Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koenvd90
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-06 08:48
Toch het toestel in gebruik genomen en hij bevalt tot nu toe zeer goed.

Welk hoesje gebruiken jullie? Ben op zoek naar een hoesje wat redelijke bescherming biedt maar het toestel niet heel veel dikker maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Richh schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 17:36:
[...]

Andersom gezien ook: voor 710 euro kan je weinig toestellen met een Snapdragon 865, 5G, 120hz display en een serieuze camera setup kopen.

Kijk; ik kan er nog best in komen dat Samsung het aandurft om de Fold 3 wat goedkoper in de markt te zetten. Nu ook Xiaomi, Oppo en Google foldables willen lanceren, is de kans best aanwezig dat ze naar een ~1500-ish prijs gaan, maar sub-1000 euro lijkt me erg sterk.
De Fold 2 zal tweedehands vast nog wel even meer dan 710 euro waard zijn.

Zolang je hem heel weet te houden denk ik dat je voor dit geld betrekkelijk weinig gaat afschrijven op je telefoon. Hell; de eerste schermreparatie kost 130 euro; ik denk dat hij nog wel eventjes boven de 840 waard blijft... dat is de gok :)
Het is gewoon een waanzinnige deal. Nog geen 6 maanden geleden kon je er €2k voor neerleggen. En nu is het zelfs goedkoper dan wat ik toentertijd voor de iPhone X heb moeten betalen :P.

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 16:21
koenvd90 schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 17:55:
Toch het toestel in gebruik genomen en hij bevalt tot nu toe zeer goed.

Welk hoesje gebruiken jullie? Ben op zoek naar een hoesje wat redelijke bescherming biedt maar het toestel niet heel veel dikker maakt.
Ringke clear case! Lekker dun.

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cas33
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 14-07 01:38
Heb de fold 2 sinds vanmiddag in gebruik. Na aftrek van cashback heb ik er 684 euro voor betaald i.c.m een tele 2 5g 24 maanden abonnement á 15 euro per maand.

De eerste indruk is zeer goed; het toestel ligt fijn in de hand en met het open geklapte scherm zijn video's en nieuwsartikelen fantastisch om te bekijken. Zeer tevreden tot nu toe.

• ocn
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:09

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

Is de achterkant van de Mystic Black versie eigenlijk glosssy/glimmend of matte?

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 11:48
Rohit schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 19:34:
[...]

Ringke clear case! Lekker dun.
Blijft deze goed zitten? Heel veel cases beschermen enkel het gedeelte met de camerabump, waar de case mooi achter kan blijven zitten.
De cases die beide helften beschermen, schijnen niet goed te kunnen hechten aan de outer display half? Sommige gebruiken zelfs adhesive om te blijven zitten :/

Ben erg benieuwd naar jullie aanraders/afraders.

Ennehh.. hoe houden jullie hem schoon? Het is een behoorlijke stofvanger en fingerprintmagnet, vooral het binnenste scherm. Om nou overal een microvezeldoek naartoe te nemen.. :P
ocn schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 00:07:
Is de achterkant van de Mystic Black versie eigenlijk glosssy/glimmend of matte?
Glossy.

[ Voor 12% gewijzigd door Richh op 25-02-2021 00:28 ]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Rohit
Richh schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 00:27:
[...]

Blijft deze goed zitten? Heel veel cases beschermen enkel het gedeelte met de camerabump, waar de case mooi achter kan blijven zitten.
De cases die beide helften beschermen, schijnen niet goed te kunnen hechten aan de outer display half? Sommige gebruiken zelfs adhesive om te blijven zitten :/

Ben erg benieuwd naar jullie aanraders/afraders.

Ennehh.. hoe houden jullie hem schoon? Het is een behoorlijke stofvanger en fingerprintmagnet, vooral het binnenste scherm. Om nou overal een microvezeldoek naartoe te nemen.. :P

[...]

Glossy.
Hier zit idd adhesive op blijft aardig zitten.. beter als de spigen die ik had die maakte krassen op het scherm.. binnenscherm vervangen veel de protector van newzerol. Die schijnt beter te zijn.

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Die newzerol is het ook net niet. Zelfs op de instructie video van dat bedrijf zie je in het midden van het scherm (na alles aangebracht te hebben) een permanente horizontale lijn waar ook veel mensen op Amazon over klagen. Lekker is dat. Heb je je screenprotector aangebracht lijkt het alsnog dat je een kras op je scherm heb zitten.

• cliors
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 11:15
Koning-Admiraal schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 06:08:
Die newzerol is het ook net niet. Zelfs op de instructie video van dat bedrijf zie je in het midden van het scherm (na alles aangebracht te hebben) een permanente horizontale lijn waar ook veel mensen op Amazon over klagen. Lekker is dat. Heb je je screenprotector aangebracht lijkt het alsnog dat je een kras op je scherm heb zitten.
Absoluut geen last van. De paar "krasjes" en bubbels waren bij mij na 48 uur verdwenen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11:09
ocn schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 00:07:
Die is glanzend, helaas. Een vingerafdrukken-magneet. Ik snap niet waarom ze die niet ook mat gemaakt hebben, net als van de Bronze.
Ik wilde in eerste instantie geen hoesje, omdat de telefoon al geweldig massief is, maar toch maar de leren Samsung cover gekocht. Oorspronkelijke nieuwprijs een belachelijke 80 euro voor een klein stukje plastic en leer, maar nu net als de telefoon zelf gelukkig al te koop voor minder dan de helft. Het houdt nu een stuk prettiger en minder glibberig vast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• j-phone
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14-08 22:45
Richh schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 00:27:

Beeldscherm spray van HG op een microvelzel doekje doen en voorzichtig aanbrengen, werkt als een tierelier.

