Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 16:21
Lau26 schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 15:50:
Ik heb net zojuist gebeld met belsimpel.nl om te vragen of zij mij een nederlands toestel kunnen leveren (die dus meedoet aan de cashback-actie), maar die vrouw aan de lijn zei dat ze momenteel alleen nog maar buitenlandse toestellen hebben.

En dat het onbekend is of ze nog nederlandse toestellen gaan binnenkrijgen of niet voordat de actie is afgelopen op 21 maart.

Verder zei ze dat ik daarvoor de website van hun in de gaten moest houden, omdat zodra ze daar weer zouden gaan adverteren met de 500 euro cashback dan zou dat betekenen dat ze weer nederlandse toestellen op voorraad hebben.
Ik heb je een berichtje gestuurd.

@jpg97 dan heb je inderdaad een retourtje gekregen.. Mediamarkt misschien toch even overtuigen voor een nieuwe? Heb je trouwens ook ff een berichtje gestuurd.

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cas33
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 14-07 01:38
Hier ook net de bevestiging dat de cashback is goedgekeurd. Aanvraag gedaan op 27 februari. Toestel gekocht bij de Mediamarkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Mijn cashback is al uitbetaald. Prima zo. Top actie van Samsung. Zal de Fold 3 overslaan, zal de Fold 4 wel gaan halen. Maar voor nu genieten van dit top toestel. Zal hoe dan ook geen niet foldable smartphone meer kopen.

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Koning-Admiraal schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 18:35:
Mijn cashback is al uitbetaald. Prima zo. Top actie van Samsung. Zal de Fold 3 overslaan, zal de Fold 4 wel gaan halen. Maar voor nu genieten van dit top toestel. Zal hoe dan ook geen niet foldable smartphone meer kopen.
Wanneer geregistreerd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Rohit schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 20:01:
[...]

Wanneer geregistreerd?
Midden februari was het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Ik zou dus graag de screenprotector willen verwijderen en vervangen voor eentje met een betere oppervlakte. Alleen wordt ik niet blij van de horizontale lijnen die bij de meesten te zien zijn zodra je het erop hebt geplakt. Dit is die van Newzerol wat hier zo geprijsd wordt. Staat op Amazon vol met dit soort afbeeldingen.
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/fw8L9p9k/Screenshot-20210310-203553-Amazon-Shopping.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandeven66
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 13:24
Koning-Admiraal schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 20:40:
Ik zou dus graag de screenprotector willen verwijderen en vervangen voor eentje met een betere oppervlakte. Alleen wordt ik niet blij van de horizontale lijnen die bij de meesten te zien zijn zodra je het erop hebt geplakt. Dit is die van Newzerol wat hier zo geprijsd wordt. Staat op Amazon vol met dit soort afbeeldingen.
[Afbeelding]
Dat komt door de installatiemethode die gebruikt wordt. Ik raad het niet aan. Maar daardoor wel makkelijk te installeren.
Had zoiets voor mijn OnePlus 7 Pro, en hoewel de installatie heel goed gaat is de lijn idd heel storend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

vandeven66 schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 23:36:
[...]

Dat komt door de installatiemethode die gebruikt wordt. Ik raad het niet aan. Maar daardoor wel makkelijk te installeren.
Had zoiets voor mijn OnePlus 7 Pro, en hoewel de installatie heel goed gaat is de lijn idd heel storend.
Zijn er nog screenprotectors die dat niet tonen voor de Fold 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cliors
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14:15
Ik heb die streep ook zie ik, maar het is dat het hier nu voorbij komt. Valt voor de rest absoluut niet op vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArniD
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-09 18:06
Zonet ook het geld van Samsung op mijn rekening gekregen.
Ging allemaal vrij vlot.
25-02-2021 binnen gekregen, en meteen diezelfde dag nog geregistreerd voor de cashback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 20:40
Hoe houdt de screenprotector die er standaard op zit het? Op mijn laatste Samsung zat die heel snel vol met krasjes. Heel irritant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Die van Samsung krast belachelijk snel!! En beschikt ook niet over de eigenschappen dat een kras op de screenprotector vanzelf verdwijnt. Wat ik nog storender vindt is dat Samsung, in hun eigen stores, niet eens de mogelijkheid aanbiedt aan een klant om de screenprotector te laten vervangen. In alle omliggende buurlanden wel. Behalve in Nederland, prutsers.

