Ik denk dat wachten tot de verhuizing makkelijker is, gezien ik me dan geen zorgen hoef te maken over het transport. Ik zit dan alleen nog even met het frame. Ik heb de klantenservice ook even gecontacteerd, en zal het in het topic laten weten, mochten ze opties hebben om de levertijd op een bepaald moment te zetten
Na een jaar heb ik eindelijk de sta-zit tafel van Maidesite in elkaar kunnen zetten. Met een bamboe blad van Flexispot.
Toch wel echt een hele grote verbetering ten opzichte van wat ik eerst had; een heavy-duty fixed desk uit de jaren 80 met een massief blad en een metalen frame aan de onderkant langs de rand.
Het fijnst vind ik dat ik de sta-zit tafel heel precies kan bewegen, veel preciezer dan de afstelling van mijn bureaustoel bijvoorbeeld. Het is echt een flinke verbetering. Ik merk wel dat mijn scherm (op een monitorarm) veel heen en weer beweegt tijdens het typen, het Maidesite onderstel is helaas niet zo stabiel als ik had gehoopt... Maar kwa ergonomie is het echt prima.
Ik heb er uiteindelijk een Hag Capisco stoel bij gekocht, maar misschien heb ik voor een te korte gasveer gekozen (niet hoog genoeg voor half staand werken), of de stoel past niet bij mijn bouw (ik raak met mijn ellebogen de voorkant van de rugleuning waardoor mijn schouders niet helemaal ontspannen naar achter kunnen tijdens het werk).
Al met al probeer ik het nog even vol te houden om te kijken of ik een goede config kan ontdekken die voor mij werkt. Ik zie de potentie van het bureau en van de stoel, maar de desk wiebelt mij wel iets teveel tijdens het typen, en het scherm dat daardoor heen en weer beweegt is vermoeiend voor de ogen. Wellicht kan ik de monitorarm op een andere manier monteren waardoor de sway wat beperkt wordt.
Toch wel echt een hele grote verbetering ten opzichte van wat ik eerst had; een heavy-duty fixed desk uit de jaren 80 met een massief blad en een metalen frame aan de onderkant langs de rand.
Het fijnst vind ik dat ik de sta-zit tafel heel precies kan bewegen, veel preciezer dan de afstelling van mijn bureaustoel bijvoorbeeld. Het is echt een flinke verbetering. Ik merk wel dat mijn scherm (op een monitorarm) veel heen en weer beweegt tijdens het typen, het Maidesite onderstel is helaas niet zo stabiel als ik had gehoopt... Maar kwa ergonomie is het echt prima.
Ik heb er uiteindelijk een Hag Capisco stoel bij gekocht, maar misschien heb ik voor een te korte gasveer gekozen (niet hoog genoeg voor half staand werken), of de stoel past niet bij mijn bouw (ik raak met mijn ellebogen de voorkant van de rugleuning waardoor mijn schouders niet helemaal ontspannen naar achter kunnen tijdens het werk).
Al met al probeer ik het nog even vol te houden om te kijken of ik een goede config kan ontdekken die voor mij werkt. Ik zie de potentie van het bureau en van de stoel, maar de desk wiebelt mij wel iets teveel tijdens het typen, en het scherm dat daardoor heen en weer beweegt is vermoeiend voor de ogen. Wellicht kan ik de monitorarm op een andere manier monteren waardoor de sway wat beperkt wordt.
Thanks voor de input! Uiteindelijk langsgegaan bij Eikenhuis en ze hebben me hiermee geholpen. Het blad blijkt "recht" te zijn binnen de gestelde normen. Wat ik dus sowieso niet goed had gedaan is het blad te lang laten drogen na het schilderen van de onderkant waarbij ik de bovenkant niet had geschilderd. Precies wat jij op het laatst van je bericht schrijft.Himalaya schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 22:42:
@[911] Dat is de "charme" van echt hout, en ook een van de redenen waarom massief hout steeds minder wordt toegepast omdat het bewerkelijk is en dit soort risico's heeft. fineer op plaatmateriaal of multiplex dat kruislings is verwerkt (bamboe is daar ook een soort van) blijft veel stabieler.
Onbewerkt hout is enorm gevoelig voor de luchtvochtigheid, en vooral als de ene kant er meer aan wordt blootgesteld dan de ander kant met dit als gevolg. Dus een blad van de handel meenemen en thuis lekker op kamertemperatuur laten komen voor je het bewerkt kan al voldoende zijn. Of eerst de ene kant behandelen en een paar dagen later omdraaien en de andere kant doen is vaak al een probleem.
Een klein beetje kromming is over het algemeen geen probleem en trek je bij het vastschroeven op het onderstel wel recht, maar als er te veel spanning op komt te staan loop je een risico op scheuren.
Massief hout is erg mooi maar blijft een natuurproduct waar je ook een beetje geluk mee moet hebben. Ik ben voor Rubberwood gegaan wat een blad uit relatief smalle stroken is die om en om zijn vastgelijmd waardoor de krommingen in de regel wel meevallen maar ook dat heb ik een beetje recht moeten trekken.
Dus hout liefst platliggend bewaren op stroken hout zodat beide zijden "lucht" krijgen. En liefst beide kanten in één behandeling een eerste laag geven (onderzijde eerst, omdraaien en op spijkers o.i.d leggen en dan de bovenkant). Daarna ben je iets flexibeler.
Uiteindelijk heb ik het blad er strak op gemonteerd, zit het recht en hopelijk blijft het recht.
Ook werd nog meegegeven dat 2cm bladen eigenlijk alleen voor meubelpanelen geschikt zijn en minder voor tafels/bureaubladen. Dan kun je beter 4cm dikte nemen.
Iemand ervaring met de zit-sta Homeworx bureau's van Leenbakker?
Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent
Helaas, minder succes met de chat van Flexispot hier. Afgelopen weekend opnieuw bericht gestuurd omdat ik weer niets gehoord had, antwoord bleef hetzelfde: "container heeft vertraging". In de chat verder ook weinig begrip, enkel "welgemeende excuses". En dan een schijntje 'vergoeding' geven voor de vertraging[911] schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 13:15:
Dus voor degene die 'm ook nog niet binnen hebben: even via de chat contact opnemen, waarschijnlijk zijn ze jou ook vergeten.

Het is dat ik verder echt geen zin heb om opnieuw naar een onderstel te gaan zoeken, dus ik pomp m'n geduld maar weer wat op, maar op deze manier is dit niet een bedrijf waar ik nogmaals zaken mee ga doen.
@[911] Ook nog wel even benieuwd trouwens: hoe heb jij het blad op het onderstel gemonteerd? Gewoon geschroefd, of op een andere manier?
[ Voor 8% gewijzigd door MDKorpel op 15-01-2024 09:47 ]
Mijn onderstel heb ik tijdens blackfriday besteld. En merkte dat er ook weinig info was mbt transport.MDKorpel schreef op maandag 15 januari 2024 @ 09:40:
[...]
Helaas, minder succes met de chat van Flexispot hier. Afgelopen weekend opnieuw bericht gestuurd omdat ik weer niets gehoord had, antwoord bleef hetzelfde: "container heeft vertraging". In de chat verder ook weinig begrip, enkel "welgemeende excuses". En dan een schijntje 'vergoeding' geven voor de vertraging![]()
Het is dat ik verder echt geen zin heb om opnieuw naar een onderstel te gaan zoeken, dus ik pomp m'n geduld maar weer wat op, maar op deze manier is dit niet een bedrijf waar ik nogmaals zaken mee ga doen.
Wellicht hebben ze last van het Yemen debacle.. En duurt alles even langer. Mocht je het onderstel eenmaal binnen hebben, hoop ik dat je net zo tevreden bent als ik.
Natuurlijk vond ik ook hierover een topic op Tweakers — geweldig! Ik heb het volgende frame en bureaublad besteld. Ik heb voor dit frame gekozen omdat het aan al mijn wensen voldeed. Bovendien ontdekte ik, nadat ik mijn keuze al gemaakt had, dat een collega van mij er twee heeft. Zo kon ik ze in het echt bekijken voordat ik mijn aankoop deed.
👉 De volgende stap is nu het vinden van een geschikte bureaustoel (en misschien ook een loopband?)
Frame (€149):![]() Albatros UP50 Desk Frame Lift Black, 2 x Motors, Electric Height Adjustable with Memory Function, Table Frame | Bureaublad (€95): ![]() recht | 180x60 | betoonlook |
👉 De volgende stap is nu het vinden van een geschikte bureaustoel (en misschien ook een loopband?)
[ Voor 42% gewijzigd door nl_umpire op 05-02-2024 17:51 . Reden: prijzen ]
Ja, op zich geloof ik best dat het wat langer kan duren, maar als ze op 20 december aangeven dat "de container vertraging heeft" (en toezeggen op 2 januari te zullen gaan verzenden), en ze vervolgens op 14 januari opnieuw exact hetzelfde verhaal geven, dan zul je wellicht begrijpen dat mijn bullshit detector daarbij gaat rinkelen - meer dan een maand vertraging bij het verschepen van een container klinkt mij gewoon niet realistisch in de oren. Maar ik zal ook toegeven dat ik er verder weinig kaas van gegeten heb, dus ik zal ze het voordeel van de twijfel geven.Bartje1983 schreef op maandag 15 januari 2024 @ 09:45:
[...]