Journalism 101: "If someone says it's raining & another person says it's dry. It's not your job to quote them both. Your job is to look out the fucking window and find out which is true."

• koenvd90
Zojuist de nieuwste update gedaan ,valt me op dat ik nu de splitscreens alleen nog maar naast elkaar kan selecteren, in plaats van onder elkaar. Als ik nu een app selecteer om in split screen te doen , krijg ik nu de optie: app selecteren uit apps edge. Mis ik iets, of is de optie nu verdwenen ?

• Of-Aaargh
koenvd90 schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 09:29:
Zojuist de nieuwste update gedaan ,valt me op dat ik nu de splitscreens alleen nog maar naast elkaar kan selecteren, in plaats van onder elkaar. Als ik nu een app selecteer om in split screen te doen , krijg ik nu de optie: app selecteren uit apps edge. Mis ik iets, of is de optie nu verdwenen ?
Is er een nieuwe update? OneUI 3.1? Ik zit nog steeds op die van januari. Splitscreen kan nog steeds onder elkaar.

• Of-Aaargh
Ik heb de 500,- cashback binnen! (aangevraagd op 25 januari, dus precies na een maand).

• koenvd90
evdakker schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 11:34:
Ik heb de 500,- cashback binnen! (aangevraagd op 25 januari, dus precies na een maand).
Ik zit ook nog op 3.0. Misschien doe ik het verkeerd? Druk op de de 3 streepjes ,dan op het app icoontje en dan openen in gesplitste schermweergave.of is er een andere manier?

• j-phone
koenvd90 schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 09:29:
Je moet op de 3 stippen klikken in de lijn die tussen je geopende apps staat.

Journalism 101: "If someone says it's raining & another person says it's dry. It's not your job to quote them both. Your job is to look out the fucking window and find out which is true."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rohit
Update voor phn is nu beschikbaar! OneUI 3.1!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Of-Aaargh
Rohit schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 12:42:
Update voor phn is nu beschikbaar! OneUI 3.1!
Downloading as we speak!

• Of-Aaargh
j-phone schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 12:25:
[...]

Je moet op de 3 stippen klikken in de lijn die tussen je geopende apps staat.
Precies dat. Ik heb de update naar OneUI 3.1 nu geïnstalleerd, en gesplitste schermweergave werkt nog hetzelfde, met de 3 stippen midden in de lijn tussen de twee apps kun je wisselen tussen horizontaal of verticaal gescheiden, en ook wisselen van kant.

• koenvd90
Of-Aaargh schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 14:07:
[...]

Precies dat. Ik heb de update naar OneUI 3.1 nu geïnstalleerd, en gesplitste schermweergave werkt nog hetzelfde, met de 3 stippen midden in de lijn tussen de twee apps kun je wisselen tussen horizontaal of verticaal gescheiden, en ook wisselen van kant.
Super, het is gelukt. Bedankt :)

• j-phone
Wireless Dex via de pc of mac werkt nu ook. Heerlijk je apps openen en berichten beantwoorden via 1 scherm als je achter de computer zit zonder een kabel te gebruiken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marcievg
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-09 18:28
Visje1968 schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 17:00:
[...]

Naar het shijnt de spigen armour pro ,kheb die besteld zou vrijdag aankomen ,positieve reviews van gelezen
Sinds vanmiddag ook deze telefoon in mijn bezit en ook maar de armour pro besteld. komt morgen binnen bij mij.

de screen protector laat ik nog even voor wat het is. voelt mij goed aan in mijn korte ervaring ermee.

7800X3D, RTX 4090, 32GB DDR5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lars2thev
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-09-2021
Heeft iemand woensdag (of later) gebruik gemaakt van de deal bij Mediamarkt en al een update ontvangen?

Ik heb zelf gebruik gemaakt via een verlenging van mijn t-mobile abonnement. Ik heb alleen een automatische mail dat ze mijn aanvraag hebben ontvangen nadat ik op bestellen hebt gedrukt, sindsdien geen update meer gehad (dat het geaccepteerd is, dat ze gaan leveren, verwachtte levering).

Benieuwd of andere ook geen updates krijgen van hun recente bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Zijn er hier ook mensen waarbij Chrome ene keer wel gegroepeerde tabbladen en onderin een handig balkje met daarin de tabbladen laat zien en de andere keer weer niet? Normaal heb je de tabbladen bovenaan, maar sinds een week ofzo krijg ik dus soms de gegroepeerde. Ik heb een groep aangemaakt voor bijvoorbeeld mijn Alfa met verschillende tabbladen daarin, dacht is wel handig zo maar werkt niet als je ene keer wel en ander keer niet kan gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

lars2thev schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 12:33:
Heeft iemand woensdag (of later) gebruik gemaakt van de deal bij Mediamarkt en al een update ontvangen?

Ik heb zelf gebruik gemaakt via een verlenging van mijn t-mobile abonnement. Ik heb alleen een automatische mail dat ze mijn aanvraag hebben ontvangen nadat ik op bestellen hebt gedrukt, sindsdien geen update meer gehad (dat het geaccepteerd is, dat ze gaan leveren, verwachtte levering).

Ja ik heb woensdag gebruik gemaakt van de deal bij MediaMarkt i.c.m. verlengen bij Vodafone. Precies hezelfde verhaal: radiostilte. Waarschijnlijk is de Fold2 nog niet op voorraad.

Ik wacht nog even af. Als ik maandag 8 maart nog steeds geen Fold2 in mijn bezit heb annuleer ik wel mijn bestelling, want wil risico niet lopen dat ik vast zit aan een duurder abonnement (14 dagen bedenktijd geloof ik) en uiteindelijk geen gebruik kan maken van cashback 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandorian
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10:27
Voor de Cashback.

