Acties:
  • +3 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:41

derx666

mecker ende blaet

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Op het forum ook aangekondigd: OxygenOS 11.1.4.4 for the OnePlus Nord
Hello everyone,

We are starting to push the incremental roll-out of OxygenOS 11.1.4.4 for OnePlus Nord.

IN:11.1.4.4.AC01DA
EU:11.1.4.4.AC01BA
GLO:11.1.4.4.AC01AA​

Changelog:
System
  • Extended battery life
  • Reduced power consumption in specific scenarios
  • Fixed the issue of delayed notifications
  • Fixed the overheating issue in certain scenarios
  • Updated Android security patch to 2021.06
Aziraphale schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 10:32:
Is teruggaan naar Stable gewoon een kwestie van installeren via Oxygen Updater? Of moet ik (naast backup maken, uiteraard) nog bepaalde dingen doen?
Dat kan, maar je kan ook MSM tool gebruiken (zie gepinde berichten). Data wordt wel gewiped. Je kan ook Keep Data gebruiken van OnePlus, maar geen garantie dat het werkt (plus dat je bugs kan krijgen.)

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aziraphale
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19:49
Anonymoussaurus schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 15:06:

[...]

[...]

Dat kan, maar je kan ook MSM tool gebruiken (zie gepinde berichten). Data wordt wel gewiped. Je kan ook Keep Data gebruiken van OnePlus, maar geen garantie dat het werkt (plus dat je bugs kan krijgen.)
Ok, thanks. Het wipen is geen punt, maar ik wou even zeker weten dat ik niet eerst hoefde te wipen voordat ik ga installeren.

3120WP Solax, 4825WP SolarEdge, Nibe S2125-8 met een VVMS320, 7680Wh Zendure Hyper 2000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
  • Registratie: April 2017

[...]

[...]

Komt er nog een open bèta?

Voor degenen die naar stable willen

https://www.thecustomdroi...droid-11-downgrade-guide/

Je kan ook gewoon stable installeren omdat de. Versie nieuwer is dan beta

[ Voor 15% gewijzigd door Vincent91 op 10-07-2021 16:44 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

[...]

[...]

Wat een stelletje nitwits op het Oneplus forum zeg.100x zelfde vraag, mods hebben ze zeker nog nooit van gehoord daar. Daar ga ik dus ook maar niet meer naartoe, zonde van mn tijd.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

-tom-562

Oliesjeik

Wat denken jullie van de OnePlus Nord 2, met Mediatek processor? 22 juli is de launch.
Ben al een langere tijd op zoek naar een andere telefoon (ik heb helaas de 8T aanbieding bij Amazon laatst gemist..), de huidige Nord trekt mij qua specs wel (1 van de weinige mid-range telefoons met OIS), dus de nieuwe mogelijk ook wel. Alleen die Mediatek processor... die staan nou niet echt bekend om hun dikke prestaties/hitte management/batterij verbruik.

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Mja, ik ben persoonlijk niet kapot van die Mediatek CPU's.

Kwa performance schijnt deze niet slecht te zijn, maar de vraag is hoe goed de driver support enz is. Het is bij mij voornamelijk onderbuik gevoel aangezien ik nog geen device met Mediatek spul gehad heb, maar sta er ook niet om te springen eerlijk gezegd.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bliksem B
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-09 16:30
derx666 schreef op maandag 12 juli 2021 @ 20:50:
Mja, ik ben persoonlijk niet kapot van die Mediatek CPU's.

Kwa performance schijnt deze niet slecht te zijn, maar de vraag is hoe goed de driver support enz is. Het is bij mij voornamelijk onderbuik gevoel aangezien ik nog geen device met Mediatek spul gehad heb, maar sta er ook niet om te springen eerlijk gezegd.
Qua permoance lijkt de nieuwe Mediatek 1200 2x zo snel te zijn t.o.v. de 765G: https://nanoreview.net/en...s-mediatek-dimensity-1200 Dus dat is het overwegen wel waard wat mij betreft.

Driver support, daarentegen is afwachten geblazen. Ik weet nog goed dat de pricewatch: Motorola Moto E4 16GB Grijs issues had met de Wifi driver. Wifi-driver crashte, waardoor soms enkel een volledige reboot hielp, zelfs vliegtuigmodus aan/uit werkte niet. Uiteindelijk teruggestuurd en geld teruggekregen. Motorola en Mediatek wouden het probleem niet oplossen d.m.v. updates.
Daarentegen heb ik ook een Sony XE9005. Slome SoC (maar dat ligt aan Sony's keuze), maar deze heeft dan weer geen issues en Sony blijft MediaTek gebruiken in hun High-End TV's.

