Laatst nog geweest, niets gekocht. Wel een Herman Miller Mirra 2 getest, offerte opgevraagd en binnen 2 uur in de mail gekregen. Goedkoper op een andere plek dus niet daar gekocht, ben wel goed geholpen.DeckDekk schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 09:41:
Heeft iemand hier ervaring met Werkjefit?
Hier hebben ze een elektrisch zit/sta bureau met usb-poorten, geheugen voor meerdere standen en, ja ja, een lade!
Linkje: Fancy schmancy zwart bureautje
Ik heb dit topic doorgelezen en gezocht maar kon over dit bureau niet iets terugvinden. Ik vind het lastig om in te schatten of dit te prijzig is of juist een aardige prijs voor alles wat je krijgt.
Ah, thanks allemaal! Ik heb ook verder nog weer even zitten puzzelen en nu jullie het ook over diepte en gewicht hebben ga ik toch wel even verder spieken naar een bureau die groter is dan 120x60. Thanks!
Lijkt hetzelfde als de Flexispot EG8, maar dan duurder?DeckDekk schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 09:41:
Heeft iemand hier ervaring met Werkjefit?
Hier hebben ze een elektrisch zit/sta bureau met usb-poorten, geheugen voor meerdere standen en, ja ja, een lade!
Linkje: Fancy schmancy zwart bureautje
Ik heb dit topic doorgelezen en gezocht maar kon over dit bureau niet iets terugvinden. Ik vind het lastig om in te schatten of dit te prijzig is of juist een aardige prijs voor alles wat je krijgt.
Aan dit bericht kunnen geen rechten ontleend worden.
Vandaag binnen gekregen en in elkaar gezet. In ben er erg blij mee! Het monteren was een peulenschil. Op hoogte staat het bureau behoorlijk stabiel, al heb ik geen vergelijkingsmateriaal. Natuurlijk wiebelt het scherm (op voet) een beetje, maar niet storend. Het in hoogte verstellen gaat erg snel en vrij stil, met op de display een weergave van de hoogte in cm. Ook zitten er 4 geheugenfuncties op en zit aan de zijkant van het display een USB-poort.J-East schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 19:06:
[...]
Hier helaas geen reactie op gehad, maar ik heb ‘m inmiddels besteld. Levering waarschijnlijk over 2 weken. Een goeie deal voor iets minder dan €500,- lijkt me. Hij lijkt overigens erg veel op de Lineaflex MRC met ook bijna dezelfde prijsstelling. Ik kan alleen niet vinden of de Lineaflex MRC ook over Bosch motoren beschikt zoals de Proline Yvie
Dus jep, voor minder dan € 500,- (incl. BTW) een prima aankoop
Edit: anti-collision werkt ook uitstekend, staat zeer snel stil en schiet daarna weer iets naar boven.
[ Voor 5% gewijzigd door J-East op 12-02-2021 13:12 ]
Ik heb ook de knoop doorgehakt en een zit/sta bureau aangeschaft. Mijn keuze is gevallen op deze (eigen merk van deze kantoormeubel handel).
Elektrisch verstelbaar van 65-130 cm en de mogelijkheid om vier standen in het geheugen te zetten.
Zeer degelijk en solide en er zit een usb-poort in. Ik heb hem nog maar kort maar ben er zeer tevreden mee. Denk dat ik nu zo'n beetje 50% van de werkdag sta en 50% zit.
Elektrisch verstelbaar van 65-130 cm en de mogelijkheid om vier standen in het geheugen te zetten.
Zeer degelijk en solide en er zit een usb-poort in. Ik heb hem nog maar kort maar ben er zeer tevreden mee. Denk dat ik nu zo'n beetje 50% van de werkdag sta en 50% zit.
Dat lijkt me exact dezelfde als de Proline Yvie die ik gisteren ontvangen heb. Op de afbeelding lijkt ie hetzelfde en qua specs ook. Zelfs nog iets goedkoper dus daar zit je goed mee 👍🏻BrainBugs schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 14:20:
Ik heb ook de knoop doorgehakt en een zit/sta bureau aangeschaft. Mijn keuze is gevallen op deze (eigen merk van deze kantoormeubel handel).
Topper hoor, dock aan de linkerkant. Dat was voor mij ook een openbaring op mijn Windows en Mac laptops, heb je toch wat extra ruimtecedrix5 schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 16:56:
[Afbeelding]
EC1 Bevalt goed, was nog bang dat ik beter voor E5 was gegaan met 2 motoren maar hij lijkt deze last goed aan te kunnen. Heb een IKEA gerton blad een paar keer ingesmeerd met witte hout olie en lichtjes nat opgeschuurd aan het eind. Veel beter dan mijn oude wit melamine hoekbureau (die paste hier sowieso niet).
Heeft iemand nog ervaringen over matten om op te staan? Is dat fijn? De besten van topo designs zijn hier moeilijker te krijgen, maar er zijn er ook zonder reliëf. Weet niet hoeveel verschil dat maakt.
Ha, Apple die hem onder zet is natuurlijk al jaren fout bezig. Links of rechts maakt niet veel uit overigens, ligt geheel aan je voorkeuren.JDFS schreef op zondag 14 februari 2021 @ 09:28:
[...]
Topper hoor, dock aan de linkerkant. Dat was voor mij ook een openbaring op mijn Windows en Mac laptops, heb je toch wat extra ruimte
Buro is ook mooi
ping 127.212.23.124
Oh ja, is inderdaad exact hetzelfde. Dan ben je vast net zo tevreden met je aankoop als ikJ-East schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 20:30:
[...]
Dat lijkt me exact dezelfde als de Proline Yvie die ik gisteren ontvangen heb. Op de afbeelding lijkt ie hetzelfde en qua specs ook. Zelfs nog iets goedkoper dus daar zit je goed mee 👍🏻
Interessante topic!
Ik zou eigenlijk graag een bureau willen dat bv elk half uur automatisch staan / zitten wisselt. Bestaat er zoiets?
Of zijn er al bureaus die je aan domotica kan koppelen?
Ik zou eigenlijk graag een bureau willen dat bv elk half uur automatisch staan / zitten wisselt. Bestaat er zoiets?
Of zijn er al bureaus die je aan domotica kan koppelen?
Er zijn bureau's met een timer. Kan nu even snel geen voorbeeld vindenMegalomania schreef op maandag 15 februari 2021 @ 11:57:
Interessante topic!
Of zijn er al bureau die je aan domotica kan koppelen?
Heren,
Even een korte revieuw en stand van zaken van mijn zit sta/bureau
Ik ben nu sinds Oktober eigenaar van een Fully Jarvis met extended range en programmable memorie. Besteld tijdens de black friday deal als frame only en vervolgens een karwei Woood top erop gezet van 180/90. De reden voor dit bureau was dat met black friday hij goed betaalbaar was en hij de lengte en het gewicht aankon wat ik graag wilde. Mijn pc staat namelijk ook gewoon op mijn bureau.
Wat betreft de zit/sta ervaring. Ik moet zeggen dat het een goede aanvulling is op mijn toch al redelijk actieve levensstijl. Het zorgt er voor mij voor dat ik toch af en toe even staand kan werken of kan overleggen. Dat zorgt er gewoon voor dat ik iets minder stijf wordt in mijn benen. Wel zo handig als je veel aan het fietsen en hardlopen bent. Maar ik sta geen hele dagen, meer 1,5 tot 2 uur per dag verdeelt over meerdere momenten van een kwartier tot een uur. Ik heb wel een paar sportschoenen aan om gewoon lekker op te staan. Dan worden je voeten niet zo moe.
De opties op mijn bureau heb ik goed over nagedacht, toch veel maar gedaan en uiteindelijk geen spijt van.
De memorie functie is voor mij ideaal. Ik heb nu een zit hoogte en een sta hoogte ingesteld je kunt zo wel lekker snel wisselen. en je bureau staat in een keer goed.
De extended range heb ik nodig omdat ik redelijk korte benen heb voor mijn lengte en dus kan ik het bureau net wat lager zetten en het zit zo perfect hij staat op zitstand. Dat is nu 70.5 dus dat kan alleen met deze optie. Maar hij zit nu echt perfect.