[ Voor 11% gewijzigd door Koning-Admiraal op 11-03-2021 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 20:40
Koning-Admiraal schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 12:19:
Die van Samsung krast belachelijk snel!! En beschikt ook niet over de eigenschappen dat een kras op de screenprotector vanzelf verdwijnt. Wat ik nog storender vindt is dat Samsung, in hun eigen stores, niet eens de mogelijkheid aanbiedt aan een klant om de screenprotector te laten vervangen. In alle omliggende buurlanden wel. Behalve in Nederland, prutsers.
Bij mijn laatste deden ze dat wel, maar toen kreeg ik een compleet nieuw scherm erbij... Was makkelijker volgens de medewerkers in de winkel. Want daar zat de protector al op. Echt belachelijk, maar ik vond het prima.

Ik mag verlengen en de Fold 2 blijft trekken. Al weet ik dat ik iOS ga missen. En als er geen goede screenprotector is (ik gooi er altijd meteen een van glas op) dan ga ik me daar echt aan storen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17:35
kesj schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 11:49:
Hoe houdt de screenprotector die er standaard op zit het? Op mijn laatste Samsung zat die heel snel vol met krasjes. Heel irritant.
Ik heb de Fold nu ongeveer 7 weken in gebruik. En ik zie nog geen krasjes op het scherm. Al is het wel een beetje lastig te zien, want jeetje, wat een vingerafdrukkenmagneet!
Ook geen krasjes op de buitenscherm-protector, trouwens. Ik ga niet overdreven zuinig om met het toestel. Veeg het scherm gewoon schoon over m'n broek of met m'n mouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Of-Aaargh schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 14:42:
[...]

Ik heb de Fold nu ongeveer 7 weken in gebruik. En ik zie nog geen krasjes op het scherm. Al is het wel een beetje lastig te zien, want jeetje, wat een vingerafdrukkenmagneet!
Ook geen krasjes op de buitenscherm-protector, trouwens. Ik ga niet overdreven zuinig om met het toestel. Veeg het scherm gewoon schoon over m'n broek of met m'n mouwen.
Schijn er maar eens licht op. Dan ga je gegarandeerd micro krasjes zien ;). Overigens zijn het trouwens geen krasjes op het scherm maar op de screenprotector. Daar zijn die dingen ook voor bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

kesj schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 13:40:
[...]

Bij mijn laatste deden ze dat wel, maar toen kreeg ik een compleet nieuw scherm erbij... Was makkelijker volgens de medewerkers in de winkel. Want daar zat de protector al op. Echt belachelijk, maar ik vond het prima.

Ik mag verlengen en de Fold 2 blijft trekken. Al weet ik dat ik iOS ga missen. En als er geen goede screenprotector is (ik gooi er altijd meteen een van glas op) dan ga ik me daar echt aan storen.
Wat een mafklappers. Een heel scherm vervangen vanwege een screenprotector :|.

[ Voor 7% gewijzigd door Koning-Admiraal op 11-03-2021 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpg97
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 14:36
jpg97 schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 12:28:
Hier ook bericht dat de cashback is goedgekeurd. Nu nog even afwachten wat Mediamarkt doet mbt de careplus perikelen.
En cashback is binnen 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Heb de mijne al maanden en nog geen enkele kras! De kras die ik had op de 1e dag is verdwenen! Dus ik denk wel dat de screenprotector een beetje zelfhelend is...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cas33
jpg97 schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 20:03:
[...]

En cashback is binnen 😊
Hier ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Inmiddels een screenprotector gevonden die niet een dergelijk designfout heeft met zo'n streep in het midden. Komt volgende week binnen en dan gaat die flut screenprotector van Samsung eraf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-phone
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14-08 22:45
Koning-Admiraal schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 15:02:
Inmiddels een screenprotector gevonden die niet een dergelijk designfout heeft met zon streep in het midden. Komt volgende week binnen en dan gaat die flut screenprotector van Samsung eraf.
Care to share welke dat is?

Journalism 101: "If someone says it's raining & another person says it's dry. It's not your job to quote them both. Your job is to look out the fucking window and find out which is true."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

j-phone schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 15:41:
[...]

