Update van mijn kant:
Wat heb ik aangeschaft?Dit onderstel (aangezien ik de bureau bladen, welke relatief nieuw waren (<1 jaar) al had):
https://www.amazon.de/-/n...itle_o00_s00?ie=UTF8&th=1
Waarom voor dit type?
Ik zocht iets van 2,80 m bij 1,60m, welke zeldzaam is (google maar eens).
Reviews waren positief, en tikte al mijn eisen aan (geheugens, max gewicht, grootte etc.).
Installatie?
Appeltje eitje, goede handleiding, en het bureau is in principe niet verkeerd in elkaar te schroeven.
Wat ik wel heb gemerkt, dat het werk zat in:
Het oude bureau ontdoen van alle apparatuur en kabels, en de oude vloer eruit (18 jaar) en de nieuwe erin, en het nieuwe bureau optuigen qua kabels, op zo'n manier dat alles blijft functioneren in de laagste stand, en in de hoogste.
En? Doet ie wat hij moet doen?
Yes

Over betrouwbaarheid kan ik nog niets zeggen. Stabiel is hij zeker, bij normaal gebruik zie ik geen beweging vd monitor of bladen. Je moet behoorlijk lomp doen wil je het scherm in beweging brengen.
Pics?
Here you go
Nerd pics / facts
Ik heb een Desktop PC (Details in de inventaris) en een werk laptop, waarbij alle USB apparatuur via een USB switch gaat.
Met 1 druk op de knop, gaat dus muis /keyboard / printer etc, van het ene naar het andere device.
Notebook wordt via een HP USB-C dock aangesloten, en iedere PC heeft zijn eigen aansluiting op de monitor (die automagisch ziet wie er een signaal uit stuurt.
Een Jabra omdat de audio en mic van de notebook echt drama zijn.
Een asus chromebook om wat radio / Spotify op af te spelen (gaat via mengpaneel naar de Logitech waarbij de rears in de witte kast staan (yes, omdat het daar een zooitje is, is die dicht

En de hele ruimte wordt perfect op temperatuur gehouden door een Dakin L/L warmte pomp

Kabel management:
I have no special talent. I am only passionately curious.