Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bobbika
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-09 19:24
Gisteren tegen beter weten in een order geplaats op Mediamarkt met mailboxde. Vanochtend inderdaad de melding gekregen dat de bestelling is geannuleerd om "veiligheidsredenen".
Ik begin er wel een beetje moedeloos van te worden, wellicht zijn de Pixel 4a en ik niet meant to be. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 00:16
YES schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 08:17:
[...]

@Ad-Blokker
Toch nog een reactie hierop, aangezien de actie wel invloed heeft op de prijs. Die actie is niet puur en alleen voor de Pixel 5 maar ook voor de Pixel 4a 5G
[Afbeelding]

Zie ook:
https://support.google.co...6634456572-686944103&rd=1
Dat had ik in eerste instantie over het hoofd gezien, dus dat is zeker wel relevant. Alleen let er wel op dat de actie dan alleen geldt bij bestellingen vanuit de UK en Ierland. Dus niet geldig in Duitsland of Frankrijk.

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vantslot
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-09 16:40
MJFM schreef op woensdag 30 september 2020 @ 14:11:
Hmmm, ik overweeg toch heel hard om via de 00000 methode vanavond in de DE Store een Pixel 5 te pre-orderen.
Ik kan bevestigen dat het trucje bij een preorder van de groene Pixel 5 ook werkt. Althans het bestelproces afronden is gelukt. Of die niet geannuleerd wordt en goed verzonden is natuurlijk nog even afwachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winDOS
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09-09 11:11

winDOS

6.22

Gisteren besteld via Saturn, ophaal datum staat vooralsnog op vandaag.

Bij de levertijd op de site staat nu: Levering 10/3/2020 - 10/10/2020

[ Voor 34% gewijzigd door winDOS op 01-10-2020 09:01 ]

C:\>Signature.bat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmouredSPony
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 10:34

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

Ad-Blokker schreef op woensdag 30 september 2020 @ 23:36:
Beetje offtopic maar ik zat een beetje op de vergelijking pagina te kijken:
https://store.google.com/de/magazine/compare_pixel

En ik wist al een beetje wat de specs van elk toestel zouden zijn maar zo naast elkaar zie ik niet in waarom je een Pixel 5 zou kopen over een Pixel 4a 5G
Voor die 130 euro extra krijg je:
  • Een 0,2 inch kleiner scherm
  • 90 hz
  • 200 mAh meer batterij
  • Draadloos laden
  • Water resistance
  • Gorilla Glass 6 over 3 van de 4a 5g & 4a
  • 2 GB ram meer
Voor de rest zijn de CPU, GPU, Camera's, Opslag en vele andere dingen hetzelfde.
Wat is jullie opinie hierover?

Om dan de 4a en de 4a 5G te vergelijken zie ik wel meer verschillen maar niet een reden om de 140 euro meer uit te geven voor de 4a 5G maar de verschillen tussen de 4a en de 4a 5G zijn in mijn ogen groter en meer waard dan de verschillen tussen de 4a 5G en de 5.
Mijn telefoons gaan nu gem. 2 jaar mee dus ik ga voor de 4a gezien dit de goedkoopste optie is en de verschillen niet gigantisch groot zijn. De Pixel 4a 5g heeft een grotere accu maar moet ook een groter scherm en snellere processor van stroom voorzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smirrrie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 17:29
Qoon3x schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 08:34:
Ik heb nog steeds de melding dat het pakketje is aangemeld bij DHL, maar nog niet is ontvangen:

ZENDING IS AANGEMELD MAAR NOG NIET ONTVANGEN DOOR DHL

Ik heb voor de normale verzending gekozen. Verwacht de telefoon dus niet vandaag😒
Hier hetzelfde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F350-maniac
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-02-2023
De Saturn om de hoek heeft hem inderdaad niet meer wel nog op een aantal verder gelegen plekken (Berlijn) maar nu bestelling geplaats bij de Mediamarkt in Duisburg. Vanaf 5.10 ophalen, ben benieuwd

PSN Headless_Pumpkin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23:48

YES

Moderator General Chat
evleerdam schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 08:54:
[...]

Dat had ik in eerste instantie over het hoofd gezien, dus dat is zeker wel relevant. Alleen let er wel op dat de actie dan alleen geldt bij bestellingen vanuit de UK en Ierland. Dus niet geldig in Duitsland of Frankrijk.
Huh, dat van Duitsland en Frankrijk had ik dan weer over het hoofd gezien. Is die actie die jij noemde met alleen de Pixel 5 dan weer een andere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gillesvermeulen
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 04-06 18:09
Idem voor mijn Google DE store zending naar Duitsland.
"We are expecting your shipment data soon."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 00:16
YES schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 09:03:
[...]

Huh, dat van Duitsland en Frankrijk had ik dan weer over het hoofd gezien. Is die actie die jij noemde met alleen de Pixel 5 dan weer een andere?
Geldig voor de andere landen. Ik zag het eerst ook niet, maar @Ad-Blokker wees me er op in het Pixel4a ervaringen topic. Zo zit het:

Voor de pixel 5 is het geldig in Duitsland, Frankrijk, Verenigd Koninkrijk en Ierland.

Voor de pixel 4a 5G is het geldig in Verenigd Koninkrijk en Ierland.

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ap3nr0ts
  • Laatst online: 11-09 20:21
Zelfde bericht als alle anderen van Alternate.de gehad trouwens. Hun communicatie is in Duitsland net zo kort als die van Nederland, haha. Maar de prijs is prima (350,10). Ik laat hem wel staan. Kan hem vast wel kwijtraken of er iemand blij mee maken.