Dus ik denk dat MediaTek het wel kan. Met de 1200 chip, lijken ze meer high-end te willen. Ook de samenwerking met OnePlus Nord lijkt dat ze het wel serieus willen nemen.
Als ik een nieuwe telefoon zoek, de reviews zijn goed, dan zou ik het zeker overwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 16:09
Ben vooral benieuwd naar hoever de Dimensity 1200 AI daadwerkelijk slim is. Las iets over 22 scenario's die de chip moet herkennen waardoor je betere foto's krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Mja, voor mij is het sowieso niet interessant, want ik heb de Nord pas een maand of 8 ofzo. Die gaat nog minimaal 2.5-3 jaar dienst doen als het aan mij ligt. Daarna zien we wel verder.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
derx666 schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 18:44:
Mja, voor mij is het sowieso niet interessant, want ik heb de Nord pas een maand of 8 ofzo. Die gaat nog minimaal 2.5-3 jaar dienst doen als het aan mij ligt. Daarna zien we wel verder.
Ik ga mijn 8 Pro ook niet vervangen voor een Nord 2. Meer uit nieuwsgierigheid benieuwd de samenwerking tussen MediaTek en OnePlus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

-tom-562

Oliesjeik

NeverSettle schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 14:20:
Ben vooral benieuwd naar hoever de Dimensity 1200 AI daadwerkelijk slim is. Las iets over 22 scenario's die de chip moet herkennen waardoor je betere foto's krijgt.
Ik zou er niet al te veel van verwachten. Mijn huidige Samsung (S10E) heeft het ook. Als ik 1 van onze katten wil fotograferen springt verandert er een icoontje naar kat/hond o.i.d., bij m'n zoontje zie ik een baby-icoontje etc., ik zie nou niet echt wonderbaarlijke verschillen ofzo :P

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Sinds de update van 21 Juli krijg ik geen meldingen meer op het lockscreen te zien. Als een melding binnenkomt, licht het scherm wel op en is de vingerafdrukscanner te zien, maar geen meldingen meer. Ik heb al eens de meldingen op 't lockscreen getoggeled in de settings, maar helaas... Heeft iemand hetzelfde probleem (gehad)?

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poekman
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01-05 18:05
Freekers schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 10:34:
Sinds de update van 21 Juli krijg ik geen meldingen meer op het lockscreen te zien. Als een melding binnenkomt, licht het scherm wel op en is de vingerafdrukscanner te zien, maar geen meldingen meer. Ik heb al eens de meldingen op 't lockscreen getoggeled in de settings, maar helaas... Heeft iemand hetzelfde probleem (gehad)?
Nee, geen last van. Meldingen komen gewoon binnen op het lockscreen.

Ik heb wel een paar andere rare probleempjes:
  • Kan geen nieuw homescreen aan de linkerkant toevoegen/aanmaken dmv een app slepen.. dus ik moet altijd naar rechts slepen om een nieuw homescreen aan te maken. Terwijl ik gewoon naar links en rechts wil kunnen swipen tussen verschillende homescreens.
  • Tijdens het (normale) bellen kan ik niet terug keren naar m'n homescreen met de knoppen ondeirn. De drie knoppen zijn verdwenen dan...
Kan je dit ergens melden op het www bij Oneplus?

[ Voor 5% gewijzigd door poekman op 27-07-2021 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
poekman schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 12:06:
[...]

Nee, geen last van. Meldingen komen gewoon binnen op het lockscreen.

Ik heb wel een paar andere rare probleempjes:
  • Kan geen nieuw homescreen aan de linkerkant toevoegen/aanmaken dmv een app slepen.. dus ik moet altijd naar rechts slepen om een nieuw homescreen aan te maken. Terwijl ik gewoon naar links en rechts wil kunnen swipen tussen verschillende homescreens.
  • Tijdens het (normale) bellen kan ik niet terug keren naar m'n homescreen met de knoppen ondeirn. De drie knoppen zijn verdwenen dan...
Kan je dit ergens melden op het www bij Oneplus?
Wat betreft de homescreen van OnePlus toestellen: je kan alleen aan de rechterkant een nieuwe aanmaken. Dit werkt wel bij bijvoorbeeld Samsung toestellen.

Bugs kan je melden bij https://forums.oneplus.com/feedback/, heb je wel een account nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
zouden jullie de Nord omruilen naar de Nord 2 ?

of is snapdragon beter dan mediatek ?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Nee, waarom? Mijn toestel is nog geen jaar oud, waarom zou ik die omruilen?

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tervueren
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 08-09 16:52
satshow schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 07:31:
Mijn vrouw heeft de Samsung Galaxy A52 5G en deze krijgt regelmatig updates binnen.
Ik twijfel tussen deze 2.
Ben een "lichte" gebruiker (geen games oid) maar wil wel graag mooie foto's.
Welke van deze 2 raad je dan aan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satshow
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:54
Tervueren schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 09:29:
[...]

Ik twijfel tussen deze 2.
Ben een "lichte" gebruiker (geen games oid) maar wil wel graag mooie foto's.
Welke van deze 2 raad je dan aan??
Ik vind ze beiden wel mooie foto's hebben, maar dat is voor iedereen persoonlijk natuurlijk.
Overigens is de Nord 2 sinds kort uit. Deze levert mooiere foto's dan de nord. Althans dat lees ik in de diverse reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20:16
Freekers schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 10:34:
ik had meldingen daar al uit staan maar wat ik wel heel erg mis is mijn klok. Ik zie alleen nog de vingerafdrukscanner ook sinds de update maar de klok is weg. Kan dit ook nergens terug vinden in de instellingen van ambient display.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

MisterEagle schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 23:15:
[...]
ik had meldingen daar al uit staan maar wat ik wel heel erg mis is mijn klok. Ik zie alleen nog de vingerafdrukscanner ook sinds de update maar de klok is weg. Kan dit ook nergens terug vinden in de instellingen van ambient display.
Het begon bij mij spontaan weer te werken. Heb niets veranderd...

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
Freekers schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 09:21:
[...]