Care to share welke dat is?
https://www.amazon.co.uk/...een+protector+fold&sr=8-4

Het mooie van deze is dat het ook de scharnier en achterkant beschermd. Je zou dus in wezen zonder case kunnen gaan.

[ Voor 14% gewijzigd door Koning-Admiraal op 12-03-2021 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stitch2018
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 15-12-2022
Koning-Admiraal schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 15:48:
[...]

Het mooie van deze is dat het ook de scharnier en achterkant beschermd. Je zou dus in wezen zonder case kunnen gaan.
Zou je dan willen laten weten hoe hij bevalt en of het makkelijk aan te brengen is?

Weet iemand toevallig of er van die losse plakstrips te koop zijn? Die van mijn frontcover laten steeds los.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-phone
Ik gebruik overigens dit hoesje: https://www.amazon.nl/BRA...57-48f5-a7ad-8e0892dbeeeb

Bevalt prima. Een pluspunt is dat ik mijn vinger door die ring aan de achterkant kan steken als ik op de bank hang en een filmpje kijk op YT. Geeft wat extra ondersteuning. Ik gebruik de fold voor 95% in landscape als hij opengevouwen is.

Journalism 101: "If someone says it's raining & another person says it's dry. It's not your job to quote them both. Your job is to look out the fucking window and find out which is true."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpg97
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 14:36
j-phone schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 19:50:
Ik gebruik overigens dit hoesje: https://www.amazon.nl/BRA...57-48f5-a7ad-8e0892dbeeeb

Bevalt prima. Een pluspunt is dat ik mijn vinger door die ring aan de achterkant kan steken als ik op de bank hang en een filmpje kijk op YT. Geeft wat extra ondersteuning. Ik gebruik de fold voor 95% in landscape als hij opengevouwen is.
Jammer dat wireless charging dan niet meer werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-phone
jpg97 schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 19:59:
[...]

Jammer dat wireless charging dan niet meer werkt...
Niet op de thuisladers die we hier hebben inderdaad, beide van Samsung. De draadloze lader in de auto (Hyundai Ionic) doet het echter prima. Geen idee hoe dat kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:02

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

Stitch2018 schreef op maandag 8 maart 2021 @ 21:50:
[...]

Zou je willen laten weten hoe een skin bevalt? Ben zelf niet echt tevreden over mijn case.
De Xtremeskins blijft niet goed aangehecht op het gebogen glas boven de volumeknoppen.

Ben benieuwd of dit beter is bij Dbrand of Slickwraps..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

Koning-Admiraal schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 15:48:
[...]

https://www.amazon.de/gp/...age_o00_s00?ie=UTF8&psc=1 iets goedkoper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Voor die 2 euro verschil ga ik het niet terugsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

Koning-Admiraal schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 18:50:
[...]

Voor die 2 euro verschil ga ik het niet terugsturen.
Zou ik niet doen nee, maar voor anderen wellicht interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daboytim
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-10-2024
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3MLoPfMpKkU8hbzGeeYUAwmYUBU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1ztxyHW5Y3ctqEddG3oKa8rx.jpg?f=fotoalbum_large

Ik heb op het scharnier/vouw een klein bultje zitten aan de rechterkant op ongeveer 1/4e van de onderkant. Heb de telefoon nu 2 weken maar merk het nu pas. Is dit normaal of is er iets mis? Scherm werkt verder prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandorian
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-09 11:10
Heb ik ook! zal wel een feature zijn. (en bedankt, eerder nog niet opgemerkt....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-phone
daboytim schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 19:24:
[Afbeelding]

Ik heb op het scharnier/vouw een klein bultje zitten aan de rechterkant op ongeveer 1/4e van de onderkant. Heb de telefoon nu 2 weken maar merk het nu pas. Is dit normaal of is er iets mis? Scherm werkt verder prima.
Hier zitten geen bultjes of andere onregelmatigheden in de crease.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17:35
j-phone schreef op zondag 14 maart 2021 @ 09:34:
[...]

Hier zitten geen bultjes of andere onregelmatigheden in de crease.
Bij mij ook niet. Lijkt me dus niet te horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Hier ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visje1968
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 19-11-2022
Hier ook niet .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stitch2018
Bij mij ook niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

Hier ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Oké, zojuist de screenprotector binnen. Ga hem zo vervangen. Benieuwd naar het resultaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Zojuist erop gezet. Super tevreden mee. En ook geen horizontale lijn zichtbaar zoals dat bij de Newzerol wel het geval is!

