Bij mij idem - had hem besteld op 22 september (kom dus in de 2de batch)Jensifying schreef op woensdag 30 september 2020 @ 12:48:
Op mijn bestelling bij Fnac hebben ze 1/10 stilletjes veranderd naar 12/10...
En ook de telefoon is verzonden (phew)...
Deine Bestellung ist unterwegs
Deine Bestellung wurde versandt. Hier findest du einige Informationen zum voraussichtlichen Lieferzeitpunkt deines Pakets und dazu, wie du die Sendung unterwegs nachverfolgen kannst.
Häkchen
Bestellt
Sep 10 Versendet
Sep 30 Zustellung
Okt 01–06
Pixel 4a (128 GB, Just Black, ohne SIM-Lock)
340,20 €
Deine Bestellung ist unterwegs
Deine Bestellung wurde versandt. Hier findest du einige Informationen zum voraussichtlichen Lieferzeitpunkt deines Pakets und dazu, wie du die Sendung unterwegs nachverfolgen kannst.
Häkchen
Bestellt
Sep 10 Versendet
Sep 30 Zustellung
Okt 01–06
Pixel 4a (128 GB, Just Black, ohne SIM-Lock)
340,20 €
Wow. Je bent de enige so far, volgens mij? Naar Nederland en zonder extra verzendkosten dus? Ik duim voor je, man.
[ Voor 140% gewijzigd door ap3nr0ts op 30-09-2020 13:13 ]
Yep, zie trouwens in de tracksectie dat het via DHL wordt verzonden?ap3nr0ts schreef op woensdag 30 september 2020 @ 13:11:
Wow. Je bent de enige so far, volgens mij? Naar Nederland en zonder extra verzendkosten dus? Ik duim voor je, man.
Hoop dat het goedkomt, heb nu als adres staan;
Naam
Straat + nummer
Postcode, stad, Niederlande
Stad, Niederlande
00000
Deutschland
PS. Zat 57 minuten tussen bevestiging hoesje (27 septbesteld) en telefoon (10 sept besteld).
[ Voor 28% gewijzigd door Lord_Dain op 30-09-2020 13:14 ]
Yes er is hoop.Lord_Dain schreef op woensdag 30 september 2020 @ 13:12:
[...]
Yep, zie trouwens in de tracksectie dat het via DHL wordt verzonden?
Klopt. Same here (DHL). Heb je het hoesje in de nacht van 27 september besteld of overdag? Die gaat ook naar werk, en ik hoop eigenlijk dat mijn collega de telefoon en het hoesje in 1x kan fixen. Anders maar een aangetekende envelop.Lord_Dain schreef op woensdag 30 september 2020 @ 13:12:
[...]
Yep, zie trouwens in de tracksectie dat het via DHL wordt verzonden?
Hoop dat het goedkomt, heb nu als adres staan;
Naam
Straat + nummer
Postcode, stad, Niederlande
Stad, Niederlande
00000
Deutschland
Ze staan nu op de site van Saturn en Mediamarkt.
27/09 rond een uur of 5 in de middag.ap3nr0ts schreef op woensdag 30 september 2020 @ 13:14:
[...]
Klopt. Same here (DHL). Heb je het hoesje in de nacht van 27 september besteld of overdag? Die gaat ook naar werk, en ik hoop eigenlijk dat mijn collega de telefoon en het hoesje in 1x kan fixen. Anders maar een aangetekende envelop.
Thanks. Dan verwacht ik dat die ook vandaag verzonden wordt. Ik zat weer als een gek om half 1 's nachts nog ff snel op die Store. Denk dat dan vooral de mailings er niet in een logische volgorde uit gaan.
Hier deze morgen ook thuis geleverd. Positief verrast dat het bij Fnac dan toch effectief op verwachte datum geleverd is.lukadad schreef op woensdag 30 september 2020 @ 12:32:
Bericht van het thuisfront, de gsm is al aan het opladen. En er zitten oortjes bij...
Fijne ervaring met Fnac en Bpost.
Succes aan alle anderen, hopelijk geen te lange wachttijd meer voor iedereen.
Hier heb ik zojuist de bevestiging gekregen dat het hoesje is verzonden... Nog geen status update wat betreft de telefoon. Allebei besteld via de 00000 methode.
Everything that has a beginning has a end
Yepp, nog 10 dagen wachten dus 🙃lucky58 schreef op woensdag 30 september 2020 @ 13:09:
[...]
