Het grote zit/sta bureau's-topic

Pagina: 1 ... 10 ... 34 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overwatch
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 24-04-2022
tismij schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 17:25:
[...]

heb net de versie met Havana blad besteld dus ergens volgende zal ik een foto plaatsen :)
(gepast nadat die van jou binnen is dus we kunnen achteraf spijt krijgen of ruilen als het toch niet bevalt ;) )
ik ben erg benieuwd hoe deze kleur er "in het echt' uit ziet, heb je toevallig een foto? kon hem na deze reactie niet vinden :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
DropjesLover schreef op woensdag 7 april 2021 @ 15:48:

De gewenste L-vorm lijkt een beetje zeldzaam te zijn?
Ik had destijds deze op het oog: https://www.kantoormeubel...rstelbaar-hoekbureau-flex

[ Voor 59% gewijzigd door XWB op 08-04-2021 13:28 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover
  • Registratie: November 2004
  • Nu online

DropjesLover

Dit dus ->

pjottum schreef op woensdag 7 april 2021 @ 18:30:
[...]

Kost een tientje, en dan komt, in mijn geval, een bus van DPD aan je deur.

Die hoekburos zijn inderdaad zeldzaam. Je kan ook denken dat je geen L in de hoogte hebt, en dus 2 buros waarvan je er maar 1 omhoog zet. Je staat wellicht niet de hele dag?

Ik heb zelf, als test, ooit een tafeltje op mijn buro gezet waar mijn laptop precies op paste. Gewoon, om te testen of ik uberhaubt zou gaan staan. Kan je nog even proberen voor je een smak geld uitgeeft?
Ik heb het bij mijn vorige werkgever wel veel gebruikt, en ik heb ook wel wat meetings / calls per dat waarbij ik de laatste maanden gewoon sta / rondloop. Ik denk wel dat ik het genoeg ga gebruiken.
We hebben ook bericht gekregen dat de post-corona standaard gaat zijn dat we 2 dagen / week thuiswerken (in overleg vast meer, maar hier houdt onze overkoepelende organisatie rekening mee).
Die hoeken zijn zo... haaks.
Ik zoek meer iets met een ronding waar ik in kan zitten, zoals de IKEA Bekant. Lijkt zo'n beetje de enige te zijn die aan mijn wensen voldoet... Scheelt ook wel, ik hoef alleen het onderstel te kopen, het blad hebben we al.

[ Voor 19% gewijzigd door DropjesLover op 08-04-2021 17:06 ]

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tismij
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:20

tismij

???

overwatch schreef op donderdag 8 april 2021 @ 13:23:
[...]

ik ben erg benieuwd hoe deze kleur er "in het echt' uit ziet, heb je toevallig een foto? kon hem na deze reactie niet vinden :*)
probeer as weekend foto te maken en te posten, kleur bevalt goed.

It has always been the prerogative of children and fools to point out that the emperor has no clothes but the emperor remains the emperor and the fool is just a fool.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
J-East schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 11:57:
[...]

Vandaag binnen gekregen en in elkaar gezet. In ben er erg blij mee! Het monteren was een peulenschil. Op hoogte staat het bureau behoorlijk stabiel, al heb ik geen vergelijkingsmateriaal. Natuurlijk wiebelt het scherm (op voet) een beetje, maar niet storend. Het in hoogte verstellen gaat erg snel en vrij stil, met op de display een weergave van de hoogte in cm. Ook zitten er 4 geheugenfuncties op en zit aan de zijkant van het display een USB-poort.

Dus jep, voor minder dan € 500,- (incl. BTW) een prima aankoop _/-\o_

Edit: anti-collision werkt ook uitstekend, staat zeer snel stil en schiet daarna weer iets naar boven.
Hierbij mijn resultaat:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kGBH9fRUxcKObYQC2o1bLu6NDC8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vJZPVt3dW5q1cozRe3Qq0QYN.jpg?f=fotoalbum_large

Dit is het Robson blad en zwart onderstel. In de sta stand is dit bureau stabiel, het is een stevig bureau en makkelijk in elkaar te zetten. De USB aansluiting op het controllertje is ook erg handig! Het frame onder het bureau kun je goed gebruiken met klitteband om de kabels in te verwerken (nog niet alles is gedaan op de foto).

Ben er heel tevreden mee. _/-\o_

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ollie_1982
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-05 11:43
ollie_1982 schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 21:45:
[...]

Thanks voor deze tip!

Ik heb deze zojuist ook besteld. Wit frame met licht eiken blad in de afmeting 180x80. Verder nog de kabelgoot besteld.

Zal zodra alles binnen is hier ook mijn ervaring delen.
Vandaag is het bureau binnen gekomen. Erg tevreden mee. Met staan beweegt het bureau nagenoeg niet, tenzij je bewust wat wild doet. Ik heb geen referentie maar het omlaag en omhoog gaan gaat best snel.

Ik heb het hier besteld, nu alleen niet meer leverbaar:

Bureau: https://prooffice.nl/arti...80cm-wit-licht-eiken.html
Kabelgoot: https://prooffice.nl/arti...0cm-onder-bureau-wit.html

Hierbij wat foto's:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fwjuPrMzObeApcACrv-yhObBTd4=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MfiyWheSxcoC4E3WJ003Lvxw.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mswdLubaoFTWuw-TgQtKmGjwNfU=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SQiK1iFXkOkCYHKKRF16v9Ni.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qZmqu3YJ0zS-qdZnForG8bGVtoY=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GOHywMttxsZoNN0pCcWfRMrY.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tpeYFCnZJWnEv7noyhqGtuvmlTU=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MGRWrbVDPiKAjpLvWC0gN6Jn.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4LvntH9qGj7wUfNHqKfh6ZkwLtk=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/T7ui8ptaKuGTYDK5rcfwAJWQ.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• overwatch
tismij schreef op donderdag 8 april 2021 @ 18:41:
[...]

probeer as weekend foto te maken en te posten, kleur bevalt goed.
Heb de knoop al doorgehakt, het is toch robuust eiken geworden i.v.m. de rest van de meubels die ik thuis heb staan :)

Hopelijk dus binnen nu en 2-3 weken een nieuw bureau, heb ook de kabelmanagement set erbij genomen en de service om het in elkaar te laten zetten door Multi Ratio. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiff
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:37
Naar aanleiding van dit topic ook besluit genomen om een elektrische zit/sta bureau aan te schaffen;
Gekozen voor de EF1 kleur 'Grau' via de.flexispot.com, in de actie voor € 184,99.
Onderstel dus in Duitsland besteld op 29-3, werd geleverd uit Frankrijk door GLS, op 2-4.

En bij tafelbladen.eu een blad van 160x80 voor € 103,40
Die deed er uit Hoogeveen naar IJhorst langer over om bij mij te komen :-(

Gisteravond in elkaar gezet, en erg tevreden.
Motor is stil en snel genoeg, stabiliteit voldoende.

https://calvinandhobbes.fandom.com/wiki/Spaceman_Spiff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:58

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

@DropjesLover is dit wat jij zoekt? https://zit-stabureau.nl/...-winea-active-hoekbureau/

Of https://www.worktrainer.nl/Zit-Sta-hoekbureau-S471-xl wellicht.

[ Voor 24% gewijzigd door Beekforel op 15-04-2021 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover
  • Nu online

DropjesLover

Dit dus ->

De webshop loods60 lijkt niet meer te bestaan.
Die worktrainer ruim buiten budget.

Maar wel zeker de richting :)

BThGvNeOA
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:58

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

DropjesLover schreef op donderdag 15 april 2021 @ 23:02:
[...]

Ah dat had ik niet gezien. Ik ben ook al geruime tijd op zoek naar iets wat lijkt op jouw wensen maar ook nog niet echt iets geschikts gevonden helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-12-2024

Famous

R 400+

DropjesLover schreef op donderdag 15 april 2021 @ 23:02:
[...]

Ik zal niet het bedrijf promoten waar ik werk maar die bureaus (onderstellen) in L-vorm zijn tegenwoordig wel goed leverbaar.

Zelfs met LED display en memorystanden :)

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcheese
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:01
Ik probeer al enige tijd mijn bureau van Flexispot geleverd te krijgen, maar helaas adviseert Flexispot nu zelf om het maar te stoneren...blijkbaar heeft Flexispot meerdere magazijnen, als ze uit Duitsland leveren dan gaat het niet goed:

Sehr geehrter Kunde,

danke, dass Sie uns kontaktiert haben.
Leider können unsere ins Ausland versendeten Pakete nur per DHL verschickt werden. Da unser Paket zu schwer ist und DHL nicht an Sie liefert, führt ein erneutes Senden zum gleichen Ergebnis. Wir werden mit DHL verhandeln. Wir empfehlen Ihnen, die Bestellung zu stornieren oder uns eine deutsche Adresse mitzuteilen. Wir freuen uns auf Ihre Antwort.

Bitte zögern Sie nicht, uns zu kontaktieren, wenn Sie weitere Fragen haben.
Vielen Dank für Ihre Hilfe und Geduld.