5 feb de bevestiging dat de inschrijving bevestigd is.
23 feb de bevestiging dat de deelname goedgekeurd is.
24 feb de bevestiging dat het geld over gemaakt gaat worden (±1 week)
25 feb cashback ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lars2thev
lars2thev schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 12:33:

Als je het over de >:) hebt, heb net een sms gekregen van t-mobile betreft mijn verlenging. Dus er wordt in ieder geval aan gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stitch2018
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 15-12-2022
Vraagje over de spigen en ringke hoesjes, ik zag dat je die moet vast plakken, blijft dit goed zitten? Is het echt nodig om op de voorkant ook een case te plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman71
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-09 20:08
Of-Aaargh schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 07:29:
[...]

Die is glanzend, helaas. Een vingerafdrukken-magneet. Ik snap niet waarom ze die niet ook mat gemaakt hebben, net als van de Bronze.
Ik wilde in eerste instantie geen hoesje, omdat de telefoon al geweldig massief is, maar toch maar de leren Samsung cover gekocht. Oorspronkelijke nieuwprijs een belachelijke 80 euro voor een klein stukje plastic en leer, maar nu net als de telefoon zelf gelukkig al te koop voor minder dan de helft. Het houdt nu een stuk prettiger en minder glibberig vast.
Ja, de logica van Samsung gaat nergens meer over.
Met de N20U hadden ze dat ook, de ene mat en de ander als een spiegel.
Het is met afstand (mischien op de Iphone 8 na) 1 van de gladste toestellen die ik ooit gehad heb en hem dus zonder iets van een case gebruiken is alleen aan te raden als je de hele dag aan een bureau zit en niet buiten komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman71
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-09 20:08
Stitch2018 schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 15:13:
Vraagje over de spigen en ringke hoesjes, ik zag dat je die moet vast plakken, blijft dit goed zitten? Is het echt nodig om op de voorkant ook een case te plaatsen?
In mijn ogen is er geen perfecte oplossing als je hem optimaal wilt gebruiken.
Hem niet protecten is geen optie tenzij je hem alleen binnen gebruikt met hoogpolig tapijt en/of de hele dag aan een bureau zit.

Je zit met die Lens sectie die uitsteekt en voor je gevoel snel kan beschadigen
Je zit met de voorkant die ondanks de Gorilla glass Victus gewoon ook krast
En tenslotte is dat ding in het zwart MEGA glad.
Ik heb een Samsung Aramide hoesje gedaan voor de achterkant vanwege de looks, het gevoel en de uitklapbare stand. Noot: leuke cover maar toch nog best gevoelig voor vingerafdrukken, beetje jammer.
De voorkant heb ik gedaan met 1 deel van de Spigen thin case. Die je moet plakken dus.
Nu zijn de lenzen iets verzonken, en datzelfde geld ook voor de voorkant, en ik ben van een supergladde

Werkt opzich best okay en hij is nu best een beetje beschermd rondom. Ansich kan je het beste met de Spigen Thin beginnen en als de backcover mooi genoeg voor je is dan ben je goedkoop klaar.

Ik vind persoonlijk klaphoesjes helemaal niks, dan heb je niks aan de voorkant en dus je Always On Display en je hebt altijd die flap hangen als je op de voorkant bezig bent.
In mijn ogen iets voor iemand die eigenlijk alleen maar in Fold Open style werkt en dus het voorscherm niet gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stitch2018
Bedankt voor de duidelijke reactie! Ik heb nu ook de spigen thin case besteld. Ben benieuwd, dinsdag word de fold geleverd oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiley02
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 12-09 11:09
Rohit schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 13:50:
Zijn er hier ook mensen waarbij Chrome ene keer wel gegroepeerde tabbladen en onderin een handig balkje met daarin de tabbladen laat zien en de andere keer weer niet? Normaal heb je de tabbladen bovenaan, maar sinds een week ofzo krijg ik dus soms de gegroepeerde. Ik heb een groep aangemaakt voor bijvoorbeeld mijn Alfa met verschillende tabbladen daarin, dacht is wel handig zo maar werkt niet als je ene keer wel en ander keer niet kan gebruiken...
Yes, ik heb dit soms ook. Heb het vermoeden dat als ik Chrome op het voorste scherm gebruik, dat dit probleem dan ontstaat. Sluit/heropen ik de app als ik de telefoon opengevouwen heb dan werkt alles weer zoals de bedoeling is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Wiley02 schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 18:07:
[...]

Yes, ik heb dit soms ook. Heb het vermoeden dat als ik Chrome op het voorste scherm gebruik, dat dit probleem dan ontstaat. Sluit/heropen ik de app als ik de telefoon opengevouwen heb dan werkt alles weer zoals de bedoeling is.
Bij mij juist andersom, open ik chrome op het voorste scherm dan werkt het en als ik hem daarna openklap ook gewoon. Open ik het op het grote scherm dan werkt het niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cliors
Voorheen kon ik door te klikken op het multi venster icoontje m'n scherm splitsen maar dat kan ik niet meer 🤔
Het moet perse via het edge venster (wat ook niet altijd werkt)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/16UyBSO9Xnij4wtC6vKs9JKRljE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8ZTthZi3tClXKWbGMdxUQxrL.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lars2thev
lars2thev schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 15:10:
[...]

Als je het over de >:) hebt, heb net een sms gekregen van t-mobile betreft mijn verlenging. Dus er wordt in ieder geval aan gewerkt.
Uurtje geleden heeft de Mediamarkt de telefoon geleverd. Op het moment even alles aan het instellen en overzetten. Eerste keer dat ik er een in het echt heb gezien en het is wel een wow-factor. Voelt nog erg onnatuurlijk aan om 'm dicht te klappen.