Bij mij idem - had hem besteld op 22 september (kom dus in de 2de batch)
Hier ook positief bericht.. Bestelling (13-9) vandaag verzonden, 00000 method zonder de extra verzendkosten..
Ben benieuwd of hij aankomt
Voorlopige conclusie is dus dat de gratis verzending wel werkt en de priority int. verzending niet, ironisch genoeg..
En geldt dat zowel voor Google.de als voor Google.fr?
Meer geld willen betalen werkt dus tegen je.Bobbika schreef op woensdag 30 september 2020 @ 13:46:
Voorlopige conclusie is dus dat de gratis verzending wel werkt en de priority int. verzending niet, ironisch genoeg..
Nice.smirrrie schreef op woensdag 30 september 2020 @ 13:44:
Hier ook positief bericht.. Bestelling (13-9) vandaag verzonden, 00000 method zonder de extra verzendkosten..
Je brengt hoop lol. Wel raar dat ze niet volgens besteldatum de lijst af gaan..
Zullen we met international shipping idd wel pech hebben, mss kijken ze dan naar t adress ipv blindelinks aan DHL te geven?
Besteld bij Google Frankrijk, zonder extra verzendkosten, op 10 september. Lijkt te zijn verzonden.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/91hshVAQttuOzNbZUpGVQo8J.jpg?f=user_large)
Heel raar inderdaad, maar dan heb ik gelukkig uiteindelijk goed gegokt in mijn geval. Ik heb International Priority uiteindelijk, om hem naar Duitsland te verzenden ...
Een semi-optimale oplossing, I guess.
YEzz! Bestellung unterwegs... Besteld vanuit België met de 00000 postcode.
Hmmm, ik overweeg toch heel hard om via de 00000 methode vanavond in de DE Store een Pixel 5 te pre-orderen.
'You know me...I'll manage!'
Wel interessant dit:
10 september besteld met international shipping, NL adres, 00000: reservering op CC geplaatst. Nooit meer wat van gehoord (behalve de "terugstorting" op 17 september).
17 september besteld met normale shipping, Duits adres, reservering op cc geplaatst.
Afgelopen vrijdag werd een nieuwe reservering geplaatst (dubbel dus). Maandag is de eerste reservering verdwenen.
Nu vandaag bericht dat de 2e bestelling is verzonden. Van de eerste bestelling die dus een week eerder is gedaan, naar NL adres, geen bericht.
In beide gevallen met N26 creditcard betaald (Duitse bank/IBAN maar gewoon op mijn NL adres geregistreerd).
10 september besteld met international shipping, NL adres, 00000: reservering op CC geplaatst. Nooit meer wat van gehoord (behalve de "terugstorting" op 17 september).
17 september besteld met normale shipping, Duits adres, reservering op cc geplaatst.
Afgelopen vrijdag werd een nieuwe reservering geplaatst (dubbel dus). Maandag is de eerste reservering verdwenen.
Nu vandaag bericht dat de 2e bestelling is verzonden. Van de eerste bestelling die dus een week eerder is gedaan, naar NL adres, geen bericht.
In beide gevallen met N26 creditcard betaald (Duitse bank/IBAN maar gewoon op mijn NL adres geregistreerd).
Lijkt dus inderdaad zo te zijn!Bobbika schreef op woensdag 30 september 2020 @ 13:46:
[ Voor 26% gewijzigd door Jazco2nd op 30-09-2020 14:13 ]
Gefeliciteerd! Met de standard of international methode?minimaLL schreef op woensdag 30 september 2020 @ 14:09:
YEzz! Bestellung unterwegs... Besteld vanuit België met de 00000 postcode.
Gewone standaardverzending.Coprocessor schreef op woensdag 30 september 2020 @ 14:11:
[...]
Gefeliciteerd! Met de standard of international methode?
Haha, wat een clusterfuck.
Ik heb de telefoon en hoesje opnieuw besteld nadat mijn mailboxde order was geannuleerd. Telefoon staat nu op 20-23, hoesje op 6-7, géén int. shipping en met de 00000 truc. Ik laat mijn telefoon order wel online als mijn hoesje ook wordt verzonden.
Vraag me toch af hoe snel een fnac.be een 4a kan leveren als je nu bestelt? Misschien sowieso de snelste optie?
Ik heb de telefoon en hoesje opnieuw besteld nadat mijn mailboxde order was geannuleerd. Telefoon staat nu op 20-23, hoesje op 6-7, géén int. shipping en met de 00000 truc. Ik laat mijn telefoon order wel online als mijn hoesje ook wordt verzonden.