Mit freundlichen Grüßen
Kundendienst Flexispot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesn
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 26-06-2023
@Leviathius @Mastermind-- en/of andere Boho Basic Line eigenaars

Ik heb een paar dagen geleden het frame geleverd gekregen. Alles ziet er goed uit en vandaag heb ik het bureau in elkaar gezet. Helaas gaat er iets mis met het bewegen van het bureau. De poten bewegen niet op dezelfde snelheid en bij het initialiseren stopt een van de poten op de verkeerde hoogte. Het smalste deel van de poot beweegt niet naar binnen. Misschien zit er iets klem? Zie foto ter verduidelijking. Dit is de initialisatie-stand; de rechterpoot stopt veel te vroeg. Het initialiseren heb ik overigens in normale oriëntatie gedaan. Dit is tijdelijk omdat het bureau niet meer normaal recht kan staan. Is iemand anders hier ook tegenaan gelopen? Ik ga morgen de klantenservice benaderen, maar misschien zie ik iets over het hoofd.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WP6_5-fJMh_IQxbTNkt-BFbMuPk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3etTlDBM5Fk62MCPf0ZyOHjL.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:18
Ik heb sinds een week de MultiRatio MRC PRO hoek zit-sta werkplek. Erg blij mee, goede prijs kwaliteit, heel stabiel (wiebelt nog niet als je er op gaat zitten), mooi afgewerkt, sterke motoren niets mis mee. Levertijd was ruim een week dat viel ook mee en de prijs was inclusief assemblage op locatie.

[ Voor 13% gewijzigd door ph4ge op 18-04-2021 13:44 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:10
jesn schreef op zondag 18 april 2021 @ 13:28:
@Leviathius @Mastermind-- en/of andere Boho Basic Line eigenaars

Ik heb een paar dagen geleden het frame geleverd gekregen. Alles ziet er goed uit en vandaag heb ik het bureau in elkaar gezet. Helaas gaat er iets mis met het bewegen van het bureau. De poten bewegen niet op dezelfde snelheid en bij het initialiseren stopt een van de poten op de verkeerde hoogte. Het smalste deel van de poot beweegt niet naar binnen. Misschien zit er iets klem? Zie foto ter verduidelijking. Dit is de initialisatie-stand; de rechterpoot stopt veel te vroeg. Het initialiseren heb ik overigens in normale oriëntatie gedaan. Dit is tijdelijk omdat het bureau niet meer normaal recht kan staan. Is iemand anders hier ook tegenaan gelopen? Ik ga morgen de klantenservice benaderen, maar misschien zie ik iets over het hoofd.

[Afbeelding]
Oef dit is een lastige ja. Ik denk dat je het meeste kans maakt bij de klantenservice. Heb ze 1x gesproken (werd volgende werkdag dus gebeld na mijn mail) en heel netjes te woord gestaan (in het engels) en uitleg gekregen.

YouTube: MotorcycleGeek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjeefr
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-06 15:03
Kunnen de mensen die een Flexispot EC5 besteld hebben (en deze met een min. breedte van 160cm gebruiken) hun ervaringen delen wat betreft de stabiliteit? Ik heb nu een simpel Ikea 200x60 Linnmon bureau. Ik wil zelf eigenlijk niet kleiner dan 180cm gaan en heb mijn ogen laten vallen op de FlexiSpot EC5. Ik twijfel alleen over de stabiliteit.

Mochten er mensen bewust niet voor de EC5 zijn gegaan, maar een ander merk in dezelfde prijsklasse, dan ben ik ook erg nieuwsgierig.. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jesn
Leviathius schreef op zondag 18 april 2021 @ 18:39:
[...]

Oef dit is een lastige ja. Ik denk dat je het meeste kans maakt bij de klantenservice. Heb ze 1x gesproken (werd volgende werkdag dus gebeld na mijn mail) en heel netjes te woord gestaan (in het engels) en uitleg gekregen.
Vanochtend met de klantenservice gebeld en ze sturen me een nieuwe control-box en poot op. Dus de service is prima! Het viel me op dat de control-box twee ingangen heeft voor de kabel van het bedieningspaneel. Is dat bij jou ook zo? Zou het nog uitmaken welke je gebruikt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:59

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Sjeefr schreef op maandag 19 april 2021 @ 12:14:
Kunnen de mensen die een Flexispot EC5 besteld hebben (en deze met een min. breedte van 160cm gebruiken) hun ervaringen delen wat betreft de stabiliteit? Ik heb nu een simpel Ikea 200x60 Linnmon bureau. Ik wil zelf eigenlijk niet kleiner dan 180cm gaan en heb mijn ogen laten vallen op de FlexiSpot EC5. Ik twijfel alleen over de stabiliteit.

Mochten er mensen bewust niet voor de EC5 zijn gegaan, maar een ander merk in dezelfde prijsklasse, dan ben ik ook erg nieuwsgierig.. :)
Ik heb de EK2, oud blad van ikea erop van 80x160, prima stabiel in de laagste stand, hoogste stand kan ik prima tikken, maar is duidelijk minder stabiel dan. Ligt een beetje aan je opstelling: de FlexiSpots hebben een T-poot dus je kan dit wel een beetje beinvloeden met waar je je spullen op je buro zet.

ping 127.212.23.124

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leviathius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:10
jesn schreef op maandag 19 april 2021 @ 13:07:
[...]

Vanochtend met de klantenservice gebeld en ze sturen me een nieuwe control-box en poot op. Dus de service is prima! Het viel me op dat de control-box twee ingangen heeft voor de kabel van het bedieningspaneel. Is dat bij jou ook zo? Zou het nog uitmaken welke je gebruikt?
Kijk dat is goed om te horen, inderdaad prima service van Boho!

Bij mij heeft hij ook twee ingangen inderdaad, maar heb nog geen verschil gemerkt hiertussen eigenlijk. Enige ding wat ik soms heb bij mijn bureau is dat als ik op een memory stand klik, dan zou hij uit zichzelf naar die hoogte moeten gaan (dus ook als ik los laat), maar dat hij na 3cm even stopt. Kwestie van nogmaals op het cijfertje klikken en hij gaat lekker door, dus geen issue voor mij.

YouTube: MotorcycleGeek

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nico Klus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:45
Sjeefr schreef op maandag 19 april 2021 @ 12:14:

Ik heb nu een week of 2 de EC5 en in afwachting van mijn nieuwe bureaublad er een oud (keuken?)blad opgelegd van 265x60. Het blad is erg zwaar, maar het onderstel mag 100+kg hebben. Super stabiel op laagste stand en gewoon stabiel op sta stand (96cm). Ik kan prima typen zonder dat mijn monitor gaat wiebelen. Alleen als ik er op ga leunen beweegt hij iets.
Om zo'n groot blad permanent te gebruiken moet je wel voor extra ondersteuning zorgen, hij gaat nu een heel klein beetje afhangen links en rechts.

Aan dit bericht kunnen geen rechten ontleend worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Source90
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:13
Gaafy schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 20:40:
N.a.v. 1 van de reacties hier heb ik een bureau bij Lamers Kantoormeubelen gekocht. Na een week geleverd, en zeer tevreden! Wellicht voor jullie ook een goede tip?
Via deze post bij Lamers terecht gekomen. Zie dat hun bureau Bosch motoren heeft.

Iemand enig idee wat voor motor er in een MRC of Flexspot zit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjeefr
Uit eindelijk besloten om de FlexiSpot EC5 te bestellen voor €300. Voor een paar tientjes meer of minder koop je geen betere kwaliteit en mijn gestelde budget hiervoor was ook niet bijster groot. Mocht iemand anders een andere mening hebben, dan hoor ik dat vooralsnog graag :)

Geen idee wanneer 'ie komt, want ik vind nergens een geschatte levertijd. Dus ik laat mij verrassen. Het is vooral uitproberen of het wat gaat zijn. Dus ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koos Ofzo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:16
Source90 schreef op woensdag 21 april 2021 @ 21:15:
[...]

Via deze post bij Lamers terecht gekomen. Zie dat hun bureau Bosch motoren heeft.

Iemand enig idee wat voor motor er in een MRC of Flexspot zit?
Mijn MRC heeft Model: EC38SP1D3-1-650/560. Lijkt er op dat Flexispot zelfde heeft, redelijk merkloos, Made in China.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

wildcheese schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 09:09:
Ik probeer al enige tijd mijn bureau van Flexispot geleverd te krijgen, maar helaas adviseert Flexispot nu zelf om het maar te stoneren...blijkbaar heeft Flexispot meerdere magazijnen, als ze uit Duitsland leveren dan gaat het niet goed:

Sehr geehrter Kunde,

danke, dass Sie uns kontaktiert haben.
Leider können unsere ins Ausland versendeten Pakete nur per DHL verschickt werden. Da unser Paket zu schwer ist und DHL nicht an Sie liefert, führt ein erneutes Senden zum gleichen Ergebnis. Wir werden mit DHL verhandeln. Wir empfehlen Ihnen, die Bestellung zu stornieren oder uns eine deutsche Adresse mitzuteilen. Wir freuen uns auf Ihre Antwort.