Mijn onderstel heb ik tijdens blackfriday besteld. En merkte dat er ook weinig info was mbt transport.
Wellicht hebben ze last van het Yemen debacle.. En duurt alles even langer. Mocht je het onderstel eenmaal binnen hebben, hoop ik dat je net zo tevreden bent als ik.
Maar goed, ik verwacht absoluut zeer tevreden te zijn met het onderstel, er is niet voor niets veel positieve feedback in dit topic, dat is waarom ik de bestelling ook niet annuleer. Ik ben alleen verre van tevreden met de service op dit moment

De containervaart staat natuurlijk wel onder druk op het moment met schepen die aangevallen en gekaapt worden en anderen die daarom om Afrika heen gaan varen waardoor het een stuk langer duurt. Je onderstel komt uit China en is een nieuw product dus zal er nog weinig voorraad zijn hier lokaal. Vervelend maar ook voor de leverancier niet zo maar op te lossen, die willen ook graag leveren maar zitten ook te wachten en hebben daar verder weinig tot geen invloed op. Zulke zware onderstellen ga je ook niet even met het vliegtuig doen.MDKorpel schreef op maandag 15 januari 2024 @ 09:55:
[...]
Ja, op zich geloof ik best dat het wat langer kan duren, maar als ze op 20 december aangeven dat "de container vertraging heeft" (en toezeggen op 2 januari te zullen gaan verzenden), en ze vervolgens op 14 januari opnieuw exact hetzelfde verhaal geven, dan zul je wellicht begrijpen dat mijn bullshit detector daarbij gaat rinkelen - meer dan een maand vertraging bij het verschepen van een container klinkt mij gewoon niet realistisch in de oren. Maar ik zal ook toegeven dat ik er verder weinig kaas van gegeten heb, dus ik zal ze het voordeel van de twijfel geven.
Maar goed, ik verwacht absoluut zeer tevreden te zijn met het onderstel, er is niet voor niets veel positieve feedback in dit topic, dat is waarom ik de bestelling ook niet annuleer. Ik ben alleen verre van tevreden met de service op dit moment
de weg naar de top begint met de eerste stap, en als je er bent snel weer terug. reizen is leuker dan er zijn.
Je zou er als klantenservice maar mee te maken hebben, benijd ze niet.MDKorpel schreef op maandag 15 januari 2024 @ 09:40:
[...]
Helaas, minder succes met de chat van Flexispot hier. Afgelopen weekend opnieuw bericht gestuurd omdat ik weer niets gehoord had, antwoord bleef hetzelfde: "container heeft vertraging". In de chat verder ook weinig begrip, enkel "welgemeende excuses". En dan een schijntje 'vergoeding' geven voor de vertraging
Als er een container vertraagd is, dan is het toch simpel. Langer wachten.
Druk maken om iets waar compleet geen invloed op hebt leer je vanzelf af.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
@Himalaya @Bad Brains Jullie hebben ook gewoon gelijk natuurlijk, was voor mij ook vooral even een stukje frustratie luchten. Dat is gebeurd, dus ik kan het nu ook gewoon weer loslaten. Het duurt langer, dat is irritant, maar niemand gaat daar echt iets aan kunnen veranderen, dat begrijp ik ook best wel.
👏 Ongelofelijk --- snel lezen dus! Ik zie dat de laatste reactie was op vrijdag 22 september 2023, dus het onderwerp is misschien niet heel actueel (meer) ...Rembock schreef op maandag 15 januari 2024 @ 13:10:
[...] Daar is ook een topic voor![]()
Zit/sta bureau: beweging en ergonomie accessoires ervaringen
EDIT: Ik heb direct wat (hopelijk) waardevolle informatie toegevoegd.
[ Voor 8% gewijzigd door nl_umpire op 17-01-2024 16:21 ]
We zijn ook op zoek naar een zit-sta bureau voor thuiswerken en gingen nogal onbezonnen naar de Ikea. De Bekant voldeed aan de meeste verwachtingen maar toen ik eraan begon te wiebelen vond ik het maar niets. Zo onstabiel!
Uiteraard weerspiegelt dat geen eigenlijk gebruik, maar voorlopig lieten we hem toch even staan. Door deze thread en reddit door te nemen op zoek naar een alternatief, lijkt een Flexispot E5 wel een goede optie. Ik vroeg mij echter af of iemand die stabiliteit kan beoordelen, liefst tov. een Bekant?
Via het werk zou ik voordeliger een Euroseats kunnen bekomen. Vergelijkingen hiervan ook welkom.
Uiteraard weerspiegelt dat geen eigenlijk gebruik, maar voorlopig lieten we hem toch even staan. Door deze thread en reddit door te nemen op zoek naar een alternatief, lijkt een Flexispot E5 wel een goede optie. Ik vroeg mij echter af of iemand die stabiliteit kan beoordelen, liefst tov. een Bekant?
Via het werk zou ik voordeliger een Euroseats kunnen bekomen. Vergelijkingen hiervan ook welkom.
[ Voor 9% gewijzigd door Baats op 16-01-2024 18:09 ]
Ik ken die Flexispot niet, maar ik heb in ons huis in Hongarije een Bekannt staan (de electrische variant). Die is totaal niet instabiel in dagelijks gebruik vind ik, integendeel, ding is loodzwaar dus gaat echt nergens heen is mijn ervaring.Baats schreef op maandag 15 januari 2024 @ 20:55:
We zijn ook op zoek naar een zit-sta bureau voor thuiswerken en gingen nogal onbezonnen naar de Ikea. De Bekant voldeed aan de meeste verwachtingen maar toen ik eraan begon te wiebelen vond ik het maar niets. Zo onstabiel!
Ben overigens wel op zoek naar iets anders voor thuis in NL, want ga binnenkort verhuizen en heb nu uberhaupt geen bureau. Zit tijdelijk op een werkplek met een standaard 160x80cm bureau maar denk dat ik toch voor groter ga...vraag is alleen ff hoe groot...
[ Voor 11% gewijzigd door kamstra op 17-01-2024 12:47 ]
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
Ik had nog geen rampamoeren in huis gehaald en ik had geen zin in wachten. Ik heb 'm er uiteindelijk op geschroefd met de bijgeleverde schroeven. Aangezien rampamoeren een groter gat vereisen, vermoed ik dat ik achteraf ook nog wel een rampamoer erin kan zetten mocht ik dat willen. Voor nu vind ik het wel goed.MDKorpel schreef op maandag 15 januari 2024 @ 09:40:
[...]
@[911] Ook nog wel even benieuwd trouwens: hoe heb jij het blad op het onderstel gemonteerd? Gewoon geschroefd, of op een andere manier?
Het bureau bevalt overigens goed en is stabieler dan ik dacht. Op de filmpjes op internet gaan ze er altijd zo hard tegenaan duwen maar dat is natuurlijk niet de praktijk. In de praktijk is het wel allemaal zo schokkerig nog niet.
Ik heb de Ergotron LX monitorarm en een 34 inch curved scherm eraan hangen. Ook de monitorarm bevalt me uitstekend. (voor de Ergotron gekozen omdat ik deze in het wit kon krijgen, de Amazon basics variant is voordeliger maar enkel in het zwart.)
Overigens zit er nu een scheur in mijn blad. Gaat lekker zo
[ Voor 3% gewijzigd door [911] op 19-01-2024 14:48 ]
Ik ben zelf inmiddels lang en breed voorzien van twee zit/sta bureaus, maar voor degene die nog op een mooie aanbieding van een Flexispot onderstel met 4 poten zit (of staat 😜) te wachten, zag dit net voorbijkomen op Pepper:
:strip_exif()/f/image/9rslwTxtRTrRKXxQENTYrrSY.jpg?f=fotoalbum_large)
https://nl.pepper.com/share-deal-from-app/302724
Het gaat dus om de E2Q, alleen het frame. Let wel even op: minimale hoogte is 73cm en dat is niet echt laag (ik ben 181cm en zet mijn blad op 67/68cm in zitstand)
:strip_exif()/f/image/9rslwTxtRTrRKXxQENTYrrSY.jpg?f=fotoalbum_large)
Het gaat dus om de E2Q, alleen het frame. Let wel even op: minimale hoogte is 73cm en dat is niet echt laag (ik ben 181cm en zet mijn blad op 67/68cm in zitstand)
[ Voor 10% gewijzigd door Yorro op 26-01-2024 17:57 ]
73 minimale hoogte, wie bedenkt dat.. dat is voor heel veel mensen gewoon te hoog. Ik ben 1.90 en zit op 70cm.Yorro schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 17:53:
Ik ben zelf inmiddels lang en breed voorzien van twee zit/sta bureaus, maar voor degene die nog op een mooie aanbieding van een Flexispot onderstel met 4 poten zit (of staat 😜) te wachten, zag dit net voorbijkomen op Pepper:
[Afbeelding]
Je bureaustoel op een platform zetten! 🤪stin00 schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 18:04:
[...]
73 minimale hoogte, wie bedenkt dat.. dat is voor heel veel mensen gewoon te hoog. Ik ben 1.90 en zit op 70cm.
