Het grote zit/sta bureau's-topic

Pagina: 1 ... 11 ... 34 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Saven schreef op zondag 16 mei 2021 @ 09:52:
Al die goedkopere 'meuk' is in de verste verte niet te vergelijken met dit.
Wat me dan wel verbaast is dat de standaard een draagkracht heeft van maximaal 80kg (5kg meer dan de Ikea opties) en de strong de 100kg aan kan. De andere opties die je in de TS ziet zitten daar vrij ruim boven.

Buiten de additionele stabiliteit zie ik niet direct hoe je deze optie als bewezen beter kan classificeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:26
traders schreef op zondag 16 mei 2021 @ 10:18:
[...]

Ja dit ziet er super uit. 4 poten is altijd steviger, dus dat leidt tot de vraag waarom zijn tegenwoordig kantoor bureaus allemaal 2 poten hebben (ook bij de dure topmerken a la Ahrend). Is dit een kosten verhaal?
Kosten lijkt me de grootste reden, maar 4 poten die moeten in- en uitschuiven betekent ook 4 points of failure, in plaats van maar 2. Wat ook weer inspeelt op de kosten, maar dus ook betrouwbaarheid :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ANdrode
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
traders schreef op zondag 16 mei 2021 @ 10:18:
[...]

Ja dit ziet er super uit. 4 poten is altijd steviger, dus dat leidt tot de vraag waarom zijn tegenwoordig kantoor bureaus allemaal 2 poten hebben (ook bij de dure topmerken a la Ahrend). Is dit een kosten verhaal? Zitten die poten dan niks in de weg bv kast, schoonmaken etc?
Poten op de hoek zijn ook onhandig wanneer je om een tafel heen zit of wanneer twee tafels op elkaar aansluiten..

Veel kantoor bureaus zijn van die dubbele eilanden. Ook erg stabiel (vier poten of zelfs twee vlakken) met minimale hinder van de poten omdat ze niet op de hoek zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07-05 16:57

Balachmar

The truth is out there

kmf schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 18:38:
in sta-stand had ik wel een tijdje een walking pad om met 3km/u langzaam lopend te werken.

*filmpje*

ging prima en 10-20k stappen per dag is simpel. maar deze ga ik weer verkopen (omdat ik nu voornemens ben veel minder achter bureau te wezen en ik een echte loopband in de garage heb welke ik gebruik voor het youtube bingen)
Wat vond je van de kwaliteit van de walking pad? Ik ben ook naar zoiets aan het kijken. Liever de opvolger de A1 Pro. Lijkt wel nog lastig aan te komen helaas. Waar had jij hem vandaan?

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Balachmar schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 08:50:
[...]

Wat vond je van de kwaliteit van de walking pad? Ik ben ook naar zoiets aan het kijken. Liever de opvolger de A1 Pro. Lijkt wel nog lastig aan te komen helaas. Waar had jij hem vandaan?
lopen is prima. eerste 10 secondes maakt ie wat lawaai, maar darna stil. wellicht moet motor doorgesmeerd worden. dus laat ik hem vaak eerst droog draaien voor minuutje.

lopen is prima, maar "rennen" op 8km/h toch niet handig qua geluid, daarovoor heb ik maar een echte loopband gekocht. thuiswerken he.

ik had hem bij amazon gehaald.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quickdust
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-04 15:16
Ik wil in m'n kantoor een zwevend bureau maken. Heb een timmerpaneel van vuren (28mm) van 2000x800 mm en die wil ik het liefst 'zwevend' aan de muur bevestigen. Ik kan een U-vormige constructie maken van vuren latten (44x69) in de ruimte waar dit bureau moet komen. Ik zat te denken aan slagpluggen 8x120 om de vuren latten aan de muur te bevestigen.

Nu denk ik dat dit prima moet lukken zonder het bureau extra te ondersteunen d.m.v. bureaupoten, maar wil het toch hier even checken. Zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spiff
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:30
Quickdust schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 22:23:
Ik wil in m'n kantoor een zwevend bureau maken. Heb een timmerpaneel van vuren (28mm) van 2000x800 mm en die wil ik het liefst 'zwevend' aan de muur bevestigen. Ik kan een U-vormige constructie maken van vuren latten (44x69) in de ruimte waar dit bureau moet komen. Ik zat te denken aan slagpluggen 8x120 om de vuren latten aan de muur te bevestigen.

Nu denk ik dat dit prima moet lukken zonder het bureau extra te ondersteunen d.m.v. bureaupoten, maar wil het toch hier even checken. Zie ik iets over het hoofd?
Zonder details kunnen we daar moeilijk een oordeel over vormen. En ik ben benieuwd hoe je hier een zit-sta bureau van wilt maken?

https://calvinandhobbes.fandom.com/wiki/Spaceman_Spiff

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
Spiff schreef op zondag 23 mei 2021 @ 17:27:
[...]

Zonder details kunnen we daar moeilijk een oordeel over vormen. En ik ben benieuwd hoe je hier een zit-sta bureau van wilt maken?
Ik gok eigenlijk dat @Quickdust niet door had dat dit geen algemeen bureau-topic is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_evil08
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16:30
Quickdust schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 22:23:

Kan prima en valt er niet af, hoe denk je dat ze grote radiatoren die loeizwaar zijn ophangen ?
Mijn grote loei zware badkamer radiator bijvoorbeeld hangt maar aan 3 schroeven, waarvan 1 alleen maar dient als steun.

De "poten" maak je met een 3 4 5 steek bijvoorbeeld en hoeven niet perse aan de vloer steunen.
nadeel van een zwevend bureau is dat je die niet kan verstellen als daar behoefte aan is dus vast is vast.

[ Voor 11% gewijzigd door mr_evil08 op 23-05-2021 17:47 ]

WP | SP, Daikin FTXM35M/RXM35M

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spiff
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:30
Hahn schreef op zondag 23 mei 2021 @ 17:38:
[...]

Ik gok eigenlijk dat @Quickdust niet door had dat dit geen algemeen bureau-topic is :P
Daar ging ik ook van uit, maar ik dacht eens om dit subtiel aan te pakken in plaats van gelijk maar iemand aan de schandpaal te nagelen ;-)

https://calvinandhobbes.fandom.com/wiki/Spaceman_Spiff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimitri_Klokov
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 09-01 23:55
Inmiddels ook de Boho Office basic line aangeschaft. Maar heeft iemand hier ook problemen met de touch display? De middelste strepen zijn bij mij vanaf de eerste keer aanzetten al niet zichtbaar.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0KsILOJpcUHH7RPiUuaMbRf2NTU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/n8qchM2NA9x6RgFHuBB4y6JY.jpg?f=fotoalbum_large

Lijkt me gewoon een defect van het display? Of zie ik iets over het hoofd :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NerT
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 12:02
Dimitri_Klokov schreef op zondag 23 mei 2021 @ 18:09:
Inmiddels ook de Boho Office basic line aangeschaft. Maar heeft iemand hier ook problemen met de touch display? De middelste strepen zijn bij mij vanaf de eerste keer aanzetten al niet zichtbaar.

[Afbeelding]

Lijkt me gewoon een defect van het display? Of zie ik iets over het hoofd :/
Ik heb ook een Boho basic line en ik heb dit probleem niet gezien. Heb je na de installatie de initialistatie uitgevoerd? De up en down knoppen tegelijker ingedrukt houden, dan gaat het buro naar de laagste stand (en daarna 1cm omhoog). Als dat al gedaan is of het helpt niet dan zou ik de verkoper (of Boho direct) benaderen. Het is een losse module die dus makkelijk te vervangen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quickdust
Spiff schreef op zondag 23 mei 2021 @ 17:59:
[...]

Daar ging ik ook van uit, maar ik dacht eens om dit subtiel aan te pakken in plaats van gelijk maar iemand aan de schandpaal te nagelen ;-)
Haha oeps, ik heb inderdaad niet goed gekeken, dacht dat dit een algemeen bureau topic was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quickdust
Spiff schreef op zondag 23 mei 2021 @ 17:27:
[...]

Ik ga op zoek naar het goede forum 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimitri_Klokov
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 09-01 23:55
NerT schreef op zondag 23 mei 2021 @ 20:39:
[...]