Bitte zögern Sie nicht, uns zu kontaktieren, wenn Sie weitere Fragen haben.
Vielen Dank für Ihre Hilfe und Geduld.

Mit freundlichen Grüßen
Kundendienst Flexispot
Bij mij heb ik ook meerdere keren een mail richting Flexispot DE moeten sturen (het irriteerde me vooral dat ze op de website aan nieuwe klanten tonen binnen x aantal weken te kunnen leveren, maar naar iemand die al besteld heeft simpelweg communiceren dat ze niet weten wanneer er nieuwe voorraad binnen komt), met uiteindelijk tot gevolg dat ze binnen een dag nadat ik een mail had verstuurd dat dit wel een beetje riekte naar misleiding op de website een track en trace konden opsturen.

"Blijkbaar stond er toch nog een onderstel in het magazijn".
Het bureau voldoet prima, maar de logistiek hebben ze écht niet op orde daar. ;w

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjeefr
Jeroenneman schreef op donderdag 22 april 2021 @ 12:12:
[...]

met uiteindelijk tot gevolg dat ze binnen een dag nadat ik een mail had verstuurd dat dit wel een beetje riekte naar misleiding op de website een track en trace konden opsturen.
Gisteren, donderdag, besteld. Als ik maandag nog niks gehoord heb mogelijk even een mail sturen. Wie weet knallen ze er wat spoed achter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariop
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-06 12:12
Koos Ofzo schreef op donderdag 22 april 2021 @ 12:06:
[...]

Mijn MRC heeft Model: EC38SP1D3-1-650/560. Lijkt er op dat Flexispot zelfde heeft, redelijk merkloos, Made in China.
@Koos Ofzo Welke MRC heb jij uiteindelijk gekocht waar dit specifieke model inzit? Als ik kijk bij Flexispot kom ik uit bij de E7 welke een 125KG max gewicht omhoog kan duwen. Was zelf namelijk aan het kijken naar de Pro L met 150KG volgens de beschrijving bij MultiRatio. https://www.multiratio.nl...ta-elektrisch-180-x-80-cm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koos Ofzo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:16
mariop schreef op donderdag 22 april 2021 @ 18:04:
[...]

@Koos Ofzo Welke MRC heb jij uiteindelijk gekocht waar dit specifieke model inzit? Als ik kijk bij Flexispot kom ik uit bij de E7 welke een 125KG max gewicht omhoog kan duwen. Was zelf namelijk aan het kijken naar de Pro L met 150KG volgens de beschrijving bij MultiRatio. https://www.multiratio.nl...ta-elektrisch-180-x-80-cm
De Lineaflex MRC PRO Hoek zit-sta elektrisch 200x80 / 60x80 cm
Zie deze post.

Die zou 150kg aan moeten kunnen. Meningen verschillen, 125 is safer denk ik.

[ Voor 17% gewijzigd door Koos Ofzo op 22-04-2021 22:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mdvdl
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-06 14:33
Ik heb met veel plezier dit topic doorgespit en gebruik gemaakt van de informatie. _/-\o_
Vandaag een Lineaflex MRC PRO 160 * 80 besteld.

Dank voor de informatie. Ik ben benieuwd of die inderdaad zo stabiel is als men hier zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrlten
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:57

Mrlten

Premium Deluxe Plus

mdvdl schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 16:34:
Ik heb met veel plezier dit topic doorgespit en gebruik gemaakt van de informatie. _/-\o_
Vandaag een Lineaflex MRC PRO 160 * 80 besteld.

Dank voor de informatie. Ik ben benieuwd of die inderdaad zo stabiel is als men hier zegt.
Weet je ook zo wat het verschil is met de MRC PRO-L versie? Die heeft zo te zien dezelfde prijs als de non-L versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goghje
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 25-04-2023
Ik heb onlangs de Lineaflex MRC Pro aangeschaft.

Ik heb wel een vraag: een paar uur na het opzetten viel het me op dat beide voeten in het midden zijn doorgezakt. Ik heb het even opgemeten en dat bleek te kloppen: in het midden is de ruimte onder de voet een dikke halve centimeter minder dan op de uiteinde. Je ziet - als je goed kijkt - de voet ook hol lopen. Het lijkt erop dat deze in het midden al direct is doorgezakt door het gewicht van het bureau. :?

Is dit iets wat andere Lineaflex gebruikers ook hebben met hun bureau? Lijkt me wel zorgelijk: gaat dit niet nog erger worden na verloop van tijd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TigerMooD
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:47
Ik heb mijn MRC Pro nu enkele weken en nu je het zegt heb ik ook even gekeken, de mijne doet dat ook. Het is geen dikke halve centimeter, maar wel een milimeter of 2 a 3. De werking en stabiliteit van het bureau lijkt er niet door te zijn aangetast in ieder geval...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goghje
Ik blijf dat doorzakken wel gek vinden en het valt me ook wat tegen. Zo zwaar is het bureau niet. Met blad (ik heb maar 140cm breed) zo'n 40 - 50 KG schat ik (ik heb er nog niets op staan). Dus max. 25 KG per voet. Als ik met m'n volle gewicht (en ja dat is meer dan 50 KG :) ) op beide uiteindes ga staan, buigt het niet terug (en als het is doorgebogen omdat de constructie niet sterk genoeg is, zou je dat eigenlijk wel verwachten)

Als iemand nog een Lineaflex MRC Pro in elkaar gaat zetten: misschien even op letten of de voeten uit de doos wel perfect recht zijn. Zou me niet verbazen als ze al wat 'doorgezakt' worden aangeleverd.

Ben ook wel benieuwd van andere Lineaflex bezitters of en zo hoeveel mm de voet in het midden is doorgezakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mdvdl
Mrlten schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 10:05:
[...]

Weet je ook zo wat het verschil is met de MRC PRO-L versie? Die heeft zo te zien dezelfde prijs als de non-L versie.
Ja, toevallig heb ik dat nagevraagd. Het verschil is dat het frame van een andere fabrikant af komt. Tevens is de bediening iets anders. Er zit bijvoorbeeld geen USB aansluiting op.
Verder kwaliteitsverschil zat er volgens hun niet in.

Ik hoop dat je er iets aan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djbarney
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22:15

djbarney

XBL: DeejayBarney

Op basis van de info en ervaringen hier, ook voor een MRC PRO-L 180x80 gegaan, besteld bij Multiratio. Zeer benieuwd hoe die zal bevallen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Goghje
Even update na contact met Multiratio: de 'doorgezakte voet' hebben alle Lineaflex MRC voeten als ze uit de doos komen (3 - 5mm). Waarom ze het hebben is niet helemaal helder (heeft denk ik met het productieproces te maken), maar goed om te weten dat het bureau dus niet langzaam aan het doorzakken is en uiteindelijk de grond gaat raken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mrlten

Mrlten

Premium Deluxe Plus

Ik heb zojuist de MRC Pro 160x80 in kleur 'Robuust eiken' besteld.

Het moeilijkste was nog wel de kleur uitzoeken omdat bij de voorbeeld plaatjes (van het bureau) niet staat welk kleur blad het is. Ik zag bij de MRC Comfort dat de kleur in de URL van de plaatjes staat en kon op die manier uitzoeken welke ik moest hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Krisp

like.no.other

26 Maart heb ik een Flexispot EC5 besteld, en die is vandaag geleverd. De GLS-code werkte een tijdje niet, maar hij kwam vanzelf aan. Het bureau werkt prima. Op de 'zitstand' (72cm voor mij) is extreem stabiel: alleen als ik eraan ga duwen en trekken krijg ik er beweging in. :P Op de 'stastand' (119cm) is het iets makkelijker om er beweging in te krijgen, maar bij normaal typen is ook dat geen probleem. Ik ben erg tevreden. :)

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjeefr
Krisp schreef op woensdag 28 april 2021 @ 22:16:
26 Maart heb ik een Flexispot EC5 besteld, en die is vandaag geleverd. De GLS-code werkte een tijdje niet, maar hij kwam vanzelf aan. Het bureau werkt prima. Op de 'zitstand' (72cm voor mij) is extreem stabiel: alleen als ik eraan ga duwen en trekken krijg ik er beweging in. :P Op de 'stastand' (119cm) is het iets makkelijker om er beweging in te krijgen, maar bij normaal typen is ook dat geen probleem. Ik ben erg tevreden. :)
Das mooi om te lezen. Na een kleine week van stilstand bij GLS 'zending aangemeld, maar nog niet ontvangen', vandaag een stapje verder in het proces. Hoop mijn EC5 Vrijdag binnen te krijgen, schat ik zo.

Mooi dus om te lezen dat ie stabiel is. Daar had ik mijn twijfels bij. Al ga ik ''m wel de poten 160cm uit elkaar zetten. Geen idee hoe jij 'm hebt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Krisp
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Sjeefr schreef op woensdag 28 april 2021 @ 22:57:
[...]