Die 73cm komt ook het blad (15-25mm al snel) nog bovenop:
:strip_exif()/f/image/pDdAYeX6A3cSfFQPaU1yoQoH.jpg?f=fotoalbum_large)
Kortingscode staat ook op de website van Flexispot zelf zie ik nu. Geen idee overigens of je daar nog 10% extra ivm inschrijven nieuwsbrief bovenop kunt krijgen
:strip_exif()/f/image/JBaZycWN66izoKu2u4RlrLkP.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 64% gewijzigd door Yorro op 26-01-2024 18:10 ]
@Yorro Heel erg bedankt voor het aankaarten ervan, je hebt me behoed van een miskoop denk ik. Ik was me aan het blindstaren op de hoogte/4potige design, maar had niet stil gestaan bij het feit dat de minimale hoogte boven de 70cm lag..
Geen dank!evanraalte schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 10:23:
@Yorro Heel erg bedankt voor het aankaarten ervan, je hebt me behoed van een miskoop denk ik. Ik was me aan het blindstaren op de hoogte/4potige design, maar had niet stil gestaan bij het feit dat de minimale hoogte boven de 70cm lag..
Het is ook best lastig inschatten wat je ideale hoogte is, maar ik denk dat die voor veel mensen toch echt wel een stuk lager ligt dan veel van de frames halen.
Hier in huis (zie m’n eerdere posts in dit topic) hebben we 2 verschillende frames, een met 2-delige poten en een met 3-delige poten, die laatste gaat een stuk lager (66 ipv 71cm zeg ik uit m’n hoofd) en dat maakt echt een verschil.
@Yorro Gewoon fijn om die extra marge te hebben. Op werk zet ik 'm ook vrij laag. De E2Q leek perfect, omdat ie ook als eetkamer tafel zou fungeren (klein appartement). Nu moet ik haast wel voor de E7Q gaan, of accepteren dat mijn eettafel meer op een bureau lijkt
Je kúnt natuurlijk ook met de zaag aan de gang en daarna met de soldeerbout, je moet ten slotte toch al klussen ivm het bladevanraalte schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 11:48:
@Yorro Gewoon fijn om die extra marge te hebben. Op werk zet ik 'm ook vrij laag. De E2Q leek perfect, omdat ie ook als eetkamer tafel zou fungeren (klein appartement). Nu moet ik haast wel voor de E7Q gaan, of accepteren dat mijn eettafel meer op een bureau lijkt
En natuurlijk, zal je net zien dat 'ie tien dagen later opeens geleverd wordtMDKorpel schreef op maandag 15 januari 2024 @ 11:05:
@Himalaya @Bad Brains Jullie hebben ook gewoon gelijk natuurlijk, was voor mij ook vooral even een stukje frustratie luchten. Dat is gebeurd, dus ik kan het nu ook gewoon weer loslaten. Het duurt langer, dat is irritant, maar niemand gaat daar echt iets aan kunnen veranderen, dat begrijp ik ook best wel.
Dit weekend opgezet, nu twee dagen fulltime aan thuisgewerkt, tot nog toe zeer tevreden. Omdat plaatjes altijd leuk zijn (belichting is niet ideaal zo, misschien schiet ik morgen overdag even nieuwe foto's):
![]() | ![]() |
Onderdelen:
- Onderstel is een Flexispot E7 Pro
- Blad is een 27mm eikenhouten blad van 140x70 (besteld bij opmaatzagen.nl - wat duurder dan het welbekende Woood blad, maar zeer tevreden mee), behandeld met kleurloze interieurbeits (2 lagen boven, 1 laag onder)
- Schermen hangen nu op een monitorarm (hingen eerst aan de muur)
- Kabels onder het bureau netjes wegwerken
- Goeie manier vinden om de kabels van de schermen wat netter weg te werken langs de monitorarm (idealiter zonder het bureau veel verder van de muur te moeten zetten)
- Alle pluggen weer uit de muur trekken en netjes wegwerken
- Niet te zien op de foto's, maar het bureau en nog wat andere stekkers zitten nu tijdelijk in een losse haspel, daarvoor dus nog even een WCD'tje plaatsen
Hi allemaal, bedankt voor de informatie in dit topic.
Ik heb de Flexispot E7 besteld (ook al ben ik 192cm, maar vriendin is klein van stuk) icm bamboe blad 180x80. Op mijn werk merk ik dat 122cm in staande positie ideaal is voor me
Met dank aan de regelingen van mijn werk kost het me praktisch niets, en ga ik eindelijk van mijn 120x80 bureau af. Kan ik ook wat groot lego in elkaar zetten naast mijn werk/gameplek
Ik heb de Flexispot E7 besteld (ook al ben ik 192cm, maar vriendin is klein van stuk) icm bamboe blad 180x80. Op mijn werk merk ik dat 122cm in staande positie ideaal is voor me
Met dank aan de regelingen van mijn werk kost het me praktisch niets, en ga ik eindelijk van mijn 120x80 bureau af. Kan ik ook wat groot lego in elkaar zetten naast mijn werk/gameplek
[ Voor 7% gewijzigd door AceAceAce op 31-01-2024 11:14 ]
Zo, dat heeft even geduurd zeg. Vorig jaar oktober een verstelbaar bureau bij MultiRatio besteld, een E7Q onderstel met een bureaublad van 200cm x 100cm x 4cm van massief eiken hout. Door de diepte van 1 meter was het maatwerk en zou levering dus langer duren werd gezegd, 4 tot 5 weken. Dat werdt dus 3 maanden want gisteren was het eindelijk zo ver, het juiste blad werd geleverd.
:strip_exif()/f/image/LAFAIOjTR0UskIoFR5Ktj7Lg.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qqllmwSmSfBtAlQ94KGnuGYG.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/wGnokarktjCQQzZ7o4ALtU6i.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/x8xLjXgLFaKTnAQETGyj3Zww.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Tv5A4rH7th4VkPDk87QE1D0x.jpg?f=fotoalbum_large)
Heel erg tevreden ermee! Na 2 uur sporten gisteravond nog bezig geweest om de kabelgoot te monteren en alles weg te werken zodat ik vandaag een goede werkplek heb.
Oh ja, de kleine flaptop is voor werk, de grote privé.
:strip_exif()/f/image/LAFAIOjTR0UskIoFR5Ktj7Lg.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qqllmwSmSfBtAlQ94KGnuGYG.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/wGnokarktjCQQzZ7o4ALtU6i.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/x8xLjXgLFaKTnAQETGyj3Zww.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Tv5A4rH7th4VkPDk87QE1D0x.jpg?f=fotoalbum_large)
Heel erg tevreden ermee! Na 2 uur sporten gisteravond nog bezig geweest om de kabelgoot te monteren en alles weg te werken zodat ik vandaag een goede werkplek heb.
Oh ja, de kleine flaptop is voor werk, de grote privé.
Ik ben nu ook al een tijdje op zoek naar een zit-sta bureau, mijn oog viel op de Cityline die ik hier een aantal keer langs heb zien komen. Dit is een model dat tot 1.30m hoog kan (wat ik niet heel veel zie) wat met mijn lengte geen overbodige luxe is.
@Yorro en @Palmachius: wat is jullie ervaring nu met dit frame nu jullie hem al een tijdje in gebruik hebben
@Yorro en @Palmachius: wat is jullie ervaring nu met dit frame nu jullie hem al een tijdje in gebruik hebben
Ha @ajampaniki (hehe, krijg meteen honger),ajampaniki schreef op maandag 5 februari 2024 @ 13:29:
Ik ben nu ook al een tijdje op zoek naar een zit-sta bureau, mijn oog viel op de Cityline die ik hier een aantal keer langs heb zien komen. Dit is een model dat tot 1.30m hoog kan (wat ik niet heel veel zie) wat met mijn lengte geen overbodige luxe is.
Over het CityLine frame (i.e. het frame via Verwarminghandel) kan ik kort zijn: ik zou deze opnieuw kopen. Echt heel erg tevreden over.
Zie ook eerdere posts in dit topic na initiële review:
Yorro in "Het grote zit/sta bureau's-topic"
Yorro in "Het grote zit/sta bureau's-topic"
Dat andere frame van SONGMICS zou ik links laten liggen. Of rechts. Maar niet kopen in ieder geval.
Hi, dat is wel heel voordelig voor een riante setup. Hoe bevalt het bureau? Mag ik vragen hoe je het blad gemonteerd hebt en hoe stevig het is? Ik ben niet super handig:). Zou voor ons gaan om een 2 monitor setup, met nog ruimte nodig voor een laptop ernaast. Thx alvast!nl_umpire schreef op maandag 15 januari 2024 @ 09:54:
Natuurlijk vond ik ook hierover een topic op Tweakers — geweldig! Ik heb het volgende frame en bureaublad besteld. Ik heb voor dit frame gekozen omdat het aan al mijn wensen voldeed. Bovendien ontdekte ik, nadat ik mijn keuze al gemaakt had, dat een collega van mij er twee heeft. Zo kon ik ze in het echt bekijken voordat ik mijn aankoop deed.
