Acties:
  • +2 Henk 'm!

• henklbr
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
(overleden)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rQuIaIwev13PwCuGHMd1Hsq07mk=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9XW1cOuER7gRqiGfm5gsN0VG.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N6f7k5IGy-eWdgUMUh4m3dvLovE=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tnKM5HaIi97hS4WQ0kVxY32I.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2OdpZTnmsonjOKbvPStbpH8FKcw=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sZOjVaVMikgvLt9sz2RJpZOC.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qc4g200k4JdtLmYFLcE3tNpBhj4=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WINdIABkPjo0sJ9ABxb8eB6I.jpg?f=fotoalbum_tile

This ROM is the latest ROM for Multi-CSC OXM released 23 Sep 20, and can be used for ALL CSC's mentioned in Multi-CSC OXM!
This is official Samsung ROM, so KNOX won't be triggered!

What's new:
* September security patches (Samsung Android Security Updates)
* SIM card Manager added
* Camera app updated
* The security of your device has been improved

Model SM-F916B
Model name Galaxy Z Fold2 5G
Country Multi-CSC OXM
Version Android 10
Changelist 19730471
Build date Fri, 18 Sep 2020 14:50:15 +0000
Security Patch Level 2020-09-01
Multi-CSC OXM
PDA F916BXXU1BTIA
CSC F916BOXM1BTIA
Details for download with Frija:
Afbeeldingslocatie: https://imagizer.imageshack.com/v2/1024x768q90/924/7W1LZ3.png

UN-ZIP the archive and place the files in the designated slots in Odin 3.14.4

HOME_CSC_OXM -> data will stay intact
CSC_OXM -> device will reset

[ Voor 9% gewijzigd door henklbr op 27-09-2020 10:57 ]

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

• Theratron
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 15-04 11:52
Top!!! Enig idee hoe lang het duurt voordat hij over-the-air binnenkomt? Ik ben niet zo'n techneut met Odin...

Ik zie dat je bij de Note 10+ op 3 september de files postte en de update op 10 september over the air binnenkwam, dus als er hier ook een week tussen zit klopt de voorspelling van eind september wel : )

[ Voor 48% gewijzigd door Theratron op 23-09-2020 13:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14:52

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Theratron schreef op woensdag 23 september 2020 @ 13:14:
Top!!! Enig idee hoe lang het duurt voordat hij over-the-air binnenkomt? Ik ben niet zo'n techneut met Odin...
Odin is echt geen rocket science, het is zo'n beetje de meest eenvoudige flashtool die er is. Het is een kwestie van files uitpakken, Odin openen, toestel aansluiten (toestel uit, volume omhoog en omlaag ingedrukt houden, USB-kabel in het toestel prikken en volume omhoog indrukken wanneer het scherm op je toestel dat aangeeft) en dan de uitgepakte files slepen naar Odin. Die gooit ze zelf in de juiste box neer. Let er idd wel op dat je de HOME_CSC gebruikt, anders doet 'ie ook een factory reset en mag je weer vanaf setup beginnen.

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

• Theratron
FooLsKi schreef op woensdag 23 september 2020 @ 13:36:
[...]

Odin is echt geen rocket science, het is zo'n beetje de meest eenvoudige flashtool die er is. Het is een kwestie van files uitpakken, Odin openen, toestel aansluiten (toestel uit, volume omhoog en omlaag ingedrukt houden, USB-kabel in het toestel prikken en volume omhoog indrukken wanneer het scherm op je toestel dat aangeeft) en dan de uitgepakte files slepen naar Odin. Die gooit ze zelf in de juiste box neer. Let er idd wel op dat je de HOME_CSC gebruikt, anders doet 'ie ook een factory reset en mag je weer vanaf setup beginnen.
Dank. Ok, misschien ga ik het morgen toch ff proberen dan ; )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FooLsKi

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Theratron schreef op woensdag 23 september 2020 @ 13:39:
[...]

Dank. Ok, misschien ga ik het morgen toch ff proberen dan ; )
Hou er rekening mee dat er een vrij grote kans in zit dat je geen automatische updates meer krijgt omdat je pre-release software installeert. Ik zou dan ook aanraden om de releaseversie erop te flashen zodra die beschikbaar is, zodat je voorzien blijft van automatische updates.

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

• Theratron
FooLsKi schreef op woensdag 23 september 2020 @ 13:42:
[...]

Hou er rekening mee dat er een vrij grote kans in zit dat je geen automatische updates meer krijgt omdat je pre-release software installeert. Ik zou dan ook aanraden om de releaseversie erop te flashen zodra die beschikbaar is, zodat je voorzien blijft van automatische updates.
Hoe zie ik of een update pre-release is eigenlijk? Want dit ziet er verder officieel uit toch?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
FooLsKi schreef op woensdag 23 september 2020 @ 13:42:
[...]

Fout: dit is geen "pre-release"-firmware

Echter: als deze build, BTIA, niet wordt gereleased in Nederland, dan krijg je idd geen OTA-updates (die kun je weer krijgen als je dan de laatste PHN-build flasht op je toestel)

@Theratron Je dient ook "Smart Switch for PC" op je compuer te installen: dit voor de correcte Samsung-drivers ;)

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FooLsKi

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

henklbr schreef op woensdag 23 september 2020 @ 13:47:
[...]

Fout: dit is geen "pre-release"-firmware

Echter: als deze build, BTIA, niet wordt gereleased in Nederland, dan krijg je idd geen OTA-updates (die kun je weer krijgen als je dan de laatste PHN-build flasht op je toestel)

@Theratron Je dient ook "Smart Switch for PC" op je compuer te installen: dit voor de correcte Samsung-drivers ;)
Ik heb nog geen melding gezien dat deze al gereleased is (in Nederland), vandaar.

Edit: nu wel de melding gezien. Zal dus binnen nu en een week ofzo beschikbaar moeten zijn. Dus, @Theratron, mocht je het niet aandurven zelf te flashen dan kun je nog even afwachten en de update komt vanzelf :)

[ Voor 16% gewijzigd door FooLsKi op 23-09-2020 14:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blue13x
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 09:58
Voor zo'n duur toestel ga ik wachten op de normale OTA. Ik ga alvast een esim bestellen.

• Theratron
FooLsKi schreef op woensdag 23 september 2020 @ 13:53:
[...]
Edit: nu wel de melding gezien. Zal dus binnen nu en een week ofzo beschikbaar moeten zijn. Dus, @Theratron, mocht je het niet aandurven zelf te flashen dan kun je nog even afwachten en de update komt vanzelf :)
Thanks!!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
FooLsKi schreef op woensdag 23 september 2020 @ 13:53:
[...]

Ik heb nog geen melding gezien dat deze al gereleased is (in Nederland), vandaar.

Waar heb je de melding gezien?

• Qualixo
  • Laatst online: 27-04 17:08
Mooi die update. Wacht wel op de ota update:)

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Samsung Galaxy Fold 2 5G Hammer + Knife & Bend Test Durability

[ Voor 55% gewijzigd door Qualixo op 23-09-2020 20:30 ]

https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2

• cliors
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 29-04 17:39
De eerste paar seconden dacht ik er bijna aan om hem opnieuw te bestellen. :D

Dat glas is niet heel stevig geloof ik.

• FooLsKi

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

henklbr schreef op woensdag 23 september 2020 @ 17:45:
[...]

Waar heb je de melding gezien?
Ik zie zo ongeveer dagelijks goedkeuringen voor softwareversies voorbijkomen (niet alleen Samsung).

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
FooLsKi schreef op woensdag 23 september 2020 @ 21:32:
[...]

Ik zie zo ongeveer dagelijks goedkeuringen voor softwareversies voorbijkomen (niet alleen Samsung).
Top; waar is dat ergens (als ik vragen mag)?

Ik zie ze ook, maar dan van Samsung. Firmwares die ik hier post zijn nooit "pre-release"... ;)

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:50
Gisteren de zwarte leren case binnengekregen: eigenlijk best tevreden! Hij maakt het toestel nauwelijks dikker, er zit een verhoging om de camera(bump) te beschermen en hij biedt, met het toestel zowel open als dicht, veel meer grip. In eerste instantie zou ik 'm dus wel aanraden.

Ik had op twee paarden gewed die allebei gewonnen hebben, dus heb er eentje over. Mocht je denken: ik wil er NU een, dan kan ik hem tegen de kostprijs van Belsimpel naar je opsturen. Anders gaat 'ie gewoon weer terug ;)

• blue13x
henklbr schreef op donderdag 24 september 2020 @ 07:51:
[...]