Das mooi om te lezen. Na een kleine week van stilstand bij GLS 'zending aangemeld, maar nog niet ontvangen', vandaag een stapje verder in het proces. Hoop mijn EC5 Vrijdag binnen te krijgen, schat ik zo.

Mooi dus om te lezen dat ie stabiel is. Daar had ik mijn twijfels bij. Al ga ik ''m wel de poten 160cm uit elkaar zetten. Geen idee hoe jij 'm hebt?
De maximale breedte. :P Er ligt een massief eiken plaat op van 80x200cm. Dat werkt prima.

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• overwatch
Gisteren heb ik mijn nieuwe Lineaflex MRC Pro-L gekregen. Ik had gekozen voor de extra service om het in elkaar te laten zetten en daar ben ik achteraf heel blij mee, want de beste man had het bureau met een uurtje in elkaar zitten en ik was er denk ik een halve dag mee bezig geweest :).

Natuurlijk kan ik nog niet veel vertellen over het bureau maar tot nu toe ben ik zeer tevreden. Het zit/sta meganisme werkt soepel, ik ben heel blij met de verschillende standen die in te stellen zijn en de cm indicatie op het scherm zodat ik zie hoe hoog de tafel staat. Ik heb de tafel in robuust eiken en ook de kleur bevalt me heel goed, de man die het bureau kwam leveren zei dat deze kleur ook het meeste wordt besteld. Hij zei dat ze binnenkort ook nog een betonkleur zouden krijgen.

De poten zakken inderdaad in het midden iets door, maar ik las hierboven al dat dit zo gemaakt wordt en niet is vanwege het gewicht op het bureau.

Overigens kreeg ik van Multiratio een overzicht van alle kleuren, misschien handig voor de volgende die een bureau wil bestellen en twijfelt over de kleur: Kleuren MRC Pro

Over de service van Multiratio tot nu toe ook heel tevreden. Ze reageren snel op mails en zijn goed telefonisch bereikbaar. Mijn bureau zou eigenlijk maandag al geleverd worden maar omdat het onderstel vertraging had lukte dat niet. Ze hebben daar heel tijdig over gebeld en excuses aangeboden (terwijl zij er niks aan konden doen).

Al met al heel tevreden dus :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k5W78AXAV8PYRIXlWRdpoz9sVes=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6U29sNTrYR4vb1KduUwvsjvs.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5gYWWUSShbd-eJGQjsmLaE5eZ1c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yVhZeDoRKB6WjX66Up9iKDHo.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 0% gewijzigd door overwatch op 29-04-2021 09:29 . Reden: Link ingevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover
  • Nu online

DropjesLover

Dit dus ->

Ik zit nu toch naar een rechte EC5 te kijken. Nu ook met €100 korting, dus frame voor €300.
Ik kan hem kopen van vakantieuren (werkkostenregeling) maar dan moet hij wel in 1 bestelling compleet zijn, dus niet een blad ergens anders laten maken. Met blad en mooie (34" scherm geschikte) monitorarm zit ik op ~€550, wat precies mijn budget is.
Maar geen hoek / curve opstelling dus. Terwijl ik in een hoekje zitten ellebogen op tafel wel de meest comfortabele positie vind. Meh :/

BThGvNeOA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamPep
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-06 14:00
Hebben jullie de tafelbladen van tafelbladen.eu eigenlijk voorgeboord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kalpik
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 13-06 15:05
Hello,

I had bought the Lineaflex MRC Pro-L 180x80 based on recommendations here, and I really like it. I do have a weird issue. If the desk stands at a higher position for about 15-20 minutes, and then if I make it go down, the entire desk shudders or stutters and shakes for a second. It feels like one of the legs starts to go down a few milliseconds before the other leg. I had contacted them about this, and today they came and changed the legs and the controller, but now I see that the problem remains. Does anyone else have the same problem?

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

kalpik schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 11:01:
Hello,

I had bought the Lineaflex MRC Pro-L 180x80 based on recommendations here, and I really like it. I do have a weird issue. If the desk stands at a higher position for about 15-20 minutes, and then if I make it go down, the entire desk shudders or stutters and shakes for a second. It feels like one of the legs starts to go down a few milliseconds before the other leg. I had contacted them about this, and today they came and changed the legs and the controller, but now I see that the problem remains. Does anyone else have the same problem?

Thanks
Is hier nog niet beschreven, dus terug naar MRC. Daarom heb je garantie.

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjeefr
SamPep schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 00:40:
Met mijn Ikea bureau van 25 euro doe ik dat niet, maar met duurder spul wel. Al is het wel een verschil tussen middenin het bureau of richting de rand. Mijn schoonvader zou een hele preek geven als ik dat niet zou doen.

[ Voor 10% gewijzigd door Sjeefr op 30-04-2021 11:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bosaap22
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 30-05 13:54

bosaap22

Doing things I'm good at.

SamPep schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 00:40:
Ik heb twee zit-sta bureaus in elkaar gezet met allebei een bureaublad van tafelbalden.eu.
De eerste heb ik netjes voorgeboord. De tweede niet. :X
Moet zeggen dat als ik er nog eentje in elkaar zou schroeven in niet zou voorboren. Schroeven zijn er ook zonder voorboren netjes ingegaan zonder scheuren en zitten net zo vast als met voorboren.
Zorg wel dat je genoeg druk op de schroef houdt als je deze er zonder voorboren in boort. In een beweging vastzetten dus en dan hoef je echt niet voor te boren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16:59
Hello,

Thanks
I don't own this desk and also haven't heard of any complaint with regards to this desk. Its strange that the problem remains. Are you sure the desk isn't obstructed and stands on a flat surface? Could it have anything to with a hight weight on one side of the desk? I think your best bet is to contact the company again as they didn't solve the problem unfortunately.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19:08

Mavamaarten

Omdat het kan!

overwatch schreef op donderdag 29 april 2021 @ 09:28:
Overigens kreeg ik van Multiratio een overzicht van alle kleuren, misschien handig voor de volgende die een bureau wil bestellen en twijfelt over de kleur: Kleuren MRC Pro
Gek, ik had al mijn twijfels maar dit bevestigt mijn vermoeden, ik had een robuust eiken blad besteld maar heb eigenlijk een midden eiken gekregen. Op foto vond ik het zo moeilijk te judgen.

Heb het bureau nu al te lang in gebruik en heb er zelf ook al kabelmanagement ingeschroefd, maar stiekem vind ik het robuust eiken wel mooier.

Wat betreft de klachten over de doorzakkende poten, mijn bureau heeft er geen last van, gelukkig.

[ Voor 6% gewijzigd door Mavamaarten op 30-04-2021 13:05 ]

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesn
jesn schreef op maandag 19 april 2021 @ 13:07:
[...]

Inmiddels zijn de nieuwe control-box en poot geleverd en heb ik alles geïnstalleerd. Voor de duidelijkheid, dit gaat om het Boho Basic Line bureau. Het bureau doet het top en hij is stabiel op zit- en stahoogte. Ik ben er blij mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tMb
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:39

tMb

Leuk topic!

Ik wil de stap maken van een zitbureau naar een zit-sta bureau en heb het topic doorgelezen voor tips en inspiratie.

Ik heb nu een blad van 155 x 75. Ik wil naar een blad van 200 x 70 zodat er twee Ikea Alex ladekasten onder kunnen. Dit idee:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/990B4DFSDmF5l5_K82eQS09X_Q4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6GVAuiSlWC9G3Mo0WvnDQvOS.jpg?f=fotoalbum_large

Ik twijfel over de overhang links en rechts van 40 cm. Zou dat voor stabiliteitsproblemen kunnen zorgen? In ieder geval zal ik de opbouw (zie onder) dan symmetrisch moeten plaatsen. Een alternatief is de poten verder van elkaar en één van de Alex kasten tussen de poten plaatsen. De sites van Autonomous en Fully zeggen niks over hoe ver het blad maximaal kan uitsteken.

Ik heb nu een Gerton Ikea tafelblad met Ikea Adils poten en bovenop een piano en een opbouw met speakers en beeldscherm.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o3dMog2SjohhzvlsbgT9JIbNwt0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JBHt11Z9aA18ifJVSrjdMGDY.jpg?f=fotoalbum_large

En eronder hangt een forse zelfgemaakte bak voor de kabels:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EM07YQ70eBz3GnaizKv9m_QYTrI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/W2QYRPaoCjCTMvvjERQBPj88.jpg?f=fotoalbum_large

Verdere ideeën:

Vanwege het gewicht zit ik te denken aan het Fully Jarvis frame of de Autonomous Smartdesk Pro. M'n huidige zit-setup is niet heel stabiel overigens met die Adils poten, ik ga er waarschijnlijk alleen maar op vooruit.

En dan een eiken tafelblad van Houtmerk met een U-profiel. Helaas hebben die nu 10 weken levertijd. Afwerking denk ik aan Skylt of lakken.

Mogelijk ga ik een kleinere kabelbak maken. Die was ooit zo groot omdat in m'n vorige huis het modem en de Synology er ook in lagen maar die staan nu in de meterkast.