Het begon bij mij spontaan weer te werken. Heb niets veranderd...
Ik heb alles vandaag ook weer terug. Wel toestel een keer extra opnieuw opgestart, maar dat leek in eerste instantie nog geen oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

MisterEagle schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 09:22:
[...]

Ik heb alles vandaag ook weer terug. Wel toestel een keer extra opnieuw opgestart, maar dat leek in eerste instantie nog geen oplossing.
Ook 'vanzelf'?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MisterEagle
Ja, tenzij het een service oid is wat pas een stuk later na reboot gestart wordt.
Ik heb gisteravond 't probleem op meerdere sites teruggevonden na eerdere updates en dat een herstart daarvoor de oplossing was. Dus gisteravond nog herstart maar daarna geen effect gezien. Vanaf vanmorgen werkte het echter weer als vanouds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliksem B
Aan te raden is om de cache na een update te clearen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
Hoi

Is er een nieuwe update voor de Nord?

Gaan ze nu enkel stabiele updates uitbrengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16:04
Hoi

Ja.

Geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorRVL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 19:57
Zojuist update gedaan naar OxygenOS 11.1.5.5.AC01BA. Weinig nieuws onder de zon, weer nieuwe security update van 01-08.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
RaptorRVL schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 10:37:
Zojuist update gedaan naar OxygenOS 11.1.5.5.AC01BA. Weinig nieuws onder de zon, weer nieuwe security update van 01-08.
Via oxygen updater of normale weg ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vincent91 schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 10:14:
Hoi

Is er een nieuwe update voor de Nord?
Ja, OnePlus heeft OxygenOS 11.1.5.5 aangekondigd:

OxygenOS 11.1.5.5 for the OnePlus Nord
Hello everyone,

We are starting to push the incremental roll-out of OxygenOS 11.1.5.5 for OnePlus Nord.

NA: 11.1.5.5.AC01AA
IN: 11.1.5.5.AC01DA
EU: 11.1.5.5.AC01BA​

Changelog:
System
  • Updated Android security patch to 2021.08
  • Improved system stability
Ambient Display
  • Newly added the screenshot feature for AOD
  • Newly added Bitmoji AOD, co-designed with Snapchat, which will liven up the ambient display with your personal Bitmoji avatar. Your avatar will update throughout the day based on your activity and things happening around you ( Path: Settings - Customization - Clock on ambient display - Bitmoji )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vincent91
Doen ze geen beta meer?

ik heb nog een vraag

als er een nieuwe update beschikbaar is

welke rom krijgt ze als eerst ,india rom of global rom

ik zie wel op het forum DA verschijnen dus ik zou india vermoeden

blijkbaar krijgt de europese ze het als laatst omdat er nog aanpassingen moeten gebeuren ,of ben ik verkeerd ?

[ Voor 30% gewijzigd door Vincent91 op 23-08-2021 12:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeverSettle
Vincent91 schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 12:02:
[...]

Doen ze geen beta meer?

ik heb nog een vraag

als er een nieuwe update beschikbaar is

welke rom krijgt ze als eerst ,india rom of global rom

ik zie wel op het forum DA verschijnen dus ik zou india vermoeden

blijkbaar krijgt de europese ze het als laatst omdat er nog aanpassingen moeten gebeuren ,of ben ik verkeerd ?
Dat verschilt, de ene keer brengt OnePlus de OTA updates als eerst uit aan Europa. De andere keer India of Noord-Amerika. Hierdoor kunnen ze op tijd een update terug trekken als er grote problemen ontstaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vincent91 schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 12:02:
[...]

Doen ze geen beta meer?

als er een nieuwe update beschikbaar is, welke rom krijgt ze als eerst ,india rom of global rom. ik zie wel op het forum DA verschijnen dus ik zou india vermoeden. blijkbaar krijgt de europese ze het als laatst omdat er nog aanpassingen moeten gebeuren ,of ben ik verkeerd ?
Geen idee. Laatste bèta is maanden terug, en ze hebben niet expliciet gezegd ermee te stoppen. Wie zal het zeggen... Maar anyway, ik zou zeggen: vraag het OnePlus zelf.

BA is al uit hoor, via Oxygen Updater. India krijgt hem vaak als eerst, maar dat kan nog veranderen/verschillen per update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorRVL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 19:57
Vincent91 schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 10:58:
[...]

Via oxygen updater of normale weg ?
Via de oxygen updater, keek toevallig en daar was ie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
RaptorRVL schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 15:17:
[...]

Via de oxygen updater, keek toevallig en daar was ie :)
Nog niemand ontvangen via normale weg ?

Ze raden aan om te updaten via normale weg

Wat bedoelen ze eigenlijk met improved system stability ?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Joh, je vraagt bij elke update exact dezelfde vragen

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vincent91 schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 16:03:
Ze raden aan om te updaten via normale weg

Wat bedoelen ze eigenlijk met improved system stability ?
Wie ze?

En bugs geplet en systeemstabiliteit verbeterd, zoals ze het zeggen. Maar zoals ik al eerder paar keer heb gezegd: je blijft hier maar dingen vragen die wij ook niet kunnen weten, want we zijn OnePlus niet. Vraag het OnePlus in plaats van hier dezelfde vragen te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
Anonymoussaurus schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 16:29:
[...]

Wie ze?