Ik zie ze ook, maar dan van Samsung. Firmwares die ik hier post zijn nooit "pre-release"... ;)
https://www.sammobile.com...d-2-5g/firmware/#SM-F916B

Vandaag zijn Italië en zwitserland aan de beurt.

• FooLsKi

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

henklbr schreef op donderdag 24 september 2020 @ 07:51:
[...]

In mijn werkmail :)

• blue13x
Normaal releaset Samsung de firmware voor een groep landen per dag. Ze kijken of er geen problemen zijn instaan en releasen ze een dag of enkele dagen later de firmware voor de volgende groep landen. Ik zie dat ze de firmware, binnen één dag, voor een tweede groep hebben gereleaset. Denk dat gezien de kleinere verkoop aantallen(vergeleken met de Note en S-series), dat dit proces sneller gaat. Vanochtend was het nog Italië en zwitserland, binnen no time een grote groep toegvoegd: https://www.sammobile.com...d-2-5g/firmware/#SM-F916B

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Theratron
blue13x schreef op donderdag 24 september 2020 @ 18:31:
Normaal releaset Samsung de firmware voor een groep landen per dag. Ze kijken of er geen problemen zijn instaan en releasen ze een dag of enkele dagen later de firmware voor de volgende groep landen. Ik zie dat ze de firmware, binnen één dag, voor een tweede groep hebben gereleaset. Denk dat gezien de kleinere verkoop aantallen(vergeleken met de Note en S-series), dat dit proces sneller gaat. Vanochtend was het nog Italië en zwitserland, binnen no time een grote groep toegvoegd: https://www.sammobile.com...d-2-5g/firmware/#SM-F916B
Dat denk ik ook. Ik wacht nog heel even af tot zaterdag ofzo, aangezien ze vandaag zowel Italië als Frankrijk hebben gedaan hoop ik dat ze morgen Duitsland en dan waarschijnlijk ook Nederland doen... Dan neem ik niet het risico dat ik later weer een andere update moet flashen om nog ota updates te kunnen ontvangen. Maar ik ben wel blij met alle tips en tutorials want die gaan ongetwijfeld echt nog wel van pas komen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
Theratron schreef op donderdag 24 september 2020 @ 19:28:
[...]

Dat denk ik ook. Ik wacht nog heel even af tot zaterdag ofzo, aangezien ze vandaag zowel Italië als Frankrijk hebben gedaan hoop ik dat ze morgen Duitsland en dan waarschijnlijk ook Nederland doen... Dan neem ik niet het risico dat ik later weer een andere update moet flashen om nog ota updates te kunnen ontvangen. Maar ik ben wel blij met alle tips en tutorials want die gaan ongetwijfeld echt nog wel van pas komen!
De door mij geposte update/firmware krijgt Nederland ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cliors
Bij belsimpel 1899 en coolblue 1909 euro voor een los toestel. Wel een erg snelle prijsdaling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:57
cliors schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 01:01:
Bij belsimpel 1899 en coolblue 1909 euro voor een los toestel. Wel een erg snelle prijsdaling.
Ach was via ING rentenpuntenwinke al direct te krijgen voor €1799.... geen punten voor nodig...
Heb ik hem vandaan :-)
met inleveren oude 2ehand iPad mini 4 nog €280 extra korting, waarvan €200 direct, dus €1599 betaald :)
uiteindelijk €1519 dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cliors
superericje schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 09:51:
[...]

Ach was via ING rentenpuntenwinke al direct te krijgen voor €1799.... geen punten voor nodig...
Heb ik hem vandaan :-)
met inleveren oude 2ehand iPad mini 4 nog €280 extra korting, waarvan €200 direct, dus €1599 betaald :)
uiteindelijk €1519 dus...
Ik had hem voor 1670 (met abbo) zonder toestel inruil.
Webwinkels wijken wel heel snel af van de adviesprijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theratron
Het ziet er niet naar uit dat de update vandaag komt hè... ik heb hem geprobeerd te flashen met Odin maar ik kreeg de telefoon niet in downloadmodus... De volume omhoog en volume omlaag toetsen tegelijk indrukken leverde bij mij alleen de veilige modus op... Iemand een idee wat ik fout deed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
Theratron schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 13:40:
Het ziet er niet naar uit dat de update vandaag komt hè... ik heb hem geprobeerd te flashen met Odin maar ik kreeg de telefoon niet in downloadmodus... De volume omhoog en volume omlaag toetsen tegelijk indrukken leverde bij mij alleen de veilige modus op... Iemand een idee wat ik fout deed?
1. Power OFF your Z Fold2 5G
2. Reboot Phone in Download Mode: Connect USB-cable to your computer. Hold down "Volume up" and "Volume down" at same time. While holding down, connect the USB-cable to your phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theratron
henklbr schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 15:15:
[...]

1. Power OFF your Z Fold2 5G
2. Reboot Phone in Download Mode: Connect USB-cable to your computer. Hold down "Volume up" and "Volume down" at same time. While holding down, connect the USB-cable to your phone.
Ja, die stappen heb ik helemaal opgevolgd. Vreemd... ik ga het nog eens proberen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Theratron
Ik heb het toestel nu een heel weekend eindelijk volledig kunnen gebruiken met 2 sims (T-Mobile eSim en Tele2 "gewone" sim). In het dagelijks gebruik is het heel goed te doen vind ik. In de binnenzak van mijn jas was hij helemaal niet te zwaar en je kan ook echt genoeg gedaan krijgen op het scherm aan de voorkant. Swypen gaat verassend goed met whatsapp, geen typefouten. Scherm aan de binnenkant krijgt wel enorm veel vingerafdrukken, ik vraag me af wat er zou gebeuren als iemand er een veel betere screenprotector voor zou maken... dat zou het toestel nog wel een fijne "boost" geven denk ik.
De camera moet ik nog wat meer gebruiken maar in vergelijking met de Note 10+ ben ik er nog niet weg van. Maar ik heb voornamelijk in het donker foto's gemaakt, in een restaurant. Is niet de beste omgeving natuurlijk.

Enige vreemde dat er gebeurde toen de tweede sim geactiveerd werd is dat het wifi-icoontje op het grote scherm aan de andere kant van de "punch-hole" kwam te staan. Ik had met QuickStar in Finelock de klok rechts gezet in plaats van links, maar zelfs toen ik de klok weer aan de linker kant van het scherm had gezet bleef het wifi icoon (en later ook het bluetooth icoon) links van de punch-hole staan, met een flinke ruimte tussen de iconen helemaal rechts op het scherm. Zag er nogal raar uit. Dus ik heb met QuickStar de wifi en bluetooth iconen maar verborgen. Als wifi uit gaat zie ik toch wel een 4g icoontje verschijnen om mij te vertellen dat ik niet meer op wifi zit. Beter zo.

Enige waar ik nu nog met smart op zit te wachten is de mogelijkheid in OneUI 3.0 (die komt met Android 11) om het scherm met een dubbele tik uit te zetten. Dat is één van de fijnste features van Nova launcher vind ik, en die mis ik wel nu Nova launcher onbruikbaar is op de Fold. Fijn dat Samsung dit nu ook zelf gaat implementeren. Oh, en ik hoop dat de mogelijkheid weer terug komt om de telefoon op de achtergrond al wel op te laten starten terwijl hij nog gelocked is. Want dat je hem aan zet, 10 minuten wacht, dan unlocked en dat het toestel dán pas begint op te starten vind ik een beetje irritant. Tenslotte merk ik dat Chrome, Facebook en YouTube niet altijd in de juiste tablet modus starten. Soms ziet alles er heel groot opgeblazen uit (en ik heb wel degelijk tablet modus aangezet in instellingen). Ik hoop dat daar met wat updates ook verbetering in komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
De firmware is net beschikbaar voor Nederlandse toestellen. Heb ooit van Samsung rep gehoord dat firmware updates nooit uitgerold worden op vrijdagen. Esim here i come.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theratron
blue13x schreef op maandag 28 september 2020 @ 10:52:
De firmware is net beschikbaar voor Nederlandse toestellen. Heb ooit van Samsung rep gehoord dat firmware updates nooit uitgerold worden op vrijdagen. Esim here i come.
Top, gefeliciteerd! Redelijk snel dus. Heb jij ook deze versie binnengekregen?:
F916BXXU1BTIA / F916BOXM1BTIA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
blue13x schreef op maandag 28 september 2020 @ 10:52:
Zou je een screenshot kunnen posten van What's New (in het Nederlands)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
Theratron schreef op maandag 28 september 2020 @ 11:40:
[...]