De vragen samengevat:
- Zou je wel of geen overhang doen?
- Wie heeft ervaring met een andere leverancier van massief eiken tafelbladen met wellicht een iets kortere levertijd?

Keep you posted :w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjeefr
@tMb
Mijn huidige setup is een 2x wederzijds Ikea Alex met een 200x60 bovenblad. Mijn Flexispot EC5 onderstel is vandaag geleverd en verwacht dit weekend deze onder mijn €25 kostende Ikea Linnmon blad te plaatsen. Hiermee krijg ik de setup die jij hebt geschetst. Of dit moet gaat zijn en alles valt nog te bezien, maar ik denk dat we allebei de opslag wel nodig hebben van de kastjes.. 8)7

Nu heb ik geen antwoord voor een andere leverancier, al zag ik recent 'tafelbladen.eu' voorbij komen. Wat betreft overhang, nog geen ervaring, maar die kan ik je wel vanaf volgende week geven. Als je je hele setup naar het midden verplaatst, betwijfel ik of je die overhang gaat merken. Zeker met een massief blad, als je er niet teveel gewicht op plaatst.

Mijn huidige setup, 34" Monitor, ToBo/Muis, boekenplank speakers en wat kleine toebehoren liggen in het midden van mijn bureau. Op die overhang komen 2 Ikea lampen voor m'n Hue en links mijn 2KG wegende Macbook. Ik weet niet wat jij van plan bent, maar ik denk dat het wel goed komt.

[ Voor 8% gewijzigd door Sjeefr op 30-04-2021 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover
  • Nu online

DropjesLover

Dit dus ->

Na wikken en wegen, en er achter komen dat ik met een levertijd-probleem zit (werkkostenregeling van m'n werk is maar open tot 1 juni en we gaan een paar weken op vakantie binnenkort)...
Knoop doorgehakt.
Besloten dat ik op m'n werk ook goed zit aan een recht bureau, dus de hoek kan laten varen.
Levertijden zijn bij oa flexispot een issue (2 - 3, of bladen pas binnen vanaf week 21), dus gegaan voor een Lineaflex MRC pro L 180, zwart met "robuust" eiken.

BThGvNeOA

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjeefr
Waarschijnlijk niks mis met je MRC pro, maar over nagedacht om je onderstel los van je blad te kopen? :) Mijn FlexiSpot EC5 onderstel is in exact een week geleverd.

[ Voor 22% gewijzigd door Sjeefr op 01-05-2021 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biker-mouse
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 00:51
Weet iemand wat het verschil is tussen de Lineaflex MRC PRO en de Lineaflex MRC PRO-L? Of is dit enkel het bedieningspaneel?

Wel vreemd dat die bij Bol.com goedkoper is, terwijl die door hetzelfde bedrijf (multiratio) wordt aangeboden/geleverd.

MacBook Pro - Iphone 6 - Ipad Air - BMW E90 325i - Honda CBR 600 RR - Synology DS415+ - Apple TV2

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sjeefr
Biker-mouse schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 22:44:
Weet iemand wat het verschil is tussen de Lineaflex MRC PRO en de Lineaflex MRC PRO-L? Of is dit enkel het bedieningspaneel?
Op de vorige pagina stond deze reactie. :)

[ Voor 14% gewijzigd door Sjeefr op 02-05-2021 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdvdl
Biker-mouse schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 22:44:

Wel vreemd dat die bij Bol.com goedkoper is, terwijl die door hetzelfde bedrijf (multiratio) wordt aangeboden/geleverd.
Gewoon even bellen of chatten, dan krijg je dezelfde prijs als op bol.com. Heb ik ook gedaan uit naar aanleiding van een tip van iemand anders in dit forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snobbieh
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-06 11:48
Heeft hier iemand een real-life foto van de MRC PRO met Havanna blad? Ik heb al enkele mensen zien posten dat ze foto's gingen plaatsen maar spijtig genoeg nog niks gezien :-(

I7 2600K - 8GB - M550 256GB - GTX 670

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• TigerMooD
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:47
Snobbieh schreef op zondag 2 mei 2021 @ 19:22:
Heeft hier iemand een real-life foto van de MRC PRO met Havanna blad? Ik heb al enkele mensen zien posten dat ze foto's gingen plaatsen maar spijtig genoeg nog niks gezien :-(
Hier 2 foto's van mijn MRC Pro met Havanna blad, hopelijk heb je er iets aan!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MwhfVBcsTF1n3NbitpoLqoqfI2Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LWFhoH6SsiQDVtlGxhJVivmz.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NeGzS2bSBO6ORR_zw2F0cr8ZT6M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hnRks90v3GEksRVVzsBB8vfe.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Ongevraagd advies: Draai je bureau 90 graden. Nu heb je veel tegenlicht en dat is niet prettig voor je ogen. Kun je ook de lamellen open houden ;)

@TigerMooD Banana for scale, nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snobbieh
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-06 11:48
TigerMooD schreef op maandag 3 mei 2021 @ 09:26:
[...]

Hier 2 foto's van mijn MRC Pro met Havanna blad, hopelijk heb je er iets aan!
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Daar heb ik veel aan, bedankt! Het kleur spreekt mij wel aan!

I7 2600K - 8GB - M550 256GB - GTX 670

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SamPep
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-06 14:00
Help
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0mwEuddmy2BfRthDMl84ogphlrk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qUp733TXtUMrOHxtK3Ur7bph.jpg?f=fotoalbum_large

Hier de veel genoemde flexispot EC5 en Eikenbladen.eu combi geplaatst. Bevalt goed, maar kan iemand een grote kabelgoot adviseren voor meerdere adapters, een stekkerdoos en een switch?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bosaap22
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 30-05 13:54

bosaap22

Doing things I'm good at.

SamPep schreef op maandag 3 mei 2021 @ 22:46:
Help
[Afbeelding]

Hier de veel genoemde flexispot EC5 en Eikenbladen.eu combi geplaatst. Bevalt goed, maar kan iemand een grote kabelgoot adviseren voor meerdere adapters, een stekkerdoos en een switch?
Heb een goede kabelgoot al meerdere keren vermeld hier in dit topic.
Ik heb deze en hij bevalt uitstekend. (Uitvoering 105 cm, zwart) Ook verkrijgbaar in 145cm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overwatch
Mavamaarten schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 13:05:
[...]

Gek, ik had al mijn twijfels maar dit bevestigt mijn vermoeden, ik had een robuust eiken blad besteld maar heb eigenlijk een midden eiken gekregen. Op foto vond ik het zo moeilijk te judgen.

Heb het bureau nu al te lang in gebruik en heb er zelf ook al kabelmanagement ingeschroefd, maar stiekem vind ik het robuust eiken wel mooier.

Wat betreft de klachten over de doorzakkende poten, mijn bureau heeft er geen last van, gelukkig.
Oh wat balen! Er zit toch wel een flink verschil tussen midden en robuust eiken.

Het valt mij ook niet zo op dat de poten "doorgezakt" zijn, maar wanneer ik mijn vinger eronder steek en vanaf de buitenkant naar het midden schuif merk ik dat de ruimte steeds minder wordt. Oftewel "doorgezakte" poten inderdaad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• overwatch
Tk55 schreef op maandag 3 mei 2021 @ 09:31:
[...]

Ongevraagd advies: Draai je bureau 90 graden. Nu heb je veel tegenlicht en dat is niet prettig voor je ogen. Kun je ook de lamellen open houden ;)

@TigerMooD Banana for scale, nice.
Haha thanks! Zo stond die in eerste instantie, maar dat vond ik niet mooi in de ruimte (mijn woonkamer) staan. Dus toch maar zo gaan zitten, ondanks het tegenlicht. Moet ook zeggen dat de foto's op een zonnige middag zijn genomen toen de zon vol op mijn ramen stond. Op een regenachtige dag als vandaag moet ik 5 lampen aanzetten om een beetje licht te hebben in mijn woning. De raamdecoratie zit sowieso altijd (half) dicht, ik woon tegenover een kantoorpand en ben toch wel gesteld op mijn privacy :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

in een zeldzame dag eindelijk mijn werkplek opgeruimd (nu ziet het alweer heel wat rommeliger uit)
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/GRjDvfy/IMG-0036.jpg

ik heb gewoon 2 bekant bureau's. in sta-stand stabiel genoeg om op te leunen. erop zitten zal ik niet snel doen.

gebeurt regelmatig (1x per jaar) dat de motor in de war is en niet meer reageert op de bediening. dan moet het even van de stroom om te resetten. over het algemeen wel tevreden. voldoet.

in sta-stand had ik wel een tijdje een walking pad om met 3km/u langzaam lopend te werken.

ging prima en 10-20k stappen per dag is simpel. maar deze ga ik weer verkopen (omdat ik nu voornemens ben veel minder achter bureau te wezen en ik een echte loopband in de garage heb welke ik gebruik voor het youtube bingen)

[ Voor 3% gewijzigd door kmf op 04-05-2021 18:39 ]

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

trouwens een tip.
ik iriiteerde me dat ik geen lade heb voor mijn bekant bureau. dus wou ik bijna een ikea alex ladeplank onder m'n bureau schroeven.

gelukkig heb ik dit gevonden. passen m'n pennen en ander tools makkelijk in. dus toch wat opgeruimder:
Afbeeldingslocatie: https://ae01.alicdn.com/kf/Hb9c5b473af6d4151a6061c48ce1098e3l.jpg
https://www.aliexpress.com/item/1005002007465988.html

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biker-mouse
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 00:51
Mavamaarten schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 13:05:
[...]