En bugs geplet en systeemstabiliteit verbeterd, zoals ze het zeggen. Maar zoals ik al eerder paar keer heb gezegd: je blijft hier maar dingen vragen die wij ook niet kunnen weten, want we zijn OnePlus niet. Vraag het OnePlus in plaats van hier dezelfde vragen te stellen.
Ik heb het al verschillende keren gevraagd maar als zij het ook niet weten

En heb het over OnePlus support

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vincent91 schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 17:06:
[...]

Ik heb het al verschillende keren gevraagd maar als zij het ook niet weten

En heb het over OnePlus support
Als zij het niet weten, weten wij het ook waarschijnlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
Anonymoussaurus schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 17:36:
[...]

Als zij het niet weten, weten wij het ook waarschijnlijk niet.
op het forum raden ze het zelfs aan om te updaten via oxygenupdater

maar bij support zeggen ze het tegenovergestelde 8)7 :X

If the update has not already reached your phone via OTA, just use the Oxygen Updater app (from the Play Store) and you will receive the update immediately in a faster and safer way (same name, same genuine file, same Oneplus servers) as all advanced users do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
Vincent91 schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 18:43:
[...]

op het forum raden ze het zelfs aan om te updaten via oxygenupdater

maar bij support zeggen ze het tegenovergestelde 8)7 :X

If the update has not already reached your phone via OTA, just use the Oxygen Updater app (from the Play Store) and you will receive the update immediately in a faster and safer way (same name, same genuine file, same Oneplus servers) as all advanced users do.
Dat komt omdat Oxygen Updater geen officiele app is van OnePlus. Zij zijn dan ook niet verantwoordelijk voor eventuele fouten. Mensen die op de OnePlus community berichten plaatsen zijn gewoon consumenten zoals wij hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0g0ff
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20:07

L0g0ff

omg

Draait iemand hier ook een custom rom op de Nord? Ik vind het aanbod op xda erg dun. Ook linage heeft geen native build voor de Nord.

Ik zou eigenlijk wat minder Google op mijn telefoon willen hebben. Maar ik vind goede support vanuit de rom bouwer wel belangrijk.

Blog.wapnet.nl KompassOS.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Nope, ik draai de default rom.

Heb in het verleden veel geklooid met custom roms op diverse telefoons, maar uiteindelijk is het altijd gezeik. Het werkt imho nooit zo goed als een vendor rom.

Devices:
Diverse Samsung S (S3, S5, S7)
Diverse HTC (Is al lang geleden, types ben ik vergeten)

Tegenwoordig is de support ong. 3-4 jr op een moderne phone, en na mijn ervaring ben ik na 3-4 jaar toe aan een nieuwe. Accu begint minder te worden, en tot nu toe waren de nieuwe telefoons dan altijd wel een flinke upgrade kwa specs.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
hoi

ik wil niet lastig doen maar blijkbaar hebben ze een nieuwe beta uitgerold voor de nord (info via forum)

ik weet dat ik soms lastige vragen stel maar ben helaas geen techneut en nieuw in deze dingen

zou ik stable blijven draaien of terug naar open beta gaan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:08
Vincent91 schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 11:40:

Als er dingen inzitten die je graag wilt testen of zaken die niet werken in de huidige stable maar wel in de beta. Kan je gewoon overgaan. Kan je het beste zelf bepalen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
rens-br schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 11:44:
[...]

Als er dingen inzitten die je graag wilt testen of zaken die niet werken in de huidige stable maar wel in de beta. Kan je gewoon overgaan. Kan je het beste zelf bepalen lijkt me.
ze hebben lang geen betas uitgerold omdat de teams verkleind zijn vanwege de pandemie,staat ook op het forum dus is het niet zeker dat ze er nog gaan uitrollen ,dacht dat ze zich enkel gingen baseren op stable updates

maar ze zeggen wel dat ze zich gaan voorbereiden op android 12 en misschien gaan ze hiervoor betas uitrollen ipv stable dus misschien is het goed om naar beta te gaan ,who knows >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satshow
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:54
Ik ben naar stable gegaan. Ik blijf daar ook gewoon.
Mocht er in de toekomst voor de oneplus nord 2 bèta versies uitgebracht worden dan blijf ik ook op stable.
Uiteraard is dat voor iedereen anders.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Vincent91 schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 11:40:

ik weet dat ik soms lastige vragen stel maar ben helaas geen techneut en nieuw in deze dingen

Je zegt zelf dat je geen techneut bent, en nieuw bent in deze dingen. Waarom zou je dan in vredesnaam een beta willen gaan draaien?

Beta's zijn per definitie minder stabiel, en soms zelfs keihard onstabiel. Als je daar niet mee kunt en/of wilt dealen moet je dus geen beta draaien... Easy.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
derx666 schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 22:17:
[...]

Je zegt zelf dat je geen techneut bent, en nieuw bent in deze dingen. Waarom zou je dan in vredesnaam een beta willen gaan draaien?

Beta's zijn per definitie minder stabiel, en soms zelfs keihard onstabiel. Als je daar niet mee kunt en/of wilt dealen moet je dus geen beta draaien... Easy.
Ik draai al maanden beta omdat ze stabiel niet op orde kregen ,ben even naar stabiel gegaan omdat er geen updates uitkwamen bij beta en nu blijkbaar terug wel

Ben benieuwd of ze nu terug beta gaan ondersteunen of enkel stable , afwachten maar !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
Vincent91 schreef op zondag 5 september 2021 @ 11:22:
[...]