Iemand nog een tip om de telefoon op een gemakkelijk manier dicht te kunnen klappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
lars2thev schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 13:42:
[...]

Uurtje geleden heeft de Mediamarkt de telefoon geleverd. Op het moment even alles aan het instellen en overzetten. Eerste keer dat ik er een in het echt heb gezien en het is wel een wow-factor. Voelt nog erg onnatuurlijk aan om 'm dicht te klappen.

Iemand nog een tip om de telefoon op een gemakkelijk manier dicht te kunnen klappen?
Onderin het midden rechterscherm op het frame met je duim lichtjes duwen en met je linker hand het linkerscherm dichtklappen. Hopelijk is dit duidelijk haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lau26
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-04 11:58
j-phone schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 17:17:
Wireless Dex via de pc of mac werkt nu ook. Heerlijk je apps openen en berichten beantwoorden via 1 scherm als je achter de computer zit zonder een kabel te gebruiken :)
Maar dan moet je beeldscherm toch minimaal beschikken over Miracast of niet? :?

13'' Macbook White / 23'' Cinema Display / Powermac G4 Cube (450Mhz, 256Mb, 80Gb hd, Apple Dvi-Adc-adapter, Apple Bt Keyb 1eG), 15'' ADC Acryl / Dlink DIR-655 / Airport Extreme N / Nokia N78 / 60Gb PS3 / Wii /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lau26
ocn schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 14:15:
[...]

Ja ik heb woensdag gebruik gemaakt van de deal bij MediaMarkt i.c.m. verlengen bij Vodafone. Precies hezelfde verhaal: radiostilte. Waarschijnlijk is de Fold2 nog niet op voorraad.

Ik wacht nog even af. Als ik maandag 8 maart nog steeds geen Fold2 in mijn bezit heb annuleer ik wel mijn bestelling, want wil risico niet lopen dat ik vast zit aan een duurder abonnement (14 dagen bedenktijd geloof ik) en uiteindelijk geen gebruik kan maken van cashback 8)7
Ik dacht altijd dat je bij Mediamarkt alleen losse toestellen kan kopen maar zo te horen klopt dat niet meer, of wel?? Zo nee, hoe kun je dan met abbo bestellen daar??

[ Voor 3% gewijzigd door Lau26 op 28-02-2021 00:12 ]

13'' Macbook White / 23'' Cinema Display / Powermac G4 Cube (450Mhz, 256Mb, 80Gb hd, Apple Dvi-Adc-adapter, Apple Bt Keyb 1eG), 15'' ADC Acryl / Dlink DIR-655 / Airport Extreme N / Nokia N78 / 60Gb PS3 / Wii /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-phone
Lau26 schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 23:21:
[...]

Maar dan moet je beeldscherm toch minimaal beschikken over Miracast of niet? :?
Windows pc's en Mac hebben een eigen dex client. Dat werkt gewoon via een USB kabel, en nu ook wireless 😀
Clientsoftare is te downloaden op samsungdex.com (bron: https://www.samsung.com/nl/apps/samsung-dex/ )

[ Voor 15% gewijzigd door j-phone op 28-02-2021 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lau26
j-phone schreef op zondag 28 februari 2021 @ 00:07:
[...]

Windows pc's en Mac hebben een eigen dex client. Dat werkt gewoon via een USB kabel, en nu ook draadloos 😀
Ahaa zo dus, maar dan heb je dus nog wel een pc of Mac nodig als tussenstation zeg maar. Je kunt dus niet draadloos naar een monitor dexen toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• j-phone
Alleen via miracast, zoals je terecht opmerkte. Maar het Kruidvat had laatst een miracast receiver liggen voor 15 euro.

[ Voor 43% gewijzigd door j-phone op 28-02-2021 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpg97
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 14:36
Net besteld bij MM icm een Vodafone verlenging. 1200 - 500 cashback is 700 euro. Alsnog meer dan ik ooit voor een telefoon heb betaald, maar ik vond het wel een goede deal. Ik kan hem over 2 uur ophalen 👍

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lau26
jpg97 schreef op zondag 28 februari 2021 @ 13:29:
Net besteld bij MM icm een Vodafone verlenging. 1200 - 500 cashback is 700 euro. Alsnog meer dan ik ooit voor een telefoon heb betaald, maar ik vond het wel een goede deal. Ik kan hem over 2 uur ophalen 👍
Mag ik vragen hoe je dat voor elkaar gebokst hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 19:14
Lau26 schreef op maandag 1 maart 2021 @ 01:31:
[...]

Gewoon via onderstaande link neem ik aan:
https://telefoonabonnemen...bonnement=267-13740-14438

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

De Samsung days (-20%) zijn gisteren afgelopen, dus de prijs is inmiddels weer zo'n 300 euro hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpg97
Lau26 schreef op maandag 1 maart 2021 @ 01:31:
[...]

Ja via de MM webshop aangegeven dat ik wilde verlengen (ik kon al een tijdje verlengen). Toen kreeg ik die prijzen te zien.

Inmiddels de telefoon opgehaald en aangezet. Ik ga wel nog een beschermhoesje voor de achterkant aanschaffen, durf 'm niet zonder in gebruik te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visje1968
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 19-11-2022
Marcievg schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 21:49:
[...]

Sinds vanmiddag ook deze telefoon in mijn bezit en ook maar de armour pro besteld. komt morgen binnen bij mij.

de screen protector laat ik nog even voor wat het is. voelt mij goed aan in mijn korte ervaring ermee.
en de case al ontvangen ,ik ben er blij mee is naar mijn indruk een goede case

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcievg
Visje1968 schreef op maandag 1 maart 2021 @ 11:06:
[...]

en de case al ontvangen ,ik ben er blij mee is naar mijn indruk een goede case
Vrijdag kwam het hoesje binnen en meteen gemonteerd. Het kost zeker wat maar voor mijn gevoel is de telefoon wel goed beschermd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

.