Dezelfde build

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
Theratron schreef op maandag 28 september 2020 @ 11:40:
[...]

Ja klopt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blue13x
henklbr schreef op maandag 28 september 2020 @ 12:03:
[...]

Zou je een screenshot kunnen posten van What's New (in het Nederlands)?
Mijn toestel is helaas in het engels.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OpD5nsX6s3TBzaAF7-YTBVCshN8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ddobFaHNPry7DosGWi1oQh2B.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
Wat een gedoe met Vodafone. Kreeg esim niet werkend...moest 4 keer bellen. Telkens kreeg ik te horen: we ondersteunen de Galaxy Fold niet. Staat niet op de lijst

5e keer...iemand aan de teledoon gekregen die het wel wilde proberen en het werkt gwn. Kan bellen en heb 5G. Pfff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theratron
Top, dank heren. Geen problemen dus om hierna gewoon de updates OTA te ontvangen!
blue13x schreef op maandag 28 september 2020 @ 12:15:
Wat een gedoe met Vodafone. Kreeg esim niet werkend...moest 4 keer bellen. Telkens kreeg ik te horen: we ondersteunen de Galaxy Fold niet. Staat niet op de lijst

5e keer...iemand aan de teledoon gekregen die het wel wilde proberen en het werkt gwn. Kan bellen en heb 5G. Pfff.
Bij T-mobile kreeg ik een QR code die ik kon scannen, bevestiging per SMS via de oude fysieke simkaart en het was gedaan. Echt heel simpel. Raar dat er zulke verschillen zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
Ik wilde mobiel betalen met ING.. alles ingesteld, maar doet helemaal niks bij Primera (Jumbo ook niet). had hiervoor Apple pay en dat was nergens geen probleem...

iemand hier ook problemen met NFC betalingen? In de instellingen staat NFC aan bij betalen staat ING pas.. maar komt geen reactie van pin apparaat. Volgens de ING moet en altijd IETS van een reactie komen als NFC in de buurt is, maar bij mij niks.. net gebeld met Samsung die zegt netwerkinstellingen resetten, maar daar staat NFC niet tussen de instellingen die dan gereset worden, dus lijkt me vrij weinig te doen...

En net even NFC getest (OV kaart achter telefoon) en dan hoor je een piep, dus de NFC werkt :) Ik denk dat ING er nog niet klaar voor is voor de fold 2? heb ING gebeld en die zeggen geen probleem, maar de fold 2 kende het systeem nog niet.. wel de 1...

[ Voor 17% gewijzigd door superericje op 28-09-2020 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
superericje schreef op maandag 28 september 2020 @ 13:11:
Ik wilde mobiel betalen met ING.. alles ingesteld, maar doet helemaal niks bij Primera (Jumbo ook niet). had hiervoor Apple pay en dat was nergens geen probleem...

iemand hier ook problemen met NFC betalingen? In de instellingen staat NFC aan bij betalen staat ING pas.. maar komt geen reactie van pin apparaat. Volgens de ING moet en altijd IETS van een reactie komen als NFC in de buurt is, maar bij mij niks.. net gebeld met Samsung die zegt netwerkinstellingen resetten, maar daar staat NFC niet tussen de instellingen die dan gereset worden, dus lijkt me vrij weinig te doen...

En net even NFC getest (OV kaart achter telefoon) en dan hoor je een piep, dus de NFC werkt :) Ik denk dat ING er nog niet klaar voor is voor de fold 2? heb ING gebeld en die zeggen geen probleem, maar de fold 2 kende het systeem nog niet.. wel de 1...
Had ergens gelezen dat iemand zo'n probleem had met de note 20 ultra. En als ik mij niet vergis werd het opgelost door over te stappen naar esim. Gebruik je nu een fysieke simlaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
Goed om te weten. Na het resetten dacht ik dat ik de esim opnieuw moest registreren. Ondanks de reset blijft je esim in het toestel. Dus mocht je je toestel verkopen ovee een jaar...eerst esim verwijderen.b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)

Heb met ING contactloos betaald via NFC: geen problemen (en nee: heb geen eSIM maar een fysieke SIM-kaart KPN in mijn toestel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theratron

Enige dat ik kan bedenken is dat ING mijn app 12 uur lang heeft geblokkeerd omdat ik een nieuwe sim (de eSim) registreerde. Na 12 uur kreeg ik een sms dat de blokkade weer was opgeheven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB

iemand hier ook problemen met NFC betalingen?
Nee, helemaal niet. Na het aanmaken van de pas in de ING-app ging het meteen. Ik heb het idee dat hij het zelfs beter doet dan mijn S10, alsof de range van de NFC groter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
blue13x schreef op maandag 28 september 2020 @ 13:44:
[...]

Had ergens gelezen dat iemand zo'n probleem had met de note 20 ultra. En als ik mij niet vergis werd het opgelost door over te stappen naar esim. Gebruik je nu een fysieke simlaart?
ja fysieke... Heb wel een 'oude'' kaart met NFC logo erop van vodafone.. zou dat kunnen storen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
superericje schreef op maandag 28 september 2020 @ 14:35:
[...]

ja fysieke... Heb wel een 'oude'' kaart met NFC logo erop van vodafone.. zou dat kunnen storen ofzo?
Ja. Probeer even zonder een fysieke simkaart. Dus alleen esim. Laat mij weten hoe het is gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
blue13x schreef op maandag 28 september 2020 @ 14:45:
[...]

Ja. Probeer even zonder een fysieke simkaart. Dus alleen esim. Laat mij weten hoe het is gegaan.
Euh ik heb geen E-SIm en die wil ik eigenlijk ook niet.. Ik gebruik de E-sim juist voor buitenland... (goedekopere databundel US..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
superericje schreef op maandag 28 september 2020 @ 14:48:
[...]

Euh ik heb geen E-SIm en die wil ik eigenlijk ook niet.. Ik gebruik de E-sim juist voor buitenland... (goedekopere databundel US..)
Zo ver ik weet was er geen andere oplossing. Dan zal je dan zonder betalingen moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cliors
Ik heb de laatste tijd op m'n s10+ (ook met de fold2 gehad die paar dagen dat ik hem gebruikte) alleen maar problemen met contactloos betalen. Ene keer wel, andere keer niet. Zie in bijna elk Samsung topic soortgelijke berichten voorbij komen de afgelopen tijd.
Volgens mij is er iets niet helemaal goed gegaan in meest recente updates.

[ Voor 10% gewijzigd door cliors op 28-09-2020 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
blue13x schreef op maandag 28 september 2020 @ 14:52:
[...]

Zo ver ik weet was er geen andere oplossing. Dan zal je dan zonder betalingen moeten doen.
Mwa... zojuist gebeld met vodafone.. Krijg nieuwe fysieke sim kaart.. De nieuwere hebben geen NFC.. Hopelijk ligt het daaraan. houd jullie op de hoogte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theratron
superericje schreef op maandag 28 september 2020 @ 14:48:
[...]

Je kan meerdere eSims toevoegen ook. Ik heb nu een fysieke en een eSim en heb nog de mogelijkheid een andere eSim toe te voegen (dan zal wel de fysieke sim uitvallen neem ik aan). Dus je kan ook én een NL eSim én een buitenlandse eSim nemen eventueel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• superericje
Theratron schreef op maandag 28 september 2020 @ 17:58:
[...]

Je kan meerdere eSims toevoegen ook. Ik heb nu een fysieke en een eSim en heb nog de mogelijkheid een andere eSim toe te voegen (dan zal wel de fysieke sim uitvallen neem ik aan). Dus je kan ook én een NL eSim én een buitenlandse eSim nemen eventueel.
Serieus? Ohw.. stom van me, dat wist ik niet.. kom van iPhone en die had 1 fysieke en 1 esim... nou ja.. de fysieke komt morgen al, dus sja O-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Qualixo
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a2ITt9rq-jQpwCIcuJ0EMgE2DgQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Alf6xrDE9d7vkv1HsHOsvJD9.jpg?f=fotoalbum_large
Hier de Nederlandse! Ik hou mn esim vrij voor mn buitenland trips. Bv in de us met tmobile esim daar heb je 10gb data voor een habbekrats. Adios roaming:) makkelijker dan sims swappen.