Ik draai al maanden beta omdat ze stabiel niet op orde kregen ,ben even naar stabiel gegaan omdat er geen updates uitkwamen bij beta en nu blijkbaar terug wel

Ben benieuwd of ze nu terug beta gaan ondersteunen of enkel stable , afwachten maar !
Mijn vader gebruikt al bijna een jaar lang de Nord zonder problemen met de stable versies.

OnePlus gaat voorlopig geen Beta versie uitbrengen dat gebaseerd is op Android 12. Als dat wel gebeurt, krijgen de OnePlus 9 series het als eerst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Is dus nu aangekondigd op het forum: OxygenOS Open Beta 6 for the OnePlus Nord
Hey everyone,

Here is the latest open beta build for the OnePlus Nord!

Please bear in mind that this is beta software and, as such, may be less stable than stable MP builds. If you are installing this build, we highly recommend you make a full system backup before proceeding.

Rom Version:
IN/NA/EU:Nord_R_OBT_O6​

Changelog:
System
  • Updated Android security patch to 2021.08
  • Improved system stability
Ambient Display
  • Newly added the screenshot feature for ambient display
  • Newly added Bitmoji ambient display, co-designed with Snapchat, which will liven up the ambient display with your personal Bitmoji avatar. Your avatar will update throughout the day based on your activity and things happening around you ( Path: Settings - Customization - Clock on ambient display - Bitmoji )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RIP. Dat was voor korte duur. Ik neem aan dat het weer verder gaat met Android 12.

End of Android 11 Open Beta release cycle for OnePlus Nord

[ Voor 11% gewijzigd door Anonymoussaurus op 17-09-2021 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
Anonymoussaurus schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 16:23:
RIP. Dat was voor korte duur. Ik neem aan dat het weer verder gaat met Android 12.

End of Android 11 Open Beta release cycle for OnePlus Nord
spijtig ,maar helaas ;w

ze zoeken wel beta testers voor de 9 series dus snap het niet zo goed

betas waren stabieler dan de stable updates

nu zal ik maar naar stable gaan :X

• AustinRivers
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11:54
Vincent91 schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 18:01:
[...]

spijtig ,maar helaas ;w

ze zoeken wel beta testers voor de 9 series dus snap het niet zo goed

betas waren stabieler dan de stable updates

nu zal ik maar naar stable gaan :X
Ik ben benieuwd hoe jij de stable updates instabieler vond dan de beta. Voor mijn gevoel was er alleen soms een bug waarbij ik niet alle notificaties van een app in één keer kon wegvegen. Maar dan ging ik gewoon iedere notificatie één voor één wegdoen. Beetje hinderlijk maar het brak niet mijn hele systeem.

EDIT: ik zit zelf altijd op stable updates. Nooit de beta aangeraakt.

[ Voor 5% gewijzigd door AustinRivers op 18-09-2021 16:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vincent91
nieuws: OnePlus voegt Android-skin samen met OPPO en bemoeilijkt ontgrendelen...

Geld dit ook voor de Nord ?

Ik vind oxyenos zo fijn :N

Acties:
  • +3 Henk 'm!
We will share more details about when specific devices will receive the new OS at a later date.
OnePlus 2.0 - The Next Step of Our Journey

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22-09 10:19

Tags NL

Harmful or Harmless?

De laatste tijd (Heb KPN) steeds vaker oproep gemist zonder dat de telefoon overging, ook vanochtend bij het inloggen op VPN van werk geen SMS.. Nog een keer, geen SMS. Flight-Mode aan/uit en ineens kwamen de SMSjes weer... Iemand die dit ook heeft, afgelopen tijd een paar keer een carrier update via Playstore gekregen maar dit helpt niet

https://powershellisfun.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bliksem B
Tags NL schreef op woensdag 22 september 2021 @ 13:15:
De laatste tijd (Heb KPN) steeds vaker oproep gemist zonder dat de telefoon overging, ook vanochtend bij het inloggen op VPN van werk geen SMS.. Nog een keer, geen SMS. Flight-Mode aan/uit en ineens kwamen de SMSjes weer... Iemand die dit ook heeft, afgelopen tijd een paar keer een carrier update via Playstore gekregen maar dit helpt niet
Ik ken wel het probleem van oproepen die geen prioriteit krijgen en dus direct naar gemiste oproep gaan. Zie ook mijn vorige post voor de bug + oplossing: Bliksem B in "[OnePlus Nord] Ervaringen & Discussie"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Moet eerlijk zeggen dat ik daar tot nu toe nog geen last van heb gehad. Zowel voorheen met Telfort (KPN) + Vodafone (dualsim) als nu met 2x Vodafone geen enkel probleem met gemiste oproepen.

Cube Nuroad Race (2022)

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

Bliksem B schreef op woensdag 22 september 2021 @ 13:56:
[...]

Ik ken wel het probleem van oproepen die geen prioriteit krijgen en dus direct naar gemiste oproep gaan. Zie ook mijn vorige post voor de bug + oplossing: Bliksem B in "[OnePlus Nord] Ervaringen & Discussie"
Heb het aangepast nu, kijken of dat wat doet.. Het is ook niet altijd, maar af en toe maar wel vervelend :)

Tags NL schreef op woensdag 22 september 2021 @ 13:15:
Kun je de SMS niet vervangen voor een authenticator app zoals Authy, Google Authenticator, Microsoft Authenticator, etc.?
Buiten dat het probleem wel opgelost moet worden als SMS niet aankomen, is het gewoon een onveilig protocol wat overal afgeraden wordt voor 2FA te gebruiken. Daarbij is SMS notoir met aflever problemen zolang het bestaat.