Deze fully jarvis is voor mij stabiel genoeg. Ja mijn beeldscherm beweegt iets als ik heel fanatiek aan het typen ben op de sta stand maar hij hangt ook aan een monitor arm op max range en het is een 34" 21-9 scherm met Hue verlichting erachter. Dus dat is niet gek. Als ik het wat rustiger aan doe dan valt het wel mee. Zoveel sta ik nu ook weer niet hele stukken te typen staand. Voorderest zit er soms wat vet aan de poten maar goed beter dat dan een krakend bureau. De verpakking was onwijs netjes en alle instructies waren goed.
Kabel management heb ik dit afgemaakt. Losse kabelgoot via bol.com gekocht en wat strips om kabels mee vast te plakken. Al moet ik zeggen dat de kabelgeleiders die bij het bureau kwamen echt top waren. Beter dan de gene die ik erbij heb gekocht die laten vrij snel los. Ik ben nu wel grotendeels klaar met dit nieuwe werkplek project. Misschien nog voor de ultieme clean look een draadloos toetsenbord maar dan heb ik alles wel zo'n beetje.
Hieronder een kleine sfeer impressie.
:strip_exif()/f/image/clZjCqR7CeN2h26st0Uozx15.jpg?f=fotoalbum_large)
Even een korte revieuw en stand van zaken van mijn zit sta/bureau
Ik ben nu sinds Oktober eigenaar van een Fully Jarvis met extended range en programmable memorie. Besteld tijdens de black friday deal als frame only en vervolgens een karwei Woood top erop gezet van 180/90. De reden voor dit bureau was dat met black friday hij goed betaalbaar was en hij de lengte en het gewicht aankon wat ik graag wilde. Mijn pc staat namelijk ook gewoon op mijn bureau.
Wat betreft de zit/sta ervaring. Ik moet zeggen dat het een goede aanvulling is op mijn toch al redelijk actieve levensstijl. Het zorgt er voor mij voor dat ik toch af en toe even staand kan werken of kan overleggen. Dat zorgt er gewoon voor dat ik iets minder stijf wordt in mijn benen. Wel zo handig als je veel aan het fietsen en hardlopen bent. Maar ik sta geen hele dagen, meer 1,5 tot 2 uur per dag verdeelt over meerdere momenten van een kwartier tot een uur. Ik heb wel een paar sportschoenen aan om gewoon lekker op te staan. Dan worden je voeten niet zo moe.
De opties op mijn bureau heb ik goed over nagedacht, toch veel maar gedaan en uiteindelijk geen spijt van.
De memorie functie is voor mij ideaal. Ik heb nu een zit hoogte en een sta hoogte ingesteld je kunt zo wel lekker snel wisselen. en je bureau staat in een keer goed.
De extended range heb ik nodig omdat ik redelijk korte benen heb voor mijn lengte en dus kan ik het bureau net wat lager zetten en het zit zo perfect hij staat op zitstand. Dat is nu 70.5 dus dat kan alleen met deze optie. Maar hij zit nu echt perfect.
Deze fully jarvis is voor mij stabiel genoeg. Ja mijn beeldscherm beweegt iets als ik heel fanatiek aan het typen ben op de sta stand maar hij hangt ook aan een monitor arm op max range en het is een 34" 21-9 scherm met Hue verlichting erachter. Dus dat is niet gek. Als ik het wat rustiger aan doe dan valt het wel mee. Zoveel sta ik nu ook weer niet hele stukken te typen staand. Voorderest zit er soms wat vet aan de poten maar goed beter dat dan een krakend bureau. De verpakking was onwijs netjes en alle instructies waren goed.
Kabel management heb ik dit afgemaakt. Losse kabelgoot via bol.com gekocht en wat strips om kabels mee vast te plakken. Al moet ik zeggen dat de kabelgeleiders die bij het bureau kwamen echt top waren. Beter dan de gene die ik erbij heb gekocht die laten vrij snel los. Ik ben nu wel grotendeels klaar met dit nieuwe werkplek project. Misschien nog voor de ultieme clean look een draadloos toetsenbord maar dan heb ik alles wel zo'n beetje.
Hieronder een kleine sfeer impressie.
:strip_exif()/f/image/K6S4RTmCCqtFb2ooa72Wu5C3.jpg?f=fotoalbum_large)
Nickname KasPlantje.
Het standaard bedieningspaneel van Flexispot heeft zo'n timer.Nico Klus schreef op maandag 15 februari 2021 @ 13:54:
[...]
Er zijn bureau's met een timer. Kan nu even snel geen voorbeeld vinden
Kijk hier even onder het kopje "Intervall-Timer" voor meer info.
https://de.flexispot.com/standing-desks-buyer-guide
PhoeniX- schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:07:
Ik heb al een tijdje mee zitten lezen en heb uiteindelijk besloten bij Multiratio een zit/sta bureau aan te schaffen. Gisteren geleverd en in elkaar gezet. Montage is nog best een klus om allles netjes te meten/boren. Maar goed, het resultaat mag er zijn. Ik ben erg tevreden over de stabiliteit, dit is net zo goed als wat ik op kantoor gewend ben!
Goed om de ervaringen te lezen! Zou één van jullie een foto van het bedieningspaneel kunnen delen?Virtual Reality schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:17:
Ook hier inmiddels een week een Lineaflex MRC 180x80 van Multiratio staan. Zoals PhoeniX hierboven vermeld wel even wat werk om alles netjes te monteren maar ben er ook heel blij mee! Staat erg stabiel op 115cm, gaat snel omhoog mét geheugenfuncties. Zoals eerder in dit topic aangegeven kun je contact met ze opnemen voor prijzen die vergelijkbaar zijn met die van bol.com mocht daar niet de combi bij zitten die je wilt.
Ben zelf ook van plan eenzelfde model aan te schaffen, maar zit nog te twijfelen over de kleur blad...
Dank! Dat had ik zelf ook kunnen vinden, excuses!Koos Ofzo schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 12:03:
@Saninl staat op de site van Multiratio:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik krijg mijn bureau de 23ste als het meezit.
Heb jij gekozen voor levering bij Multiflex of bijvoorbeeld Lamers?
Ik denk dat iedereen met een zit-sta bureau wel zal herkennen dat je beeldscherm een beetje wiebelt als je wat 'harder' aan het typen bent. Immers hebben dergelijke bureau's meestal 2 poten ipv 4 poten wat ten koste gaat van de stabiliteit.
Op mijn Ikea Bekant bureau heb ik er in ieder geval wel wat 'last' van.
Nu zat ik te denken om voor de monitor een wallmount te halen, om dit te voorkomen. Een verstelbare natuurlijk, zodat ik de monitor wat hoger kan zetten als het bureau op sta-positie staat, en wat lager op zit-positie.
Denk aan: https://www.amazon.nl/HUA...v-Schermen/dp/B07ZPXRWHY/
Heeft iemand van jullie toevallig ervaring met dergelijke mounts? En/of tips/aanraders?
Nu zat ik te denken om voor de monitor een wallmount te halen, om dit te voorkomen. Een verstelbare natuurlijk, zodat ik de monitor wat hoger kan zetten als het bureau op sta-positie staat, en wat lager op zit-positie.
Denk aan: https://www.amazon.nl/HUA...v-Schermen/dp/B07ZPXRWHY/
Heeft iemand van jullie toevallig ervaring met dergelijke mounts? En/of tips/aanraders?
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ik heb bij Multiflex zelf gekozen, en laat ze de boel ook monteren. Lamers heeft niet het hoek zit-sta bureau dat ik wil. Zodra ik de boel binnen heb en gemonteerd heb zal ik natuurlijk mijn ervaringen delen.Saninl schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 12:17:
[...]
Dank! Dat had ik zelf ook kunnen vinden, excuses!
Heb jij gekozen voor levering bij Multiflex of bijvoorbeeld Lamers?
Goed gevonden wel! Het lijkt er alleen op dat de interval timer alleen een reminder is en niet het bureau automatisch omhoog of omlaag doet.bosaap22 schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 10:51:
[...]
Het standaard bedieningspaneel van Flexispot heeft zo'n timer.