Kun je een foto posten van je midden eiken blad?
Ik wil een neutraal eikenn kleur blad en hoop dat deze in de buurt komt. Op de website foto lijkt het een grijs eiken blad...

MacBook Pro - Iphone 6 - Ipad Air - BMW E90 325i - Honda CBR 600 RR - Synology DS415+ - Apple TV2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overwatch
bureno schreef op woensdag 7 april 2021 @ 22:06:
[...]

Ik heb recent de eettafel ook vervangen voor een Lineaflex MRC Comfort zwart met midden-eiken blad. Zeer tevreden, had het een jaar eerder moeten doen🙂 Doet ook prima dienst als eettafel:
[Afbeelding]
@Biker-mouse Bureno had ook al een foto gepost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:42

HollovVpo1nt

I like gadgets

Hallo allen,

Leuke thread. Ik ben ook op zoek naar een zit/sta bureau om mijn thuiswerkplekje écht een werkplek te maken. Mijn voorkeuren
- zit/sta
- 180cm breed (wil er soms met z'n tweeën aan kunnen zitten, breder dan 180 is helaas geen optie)
- 80 of 60 cm diep, bij voorkeur 80
- Beetje wiebelen vind ik niet erg
- Budget: 300-430 euro inclusief

Gebaseerd op wat ik tegen kom in deze topic zou ik zeggen dat de lineaflex mrc 180 past bij wensen als ik er een voor de juiste prijs kan vinden. Ik heb alleen een andere vraag, een elektrische zit/sta mechanisme is voor mij geen eis, dit is wel het meeste besproken hier. Niet gek ook, tweakers hehe Voor die 2 keer per dag dat ik even ga staan vind ik het niet erg om even 10 seconden aan een hendel te draaien.

Heeft iemand tips voor of ervaringen met een manueel/handmatig verstelbare zit/sta bureau van 180 x 80/60 van een goede kwaliteit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DropjesLover
  • Nu online

DropjesLover

Dit dus ->

DropjesLover schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 15:39:
Na wikken en wegen, en er achter komen dat ik met een levertijd-probleem zit (werkkostenregeling van m'n werk is maar open tot 1 juni en we gaan een paar weken op vakantie binnenkort)...
Knoop doorgehakt.
Besloten dat ik op m'n werk ook goed zit aan een recht bureau, dus de hoek kan laten varen.
Levertijden zijn bij oa flexispot een issue (2 - 3, of bladen pas binnen vanaf week 21), dus gegaan voor een Lineaflex MRC pro L 180, zwart met "robuust" eiken.
Vandaag binnen gekregen.
eerste indrukken zijn... Beetje meh.
Genoeg schroefjes en 2 profielen extra om 2 bureaus er van te bouwen :')
Gaten in blad niet voorgeboord, dus zelf zo recht mogelijk proberen te bouwen.

Staat prima stabiel in laagste stand. Hoogte zoals weergegeven op display is makkelijk aan te passen.
Echter, op mn sta-werkhoogte van 115cm en met een 34" wide-screen vind ik hem niet zo stabiel. Even monitor en toetsenbord neergelegd en wat nep tikken en het bureaublad en monitor schudden toch een beetje.

Morgen alles verder opbouwen en aansluiten en eens echt werken. Morgen komt ook een gasveer monitor-arm, die zou trillen moeten dempen. Kijken hoe storend het werkelijk is.

BThGvNeOA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Ook even een andere vraag, is 180x70 een gangbare maat? Online kan ik niet zo veel vinden. Zou ik dan naar een los onderstel + custom blad moeten? ik merk dat 80 misschien net iets teveel van het goede is en 60 net iets te weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

HollovVpo1nt schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 09:19:
Ook even een andere vraag, is 180x70 een gangbare maat? Online kan ik niet zo veel vinden. Zou ik dan naar een los onderstel + custom blad moeten? ik merk dat 80 misschien net iets teveel van het goede is en 60 net iets te weinig.
Los blad. Onderstel loopt niet tot de rand.

Normaal is 160x80, of 180x80 etc.
Je kan hier eens kijken voor reguliere maten:

https://tafelbladen.eu/we...m/online-bestellen-kopen/

Niks houd je overigens tegen om een blad te (laten) verzagen, als dat maar op je onderstel past. De gamma/praxis etc hebben zo'n cirkelzaag of lintzaag, dat gaat meestal wel recht. Thuis met je decoupeerzaag meestal .. niet.

Oh, dat doen ze daar ook. Je kan eens contact opnemen of ze het ook weer netjes afwerken.

ping 127.212.23.124

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• walterworld
  • Laatst online: 22:07
pjottum schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 11:58:
[...]

Niks houd je overigens tegen om een blad te (laten) verzagen, als dat maar op je onderstel past. De gamma/praxis etc hebben zo'n cirkelzaag of lintzaag, dat gaat meestal wel recht. Thuis met je decoupeerzaag meestal .. niet.

Oh, dat doen ze daar ook. Je kan eens contact opnemen of ze het ook weer netjes afwerken.
Als je bij Praxis een blad koopt, kan je dit gelijk in de Praxis zagerij op maat laten zagen, het zelfde voor de andere bouwmarkten Hornbach, Gamma enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

pjottum schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 11:58:
[...]

walterworld schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 12:20:
[...]

Als je bij Praxis een blad koopt, kan je dit gelijk in de Praxis zagerij op maat laten zagen, het zelfde voor de andere bouwmarkten Hornbach, Gamma enz.
Dank voor deze tips! Dat wordt zoeken naar een onderstel :)!

[ Voor 23% gewijzigd door HollovVpo1nt op 07-05-2021 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover
  • Nu online

DropjesLover

Dit dus ->

HollovVpo1nt schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 09:19:
Ik zat tot gisteren aan een 60cm diep hoekbureau (IKEA BEKANT) en zit nu aan een recht 80 diep blad en vind dat niet overdreven diep om eerlijk te zijn.
Monitor, toetsenbord er voor, onderarmen tot elleboog op het blad. Past precies.

Vanochtend de gasveer monitorarm binnengekregen en opgebouwd.
Staand blijven de hoeken van mn monitor (34") zichtbaar trillen, maar tijdens het typen is dit niet extreem storend.
Wel duidelijk dat de ~€500 categorie domweg minder stabiel is dan echt zwaar groot duur profi spul.

BThGvNeOA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrlten

Mrlten

Premium Deluxe Plus

DropjesLover schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 23:34:
Staat prima stabiel in laagste stand. Hoogte zoals weergegeven op display is makkelijk aan te passen.
Echter, op mn sta-werkhoogte van 115cm en met een 34" wide-screen vind ik hem niet zo stabiel. Even monitor en toetsenbord neergelegd en wat nep tikken en het bureaublad en monitor schudden toch een beetje.
Dat is vreemd, Ik heb de PRO non-L variant en die is zo goed als even stabiel op zit hoogte als op sta hoogte (ook 115cm bij mij). Ja de monitor trilt een klein beetje als ik mijn armen op het bureau leg maar tijdens het typen, muis bewegen, schrijven etc is het helemaal stabiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrlten

Mrlten

Premium Deluxe Plus

Afgelopen woensdag mijn MRC PRO 160x80 in kleur zwart / robuust eiken binnen gekregen. 's avonds in elkaar geschroeft: Het frame zat zo in elkaar en ik ben vervolgens 2 uur bezig geweest om alle gaten voor het blad en kabelgoot uit te meten, voor te boren en vast te schroeven (ik ben een klein beetje pietje precies ;)).

Ik ben erg tevreden met het bureau. Bij mij staat ie erg stabiel, ook op sta-hoogte. De bediening werkt goed, de memory functie is handig en het bureau gaat snel naar de juiste hoogte. Het blad heeft een klein beetje structuur (volgens mij houtfineer?) wat er een stuk luxer uit ziet dan de gladde bureaubladen met houtprint die bij mijn werkgever staan.

Een tweetal dingen die ik wat jammer vind:
  • Ik kreeg geen verzendbericht c.q. telefoontje van Multi Ratio, ze staan in eens voor je deur.
  • Mijn blad kwam met een voorgeboord kabeldoorvoer gat + plastic afdekking. Dit staat niet expliciet op hun site vermeld, er staat alleen dat de kabelmanagementset met een afdekplaatje voor een kabeldoorvoer komt. Ik had het blad misschien liever zonder zo'n gat gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ANdrode
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
DropjesLover schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 14:07:
[...]
Wel duidelijk dat de ~€500 categorie domweg minder stabiel is dan echt zwaar groot duur profi spul.
Ik wil eigenlijk een vergelijking zien tussen Fully en een Flexispot bureau.