Frame:
[Afbeelding]
Albatros UP50 Desk Frame Lift Black, 2 x Motors, Electric Height Adjustable with Memory Function, Table Frame
Bureaublad:
[Afbeelding]
recht | 180x60 | betoonlook
De totale prijs van dit bureau + bureaublad (160 x 80), inclusief bezorgkosten, is rond de 365 euro. Het assembleren van het frame was zeer eenvoudig. Ook het plaatsen van het frame op het bureaublad ging vrij gemakkelijk na uitlijnen/aftekenen.ziconl schreef op maandag 5 februari 2024 @ 16:54:
[...] Hi, dat is wel heel voordelig voor een riante setup. Hoe bevalt het bureau? Mag ik vragen hoe je het blad gemonteerd hebt en hoe stevig het is? Ik ben niet super handig:). Zou voor ons gaan om een 2 monitor setup, met nog ruimte nodig voor een laptop ernaast. Thx alvast!
Vooralsnog bevalt het bureau zeer goed! Onze setup is (voorlopig) met 1 widescreen monitor en een laptop + printer. Het bureau gaat gemakkelijk omhoog/omlaag en is eenvoudig te programmeren.
Ik heb persoonlijk weinig vergelijkingsmateriaal, maar op basis van mijn ervaringen en die van mijn collega, zeg ik doen!
Ik ben er nog steeds erg tevreden over. De motoren vertonen geen tekenen van slijtage en de coating op het blad houdt het ook goed. Een collega was ook gelijk enthousiast toen ie het zag en heeft hetzelfde gekocht (wel met iets smaller blad erop), en is ook tevreden.ajampaniki schreef op maandag 5 februari 2024 @ 13:29:
Top man, leuk om te lezen. Ik overweeg met 180 of 200 breed blad te combineren. Mag ik vragen welke schroeven bevestigingsmateriaal je gebruikt hebt? Dat zat niet bij het frame of blad vermoed ik?nl_umpire schreef op maandag 5 februari 2024 @ 17:58:
[...]
De totale prijs van dit bureau + bureaublad (160 x 80), inclusief bezorgkosten, is rond de 365 euro. Het assembleren van het frame was zeer eenvoudig. Ook het plaatsen van het frame op het bureaublad ging vrij gemakkelijk na uitlijnen/aftekenen.
Vooralsnog bevalt het bureau zeer goed! Onze setup is (voorlopig) met 1 widescreen monitor en een laptop + printer. Het bureau gaat gemakkelijk omhoog/omlaag en is eenvoudig te programmeren.
Ik heb persoonlijk weinig vergelijkingsmateriaal, maar op basis van mijn ervaringen en die van mijn collega, zeg ik doen!
Edit: zie nu dat de minimale hoogte 70cm is. Dit is voor ons te hoog. Ik check of er alternatieven zijn.
[ Voor 5% gewijzigd door ziconl op 05-02-2024 19:19 ]
@Yorro en @Palmachius top, bedankt voor de snelle reactie. Ga op werk nog een paar dagen "proefwerken" met het bureau daar en dan waarschijnlijk voor dit frame gaan.
Alle bevestigingsmaterialen worden erbij geleverd. Zelf alleen het juiste gereedschap gebruiken.ziconl schreef op maandag 5 februari 2024 @ 18:46:
[...] Top man, leuk om te lezen. Ik overweeg met 180 of 200 breed blad te combineren. Mag ik vragen welke schroeven bevestigingsmateriaal je gebruikt hebt? Dat zat niet bij het frame of blad vermoed ik?
Edit: zie nu dat de minimale hoogte 70cm is. Dit is voor ons te hoog. Ik check of er alternatieven zijn.
De minimale hoogte, inclusief bureaublad is ~74,5
@Yorro en @Palmachius toch nog een vraag. Op de website van verwarminghandel staat dat de witte uitvoering tussen 60 en 125cm kan en de zwarte tussen 65 en 130cm. Welk model hebben jullie en kloppen die maten?
Zou je ze niet mailen of bellen als je dat wil weten?ajampaniki schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 06:00:
@Yorro en @Palmachius toch nog een vraag. Op de website van verwarminghandel staat dat de witte uitvoering tussen 60 en 125cm kan en de zwarte tussen 65 en 130cm. Welk model hebben jullie en kloppen die maten?
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Op z'n laagste is de witte bij mij 61cm, inclusief blad wordt dat 63.5cm. Op z'n hoogste inclusief blad 128cm. Volgens het display komt dat respectievelijk neer op 60cm en 125cm.ajampaniki schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 06:00:
De specificaties op de website kloppen voor het witte frame dus met wat het bureau zelf aangeeft, maar in de praktijk wijkt het een beetje af.
Vreemd als de zwarte variant inderdaad minder laag en hoger zou kunnen.
Begreep van de Flexispot chat-medewerker dat een E7Q met bamboeblad van 200cm nog een maand of 2 kan duren. Die 200 cm is eigenlijk al iets kleiner dan ik wil - en ik heb eigenlijk geen tijd de komende twee maanden om zelf te klussen.
In de tussentijd ben ik dus aan het kijken naar alternatieven, kwam ik deze tegen: PRIMUS Schwerlasttisch. Iemand daar ervaringen mee?
In de tussentijd ben ik dus aan het kijken naar alternatieven, kwam ik deze tegen: PRIMUS Schwerlasttisch. Iemand daar ervaringen mee?
Zojuist het even gemeten:ajampaniki schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 06:00:
Laagste stand: 62.8cm
Hoogste stand: 127.8cm
Beide maten is inclusief het WOOOD blad, dus bovenkant blad tot vloer.
Overigens wel vreemd inderdaad m.b.t. het mogelijke verschil in maatvoering tussen de zwarte en witte uitvoering. Ik vraag me ook af of dat echt zo is, of toch een tikfout. Want ook bij de zwarte uitvoering laten ze hetzelfde plaatje zien:
/f/image/w6IseqA3vTE0jddKIGASua24.png?f=fotoalbum_large)
Niet wat jij zoekt, maar ik heb 1 feb de combinatie 180x80 bamboeblad en E7 besteld, het blad kwam gisteren al binnen.Giku schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 09:50:
Begreep van de Flexispot chat-medewerker dat een E7Q met bamboeblad van 200cm nog een maand of 2 kan duren. Die 200 cm is eigenlijk al iets kleiner dan ik wil - en ik heb eigenlijk geen tijd de komende twee maanden om zelf te klussen.
Bedankt, maar die is inderdaad net te klein. De optie om de 200x90 (mag ook 200x80 zijn wat mij betreft) te bestellen is er alleen niet meer, dus kan hem zelfs niet op de backorder plaatsen - wil er best even op wachten.AceAceAce schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 15:33:
[...]
Niet wat jij zoekt, maar ik heb 1 feb de combinatie 180x80 bamboeblad en E7 besteld, het blad kwam gisteren al binnen.
Ik neem toch aan dat ook zulke complete bureau's niet voorgemonteerd geleverd zullen worden. Tenzij het bij de service inzit zul je dus sowieso zelf nog het blad aan de voet moeten bevestigen. Ook met een WOOOD blad zonder voorgeboorde gaten enz. is dat geen grote klus.Giku schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 09:50:
en ik heb eigenlijk geen tijd de komende twee maanden om zelf te klussen
Dat is een uurtje werk, daarbij komt nog kabels verwerken etc.Palmachius schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 20:33:
[...]
Ik neem toch aan dat ook zulke complete bureau's niet voorgemonteerd geleverd zullen worden. Tenzij het bij de service inzit zul je dus sowieso zelf nog het blad aan de voet moeten bevestigen. Ook met een WOOOD blad zonder voorgeboorde gaten enz. is dat geen grote klus.
Het ging me meer om de houtbewerking die men hier doorgaans doet
Klinkt goed. Ik overweeg nu ook maar voor flexispot te gaan. Is kant en klaar en ik ben geen klusser:).AceAceAce schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 11:13:
Hi allemaal, bedankt voor de informatie in dit topic.
Hoe bevalt het bureau? Ik vind stevigheid heel belangrijk. Bij voorkeur zou ik de e7 onderstel nemen, met en blad van 200*80. Wat is jouw inschatting, kijkend naar de stevigheid bij 180? Ik zou dan niet bamboe nemen, maar spaanplaat of hdf overigens. Dank alvast🙏
Onderstel is nog niet binnen. Zou 2 dagen na bestelling al binnenkomen, maar heb ik verzet naar gisteren, maar DPD is niet langsgeweest. Blad en kabelgoot is wel bezorgd (in 2 aparte bestellingen) via DHLziconl schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 09:07:
[...]
Klinkt goed. Ik overweeg nu ook maar voor flexispot te gaan. Is kant en klaar en ik ben geen klusser:).
Hoe bevalt het bureau? Ik vind stevigheid heel belangrijk. Bij voorkeur zou ik de e7 onderstel nemen, met en blad van 200*80. Wat is jouw inschatting, kijkend naar de stevigheid bij 180? Ik zou dan niet bamboe nemen, maar spaanplaat of hdf overigens. Dank alvast🙏
Stom dat ik daar zelf dan weer niet aan denk. Net gebeld, de witte is tot 125cm, de zwarte tot 130cm. Als de voorraad witte frames op zijn gaan ze waarschijnlijk over naar beiden 130cm, maar ze konden niet aangeven wanneer dat ongeveer zal gebeuren.Bad Brains schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 06:11:
[...]
Zou je ze niet mailen of bellen als je dat wil weten?