De Pixel 4a van Google komt vandaag al binnen. Mag ook wel, met de priority shipping. Hopelijk snapt mijn collega hoe hard nerds als ik wachten. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21:17
ap3nr0ts schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 09:32:
Zelfde bericht als alle anderen van Alternate.de gehad trouwens. Hun communicatie is in Duitsland net zo kort als die van Nederland, haha. Maar de prijs is prima (350,10). Ik laat hem wel staan. Kan hem vast wel kwijtraken of er iemand blij mee maken.

De Pixel 4a van Google komt vandaag al binnen. Mag ook wel, met de priority shipping. Hopelijk snapt mijn collega hoe hard nerds als ik wachten. :+
Haha ja. Ik heb hem nog helemaal niet per se nodig, maar omdat ik weet dat hij vandaag uit is wil ik hem eigenlijk vandaag hebben :P

Nog even gecheckt, mijn dichtstbijzijnde MediaMarkt in Nordhorn heeft hem ook niet op voorraad. Is toch weer een geruststelling, had ik daar ook niet heen gehoeven :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Wat verwachten jullie hier eigenlijk, komt dit toestel nog bij (online) leveranciers als Belsimpel in de (digitale) schappen of wordt het sowieso een lastig toestel om te verkrijgen als Nederlandse consument?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adehaan968cs
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 09-09 22:00
Ik wacht braaf op wat de prijs bij Belsimpel wordt in ieder geval. Mede door het feit dat je dan wat makkelijker je toestel ter reparatie en dergelijke kan opsturen. Tot nu elk toestel dat ik heb gehad omgeruild omdat er altijd wel een paar dode pixels in het scherm zaten.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Nivali
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-09 16:53
Nivali schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 07:48:
Ondertussen een update van mijn kant, 00000 postcode met international shipping is verzonden. Ook is het tracking nummer actief, nou hopen dat de bezorging ook goed gaat.
Update
Zojuist is de pixel 4a bezorgd :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anoniem987654
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 06-09 14:41
Ik heb nog niks van google... sadness.. nog niet of ie gecancelled word vanwege adress of dat ze hem versturen. Google verlos me uit mijn leiden, heb genade hh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 22:09
Trouble in paradise...?

Pixel4a - track and trace van DHL gekregen maar kan hem nog niet trraceren.
Hoesje - Ligt bij deutsche post - ehhhh. weet niet of dat goed gaat komen :P

Zie nu dit staan bij de tracking van het hoesje;
Sent From
60549 Frankfurt am Main
Germany
Shipped To
00000 TILBURG, NETHERLANDS
Germany

[ Voor 28% gewijzigd door Lord_Dain op 01-10-2020 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ap3nr0ts
De tracking van mijn hoesje doet het nog niet eens. Ik zie alleen waar hij heen moet en een foutmelding. Wel naar Duitsland verzonden dus.

En vet, @Nivali. Volgens mij ben je echt een geluksvogel hier dan. De mijne komt ook vandaag aan, In Duitsland. :')

Edit: collega is maandag pas weer op kantoor. Jammer. :+

[ Voor 10% gewijzigd door ap3nr0ts op 01-10-2020 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BytePhantomX
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 14:35
Nivali schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 10:07:
[...]

Update
Zojuist is de pixel 4a bezorgd :)
Ben wel een beetje jaloers, precies dezelfde methode gekozen en bij mij is die geannuleerd.

In ieder geval veel plezier er mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ugene78
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-02 14:34
Net geprobeerd te bestellen, helaas nog niet bij Saturn Kleve of Duisburg op te halen. Komende tijd maar even blijven refreshen denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BytePhantomX
Als je nu wil bestellen, dan is de levering eind oktober / begin november. Begin er intussen echt van te balen dat die telefoons niet gewoon in NL beschikbaar zijn. Gisteravond zelfs al even bij iPhones zitten kijken, omdat ik dit gedoe een beetje zat ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsFL
  • Registratie: Februari 2020
  • Niet online
BytePhantomX schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 10:32:
Als je nu wil bestellen, dan is de levering eind oktober / begin november. Begin er intussen echt van te balen dat die telefoons niet gewoon in NL beschikbaar zijn. Gisteravond zelfs al even bij iPhones zitten kijken, omdat ik dit gedoe een beetje zat ben.
Over twee weken draait het weer om. Dan zijn de Pixels beter op voorraad en de dan nieuw aangekondigde iPhones niet aan te slepen.

Voor een eerlijke vergelijking kun je dan beter naar de Pixel 3a kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ap3nr0ts
BytePhantomX schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 10:32:
Snap de frustratie hoor. Mocht mijn exemplaar van Alternate alsnog niet te laat binnenkomen, ben ik het meest geneigd hem aan een "Priority Shipping-slachtoffer" te passen. :) Ik vind het zelf al irritant dat mijn collega er maandag pas weer is (wil de telefoon iets te graag, zoals ik altijd heb met games etc.). Over annuleren was ik zeer miffed geweest.

[ Voor 4% gewijzigd door ap3nr0ts op 01-10-2020 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BytePhantomX
NielsFL schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 10:39:
[...]

Over twee weken draait het weer om. Dan zijn de Pixels beter op voorraad en de dan nieuw aangekondigde iPhones niet aan te slepen.