Kijk hier even onder het kopje "Intervall-Timer" voor meer info.
https://de.flexispot.com/standing-desks-buyer-guide
:strip_exif()/f/image/tHeaQZNWoXyFAcFpHTWJJKvo.jpg?f=fotoalbum_large)
Bestaan er een 'slimme' bureaus?
Is dat wel echt iets wat je wil? Automatisch omhoog/omlaag na een tijd? Lijkt mij nogal vervelend als je net ergens middenin zit. Zo'n timer werkt prima, je kan 'm negeren, met één druk op een knop uitschakelen of je zet je bureau omhoog/omlaag met één druk op de knop.Megalomania schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 20:43:
[...]
Goed gevonden wel! Het lijkt er alleen op dat de interval timer alleen een reminder is en niet het bureau automatisch omhoog of omlaag doet.
[Afbeelding]
Bestaan er een 'slimme' bureaus?
Kan iemand een bureau aanraden van rond 500 euro waar een monitor arm voor 3 schermen stabiel op kan? Heb zelf 2 x 24 inch scherm en 1x 27 inch scherm samen met wat speakers en vrhead set. Heb zelf namelijk geen idee hoe stabiel zoon staan bureau is met all gewicht erop. mischien zoiets als dit https://www.bol.com/nl/p/...5Ouw_0_33.35.ProductTitle
[ Voor 36% gewijzigd door helghastnl op 17-02-2021 13:00 ]
Veel hier gelezen en geleerd, dank voor het delen van de ervaringen!
Ik wilde eigenlijk een onderstel gaan bestellen en vroeg een bevriend meubelmaker naar een blad.
Hij kwam ook maar gelijk met een suggestie voor een onderstel en die gelijk maar besteld:
Het is deze geworden: https://www.hafele.nl/nl/...000001780002c22000010023/ in het zwart.
Als hij binnen is laat ik de ervaringen weten!
Ik wilde eigenlijk een onderstel gaan bestellen en vroeg een bevriend meubelmaker naar een blad.
Hij kwam ook maar gelijk met een suggestie voor een onderstel en die gelijk maar besteld:
Het is deze geworden: https://www.hafele.nl/nl/...000001780002c22000010023/ in het zwart.
Als hij binnen is laat ik de ervaringen weten!
Mooi, wat kost die daar? Neem je er ook een bediening met geheugen bij? En kabelgoten?
@Nico Klus
Het bedieningspaneel met memory wel, de kabelgoot niet.
Wil het eea aan het blad gaan monteren. Wil ook een soort lijst om het blad maken om het eea te verstoppen.
ik heb een redelijke waslijst scharnieren enzo beslag besteld dus exact weet ik het niet.... zit rond de 375 -400 euro
Het bedieningspaneel met memory wel, de kabelgoot niet.
Wil het eea aan het blad gaan monteren. Wil ook een soort lijst om het blad maken om het eea te verstoppen.
ik heb een redelijke waslijst scharnieren enzo beslag besteld dus exact weet ik het niet.... zit rond de 375 -400 euro
Ik heb sinds dit weekend een Ikea Bekant zit-sta bureau en ik ben positief verrast. Ik vind m heel stabiel en lekker veel werkruimt.
Wat ik wel merk is dat het werkblad (Wit geglazuurd eikenfineer) wat stroef aanvoelt en vatbaar lijkt voor vervuilingen. Heeft iemand hier ervaringen mee? of hebben jullie het werkblad al behandeld?
Wat ik wel merk is dat het werkblad (Wit geglazuurd eikenfineer) wat stroef aanvoelt en vatbaar lijkt voor vervuilingen. Heeft iemand hier ervaringen mee? of hebben jullie het werkblad al behandeld?
Ik heb sinds vandaag de Lineaflex MRC PRO Hoek zit-sta elektrisch 200x80 / 60x80 cm. (Zwart frame, robuust eiken blad, bediening hoog-laag met memory functie)
Ik heb hierbij de kabelmanagement en de assemblage bij genomen. Erg blij dat ik het in elkaar heb laten zetten, was toch wel een redelijk karwei wat ik zo zag. Helaas hadden ze geen gatboor bij zich, waardoor ik op een later moment de kabeldop moet boren en plaatsen, maar het blijft natuurlijk mensenwerk.
Kabelmanagement doe ik dus ook pas nadat ik zaterdag het gat heb laten maken. Ook moet ik nog verzinnen waar ik de subwoofer zet, en of ik de pc mogelijk naar de rechterkant verhuis.
Tot nu toe is de ervaring erg positief, bureau is zeer stabiel, en de motoren werken snel en vrij stil.
:strip_exif()/f/image/FercnuKjxEZHjWCBGZnv06Q3.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/8F7WfsAJ2M4CP4YAcaKBsNYf.jpg?f=fotoalbum_large)
Kabelmanagementset is:
1x Stekkerdoos 6 voudig draaibaar
1x Horizontale kabelgoot 130x10x14cm
1x Kabeldoorvoerpot ABS rond 2-delig 76/65
1x Set kabelklemmen van 2 stuks
Ik heb hierbij de kabelmanagement en de assemblage bij genomen. Erg blij dat ik het in elkaar heb laten zetten, was toch wel een redelijk karwei wat ik zo zag. Helaas hadden ze geen gatboor bij zich, waardoor ik op een later moment de kabeldop moet boren en plaatsen, maar het blijft natuurlijk mensenwerk.
Kabelmanagement doe ik dus ook pas nadat ik zaterdag het gat heb laten maken. Ook moet ik nog verzinnen waar ik de subwoofer zet, en of ik de pc mogelijk naar de rechterkant verhuis.
Tot nu toe is de ervaring erg positief, bureau is zeer stabiel, en de motoren werken snel en vrij stil.
:strip_exif()/f/image/FercnuKjxEZHjWCBGZnv06Q3.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/8F7WfsAJ2M4CP4YAcaKBsNYf.jpg?f=fotoalbum_large)
Onderdeel | Prijs |
Frame | €659.45 |
Hoofdblad | €113.74 |
Aanbouw | €43.56 |
Kabelmanagementset | €95.59 |
Assemblageservice | €59.29 |
€971.63 |
Kabelmanagementset is:
[ Voor 24% gewijzigd door Koos Ofzo op 25-02-2021 08:55 . Reden: Extra info ]
Heeft er iemand ervaring met de Ergonice Ergo Lift buro's, zoals die bijvoorbeeld bij tafelbladen.eu worden aangeboden. Ik zat te denken aan een Fully Jarvis or Flexisport onderstel en daar dan bij Tafelbladen.eu een blad bij te bestellen, maar zie nu dat zij zelf ook deze complete buro's aanbieden. Alvast bedankt voor de feedback.
Is de Ikea Idasen geen optie? Als ik hier lees dat de E7 ook niet super stabiel is weet ik niet of die echt beter is? Hier staat een Idasen voor de vrouw en ik denk binnenkort een tweede voor mezelf. Of is de E7 beter dan de Idasen?GeertV78 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:00:
Ik heb een heel deel van het draadje doorgelezen en vraag toch nog even jullie hulp.
Ik zou mijn bestaande bureau elektrisch willen maken, blad kan los en is 180x80x3,5.
Ik twijfel tussen de Jarvis met extended range of de Flexispot, dat zou dan de E7 zijn, want E6 is uitverkocht.
Prijverschil zit hem rond de 70€. Van wat ik zowat begrepen heb zou de Jarvis nog wat stabieler zijn ?
Andere verschillen, aanbevelingen tussen die 2 ?
Eventueel alternatief, wegens moelijke levering flexi, de Autonomous Smartdesk premium, maar hier vind ik niet veel van terug...
Alvast bedankt!
Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023
Niet helemaal. Hier met een Lineaflex MRC Pro en geen last van wiebelenede schermen, wel als je wat gewicht verplaatst maar dat is met typen niet het geval. In het verleden een fixed bureau gehad met een U profiel en ook daar geen effect.Richh schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 12:22:
Ik denk dat iedereen met een zit-sta bureau wel zal herkennen dat je beeldscherm een beetje wiebelt als je wat 'harder' aan het typen bent. Immers hebben dergelijke bureau's meestal 2 poten ipv 4 poten wat ten koste gaat van de stabiliteit.
Wellicht ligt het meer aan de Ikea Bekant.
Die kans is zeer aanwezigNapo schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 16:14:
[...]