Ga meteen een extra setje bestellen. Voor het geval het niet meer leverbaar is. In ieder geval blij dat ik die van Samsung er vanaf gehaald heb.

En mocht ik over een maand of 7 weer besluiten om de huidige te vervangen dan heb ik er nog één extra liggen. Plus de extra bestelling die nog geleverd moet worden. En tegen die tijd zal de Fold 4 wel uit zijn. En wordt de Fold 2 daarmee vervangen.

Tevreden :).
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/fwbSRSsH/7-E91654-A-FA63-4002-8757-97276-CB1326-B.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Koning-Admiraal op 14-03-2021 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

Koning-Admiraal schreef op zondag 14 maart 2021 @ 15:51:
Zojuist erop gezet. Super tevreden mee. En ook geen horizontale lijn zichtbaar zoals dat bij de Newzerol wel het geval is!

Ga meteen een extra setje bestellen. Voor het geval het niet meer leverbaar is. In ieder geval blij dat ik die van Samsung er vanaf gehaald heb.

En mocht ik over een maand of 7 weer besluiten om de huidige te vervangen dan heb ik er nog één extra liggen. Plus de extra bestelling die nog geleverd moet worden. En tegen die tijd zal de Fold 4 wel uit zijn. En wordt de Fold 2 daarmee vervangen.

[Afbeelding]
Mooi, ook blij met de hinge protector?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

ocn schreef op zondag 14 maart 2021 @ 17:50:
[...]

Mooi, ook blij met de hinge protector?
Die heb ik er niet opgezet. Waardeer het gevoel van metaal als je de telefoon koud
oppakt ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

Koning-Admiraal schreef op zondag 14 maart 2021 @ 17:54:
[...]

Die heb ik er niet opgezet. Waardeer het gevoel van metaal als je de telefoon koud
oppakt ;).
Volgens mij is dat gewoon kunststof hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

ocn schreef op zondag 14 maart 2021 @ 18:47:
[...]

Dat klopt niet.

https://www.reddit.com/r/...of_aluminum_or_stainless/

En dan met name het YouTube filmpje.

[ Voor 6% gewijzigd door Koning-Admiraal op 14-03-2021 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-phone

[Afbeelding]
Ziet er goed uit :)

Hoe is deze protector met vingervlekken? Poets je je dan ook een ongeluk of zit er een oliofobisch laagje op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-phone
ocn schreef op zondag 14 maart 2021 @ 18:47:
[...]

Uh nee, is van metaal gemaakt. Moet ook wel in verband met stevigheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

Je hebt gelijk. Zit zo'n dikke laag lak op dat het net plastic lijkt :P

Ik ga die hinge protector er wel op doen, las elders dat je praktisch niet ziet dat er een protector op zit.

[ Voor 13% gewijzigd door ocn op 14-03-2021 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-phone
ocn schreef op zondag 14 maart 2021 @ 23:42:
[...]

Je hebt gelijk. Zit zo'n dikke laag lak op dat het net plastic lijkt :P

Ik ga die hinge protector er wel op doen, las elders dat je praktisch niet ziet dat er een protector op zit.
Dat is geen lak, maar een protector. Die ging bij mij voor paniek zorgen omdat hij met veel kabaal losraakte bij het open vouwen en ik daardoor dacht dat het scherm brak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stitch2018
Kreeg net ook de mail dat de cashback is goedgekeurd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blue13x
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 11-09 22:19
Stitch2018 schreef op maandag 15 maart 2021 @ 17:11:
Allemaal leuk natuurlijk, maar hele thread met " ik heb mail gekregen dat ik geld krijg" voegt weinig toe aan het gesprek.

Het boeit de rest helemaal niet om eerlijk te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

Stitch2018 schreef op maandag 15 maart 2021 @ 17:11:
Ik ook! 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Heb de nieuwe screenprotector nu twee dagen opzitten en kan het iedereen aanraden. Deze voelt nog wat gladder aan dan die van Samsung. Het is net glas. Wat ook een mooie bijeenkomstigheid blijkt te zijn is dat het direct licht erop net wat beter filtert, zodat het niet te gespiegeld uitziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
Koning-Admiraal schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 12:55:
Heb de nieuwe screenprotector nu twee dagen opzitten en kan het iedereen aanraden. Deze voelt nog wat gladder aan dan die van Samsung. Het is net glas. Wat ook een mooie bijeenkomstigheid blijkt te zijn is dat het direct licht erop net wat beter filtert, zodat het niet te gespiegeld uitziet.
Welke heb je besteld? Link?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

blue13x schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 20:14:
[...]