Voor een eerlijke vergelijking kun je dan beter naar de Pixel 3a kijken.
Gezien hun support beleid, kijk ik daar juist niet naar de nieuwste. Pixel 3a wil ik niet meer, puur omdat support over 2 jaar al afloopt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Reeker
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 09-09 23:09
Contact gehad met Belsimpel. Deze lieten doorschemeren dat het nog makkelijk 1-2 maanden kan duren voordat de pixel(s) daar op de plank komen. Ook lieten zij weten dat ze aanzienlijk duurder zullen worden.

Goed, waar in Duitsland kon ik 'm dus bestellen? :-p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adehaan968cs
Reeker schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 11:16:
Contact gehad met Belsimpel. Deze lieten doorschemeren dat het nog makkelijk 1-2 maanden kan duren voordat de pixel(s) daar op de plank komen. Ook lieten zij weten dat ze aanzienlijk duurder zullen worden.

Goed, waar in Duitsland kon ik 'm dus bestellen? :-p
Dat is behoorlijk deprimerend ja. Weet iemand of ze hem bij Amazon gaan leveren en wanneer?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-08 06:19
Net 2 opgehaald in Kleve. Lopen wel hard want in de rij stonden alleen maar mensen die de Pixel 4a mee namen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reverbed
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 20-12-2020
Misschien niet het goede draadje maar zojuist de Google Pixel 5 besteld bij de Google Store met de 00000-postcode. Ik ben erg benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ugene78
mregeling schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 11:24:
Net 2 opgehaald in Kleve. Lopen wel hard want in de rij stonden alleen maar mensen die de Pixel 4a mee namen.
Heb je deze via de site besteld met ophalen in Kleve of ben je op de bonnefooi gegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Parcel Missing staat er nu bij DHL.

Klinkt goed.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8pHb5Ns71l_uSon_8XBc2LyxFlA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ikDPfKjEkK3SLpyO4Upe8QAb.jpg?f=user_large

[ Voor 68% gewijzigd door hjs op 01-10-2020 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Ze hebben ook nog niks geleverd aan Alternate (of Alternate heeft gewoon slechte afspraken gemaakt).

Krijg zojuist deze mail:
wie Sie wissen, sollte heute die Auslieferung des von Ihnen bestellten Smartphones Google Pixel 4a 128-A-14,76 bk stattfinden.

Leider hat sich Google kurzfristig dazu entschlossen, die Auslieferung zum vereinbarten Zeitpunkt zu stoppen. Der Verkauf startet verspätet nach einem noch anzukündigen Release-Event des Herstellers. Wir bitten Sie also noch um etwas Geduld und entschuldigen uns für die Ihnen entstandene Wartezeit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad-Blokker
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 03-07 00:07
hjs schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 11:53:
Parcel Missing staat er nu bij DHL.

Klinkt goed.
Precies hetzelfde bij mij maar dhl.nl en dhlparcel.nl zijn het niet eens met elkaar:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B-U2X2tvu8n0DKKYZ6TnQvsoliM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/B3uc34WJEwm9PiZA5b3usDAo.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0Dn_rlMQSHo6c-Fw95Z6jQ4zy5Y=/800x/filters:strip_exif()/f/image/jOfodFlOEDvguwPjSQbKTlre.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmouredSPony

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

ArmouredSPony schreef op woensdag 30 september 2020 @ 22:49:
[...]

Idem, ga hem morgen proberen af te halen. Als ze 'm toch cancelen zoals bij de Google store probeer ik het wel opnieuw met een willekeurig Duits adres.
Ineens niet meer beschikbaar (y) helemaal super. edit: Trouwens excuses als dit wederom negatief klinkt maar er is dan ook weinig positiefs te melden over deze gang van zaken. :')

[ Voor 16% gewijzigd door ArmouredSPony op 01-10-2020 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-08 06:19
ugene78 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 11:42:
[...]

Heb je deze via de site besteld met ophalen in Kleve of ben je op de bonnefooi gegaan?
Besteld.
Heb voor Mediamarkt Krefeld nog een afhaal e-mail , als iemand interesse heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmouredSPony

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

mregeling schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 11:58:
[...]

Besteld.
Kan dat op een andere naam? Anders heb ik wel interesse!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black_Mage
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20:17
Ik heb zowel de telefoon als het hoesje bij de Duitse goolge store besteld met de 00000 methode. Mijn hoesje is gisteren verzonden. De Duitse DHL track en tracé geeft Parcel Missing aan.
Via dhlparcel.nl zie ik echter dat hij wel onderweg is met mijn Nederlandse adres gegevens. Maar wel met 1 a 2 dagen vertraging heeft hij aan. Ben benieuwd..

Gelukkig gaat het enkel om het hoesje, mocht dat niet goed gaan dan kan ik de pixel nog annuleren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bengaal
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 24-02-2024
adehaan968cs schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 09:56:
Ik wacht braaf op wat de prijs bij Belsimpel wordt in ieder geval. Mede door het feit dat je dan wat makkelijker je toestel ter reparatie en dergelijke kan opsturen. Tot nu elk toestel dat ik heb gehad omgeruild omdat er altijd wel een paar dode pixels in het scherm zaten.
Ohja? wat is je ervaring met belsimpel, hoe lang duurt het voordat je een nieuwe toestel hebt etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Ik heb besteld via Mediamarkt.de en laat de telefoon bezorgen bij HUIFKAR en dan doorsturen. Mediamarkt.de beweert al zaterdag of zondag te gaan leveren, dat zou betekenen dat ik mijn telefoon al na het weekend heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reverbed
YES schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 12:06:
Ik heb besteld via Mediamarkt.de en laat de telefoon bezorgen bij HUIFKAR en dan doorsturen. Mediamarkt.de beweert al zaterdag of zondag te gaan leveren, dat zou betekenen dat ik mijn telefoon al na het weekend heb.
Mooi dat het gelukt is! Het kan aan mij liggen maar ik vond het redelijk apart dat je alle informatie over je pakketje moest doorgeven aan huifkarservice. Prijs, inhoud, afzender etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adehaan968cs
Bengaal schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 12:05:
[...]