[ Voor 16% gewijzigd door Qualixo op 28-09-2020 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theratron
Gebruiken jullie ook Chrome als de browser trouwens? Standaard is het de tablet versie, met van die tabbladen bovenin en uitgebreide controls linksboven op de balk (ik zou dingen als refresh enzo liever rechts hebben staan trouwens, kan ik er makkelijker bij haha).
Maar als je eerst op het kleine scherm Chrome opent een vervolgens de telefoon open vouwt krijg je ineens een opgeblazen smartphone versie van de browser. Ook zo'n dingetje dat Google nog zal moeten fixen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theratron
Qualixo schreef op maandag 28 september 2020 @ 18:09:
[Afbeelding]
Hier de Nederlandse! Ik hou mn esim vrij voor mn buitenland trips. Bv in de us met tmobile esim daar heb je 10gb data voor een habbekrats. Adios roaming:) makkelijker dan sims swappen.
Je kan meerdere eSims toevoegen ; )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qualixo
Yeah ik weet het:) Alleen die US esim van tmobile hebben levensduur van maand max. :) Geen zin om te bewaren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ashwani
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 12:55
ik heb vandaag de screenprotector aan de binnenkant verwijderd. ik begon bubbels te zien bij de vouw. En ik moet eerlijk zeggen het scherm is 10 x mooier zonder de protector. ook voelt het lekker glad bijna als glas... ik had hiervoor de fold 1 en de binnenzijde had na 8 maanden gebruik nooit krassen. .Omdat het scherm na gebruik altijd veilig opgevouwen zat. de protector aan de voorkant laat ik wel lekker erop zitten... maar het lijkt nu echt alsof ik weer een nieuw toestel hebt zo verschrikkelijk is de screen protector... screen protector verwijderen stelt trouwens niks voor is in 2 seconde gebeurd

• blue13x
Gebruiken jullie de Z fold2 als jullie enige telefoon?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
blue13x schreef op woensdag 30 september 2020 @ 23:52:
Ik gebruik mijn Z Fold2 als "primary", en mijn Note20 Ultra als "secondary" en voor maken van foto's...

Beiden hebben een SIM van KPN op hetzelfde nummer (Duo SIM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
Uiteraard, zou ik haast willen zeggen. Waarom zou je het niet doen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
  • Laatst online: 18:02
henklbr schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 07:54:
[...]

Ik gebruik mijn Z Fold2 als "primary", en mijn Note20 Ultra als "secondary" en voor maken van foto's...

Zou dat ook kunnen met combinatie van een e-sim en gewone sim van t-mobile?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyberJohn
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 03-05 09:13
Momenteel gebruik ik de Z Fold2 prive en de Z Flip zakelijk. Mijn voorkeur gaat toch wel sterk uit naar de Fold. Naast dat ik het buitenste scherm veel fijner vind dan het kleine schermpje van de Flip. Voelt de Fold een stuk meer premium aan. Komt denk ik ook door het gewicht, naast de Fold voelt elke telefoon licht...

Galaxy Z Fold6 | S25 Ultra

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
danda schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 08:22:
[...]

Zou dat ook kunnen met combinatie van een e-sim en gewone sim van t-mobile?
Dat zou je moeten vragen of T-Mobile "Duo-SIM" ondersteund...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
henklbr schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 07:54:
[...]

Dat is precies de combo waar ik aan zat te denken. De Note is nu ook in prijs gezakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
BobB schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 08:10:
[...]

Uiteraard, zou ik haast willen zeggen. Waarom zou je het niet doen? ;)
Hehe. Omdat je in bepaalde situaties, zoals op regenachtige dagen, de Note beter zou zijn vanwege de ip rating. Leuk zo'n fold, maar niet met dit soort weer.

[ Voor 11% gewijzigd door blue13x op 01-10-2020 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
CyberJohn schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 08:40:
[...]

Momenteel gebruik ik de Z Fold2 prive en de Z Flip zakelijk. Mijn voorkeur gaat toch wel sterk uit naar de Fold. Naast dat ik het buitenste scherm veel fijner vind dan het kleine schermpje van de Flip. Voelt de Fold een stuk meer premium aan. Komt denk ik ook door het gewicht, naast de Fold voelt elke telefoon licht...
Hier zat ik ook aan te denken, dan heb je gelijk 2 toestellen met de snapdragon. Maar wil toch iets dat tegen water kan. D8 of aan s20 ultra of de note 20 ultra of de s20 fe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theratron
henklbr schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 09:24:
[...]

Dat zou je moeten vragen op T-Mobile "Duo-SIM" ondersteund...
Bij normale sims doen ze dat, is te bestellen op de website. Dus ik neem aan dat het ook wel met een eSim kan.
Ashwani schreef op woensdag 30 september 2020 @ 15:28:
ik heb vandaag de screenprotector aan de binnenkant verwijderd. ik begon bubbels te zien bij de vouw. En ik moet eerlijk zeggen het scherm is 10 x mooier zonder de protector. ook voelt het lekker glad bijna als glas... ik had hiervoor de fold 1 en de binnenzijde had na 8 maanden gebruik nooit krassen. .Omdat het scherm na gebruik altijd veilig opgevouwen zat. de protector aan de voorkant laat ik wel lekker erop zitten... maar het lijkt nu echt alsof ik weer een nieuw toestel hebt zo verschrikkelijk is de screen protector... screen protector verwijderen stelt trouwens niks voor is in 2 seconde gebeurd
Oef, ik kan me heel goed voorstellen dat je de screenprotector wilt verwijderen, ik vind hem ook echt waardeloos. Maar ik ben er toch ook wel bang voor.... Ik denk eigenlijk dat hij steeds slechter/smeriger gaat worden naarmate er meer vet in de groeven komt, en als het bijna niet meer te doen is (wellicht over een maand of 6) zal ik het dan ook wel doen denk ik. Maar ik vind het ook doodeng. Het is een peperduur en oh zo kwetsbaar toestel, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
Ashwani schreef op woensdag 30 september 2020 @ 15:28:
Iemand op Reddit had Samsung gebeld. Zij stuurden hem een nieuwe op en werd gratis geplakt bij de service centrum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
Theratron schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 15:05:
[...]

Bij normale sims doen ze dat, is te bestellen op de website. Dus ik neem aan dat het ook wel met een eSim kan.

[...]

Oef, ik kan me heel goed voorstellen dat je de screenprotector wilt verwijderen, ik vind hem ook echt waardeloos. Maar ik ben er toch ook wel bang voor.... Ik denk eigenlijk dat hij steeds slechter/smeriger gaat worden naarmate er meer vet in de groeven komt, en als het bijna niet meer te doen is (wellicht over een maand of 6) zal ik het dan ook wel doen denk ik. Maar ik vind het ook doodeng. Het is een peperduur en oh zo kwetsbaar toestel, haha.
Ik weet niet wie het was, maar die Zeis lens wipes werken ontzettend goed bij het schoonmaken vetvrij maken van de screenprotector.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BobB
blue13x schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 15:51:
[...]

Ik weet niet wie het was, maar die Zeis lens wipes werken ontzettend goed bij het schoonmaken vetvrij maken van de screenprotector.
Joe, dat zei ik! Nu, na een week en ongeveer zeven doekjes later: nog steeds 'n aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theratron
blue13x schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 15:51:
[...]

Die houd ik in de gaten ja, ik kan me voorstellen dat ze goed werken maar gaan ze de screenprotector niet uiteindelijk beschadigen als je ze langer gebruikt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BobB
Theratron schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 15:54:
[...]

Die houd ik in de gaten ja, ik kan me voorstellen dat ze goed werken maar gaan ze de screenprotector niet uiteindelijk beschadigen als je ze langer gebruikt?
Tja, dat is natuurlijk altijd de vraag. Maar, als je er cameralenzen ter waarde van meerdere Folds mee op kunt poetsen, dan neem ik het risico maar. Het moet natuurlijk wel leuk blijven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theratron
BobB schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 19:17:
[...]

