Ik merk wel dat Samsung een beetje de ball aan het droppen is op dit gebied. Er was een tijd, ergens vorig jaar, dat ik de security update al binnen had voordat die betreffende maand begon (dus bijvoorbeeld op 30 september de update voor 1 oktober). Dat was een uitzondering maar ze kwamen wel echt helemaal aan het begin van de maand. Onwijs goed.Rohit schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 22:44:
[...]
Mijn note20u heeft paar dagen geleden pas de 2e september update gehad ook nog geen oktober, zag wel dat hij eral is via odin. Maar succes met 2 launchers haha!
Dat is nu echt niet meer. Ik zag in de Note 10+ thread dat er nu op de 9e pas een update is die nog niet eens over the air binnen komt. Ik vraag me af waar dat aan ligt. Is Google zelf later, komt het door Corona of heeft Samsung gewoon teveel modellen uitgebracht de laatste tijd?
Ik bedoel, leuk die Note 20 (niet-ultra), die S20FE, die S10 lite of die S20 ultra, maar die toestellen zijn behoorlijk overbodig natuurlijk. Ik snap dat je in iedere prijscategorie een concurrerend toestel wilt hebben maar het onderscheid tussen de S20 Ultra en de Note 20 Ultra is bijvoorbeeld minimaal...
Maar goed, het kan net zo goed dus aan iets anders liggen.