Ik heb ook een Boho basic line en ik heb dit probleem niet gezien. Heb je na de installatie de initialistatie uitgevoerd? De up en down knoppen tegelijker ingedrukt houden, dan gaat het buro naar de laagste stand (en daarna 1cm omhoog). Als dat al gedaan is of het helpt niet dan zou ik de verkoper (of Boho direct) benaderen. Het is een losse module die dus makkelijk te vervangen is.
Heb over die initialisatie heen gelezen, maar net alsnog uitgevoerd en helaas geen verschil. Dan maar even idd dat bedrijf benaderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gert Pronk
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-03 22:37
Iemand hier ervaring met het kabelmanagement systeem van Multi Ratio? (link)

Met de goot die geleverd wordt lijkt het alsof het niet mogelijk is een kabel in het midden in te voeren. Terwijl mij dat wel fijn lijkt met het scherm e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koos Ofzo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:40
Gert Pronk schreef op maandag 24 mei 2021 @ 15:36:
Iemand hier ervaring met het kabelmanagement systeem van Multi Ratio? (link)

Met de goot die geleverd wordt lijkt het alsof het niet mogelijk is een kabel in het midden in te voeren. Terwijl mij dat wel fijn lijkt met het scherm e.d.
Snap niet precies wat je bedoeld, maar hier de foto's van goot+gat .
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3FBPU5K7NLDxAx-DR554zUZhPWY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kYGnXHEjJb14ybD4VKLR7NIO.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ogHaEh6lSZKfNd5VnYTIf4Qq0cg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1r91n6wPy1YwpQ2IodxKXvK4.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XYoNohC-M6TMjjMehpMu4DpJmc4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NDd4i3NiSKAd07357YhLdIIz.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowwan
  • Laatst online: 02:51
Saven schreef op zondag 16 mei 2021 @ 09:52:
Voor iedereen met wat meer budget en die iets meer design wil, kan ik alleen maar dit 'op maat' gemaakt bureau met vier poten aanbevelen: https://www.worktrainer.nl/honmove-vergadertafel.

[Afbeelding]

Al die goedkopere 'meuk' is in de verste verte niet te vergelijken met dit. Houten blad met zwarte poten ziet er fantastisch uit en zit enorm degelijk in elkaar, en niet eens onbetaalbaar imo. Heb 'm al sinds vorig jaar en bevalt gewoon goed. Er prettig bedrijf ook om mee te werken, doen heel veel ook zelf. Uiteraard kun je ook gewoon andere kleur poten of een ander soort blad kiezen, maakt voor de kosten volgens mij niks uit.

Klinkt bijna als een reclamepraatje :') Maar ik ben echt ontzettend tevreden en heb prettig contact met dit bedrijf gehad.
Ziet er zeer netjes uit. Als ik naar de website ga, zie ik dat het blad echter veel dunner is (2.5 cm). Of heb je alleen het onderstel besteld, en het blad ergens anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gert Pronk
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-03 22:37
Koos Ofzo schreef op maandag 24 mei 2021 @ 18:40:
[...]
Snap niet precies wat je bedoeld, maar hier de foto's van goot+gat .
Terug lezend was mijn vraag ook niet echt duidelijk. Bij een ander kabelmanagement systeem hebben ze een gleuf aan de achterkant: zie ditsysteem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koos Ofzo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:40
Gert Pronk schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 09:57:
[...]

Terug lezend was mijn vraag ook niet echt duidelijk. Bij een ander kabelmanagement systeem hebben ze een gleuf aan de achterkant: zie ditsysteem
Dat heeft de kabelmanagement van MultiRatio inderdaad niet. Daar gaan alle kabels door het gat direct in de goot. Zijkanten van de goot zijn overigens open, zoverre dat niet duidelijk was van de foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:30
heeft iemand al eens bij albeka een blad laten maken?
is dat een beetje kwaliteit?

https://www.albeka.nl/los...blad-op-maat-laten-maken/

ik heb opzich niet zoveel problemen met spaanplaat als het maar mooi afgefineerd is

Mijn vrouw is met de werkplek verhuisd naar een klein kamertje waardoor het handiger is om van haar ikea bekand (160x80 ) het blad te vervangen door 150x70.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:49

HollovVpo1nt

I like gadgets

Ik heb uiteindelijk dit onderstel besteld: E.For.U® Q6 bureau op Amazon

Eigenschappen vrijwel hetzelfde als de Tectake Denis, maar een stuk goedkoper. Het enige waar ik mij een beetje zorgen maak zijn de poten. Bij verstelling van hoogte bij dit bureau gaan de poten namelijk van smal/dun onder naar breed/dik boven. Dikker onder lijkt mij stabieler. Maar goed, 5 sterren uit 126 reviews, 3 jaar garantie op motor, 5 jaar op frame... Dat lijkt mij €289 euro waard.

[Off-topic: Ik moet mijn melamine tafelblad laten zagen. Ik wil een blad van 180x70 en de meesten zijn 180x80. Nu wil ik het het blad sowieso naar een bouwmarkt brengen om het goed en recht te laten zagen, maar hoe kan ik het beste de gezaagde kant afwerken? Verflaagje eroverheen? Ik meen bij de Gamma o.i.d. een soort afwerkband gezien te hebben.

[ Voor 17% gewijzigd door HollovVpo1nt op 26-05-2021 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowwan
Iemand ervaring met deze website: https://zitstabureau24.nl/producten. Ziet er waanzinnig mooi uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09-2024
Rowwan schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 14:54:
Iemand ervaring met deze website: https://zitstabureau24.nl/producten. Ziet er waanzinnig mooi uit!
Ohhh die ziet er inderdaad nice uit!

Ik wilde namelijk net posten of mensen een goede plek weet met mooie bureau bladen. Ik wilde eigenlijk een elektrisch onderstel kopen en https://www.ikea.com/nl/n...-walnoot-fineer-30335191/ maar die is helaas maar 63cm diep en dat vind ik net even te weinig ;( . Echter als ik kijk naar kant en klare desks dan vind ik alleen maar dezelfde soort kleuren en ik zoek meer zoals zoiets als die karlby.

Nothing to see here!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tMb
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-05 20:58

tMb

Ik wilde namelijk net posten of mensen een goede plek weet met mooie bureau bladen.
Ik ben dit zelf ook aan het uitzoeken.

Ik was enthousiast over het aanbod van houtmerk.nl. Doordat half Nederland momenteel z’n huis verbouwt (of z’n thuiswerkplek verbetert?) hebben ze het alleen erg druk waardoor er lange wachttijden zijn.

Voor fineer plaatmateriaal heb ik Baars en Bloemhoff aanbevolen gekregen:
https://www.baars-bloemho...atief/fineer-massiefhout/

Voor massief hout is fijnhout.nl een top adres, maar dat is wel maatwerk.

Als anderen tips hebben, ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Getto
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-05 10:53
Geen idee of ik deze vraag in dit topic mag stellen, maar hoe is jullie ervaring met de aftersales van Flexispot?

Gisteren de Flexispot E6 binnen gekregen maar helaas zit er een barst in 1 van de kunststof behuizingen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qoIJAnSXJeai7rSnPNIGxGq9xzE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Qx2Fa0zIGz7QBSokQPM8kME6.jpg?f=fotoalbum_large

Inmiddels al uitgebreid contact met de support afdelingen maar die willen helaas het onderdeel niet vervangen en geven aan alleen 15$ refund te willen geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:56

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Getto schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 16:46:
Geen idee of ik deze vraag in dit topic mag stellen, maar hoe is jullie ervaring met de aftersales van Flexispot?

Gisteren de Flexispot E6 binnen gekregen maar helaas zit er een barst in 1 van de kunststof behuizingen.

[Afbeelding]

Inmiddels al uitgebreid contact met de support afdelingen maar die willen helaas het onderdeel niet vervangen en geven aan alleen 15$ refund te willen geven.
Dit hoort hier inderdaad niet, maar in het Shopping Forum. Maar goed, ik zou niet akkoord gaan. Van hun kant: ik zou het ook proberen met 15$ op te lossen. Welke flexispot site heb je gebruikt? En heb je met een CC betaald? Zo ja, daar contact mee opnemen.

ping 127.212.23.124

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• sharkzor
sharkzor schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 13:56:
heeft iemand al eens bij albeka een blad laten maken?
is dat een beetje kwaliteit?

https://www.albeka.nl/los...blad-op-maat-laten-maken/

ik heb opzich niet zoveel problemen met spaanplaat als het maar mooi afgefineerd is

Mijn vrouw is met de werkplek verhuisd naar een klein kamertje waardoor het handiger is om van haar ikea bekand (160x80 ) het blad te vervangen door 150x70.
Zelf maar besteld. Had precies 155x70 nodig zodat het net in een klein kamertje past.
Het blad ziet er mooi afgewerkt uit, voelt super stevig (en zwaar).
Veel beter sowieso dan het ikea bekant blad.
Mooi opgelost zo.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YDj1i38Jk1BO5EB6RBGEY67uzZo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GyAx1kYu82hIr7YMf702ex9L.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
Ik wou eerder vandaag bij Flexispot bestellen maar ik zie dat ze nu enkel maar naar Duitsland, Nederland en Oostenrijk verzenden. Ter info, ik woon in België. Een maand (of twee) eerder verzonden ze wel nog naar het merendeel van Europa. Weet er iemand toevallig een soort workaround of is het gewoon pech?

Steam: Grim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EFL
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-05 17:33

EFL

Als je als Belg via de Franse Flexispot site besteld ( https://www.flexispot.fr ) kan je in België laten leveren. Wel andere modellen, maar ook korting.