De WOOOD bladen zijn nu trouwens tot 18-2 in de aanbieding (25% korting) bij de karwei, voor wie nog op zoek is.
Ik zie veel informatie over bureaubladen. Is er een middenweg tussen de stevigheid van hout en het gemak van spaanplaat? Weet iemand bijvoorbeeld waar een volledig behandeld houten blad van 200*80 te krijgen is? Ik zie tot nu toe enkel de optie spaanplaat (risico op hangen) en hout (zelf lakken, schuren etc). Ben benieuwd!
Nou, mijn flexispot E7 onderstel is ook binnengekomen (dag vertraging), maar bij het in elkaar zetten zie ik dat de controlbox veels te strak is vastgezet waardoor dat bevestingspunt van de plastic box is afgebroken tijdens assemblage of tijdens transport.
:strip_exif()/f/image/e6Xjqg7iS3eNRiH9AG9aRlcX.jpg?f=fotoalbum_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/QODEVWLN7EQx2x4Trwxj6IgO.png?f=user_large)
Hierdoor kan hij steeds 1 kant op losschieten en naar beneden vallen. Daaronder zit welliswaar een afdekplaat, maar die is alleen door middel van klemming tussen 4 schroeven vastgezet en kan dus ook makkelijk losschieten.
Gekeken of ik het vast kan lijmen of met een carosseriering vast kan zetten, maar dat gaat niet werken...
Contact gezocht met Flexispot per e-mail. Wel snelle response maar voorlopig proberen ze met een 15 euro korting af te doen, terwijl ik toch echt een nieuwe control box nodig heb... Helaas zat die samen met de gehele horizontale support beam verpakt, waardoor het misschien alleen samen met dat hele ding vervangen moet worden. 200 gram of 5 kilo...
Hebben jullie nog ideeën?
:strip_exif()/f/image/e6Xjqg7iS3eNRiH9AG9aRlcX.jpg?f=fotoalbum_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/QODEVWLN7EQx2x4Trwxj6IgO.png?f=user_large)
Hierdoor kan hij steeds 1 kant op losschieten en naar beneden vallen. Daaronder zit welliswaar een afdekplaat, maar die is alleen door middel van klemming tussen 4 schroeven vastgezet en kan dus ook makkelijk losschieten.
Gekeken of ik het vast kan lijmen of met een carosseriering vast kan zetten, maar dat gaat niet werken...
Contact gezocht met Flexispot per e-mail. Wel snelle response maar voorlopig proberen ze met een 15 euro korting af te doen, terwijl ik toch echt een nieuwe control box nodig heb... Helaas zat die samen met de gehele horizontale support beam verpakt, waardoor het misschien alleen samen met dat hele ding vervangen moet worden. 200 gram of 5 kilo...
Garantie claimen?AceAceAce schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 12:04:
Nou, mijn flexispot E7 onderstel is ook binnengekomen (dag vertraging), maar bij het in elkaar zetten zie ik dat de controlbox veels te strak is vastgezet waardoor dat bevestingspunt van de plastic box is afgebroken tijdens assemblage of tijdens transport.
Balen zeg. En 15euro compensatie is wel echte een beroerde 'oplossing'. Is een 60 dagen return policy toch? Niet ideaal, maar beter dan een defect bureau.
Kan je niet met een wat brede sluitring die dan op het plastic wat nog aanwezig is hem alsnog vastzetten?AceAceAce schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 12:04:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Never mind, ik zie dat je dat al geprobeerd had

Je zou iets van een beugeltje van metaal kunnen buigen wat je dan vastschroeft en waar dat ding op rust...
[ Voor 3% gewijzigd door urk_forever op 09-02-2024 17:17 ]
Hail to the king baby!
Thanks beiden.
Hijs is RMA. krijg een nieuwe. Oude mag ik houden. Ga wel met die oude aan de slag met jullie tips en volgens mij geassembleerd alsnog te vervangen van onder.
Hijs is RMA. krijg een nieuwe. Oude mag ik houden. Ga wel met die oude aan de slag met jullie tips en volgens mij geassembleerd alsnog te vervangen van onder.
Ik ben nu aan het uitmeten hoe ik het frame aan mijn blad wil monteren, maar dacht er nu aan om aan 1 kant de poot een stuk naar binnen te zetten zodat ik aan de zijkant de PC kast kan ophangen. Zijn er meer mensen die heb pc hebben opgehangen en zo ja, op welke manier? Als ik de poten gewoon aan het uiteinde vastzet blokkeert de dwarsbalk namelijk de plek waar je normaal een kast zou ophangen, dus ben benieuwd hoe anderen dit gedaan hebben.
Is het niet de bedoeling dat je die bevestiging voor een pc aan de binnenkant van de poot voorziet?
Ik heb er zelf geen ervaring mee maar alle foto's die ik zie zijn toch zo. Er is al een topic over van een paar jaar geleden hier
Ik heb er zelf geen ervaring mee maar alle foto's die ik zie zijn toch zo. Er is al een topic over van een paar jaar geleden hier
Meestal zie je ze inderdaad aan de binnenkant zitten, maar denk dat dat vooral is doordat de poot altijd zo ver naar buiten zit. Bij sommige beugels kan je hem idd voor de dwarsbalk monteren, maar veel zijn er te breed voor. Zie ook wel oplossingen waarbij je losse beugeltjes aan beide kanten kan monteren en het geheel aan banden zweeft, maar dat lijkt me dan weer niet zo handig in combinatie met een bewegend bureau
Ik ben al een tijdje door dit topic aan het scrollen en zie dat heel wat mensen voor een tafelblad zijn gegaan van WOOOD. Nu wilde ik deze gaan bestellen en kwam ik erachter dat deze alleen te koop is met een diepte van 90CM. Dat is mij net iets te veel en ga ik liever voor 80cm (huidige bureautop is een keukenblad van Ikea dat 63cm diep is). Heeft iemand van jullie nog goede suggesties hiervoor? Ik denk dat ik voor een eiken blad wil gaan. Ik gebruik een onderstel van Jarvis
Heb je een zaag?mprkooij schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 17:34:
Ik ben al een tijdje door dit topic aan het scrollen en zie dat heel wat mensen voor een tafelblad zijn gegaan van WOOOD. Nu wilde ik deze gaan bestellen en kwam ik erachter dat deze alleen te koop is met een diepte van 90CM. Dat is mij net iets te veel en ga ik liever voor 80cm (huidige bureautop is een keukenblad van Ikea dat 63cm diep is). Heeft iemand van jullie nog goede suggesties hiervoor?
Ah je hebt gelijk! Ik dacht dat dit een heel duur grapje zou gaan worden dan, maar dat blijkt dus helemaal niet zo te zijn.RobertMe schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 17:38:
[...]
Heb je een zaag?En anders kun je het vast bij Karwei (als je het daar ophaalt) in een keer laten zagen.
Wel een waarschuwing over de WOOOD bladen: ik heb hem dit weekend gekocht, bij thuiskomst was de plank echt recht. Na 2 dagen is deze echt flink krom getrokken. Heb er nu twee lagen lak op zitten en aan het frame vastgemaakt, dan valt er mee te leven. Maar mijn advies: in de winkel kijken of het blad niet krom is en zo snel mogelijk lakken.
Die van mij heeft weken als niet maanden "gestaan" voordat ik deze gelakt heb. En is mij niet opgevallen dat deze is krom getrokken.ajampaniki schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 07:20:
Wel een waarschuwing over de WOOOD bladen: ik heb hem dit weekend gekocht, bij thuiskomst was de plank echt recht. Na 2 dagen is deze echt flink krom getrokken. Heb er nu twee lagen lak op zitten en aan het frame vastgemaakt, dan valt er mee te leven. Maar mijn advies: in de winkel kijken of het blad niet krom is en zo snel mogelijk lakken.
Had je deze dan nog in de verpakking? Of misschien al op het bureau gemonteerd? Die van mij lag in de open verpakking.RobertMe schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 07:41:
[...]
Die van mij heeft weken als niet maanden "gestaan" voordat ik deze gelakt heb. En is mij niet opgevallen dat deze is krom getrokken.
Was gewoon in de kartonnen doos. Stond binnen in de garage/berging, met de lange kant op de vloer, en dan tegen de muur aan.ajampaniki schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 08:30:
[...]
Had je deze dan nog in de verpakking? Of misschien al op het bureau gemonteerd? Die van mij lag in de open verpakking.
Ik heb in de Karwei er 10 cm af laten halen. Let wel op. De zaag bij de Karwei is vaak redelijk bot, en zorgt dat het hout zwart word. Dit is prima te verwijderen door beetje schuren.mprkooij schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 17:58:
[...]
Ah je hebt gelijk! Ik dacht dat dit een heel duur grapje zou gaan worden dan, maar dat blijkt dus helemaal niet zo te zijn.
Hey @michielvz hoe bevalt de E7? Ik denk ook aan de combinatie met 220 breed, hoe gaat dat icm de E7? Stevig genoeg? Aanbevolen maximale breedte is 200cm, vandaar.michielvz schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 13:25:
@Cpt-Cholo ben uiteindelijk ook voor de E7 gegaan, met korting voor 350,- en een Woood 90x220 die ik op 70x220 laat zagen. Was ook in de aanbieding voor 164,25. Ik gok erop dat dit stabiel genoeg is. Als het staat ga ik even goed nadenken over net kabelmanagement.
