28-10 pas verzonden gaat worden. Misschien dat annuleren en opnieuw bestellen dus helpt? Mag ik vragen wat de verzenddatum op jouw bestelling is @MalfunctionsNet besteld via Fnac.com, maar de verwachte leverdatum staat op 24-10. Dus niet de supersnelle levering zoals anderen die hier wel hadden. Maar 10 dagen wachten overleef ik wel.
@Turps Dat mag je zeker, maar dat kan ik je nog niet vertellen. Ik heb enkel nog een bestelbevestiging ontvangen met daarin genoemd een verwachte leverdatum van 24-10.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
@thor86 Denk dat ik hem ook wil aanschaffen via fnac. Heb jij de Franse gebruikt? En is het gewoon bestellen of moet je het nog met een bepaalde truc naar Nederland sturen?
@Gerry Oranje Fnac.com verzend gewoon naar Nederland, geen gekke trucjes nodig
Klopt inderdaad, bij fnac.com hoef je geen truukjes uit te halen. Ben zeer tevreden bij de snelle levering.