Ikzelf ga toch voor de Lineaflex mrc gaan vanwege de extra draagkracht: er moet een piano van 20kg mee omhoog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
EFL schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 01:17:
Als je als Belg via de Franse Flexispot site besteld ( https://www.flexispot.fr ) kan je in België laten leveren. Wel andere modellen, maar ook korting.

Ikzelf ga toch voor de Lineaflex mrc gaan vanwege de extra draagkracht: er moet een piano van 20kg mee omhoog...
Had daar al gekeken gisteren. Niet veel modellen vergeleken met de Duitse site. Toen maar eens bij 'Deals' gekeken wat ik gisteren niet gedaan had en daar stonden wel wat extra modellen. Uiteindelijk de EB2 besteld aangezien die er wel deftig uitziet en 100 euro korting. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefv
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-03 18:29
Ik heb afgelopen weekend een Flexispot E7 ontvangen. Had deze tijdens een promotie gekocht voor €300,- . De installatie met een eigen blad verliep soepel.

In zitstand is het erg stabiel. In stastand (111cm) is iets meer speling. De standaard van mijn AOC Q2790PQU monitor is nog fragiel. Daardoor beweegt het scherm best hinderlijk tijdens het typen. Ik heb het opgelost door onder beide zijden van de monitor een boek te plaatsen. Waarschijnlijk zal een betere monitorstandaard het probleem ook verhelpen.

Al met al tevreden met mijn aankoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDFS
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
sharkzor schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 19:01:
[...]

Zelf maar besteld. Had precies 155x70 nodig zodat het net in een klein kamertje past.
Het blad ziet er mooi afgewerkt uit, voelt super stevig (en zwaar).
Veel beter sowieso dan het ikea bekant blad.
Mooi opgelost zo.
[Afbeelding]
Deze is daadwerkelijk afgerond he? Niet zoals de Bekant dat er staat dat het afgeronde hoeken zijn maar die ontbreken _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
JDFS schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 15:33:
[...]

Deze is daadwerkelijk afgerond he? Niet zoals de Bekant dat er staat dat het afgeronde hoeken zijn maar die ontbreken _/-\o_
ik weet niet wat je bedoelt, maar het bekant blad had idd ronde hoeken. dit zijn strakke rechte hoeken.
zelf ben ik meer van rechte hoeken.

na het zagen plakken ze er zo'n fineer rand aan vast (machinaal) dus dat zit er prima uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDFS
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ah, bij de Bekant staat op de website dat de hoeken afgerond zijn (wat ik zelf fijn vind), maar dat zijn ze verre van. Dat is eigenlijk het grootste punt wat mij tegenhoudt voor de Bekant te gaan en ook gedwongen wordt een DIY oplossing te realiseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:49

HollovVpo1nt

I like gadgets

Beste mensen, vraagje. Wat is beter, een drievoudig-telescoop bureau of een tweevoudig telescoop bureau? Ik heb een drievoudige besteld maar de verkoper zegt die hebben we niet meer dus hier neem een twee voudige zijn bijna hetzelfde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjottum

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

JDFS schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 16:05:
Ah, bij de Bekant staat op de website dat de hoeken afgerond zijn (wat ik zelf fijn vind), maar dat zijn ze verre van. Dat is eigenlijk het grootste punt wat mij tegenhoudt voor de Bekant te gaan en ook gedwongen wordt een DIY oplossing te realiseren.
Ping die lui van het blad van @sharkzor eens, misschien kunnen ze dat wel heel mooi voor je maken. Je ben inmiddels ook weer welkom denk ik, dus je zou ook langs kunnen gaan.

Een Bekant onderstel kan je denk ik zonder blad kopen, dus je kan die twee ook combineren? Bel eens met Multiatio, die hebben vast slimme ideeen.. (https://www.multiratio.nl/contact)
HollovVpo1nt schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 15:58:
Beste mensen, vraagje. Wat is beter, een drievoudig-telescoop bureau of een tweevoudig telescoop bureau? Ik heb een drievoudige besteld maar de verkoper zegt die hebben we niet meer dus hier neem een twee voudige zijn bijna hetzelfde.
Weliswaar is dit maar een leverancier, en is het in het Duits, maar deze pagina geeft de uitleg die je zoekt. https://de.flexispot.com/standing-desks-buyer-guide

Denk: een scherm weegt 10kg, 2 dus 20. Een blad ongeveer 10. Paar speakers 10, laptopje 2, losse rommel - met 100kg tilvermogen kom je een heel end. Moet wel zeggen dat mijn pc op de grond staat.

ping 127.212.23.124

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• NerT
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 12:02
Met dank aan dit forum heb ik heb sinds een tijdje ook een zit-sta bureau en bij deze wil ik graag met jullie mijn ervaringen delen. Allereerst mijn 'setup':

- Onderstel: Boho Basic Line (amazon.nl)
- Blad: Halifax Eiken Natuur T600 38mm dik - 140x80 (tafelbladen.eu)
- Kabelgoot: Valley 105cm (bol.nl)
- Monitor standaard: Ewent EW1512 (redable.nl)

Ik heb alles begin Februari besteld. Het onderstel en de goot waren snel bezorgd (<1 week). Het blad heeft erg lang geduurd (want dit was geen standaard maat dus moest het apart besteld worden). De levertijd wordt op de website niet vermeld dus mijn advies is om voordat je besteld even met tafelbalden.eu te bellen / mailen om teleurstellingen te vermijden. Ik heb uiteindelijk 16 weken op het blad moeten wachten.
In de tussentijd had ik het blad van mijn oude ikea bureau maar gebruikt dus ik kon gelukkig al snel er van genieten.
Onderkant met de kabelgoot:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2icW41K5iME7RU8DOWrTamO9hgk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oYtxUFrupECZqUcB7Uc8dBdB.jpg?f=fotoalbum_large
Foto op sta-hoogte (122cm):
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JUWB0376RYzoa23zMDMn4CBo5_k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JOts5qsZIDMYQote3OBbk5NK.jpg?f=fotoalbum_large
Foto van de andere kant, in plaats van een vloerbeschermer gebruik ik een laagpolig tapijt:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3kNZf0u7Sx5YZjX0o-zzN9N8qqs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bMISDwCqu67k6GwbFYZ8seaA.jpg?f=fotoalbum_large
Ervaringen tot nu toe:
Installatie:
De installatie is prima te doen, ik heb de tijd genomen om alles goed uit te meten. Het heeft geholpen dat ik eerst met een ander blad heb kunnen proberen zodat ik alles nu ineends goed kon doen (kabelgoot iets verplaatst richting de computer, kabels onder bureau netter weggewerkt).
Het hebben van een kabelgoot is erg prettig om in de stekkerdoos en andere kabels te plaatsen.
Als je trouwens voor een dik blad wil gaan zoals ik, let dan wel op het maximale gewicht wat het onderstel aan kan. Mijn blad is al 27kg en dat is maar 140 breed!
Nog even een tip voor als je een monitor standaard met een klem gaat installeren, houd rekening met de kabelgoot. Het kan zijn dat de klem en de kabelgoot elkaar in de weg zitten. Ik moest een stuk van het schroefdraad af zagen anders paste het niet.
Stabiliteit:
Dit is voor velen ook erg belangrijk. De stabiliteit op zit-positie (77cm) is prima en op sta-positie (122cm) is ietsje minder maar de monitoren staan erg stabiel (Ewent EW1512 monitor houder) en ik merk weinig beweging tijdens het typen. Met mijn vorige blad had ik hier voor mijn gevoel iets meer last van maar toen gebruikte ik nog een andere monitor standaard.
Gebruik:
Aan het einde van de dag zet ik het bureau in de sta stand en schuif ik de stoel eronder. Dit ziet er mooi opgeruimd uit en in de ochtend begin ik dan meestal ik ook in de sta stand. Midden in de ochtend wissel ik dan naar de zit stand (prettiger om mails te schrijven) en in de middag gebruik ik weer een tijdje de sta stand. Over de dag denk ik dat ik zo'n 3 tot 4 uur sta.

Hopelijk hebben jullie wat aan deze informatie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
Iemand ervaring met Oako Denmark? In mijn zoektocht naar een blad welke ik vind passen in mijn kantoor kwam ik deze tegen: https://www.oakodenmark.d...opy-of-mahogany-oako-desk . Deze komt erg dicht in de buurt van wat ik wil maar ik had nog nooit van dit merk gehoord. De prijs is ook niet echt goedkoop dus daarom zoek ik wat ervaringen voordat ik het wil kopen.

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digeroo
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 18-01 22:21
Net de Acgam et225e gekocht en ontvangen van geekbuy voor 228 euro.
Aan de handleiding kan je zien dat dit een rebrand is van een loctek bureau (de et225e).
Dus verwacht ik dezelfde kwaliteit als een flexispot e6/e7/e8 voor een fractie van de prijs.
Voor een elektrisch verstelbaar bureau die 125kg mag heffen en een 2m breed blad kan dragen, leek dit me een onklopbare prijs.
Nu nog een bureaublad kopen voor erop en dan zal ik een korte review schrijven (als ik het niet vergeet.)

