Ik heb een paar keer met controller geprobeerd met normal steering maar dan moet ik wel een tandje anders rijden. Ik kom of wat draaien in de auto tekort of ik kan mijn rempunten niet goed inschatten met chase cam. Het zal ook niet helpen dat er geen feedback in mijn controller zit. Stuur en pedalen helpt mij in ieder geval de rand van de grip aan te voelen. Misschien dat je er dan ook beter tegenaan kan blijven en voor je gevoel dus meer grip hebt. Tenminste, ik ga er van uit dat je bedoelt met stuur meer grip lijkt te hebbenuchiha tijntje schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 21:21:
[...]
Ben benieuwd of ik snel aan deze tijden kom met het stuurtje. Merk wel dat ik, ook al heb ik alle assists uit, een bak meer grip lijk te hebben en het overstuur een stukje makkelijker is op te vangen. Meer mensen deze ervaring die wisselen tussen controller en stuur?
Ik heb nu op een paar autos geprobeerd de banden wat zinnig af te stellen, maar voor mijn gevoel moet de druk wel heel hoog om het midden van de band niet koud te laten worden. Met bv. die Cadillac op Hakone is het midden van de banden zomaar een graad of 10 kouder op 2 bar of lager