Vraag me toch af hoe snel een fnac.be een 4a kan leveren als je nu bestelt? Misschien sowieso de snelste optie?
Volgens mij 12-13 oktober levering als ik op de website kijk.GloriousGloria schreef op woensdag 30 september 2020 @ 14:32:
DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM
Levert fnac.be ook in Nederland? Ik krijg het idee op de site dat ze alleen in België en Luxemburg bezorgen...
Ja inderdaad, 12-13 oktober. Jammer dat ze vorige week nog adverteerden dat je 'm 1 oktober kon ophalen maar nu zonder melding gewoon mijn bestelling aanpassen naar 12 oktober.TheRicolaa10 schreef op woensdag 30 september 2020 @ 14:35:
[...]
Volgens mij 12-13 oktober levering als ik op de website kijk.
ik had Intl. shipping aangeklikt, weet ik heel zeker, maar ergens in het process is die toch niet meegegaan, misschien ben ik hem op een latere pagina vergeten weer bij te zetten.. Geluk bij een ongeluk misschientwkr18526 schreef op woensdag 30 september 2020 @ 13:51:
[...]
Meer geld willen betalen werkt dus tegen je.
Voor degene die hem as weekend in Duitsland denkt te halen, zaterdag is het Dag van de Duitse Eenheid en zijn winkels gesloten.
maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..
Mijne is geannuleerd me int shipping. En ik heb mijn bestelling nog aangepast omdat die eerst op standard stond en voor de zekerheid int shipping wilde kiezen. Had ik hem nu maar laten staan. Blijkbaar filteren ze die er uit.
Waarom dan überhaupt international shipping aanbieden
Om mij 12 euro af te troggelen, haha. Hoesje is ook verzonden trouwens, maar met Deutsche Post. Helaas pas 5-7 oktober binnen. Ik vraag die collega wel dat ding in een aangetekende envelop te gooien. Liever dat dan zo lang op de Pixel 4a wachten.
Klopt, door de 00000-truc wordt je adres niet herkend, en dan schakelt hij international shipping uit. Ik heb het uit laten staan. Bij mij is ie nu ook verzonden, nu hopen dat het goed gaat bij de pakketdienst.smirrrie schreef op woensdag 30 september 2020 @ 14:47:
[...]
ik had Intl. shipping aangeklikt, weet ik heel zeker, maar ergens in het process is die toch niet meegegaan, misschien ben ik hem op een latere pagina vergeten weer bij te zetten.. Geluk bij een ongeluk misschien
Fijn, twee testcases wat betreft 00000 verzending: de letterlijke case en jullie
Bedankt voor de tip, dit scheelt mij weer een ritje.Zer0 schreef op woensdag 30 september 2020 @ 14:54:
Voor degene die hem as weekend in Duitsland denkt te halen, zaterdag is het Dag van de Duitse Eenheid en zijn winkels gesloten.
Mijn custom gemaakte hoesje komt wel deze week binnen haha, denk dat ik deze maar verkoop en een andere telefoon haal.
Vandaag bij de mediamarkt in DE geweest en die hebben hem in de voorraad. Vanaf morgen te koop, ik heb mijn order geannuleerd. Levertijd was eind oktober.
Update op bovenstaande: ik heb net een verzendbevestiging ontvangen (naar thuisadres NL dus via standard shipping).draakhoofd schreef op woensdag 30 september 2020 @ 12:53:
[...]
Hier ook nog geen annulering of verzendbericht van Google.de binnen (ook standard shipping). Ben wel benieuwd of het gaat lukken. Bij annulering ga ik waarschijnlijk even de opties afwachten over een maandje of 1-2.
Nice nice.draakhoofd schreef op woensdag 30 september 2020 @ 15:27:
[...]
Update op bovenstaande: ik heb net een verzendbevestiging ontvangen (naar thuisadres NL dus via standard shipping).
Dus google is gwn redelijk triest met hun international shipping.....(ik nog niks gehoord)
Conclusie zover dus:ap3nr0ts schreef op woensdag 30 september 2020 @ 14:04:
Heel raar inderdaad, maar dan heb ik gelukkig uiteindelijk goed gegokt in mijn geval. Ik heb International Priority uiteindelijk, om hem naar Duitsland te verzenden ...Een semi-optimale oplossing, I guess.
- Internationale shipping op google.de naar Duitsadres werkt
- Internationale shipping op google.de naar NL werkt niet
- Gewone shipping op google.de naar NL werkt wel
+ order ordertwkr18526 schreef op woensdag 30 september 2020 @ 15:48:
[...]