Ik heb momenteel een eiken bureaublad van 140x70 waar momenteel nog 2 stalen poten onder gemonteerd zitten.
Deze wil ik er af halen en een E7 frame van Flexispot onder zetten zodat ik een zit-sta bureau creëer.
Ik vroeg mij alleen af: wat raden jullie aan voor bevestiging van PC kast onder aan het bureau of aan de poot?
Mijn pc kast is een Lian Li PC-O11 Dynamic met als afmeting:
Hoogte 446mm
Breedte 272mm
Diepte 445mm
Gewicht zonder iets erin 12kg.
Deze wil ik er af halen en een E7 frame van Flexispot onder zetten zodat ik een zit-sta bureau creëer.
Ik vroeg mij alleen af: wat raden jullie aan voor bevestiging van PC kast onder aan het bureau of aan de poot?
Hoogte 446mm
Breedte 272mm
Diepte 445mm
Heel goed eerlijk gezegd. Vind het stabiel genoeg. Ben er erg blij mee.ziconl schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 11:57:
[...]
Hey @michielvz hoe bevalt de E7? Ik denk ook aan de combinatie met 220 breed, hoe gaat dat icm de E7? Stevig genoeg? Aanbevolen maximale breedte is 200cm, vandaar.
Ik neem aan dat je wilt dat de kast me het bureaublad meebeweegt? Aangezien het bovenste deel van de poot in de onderste schuift zal het misschien geen optie zijn het daar aan te monteren. Dan kan je het natuurlijk aan het blad vastmaken. Ik ben ook op zoek (heb alleen geen flexispot frame) en er zijn wel wat opties als je er even op zoekt. Vraag me alleen wel af of ze allemaal even stevig zijn.Bats13 schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 14:53:
Ik heb momenteel een eiken bureaublad van 140x70 waar momenteel nog 2 stalen poten onder gemonteerd zitten.
Hoogte 446mm
Breedte 272mm
Diepte 445mm
Klopt wil dat mijn pc mee beweegt zodat ik geen extreem lange kabels hoef aan te schaffen, heb aantal gezien welk je aan t frame bevestigd of aan het blad monteert maar zoals jij zelf zegt vraag mij af welke stevig genoeg is voor een stevige PC.ajampaniki schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 16:15:
[...]
Ik neem aan dat je wilt dat de kast me het bureaublad meebeweegt? Aangezien het bovenste deel van de poot in de onderste schuift zal het misschien geen optie zijn het daar aan te monteren. Dan kan je het natuurlijk aan het blad vastmaken. Ik ben ook op zoek (heb alleen geen flexispot frame) en er zijn wel wat opties als je er even op zoekt. Vraag me alleen wel af of ze allemaal even stevig zijn.
Welk Frame heb jij of ga jij gebruiken?
Ik heb het cityline frame die door verwarmingspecialist wordt verkocht. Laatste laag van het blad zit er net pas op dus dit weekend ga ik alles overzetten en in gebruik nemen.
Ik had deze beugel gevonden om de kast aan op te hangen, maar die is niet geschikt voor jouw brede kast. bij deze kan je namelijk de twee ophangpunten om het middenstuk van het frame monteren.
Alle beugels die ik gezien heb komen ook niet verder dan 25cm (veel zelfs maar 20 cm), maar misschien zijn ze er wel. Ik kwam alleen deze tegen die je als ik het zo zie heel vrij kan instellen (ligt eraan hoe je de beugels monteert, maar ik zou dit denk ik niet vertrouwen icm een bewegend bureaublad.
Ik had deze beugel gevonden om de kast aan op te hangen, maar die is niet geschikt voor jouw brede kast. bij deze kan je namelijk de twee ophangpunten om het middenstuk van het frame monteren.
Alle beugels die ik gezien heb komen ook niet verder dan 25cm (veel zelfs maar 20 cm), maar misschien zijn ze er wel. Ik kwam alleen deze tegen die je als ik het zo zie heel vrij kan instellen (ligt eraan hoe je de beugels monteert, maar ik zou dit denk ik niet vertrouwen icm een bewegend bureaublad.
Dankzij dit topic een Flexispot E7 gekocht, en nu op zoek naar een bureaublad. Ik vind het mahogany blad van Flexispot erg mooi, precies de kleur die ik zoek, maar ik ben benieuwd of er ook kwaliteit bladen onder de €100 te vinden zijn.
Afmetingen 140 x 80 x 2,5 - 4cm
Functie: werk, er komen twee externe schermen op.
Materiaal: geen voorkeur, als het maar stevig is, vlak is en een clean oogt.
Hebben jullie suggesties? Bij voorbaat dank.
Afmetingen 140 x 80 x 2,5 - 4cm
Functie: werk, er komen twee externe schermen op.
Materiaal: geen voorkeur, als het maar stevig is, vlak is en een clean oogt.
Hebben jullie suggesties? Bij voorbaat dank.
[ Voor 8% gewijzigd door Column op 20-02-2024 21:07 . Reden: Aanvulling. ]
Uit het TNO onderzoek blijkt dat van de Nederlandse bevolking van 15 jaar en ouder zit 26% meer dan 8,5 uur op een gemiddelde dag. Nederland is hiermee ‘Europees kampioen zitten’. In geen enkel ander land zit zo’n groot deel van de bevolking zoveel uren per dag. In de rest van de EU is dat 11%. In 2022 zaten werknemers gemiddeld 8,9 uur per werkdag.
De Nederlandse Sportraad (NLsportraad) adviseerde recent in het advies 'Nederland sta op! - maak dagelijks voldoende bewegen vanzelfsprekend' dat bewegen een vanzelfsprekend onderdeel moet worden van de alledaagse praktijk op scholen en op de kinderopvang, in de woon- en leefomgeving, binnen de zorg en binnen de werkomgeving. Dit is nu niet zo. De Nederlandse Sportraad (NLsportraad) roept het kabinet op de regie te pakken bij de transitie naar dagelijks voldoende bewegen, te beginnen bij de aanstelling van een staatssecretaris voor bewegen en sport. https://www.nederlandse-s...e-bewegen-vanzelfsprekend
/f/image/sdQaKANn9IaRAIvNje5pEI7v.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/Nl30rMBPAi1NxVRetZ6eJvrS.png?f=fotoalbum_large)
De Nederlandse Sportraad (NLsportraad) adviseerde recent in het advies 'Nederland sta op! - maak dagelijks voldoende bewegen vanzelfsprekend' dat bewegen een vanzelfsprekend onderdeel moet worden van de alledaagse praktijk op scholen en op de kinderopvang, in de woon- en leefomgeving, binnen de zorg en binnen de werkomgeving. Dit is nu niet zo. De Nederlandse Sportraad (NLsportraad) roept het kabinet op de regie te pakken bij de transitie naar dagelijks voldoende bewegen, te beginnen bij de aanstelling van een staatssecretaris voor bewegen en sport. https://www.nederlandse-s...e-bewegen-vanzelfsprekend
/f/image/sdQaKANn9IaRAIvNje5pEI7v.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/Nl30rMBPAi1NxVRetZ6eJvrS.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/2ePteGXtw2WcL1h61lT86awo.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 4% gewijzigd door nl_umpire op 28-02-2024 14:36 ]
Zo, dit verhaal rondom mn Flexispot E7 werd uiteindelijk een saga van 27 e-mails heen en weer, met 2x een levering van een nieuwe control box, maar nu werkt het uiteindelijk! Wel snelle reactie op de e-mail steeds, dat mag gezegd worden.AceAceAce schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 12:04:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Eerste vervangende control box had niet de juiste ophanging, en bleek ook nog geen eens de volledige 65cm omhoog te gaan maar 53cm (maar digitaal wel 65cm verschil aangeven). Na lang zeuren stuurden ze nu vanuit de fabriek in China (Loctek) een nieuw (en juist) model op.
Heb nu 2 control boxen over die ze niet terughoeven, waar ik me vanuit duurzaamheid wel wat schuldig over voel. De eerste heeft dus licht kapotte ophanging (wel tijdelijk gebruikt met wat tie-wraps), en de 2 heeft dus maar deels ophanging en werkt niet goed. Als iemand hier daar toch behoefte aan heeft, geef maar een gil.
Ik heb een tijdje terug de Secretlab MAGNUS Pro gekocht i.c.m. de Balolo Setup Cockpit (Large) en bijzonder onder de indruk van de kwaliteit. Al met al ook een goede optie voor een zit / sta bureau.
| Awesome Rock 'n Roll Photographer |
Ik zit zelf te denken aan een Flexispot E7 pro met een Woood Backnight blad.
Weet iemand of dit een zwart gelakt blad is of dat het een olie is?
Weet iemand of dit een zwart gelakt blad is of dat het een olie is?
Behouden de Flexispot bureau onderstellen de ingestelde geheugen standen/hoogtes wanneer de stekker uit het stopcontact is geweest?
Ik vindt het fijn om de stroomschakelaar van mijn thuiswerkplek om te zetten zodra ik klaar ben met werken.
Ik vindt het fijn om de stroomschakelaar van mijn thuiswerkplek om te zetten zodra ik klaar ben met werken.