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

swhnld schreef op woensdag 22 september 2021 @ 15:10:
[...]

Kun je de SMS niet vervangen voor een authenticator app zoals Authy, Google Authenticator, Microsoft Authenticator, etc.?
Buiten dat het probleem wel opgelost moet worden als SMS niet aankomen, is het gewoon een onveilig protocol wat overal afgeraden wordt voor 2FA te gebruiken. Daarbij is SMS notoir met aflever problemen zolang het bestaat.
In dit geval heb ik geen keus, ingehuurd door klant en die heeft deze oplossing voor extern werken ;) Liever Authenticator app. Maar goed, het gaat niet alleen om SMS maar ook om telefoongesprekken die gemist worden zonder dat er iets op mijn Nord te zien is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ik heb net een Nord ontvangen, en bij het doen van wat research zag ik ergens een rood lockscreen met accu stats erop. Je zag batterijvoltage, laadsnelheid etc. Achtergrond was 'Oneplus' rood.

Iemand toevallig een idee welke app / mod dit is? Ik kom van een iPhone, dus het is weer effe wennen :-)

Gevonden: Is een AOSP rom op XDA developers. Misschien flash ik m wel :-)

[ Voor 14% gewijzigd door Bertus op 06-10-2021 10:49 ]

Heeft ook een computer!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vincent91
zojuist oxygenos11.1.6.6 ontvangen en word momenteel geinstalleerd !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

Vincent91 schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 12:36:
zojuist oxygenos11.1.6.6 ontvangen en word momenteel geinstalleerd !
Kreeg net ook melding van mijn Oxygen Updater :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!
OnePlus heeft OxygenOS 11.1.6.6 aangekondigd op het forum: OxygenOS 11.1.6.6 for the OnePlus Nord
Hello everyone,

We are starting to push the incremental roll-out of OxygenOS 11.1.6.6 for OnePlus Nord.

NA: 11.1.6.6.AC01AA
IN: 11.1.6.6.AC01DA
EU: 11.1.6.6.AC01BA

Changelog:
System
  • Improved system stability and general bug fixes
  • Updated Android Security Patch to 2021.10
OnePlus Store (Only EU/NA)
  • An intuitive and convenient way to manage your OnePlus account, get easy-to-access support, discover exciting members-only benefits, and shop for OnePlus products. (Please note that it can be uninstalled)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ravefiend
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:17

Ravefiend

Carpe diem!

Iemand ervaring met het zelf vervangen van het scherm van de OnePlus Nord? Heb hier een toestel met een gebarsten scherm dus ben op zoek naar een nieuw van een betrouwbare partij. Echter lijkt me het aanbod nogal schaars, wel een enkel te vinden op AliEx maar soms zonder frame, en andere zoals https://www.parts4repair.com/cell-phone-parts/ hebben OnePlus Nord zelfs helemaal niet op hun site staan. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Gelukkig nog niet hoeven te doen. Omdat ik hier wel een beetje bang voor was heb ik er maar een fullcover hoesje omheen gedaan. Had tot vorige week zelfs nog de originele display protector erop zitten, maar helaas waren er een aantal luchtbubbels onder gekomen, dus maar een glazen protector gekocht, en die erop geplakt (voelt ook nog een stuk nicer aan ook).

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ravefiend schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 20:52:
Iemand ervaring met het zelf vervangen van het scherm van de OnePlus Nord? Heb hier een toestel met een gebarsten scherm dus ben op zoek naar een nieuw van een betrouwbare partij. Echter lijkt me het aanbod nogal schaars, wel een enkel te vinden op AliEx maar soms zonder frame, en andere zoals https://www.parts4repair.com/cell-phone-parts/ hebben OnePlus Nord zelfs helemaal niet op hun site staan. |:(
Je zou Banggood of andere Indiase partij kunnen proberen, daar zijn enorm veel Nords verkocht.

Of naar OnePlus sturen voor reparatie, zal iets duurder zijn, maar dan weet je zeker dat het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Mijn schoonzus heeft problemen met haar Nord.

Ze heeft er over dat ze vaak geen mobiel internet heeft. Wifi werkt wel prima.
Ook heeft ze over at de telefoon soms in een 'refresh mode' o.i.d. komt waarbij de telefoon begint te trillen, wat ze heeft getypt delete.

Komt iemand dit bekend voor? Ik zit wel wat op Google te zoeken en dat eerst probleem kom ik regelmatig tegen (na update naar Android 12?). Maar dat 2e probleem kan ik niets over vinden.
Voor beiden heb ik dus ook geen oplossing kunnen vinden?

Iemand wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AustinRivers
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11:54
Piet91 schreef op maandag 13 december 2021 @ 18:58:
Mijn schoonzus heeft problemen met haar Nord.

Ze heeft er over dat ze vaak geen mobiel internet heeft. Wifi werkt wel prima.
Ook heeft ze over at de telefoon soms in een 'refresh mode' o.i.d. komt waarbij de telefoon begint te trillen, wat ze heeft getypt delete.

Komt iemand dit bekend voor? Ik zit wel wat op Google te zoeken en dat eerst probleem kom ik regelmatig tegen (na update naar Android 12?). Maar dat 2e probleem kan ik niets over vinden.
Voor beiden heb ik dus ook geen oplossing kunnen vinden?