Dit lijkt me veruit de beste bang for the buck die je vandaag de dag kan vinden voor een bureau.
Zeker beter dan de gelijkaardig geprijsde skarsta van ikea (229 euro in België).

[ Voor 19% gewijzigd door digeroo op 21-06-2021 13:49 . Reden: ikea skarsta vergelijking ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juzzuts
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-05 23:15
@Sjeefr , @tMb , ik ben ontzettend benieuwd naar jullie ervaringen van de setups met de overhang aan beide kanten! Kunnen jullie de ervaringen delen? Staat het stabiel? Welk blad heb je genomen die de overhang aankan? Ik zit namelijk met hetzelfde idee, maar dan moet het wel kunnen :)

Qua blad dacht ik aan deze gebeitst in de kleur die ik mooi vind. Zou dat kunnen werken?

[ Voor 39% gewijzigd door Juzzuts op 21-06-2021 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniszx
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-04 22:56
Flexispot E6 is nu voor 300 euro te verkrijgen. Is dit een aanrader? Zou een blad van 160x80 op moeten komen. Of zijn er betere opties van Flexispot of andere merken in deze prijsrange? Hoe verhoudt het zich met een Fully Jarvis/Uplift/Autonomous?

Flexispot schijnt nogal slechte aftersales/fake reviews te hebben.

[ Voor 15% gewijzigd door Denniszx op 23-06-2021 17:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Getto
  • Laatst online: 15-05 10:53
Denniszx schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 17:26:
Flexispot E6 is nu voor 300 euro te verkrijgen. Is dit een aanrader? Zou een blad van 160x80 op moeten komen. Of zijn er betere opties van Flexispot of andere merken in deze prijsrange? Hoe verhoudt het zich met een Fully Jarvis/Uplift/Autonomous?

Flexispot schijnt nogal slechte aftersales/fake reviews te hebben.
Toevallig net een paar weken terug mijn Flexispot E6 binnen gekregen en ben inmiddels heel tevreden.

Aftersales was in eerste instantie inderdaad helemaal ruk. Er zat een barst in de plastic moter behuizing. Eerst wilde ze geen nieuwe sturen en alleen een 20 dollar refund geven. Na aandringen gingen ze toch een vervangend onderdeel opsturen. Eerst ontving ik een moter (zonder behuizing) na weer een week klagen stuurde ze me weer een onderdeel. (helaas deze keer een control unit) Na weer een week klagen heb ik eindelijk de moterbehuizing binnen gekregen.

Dus nu heb ik een bureau met alvast wat spare-parts voor het geval er wat stuk gaat. >:) >:)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eolpeT1-AYH2ulMV1Aj-w3NMLPs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8g73CEIqGFV5P2AuoUrV3vN0.jpg?f=fotoalbum_large

Zelf heb ik er een blad van 180 bij 75 opzitten (gekocht bij Albeka). Kabelmanagement is standaard helemaal ruk. Alles zit nu vast met 100 tie-wraps. Ik raad je aan om een kabelmanagemt box erbij te kopen.(er zijn wat aanraders in dit topic voorbij gekomen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tMb
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-05 20:58

tMb

Juzzuts schreef op maandag 21 juni 2021 @ 23:18:
@Sjeefr , @tMb , ik ben ontzettend benieuwd naar jullie ervaringen van de setups met de overhang aan beide kanten! Kunnen jullie de ervaringen delen? Staat het stabiel? Welk blad heb je genomen die de overhang aankan? Ik zit namelijk met hetzelfde idee, maar dan moet het wel kunnen :)

Qua blad dacht ik aan deze gebeitst in de kleur die ik mooi vind. Zou dat kunnen werken?
Ik ben nog niet zo ver dat ik al een blad en onderstel gekocht heb. Wellicht kan @Sjeefr je advies geven. Ben ook benieuwd naar zijn ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniszx
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-04 22:56
Getto schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 20:58:
[...]

Toevallig net een paar weken terug mijn Flexispot E6 binnen gekregen en ben inmiddels heel tevreden.

Aftersales was in eerste instantie inderdaad helemaal ruk. Er zat een barst in de plastic moter behuizing. Eerst wilde ze geen nieuwe sturen en alleen een 20 dollar refund geven. Na aandringen gingen ze toch een vervangend onderdeel opsturen. Eerst ontving ik een moter (zonder behuizing) na weer een week klagen stuurde ze me weer een onderdeel. (helaas deze keer een control unit) Na weer een week klagen heb ik eindelijk de moterbehuizing binnen gekregen.

Dus nu heb ik een bureau met alvast wat spare-parts voor het geval er wat stuk gaat. >:) >:)

[Afbeelding]

Zelf heb ik er een blad van 180 bij 75 opzitten (gekocht bij Albeka). Kabelmanagement is standaard helemaal ruk. Alles zit nu vast met 100 tie-wraps. Ik raad je aan om een kabelmanagemt box erbij te kopen.(er zijn wat aanraders in dit topic voorbij gekomen)
Thanks voor je uitgebreide reactie! Gezien Flexispot regelmatig een actie heeft wacht ik denk ik misschien nog even, hoewel het wel algauw de keuze wordt in de BeNeLux in deze prijsrange heb ik het idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-04 17:17
Ik heb nu een stabureau van minimaa 70 cm hoog. Hebben jullie een lager elektrisch onderstel gevonden? Bijvoorbeeld 50 cm of nog lager? Voor kinderen, maar ook om TV te kijken vanaf de bank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juzzuts
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-05 23:15
tMb schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 13:45:
[...]

Ik ben nog niet zo ver dat ik al een blad en onderstel gekocht heb. Wellicht kan @Sjeefr je advies geven. Ben ook benieuwd naar zijn ervaringen.
Ik heb ook al een beetje zitten kijken naar alternatieven en het enige wat ik vond is dit onderstel. Deze is met de verlengkit te verlengen tot 2m30. Daarmee kan je de poten aan de buitenkant plaatsen en ben je ook geholpen. Heb alleen het onderstel nog maar weinig voorbij zien komen...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sjeefr
Juzzuts schreef op maandag 21 juni 2021 @ 23:18:

tMb schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 13:45:
[...]

Het is alweer een tijdje geleden dat ik in dit topic gereageerd heb. Ik heb nu een maand mijn Flexispot E5 in gebruik. Nu moet ik (helaas?) wel weer wat vaker naar kantoor komen en uiteraard sta ik niet 24/7 achter m'n bureau, maar dat zal de pret niet drukken. Ik ben nog altijd zeer tevreden over Flexispot onderstel. Met een persoonlijke lengte van 178cm stel ik het bureau in op een hoogte van 103CM. De poten staan 120cm uit elkaar en op die hoogte is 'ie uiterst stabiel. Nu heb ik een 9.5KG 34" ultrawide monitor op een zwevende monitorarm staan en op die hoogte zie 'je 'm soms wel een beetje wiebelen. Zeker als je op de muziek nog een beetje meebeweegt merk je dat alles niet steen-vast stil blijft, al is dat ook het gevolg van een houten ondervloer, i.p.v. beton. Maar lang verhaal kort: Als ik sta met mijn armen in een arbo-correcte (acceptabele?) hoek van 120 graden, leunend op mijn bureau, sta, staat het bureau ingesteld op een hoogte van 103cm en merk ik geen instabiliteit, dus tevreden!

Ik heb op dit moment (óók) nog niet geïnvesteerd in een bureaublad. Ik heb een Ikea linnmon 200x60 bureaublad van jaren oud, ondersteund door de Flexispot E5 met naast de poten nog twee Ikea Alex bureau ladekasten staan (vandaar poten 120cm uit elkaar en niet 180cm). Ik zal ooit nog wel eens een foto meedelen van mijn bureau, maar een samenvatting; ultrawide monitor in het midden, twee Edifier boekenplankspeakers ernaast ter hoogte van de poten van het onderstel, op beide hoeken een Ikea Fado tafellamp met Philips Hue (die niks weegt..), een Mac mini op de hoek, alsmede een MacBook. Aan de andere zijde wat papierwerk. Behalve een ToBo en muis, verder eigenlijk niks van gewicht. Nu is het Ikea bureaublad hol, maar toch stevig genoeg.

Wat betreft overhang denk ik dat je twee aspecten moet bekijken, in verhouding tot het gewicht wat je zet op de overhang: De dikte (en daarmee veelal stevigheid) van het blad en vadertje tijd. Als je een stevig blad hebt van maar 2cm dik en je zet daar 10KG op, dan zal dat echt wel gaan afbuigen na een paar jaar. Neem je een dikker en steviger blad, dan zullen de gevolgen kleiner zijn. Zet je er maar een paar kilo op, dan zijn de gevolgen nog wel te verwaarlozen.