Welke heb je besteld? Link?
Staat in het topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Koning-Admiraal schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 12:55:
geen bubbels in de vouwlijn? Hoe moeilijk is die te plaatsen? Ik begin nu hele kleine bubbeltjes te krijgen en bij de vouw boven en beneden wat lucht..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Rohit schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 00:26:
[...]

geen bubbels in de vouwlijn? Hoe moeilijk is die te plaatsen? Ik begin nu hele kleine bubbeltjes te krijgen en bij de vouw boven en beneden wat lucht..
Heb ik inderdaad niet. Wel bubbels op het scherm gehad maar die kun je met je duim eruit krijgen door het naar de zijkant van het scherm te duwen zodat de lucht kan ontsnappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Koning-Admiraal schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 07:49:
[...]

Heb ik inderdaad niet. Wel bubbels op het scherm gehad maar die kun je met je duim eruit krijgen door het naar de zijkant van het scherm te duwen zodat de lucht kan ontsnappen.
Nog tips voor het plaatsen op het binnenscherm?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Rohit schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 00:19:
[...]

Nog tips voor het plaatsen op het binnenscherm?
Goed de instructies volgen.

[ Voor 35% gewijzigd door Koning-Admiraal op 18-03-2021 07:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• donkey02
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 31-10-2021
Gisteren mijn fold binnen gekregen. Man man man wat een heerlijk toestel. Ben zeer onder de indruk van het scherm wat wel even wennen in het begin is. Auto lader van Ali is inmiddels onderweg en ringke clear case is vandaag binnen gekomen. Ik ben een blij mens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Oh had review gelezen dat er geen duidelijke instructies bij zaten haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-phone
@Koning-Admiraal hoe is je nieuwe screenprotector met vingervlekken? Poets je die makkelijk weg?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

j-phone schreef op zondag 21 maart 2021 @ 11:46:
@Koning-Admiraal hoe is je nieuwe screenprotector met vingervlekken? Poets je die makkelijk weg?
Vingerafdrukken poets je altijd goed weg met een microvezel doekje. Echter is het wel zo dat de nieuwe screenprotector de hoeveelheid aan vingerafdrukken goed gereduceerd heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

Koning-Admiraal schreef op zondag 21 maart 2021 @ 12:32:
[...]

Vingerafdrukken poets je altijd goed weg met een microvezel doekje. Echter is het wel zo dat de nieuwe screenprotector de hoeveelheid aan vingerafdrukken goed gereduceerd heeft.
Zou je een foto kunnen posten? Ben benieuwd of die er echt zo goed op zit zonder bubbles ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

ocn schreef op maandag 22 maart 2021 @ 19:29:
[...]

Zou je een foto kunnen posten? Ben benieuwd of die er echt zo goed op zit zonder bubbles ;)
Stond al in dit topic. Kijk even terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stitch2018
Hebben nog meer mensen last dat de email app er steeds uit klapt? Heb hem al opnieuw opgestart maar het blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:16
Stitch2018 schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 20:25:
Hebben nog meer mensen last dat de email app er steeds uit klapt? Heb hem al opnieuw opgestart maar het blijft.
Nou, niet alleen dat. Gmail inderdaad, AD, Funda en nog een aantal andere apps crashen al bij het opstarten. Ik kom ondertussen steeds meer apps tegen, wat is dit voor raars? Is het Android? Samsung Galaxy? Alleen de Fold? Ik heb nu al drie keer gereboot maar het blijft gewoon. Dit heb ik nog nooit meegemaakt.

[ Voor 8% gewijzigd door BobB op 23-03-2021 20:37 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-08 17:05
Crashen ineens al je apps op Android? Dit is de oplossing

https://androidworld.nl/a...android-dit-moet-je-doen/

[ Voor 46% gewijzigd door indofk op 23-03-2021 20:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stitch2018
Bedankt! Het is nu opgelost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cliors
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14:15
Ik heb m'n Fold 2 verkocht. :'(
Ik mis het gewoon om een groot scherm te zien direct wanneer ik m'n telefoon oppak. Klap de fold zo weinig uit dat het niet leuk meer is.