Conclusie zover dus:lol
Ik sta nu voor optie 2) maar nog niet gelockt (levering 13/14 okt, terwijl ik toch ook op 10 sept heb besteld), dus ik kan dat nog aanpassen naar 3) indien nodig. Ik hoor het graag, of één en ander werkt.twkr18526 schreef op woensdag 30 september 2020 @ 15:48:
Conclusie zover dus:
Eric666
Er is niks wat het tegendeel bewijst van wat @twkr18526 zegt. Ik zou het nog aanpassen naar optie 3 ja, of een Duits adres regelen.
Over order order: ik gok dat het vooral de mailtjes zijn die later of eerder binnenkomen. Daar zijn geen spannende verschillen in waar te nemen volgens mij.
Over order order: ik gok dat het vooral de mailtjes zijn die later of eerder binnenkomen. Daar zijn geen spannende verschillen in waar te nemen volgens mij.
Grappig genoeg is de pixel 4a nu niet meer te leveren vanuit amazon.com naar nederland. Voorheen kon je dat wel doen voor $349 + $80 douane/shipping, wat neer komt op €380.
Amazon.com levert het wel naar een VS adres. Zou het kunnen dat amazon.com het tijdelijk wel naar Europa shipte, totdat het hier beschikbaar is (excl NL natuurlijk).
Amazon.com levert het wel naar een VS adres. Zou het kunnen dat amazon.com het tijdelijk wel naar Europa shipte, totdat het hier beschikbaar is (excl NL natuurlijk).
Waarschijnlijk omdat dat gewoon de term is voor de priority shipping waar ze gebruik van maken. Het gaat dan ook meer om een snelle verzending dan een internationale.GloriousGloria schreef op woensdag 30 september 2020 @ 15:00:
Waarom dan überhaupt international shipping aanbieden
Levensles die ik hier uit haal: wees gewoon de gierige hollander die diep in je zit en probeer niet fancy te doen met international priority shipping.
Zelfde hier nog steeds. Heb bijna geen nagels meer overIntense schreef op woensdag 30 september 2020 @ 16:41:
[Afbeelding]
Bij mij nog steeds geen update. Heb voor de international priority shipping gekozen.
Zitten we in hetzelfde bootje:Intense schreef op woensdag 30 september 2020 @ 16:41:
[Afbeelding]
Bij mij nog steeds geen update. Heb voor de international priority shipping gekozen.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/tl9i5rzveTa1fF4wSiHO1ohP.jpg?f=user_large)
Ook int. shipping naar een NL adres. Betaald met cc.
Precies. Zij die geen authentieke gierige nederlander willen zijn, worden gestraft. Goedkoop is geen duurkoop, etc etc. Baal intussen dat ik dus wel extra verzendkosten heb willen betalen met priority.MasonaryPP schreef op woensdag 30 september 2020 @ 16:40:
Levensles die ik hier uit haal: wees gewoon de gierige hollander die diep in je zit en probeer niet fancy te doen met international priority shipping.
Hetzelfde hiertwkr18526 schreef op woensdag 30 september 2020 @ 16:47:
[...]
Precies. Zij die geen authentieke gierige nederlander willen zijn, worden gestraft. Goedkoop is geen duurkoop, etc etc. Baal intussen dat ik dus wel extra verzendkosten heb willen betalen met priority.
[ Voor 10% gewijzigd door ArmouredSPony op 30-09-2020 16:56 ]
Wie weet wordt je wel gematst, misschien is het systeem niet waterdicht.twkr18526 schreef op woensdag 30 september 2020 @ 16:47:
[...]
Precies. Zij die geen authentieke gierige nederlander willen zijn, worden gestraft. Goedkoop is geen duurkoop, etc etc. Baal intussen dat ik dus wel extra verzendkosten heb willen betalen met priority.
Inmiddels ook verzonden, naar adres in Duitsland.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/a0aTZ5rNbuFckMauSWEw2Ipl.jpg?f=user_large)
+1twkr18526 schreef op woensdag 30 september 2020 @ 15:48:
[...]
Gewone shipping op google.de naar NL
Als de pakketjes vanaf een NL distri worden verzonden dan zou bovenstaande wel matchentwkr18526 schreef op woensdag 30 september 2020 @ 15:48:
[...]
Ik zal ook even een update plaatsen.
Beiden orders met de 00000 truc besteld naar een Nederlands adres met gratis verzending:
Hoesje, hoera verzonden!