Stiekem wil ik ook gewoon een 180/200x80 blad, maar dit simpele Ikea blad voldoet voldoende om mij €120 lekker te laten besparen. Ik kan je dus nog niks zeggen over "Blad X met spullen Y heeft voor mij wel/geen impact door overhang". Maar vooralsnog denk ik dat je op korte termijn de gevolgen nog niet echt kan gaan zien.

Kan je hier wat mee? :P

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Rowwan
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 5% gewijzigd door Rowwan op 25-06-2021 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowwan
@Rutix, ja blad is donkerbruin eiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WernerL
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:02
edit: verkeerde topic. Mag weg

[ Voor 70% gewijzigd door WernerL op 26-06-2021 13:21 ]

Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JLC7
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 14-01 06:46
Deze week onze Fully Jarvis opgezet. Mijn vrouw mocht flinke bak geld aan Arbo uitgeven, dus we hebben alle toeters en bellen erbij besteld.

Erg blij mee en stabiel. Let me know als iemand vragen hierover heeft

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Xjz6RJMHt6lT0YDJtUBRW4XQ6X0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/M8U9ibfG7UbHsp7lYUgxg2zL.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Michel8
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
digeroo schreef op maandag 21 juni 2021 @ 13:35:
Net de Acgam et225e gekocht en ontvangen van geekbuy voor 228 euro.
Aan de handleiding kan je zien dat dit een rebrand is van een loctek bureau (de et225e).
Dus verwacht ik dezelfde kwaliteit als een flexispot e6/e7/e8 voor een fractie van de prijs.
Voor een elektrisch verstelbaar bureau die 125kg mag heffen en een 2m breed blad kan dragen, leek dit me een onklopbare prijs.
Nu nog een bureaublad kopen voor erop en dan zal ik een korte review schrijven (als ik het niet vergeet.)

Dit lijkt me veruit de beste bang for the buck die je vandaag de dag kan vinden voor een bureau.
Zeker beter dan de gelijkaardig geprijsde skarsta van ikea (229 euro in België).
En hoe bevalt je bureau? Stabiel genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ANdrode
  • Niet online
JLC7 schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 13:38:
Deze week onze Fully Jarvis opgezet. Mijn vrouw mocht flinke bak geld aan Arbo uitgeven, dus we hebben alle toeters en bellen erbij besteld.

Het je zo'n sta-mat erbij? Of iemand anders hier?

Mijn topo standing mat is een game changer bij mijn zit-sta bureau. Nu sta ik ook makkelijk een langere tijd. Zonder mat werd dat snel vrij statisch en ongemakkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
ANdrode schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 14:49:
[...]

Het je zo'n sta-mat erbij? Of iemand anders hier?

Mijn topo standing mat is een game changer bij mijn zit-sta bureau. Nu sta ik ook makkelijk een langere tijd. Zonder mat werd dat snel vrij statisch en ongemakkelijk.
Ik heb zelf een cheape balance board van 40cm sinds vorig jaar, waar ik vrijwel altijd met m'n voeten op zit, of ik nou zit of sta :) Helpt zeker tegen 'stalpoten' krijgen (als in, vermoeide benen omdat je hele tijd op dezelfde manier staat) :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B-n0U68ylFxpN91n-CrKz8JRUV0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/AvdGowycLcHldeBUvizjYAUC.png?f=fotoalbum_large

Was destijds €25 op Amazon.de. Is inmiddels daar uitverkocht, maar ik kom vergelijkbare tegen voor rond dezelfde prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bauer078
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 18-04 11:55
JLC7 schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 13:38:

[Afbeelding]
Dat ziet er goed uit! Ik ben erg benieuwd naar de stevigheid, met name in de sta-stand. En hoe bevallen de accessoires/opties?

Dankzij dit geweldige topic _/-\o_ heb ik dit weekend hetzelfde onderstel besteld (Fully Jarvis). En een kennis gaat een bureaublad van 160x80x3 maken.

Nu op zoek naar een stabiele dual monitorarm voor twee 27-32'' monitoren. Naar aanleiding van de round-up overweeg ik de NewStar NM-D775DX. Toevallig iemand met ervaringen met deze, of een andere monitorarm? Hoor het graag!

En als laatste ook nog aan het zoeken naar een desktopstandaard om m'n pc onder het bureau te bevestigen. Helaas past m'n Phanteks P400A behuizing niet in de houder van Fully (te breed). En ik kan weinig goede reviews/vergelijkingen van andere desktopstandaarden vinden. Iemand tips?

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JLC7
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 14-01 06:46
Bauer078 schreef op zondag 27 juni 2021 @ 22:21:
[...]

Dat ziet er goed uit! Ik ben erg benieuwd naar de stevigheid, met name in de sta-stand. En hoe bevallen de accessoires/opties?
Ja als een huis. Heel blij mee. Qua accessoires was een stopcontact in het blad genoeg geweest. Ik wil eigenlijk nog een monitor met USB-C hub kopen, dus dan heb ik alleen voor die een stopcontact nodig ;).

De afronding en inkeping van het bureaublad is heel fijn en chique. Elektriciteitskit (stekkerblok en twee kabelgoten voor onder het blad) kan los zelf waarschijnlijk beter en goedkoper regelen. Maar voor ons moest het op zelfde factuur ;).

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gyrrack
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-08-2022
Na een tijdje lurken in dit topic om ervaringen van anderen over zit/sta bureaus te lezen kwam ik voor mezelf tot de conclusie dat de markt vrij ontransparant is en er eindeloos veel modellen en merken zijn die rebrands zijn van vaak hetzelfde frame van Chinese merken, zonder al te veel inzicht in hoe lang dergelijke middelen nu eigenlijk mee gaan. Dat wil niet zeggen dat het niet goed is, maar ik zocht wat meer gevoel van zekerheid. Onder meer door reviews door te bladeren bij BTOD.com lijkt dat niet allemaal te zijn gemaakt van duurzame materialen. Noot: BTOD is niet vrij van bias omdat ze zelf ook zit/sta bureaus produceren en verkopen, dus alles met een korreltje zout. De demontage van de motoren en dergelijke vond ik echter nuttig.

Bekendere merken uit de VS zijn niet hier te koop en reviews van Europese modellen kwam ik nagenoeg niet tegen. De hier vaker genoemde merken verdwenen van mijn netvlies door bijvoorbeeld wisselende ervaringen met levertijden, aftersales, rebrands qua motoren, ogenschijnlijk geen Nederlands winkelier om aan te spreken, etc.
Daarom op zoek gegaan op basis van de fabrikant van motoren en elektronica en bij Linak terechtgekomen, een merk met (blijkbaar) ruime ervaringen met lineaire actuatoren in de medische sector en een goede reputatie. Vervolgens gekeken naar fabrieksgarantie en aanbeland bij KMP kantoormeubilair.

Erg goede ervaringen en eerlijk advies gehad in de showroom en ik heb nu sinds een paar weken een model op basis van een Linak kick and click DL6 onderstel en medium oak blad (80*160 cm2) staan. Normaal 5 jaar fabrieksgarantie, maar deze partij biedt 10 jaar op het grootste gedeelte van het aanbod, waaronder ook dit bureau. Keurige communicatie, levering en montage.
Ik ben er erg tevreden mee. :9 Op zithoogte net zo stabiel als een normaal bureau, op sta-hoogte is er wel lichte instabiliteit maar het stoort me niet en valt me niet op bij normaal typen.

Let niet op de kabelbende, daar moet duidelijk nog aan gewerkt worden door langere kabels te bestellen. :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZJsAdOB7PNzSU70o_vdRddGbBHg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zuvT8eML49VGSUzoByA6SsCl.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• digeroo
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 18-01 22:21
Michel8 schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 13:45:
[...]

En hoe bevalt je bureau? Stabiel genoeg?
Bureau: Acgam et225e
Op een hoogte van 114 cm is het bureau stabiel genoeg voor mij.
Hij wiebelt dan ietsje meer dan de vorige bureau, maar nog steeds acceptabel.
Ik heb er een CanDo werkblad van 205x80 cm op gelegd (30 kg).
Het werkblad is acceptabel voor 69 euro, maar veel belangrijker is dat ik het direct kon meenemen bij een lokale doe-het-zelf-zaak.
Dit zal het wiebelen wel ietsje verergeren in vergelijking met een kleiner en lichter blad.
Overal ben ik er zeer tevreden mee. (hopelijk blijft dit zo).

