Ondertussen heeft mijn vader contact gehad met Mobilcom. Het toestel mag bij elk filiaal in Duitsland aangeboden worden. Hier zal het toestel omgeruild/opgestuurd worden. Kan dus ook dichterbij de grens. Zelf wil ik alleen niet meer wachten tot na de lockdown daar (de 10e zoals het er nu voor staat). Heb het toestel dus maar op V&A gezet.Tweakriez schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 20:56:
[...]
Naar aanleiding van jouw reactie google Nederland een bericht gestuurd. Ik heb er weinig hoop op maar niet geschoten is altijd mis. Ik ben er best wel teleurgesteld over dat ik tot twee maal toe een defect toestel in handen heb en als je dan 1,5 uur moet rijden vanaf je woonplaats is de lol er snel af. Toegegeven is dit natuurlijk een risico geweest wat ik zelf nam maar nog nooit eerder deze pech gehad. Ik had achteraf beter meer geld kunnen uitgeven middels een Nederlandse webshop ipv bij een medetweaker te kopen. Ik heb het toestel ondertussen ook maar op v&a gezet mocht er iemand geen problemen hebben om naar Duitsland te rijden of per pakketpost dit te regelen. Het is gewoon zo enorm balen dit. En idd erg irritant dat Google Nederland niet als afzetmarkt heeft voor de Pixel.
Toestel geeft trouwens een melding bij het opstarten dat deze "corrupt" is. Een google search leert mij dat dit meestal aangeeft dat de image niet goed geflashed is, iets wat bijvoorbeeld kan voorkomen bij een custom rom. Nu weet ik zeker dat ik dit niet gedaan heb. Ik ga zelf ook niet rommelen met het zelf proberen te flashen oid ivm garantie.
[ Voor 12% gewijzigd door Tweakriez op 01-01-2021 19:41 ]
Gebruik mijn Tibber-link (beide €50 of 6 maanden gratis vaste kosten) 💸 Stap over op Odido Glasvezel via mijn link – €50 voor jou én €50 voor mij!

:strip_exif()/f/image/pzrM9n2f9WfWZDLHKQtaMFpf.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/ud0zYPLgmtG8C5KVPQ3ytC3K.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/ADT6QhggUmJICk9DdP27h2l8.png?f=fotoalbum_medium)
:fill(white):strip_exif()/f/image/uAwZRyGIOF4TEFXVgS1pj91E.png?f=user_large)