Tja, dat is natuurlijk altijd de vraag. Maar, als je er cameralenzen ter waarde van meerdere Folds mee op kunt poetsen, dan neem ik het risico maar. Het moet natuurlijk wel leuk blijven ;)
Haha, zeker, hoewel die lenzen wel van glas zijn en niet van poreus plastic natuurlijk. Maar aan de andere kant, als ze uiteindelijk de screen protector verpesten heb je een goed excuus om dat verschrikkelijke ding toch van je Fold af te trekken : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cliors
Een kerel op de voetbalclub heeft z'n Fold laten vallen. Glas volledig naar de haaien :'( :D
Niet gevraagd of hij verzekerd was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theratron
cliors schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 23:19:
Een kerel op de voetbalclub heeft z'n Fold laten vallen. Glas volledig naar de haaien :'( :D
Niet gevraagd of hij verzekerd was.
Aan de voorkant, de binnenkant of de achterkant? Haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cliors
Theratron schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 12:45:
[...]

Aan de voorkant, de binnenkant of de achterkant? Haha
Beide |:(

Heeft het verstuurd voor reparatie. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04 09:52
Hi, sinds gister ook een Fold 2 Mystic Bronze! Duits toestel dus DBT/DBT/DBT/DBT... Maar vodafone Esim + 5G + bellen over wifi werkt prima! Kom van de Note 20 Ultra af, ja ik weet een hele snelle wissel haha! Ben benieuwd of dit wat voor me is of dat ik toch terug wil naar de Note 20 Ultra.

Aantal minpunten tot nu toe: Camera slechter dan Note 20u, scherm voor beter als Fold 1 maar toch net 0,8 cm te smal denk ik om echt fijn te typen als je snel wat wilt sturen. Vingerprint mocht van mij in het scherm voor, ik las ergens dat de reden was dat ze anders binnen en buiten de scanner in het scherm moesten zetten maar dat slaat nergens op.. Binnen gewoon face unlock en buitenkant vinger.. En als je toestel uit je broekzak pakt ofzo ontgrendel je hem met je vinger en klap je hem daarna open...
SD kaart mis ik ook :(
Als er nog tips & tricks zijn dan hoor ik het graag haha!

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
Rohit schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 14:07:
Hi, sinds gister ook een Fold 2 Mystic Bronze! Duits toestel dus DBT/DBT/DBT/DBT... Maar vodafone Esim + 5G + bellen over wifi werkt prima! Kom van de Note 20 Ultra af, ja ik weet een hele snelle wissel haha! Ben benieuwd of dit wat voor me is of dat ik toch terug wil naar de Note 20 Ultra.

Aantal minpunten tot nu toe: Camera slechter dan Note 20u, scherm voor beter als Fold 1 maar toch net 0,8 cm te smal denk ik om echt fijn te typen als je snel wat wilt sturen. Vingerprint mocht van mij in het scherm voor, ik las ergens dat de reden was dat ze anders binnen en buiten de scanner in het scherm moesten zetten maar dat slaat nergens op.. Binnen gewoon face unlock en buitenkant vinger.. En als je toestel uit je broekzak pakt ofzo ontgrendel je hem met je vinger en klap je hem daarna open...
SD kaart mis ik ook :(
Als er nog tips & tricks zijn dan hoor ik het graag haha!
Heb je de note weggedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Nee die heb ik nog..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Gisternacht iets irritant gehad, ik laad mij toestel altijd in de nacht op en heb een bixby routine die ervoor zorgt dat mijn telefoon op niet storen staat van 00:00 tot 8:00 en weekend tot 12:00. Voorwaarde hiervoor is dat hij aan het laden is. Vannacht werd ik wakker en zag ik het lampje van de draadloze samsung lader niet aan, maar normaal brand deze groen als toestel 100% is. Omdat hij dus niet aan het laden was is ook niet storen uitgeschakeld en dat is best irritant want ik wil niet gestoord worden.. toen keek ik dus de historie van de accu en zie ik dat hij om de 5min ofzo van 100 naar 99 gaat en daarna weer van 99 naar 100. Dus zo steeds zichzelf vol laad.. is dit normaal op de fold of een bug? Dit heb ik op al mijn vorige toestellen niet gehad.. En hoezo is er geen resolutie instelling meer..

Edit: vannacht precies hetzelfde weer..

[ Voor 3% gewijzigd door Rohit op 05-10-2020 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theratron
Ik laad het toestel altijd in de ochtend, als ik ga douchen, de kinderen aankleed en we ontbijten. Dan is ie klaar als ik ook klaar ben en net 100%. Dus ik weet niet of hij bij mij ook steeds tussen 99 en 100 zit.

Ik heb de eerste schermbeschadiging binnen trouwens, een heel klein deukje. Ik lag op de bank een YouTube filmpje te kijken, het toestel valt naar voren, precies op de nagel van mijn duim. Er is echt heel weinig voor nodig dus... Gelukkig zie je het alleen zitten als je heel goed kijkt en het scherm uit is, maar toch... Zucht : (

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Theratron schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 09:52:
Ik laad het toestel altijd in de ochtend, als ik ga douchen, de kinderen aankleed en we ontbijten. Dan is ie klaar als ik ook klaar ben en net 100%. Dus ik weet niet of hij bij mij ook steeds tussen 99 en 100 zit.

Ik heb de eerste schermbeschadiging binnen trouwens, een heel klein deukje. Ik lag op de bank een YouTube filmpje te kijken, het toestel valt naar voren, precies op de nagel van mijn duim. Er is echt heel weinig voor nodig dus... Gelukkig zie je het alleen zitten als je heel goed kijkt en het scherm uit is, maar toch... Zucht : (
Maar dan laad je hem niet draadloos tenzij je om 6uur opstaat en 9 uur uit huis gaat? hahaha. Ik ga vanavond eens proberen gewoon met kabel op te laden, ik vermoed dat hij het dan wel normaal blifjt doen.

Pfff kut zeg, ik ben ook echt zo voorzichtig sinds ik hem heb.. Zo snel mogelijk een hoes gezocht, heb nu een Samsung Aramid standing cover voor de achterkant en heb op Amazon een Spigen case voor-achter gekocht in de kleur mystic bronze. Ben benieuwd of dat was is. Wat voor beschadiging is het dan? Deukje in het binnenscherm?

Na een aantal dagen zie ik wel verbeteringen voor de Fold 3:

Fold 3: breder voorscherm denk net zo breed als het toestel nu al is totaal dan zou die perfect zijn. Camera net zo goed als de prijs dus idd moet meekomen met de Note - S serie van dat jaar. Spen zou echt echt te vet zijn maar ik vermoed erg moeilijk, want de Spen heeft een speciale laag nodig op het scherm maar het zou wel echt cool zijn haha. En hopelijk een iets minder kwetsbaar binnenscherm. Ook vind ik de powerknop veel te laag zitten als ik hem pak gaat die al bijna altijd meteen aan omdat me duim er dan op zit.. Die knop mocht op de plek van de volume komen.. En volumeknoppen fysiek weghalen en de powerknop/vingerprint zo instellen dat swipen omhoog/omlaag het volume bediend. ;)

[ Voor 24% gewijzigd door Rohit op 05-10-2020 11:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Theratron
Rohit schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 10:32:
[...]

Maar dan laad je hem niet draadloos tenzij je om 6uur opstaat en 9 uur uit huis gaat? hahaha. Ik ga vanavond eens proberen gewoon met kabel op te laden, ik vermoed dat hij het dan wel normaal blifjt doen.

Pfff kut zeg, ik ben ook echt zo voorzichtig sinds ik hem heb.. Zo snel mogelijk een hoes gezocht, heb nu een Samsung Aramid standing cover voor de achterkant en heb op Amazon een Spigen case voor-achter gekocht in de kleur mystic bronze. Ben benieuwd of dat was is. Wat voor beschadiging is het dan? Deukje in het binnenscherm?

Na een aantal dagen zie ik wel verbeteringen voor de Fold 3:

Fold 3: breder voorscherm denk net zo breed als het toestel nu al is totaal dan zou die perfect zijn. Camera net zo goed als de prijs dus idd moet meekomen met de Note - S serie van dat jaar. Spen zou echt echt te vet zijn maar ik vermoed erg moeilijk, want de Spen heeft een speciale laag nodig op het scherm maar het zou wel echt cool zijn haha. En hopelijk een iets minder kwetsbaar binnenscherm. Ook vind ik de powerknop veel te laag zitten als ik hem pak gaat die al bijna altijd meteen aan omdat me duim er dan op zit.. Die knop mocht op de plek van de volume komen.. En volumeknoppen fysiek weghalen en de powerknop/vingerprint zo instellen dat swipen omhoog/omlaag het volume bediend. ;)
toon volledige bericht
Nee, ik doe aan "supersnel bedraad opladen" haha : )

Ja, het is echt een heel klein, heel licht deukje in het binnenscherm. Je moet echt goed kijken voordat je hem ziet met het scherm uit (met het scherm aan zie je niets). Geen man overboord dus, ik had al zo'n vermoeden dat je er niet helemaal aan kan ontkomen dat het gebeurt (ondanks dat ik wel altijd heel voorzichtig ben). Maar het geeft dus wel aan dat het scherm écht heel fragiel is. Als het over een jaar gatenkaas is geworden laat ik hem voor die 130 euro (dacht ik) wel vervangen door Samsung.