Iemand wel?
Welke provider heeft je schoonzus?
Gebruikt ze de standaard keyboard app? Of heeft ze een andere geïnstalleerd zoals Swiftkey?

En voor zover ik het weet, is er nog geen update naar Android 12 voor de gewone Nord.
Trouwens ik herken dit probleem niet maar ben wel benieuwd wat dit veroorzaakt. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Ik herken het probleem ook niet. Ik heb zelfs de ervaring dat m'n dataverbinding beter werkt dan voorheen op m'n S7, en ook dan de S10 van m'n vrouw.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Oh, dan heb ik wat betreft update verkeerd gelezen, maar lees wel allerlei verhalen over wegvallen van mobiel internet bij diverse OnePlus fora.
Ik weet niet of ze de standaard keyboard app gebruikt.

Dat is ook het lastige; het is niet bij mezelf maar bij iemand anders die ook niet direct in de buurt is.
Probleem is ook niet altijd te reproduceren wat het ook nog eens lastiger maakt.

Ik heb vooralsnog geen oplossing kunnen vinden, vandaar mijn vraag hier.
Misschien om te beginnen een hard reset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:55

Quad

Doof

Qua wegvallende verbinding, check de simkaart, vraag desnoods een nieuwe aan of probeer een ander simkaartje.
Mij OPN heeft geen last van wegvallende 5G verbinding op T-Mobile netwerk.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyhfin
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-08 21:37
Krijg melding van nieuwe firmware update via Oxygen Updater app

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kyhfin schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 09:32:
Krijg melding van nieuwe firmware update via Oxygen Updater app
Klopt, is net toegevoegd. Changelog:
##System
• Fixed the issue of probable failure of call forwarding function
• Improved system stability and fixed general bugs
• Updated Android Security Patch to 2021.11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
Anonymoussaurus schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 10:07:
[...]

Klopt, is net toegevoegd. Changelog:

[...]
het is midden december en ze rollen de beveilingsupdate uit van november 8)7 |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Vincent91 schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 12:23:
[...]

het is midden december en ze rollen de beveilingsupdate uit van november 8)7 |:(
Heb jij liever de augustus update ?

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vincent91 schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 12:23:
[...]

Tja, Never Settle.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
OxygenOS 11.1.7.7 is ook aangekondigd op het forum: OxygenOS 11.1.7.7 for the OnePlus Nord
Hello everyone,

We are starting to push the incremental roll-out of OxygenOS 11.1.7.7 for OnePlus Nord.

NA 11.1.7.7.AC01AA
IN 11.1.7.7.AC01DA
EU 11.1.7.7.AC01BA​

Changelog:
System
  • Fixed the low probability call forwarding failure issue
  • Improved system stability and fixed general bugs
  • Updated Android Security Patch to 2021.11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmypop1
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 10:17
Ben toch blij dat ik weg ben bij oneplus, deze update stelt ook niet veel voor + de verandering naar colorOs zegt me ook niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
jimmypop1 schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 10:47:
Ben toch blij dat ik weg ben bij oneplus, deze update stelt ook niet veel voor + de verandering naar colorOs zegt me ook niets.
ik ben overgestapt naar samsung vanwege coloros verandering en ook de maandelijkse updates die samsung wel aanbied ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmypop1
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 10:17
Ik heb zo'n 6-tal jaar oneplus gehad van de 1 naar de 3 => 5 => 6t en de nord.
Van alle toestellen super tevreden geweest behalve de nord (heb ik ook maar een 4-tal maanden gehad).

Maar ze zijn absoluut niet meer wat ze waren en al helemaal niet meer nu ze zijn opgenomen onder OPPO.

Jammer (ze zullen wel nog trouwe klanten verliezen denk ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0g0ff
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20:07

L0g0ff

omg

jimmypop1 schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 11:22:
Ik heb zo'n 6-tal jaar oneplus gehad van de 1 naar de 3 => 5 => 6t en de nord.
Van alle toestellen super tevreden geweest behalve de nord (heb ik ook maar een 4-tal maanden gehad).

Maar ze zijn absoluut niet meer wat ze waren en al helemaal niet meer nu ze zijn opgenomen onder OPPO.

Jammer (ze zullen wel nog trouwe klanten verliezen denk ik)
"Never settle" :+

Blog.wapnet.nl KompassOS.nl

Acties:
  • +3 Henk 'm!
XDA heeft een Android 12 update tracker, het zal nog even duren voor de Nord verwacht ik, maar toch handig dit te volgen!

https://www.xda-developer...id-12-update-tracker/amp/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
ik heb juist op mijn samsung a52s android 12 ontvangen _/-\o_ en is ook heel stabiel

snap niet waarom het bij oneplus niet lukt en bij samsung wel 8)7 :? (zijn allebei mid-rangers)

oneplus kan nog veel leren van samsung ivm updates :9 :P 8)

ik lees ook op andere forums dat er veel hun oneplus gaan wegdoen omwille van oxygenos12 ,ben toch blij dat ik het allesinds gedaan heb

als ze bij oneplus hun orde op zaken hebben zou ik misschien terug naar hun gaan maar eerst zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
swhnld schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 19:58:
XDA heeft een Android 12 update tracker, het zal nog even duren voor de Nord verwacht ik, maar toch handig dit te volgen!