Niet helemaal. Hier met een Lineaflex MRC Pro en geen last van wiebelenede schermen, wel als je wat gewicht verplaatst maar dat is met typen niet het geval. In het verleden een fixed bureau gehad met een U profiel en ook daar geen effect.
Wellicht ligt het meer aan de Ikea Bekant.
Desalniettemin wil ik het wel graag oplossen, en dan liever met een wallmount dan met een compleet (duur) nieuw bureau
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
iemand ervaring met sitright standup bureau's ?
Ziet er netjes uit, wat heb je er voor betaald?Koos Ofzo schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 17:06:toon volledige bericht
Ik heb sinds vandaag de Lineaflex MRC PRO Hoek zit-sta elektrisch 200x80 / 60x80 cm. (Zwart frame, robuust eiken blad, bediening hoog-laag met memory functie)
[Afbeelding]
[Afbeelding]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Is dat niet dit topic in zijn algemeen of is dit een niche? Wat meer details geven zou helpen.DonDalton schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 18:52:
iemand ervaring met sitright standup bureau's ?
ph4ge schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 21:51:
[...]
Ziet er netjes uit, wat heb je er voor betaald?
Onderdeel | Prijs |
Frame | €659.45 |
Hoofdblad | €113.74 |
Aanbouw | €43.56 |
Kabelmanagement | €95.59 |
Assemblageservice | €59.29 |
€971.63 |
Prijzen zijn beetje raar vanwege de BTW, ze doen voornamelijk bedrijven dus de bedragen zijn wel ronde bedragen excl BTW.
Ziet er netjes uit. Echter voor 100euro kabelmanagement hadden ze toch al wat sleeves om je kabels kunnen voegen. Of komen ze dat gat nog doen en fixen ze het dan?
Kabelmanagementset is:
Het werkelijke kabelmanagement mag jezelf doen. Ik vond het een beetje onzin dat ze terug moeten komen om een gat te maken, dus een buurman komt dat zaterdag doen.
Het werkelijke kabelmanagement mag jezelf doen. Ik vond het een beetje onzin dat ze terug moeten komen om een gat te maken, dus een buurman komt dat zaterdag doen.
SitRight is een merk... heb dat gisteren op iBood voor het eerst gezien. Ik veronderstel dan ook dat de vraag van @DonDalton specifiek daarover gaat.Napo schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 06:36:
[...]
Is dat niet dit topic in zijn algemeen of is dit een niche? Wat meer details geven zou helpen.
Te veel merken waardoor het lastig vast te stellen isedeboeck schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 08:44:
[...]
SitRight is een merk... heb dat gisteren op iBood voor het eerst gezien. Ik veronderstel dan ook dat de vraag van @DonDalton specifiek daarover gaat.
Wat meer context - zoals je aangeeft - had daarbij wel geholpen!
Pffff, begin nu toch wel een beetje klaar te zijn met Flexispot. Al mijn derde mail in het Duits moeten versturen, omdat ze gewoon niet verzenden/niet communiceren.
Bestelt in begin januari, toen gewoon op voorraad op de site. Na twee weken maar eens contact opgenomen, en te horen dat ze moesten wachten op een nieuwe batch uit een ander land. Maar het zou na 15 feb gelijk worden verzonden. Nou, tot 18 feb gewacht, en toen toch maar eens gemaild waar de verzendbevestiging bleef. Intussen is het weer een week verder, dus vandaag de laatste mail eruit. Als ze geen verzending kunnen regelen voor vrijdag, dan cancel ik de order, en kijk ik verder bij een partij die wel binnen (2!) maanden kan leveren.
Bestelt in begin januari, toen gewoon op voorraad op de site. Na twee weken maar eens contact opgenomen, en te horen dat ze moesten wachten op een nieuwe batch uit een ander land. Maar het zou na 15 feb gelijk worden verzonden. Nou, tot 18 feb gewacht, en toen toch maar eens gemaild waar de verzendbevestiging bleef. Intussen is het weer een week verder, dus vandaag de laatste mail eruit. Als ze geen verzending kunnen regelen voor vrijdag, dan cancel ik de order, en kijk ik verder bij een partij die wel binnen (2!) maanden kan leveren.
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
klopt heb wel al eerder actie gezien op ibood en zien er niet slecht uit met opties zoals geheugen en 3delige poten en bosch motorsedeboeck schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 08:44:
[...]
SitRight is een merk... heb dat gisteren op iBood voor het eerst gezien. Ik veronderstel dan ook dat de vraag van @DonDalton specifiek daarover gaat.
Vandaag ontvangen, prima stevig bureau.PnD schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 14:33:
[...]
Ja vroeg me af of dat voor een "Home serie" ook geldt, maar verwacht het enigzins wel natuurlijk.
Zit een flinke korting op en in combinatie met vergoeding van de werkgever kost ie ons nog +- 100 euro
Enigzins teleurgesteld, er zit geen geheugenfunctie in. Stond ook niet in de specs, dus eigen fout. Soort van aanname gedaan dat dit in een bureau van 900 euro wel zit.
Ook is het een ander onderstel dan op de product foto. Ik ben benieuwd of jullie dit onderstel herkennen.
Voelt toch een beetje (ondanks dat het me 100 heeft gekost) als een n**i dat het bureau niet echt onderscheidend lijkt tov wat hier voorbij komt.
:strip_exif()/f/image/CwT0zi2zhqA62MuI2Gbu1SAD.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/bmFFY7AfrgTQCD4yKxpKlOS0.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/PP0fImy5pcHZ4IrXhCditWg7.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/VERX0eDazCX7N7SLtvtkUYue.jpg?f=fotoalbum_large)
@PnD ik had verwacht dat de Home-line inderdaad op zijn minst memory functie had. Dat het niet zit op de kantoorvariant waar veel verschillende mensen aan werken kan ik mij nog wel voorstellen.
Ik kan uit je foto's niet direct opmaken of het werkelijk een ander onderstel is, of dat het gewoon het verschil is tussen render en foto.
Ik kan uit je foto's niet direct opmaken of het werkelijk een ander onderstel is, of dat het gewoon het verschil is tussen render en foto.
Ik moet zeggen dat ik het bureau niet ken maar als ik het zo zie vind ik het wel erg tegenvallen wat je krijgt voor 900 euro. (Mijn mening) Bedoel mijn Fully Jarvis koste de helft en die heeft twee motors en daar zit de powerbrick netjes weggewerkt in tussen het frame (zonder te schroeven) Die heeft een Memory functie. Hij heeft dezelfde range en ik kan niet klagen over de stabiliteit.
Maar goed dat is mijn bescheiden mening.
Maar goed dat is mijn bescheiden mening.
Nickname KasPlantje.
Langere tijd al lurkend naar een zit-sta bureau, zojuist via de Ibood hunt besteld:
SitRight Bureau StandUp | 140 x 80 cm (2 stuks)
Hopelijk een keuze
SitRight Bureau StandUp | 140 x 80 cm (2 stuks)
Hopelijk een keuze
@Koos Ofzo @GerGio Helemaal eens hoor, echt niet waar voor zijn geld.
Ga nu een klachtprocedure in, ben benieuwd of ze compenseren op service.
Het is gewoon een ander bureau dan ze op hun site adverteren. Naast het design hoort de afstandsbediening een display te hebben, waarin je de ingestelde hoogte kan zien.
https://www.ahrend.com/nl...shop/ahrend-home-zit-sta/
Het is gewoon een ander bureau dan ze op hun site adverteren. Naast het design hoort de afstandsbediening een display te hebben, waarin je de ingestelde hoogte kan zien.
Volgens het header plaatje op die site is ie ook draadloos. Mooi hoor.PnD schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 16:50:
ping 127.212.23.124
Het is niet zo dat ik je bureau wil afkraken of je een slecht gevoel wil geven. Maar ik schrijf hier alleen mijn visie neer zodat andere het kunnen lezen. Voor die prijs was mijn verwachting veel hoger. Ik weet dat het niet op de site staat maar iets met 2 motors had ik toch wel verwacht. Net zoals memory.PnD schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 16:50:
Ik kan net op een foto net zien dat er een motor onder zit als ik er op de website op let. Maar mijn motors zitten zoveel netter weggewerkt. Dat kan ik niet onder het bureau schuiven
Nickname KasPlantje.
