Als ik bij de supermarkt ben zie ik regelmatig mensen die 3 cent te veel betaald hebben deze mensen breken bijna de supermarkt af
Kijk ik op het tweakers forum hoe vaak mensen klagen dat dat het product wat men gisteren heeft gekocht nu 10 euro goedkoper is en doen of de wereld vergaat en dat ons laatste uur heeft geslagen
Als een winkel een fout maakt en het product veel te goedkoop levert dan is het opeens wel normaal
dus dan ga ik ervanuit dat de medewerker die deze fout heeft gemaakt ontslag mag krijgen zonder vergoeding toch!!
Want er mag toch worden verwacht dat iedereen foutloos werkt!!
Mensen moeten eens leren wat minder in de ik vorm te leven
IK moet mijn recht krijgen
IK moet vooral niks teveel betalen
IK moet als koning behandeld worden
IK moet mijn pakketje binnen 5 minuten hebben
IK moet en mag verwachten dat IK 100 Jaar garantie krijg op een product van 1 euro of duurder is
Ik zegt als IK maar eerst kom dan mag de rest er in stikken als IK er maar beter van wordt
Was Geschreven door Ikke
Kijk ik op het tweakers forum hoe vaak mensen klagen dat dat het product wat men gisteren heeft gekocht nu 10 euro goedkoper is en doen of de wereld vergaat en dat ons laatste uur heeft geslagen
Als een winkel een fout maakt en het product veel te goedkoop levert dan is het opeens wel normaal
dus dan ga ik ervanuit dat de medewerker die deze fout heeft gemaakt ontslag mag krijgen zonder vergoeding toch!!
Want er mag toch worden verwacht dat iedereen foutloos werkt!!
Mensen moeten eens leren wat minder in de ik vorm te leven
IK moet mijn recht krijgen
IK moet vooral niks teveel betalen
IK moet als koning behandeld worden
IK moet mijn pakketje binnen 5 minuten hebben
IK moet en mag verwachten dat IK 100 Jaar garantie krijg op een product van 1 euro of duurder is
Ik zegt als IK maar eerst kom dan mag de rest er in stikken als IK er maar beter van wordt
Was Geschreven door Ikke