Hieronder enkele foto's van het eindproduct. Inclusief mijn poging tot cable management.
Als je fan bent van Home assistent en je bureau met stemcommando's wil aansturen: Zit/sta bureau 'smart' maken

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mifcmEMCPJbLFY_P7oKmJElDSMI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/B42dMPM2BVOy2Mrl9cBuUxAH.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xU6V_65Inc4UQfk8_XPAZMCqz7o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WwqGXc4xBrwHgmT0Nehy8FvK.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p7b_din0TXybdXK3Xjwlmok1AV4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UcSL7fdcC1ZkTHQp3ysqPsf5.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kmlUvVH1hK5XwcQ86J7sR6hY2qk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vG0faiwNVGBWqCwSfGv5rKZE.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/R-TPMNRg1Cr8O17vXg0BxLJoPq4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ic65RSgfY9YJsuOkizxsC9jt.jpg?f=fotoalbum_largedigeroo in "Het grote zit/sta bureau's-topic"

Voor cable management:
Een stekkerdoos om onder je bureau te bevestigen raad ik sterk aan.
Switchen tussen je eigen desktop en laptop van de werkgever geeft een extra uitdaging om de kabels weg te werken.

[ Voor 14% gewijzigd door digeroo op 01-07-2021 01:34 . Reden: vermelding model ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjeefr
@digeroo Zo te zien is jouw onderstel identiek aan mijn Flexispot EC5. Zowel de poten, manier van inschroeven in het blad. Zelfs het panel om de hoogte te bepalen is identiek, al staat er bij jou een logo op en bij mij niet.

[ Voor 36% gewijzigd door Sjeefr op 01-07-2021 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico Klus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-05 23:41
Sjeefr schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 09:01:
@digeroo Zo te zien is jouw onderstel identiek aan mijn Flexispot EC5. Zowel de poten, manier van inschroeven in het blad. Zelfs het panel om de hoogte te bepalen is identiek, al staat er bij jou een logo op en bij mij niet.
Ja, dat wilde ik net zeggen :)

Aan dit bericht kunnen geen rechten ontleend worden.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• EFL
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-05 17:33

EFL

Geïnspireerd door dit toppic heb ik ook een bureau samengesteld. Mijn moeilijkheidsgraad: er moet een full size midi piano onder het bureaublad kunnen uitschuiven zondar dat ik te weinig knieruimte heb...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3TYl2dfl2EPLWeOHPU8B01UlKN0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oNFOZOsEcRWwmwG9vNmSoRQs.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s2XMUlaKxZlONPWS5uys9QuzwT8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/c2RshU8Q2k7RLQmapqGzM6b7.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o6DoD6f9C6v7VKHq8-GnyeSNTi4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uu8C8BHDbmi9s3hUIkkeiuy6.jpg?f=fotoalbum_large

Ik ben begonnen met een Lineaflex MRC onderstel: https://www.bol.com/nl/p/...ing-usb/9300000006854093/
daarop heb ik 2 zware U-profielen gemonteerd van 14 op 5 cm en 75cm lang: https://metaalcenter.nl/s...50-x-140-x-50-x-4-mm.html
daarbovenop dan weer een bureaublad op maat van Albeka: https://www.albeka.nl/losse-bladen/.
Vervolgens een bak gemaakt van alu profielen waarin de piano past. Die bak op wielen gezet op zo'n manier dat de toetsen van de piano volledig onder het bureaublad uit komen als de bak uitgetrokken is en de bak volledig achter de dwarsbalk van het onderstel rolt als de piano niet gebruikt word. Zo zit ik er met mijn knieën niet tegen. De stalen U profielen dienen als rails voor de alu bak.

Het gewicht van alles te samen (de stalen profielen, piano, tafelblad, luidsprekers, pc, etc...) komt op 96 kg en daar heeft dit onderstel geen enkel probleem mee.
Sjeefr schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 09:01:
wat ook identiek is aan de Lineaflex MRC. Dus Acgam et225e == Flexispot EC5 == Lineaflex MRC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-05 15:22

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Bij de Jysk is nu de Slangerup 80x160 in de aanbieding van 429,- voor 325,-
Vanmorgen eentje opgepikt en in elkaar gezet. Voelt zwaar en solide aan. Goed stabiel ook als ik sta te werken. Ben echt positief verrast door de kwaliteit van dit ding. Hopen dat de motor het ook jaren uithoudt.

https://jysk.nl/kantoor/b...r-bureau-slangerup-80x160

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orpheus6969
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 01-04 21:25
Heeft er iemand ervaring met de zit/sta bureaus van Havic?
https://www.havic-kantoormeubelen.nl

Deze lijken mij nog redelijk ok qua prijs en geven 5j garantie.

Maar ik wil me toch eerst goed bevragen vooraleer tot aanschaf over te gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Citroen
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 09:59
jagermeister schreef op maandag 5 juli 2021 @ 16:16:
Bij de Jysk is nu de Slangerup 80x160 in de aanbieding van 429,- voor 325,-
Vanmorgen eentje opgepikt en in elkaar gezet. Voelt zwaar en solide aan. Goed stabiel ook als ik sta te werken. Ben echt positief verrast door de kwaliteit van dit ding. Hopen dat de motor het ook jaren uithoudt.

https://jysk.nl/kantoor/b...r-bureau-slangerup-80x160
Bedankt voor de tip. In België zelfs te koop aan €300 zie ik.

Bureau ziet er degelijk uit en volgens de vele positieve reviews inderdaad stabiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chippu
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-04 13:55
Ik zie dat Boho weer een actie heeft met een gratis kabelgoot (t.w.v. € 41,90). Misschien toch maar eens mijn slag slaan.

Ik twijfel alleen enorm tussen de Basic line en Easydesk versie. Volgens Boho's eigen afbeelding zijn de verschillen niet gigantisch groot. Op de Boho website lees ik daarnaast nog dat de Basic line gebruik maakt van dual motors. Maakt dit in de praktijk veel verschil?

De single motor is naar Boho's eigen zeggen stiller én sneller, namelijk.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lfX44J2_B2UJcdf--M4dFkTETCc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/wuYt6ss9g2ue3nLbPwU243IS.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zephyrus_NL
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 11-05 21:59
Na lang wikken en wegen en het mislopen van de vorige FlexiSpot sale, heb ik begin vorige week een 'kale' Flexispot E8 besteld in de aanbieding (130 euro korting) bij FlexiSpot.de. Hij is ondertussen bij DHL Deutschland aangemeld, maar lijkt nog niet fysiek verzonden te zijn. Nog even geduld dus.

De keuze om een bureaublad direct mee te bestellen bij FlexiSpot, in Nederland los te kopen of er eentje zelf te maken, was uiteindelijk snel gemaakt. Persoonlijk vind ik de prijzen voor wat door gaat als bureaublad (zowel massief hout als geperst materiaal) veel te hoog; zeker wanneer men een ietwat afwijkend maatje wilt en dan te bedenken dat je ze naderhand vaak alsnog zelf dient te lakken/oliën. Ik heb dan ook via Marktplaats voor 15 euro lokaal een wit-geverfde massieve eikenhouten tafel van 180cmx80cm opgehaald die ik in een ochtend kaal ga schuren, op maat ga zagen, even met de kantenfrees de hoeken zal afronden en in de blanke (trappen)lak ga zetten.

Ik zal foto's plaatsen wanneer een en ander klaar is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixelz
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-05 16:23
Chippu schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 15:35:
Ik zie dat Boho weer een actie heeft met een gratis kabelgoot (t.w.v. € 41,90). Misschien toch maar eens mijn slag slaan.

Ik twijfel alleen enorm tussen de Basic line en Easydesk versie. Volgens Boho's eigen afbeelding zijn de verschillen niet gigantisch groot. Op de Boho website lees ik daarnaast nog dat de Basic line gebruik maakt van dual motors. Maakt dit in de praktijk veel verschil?

[Afbeelding]
Ik ben daar ook benieuwd naar, wat ook opvalt is dat ene motor van de Easydesk meer gewicht aankan dan de twee motoren van de Basic Line. Is de kwaliteit van die single motor dan veel beter?

Het is lastig kiezen. Ik zie ook een optie op geekbuying.com (ACAM ET225E) voor minder dan de helft van de prijs voor een BoHO , is er dan ook een enorm kwaliteitsverschil t.o.v. BoHo en waar zit dat dan in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chippu
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-04 13:55
Pixelz schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 14:45:
[...]

Ik ben daar ook benieuwd naar, wat ook opvalt is dat ene motor van de Easydesk meer gewicht aankan dan de twee motoren van de Basic Line. Is de kwaliteit van die single motor dan veel beter?

Het is lastig kiezen. Ik zie ook een optie op geekbuying.com (ACAM ET225E) voor minder dan de helft van de prijs voor een BoHO , is er dan ook een enorm kwaliteitsverschil t.o.v. BoHo en waar zit dat dan in?
Als ik het goed begrijp maakt Boho gebruik van Linak bureaus/onderdelen, een fabrikant met een goede reputatie.

De ACAM ET225E lijkt uit dezelfde fabriek te komen als de Flexispot EC5.