Toevallig werd hij gekocht door iemand die al eerder een Fold had, maar overging op een S20, maar nu dus weer een Fold kocht omdat hij het mist. :+ :D

Ik heb een S21Ultra genomen, morgen binnen, ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk

[Afbeelding]
Wow! Ziet er goed uit.
Vraagje. Ik heb de originele er nog op zitten en als ik hem in de flexmode heb staan dan onstaan er allemaal luchtbellen bij de vouw, die na een tijdje weliswaar weer verdwijnen, maar het ziet er niet uit dan.
Om die reden gebruik ik de flexmode eigenlijk nooit meer.

Nu mijn vraag. Gebeurd dit ook met deze screenprotector ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Zojuist m'n Fold2 binnen gekregen, WOW.

Wel een vraagje, bij de vouw zie je een soort schacht in het scherm, is dat minder of verdwijnt dat als de screenprotector eraf is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 18:23
cliors schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 10:17:
Ik heb m'n Fold 2 verkocht. :'(
Ik mis het gewoon om een groot scherm te zien direct wanneer ik m'n telefoon oppak. Klap de fold zo weinig uit dat het niet leuk meer is.

Toevallig werd hij gekocht door iemand die al eerder een Fold had, maar overging op een S20, maar nu dus weer een Fold kocht omdat hij het mist. :+ :D

Ik heb een S21Ultra genomen, morgen binnen, ben benieuwd.
Ik merkte ook dat ik het binnenscherm veel te weinig gebruikte en dan gaat dat buitenscherm op den duur zwaar irriteren zelfs zo erg dat ik sinds de verkoop van mijn fold2 een normale smartphone weer extreem waardeer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-phone
Jackson6 schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 14:56:
Zojuist m'n Fold2 binnen gekregen, WOW.

Wel een vraagje, bij de vouw zie je een soort schacht in het scherm, is dat minder of verdwijnt dat als de screenprotector eraf is?
Helaas verdwijnt die 'schacht' niet, maar naarmate je het toestel meer gebruikt zal hij steeds minder opvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-phone
Bij iedere normale mobiel die ik heb gehad, waarvan de laatste de Samsung S8+ was, had ik een hekel aan het formaat van het scherm. Te klein voor content consumptie (video kijken), te priegelig om te typen.

Ik gebruikte dan ook 99 / 100 keer een laptop om Youtube video's te kijken. Enkel voor whatsapp gebruikte ik daadwerkelijk de mobiel. En om te bellen natuurlijk.

De Fold gebruik ik dan ook veel vaker om content te consumeren en vouw hem juist vaak open.

Grappig hoe het gebruik kan verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

indofk schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 09:42:
[...]

Wow! Ziet er goed uit.
Vraagje. Ik heb de originele er nog op zitten en als ik hem in de flexmode heb staan dan onstaan er allemaal luchtbellen bij de vouw, die na een tijdje weliswaar weer verdwijnen, maar het ziet er niet uit dan.
Om die reden gebruik ik de flexmode eigenlijk nooit meer.

Nu mijn vraag. Gebeurd dit ook met deze screenprotector ?
Nee tot nu toe niet gehad. Wel dat er ineens op de zijkant van de screenprotector een luchtbel uit het niets blijkt te zijn ontstaan. Maar dat kun je gemakkelijk wegkrijgen door de luchtbel weg te duwen. Maar daarna niet meer voorgekomen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cas33
Heb de originele screenprotectors er ook afgehaald. Heb aan de buitenkant en achterkant nu een matte screen protector i.v.m. constante vingerafdrukken op de achterkant en het kleine scherm. Aan de binnenkant nu de Orzero. Alle luchtbubbels zijn binnen 24 uur verdwenen. Scherm voelt veel beter aan dan met de originele screenprotector en vlekt ook nog eens minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stitch2018
Cas33 schreef op zondag 28 maart 2021 @ 14:14:
Heb de originele screenprotectors er ook afgehaald. Heb aan de buitenkant en achterkant nu een matte screen protector i.v.m. constante vingerafdrukken op de achterkant en het kleine scherm. Aan de binnenkant nu de Orzero. Alle luchtbubbels zijn binnen 24 uur verdwenen. Scherm voelt veel beter aan dan met de originele screenprotector en vlekt ook nog eens minder.
Gebruik jij hem zonder case? Ik twijfel om hem ook zonder case te gaan gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cas33
Stitch2018 schreef op maandag 29 maart 2021 @ 10:22:
[...]