[ Voor 109% gewijzigd door Koning-Admiraal op 01-03-2021 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

Vraagje aan degenen die afgelopen week via Mediamarkt een Fold2 hebben ontvangen; hebben jullie een Fold2 met Snapdragon of Exynos processor?

Ik zie nu namelijk op de productpagina van de Fold2 op Mediamarkt.nl staan dat er een Exynos processor in zit 🤔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcievg
ocn schreef op maandag 1 maart 2021 @ 19:32:
Vraagje aan degenen die afgelopen week via Mediamarkt een Fold2 hebben ontvangen; hebben jullie een Fold2 met Snapdragon of Exynos processor?

Ik zie nu namelijk op de productpagina van de Fold2 op Mediamarkt.nl staan dat er een Exynos processor in zit 🤔
Volgens mij heeft Europa altijd een Exynos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Hier zit een Snapdragon 865 in. Kun je makkelijk controleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
Ik dacht dat elke Fold2 de Snapdragon heeft. Voor de kleine productieomvang loont het niet twee varianten uit te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 11-09 22:19
Alle Fold 2 5G toestellen hebben een snapdragon 865 plus, hetzelfde geldt voor de tab S7/7+ 5G.

[ Voor 11% gewijzigd door blue13x op 01-03-2021 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-phone
Beetje raar dat de MM vermeld dat er een Exynoss in zou zitten. Alle Fold 2 toestellen wereldwijd hebben een SD 865+ aan boord.

Aan de andere kant vermeld de MM ook het volgende:
Als het display is opengeklapt, beschik je over een schitterend en krasbestendig 7.6-inch-Infinity-O display met AMOLED-technologie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stitch2018
Nou ik heb hem sinds vandaag dan ook eindelijk in gebruik, wat een mooi ding zeg. Zijn er hier mensen die hem zonder hoesje in gebruik hebben? Ik vind hem zonder hoes veel mooier maar ik weet niet of de achterkant krasgevoelig is. Ik heb trouwens de brons kleurige, die is mat aan de achterkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Stitch2018 schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 18:06:
Nou ik heb hem sinds vandaag dan ook eindelijk in gebruik, wat een mooi ding zeg. Zijn er hier mensen die hem zonder hoesje in gebruik hebben? Ik vind hem zonder hoes veel mooier maar ik weet niet of de achterkant krasgevoelig is. Ik heb trouwens de brons kleurige, die is mat aan de achterkant.
Ik heb er sinds begin een Ringke Case om, deze geeft helaas aan de voorkant wel krasjes op de screenprotector dus heb de voorkant eraf gehaald en gebruik hem nu alleen met het achterkantje. Ik leg me telefoon vaak op een tafel of bureau dus daarom liever de achterkant beschermd dan niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misterd11
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-08 15:22
Iemand tips voor een goede telefoonhouder voor de auto. Graag 1 die in nederland te bestellen en snel te leveren is!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
misterd11 schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 22:05:
Iemand tips voor een goede telefoonhouder voor de auto. Graag 1 die in nederland te bestellen en snel te leveren is!!
Geopend of gesloten? Gesloten heb ik een goeie bij MM gevonden van cellurarline ofzo.. koste een tientje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draicon
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23-08 11:58
misterd11 schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 22:05:
Geopend is dit een geweldige: € 18,27 6%OFF | Automatic Clamping Car Wireless Charger for Samsung Galaxy Fold Note 10 8 S20 S9 iPhone XR 11 XS Max Air Vent Mount Phone Holder
https://a.aliexpress.com/_mqPRN5D.

Wordt ook meermaals op reddit en andere fora aangeraden. Helaas niet snel te leveren en niet vanuit Nederland, maar hij is wel ontzettend goed. Tip: neem de autolader erbij. Laadt het toestel op terwijl je aan 't navigeren ben met Bluetooth en hoge helderheid aan. Had 'm zelf na 10 dagen binnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• misterd11
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-08 15:22
Top ik heb zowel die van die mediamarkt van cellularline besteld als die van ome ali! Bedankt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rohit
misterd11 schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 12:02:
Top ik heb zowel die van die mediamarkt van cellularline besteld als die van ome ali! Bedankt
https://www.mediamarkt.nl...dy-smart-wit-1461883.html dit was hem trouwens. Die heeft genoeg grip op de zijkanten en toestel glijd er dus niet uit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Multitasken op dit apparaat is fantastisch. Heb echt het gevoel een mini laptop in bezit te hebben. Browsen doe ik altijd in desktop mode. En daar is deze smartphone uiterst geschikt voor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stitch2018
.

[ Voor 98% gewijzigd door Stitch2018 op 04-03-2021 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Als een onbekend nummer je een SMS bericht toe stuurt en je wilt daarop reageren in de Samsung berichten app dan is dat niet direct mogelijk. Je moet het nummer handmatig invullen, voordat die optie wordt weergegeven. Is dat op te lossen of een Samsung dingetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Koning-Admiraal schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 18:13:
Als een onbekend nummer je een SMS bericht toe stuurt en je wilt daarop reageren in de Samsung berichten app dan is dat niet direct mogelijk. Je moet het nummer handmatig invullen, voordat die optie wordt weergegeven. Is dat op te lossen of een Samsung dingetje.
Als ik op een sms van een onbekende wil reageren dan gaat dat gewoon hoor.. Gewoon erop klikken en reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Rohit schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 23:09:
[...]