Ik zie geen meerwaarde tov flexispot bureaus of de lineaflex bureaus die door veel Tweakers hier naar tevredenheid zijn gekocht.DonDalton schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 11:17:
[...]
klopt heb wel al eerder actie gezien op ibood en zien er niet slecht uit met opties zoals geheugen en 3delige poten en bosch motors
Haha nee hoor, ik volg dit topic al een tijdje en ben me er wel bewust van hoor. Zou nooit het bureau kopen voor de prijs waarvoor ze het verkopen. Dat kan qua prijs/kwaliteit verhouding nooit uitkomen m.i.GerGio schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 18:16:
[...]
Het is niet zo dat ik je bureau wil afkraken of je een slecht gevoel wil geven. Maar ik schrijf hier alleen mijn visie neer zodat andere het kunnen lezen. Voor die prijs was mijn verwachting veel hoger. Ik weet dat het niet op de site staat maar iets met 2 motors had ik toch wel verwacht. Net zoals memory.
Ik kan net op een foto net zien dat er een motor onder zit als ik er op de website op let. Maar mijn motors zitten zoveel netter weggewerkt. Dat kan ik niet onder het bureau schuiven
Dat ze echter slechtere kwaliteit leveren dan hier voorbij komt voor de helft van het geld valt me dan weer wel tegen.
[ Voor 10% gewijzigd door PnD op 25-02-2021 18:36 ]
flexispot verzend problemen en niet veel op voorraad in 180x80 en bij ibood incl tafelblad en bezorging met montage leuke prijsAMD1800 schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 18:18:
[...]
Ik zie geen meerwaarde tov flexispot bureaus of de lineaflex bureaus die door veel Tweakers hier naar tevredenheid zijn gekocht.
Voor anderen met een flexispot bureau, ik ben aan het kijken of ik hem wellicht kan 'smart' kan maken door hem te verbinden via WiFi.
Voel je vrij om mee te helpen in de zoektocht; Zit/sta bureau 'smart' maken.
Voel je vrij om mee te helpen in de zoektocht; Zit/sta bureau 'smart' maken.
Ik zie die aanbieding niet bij ibood. Linkje?DonDalton schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 22:02:
[...]
flexispot verzend problemen en niet veel op voorraad in 180x80 en bij ibood incl tafelblad en bezorging met montage leuke prijs
Ziet er mooi uit, maar vind je het blad ook praktisch gezien het reliëf? Je verplicht jezelf tot een muismat en schrijven op een los velletje lijkt mij ook niet goed te werken.Bioflap schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 16:43:
Vandaag mijn MRC bureau in ontvangst mogen nemen! Werd gemonteerd door 2 heren van het bedrijf, die gelijk uitleg gaven over het bureau. In de hoogste stand beweegt hij wel een beetje, maar ik moet denk ik nog de pootjes een beetje afstellen, want daar voel ik ook beweging.
Vervolgens de monitor-arm gemonteerd en de 34" Ultrawide eraan gehangen, ziet er echt super uit!
Het anti-collision systeem werkt naar behoren, want mijn USB-hubje die onder de vensterbank vast kwam heeft het ook overleefd
It's me
Ik ben ook aan het kijken om mijn ouderwets lomp zwaar hoekbureau te vervangen door een zit-sta bureau. Oog is gevallen op de Lineaflex, nadat ik al heel lang naar de Jarvis heb gekeken maar vind het lastig qua blad te beslissen van zo'n klein plaatje.
Iemand die zelf foto's heeft van midden of robuust eiken in daglicht? Havanna is me te warm en de donkere eiken te donker.
Duh, of je leest een paar posts boven je. Maar dan de vraag of het praktisch is zo'n blad met reliëf.
Iemand die zelf foto's heeft van midden of robuust eiken in daglicht? Havanna is me te warm en de donkere eiken te donker.
Duh, of je leest een paar posts boven je. Maar dan de vraag of het praktisch is zo'n blad met reliëf.
[ Voor 12% gewijzigd door Phusebox op 26-02-2021 09:13 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ik wou al zeggenPhusebox schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 09:07:
Ik ben ook aan het kijken om mijn ouderwets lomp zwaar hoekbureau te vervangen door een zit-sta bureau. Oog is gevallen op de Lineaflex, nadat ik al heel lang naar de Jarvis heb gekeken maar vind het lastig qua blad te beslissen van zo'n klein plaatje.

Het reliëf is niet heel extreem, je zou ook zonder muismat kunnen zonder dat het erg hinderlijk is, alhoewel ik altijd muismatten gebruik.
Ook kan je prima op een papiertje schrijven, maar het is iets bobbeliger. Aangezien, wanneer ik ooit schrijf, het in een notitieboekje is is dat ook geen enkel probleem voor mij.
Zelfde mening hier als @Koos Ofzo. Ja, je voelt het reliëf van het blad maar ik heb er nul last van met een muis zonder muismat. Schrijven is altijd een laag papier/noteblok waardoor dat daarvoor ook niet uitmaakt.Eikkie schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 08:54:
[...]
Ziet er mooi uit, maar vind je het blad ook praktisch gezien het reliëf? Je verplicht jezelf tot een muismat en schrijven op een los velletje lijkt mij ook niet goed te werken.
Schaamteloze auto-quoteMegalomania schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 08:52:
[...]
Ik zie die aanbieding niet bij ibood. Linkje?
edeboeck schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 08:44:
[...]
Heeft iemand een idee wat een goed hoekbureau (wing-shaped) is.
Vereisten zijn:
- Minimaal 160x80 + 110x60
- Wing shaped (dus met afgeronde hoek)
- Electrisch verstelbaar met geheugen
Als iemand een frame kan voorstellen die zo'n blad ondersteunt, dan vind ik wel zelf een blad.
Ik zat te kijken naar een Flexispot E3L maar die is nergens meer te krijgen.
Thx,
Peter
Vereisten zijn:
- Minimaal 160x80 + 110x60
- Wing shaped (dus met afgeronde hoek)
- Electrisch verstelbaar met geheugen
Als iemand een frame kan voorstellen die zo'n blad ondersteunt, dan vind ik wel zelf een blad.
Ik zat te kijken naar een Flexispot E3L maar die is nergens meer te krijgen.
Thx,
Peter
Phusebox, Wat is jouw overweging om voor de Lineaflex te gaan ipv de Jarvis? Ik zit zelf ook tussen deze twee te twijfelen, maar zou zelf eerder voor de Jarvis gaan, vnl omdat ik bij Jarvis alleen onderstel kan kiezen waar ik dan zelf blad naar keuze op kan zetten. Bij Lineaflex zie ik geen mogelijkheid voor alleen onderstel, en de kleuren van de mogelijke tafelbladen bij Lineaflex zijn voor mij niet geschikt (heb zwart nodig en dat zie ik er niet tussen)Phusebox schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 09:07:
Prijs, de Jarvis wordt toch snel duur met wat opties.Arctos schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 12:31:
[...]
Phusebox, Wat is jouw overweging om voor de Lineaflex te gaan ipv de Jarvis? Ik zit zelf ook tussen deze twee te twijfelen, maar zou zelf eerder voor de Jarvis gaan, vnl omdat ik bij Jarvis alleen onderstel kan kiezen waar ik dan zelf blad naar keuze op kan zetten. Bij Lineaflex zie ik geen mogelijkheid voor alleen onderstel, en de kleuren van de mogelijke tafelbladen bij Lineaflex zijn voor mij niet geschikt (heb zwart nodig en dat zie ik er niet tussen)
En een eigen blad kopen zie ik al helemaal niet zitten. Moet ik weer gaan zien dat het mooi afgewerkt is, hoe zet ik het vast etc. Te veel gedoe.
Volgens mij is dat prima mogelijk zonder blad. Ik heb een aantal weken contact opgenomen over het hoekbureau op de site, en die kon zonder blad geleverd worden. Staat ook enkel met blad op de site. Misschien even een mailtje aan wagen?Arctos schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 12:31:
[...]