Wat betreft de Fold 3... ik snap niet helemaal waarom ze het scharnier niet een kwart slag draaien. Open hem maar eens, kijk naar het scherm aan de binnenkant en denk je dan in dat het scharnier dus over de breedte loopt in plaats van de lengte. Ten eerste zie je dan dat het scherm aan de voorkant breder en korter zou zijn waardoor het er meer uitziet als een traditioneel telefoonscherm, en ten tweede openen alle apps dan meteen in tablet modus. Nu zegt bijvoorbeeld Youtube dat je het toestel moet draaien voor de beste ervaring (staat onder in beeld bij fullscreen: "draaien"). En de camera zou dan niet zo in de weg zitten, want ik leg nu iedere keer mijn vinger op het glas dat over de lens zit zodra ik het toestel gedraaid heb.

S-pen support zullen ze inbouwen zo snel als het kan maar dat is maar de vraag. Ze zullen ongetwijfeld volgend jaar het scherm aan de voorkant ook 120hz maken, maar dat vind ik een nutteloze toevoeging, je merkt echt niet als je dat scherm gebruikt dat het minder vloeiend zou zijn ofzo. Wellicht is de stand der techniek er dan dat de punchole niet meer nodig is en het scherm gewoon over de camera heen kan lopen maar dat zal ook nog wel twee jaar duren denk ik, de eerste phone die dat heeft is net pas uitgekomen in China. Het scharnier mag van mij best wat minder stug, af en toe glipt mijn vinger er vanaf omdat hij zo zwaar open gaat, dat is ook weer niet nodig voor die half opengevouwen modus lijkt me (ik gebruik die trouwens sowieso niet, jullie?). Dat zijn de "verbeteringen" waar ik nu aan kan denken, los van het fragiele scherm en de vingerafdrukken die het toestel verzamelt.
En ja, de vingerafdrukscanner in de zijkant vind k niet zo relaxed eigenlijk. Je raakt hem continu aan en dan probeert hij iets te registreren terwijl het niet de bedoeling is. Krijg heel vaak te zien dat ik met code moet unlocken omdat er vijf gefaalde registratiepogingen zijn gedaan.

Desondanks nog steeds erg tevreden hoor! Als ik hem dan eenmaal opengevouwen heb is het nog steeds ieder moment genieten. Maar je moet er dus wel compromissen voor sluiten dus ik kan me voorstellen dat het niet voor iedereen is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rohit
Idd constant me vinger op de reader en camera als ik hem open klap.. hebben koreanen ook kleinere kinderhandjes ofzo? 120HZ is idd niet echt een super dikke functie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
  • Laatst online: 18:02
Hebben meer mensen last van luchtbellen onder de screenprotector van het binnenscherm? Ik heb er verder niks vreemds mee gedaan en er zittennal een paar luchtbellen onder de vouw. Beetje vreemd dat je het volgens de waarschuwing van Samsung zo zou moeten houden (screenprotector mag er volgens hun waarschuwing niet af......)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8Bi0g7JIn8dvHc1dZlfg9gT5kqg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ItjLUOivVY1IRj77Ou2lLgM6.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 60% gewijzigd door danda op 05-10-2020 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theratron
danda schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 20:05:
Hebben meer mensen last van luchtbellen onder de screenprotector van het binnenscherm? Ik heb er verder niks vreemds mee gedaan en er zittennal een paar luchtbellen onder de vouw. Beetje vreemd dat je het volgens de waarschuwing van Samsung zo zou moeten houden (screenprotector mag er volgens hun waarschuwing niet af......)
[Afbeelding]
Ik had vanaf het begin al een heel klein miniem belletje onder de screenprotector rechts op het scherm. Zit een vuiltje onder denk ik. Mr. Mobile ook trouwens, zag ik op zijn unpackingvideo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blue13x
Rohit schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 20:00:
Gisternacht iets irritant gehad, ik laad mij toestel altijd in de nacht op en heb een bixby routine die ervoor zorgt dat mijn telefoon op niet storen staat van 00:00 tot 8:00 en weekend tot 12:00. Voorwaarde hiervoor is dat hij aan het laden is. Vannacht werd ik wakker en zag ik het lampje van de draadloze samsung lader niet aan, maar normaal brand deze groen als toestel 100% is. Omdat hij dus niet aan het laden was is ook niet storen uitgeschakeld en dat is best irritant want ik wil niet gestoord worden.. toen keek ik dus de historie van de accu en zie ik dat hij om de 5min ofzo van 100 naar 99 gaat en daarna weer van 99 naar 100. Dus zo steeds zichzelf vol laad.. is dit normaal op de fold of een bug? Dit heb ik op al mijn vorige toestellen niet gehad.. En hoezo is er geen resolutie instelling meer..

Edit: vannacht precies hetzelfde weer..
Dit is volgens mij normaal. En om het te beschermen zal een batterij nooit 100% bereiken, ook al geeft ie het aan.

Ten tweede als je app Ampere gebruikt zal je zien dat als een batterij 100% bereikt dat er geen stroom doorgaat (dus geen overcharge). Daarom zal die zakken naar 99% en dan weer chargen naar 100% waardoor die stopt.

Ten derde,Een accu laden boven de 90% en laten zakken onder 20% is in principe minder goed. Beste is een accu tussen 50 en 85% te houden. Best practice is daarom laden tot 85% 90% en dan op vliegtuigmodus voordat je gaat slapen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blue13x
Mijn Tab S7+ 5G heeft een optie in het menu om tot 85% te laden. Er wordt zelfs uitgelegd dat dit de levensduur van de accu verlengt.

Dit ondersteunt de 50-85%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
danda schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 20:05:
[Afbeelding]
Ga langs een servicecenter als goed is plakken ze daar een nieuwe..
blue13x schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 21:05:
[...]

Dit is volgens mij normaal. En om het te beschermen zal een batterij nooit 100% bereiken, ook al geeft ie het aan.

Ten tweede als je app Ampere gebruikt zal je zien dat als een batterij 100% bereikt dat er geen stroom doorgaat (dus geen overcharge). Daarom zal die zakken naar 99% en dan weer chargen naar 100% waardoor die stopt.

Ten derde,Een accu laden boven de 90% en laten zakken onder 20% is in principe minder goed. Beste is een accu tussen 50 en 85% te houden. Best practice is daarom laden tot 85% 90% en dan op vliegtuigmodus voordat je gaat slapen.
Dit is op me Note20 ultra niet en mijn vorige Note10+,S10+ en Note8 ook niet zo geweest.. en idd dat opladen doe ik vaker idd ipv tot onder de 20% te gaan maar ben hem nu aan t testen hoeveel sot ik kan krijgen. Had gister gewoon 6uur45 sot met nog 14% over!! Ik heb AccuBattery die laad zien dat hij tot 100 gaat dan 99 en dan weer maar 100 enz. Opladen via de kabel laad hij ook gewoon tot 100 en daarna niet meer want dan zie ik het namelijk niet terugkomen dat hij naar 99 gaat.. Mij maakt het niet veel uit dat hij dit doet voor de accu ofzo maar gaat er meer om dat een routine die afhankelijk is van de voorwaarde opladen niet meer gaat werken als hij van 100 naar 99 gaat.. en daarna weer aanschiet.. dan zou ik mijn routines weer moeten gaan aanpassen.. maar ik wil niet tijd afhankelijk zijn want er zijn genoeg dagen dat ik na 00:00 nog beneden zit en hij dus niet op niet storen moet..

[ Voor 18% gewijzigd door Rohit op 05-10-2020 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
Theratron schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 14:28:
[...]