Als ik op een sms van een onbekende wil reageren dan gaat dat gewoon hoor.. Gewoon erop klikken en reageren.
Dat is niet bij het eerste bericht het geval. Althans wordt nergens een optie weergegeven omdat te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

Mijn fold2 is ook eindelijk binnen via mediamarkt. Wel weer even wennen na lange tijd OnePlus. Mijn laatste samsung was de Galaxy S 😋

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D13t3r
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08:11
Kan iemand bevestigen of een Nederlands adres vereist is tijdens de registratie procedure van de cashback actie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
D13t3r schreef op zondag 7 maart 2021 @ 19:29:
Kan iemand bevestigen of een Nederlands adres vereist is tijdens de registratie procedure van de cashback actie?
Voorwaarden lezen? Als t er niet in staat maakt t niet uit. Maar zal er denk ik wel ergens instaan. Andere landen hebben andere acties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
D13t3r schreef op zondag 7 maart 2021 @ 19:29:
Ja. "Deelname aan de Actie staat alleen open voor natuurlijke personen die een vaste woon- of verblijfplaats in het Actiegebied hebben". Het Actiegebied van deze actie is Nederland. Dus volgens de regels moet je in Nederland wonen.
Maar aan de andere kant kun je bij registratie ook een adres in een ander land invullen. Ik denk dat je het beste even kunt navragen bij Samsung, om vervelende verrassingen te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

Wie gebruikt er nog meer een skin ipv een hoesje?

Ik ben zelf voor Xtremeskins gegaan. Komen uit de UK ipv USA, en een stukje goedkoper dan Dbrand.
https://www.xtremeskins.c...ung-galaxy-z-fold-2-skins betaalde 12 euro incl verzendkosten voor 1 skin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D13t3r
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08:11
Of-Aaargh schreef op zondag 7 maart 2021 @ 19:46:
[...]

Ja. "Deelname aan de Actie staat alleen open voor natuurlijke personen die een vaste woon- of verblijfplaats in het Actiegebied hebben". Het Actiegebied van deze actie is Nederland. Dus volgens de regels moet je in Nederland wonen.
Maar aan de andere kant kun je bij registratie ook een adres in een ander land invullen. Ik denk dat je het beste even kunt navragen bij Samsung, om vervelende verrassingen te voorkomen.
Ja ik heb het al nagevraagd bij Samsung zelf via messenger maar daar kwam niet echt een sluitend antwoord uit. Het zal waarschijnlijk wel ok zijn als het toestel maar bij één van de deelnemende winkels is aangekocht was het antwoord.
Maar voor 500 euro is het nogal een duur gokje om te wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draicon
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23-08 11:58
D13t3r schreef op zondag 7 maart 2021 @ 21:06:
[...]

Ja ik heb het al nagevraagd bij Samsung zelf via messenger maar daar kwam niet echt een sluitend antwoord uit. Het zal waarschijnlijk wel ok zijn als het toestel maar bij één van de deelnemende winkels is aangekocht was het antwoord.
Maar voor 500 euro is het nogal een duur gokje om te wagen.
Samsung stuurt in dit geval niets op naar je thuisadres of het adres wat je gaat invoeren. Dat er een ander adres op het aankoopbewijs staat, kan een bezorgadres zijn. Samsung gaat niet vragen of je voor je werk naar het buitenland oid moet. Lijkt mij geen probleem eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandeven66
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 11:33
ocn schreef op zondag 7 maart 2021 @ 20:12:

Ik ben zelf voor Xtremeskins gegaan. Komen uit de UK ipv USA, en een stukje goedkoper dan Dbrand.
https://www.xtremeskins.c...ung-galaxy-z-fold-2-skins betaalde 12 euro incl verzendkosten voor 1 skin
Die zijn wel een stukje duurder geworden, maar zijn wel betrouwbaar.
Had daar voor mijn S9 enkele jaren terug een skin gekocht. Van redelijke kwaliteit. Was toen ook maar €1, lag in een weekje in de bus.
Welke heb je gekozen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

vandeven66 schreef op zondag 7 maart 2021 @ 21:32:
[...]

Die zijn wel een stukje duurder geworden, maar zijn wel betrouwbaar.
Had daar voor mijn S9 enkele jaren terug een skin gekocht. Van redelijke kwaliteit. Was toen ook maar €1, lag in een weekje in de bus.
Welke heb je gekozen?
Gold grain driftwood. Leuk goud effect en een beetje reliëf voor betere grip. Het reliëf is overigens niet in houtvorm, maar gewoon allover.

De alternatieven (dbrand en slickwraps) zijn nog een stuk duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpg97
Jammer dat Careplus niet geldt voor toestellen die je in de winkel koopt ( ik wilde mijn telefoon registreren voor careplus maar dat ging niet, en tijdens de chat met het care team van Samsung stelden zij dat careplus enkel kan worden afgenomen op toestellen die via samsung zelf zijn verkocht ).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• luckyluc100
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 29-08 16:10
jpg97 schreef op maandag 8 maart 2021 @ 09:51:
Jammer dat Careplus niet geldt voor toestellen die je in de winkel koopt ( ik wilde mijn telefoon registreren voor careplus maar dat ging niet, en tijdens de chat met het care team van Samsung stelden zij dat careplus enkel kan worden afgenomen op toestellen die via samsung zelf zijn verkocht ).
Vreemd verhaal, ik heb mijn toestel gekocht bij de Mediamarkt en gewoon kunnen registreren voor Care +.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cliors
jpg97 schreef op maandag 8 maart 2021 @ 09:51:
Ook buiten de samsung site zou je moeten kunnen registreren.
Probeer het even HIER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpg97
cliors schreef op maandag 8 maart 2021 @ 10:13:
[...]