Gebruik jij hem zonder case? Ik twijfel om hem ook zonder case te gaan gebruiken.
Heb hem nu sinds één maand en gebruik hem inderdaad zonder case. Op de achterkant zat nog geen enkele kras in deze periode. Heb hem meestal in mijn broekzak of op bureau liggen.

Zorg wel dat alleen mijn telefoon in mijn broekzak zit en geen sleutels of iets dergelijks. Vind het gevoel van een telefoon zonder case heerlijk aangezien de telefoon natuurlijk al vrij fors is van formaat. Ben er wel voorzichtiger mee dan met mijn vorige telefoons, dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Cas33 schreef op maandag 29 maart 2021 @ 21:33:
[...]

Heb hem nu sinds één maand en gebruik hem inderdaad zonder case. Op de achterkant zat nog geen enkele kras in deze periode. Heb hem meestal in mijn broekzak of op bureau liggen.

Zorg wel dat alleen mijn telefoon in mijn broekzak zit en geen sleutels of iets dergelijks. Vind het gevoel van een telefoon zonder case heerlijk aangezien de telefoon natuurlijk al vrij fors is van formaat. Ben er wel voorzichtiger mee dan met mijn vorige telefoons, dat wel.
Had wel verwacht dat je een Case eromheen had als ik je profielnaam zo lees :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cas33
Rohit schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 21:11:
[...]

Had wel verwacht dat je een Case eromheen had als ik je profielnaam zo lees :P
Haha, nooit zo over nagedacht. Mijn vorige telefoons had ik wel overal een case eromheen. Telefoons ook nooit laten vallen, mede een reden waarom ik nu mijn telefoon zonder case gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Cas33 schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 22:09:
[...]

Haha, nooit zo over nagedacht. Mijn vorige telefoons had ik wel overal een case eromheen. Telefoons ook nooit laten vallen, mede een reden waarom ik nu mijn telefoon zonder case gebruik.
Hopelijk wel samsung care+ geactiveerd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cas33
Rohit schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 23:18:
[...]

Hopelijk wel samsung care+ geactiveerd?
Zeker, thanks voor de reminder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Vind update beleid voor de Fold 2 maar matig als ik zie hoe snel me broertje's S20 + updates krijgt.... Toestel van dik half jaar ouder en helft goedkoper.. Had volgens mij beter me Duitse Fold2 moeten houden die zijn sneller denk ik..

Ook sinds de laatste update van vorige maand gaat me accu veel sneller leeg met dezelfde apps.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 11:48
donkey02 schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 12:26:
Gisteren mijn fold binnen gekregen. Man man man wat een heerlijk toestel. Ben zeer onder de indruk van het scherm wat wel even wennen in het begin is. Auto lader van Ali is inmiddels onderweg en ringke clear case is vandaag binnen gekomen. Ik ben een blij mens
Welke autolader heb je besteld?

Ik heb onlangs deze ontvangen: https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.49f84c4dmIv9Ez - waar ik eigenlijk best blij mee ben: het gemotoriseerde klemsysteem is best wel tof.

Echter: de QI lader is hier erg zwak :P en disconnect telkens tijdens de rit.

Heb jij toevallig dezelfde lader met dezelfde ervaring? Of misschien tips om het te verbeteren?

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Draicon
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23-08 11:58
Richh schreef op donderdag 1 april 2021 @ 17:18:
[...]

Ik heb onlangs deze ontvangen: https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.49f84c4dmIv9Ez - waar ik eigenlijk best blij mee ben: het gemotoriseerde klemsysteem is best wel tof.

Heb jij toevallig dezelfde lader met dezelfde ervaring? Of misschien tips om het te verbeteren?
Ik heb dezelfde autolader en moet zeggen dat ik geen problemen heb met twee verschillende cases icm deze lader met draadloos laden. Je zou het kunnen testen met een ander toestel. Wellicht is er iets mis met je qi pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 11:48
Draicon schreef op donderdag 1 april 2021 @ 21:01:
[...]