(DHL, tracking nummer nog invalid maar dat komt waarschijnlijk nog omdat hij net verzonden is)
:fill(white):strip_exif()/f/image/oZLY1E6wD6zx1plQDXZ0bOXR.png?f=user_large)
Telefoon, hopelijk wordt die niet geannuleerd!
Beiden orders met de 00000 truc besteld naar een Nederlands adres met gratis verzending:
Hoesje, hoera verzonden!
:fill(white):strip_exif()/f/image/oZLY1E6wD6zx1plQDXZ0bOXR.png?f=user_large)
Telefoon, hopelijk wordt die niet geannuleerd!
:fill(white):strip_exif()/f/image/OPdphsHVATbHmJ0CTh6pOeji.png?f=user_large)
[ Voor 7% gewijzigd door Ad-Blokker op 30-09-2020 18:41 ]
heb je een link? want als ik op de site kijk bij saturn en mediamarkt zie ik niks staan.mregeling schreef op woensdag 30 september 2020 @ 13:14:
Ze staan nu op de site van Saturn en Mediamarkt.
ik woon ook in BEZorbathagreek schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 22:54:
[...]
Begrijp ik hieruit dat ze vanuit deze shop versturen naar NL zonder bezorgkosten?
besteld 15/09, vandaag geleverd
Zijn weer verwijdert zie ik.Kruitdamp schreef op woensdag 30 september 2020 @ 19:23:
[...]
heb je een link? want als ik op de site kijk bij saturn en mediamarkt zie ik niks staan.
Ze hebben er even opgestaan, zonder prijs. Zijn inmiddels ook weer verdwenen.Kruitdamp schreef op woensdag 30 september 2020 @ 19:23:
[...]
heb je een link? want als ik op de site kijk bij saturn en mediamarkt zie ik niks staan.
https://www.saturn.de/de/...gle-pixel-4a-2680264.html
Even uit mijn history gevist. Staat inderdaad als niet verkrijgbaar op dit moment, maar misschien handig voor mensen die snel will checken of hij daar al verkrijgbaar is.
Even uit mijn history gevist. Staat inderdaad als niet verkrijgbaar op dit moment, maar misschien handig voor mensen die snel will checken of hij daar al verkrijgbaar is.
En de MediaMarkt: https://www.mediamarkt.de...ack-dual-sim-2680264.htmlWinterEFG schreef op woensdag 30 september 2020 @ 19:49:
https://www.saturn.de/de/...gle-pixel-4a-2680264.html
De Pixel 4a 5G en Pixel 5 zijn inmiddels ook te bestellen. Ik kreeg 16-21 oktober als leverdatum voor de 5.
(Weet niet of daar een apart topic voor nodig is?)
Vanmorgen om 12u een mail dat de telefoon gecancelled is (10-9 om 4u s'nachts besteld met International Priority). Daarna een mail dat het hoesje vandaag wordt verzonden en nog een aparte mail dat een andere bestelling, ook uit Duitsland, vandaag tevens verzonden wordt (naar Belgie met 00000). Daar ook track & trace nummers voor gekregen. Die laatste 2 waren afgelopen zondag met 22% korting apart van elkaar besteld.
Nu maar hopen dat de telefoon snel ergens anders te krijgen is, of binnenkort even de grens over. Is niet zo ver. Anders zit ik met een leeg hoesje. Dat ze het niet kunnen versturen "da wir sie nicht in Ihre Region versenden konnten" is dus bullshit want de andere producten worden gewoon verzonden. Voor de andere producten dan toch het Duitse btw-voordeel boven de korting meegepikt... wellicht dat het dan is omdat er beperkt aantal Pixel 4a's zijn, of dat ze een grens van € 100 ofzo hanteren om daarboven niet naar het buitenland te versturen.
Nu maar hopen dat de telefoon snel ergens anders te krijgen is, of binnenkort even de grens over. Is niet zo ver. Anders zit ik met een leeg hoesje. Dat ze het niet kunnen versturen "da wir sie nicht in Ihre Region versenden konnten" is dus bullshit want de andere producten worden gewoon verzonden. Voor de andere producten dan toch het Duitse btw-voordeel boven de korting meegepikt... wellicht dat het dan is omdat er beperkt aantal Pixel 4a's zijn, of dat ze een grens van € 100 ofzo hanteren om daarboven niet naar het buitenland te versturen.