[ Voor 27% gewijzigd door Caayn op 01-03-2024 10:02 ]
Die van mij wel, ja. Hij zit aangesloten aan een stekkerdoos die ik na elke werkdag uitzet, alles wordt onthouden.Caayn schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 09:59:
Behouden de Flexispot bureau onderstellen de ingestelde geheugen standen/hoogtes wanneer de stekker uit het stopcontact is geweest?
[ Voor 7% gewijzigd door DGH009 op 01-03-2024 11:09 . Reden: Link toegevoegd. ]
Volgens de Flexispot site en klantenservice is de minimale breedte voor het blad op een E7Q 1.40m. Ik wil graag voor dit frame gaan (wit, 4 poten + het blad wordt 1m diep dus stevig frame nodig), maar deze ruimte heb ik niet.
Weten jullie of een korter (bijv. 1.30 m. breed) blad toch past, wat is de echte minimale breedte van het blad voor de E7Q?
Weten jullie of een korter (bijv. 1.30 m. breed) blad toch past, wat is de echte minimale breedte van het blad voor de E7Q?
[ Voor 19% gewijzigd door hoi12345 op 08-03-2024 08:24 ]
Hoe is het wiebelen? Ik begrijp dat twee poten het meest aanleiding heeft tot wiebelen op de hoogste stand. 4 poten het minst. Logisch.Dark_Angelus schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 17:52:
Ik heb een tijdje terug de Secretlab MAGNUS Pro gekocht i.c.m. de Balolo Setup Cockpit (Large) en bijzonder onder de indruk van de kwaliteit. Al met al ook een goede optie voor een zit / sta bureau.
Van wat ik geprobeerd/gezien heb, is de idasen van ikea het beste compromis. Door de driehoek onderaad, is de vrijstaande lengte van de enige poot korter, dus het wiebelen minder dan bij andere tafels van hetzelfde type.
Van alles wat in ikea staat voelt idasen alvast het meest robuust (wel niet helemaal wiebelvrij, zeker niet, maar er is mee te leven). 4 poten hebben ze dan weer niet bij ikea in zit/sta
Ja, voor zover ik ervaarCaayn schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 09:59:
Ik was van plan een Bekant te kopen maar nu ik hier even doorblader en de Flexispot E7 heb gezien lijkt dat een betere keuze. De 150 euro korting op het onderstel maakt de prijs wel erg aantrekkelijk.
Ook ik kan dit bevestigen, dit is ook de manier hoe er hier gewerkt (afgesloten) wordt. Na de werkdag gaat de gehele werkplek, incl. bureau, van het stroom af. De volgende keer staat alles nog netjes ingesteld en onthouden.Caayn schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 09:59:
-=Alcohol is mijn vijand, maar in de bijbel staat dat je je vijand lief moet hebben=-
Onlangs mijn eigen zit/sta bureau geassembleerd. Mede doordat ik veel thuis moet werken, de werkgever een mooi potje had en dat het vele zitten me wel erg stijf maakt (veel hardlopen).
Veel inspiratie opgedaan in dit topic waaronder de keuze voor:
- onderstel
- bureaublad
Voor het onderstel ben ik gegaan voor een witte Flexispot E7 Pro.
Voor mijn monitoren maar gelijk de bijbehorende F6D monitorhouder genomen.
Flexispot had een mooie aanbieding waardoor het totaal op 460€ kwam en werd binnen twee dagen geleverd.
Voor het bureau wilde ik iets natuurlijks & robuust (kinderen..). Een eiken blad lijkt me mooi; iets met boomstructuur en een naturel look waarbij je nog wel de houtstructuur goed kunt zien.
De keuze (en kwaliteit) is reuze hierin en ik vond een goede prijs/kwaliteit verhouding bij Bouwie.
De prijs bij Flexispot is buitensporig (600+ € voor 2cm dik hout).
Het is een flink stuk rijden vanuit Overijssel en was het wel waard; ik heb niet veel van de service meegekregen (daar kwam ik ook niet voor) en een mooi blad kunnen uitkiezen: 140x70 4cm dik boomstamtafel voor 215€.
Ze hebben de tafels goed ingepakt in transparant dik plastic, waardoor het goed bewaard is (ook fijn voor vervoer). Het nadeel is wel dat je onvolkomenheden minder goed ziet: dus goed kijken en belichten vanuit meerdere hoeken.
Hup de auto in en na een paar dagen ontvet (wasbenzine) en behandelt met 3 lagen Skylt lak a 45€.
Schuren was niet nodig, het blad was goed afgewerkt, alleen na de tweede laag de tafel nog even licht geschuurd (wordt ook aangeraden door Skylt).
Totale kosten: 720€
Het kabelmanagement van de Flexispot is echt fijn samen met de stabiliteit en afwerking. Icm de monitorhouders wel goed oppassen waar je ze monteert onder de tafel. Het bouwen was een stuk eenvoudiger dan ik had gedacht (voorboren ging probleemloos, het monteren van flexispot was kinderlijk eenvoudig) en nu maar genieten
Veel inspiratie opgedaan in dit topic waaronder de keuze voor:
- onderstel
- bureaublad
Voor het onderstel ben ik gegaan voor een witte Flexispot E7 Pro.
Voor mijn monitoren maar gelijk de bijbehorende F6D monitorhouder genomen.
Flexispot had een mooie aanbieding waardoor het totaal op 460€ kwam en werd binnen twee dagen geleverd.
Voor het bureau wilde ik iets natuurlijks & robuust (kinderen..). Een eiken blad lijkt me mooi; iets met boomstructuur en een naturel look waarbij je nog wel de houtstructuur goed kunt zien.
De keuze (en kwaliteit) is reuze hierin en ik vond een goede prijs/kwaliteit verhouding bij Bouwie.
De prijs bij Flexispot is buitensporig (600+ € voor 2cm dik hout).
Het is een flink stuk rijden vanuit Overijssel en was het wel waard; ik heb niet veel van de service meegekregen (daar kwam ik ook niet voor) en een mooi blad kunnen uitkiezen: 140x70 4cm dik boomstamtafel voor 215€.
Ze hebben de tafels goed ingepakt in transparant dik plastic, waardoor het goed bewaard is (ook fijn voor vervoer). Het nadeel is wel dat je onvolkomenheden minder goed ziet: dus goed kijken en belichten vanuit meerdere hoeken.
Hup de auto in en na een paar dagen ontvet (wasbenzine) en behandelt met 3 lagen Skylt lak a 45€.
Schuren was niet nodig, het blad was goed afgewerkt, alleen na de tweede laag de tafel nog even licht geschuurd (wordt ook aangeraden door Skylt).
Totale kosten: 720€
Het kabelmanagement van de Flexispot is echt fijn samen met de stabiliteit en afwerking. Icm de monitorhouders wel goed oppassen waar je ze monteert onder de tafel. Het bouwen was een stuk eenvoudiger dan ik had gedacht (voorboren ging probleemloos, het monteren van flexispot was kinderlijk eenvoudig) en nu maar genieten
![]() | ![]() |
Heeft iemand ervaring met Ivono?
Wil een gaming bureau kopen maar zit nog te twijfelen over Ivono en Ikea, mijn budget is €550.
Wil een gaming bureau kopen maar zit nog te twijfelen over Ivono en Ikea, mijn budget is €550.
Eindelijk m'n Flexispot E7W Pro en woood blad binnen
. Het is alleen nog even wachten op de Skylt, maar die zou morgen of overmorgen moeten binnenkomen.
Praktisch vraagje. Zijn jullie begonnen met lakken nadat je het bureau in elkaar hebt gezet (inclusief blad)?
Ik kan het blad eerst los behandelen, maar dan moet ik 'm tegen een muur aan laten drogen. Zou het echt uitmaken als ik die paar plekken waar het bureau aan het frame hecht mis? In dat geval zou ik 'm gewoon volledig in elkaar kunnen zetten, en daarna de 3 laklagen aanbrengen.
Praktisch vraagje. Zijn jullie begonnen met lakken nadat je het bureau in elkaar hebt gezet (inclusief blad)?
Ik kan het blad eerst los behandelen, maar dan moet ik 'm tegen een muur aan laten drogen. Zou het echt uitmaken als ik die paar plekken waar het bureau aan het frame hecht mis? In dat geval zou ik 'm gewoon volledig in elkaar kunnen zetten, en daarna de 3 laklagen aanbrengen.
Los op het bureau leggen?evanraalte schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 16:28:
Eindelijk m'n Flexispot E7W Pro en woood blad binnen. Het is alleen nog even wachten op de Skylt, maar die zou morgen of overmorgen moeten binnenkomen.
Eerst op de kop en dan de onderkant lakken. Als die droog is omdraaien en de bovenkant en randen 2/3 keer. En ook dan zou ik wellicht daarna pas vast zetten. Zodat als het nog wat zou werken door het lakken dat die dus nog niet vast zit.