Ik heb dezelfde autolader en moet zeggen dat ik geen problemen heb met twee verschillende cases icm deze lader met draadloos laden. Je zou het kunnen testen met een ander toestel. Wellicht is er iets mis met je qi pad.
Thnx voor je reactie!

Ik vrees dat het ligt aan de stroomsterkte van mijn autoradio, in dat geval. Ga het binnenkort maar eens testen :)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
F916BOXM1DUCE on they way met verberteringen voor wat betreft de camera. Als het goed is hebben wij het morgen of volgende week.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pandorian
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-09 11:10
[...]

Deze lader heb ik ook, met bijbehorende Qi lader. Maar het laden mag bijna geen naam hebben. Disconnect ook regelmatig, even goed tegen de achterwand aandrukken (ik heb de Spigen Slim armor erom) en in de unfolded toestand its schuin in de lader zetten dat laad ie weer.

Ook niet echt tevreden met de accu. Normaal in de avond rond 30-25% over. Nu 51%! ik heb gisteren via de recovery de cache verwijderd. Eens kijken of ie dit volhoud.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• indofk
[...]

Heb dezelfde en had in het begin dat als ik aan het navigeren was hij sneller leeg liep dan bij laden. Toen heb ik een andere USB lader met meer ampère gebruikt en sindsdien laat ie draadloos net zo snel op als de orginele draadloze lader van Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Ik krijg sinds een aantal weken al geen enkele notificatie van Facebook meer.. Alles al 100x gecontroleerd, app sluimerstand, achtergrondactiviteit, meldingen. Alles staat gewoon zoals het moet staan.. App zelf al compleet verwijderd. Facebook lite doet het ook niet. Ook in de app zelf bij instellingen staan de pushmeldingen aan.. Wie heeft de gouden tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18:53
Doe eens niet

[ Voor 94% gewijzigd door PaT op 12-04-2021 08:49 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rohit
Maak liever een topicreport aan dan te reageren op zo'n post

[ Voor 77% gewijzigd door PaT op 12-04-2021 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Notificaties op de Fold 2 kan inderdaad teleurstellend zijn. Soms krijg ik de notificaties pas binnen als ik weer op mijn telefoon kijk en sommige apps tonen helemaal geen notificaties, terwijl ze wel op mijn iPhone binnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Koning-Admiraal schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 15:32:
Notificaties op de Fold 2 kan inderdaad teleurstellend zijn. Soms krijg ik de notificaties pas binnen als ik weer op mijn telefoon kijk en sommige apps tonen helemaal geen notificaties, terwijl ze wel op mijn iPhone binnen komen.
Tot voor kort werkte alles echt goed qua notificaties.. Sinds Android 11 alleen gezeik.. Snapchat groepeert niet meer en nu dus FB helemaal niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Is er een launcher die net als OneUI met verschillende layouts op het inside en frontscreen overweg kan?

Als OneUI nu gewoon verticaal scrollen in de app drawer had....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Jackson6 schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 18:57:
Is er een launcher die net als OneUI met verschillende layouts op het inside en frontscreen overweg kan?

Als OneUI nu gewoon verticaal scrollen in de app drawer had....
Bixby routines gebruiken, verticaal --> nova launcher en horizontaal oneui.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Rohit schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 23:45:
[...]

Bixby routines gebruiken, verticaal --> nova launcher en horizontaal oneui.
Kan je dit even in een paar stappen uitleggen? Ik maak nooit gebruik van Bixby Routines.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Jackson6 schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 23:57:
[...]

Kan je dit even in een paar stappen uitleggen? Ik maak nooit gebruik van Bixby Routines.
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/64114846

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• j-phone
De software update is er voor de Fold 2 met security patchlevel 1 April 2021. Wel wat laat, maar beter laat dan nooit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
j-phone schreef op donderdag 8 april 2021 @ 14:54:
De software update is er voor de Fold 2 met security patchlevel 1 April 2021. Wel wat laat, maar beter laat dan nooit :)
2 maanden te laat haha. Krijg nog steeds geen FB meldingen. Fucking raar dit... Heb echt alles al gecheckt alle meldingen staan aan maar er komt gewoon niks.

Pagina: 1 ... 12 ... 14 Laatste