Phusebox, Wat is jouw overweging om voor de Lineaflex te gaan ipv de Jarvis? Ik zit zelf ook tussen deze twee te twijfelen, maar zou zelf eerder voor de Jarvis gaan, vnl omdat ik bij Jarvis alleen onderstel kan kiezen waar ik dan zelf blad naar keuze op kan zetten. Bij Lineaflex zie ik geen mogelijkheid voor alleen onderstel, en de kleuren van de mogelijke tafelbladen bij Lineaflex zijn voor mij niet geschikt (heb zwart nodig en dat zie ik er niet tussen)
[ Voor 14% gewijzigd door diabyte op 26-02-2021 12:59 ]
Hier een Herman Miller stoel dus ook maar een HM-tafel gehaald, deze is uit 2017 en voldoet prima, 2 motoren en zeer stevig.
https://rmkantoor.nl/prod...zit-sta-bureau-65-125-cm/
deze is volledig te demonteren en dus in kleine delen boven neer te zetten. vond ik zelf wel belangrijk
https://rmkantoor.nl/prod...zit-sta-bureau-65-125-cm/
deze is volledig te demonteren en dus in kleine delen boven neer te zetten. vond ik zelf wel belangrijk
diskeltische lurker
was van woensdag en donderdag onder thuiswerkenMegalomania schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 08:52:
[...]
Ik zie die aanbieding niet bij ibood. Linkje?
https://www.kantoormeubel...rische-zit-statafel-best/
Ik zie dit model op heel veel sites. In hoeverre is de Lineaflex anders/beter?
Ik zie dit model op heel veel sites. In hoeverre is de Lineaflex anders/beter?
Op cybermonday heb ik de Fully Jarvis contour 160x80 met extended range gekocht.
Op zithoogt is het super stabiel, volledig omhoog op 1.29 sta hoogte zit er een klein beetje speling op naar voor en achter als ik ruw ben, maar niet storend. Ik ben wat langer en heb vind de hoogste stand fijn werken.
Ik heb er ook de Aeris Muvmat mat zoals op het plaatje bijgekocht, dat staat heel fijn omdat het minder statisch is, het gemaakt van elastisch terugverend schuim met relief eronder om in beweging te blijven.
/f/image/j1auhcIw2nBAPazQA1VvrVO3.png?f=fotoalbum_large)
Het meest blij met ik met de contour optie. Het kost wel iets aan bureau ruimte omdat er een inkeping in zit, zodat je overal makkelijk bij kunt. Maar het is heel fijn dat er een rand van een paar centimeter is die afgerond is, zodat je onderarmen en polsen er op kunnen rusten, ik zou niet meer terug willen naar een bureau met een 'scherpe' hoek.
:strip_exif()/f/image/Vxyhb5zEKi53gDB8a49ILYOl.jpg?f=fotoalbum_large)
Het kabelmanagement systeem van fully had minder goede reviews. Uiteindelijk heb voor 40 euro de Ergopro basic kabelgoot zwart gekocht, de versie van 1470mm past precies tussen de poten en gaat door onder de grommets. Ik heb er voor de zekerheid nog veerringetjes onder de bijgeleverde schroeven gedaan. Het gaat niet door het blad en ziet heel vast met heel veel ruimte voor kabels en een grote stekkerdoos met adapters.
Op zithoogt is het super stabiel, volledig omhoog op 1.29 sta hoogte zit er een klein beetje speling op naar voor en achter als ik ruw ben, maar niet storend. Ik ben wat langer en heb vind de hoogste stand fijn werken.
Ik heb er ook de Aeris Muvmat mat zoals op het plaatje bijgekocht, dat staat heel fijn omdat het minder statisch is, het gemaakt van elastisch terugverend schuim met relief eronder om in beweging te blijven.
/f/image/j1auhcIw2nBAPazQA1VvrVO3.png?f=fotoalbum_large)
Het meest blij met ik met de contour optie. Het kost wel iets aan bureau ruimte omdat er een inkeping in zit, zodat je overal makkelijk bij kunt. Maar het is heel fijn dat er een rand van een paar centimeter is die afgerond is, zodat je onderarmen en polsen er op kunnen rusten, ik zou niet meer terug willen naar een bureau met een 'scherpe' hoek.
:strip_exif()/f/image/Vxyhb5zEKi53gDB8a49ILYOl.jpg?f=fotoalbum_large)
Het kabelmanagement systeem van fully had minder goede reviews. Uiteindelijk heb voor 40 euro de Ergopro basic kabelgoot zwart gekocht, de versie van 1470mm past precies tussen de poten en gaat door onder de grommets. Ik heb er voor de zekerheid nog veerringetjes onder de bijgeleverde schroeven gedaan. Het gaat niet door het blad en ziet heel vast met heel veel ruimte voor kabels en een grote stekkerdoos met adapters.
:strip_exif()/f/image/bBBOacptaPrprwNyZoQtaLhu.jpg?f=fotoalbum_large)
你还记得吗 记忆的炎夏
Daar heb ik totaal geen last van. Ik heb altijd een muismat, maar het is niet zo diep dat je er bijvoorbeeld niet op kan schrijven.Eikkie schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 08:54:
[...]
Ziet er mooi uit, maar vind je het blad ook praktisch gezien het reliëf? Je verplicht jezelf tot een muismat en schrijven op een los velletje lijkt mij ook niet goed te werken.
Ik ben zeer tevreden met mijn Lineaflex. Reliëf is geen probleem met de muis die ik zonder muismat gebruik.Phusebox schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 09:07:
Schrijven in een kladblok ook geen probleem.
Was onder de indruk van de leveringssnelheid. Maandag einde van de middag gebeld, woensdagochtend geleverd en in elkaar gezet.
@Pao Neem aan dat je dan geen blad van 200x80 hebt? Ik had een levertijd van ongeveer 3 weken in totaal.
Kogel is hier door de kerk, het wordt een Lineaflex MRC Pro 180x80. Bedankt voor jullie inzichten.
Nu nog de kleur. Ik hou wel van een clean desk en ga graag voor een lichte kleur.
Heeft hier iemand ervaring met de Wild peren variant?
Nu nog de kleur. Ik hou wel van een clean desk en ga graag voor een lichte kleur.
It's me
Is er veel verschil tussen de Lineaflex Comfort en Pro? De Pro is namelijk slecht leverbaar in zwart. Geen idee of ik daar 2-3 maanden op wil wachten.
@Phusebox
Wat ik zie is 50 kilo draagvermogen verschil. Ik interpreteer dat als verschil in stabiliteit.
Ik had het idee om ook voor zwart te gaan... en ga daar niet 3 maanden op wachten. De Comfort komt dan dichtbij als alternatief. Morgen staat er in de planning om MRC te bellen en zal ik het verschil ook even navragen. Misschien dat in de tussentijd een andere Tweaker antwoord heeft gegeven
Wat ik zie is 50 kilo draagvermogen verschil. Ik interpreteer dat als verschil in stabiliteit.
Ik had het idee om ook voor zwart te gaan... en ga daar niet 3 maanden op wachten. De Comfort komt dan dichtbij als alternatief. Morgen staat er in de planning om MRC te bellen en zal ik het verschil ook even navragen. Misschien dat in de tussentijd een andere Tweaker antwoord heeft gegeven
It's me
de pro meer draagkracht heeft en een speciale anti-scratch coating heeft op de frame.Eikkie schreef op maandag 1 maart 2021 @ 12:03:
@Phusebox
Daarnaast 38 vs 35mm/s snelheid
De pro heeft ook een USB aansluiting op de bediening, al weet ik niet wat zou moeten betekenen.
De pro kan ook 5cm lager dan de comfort
Ik zie hier een goed voorbeeld van die kleur. Wellicht geeft je dat een beter beeld.Eikkie schreef op maandag 1 maart 2021 @ 11:50:
Kogel is hier door de kerk, het wordt een Lineaflex MRC Pro 180x80. Bedankt voor jullie inzichten.
https://www.albeka.nl/mar...ogte-instelbaar-onderstel
Net even gebeld met MRC. Zij geven aan dat het draagvermogen qua stabiliteit geen verschil maakt bij het thuisgebruik en adviseren met liefde de comfort line. Ik ga er een nachtje over slapen en dan bestel ik morgen waarschijnlijk de comfortline in combo zwart wit.