Ik ben tevreden met mijn Flexispot bureau. Maar er zijn hier twee werkplekken in huis die ik gebruikt - dus voor die tweede overweeg ik nu ook een zit-sta bureau :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover
  • Nu online

DropjesLover

Dit dus ->

Mrlten schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 19:42:
[...]

Dat is vreemd, Ik heb de PRO non-L variant en die is zo goed als even stabiel op zit hoogte als op sta hoogte (ook 115cm bij mij). Ja de monitor trilt een klein beetje als ik mijn armen op het bureau leg maar tijdens het typen, muis bewegen, schrijven etc is het helemaal stabiel.
Hmmm, ik heb toch echt alle schroeven goed aangetrokken (niet overdreven) en hem waterpas gezet. In de laagste stand geen bewegingin te krijgen. In zit stand 78cm hartstikke stabiel.

BThGvNeOA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrlten

Mrlten

Premium Deluxe Plus

DropjesLover schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 01:25:
[...]

Hmmm, ik heb toch echt alle schroeven goed aangetrokken (niet overdreven) en hem waterpas gezet. In de laagste stand geen bewegingin te krijgen. In zit stand 78cm hartstikke stabiel.
De schroeven hoeven volgens mij ook niet muurvast om geen beweging meer in het frame te hebben. Het is relatief zacht hout dus ik zou ze ook niet te strak proberen aan te draaien. En even ter check; je bent niet heel toevallig de 4 schroeven (2 per zijde) voor het blad links en rechts van de controllerbox vergeten?

Ik heb mijn pc op het bureau staan, boven één van de poten. De pc is niet echt zwaar maar misschien dat dat wat van de trillingen dempt. Mocht jij dat niet hebben, dan zou je als test eens iets zwaars op het bureau kunnen leggen en kijken of dat helpt.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• tim_heijt
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-06 23:32
Na lang research te hebben gedaan naar het ideale zit/sta bureau én het doorlezen van bijna dit volledige topic heb ik 2 weken geleden de knoop doorgehakt en via de website van BOHO Office het zit/sta onderstel uit de Easydesk Line aangeschaft voor €395 incl. de gratis kabelgoot (à €49) en verzendkosten naar Nederland.
Tip voor eventuele BOHO geïnteresseerden, vul bij het bestellen achter je plaatsnaam 'The Netherlands' in en alles wordt keurig met DHL verstuurd ondanks dat ze normaal gezien enkel naar Duitsland en Oostenrijk versturen. Toch weer de €25 verzendkosten zoals bij Amazon bespaard én de gratis kabelgoot (die je daar ook niet bij krijgt) ;) .

Wat heeft mij doen kiezen voor dit zit/sta bureau ten opzichte van de BOHO Basic line, FlexiSpot E7, E(C)5 of MRC Pro:
  • Iets ranker onderstel en minder brede voeten zonder in te boeten op overall stabiliteit
  • Made in Denmark (als ik ze mag geloven)
  • 5 jaar volledige garantie
  • Poten van onderstel in 3 delen en van breed naar smal (EC5 bijvoorbeeld andersom)
  • Premium Linak controller welke ook aangestuurd en ingesteld kan worden via Linak Desk Control App via Bluetooth.
  • Controller heeft net LCD schem, geheugen standen (4 stuks), herinnering/alarm voor zitten/staan, hoogte kalibratie (echte hoogte in cm instellen), en gaat bij 2x tikken automatisch naar eerstvolgende hoogte
Het onderstel heb ik gecombineerd met een 160x80cm 25mm dik HPL blad van Tafelbladen.eu in de kleur/design Metal Oxyd T563. Daarnaast heb ik bij Ergowerken deze uitschuifbare kabelgoot in de kleur wit aangeschaft. Het voordeel van deze kabelgoot is dat hij uitschuifbaar is en daarmee over de volledige breedte van het bureau kan worden geïnstalleerd.

Bovengenoemde combinatie vormt het volgende resultaatAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5kxuPF1BsEXDgJQCkpmOOGpPm1c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/s3IUEEra3r0lEkvzlWAgpG1n.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover
  • Nu online

DropjesLover

Dit dus ->

Mrlten schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 08:08:
[...]

De schroeven hoeven volgens mij ook niet muurvast om geen beweging meer in het frame te hebben. Het is relatief zacht hout dus ik zou ze ook niet te strak proberen aan te draaien. En even ter check; je bent niet heel toevallig de 4 schroeven (2 per zijde) voor het blad links en rechts van de controllerbox vergeten?

Ik heb mijn pc op het bureau staan, boven één van de poten. De pc is niet echt zwaar maar misschien dat dat wat van de trillingen dempt. Mocht jij dat niet hebben, dan zou je als test eens iets zwaars op het bureau kunnen leggen en kijken of dat helpt.
Ik heb er 3 in elke ligger elk uiteinde en 6 in de twee lange liggers. Ik denk dat het blad wel goed aan het frame zit :p
En de schroeven (4 per poot) frame-poot gewoon goed vast.

BThGvNeOA

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Henkie48
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 15-06 12:16
Via deze topic (bedankt voor de vele details!) hebben wij uiteindelijk gekozen voor de Lineaflex MRC PRO 140 x 80 cm, Havanna blad, zwart frame.
Voor onder de 500 euro heb je een super degelijk elektrisch zit sta bureau.
En met een maximale stand van 130 cm hoog ook ruim voldoende om te staan voor lange mensen.
De 3 memory standen zijn handig en bureau beweegt best snel van zit naar sta.
Zit ook nog een usb aansluiting op het bedieningspaneel (was geloof ik een actie, tijdelijk gratis?) om telefoon op te laden, handig!

CPU houder MR hebben we er ook bij besteld, ideaal dat de pc niet op de grond staat en netjes is 'opgeborgen' en 'mee beweegt' met het bureau.

Zondag besteld bij multiratio en maandag netjes gebeld met de melding dat bureau woensdag geleverd zou geworden.
Woensdag inderdaad geleverd.
Enige minpuntje is dat bureaublad geleverd werd zonder enige bescherming. Misschien milieuvriendelijk zonder plastic, maar er zaten wel een paar kleine krasjes op. (misschien was blad in vrachtwagen wel beschermd?) Niet echt een probleem, de kleine krasjes zaten maar aan 1 kant, dus dat is de onderkant geworden.

Ruim twee uur bezig geweest met in elkaar zetten van bureau + cpu houder. Niet heel ingewikkeld met de handleiding erbij, maar kost toch tijd..
Zit nu ook een monitor-arm aan met 3 monitoren.

Paar dagen in gebruik en nog steeds zeer tevreden met deze aankoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

DropjesLover schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 14:07:
[...]

Ik zat tot gisteren aan een 60cm diep hoekbureau (IKEA BEKANT) en zit nu aan een recht 80 diep blad en vind dat niet overdreven diep om eerlijk te zijn.
Monitor, toetsenbord er voor, onderarmen tot elleboog op het blad. Past precies.

Vanochtend de gasveer monitorarm binnengekregen en opgebouwd.
Staand blijven de hoeken van mn monitor (34") zichtbaar trillen, maar tijdens het typen is dit niet extreem storend.
Oh 80 vind ik ook niet overdreven diep hoor, vind ik zelf ook veel prettiger dan 60. Bij mij is het meer een kwestie van ruimte. 80 snoept net iets te veel van mijn werkkamertje en 60 zou net iets te ondiep kunnen zijn om er echt een werkbureau van te maken. Vandaar 70 :) . Thanks voor het meedenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overwatch
Mrlten schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 20:32:

Een tweetal dingen die ik wat jammer vind:
  • Ik kreeg geen verzendbericht c.q. telefoontje van Multi Ratio, ze staan in eens voor je deur.
  • Mijn blad kwam met een voorgeboord kabeldoorvoer gat + plastic afdekking. Dit staat niet expliciet op hun site vermeld, er staat alleen dat de kabelmanagementset met een afdekplaatje voor een kabeldoorvoer komt. Ik had het blad misschien liever zonder zo'n gat gehad.
Hmm vreemd.. Ik heb meerdere telefoontjes gehad van Multi Ratio over de bezorging van mijn bureau. Zelfs met een tijdsindicatie dat ze tussen 11 en 13 uur er zouden zijn. Ik had echter wel ervoor gekozen om gebruik te maken van de service om het bureau door hun in elkaar te laten zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kalpik
Hello,

Thanks
The multi-ratio technicians came today, and replaced my frame. I think this is the MRC-PRO, non "L" version. This one is completely stable. I have written to them asking the exact model of the frame. Seems to be this one: https://www.multiratio.nl...me-120-200cm-zwart-518902

Can someone else with the MRC PRO, non - "L" version post a picture of their frame from the bottom? Then I can tell the difference.

For now, seems to be the case that the regular MRC PRO version is fine, but the MRC PRO-L version is unstable. I will wait for their reply and update the topic here.