Ik lees dat er bij de preorders ook een hoofdtelefoon van bose [t.w.v. €300] bijzit? Kan dit kloppen. Lijkt me wel een mooie deal dan.NielsFL schreef op woensdag 30 september 2020 @ 20:30:
De Pixel 4a 5G en Pixel 5 zijn inmiddels ook te bestellen. Ik kreeg 16-21 oktober als leverdatum voor de 5.
Ik zag dat inderdaad ook. Voor mij geen deal-maker/breaker, maar zou inderdaad een mooie bonus zijn als die er bij zit.minimaLL schreef op woensdag 30 september 2020 @ 20:49:
[...]
Ik lees dat er bij de preorders ook een hoofdtelefoon van bose [t.w.v. €300] bijzit? Kan dit kloppen. Lijkt me wel een mooie deal dan.
https://support.google.co...2682094590-717591078&rd=1 € 276 inderdaad bij Coolblue. Maar dat zal nog lastiger zijn om te krijgen als je niet in DE woont.
[ Voor 17% gewijzigd door Rimshaker op 30-09-2020 20:52 ]
Op 10/09 besteld bij Fnac voor €314 (had al een lidkaart). Daarnet gaan afhalen in de winkel. Succes allemaal!
Daar is ie dan.. Bij de MM in duitsland. Net 2 online besteld en kan morgen afhalen (zoals het er nu uitziet)
Alleen via directe link! https://www.mediamarkt.de...ack-dual-sim-2680264.html
Was de hele tijd aan het refreshen dus is echt net pas beschikbaar..
[ Voor 19% gewijzigd door th0ckx op 30-09-2020 21:22 ]
Hmm, zou hier de 00000 truc ook werken?th0ckx schreef op woensdag 30 september 2020 @ 21:20:
Daar is ie dan.. Bij de MM in duitsland. Net 2 online besteld en kan morgen afhalen (zoals het er nu uitziet)
Nee, bij de pixel 3a geprobeerd, alsook mailbox.de werden beide achteraf geannuleerd. (is in juni 2020 geweest voor mijn vriendin)
@Rimshaker duidelijk, bedankt!
Op de huifkar-site lees ik dat de verzendkosten afwijken voor nieuwe smartphones, wat heb jij aan huifkar betaald als ik vragen mag?LuckyDraw schreef op woensdag 30 september 2020 @ 11:09:
Mijn bestelling via de Google Store DE is zojuist ook verzonden. Ik heb inderdaad ook een Duits afleveradres opgegeven (via http://www.huifkarverzendservice.nl/). Balen voor alle bestellers op NL adres!
Even een vraagje: stel ik bestel de Pixel 4a en laat hem bezorgen bij een kennis in Duitsland, die hem vervolgens doorstuurt naar mij in Nederland, betaal ik dat nog extra BTW als het pakketje de grens over gaat?
Neetijmen1 schreef op woensdag 30 september 2020 @ 22:20:
doorstuurt naar mij in Nederland, betaal ik dat nog extra BTW als het pakketje de grens over gaat?
Vanuit google.fr is mijn bestelling van 10 september verzonden sinds vanochtend. Ik heb voor international shipping (13.99) betaald. Wat zo te lezen werd geannuleerd bij Duitse bestellingen lijkt goed te gaan vanuit Frankrijk voor mij.
DHL Tracking link geeft nog niks aan op de code, dus ik hoop dat de Pixel morgen of overmorgen aankomt. Fingers crossed!
DHL Tracking link geeft nog niks aan op de code, dus ik hoop dat de Pixel morgen of overmorgen aankomt. Fingers crossed!
Idem, ga hem morgen proberen af te halen. Als ze 'm toch cancelen zoals bij de Google store probeer ik het wel opnieuw met een willekeurig Duits adres.th0ckx schreef op woensdag 30 september 2020 @ 21:20:
Ik zag ze ook op amazon te koopXWB schreef op woensdag 30 september 2020 @ 23:24:
Zijn deze hippe hoesjes alleen via de Google Store te bestellen?
[Afbeelding]
Beetje offtopic maar ik zat een beetje op de vergelijking pagina te kijken:
https://store.google.com/de/magazine/compare_pixel
En ik wist al een beetje wat de specs van elk toestel zouden zijn maar zo naast elkaar zie ik niet in waarom je een Pixel 5 zou kopen over een Pixel 4a 5G
Voor die 130 euro extra krijg je:
Wat is jullie opinie hierover?
Om dan de 4a en de 4a 5G te vergelijken zie ik wel meer verschillen maar niet een reden om de 140 euro meer uit te geven voor de 4a 5G maar de verschillen tussen de 4a en de 4a 5G zijn in mijn ogen groter en meer waard dan de verschillen tussen de 4a 5G en de 5.