Dat is wel een goede. Ik dacht dat het voor montage makkelijker zou zijn om het frame aan het blad in elkaar te zetten. Het blad zou dan volgens mij wat makkelijker te positioneren zijn. Zegmaar wat ze hier doen: YouTube: Tutorial-How to Assemble Your FlexiSpot E7-Pro Standing Desk
edit: maar ik kan natuurlijk wel gewoon alle stappen behalve het vastschroeven van het blad doen. Ik zal het frame dan alleen ondersteboven moeten zetten als ik daadwerkelijk ga vastboren.
edit: maar ik kan natuurlijk wel gewoon alle stappen behalve het vastschroeven van het blad doen. Ik zal het frame dan alleen ondersteboven moeten zetten als ik daadwerkelijk ga vastboren.
[ Voor 22% gewijzigd door evanraalte op 12-03-2024 16:56 ]
waarom ondersteboven? Gewoon van onderen?evanraalte schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 16:54:
Dat is wel een goede. Ik dacht dat het voor montage makkelijker zou zijn om het frame aan het blad in elkaar te zetten. Het blad zou dan volgens mij wat makkelijker te positioneren zijn. Zegmaar wat ze hier doen: YouTube: Tutorial-How to Assemble Your FlexiSpot E7-Pro Standing Desk
WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV
Van boven lijkt het met wat makkelijker/veiliger boren (immers heb je tegendruk van de grond). Vastschroeven van onderen kan natuurlijk wel
Begin april krijg ik de sleutel van een bedrijfsruimte (mijn ZZP-alternatief op thuiswerken
) en een van de dingen die ik daar wil is een zit/sta-bureau.
Mijn oog is nu gevallen op de MRC Pro 2.0 bij Multiratio, in 180x80 met een zwart frame en donker blad. Met kabelmanagement, maar zonder voorgeboorde gaten in het blad.
Volgens mij is dit wel de beste 'bang for the buck' momenteel, of zie ik nog andere opties (in ongeveer dezelfde prijsrange en afmetingen) over het hoofd?
Mijn oog is nu gevallen op de MRC Pro 2.0 bij Multiratio, in 180x80 met een zwart frame en donker blad. Met kabelmanagement, maar zonder voorgeboorde gaten in het blad.
Volgens mij is dit wel de beste 'bang for the buck' momenteel, of zie ik nog andere opties (in ongeveer dezelfde prijsrange en afmetingen) over het hoofd?
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
@evanraalte de onderkant heb ik op een paar poten gezet. Gelakt. En voordat ik de tweede laag aanbracht iets verzet. Idem bij laag 3. Net zoals ze bij een boot doen bijvoorbeeld. Naderhand zie je er nauwelijks iets van aan de onderkant.
Wellicht kan iemand mij op weg helpen, want ik zie door de bomen het bos niet meer.
Ik zou graag een elektrisch verstelbaar frame willen hebben met een geheugenfunctie voor mijn bureau. Mijn bureaublad heeft momenteel afmetingen van 200x100, en ik zou dit graag willen behouden bij het overstappen naar een elektrisch frame.
Mijn oog viel op de E7H Pro, echter heeft deze een maximale diepte van 80 in plaats van 100.
Op dit moment zijn er 3 monitoren bevestigd met behulp van een gasbeugel, en ik zou graag willen dat deze stabiel blijven wanneer het bureau omhoog staat.
Is dit mogelijk met dit model, of kan ik beter naar een ander model kijken?
Ik zou graag een elektrisch verstelbaar frame willen hebben met een geheugenfunctie voor mijn bureau. Mijn bureaublad heeft momenteel afmetingen van 200x100, en ik zou dit graag willen behouden bij het overstappen naar een elektrisch frame.
Mijn oog viel op de E7H Pro, echter heeft deze een maximale diepte van 80 in plaats van 100.
Op dit moment zijn er 3 monitoren bevestigd met behulp van een gasbeugel, en ik zou graag willen dat deze stabiel blijven wanneer het bureau omhoog staat.
[ Voor 30% gewijzigd door Landon op 18-03-2024 10:53 ]
Volgens hun Koopgids is geen enkel onderstel voor 100 cm diepe bureaus, zelfs de E7Q, maar volgens mij zijn hier genoeg mensen met een 100cm diep blad met een onderstel van Flexispot, dus zoek maar even terug.Landon schreef op maandag 18 maart 2024 @ 10:51:
Wellicht kan iemand mij op weg helpen, want ik zie door de bomen het bos niet meer.
Jup, ik heb 200x100x4 met een E7Q onderstel, nog steeds zeer tevreden ermee.AceAceAce schreef op maandag 18 maart 2024 @ 15:41:
[...]
Volgens hun Koopgids is geen enkel onderstel voor 100 cm diepe bureaus, zelfs de E7Q, maar volgens mij zijn hier genoeg mensen met een 100cm diep blad met een onderstel van Flexispot, dus zoek maar even terug.
Nou, alles is gelukt met het aanbrengen van Skylt op het Woood blad! Heel blij met het resultaat. Was begonnen met de onderkant, en in eerste instantie geschrokken dat na de tweede laag skylt het blad heel ruw werd. Gelukkig was dat na wat opschuren weer prima qua textuur. Vervolgens De bovenkant wel eerst even bijgewerkt. Ik heb het blad eerst afgekant met korrel 120. Daarna heb ik het blad in stappen 120-150-180 wat opgeschuurd. Vervolgens De eerste twee laklagen met 4 uur er tussen aangebracht. Toen dat droog was heb ik het blad weer opgeschuurd (dit maal met 240). Hierna de derde laag aangebracht en een paar dagen gewacht alvorens het licht te belasten. Heel blij mee!
Beetje een cliffhanger dit zonder fotoevanraalte schreef op maandag 18 maart 2024 @ 22:48:
Nou, alles is gelukt met het aanbrengen van Skylt op het Woood blad! Heel blij met het resultaat. Was begonnen met de onderkant, en in eerste instantie geschrokken dat na de tweede laag skylt het blad heel ruw werd. Gelukkig was dat na wat opschuren weer prima qua textuur. Vervolgens De bovenkant wel eerst even bijgewerkt. Ik heb het blad eerst afgekant met korrel 120. Daarna heb ik het blad in stappen 120-150-180 wat opgeschuurd. Vervolgens De eerste twee laklagen met 4 uur er tussen aangebracht. Toen dat droog was heb ik het blad weer opgeschuurd (dit maal met 240). Hierna de derde laag aangebracht en een paar dagen gewacht alvorens het licht te belasten. Heel blij mee!
Zelf ben ik erg tevreden met mijn 180x80 bamboeblad op mn E7. Wel merk ik dat hij niet zo krasvast is. Dus mijn Makita-set erop zetten en schuiven is geen goed idee
Ik wacht nog even met het plaatsen van m'n setup tot de lak een beetje verder uitgehard isAceAceAce schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 09:16:
[...]
Beetje een cliffhanger dit zonder fotoKlinkt in ieder geval wel heel goed!
Zelf ben ik erg tevreden met mijn 180x80 bamboeblad op mn E7. Wel merk ik dat hij niet zo krasvast is. Dus mijn Makita-set erop zetten en schuiven is geen goed idee
Na een aantal weken kijken en sit draadje doorgelezen te hebben heb ik een zit sta bureau gekocht.
Het is de Mittzon van Ikea geworden. Blijkbaar is dit systeem nog zo nieuw dat er online nog niet zo heel veel over te vinden is. (Of ik kan niet zoeken😁)
Het bureau gaat van behoorlijk laag (niet gemeten) naar 125cm. Is goed stabiel heeft 3 delige poten, kabelmanagement, 2 geheugen standen, bots detectie en haakjes voor headset of wat dan ook.
Komt iemand dit bekend voor?
Foto's zeggen meer als woorden:
:strip_exif()/f/image/zQeEftYiWalEc5MPh33SozbM.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/WzQlGBxvliAc7dyiIgXVCbXR.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/M8k7geCFvftRIzdZy4IPeaPD.jpg?f=fotoalbum_large)
Het is de Mittzon van Ikea geworden. Blijkbaar is dit systeem nog zo nieuw dat er online nog niet zo heel veel over te vinden is. (Of ik kan niet zoeken😁)
Het bureau gaat van behoorlijk laag (niet gemeten) naar 125cm. Is goed stabiel heeft 3 delige poten, kabelmanagement, 2 geheugen standen, bots detectie en haakjes voor headset of wat dan ook.
:strip_exif()/f/image/zQeEftYiWalEc5MPh33SozbM.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/WzQlGBxvliAc7dyiIgXVCbXR.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/M8k7geCFvftRIzdZy4IPeaPD.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/PrjaVXyJ9eUooeWJJI60nasO.jpg?f=fotoalbum_large)
Experience is direct proportional to the amount of equipment ruined
Ziet er mooi uit, vooral de kabelgoot aan de achterzijde. Is het alleen niet wat aan de ondiepe kant met een blad van slechts 68cm diep?nodri2000 schreef op zondag 24 maart 2024 @ 22:03:
Na een aantal weken kijken en sit draadje doorgelezen te hebben heb ik een zit sta bureau gekocht.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Zou mooi zijn als Ikea die kabelgoot ook los verkoopt. Ik ben er wel in geïnteresseerd
Let op:
Voor zit/sta bureau beweging en ergonomie accessoires: Zit/sta bureau: beweging en ergonomie accessoires ervaringen
Voor zit/sta bureau beweging en ergonomie accessoires: Zit/sta bureau: beweging en ergonomie accessoires ervaringen