Ohja? wat is je ervaring met belsimpel, hoe lang duurt het voordat je een nieuwe toestel hebt etc?
Ik check het scherm van de telefoon altijd wanneer ik hem binnen krijg. Mocht er een pixel kapot zijn, dan stuur ik hem altijd gelijk terug en krijg dan direct een nieuwe. Heb daar toen een pocophone besteld die ik heb omgeruild, niet omdat het scherm defect was maar omdat ik meer opslag nodig had. Had binnen een dag weer een ander toestel. Dat weerhoudt me ook om hem te importeren vanuit Duistland, ben bang dat je met dat soort zaken dagen aan het prutsen bent om een nieuw toestel te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmouredSPony

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

[...]

Besteld.
Dit zijn er twee, heeft iemand wellicht interesse in de 2e 4a? Misschien kunnen we iets regelen qua brandstof kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Reverbed schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 12:10:
[...]

Mooi dat het gelukt is! Het kan aan mij liggen maar ik vond het redelijk apart dat je alle informatie over je pakketje moest doorgeven aan huifkarservice. Prijs, inhoud, afzender etc.
Ik heb dat nagevraagd. Het heeft twee kanten volgens mij:
1. Ze hebben in het verleden last gehad met illegale zaken die via hen doorgestuurd werden. Ik kan me voorstellen dat zij daar echt gedoe mee hebben gehad en dat ze het daarom vragen. Dan hebben ze in ieder geval een soort van verklaring op papier van de klant dat het niets illegaals is dat er door hun bedrijf gaat.
2. Ze hebben een heel aantal klanten die een Pixel 4a door hen laten doorsturen. Ze baseren hun tarief daar, vermoed ik, ook deels op. Door de grote vraag kunnen ze waarschijnlijk wat meer vragen? Dit is een vermoeden maar ik snap het ook wel.

Gezien alle ervaringen die ik erover heb kunnen vinden op het wereldwijde web, én het feit dat Mediamarkt.de zegt de telefoon al heel snel te versturen, heb ik de 'gok' maar genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0R4x
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-08 11:26
[...]

Besteld.
Dat is voor mij erg ver uit de richting, maar lief dat je het aanbiedt. Echter ik heb wel een vraagje.

Ik probeer nu alsnog een bestelling te plaatsen bij mijn dichtstbijzijnde duitse mediamarkt (ophalen vanaf 8/10), echter ik moet een Duits adres invullen waar mijn Abholschein naartoe gestuurd wordt. Hoe heb jij dit aangepakt dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BugBoy
  • Laatst online: 05-09 12:49
Ad-Blokker schreef op donderdag 24 september 2020 @ 23:42:
{Voornaam} {Achternaam}
{Straat} {Huisnummer}
{Postcode}, {Stad}, {Provincie}, Niederlande
00000
{Stad} (Niederlande)

:)
Gaat dit werken? Internationaal verzenden kost normaal gesproken extra. Ik heb niet zo'n trek om veel geld voor een telefoon neer te leggen en vervolgens niets te krijgen en in een discussie met DPD te eindigen...

The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nivali
Voor wie de tracking parcel missing weergeeft, probeer anders een deze link.

https://www.dhl.com/us-en...acking-id=TRACKING_NUMMER

Deze werkte bij mij en vanmorgen mijn pixel in ontvangst mogen nemen.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/FbQJY1H.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvin
  • Laatst online: 01:55
ArmouredSPony schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 12:12:
[...]

Dit zijn er twee, heeft iemand wellicht interesse in de 2e 4a? Misschien kunnen we iets regelen qua brandstof kosten.
Voor mij is het te ver rijden. Maar als je zelf wel gaat rijden wil ik je best tegemoet komen in jouw brandstofkosten als je er 1 voor me mee kan nemen :) DM maar als dat überhaupt mogelijk is.

Fnac.com heeft op dit moment kennelijk nog geen idee of en hoeveel ze kunnen leveren.

*update* Fnac.com weet het inmiddels wel; namelijk niet. Ze denken half oktober.

[ Voor 7% gewijzigd door Silvin op 01-10-2020 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmouredSPony

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

C0R4x schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 12:24:
[...]

Dat is voor mij erg ver uit de richting, maar lief dat je het aanbiedt. Echter ik heb wel een vraagje.

Ik probeer nu alsnog een bestelling te plaatsen bij mijn dichtstbijzijnde duitse mediamarkt (ophalen vanaf 8/10), echter ik moet een Duits adres invullen waar mijn Abholschein naartoe gestuurd wordt. Hoe heb jij dit aangepakt dan?
Gewoon je NL adres invullen met 00000 als postcode. Ik had gisteren een reservering gedaan bij de Mediamarkt in Nordhorn maar die blijkt niks meer op voorraad te hebben ook al gaven ze gisteren aan van wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0R4x
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-08 11:26
ArmouredSPony schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 12:27:
[...]