En ik wist al een beetje wat de specs van elk toestel zouden zijn maar zo naast elkaar zie ik niet in waarom je een Pixel 5 zou kopen over een Pixel 4a 5G
Voor die 130 euro extra krijg je:
- Een 0,2 inch kleiner scherm
- 90 hz
- 200 mAh meer batterij
- Draadloos laden
- Water resistance
- Gorilla Glass 6 over 3 van de 4a 5g & 4a
- 2 GB ram meer
Om dan de 4a en de 4a 5G te vergelijken zie ik wel meer verschillen maar niet een reden om de 140 euro meer uit te geven voor de 4a 5G maar de verschillen tussen de 4a en de 4a 5G zijn in mijn ogen groter en meer waard dan de verschillen tussen de 4a 5G en de 5.
[ Voor 0% gewijzigd door Ad-Blokker op 30-09-2020 23:37 . Reden: Extra puntje toegevoegd ]
Ik zit zelf ook nog flink te twijfelen, voornamelijk tussen de 4a 5g en de 5. Als ik nog een leuk bedrag kan krijgen voor m'n S8 (iemand tips?), dan word de 5 wel interessant eerlijk gezegd.
[ Voor 4% gewijzigd door TheRicolaa10 op 30-09-2020 23:43 ]
DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM
Voor een ieder die net als ik dacht komende zaterdag in Duitsland een telefoon op te halen; doe het niet. Het is 3 oktober! ..... Jawel, de Dag van de Duitse Eenheid!! Alle winkels zijn dicht.
Als ik bij dhlparcel.nl tracking mijn tracking nummer en echte postcode invul krijg ik hem te vinden! DHL heeft mijn adres goed begrepen!
Dit is alleen nog voor mijn hoesje trouwens, telefoon moet nog verzonden worden.
Hij komt zo te zien uit waalwijk!
:fill(white):strip_exif()/f/image/CzsaK7kauQ13q7AFPxLVwtil.png?f=user_large)
Dit lijkt een distributie centrum te zijn genaamd Ingram Micro (Doen vrijwel alles voor Bol.com enzo):
https://goo.gl/maps/bU4XwjpmfHCxvKwx6
Dit is alleen nog voor mijn hoesje trouwens, telefoon moet nog verzonden worden.
Hij komt zo te zien uit waalwijk!
:fill(white):strip_exif()/f/image/CzsaK7kauQ13q7AFPxLVwtil.png?f=user_large)
Dit lijkt een distributie centrum te zijn genaamd Ingram Micro (Doen vrijwel alles voor Bol.com enzo):
https://goo.gl/maps/bU4XwjpmfHCxvKwx6
[ Voor 28% gewijzigd door Ad-Blokker op 01-10-2020 02:33 . Reden: Informatie over het verzend adres toegevoegd ]
Mijn mening is ten eerste dat je in het verkeerde topic zit. Hier gaat het uitsluitend om levertijden en prijzen. Ik raad je aan om de discussie hier voort te zetten :Ad-Blokker schreef op woensdag 30 september 2020 @ 23:36:
Beetje offtopic maar ik zat een beetje op de vergelijking pagina te kijken:
Voor die 130 euro extra krijg je:Voor de rest zijn de CPU, GPU, Camera's, Opslag en vele andere dingen hetzelfde.
- Een 0,2 inch kleiner scherm
- 90 hz
- 200 mAh meer batterij
- Draadloos laden
- Water resistance
- Gorilla Glass 6 over 3 van de 4a 5g & 4a
- 2 GB ram meer
https://gathering.tweaker...message/64011558#64011558
Ten tweede, bij de Pixel 5 krijg je een Bose QC35-II Headset als je pre ordert twv zo'n 200 euro. Dat maakt de Pixel 5 goedkoper dan de 4a 5G en ook dichter bij de 4a.
Maar zoals gezegd, reactie graag in andere topic.
It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.
Alternate.de kan hem nog niet leveren. Krijg het een mail dat ze de leverdatum nog niet weten. Hopelijk krijgen ze hem een beetje snel van Google
De telefoon is nu inderdaad ook te koop bij zowel Mediamarkt als Saturn (DE).