It's me
Die willen natuurlijk niet dat jij ergens anders gaat bestellen omdat het 3 maanden levertijd is haha #devilsadvocateEikkie schreef op maandag 1 maart 2021 @ 17:04:
Net even gebeld met MRC. Zij geven aan dat het draagvermogen qua stabiliteit geen verschil maakt bij het thuisgebruik en adviseren met liefde de comfort line. Ik ga er een nachtje over slapen en dan bestel ik morgen waarschijnlijk de comfortline in combo zwart wit.
Haha goed punt. Duidelijk aangegeven dat ik net zo lief de witte poot met bruin blad bestel bij de Pro variant
It's me
Maar hoezo is thuisgebruik anders dan? 80kg is niet heel veel vind ik zelf.Eikkie schreef op maandag 1 maart 2021 @ 17:04:
Nee, blad van 140 bij 80Koos Ofzo schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 15:53:
@Pao Neem aan dat je dan geen blad van 200x80 hebt? Ik had een levertijd van ongeveer 3 weken in totaal.
Helaas, had ik eindelijk een alternatief gevonden voor de Lineaflex (omdat die niet leverbaar is), wil het bedrijf niet thuis monteren alleen een vooraf gemonteerd bureau leveren. En dat past dus niet hier omdat het een trap omhoog moet.
Zucht.
Zucht.
Ik heb net een order geplaatst voor een Lineaflex MRC Pro van Multiratio. Zodra hij binnen is zal ik me weer even melden met de ervaringen!
Ik zit alleen nog even met de pc-kast. De houders die ze bij Multiratio hadden waren niet groot genoeg voor mijn pc-kast (Fractal Design Define R5), dus ik ben nog op zoek naar een andere beugel of houder die ik zelf onder de tafel kan schroeven. Heeft iemand hier goeie ervaringen met een bepaalde beugel of andere oplossing?
Ik zit alleen nog even met de pc-kast. De houders die ze bij Multiratio hadden waren niet groot genoeg voor mijn pc-kast (Fractal Design Define R5), dus ik ben nog op zoek naar een andere beugel of houder die ik zelf onder de tafel kan schroeven. Heeft iemand hier goeie ervaringen met een bepaalde beugel of andere oplossing?
Ai. Dat is jammer. Ik ga toch maar voor de pro. Oftewel op zoek naar een alternatief..Phusebox schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 09:23:
Helaas, had ik eindelijk een alternatief gevonden voor de Lineaflex (omdat die niet leverbaar is), wil het bedrijf niet thuis monteren alleen een vooraf gemonteerd bureau leveren. En dat past dus niet hier omdat het een trap omhoog moet.
Zucht.
It's me
Ben ook opzoek naar een elektrisch zit-sta bureau en in deze zoektocht kwam ik deze tegen, met vrij snelle Europese verzending ACGAM ET225E.
Vergeleken met een aantal frames van Flexispot lijken de specificaties wel wat beter en ook de prijs is prima heb ik het idee. Ben benieuwd of ik iets over het hoofd zie en of er wellicht Tweakers zijn die ervaring hebben met dit frame?
Vergeleken met een aantal frames van Flexispot lijken de specificaties wel wat beter en ook de prijs is prima heb ik het idee. Ben benieuwd of ik iets over het hoofd zie en of er wellicht Tweakers zijn die ervaring hebben met dit frame?
ik word zenuwachtig van die website.tomdg schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 10:06:
Ben ook opzoek naar een elektrisch zit-sta bureau en in deze zoektocht kwam ik deze tegen, met vrij snelle Europese verzending ACGAM ET225E.
Weet je zeker dat je hieraan wil beginnen ivm aftersales als er iets niet meer werkt of je product beschadigd wordt geleverd?
Daar ben ik nog niet helemaal over uit, heb tot nu toe wel goede ervaringen met Geekbuying, maar dit is natuurlijk wel een duurder en risicovoller product.genc007 schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 10:12:
[...]
ik word zenuwachtig van die website.
Weet je zeker dat je hieraan wil beginnen ivm aftersales als er iets niet meer werkt of je product beschadigd wordt geleverd?
Kan iemand ervaring delen met de bladen van Fully Jarvis? Ik vind deze nl nogal prijzig, bijv een los frame is er vanaf 469 euro, zelfde frame maar dan met een blad van 160x80 komt op 719, dus blad komt op 250 euro. Een vergelijkbaar blad van 25 mm dikte komt bij tafelbladen.eu op 94 euro - ik begrijp dat standaard blad van Fully Jarvis gemak oplevert, gaten e.d. zullen al voorgeboord zijn, maar blijft toch een behoorlijk verschil als dat het enige voordeel is.
N.a.v. 1 van de reacties hier heb ik een bureau bij Lamers Kantoormeubelen gekocht. Na een week geleverd, en zeer tevreden! Wellicht voor jullie ook een goede tip?
Ik heb een Fully Jarvis sinds eind vorig jaar. Met een bamboe blad met ronding.Arctos schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 11:50:
Kan iemand ervaring delen met de bladen van Fully Jarvis? Ik vind deze nl nogal prijzig, bijv een los frame is er vanaf 469 euro, zelfde frame maar dan met een blad van 160x80 komt op 719, dus blad komt op 250 euro. Een vergelijkbaar blad van 25 mm dikte komt bij tafelbladen.eu op 94 euro - ik begrijp dat standaard blad van Fully Jarvis gemak oplevert, gaten e.d. zullen al voorgeboord zijn, maar blijft toch een behoorlijk verschil als dat het enige voordeel is.
Mooi bureau, ben er blij mee. De kwaliteit van het blad vind ik minder. Na een tijdje vielen er toch een aantal kwalitatief mindere plekjes op.
Ik denk dat je betere kunt krijgen voor dat geld.
Hebben mensen ook ervaring met een anti vermoeidheids mat? Zoja, welke? Ik vraag me af of het echt meerwaarde heeft.
Goeie vraag. Ook zo'n woobly stool van Flexispot vraag ik me af of dat handig is. Heeft iemand dat?FastForwardNL schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 20:49:
[...]
Hebben mensen ook ervaring met een anti vermoeidheids mat? Zoja, welke? Ik vraag me af of het echt meerwaard heeft.
De Lineaflex is echt simpel te monteren.Phusebox schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 09:23:
Zucht.
Komt met een duidelijke handleiding en de inbussleutel zit erbij.
In elkaar zetten is zo gedaan. De boel netjes op het blad uitgelijnd krijgen was nog even goed meten aan alle kanten.
Heb het ding vandaag gekregen dus nu net een uurtje in gebruik en die bevalt erg goed. Stabiel en wel handig dat het controle paneel met geheugen functie erbij zit anders zit je steeds met je vinger op dat ding.
Deze heb ik: https://www.multiratio.nl...ta-elektrisch-180-x-80-cm
En de USB poort op de controle unit is voor het opladen van je GSM /muis / whatever bedoeld volgens de handleiding.
Het draagvermogen is 125kg volgens de handleiding en geen 150kg zoals op de site staat.
[ Voor 4% gewijzigd door rvrbtcpt op 05-03-2021 16:35 ]
Via mn werk worden nu ook sta bureau’s aangeboden vanuit Ahrend. Mooi spul geloof ik, maar ik heb dus momenteel 2x 27” monitor + monitorarmen en een PC (mATX) er op staan dus ik ben een beetje op zoek naar iets hoe ik die toren moet fixen.
This is the Way.
Hoe bevalt die kabelgoot nog? Ben nog op zoek naar een goede kabelgoot en zijn allemaal te smal, te laag etc. Lastig kiezen vanaf plaatjes.Enigmauser schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 19:50:toon volledige bericht
[...]
Hier van de week ook het bureau in elkaar gezet:
1. Boho Office Premium Line | EUR 482 - heb voor Premium gekozen ivm groot blad van 200x80 cm (Boho Basic Line is dan te klein), maximale stabiliteit en twee Bosch motoren. Heeft ook obstakeldetectie - https://www.amazon.de/boh...lbarer/dp/B078Q992XR?th=1
2. Werkblad 200x80 cm lichtgrijs melamine | EUR 110 (beide zijdes is standaard van Worktrainer. Afgehaald in Woerden - https://www.worktrainer.nl/werkbladen
3. Witte (strakke!) kabelgoot van 175 cm van Worktrainer | EUR 55 - https://www.worktrainer.nl/Kabelgoot-model-valley
Totaal dus 647 EUR.