Ook buiten de samsung site zou je moeten kunnen registreren.
Probeer het even HIER
Ja klopt, dat had ik geprobeerd, maar kreeg toen deze melding (ondanks dat ik de telefoon een week geleden heb gekocht):

"Je kunt je niet meer aanmelden voor Samsung Care+, omdat er 62 dagen zijn verstreken sinds je het toestel gekocht hebt."

daarop contact via whatsapp gehad met samsung en zij stelden dat het niet ging omdat de telefoon niet via samsung zelf is aangekocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cliors
jpg97 schreef op maandag 8 maart 2021 @ 10:42:
[...]

Ja klopt, dat had ik geprobeerd, maar kreeg toen deze melding (ondanks dat ik de telefoon een week geleden heb gekocht):

"Je kunt je niet meer aanmelden voor Samsung Care+, omdat er 62 dagen zijn verstreken sinds je het toestel gekocht hebt."

daarop contact via whatsapp gehad met samsung en zij stelden dat het niet ging omdat de telefoon niet via samsung zelf is aangekocht
Ik heb zelf toestellen buiten samsung om gewoon kunnen registreren. Ik denk dat je via een reseller een toestel hebt gekocht en daardoor die 62 dagen kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpg97
cliors schreef op maandag 8 maart 2021 @ 10:57:
[...]

Ik heb zelf toestellen buiten samsung om gewoon kunnen registreren. Ik denk dat je via een reseller een toestel hebt gekocht en daardoor die 62 dagen kreeg.
Ja inderdaad afgelopen zondag bij MediaMarkt...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cliors
jpg97 schreef op maandag 8 maart 2021 @ 10:58:
[...]

Ja inderdaad afgelopen zondag bij MediaMarkt...
Dan zou ik hem lekker terugbrengen. Je hebt telefoonwinkels die zelf een zooitje grijze import toestellen (marge toestellen) hebben die dan een oude aankoopdatum hebben, maar MM zou dat niet moeten hebben lijkt mij?
Gewoon gebruik maken van je 30 dagen inruil garantie en een echt nieuwe vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpg97
cliors schreef op maandag 8 maart 2021 @ 11:03:
[...]

Dan zou ik hem lekker terugbrengen. Je hebt telefoonwinkels die zelf een zooitje grijze import toestellen (marge toestellen) hebben die dan een oude aankoopdatum hebben, maar MM zou dat niet moeten hebben lijkt mij?
Gewoon gebruik maken van je 30 dagen inruil garantie en een echt nieuwe vragen.
Ik zal eens informeren bij MediaMarkt, want ik heb de cashback aanvraag ook al lopen.
Om dan enkel voor careplus het toestel (met alle rompslomp) om te ruilen zie ik eerlijk gezegd niet zo zitten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Ik merk op dat ik het scherm amper open klap als ik op pad ga. Toestel uitgeklapt en ermee lopen in de buitenlucht voelt gewoon kwetsbaar aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cliors
jpg97 schreef op maandag 8 maart 2021 @ 13:44:
[...]

Ik zal eens informeren bij MediaMarkt, want ik heb de cashback aanvraag ook al lopen.
Om dan enkel voor careplus het toestel (met alle rompslomp) om te ruilen zie ik eerlijk gezegd niet zo zitten....
Nou ik vraag mij serieus af of je die cashback dan krijgt. Als blijkbaar het imei nummer 62 dagen oud aangeeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpg97
cliors schreef op maandag 8 maart 2021 @ 14:51:
[...]

Nou ik vraag mij serieus af of je die cashback dan krijgt. Als blijkbaar het imei nummer 62 dagen oud aangeeft?
Als dat het geval is gaat ie al helemaal retour. Net MM gesproken en het filiaal neemt contact met mij op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stitch2018
ocn schreef op zondag 7 maart 2021 @ 20:12:

Zou je willen laten weten hoe een skin bevalt? Ben zelf niet echt tevreden over mijn case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lau26
Hier nog meer mensen die net als ik misleid zijn door bol.com en consorten? Ze adverteren doodleuk met een Nederlands EAN-nummer maar ik heb nu voor de tweede keer een europees (of ander buitenlands) toestel toegestuurd gekregen!

Ben nu genoodzaakt om voor de tweede keer het toestel te retourneren anders ga ik er financieel (flink! 385 euro) op achteruit.

M'n laatste hoop om nog mee te kunnen doen met de cashback-actie heb ik nu gevestigd op Samsung.nl, maar die hebben helaas het toestel wat ik het liefste wil (zwart, maar met chrome/zilveren scharnier) momenteel niet meer op voorraad.

Dus ik hoop van harte dat ze er nog een paar binnen krijgen voordat de actieperiode (t/m 21 maart dus) afgelopen is.

En mocht dat niet meer lukken dan ben ik genoodzaakt om er een bij belsimpel te bestellen voor 1329 euro zonder cashback-actie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rohit
Lau26 schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 00:33:
Hier nog meer mensen die net als ik misleid zijn door bol.com en consorten? Ze adverteren doodleuk met een Nederlands EAN-nummer maar ik heb nu voor de tweede keer een europees (of ander buitenlands) toestel toegestuurd gekregen!

Ben nu genoodzaakt om voor de tweede keer het toestel te retourneren anders ga ik er financieel (flink! 385 euro) op achteruit.

M'n laatste hoop om nog mee te kunnen doen met de cashback-actie heb ik nu gevestigd op Samsung.nl, maar die hebben helaas het toestel wat ik het liefste wil (zwart, maar met chrome/zilveren scharnier) momenteel niet meer op voorraad.

Dus ik hoop van harte dat ze er nog een paar binnen krijgen voordat de actieperiode (t/m 21 maart dus) afgelopen is.