[ Voor 14% gewijzigd door MasonaryPP op 01-10-2020 07:46 ]
Yes. Voor vooral mensen uit Brabant, Limburg, Gelderland en dergelijke een uitkomst. (Utrecht Noord Holland etc pas op met de coronamaatregelen). Ik heb helaas voor google nog geen verzending of bericht gehad dat ze niet kunnen leveren.... dus moet nog even wachten (woon ook 10 minuten van Waalwijk af richting Duitsland juist, dus hoop dat ze rationeel kijken naar t address ).MasonaryPP schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 07:42:
De telefoon is nu te koop bij zowel Mediamarkt als Saturn (DE).
Denk alleen dat mensen er snel bij moeten zijn
Ondertussen een update van mijn kant, 00000 postcode met international shipping is verzonden. Ook is het tracking nummer actief, nou hopen dat de bezorging ook goed gaat.

Wat voor adresregels had je opgegeven? Wellicht heeft 't daar meer mee te maken. Of gewoon toeval.Nivali schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 07:48:
Ondertussen een update van mij kant, 00000 postcode met international shipping is verzonden. Ook is het tracking nummer actief, nou hopen dat de bezorging ook goed gaat.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Advies hier in het topic gevolgd, maar zo staat het op mijn bestelling.MasonaryPP schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 07:50:
[...]
Wat voor adresregels had je opgegeven? Wellicht heeft 't daar meer mee te maken. Of gewoon toeval.
Versandadresse
Volledige naam
Straat 12
Postcode, Plaats, Provincie, Niederlande
Plaats (Niederlande)
00000
Deutschland
Ik kreeg vanochtend dit bericht van Alternate.de
Dear Customer,
we are sorry to inform you, that your order xxxxxxx from the 18.09.2020 cannot yet be dispatched.
OCBVGZ Google Pixel 4a 128-A-14,76 bk - The delivery date for this item is currently in clarification.
If you wish to choose alternative items for the ones not available or if you have further inquiries, you can answer to this e-mail.
Herkennen anderen dit bericht?
Dear Customer,
we are sorry to inform you, that your order xxxxxxx from the 18.09.2020 cannot yet be dispatched.
OCBVGZ Google Pixel 4a 128-A-14,76 bk - The delivery date for this item is currently in clarification.
If you wish to choose alternative items for the ones not available or if you have further inquiries, you can answer to this e-mail.
Zojuist besteld bij Saturn..wel een uurtje rijden vanaf mij, maar ja daar heb je een leaseauto voor.
Ja deze ook gehad, zie mijn eerdere post. Ik had als reactie nog een mail naar Alternate gestuurd. Hun reactie was:WillemuitDH schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 08:01:
Ik kreeg vanochtend dit bericht van Alternate.de
Dear Customer,
Ze hebben de levering van Google dus nog niet binnen.we are still waiting for the delivery
@Ad-Blokkerevleerdam schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 03:10:
[...]
Mijn mening is ten eerste dat je in het verkeerde topic zit. Hier gaat het uitsluitend om levertijden en prijzen. Ik raad je aan om de discussie hier voort te zetten :
https://gathering.tweaker...message/64011558#64011558
Ten tweede, bij de Pixel 5 krijg je een Bose QC35-II Headset als je pre ordert twv zo'n 200 euro. Dat maakt de Pixel 5 goedkoper dan de 4a 5G en ook dichter bij de 4a.
Maar zoals gezegd, reactie graag in andere topic.
Toch nog een reactie hierop, aangezien de actie wel invloed heeft op de prijs. Die actie is niet puur en alleen voor de Pixel 5 maar ook voor de Pixel 4a 5G
:fill(white):strip_exif()/f/image/8dZm6ipu07OWYJCwcIoKOY2R.png?f=user_large)
Zie ook:
https://support.google.co...6634456572-686944103&rd=1
Totaalbedrag komt ergens rond de 37,50 uit voor verzekerde verzending. Je kunt het beste even een mailtje aan ze sturen want ze werken niet meer met de abbonementsvorm.bigben04 schreef op woensdag 30 september 2020 @ 21:47:
[...]
Op de huifkar-site lees ik dat de verzendkosten afwijken voor nieuwe smartphones, wat heb jij aan huifkar betaald als ik vragen mag?
Ik heb nog steeds de melding dat het pakketje is aangemeld bij DHL, maar nog niet is ontvangen:
ZENDING IS AANGEMELD MAAR NOG NIET ONTVANGEN DOOR DHL
Ik heb voor de normale verzending gekozen. Verwacht de telefoon dus niet vandaag😒
ZENDING IS AANGEMELD MAAR NOG NIET ONTVANGEN DOOR DHL
Ik heb voor de normale verzending gekozen. Verwacht de telefoon dus niet vandaag😒