Persoonlijk kan ik echter niks zeggen over het verschil in kwaliteit tussen een Linak en een Chinese OEM. Linak zegt over hun eigen productie het volgende:
The main production and R&D are located at the headquarters in Denmark. In order to be able to meet regional market demands quickly, we also have additional production facilities in Shenzhen (China), Louisville (USA), Prešov (Slovakia), and in the Chonburi province (Thailand).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ANdrode
  • Niet online
Zephyrus_NL schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 12:09:
Ik heb dan ook via Marktplaats voor 15 euro lokaal een wit-geverfde massieve eikenhouten tafel van 180cmx80cm opgehaald die ik in een ochtend kaal ga schuren, op maat ga zagen, even met de kantenfrees de hoeken zal afronden en in de blanke (trappen)lak ga zetten.
Goede prijs voor marktplaats. Het aanbod is zo schaars dat de prijzen echt sterk wisselen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Citroen
Citroen schreef op maandag 12 juli 2021 @ 16:29:
[...]

Bedankt voor de tip. In België zelfs te koop aan €300 zie ik.

Bureau ziet er degelijk uit en volgens de vele positieve reviews inderdaad stabiel.
Gekocht in het wit (zwart is echt een vlekkenmagneet) en de eerste indruk is ge-wel-dig.

Staat goed stevig en ziet er mooi strak uit. De motor is wel wat aan de luide kant maar gaat lekker snel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MWDKing
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-05 11:14
Iemand ervaring met een "Cityline Topdesign"?
Bijv hier te koop; https://www.verwarminghan...%20bureau&utm_content=AD1

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Citroen
Citroen schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 19:55:
[...]

Gekocht in het wit (zwart is echt een vlekkenmagneet) en de eerste indruk is ge-wel-dig.

Staat goed stevig en ziet er mooi strak uit. De motor is wel wat aan de luide kant maar gaat lekker snel!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d5RuUjqloCwSq0ikaoIfcG0Ht0c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nrrO4p6S1P6Qn4evW3Hzv37l.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inspired
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 12:32
Grim schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 10:43:
[...]

Had daar al gekeken gisteren. Niet veel modellen vergeleken met de Duitse site. Toen maar eens bij 'Deals' gekeken wat ik gisteren niet gedaan had en daar stonden wel wat extra modellen. Uiteindelijk de EB2 besteld aangezien die er wel deftig uitziet en 100 euro korting. :)
Je hebt de EB2 staan? Wat is je ervaring van het bureau zover? Stabiliteit OK?

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Grim schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 23:21:
Ik wou eerder vandaag bij Flexispot bestellen maar ik zie dat ze nu enkel maar naar Duitsland, Nederland en Oostenrijk verzenden. Ter info, ik woon in België. Een maand (of twee) eerder verzonden ze wel nog naar het merendeel van Europa. Weet er iemand toevallig een soort workaround of is het gewoon pech?
@Grim Misschien al achterhaald maar heb via Duitse website besteld eerder en toen leverden ze nog gewoon in België? :?

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-05 15:22

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Netjes! Ook mooi die witte. Heb zelf de zwarte en vind het wel meevallen met vlekken. Staat iig beter bij de rest van mijn interieur.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royalpieter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-04 02:09
Iemand ervaring met https://www.betaalbarewerkplek.nl/
Via de rentepunten van ING krijg je extra 30% korting. Best scherp

Fujitsu-Siemens @500mhz K6-II 128 mb 5 gig 12,1"TFT win XP | PII450 92 mb 98Se | P1 120 64 mb Smoothwall

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Neok_
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Royalpieter schreef op zondag 18 juli 2021 @ 21:57:
Iemand ervaring met https://www.betaalbarewerkplek.nl/
Via de rentepunten van ING krijg je extra 30% korting. Best scherp
Zelfde vraag hier: iemand ervaring?

Ik wilde een bamboeblad maar die zijn bij deze webwinkel alleen leverbaar in maat 120x60. In dat geval kan het blad ook ergens anders worden gekocht en heb je voor 369 euro (na 30% ING korting*, inc. verzending) een verstelbaar onderstel:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-PL1fVeX6cCjYYDgve5kJ8NAajk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/z8ZXKrXYxJm3cEkYiosiDk8i.png?f=user_large
  • Geschikt voor bureaubladen 120x80 tot 200x80cm
  • Hoogte 61<>126cm
  • Max belasting: 80kg
  • Programmeerbaar geheugen
Ter vergelijking:
  • een Jarvis frame met verstelling 62<>127cm, max. belasting van 160kg en programmeerbaar geheugen kost E520 (inc. gratis verzending).
  • een Flexispot E8 met verstelling 60<>125cm, max. belasting van 125kg en programmeerbaar geheugen kost E460 (inc. E10 verzending).
Weet niet of dat extra draaggewicht zich ook vertaalt in meer stevigheid, maar verder lijkt die van betaalbarewerkplek.nl wel een competitieve prijs zo.

* Let op: actie van ING loopt tot eind deze maand.

[ Voor 10% gewijzigd door Neok_ op 19-07-2021 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Neok_ schreef op maandag 19 juli 2021 @ 11:01:
[...]

Zelfde vraag hier: iemand ervaring?

Ik wilde een bamboeblad maar die zijn bij deze webwinkel alleen leverbaar in maat 120x60. In dat geval kan het blad ook ergens anders worden gekocht en heb je voor 369 euro (na 30% ING korting*, inc. verzending) een verstelbaar onderstel:

[Afbeelding]
  • Geschikt voor bureaubladen 120x80 tot 200x80cm
  • Hoogte 61<>126cm
  • Max belasting: 80kg
  • Programmeerbaar geheugen
Ter vergelijking: een Jarvis frame met verstelling 62<>127cm, max. belasting van 160kg en programmeerbaar geheugen kost E520. Weet niet of dat extra draaggewicht van de Jarvis zich ook vertaalt in meer stevigheid, maar verder lijkt die van betaalbarewerkplek.nl wel een competitieve prijs zo.

* Let op: actie van ING loopt tot eind deze maand.
Ziet er ook weer precies zo uit als de andere standaard buros genoemd in dit topic. Het lijkt erop dat je gewoon op zoek moet naar een partij die wat jij wilt, levert voor een voor jou acceptabele prijs; zelfs de bedieningspaneeltjes zijn over het algemeen varianten van hetzelfde.

Ik denk dat de Fully buros iets anders zijn, maar zeker weten doe ik dat eigenlijk ook niet.

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kamphuisgerald
  • Laatst online: 15:55
Al een tijdje opzoek naar een bureau. Nu kwam ik toevallig het bureau van Multi Ratio op Amazon tegen.
https://www.amazon.nl/gp/...smid=A1T7QIMDE0V0FB&psc=1

Goedkoper dan hun eigen webshop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
Inspired schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 10:15:
[...]

Je hebt de EB2 staan? Wat is je ervaring van het bureau zover? Stabiliteit OK?
Heel late reply maar hij staat ondertussen en tijdje en qua stabiliteit heb ik tot nu toe niets op te merken. :)
Borromini schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 16:27:
[...]

@Grim Misschien al achterhaald maar heb via Duitse website besteld eerder en toen leverden ze nog gewoon in België? :?
Yep, vroeger kon je vanuit zowat heel Europa bestellen. Ik had hierover gemaild en het antwoord dat ik kreeg was dat ze het niet meer deden wegens de pandemie. Wat ik een heel rare reden vindt aangezien het tot enkele maanden terug nog wel ging. De pandemie was al meer dan een jaar bezig en plots gaat het niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edzob
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-05 08:09
Heeft 1 van jullie toevallig ervaring met de E-More 2m3s van de Hornbach?

Die is 390 incl btw en excl 7.50 bezorging
40 db, 5 memorie standen, max 140 kg, hoogte: 610 mm - 1.270 mm

Ik ben nog niet ervaren genoeg om te weten of deze ook net als de andere standaard bureaus is. De specs lijken wel heel veel op die van jarvis. Toen ik e-more ging opzoeken kwam ik niet verder dan 2 duitse webwinkels.

en als er geen ervaringen zijn dan zal ik deze in aug eens bestellen en laten weten of het wat is. Als het een beetje ok is, dan is het misschien een leuk alternatief voor de jarvis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hankey
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 04-11-2024
Na lang zoeken kwam ik deze tegen op kickstarter. Lijkt in elk geval aan bijna al mijn eisen te voldoen. Inclusief een ingebouwde laadstation. Moet je alleen nog een paar maanden wachten totdat je 'm hebt. Ook qua prijs valt het mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autowiel
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-05 15:50
Chippu schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 15:35:

[Afbeelding]
Wij hebben hier in huis 2 Boho frames staan: de Easydesk en de Premium line, allebei erg tevreden over!

De Premium line zit een massief eiken blad op van 220 x 90 cm (dus groot en zwaar) maar nog steeds erg stabiel!

De Easydesk zit een kleiner blad op 120 x 60 cm massief eiken. Ook erg stabiel

Qua specs zitten er wat verschillen tussen maar allebei erg tevreden. Zelf vind ik dat bediening van de easydesk mooier en handiger. De premium line heeft Bosch motoren, wat fijn is maar niet direct merkbaar in kwaliteit.