Gewoon je NL adres invullen met 00000 als postcode. Ik had gisteren een reservering gedaan bij de Mediamarkt in Nordhorn maar die blijkt niks meer op voorraad te hebben ook al gaven ze gisteren aan van wel.
Ah yes, de postcode accepteerde hij niet. Ik geloof dat het nu gelukt is. Afhalen vanaf 8/10... Not great, not terrible :P Ik wacht al een paar maanden op deze telefoon, weekje erbij kan ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reverbed
Nivali schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 12:26:

Deze werkte bij mij en vanmorgen mijn pixel in ontvangt mogen nemen.

[Afbeelding]
Goed om te horen, veel plezier ermee! Ik neem aan dat je hebt besteld met 00000 als postcode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
Reverbed schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 12:43:
Goed om te horen, veel plezier ermee! Ik neem aan dat je hebt besteld met 00000 als postcode?
Thanks, inderdaad zie mijn post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad-Blokker
  • Laatst online: 03-07 00:07
Nivali schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 12:26:

Deze werkte bij mij en vanmorgen mijn pixel in ontvangt mogen nemen.

[Afbeelding]
In mijn bericht heb ik die tracking ook gebruikt, dit is de enige tracking die juist missing aangeeft. dhlparcel.nl is juist wat abstracter van "er is vertraging..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WinterEFG
  • Laatst online: 31-08 18:03
Alternate.de heeft helaas net een bericht gestuurd dat het nog geen levering gehad heeft, ze weten ook nog niet wanneer het wel geleverd wordt.
wie Sie wissen, sollte heute die Auslieferung des von Ihnen bestellten Smartphones Google Pixel 4a 128-A-14,76 bk stattfinden.

Leider hat sich Google kurzfristig dazu entschlossen, die Auslieferung zum vereinbarten Zeitpunkt zu stoppen. Der Verkauf startet verspätet nach einem noch anzukündigen Release-Event des Herstellers. Wir bitten Sie also noch um etwas Geduld und entschuldigen uns für die Ihnen entstandene Wartezeit.

Mit freundlichen Grüßen

Ihr Alternate Team
Ah zie net dat iemand het al gemeld had, zag het zo snel niet op mijn telefoon, sorry voor de dubbele melding.

[ Voor 8% gewijzigd door WinterEFG op 01-10-2020 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Ad-Blokker schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 12:48:
[...]

In mijn bericht heb ik die tracking ook gebruikt, dit is de enige tracking die juist missing aangeeft. dhlparcel.nl is juist wat abstracter van "er is vertraging..."
Kort door de bocht geven alle trackers aan dat de telefoon nog niet bij DHL is, bij mij dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ugene78
Besteld, volgende week 2 stuks ophalen in Moers als het goed is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CellarDoor
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 18-08 21:33
Ik heb hem op Mediamarkt.de besteld via de MyGermany service.
Wordt volgende week verzonden, ben benieuwd.

EDIT: Helaas is de bestelling gecanceld. Misschien toch maar direct bestellen met de 00000 truc.

[ Voor 31% gewijzigd door CellarDoor op 01-10-2020 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kruitdamp
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 10-09 20:23
ugene78 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 13:30:
Besteld, volgende week 2 stuks ophalen in Moers als het goed is!
Ik zit nu in de auto op weg naar Moers..ook bij de saturn besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baerdt
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 00:00
Gisteren voor 23u besteld met ophalen in Kleve. Blijkbaar niet snel genoeg want ik heb geen ophaal mailtje ontvangen :/
ArmouredSPony schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 12:00:
[...]

Kan dat op een andere naam? Anders heb ik wel interesse!
Ik moest me twee maanden geleden legitimeren bij Saturn in Leipzig

[ Voor 88% gewijzigd door baerdt op 01-10-2020 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winDOS
  • Laatst online: 09-09 11:11

winDOS

6.22

baerdt schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 14:34:
Gisteren voor 23u besteld met ophalen in Kleve. Blijkbaar niet snel genoeg want ik heb geen ophaal mailtje ontvangen :/

[...]

Ik moest me twee maanden geleden legitimeren bij Saturn in Leipzig
Zelfde, had om 22:30 besteld. Mij werd net aan de telefoon verteld dat het waarschijnlijk maandag gaat worden.

C:\>Signature.bat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raindeer
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 27-08 14:18
Mediamarkt.de meldt nu dat de bezorg of afhaaldatum van de Pixel 4a voor de locaties die ik nu bekijk 8 oktober is. Dus de vraag is groot en het kan even duren. Daarbij, dit weekend hoef je niet naar Duitsland te gaan, want alles is dicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ugene78
Kruitdamp schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 14:06:
[...]

Ik zit nu in de auto op weg naar Moers..ook bij de saturn besteld?
Klopt, afhalen pas mogelijk vanaf 8-10 maar dat was bij andere vestigingen daar in de buurt ook zo meen ik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MAkS1
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 05-09 11:28
Bij deze ook mijn ervaringen:

Mijn bestelling was bij de Duitse Google Store gisteren helaas ook geannuleerd (priority shipping). Ik had gisteravond daarom bij Saturn Kleve besteld (was toevallig op vakantie in het oosten van het land en auto van de zaak). Afhaaldatum stond op vandaag. Vanochtend nog steeds geen bevestiging gehad, toch maar voor de zekerheid ook 1 besteld voor afhalen bij Mediamarkt in Dorsten (alleen daar kon het nog volgens de site gezien de locaties die nog een beetje zijn aan te rijden).