Desondanks nog steeds erg tevreden hoor! Als ik hem dan eenmaal opengevouwen heb is het nog steeds ieder moment genieten. Maar je moet er dus wel compromissen voor sluiten dus ik kan me voorstellen dat het niet voor iedereen is.
Ik kan me eigenlijk helemaal bij je aansluiten. De compromissen vind ik alles bij elkaar prima te doen, al heb ik toevallig vannacht erover gedroomd dat ik een deuk in m'n binnenscherm had 8)7 . Het houdt me onbewust blijkbaar toch meer bezig...

Het is ook frappant hoe snel je went aan een veel hoger gewicht dan mijn S10. Ik heb de Fold nu bijna drie weken en had afgelopen zondag de S10 van een vriend vast, ik had een S10 als vorig toestel: het voelde als een dummy. Zo vederlicht, ik was totaal verbaasd. Gelukkig zit het nu in m'n systeem en voelt de Fold niet meer als zwaar.

Verdere gedachten na bijna drie weken gebruik:
Het scharnier is inderdaad een beetje stijf met openvouwen. Ideaal zou zijn dat 'ie helemaal in het begin iets losser zou zijn en daarna weer stijver. Geen idee of het technisch gezien kan, maar dat vogelen ze in Korea maar uit.

Hij is echt bizar snel, alles gaat gewoon instant. Ik vond mijn S10 al geen stakker maar deze gaat er echt nog flink overheen. Geldt ook voor de batterij: ik haal uren meet SoT dan op m'n vorige toestel. Nog steeds geen bizarre getallen, maar een kleine vijf uur lukt wel aan het einde van de dag. Ik gebruik veel WhatsApp web, dat zal 'm wel enigszins wakker houden.

Over de vingerafdruksensor ben ik nog niet helemaal uit. Als 'ie werkt gaat het bloedsnel, maar ik heb ook nog wel eens wat afkeur van mijn vinger. Misschien ligt het aan m'n bezwete handjes, zou kunnen. Ook haal ik 'm wel eens gelocked uit mijn zak, blijkbaar heeft hij dan al wat pogingen geregistreerd. Misschien zet ik de instelling wel weer terug dat hij pas voelt als ik op de knop druk. Ik heb m'n duim er drie keer in staan, dat zou het niet moeten zijn.

Alles bij elkaar heb ik geen spijt van mijn aankoop. Overal een scherm zo groot als de binnenkant tot je beschikking hebben, is heel lekker. Kleinere klusjes aan de voorkant gaan ook prima, als je maar via swype je tekst kunt intikken. Mij lukt het echt onvoldoende om middels tikken mijn tekst over te krijgen, dan maak ik te veel fouten. Van de bouwkwaliteit ben ik overtuigd. Alles voelt zeer solide (zal ook met het gewicht te maken hebben) en kraakt of piept totaal niet. De degelijkheid zal zich uit moeten wijzen, maar wat wil je met drie glazen oppervlaktes... Het officiële lederen hoesje van Samsung bevalt me prima. Bedekt weliswaar maar een halve telefoon, maar ik kan sinds die aankoop de Fold gewoon op een tafel leggen zonder na te denken over krassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theratron
BobB schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 09:09:
[...]

Over de vingerafdruksensor ben ik nog niet helemaal uit. Als 'ie werkt gaat het bloedsnel, maar ik heb ook nog wel eens wat afkeur van mijn vinger. Misschien ligt het aan m'n bezwete handjes, zou kunnen. Ook haal ik 'm wel eens gelocked uit mijn zak, blijkbaar heeft hij dan al wat pogingen geregistreerd. Misschien zet ik de instelling wel weer terug dat hij pas voelt als ik op de knop druk. Ik heb m'n duim er drie keer in staan, dat zou het niet moeten zijn.
Oh, dat is een goed punt, die overgevoeligheid kan je natuurlijk uitzetten! Was ik alweer vergeten... ik wilde hem niet zo instellen dat je die knop moet indrukken want ik ben een beetje allergisch voor het minstens 80 keer per dag indrukken van zo'n knop. Heb een keer een iPhone (4) gehad die op een gegeven moment een lamme home-toets kreeg. Moest ik meerdere keren indrukken voordat hij nog reageerde. Sindsdien ben ik daar een beetje voorzichtig mee. Zo erg zelfs dat ik normaal gesproken Nova launcher erop heb staan en die zo inricht dat ik met een dubbele tik op het scherm de telefoon kan locken. Hoef ik de knop niet in te drukken (want gemiddeld ontgrendel en vergrendel je de telefoon blijkbaar zo'n 80 keer per dag bij normaal gebruik las ik ooit).

Momenteel een app geïnstalleerd die met één druk op de knop ook het scherm vergrendelt (omdat Nova gewoon niet werkt op de Fold, hij ziet het niet als twee verschillende schermen en dus twee verschillende homescreens). Die specifieke lock-app is wel weer een extra icoon op het scherm dus ik wacht met smart op Android 11 / OneUI 3.0 omdat daar ook de functie inzit dat je met een dubbele tik je scherm kan vergrendelen.

Inderdaad ook erg tevreden met de leather cover. Hij geeft net wat meer grip en wat minder vingerafdrukken. Ik hoop alleen dat iemand een keer een cover van Alcantara kan maken voor deze Fold. Die had ik op de S8 plus en (niet officieel) op de Note 9 en Note 10+. Dat geeft nog net wat meer grip en ligt fijn in de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Theratron schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 11:21:
[...]

Oh, dat is een goed punt, die overgevoeligheid kan je natuurlijk uitzetten! Was ik alweer vergeten... ik wilde hem niet zo instellen dat je die knop moet indrukken want ik ben een beetje allergisch voor het minstens 80 keer per dag indrukken van zo'n knop. Heb een keer een iPhone (4) gehad die op een gegeven moment een lamme home-toets kreeg. Moest ik meerdere keren indrukken voordat hij nog reageerde. Sindsdien ben ik daar een beetje voorzichtig mee. Zo erg zelfs dat ik normaal gesproken Nova launcher erop heb staan en die zo inricht dat ik met een dubbele tik op het scherm de telefoon kan locken. Hoef ik de knop niet in te drukken (want gemiddeld ontgrendel en vergrendel je de telefoon blijkbaar zo'n 80 keer per dag bij normaal gebruik las ik ooit).

Momenteel een app geïnstalleerd die met één druk op de knop ook het scherm vergrendelt (omdat Nova gewoon niet werkt op de Fold, hij ziet het niet als twee verschillende schermen en dus twee verschillende homescreens). Die specifieke lock-app is wel weer een extra icoon op het scherm dus ik wacht met smart op Android 11 / OneUI 3.0 omdat daar ook de functie inzit dat je met een dubbele tik je scherm kan vergrendelen.

Inderdaad ook erg tevreden met de leather cover. Hij geeft net wat meer grip en wat minder vingerafdrukken. Ik hoop alleen dat iemand een keer een cover van Alcantara kan maken voor deze Fold. Die had ik op de S8 plus en (niet officieel) op de Note 9 en Note 10+. Dat geeft nog net wat meer grip en ligt fijn in de hand.
toon volledige bericht
Maar wat werkt er niet met Nova dan? Wil je graag 2 verschillende indelingen dan? Want Nova werkt perfect bij mij, nee ik kan opengevouwen niet een ander layout kiezen dan ingeklapt maar ik heb er echt geen problemen mee. Ik ga niet omdat ik een groter scherm heb binnen opeens meer icoontjes erop zetten ofzo.. Ik heb wel andere achtergronden voor en binnen, dat kan dan weer wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cliors
Je kan trouwens ook gebruik maken van de extra 200 euro inruilactie als je via andere winkels de fold aanschaft. Dacht eigenlijk dat het alleen met samsung.nl aankopen kon.
Gewoon een oude galaxy fit opsturen en 200 euro extra korting vangen.
https://www.samsung.com/nl/inruil/inruilen/

[ Voor 14% gewijzigd door cliors op 06-10-2020 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theratron
Grappig, zeg ik net gisteren (hierboven) dat het nog wel twee jaar zal duren voordat die puncholes verdwijnen, kijk ik nu naar Pocketnow met het gerucht dat de Galaxy Z Fold 3 het eerste toestel van Samsung zal zijn waarbij de camera achter het scherm verstopt zal zitten:
YouTube: iPad Air & Apple A14 Bionic Benchmarks: It's a Beast?
Rohit schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 12:50:
[...]

