Het grote Nissan Ariya topic

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sahinasappelsap
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19:57
dedrogist schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 07:16:
[...]

Ik ga volgende week vrijdag opnieuw naar de dealer om te kijken of ze mijn configuratiefile(instelling) kunnen aanpassen. Mijn firmware is overigens: 283C37LF7D. Ben op Facebook in de ariya groep ook actief geweest en heb vervolgens alle gegevens vandaar en uit mijn eigen auto eens door chatgpt gegooid. Hier kwamen onderstaande conclusies uit:
[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
Mocht het hierna wel allemaal zichtbaar zijn dan laat ik het hier weer weten
Handig, misschien ga ik volgende week de dealer ook maar eens bellen, so far no updates :-/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JaapZ1
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 23-10 08:24
Gebruik de trekhaak ongeveer 10 keer per jaar, mijn ervaring is dat als je de haak er een maand of 12 onder laat zitten dat het inderdaad vanzelf een vaste variant wordt ;-) dus daar heb je wel een punt mee.
Ik denk dat een vaste iets compacter is, wordt vervolgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaapZ1
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 23-10 08:24
dedrogist schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 07:16:
[...]

Ik ga volgende week vrijdag opnieuw naar de dealer om te kijken of ze mijn configuratiefile(instelling) kunnen aanpassen. Mijn firmware is overigens: 283C37LF7D. Ben op Facebook in de ariya groep ook actief geweest en heb vervolgens alle gegevens vandaar en uit mijn eigen auto eens door chatgpt gegooid. Hier kwamen onderstaande conclusies uit:
[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
Mocht het hierna wel allemaal zichtbaar zijn dan laat ik het hier weer weten
Helder, mijn software heeft geen OTA ondersteuning dus het zal niet vanzelf aan komen waaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PVPaneel
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 15:32
Zojuist bij de wagenparkbeheerder een advance met 87 kWh accu en 22-kW lader besteld. Levering in december (voorraad auto). Ben benieuwd; de kofferbakinhoud neemt met 50% toe, de achterbank ruimte ook en de WLTP range met 210 km, dus we krijgen er iets meer auto voor terug.. Maar wat is het duur geworden... Mijn i3 deed nog 44 euro per maand bijtelling (ex overige kosten), dat is bij de Ariya zo 200 euro meer...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeWazowski
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:52

MikeWazowski

Look into my eye

PVPaneel schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 14:00:
Zojuist bij de wagenparkbeheerder een advance met 87 kWh accu en 22-kW lader besteld. Levering in december (voorraad auto). Ben benieuwd; de kofferbakinhoud neemt met 50% toe, de achterbank ruimte ook en de WLTP range met 210 km, dus we krijgen er iets meer auto voor terug.. Maar wat is het duur geworden... Mijn i3 deed nog 44 euro per maand bijtelling (ex overige kosten), dat is bij de Ariya zo 200 euro meer...
Daar ga je geen spijt van krijgen!
(Ik hen mijn Ariya via private lease, dat is nog duurder.. maar ik vind het de auto waard en het is voor mij nodig want ik heb altijd de vreemdste problemen (wel goed voor de monteurs om bij te leren 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeWazowski
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:52

MikeWazowski

Look into my eye

sahinasappelsap schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 21:47:
[...]

Hoe heb je de verlichting gedaan, had jij al ledjes in het logo? of heb je die er zelf in geklust? of eentje met led gekocht?
Sorry, deze had ik even gemist...
Ik heb het laten doen door de dealer (lease auto en moest via Nissan ). Zover ik begreep was alles er al voor aanwezig, ze moesten alleen een extra draad trekken en aansluiten om te zorgen dat het logo geschakeld uitging (dus uit wanneer auto "uit" is. Koste 91 euro maar ik ben er blij mee - ziet er erg stoer uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sahinasappelsap
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19:57
MikeWazowski schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 14:32:
[...]

Sorry, deze had ik even gemist...
Ik heb het laten doen door de dealer (lease auto en moest via Nissan ). Zover ik begreep was alles er al voor aanwezig, ze moesten alleen een extra draad trekken en aansluiten om te zorgen dat het logo geschakeld uitging (dus uit wanneer auto "uit" is. Koste 91 euro maar ik ben er blij mee - ziet er erg stoer uit..
Als ik het dan goed begrijp heb jij dus een front logo waar de leds al wel inzitten in je 2024 arıya?
Laatste keer dat ik het gecontroleerd heb leken de 2 aansluitpinnetjes in mijn logo te missen. Conclusie, de leds zijn achterwege gelaten door Nissan.
Pagina: 1 ... 7 8 Laatste