Uiteindelijk kreeg ik om 09:40 al van Mediamarkt Dorsten het bericht dat hij klaar lag, maar Dat is wel een stuk verder rijden. Toch op goed geluk naar Kleve gereden: ze hadden ze nog niet ontvangen, dit zou vanmiddag gebeuren. Helaas moest ik dan toch naar Dorsten rijden. Daar lag hij keurig klaar. Tot op heden nog steeds geen bericht van Saturn Kleve ontvangen, maar die ga ik dan maar annuleren. Er zullen er dus 2 vrij komen in Kleve als alles klopt. Kleve heeft volgens mijn informatie zijn batch vandaag dus niet ontvangen.

Succes allen met het verkrijgen van dit belachelijk schaarse toestel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anoniem987654
MAkS1 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 16:20:
Bij deze ook mijn ervaringen:

Mijn bestelling was bij de Duitse Google Store gisteren helaas ook geannuleerd (priority shipping). Ik had gisteravond daarom bij Saturn Kleve besteld (was toevallig op vakantie in het oosten van het land en auto van de zaak). Afhaaldatum stond op vandaag. Vanochtend nog steeds geen bevestiging gehad, toch maar voor de zekerheid ook 1 besteld voor afhalen bij Mediamarkt in Dorsten (alleen daar kon het nog volgens de site gezien de locaties die nog een beetje zijn aan te rijden).

Uiteindelijk kreeg ik om 09:40 al van Mediamarkt Dorsten het bericht dat hij klaar lag, maar Dat is wel een stuk verder rijden. Toch op goed geluk naar Kleve gereden: ze hadden ze nog niet ontvangen, dit zou vanmiddag gebeuren. Helaas moest ik dan toch naar Dorsten rijden. Daar lag hij keurig klaar. Tot op heden nog steeds geen bericht van Saturn Kleve ontvangen, maar die ga ik dan maar annuleren. Er zullen er dus 2 vrij komen in Kleve als alles klopt. Kleve heeft volgens mijn informatie zijn batch vandaag dus niet ontvangen.

Succes allen met het verkrijgen van dit belachelijk schaarse toestel.
Ik heb nog steeds niet cancellation of shipping confirmation gehad van google.. en ik had 10 september 8u sochtends besteld :( nog meer mensen dit probleem/annoyance? 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spaulding1
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 08-06 21:29
anoniem987654 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 16:28:
[...]

Ik heb nog steeds niet cancellation of shipping confirmation gehad van google.. en ik had 10 september 8u sochtends besteld :( nog meer mensen dit probleem/annoyance? 8)7
Jep hier ook.
10 september besteld via normale shipping, maar tot op heden nog geen bericht ontvangen van bevestiging/annulatie.
Bezorging staat nog steeds op 14 - 19 okt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anoniem987654
Spaulding1 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 16:34:
[...]

Jep hier ook.
10 september besteld via normale shipping, maar tot op heden nog geen bericht ontvangen van bevestiging/annulatie.
Oke goed om te weten. Begon me namelijk flink te ergeren ondertussen. :-(
Zullen ze t te druk hebben met verwerken van de google pixel 5 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twkr18526
  • Laatst online: 12-09 16:18
Spaulding1 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 16:34:
[...]

Jep hier ook.
Hoop niet dat ze het pas op 13 okt annuleren. Wacht je al die tijd op niets, zoals zovelen hier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coprocessor
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 20-08 13:57
anoniem987654 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 16:28:
[...]

Hier ook hetzelfde: 10-9 om 09:19u besteld met int. shipping naar NL adres volgens de methode in dit topic en betaald met CC. Bestelling staat gelocked met melding dat ik een e-mail krijg als het pakket onderweg is maar nog steeds geen melding van annuleren of verzenden. Datum staat nog steeds op 6-7 okt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MilanMeu
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 28-08 14:29
Ik heb gisteren een pixel 4a besteld bij Fnac.be
Ik heb vandaag een mail ontvangen dat de bestelling vertraagd is tot midden oktober.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1aHT4o6TzkCfwnVJBP0zvlobmUw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/6xUCsPPcSdVsVU69g8Ypevg3.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rommel
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Coprocessor schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 16:48:
[...]

Hier ook hetzelfde: 10-9 om 09:19u besteld met int. shipping naar NL adres volgens de methode in dit topic en betaald met CC. Bestelling staat gelocked met melding dat ik een e-mail krijg als het pakket onderweg is maar nog steeds geen melding van annuleren of verzenden. Datum staat nog steeds op 6-7 okt.
Hier hetzelfde al heb ik hem later op de avond besteld. Mijn datum staat op 2-6 okt.

Everything that has a beginning has a end

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerko_P
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 08-03-2021
ugene78 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 15:27:
[...]

Klopt, afhalen pas mogelijk vanaf 8-10 maar dat was bij andere vestigingen daar in de buurt ook zo meen ik.
Ik wilde net de bestelling voor 8-10 plaatsen, en toen sprong die precies naar 9-10. Gelukkig wacht ik nog geen 3 maanden dus dit kan er nog wel bij 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
10 september besteld met 00000 truc standard shipping.. ehh
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/70Usj7H.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RogerRab
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 30-09-2024
RogerRab schreef op woensdag 30 september 2020 @ 22:41:
Vanuit google.fr is mijn bestelling van 10 september verzonden sinds vanochtend. Ik heb voor international shipping (13.99) betaald. Wat zo te lezen werd geannuleerd bij Duitse bestellingen lijkt goed te gaan vanuit Frankrijk voor mij.