Maar wat werkt er niet met Nova dan? Wil je graag 2 verschillende indelingen dan? Want Nova werkt perfect bij mij, nee ik kan opengevouwen niet een ander layout kiezen dan ingeklapt maar ik heb er echt geen problemen mee. Ik ga niet omdat ik een groter scherm heb binnen opeens meer icoontjes erop zetten ofzo.. Ik heb wel andere achtergronden voor en binnen, dat kan dan weer wel.
Exact dat, bij mij is het voorste scherm helemaal ingericht om even snel een paar dingen te doen zoals whatsapp of mail, met 4 iconen in het dock (5 kan ook maar ziet er al niet mooi uit vind ik).
Het binnenscherm wilde ik juist zo inrichten dat het optimaal gebruik maakt van het grote canvas dus dat staat vol met widgets en er staan 7 apps in het dock.
Toen ik dat met Nova had gedaan en ik keek naar het voorste scherm stonden ze alle 7 helemaal opgepropt bij elkaar haha. En de widgets zagen er niet uit, helemaal samengeperst.
Dus ja, ik wil de twee schermen wel echt heel verschillend inrichten, geschikt voor waar ze voor gebruikt worden. Dus helaas Nova eraf moeten halen na.... ik denk wel 8 jaar ofzo. Gebruikte het al met de Galaxy S3 in 2012.

Hebben anderen het ook zo? Of zijn de homescreens bij jullie juist exact hetzelfde?
En gebruikt iemand de "flex mode"? Ik doe het heel soms in Youtube om comments te lezen terwijl de video doorloopt, en ik wilde iemand een keer de mini-laptop mode laten zien in gmail, maar ik gebruik het eigenlijk niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rohit
Theratron schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 14:26:
Grappig, zeg ik net gisteren (hierboven) dat het nog wel twee jaar zal duren voordat die puncholes verdwijnen, kijk ik nu naar Pocketnow met het gerucht dat de Galaxy Z Fold 3 het eerste toestel van Samsung zal zijn waarbij de camera achter het scherm verstopt zal zitten:
YouTube: iPad Air & Apple A14 Bionic Benchmarks: It's a Beast?

[...]

Exact dat, bij mij is het voorste scherm helemaal ingericht om even snel een paar dingen te doen zoals whatsapp of mail, met 4 iconen in het dock (5 kan ook maar ziet er al niet mooi uit vind ik).
Het binnenscherm wilde ik juist zo inrichten dat het optimaal gebruik maakt van het grote canvas dus dat staat vol met widgets en er staan 7 apps in het dock.
Toen ik dat met Nova had gedaan en ik keek naar het voorste scherm stonden ze alle 7 helemaal opgepropt bij elkaar haha. En de widgets zagen er niet uit, helemaal samengeperst.
Dus ja, ik wil de twee schermen wel echt heel verschillend inrichten, geschikt voor waar ze voor gebruikt worden. Dus helaas Nova eraf moeten halen na.... ik denk wel 8 jaar ofzo. Gebruikte het al met de Galaxy S3 in 2012.

Hebben anderen het ook zo? Of zijn de homescreens bij jullie juist exact hetzelfde?
En gebruikt iemand de "flex mode"? Ik doe het heel soms in Youtube om comments te lezen terwijl de video doorloopt, en ik wilde iemand een keer de mini-laptop mode laten zien in gmail, maar ik gebruik het eigenlijk niet.
toon volledige bericht
Bij mij is die hetzelfde haha meestal op en ik een app voorscherm en daarna klap ik hem dan open.. Als ik hem dan open heb dan klik ik ander apps gewoon in de app drawer aan. Flex mode nog niet echt gebruik van gemaakt.. Netflix kijken op voorscherm is wel cool haha, dan kan je hem wel in flexmode zetten hahaha. Maar binnenscherm met flex mode niet echt nog nut van gezien, dat je in de camera je laatst gemaakt foto ziet is ook niet echt een hele toevoeging.Dat laatste werkt trouwens pas na 2x inklappen.. 1e x inklappen krijg ik linkerscherm een zwart beeld, klap ik hem open en weer in dan pas komt de laatst gemaakte foto zichtbaar..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Theratron
Huh, dat klinkt als een bug die ze nog moeten fixen ;) Ik heb dat ook nog niet gebruikt, als ik de kwaliteit van een genomen foto wil checken dan wil ik dat juist op het volledige scherm doen : P

Teardown van Jerry Rig Everything!!
YouTube: Galaxy Z Fold 2 Teardown! -- Where is the 'Folding Glass'?
Ik ga hem nu kijken : )

[ Voor 3% gewijzigd door Theratron op 06-10-2020 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Theratron schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 15:49:
Huh, dat klinkt als een bug die ze nog moeten fixen ;) Ik heb dat ook nog niet gebruikt, als ik de kwaliteit van een genomen foto wil checken dan wil ik dat juist op het volledige scherm doen : P

Teardown van Jerry Rig Everything!!
YouTube: Galaxy Z Fold 2 Teardown! -- Where is the 'Folding Glass'?
Ik ga hem nu kijken : )
Probeer jij het eens, open camera op binnenscherm > klap hem dan een beetje in, krijg je dan links meteen de foto te zien die het laatst in je camera map zit?

Ik zie geen zand meer binnenin!! Goed teken!

[ Voor 3% gewijzigd door Rohit op 06-10-2020 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theratron
Rohit schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 16:34:
[...]

Probeer jij het eens, open camera op binnenscherm > klap hem dan een beetje in, krijg je dan links meteen de foto te zien die het laatst in je camera map zit?

Ik zie geen zand meer binnenin!! Goed teken!
Ja, dat werkte meteen... Heeft alleen zin als je hem rechtop zet trouwens, in landscape is het voorbeeld van de laatste foto zo klein dat je er écht niets aan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Waar kan ik een goede autohouder vinden voor de fold? Die ik nu heb daar past hij wel in maar glijd eruit door zijn zwaarte... (er is geen aparte accessoires topic toch?)

Trouwens voor de mensen die Nova Launcher of een andere willen gebruiken en binnenscherm een andere homepage willen geven: https://forum.xda-develop...l-launcher-t4168013/page2

Met Bixby Routines kan je dus gewoon routines instellen voorbeeld: Scherm open > dan open Nova.

[ Voor 62% gewijzigd door Rohit op 08-10-2020 16:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cliors
Rohit schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 14:41:
Waar kan ik een goede autohouder vinden voor de fold? Die ik nu heb daar past hij wel in maar glijd eruit door zijn zwaarte... (er is geen aparte accessoires topic toch?)

Trouwens voor de mensen die Nova Launcher of een andere willen gebruiken en binnenscherm een andere homepage willen geven: https://forum.xda-develop...l-launcher-t4168013/page2

Met Bixby Routines kan je dus gewoon routines instellen voorbeeld: Scherm open > dan open Nova.
https://www.amazon.nl/MOB...ersonenauto/dp/B00NC1616Q

Deze heb ik gekocht. Ik geloof ook een medetweaker met zelfde product. Vrij stevig op zn plaats en in ventilatiehouder te bevestigen.

Ik heb m'n fold teruggestuurd en Amazon hoefde het product niet retour dus mocht je in Rotterdam zitten mag je hem meenemen voor 5 euro 😊

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Theratron
Rohit schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 14:41:

Hmmm, interessant! Dank voor de link!

Vraag me trouwens af wanneer we de security update voor oktober ontvangen... Bij de Note was dat altijd helemaal aan het begin vd maand...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rohit
cliors schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 17:16:
[...]

https://www.amazon.nl/MOB...ersonenauto/dp/B00NC1616Q

Deze heb ik gekocht. Ik geloof ook een medetweaker met zelfde product. Vrij stevig op zn plaats en in ventilatiehouder te bevestigen.

Ik heb m'n fold teruggestuurd en Amazon hoefde het product niet retour dus mocht je in Rotterdam zitten mag je hem meenemen voor 5 euro 😊
Kan je hem hier ook vertical dichtgeklapt in zetten? Want ik heb een Android Pioneer tablet radio dus voor mij nutteloos om hem uitgeklapt steeds in de houder te stoppen.
Theratron schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 17:31:
[...]

Hmmm, interessant! Dank voor de link!

Vraag me trouwens af wanneer we de security update voor oktober ontvangen... Bij de Note was dat altijd helemaal aan het begin vd maand...
Mijn note20u heeft paar dagen geleden pas de 2e september update gehad ook nog geen oktober, zag wel dat hij eral is via odin. Maar succes met 2 launchers haha!

[ Voor 41% gewijzigd door Rohit op 08-10-2020 22:47 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 14 Laatste