Ervaring tot nu toe is extreem stabiel, ook op grootste hoogte. Motor heeft een slow stop en prima display op bediening. Ik wist dat je de knop moet blijven indrukken maar dat is ivm beveiliging ook standaard bij veel bureaus. Zitten ook 4 geheugenstanden op [Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[YouTube: Boho Office Premium]
Zit zelf ook nog met 2 monitorarmen waardoor de kabelgoot niet helemaal aan de achterkant komen.
Zie dat je zo'n wolvilt deskpad hebt. Gaat dat niet irriteren aan je arm of pols? Ziet er mooi uit maar twijfel nog over dit of leer.bosaap22 schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 15:03:toon volledige bericht
[...]
Mooie opstelling! Ik heb bijna dezelfde keuzes gemaakt.![]()
Alleen alles zelf bij elkaar gezocht en gemonteerd.
Gekozen voor de BlackFriday deal van flexispot E6.
Dit melamine blad van 160 * 80 gekocht (Halifax Eiken Natuur T600)
Deze kabelgoot van 105 cm aan de achterkant van mijn bureau gemonteerd.
Hieronder wat foto's van het in elkaar zetten en het uiteindelijke resultaat. Ik ben overigens erg te spreken over de E6. Zeer solide framewerk, ook op sta hoogte. Ik kan iedereen de E5/E6 met drietraps hefkolom aanraden.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Nee, irriteert helemaal niet. Is niet alsof je een wollen trui aan hebtPhusebox schreef op zondag 7 maart 2021 @ 09:04:
[...]
Zie dat je zo'n wolvilt deskpad hebt. Gaat dat niet irriteren aan je arm of pols? Ziet er mooi uit maar twijfel nog over dit of leer.
Zorgt ervoor dat je niet direct in aanraking komt het het harde koude bureaublad en blijft goed plat liggen vanwege de rubberen onderkant. Had hiervoor een muismat van Steelseries, maar dit vind ik persoonlijk toch wel wat comfortabeler.
Heb ondertussen voor mij vriendin er ook een aangeschaft. Aanrader dus.
Dit is degene die ik heb aangeschaft.
Iemand ervaring met de Ahrend zit/sta bureaus? Via mijn werk worden ze met korting aangeleverd 160x80 voor +- 600 eu. Vind het alsnog een grote klap geld dus ben benieuwd of er betere alternatieven zijn? 160x80 is toch wel echt het minimum qua grootte.
Ja, @PnD heeft er eentje; ik meen niet heel enthousiast. Zoek even terug in dit topic.thechib12 schreef op maandag 8 maart 2021 @ 20:54:
Iemand ervaring met de Ahrend zit/sta bureaus? Via mijn werk worden ze met korting aangeleverd 160x80 voor +- 600 eu. Vind het alsnog een grote klap geld dus ben benieuwd of er betere alternatieven zijn? 160x80 is toch wel echt het minimum qua grootte.
ping 127.212.23.124
Ik had een verkeerde geleverd gekregen. Krijg morgen als het goed is de juiste (ahrend home balance) geleverd. Zal mijn ervaring delen.thechib12 schreef op maandag 8 maart 2021 @ 20:54:
Misschien niet helemaal het juiste topic hiervoor, maar een nieuwe leek me wat overdreven en het heeft wel met een bureau te maken
.
Ik zoek een mooie monitor ophoger die de meeste kabels verbergt, ik kan ze moeilijk vinden online en de meesten zijn erg klein. Ik heb een 34" widescreen, de poot is 50cm breed en er zijn maar weinig (mooie) ophogers die zo breed zijn.
Het gaat me eigenlijk niet zozeer om het ophogen, maar meer om het verbergen van de kabels 😉 De monitor ophangen is dus ook geen oplossing, want ik zit nog met kabels voor de telefoonoplader, toetsenbord, verlichting, etc
Huidige situatie: https://imgur.com/a/rohwwiW
Ik zoek eigenlijk zoiets: https://www.bol.com/nl/p/...d-zwart/9200000114400557/ maar deze heeft maar 1 review en die is niet al te best...
Iemand tips?
Ik zoek een mooie monitor ophoger die de meeste kabels verbergt, ik kan ze moeilijk vinden online en de meesten zijn erg klein. Ik heb een 34" widescreen, de poot is 50cm breed en er zijn maar weinig (mooie) ophogers die zo breed zijn.
Het gaat me eigenlijk niet zozeer om het ophogen, maar meer om het verbergen van de kabels 😉 De monitor ophangen is dus ook geen oplossing, want ik zit nog met kabels voor de telefoonoplader, toetsenbord, verlichting, etc
Ik zoek eigenlijk zoiets: https://www.bol.com/nl/p/...d-zwart/9200000114400557/ maar deze heeft maar 1 review en die is niet al te best...
Iemand tips?
Voor mij werkt een paar goede sportschoenen ook. Dus die trek ik gewoon in de ochtend aan en dan kan ik behoorlijk lang op staan. Het zijn wel binnen schoenen dus ik draag ze dan weer niet naar buiten. Kwestie van discipline.FastForwardNL schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 20:49:
[...]
Ik heb een Fully Jarvis sinds eind vorig jaar. Met een bamboe blad met ronding.
Mooi bureau, ben er blij mee. De kwaliteit van het blad vind ik minder. Na een tijdje vielen er toch een aantal kwalitatief mindere plekjes op.
Ik denk dat je betere kunt krijgen voor dat geld.
Hebben mensen ook ervaring met een anti vermoeidheids mat? Zoja, welke? Ik vraag me af of het echt meerwaarde heeft.
Ik heb er een WOOOD blad opgeschroefd en dat bevalt eigenlijk prima. Ik heb wel wat gepuzzeld omdat ik een groter blad had van 180-90 maar nu is hij ook echt prima. Moest het blad wel lakken maar nu past hij wel bij de rest van de indeling.Arctos schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 11:50:
Ja, grovemade maar die zijn niet goedkoop ik waarschuw vast.Cornholio schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 11:45:
Misschien niet helemaal het juiste topic hiervoor, maar een nieuwe leek me wat overdreven en het heeft wel met een bureau te maken.
Iemand tips?
Overigens je kunt toch best een monitor arm nemen en een kabelgoot onder je bureau schroeven.
bedoel met een beetje organisatie; Lampje achter de monitor plakken (ja zijn dezelfde play lights) kabelgoot ligt alle zooi en overige kabels en sommige kabels zitten met haakjes onder het bureau zodat ik ze er onderuit kan klikken als ik bijvoorbeeld mijn headset op wil laden 's avonds, de stroomkabel voor mijn tablet, en de kabel van het dock van mijn muis als ik die vergeet op te laden.
Voorbeeld van mijn setup met 34'' ;
Nickname KasPlantje.
Het zit weer mee hier:
- bestel een zit/sta bureau: niet leverbaar tot ergens eind april
- dan maar elders besteld met een cpu houder: blijkt de cpu houder een look-a-like te zijn van die welke ik wilde hebben (maar gebruiken wel dezelfde naam)
- cpu houder apart besteld - nog niet verzonden
- kabelgoot valley besteld die een aantal hier hebben: pakketje verdwenen
Ergens in 2022 heb ik ook eens een betere werkplek, als we niet meer thuis zitten.
- bestel een zit/sta bureau: niet leverbaar tot ergens eind april
- dan maar elders besteld met een cpu houder: blijkt de cpu houder een look-a-like te zijn van die welke ik wilde hebben (maar gebruiken wel dezelfde naam)
- cpu houder apart besteld - nog niet verzonden
- kabelgoot valley besteld die een aantal hier hebben: pakketje verdwenen
Ergens in 2022 heb ik ook eens een betere werkplek, als we niet meer thuis zitten.
Let op:
Voor zit/sta bureau beweging en ergonomie accessoires: Zit/sta bureau: beweging en ergonomie accessoires ervaringen
Voor zit/sta bureau beweging en ergonomie accessoires: Zit/sta bureau: beweging en ergonomie accessoires ervaringen