DHL Tracking link geeft nog niks aan op de code, dus ik hoop dat de Pixel morgen of overmorgen aankomt. Fingers crossed! :)
Update: alles is goed gegaan gelukkig. Ik typ dit bericht daarom ook vanaf de pixel 4a. :)

Ik ben op dit moment tevreden over mijn keuze. De oordopjes, al zijn ze niet super van kwaliteit, zijn een mooie bonus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kruitdamp
Net mijn Pixel 4a opgehaald in duitsland. Het is al eerder gezegd maar neem een mondkapje mee en de winkels zijn dit weekend dicht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SanderVelden8
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 03-05-2024
Mijn bestelde hoesje (00000 methode met standaard verzending) is vandaag bezorgd, dus hopelijk is dit een voorteken voor de telefoon die op dezelfde manier is besteld, maar nog niet is verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odeklontje
  • Registratie: Juli 2017
  • Niet online
Kruitdamp schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 20:18:
[...] en de winkels zijn dit weekend dicht.
Dat is wel even belangrijk om te weten. Dat Duitsland op zondag dicht is wist ik al. Gelukkig is er nog 4a op voorraad en de 3a is nu voor 249. Keuzes keuzes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CellarDoor
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 18-08 21:33
RogerRab schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 20:05:
[...]

Update: alles is goed gegaan gelukkig. Ik typ dit bericht daarom ook vanaf de pixel 4a. :)

Ik ben op dit moment tevreden over mijn keuze. De oordopjes, al zijn ze niet super van kwaliteit, zijn een mooie bonus.
Mooi om te horen! Heb je gewoon 00000 ingevuld bij postcode en Les Pays-Bas ingevuld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turps
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11-09 21:10
Ik wil graag de Pixel4A ophalen in Kleve zodra de Saturn daar kan bevestigen dat hij klaar ligt, maar ben niet in het bezit van vervoer. Google maps geeft geen waarschuwingen, maar weet iemand toevallig of er nog maatregelen m.b.t. Covid-19 zijn die het reizen naar Duitsland per OV (en dan in dit geval dus bus van Nijmegen naar Kleve) verhinderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvanochten
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 10:25
Is hij daar op voorraad dat ? Ik wilde er morgen langsrijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAkS1
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 05-09 11:28
Zie mijn eerdere bericht. Gisteren was hij er niet in Kleve, ook mijn gereserveerde toestellen die gisteren zouden binnenkomen zijn er niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kruitdamp
Turps schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 00:03:
Ik wil graag de Pixel4A ophalen in Kleve zodra de Saturn daar kan bevestigen dat hij klaar ligt, maar ben niet in het bezit van vervoer. Google maps geeft geen waarschuwingen, maar weet iemand toevallig of er nog maatregelen m.b.t. Covid-19 zijn die het reizen naar Duitsland per OV (en dan in dit geval dus bus van Nijmegen naar Kleve) verhinderen?
Ik ben gisteren naar Duitsland gereden...geen problemen ondervonden en zoals ik een paar posts hierboven al zei... Neem een mondkapje mee en de winkels zijn dit weekend gesloten.

Succes in de bus naar Kleve, dat is een lange route

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• roozemond
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-05 08:27
Besteld in Frankrijk, adres door DHL zelf gecorrigeerd :)Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PSKCzrpMZ4Q3ofUgiLjCDelRZ2Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2YY7B1nzELQB1XlYCM9H1goH.jpg?f=fotoalbum_large

Daardoor ook veel eerdere bezorging dan eerst aangegeven. Afwachten maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Lord_Dain schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 19:18:
10 september besteld met 00000 truc standard shipping.. ehh
[Afbeelding]
Nog steeds geen update, lijkt erop dat DHL de parcel niet eens heeft gekregen?

Iemand die hier het hoesje bij Google DE heeft besteld die mij kan vertellen of hun pakketje met het hoesje ook via Deutsche Post zijn gegaan? zie op die track and trace wel actie, maar ligt in duitsland atm.

[ Voor 25% gewijzigd door Lord_Dain op 02-10-2020 09:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• smirrrie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 17:29
Lord_Dain schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 08:58:
[...]

Nog steeds geen update, lijkt erop dat DHL de parcel niet eens heeft gekregen?

Iemand die hier het hoesje bij Google DE heeft besteld die mij kan vertellen of hun pakketje met het hoesje ook via Deutsche Post zijn gegaan? zie op die track and trace wel actie, maar ligt in duitsland atm.
Hier ook nog dezelfde status vanuit DHL voor de telefoon, aangemeld (de 29e al) maar nog niet ontvangen.. neem aan dat dit gewoon de levering vanuit Google betreft die niet zo vlot loopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Turps schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 00:03:
Ik heb geen idee wat het OV kost, maar mijn gevoel zegt dat het qua prijs niet heel veel uit zal maken als je het via bijvoorbeeld HUIFKAR laat verzenden, scheelt je veel tijd en gedoe..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• th0ckx
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-07 20:13
Om het nog wat lastiger te maken. De Pixel 5 is ook te bestellen bij de MM (https://www.mediamarkt.de...age-dual-sim-2680268.html)
Die kost 613, maar je krijgt er een een Bose Comfort II bij. Als je die verkoopt (zeker voor 175) dan houdt je rond de 425 over en dan is maar 75 euro meer voor een toptoestel. Enig nadeel is dat de leverdatum pas in november is...
Odeklontje schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 22:45:
[...]