De premium line = made in Germany
De easydesk = made in Denmark

Wat ik persoonlijk fijner vind dan made in China :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15:15
Hankey schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 13:18:
Na lang zoeken kwam ik deze tegen op kickstarter. Lijkt in elk geval aan bijna al mijn eisen te voldoen. Inclusief een ingebouwde laadstation. Moet je alleen nog een paar maanden wachten totdat je 'm hebt. Ook qua prijs valt het mee.
Juli 2021 is geen paar maanden. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15:15
ph4ge schreef op zondag 18 april 2021 @ 13:43:
Ik heb sinds een week de MultiRatio MRC PRO hoek zit-sta werkplek. Erg blij mee, goede prijs kwaliteit, heel stabiel (wiebelt nog niet als je er op gaat zitten), mooi afgewerkt, sterke motoren niets mis mee. Levertijd was ruim een week dat viel ook mee en de prijs was inclusief assemblage op locatie.
Heb je hier toevallig een foto van? Ik ben er namelijk ook naar aan het kijken. Wat heb jij voor betaald?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RJ-NL
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 15-05 09:57
Ik heb deze gisteren besteld. Hij was vorige week uitverkocht maar was gisterenavond kort beschikbaar. Nu is hij weer uitverkocht.
Op 1 review op de site zelf na kon ik van dit merk niet veel vinden. Ben daar benieuwd zeer benieuwd. De prijs vind ik i.i.g. netjes en op de foto's ziet hij er goed uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-05 22:36
Khayma schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 01:32:
[...]

Heb je hier toevallig een foto van? Ik ben er namelijk ook naar aan het kijken. Wat heb jij voor betaald?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VDonRVDF2qXP2pLHa8hW2qCLnhI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IRJT40ECC9mePv1axmh1if8Z.jpg?f=fotoalbum_large

Ik heb niet echt een goede foto, vanwege de ruimte (schuin dak achter me). Ik heb 840 ex BTW betaald, inclusief levering en montage, en wat extra's zoals een computer houder, kabelgoten. etc. Hij was in maart nog goed leverbaar.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

ph4ge schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 09:15:
[...]

[Afbeelding]

Ik heb niet echt een goede foto, vanwege de ruimte (schuin dak achter me). Ik heb 840 ex BTW betaald, inclusief levering en montage, en wat extra's zoals een computer houder, kabelgoten. etc. Hij was in maart nog goed leverbaar.
Heb je geen last van die vensterbank?
De vensterbank hier was 1 van de redenen om hier eea helemaal om te gooien.

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-05 22:36
pjottum schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 09:23:
[...]

Heb je geen last van die vensterbank?
De vensterbank hier was 1 van de redenen om hier eea helemaal om te gooien.
Dat lijkt zo, maar er zit ruime speling (aan alle kanten ruim 10 cm). En het bureau is dusdanig zwaar dat hij niet per ongeluk onder de vensterbank kan schuiven (en de motor hoewel sterk genoeg heeft beveiliging als hij zo'n hindernis zou treffen).

Je moet het uiteraard wel even opmeten van te voren.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MWDKing
RJ-NL schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 08:39:
[...]

Ik heb deze gisteren besteld. Hij was vorige week uitverkocht maar was gisterenavond kort beschikbaar. Nu is hij weer uitverkocht.
Op 1 review op de site zelf na kon ik van dit merk niet veel vinden. Ben daar benieuwd zeer benieuwd. De prijs vind ik i.i.g. netjes en op de foto's ziet hij er goed uit.
Ik ben benieuwd naar je ervaring als die binnen is. Kan je die dan delen ajb?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RJ-NL
MWDKing schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 12:06:
[...]

Ik ben benieuwd naar je ervaring als die binnen is. Kan je die dan delen ajb?
Ja uiteraard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-05 19:41
Hier komt vandaag de flexispot EB2 binnen. Op dit moment heb ik een bureau bestaande uit een blad van 180x80 met daaronder twee kastelementen van de Ikea van 70 cm hoog en ongeveer 30 cm breed. De poten van de EB2 kunnen maximaal 170 cm uit elkaar, en ik wil de kastjes graag behouden, dus dan kan ik de poten aan de binnenkant zetten (voordeel dat het tafelblad op de kasjes landt), of aan de buitenkant (kastjes staan dan verder naar het midden en de middenbalk van de EB2 landt dan op de kastjes).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z4J-vYOxRDUN711qTw_H3iQaV2E=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ZJrXrLMd2k6i8Ud4vEYps3U1.png?f=user_large

Ik zou het liefst de poten aan de binnenkant hebben, maar vraag me af wat dit voor de stabiliteit doet? Ik neem aan dat de stabiliteit hem vooral zit in het leunen op de sta kant van de tafel en de mate waarin ie dan meekiept, maar maakt het dan wat uit hoe ver de poten uit elkaar staan?

[ Voor 7% gewijzigd door CopyCatz op 30-07-2021 09:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
CopyCatz schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 09:37:
Hier komt vandaag de flexispot EB2 binnen. Op dit moment heb ik een bureau bestaande uit een blad van 180x80 met daaronder twee kastelementen van de Ikea van 70 cm hoog en ongeveer 30 cm breed. De poten van de EB2 kunnen maximaal 170 cm uit elkaar, en ik wil de kastjes graag behouden, dus dan kan ik de poten aan de binnenkant zetten (voordeel dat het tafelblad op de kasjes landt), of aan de buitenkant (kastjes staan dan verder naar het midden en de middenbalk van de EB2 landt dan op de kastjes).

[Afbeelding]

Ik zou het liefst de poten aan de binnenkant hebben, maar vraag me af wat dit voor de stabiliteit doet? Ik neem aan dat de stabiliteit hem vooral zit in het leunen op de sta kant van de tafel en de mate waarin ie dan meekiept, maar maakt het dan wat uit hoe ver de poten uit elkaar staan?
De poten verder uit elkaar is altijd stabieler, maar zolang je niet al te veel op die uiteindes zet, of erop leunt, zal het denk ik wel meevallen. Je zou het anders eerst voorzichtig kunnen uitproberen zonder het blad (volledig) vast te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MWDKing
CopyCatz schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 09:37:

[Afbeelding]

Ik denk ook dat het meevalt en goed gaat. De bepaalde stabiliteit is waarmee je het bureau om kan duwen op hoogte en dat verandert hierdoor niet.
Ik ben ook benieuwd naar je ervaring met de EB2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MWDKing
Zojuist heb ik op Amazon een 'MAIDeSITe Dual Motor 3 stage' gekocht. Deze had goede specs en goede reviews, maar het type had ik nog niet eerder gezien. Ik laat weten of het wat is. Mid-augustus wordt die bezorgd :9 .
Afbeeldingslocatie: https://m.media-amazon.com/images/S/aplus-media-library-service-media/4d45a91e-5af0-4c9c-aca6-6ac3c90eaf87.__CR0,0,1600,1600_PT0_SX300_V1___.jpg

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RJ-NL
Hierbij mijn eerste ervaring met het CityLine Topdesign bureau frame. Het frame was goed verpakt en de onderdelen zien er degelijk uit. Het monteren was met de handleiding ook redelijk eenvoudig. Als bureaublad heb ik een IKEA KARLBY werkplek gemonteerd (186 cm breed) en het geheel voelt stevig aan. Hiervoor had ik 2 IKEA ALEX kasten als poten. Die oplossing was nog steviger maar natuurlijk niet in hoogte verstelbaar.
De 2 motoren werken snel en maken niet veel geluid. Al met al dus behoorlijk tevreden 😊

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fOIxMzfwlclhwxABv8CUo9G78Ws=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/b0jqwhvZQ8fbJZ7dCAXRhToS.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
RJ-NL schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 11:54:
Hierbij mijn eerste ervaring met het CityLine Topdesign bureau frame. Het frame was goed verpakt en de onderdelen zien er degelijk uit. Het monteren was met de handleiding ook redelijk eenvoudig. Als bureaublad heb ik een IKEA KARLBY werkplek gemonteerd (186 cm breed) en het geheel voel stevig aan. Hiervoor had ik 2 IKEA ALEX kasten als poten. Die oplossing was nog steviger maar natuurlijk niet in hoogte verstelbaar.
De 2 motoren werken snel en maken niet veel geluid. Al met al dus behoorlijk tevreden 😊

[Afbeelding]
Hoe ervaar je de 20 cm minder diepte?

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ-NL
Rutix schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:28:
[...]

Hoe ervaar je de 20 cm minder diepte?
Bedoel je de diepte van het blad, 63,5 cm i.p.v. de gebruikelijke 80 cm? Ik gebruik dit blad al een paar jaar en ben er inmiddels aan gewend. I.c.m. een 27 inch WQHD scherm vind ik het blad niet te ondiep :)
Pagina: 1 ... 11 ... 34 Laatste

Let op:
Voor zit/sta bureau beweging en ergonomie accessoires: Zit/sta bureau: beweging en ergonomie accessoires ervaringen