I do have to say the service with Multi-Ratio is EXCELLENT! One of the best after-sales service I've experienced in NL.

Thanks!

EDIT: Yes, Multi-Ratio just confirmed that they replaced it with the PRO version. So please, if you're looking to buy, buy the PRO version, and not the PRO-L.

[ Voor 9% gewijzigd door kalpik op 11-05-2021 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolfero
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 07-05 08:46
Vandaag heb ik na het lezen van dit topic de MRC PRO-L binnengekregen (160x80cm, midden eiken) en ik ben aangenaam verrast. Vlotte levering, prettige communicatie en het bureau had ik zelf zo in elkaar staan. Ook op mijn stahoogte (120cm) is het een stabiel geheel. Al met al tevreden :-)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• tim_heijt
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-06 23:32
GERESERVEERD

Doordat ik erg veel heb gehad aan de informatie in dit topic bij mijn zoektocht naar het optimale zit/sta bureau wil ik graag mijn ongebruikte zwarte BOHO kabelgoot van 57cm weggeven aan iemand hier die nog geen kabelgoot heeft en ik hiermee een plezier kan doen.
Uiteraard geef ik deze gratis weg, maar vraag de toekomstige eigenaar wel om de verzendkosten te betalen.

Bij interesse, stuur me een PM. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt.
GERESERVEERD

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/J870_q871DLxjntRCAqIhNKNOC4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/LHF5E8Ck4iySBSmoJfccrkfY.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kalpik
kalpik schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 13:41:
[...]

The multi-ratio technicians came today, and replaced my frame. I think this is the MRC-PRO, non "L" version. This one is completely stable. I have written to them asking the exact model of the frame. Seems to be this one: https://www.multiratio.nl...me-120-200cm-zwart-518902

Can someone else with the MRC PRO, non - "L" version post a picture of their frame from the bottom? Then I can tell the difference.

For now, seems to be the case that the regular MRC PRO version is fine, but the MRC PRO-L version is unstable. I will wait for their reply and update the topic here.

I do have to say the service with Multi-Ratio is EXCELLENT! One of the best after-sales service I've experienced in NL.

Thanks!

EDIT: Yes, Multi-Ratio just confirmed that they replaced it with the PRO version. So please, if you're looking to buy, buy the PRO version, and not the PRO-L.
Found another huge difference between the PRO and PRO-L. On the PRO, if you press a memory number once, the desk goes to the desired location automatically. On the PRO-L, you need to keep the memory number pressed till the desk reaches the desired location. If you let go of the button, the desk stops.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SawaFish
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 30-03 23:08
Heb een FlexiSpot EC5 onlangs gekocht voor 300 euro en er zelf een eikenblad van een tweedehands salontafel op geschroefd. In elkaar zetten en het blad monteren was zeer makkelijk. Bureau werkt uitstekend en bevalt goed. Enige minpunt is dat het wat wiebelig is, ongeacht de hoogte. Bij normaal gebruik/typen werkt het prima en is het verwaarloosbaar maar ik heb wel m'n Ergotron monitor arm vervangen door de normale standaard om het te verminderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Niet online

Krisp

like.no.other

SawaFish schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 15:13:
Heb een FlexiSpot EC5 onlangs gekocht voor 300 euro en er zelf een eikenblad van een tweedehands salontafel op geschroefd. In elkaar zetten en het blad monteren was zeer makkelijk. Bureau werkt uitstekend en bevalt goed. Enige minpunt is dat het wat wiebelig is, ongeacht de hoogte. Bij normaal gebruik/typen werkt het prima en is het verwaarloosbaar maar ik heb wel m'n Ergotron monitor arm vervangen door de normale standaard om het te verminderen.
Ik snap wat je bedoelt wanneer je het hebt over de sta-positie, maar als ik zit (±73cm) is er niet/nauwelijks beweging in te krijgen? :? En heb je er ook last van als je typt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SawaFish
@Krisp Bij staan (111cm) is het erger, maar ook bij zitten (71cm) wiebelt het. Bij typen is er zittend weinig van te merken en stoort het niet, maar staand wel degelijk. Nu is het zo dat als ik sta ik weinig typ en het dus niet zo relevant is. Daarnaast is het vast ook gerelateerd aan hoe stevig ik alles in elkaar geschroefd heb van de poten en hoe recht het staat, maar om het blad los te halen om dat beter te doen is teveel moeite vind ik (dus het probleem is niet heel groot).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Geen idee hoe goed jouw bureau in elkaar zit en/of dat ik lagere eisen heb, maar ik merk van bewegen bij de zittende positie echt niets, en bij staand is het (ook bij typen) alleszins acceptabel bij het typen. Ik moet wel zeggen dat ik bovengemiddeld veel aandacht besteed heb aan het goed in elkaar schroeven van het onderstel, en mijn blad relatief dik is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:32
Ik heb een FlexiSpot E3, wat qua specs heel erg vergelijkbaar lijkt te zijn met de EC5, en ik heb ook nergens last van. Staand zet ik m'n bureau op 114 cm, en soms zet ik 'm zelfs op 122 cm als ik m'n loopband eronder leg. En zelfs tijdens het lopen op 122 cm hoogte merk ik niet dat m'n bureau noemenswaardig beweegt als ik type (of wat dan ook doe).

Mijn gok is vooral dat een monitorarm, afhankelijk van het soort, alle beweging flink kan uitvergroten. Dat kan je niet zozeer (alleen) het bureau verwijten :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SawaFish
De monitor arm maakte het erger inderdaad, zelfs als die helemaal opgevouwen was. Bedenk me net dat typgedrag ook nog wel eens van invloed kan zijn, heb zelf niet het idee dat ik heel subtiel de toetsen streel maar er enthousiast op los rammel :+

Misschien dat als ik de kabelgoot en KVM switch binnen heb en toch nog even aan de slag moet om alles netjes af te werken dat ik toch snel het blad los haal en alles extra vast zet. Klinkt alsof mijn bureau, los van de variabelen, toch wat instabieler is dan het hoeft te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheetah_777
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
https://www.reddit.com/r/battlestations/
Reddit heeft ook mooie ideeën. Misschien dat jullie er nog inspiratie vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• traders
  • Laatst online: 18-05 07:17
Heeft er iemand ervaring met frames via AliExpress. Zoals hier al is aangegeven zijn de meeste bedrijven marketingmachines met hippe influencers op Social media om goedkope frames duur te verkopen. In dit forum is iemand die aangeeft dat deze bureaus 2.5 keer over de kop gaan en andere geven aan dat veel van deze bureaus wel heel erg op elkaar lijken.

Deze frames kosten bij Ali zeg 250 euro inclusief verzendkosten. Dit wordt dan verstuurd uit Polen, Spanje etc dus geen extra BTW/invoerrechten. Je kunt ook uit China laten sturen dan zit je onder de 200 euro maar door BTW/invoerrechten zul je dan ook op 250 uitkomen.

Nu kun je wel over garantie beginnen (moeilijk via Ali) maar de enige zaak waar je garantie krijgt is IKEA. Al die marketingbedrijven zijn tegen die tijd failliet en als ze dat niet zijn gaan ze dat toch niet nakomen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-06 12:57

Saven

Administrator

Voor iedereen met wat meer budget en die iets meer design wil, kan ik alleen maar dit 'op maat' gemaakt bureau met vier poten aanbevelen: https://www.worktrainer.nl/honmove-vergadertafel.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/5D6S8k0.jpg

Al die goedkopere 'meuk' is in de verste verte niet te vergelijken met dit. Houten blad met zwarte poten ziet er fantastisch uit en zit enorm degelijk in elkaar, en niet eens onbetaalbaar imo. Heb 'm al sinds vorig jaar en bevalt gewoon goed. Er prettig bedrijf ook om mee te werken, doen heel veel ook zelf. Uiteraard kun je ook gewoon andere kleur poten of een ander soort blad kiezen, maakt voor de kosten volgens mij niks uit.

Klinkt bijna als een reclamepraatje :') Maar ik ben echt ontzettend tevreden en heb prettig contact met dit bedrijf gehad.

[ Voor 9% gewijzigd door Saven op 16-05-2021 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• traders
  • Laatst online: 18-05 07:17
Saven schreef op zondag 16 mei 2021 @ 09:52:
Voor iedereen met wat meer budget en die iets meer design wil,
Ja dit ziet er super uit. 4 poten is altijd steviger, dus dat leidt tot de vraag waarom zijn tegenwoordig kantoor bureaus allemaal 2 poten hebben (ook bij de dure topmerken a la Ahrend). Is dit een kosten verhaal? Zitten die poten dan niks in de weg bv kast, schoonmaken etc?

Echter 1000 euro is niet niks. Het is maar een tafel. Je kunt beter een duurdere stoel hebben dan een duurder bureau.
Pagina: 1 ... 10 ... 34 Laatste

Let op:
Voor zit/sta bureau beweging en ergonomie accessoires: Zit/sta bureau: beweging en ergonomie accessoires ervaringen