En mocht dat niet meer lukken dan ben ik genoodzaakt om er een bij belsimpel te bestellen voor 1329 euro zonder cashback-actie.
Die doen nooit mee idd.. Heel veel mensen bij Belsimpel gekocht en kregen uiteindelijk ook niks.. Pipo's leren het niet. En Samsung kan hier vrij weinig aan doen.. Vooraf word er met de sales mensen besproken wat de actie is en of je mee wilt doen, de voorwaarden zijn altijd duidelijk alleen bepaalde EAN codes doen mee. Belsimpel etc. denken slim te zijn en zeggen gewoon ja ik doe mee, dus Samsung zet het in hun voorwaarden, uiteindelijk leveren ze een import toestel met verkeerde EAN code en verwijzen ze je naar Samsung voor de cashback en verdere afhandeling!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kostarados
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 18-12-2024
Ik heb op 1 maart bij Belsimpel mijn Fold 2 gekocht en kreeg zojuist bericht van Samsung dat mijn cashback-verzoek is goedgekeurd (edit 11 maart: en inmiddels op mijn rekening, heel netjes!) Maar toch, zoals Rohit hierboven aangeeft, vraag voor de zekerheid naar de EAN code voor bestelling en kijk of hij in de lijst staat op Samsung's Promo pagina.

Wat ik trouwens zo snel niet tegenkwam in dit forum is het btw-voordeel. Ik heb nu mijn Fold 2 voor €1250,- incl. btw kunnen bestellen, icm een Tele2 abonnement. De voorbelasting gaat dus van dit hogere bedrag af en krijg straks €500 btw-vrij retour. Daarmee komt het totaal uit op €533,- ex. btw. Dat is dus beter dan wanneer de telefoon direct voor €750,- in de winkel zou liggen zonder cashback.

(al zijn volgens de voorwaarden zakelijke gebruikers officieel uitgesloten van deelname, maar ik leef graag op het randje :X )

[ Voor 3% gewijzigd door Kostarados op 11-03-2021 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArniD
  • Registratie: Januari 2011
  • Nu online
Hier ook besteld via belsimpel en de EAN kwam overeen met die op de promo pagina van Samsung dus ik denk dat het hier wel goed komt.
En as i type krijg ik echt NET de mail dat de aanvraag is goedgekeurd!

Bij belsimpel kan je de EAN al bekijken als ze hem op hebben gestuurd, die staat vermeld bij de bestelling.
Kan je hem meteen controleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpg97
Hier ook bericht dat de cashback is goedgekeurd. Nu nog even afwachten wat Mediamarkt doet mbt de careplus perikelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
jpg97 schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 12:28:
Hier ook bericht dat de cashback is goedgekeurd. Nu nog even afwachten wat Mediamarkt doet mbt de careplus perikelen.
Welke perikelen?
Care+ registreer je op de site van Samsung binnen 30 dagen na aankoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stitch2018
Hoe registreer je voor de care +? Ik zal er wel gigantisch overheen kijken maar ik zie alleen dat je dat erbij kan nemen als je op samsung zelf het toestel besteld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArniD
  • Registratie: Januari 2011
  • Nu online
Stitch2018 schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 15:22:
Hoe registreer je voor de care +? Ik zal er wel gigantisch overheen kijken maar ik zie alleen dat je dat erbij kan nemen als je op samsung zelf het toestel besteld.
Deze kan je hier registreren:
https://www.samsungcareplus.com/nl#!/

edit:
Dit kan gewoon archteraf, wel binnen 30 dagen na aanschaf.

[ Voor 8% gewijzigd door ArniD op 09-03-2021 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpg97
Rohit schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 15:02:
[...]

Welke perikelen?
Care+ registreer je op de site van Samsung binnen 30 dagen na aankoop.
Ik kan hem niet registreren, volgens de samsung site is deze 61 dagen geleden aangeschaft, maar ik heb hem pas een week. Samsung klantenservice stelt dat careplus enkel afgesloten kan worden als de telefoon via de samsung site is aangeschaft. Mediamarkt zegt me niet te kunnen helpen, want ik moet dit met samsung regelen. Dus ik denk dat ik geen recht heb op careplus helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:53
jpg97 schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 15:38:
[...]

Ik kan hem niet registreren, volgens de samsung site is deze 61 dagen geleden aangeschaft, maar ik heb hem pas een week. Samsung klantenservice stelt dat careplus enkel afgesloten kan worden als de telefoon via de samsung site is aangeschaft. Mediamarkt zegt me niet te kunnen helpen, want ik moet dit met samsung regelen. Dus ik denk dat ik geen recht heb op careplus helaas.
je hebt een retourtje gekregen.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lau26
Ik heb net zojuist gebeld met belsimpel.nl om te vragen of zij mij een nederlands toestel kunnen leveren (die dus meedoet aan de cashback-actie), maar die vrouw aan de lijn zei dat ze momenteel alleen nog maar buitenlandse toestellen hebben.

En dat het onbekend is of ze nog nederlandse toestellen gaan binnenkrijgen of niet voordat de actie is afgelopen op 21 maart.

Verder zei ze dat ik daarvoor de website van hun in de gaten moest houden, omdat zodra ze daar weer zouden gaan adverteren met de 500 euro cashback dan zou dat betekenen dat ze weer nederlandse toestellen op voorraad hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stitch2018
ArniD schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 15:31:
[...]

Deze kan je hier registreren:
https://www.samsungcareplus.com/nl#!/

edit:
Dit kan gewoon archteraf, wel binnen 30 dagen na aanschaf.
Het is gelukt! Bedankt!
Pagina: 1 ... 11 ... 14 Laatste