Dat is wel even belangrijk om te weten. Dat Duitsland op zondag dicht is wist ik al. Gelukkig is er nog 4a op voorraad en de 3a is nu voor 249. Keuzes keuzes...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjurm
th0ckx schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 09:28:
Om het nog wat lastiger te maken. De Pixel 5 is ook te bestellen bij de MM (https://www.mediamarkt.de...age-dual-sim-2680268.html)
Die kost 613, maar je krijgt er een een Bose Comfort II bij. Als je die verkoopt (zeker voor 175) dan houdt je rond de 425 over en dan is maar 75 euro meer voor een toptoestel. Enig nadeel is dat de leverdatum pas in november is...

[...]
Ik vraag me wel af of dat gaat werken. Volgens mij moet je de koptelefoon los aanvragen en wordt hij ook los geleverd. Er staat specifiek bij dat je een Duits adres moet hebben. Ik verwacht dat dit nog wel een problemen kan opleveren. Zeker omdat ze die gratis weggeven verwacht ik dat ze de toegepaste trucjes niet snel door de vingers zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• th0ckx
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-07 20:13
Ik heb het toch net gedaan ;-) Ben benieuwd.
Ik heb sowieso een bekende in duitsland wonen dus dat kan ik altijd als backup gebruiken..
Sjurm schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 09:32:
[...]

Ik vraag me wel af of dat gaat werken. Volgens mij moet je de koptelefoon los aanvragen en wordt hij ook los geleverd. Er staat specifiek bij dat je een Duits adres moet hebben. Ik verwacht dat dit nog wel een problemen kan opleveren. Zeker omdat ze die gratis weggeven verwacht ik dat ze de toegepaste trucjes niet snel door de vingers zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheRicolaa10
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20:08
Pixel 4a is nu te koop bij Belsimpel voor 419 euro

DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasonaryPP
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-04 12:43
Ik heb hem zojuist besteld op Belsimpel voor 419. Kan de BTW er af trekken zakelijk dus dat komt me uit op 346,- voor de telefoon.

Over 5-7 dagen binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric666
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-07 16:47
TheRicolaa10 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 10:06:
Ik kreeg net ook die mail. Dat is toch wel schrikbarend veel duurder dan bij de Google store.

Eric666

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adehaan968cs
Heb hem toch maar besteld bij Belsimpel. Ook met het oog op garantie en dergelijke. Had persoonlijk verwacht dat hij boven de 450 ging zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reeker
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 09-09 23:09
Belsimpel dus véél eerder dan voorspeld. Mooi!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lord_Dain
TheRicolaa10 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 10:06:
Dat is wel simpel rijk worden dan haha, damn, wat een prijsvershil met Google store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuHu
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Ik heb op 10 september bestelt met de 00000 truc en international shipping. Dat is op 30 september geannuleerd. Gisteravond opnieuw bestelt in de Google Store, nu via mygermany en ik ben benieuwd of dat wel door gaat.

Helaas lijkt het erop dat het hoesje apart wordt verzonden, dus hopelijk kan mygermany dat samenvoegen tot één zending en anders heb ik helaas tweemaal kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Lord_Dain schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 10:18:
[...]

Dat is wel simpel rijk worden dan haha, damn, wat een prijsvershil met Google store.
Even wachten tot de concurrentie aan is en het verschil zal flink kleiner worden, hoop ik dan :) Ik wacht in ieder geval nog even tot er een mooie en makkelijke deal voorbij komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coprocessor
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 20-08 13:57
Lord_Dain schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 10:18:
[...]

Zeker. Als Google DE eindelijk eens een reactie geeft op mijn int. shipping order van 10-9 (verzenden of annuleren maakt mij op dit moment niet uit, áls ze maar een reactie gaan geven) en het valt negatief uit dan zit ik toch serieus te denken om 'm te reserveren in de Fnac Wijnegem. Da's voor mij dichterbij dan Saturn Kleve (ik moet vanuit Goirle rijden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anoniem987654
Coprocessor schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 10:34:
[...]

Zeker. Als Google DE eindelijk eens een reactie geeft op mijn int. shipping order van 10-9 (verzenden of annuleren maakt mij op dit moment niet uit, áls ze maar een reactie gaan geven) en het valt negatief uit dan zit ik toch serieus te denken om 'm te reserveren in de Fnac Wijnegem. Da's voor mij dichterbij dan Saturn Kleve (ik moet vanuit Goirle rijden).
same.... hier vanuit regio waalwijk-den bosch. Dus fnac vs mediamarkt is beide ver weg. Mm 1.5 uur... enkele reis. Belsimpel is ie te duur. 380 had ik ook gevonden, boven 400 is beetje veel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Voigtlander
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 19-02-2023
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I5VzDihHac-PY9nJp0gfQyNsT48=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8T0Is3z1Uw1UT6k2b11haWhv.jpg?f=fotoalbum_large

Ik had besteld met de 00000 methode met standaard levering.
Mijn adres is vannacht gewijzigd naar een adres in Waalwijk. Dus ben bang dat het pakketje retour gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anoniem987654
Voigtlander schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 10:52:
[Afbeelding]

Ik had besteld met de 00000 methode met standaard levering.
Mijn adres is vannacht gewijzigd naar een adres in Waalwijk. Dus ben bang dat het pakketje retour gaat.
Das t bol.com sorteercentrum dacht ik (ben er vandaag nog langs reden opweg naar tilburg)... mss vanaf daar verder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anoniem987654
Coprocessor schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 10:34:
[...]

Hebben we trouwens een theory waarom wij nog genegeerd zijn? Blijf me erover verbazen.
Creditcard staat nog op gereserveerd, echter zou dat niks moeten uitmaken?? Mss iets daar waardoor t fout gaat
Pagina: 1 ... 7 ... 26 Laatste