• Inge Janse
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:31

Inge Janse

post-l33t

ProCavia schreef op vrijdag 23 januari 2026 @ 21:41:
Ik heb sinds een goeie 2 maand ook de 9A.

De batterij en usb poort van mijn 4A heb ik onderweg een keer vervangen, Maar nu begon de fysieke simkaart te happeren. Het onderdeel waar die kaart in gaat kon ik nergens vinden om te vervangen.
Ook voor mij is mijn Pixel 4A een van de beste, zo niet de beste smartphone die ik heb gehad.

Maar op dit moment ben ik ook erg tevreden met 9A. En wat een batterij capaciteit!
E-sim? Ik had ook enorme problemen met de simkaart, maar dat was met de overstap naar esim direct opgelost.

ingejanse.nl: dingen die ik doe

• gerritjan
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-02 23:02
ProCavia schreef op vrijdag 23 januari 2026 @ 21:41:
De batterij en usb poort van mijn 4A heb ik onderweg een keer vervangen, Maar nu begon de fysieke simkaart te happeren. Het onderdeel waar die kaart in gaat kon ik nergens vinden om te vervangen.
Ook voor mij is mijn Pixel 4A een van de beste, zo niet de beste smartphone die ik heb gehad.
Ik ben nog steeds tevreden met mijn 4a, originele accu die nog steeds 2 dagen meegaat. Voor de echte fans: hij is nog steeds nieuw verkrijgbaar:
https://www.bol.com/nl/nl...b-zwart/9300000011493206/

• jellebelle
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Leestip:
De verkoper achter bovengenoemde Bol.com winkel even opzoeken in Google, en dan de reviews lezen. Ik heb me kostelijk vermaakt!

Hier trouwens een verstokte 4a gebruiker. Ik heb in één keer de batterij, laadpoort en scherm laten vervangen. Niet goedkoop, noem me gek, maar ik kan weer een paar jaar door.

Laatst een collega die mijn toestel op tafel zag liggen en vroeg: "Welk model iPhone is dat?" :D

• woekele
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online

woekele

woekele

En netjes op ons wenken bediend, de Pixel 9A (256GB versie) in de aanbieding bij Belsimpel voor 429.

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:05
Inmiddels Lineage OS 23.0 geinstalleerd, wat gebaseerd is op Android 16. Daarmee is het toestel weer up-to-date.

Helaas, vanwege dit gebeuren kan je de Rabobank app niet meer installeren. Echter, via de 'Aurora store' kan je alsnog de laatste versie downloaden en dan werkt alles weer prima.

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Pagina: 1 ... 19 20 Laatste

Let op:
Levertijden mogen besproken worden in [Google Pixel 4a] Levertijden en Prijzen