https://www.xda-developer...id-12-update-tracker/amp/
dat ze eerst hun oneplus 9 modellen in orde brengen want je leest niks anders dan klachten |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vincent91 schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 11:13:
ik heb juist op mijn samsung a52s android 12 ontvangen _/-\o_ en is ook heel stabiel

snap niet waarom het bij oneplus niet lukt en bij samsung wel 8)7 :? (zijn allebei mid-rangers)

oneplus kan nog veel leren van samsung ivm updates :9 :P 8)

ik lees ook op andere forums dat er veel hun oneplus gaan wegdoen omwille van oxygenos12 ,ben toch blij dat ik het allesinds gedaan heb

als ze bij oneplus hun orde op zaken hebben zou ik misschien terug naar hun gaan maar eerst zien
Probleem bij Oneplus is dat ze zijn doorgeschoten in hun optimalisaties, dus al ziet het er uit als schone Android, onder water zijn er heel veel aanpassingen gedaan, en die moet je in een nieuwe Android versie dan ook weer maken, of comptabiliteit en upgrades issues voor oplossen. Dus duurt het veel langer voor een nieuwe release. Samsung heeft dat in de loop van de tijd slimmer in elkaar gezet, waardoor ze veel sneller nieuwe versies uit kunnen brengen. Betekend wel dat ze niet het snelste toestel zijn met een bepaalde chip.

Daarnaast zijn ze bij Oneplus van 1 a 2 modellen per jaar gegaan naar, 3, 4, 5, 6 modellen, die allemaal onderhouden moeten worden. Daar komt nu ook nog de integratie van hun ontwikkelteam met dat van Oppo bij. Als ze er van leren zou mooi zijn, maar dat heeft tijd nodig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vincent91
OxygenOS 11.1.8.8 update-patch for Nord available at the same time via OTA and Oxygen Updater (EU).
78 MB for incremental and 2.86 GB for full version (EU).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glaswerk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:37
Vincent91 schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 11:01:
OxygenOS 11.1.8.8 update-patch for Nord available at the same time via OTA and Oxygen Updater (EU).
78 MB for incremental and 2.86 GB for full version (EU).
Nu je erover begint: het verbaast me altijd dat de OS updates automatisch binnenkomen (of nou ja, via de Oxygen updater app), maar dat ik voor Google Play system updates handmatig in het instellingen-menu checken. En dan meldt ie een update, en dat een herstart nodig is... en daarna staat de boel nog steeds op december '21 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliksem B
Ze zijn nu wel redelijk op tijd. Patches van januari worden ook daadwerkelijk in januari uitgerold.

Zijn er trouwens meer mensen waarbij af en toe de instellingen van het vergrendelscherm automatisch veranderen? Ik heb al meerdere keren gehad dat het aantal seconden voor vergrendelen van 2 minuten veranderd naar 30 seconden en dat meldingen van wel inhoud weergeven, naar geen info veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Wat ik wel jammer vind is dat het OTA updaten gewoon lang op zich laat wachten. Ik doe het maar elke keer zelf handmatig, maar als bv mijn vrouw dat zou moeten doen... nja.. puinhoop :)

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Bliksem B schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 13:16:
Ze zijn nu wel redelijk op tijd. Patches van januari worden ook daadwerkelijk in januari uitgerold.
Tsja, en als ze een keer op tijd zijn is het helemaal aan het eind van de maand. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
Anonymoussaurus schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 13:54:
[...]

Tsja, en als ze een keer op tijd zijn is het helemaal aan het eind van de maand. :+
nu nog android 12 _O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!
OnePlus heeft dus inderdaad OxygenOS 11.1.8.8 aangekondigd: OxygenOS 11.1.8.8 for the OnePlus Nord
Hey everyone,

We are very thrilled to announce that we are ready to roll out OxygenOS 11.1.8.8 for the OnePlus Nord.

IN: 11.1.8.8.AC01DA
EU: 11.1.8.8.AC01BA
GLO: 11.1.8.8.AC01AA​

Changelog
System
  • Improve system stability
  • Updated Android security patch to 2022-01

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:55

Quad

Doof

Anonymoussaurus schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 15:09:
OnePlus heeft dus inderdaad OxygenOS 11.1.8.8 aangekondigd: OxygenOS 11.1.8.8 for the OnePlus Nord

[...]
very thrilled to announce
Echt.. _O- om een kleine security update..

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
Ik gok in Q2 of zelfs in Q3. De OnePlus 8 serie en OnePlus Nord 2 zitten ook nog op Android 11. Die zullen denk ik eerst aan de beurt komen. Maar laten ze eerst OnePlus 9 series stabiel krijgen op OOS12.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
NeverSettle schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 15:25:
[...]

Ik gok in Q2 of zelfs in Q3. De OnePlus 8 serie en OnePlus Nord 2 zitten ook nog op Android 11. Die zullen denk ik eerst aan de beurt komen. Maar laten ze eerst OnePlus 9 series stabiel krijgen op OOS12.
Terwijl dat samsung nu alle mid-rangers aan het updaten is naar Android 12 versie

Ze hebben nu wel een closed beta groep opgericht voor de OnePlus 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Wat heeft A12 eigenlijk wat 11 niet heeft ?

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pagina: 1 ... 24 ... 27 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden & Prijzen: [OnePlus Nord] Levertijden & Prijzen
- Accessoires: [OnePlus Nord] Accessoires
- Vragen/opmerkingen m.b.t Oxygen updater: [Oxygen Updater] Ervaringen & Discussie